De ervaring die ik heb gaat het levellen van 0-70 bijna in 1 cow lvl met 90+ Gem of Ease, dat red ik bij lange na niet zonder Gem of Ease, dus in mijn ervaring wel ja. Zo'n lvl 90+ gem of ease werkt alleen goed van 0-50, maar alle beetjes helpen. De extra XP van 50 naar 70 is eigenlijk al verwaarloosbaar.Yor schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:19:
[...]
Wait wut? Dus jij zegt dat als jij een high level Gem of Ease draagt, de lvl nobody ook die XP krijgt?
De ervaringen op internet zijn wisselend maar het lijkt er wel op dat Gem of Ease shared is
https://www.diablofans.co...nce-shared-with-the-group
Voor boosten gebruik ik altijd GoE lvl 90+ en doe een cowlevel (kistjes dicht laten) en 1 Rift.. Einde van de rift is de gebooste lvl 70, krijgt een key en kan gear uit cow lvl trekken. Daarna nog wat puzzle rings voor wat gear / gems.
Season 16 ga ik in ieder geval weer spelen vanaf de start... Heb Season 15 overgeslagen want niets nieuws... Nu ook weinig nieuws maar wel meer variatie dus waarom niet. Met een God Monk door bounty's heen knallen of het niets is is altijd leuk.
[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 21-11-2018 08:07 ]