699 euro voor een blower kaart? Wat hebben die daar bij alternate genomen? Iets goeds kan het in ieder geval niet zijn. Zijn er serieus mensen die een blower kaart voor die prijs halen?
De Titans van Nvidia zijn nog wel een stuk duurder en hebben ook een blower koeler...Pascal1988 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:42:
[...]
699 euro voor een blower kaart? Wat hebben die daar bij alternate genomen? Iets goeds kan het in ieder geval niet zijn. Zijn er serieus mensen die een blower kaart voor die prijs halen?
@Blaat had je beter die rad niet opgedraaid, de kleine op de cpu en de grote op de vega
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
If only...Damic schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:01:
@Blaat had je beter die rad niet opgedraaid, de kleine op de cpu en de grote op de vega
Had qua TDP beter gepast ja.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Die van mij is vandaag ook binnengekomen! Mooi ding! Weet iemand hoe de switches voor de LEDs werken? Ik heb ze omgeschakeld, maar er is niets veranderd.
Die vega 64 laat ik links liggen met deze bizarre niet AMD conforme prijzen
-- lekker bezig --
[ Voor 95% gewijzigd door MrVegeta op 18-08-2017 12:08 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
-- verkeerde topic --
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Oeioei!
https://www.4launch.nl/pr...9&utm_source=tweakers.net
Dit gaat wel ver zeg!
Voor die prijs wil ik mijn 2e Vega ook wel verkopen!
Dit gaat wel ver zeg!

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 19-08-2017 15:52 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Niemand gaat die prijs natuurlijk betalen.
gisteravond bij Alternate DE een order geplaatst voor de liquid versie... Blijkt dat ze iets doen met handmatig een offerte opstellen met de BTW van jouw land ofzo? Iemand hier enig idee hoe lang dat duurt?
PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition
Vast niet langer dan de verwachte 9 dagen levertijd.Gelunox schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:59:
gisteravond bij Alternate DE een order geplaatst voor de liquid versie... Blijkt dat ze iets doen met handmatig een offerte opstellen met de BTW van jouw land ofzo? Iemand hier enig idee hoe lang dat duurt?
Alle 2 aan = paars, 1 aan = rood andere aan = blauwKiwi schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:59:
Die van mij is vandaag ook binnengekomen! Mooi ding! Weet iemand hoe de switches voor de LEDs werken? Ik heb ze omgeschakeld, maar er is niets veranderd.
Als je een groene led ziet dan heb je een probleem.
Volgens mij heeft iemand zicht vergist van SKU, dit is volgens mij de prijs van Vega FEBlaat schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:52:
Oeioei!
Dit gaat wel ver zeg!
[ Voor 37% gewijzigd door Damic op 19-08-2017 21:03 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Voor hoeveel gaat ie?Gelunox schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 15:59:
Hij staat er voor €750,- en geen verzendkosten... maar ik heb nog steeds geen reactie gekregen
Ik zou de RX Vega 64 vergeten mensen. Er zijn echt wel chips beschikbaar, voor de Instinct MI25 en de aankomende Radeon Pro kaarten die er volgende maand zijn. RX, vergeet het lekker. RX Vega 56 is er over twee weken zijn, het prestatieverschil is minimaal en de meerwaarde niet waard, 56 is geen "RX vlammenwerper" en die cut down chips zijn juist wel bedoeld voor de RX Vega kaarten. RX Vega 64 is geen €700 waard als een gaming kaart, en gaat voorlopig ook niet voor een acceptabel bedrag verkrijgbaar zijn. Zo simpel is het. 
Verder zou ik er niet zo zeker van zijn dat ze niet verkopen. De Ethereum koers is al ruim een week weer rond de $300 en dan kan RX Vega ook winstgevend gaan worden. Verder is deze chip veel beter dan een GP102 voor semi professionele workloads. Wil je er naast ook gamen, dan is RX Vega 64 aantrekkelijk. Voor high end PC gamers niet.

