Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Gisteren eindelijk een Leoric's Crown geloot en nog wel een Ancient! :) Moet nog wel even kijken welke stat van die helm ik ga enchanten, maar hiermee is mijn Condemn Crusader gear nu redelijk op orde, heb in elk geval ruim 56% CDR nu. Volgens mijn profile op de Blizzard site is het zelfs 66%, maar dat klopt volgens mij niet, in-game geeft ie 56.1% aan...

Heb een Furnace in de cube en wield een Blade of Prophecy, op de Furnace had ik slechts marginaal meer damage maar de stats en affix waren bar slecht (geen socket, geen CDR en maar +40% damage op Elites) terwijl mijn BoP bijna perfecte stats had. Heb inmiddels wel een betere Furnace, maar nog niet goed genoeg, wil deze BoP nog niet cuben...

Ondertussen mis ik alleen nog de Illusory Boots en Strong Arm Bracers, heb al zeker 10k aan shards bij Kadala stukgemaakt op boots, maar het lukt me niet om die Illusory Boots te krijgen :(. Merk dat ik daardoor soms ingesloten raak door mobs en en niet snel genoeg weg kan komen indien dat nodig is...

Ook de damage buf van de Stongarm Bracers mis ik nog, moet nu soms te vaak Condemn spammen om van trash mobs af te komen... Draag nu maar een Ancient Promise of Glory en heb nog een sloot andere bracers in mijn stash, zouden andere bracers wellicht een beter alternatief zijn?

Gisteren mijn Esoteric Alteration bijna naar Rank 60 gebracht, nu de andere gems maar eens verder levelen. Hebben jullie verder gear/stat-wise nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
The_Big_Easy schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:47:
Ondertussen mis ik alleen nog de Illusory Boots en Strong Arm Bracers, heb al zeker 10k aan shards bij Kadala stukgemaakt op boots, maar het lukt me niet om die Illusory Boots te krijgen :(. Merk dat ik daardoor soms ingesloten raak door mobs en en niet snel genoeg weg kan komen indien dat nodig is...
Die boots kun je alleen krijgen van de lootbox van act 2 en act 5 (wel een kleinere kans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Morocius schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:52:
[...]
Die boots kun je alleen krijgen van de lootbox van act 2 en act 5 (wel een kleinere kans).
F*ck... |:( Had dus beter voor die Bracers kunnen gaan met mijn shards :(
Of komen die toevallig ook uit een bounty lootbox? Verder nog tips voor mijn character? Dit is pas mijn 2e D3 season en eerste Crusader build, best kans dat ik nog wat meer over het hoofd heb gezien...
In elk geval bedankt voor je info m.b.t. de boots, volgende keer maar even wat (public) bounties doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Morocius schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:52:
[...]

Is Act 2 of Act 4.
Act 4 lootboxes kunnen alle lootbox legendaries van act 1 t/m 3 geven.

Wat is de beste manier om een Compass Rose te verkrijgen?

Ringen kopen bij Kadala of ringen cuben of wachten op een drop?
Er zijn wel erg veel verschillende set/legendary ringen te vinden...

[ Voor 24% gewijzigd door _Peter2_ op 25-07-2018 17:03 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:15:
[...]

Is Act 2 of Act 4.
Act 4 lootboxes kunnen alle lootbox legendaries van act 1 t/m 3 geven.

Wat is de beste manier om een Compass Rose te verkrijgen?

Ringen kopen bij Kadala of ringen cuben of wachten op een drop?
Er zijn wel erg veel verschillende set/legendary ringen te vinden...
Gewoon wachten op een drop, blood shards stuk gooien op kadala zou ik alleen maar doen als je echt niet meer weet wat je met die dingen moet.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16
Vidra schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 10:51:
[...]

Gewoon wachten op een drop, blood shards stuk gooien op kadala zou ik alleen maar doen als je echt niet meer weet wat je met die dingen moet.
Maar met een beetje riften zit je toch zo aan je blood shard cap... Je zult ze dus toch ergens aan moeten spenderen, anders kun je ze domweg niet meer oppakken.

Edit: Mja ok, ik denk dat je bedoelt ze ergens anders aan te spenderen. Het stond er een beetje alsof je in zijn geheel tegen Kadala was :P

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 28-07-2018 12:28 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 12:27:
[...]

Maar met een beetje riften zit je toch zo aan je blood shard cap... Je zult ze dus toch ergens aan moeten spenderen, anders kun je ze domweg niet meer oppakken.

Edit: Mja ok, ik denk dat je bedoelt ze ergens anders aan te spenderen. Het stond er een beetje alsof je in zijn geheel tegen Kadala was :P
Nee, inderdaad - ergens aan besteden levert doorgaans meer op.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Dit season maar weer eens met de WD gaan spelen. Vond Jade altijd wel leuk maar de laatste keer dat ik die speelde was niet leuk op hogere grifts. Elk monster wat naar je keek zorgde voor een death... intussen zit er DR op de 6pc bonus en doet de set het ook op de hogere grifts lekker!

Zojuist GR97 kunnen clearen in 12:26 wat goed is voor plek 183 op 't leaderboard! *O*
Toch best lekker terwijl ik nog behoorlijk wat ancients mis; 3 set pieces, bracers, ring, belt en een dex amulet...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 12-10 20:52
Als er mensen geboost willen worden nog kun je mij altijd een berichtje sturen / friend request (Profiel staat onderin m'n sig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
RNG werkt echt totaal niet mee wat set pieces betreft. Dit hele season nog geen enkele ancient Jade piece zien droppen. De pieces die ik ancient heb komen van Kadala en heb ik moeten rollen in de cube. Nu bezig met ancient Jade pants. Intussen weet ik veel hoeveel shards verder en zo'n 50 rerolls... niks 8)7

[ Voor 65% gewijzigd door schaapiej op 31-07-2018 22:18 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Heb wat meer geluk gehad met Ancient drops en heb nu 5 bruikbare Ancients in mijn Condemn Crusader build. Ik kom alleen nog damage te kort merk ik, vooral op GR80 en hoger kosten de elites me in verhouding veel tijd en heb daarbij moeite om niet dood te gaan.

Voornaamste reden hiervoor is denk ik dat ik op verschillende items (ring, amulet en gloves) geen + %CHD heb. Om aan de %56.1 CDR te komen heb ik meerdere keren een +CHD of andere stat moeten vervangen door een +CDR. Mijn CHD staat nu op zo'n +200% en mijn CHC op +47%, dat zal toch echt beter moeten lijkt me wil ik solo voorbij GR80 komen...

Neem nou bijvoorbeeld de Talisman of Akkhan (amulet). Idealiter wil je daar een socket, +10% CDR, +10% CHC en +100% CHD op hebben, maar wat zijn de odds dat zo'n amulet dropt? Evenzo met reforgen van die amulet (heb wel een spare dus kan wat proberen), hoeveel DBs en Souls zou het me gaan kosten om ook maar in de buurt van die perfect stats te komen...

