[Vakantie] Kamperen algemeen - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 273 274 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

De la sure, Reisdorf

Paar wandelingen dichtbij, paar op kwartiertje rijden. Alle wandelingen , waaronder B2 berdorf zijn goed bekend, staan op veel kaarten. Berdorf heeft luxe toeristeninformatie bij beginpunt. Daar is overigens ook een camping, maar die is vaak vol en duur.

Let op, er is nog een camping met dezelfde naam in een stadje verderop.

Camping Relax in Haller (svr camping) kan ook. Vlak bij mooi kasteel Beaufort .

[ Voor 50% gewijzigd door Get!em op 19-08-2025 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53

nwagenaar

God, root. What's the differen

@Ivow85
In Luxemburg ken ik iig Camping La Pinède en Camping Du Barrage Rosport, dicht in de buurt van water en relatief dicht in de buurt van de vele wandelpaden in Mullerthal: op beide campings heb ik mensen met huisdieren gezien en qua verse broodjes doen ze wel wat meende ik (aan de tent of in de winkel).

Wat ook een tip is Campingpark Echternacherbrück, deze ligt net over de grens bij Echternach in Duitsland. Maar met 10 minuten zit je al in Luxemburg/Echternach.

[ Voor 20% gewijzigd door nwagenaar op 20-08-2025 07:09 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVOS82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 19:46
Aantal jaren terug op de camping du Nord in Goebelsmühle gezeten. De camping ligt langs de rivier en vanuit de camping kan je wandelen. https://www.campingdunord.lu/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Get!em schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 23:48:
De la sure, Reisdorf

(..)
Let op, er is nog een camping met dezelfde naam in een stadje verderop.

(..)
Klopt, in Diekirch. Ook aan het water, honden toegestaan. Van een broodjes service ben ik niet helemaal zeker, maar afgelopen juni tijdens de mars hadden ze die wel. Sowieso ligt de camping direct tegen het centrum van Diekirch aan, naar de supermarkt (ook op zondag open) en restaurantjes is het +/- 10 minuten lopen.
Met de mars lopen we flinke stukken door het bos en er zitten dan pittige klimmetjes in het parcours.

[ Voor 3% gewijzigd door Yukkie op 20-08-2025 09:55 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Yukkie schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 09:54:
[...]

Klopt, in Diekirch. Ook aan het water, honden toegestaan. Van een broodjes service ben ik niet helemaal zeker, maar afgelopen juni tijdens de mars hadden ze die wel. Sowieso ligt de camping direct tegen het centrum van Diekirch aan, naar de supermarkt (ook op zondag open) en restaurantjes is het +/- 10 minuten lopen.
Met de mars lopen we flinke stukken door het bos en er zitten dan pittige klimmetjes in het parcours.
Die vanuit Reisdorf heeft broodjes service, en een restaurant op de camping en een bakker op 200m lopen aan de overkant van de straat.

En natuurlijk gratis OV, vanuit Reisdorf kun je naar Echternach - Diekirch buslijn, of ook via Beaufort.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ha, als ik jullie opsommingen van campings in Luxemburg zo zie, komt dat aardig overeen met de campings die ik in 1998 met mijn toenmalige vriendin (nu echtgenote) heb aangedaan, tijdens onze rugzak-trekking wandeling langs de Moezel en dwars door Luxemburg.

Ik heb ze bijna allemaal gehad... (en nog een paar andere) _O-

Let wel, op de bonnefooi, met alleen wandelkaarten (1:50.000 en 1:25.000) en de daarop aangegeven plaatsen waar campings zouden moeten zijn. En dat leverde wat verrassingen op, 1x echt 'ooit was hier een camping'... :+

We zijn gestart net onder Luxemburg-stad (auto op 'langparkeren' bij vliegveld), zijn vanaf daar naar de Moezel gelopen, net boven Schengen, en uiteindelijk in Troisvierges geëindigd.

