gehaktstaaf schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 08:19:
[...]
Ik lees dit soort berichten regelmatig en kom toch elke keer tot de conclusie dat wij wel heel veel spullen meenemen. Met 2 personen, een Focus Wagon 2012 (niet de ruimste in zn klasse, maar gaat toch behoorlijk wat in) en krijg de klep nauwelijks dicht.
Al zit het hem voornamelijk in de uitrusting , niet in de persoonlijke spullen.
- Obelink Hudson tent, ding heeft echt een gigantische pakmaat voor een 4p tent. (Al had de tent van mij kleiner gemogen)
- Mobicool B40. Een bakbeest van een koelkast, al is de ruimte wel lekker

.
- 2 stoelen + voetenbankjes. Inmiddels wel Crespo AL-215, die zijn wel lekker compact.
- Tafel van 100x80, is met de Cadac 2 Cook erbij op toch wel lekker.
- 2 slaapmatjes van 10cm dik. Dat telt toch ook flink aan in de kofferbak.
Het is toch behoorlijk Tetris. Ik zou het wel fijn vinden als het er allemaal iets makkelijker in gaat, dat is zeker als je een keer van camping naar camping gaat wel praktischer.
Ik krijg toch ook alles mee in ons kleine bagagewagentje, ok de stoelen zitten voor op de dissel in een zelfgemaakte roltas maar verder zit er in de aanhanger. Die zou je zelf ook op een trekhaak zal mee kunnen nemen.
Ten Cate katoen Esvo bedoein 300 tent met binnentent, zijflappen en tentshort.
TC (technisch katoen) Tarp 4x4 met 2 stokken.
Safarica Kenia 190 TC tent
300x150 tenttapijt
Westfield Tafel Performance Superb 115
3x
BARDANI VERMILLION ERGO 3D COMFORT stoelen
2x
vrijbuiter stretch limousine 10
1x
nomad dreamzone de 10
3x Coleman Heaton peak 220 slaapzak (in de winter nog de nomad blazer 220)
Matrashoezen, debkbedovertrek voor voor de warme avonden
Mobicool mcf40 koelkast.
Ikea skub hangopberger +extra dwarsstang
3 led tl balkjes
20 & 15 meter neopreen kabel +eec verloop
3x sporttas met kleding (ieder een eigen)
1 grote tas met handdoeken
3 toilettassen
Koeltasje Decathlon
Coleman 413 2 pits benzine brander
Coleman 226 benzine lamp
Coleman camp oven
2 lage 2 hoge pannen, 3 Mepal glazen,3 Mepal borden. Normale bestekset voor 3 personen en ander kookgerei.
Weber go anywhere BBQ gevuld met briketten starter en ecobrasa en de andere helft zitten de spelletjes in (uno yathtzee Rummikub enz)
Alles in de aanhanger op 2 sporttassen na, die gaan in het zijspan de rest van de ruimte daar is voor de motorkleding en eten onderweg.
In de motor zitten dan ook nog alle elektronica 2x switch 1x tablet 2 camera's en de hele kabelbende en verdeeldozen om het weer op te laden.
We zijn gisteren noordelijker gegaan naar een ritje van 400km (stukje omgereden km Sedlec Ossuarium te zien)
Staan nu op minicamping harta met wel 13
Staplekken en een vrij veldje. Maar de motor wil ik altijd bij de tent en dat ging niet op het veldje. Dus dan maar een plekje. Was even passen en meten maar we staan.
[
Voor 8% gewijzigd door
harley op 11-08-2023 09:09
]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD