Heb sinds gisteren ook een een RX480 gehaald. De MSI RX480 8GB om precies te zijn.
Had wel 3 adapters nodig om van hdmi/displayport naar mijn huidige monitoren te gaan (het zijn er 3), maar ook dat werkte eigenlijk vlekkeloos!
Ik speel zelf The Division en dat spel draait als een zonnetje op de RX480! Alles op Ultra (en dan nog de hoogste settings instellen) en ik kom gemiddeld uit op tegen de 60FPS. Helemaal prima dus.
Ook 3 monitoren gebruiken voor dit spel werkt prima! Of het echt nuttig of speelbaar is, laat ik even in het midden, maar het werkt prima. Uiteraard gaat de FPS dan wel omlaag, want hij moet nu niet 1, maar 3 monitoren renderen. Overigens zijn mijn monitoren allemaal 1920x1200. Dus de totale resolutie werd 5760x1200.
Het geluidsniveau vind/vond ik heel erg meevallen! Ik heb mijn Radeon 7870 vervangen door deze kaart en (ondanks dat hij wat stoffig was geworden), maakte deze veel meer geluid dan deze kaart. Wel voelde ik behoorlijk warme lucht uit de kaart komen aan de achterkant. Maar dat lijkt mij ook geen enkel probleem.
Kortom: Tot nu toe erg tevreden mee! Voelt allemaal solide aan, alles draaide eigenlijk in 1x en het speelt super!
Voor mij was dit een prima upgrade!