Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
crzyhiphopazn schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:13:
Hoe willen ze level omhoog doen met users die verschillende Paragon levels hebben.
Lijkt mij dat het dan een scheefgroei is.
Good point, bestonden paragon levels voor Reaper of Souls?
Indien ja: hoe hebben ze het toen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

CorvusGS schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

Good point, bestonden paragon levels voor Reaper of Souls?
Indien ja: hoe hebben ze het toen gedaan?
Volgens mij niet. Met D3 ging het volgens mij tot Lvl 60 en met RoS lvl 70 + Plvls

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

crzyhiphopazn schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:22:
[...]

Volgens mij niet. Met D3 ging het volgens mij tot Lvl 60 en met RoS lvl 70 + Plvls
Paragon systeem bestaat wel al sinds begin, of in ieder geval vlak erna.

edit, was soortgelijk systeem dus:
in the v1.0.4 patch on August 22, 2012.[1] The system was an end game feature that provided additional levels and bonuses for a character once they reached the max level of 60. At that point, the max-level character could start earning Paragon Levels, each of which added passive bonuses 3% to Magic Find and Gold Find, plus the same attribute bonuses as a normal level up (3 to the class main stat, 2 vitality, 1 to the other two stats). The maximum was Paragon 100, and many players set "P100" as their end goal.

Maar de onbeperkte versie van punten kwam pas met RoS, ik heb nog steeds 10.000 paragon punten :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

SinergyX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:28:
[...]

Paragon systeem bestaat wel al sinds begin, of in ieder geval vlak erna.

edit, was soortgelijk systeem dus:
in the v1.0.4 patch on August 22, 2012.[1] The system was an end game feature that provided additional levels and bonuses for a character once they reached the max level of 60. At that point, the max-level character could start earning Paragon Levels, each of which added passive bonuses 3% to Magic Find and Gold Find, plus the same attribute bonuses as a normal level up (3 to the class main stat, 2 vitality, 1 to the other two stats). The maximum was Paragon 100, and many players set "P100" as their end goal.

Maar de onbeperkte versie van punten kwam pas met RoS, ik heb nog steeds 10.000 paragon punten :/
Aha good to know.
Zo ver reikt mijn geheugen niet meer. 2012 toen ik nog jong in leeftijd was :P

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

crzyhiphopazn schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

Aha good to know.
Zo ver reikt mijn geheugen niet meer. 2012 toen ik nog jong in leeftijd was :P
Mijne maar deels, ik ben ook pas op console begonnen jaar later in 2013. Maar het was pas op de XBO in 2014 dat ik die 10.000 paragon kreeg, dat was gelijktijdig met RoS update, dus ervoor had iets van Paragon al moeten zitten :P

Maar voor de update? Ik gok een extra challenge mode, premade dungeons met time-leaderboard ipv enkel het clearen ervan (ze zitten nu 150 dacht ik?). Ik verwacht geen nieuwe class meer zoals de Necro, en al zeker geen diablo 4 :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:59
Is er hier iemand die me op xbox one maar lvl70 wil boosten? :) altijd zeer veel (vanaf de tijd dat Auction House nog een ding was) gespeeld op de pc . vandaag maar eens gehaald voor de xbox one, maar de story line ken ik nu wel

[ Voor 8% gewijzigd door Marco1994 op 05-10-2018 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ik ben van plan D3 met mijn vriendin samen te spelen op de PC. Iemand tips waar ik goedkoop 2x D3 + expansion (battle chest?) het goedkoopst kan halen? :)

[ Voor 7% gewijzigd door banaliteit op 06-10-2018 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:20
pricewatch: Diablo 3 Battlechest, PC (macOS / OS X, Windows)

Daar heb je pricewatch voor lijkt me zo.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

banaliteit schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:02:
Ik ben van plan D3 met mijn vriendin samen te spelen op de PC. Iemand tips waar ik goedkoop 2x D3 + expansion (battle chest?) het goedkoopst kan halen? :)
Ik koop mijn games altijd op kinguin werd goed en nooit problemen m, heb er aardig al wat gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:26
Unusable schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:21:
Beste diablo fans,

Misschien ander topic waardig: Blizzcon 2019 gaat 2 november nieuwe info geven over de toekomst van Diablo:

Voor mijzelf behoorlijke hype is real!

Diablo's: What's Next? 2 November
08:30PM - 09:15PM CET ( 19:30 t/m 20:15 (CEST)) voor ons dus!

Mee info: https://blizzcon.com/en-us/schedule

Happy hunting dit seizoen en over maandje hopelijk nieuwe content/game? Zullen we alsnog wel weer paar jaar moeten wachten op nieuw spel :(

Edit: Aanpassing van tijd
Ik zet mijn geld op Netflix animated series en D2 Remake. Hoop op D4...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16
BjornE schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:25:
[...]

Ik zet mijn geld op Netflix animated series en D2 Remake. Hoop op D4...
Het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk (dat dat alles is bedoel ik)... Blizzard heeft het zelf redelijk op gehypet (toegegeven, daar hoefden ze niet veel voor te doen). Als dat alles is dan zou ik eerlijk gezegd toch teleurgesteld zijn en Blizzard is volgens mij tegenwoordig best voorzichtig om niet te overhypen. Ja, ik weet dat veel mensen blij zouden zijn met een D2 remake, maar eerlijk gezegd hoef ik geen oude game in een nieuw jasje, dan speel ik die oude game wel gewoon.
Doe mij maar liever wat nieuws! Ik verwacht eigenlijk Diablo 4 (hoewel het echt nog wel even zal duren voor die uitkomt).
Een expansion voor D3 zou ook kunnen, maar dan zou Bliz het wel echt verdomde goed verstopt moeten hebben. Daarnaast vraag ik me af wat ze nou nog echt in een expansion zouden kunnen doen om de game veel frisser te maken. Als het zoiets is als RoS dan is het toch al snel gewoon een keer door de nieuwe act heen spelen en dan weer door met exact hetzelfde als we al jaren doen. Ook een level cap increase zou weinig toevoegen (behalve misschien nog wat meer power creep). Een karakter er bij zoals de Necro zou leuk zijn, Druid zou erg leuk kunnen zijn om te spelen, maar lijkt me toch ook niet erg waarschijnlijk.
Volgens mij zijn ze gewoon echt klaar met D3, ik zie ze daar geen grote wijzigingen meer doen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
D3 Zit in maintenance mode, gaat dus sowieso geen expansion komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

RedHat schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:47:
WTF betekent "maintenance mode". Zolang mensen het spelen is het veel goedkoper om gewoon een nieuwe expansion te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
RedHat schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:47:
Dat denk ik ook, maar volgens mij is dit niet iets wat Blizzard zelf gezegd heeft. Er zijn aanwijzingen en daarom roepen mensen dat d3 in maintenance zit.
Op zich zou het dus kunnen dat ze toch nog met een uitbreiding komen (hoewel ik het niet heel aannemelijk of logisch zou vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
boe2 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:00:
[...]

WTF betekent "maintenance mode". Zolang mensen het spelen is het veel goedkoper om gewoon een nieuwe expansion te maken.
Als je de vacatures bij Blizzard in de gaten houdt dan weet je ongeveer wel wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Laatst online: 13-08 18:51
boe2 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:00:
[...]
Letterlijk vertaald: onderhouds modus. Er wordt alleen nog maar tijd besteed aan het draaiende houden van het spel. Zoals bijvoorbeeld het season beindigen en weer starten. En dit kan dus door een stagiair uitgevoerd worden en dan krijg je dat het een uur later start als aangegeven, zoals afgelopen season start. Er wordt geen tijd meer besteed aan het bouwen van nieuwe functionaliteit of balans wijzigingen. Het spel komt qua inhoud feitelijk tot een stilstand.

