Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:06
Hi allemaal

Vandaag heb ik de starter edition voor Diablo 3 geinstalleerd en uitgespeeld tot en met de Skeleton King. Nu is de Battlechest €20, en heb ik een aantal vragen:

- In hoeverre is de 'full editie' veel uitgebreider? Zijn de acts een stuk langer? Ik heb het idee dat ik nu Act 1 al heb uitgespeeld namelijk
- Een vriend en ik spelen nu nog vaak Torchlight 2 met elkaar, maar in hoeverre is Diablo 3 hier anders in? Ik vind Diablo 3 nu nog net even wat slomer spelen.
- Is er meer end-game content voor multiplayer vergeleken met Torchlight 2?
- In hoeverre wordt Diablo 3 nog ondersteund in de komende jaren? Is het nog leuk om nu nog in te stappen?

Bedankt voor jullie informatie al vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 12:18:
Hi allemaal

Vandaag heb ik de starter edition voor Diablo 3 geinstalleerd en uitgespeeld tot en met de Skeleton King. Nu is de Battlechest €20, en heb ik een aantal vragen:

- In hoeverre is de 'full editie' veel uitgebreider? Zijn de acts een stuk langer? Ik heb het idee dat ik nu Act 1 al heb uitgespeeld namelijk
Skeleton king is maar een stukje van Act 1. Er zijn met de expansion 5 Acts, nog wat losse gebieden en natuurlijk (greater) rifts, die random worden gegenereerd.
- Een vriend en ik spelen nu nog vaak Torchlight 2 met elkaar, maar in hoeverre is Diablo 3 hier anders in? Ik vind Diablo 3 nu nog net even wat slomer spelen.
Diablo 3 is de meest fast-paced action rpg die er is voor zover ik weet. Het wordt echt chaos later met bonussen opgestapeld in rifts vol met mobs.
(greater) rifts en bounties (en seasons) zijn de end-game. Vooral grind materiaal dus, zoals met elke action rpg.
- In hoeverre wordt Diablo 3 nog ondersteund in de komende jaren? Is het nog leuk om nu nog in te stappen?
Nieuwe (themed) seasons, maar verder niet meer. Het gerucht gaat dat Diablo 4 aangekondigd gaat worden later dit jaar, maar dat zal dan waarschijnlijk nog minimaal 1 a 2 jaar duren voordat die uitkomt.

De game is gewoon goed genoeg om in te stappen, zeker als je samen met iemand gaat spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Hi allemaal

Naast het al gegeven antwoord zit het bij Diablo 3 niet zo zeer in het spelen van de acts. Dat is leuk voor een keertje het verhaal mee te maken maar daar zit niet de uitdaging. Je kunt diablo ook niet uitspelen. Het spel wordt op een gegeven moment dusdanig moeilijk dat je het niet meer aan kan. De uitdaging zit hem meer in het zo ver mogelijk pushen en een beetje geluk hebben met drops.

Zelf heb ik nooit Torchlight gespeeld maar ik weet wel dat ik nu pakweg 2000 uur in D3 heb zitten uit de afgelopen jaren.

Qua snelheid is het begin natuurlijk ontzettend traag maar zodra je lvl 70 bent met een beetje gear dan vlieg je over het scherm. Er zijn builds dat je tot 400% movement speed hebt dus dat is alles behalve traag :)

[ Voor 7% gewijzigd door Meridius op 02-09-2018 13:57 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer sinds gister de Tweakers community en clan te joinen, maar er lijkt niemand te reageren. Krijg zo ook niemand te pakken.

Mijn naam is Aeden#2268

Toevallig iemand online die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Bosmonster schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:08:
Ik probeer sinds gister de Tweakers community en clan te joinen, maar er lijkt niemand te reageren. Krijg zo ook niemand te pakken.

Mijn naam is Aeden#2268

Ik denk dat het momenteel wel erg rustig is, mede om het volgende:

Season 14 end date:
Europe: Sunday, September 16 @ 5:00 p.m. CET

Season 15 start date:
Europe: Friday, September 21 @ 5:00 p.m. CET

Voor de oude gegadigden: er zitten dus niet zoals altijd 2 weken tussen maar ditmaal feitelijk maar 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Ik ga geen seasonal meer spelen. Ik ben bang dat daarmee mijn Diablo 3 avontuur ook een beetje sterft gezien off-season HC bijna niemand meer speelt. Ook niet in public games. Ik ga de rollover me spullen nog even claimen of me off-season char (omdat ik t ander kwijt ben na 30 dagen oid), maar daarna geen nieuwe seasonal char meer. De lol is er wel een beetje vanaf.

Nu erg benieuwd naar de nieuwtjes die op blizzcon gaan komen. Als ik de roddels mag geloven gaat daar veel verteld worden. Erg benieuwd naar. Wat mij betreft is van alles goed. Aankoniging voor D4 (heb daar wel mijn twijfels bij maar ik blijf hopen). Een nieuwe extensions, levelcap naar 80 (en daarmee eigenlijk een rollover voor alles in de stash gezien dat niets meer waard is en das ook wel eens lekker)...noem t maar.

Momenteel druk met werk en school, een paar xbox one spellen liggen waar ik nog wat meer tijd in wil steken, en nog bergen tijd nodig om mijn vakantie-spoiler weg te werken:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow of the Tomb Raider komt uit precies op 14 september, dus ik duik weer even op m'n Playstation!

En dan zie ik wel weer. Ben nooit een groot fan geweest van seasons, maar deze keer vond ik het wel grappig, al was het dan voornamelijk door de (voor mij) nieuwe necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:14
Bosmonster schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:08:

Mijn naam is Aeden#2268

Uitnodiging is verstuurd! 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Ik zit tegenwoordig wat MU Legend te spelen, Leuke Diablo kloon en ook multiplay via Steam. Mochter er nog meer dit spelen, samen is leuker, mijn steam account is Stingray6666, Whisper maar als je samen wilt spelen. Beetje tijdverdrijf voordat het volgende D3 Season weer begint :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:48

KipCurreh

Nightcrawler

Hi allemaal

- Tot en met de Skeleton King is ongeveer een vierde ofzo van Act 1.. Met Reaper of Souls uitbreiding erbij kom je in totaal aan 5 Acts van elk dezelfde lengte zeg maar..

- Het wordt wel echt chaos later on, geloof me..

- Als je het verhaal doorlopen hebt kan je beginnen aan bounties/rifts/greater rifts, en wordt het in basis een grindfest voor betere loot.. Je verhoogt de moeilijkheidsgraad onderweg om meer kans op drops etc te krijgen..
Eens lvl 70 krijg je geen lvl's meer, maar wel paragon points die je kan investeren in verschillende onderverdelingen zoals sneller lopen, meer dmg, crits, def, etc etc zodat je wel nog een beetje een gevoel van progressie hebt ;)

- Om de zoveel maanden een nieuwe season waar je dan van scratch opnieuw een character kan beginnen (seasonal).. Na het season wordt die char dan een 'normale' char.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:55

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

moets bij het maken van deze foto toch weer even aan dit spel denken (well, eigenlijk D2LoD, maar dat speelt bijna niemand meer)

https://flic.kr/p/2aa6MTA

Momenteel totaal geen tijd om te spelen, maar wellicht als er een nieuwe expansion komt weer (of diablo 4 :) )

well, succes iig aan iedereen die nog steeds speelt; de aanhouder wint ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik weet nog niet zeker of ik season 15 mee ga draaien, het begint wel net als ik vakantie heb van werk dus kan de eerste week flink meters maken.
Season 14 wel gespeeld, maar na een week of 2-3 het voor gezien gehouden (PS4, dus toch geen stash tabs te verdienen). Necromancer met Pestilence, Skeletal Mages devouren en Corpse Lances overall.