Fantastische vakantie! O+

[ Voor 43% gewijzigd door Ramzzz op 20-08-2025 14:08 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 21:04
Ivow85 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:02:
Iemand nog een leuke tip voor een last minute camping in de Ardennen of Luxemburg?

Vereisten:
- verse broodjes op de camping verkrijgbaar
- honden gaat mee dus moet toegestaan zijn
- liefst een beekje of riviertje op of vlakbij de camping waar de hond in kan zwemmen/afkoelen
- mooie wandelroutes in bosgebied (ivm schaduw)
- liefst wat ruiger terrein in de omgeving

De rest is allemaal niet zo van belang. Prijs maakt me niet zo veel uit. Aanwezigheid van zwembad, animatie, bar of camping restaurant zijn geen must. Mag allemaal wel, maar het gaat echt om het kunnen wandelen met de hond.
Wellicht Camping Berkel, Die ligt wat meer afgelegen. Ik weet alleen niet van de verse broodjes, mogelijk wel verkrijgbaar bij de eigenaren gezien die ook B&B aanbieden.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 19:56
Martin0 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:12:
[...]

Wellicht Camping Berkel, Die ligt wat meer afgelegen. Ik weet alleen niet van de verse broodjes, mogelijk wel verkrijgbaar bij de eigenaren gezien die ook B&B aanbieden.
Hebben wij ook geboekt voor komend weekend :) Hondje is ook mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springuin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-08 19:31
Ivow85 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 22:02:
Iemand nog een leuke tip voor een last minute camping in de Ardennen of Luxemburg?

Vereisten:
- verse broodjes op de camping verkrijgbaar
- honden gaat mee dus moet toegestaan zijn
- liefst een beekje of riviertje op of vlakbij de camping waar de hond in kan zwemmen/afkoelen
- mooie wandelroutes in bosgebied (ivm schaduw)
- liefst wat ruiger terrein in de omgeving

De rest is allemaal niet zo van belang. Prijs maakt me niet zo veel uit. Aanwezigheid van zwembad, animatie, bar of camping restaurant zijn geen must. Mag allemaal wel, maar het gaat echt om het kunnen wandelen met de hond.
In de Ardennen: https://www.dieupart.be/camping/
Ze bieden zelf geen broodjes, maar de supermarkt is net buiten de ingang van de camping. Honden toegestaan, kampvuur toegestaan, langs de beek en wandelen is goed mogelijk in de omgeving.

Edit: "De bakker is elke dag geopend en biedt ook een ontbijt service (Point Chaud, deze ligt achter de Delhaize)." volgens https://www.dieupart.be/camping/faciliteiten/

[ Voor 8% gewijzigd door Springuin op 20-08-2025 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-08 18:55
Dank voor de tips.

@Yukkie de 'gewone' supermarkt valt voor mij dit keer af. Ik ga alleen met de hond. Dan is het niet te doen om hem buiten te laten wachten. Bij een camping winkeltje of een kleine dorpsbakker op loopafstand is het geen probleem om de hond even buiten te laten wachten als ik snel een paar broodjes haal.

Reisdorf kan ik niet boeken voor het komende (lang) weekend dus die valt af. Ook camping Du Nord en La Pinede hebben helaas geen beschikbaarheid.

Camping Berkel lijkt een goede optie en ligt in een deel van Luxemburg wat ik nog niet goed ken. Regio rond het Mullerthal ben ik al veel geweest (en verveelt nooit), maar nieuwe plekken ontdekken is ook leuk!

Ik zie hier tot nu toe alleen maar campings in Luxemburg lange komen. Dank daarvoor.
Maar kamperen er nooit Tweakers in de Ardennen? Want daar ben ik zelf ook veel minder bekend.

[Edit] toch nog iemand met een tip voor de Ardennen!

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

@Ivow85 ik kan je maandag pas vertellen hoe Camping de Marcourt in Marcourt-en-Ardenne is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48
Camping L'eau Vive in martelange? Geen idee hoe dat met wandelroutes daar zit, maar zal vast in de buurt vrel te vinden zijn.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

@Ivow85
Ik spreek even voor mijzelf: maar als het gaat om wandelen vind ik Luxemburg (en dan met name het Müllerthal gedeelte) veel plezieriger en leuker dan de Ardennen/Belgie.