Als je het overzicht op D3Resource bekijkt:
http://d3resource.com/seasons/index.php

Zie je dat er onder andere sinds begin (lees januari) dit jaar totaal geen wijzigingen hebben plaats gevonden. Men speelt continue hetzelfde liedje en dat begint te vervelen dus je ziet dat de populatie behoorlijk afneemt. Als je kijkt dat met het start van het season er in de GoT clan (in de avond) gemiddeld pakweg 20-25 man online zijn, een week later is dat 15-20, en momenteel is dat nog 5-10 man maximaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Meridius op 08-10-2018 08:45 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Meridius schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:42:
[...]
Als je het overzicht op D3Resource bekijkt:
http://d3resource.com/seasons/index.php

Zie je dat er onder andere sinds begin (lees januari) dit jaar totaal geen wijzigingen hebben plaats gevonden. Men speelt continue hetzelfde liedje en dat begint te vervelen dus je ziet dat de populatie behoorlijk afneemt. Als je kijkt dat met het start van het season er in de GoT clan (in de avond) gemiddeld pakweg 20-25 man online zijn, een week later is dat 15-20, en momenteel is dat nog 5-10 man maximaal.
Maar dat wil toch helemaal niets zeggen :? Nu heb je een clubje fans die de term "onderhoudsmodus" uitgevonden hebben terwijl ze net zo goed aan een nieuwe expansion bezig kunnen zijn en daarom geen grote updates doorvoeren. Dat deden ze voor HoS immers ook niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
boe2 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Maar dat wil toch helemaal niets zeggen :? Nu heb je een clubje fans die de term "onderhoudsmodus" uitgevonden hebben terwijl ze net zo goed aan een nieuwe expansion bezig kunnen zijn en daarom geen grote updates doorvoeren. Dat deden ze voor HoS immers ook niet.
Laten we het dan anders stellen: het spel zoals het nu uit is, het spel dat we nu spelen, wekt de impressie dat er voorlopig geen wijzigingen gaan plaatsvinden. Daarnaast was afgelopen Blizzcon D3 een behoorlijk ondergeschoven kindje die maar bar weinig aandacht kreeg. Dit doet een storm aan speculatie opwaaien maar we kunnen inderdaad niets met zekerheid zeggen.

Door de community manager is nu aangekondigd dat ze wel degelijk bezig zijn met meerdere Diablo gerelateerde projecten dus het is feitelijk afwachten tot 2-4 november om te horen wat ze allemaal van plan zijn.

Wanneer ze geen D4 aankondigen en alleen een expansion is het wel een dooddoener voor het spel. Naast het feit dat de engine van D3 is nu 8-9 jaar oud is zitten concurrenten (zoals Path of Exile) absoluut niet stil. Het voornaamste voorbeeld is dat er in PoE per season compleet andere content of speelstijl ge-introduceert wordt. D3 krijgt puur alleen een thema maar er veranderd verder helemaal niets. Dubbele goblins nou joepie en dubbele bounty mats hebben we al eerder gehad en is ook niet echt baanbrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Gisteren met m'n wizard de eerste Primal drop dit season gekregen: een Serpent Sparker (geeft extra hydra).

Ik herinner me nog een 2 jaar geleden een Hydra lightning build te hebben gespeeld, maar het lijkt alsof dit geen top build meer is voor de wizard? Niet dat ik compleet ga respeccen nu (ga door met Tal Rasha) maar ben gewoon nieuwsgierig hiernaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:26
G
Finraziel schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:23:
[...]

Het lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk (dat dat alles is bedoel ik)... Blizzard heeft het zelf redelijk op gehypet (toegegeven, daar hoefden ze niet veel voor te doen). Als dat alles is dan zou ik eerlijk gezegd toch teleurgesteld zijn en Blizzard is volgens mij tegenwoordig best voorzichtig om niet te overhypen. Ja, ik weet dat veel mensen blij zouden zijn met een D2 remake, maar eerlijk gezegd hoef ik geen oude game in een nieuw jasje, dan speel ik die oude game wel gewoon.
Doe mij maar liever wat nieuws! Ik verwacht eigenlijk Diablo 4 (hoewel het echt nog wel even zal duren voor die uitkomt).
Een expansion voor D3 zou ook kunnen, maar dan zou Bliz het wel echt verdomde goed verstopt moeten hebben. Daarnaast vraag ik me af wat ze nou nog echt in een expansion zouden kunnen doen om de game veel frisser te maken. Als het zoiets is als RoS dan is het toch al snel gewoon een keer door de nieuwe act heen spelen en dan weer door met exact hetzelfde als we al jaren doen. Ook een level cap increase zou weinig toevoegen (behalve misschien nog wat meer power creep). Een karakter er bij zoals de Necro zou leuk zijn, Druid zou erg leuk kunnen zijn om te spelen, maar lijkt me toch ook niet erg waarschijnlijk.
Volgens mij zijn ze gewoon echt klaar met D3, ik zie ze daar geen grote wijzigingen meer doen.
In grote lijn zeggen we hetzelfde. Ik ben wat minder hoopvol :). Ik hoop dan ook dat ik groot ongelijk krijg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Volgens mij gaat mijn BS radar af :o

https://www.reddit.com/r/...next_diablo_game_details/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat af? Van mij valt spontaan uit, overload kan die niet aan :P

Doet me beetje denken aan van die horoscopen, lekker generieke informatie dat een 50/50 kans op waarheid (uiteindelijk) heeft, dat je dan kan zeggen: zie je wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hahahaha wat een slechte poging tot "insider info". Jezus wat een generieke beweringen zeg.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik dacht gister eens te kijken hoe het zat met mijn PC account, was alles weg. alle characters, foetsie. Te lang niet ingelogd? Iemand anders die dit ook heeft meegemaakt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
Engeltje83 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:11:
Ik dacht gister eens te kijken hoe het zat met mijn PC account, was alles weg. alle characters, foetsie. Te lang niet ingelogd? Iemand anders die dit ook heeft meegemaakt?
Op de profielpagina is het inderdaad zo dat inactieve characters een keer zijn verdwenen. In game heb ik daar nooit iets van gemerkt. Dus ik weet niet of je ook daadwerkelijk bent ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

MokonaNL schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

Op de profielpagina is het inderdaad zo dat inactieve characters een keer zijn verdwenen. In game heb ik daar nooit iets van gemerkt. Dus ik weet niet of je ook daadwerkelijk bent ingelogd?
Online kon ik geen poppetjes meer vinden, toen ben ik ingame maar gaan kijken, en Diablo deed alsof ik het voor de eerste keer opstartte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
Engeltje83 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:48:
[...]

Online kon ik geen poppetjes meer vinden, toen ben ik ingame maar gaan kijken, en Diablo deed alsof ik het voor de eerste keer opstartte.
Dan zou je eens contact moeten opnemen met Blizzard support, want normaal lijkt me dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engeltje83 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:48:
[...]

Juiste regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ja ook juiste regio. Hij staat gewoon op Europe. Ik begrijp er niets van. Vanavond maar weer verder onderzoeken. Ondertussen op battle.net een support request gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Engeltje83 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:11:
Eerder een leuke hack geweest dan denk ik.

Hoe lang heb je niet ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Vlakvoor dat de Necromancer set uit kwam. Ik heb met Blizzard support chat gesproken en zij gaven aan dat mijn account niet was gehackt, ik gister op de (dus blijkbaar toch) USA server een nieuwe DH had aangemaakt. Vanavond als ik thuis ben opnieuw kijken of ik ingame wel de EU server had geselecteerd.

Ik ging namelijk uit van de instellingen in de battle.net launcher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Laatst online: 05-10 12:25
Hoeveel DB's zou je gemiddels nodig hebben om een Yang's Recurve te krijgen uit Kanai's Cube bij het upgraden van rare Bow's? Ik heb er nu ruim 500 DB's aan gespendeerd en heb zo'n beetje alle Legendary Bows wel 3x gehad, behalve Yang's Recurve :(

Ook met rings en amulets heb ik weinig geluk, als ze al een socket hebben dan hebben ze crappy primary stats (in elk geval geen CHC/CHD). Focus en/of Restraint heb ik ook nog niet gezien...

Rifts doe ik op T10 aangezien met mijn huidige gear ik te lang over T13 doe, maar dat halveert wel de drop rate van legendaries :(

Misschien moet ik het maar eens gaan proberen met de Natalya/Marauder Sentry Build alhoewel ik ook daarvoor nog e.e.a. mis (Compass Rose/Traveler's Pledge)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Heb gisteren een beetje verder kunnen gaan met mijn DH.

GR60 is nu gelukt, maar als er een mob naar me niest lig ik al op de grond.

Ik mis nog wel wat gear. (goed amulet, Focus).
Wat kun je doen om je survivability iets te verhogen?

(Meer paragon zal ook helpen).

Oh link naar mijn seasonal DH

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
_Peter2_ schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:57:

Je hebt nu groene gems in je gear, verander die naar diamonds. Dat scheelt VEEL. Daarnaast heb je 2600 vit. das erg weinig. Vit hoeft niet heel hoog, maar dit is wel erg laag. Als jij een Dawn vind en wat cooldown reduction hebt kun je vengeance 100% up houden en dat scheelt erg veel. Eventueel (last resort en k zou eerst even naar de rest kijken) kun je je wolf companion wisselen voor....even denken....eentje die dmg reduction doet maar weet zo niet welke dat is. Boar?

Hope it helps.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UE draait vooral om damage. Alles moet dood voordat het bij je in de buurt komt. Zorg dat je max discipline hebt, Hellfire amu met socket, F&R en near perma Vengeance (cdr op shoulders). Daarnaast doet Steady Aim meer voor je damage dan Ambush.