Ik zou het zo niet weten, maar het lijkt me vrij aannemelijk dat het farmen van de benodigde materials me meer tijd zou gaan kosten dan dat ik heb :(

Zijn er nog andere manieren waarop ik de damage van mijn crusader zou kunnen vergroten? Hier de link naar William, mijn seasonal crusader.

Ik stel voor dat Blizzard in het volgende seizoen een nieuw item introduceert waarmee je een socket op ring/amulet kan aanbrengen, net zoals je dat nu kan op een wapen m.b.v Ramaladni's Gift. Dat maakt het reforgen iets beter te doen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik heb met mijn huidige gear (behalve Main hand, deze vervangen door een Trag'Oul's en in off hand een ancient Phylacery) gepoogd een GR te doen.
Dit speelt nog erg clunky voor mijn gevoel, ik denk met name doordat ik CDR mis. Moet te lang wachten eer ik Land of the Dead weer kan casten. Verder blijif ik vaak steken achter destructables zoals deuren of rubble.

Ik had deze guide gebruikt.
Moet mijn gear nog verder optimaliseren.

Met mijn huidige gear and setup red ik een GR60, En kan ik in zeer rap tempo T8 rifts clearen (Hoger zou ook wel kunnen denk ik).
Heb hiermee ook op mijn sloffen de mastery gehaald voor Pestilence set.

Ik denk er hard aan om Pestilence te vervangen door een Rathma build,

[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 31-07-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vengeful Wind & Kyoshiro ancient gescoord op 1 dag _O_ Rol door 88 heen in 5 minuut nog wat zonder enig probleem dus van het weekend maar eens wat pogingen gaan wagen voor een stukje hoger :)

Overigens wel weer tot de conclusie gekomen dat Monk by far m'n favo class is in D3. Dat moment dat je met Sunwuko door een t13 rift heen beukt met goldwrap + boon in 2 min is echt fantastisch :D

Doe nu overigens ook vaker mensjes boosten naar 70 en dan door wat T13's en GR's heen schoppen. Toch wel leuk om anderen op de been te helpen en ondertussen ook nog wat lvls te sprokkelen. Scoorde net nog een goeie ancient spirits guards bracer dus dat vond ik wel een mooie beloning voor m'n barmhartigheid <+:)

Monkie: https://eu.diablo3.com/en/profile/Gold-21419/hero/110258353

Wel m'n boots hard verneukt helaasch. Had die MS naar AR moeten rollen i.p.v. voor hogere dex te gaan. Nja, maar een keertje primal ancient fixen I guess :+

edit: 90 in 7:31, prima begin :)

[ Voor 15% gewijzigd door London op 31-07-2018 20:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
schaapiej schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 10:54:
RNG werkt echt totaal niet mee wat set pieces betreft. Dit hele season nog geen enkele ancient Jade piece zien droppen. De pieces die ik ancient heb komen van Kadala en heb ik moeten rollen in de cube. Nu bezig met ancient Jade pants. Intussen weet ik veel hoeveel shards verder en zo'n 50 rerolls... niks 8)7
Vandaag nog een aantal bounty runs gedaan om te rollen, geen succes en helemaal door m'n souls heen. Toen m'n DB voorraad maar aangesproken.. ancient pants!

Een poging op GR98 gedaan en dat was meteen raak. Clear in 12:55 en goed voor plek 139! :)

Nu maar eens wat gems fixen voor de augments...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Heb mijn pestilence set maar in mijn stash gevrot en een Rathma build gemaakt. Mijn Rathma gear is nog erg crappy, maar voor mijn gevoel speelt dit lekkerder dan Pestilence.

Had gisteren niet veel tijd, maar nog even een testje gedaan op GR55, dat ging best soepel.

Voorlopige verbeteringen:
• Reroll van mijn skull shield
• Betere bracers
• Command skeleton damage op chest naar Armor
• movement Speed op boots naar Skeleal Mage damage
• Ander amulet

[ Voor 27% gewijzigd door _Peter2_ op 01-08-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Apple schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:09:
Vengeful Wind & Kyoshiro ancient gescoord op 1 dag _O_ Rol door 88 heen in 5 minuut nog wat zonder enig probleem dus van het weekend maar eens wat pogingen gaan wagen voor een stukje hoger :)

Overigens wel weer tot de conclusie gekomen dat Monk by far m'n favo class is in D3. Dat moment dat je met Sunwuko door een t13 rift heen beukt met goldwrap + boon in 2 min is echt fantastisch :D

Doe nu overigens ook vaker mensjes boosten naar 70 en dan door wat T13's en GR's heen schoppen. Toch wel leuk om anderen op de been te helpen en ondertussen ook nog wat lvls te sprokkelen. Scoorde net nog een goeie ancient spirits guards bracer dus dat vond ik wel een mooie beloning voor m'n barmhartigheid <+:)

Monkie: https://eu.diablo3.com/en/profile/Gold-21419/hero/110258353

Wel m'n boots hard verneukt helaasch. Had die MS naar AR moeten rollen i.p.v. voor hogere dex te gaan. Nja, maar een keertje primal ancient fixen I guess :+

edit: 90 in 7:31, prima begin :)
WTF, ik moet even iets gaan leren ofzo....
Ik zat deze week nog in de clan chat te klagen dat ik de MONK by far het meest klotige char vind voor hogere grifts, zo squishy als wat.

Ik heb nu ancient Vengeful Wind & Kyoshiro, paar augments al gedaan, en ik doe 90 met pijn en moeite....
Welke ringen speel jij mee? F&R of CoE en Unity?
Ik heb echt geen idee wat ik fout doe met deze build van mij, maar werkend krijg ik het niet in Grifts.

Kun jij me een linkje geven naar een build guide op diablofans ofzo?

Ben het wel met je eens dat speedriften met in-geom en boon wel ontzettend geniaal is met de Monk >:)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sparhawk schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:46:
[...]

WTF, ik moet even iets gaan leren ofzo....
Ik zat deze week nog in de clan chat te klagen dat ik de MONK by far het meest klotige char vind voor hogere grifts, zo squishy als wat.

Ik heb nu ancient Vengeful Wind & Kyoshiro, paar augments al gedaan, en ik doe 90 met pijn en moeite....
Welke ringen speel jij mee? F&R of CoE en Unity?
Ik heb echt geen idee wat ik fout doe met deze build van mij, maar werkend krijg ik het niet in Grifts.

Kun jij me een linkje geven naar een build guide op diablofans ofzo?