Als ik season 15 ga draaien, wordt dat ofwel weer Necro voor Rat runs (heeft dat solo nut?) of een Wizard, die class heb ik nog niet geprobeerd.

[ Voor 29% gewijzigd door DingK op 13-09-2018 13:26 ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Weken geleden begon een vriend van mij weer opnieuw te spelen en sinds een paar weken ook weer wat actiever. Ondertussen Paragon 700+ met als beste mannetje een Crusader met de Invoker Thornsbuild. Gewoon off-season bezig. Ben benieuwd wat er te halen is in S15 straks.

Maar de keer ervoor is ondertussen wel wat jaartjes terug gok ik. In ieder geval kwam ik eergisteren per ongeluk een primal ancient tegen. Eerst had ik het niet eens goed in de gaten maar ik vergeleek het set item met eenzelfde in de stash die ik al had, was ancient uit de Roland's set. Maar zag toen dat die primal helemaal 100% gerolld was. Ik had echt zoiets van hehuh? Dus dat kan OOK nog! Zit er dus blijkbaar al even in :+

Gisteren het 2e item van de Roland's set met primal gevonden, goed mag nog even zo doorgaan. Maar het blijft lastig om items beter te vinden ondanks maar grinden en grinden. Je wordt mondjesmaat wel beter want ik cube natuurlijk gems om de stats op te krikken maar mis nog steeds Ancient juweeltjes, maar die zijn blijkbaar gewoon erg rare.

Nu ik even op zoek was gegaan naar de droprate voor primal kwam ik erachter dat je dat het beste kan doen door je legendary te reforgen en daarvoor moet je dus massive bounties gaan doen. Dus ik ga de komende dagen even kijken of ik nog wat extra items kan vinden voor een Akkhan Condemn build: https://www.diablofans.co...an-condemn-crusader-patch. Heb de hele set op 1 of 2 items na al ancient, nog niet goed gerolld prolly maartoch :) Heb dan alleen nog de andere items nodig zoals wapen en schild.

Conclusie na tijd afwezigheid: ik vind het toch wel weer lache en leuk om te doen! :-P
Solo kan ik nu met m'n crusader relatief makkelijk een GR75 aan, ben al paar x wat hoger geweest op GR78 of volgens mij zelfs 80, maar dan duurt het toch wel aardig lang. Normaal om een gem vanaf 0 op te hogen kies ik gewoon 65 als basis, dat gaat relatief snel en dan dropt er tenminste nog iets nuttigs. Maargoed, om dus betere stats te gaan vinden moet ik behoorlijk wat bounties gaan doen en dat gaat mij nu te langzaam met mn huidige build. Binnen uurtje solo alle acts. Dat moet dus aardig sneller gaan worden hopelijk.

• Meridius
DingK schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:23:
Als ik season 15 ga draaien, wordt dat ofwel weer Necro voor Rat runs (heeft dat solo nut?) of een Wizard, die class heb ik nog niet geprobeerd.
Ik zit in 3 verschillende communities op PC voor rat runs en dan kun je altijd wel mee. Ik weet alleen niet hoe dat op de consoles in zijn werk gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Je hebt het behoorlijk goed weer door hoor :)

Primals droppen als je GR70 behaald hebt en zijn inderdaad eigenlijk gewoon ancient items met maximale stats. Ook als je een stat rerolled krijg je alleen de maximale waarden van eigenschappen te kiezen.

De droprate is een lastig sommetje om te begrijpen maar het komt op het volgende neer:
Voor elke legendary is er een 10% kans dat het een ancient is. Voor elke ancient is er daarvan een 10% kans dat het een primal is. Dus feitelijk 1% als je het even enorm wilt versimpelen.

Met de Akkhan condemn build en paragon 700+ dan zou je rond een GR90 redelijk makkelijk moeten kunnen doen (mits alles goed en hoog gerolled is natuurlijk). Rolands en Invoker zijn gewoon een heel stuk trager en ook wat slapper dan condemn op het moment.

Gems upgraden moet je inderdaad op een difficulty doen waar je in een 3 min max doorheen kan rennen. Wanneer ze naar 90% gaan weer 5 lvls omhoog en zo door.

Over het algemeen is betere gear krijgen:
- veel T13 rifts
- veel hoge GRs (veel loot = meer kans)
- veel bounties om te rerollen (souls is op een gegeven moment een probleem, wat je weer aanvult met bovenstaande 2)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Meridius schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:34:
[...]

Je hebt het behoorlijk goed weer door hoor :)

Primals droppen als je GR70 behaald hebt en zijn inderdaad eigenlijk gewoon ancient items met maximale stats. Ook als je een stat rerolled krijg je alleen de maximale waarden van eigenschappen te kiezen.

De droprate is een lastig sommetje om te begrijpen maar het komt op het volgende neer:
Voor elke legendary is er een 10% kans dat het een ancient is. Voor elke ancient is er daarvan een 10% kans dat het een primal is. Dus feitelijk 1% als je het even enorm wilt versimpelen.

Met de Akkhan condemn build en paragon 700+ dan zou je rond een GR90 redelijk makkelijk moeten kunnen doen (mits alles goed en hoog gerolled is natuurlijk). Rolands en Invoker zijn gewoon een heel stuk trager en ook wat slapper dan condemn op het moment.

Gems upgraden moet je inderdaad op een difficulty doen waar je in een 3 min max doorheen kan rennen. Wanneer ze naar 90% gaan weer 5 lvls omhoog en zo door.

Over het algemeen is betere gear krijgen:
- veel T13 rifts
- veel hoge GRs (veel loot = meer kans)
- veel bounties om te rerollen (souls is op een gegeven moment een probleem, wat je weer aanvult met bovenstaande 2)
Merk idd dat de Invoker wel goed sterk is, in packs of tegen mobs, maar qua area dmg is het te traag, tis toch teveel 1:1 zeg maar. Dus inderdaad daarom de condemn maar eens proberen. Uiteindelijk wel beetje als doel om die Invoker weer te plussen. Ach, tis leuk vermaak 8)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04
Ergens heb ik nog wel de hoop dat ze bepaalde builds weer gaan buffen (WW Wizz, TR/Dash monk, Invoker). Een beetje meer variatie zou leuk zijn voor de afwisseling, maar dat gebeurd toch niet.