Vengeance en Wraps of Clarity zorgen voor de damage reduction. Daarnaast elite damage reduction op de chest (gemakkelijker gezegd dan gedaan, omdat je daar ook 12 discipline op wilt) en vitality op de gebruikelijke plaatsen. Dan zou je genoeg moeten hebben om de dikste klappen op te vangen. Daarnaast: blijven bewegen bij elite packs waarvan je de grote klappen niet op kunt vangen.

In het ideale geval ziet je DH er zo uit: https://www.d3planner.com/201738117

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 11-10-2018 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik mag niet klagen dat ik al zo snel al de belangrijkste items binnen heb (Redelijke Yang's en een Dead Man's Legacy).

Nu nog een Dawn en die Vengence Cowl. Maar goed, zolang GR60 lukt kan ik snel genoeg bloodshards krijgen om weer te dumpen bij Kadala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
boe2 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:52:
[...]

Het heeft letterlijk in een vacature van Blizzard gestaan, vandaar dat ik ook zei dat als je de vacaturepagina van Blizzard in de gaten houdt je best wel info kan vinden zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius

shoulders: 15% life -> cooldown reduction
helm: life per hit -> crit chance
chest: hatred regen -> all resist
legs: regen life -> armor

ontzettend belangrijk is dat je de 1h bow genaamd Dawn krijgt. 60% minder cooldown voor vengance
in de cube kun je bijvoorbeeld ook een elusive ring gebruiken of de helm. daar haal je veel dmg reduction van.
elke 5 sec minimaal 1x de generator gebruiken (evasive fire - focus) ook al heb je het niet nodig. Is ook weer dmg reduction van wraps of clarity.
je hebt ook geen socket in de amulet. hierdoor kun je geen bane of the trapped gebruiken wat weer pakweg 30-40% dmg minder is

je hebt minimaal 33.33% cooldown reduction nodig om goed dmg te kunnen doen. Als je op HC speelt is de 36% aanbevolen voor perma uptime van vengance. Als je op non-hc speelt dan kun je beter de dmg gebruiken.

wat anderen ook al aangaven is 310k life niet veel maar je zou toch vrij goed T11 moeten kunnen farmen.

gooi anders wat paragon in vit ipv dex. als je langer in leven blijft doe je ook meer dmg dus onderaan de streep doe je ook daadwerkelijk meer dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Meridius schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:13:
[...]

shoulders: 15% life -> cooldown reduction
helm: life per hit -> crit chance
chest: hatred regen -> all resist
legs: regen life -> armor

ontzettend belangrijk is dat je de 1h bow genaamd Dawn krijgt. 60% minder cooldown voor vengance
in de cube kun je bijvoorbeeld ook een elusive ring gebruiken of de helm. daar haal je veel dmg reduction van.
elke 5 sec minimaal 1x de generator gebruiken (evasive fire - focus) ook al heb je het niet nodig. Is ook weer dmg reduction van wraps of clarity.
je hebt ook geen socket in de amulet. hierdoor kun je geen bane of the trapped gebruiken wat weer pakweg 30-40% dmg minder is

je hebt minimaal 33.33% cooldown reduction nodig om goed dmg te kunnen doen. Als je op HC speelt is de 36% aanbevolen voor perma uptime van vengance. Als je op non-hc speelt dan kun je beter de dmg gebruiken.

wat anderen ook al aangaven is 310k life niet veel maar je zou toch vrij goed T11 moeten kunnen farmen.

gooi anders wat paragon in vit ipv dex. als je langer in leven blijft doe je ook meer dmg dus onderaan de streep doe je ook daadwerkelijk meer dmg
Dank voor de terugkoppeling.

Geen socket in amulet ben ik me van bewust.
Dit amulet vond ik (nog) niet de moeite waard om een socket in te rollen.
Kan beter een rondje ubers doen voor een hellfire waar gegarandeerd een socket in zit.

Overigens heb ik ook nog geen BoTT :D

/edit...gisteren ook nog gespeeld
Heb wat speed farms gedaan op T10 rifts en GR45.

Intussen een Dawn en een Visage of Gunes binnen.
Ook BoTT is gevonden.

Mijn amulet is nog niet vervangen. Deze staat nog op de planning.
Wellicht eerst nog wat machines farmen om een aantal uber runs te kunnen doen om hellfire amuletten te kunnen maken.

Gisteren nog wel een beetje hulp gekregen van <GoT> Misty, waardoor mijn paragon ook verder de hoogte in is gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door _Peter2_ op 12-10-2018 08:58 . Reden: Avonturen van gisteren toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ok... Level requirement reduced enchanten op de Xbox One versie is bugged...
Net een wizard gestart (1e char in season op de Xbox), ben level 54 en herinner me ineens dat ik al even een level 70 wapen zou moeten kunnen enchanten zodat ik hem kan gebruiken. Ik heb er nou een stuk of 8 geprobeerd, maar buiten dat de level requirement reduced echt veel minder vaak dan 1 op 4 keer langs komt (er zijn maar 4 mogelijke enchantments) is het me uiteindelijk bij zo'n 6 wapens gelukt voor de gold prijs te hoog werd, maar allemaal reduced by 5. De kans daarop is astronomisch klein, volgens mij is dit gewoon een bug... Beetje jammer van al mijn resources en goud :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:29:
Ok... Level requirement reduced enchanten op de Xbox One versie is bugged...
Net een wizard gestart (1e char in season op de Xbox), ben level 54 en herinner me ineens dat ik al even een level 70 wapen zou moeten kunnen enchanten zodat ik hem kan gebruiken. Ik heb er nou een stuk of 8 geprobeerd, maar buiten dat de level requirement reduced echt veel minder vaak dan 1 op 4 keer langs komt (er zijn maar 4 mogelijke enchantments) is het me uiteindelijk bij zo'n 6 wapens gelukt voor de gold prijs te hoog werd, maar allemaal reduced by 5. De kans daarop is astronomisch klein, volgens mij is dit gewoon een bug... Beetje jammer van al mijn resources en goud :|
Wat is het menselijk brein toch een mooi iets. Bijzonder dat we allerlei patronen kunnen ontdekken in randomness. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Deadsmell schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:46:
[...]

Wat is het menselijk brein toch een mooi iets. Bijzonder dat we allerlei patronen kunnen ontdekken in randomness. ;)
6 keer achter elkaar exact hetzelfde cijfertje in een enchant als de range loopt van als ik me niet vergis 2 tot 30 of zo is niet random. :) Ja, in principe kan het, maar als we er vanuit gaan dat dat 29 verschillende opties zijn en de 5 niet om een of andere reden extra gewicht heeft maar ze allemaal dezelfde kans hebben... dan was dat een kans van 1 op 595 miljoen (29^6). Dussss... óf ik heb de negatieve jackpot gewonnen in mijn D3 game, óf het is toch een bug... of Blizzard heeft een of andere hele vreemde voorliefde voor het getal 5 op de Xbox (want op de PC versie heb ik daar nooit iets van gemerkt).

Edit: Overigens is zo'n wapen ook een stuk minder nodig op de console... Was het vergeten, of vroeger gewoon niet opgevallen voor ik de PC versie speelde, maar op de Xbox krijg je massacre bonussen in rifts. Dat maakt het levelen echt een heel stuk vlotter.

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 13-10-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Na de tips hier en wat extra paragon levels lukt het me nu een stuk beter om in leven te blijven.
Heb intussen GR65 kunnen clearen zonder dood te gaan.

Mijn gear is nog zeker niet top.
Denk eraan om mijn bloodshards nu in belts te steken. Aangezien mijn Witching Hour geen super rolls heeft volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Heb ondertussen eindelijk een Yang's Recurve van Kadala gekregen, nu nog een R.Gift vinden zodat ik de socket die ik er nu bij de Mystic op heb gerolled kan inwisselen voor wat nuttigers. Ook een redelijke Focus gevonden en een Wraps of Clarity gevonden zodat mijn multishot DH nu bijna compleet is.

Dit is 'em op dit moment: https://eu.diablo3.com/en...gEasy-1544/hero/112113897

T13 rifts lukt aardig moet ik zeggen, maar ga wel snel dood als ik niet snel genoeg weg kan komen en in een mob verzeilt raak of als ik even niet oplet. Zoals hierboven ook al geconstateerd werd is 311k life niet veel, vitality is vaak een stat die ik re-roll naar CHC/CHD/CDR. Deze 3 zitten nu wel goed op mijn character met respectievelijk 34%, 374% en 38%.

