Zaterdag heb ik een stevige boost gekregen, waardoor mijn Paragon level nu bijna 400 is.
Qua gear een kleine stap vooruit gemaakt. Heb nu de corpse whisper pauldrons gevonden en die gecubed.
Ik mis nog steeds wat essentieel gear.
Probeer nu een Dayntee's Binding te krijgen via Kadala, of kan ik mijn blood shards beter voor een ander item dan de belt gebruiken?
Bij gebrek aan een krysbin's sentance heb ik nu een Obsidian Ring of the Zodiac in de cube gestopt zodat ik sneller de cooldown van LotD weg kan tikken.
Mijn build is dus nog zeker niet standaard, maar GR45 lukt intussen goed
Ik heb als laatste bone armor uit mijn build weggehaald en vervangen door een generator. Mijn grootste probleem was als ik een sterker pack tegen kwam en ik geen essence en geen corpses meer had. Via blood rush/ devour ging het niet snel genoeg om te killen.
Als ik naar je passives kijk dan is daar nog wel winst te halen.
Sejkeletal mage / Singularity heeft profijt van veel essence, je wilt dus overwhelming essence als passive. Aangezien je veel minions gebruik kun je deze passive het best gebruiken i.p.v. stand alone.
Ook wil je dat je mages zo lang mogelijk blijven, je wilt dus ook extended servitude. Ik zou die passive nemen ipv Fueled by Death.
Je hebt ook geen generator, terwijl skeletal mage massive essence pakt. Als weapon in je cube zou je kunnen kijken voor een shadow hook.
/edit 2:
Gisteren weer ietsje verder gekomen. Mijn setup is nog steeds niet compleet. Heb intussen wel mijn Ancient Warmonger 2 hander (compleet geen synergie met mijn build, maar ancient, dus meer damage dan de andere wapens die ik had) door een Ancient Maltorius' Petrified Spkie. Welliswaar is deze nog steeds niet het item dat wordt geadviseerd voor de Corpse Lance build, maar deze heeft in elk geval een vorm van synergie met mijn huidige skills.
Verder ook een Dayntee's Binding gevonden. Deze doet op dit moment nog niks met mijn huidige skills, maar is wel nodig voor de "standaard" corpse lancer build.
Nu nog een compass rose vinden om mijn Endless Walk set compleet te krijgen, een Shadow Hook voor in mijn cube en een Krysbin voor in mijn cube.
[
Voor 53% gewijzigd door
_Peter2_ op 25-07-2018 10:30
]