Verder zou ik er niet zo zeker van zijn dat ze niet verkopen. De Ethereum koers is al ruim een week weer rond de $300 en dan kan RX Vega ook winstgevend gaan worden. Verder is deze chip veel beter dan een GP102 voor semi professionele workloads. Wil je er naast ook gamen, dan is RX Vega 64 aantrekkelijk. Voor high end PC gamers niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eigenlijk is het best interessant om een 56 te kopen met de aankomende launch, want dat zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan wat er op een later moment beschikbaar is, mits voorradig. Nu zit ik zelf nog met een 660 ti dus ik kan de upgrade wel gebruiken, het enige nadeel is dat ik dan wat eerder dan gepland mijn hele systeem moet upgraden. Nu zal ik de kaart juist willen gebruiken voor wat mining, niet voor de profit want ik betaal mijn eigen stroom, maar omdat het een interessante markt is. Verder game ik steeds minder maar kan ik wellicht met machine learning de kaart ook gebruiken.
Iemand nog tips waar ik het beste op de 28e f5 kan drukken?
https://www.overclockers.co.uk/KraveN schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 10:35:
Even wat anders dan de Vega beschikbaarheid, ik zie voor de RX580 / RX570 dat Azerty wel nog enigszins redelijke prijzen heeft voor een aantal kaarten, maar die zijn (uiteraard) allemaal niet leverbaar. Weet iemand of dit zo'n geval is waarbij je kan bestellen en dan een paar maanden moet wachten op je kaart?
Op zich heeft het voor mij niet zo'n haast, maar het is ook wat zinloos om nu te bestellen als je net zo goed over twee maanden kan bestellen.
Op zich heeft het voor mij niet zo'n haast, maar het is ook wat zinloos om nu te bestellen als je net zo goed over twee maanden kan bestellen.
Ik had daar een RX580 besteld, net toen de mining hype begon. Kreeg die na 7 weken. Wel voor het bedrag dat ik betaalde, en dat was dik €100 minder dan op de site stond. Ze leveren dus wel uit voor het lagere bedrag.henkie196 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:43:
Even wat anders dan de Vega beschikbaarheid, ik zie voor de RX580 / RX570 dat Azerty wel nog enigszins redelijke prijzen heeft voor een aantal kaarten, maar die zijn (uiteraard) allemaal niet leverbaar. Weet iemand of dit zo'n geval is waarbij je kan bestellen en dan een paar maanden moet wachten op je kaart?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik weet niet wat ze daar genomen hebben bij azerty, maar hun prijzen zijn alles behalve normaal:
- 1005,85 euro voor de blower
- 1158.17 euro voor de liquid versie.
https://azerty.nl/categor...ing=12&limit=30&view=grid
Ik mag toch hopen dat dat placeholder prijzen zijn.
Azerty:Pascal1988 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:17:
Ik weet niet wat ze daar genomen hebben bij azerty, maar hun prijzen zijn alles behalve normaal:
Vega Frontier Edition: €1179.00
RX Vega64 : €1123.95 ~ €1245.09

t is alsof ze liever de FE verkopen dan de RX. Liquid Editions verschillen dan wel weer €400 van elkaar
Zullen wel placeholder prijzen zijn, bij alternate.nl staat standard vega voor: 699Pascal1988 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:17:
https://www.alternate.nl/...duct/1377926?event=search
Ik zit te loeren op de vega 56 maar komt deze ook uit met een bundel cpu? Zie bij caseking wel een bundel staan van vega 64 icm een ryzen cpu. Anders alles maar los bestellen.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Bij de RX Vega 64 van Alternate.nl zitten trouwens geen games. Het is de kale kaart, dus dan is de prijs nog veel gortiger dan deze al is.
Ik quote even hier, omdat het gaat over levertijden. Ik hoop dat de productie snel genoeg op gang komt, maar heb er een hard hoofd in.
Toch enigszins blij dat ik voor een 1080 gegaan ben begin dit jaar, mocht het ooit interessant worden kan ik altijd nog overstappen, maar vermoed dat het te weinig oplevert.
Waar kan ik lezen dat de rx 56 maandag zal verschijnen in de UK? kan dat echt nergens terug vinden.
quotes zoals ''Also having its embargo lifted today, but not launching until August 28th, '' zijn ook maar woorden van een derde partij. (anandtech)
quotes zoals ''Also having its embargo lifted today, but not launching until August 28th, '' zijn ook maar woorden van een derde partij. (anandtech)
Helaas alleen voor de Duitsers, maar dit is wel netjes en hoopgevend. €509 voor een XFX RX Vega 64 is gewoon prachtig.
https://www.mindfactory.d...x16--Retail-_1186799.html

Dat zal dan niet lang geduurd hebben, die is nu nur € 649,-*
509€ bij mijRed Baron schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:46:
Dat zal dan niet lang geduurd hebben, die is nu nur € 649,-*
Dan zal die pagina wellicht gecached zijn bij jou?