Verder moet ik nog een Restraint ring tegenkomen en mijn gems moeten nog geleveled worden. Wat zou ik daarnaast nog aan stats kunnen re-rollen om mijn DH te verbeteren? Of moet ik items gaan re-rollen in de hoop er ancients voor terug te krijgen? Heb op dit moment maar 2 ancients dus valt er ook niet veel te augmenten... Heb genoeg duplicates waarmee ik een re-roll kan proberen zonder dat ik mijn huidige gear er voor op hoef te offeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
The_Big_Easy schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:11:
Heb ondertussen eindelijk een Yang's Recurve van Kadala gekregen, nu nog een R.Gift vinden zodat ik de socket die ik er nu bij de Mystic op heb gerolled kan inwisselen voor wat nuttigers. Ook een redelijke Focus gevonden en een Wraps of Clarity gevonden zodat mijn multishot DH nu bijna compleet is.

Dit is 'em op dit moment: https://eu.diablo3.com/en...gEasy-1544/hero/112113897

T13 rifts lukt aardig moet ik zeggen, maar ga wel snel dood als ik niet snel genoeg weg kan komen en in een mob verzeilt raak of als ik even niet oplet. Zoals hierboven ook al geconstateerd werd is 311k life niet veel, vitality is vaak een stat die ik re-roll naar CHC/CHD/CDR. Deze 3 zitten nu wel goed op mijn character met respectievelijk 34%, 374% en 38%.

Verder moet ik nog een Restraint ring tegenkomen en mijn gems moeten nog geleveled worden. Wat zou ik daarnaast nog aan stats kunnen re-rollen om mijn DH te verbeteren? Of moet ik items gaan re-rollen in de hoop er ancients voor terug te krijgen? Heb op dit moment maar 2 ancients dus valt er ook niet veel te augmenten... Heb genoeg duplicates waarmee ik een re-roll kan proberen zonder dat ik mijn huidige gear er voor op hoef te offeren...
Je zit een beetje in het zelfde straatje als ik.
Wat voor mij scheelde was een boar companion nemen. Zijn passive geeft een boost aan je all resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
_Peter2_ schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:37:
[...]

Je zit een beetje in het zelfde straatje als ik.
Wat voor mij scheelde was een boar companion nemen. Zijn passive geeft een boost aan je all resist.
Ik zag het al :).

Wat ik me wel afvroeg is waarom je voor je Multishot Skill de Arsenal rune hebt gekozen (en daarom waarschijnlijk de een stat van je Wraps of Clarity naar +%Fire damage heb ge-rerolled. Kan je niet beter de Full Broadside rune nemen zodat je multishot damage naar +500% gaat en dan voor je Wraps gewoon +%Cold damage re-rollen (immers, Evasive Fire met de Focus rune doet cold damage)?

Daarnaast zou ik een Elusive Ring in de cube stoppen, scheelt een hoop damage...

[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 15-10-2018 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
The_Big_Easy schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:50:
[...]

Ik zag het al :).

Wat ik me wel afvroeg is waarom je voor je Multishot Skill de Arsenal rune hebt gekozen (en daarom waarschijnlijk de een stat van je Wraps of Clarity naar +%Fire damage heb ge-rerolled. Kan je niet beter de Full Broadside rune nemen zodat je multishot damage naar +500% gaat en dan voor je Wraps gewoon +%Cold damage re-rollen (immers, Evasive Fire met de Focus rune doet cold damage)?

Daarnaast zou ik een Elusive Ring in de cube stoppen, scheelt een hoop damage...
Multishot is bijna mijn primaire damager. Evasive fire is puur voor de Hatred gain, trigger voor de wraps en voor F/R.

Die rockets doen ook nog behoorlijke damage.
Solo heb ik nu een GR65 met relatief gemak gehaald. en T13 rifts lukken ook vrij eenvoudig. (Soms ga ik wel dood, dat komt vooral door vervelende mobs zoals winged assassin of unholy thrall die snel bij je kunnen zijn).

En om een elusive ring in mijn cube te stoppen moet ik die wel eerst vinden :D

Maar die ring of the Zodiac helpt wel voor permanent in Vengence te kunnen rondlopen, wat door de cowl ook een bak damage scheelt.

[ Voor 9% gewijzigd door _Peter2_ op 15-10-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
_Peter2_ schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:58:
[...]

Multishot is bijna mijn primaire damager. Evasive fire is puur voor de Hatred gain, trigger voor de wraps en voor F/R.

Die rockets doen ook nog behoorlijke damage.
Solo heb ik nu een GR65 met relatief gemak gehaald. en T13 rifts lukken ook vrij eenvoudig. (Soms ga ik wel dood, dat komt vooral door vervelende mobs zoals winged assassin of unholy thrall die snel bij je kunnen zijn).

En om een elusive ring in mijn cube te stoppen moet ik die wel eerst vinden :D

Maar die ring of the Zodiac helpt wel voor permanent in Vengence te kunnen rondlopen, wat door de cowl ook een bak damage scheelt.
Hmmm... de meeste build guides die ik gelezen heb en deze video van Rhykker geven aan dat de Full Broadside rune the way to go is...

Ken het gevoel dat bepaalde items gewoon niet willen droppen... Heb al wel 6 Elusive Rings gesalvaged maar wacht nog steed op mijn eerste Restraint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Zag net trouwens dat Multishot Physical damage doet en dat je dus hebt best +%Physical op je Wraps en optioneel ook op je Amulet kan hebben i.p.v. cold zoals ik hierboven beweerde. Ik heb op de Wraps van mijn char nl. +%Cold maar die kan ik niet aanpassen aangezien ik al een andere stat naar +CHC gerolled heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:14:
Zag net trouwens dat Multishot Physical damage doet en dat je dus hebt best +%Physical op je Wraps en optioneel ook op je Amulet kan hebben i.p.v. cold zoals ik hierboven beweerde. Ik heb op de Wraps van mijn char nl. +%Cold maar die kan ik niet aanpassen aangezien ik al een andere stat naar +CHC gerolled heb...
Als je GR100+ gaat doen is physical inderdaad beter, het levert stukkere betere consistentie. Echter als dat niet je doel is dan moet je met fire gaan want dan is physical een grote verspilling.

Arsenal (fire) heeft als voordeel dat je extra rockets schiet, die dus ook achter je vijanden targetten. Die rockets doen ontzettend veel dmg en zorgen dus ook dat je sneller kan farmen. Totdat je minimaal 50 schoten nodig hebt om een vijand te killen is physical niet interessant. In dat geval moet je ook bane of the powerfull vervangen met bane of the stricken.

Er zomaar vanuit gaan dat voor ons als mindere tot mediocre spelers physical de beste manier is, is een beetje naief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:11:
Wat zou ik daarnaast nog aan stats kunnen re-rollen om mijn DH te verbeteren?
Op amulet mis je CHC, is een flinke dmg boost
Op helm mis je CHC, wederom flink dmg boost
Op gloves mis je AS, aardige dmg boost
Op chest moet je eigenlijk +12 max disc, scheelt 300% dmg met nu
Op bracers, element dmg, scheelt 20% multiplier
Op focus, betere rolls, 37% of 50% scheelt aardig wat
Op belt, een met dec, vit, as, chd
Op restraint, mist in je armory nu dus als je die niet hebt scheelt dat weer 50% dmg multiplier
Op pants, grenade dmg naar armor (beste is all resist)
Op wapen, allerbelangrijkste en grootste upgrade: +max disc. 1200% meer dmg doen is beter dan een socket
Quiver is bijna perfect gerolled, nice one

Doel qua CHC is minimaal 50%
Doel qua CHD is minimaal 500%

Nog genoeg te doen volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Als je GR100+ gaat doen is physical inderdaad beter, het levert stukkere betere consistentie. Echter als dat niet je doel is dan moet je met fire gaan want dan is physical een grote verspilling.