Dan maar hopen op D4 @ Blizzcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
RedHat schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:29:
Ergens heb ik nog wel de hoop dat ze bepaalde builds weer gaan buffen (WW Wizz, TR/Dash monk, Invoker). Een beetje meer variatie zou leuk zijn voor de afwisseling, maar dat gebeurd toch niet.

Dan maar hopen op D4 @ Blizzcon
Als er iets gepatcht wordt, zouden we dat waarschijnlijk al weten omdat er een PTR gaande zou zijn. Gezien het feit dat er nu maar 5 dagen tussen de twee seasons zit, mogen we er vanuit gaan dat er - behalve season theme - niks gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Meridius schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:26:
[...]

Ik zit in 3 verschillende communities op PC voor rat runs en dan kun je altijd wel mee. Ik weet alleen niet hoe dat op de consoles in zijn werk gaat.
Ik speel zo weinig dat een PS+ abonnement voor mij weggegooid geld is, dus het is voor mij offline en eventueel couch co-op met mijn vrouw. Helaas betekent dat op PS4 geen lootshare, dus we kunnen net zo goed verschillende classes spelen. Rat runs zijn wat dat betreft een no go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 17:04
https://eu.diablo3.com/en...rim-begins-921-14-09-2018

Helaas niets nieuws... Dubbele bounty caches (Eigenlijk dubbel van dubbel, aangezien dat een tijd geleden al permanent is geworden) is het enige... Maar dat is niet echt iets nieuws.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:06
RedHat schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:25:
https://eu.diablo3.com/en...rim-begins-921-14-09-2018

Helaas niets nieuws... Dubbele bounty caches (Eigenlijk dubbel van dubbel, aangezien dat een tijd geleden al permanent is geworden) is het enige... Maar dat is niet echt iets nieuws.
Als het rerollen net slecht gaat als huidig season, dan heb ik die die dubbele mats absoluut nodig! -O-

Nog even bedenken wat ik ga spelen, zat te denken om weer eens een Wiz te pakken.
Of een Barb en meteen maar gaan tollen met de startset...

Haedrig's Gift voor dit season:
  • Barbarian – Wrath of the Wastes
  • Crusader – Roland’s Legacy
  • Demon Hunter – Unhallowed Essence
  • Monk – Raiment of a Thousand Storms
  • Necromancer – Bones of Rathma
  • Witch Doctor – Helltooth Harness
  • Wizard – Tal Rasha’s Elements

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben in de war denk ik, want season 14 had al meer dan een uur geleden moeten eindigen?

Blijkbaar maken ze er weer een potje van: https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/17624062883

update:
Ah eindelijk, bijna 3,5 uur te laat...

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 16-09-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Bosmonster schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:13:
Ik ben in de war denk ik, want season 14 had al meer dan een uur geleden moeten eindigen?

Blijkbaar maken ze er weer een potje van: https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/17624062883

update:
Ah eindelijk, bijna 3,5 uur te laat...
Ik kan me niet echt meer de laatste keer herinneren dat het season op een zondag eindigde dus de ingeschakelde weekend-dienst of stagiaire hulpje was het waarschijnlijk vergeten :)

Nu heb je dan nog 29 dagen om alles te ordenen voor het weg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Jammer van die end-of-season fail, zondagavond was ideaal om al de gear te sorteren.

M'n mailbox is leeg en ik heb alle items apart gehouden die op het eerste zicht beter zijn dan m'n huidige. Nu moet ik nog beginnen nakijken in welke builds ze zitten en alles aanpassen de wardrobe :)

Ik heb Barbarian gespeeld, volgend season waarschijnlijk Wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:12

Theimon

Snapte!?

Heb vandaag alles uit lopen zoeken. Ik had nog wat spul liggen dat ik nu op mijn crusader kon zetten. Alles gecombineerd is het een vrij aardig char geworden, maar toch nog wat squishy.

Voor het volgende Season weet ik het nog niet. Misschien necro, of toch wizard. Hoewel ik die barbarian set ook wel geinig vind. Keuzestress :P

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Op PS4, met intussen 4 character (WD, DH, Monk en sinds S14 Necro) kom ik intussen krap in m'n stash space te zitten. Ik heb me dan ook voorgenomen om per class nog maar één core build te gaan bewaren, met variaties voor verschillende content. Voor m'n WD ben ik hier nog niet uit, DH en Monk zijn makkelijk (UE Multishot en WoL, resp.).
Necromancer heb nog te weinig feeling voor; Corpselance builds kreeg/krijg ik moeilijk van de grond omdat lange CD me niet ligt. Ik hoor graag hoe veelzijdig men de Rathma set vindt?

Voor komend seizoen dan ook een soortgelijke vraag: hoe veelzijdig is de Tal Rasha set voor Wizard? Alternatief zou zijn om Necro te rebirthen en te focussen op Rathma builds.
Note: ik speel enkel solo, dus group meta en Rat Runs zijn voor mij van nul belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16
Ik speel om die reden eigenlijk alleen nog season en neem niet eens meer de moeite om mijn spul buiten season uit de mail te halen. Dat verdwijnt op een gegeven moment...
Binnen season heb ik dan zat ruimte omdat ik maar 1 of misschien 2 classes speel.

Het is wel jammer dat de stash zo beperkt is, je kunt dus niet proberen een complete verzameling aan te leggen of zo want dat past domweg niet.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Met het uitzoeken van mijn season crusader heb ik wel meteen een opruiming gehouden in de rest van mijn stash. Items vergelijken, slechtste naar de salvage.

Regulier vind ik toch alleen maar troep, dus van echte verzamelwoede kan toch geen sprake zijn ;)

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
Je wordt inderdaad bijna verplicht om season te spelen als je meerdere builds laat staan chars wilt aanhouden. Snap niet dat ze niet gewoon een stash maken die per character verschilt en dat je dan bijv 1 tab wel kan delen met de rest om daar het belangrijkste in te hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Scrtz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:39:
Je wordt inderdaad bijna verplicht om season te spelen als je meerdere builds laat staan chars wilt aanhouden. Snap niet dat ze niet gewoon een stash maken die per character verschilt en dat je dan bijv 1 tab wel kan delen met de rest om daar het belangrijkste in te hebben staan?
Ik ben al zo ver gegaan om op mijn PS4 een tweede account met PSN aan te maken zodat ik kunstmatig een grotere stash heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scrtz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:39:
Dit idd.. jammer dat ze de volledige stash shared hebben gemaakt. Iedere char zou z'n eigen stash moeten hebben en shared stash zou een losse set moeten zijn. Dan is alles opgelost.

Maar goed, dat zal wel nooit meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 16:54
WTF nieuwe season is nog steeds niet open :P we zijn al 5 minuten over tijd

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Ricmaniac schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:05:
WTF nieuwe season is nog steeds niet open :P we zijn al 5 minuten over tijd
nog altijd niet blijkbaar :?

