Die airco’s gaan nog wel een dingetje worden. Op de Noetselerberg, kwam ik er elke dag langs 1 gelopen. Eerst dacht ik, poeh daar wil ik niet naast staan met de vouwwagen , de unit uit het raam was duidelijk hoorbaar, op het straatje.
Veel mensen vinden er al wat van, zonder dat ze er zelf direct last van hebben, maar mochten het er steeds meer worden, dan komt er zeker veel meer gezeur ivm geluidsoverlast.
Dat is voor mij ook meteen het grote voordeel van de camp-let vouwwagen, overdag ook bloedheet, maar goed te luchten en in de avond en heerlijk slapen met alle horren gaas.
Dit jaar kwam er groep van 5 gezinnen met caravans voor een lang weekend staan, die kenden elkaar. Laat ik zo zeggen, dat ik, de volgende keer, voor het boeken op deze camping, eerst wil weten of zij er ook weer staan in die periode, dan boek ik een ander veld, of een andere camping.
Ze waren zeer aanwezig, en zelf geen last in de nacht, mensen op andere velden wel.
Continue alles op de grote elektrische steps doen, echt alles, veel te hard.
Toppunt was dat een gast met zoon verhaal kwam halen over een ruzie in de binnenspeeltuin. Een van die 5 ouders had het kind uitgescholden met nare ziektes.
2 van de vijf ontploften meteen, en dreigden mans hoofd van zijn romp te verwijderen incl allerlei andere verwensingen.
Nummer 3 dacht nog even stoer “homo” erachteraan te gooien toen de man wegliep en ze tokkies noemde.
Zeer gespannen stond ik op afstand het tafereel te volgen, mijn kinderen voelden de spanning.
Ben er heengelopen en aangegeven dat als je zelf zo hard schreeuwt dat je eigen kinderen niet schelden, maar iemand binnen een paar seconden volledig stijf vloekt en scheld, ik daar weinig van geloof.
Ik kende de context niet en moest mij er niet mee bemoeien. Aangegeven dat mijn en andermans kinderen er ook rondliepen, en dat zo tekeer gaan, voor mij niet normaal is, zeer onvolwassen.
Overbuurman kwam aangelopen en, en zei, laat ze maar morgen zijn ze weg. Mijn zoon gaf aan dat ik weg moest gaan, het zijn er vijf, die was best onder de indruk. Later begrepen van de mensen die direct naast hun stonden, dat een aantal vrouwen wel flink tegengas hebben gegeven aan die mannen.
Als je zo flink uit je plaat gaat, is er vast wat anders met je aan de hand, of, als dat jouw “normaal” is, ben je helaas verkeerd geprogrammeerd…….naar wat ik als “normaal” beschouw.
Meerdere mensen vonden hun aanwezigheid niet fijn. Hoop dat ze dit ook gemeld hebben, ik heb het wel gedaan bij de receptie, kijk maar wat je er mee doet, ik wil het wel gemeld hebben.
Buiten dit gewoon mooie vakantie gehad daar.