Arsenal (fire) heeft als voordeel dat je extra rockets schiet, die dus ook achter je vijanden targetten. Die rockets doen ontzettend veel dmg en zorgen dus ook dat je sneller kan farmen. Totdat je minimaal 50 schoten nodig hebt om een vijand te killen is physical niet interessant. In dat geval moet je ook bane of the powerfull vervangen met bane of the stricken.
Ok, ik zal ook eens de Arsenal run proberen. Heb alleen wel +%Cold damage op mijn Wraps...
Er zomaar vanuit gaan dat voor ons als mindere tot mediocre spelers physical de beste manier is, is een beetje naief ;)
Voor mij is dit pas mijn 3e season, heb net begin dit jaar D3 opgepakt. Voor de builds kijk ik altijd naar de videos van Rhykker, in dit geval deze: D3 Best DH Build: Speed and GR 121+ UE Multishot (2.6.1 S15 Guide). De aanbevolen build in de video is deze: https://www.d3planner.com/118228554 Ik dacht in al mijn naïviteit/noobness dat deze best build ook gebruikt kon worden door de mediocre tot zelfs noob spelers :)
Meridius schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:26:
Op amulet mis je CHC, is een flinke dmg boost
Op helm mis je CHC, wederom flink dmg boost
Op gloves mis je AS, aardige dmg boost
Op chest moet je eigenlijk +12 max disc, scheelt 300% dmg met nu
Op bracers, element dmg, scheelt 20% multiplier
Op focus, betere rolls, 37% of 50% scheelt aardig wat
Op belt, een met dec, vit, as, chd
Op restraint, mist in je armory nu dus als je die niet hebt scheelt dat weer 50% dmg multiplier
Op pants, grenade dmg naar armor (beste is all resist)
Op wapen, allerbelangrijkste en grootste upgrade: +max disc. 1200% meer dmg doen is beter dan een socket

Doel qua CHC is minimaal 50%
Doel qua CHD is minimaal 500%

Nog genoeg te doen volgens mij :D
Wapen had ik gewoon uit gewoonte een socket op gerolled, want +130%CHD is normaliter altijd handig... Verder snap ik je aanbevelingen, maar had vereist dat ik zowat al mijn gear moet gaan reforgen en hopen op goede rolls, het meeste (behalve mijn pants) heeft al een stat re-roll gehad voor.

50%CHC gecombineerd met 500%CHD en dan ook nog eens een dikke 35%CDR gaat hem niet worden zonder perfect rolls en ik speel domweg veel te weinig om al de benodigde Forgotten Souls / DBs / Bounty materials voor al die reforges bij elkaar te harken...

Belangrijkst is dus dat ik een R.Gift vind, ik zal voor nu die socket gaan rollen voor +Discipline... Wat zijn daarna de belangrijkste verbetering die ik zou kunnen realiseren zonder al te veel te moeten reforgen? En als ik dan toch keuzes moet maken, wat heeft grotere prioriteit, perma uptime van Vengeance mbv hogere %CDR of meer damage door een hogere %CHC?

Anyways, bedankt voor je feedback!

Update: Net een Ancient Restraint en een Ancient Accursed Visage gescored! *O*
Socket re-rollen naar +Discipline gaat helaas niet :(. Nu maar hopen op een 2e Yang's Recurve zodat ik kan gaan re-rollen...

[ Voor 45% gewijzigd door The_Big_Easy op 15-10-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Vraag me af aan welk slot ik het best mijn blood shards kan spenderen op het moment:

https://eu.diablo3.com/en/profile/Pteer-2475/hero/112684294

Ik twijfel tussen bracers en belt. De belt is weliswaar Ancient, maar miste teveel gunstige stats om het echt nuttig te maken. (Was met Vit gerolled). Als jullie aan andere slots denken kan dat natuurlijk ook :)

Ik heb een 2e Yang's recurve bow liggen, maar met slechtere stats. Kan die wel gebruiken om te rerollen in cube met de kans op een ancient uitvoering.

[ Voor 26% gewijzigd door _Peter2_ op 16-10-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Iemand wellicht nog tips voor mijn off season hardcore wave of light monk:
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822

Ik kan redelijk goed door grift 80 heen, maar af en toe nog een procje en gezien er met 1400 pargon punten ook grifts 100 gedaan worden moet daar volgens mij meer in zitten.

BTW in mijn jewel slot van de cube zit een rorg. Om een of andere reden geeft deze site niet altijd acurate informatie weer.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
_Peter2_ schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:42:
Vraag me af aan welk slot ik het best mijn blood shards kan spenderen op het moment:

https://eu.diablo3.com/en/profile/Pteer-2475/hero/112684294

Ik twijfel tussen bracers en belt. De belt is weliswaar Ancient, maar miste teveel gunstige stats om het echt nuttig te maken. (Was met Vit gerolled). Als jullie aan andere slots denken kan dat natuurlijk ook :)

Ik heb een 2e Yang's recurve bow liggen, maar met slechtere stats. Kan die wel gebruiken om te rerollen in cube met de kans op een ancient uitvoering.
Ik zou zeggen een ring omdat je (op je profiel) een obsidian ring hebt. Maar anders dan dat inderdaad belt maar ook quiver. De quiver die je hebt is best aardig maar lage bonus dmg en de AD en bleed% zijn niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Meridius schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:13:
[...]

Ik zou zeggen een ring omdat je (op je profiel) een obsidian ring hebt. Maar anders dan dat inderdaad belt maar ook quiver. De quiver die je hebt is best aardig maar lage bonus dmg en de AD en bleed% zijn niet alles.
Ik snap je voorstel. Er zijn natuurlijk wel enorm veel ringen, kans op een quiver is dan veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Ik denk dat ik mijn Yang's Recurve sowieso moet gaan reforgen, heb er nu één zonder +Discipline en slechts 43% RCR wat kennelijk behoorlijke crappy stat rolls zijn... Reroll levert dus hoogstwaarschijnlijk wel iets beters op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren weer iets verdergekomen op mijn Seasonal DH.

Heb nu GR70 gecleared in 7:32.

Heb ook een andere Yang's gevonden. Vraag me nu alleen af of deze beter is dan mijn vorige.
Mijn vorige had een iets lagere damage en een socket erop gerolled, Ook de multishot damage erop was lager, maar hij had 1 Discipline meer en max RCR.

Mijn huisige heeft 10 discipline i.p.v. 11 en min RCR, maar wel een hogere multishot damage (191%). En ik heb de socket via een gift erop gegooid.

Ik kan dus de discipline nog rerollen naar 12.
Qua items niet veel beters gevonden nog. Heb wel een 2e Dead Man's Legacy gevonden, maar deze had in mijn ogen mindere stats dan mijn huidige. Heb hem natuurlijk wel bewaard om in de cube te kunnen rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
_Peter2_ schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 07:58:
Gisteren weer iets verdergekomen op mijn Seasonal DH.

Heb nu GR70 gecleared in 7:32.

Heb ook een andere Yang's gevonden. Vraag me nu alleen af of deze beter is dan mijn vorige.
Mijn vorige had een iets lagere damage en een socket erop gerolled, Ook de multishot damage erop was lager, maar hij had 1 Discipline meer en max RCR.

Mijn huisige heeft 10 discipline i.p.v. 11 en min RCR, maar wel een hogere multishot damage (191%). En ik heb de socket via een gift erop gegooid.

Ik kan dus de discipline nog rerollen naar 12.
Qua items niet veel beters gevonden nog. Heb wel een 2e Dead Man's Legacy gevonden, maar deze had in mijn ogen mindere stats dan mijn huidige. Heb hem natuurlijk wel bewaard om in de cube te kunnen rerollen.
Als je je gift nu al op die nieuwe gebruikt hebt dan zou ik daarvoor gaan, maar je had ook op je oude de socket weer weg kunnen rollen naar wat anders en dan weer terugzetten met de gift. Als tip voor een volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Finraziel schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 15:51:
[...]

Als je je gift nu al op die nieuwe gebruikt hebt dan zou ik daarvoor gaan, maar je had ook op je oude de socket weer weg kunnen rollen naar wat anders en dan weer terugzetten met de gift. Als tip voor een volgende keer :)
Had allemaal gekunnen, ware het niet dat ie gewoon altijd voor max discipline moet gaan en ie die niet meer kan reforgen ivm de eerdere socket roll. Wil je toch een andere stat rollen omdat die te laag is, dan is het item uberhaupt geen rammeledani (zo noemen wij die krengen altijd) waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
toolkist schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Had allemaal gekunnen, ware het niet dat ie gewoon altijd voor max discipline moet gaan en ie die niet meer kan reforgen ivm de eerdere socket roll. Wil je toch een andere stat rollen omdat die te laag is, dan is het item uberhaupt geen rammeledani (zo noemen wij die krengen altijd) waard.
Nou ja, dat hangt er vanaf hoeveel je er vindt... Ik vind over het algemeen heel wat meer gifts dan ik nodig heb.
Maar ik wou het eigenlijk vooral zeggen omdat ik het vreemd vond om eerst de gift al er op te gebruiken en dan pas te komen vragen of hij dat wapen eigenlijk wel moet gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
toolkist schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 16:06:
[...]

Heb nu ook max Discipline greolled op die boog en dat scheelt een boel.

Nu GR70 zonder deaths in 5.47 gedaan.

Update:
Gisteren nog wat verder gegaan. Op het eind even iemand uit de clan iets verder op weggeholpen met zijn paragon levels.