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik heb 't linkje niet, maar in de GoT clan chat werd net gezegd dat Blizzard heeft aangegeven dat het 18:00 start. Iets met een foutje ofzo..... :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:02
Mijn ervaring voor de PS4 is overigens ook dat het season pas bij USwestcoast beginnen dat dat verder niet duidelijk wordt gemaakt.
Daar heeft mijn groepje dus ook weleens een avond voor niets op gewacht :(

[ Voor 22% gewijzigd door psych op 22-09-2018 18:34 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Sinds deze week Diablo 3 ook op de PS4 in het bezit. Speelt soepeler dan ik dacht.

Gisteren een seasonal necro gemaakt en is lvl 70, ideaal als de vrouw een avond op stap is :p :+

Nu maar is kijken hoever we komen :)

Is er trouwens een PS4 community voor Diablo 3 Vanuit Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
schaapiej schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 17:56:
Ik heb 't linkje niet, maar in de GoT clan chat werd net gezegd dat Blizzard heeft aangegeven dat het 18:00 start. Iets met een foutje ofzo..... :X
Uurtje vertraging is tot daar aan toe, intussen hebben console spelers nog altijd geen hotfix gehad om het seasonal theme werkend te krijgen. Dubbele bounty caches, m'n bips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
DingK schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:50:
[...]

Uurtje vertraging is tot daar aan toe, intussen hebben console spelers nog altijd geen hotfix gehad om het seasonal theme werkend te krijgen. Dubbele bounty caches, m'n bips.
Op de PC was het na een paar uur gefixt... zou het op de console misschien eerst door Sony/Microsoft goedgekeurd moeten worden? Meen zoiets wel eerder gehoord te hebben, dat een dev niet zomaar op eigen houtje een patch mag pushen en dus minder snel kan reageren op dit soort zaken. Als dat zo is dan kun je het Blizzard dus niet echt kwalijk nemen (wel dat de bug er is, niet dat het langer duurt om te fixen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren avond 2e conquest complete in Hardcore Seasonal en daarmee dacht ik de season journey complete te hebben. Toen was ik even vergeten dat er nog een stap daarna altijd komt (Guardian)

RIP :P Wilde in 1 weekend klaar zijn omdat ik nu gewoon weer wil WoWen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

toch alweer een jaar geleden dat ik gespeeld heb, dus nog eens een seasonal gemaakt, met de monk deze keer.
Voor het eerst in een seasonal zonder boosting naar 70 gegaan, want vrienden zijn andere games aan het spelen. Was op een weekendje gebeurd, ondertussen kennen we immers al alle trukjes :).
Alleen moet ik blijkbaar ook nog eens door de hele story gaan voor de eerste tier aan rewards te kunnen claimen. Even doorbijten voordat we rifts kunnen beginnen farmen.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 24-09-2018 08:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
boe2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 08:49:
toch alweer een jaar geleden dat ik gespeeld heb, dus nog eens een seasonal gemaakt, met de monk deze keer.
Voor het eerst in een seasonal zonder boosting naar 70 gegaan, want vrienden zijn andere games aan het spelen. Was op een weekendje gebeurd, ondertussen kennen we immers al alle trukjes :).
Alleen moet ik blijkbaar ook nog eens door de hele story gaan voor de eerste tier aan rewards te kunnen claimen. Even doorbijten voordat we rifts kunnen beginnen farmen.
Huh? Volgens mij hoeft dat toch niet... Toen ik de game op pc kocht (na al op Xbox gespeeld te hebben) ben ik ook gelijk naar season adventure mode gegaan. Ik betwijfel eigenlijk of ik ooit normaal de campaign gespeeld heb op pc.
Je moet wel bepaalde targets killen, maar daar kun je gewoon in adventure mode naar toe.

Zelf dit keer eens een barb gemaakt, die had ik nog helemaal niet gespeeld. Whirlwind barb is in ieder geval best leuk om te spelen, nou alleen die stomme skull ring nog zien te vinden voor ik echt een gooi naar GR70 kan doen denk ik. Vreemd genoeg vonden mensen in de Twitch stream die ik gister op had staan de barb niet goed voor bounties, maar ik ren toch behoorlijk hard en zonder die ring ren ik al erg makkelijk door gr50. T13 is niet heel veel zwaarder, als mijn build compleet is lijkt me dat ik heel snel overal doorheen moet kunnen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Finraziel schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:47:
[...] nou alleen die stomme skull ring nog zien te vinden
Ja die is best wel zeldzaam. Best cuben om het max eruit te halen. Maakt echt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Finraziel schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:47:
[...]

Huh? Volgens mij hoeft dat toch niet... Toen ik de game op pc kocht (na al op Xbox gespeeld te hebben) ben ik ook gelijk naar season adventure mode gegaan. Ik betwijfel eigenlijk of ik ooit normaal de campaign gespeeld heb op pc.
Op het journey scherm (eerste tier) zie ik rechtsonder bij requirements staan dat ik alle 4 de chapters van de story moet doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
boe2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 11:57:
[...]

Op het journey scherm (eerste tier) zie ik rechtsonder bij requirements staan dat ik alle 4 de chapters van de story moet doen.
Vaag, zouden ze dat wellicht veranderd hebben... Heb het even nagekeken en mijn oudste twee characters (waar ik wel een GR70 mee gedaan heb en zo) kunnen in de game options niet verder selecteren dan als je net Tyrael gevonden hebt (want zover moet je spelen om die crown te krijgen die het effect van de gem er in verdubbelt, wat helpt met levelen).
Zie dat ik het later wel eens gedaan heb met een ander character, volgens mij om eens te testen hoe snel ik dat kon doen (paar uur).
Normaal gesproken zouden dit de enige targets moeten zijn: https://d3resource.com/journey/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je krijgt een story verplichting als je nooit story 100% hebt gedaan in normale modus, voor mij op console was hij 3x gereset (1x bij release nieuwe consoles, 1x bij start seasons en 1x bij nieuwe expension), maar dat moet al zeker een jaar geleden zijn.

edit, dat was juli vorig jaar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:13:
Je krijgt een story verplichting als je nooit story 100% hebt gedaan in normale modus, voor mij op console was hij 3x gereset (1x bij release nieuwe consoles, 1x bij start seasons en 1x bij nieuwe expension), maar dat moet al zeker een jaar geleden zijn.
Dat reset verhaal verklaart dan wel waarom ik het te zien krijg (hoewel ik gewoon op PC speel): Moet toch al 3 jaar geleden zijn dat ik story volledig doorlopen heb.
Oh wel, vrouw wil ook terug spelen, dus vanavond haar eerst naar level 70 halen, en dan tesamen story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 16:47
Vrijdag de season gestart en gisteren alweer gestopt.
In 2,5 dag de season journey gehaald (met stash) en gr 91 solo gedaan (was top 80 EU op dat moment).

Ben niet het type persoon dat nu tientallen uren gaat vissen naar die perfect rift om bijv gr 95 of hoger te halen. Heb er nog over nagedacht om op hardcore te gaan spelen, maar bewaar dat wel voor season 16.