Hij is hier in welke willekeurige browser dan ook gewoon 649,- ook als ik hem in de winkelwagen stop.
Via die mindstar link krijg je die korting wel inderdaad.
[ Voor 17% gewijzigd door Red Baron op 26-08-2017 13:37 ]
Je moet via mindstar ernaartoe browsen.
Oh die link is niet permanent. Maar het geeft wel aan dat een winkel de mogelijkheden en marges heeft om RX Vega 64 voor de MSRP te verkopen. Op termijn kan het dus.
Hoezo alleen voor de Duitsers? Ze leveren gewoon naar het buitenland en zie zo snel geen beperkingen dat het alleen voor Duitse inwoners kan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:14:
Helaas alleen voor de Duitsers, maar dit is wel netjes en hoopgevend. €509 voor een XFX RX Vega 64 is gewoon prachtig.![]()
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
https://www.mindfactory.de/info_center.php/icID/13Moi_in_actie schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:00:
[...]
Hoezo alleen voor de Duitsers? Ze leveren gewoon naar het buitenland en zie zo snel geen beperkingen dat het alleen voor Duitse inwoners kan.
Alleen voor Duitsers dus.

Ah oke... lekker wazig. Ze zetten op de ene pagina wel dat ze vrolijk naar het buitenland versturen, maar dus alleen als je een Duitser bent die toevallig op vakantie is of zo? Maar goed, het betekent wel dat het dus gewoon mogelijk is om de kaarten voor MSRP te verkopen, dat biedt in ieder geval hoop voor de Vega kaarten van de AIB's.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:10:
[...]
https://www.mindfactory.de/info_center.php/icID/13
Alleen voor Duitsers dus.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dat wil ik ook wel weten want ik moet op mijn werk elke 30 minuten F5en.....
Volgens mij wel. Op videocardz staat een countdown timer en die loopt om 15:00 af.
Iemand nog een vega56 kunnen bemachtigen?
B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW
Beetje vroeg nog, tis pas 08:48 in de UK
Op moment staan ze nog niet op de sites.
Edit om 12:54 - nog steeds niets
Edit2 om 13:51 - nog steeds niets
Ik blijf af en toe checken ondanks de verwachting van 15:00.
Edit om 12:54 - nog steeds niets
Edit2 om 13:51 - nog steeds niets
Ik blijf af en toe checken ondanks de verwachting van 15:00.
[ Voor 47% gewijzigd door radeondutch op 28-08-2017 13:51 ]
Even mijzelf qouten uit het nieuws topic. Ik weet dat mindfactory niet naar NL levert, maar is eventueel een indicatie.
Zeara schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:36:
Lijkt er op dat de vega 56 nu te koop is. Of mindfactory is 25 minuten te vroeg![]()
XFX versie voor 409 euro. 200 euro goedkoper dan de vega 64 van XFX (609 euro op dit moment)
https://www.mindfactory.d...GA-56-3xDP-H_1189337.html
Lijkt er op dat de vega 56 nu te koop is. Of mindfactory is 25 minuten te vroeg![]()
XFX versie voor 409 euro. 200 euro goedkoper dan de vega 64 van XFX (609 euro op dit moment)
https://www.mindfactory.d...GA-56-3xDP-H_1189337.html

Zo balen dat Mindfactory niet meer aan Nederland levert
Hey das leuk 
Benieuwd of er over 20 sec ook wat te vinden is op scan en overclockers. Of dan pas 15:00 lokale tijd?
Benieuwd of er over 20 sec ook wat te vinden is op scan en overclockers. Of dan pas 15:00 lokale tijd?
[ Voor 85% gewijzigd door radeondutch op 28-08-2017 15:00 ]
Nu staat er Lagernd | > 5 St.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
In engeland heeft Scan ze voor 470 pond veel te duur dus. Komt uit op +-520 euro na paypal kosten.
Edit: Nu ook voor 378-387.
Ik heb er in ieder geval weer besteld is met de Vega 64 prima verlopen.
Bestelling zou donderdag binnen moeten komen.
Edit: Nu ook voor 378-387.
Ik heb er in ieder geval weer besteld is met de Vega 64 prima verlopen.
Bestelling zou donderdag binnen moeten komen.