En omdat karma werkt vond ik tijdens die boost-sessie 2x een Unity waardoor mijn survivability nu ook hoger is geworden :D

Work in progress DH: <GoT> Pteer#2475/Huntress

Ik had voor de lol ook mijn non-seasonal DH bekeken en wat getweaked. Die kan e.e.a. toch wat gemakkelijker aan :D

[ Voor 35% gewijzigd door _Peter2_ op 18-10-2018 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:23

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Ha, die iemand was ik, _Peter2_ -- het duurde even voor ik de load aan nieuwe shizzle uitgezocht had :D De boost zorgt dat GR20 pijnloos ging en even later op de avond pakte ik ook een Unity, als match met de follower will not die-trinket. Ook meteen de Season 15-set compleet gemaakt. Voelt alleen wel een beetje alsof je Sweep en Shield Bash hebt als insta-nuke en de rest aan damage abilities meer voor de show zijn.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Klauwhamer schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 09:46:
Ha, die iemand was ik, _Peter2_ -- het duurde even voor ik de load aan nieuwe shizzle uitgezocht had :D De boost zorgt dat GR20 pijnloos ging en even later op de avond pakte ik ook een Unity, als match met de follower will not die-trinket. Ook meteen de Season 15-set compleet gemaakt. Voelt alleen wel een beetje alsof je Sweep en Shield Bash hebt als insta-nuke en de rest aan damage abilities meer voor de show zijn.
Om unity te laten werken moet zowel jij als je follower de unity passive actief hebben.
Dus je moet zelf of een unity dragen of als cube power actief hebben.

Zie bijvoorbeeld https://www.icy-veins.com...ild-patch-2-6-1-season-15 voor een guide over een Roland setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ik weet niet waarom jullie zo happy worden van een unity want voor de meeste builds wil je die niet gebruiken :) Tijdelijk is het misschien een goede oplossing maar je wilt echt andere ringen gebruiken.

Maar het klopt wat jullie beide zeggen. Zowel jij als je follower moeten een unity aan hebben maar je follower moet ook de amulet hebben met "cannot die". Anders werkt unity maar minimaal omdat je follower continue plat op de grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Even een vraag aan de pro's hier, wat is voor een UE Multishot DH build belangrijker, perma uptime van Vengeance realiseren m.b.v. resource cooldown reductions stats, of i.p.v. die stat een damage boosting stat zoals bv +%CHC, +%CHD of +%AS?

@Meridius Je gaf eerder aan dat mijn Helm, Amulet en Gloves één van bovenstaande damage stats misten, maar ik gaf toen aan dat ik ook graag een perma uptime van Vengeance wil kunnen realiseren. Inmiddels heb ik wel een helm met CHC maar ik twijfel om b.v. voor een andere Amulet te gaan, ik zit nu nog net goed met mijn cooldown reduction percentage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Meridius schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:55:
Ik weet niet waarom jullie zo happy worden van een unity want voor de meeste builds wil je die niet gebruiken :) Tijdelijk is het misschien een goede oplossing maar je wilt echt andere ringen gebruiken.

Maar het klopt wat jullie beide zeggen. Zowel jij als je follower moeten een unity aan hebben maar je follower moet ook de amulet hebben met "cannot die". Anders werkt unity maar minimaal omdat je follower continue plat op de grond ligt.
Klopt, Unity is 50% reduction van damage, en altijd up. Elusive ring is 60% reduction, 8 seconden na vault. Dus zou potentieel beter zijn, aangezien je wel minstens elke 8 seconden vault gebruikt.

En die cannot die wil ik toch wel op mijn follower, anders ligt die ook vaak op z'n of haar gat en voegt dan weinig toe.

[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 18-10-2018 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:29:
Even een vraag aan de pro's hier, wat is voor een UE Multishot DH build belangrijker, perma uptime van Vengeance realiseren m.b.v. resource cooldown reductions stats, of i.p.v. die stat een damage boosting stat zoals bv +%CHC, +%CHD of +%AS?

@Meridius Je gaf eerder aan dat mijn Helm, Amulet en Gloves één van bovenstaande damage stats misten, maar ik gaf toen aan dat ik ook graag een perma uptime van Vengeance wil kunnen realiseren. Inmiddels heb ik wel een helm met CHC maar ik twijfel om b.v. voor een andere Amulet te gaan, ik zit nu nog net goed met mijn cooldown reduction percentage...
Als je geen HC speelt is 33.33% CDR voldoende. Je hebt dan 1 sec geen vengance maar kunt wel bijvoorbeeld een extra dmg stat pakken. Normaliter heb je alleen op shoulders en op quiver CDR. De rest is maximale dmg.

Wanneer je die ene sec niet overleefd doe je eigenlijk wat mis. Je houdt je ability bar in de gaten en wanneer vengance af loopt schiet je alleen 2x met je generator. (dat kost pakweg 1-2 sec) Dan weer vault, companion en vengeance tegelijk afvuren en je kan weer los. Dat herhaal je voor elke keer als vengeance afloopt. Klopt, het is inderdaad wat meer hoger niveau spelen maar daardoor haal je wel het maximale uit je poppetje. Goed opletten waar je naartoe springt, ligt er vuur/poison op de grond of spring je in een groep vijanden. met DH wil je eigenlijk (op shadow na) op een goede afstand staan dus de zooi die elites gooien is wat verder weg of kun je makkelijk uit stappen / ontwijken.
_Peter2_ schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:32:
[...]
Klopt, Unity is 50% reduction van damage, en altijd up. Elusive ring is 60% reduction, 8 seconden na vault. Dus zou potentieel beter zijn, aangezien je wel minstens elke 8 seconden vault gebruikt.

En die cannot die wil ik toch wel op mijn follower, anders ligt die ook vaak op z'n of haar gat en voegt dan weinig toe.
Naast het feit dat Elusive inderdaad meer dmg reduction geeft werkt hij ook in groepen. Waar unity dus alleen in solo werkt.

Daarnaast wil je inderdaad wel een beetje mobiel zijn omdat je geen echte klappen kan incasseren dus je moet echt wel elke 4-5 sec van plek veranderen en dat doe ik meestal gewoon met vault.

[ Voor 26% gewijzigd door Meridius op 18-10-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Als je geen HC speelt is 33.33% CDR voldoende. Je hebt dan 1 sec geen vengance maar kunt wel bijvoorbeeld een extra dmg stat pakken. Normaliter heb je alleen op shoulders en op quiver CDR. De rest is maximale dmg.

Wanneer je die ene sec niet overleefd doe je eigenlijk wat mis. Je houdt je ability bar in de gaten en wanneer vengance af loopt schiet je alleen 2x met je generator. (dat kost pakweg 1-2 sec) Dan weer vault, companion en vengeance tegelijk afvuren en je kan weer los. Dat herhaal je voor elke keer als vengeance afloopt. Klopt, het is inderdaad wat meer hoger niveau spelen maar daardoor haal je wel het maximale uit je poppetje. Goed opletten waar je naartoe springt, ligt er vuur/poison op de grond of spring je in een groep vijanden. met DH wil je eigenlijk (op shadow na) op een goede afstand staan dus de zooi die elites gooien is wat verder weg of kun je makkelijk uit stappen / ontwijken.
Ah kijk, bedankt voor de tip! En als je het hebt over 33.333% CDR, is dat dan het percentage wat in-game wordt gedisplayed, het percentage wat in je d3 profile op http://eu.diablo3.com/ te zien is, of wat je ziet als je je profile importeert op http://www.d3planner.com? Ik merk dat die percentages nogal eens verschillen. Het lijkt me dat de ingame values leading (zouden moeten) zijn, maar dat er vaak nogal eens verwezen wordt naar een profile op één van deze sites waarbij de values dan anders zijn :?. Zelfde geldt trouwens ook voor b.v. de CHC en CHD values...

Mijn CDR volgens mijn diablo3.com profile is 38.5% maar volgens d3planner.com is ie slechts 33.1%
Mijn CHC volgens mijn diablo3.com profile is maar 40.5% maar volgens d3planner.com is ie 45.5%

[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 18-10-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Meridius schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Naast het feit dat Elusive inderdaad meer dmg reduction geeft werkt hij ook in groepen. Waar unity dus alleen in solo werkt.

Daarnaast wil je inderdaad wel een beetje mobiel zijn omdat je geen echte klappen kan incasseren dus je moet echt wel elke 4-5 sec van plek veranderen en dat doe ik meestal gewoon met vault.
Klopt. Voor mij doet die elusive ring echter nog zijn naam eer aan...hij is voor mij zo elusive dat ik hem nog niet gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:09:
[...]