Ben het wel met je eens dat speedriften met in-geom en boon wel ontzettend geniaal is met de Monk >:)
Heb het geprobeerd met F&R maar die speelstijl vind ik ronduit kut. Ik speel Epiphany build met Obsidian + Unity (ook Unity op m'n Templar). CDR heeft dan prio i.p.v. RCR als je wel met F&R speelt..

https://www.d3planner.com/326536923 is m'n char met GR build als het goed is. Met deze build spam je gewoon lekker van een afstandje vanwege je Zei's gem.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 01-08-2018 13:40 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Peter2_
Langzaam wat vooruitgang geboekt.
Met nog mindere gear een GR62 nu gedaan.

Net toen ik wilde afsluiten vond ik een nieuwe skullscythe. Deze was ancient en zelfs zonder gem gaf deze al een damage boost :)

Denk dat GR65 nu mogelijk moet zijn. Nog wel meer defense zien te halen, ben nog erg squishy
Denk aan een APD.

Verder moet ik mijn curse nog weer omgooien naar een Decrepify / Dizzying curse

[ Voor 14% gewijzigd door _Peter2_ op 01-08-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nice Peter!

Hier ff een DH naar 70 geschopt vandaag. T13 gaat alweer lekker met Goldwrap + Boon (nog wel sneller dan m'n Monk denk ik..). Alleen ben ik wel echt instant dood als m'n gold buff weg is, dus moet vaak in het begin ff opletten. Ach ja, ook wel logisch, DH's zijn natuurlijk vrij squishy en heb niet zoveel hp (450k) en ar (680 gemiddeld ofzo :P ). Maar prima om lekker mee te riften. GR70 gaat ook wel soepeltjes dus wil ff m'n gear optimaliseren zodat ik wat hoger kan gaan pushen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
GR65 is ook goed gegaan. Binnen 9 minuten ofzo, zonder death.

Fijne aan deze build is dat ik geen cooldowns heb (op blood rush na, maar die is niet super belangrijk).
Voor hogere GR's moet ik denk ik devour vervangen door simulacrum reservoir voor extra burst damage. Die heb ik nog niet nodig aangezien een RG binnen een paar seconden dood is.

Kan in elk geval GR65 gebruiken om mijn gems te levelen.
Welke gem is eigenlijk beter als defensive: Molten Wilderbeast of Eosteric Alteration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is WOL de snelste build om t13 mee te runnen? Heb ff een filmpje gemaakt van een run van mij die op de start na ook gewoon lekker ging.

Volgens mij is Monk wel top 3 sowieso voor t13 rifts, DH voor bounties. `

Let niet op de muziek trouwens dat is gewoon m'n Spotify op de achtergrond :')

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Net nog een GR70 weten te doen :)
Eerste poging op GR70 ging goed mis, ik ging te vaak dood (en winged assassins zijn ook niet lief in GR70)

Heb daarna mijn CoE vervangen door een Unity en mijn follower een Unity gegeven, Dat scheelde in toughness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gister eindelijk GR70 ge-complete.

Ik was eerder blijven steken op 60 maar na een aantal public games die steeds hoger gingen kreeg ik er wel vertrouwen in.
Dus private gestart en 70 geselecteerd en fietste er eigenlijk vrij makkelijk doorheen. Tijd zat over tot de rift guardian. Dat was echter wel doffe ellende! werd om de haverklap ge-oneshot, maar ging gelukkig wel op tijd neer.

Ik ben nu bezig voor een ancient furnace door in de cube 2h-maces te upgraden en ben aan het gambelen voor een ancient shield. tot nu toe een berg ancient rommel wat ik niet nodig heb. Maar heb goede hoop dat het ooit gaat lukken :p

Paragon level gaat nu ook aardig omhoog. Vraag me alleen af hoe het zit. Ik dacht dat je tot paragon 800 gewoon elke skill tot 50 kon. Maar nu kan ik alles al op strength gooien terwijl ik ergens in de 400 paragon zit nog....

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
pyrofielo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:26:
Gister eindelijk GR70 ge-complete.

Ik was eerder blijven steken op 60 maar na een aantal public games die steeds hoger gingen kreeg ik er wel vertrouwen in.
Dus private gestart en 70 geselecteerd en fietste er eigenlijk vrij makkelijk doorheen. Tijd zat over tot de rift guardian. Dat was echter wel doffe ellende! werd om de haverklap ge-oneshot, maar ging gelukkig wel op tijd neer.

Ik ben nu bezig voor een ancient furnace door in de cube 2h-maces te upgraden en ben aan het gambelen voor een ancient shield. tot nu toe een berg ancient rommel wat ik niet nodig heb. Maar heb goede hoop dat het ooit gaat lukken :p

Paragon level gaat nu ook aardig omhoog. Vraag me alleen af hoe het zit. Ik dacht dat je tot paragon 800 gewoon elke skill tot 50 kon. Maar nu kan ik alles al op strength gooien terwijl ik ergens in de 400 paragon zit nog....
Primary stat is unlocked in de eerste tab, alle andere skills zijn capped op 50 als ik me niet vergis. Na paragon 800 kun je enkel nog Primary Stat updaten.

/edit:
Vraag me nog af wat de beste defensive gem is voor een (Rathma) Necromancer: Eosteric of Molter Wilderbeast.

[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 06-08-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Waaaaaaaaaaarom heb ik al m'n gifts geused op meukitems op chars waar ik uiteindelijk niet mee ga spelen :'( Heb eindelijk een goeie ancient Yangs gekregen en nu heb ik niets meer.

* London slaat zichzelf voor z'n kop

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Apple schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 22:30:
Waaaaaaaaaaarom heb ik al m'n gifts geused op meukitems op chars waar ik uiteindelijk niet mee ga spelen :'( Heb eindelijk een goeie ancient Yangs gekregen en nu heb ik niets meer.

* _Peter2_ slaat zichzelf voor z'n kop
Gifts? Wat zijn dat? Ik heb er dit season nog geen gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
_Peter2_ schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 13:24:
[...]

Gifts? Wat zijn dat? Ik heb er dit season nog geen gezien :(
Als ik ze kon delen..... vind te veel van die dingen en heb als WD eigenlijk maar 1 wapen nodig.
Dus al die gifts staan weg te rotten in m'n stash :|

Heb de motivatie effe niet meer in nog hoger te gaan qua GR's. Te veel vissen naar een goede combinatie van mobs, map, pylons en RG. Dat is het punt waarbij mijn interesse weg is...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bizar,

Gister nog geprobeerd om the furnace te enchanten met cooldown reduction.
Gaat blijkbaar gewoon niet gebeuren...

wel jammer want ik kom net dat beetje CDR te kort

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:18
The hype is real. het is enkele uren geleden bekend geworden dat er bij Blizzard gewerkt wordt aan meerdere Diablo projects.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Visgek82 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:31:
The hype is real. het is enkele uren geleden bekend geworden dat er bij Blizzard gewerkt wordt aan meerdere Diablo projects.
Heb je een bron? Ben zeker geïnteresseerd en wil wel wat meer te weten komen...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:18
MisterMichel schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 19:39:
[...]