[ Voor 44% gewijzigd door Astennu op 28-08-2017 15:10 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Bij caseking is sapphire op voorraad voor 409,-.
https://www.caseking.de/detail/index/sArticle/47132
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
In EU hebben enkel de volgende stock van VEGA 56;
FR - LDLC
UK - OCUK
UK - SCAN
NO - Komplett
DE - Mindfactory
FR - LDLC
UK - OCUK
UK - SCAN
NO - Komplett
DE - Mindfactory
[ Voor 5% gewijzigd door The Source op 28-08-2017 15:06 ]
Ik heb er zojuist 2 gekocht bij Caseking. Of krijgen die geleverd van 1 van bovenstaande distri ?The Source schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:06:
In EU hebben enkel de volgende stock;
FR - LDLC
UK - OCUK
UK - SCAN
NO - Komplett
DE - Mindfactory
Ik zie daar ook :Xentor schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:03:
Bij caseking is sapphire op voorraad voor 409,-.
gigabyte vega 56 voor 409 vanaf 04-09-2017,
msi vega 56 voor 509 vanaf 13-09-2017
Of ze er dan ook daadwerkelijk zijn voor die prijs ?
Bij Scan zijn ze te koop! Net eentje gekocht.
Dat jij hebt besteld wilt niet zeggen dat ze ook kunnen leveren.Temujin schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:07:
[...]
Ik heb er zojuist 2 gekocht bij Caseking. Of krijgen die geleverd van 1 van bovenstaande distri ?
Lekker voor hun cashflow.
Maar Caseking is zelfde bedrijf als OCUK, dus mogelijk dat ze stock delen..
Voor de liefhebber scan heeft ook weer Vega 64 Air voor 470 pounds dat is niet verkeerd voor een 64. Dat zijn +- de MSRP prijzen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik heb net bij caseking besteld. Hopen dat ik hem snel binnen heb
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Ik zie bij Scan ook de MSI op voorraad ? Maar @The Source jullie hebben toch nog niks uitgebracht ?
Staat bij caseking ook inmiddels op "unbekannt".
Kan twee dingen betekenen, ofwel ze hebben hem nooit gehad of hij is nu al uitverkocht.
Kan twee dingen betekenen, ofwel ze hebben hem nooit gehad of hij is nu al uitverkocht.
Lijkt dat die dus zonder games is. Staat in ieder geval 'stand alone' bij.Astennu schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:09:
Voor de liefhebber scan heeft ook weer Vega 64 Air voor 470 pounds dat is niet verkeerd voor een 64. Dat zijn +- de MSRP prijzen.
Refferenced kaarten wel. De 3rd pary versie is nog niet zeker.KraveN schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:11:
Ik zie bij Scan ook de MSI op voorraad ? Maar @The Source jullie hebben toch nog niks uitgebracht ?
Idd maar heb ik liever dan 2 games voor 100 euro.Zeara schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:12:
[...]
Lijkt dat die dus zonder games is. Staat in ieder geval 'stand alone' bij.
Bij overclockers hebben ze de sapphire nog voor 380 pounds. Scan heeft nog wel kaarten op voorraad staan.Blaat schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:11:
Staat bij caseking ook inmiddels op "unbekannt".
[ Voor 56% gewijzigd door Astennu op 28-08-2017 15:13 ]
Dus tot zover het verhaal dat AMD de MSRP omhoog zou gooien.Astennu schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:09:

Wellicht na de launch weer wel.DaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:13:
[...]
Dus tot zover het verhaal dat AMD de MSRP omhoog zou gooien.
Tjonge, nog minder partners dan vorige keer? Bijzonder.The Source schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:06:
In EU hebben enkel de volgende stock van VEGA 56;
FR - LDLC
UK - OCUK
UK - SCAN
NO - Komplett
DE - Mindfactory
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Yup, die versturen alleen niet naar NL.Arm1n schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:13:
Alternate.de heeft de 56's op voorraad voor €399
Link
Dit zijn RX Vega 64 kaarten. Die zijn er nu al twee weken.
Verder was er laatst ook een RX Vega 64 te krijgen bij Mindfactory.de voor iets meer dan €500. AMD houdt zich gewoon aan de MSRP die ze hebben opgesteld, en sommige retailers proberen even flink te cashen.
Ah wist ik niet.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Die kans is zeker aanwezig.DaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:15:
[...]