Terug naar andere games nu en diablo kan weer in de koelkast tot de switch release of season 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Season Journal complete op Hardcore :) Dit keer wel helemaal inclusief de Guardian stap :P

Diablo is echt geen zak meer aan gewoon... Vrijdag avond begonnen zonder boost geleveld. nu 26 uur totaal op deze characcter en we zijn gewoon helemaal klaar dit seizoen. Bijna alles gesolo'd

GR78 is me hoogste nu maar omdat ik die Season Journal heb uitgespeeld nu gaan we morgen avond maar GR pushen tot we dood gaan :P
Baelrog schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:30:
.

Heb er nog over nagedacht om op hardcore te gaan spelen, maar bewaar dat wel voor season 16.
Zelfs op HC is het easy :P speel sinds seizoen 2 altijd alleen maar HC. Softcore kan ik gewoon totaal niet aan hoe saai dat is imo. volgende keer gewoon HC gaan ja :P maakt het nog een soort van spannend af en toe.

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 25-09-2018 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 00:19:
Season Journal complete op Hardcore :) Dit keer wel helemaal inclusief de Guardian stap :P

Diablo is echt geen zak meer aan gewoon... Vrijdag avond begonnen zonder boost geleveld. nu 26 uur totaal op deze characcter en we zijn gewoon helemaal klaar dit seizoen. Bijna alles gesolo'd

GR78 is me hoogste nu maar omdat ik die Season Journal heb uitgespeeld nu gaan we morgen avond maar GR pushen tot we dood gaan :P

[...]

Zelfs op HC is het easy :P speel sinds seizoen 2 altijd alleen maar HC. Softcore kan ik gewoon totaal niet aan hoe saai dat is imo. volgende keer gewoon HC gaan ja :P maakt het nog een soort van spannend af en toe.
Welke class / build speelde je ? Ik was multishot Dh.
Heb in het verleden ook veel HC gedaan, maar door wat rare death's toch maar mee gestopt. Lag spikes zoals je die blauwe goblins allemaal in 1x killed (stopt het spel gewoon 2-3 seconden...) of killed by 'unknown' en dan staat er geen mob in de buurt. Na 2-3x zo een character kwijt te zijn geraakt was ik wel klaar met hardcore.
Maar nu een jaar of 2 verder sta ik er wel weer open voor om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Baelrog schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 07:28:
[...]

Welke class / build speelde je ? Ik was multishot Dh.
Heb in het verleden ook veel HC gedaan, maar door wat rare death's toch maar mee gestopt. Lag spikes zoals je die blauwe goblins allemaal in 1x killed (stopt het spel gewoon 2-3 seconden...) of killed by 'unknown' en dan staat er geen mob in de buurt. Na 2-3x zo een character kwijt te zijn geraakt was ik wel klaar met hardcore.
Maar nu een jaar of 2 verder sta ik er wel weer open voor om het te proberen.
Ik was ook Multi Demonhunter. zodra je de 6piece hebt is het faceroll tot GR60 ofzo.. met niet te veel moeite 70 kunnen clearen toen ik de laatste paar dingen voor de journal moest doen toch maar over gestapt naar de Natalya/marauder build die ik de leaderboards zag domineren en tering wat was dat makkelijk om daarna die legendary gems naar 70 te krijgen. Zat gewoon GR78 te farmen zonder alle gear erg goed te hebben qua rolls en enchants. Maarja nu kan ik gewoon weer terug naar WoW ;p Vanavond alleen nog even Greater Rift pushen tot ik dood ga. Kijken hoe hoog ik kom. me record is 84 op HC. Maar dat was crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 00:19:
Als je alleen season journey als doel hebt dan ben je niet bepaald ook maar een schreintje bezig met een uitdaging zetten voor jezelf. De afgelopen 5 seasons was de hele journey nul uitdaging. Als dat wel was voor je dan begin je nu het spel een beetje te snappen.

Als je op HC speelt, waarom stel je dan niet het (alsnog best makkelijk haalbare) doel van GR100 en P1000.

Men heeft het er over dat GR70-85 geen uitdaging is. Nee natuurlijk niet! Dat speedfarmed iedereen in minder dan 5 minuten. In 4 man groep cleared men 90's in minder dan 2 minuten.

Wanneer je geen fatsoenlijk doel stelt voor jezelf dan kun je net zo goed niet spelen of na lvl 70 worden stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 07:49:
[...]

Ik was ook Multi Demonhunter. zodra je de 6piece hebt is het faceroll tot GR60 ofzo.. met niet te veel moeite 70 kunnen clearen toen ik de laatste paar dingen voor de journal moest doen toch maar over gestapt naar de Natalya/marauder build die ik de leaderboards zag domineren en tering wat was dat makkelijk om daarna die legendary gems naar 70 te krijgen. Zat gewoon GR78 te farmen zonder alle gear erg goed te hebben qua rolls en enchants. Maarja nu kan ik gewoon weer terug naar WoW ;p Vanavond alleen nog even Greater Rift pushen tot ik dood ga. Kijken hoe hoog ik kom. me record is 84 op HC. Maar dat was crusader
linkje naar die natal / marauder build? Is het veel beter dan alleen maurader? Had namelijk wel een mooie ancient yang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Baelrog schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:54:
[...]

linkje naar die natal / marauder build? Is het veel beter dan alleen maurader? Had namelijk wel een mooie ancient yang..
Dit is de build https://www.icy-veins.com...ild-patch-2-6-1-season-15

Dit is hoe ik hem nu roll en dus 79 cleared had op HC. nog geen enkele ramaladni gedropt gekregen dit seizoen. https://eu.diablo3.com/en...aniac-2603/hero/111863669
p.s. ring slot in de cube is RoRG maar die laat die niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Meridius schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:55:
[...]

Als je alleen season journey als doel hebt dan ben je niet bepaald ook maar een schreintje bezig met een uitdaging zetten voor jezelf. De afgelopen 5 seasons was de hele journey nul uitdaging. Als dat wel was voor je dan begin je nu het spel een beetje te snappen.

Als je op HC speelt, waarom stel je dan niet het (alsnog best makkelijk haalbare) doel van GR100 en P1000.

Men heeft het er over dat GR70-85 geen uitdaging is. Nee natuurlijk niet! Dat speedfarmed iedereen in minder dan 5 minuten. In 4 man groep cleared men 90's in minder dan 2 minuten.

Wanneer je geen fatsoenlijk doel stelt voor jezelf dan kun je net zo goed niet spelen of na lvl 70 worden stoppen.
Ik zet een doel voor mezelf die niet doelloos is. Wat heb ik er aan om door te pushen en indien ik niet dood ga er niks voor krijg? Met de journal krijg je nog een leuke border en een stash tab er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:41:
[...]

Ik zet een doel voor mezelf die niet doelloos is. Wat heb ik er aan om door te pushen en indien ik niet dood ga er niks voor krijg? Met de journal krijg je nog een leuke border en een stash tab er bij.
Dan neem je inderdaad genoegen met 2 dagen speelplezier en dan is het weer klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel euh, ik zit nu op torment 2 na gisteravond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Baelrog schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:54:
[...]
Had namelijk wel een mooie ancient yang..
Met UE of marauder multishot kun je ook gewoon GR100 halen. Als je het leaderboard bekijkt staan er genoeg mensen tussen die traditioneel UE multishot spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
boe2 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:56:
Wel euh, ik zit nu op torment 2 na gisteravond :p
Speel je op de PC? Zo ja, dan kan ik je wel een heel stuk dragen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Meridius schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:59:
[...]