Ik heb redelijk wat tijd doorgebracht in de buurt van enkele brouwerijen in België, erg leuk om te doen met vrienden maar qua wandelen vind ik Luxemburg uitdagender.

Ook een voordeel (voor mij althans) is dat ik Duits kan praten in Luxemburg, mijn Frans is gewoonweg belabberd ;)

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-08 13:46
Welke app gebruiken jullie vaak voor het weer? Ik gebruik meestal meteoblue. Deze is tot nog toe bijzonder acuraat en geeft aan hoe de zekerheid van een voorspelling is. Dit is misschien nog wel het beste van de app, ipv gewoon een voorspelling zie je ook hoe betrouwbaar deze is.

Voor frankrijk is meteofrance wellicht ook goed?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

twowheeler schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 14:08:
Welke app gebruiken jullie vaak voor het weer? Ik gebruik meestal meteoblue. Deze is tot nog toe bijzonder acuraat en geeft aan hoe de zekerheid van een voorspelling is. Dit is misschien nog wel het beste van de app, ipv gewoon een voorspelling zie je ook hoe betrouwbaar deze is.

Die gebruik ik daar ja. Bijv. Weeronline heeft het daar heel vaak mis.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Bergfex voor Oostenrijk en af en toe zelf even omhoog kijken want de voorspelling wil wel eens anders zijn dan de praktijk :+

Strava

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gewoon iOS weather app met soms bij extreem weer Windy erbij. Volgens mij gebruiken alle partijen tegenwoordig toch dezelfde bron. Het verschil zit met name in de grafische schil. Een afwijkende berekening vraagt enorm veel rekenkracht.

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-08 18:55
Get!em schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 23:48:
Camping Relax in Haller (svr camping) kan ook. Vlak bij mooi kasteel Beaufort .
Deze is het geworden.
Straks even de Mullerthal kaart bekijken en een mooie lange wandeling uitzoeken voor morgen.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ivow85 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:49:
[...]

Deze is het geworden.
Straks even de Mullerthal kaart bekijken en een mooie lange wandeling uitzoeken voor morgen.
Vergeten te zeggen: die is bovenop de heuvel, dus geen beekje voor de hond dichtbij camping. Wel genoeg wandelruimte voor de hond tussen de weilanden daar. Hallerbaach is dichtstbijzijnde beekje.

De app Mapy.com heeft alle routes en op kaart aangemerkte bezienswaardigheden. (Voor de hele wereld, maar Mullerthal staat er ook zeer netjes in).

Voor een stevige maar mooie ronde: Berdorf, mullerthal, consdorf, echternach, Berdorf.

Wordt veelal in delen gedaan vanwege de vele bezienswaardigheden , maar met goede wandelconditie ook in 1 dag te doen zonder uitgebreid alle bezienswaardigheden te doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Get!em op 21-08-2025 18:58 ]

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:39

Voorheen YR, maar nu ook al jaren Meteoblue.

Hi Ha Hopjesvla

• zuma
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08 20:38
Ramon 73 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 17:33:
[...]

Vandaag een nieuwe Optimus nova ontvangen, omruil door Optimus in Duitsland. De verkoper heeft tot vandaag de dag nog geen bericht gegeven.....
Deze brander ging meteen goed aan na voorverwarmen, brandde direct overal evenredig op halve kracht. Nadat ik de brander rustig op temperatuur had laten komen was het vlambeeld overal gelijk, van 100% tot bijna uit. Dit is hoe ik verwacht dat het werkt.
Fles is nu ook stil, geen krekels meer te horen.
Lekker verlate reactie vanwege mijn 'vakantie'. Fijn dat je nieuwe spullen hebt gekregen! Mijn advies is probeer zoveel mogelijk op alkylaatbenzine of anders wasbenzine te branden. Autobrandstoffen bevatten teveel additieven die de leidingen van een optimus benzinebrander niet zo leuk vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zuma
Kevinns schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 08:35:
[...]