Heb je een bron? Ben zeker geïnteresseerd en wil wel wat meer te weten komen...
https://twitter.com/Diablo/status/1027193169094430720

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:04
Zal wel meer nieuws op Gamescon en Blizzcon volgen. Ik gok op een remake van D2 en een D3 voor de Switch. D4 zal wel ergens 2020 worden vrees ik.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Thanks! Ik zie 't bericht ondertussen ook op de homepage van Tweakers vermeld.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren een ramaladni's gift gevonden *O* .

Vraag me af wat ik het beste erbij kan rollen op mijn Skullscythe: Damage % of Vitality?

Verder ook nog iets betere (non ancient) Rathma's Gloves gevonden. Kan deze nog rerollen. Vraag me ook hier af wat beter is...de 37% CHD verhogen of Vit => IaS.

Kijkende naar mijn huidige gear, welk item zouden jullie op gamblen bij Kadala?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
@_Peter2_ ik kies zelf nooit voor defensive stats op mijn wapen. Wapens zijn voor damage wat mij betreft! :)
En het klopt dat je geen damage doet als je dood bent, maar toch.. defensive stats uit andere items.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren bezig geweest mijn Eosteric te levelen om de Molten Wilderbeast te vervangen. Deed hiervoor GR60 runs.

Toen ik klaar was dacht ik: "laat ik eens gek doen, ik probeer gewoon waar ik stuk loop in een GR75".Dat werd niet stuklpen :) Haalde de GR75 met maar 1 death in ruim 9 minuten. Ben hierdoor goed op streek om de stash tab te kunnen verdienen dit season.

Mijn skull skythe heeft nu 10% damage erbij dat scheelt een stuk. MErkte in GR75 dat mijn damage minder wordt, dus dan kan ik wellicht Devour inruilen voor Simulacrum.

Maar GR75 solo is een nieuw record voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:15
Even een noob-vraagje: wat is de beste manier om een boost te krijgen? Waar moet ik zijn en what to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
PeevdTee schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:44:
Even een noob-vraagje: wat is de beste manier om een boost te krijgen? Waar moet ik zijn en what to do?
Voor de PC: Tweakers clan joinen en dan even in de chat om een boost vragen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 21:15
Ik speel natuurlijk nét op de PS4 ;)
schaapiej schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 08:45:
[...]

Voor de PC: Tweakers clan joinen en dan even in de chat om een boost vragen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Praise be RNGesus _O_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TMoOC6P.png

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ja en dit bericht kwam kort nadat er al flink gespeculeerd werd;

Er komt een Diablo comic aan in het najaar. En een derde boek, the Book of Adria.

En ik was onlangs alweer in een Diablo mood, voor mn verjaardag the Book of Cain gehad (jaja, laat) en ik wilde het Book of Tyrael gaan bestellen, is ie niet meer beschikbaar bij Bol.com.. ja in paperback, maar ik wil dan wel de serie compleet in Hardback hebben eigenlijk..

Maar eens zien waar we die dan weer vandaan gaan vissen.

Voor de overige boeken-liefhebbers: https://www.bol.com/nl/p/diablo-bestiary/9200000091163000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
Iemand enig idee wat efficienter is voor XP als je solo speelt?:
2.5 / 3 min GR70s
4.5 / 5 min GR80s

Ik had even gegoogled en kwam wel uit op een tabel die "closing" XP laat zien maar niet een rift monster XP of schaalt dit gelijkwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chefbierrr schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:41:
Iemand enig idee wat efficienter is voor XP als je solo speelt?:
2.5 / 3 min GR70s
4.5 / 5 min GR80s

Ik had even gegoogled en kwam wel uit op een tabel die "closing" XP laat zien maar niet een rift monster XP of schaalt dit gelijkwaardig?
Je kunt deze tabel gebruiken om dat te berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 12:35:
[...]

Je kunt deze tabel gebruiken om dat te berekenen.
Hoe kun je die tabel gebruiken om dat te berekenen?
Die tabel gaat over Normal -> T13 (en wat daarbij de equivalent is in GR t/m GR60), maar heeft niets over GR61+ qua %exp / kill.

Of ik zie iets over het hoofd.

@Chefbierrr In het algemeen moet je denk ik ook meenemen hoeveel tijd je nodig hebt voor het farmen van keys. Voor de GR's.

Gevoelsmatig denk ik dat GR80 efficienter is, ook qua drops van de RG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 14:41:
[...]

Hoe kun je die tabel gebruiken om dat te berekenen?
Die tabel gaat over Normal -> T13 (en wat daarbij de equivalent is in GR t/m GR60), maar heeft niets over GR61+ qua %exp / kill.

Of ik zie iets over het hoofd.

@Chefbierrr In het algemeen moet je denk ik ook meenemen hoeveel tijd je nodig hebt voor het farmen van keys. Voor de GR's.

Gevoelsmatig denk ik dat GR80 efficienter is, ook qua drops van de RG.
Oh, niet goed gelezen. My bad! |:( Misschien kan je het extrapoleren ofzo. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Volgens mij gaat er vanaf GR 70 en verder een vaste scaling per Rift level overheen, Ik heb het ergens weleens gelezen wat dit precies is. Het is zoiets als 3% extra monster dmg 15% extra monster HP en dan ?? extra EXP. Ik weet niet of dit additive of multiplicative is, maar ik neem aan het eerste.

Verschil tussen een 70 en 80 zou dan 30% extra monster dmg zijn en 150% extra monster HP bijvoorbeeld.
Anyway, ik zoek nog even verder en post het wel als ik er achter ben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Kun je niet zien hoeveel XP het kost voor elke paragon level? Zo ja, is het dan niet veel makkelijker om allebei de opties een half uurtje of een uurtje te doen en te kijken hoeveel elk opgeleverd heeft? Of als je niet te hard door de paragon levels heen rent kun je gewoon kijken hoeveel blokjes op je XP bar je in een bepaalde tijd kunt halen...
Soms is het gewoon proberen een stuk simpeler dan het helemaal proberen te beredeneren :)

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
Ik wil dus Diablo platinum halen op de PS4, en de volgende dingen staan nog open:
- hardcore lvl 70 halen
- 500 bounties
- 50 items crushes.

Mijn vraag aan jullie is:
- Wie kan/wil mij carrien naar dit level? Ik ben nu lvl 50 (campaign uitgespeeld, nu bounties aan het doen)
- Waar kan ik het beste die items crushen?

• _Peter2_
Zou het me dit season eindelijk eens lukken om de Conqueror journey te halen? Moet nog 1 Conquest en dan ben ik er.

Ik richt me om de 3 gems naar level 65 conquest. Moet dan nog 8 levels op 2 gems en 9 op 1 gem. Moet goed haalbaar zijn.