Dit zijn RX Vega 64 kaarten. Die zijn er nu al twee weken.![]()
Verder was er laatst ook een RX Vega 64 te krijgen bij Mindfactory.de voor iets meer dan €500. AMD houdt zich gewoon aan de MSRP die ze hebben opgesteld, en sommige retailers proberen even flink te cashen.
Allemaal reference kaarten.KraveN schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:11:
Morgen zetten wij de VEGA 56 online. Geen persbericht, te klein volume.
Is het bekend hoelaat en waar deze te vinden zullen zijn ? Of is deze informatie onbekend ofwel geheim?The Source schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:17:
[...]
Allemaal reference kaarten.
Morgen zetten wij de VEGA 56 online. Geen persbericht, te klein volume.
MSI variant bij ScanYou have 1 pending order This will not be shown in order history until it has been processed by our systems during business hours.
[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 28-08-2017 15:24 ]
Nog even wat spanning.. zie de reservering wel op mijn CC rekening..Pending Quote - Payment not yet confirmed
Prijzig..als het degene is die ik zie staan, of had je de MSRP variant?MSI variant bij Scan
[ Voor 30% gewijzigd door Lord_Dain op 28-08-2017 15:26 ]
Die liggen nu al op voorraad bij de AMD launch partners die ik noemde.Temujin schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:21:
[...]
Is het bekend hoelaat en waar deze te vinden zullen zijn ? Of is deze informatie onbekend ofwel geheim?
Gewoon gesponsord door AMD.DaniëlWW2 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:15:
[...]
Dit zijn RX Vega 64 kaarten. Die zijn er nu al twee weken.![]()
Bij elke VEGA 56 gaat er ongeveer xxxUSD van AMD > reseller. En ja dat zijn 3 cijfers zonder komma.
Toch vreemd dat Overclockers.co.uk nog niks van de rx vega 56 op de website heeft staan. Of lopen die over het algemeen wat achter ? Kan altijd nog switchen, maar ik heb ook het idee dat het allemaal niet zo hard gaat.
Dus de reference kaarten zijn allemaal gelijk, alleen voorzien van een ander logo ?
Dus de reference kaarten zijn allemaal gelijk, alleen voorzien van een ander logo ?
Ahh, ik dacht dat je op aftermarket zat te hinten. Dit heb ik dan verkeerd begrepen lijkt me.The Source schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:25:
[...]
Die liggen nu al op voorraad bij de AMD launch partners die ik noemde.
Rond 15u12 stonden ze er bij (F5 ftw) maar binnen enkele minuten waren ze op. Als het goed is zit ik erbijKraveN schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:28:
Toch vreemd dat Overclockers.co.uk nog niks van de rx vega 56 op de website heeft staan. Of lopen die over het algemeen wat achter ? Kan altijd nog switchen, maar ik heb ook het idee dat het allemaal niet zo hard gaat.
Bizar hoor. Ik heb nu voor 431€ de MSRP variant binnen gehengeld. Exact het bedrag wat ik ook een paar maanden terug voor een MSI 1070 X heb neergeteld. Met die 100€ er bovenop wordt de Vega 56 aanzienlijk duurder dan de NV counterpart.Bij elke VEGA 56 gaat er ongeveer xxxUSD van AMD > reseller. En ja dat zijn 3 cijfers zonder komma.
[ Voor 25% gewijzigd door Lord_Dain op 28-08-2017 15:33 ]
misschien beetje off topic maar deze is wel erg leuk voor de mensen die nu allemaal een reference kaart kopen
https://www.alphacool.com...pro-ati-rx-vega-m01-black

De kaart wordt namelijk best wel hottie hottie.
https://www.alphacool.com...pro-ati-rx-vega-m01-black

De kaart wordt namelijk best wel hottie hottie.
Die van 383 pondLord_Dain schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:24:
[...]
Nog even wat spanning.. zie de reservering wel op mijn CC rekening..
[...]
Prijzig..als het degene is die ik zie staan, of had je de MSRP variant?
Dat zou dan netjes zijn. Ik zie een reservering op mijn CC van 431 voor de Sapphire variant. Ben altijd fan geweest van Sapphire dus ik ben benieuwd. Reference koeler though...
Die is 379 pond toch?Lord_Dain schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:36:
[...]