Aluminium ziet er vast mooit uit. Maar als je naar warmere oorden gaat dan wordt dat HEET weet ik uit ervaring :+
Verlate aanvulling, ze zijn ook niet waterdicht onderin. Dus als ze in een plas water staan loopt er door de naad van de bodem water. De gefelste rand is namelijk niet dicht gesoldeerd. Je moet ze op standaarden zetten. Zoiets: https://www.bol.com/nl/nl...ad_campaignid=22294668178

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zuma
rockerpoet schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 15:56:
Iemand tips voor een praktisch opbergsysteem te gebruiken voor een kampeervakantie met tent? Ik denk aan boxen die ik bij de tent tevens kan gebruiken als tafeltje of iets dergelijks. Compact, praktisch en betaalbaar is key
wederom een late reactie: wij gebruiken deze https://www.manutan.nl/nl/mnl/rako-koffer

• zuma
Uruk-Hai schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:22:
Wie hier kent een lichtgewicht 3-persoons tent waarin rechte stokken gebruikt worden in plaats van gebogen tentstokken?

Zowel onze tunneltent als onze koepeltent gebruiken namelijk tentstokken die gebogen moeten worden en daardoor gaan ze op een gegeven moment scheuren. Die ervaring hebben we al eens gehad met het vorige paar stokken van onze tunneltent (twee van de drie stokken kapot) en dat was geen fijne ervaring.

Ik heb weleens gekeken naar een piramide tent, maar ik vond toen alleen tenten die te zwaar waren om achterop de fiets mee te nemen.

Dit voorbeeld weegt bijvoorbeeld 11,5kg, terwijl wij tenten van maximaal 4kg gewend zijn.

Hier heb ik ook gekeken en dan lees ik het volgende:

[...]

"Maar" 9 kilo... en voor 8 personen... wij zij maar met twee.
Verlate reactie: Kijk naar de Bach tenten en dan met name de tipi-achtige modellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:31
Welke app gebruiken jullie vaak voor het weer?
Twee ogen en omhoog kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27
Een weertouw is in mijn ervaring zeer accuraat middel om het plaatselijke weer te bepalen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uruk-Hai
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:30
ijdod schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:09:
Een weertouw is in mijn ervaring zeer accuraat middel om het plaatselijke weer te bepalen.
Ik heb die zelfde ervaring met weerstenen :+

Maar serieus: de teksten van buienradar neem ik in het buitenland niet langer serieus.
Ik kijk alleen nog naar de radarbeelden in die app, hoewel die ook niet alles zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Uruk-Hai op 21-08-2025 21:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

ijdod schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:09:
O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5V0u5nYi70rFvVEzyVSEAvksrp4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kl5Z7WEYZmuI0G4Sw9F2SqAP.jpg?f=user_large

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27
@Uruk-Hai Ik gebruik de radarbeelden van buienrader idd ook, die werken inderdaad vrij goed. Heb in Frankrijk herhaaldelijk meegemaakt dat die het beter voorspelt dan de weer-app van Meteo-France.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:22
Meteo France app klopt naar mijn idee maar zelden. Lijkt wel alsof die voorspeld voor hele departementen. Als je vervolgens naar de radars kijkt zie je regen bijvoorbeeld 50km verderop. En zit je zelf in de zon en trekt het compleet de andere kant op. Paar keer gezien afgelopen vakantie, toeval? Geluk? Geen idee.

Heb zelf zeer goede ervaringen met weer&radar. Zowel in Frankrijk als Nederland en andere landen. Die had eigenlijk altijd wel de juiste voorspelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 13:02
Welke app gebruiken jullie vaak voor het weer?

Die gebruikte ik ook, deze was doorgaans redelijk accuraat. Daarnaast kreeg ik nog een tip om Meteociel te gebruiken. Uitgebreide app, waarin je zelfs kunt kiezen welk weermodel je wilt gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik gebruik gewoon de weerapp op mijn telefoon voor een voorzichtige indicatie van het weer icm buienalarm voor regenbuien in de aankomende 2 uur en 24 uur.

