TheOmen schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:18:
[...]
Haha, misschien moet ik 'm toevoegen aan de lijst met dingen die ik nooit zou willen in een caravan
- Airco
- TV
- Accuboor voor de pootjes
To each his own, natuurlijk en er zijn vast dingen die wij meesjouwen waar anderen een andere mening over hebben (mover, anyone?)
Het ligt er ook maar helemaal aan hoe je op vakantie gaat. Als ik naar mijzelf kijk dan zie ik vooral verschillende behoeftes tijdens de verschillende vakanties.
Zo heb ik in het voorseizoen wel behoefte aan een TV. Het is dan regelmatig wat slechter weer en in de avonden koelt het stevig af waardoor je eerder naar binnen toe kruipt. Ook ben je relatief veel dagen op de kampeerplek, dan is het wel fijn om lekker TV (of een streaming dienst natuurlijk) te kunnen kijken. In de normale zomervakantie heb ik er dan weer geen enkele behoefte aan en blijft hij lekker thuis.
Maar in de zomervakantie heb ik dan weer behoefte aan de mover, scheelt een hoop geduw en getrek en zeker als kampeerplekken scheef lopen en klein zijn is het een heerlijke toevoeging. In het voorseizoen boeit me dat niet, dat is 1 keer neerzetten. Helaas kan de mover dan niet thuis blijven.
In het voorseizoen heb ik ook Isabella vloerdelen mee om in de voortent een vlakke en goede vloer te maken. Maar geen haar op het hoofd die eraan denkt om die kilo's mee te gaan zeulen in de zomervakantie.
Een airco vind ik niet veel van verder, thuis en in de auto wel fijn maar in de caravan nooit gemist. Zou ik nooit geld voor over hebben, maar zou hem er ook niet uitslopen als hij bij een volgende caravan zou zitten.
Boor heb ik ook niet echt begrepen, vind ik vooral iets voor oude mensen. Maar dan denk ik, als dat inderdaad een probleem is (wat ik mij kan voorstellen fysiek): koop dan een leveler. Die boor is leuk om de pootjes snel naar de grond te draaien (of omhoog natuurlijk), maar je zal altijd met de hand moeten bijdraaien voor het stellen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Drardollan op 01-07-2022 13:32
]