Als ik steeds 1 GR hoger ga, dus eerst een GR67 voor 100% kans op 3 (tot 4) upgrades. En zo steeds verder omhoog. Zou dan binnen 9 GR's klaar kunnen zijn.

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:55
icemotion schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:29:
[...]

Ja en dit bericht kwam kort nadat er al flink gespeculeerd werd;

Er komt een Diablo comic aan in het najaar. En een derde boek, the Book of Adria.

En ik was onlangs alweer in een Diablo mood, voor mn verjaardag the Book of Cain gehad (jaja, laat) en ik wilde het Book of Tyrael gaan bestellen, is ie niet meer beschikbaar bij Bol.com.. ja in paperback, maar ik wil dan wel de serie compleet in Hardback hebben eigenlijk..

Maar eens zien waar we die dan weer vandaan gaan vissen.

Voor de overige boeken-liefhebbers: https://www.bol.com/nl/p/diablo-bestiary/9200000091163000/
Naar aanleiding van je post maar eens gaan kijken wat deze boeken precies inhouden. Ben zelf meer van de art books, maar op zich zijn deze ook wel leuk voor bij de rest van de collectie.
Book of Tyrael hardcover is weer te bestellen.

• icemotion
Book of Cain vond ik erg tof. En Book of Tyrael heb ik idd besteld; had een mail alert ingesteld daarop.. nu wachten tot ie bezorgd wordt. ;)

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 14:30
Kan iemand mij helpen met mijn monk?

https://eu.diablo3.com/en...iller-1938/hero/110354089

Heb het gevoel dat ik ergens iets verkeerds doe alleen weet niet wat xD

Met deze gear farm ik redelijk snel GR70's dus dat gaat prima, alleen wanneer ik 80+ probeer merk ik dat ik te squishy ben..

Wat zou prio moeten krijgen voor upgrades?
Dacht zelf aan m'n headpiece..

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

tsjiller schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:37:
Kan iemand mij helpen met mijn monk?

https://eu.diablo3.com/en...iller-1938/hero/110354089

Heb het gevoel dat ik ergens iets verkeerds doe alleen weet niet wat xD

Met deze gear farm ik redelijk snel GR70's dus dat gaat prima, alleen wanneer ik 80+ probeer merk ik dat ik te squishy ben..

Wat zou prio moeten krijgen voor upgrades?
Dacht zelf aan m'n headpiece..
Heel simpel: ancient items. Zie dat je beide wapens niet ancient zijn, dat scheelt al heel erg veel dps. Helm mist crit dus dat is nog een upgrade. Verder zou een Witching Hour kunnen helpen voor meer dps. Probeer er een te krijgen met Dex/Vit/CHD/AS. Waarom trouwens die primal gloves zo gerolled? Had sowieso de Vit naar RCR gerolled aangezien je genoeg leven hebt.

Voor de rest lijkt het mij prima hoor. Gewoon bounties doen en van die mats je wapens rerollen (hopelijk heb je nog een 2e setje van beide die je kan gebruiken voor upgrades), dat is de snelste manier om ancients te krijgen.

Heb zelf nu alle classes op max dit seizoen, eigenlijk voor het eerst. M'n Crusader is wel m'n main geworden dus daar gister nog een 2e van naar 70 geschopt aangezien ik nu zoveel gear heb dat ik graag m'n builds wil verspreiden over 2 chars i.v.m. de build manager (5 is wat pover). Wil van 1 Crus een GR char maken en van de andere een Bounty/T13 char. Moet zeggen dat ik Blessed Shield wel echt een super toffe build vind, al die dingen over je scherm melten de hele boel plat, erg tof. Doe met Blessed Shield GR94 in iets van 10 minuten dus kan met wat schaafwerk denk ik wel naar de 96/97 toewerken :)

[ Voor 3% gewijzigd door London op 16-08-2018 12:33 ]

Tesla M3LR '21

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

Ik heb inmiddels best wel wat uurtjes in Diablo 3 zitten op de PC, maar gezien het PC gamen gestopt is en ik nu een PS4 heb overweeg ik om Diablo 3 weer aan te schaffen voor de PS4, alleen géén idee hoe het speelt dus hoop dat iemand hier kan vertellen of het een beetje lekker speelt en of het de moeite waard is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
@Antweak Deze vraag is al meerdere keren gevraagd, en op alle keren kon volmondig benoemen dat ik het spel het geld zeker waard vind.

Maar of jij het het geld waard vind? Geen idee. Maar ik kan je wel vertellen dat de besuring en de gameplay op een console erg lekker loopt. Veel beter dan verwacht.
En couch-coop vond ik ook echt wel leuk, kon mijn vriendin ook lekker meespelen.

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-10 16:01

Oulewappeur

OmNomNom

@JMaster ik ben redelijk makkelijk te overtuigen, de laatste zin heb je mij helemaal mee overstag, kan ik mijn vriendin ook is overtuigen om wat vaker op de playstation te gaan :P

Heb ook nog een bol.com cadeaubon liggen van 15 euro, dus voor 25 euro kan ik de eternal versie scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04:08

Theimon

Snapte!?

Vraagje: iemand gemerkt dat er vrijwel geen public games zijn? Zowel op season als nonseason zie ik bij public games 0 players.

Iemand enig idee?

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Theimon schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 06:01:
Vraagje: iemand gemerkt dat er vrijwel geen public games zijn? Zowel op season als nonseason zie ik bij public games 0 players.

Iemand enig idee?
Voor welke difficulty kijk je?

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Op T13 zijn er altijd wel iets van 100 man die bounties doen, maar voor de rest is het karig idd.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Volgens kloppen die indicaties niet helemaal. Als ik op Hardcore seasonal een T13 Rift public doe staat er soms 0 en toch kom ik direct een 4man game in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

MatHack schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 06:54:
[...]

Voor welke difficulty kijk je?
T13. Bounties, Rifts en GRs. Soms op Bounties 1, maar voor de rest 0. Als ik een game wil joinen moet ie ook zoeken. Soms niet, dan kom ik in een game met 1 player.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Gezien het season op 16 sept afloopt zullen er ook genoeg zijn die ondertussen het wel weer gezien hebben.
Ik verwacht dat de GoT clan ondertussen behoorlijk uitgestorven is :)

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben na vele jaren dit weekend weer eens met D3 begonnen. De Necro gekocht en een nieuwe char gestart in seasons, dus compleet leeg.

Het voelt echt weer een beetje als 7 jaar geleden toen ik voor het eerst de wereld in stapte, ipv eindeloos gegrind. Echt heerlijk!

Maar goed, welke guilds zijn er tegenwoordig nog actief? Een beetje casual, want ik heb natuurlijk een enorme noob char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon

Theimon

Snapte!?

Oplossing gevonden voor het 0-player probleem. Er was blijkbaar een nieuwe patch, maar omdat ik D3 direct start i.p.v. via de Battle.net desktop app krijg je dus geen melding of waarschuwing. De game wordt dus ook niet gepatched.