Geen idee of deze werkt in Frankrijk, maar in Nederland, Zwitserland, Duitsland en Luxemburg werkte die zo goed als perfect.

Op die manier wist ik redelijk of wij niet beter wat zaken binnen de tent konden plaatsen tijdens het slapen (zoals drogende handdoeken, etc) of dat het gewoon buiten kon blijven. Ook qua wandelen is het wel even fijn om te weten. Als je lekker een hapje aan het doen bent en het gaat over 15 minuten regenen voor een beperkte tijd dan kan dat extra bakje koffie wel genuttigd worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:44
Even een plaatje
Ik was vorige week op camping de Seedune op Schiermonnikoog.
Mooie camping tussen de duinen.
Toch geen camping voor mij, ik hou van rust. Het was daar vooral de eerste dagen een hoop kindergejank en geschreeuw.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGJdo7wM5A5Yf5ndOE9BXcPr1z0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VN4mPPxfC6RXq8IZbk9XlDkg.jpg?f=fotoalbum_large

Veel katoenen de Waard tenten.
Zee was redelijk op temperatuur, heerlijk in gezwommen

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 22-08-2025 21:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adam1980
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:00
Seedune! Daar heb toch heel wat uren op een krat bier voor mn tent gezeten :Y En daarna naar de Tox bar. Nooit iets van kindergejank gemerkt 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Harribo schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:24:
Even een plaatje
Ik was vorige week op camping de Seedune op Schiermonnikoog.
Mooie camping tussen de duinen.
Toch geen camping voor mij, ik hou van rust. Het was daar vooral de eerste dagen een hoop kindergejank en geschreeuw.
Buiten de schoolvakanties daar boeken scheelt een hoop geschreeuw :>

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Adam1980 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:48:
Seedune! Daar heb toch heel wat uren op een krat bier voor mn tent gezeten :Y En daarna naar de Tox bar. Nooit iets van kindergejank gemerkt 8)
Haha, mooi ja. Ik ga nog wel eens een dag naar Schier, voor mij een klein stukje rijden en de overtocht is snel.

Lijkt me wel leuk om nog eens met de vouwwagen te doen. Maar zowel Schier als Vlie zijn logistiek wel een operatie :) Dat doe je niet voor een (lang) weekendje.

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adam1980
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:00
JanHenk schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:54:
[...]

Haha, mooi ja. Ik ga nog wel eens een dag naar Schier, voor mij een klein stukje rijden en de overtocht is snel.

Lijkt me wel leuk om nog eens met de vouwwagen te doen. Maar zowel Schier als Vlie zijn logistiek wel een operatie :) Dat doe je niet voor een (lang) weekendje.
waar moet ik aan denken qua operatie? for old times sakes nog wel 's gedacht om een keer terug te gaan (en dan op kratje alcoholvrij bier voor m'n vouwwagen gaan zitten O-) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 12:34
Adam1980 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 23:12:
[...]

waar moet ik aan denken qua operatie? for old times sakes nog wel 's gedacht om een keer terug te gaan (en dan op kratje alcoholvrij bier voor m'n vouwwagen gaan zitten O-) )
Auto mag niet mee op de boot, dus je moet iets regelen als trekker. Maar daar zijn ze wel op ingericht. Tenminste, de veerboot had een elektrische steekkar om de wagen aan/van bord te krijgen en op Schier was een taxi met trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-08 15:37
Geen idee of het wat is en of het een echte aanbieding is maar misschien heeft iemand er wat aan
https://www.ibood.com/nl/...n-met-tomtom-case/2728435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:32

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Speciaal voor alle lampjes-haters:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Dvw-ZARgXy3itEpw0qmGGkbRIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sC43oyIbr0r2VlGsG9KYNkvq.jpg?f=fotoalbum_large
ik vind het fantastisch :p

Groetjes vanuit de Ardennen!

Pagina: 1 ... 273 274 Laatste