Speel je op de PC? Zo ja, dan kan ik je wel een heel stuk dragen als je wilt.
Vorige seizoenen wel gedaan, maar steeds achter iemand zijn gat aanlopen is geen leuke tijdsbesteding imo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren met een kennis toch eens getest wat het verschil is tussen console en PC, beide even necro in elkaar geslingerd (met wat 'hulp', alles in adventure mode non-season), relatief dezelfde gear aangemeten met wat marginale verschillen, wat GR's in gedoken.

Eerste wat me opviel: Pet AI. Op PC lijken ze bijna nonstop aan te vallen, op console stoppen ze regelmatig of staan ze maar wat bij een mob te staan. Ook damage op mijn WD zelf leek een aardig verschil, we hadden niet zoveel tijd om alles 1 op 1 te vergelijken, maar leek toch wel dat console aanzienlijk anders lijkt te zijn qua mechanics dan op de PC.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:00:
Gisteren met een kennis toch eens getest wat het verschil is tussen console en PC, beide even necro in elkaar geslingerd (met wat 'hulp', alles in adventure mode non-season), relatief dezelfde gear aangemeten met wat marginale verschillen, wat GR's in gedoken.

Eerste wat me opviel: Pet AI. Op PC lijken ze bijna nonstop aan te vallen, op console stoppen ze regelmatig of staan ze maar wat bij een mob te staan. Ook damage op mijn WD zelf leek een aardig verschil, we hadden niet zoveel tijd om alles 1 op 1 te vergelijken, maar leek toch wel dat console aanzienlijk anders lijkt te zijn qua mechanics dan op de PC.
Interessant want ik heb zeker 2000 uur in de PC versie en wil de switch versie ook gaan halen. Dacht dat ze helemaal gelijk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Baelrog schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:19:
[...]

Interessant want ik heb zeker 2000 uur in de PC versie en wil de switch versie ook gaan halen. Dacht dat ze helemaal gelijk waren.
Ben ik zeer benieuwd hoe jij het gaat ervaren, begin content is wel allemaal hetzelfde, maar merk dat het zegmaar voorbij GR60 verschillen gaat geven, niet absoluut maximale gear, maar 'normaal haalbaar' spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

boe2 schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:15:
[...]

Dat reset verhaal verklaart dan wel waarom ik het te zien krijg (hoewel ik gewoon op PC speel): Moet toch al 3 jaar geleden zijn dat ik story volledig doorlopen heb.
Oh wel, vrouw wil ook terug spelen, dus vanavond haar eerst naar level 70 halen, en dan tesamen story.
Update: De echte verklaring is dat ik een idioot ben.

Eergisteren samen met mijn vrouw beginnen spelen: "he kijk, aan jou vraagt hij ook om alle chapters terug te spelen". Dus deden we het tesamen.
Gisteren alle chapters uitgespeeld. Terug naar adventure mode en het seasonal journey scherm geopend. "wat? die requirements staan er nog steeds".
Eens beter gekeken: Die chapters rechtsonder de tekst "requirements" zijn gewoon de chapters van de seasonal journey zelf. Oeps. :F
Wat tijd verspild dus. Snel de eerste 3 chapters gedaan en dan gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Ik heb uiteindelijk voor de Rathma-necro gekozen dit Season.

Pro: met crappy gear (en dat heb ik) al best wel sterk, zolang je maar een stel mages aan de gang hebt. Dan krijg je genoeg mobs en elites plat.

Con: squishy. Ik was gisteren aan het mee rennen met een paar lui op T13, maar dat was veel one-shot ellende. Dus daar moet ik nog even aan werken :P Voorlopig hou ik het nog even op T10/T11, maar ik moet echt opletten waar ik ga staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Meridius schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:55:
[...]

Dan neem je inderdaad genoegen met 2 dagen speelplezier en dan is het weer klaar :)
Ik snap hem wel wat dat betreft. Heb nu zelf iets van GR92-93 clear met de Wiz.
Kan voor mijzelf nu wel GR100 als doel stellen maar ik merk dat ik nu alweer uitgekeken ben op telkens hetzelfde kunstje doen. Vind ik wat dat betreft ook niet erg, volgend season kijk ik wel weer hoe het dan gaat en tot die tijd tussendoor eens kort wat spelen. Maar om nu honderden (g)rifts te moeten runnen voor de augments etc? Nee dan maar genoegen nemen met deze clear! :p

Genoeg ander spul om te spelen! *O*

<GoT>NightStalker

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 22:02
Ik heb sinds een paar dagen D3:ROS aangeschaft en ben al heel wat uurtjes aan de slag nu :P Helaas ervaar ik sinds vandaag gestotter/lag/freezes tijdens actie.

Ik speel het op een Mac Air met een i7, 8GB Ram en een Intel HD5000. Dat zorgt meestal voor 40-50fps. Tijdens Act 1 en 2 had ik totaal geen lag. Het liep super soepel. Maar om de een of andere reden blijft alles soms stilstaan voor 0.5 seconde (geluid + beeld) tijdens veel actie in Act 3.

Kan het te zijn dat dit met de netwerkconnectie te maken heeft? Het doet namelijk aan als lag. Ik speel overigens in m'n uppie.

Een beetje rondzoeken leert mij dat meer mensen last hebben van vergelijkbare lag en dat dit te maken kan hebben met de Battle.net launcher of de 32/64bit setting. Ik weet dat je bij windows de Battle.net client kan omzeilen door -launch toe te voegen aan de D3.exe, maar weet iemand hoe dat kan voor Mac?
Daarnaast kan ik de 32bit setting ook niet vinden in de Launcher.

edit:
Ok, lijkt alsof het opgelost is door de Max framerate van 60 naar 50 te verlagen :)

[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 29-09-2018 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Misschien kan je het Battle.net en Agent proces killen? Dat scheelde wel iets qua performance bij mij met Diablo 3 via Wine op Linux.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 20:23
MailMan schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:20:
Daarnaast kan ik de 32bit setting ook niet vinden in de Launcher.
Voor zover ik weet heeft Blizzard nog niet zo lang geleden de 32bit uit de MacOS versie gesloopt.
Dit omdat vanaf de volgende MacOS de 32bit support helemaal weg is (waarschijnlijk rond oktober 2019), en je nu al een melding krijgt als je een app gebruikt die niet 32bit is.