Nu is alles weer up to date en krijg ik ook weer spelers te zien in de public games. Als je game niet up to date is kan je dus wel online spelen, maar je wordt weg gehouden van de normale populatie blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:12

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Eerste gameplay van de Nintendo Switch versie:

Zie ik het goed dat de enemy density lager lijkt in deze GR?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thrace Grumble schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:55:

[video]

Of ze killen alles bijzonder snel, maar lijkt idd weinig. Gezien de damage zullen ze wel aardige gear hebben, dit is de console versie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Laatst online: 13:22
Ziet er heel gemaakt uit...heel erg flashy.
De sorceror blijft ook continu meteoren neergooien :s
.. weinig mobs, bijna alleen maar bosses.
Lijkt me totaal niet representief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:54:
Ik ben na vele jaren dit weekend weer eens met D3 begonnen. De Necro gekocht en een nieuwe char gestart in seasons, dus compleet leeg.

Het voelt echt weer een beetje als 7 jaar geleden toen ik voor het eerst de wereld in stapte, ipv eindeloos gegrind. Echt heerlijk!

Maar goed, welke guilds zijn er tegenwoordig nog actief? Een beetje casual, want ik heb natuurlijk een enorme noob char.
Hey! Welkom terug! Bij mijn weten zijn alledrie de clans genoemd in de openingspost nog steeds actief. Sowieso GoT en SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

PepieNL schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:05:
Ziet er heel gemaakt uit...heel erg flashy.
De sorceror blijft ook continu meteoren neergooien :s
.. weinig mobs, bijna alleen maar bosses.
Lijkt me totaal niet representief.
De meteoren gooien is gewoon de gear, doet mijn wizard ook in season 14. Ben verder benieuwd naar de analyse van Digital Foundry tegen de tijd dat het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 12-10 13:50
Bosmonster schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:54:

Voor HC, GoTHC draait ook nog steeds :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
SinergyX schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:41:
[...]

Of ze killen alles bijzonder snel, maar lijkt idd weinig. Gezien de damage zullen ze wel aardige gear hebben, dit is de console versie.
Als je GR80 aan kan en je speelt op GR40 dan gaat alles 1-shot dood kan ik je zeggen :)

Maar gezien er ook een DH mee wandelt kan die met multishot het scherm leeg vegen. Met de basale UE set build kun je tegenwoordig op T13 een screen-clear doen met 1 a 2 keer klikken. De wiz killed dan vervolgens de elites.

Maar al met al ziet het er aardig uit. Zoals verwacht kan de achterhaalde engine van diablo goed draaien erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Omdat D3 voor de switch uitkomt wil ik dit spel gaan kopen, omdat ik voornamelijk voor ik ga slapen of onderweg de switch gebruik vraag ik mij af of je dit spel ook prima solo kan spelen?

Ik heb ooit een demo gespeeld op de X360 en ik vond het spel toen al echt heel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:34:
[...]

Hey! Welkom terug! Bij mijn weten zijn alledrie de clans genoemd in de openingspost nog steeds actief. Sowieso GoT en SG.
Ok! Zodra ik mijn paragon/loot grind begin zal ik eens aanhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:47
Jelmer93 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:46:
Omdat D3 voor de switch uitkomt wil ik dit spel gaan kopen, omdat ik voornamelijk voor ik ga slapen of onderweg de switch gebruik vraag ik mij af of je dit spel ook prima solo kan spelen?

Ik heb ooit een demo gespeeld op de X360 en ik vond het spel toen al echt heel erg gaaf.
Is geen probleem om solo te spelen, eventueel met randoms online is ook nog een optie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Laatst online: 13:22
Bisamrat schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:24:
[...]

De meteoren gooien is gewoon de gear, doet mijn wizard ook in season 14. Ben verder benieuwd naar de analyse van Digital Foundry tegen de tijd dat het spel uit is.
Oe daar zeg je wat. Totaal niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Rhodan schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:40:
[...]

Voor HC, GoTHC draait ook nog steeds :)
Interessant.. ik zit nu ook in een NL clan maar iedereen speelt daar SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 12-10 13:50
Chefbierrr schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:17:
[...]

Interessant.. ik zit nu ook in een NL clan maar iedereen speelt daar SC.
Op het moment niet bepaald druk, maar straks als bij een nieuw seizoen zijn er altijd wel mensen online.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door alle potentiele Diablo 4 hype (die ik denk ik onterecht is), kreeg ik ineens weer kriebels. Had de Necro nooit gekocht, dus leek me mooi om eens een verse start te maken met een verse class.

Overigens vooralsnog wel idioot overpowered in vergelijking met andere classes in het begin. Ik oneshot bosses op mn first playthrough, zonder high level cheat gear. Dat heb ik nog nooit met een andere class gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 21-08-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Bosmonster schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:04:
Door alle potentiele Diablo 4 hype (die ik denk ik onterecht is)
Nah ik verwacht echt een Diablo 4 aankondiging op Blizzcon straks in november.. er zijn teveel dingen die daar op wijzen.

- Geen Diablo 3 item bij Battle for Azeroth. (Diablo 3 loopt ten einde?)

- Nieuwe comic aangekondigd voor dit najaar

- Diablo Bestiary boek dat opeens is aangepast naar 'Book of Adria' en een verschijningsdatum gekregen heeft. Als je terugkijkt is Book of Cain verschenen voor Diablo 3 en bevatte het hints naar D3. En Book of Tyrael verscheen voor Reaper of souls en bevatte hints naar het verhaal van Reaper. Dus dit boek zal hints bevatten naar een volgend deel en ik verwacht niet dat dat een full expansion voor D3 zal zijn.

- Video van Blizzard waarin multiple Diablo projects worden genoemd. Some will take longer than other but we may show you stuff later this year. Een video die echt dagen voor een volgende batch Blizzcon tickets wordt gepost. Het schreeuwt: Hint Diablo players.. Blizzcon gaat interessant worden voor jullie.

Zowel het boek als de comic en Blizzcon.. allemaal oktober - november. Er komt iets groots aan, en dat is naar alle waarschijnlijkheid een 4e Diablo game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:59:
[...]

Nah ik verwacht echt een Diablo 4 aankondiging op Blizzcon straks in november.. er zijn teveel dingen die daar op wijzen.

- Geen Diablo 3 item bij Battle for Azeroth. (Diablo 3 loopt ten einde?)

- Nieuwe comic aangekondigd voor dit najaar

- Diablo Bestiary boek dat opeens is aangepast naar 'Book of Adria' en een verschijningsdatum gekregen heeft. Als je terugkijkt is Book of Cain verschenen voor Diablo 3 en bevatte het hints naar D3. En Book of Tyrael verscheen voor Reaper of souls en bevatte hints naar het verhaal van Reaper. Dus dit boek zal hints bevatten naar een volgend deel en ik verwacht niet dat dat een full expansion voor D3 zal zijn.