Ah kijk, bedankt voor de tip! En als je het hebt over 33.333% CDR, is dat dan het percentage wat in-game wordt gedisplayed, het percentage wat in je d3 profile op http://eu.diablo3.com/ te zien is, of wat je ziet als je je profile importeert op http://www.d3planner.com? Ik merk dat die percentages nogal eens verschillen. Het lijkt me dat de ingame values leading (zouden moeten) zijn, maar dat er vaak nogal eens verwezen wordt naar een profile op één van deze sites waarbij de values dan anders zijn :?. Zelfde geldt trouwens ook voor b.v. de CHC en CHD values...

Mijn CDR volgens mijn diablo3.com profile is 38.5% maar volgens d3planner.com is ie slechts 33.1%
Mijn CHC volgens mijn diablo3.com profile is maar 40.5% maar volgens d3planner.com is ie 45.5%
Ik ga eigenlijk altijd alleen af op de ingame waarden. Via internet kunnen er dingen verkeerd worden ge-importeerd of is er net een hikje in de verbinding naar de database of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:09:
[...]

op D3planner.com moet je bijv. passives nog aanzetten, die telt hij niet mee in de stats volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Meridius schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:55:

Nee, dat is ook zo, het is niet echt een ring die bijdraagt. Maar de mitigation is too good. Hoewel ik met de 6-piece van Roland eigenlijk met LoH ook immortal ben, afgezien van mogelijk enorme dmg-spikes lijkt dat wel snor te zitten.

En ja, ik moet dus nog één Unity, maar goed 2/3 done ;)

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

_Peter2_ schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:16:
[...]

Om unity te laten werken moet zowel jij als je follower de unity passive actief hebben.
Dus je moet zelf of een unity dragen of als cube power actief hebben.

Zie bijvoorbeeld https://www.icy-veins.com...ild-patch-2-6-1-season-15 voor een guide over een Roland setup.
Als ik die build zie, verwacht ik issues met wrath depletion.. Golden Flense heb ik in mijn arsenaal, maar pisspoor roll, weet nog niet of ik 'm ga cuben en enablen (in afwachting van een Furnace). Ook begrijp ik de schoonheid van Steed Charge totaal niet; wat is daar nou het grote geheim van? Het is alleen freedom of movement voor maximaal 3 seconden en verder niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unusable
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 22:27
Unusable schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:21:
Beste diablo fans,

Misschien ander topic waardig: Blizzcon 2019 gaat 2 november nieuwe info geven over de toekomst van Diablo:

Voor mijzelf behoorlijke hype is real!

Diablo's: What's Next? 2 November
08:30PM - 09:15PM CET ( 19:30 t/m 20:15 (CEST)) voor ons dus!

Mee info: https://blizzcon.com/en-us/schedule

Happy hunting dit seizoen en over maandje hopelijk nieuwe content/game? Zullen we alsnog wel weer paar jaar moeten wachten op nieuw spel :(

Edit: Aanpassing van tijd
Om even mijzelf te quoten, ik denk niet dat we al veel spannends gaan zien op blizzcon :/

https://us.diablo3.com/en/blog/22549433

Ofwel; we zijn er mee bezig en we vertellen jullie er over; "When the time is right.", uit die zin verwacht ik dat ze niet op blizzcon hier te veel over gaan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leukste is alle crybabies op Reddit. Maken zelf een enorme hype om niks (of "hints" die ze zelf zo geïnterpreteerd hebben) en worden dan nu boos op Blizzard :')

En sorry @icemotion :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 18-10-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ook nog eens wat D3 gespeeld. Na wat lucky drops kan ik met mijn monk nu Torment 10 aan.
Nu ja...bijna eigenlijk, want sommige zware mobs kunnen me 1-shotten en ik heb ook nog moeite met zware affix combinaties.

Ik heb al geprobeerd om wat eigenschappen te reforgen naar +armour, maar dat helpt niet voldoende om mijn survivability te verbeteren.
Iemand die me kan zeggen wat ik best hieraan kan verbeteren?
*edit* mijn jewelery cube power is leeg op mijn profielpagina om een of andere reden, maar het is degenene om de benodigde hoeveelheid set items met 1 te verminderen.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 19-10-2018 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
Ik denk dat Blizzard zelf wel inziet dat zo'n beetje de gehele fanbase een aankondiging van D4 verwacht. Hoewel ik ook wel geloof dat ze daar momenteel mee bezig zijn, lijkt het me dat dit nog (wellicht lang) niet aangekondigd kan worden en ze met dit laatste bericht de verwachtingen een beetje willen bedaren. Desondanks verwacht ik wel wat leuks op Diablo gebied. Wellicht een remaster van D2 (waar al lang over gesproken wordt) een nieuwe expansion (druid?) met hopelijk een hogere levelcap (ik weet t powercreep etc. maar lvl 80 zorgt er wel voor dat alle meuk die nu in de stash zit te wachten tot ik t wellicht ooit (dus eigenlijk nooit) ga gebruiken weg kan en er lekker opnieuw gegeared kan worden, of weet ik wat. Ik denk dat er nog voldoende potentieel in D3 zit om daar nog even mee door te rommelen tot D4. Om de fans weer wat actiever te krijgen moeten er wel fatsoenlijke stappen gemaakt worden denk ik. Nieuwe area's, nieuwe class, hogere levelcap, wellicht een overhaul van alle bestaande area's (hebben ze ook ooit met WOW gedaan toch?).

Hoe dan ook, ik ben ontzettend nieuwsgierig naar Blizcon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
boe2 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:05:
Ook nog eens wat D3 gespeeld. Na wat lucky drops kan ik met mijn monk nu Torment 10 aan.
Nu ja...bijna eigenlijk, want sommige zware mobs kunnen me 1-shotten en ik heb ook nog moeite met zware affix combinaties.

Ik heb al geprobeerd om wat eigenschappen te reforgen naar +armour, maar dat helpt niet voldoende om mijn survivability te verbeteren.
Iemand die me kan zeggen wat ik best hieraan kan verbeteren?
*edit* mijn jewelery cube power is leeg op mijn profielpagina om een of andere reden, maar het is degenene om de benodigde hoeveelheid set items met 1 te verminderen.
Geen expert, zeker niet voor deze set, maar een paar tips.

- Ga op zoek naar Lefebvre's Solilooquy shoulders. Damage reduction na cyclone strike helpt. Ofwel in de cube, of de de helm van de set gebruiken. Beetje afhankelijk van de stats die je erop krijgt.
- All Resist op gear werkt beter dan armor voor Monk. Dexterity voegt al armor toe. All resist komt van intelligence en dat heb je niet.
- Verbeter je Dexterity gems in je armor.
- Spirit Guards als bracers. Damage reduction na primary skills.
- Gebruik een legendary gemaakt op je amulet.
Simplicity’s Strength is een goede optie.

[ Voor 4% gewijzigd door MokonaNL op 19-10-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Nog vijf dagen voor de LoD remaster gedemo'ed gaat worden. ;) Kunnen we 'm meteen kopen volgend weekend of ligt 'ie onder de kerstboom? Voor 15e vind ik het nog net het overwegen waard.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 19:29
zou leuk zijn als ze Diablo 1 en 2 een remaster geven
want ik zelf zou nog heel graag deel 1 weer eens willen spelen .. maar het is haast niet te doen op de nieuwe pc's

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Komend weekend gaan we t horen. Vrijdag om 17:30 onze tijd start t. Volgens mij is er nogal wat live mee te loeren via de blizzard app. Ik ben erg benieuwd naar wat er aangekondigd gaat worden voor Diablo. Iets in me blijft hopen op een D4 aankondiging, maar ik weet donders goed dat dit geen reële mogelijkheid meer is helaas.
Voor D3 mag er gerust een expansion aangekondigd worden wat mij betreft. De levelcap mag naar 80 en een nieuwe class en wat nieuw gebied lijkt me heerlijk. Een verhoogde levelcap zorgt ervoor dat alle crap in de stash de prullenbak in mag en dat is ook wel een keertje lekker. schoont alles netjes op:)
Een remaster van D1 of D2 zie ik ook wel zitten. Ik heb me vroeger kostelijk vermaakt met D1. D2 heb ik lang later liggen en maar kort aan gesnuffeld. Een remaster lijkt me een prima gelegenheid om daar nog wat tijd in te steken.

Verder nog wat roddels over een netflix serie, prima. Laat maar komen.

