Domaine la Guyonniere stonden wij twee jaar geleden. Leuke camping, vooral met kleine kinderen. In de ochtend meehobbelen op de trekkerkar, Veel dierenweides (geiten, konijnen, kippen, lama's, emoes enzo) waar kids een wortel en een blad sla kunnen voeren. Verder is de visvijver heel leuk, daar zitten nog leuke vissen in. Verder in de omgeving is er niet heel veel te doen, al was er twee jaar geleden nog veel corona gedoe, dus misschien dat dat nu ook wel beter is.Timmert schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:06:
Wij vertrekken deze week voor ruim 3 weken naar Frankrijk. Eerst met een overnachting in Noord Frankrijk naar de Vendee. Vroeger als kind veel geweest, nu op een andere camping (Domaine la Guyonniere) maar hopelijk dezelfde leuke activiteiten (krabbetjes zoeken bij laag water!). Camping was een tip van een moeder van school, dus ben benieuwd.
Daarna met overnachting naar onze 'vaste' stek in de Ardeche, Domaine les Ranchisses. Heerlijke camping, prachtige omgeving. Mooie plaats aan de rivier waar eigenlijk verder niemand langskomt.
Dan met overnachting in Langres weer terug op huis aan, maar daar moet ik nog niet aan denken.
Ook sinds een paar weken een nieuwe auto. Mede omdat ik de oude weliswaar een fijne auto vond, maar de versnellingsbakverhoudingen irritant ongunstig waren voor het trekken van de caravan. Dat zou nu opgelost moeten zijn met meer vermogen, koppel en een automaat. Ben ook wel benieuwd hoe de adaptieve cruisecontrol bevalt in combinatie met de caravan. Hopelijk is dat zo relaxed als ik nu vermoed
De enige echte