- Video van Blizzard waarin multiple Diablo projects worden genoemd. Some will take longer than other but we may show you stuff later this year. Een video die echt dagen voor een volgende batch Blizzcon tickets wordt gepost. Het schreeuwt: Hint Diablo players.. Blizzcon gaat interessant worden voor jullie.

Zowel het boek als de comic en Blizzcon.. allemaal oktober - november. Er komt iets groots aan, en dat is naar alle waarschijnlijkheid een 4e Diablo game.
Laten we het hopen, maar het zou mij verbazen, simpelweg doordat D3 nog behoorlijk nieuw is in vergelijking. Bijvoorbeeld zou ik een stuk eerder een Warcraft 4 verwachten.

Wat ik een grotere kans geef:
- Diablo 1/2 remaster
- Diablo 3 expansion + overhaul

Maar hoop dat jij gelijk hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Nieuw is ook best relatief natuurlijk.. Diablo 3 kwam uit in 2012, dat is alweer 6 jaar geleden. En Reaper of Souls is 4 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Thrace Grumble schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 20:55:

[video]

Lastig te zien, vooral met die screen-clearende DH er bij inderdaad... maar de huidige console versies hebben volgens mij ook al lagere density dan de PC versie (en ik geloof wat meer ingezoomd), dus als je de PC versie gewend bent zou dat het ook deels kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 12:35
icemotion schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 08:59:
[...]

Nou... Ik waag het sterk te betwijfelen: Ik denk dat ze eerst nog een jaar of 2 willen cashen met de Switch...
Het lijkt me niet dat ze zo kort op elkaar iets "groots" gaan doen maar aan de andere kant: een Druide zou ook wel grappig zijn...

Apsie's profiel

• icemotion
Apsie schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 18:23:
[...]

Nou... Ik waag het sterk te betwijfelen: Ik denk dat ze eerst nog een jaar of 2 willen cashen met de Switch...
Het lijkt me niet dat ze zo kort op elkaar iets "groots" gaan doen maar aan de andere kant: een Druide zou ook wel grappig zijn...
Diablo 3 op de Switch zit natuurlijk een Diablo 4 op pc niet in de weg.. het zijn verschillende platformen. Ik speel Diablo 3 op de pc en de Switch aankondiging is voor mij niet relevant.

En tegelijkertijd zat er bijna 4 jaar tussen de aankondiging van Diablo 3 en de release ervan..

Evenals de aankondiging op Blizzcon afgelopen jaar; dat ze werken aan WoW Classic omdat ze weten dat de fanbase graag de vanilla experience willen. Dat was een aankondiging, en er is nog weinig zicht op een eventuele release date daarvan. Dus een D4 aankondiging kan gewoon dat zijn; we're working on it! En t duurt nog ff.
icemotion schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:00:
[...]

Diablo 3 op de Switch zit natuurlijk een Diablo 4 op pc niet in de weg.. het zijn verschillende platformen. Ik speel Diablo 3 op de pc en de Switch aankondiging is voor mij niet relevant.
Neemt niet weg dat het marketingtechnisch gezien niet heel handig is om een D4 aan te kondigen als je net D3 op de Switch aangekondigd hebt.

Dit voegt alleen maar toe aan de onwaarschijnlijkheid van een D4 aankondiging en vergroot de mogelijkheid van een D3 expansion. D3 is er nu op zoveel platformen dat dat ook steeds interessanter begint te worden financieel.

• icemotion
Tja voor beide kanten is wat te zeggen.. we gaan het gewoon zien over een paar maanden. Ik blijf hopen op een D4 ;) (want optimist)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Bosmonster schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:24:
[...]
Neemt niet weg dat het marketingtechnisch gezien niet heel handig is om een D4 aan te kondigen als je net D3 op de Switch aangekondigd hebt.

Dit voegt alleen maar toe aan de onwaarschijnlijkheid van een D4 aankondiging en vergroot de mogelijkheid van een D3 expansion. D3 is er nu op zoveel platformen dat dat ook steeds interessanter begint te worden financieel.
Vergeet niet dat er tussen aankondiging en daadwerkelijke launch van D3 ook behoorlijk wat tijd tussen zat, 28 juni 2008 aangekondigd, medio oktober 2011 de beta en dan in mei 2012 de daadwerkelijke release.

Er zat dus bijna 4 jaar tussen aankondiging en release.

Simpele stappen: creëer hype voor D4, men is door de hype toch weer geintresseerd in D3 om te kijken wat er allemaal veranderd is of de "vibe" weer een beetje te pakken hebben om te spelen, kopen misschien necro pack ook, winst.

• Finraziel
Een D3 expansion vind ik eigenlijk nog veel onwaarschijnlijker... hooguit een character zoals de necro, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk en zou ook de hype niet echt rechtvaardigen denk ik. Als het een echt expansion pack zoals RoS wordt dan moet Blizzard het of enorm afgeraffeld hebben, of eerder gewoon echt gelogen hebben er over, en beiden lijken me niet 'des Blizzards'. Bij de Necro gaven ze namelijk aan dat ze voor een character expansion gegaan zijn omdat een volledige expansion ze jaren zou gaan kosten en ze daarvoor al te laat waren in de D3 productcycle. En dan zouden ze nu na de Necro ineens alsnog wel een expansion zijn gaan maken, en nu al bijna af hebben?

Neuh, D3 is in maintenance, lijkt overgeheveld te zijn aan de classic games divisie en ik denk niet dat we daar nog iets voor gaan zien buiten wat gimmicky themed seasons. Volgens mij wordt het gewoon een D4 aankondiging (en zal het inderdaad nog wel even duren voor hij uitkomt dan).

Enige wat wellicht zou kunnen is dat er helemaal niks van D3 óf D4 komt, maar dat we een remaster van D1 of 2 krijgen. Maar dat denk ik eigenlijk ook niet... Want hoewel er vast mensen erg blij mee zouden zijn denk ik dat ze na dat filmpje van die community manager ook een heleboel kwade teleurgestelde mensen zullen hebben als dat het enige is, en dat weten ze zelf ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zou ook de hype niet echt rechtvaardigen
Denk niet dat Blizzard zich verplicht voelt een hype te rechtvaardigen :+

De community heeft ervoor gekozen om "working on multiple Diablo projects" extreem te hypen naar een D4 release, dat heeft Blizzard niet gedaan.

Ik hoop het nog steeds van harte hoor, maar de "bewijzen" zijn simpelweg erg oppervlakkig.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Er is een nieuwe book cover verschenen op Barnes en Noble van het aankomende Book of Adria.

