Wel lekker een beetje regen daar. Toen wij er waren was alles gort droog. Rivieren stonden ook behoorlijk laag. Prachtige omgeving overigens 😀.kepler schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:18:
Hier nog steeds vrolijk aan het kamperen in de Zuid-Franse alpen.
Paar nachten geleden erachter gekomen dat mijn provisorische reparatie van de scheur in de tent niet werkte... Dus het matje van 1 van de kinderen was behoorlijk nat![]()
Nu wel goed gerepareerd, maar het zit precies tegen een naad aan. Het regent nu behoorlijk door, maar het druppelt alleen nog maar beetje. Doekje eronder en we komen deze vakantie hopelijk wel door. Ik hoop vooral dat er niet nog een scheur bij komt...
Na het seizoen maar eens een aantal tenten in het echt bekijken, wel al behoorlijk goed idee wat we willen.
Ga je vanmiddag je caravan ophalen in Almere Buien zie je gigantische rookwolken die duiden op een brand. Blijkt een brand te zijn bij een caravandealer in Almere Buiten, er stonden ook caravans op het buitenterrein in stalling.
Het zal je bedrijf en stalling maar zijn, ook jammer voor de eigenaren die daar de caravan in stalling hebben / hadden staan.
https://www.omroepflevola...almeers-caravan-bedrijf#1
Het zal je bedrijf en stalling maar zijn, ook jammer voor de eigenaren die daar de caravan in stalling hebben / hadden staan.
https://www.omroepflevola...almeers-caravan-bedrijf#1
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ah dat is overzichtelijk. Beter dat dat gewoon thuis kan!aReaRe schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:38:
[...]
In de APV van Lelystad staat niks vermeld over wassen op de oprit, en een sproeiverbod is er niet de provincie Flevoland. Verder is het alleen natspuiten en met een (meerdere) emmertje(s) sop de hut wassen, afspoelen en dan wax in en wax out
Wij wonen in een waterwingebied en zover ik weet mag ik biologisch autoshampoo gewoon gebruiken. Heb er ook wax op gespoten maar moet eigenlijk na de vakantie alleen het dak nog even in wasbox goed afspuiten, mijn eigen hogedrukspuit heeft daar de kracht niet (meer) voor.205Gutmann schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:20:
[...]
Dat doen wij wel altijd met de caravan, aangezien in onze gemeente geen voertuigen op straat gewassen mogen worden in verband met het gescheiden riool.