Dat zou dan netjes zijn. Ik zie een reservering op mijn CC van 431 voor de Sapphire variant. Ben altijd fan geweest van Sapphire dus ik ben benieuwd. Reference koeler though...
Je bedoelt dat AMD meer dan 100 dollar betaalt voor elke Vega kaart die ze kwijt willen?The Source schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:26:
[...]
Gewoon gesponsord door AMD.
Bij elke VEGA 56 gaat er ongeveer xxxUSD van AMD > reseller. En ja dat zijn 3 cijfers zonder komma.
Of snap ik het nu niet goed?
Ik heb de sapphire nog bij SCAN kunnen bestellen. Totale kosten : 393 pond.
Nu nog even afwachten of ik hem krijg
Nu nog even afwachten of ik hem krijg
Klopt. Nu afwachten of die CC betaling geen bottleneck is voor de verwerking van de order...
Mijn betaling is geauthoriseerdLord_Dain schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:47:
[...]
Klopt. Nu afwachten of die CC betaling geen bottleneck is voor de verwerking van de order...
Scan heeft nog steeds een voorraadje Vega 56's liggen, terwijl dit bij Overclockers en Caseking uitverkocht is. Ik vraag mij af of Scan's voorraadstatus wel klopt.
Voor mij bij scan staat er ''Awaiting Picking''.
Dan krijg ik er toch een? Of zodra ze gaan ''picken'' komen ze er achter dat er geen stock meer zou zijn?
ps shipping was wel prijzig!! £15.72 Inc VAT
Dan krijg ik er toch een? Of zodra ze gaan ''picken'' komen ze er achter dat er geen stock meer zou zijn?
ps shipping was wel prijzig!! £15.72 Inc VAT
[ Voor 14% gewijzigd door radeondutch op 28-08-2017 15:57 ]
Of ze hebben er gewoon meer. was bij Vega 64 ook waar de goedkopere bij Overclockers weg waren had Scan ze nog wel en heb die van mij geleverd gekregen.Capsaicin schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:53:
Scan heeft nog steeds een voorraadje Vega 56's liggen, terwijl dit bij Overclockers en Caseking uitverkocht is. Ik vraag mij af of Scan's voorraadstatus wel klopt.
Deze bestelling zou aanstaande donderdag moeten komen. Ben benieuwd.
Door mij bestelde vega 56 bij overclockers staat nu op status wordt verzonden dus lijkt erop dat er wel echt stock is ben benieuwd.
Scan is ook wel een zeer hoge prijs voor de vega 56
was dezelfde prijs als andere shops
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
380 pounds valt best mee. vanuit UK bestellen is altijd iets duurder qua verdenden en conversie van pound naar euro. Maar bij de 64 launch heb ik hem daar voor iets van 540 inc shipping kunnen bestellen. Best goed te doen.GuardMoony schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:05:
Scan is ook wel een zeer hoge prijs voor de vega 56
SCAN ging het helaas bij mij fout bij de CC payment. Reden onbekend, kreeg zelfs netjes een SMS met TAN code en volgens ING was alles in orde. Daarna via paypal lijkt het wel gelukt te zijn, alleen is de site / database zo traag dat ik nog geen order zie. Dus misschien is die (ook) mislukt.
staan nu als pre-order met hogere prijs zo ver ik terug vind 479 £
PayPal dacht eerst is niet gelukt op het moment van terug keren naar de site van overclockers kreeg ik een time out melding. Maar nu net een email gehad met track and tracé infoLord_Dain schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:05:
@Alfa, hoe heb jij betaald?
https://www.scan.co.uk/sh...rx-vega-56-graphics-cardsGuardMoony schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:07:
staan nu als pre-order met hogere prijs zo ver ik terug vind 479 £
Ik zie ze hier gewoon in stock voor 379.99.
Apart, mijne mislukte met CC, met paypal kon ik geen order vinden, maar had wel een mail. Krijg overigens net een mail dat mijn paypal payment authorised is. Als mijn order bij OCUK ook doorgaat heb ik dus straks een Sapphire en een MSI RX 56 om te testenAlfa Q4 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:08:
[...]
PayPal dacht eerst is niet gelukt op het moment van terug keren naar de site van overclockers kreeg ik een time out melding. Maar nu net een email gehad met track and tracé info
Via search kwam alleen pre-order te zien. Hmmm is toch iets meer dan alternate. daar was het 408€ met verzending
Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 143. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 143. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.