All your base are belong to us!
Of je style aanpassen.Drardollan schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 13:53:
[...]
Waarom niet gewoon dé trend van 2026 volgen? Met een personenauto achter de camper aanrijden, dan hoef je de camper ter plekke niet steeds mee te nemen
Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
Bij een beetje camper rij je hem er zo achterin of in de aanhangerDrardollan schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 13:53:
[...]
Waarom niet gewoon dé trend van 2026 volgen? Met een personenauto achter de camper aanrijden, dan hoef je de camper ter plekke niet steeds mee te nemen
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
@Bommes Ik zou je camper niet meteen weg doen. Een caravan voor vaste kamp vakanties en camper voor weekendjes of trekkend kamperen
Je moet alleen de ruimte en het geld hebben, maar op zich vind ik die twee best complementair aan elkaar. Of een tent en een camper, kan ook..
Je moet alleen de ruimte en het geld hebben, maar op zich vind ik die twee best complementair aan elkaar. Of een tent en een camper, kan ook..
vw id.7 tourer pro s | evcc | holtkamper aero | fiscalist & prutser
Zo voor rond trekken op de motor, solo, vind ik een tent perfect, maar met het gezin gaat hem dat niet worden.
Wil echt niet 3 weken uit een tas/koffer of zo iets leven met zijn 3en.
De kosten vallen ook nog wel te overzien als beide, caravan/camper weinig tot niet gebruikt worden omdat ze om beurt worden gebruikt.
Stalling voor de camper hebben we, geen idee of er nog een plekje bij is voor de caravan.
Door wat betreft aanschaf het budget laag te houden voor een caravan is ook dat nog wel te overzien.
Het is alleen dat ik zelf niet zo een zijn heb om over al die voertuigen/kampeermiddelen mijn aandacht en tijd te verdelen.
De camper is ook alweer 30 jaar oud, alles werkt en is heel maar het vraagt zo door het jaar heen best wat onderhoud.
Vandaag de laatste schoonmaak klusjes gedaan, luifel even laten drogen, dat past niet op de oprit dus ff op straat en de stoep:
:strip_exif()/f/image/yXh8JOZHI3gslrYSCEPT2FRo.jpg?f=fotoalbum_large)
Al het beddengoed en handdoeken your de camper even door de wasmachine droger, hele binnenkant even nat af genomen en de vloer gedweild.
:strip_exif()/f/image/FthBUOQmaZpV0V5ydmDAxItD.jpg?f=fotoalbum_large)
Staat weer schoon en klaar om naar de stalling te gaan.
Althans op de buitenkant na, want we hebben een buitenstalling, wassen doe ik wel als we hem er weer uithalen.
Wil echt niet 3 weken uit een tas/koffer of zo iets leven met zijn 3en.
De kosten vallen ook nog wel te overzien als beide, caravan/camper weinig tot niet gebruikt worden omdat ze om beurt worden gebruikt.
Stalling voor de camper hebben we, geen idee of er nog een plekje bij is voor de caravan.
Door wat betreft aanschaf het budget laag te houden voor een caravan is ook dat nog wel te overzien.
Het is alleen dat ik zelf niet zo een zijn heb om over al die voertuigen/kampeermiddelen mijn aandacht en tijd te verdelen.
De camper is ook alweer 30 jaar oud, alles werkt en is heel maar het vraagt zo door het jaar heen best wat onderhoud.
Vandaag de laatste schoonmaak klusjes gedaan, luifel even laten drogen, dat past niet op de oprit dus ff op straat en de stoep:
:strip_exif()/f/image/yXh8JOZHI3gslrYSCEPT2FRo.jpg?f=fotoalbum_large)
Al het beddengoed en handdoeken your de camper even door de wasmachine droger, hele binnenkant even nat af genomen en de vloer gedweild.
:strip_exif()/f/image/FthBUOQmaZpV0V5ydmDAxItD.jpg?f=fotoalbum_large)
Staat weer schoon en klaar om naar de stalling te gaan.
Althans op de buitenkant na, want we hebben een buitenstalling, wassen doe ik wel als we hem er weer uithalen.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Autotrailertje voor de Smart For Four van de vrouw. Veel onzuiniger dan 1 op 6,5 wat de camper nu soms verbruikt zal toch niet lukken denk ik.Drardollan schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 13:53:
[...]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.