• MailMan
Thanks voor het meedenken. Het terugschroeven van de max fps van 60 naar 50 lijkt de oplossing te zijn geweest :)

Het valt me trouwens wel een beetje tegen hoe makkelijk het is om door de Acts heen te komen. Ik heb redelijk wat D2:LOD gespeeld, dus ik ken het spel wel een beetje. Maar, ik doe nu echt m'n allereerste run en ben in Act 3. De hoogste moeilijkheidsgraad die ik kan selecteren is Expert, en dat gaat echt twee vingers in de neus. Ik begrijp dat je steeds meer moeilijkheidsgraden unlocked, maar ik zou het leuker vinden als de eerste keer door alles Acts lopen wat moeilijker zou zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 29-09-2018 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
MailMan schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:06:
Thanks voor het meedenken. Het terugschrijven van de max fps van 60 naar 50 lijkt de oplossing te zijn geweest :)

Het valt me trouwens wel een beetje tegen hoe makkelijk het is om door de Acts heen te komen. Ik heb redelijk wat D2:LOD gespeeld, dus ik ken het spel wel een beetje. Maar, ik doe nu echt m'n allereerste run en ben in Act 3. De hoogste moeilijkheidsgraad die ik kan selecteren is Expert, en dat gaat echt twee vingers in de neus. Ik begrijp dat je steeds meer moeilijkheidsgraden unlocked, maar ik zou het leuker vinden als de eerste keer door alles Acts lopen wat moeilijker zou zijn.
Je hebt gelijk, Blizzard heeft tijdens het patchen de beginnende speler vergeten... Even doorbijten totdat je 70 bent en dan de moeilijkheidsgraad verhogen! Komt echt goed en je zal zien dat T13 lastig is zonder Set oOo

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Hmm het stotteren is helaas teruggekomen.

Er zijn zoveel topics op battle.net in de afgelopen jaren dat ik ze niet allemaal door kan spitten. Vandaar mijn vraag of er hier mensen zijn die last van stotteren hebben? Het lijkt op (server)lag, alsof er even iets haakt/disconnect (m'n aanval staakt ook even) en het dan weer verder gaat.

Dat zou ook verklaren waarom ik soms uren kan spelen zonder een issue en het op een ander moment ineens heb zonder dat het aanpassen van instellingen effect heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door MailMan op 30-09-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
MailMan schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:41:
Hmm het stotteren is helaas teruggekomen.

Er zijn zoveel topics op battle.net in de afgelopen jaren dat ik ze niet allemaal door kan spitten. Vandaar mijn vraag of er hier mensen zijn die last van stotteren hebben? Het lijkt op (server)lag, alsof er even iets haakt/disconnect (m'n aanval staakt ook even) en het dan weer verder gaat.

Dat zou ook verklaren waarom ik soms uren kan spelen zonder een issue en het op een ander moment ineens heb zonder dat het aanpassen van instellingen effect heeft.
zelf ruim 2000 uur in diablo 3 zitten en nooit geen last van lag of stutter. Je kan bij de opties wel dacht ik verminderde particles ofzo aanvinken dit zou veel problemen al kunnen verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik merk dat het alleen lijkt te gebeuren bij mijn Demon Hunter's Rapid Fire skill. Dus ergens trekt iets niet dat er zoveel pijlen worden geschoten :P Maar geen idee of het aan de client of server ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik heb het spel
Na heel lang weer eens opgestart. En ben voor het eerst eens het verhaal gaan volgend, miet toch bekennen het is een hele goeie storyline. Kunnen veel games van leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Een deel van de reis is het levelen natuurlijk, echter als je toch gedragen wilt worden tot 70 in een paar minuten dan zijn er denk ik wel het een en ander aan leden te vinden die dat willen doen. Voor de PC stel ik me sowieso beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mochten er mensen op seasons nog hulp nodig hebben of lootshare (Demon Hunter hier) willen doen kun je mij ook wel toevoegen.

Lange tijd niet gespeeld en ik ben vrij onregelmatig online (morgenavond wel weer!)

Laatst had ik een Primal Ancient Nats boog geloot. Dacht toch maar eens die N6/M4 proberen en man... dat gaat lekker zeg. Fijnste IMO is nog dat je niet afhankelijk bent van CoE timing... Wat een verademing is dat haha.

Ik wilde er nog %Elite op rollen maar na 75 pogingen was mijn gold op lol. Tot nu toe 94 met zo'n 4 minuten over. Nog geen augments op mijn Gear dus ik ga morgen denk ik maar (G)Rifts doen :)

Iemand met meer ervaring met die Built? Nog tips? (Urus / Seasonal; https://eu.diablo3.com/en/profile/Narada-2663/hero/111940725)

Ik weet dat (vooral) mijn amu/ringen beter moeten... cube heeft er weinig zin in.

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 01-10-2018 12:54 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Heb ik hier alvast een eerste slachtoffer om mijn 12 puzzel ringen mee op te maken? :o :+

Maar aan de andere kant heb ik nooit gold problemen ook al empower ik GR100s continue. Zit nu nog op een magere 2 miljard gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Meridius Vaults zijn altijd welkom ;).
Wat is je accountnaam? (Of anders voeg je mij toe?)

Ik loop met Bounties en Rifts al continue rond met Boon of the Hoarder haha.

Tot de rest van mijn Gear op orde is laat ik mijn boogje maar met Area Damage of evt resource reduction mocht ik daar in de knoei mee komen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Thalaron schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:47:
@Meridius Vaults zijn altijd welkom ;).
Wat is je accountnaam? (Of anders voeg je mij toe?)

Ik loop met Bounties en Rifts al continue rond met Boon of the Hoarder haha.

Tot de rest van mijn Gear op orde is laat ik mijn boogje maar met Area Damage of evt resource reduction mocht ik daar in de knoei mee komen.
Aan je username te zien zit jij ook in de GoT clan en jaja, je raad het nooit: mijn username in de GoT clan is Meridius.

Gaan we vanavond even runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Meridius Ik ben eruit gedonderd ;)
Te lang offline geweest.

Wellicht is er nog ruimte?

Vanavond kan ik helaas niet (waarschijnlijk). Morgen ben ik van de partij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Thalaron schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:04:
@Meridius Ik ben eruit gedonderd ;)
Te lang offline geweest.

Wellicht is er nog ruimte?

Vanavond kan ik helaas niet (waarschijnlijk). Morgen ben ik van de partij!
Nodigen we je gewoon weer uit hoor *O*

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 18:55
Zo gisteren wat vriendelijke hulp gehad hier uit de GoT clan :) Heerlijk mee mogen lopen en wat gold/loot en vooral paragon levels mogen meepikken. Dank alsnog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@Tarz graag gedaan ;)

Mijn nametag hier klopt inmiddels weer!
Vanavond ben ik weer van de partij :)

*moet flink aan de bak met Gems uppen... Augments!!