Geen 3 meer in het Diablo logo.

https://www.barnesandnobl...45333?ean=9781945683206#/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:50:
Er is een nieuwe book cover verschenen op Barnes en Noble van het aankomende Book of Adria.

Geen 3 meer in het Diablo logo.

https://www.barnesandnobl...45333?ean=9781945683206#/
Deze bestiary is ook niet D3 specific, maar bespreekt alle delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Kan iemand mij een boost run geven op de Xbox One?

Hardcore Season 14

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:25:
Kan iemand mij een boost run geven op de Xbox One?

Hardcore Season 14
Ik weet niet of de seasons voor xbox gelijk lopen maar op PC eindigd het season op 16 sept.

http://d3resource.com/seasons/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Meridius schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:59:
[...]

Ik weet niet of de seasons voor xbox gelijk lopen maar op PC eindigd het season op 16 sept.

http://d3resource.com/seasons/index.php
Thanks voor de info.
Droppen bij lage Paragon Levels nog leuke items die ik op Non-seasonal Chars kan gebruiken?

Indien dit niet het geval is zal ik mij richten op het levelen van mijn Paragon op Non-season hardcore Chars.
Zit moment op PL ~241.

Twijfel of ik op de PC ook maar RoS haal en daar hetzelfde wil bereiken als op de X1.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
crzyhiphopazn schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:08:
[...]
Thanks voor de info.
Droppen bij lage Paragon Levels nog leuke items die ik op Non-seasonal Chars kan gebruiken?

Indien dit niet het geval is zal ik mij richten op het levelen van mijn Paragon op Non-season hardcore Chars.
Zit moment op PL ~241.

Twijfel of ik op de PC ook maar RoS haal en daar hetzelfde wil bereiken als op de X1.
Drops zijn niet paragon afhankelijk. Je kan op paragon 1 een super duper ancient item vinden die onder geen mogelijkheid beter kan (primals droppen als je GR70 behaald hebt).

Alle items, met alle varianten, kunnen op elke difficulty droppen. Zoals je mogelijk al zal verwachten is het aantal items wat er dropt op normal of hard iets anders dan op torment 13. Hierdoor is de kans dat je een beter item vind hoger naar mate je de moeilijkheid omhoog werkt.
Via het volgende overzicht kun je een afweging maken wat voor jou het beste resultaat geeft. Er zit een verschil in progressie tussen 15 rifts in een uur kunnen of maar 5.
http://d3resource.com/difficulties/index.php

Met name de gold drops, death breath en cache materials zijn redelijk belangrijk.

Al met al: spelen op de char waarmee je het hoogste kan.

Met betrekking tot waar je wilt spelen: Ik weet niet of je graag met andere samen speelt of dat je nu ook al in een clan zit maar er spelen veel forum lezers samen in clans op PC. Ik weet natuurlijk niet wat jou voorkeur heeft dus daar kan ik je niet in helpen :)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
Meridius schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:02:
[...]

Drops zijn niet paragon afhankelijk. Je kan op paragon 1 een super duper ancient item vinden die onder geen mogelijkheid beter kan (primals droppen als je GR70 behaald hebt).

Alle items, met alle varianten, kunnen op elke difficulty droppen. Zoals je mogelijk al zal verwachten is het aantal items wat er dropt op normal of hard iets anders dan op torment 13. Hierdoor is de kans dat je een beter item vind hoger naar mate je de moeilijkheid omhoog werkt.
Via het volgende overzicht kun je een afweging maken wat voor jou het beste resultaat geeft. Er zit een verschil in progressie tussen 15 rifts in een uur kunnen of maar 5.
http://d3resource.com/difficulties/index.php

Met name de gold drops, death breath en cache materials zijn redelijk belangrijk.

Al met al: spelen op de char waarmee je het hoogste kan.

Met betrekking tot waar je wilt spelen: Ik weet niet of je graag met andere samen speelt of dat je nu ook al in een clan zit maar er spelen veel forum lezers samen in clans op PC. Ik weet natuurlijk niet wat jou voorkeur heeft dus daar kan ik je niet in helpen :)
Wil dat ook zeggen dat als je grift 70 gehaald hebt, Primals ook op lagere grifts zullen droppen? of dat niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Scrtz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:13:
[...]

Wil dat ook zeggen dat als je grift 70 gehaald hebt, Primals ook op lagere grifts zullen droppen? of dat niet
Yep. Grift 70 halen (bij season moet je dat opnieuw doen!) en daarna kunnen overal primals vallen!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Scrtz
Finraziel schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:20:
Een D3 expansion vind ik eigenlijk nog veel onwaarschijnlijker... hooguit een character zoals de necro, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk en zou ook de hype niet echt rechtvaardigen denk ik. Als het een echt expansion pack zoals RoS wordt dan moet Blizzard het of enorm afgeraffeld hebben, of eerder gewoon echt gelogen hebben er over, en beiden lijken me niet 'des Blizzards'. Bij de Necro gaven ze namelijk aan dat ze voor een character expansion gegaan zijn omdat een volledige expansion ze jaren zou gaan kosten en ze daarvoor al te laat waren in de D3 productcycle. En dan zouden ze nu na de Necro ineens alsnog wel een expansion zijn gaan maken, en nu al bijna af hebben?

Neuh, D3 is in maintenance, lijkt overgeheveld te zijn aan de classic games divisie en ik denk niet dat we daar nog iets voor gaan zien buiten wat gimmicky themed seasons. Volgens mij wordt het gewoon een D4 aankondiging (en zal het inderdaad nog wel even duren voor hij uitkomt dan).

Enige wat wellicht zou kunnen is dat er helemaal niks van D3 óf D4 komt, maar dat we een remaster van D1 of 2 krijgen. Maar dat denk ik eigenlijk ook niet... Want hoewel er vast mensen erg blij mee zouden zijn denk ik dat ze na dat filmpje van die community manager ook een heleboel kwade teleurgestelde mensen zullen hebben als dat het enige is, en dat weten ze zelf ook wel.
Door de rifts en greater rifts en de paragon hebben ze het ook wel vrij onnodig gemaakt om een nieuwe expansion toe te voegen, dat zou 10 levels geven en een klein verhaaltje en vervolgens is iedereen weer rifts aan het spammen.

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Scrtz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:18:
[...]

Door de rifts en greater rifts en de paragon hebben ze het ook wel vrij onnodig gemaakt om een nieuwe expansion toe te voegen, dat zou 10 levels geven en een klein verhaaltje en vervolgens is iedereen weer rifts aan het spammen.
Die 10 levels maken wel alle gear die je hebt klaar voor de salvagebucket!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Scrtz
boomr schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:09:
[...]

Die 10 levels maken wel alle gear die je hebt klaar voor de salvagebucket!
Ja klopt haha, het zorgt voor een complete reset maarja, als mensen dat willen spelen ze wel seasons oid
Pagina: 1 ... 55 ... 73 Laatste