Na afgelopen weekend een nachtje gekampeerd te hebben ben ik met een schuin oog aan het kijken naar hot tents, bij voorkeur tipi-style. Nu schrik ik wel wat van de prijzen, een tent + stove van Polomy of Onetigris kost al snel 8-900 euro (plus importkosten?). Aan de andere kant mag kwaliteit wellicht wat kosten. Zie ik logische merken (of winkels / plaatsen) over het hoofd voor een bang for your buck hot tent tipi + stove?
Om een idee te geven van wat ik zoek: ik weet nog niet welk formaat me handig lijkt omdat ik twijfel over prijs, opzetgemak en makkelijk met een kleinere stove te verwarmen versus leefruimte / comfort. Zoiets leek me wel iets in combi met een halve binnentent en bijbehorende stove:
Polomy Hex
Polomy Manta
Onetigris Northgaze
Zal voor een solokampeerder met auto zijn in de wintermaanden, voornamelijk in NL. Mocht iemand tips (of ervaringen) hebben hoor ik het graag
Om een idee te geven van wat ik zoek: ik weet nog niet welk formaat me handig lijkt omdat ik twijfel over prijs, opzetgemak en makkelijk met een kleinere stove te verwarmen versus leefruimte / comfort. Zoiets leek me wel iets in combi met een halve binnentent en bijbehorende stove:
Polomy Hex
Polomy Manta
Onetigris Northgaze
Zal voor een solokampeerder met auto zijn in de wintermaanden, voornamelijk in NL. Mocht iemand tips (of ervaringen) hebben hoor ik het graag