[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 02-10-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

mij kan je ook altijd toevoegen. mijn d3 profile is: codlbullet#2791

als het goed is is mijn tag ook toegevoegd

[ Voor 25% gewijzigd door Coldbullet op 02-10-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 18:55
Thalaron schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:50:
@Tarz graag gedaan ;)

Mijn nametag hier klopt inmiddels weer!
Vanavond ben ik weer van de partij :)

*moet flink aan de bak met Gems uppen... Augments!!
Haha, was leuk inderdaad! Nogmaals dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Laatst online: 05-10 12:25
Meridius schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Heb ik hier alvast een eerste slachtoffer om mijn 12 puzzel ringen mee op te maken? :o :+

Maar aan de andere kant heb ik nooit gold problemen ook al empower ik GR100s continue. Zit nu nog op een magere 2 miljard gold :)
Bedankt voor het mogen mee liften gisteravond, was echt bizar! Bijna 150 paragon levels, 1,2 miljard aan gold en een shitload aan gear, gems en DBs door 10-15 Vaults op T13 te doen. Heb nu al een flink deel van de UE set voor mijn DH en heb nog geen enkele Headrig's Gift gehad _/-\o_

Had niet eens de tijd om te kijken of er in die 3 stash tabs vol met unidentified legendary items nog meer goede gear zit (wilde jullie niet ophouden), dat gaan we vanavond maar eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Sinds een tijdje maar eens overgestapt naar de PS4 variant van Diablo. het eerste wat mij opviel is dat er daar bij de skills/runes alleen de omschrijving staat, en niet de additionele dmg. Lastig om via die manier zelf echt de juiste build te ontdekken. Echter vind ik het wel een stuk fijner spelen ondanks wat voor- en nadelen.

Als er meerdere met een PS4 spelen, voeg maar toe!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Engeltje83 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:20:
Sinds een tijdje maar eens overgestapt naar de PS4 variant van Diablo. het eerste wat mij opviel is dat er daar bij de skills/runes alleen de omschrijving staat, en niet de additionele dmg. Lastig om via die manier zelf echt de juiste build te ontdekken. Echter vind ik het wel een stuk fijner spelen ondanks wat voor- en nadelen.

Als er meerdere met een PS4 spelen, voeg maar toe!
Ben niet thuis, maar op de pc staat dat volgens mij toch ook niet? Ik ben daar ook altijd nog online aan het kijken wat runes nou eigenlijk echt precies doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:57
Diablo krijgt main stage (mythic) op Blizzon 2018 gevolgd door een Q&A. Er zal dus vlak na de openings ceremonie een announce gedaan worden. Wat het is is nog even afwachten :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Finraziel schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

Ben niet thuis, maar op de pc staat dat volgens mij toch ook niet? Ik ben daar ook altijd nog online aan het kijken wat runes nou eigenlijk echt precies doen...
Dat ik voor het laatst op de pc speelde zag je dat nog wel. Ik vind het beetje vreemd dat ze dat nooit deden op consoles, nu mis ik het wel een beetje..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Visgek82 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:02:
Diablo krijgt main stage (mythic) op Blizzon 2018 gevolgd door een Q&A. Er zal dus vlak na de openings ceremonie een announce gedaan worden. Wat het is is nog even afwachten :)
Ik speel graag af en toe Vermintide, en ik denk regelmatig "was het loot/equipmentsysteem maar meer geinspireerd door borderlands/diablo"

Sommige diablo fans gaan waarschijnlijk op hun achterste poten staan, maar stiekem hoop ik dat ze hun overwatch ervaring met FPS games omzetten in een first person Diablo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:54:
[...]
Bedankt voor het mogen mee liften gisteravond, was echt bizar! Bijna 150 paragon levels, 1,2 miljard aan gold en een shitload aan gear, gems en DBs door 10-15 Vaults op T13 te doen. Heb nu al een flink deel van de UE set voor mijn DH en heb nog geen enkele Headrig's Gift gehad _/-\o_

Had niet eens de tijd om te kijken of er in die 3 stash tabs vol met unidentified legendary items nog meer goede gear zit (wilde jullie niet ophouden), dat gaan we vanavond maar eens doen :)
Graag gedaan :) je had in ieder geval de 6-set van Unhallowed essence compleet want ik zag omdat je de achievement kreeg. Dus je hebt nu 6 set voor multishot, dead mans legacy (quiver), en dan moet je nu nog een yangs recurve vinden. Makkelijkste is gewoon bogen upgraden van geel naar legendary.

Voor je cube hadden we je al een dawn gegeven en een elusive ring dus die heb je ook al. Ik vermoed dat je al vrij snel T11 aan moet kunnen en misschien al hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Lekker nuttige Primal Ancient geloot.. voor mijn follower haha. Maja... het was een upgrade én bruikbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unusable
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 22:27
Beste diablo fans,

Misschien ander topic waardig: Blizzcon 2019 gaat 2 november nieuwe info geven over de toekomst van Diablo:

Voor mijzelf behoorlijke hype is real!

Diablo's: What's Next? 2 November
08:30PM - 09:15PM CET ( 19:30 t/m 20:15 (CEST)) voor ons dus!

Mee info: https://blizzcon.com/en-us/schedule

Happy hunting dit seizoen en over maandje hopelijk nieuwe content/game? Zullen we alsnog wel weer paar jaar moeten wachten op nieuw spel :(

Edit: Aanpassing van tijd

[ Voor 3% gewijzigd door Unusable op 04-10-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unusable schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:21:

Happy hunting dit seizoen en over maandje hopelijk nieuwe content/game? Zullen we alsnog wel weer paar jaar moeten wachten op nieuw spel :(
Dat hoeft natuurlijk niet, het kan net zo goed zijn dat D4 al lang in ontwikkeling is, al voordat RoS uitkwam bijvoorbeeld.
Het komt tegenwoordig regelmatig voor dat games vrij vlot na aankondiging gereleased worden. Bijv. AC Odyssey is in mei aangekondigd/gelekt en komt morgen uit, dat is 5 maandjes. Dus het kan vrij snel.

Alleen zit je met Blizzard wel aan de SoonTM vast, maar goed :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Unusable schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:21:
Voor mijzelf behoorlijke hype is real!

Diablo's: What's Next? 2 November
08:30PM - 09:15PM CET ( 19:30 t/m 20:15 (CEST)) voor ons dus!

Mee info: https://blizzcon.com/en-us/schedule
Ik denk dat er een totaal ander soort game gaat worden aangekondigd binnen de Diablo franchise.

Ik hoop een uitbreiding op D3, of op zijn minst een character pack.

Als het dat niet is, D4 misschien? Maar dat gaat nog enkele jaren op zich laten wachten. Ergens hoop ik het ook niet want ik heb nog genoeg te doen in D3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
World of Diablo - Death to the Pony's.
10 euro per maand of 60 euro per jaar of wat WoW nu kost is mijn vermoeden.

Of anders een expansion met extra char. (Druid??) Of een overlopende Demon zou ook lachen zijn.. en lvl cap naar 80. Al zie ik dat niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Thalaron schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:00:
World of Diablo - Death to the Pony's.
10 euro per maand of 60 euro per jaar of wat WoW nu kost is mijn vermoeden.
Dan blijf ik wel liever in mijn vermintide-like diablo game geloven :p

[ Voor 20% gewijzigd door boe2 op 04-10-2018 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Level cap omhoog gaat inderdaad niet gebeuren zonder uitbreiding denk ik.

Dan liever nog wat power creep en een Torment XV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Hoe willen ze level omhoog doen met users die verschillende Paragon levels hebben.
Lijkt mij dat het dan een scheefgroei is.
Even PLvls uitschakelen gaan een hoop niet leuk vinden vanwege het grinden naar Ancient items.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Pagina: 1 ... 56 ... 73 Laatste