Ik heb zin in vrijdag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

boomr schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:28:
Voor D3 mag er gerust een expansion aangekondigd worden wat mij betreft. De levelcap mag naar 80 en een nieuwe class en wat nieuw gebied lijkt me heerlijk. Een verhoogde levelcap zorgt ervoor dat alle crap in de stash de prullenbak in mag en dat is ook wel een keertje lekker. schoont alles netjes op:)
Dat zou een verrassing zijn want D3 zit in maintenance mode en wordt niet meer gerund door het Diablo team.
boomr schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:28:
Een remaster van D1 of D2 zie ik ook wel zitten. Ik heb me vroeger kostelijk vermaakt met D1. D2 heb ik lang later liggen en maar kort aan gesnuffeld. Een remaster lijkt me een prima gelegenheid om daar nog wat tijd in te steken.
D2 lijkt mij waarschijnlijker dan D1, ook omdat die laatste al in het jaarlijkse januari-event in D3 zit.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Heb dit weekend een paar goede drops gehad voor mijn UE Multishot DH: een Ancient Wraps of Clarity en een Witching Hour met beide goede stats. Verder nog een Restraint gereforged naar een beter exemplaar. Ook nog geprobeerd om een goede Hellfire Amulet te craften maar na 12 amulets zonder ook maar één van de vital stats (CHC/CHD) heb ik dat maar weer even opgegeven. Ik mis hierdoor nog wel 25% CHD en een free passive skill...

Ondertussen heb ik volgens de game wel 60% CHC en 470% CHD, en zit ik ook wat betreft Discipline op mijn gear wel goed. Wel merk ik dat ik te weinig speel om de hoeveelheid souls, DBs en andere crafting materials benodigd voor het reforgen van meerdere items bij elkaar te kunnen harken. Ik zal daar dus wat spaarzaam mee om moeten gaan en het voorlopig weer even moeten doen met wat ik nu heb aan gear en hopen op een lucky drop met perfect stats...

GR70 lukt goed, af en toe ga ik dood maar voorlopig doe ik maar even wat GR60 runs om mijn gems te kunnen levelen en wat gear te augmenten. Kijkend naar mijn huidige character, wat zou ik dan aan moeten kunnen qua GR? En wat zijn de top 3 items die het eerst verbeterd moeten worden?

Ik twijfel zelf nog over mijn Ancient Yang's Recurve, weliswaar geen super stats maar vooralsnog heb ik niets beters en ik heb ook geen R.Gift liggen die ik zou kunnen gebruiken op een reforge van een spare exemplaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35
Dit weekend:

Blizzcon 2018

Wie gaat kijken?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Daar heb je toch een virtual ticket voor nodig? Vind ik persoonlijk echt het meest belachelijke ding ooit, 40 euro betalen voor het voorrecht om reclame van Blizzard te bekijken...
Ik lees het hier wel als ze leuke aankondigingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Het voornaamste waar je tegenaan loopt is de lage "orange" tekst. Als je het zo bekijkt loop je van je wapen en quiver gecombineerd 55% dmg multiplier mis. Dat zou betekenen dat je theoretisch al minimaal de helft meer dmg zou kunnen doen als je die omhoog werkt. Als resultaat daarvan zou je, met een open kaart plus juiste mobtype, minimaal een 80-85 wel aan moeten kunnen. Op een gegeven moment moet je ook verplicht bane of the powerfull vervangen voor bane of the stricken.

Op een aantal CHC/CHD stats zit je ver onder het maximum, zelfs tegen het minimum aan (focus ring, belt, amulet). Die omhoog krijgen is ook al een flinke stap.

Daarnaast zijn je legendary gems nog relatief laag maar daar was je al mee bezig gaf je al aan.

Lastig om te zeggen waar je precies op moet richten, ik denk een veelal van bounty rondjes doen want nu krijg je redelijk wat mats om een reforge legendary te doen op een reserve yangs of DML.

[ Voor 11% gewijzigd door Meridius op 29-10-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Finraziel schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:48:
[...]
Daar heb je toch een virtual ticket voor nodig? Vind ik persoonlijk echt het meest belachelijke ding ooit, 40 euro betalen voor het voorrecht om reclame van Blizzard te bekijken...
De belangrijkste show is de opening en die kan je gratis kijken. Daarnaast zijn ook de toernooien gratis. De panels (en de goodies) zitten achter de paywall, maar dat zit de eredivisie ook en toch kan je de meeste klassiekers gewoon live op youtube volgen.

De Diablo aankondiging zit in de opening dus we zitten goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:56:
[...]

Het voornaamste waar je tegenaan loopt is de lage "orange" tekst. Als je het zo bekijkt loop je van je wapen en quiver gecombineerd 55% dmg multiplier mis. Dat zou betekenen dat je theoretisch al minimaal de helft meer dmg zou kunnen doen als je die omhoog werkt. Als resultaat daarvan zou je, met een open kaart plus juiste mobtype, minimaal een 80-85 wel aan moeten kunnen. Op een gegeven moment moet je ook verplicht bane of the powerfull vervangen voor bane of the stricken.

Op een aantal CHC/CHD stats zit je ver onder het maximum, zelfs tegen het minimum aan (focus ring, belt, amulet). Die omhoog krijgen is ook al een flinke stap.

Daarnaast zijn je legendary gems nog relatief laag maar daar was je al mee bezig gaf je al aan.
Gisteren een redelijk productief uurtje gehad, heb mijn gems naar level 60 kunnen brengen en een mooie amulet gevonden met +89%CHD, +10%CHC en ook nog wat synergy met Vengeance, beter dan wat ik had in elk geval. Als klap op de vuurpijl bij mijn laatste GR nog bijna perfecte ancient gloves geloot, 10%CHD, 50%CHD, 13%Area damage en 950+ dexterity :)

GR70 gaat nu erg soepel moet ik zeggen, ga niet dood en houd meestal zo'n 8 minuten over... Ga nog even door met gems levelen tot 70 en dan wat andere gems naar 70 brengen. Heb in elk geval nu naast mijn ancient bow en quiver (welke ik wellicht nog moet reforgen om de orange text te verbeteren) ook een mooie set van ancient bracers en gloves welke ik zonder meer kan gaan augmenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Diablo 3 nu op Switch! Wat een pareltje, draait echt supersmooth. Handheld D3, wie had dat ooit gedacht :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thrace Grumble schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:39:
Diablo 3 nu op Switch! Wat een pareltje, draait echt supersmooth. Handheld D3, wie had dat ooit gedacht :D
Aangezien het al jaren draaide op een X360 en PS3, not impressed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

SinergyX schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:09:
[...]

Aangezien het al jaren draaide op een X360 en PS3, not impressed :P
Dat was niet locked 60fps in handheld ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Nou... Groots Diablo nieuws op Blizzcon... Een mobile game, whooptiefuckingdoo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:14
Finraziel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:47:
Nou... Groots Diablo nieuws op Blizzcon... Een mobile game, whooptiefuckingdoo...
Yup, PC spelers zijn niet meer van deze tijd... :>

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Diablo Immortal

Je kunt nu signuppen voor de beta. We zullen zien, ik ben wel nieuwsgierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Tektoon schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:48:
Diablo Immortal

Je kunt nu signuppen voor de beta. We zullen zien, ik ben wel nieuwsgierig. :)
Ach, ja, ik zal hem waarschijnlijk ook wel proberen... Maar Blizzard heeft de Diablo community zitten hypen. Ja, ze hebben het een beetje afgezwakt, maar iedereen verwachtte toch op zijn minst wel IETS anders dan een mobile game... Een surprise uitbreiding voor D3, een remaster (serieus, toen WC3 kwam was ik echt even flabbergasted dat het geen Diablo was)... IETS.
Het ziet er zowaar best okay uit voor een mobile game, maar een mobile game speel ik alleen even tussendoor als ik niets beters te doen heb. Dit zou cool geweest zijn als ze het als extra'tje gedaan hadden naast de aankondiging van een ander Diablo project, zoiets als wat Bethesda met Fallout Shelter en Fallout 4 deed. Maar alléén een mobile game? Het is fucking insulting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:52
Finraziel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:55:
[...]

(serieus, toen WC3 kwam was ik echt even flabbergasted dat het geen Diablo was)...
Ik was dus niet de enige met dat gevoel... toen ik dat zag vestigde ik snel mijn hoop op een xpac voor Diablo 3, maar helaas...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:14

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ja het was tijdens de presentatie al duidelijk... er waren een paar mensen die een beetje halfslachtig klapten, maar het grootste deel van het publiek zat stil te kijken. Sterk contrast met het uitzinnig juichen bij alles wat ze daarvoor gezegd hadden.
Die gast die het moest vertellen leek ook echt niet meer uit zijn woorden te komen aan het einde.
De youtube video wordt ook massaal gedisliked (YouTube: Diablo Immortal Cinematic Trailer)
En blijkbaar heeft iemand in de Q&A werkelijk gevraagd of het misschien een out of season april fool's prank was... De gast die antwoorde had zoiets van 'ehhh... no...'. Ik heb (gelukkig!) geen virtual ticket gekocht, maar hoorde het geluid bij een stream (die het beeld niet liet zien)

Pagina: 1 ... 57 ... 73 Laatste