Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ricmaniac schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:36:
[...]

Nee op pc kan dat ook niet maar heb me Alt laten boosten door iemand.
Ah, dan is dat tenminste eerlijk. ;-)

Wat betreft RNG: I feel ya. Ik heb al meerdere seizoenen gehad waarin RoRG maar niet uit caches wilde droppen. Vooral in couch co-op met mijn vrouw, waar zij er 4 dropte tegen mijn nul. Janken.

Aangezien ik gisteravond in 10 minuten mijn halve supplemental gear in één ruk vond, ga ik er maar vast van uit dat mijn geluk voor dit seizoen op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:42
DingK schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:07:
[...]

Ondanks alle voorbereiding ben ik vrijdag(nacht, want console) 5 uur bezig geweest... :| Ik heb me er maar bij neergelegd, ik heb de eindbestemming gehaald dus dat telt.
Alts meenemen kan op console helaas niet, dus zo snel een tweede character levelen is simpelweg niet mogelijk.
Mwa, juist op een console kan het in principe wel volgens mij, hoewel ik het niet echt getest heb dus kan niet helemaal uitsluiten dat ik niets over het hoofd zie. Je kunt een tweede account aanmaken en die inloggen terwijl je met je main speelt. Alleen moet het nieuwe karakter wel meelopen (of vanzelf mee geteleport worden, maar kan dus niet veilig aan het begin van de map blijven staan). Als je een alt op hetzelfde account aan wil maken dan moet je het dus wel twee keer doen, eerst een alt op een ander account :P
Ok, is een beetje omslachtig, maar het is meer dan je op de PC kunt doen. Je kunt alleen helaas geen equip sharen, maar je kunt wel weer dingen oppakken met je main en als de drop voor je alt was verschijnt die in de inventory van dat karakter. Kun je volgens mij best leuke dingen mee doen :+
Dit soort trucs kun je in sommige games op consoles ook gebruiken om items te dupen bv, door een item te droppen, op te pakken met andere account, en dan alleen het account dat het item opgepakt had te saven. Mogelijk is dat de reden dat je in Diablo 3 geen items kunt traden op console.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Finraziel schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:59:
[...]

Mwa, juist op een console kan het in principe wel volgens mij, hoewel ik het niet echt getest heb dus kan niet helemaal uitsluiten dat ik niets over het hoofd zie. Je kunt een tweede account aanmaken en die inloggen terwijl je met je main speelt. Alleen moet het nieuwe karakter wel meelopen (of vanzelf mee geteleport worden, maar kan dus niet veilig aan het begin van de map blijven staan). Als je een alt op hetzelfde account aan wil maken dan moet je het dus wel twee keer doen, eerst een alt op een ander account :P
Ok, is een beetje omslachtig, maar het is meer dan je op de PC kunt doen. Je kunt alleen helaas geen equip sharen, maar je kunt wel weer dingen oppakken met je main en als de drop voor je alt was verschijnt die in de inventory van dat karakter. Kun je volgens mij best leuke dingen mee doen :+
Dit soort trucs kun je in sommige games op consoles ook gebruiken om items te dupen bv, door een item te droppen, op te pakken met andere account, en dan alleen het account dat het item opgepakt had te saven. Mogelijk is dat de reden dat je in Diablo 3 geen items kunt traden op console.
Toevallig heb ik vorige week een alternate account aangemaakt om meer classes kwijt te kunnen ivm stash space.
Deze tweede gebruiker heeft een eigen PSN account nodig, dus komen zijn characters nooit op mijn main account terecht.

Wat equipment betreft: buiten seizoen kan ik zonder problemen overhevelen/ruilen, binnen seizoen inderdaad niet. Coop althans, geen idee hoe het in groepen werkt (speel solo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
DingK schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:10:
[...]

Toevallig heb ik vorige week een alternate account aangemaakt om meer classes kwijt te kunnen ivm stash space.
Deze tweede gebruiker heeft een eigen PSN account nodig, dus komen zijn characters nooit op mijn main account terecht.

Wat equipment betreft: buiten seizoen kan ik zonder problemen overhevelen/ruilen, binnen seizoen inderdaad niet. Coop althans, geen idee hoe het in groepen werkt (speel solo).
Oh ok, dacht dat het helemaal niet kon... Misschien is dat veranderd, of het is een Xbox ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:02
Binnen seizoen heeft inderdaad de restrictie dat je niet mag traden op console (ook niet binnen een twee uur window).

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ik wordt zooooo gek dat ik die blade of prophecy maar niet krijg.. weer de hele avond niet.gekregen.
Zelfs hopeloos een level 16 crusader gemaakt en daar steeds me bloodshards op rollen omdat die de hoogste kans heeft dan ofzo.

Roll al me bloodshards er aan op en ook nog is al me DB en zelfs veiled crystals zitten steeds op 0 door die rare weapon upgrade.

Ik moet denk ik een party vinden met 3 crusaders waar zij alle 3 mij die blade gunnen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Ricmaniac schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:50:
Ik wordt zooooo gek dat ik die blade of prophecy maar niet krijg.. weer de hele avond niet.gekregen.
Zelfs hopeloos een level 16 crusader gemaakt en daar steeds me bloodshards op rollen omdat die de hoogste kans heeft dan ofzo.

Roll al me bloodshards er aan op en ook nog is al me DB en zelfs veiled crystals zitten steeds op 0 door die rare weapon upgrade.

Ik moet denk ik een party vinden met 3 crusaders waar zij alle 3 mij die blade gunnen :P
Ik neem aan dat je wel 2H sword aan het upgraden bent maar met bloodshards kun je hem vanaf lvl 51 krijgen:
https://www.d3planner.com/game/50649/kadala

Misschien dat je met een lvl 51 char dan upgrade rare kan doen om meer kans te hebben maar weet niet zeker hoe dat precies werkt.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Mits je de materialen hebt, dan is rare 2H swords upgraden een efficiëntere manier: je elimineert daarmee alle andere wapens uit de game die je met Bloodshards óók kunt rollen.

Als ik met mijn Necro Relena's Shadowhook zoek, upgrade ik rare 2h Scythes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Meridius schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:32:
[...]

Ik neem aan dat je wel 2H sword aan het upgraden bent maar met bloodshards kun je hem vanaf lvl 51 krijgen:
https://www.d3planner.com/game/50649/kadala

Misschien dat je met een lvl 51 char dan upgrade rare kan doen om meer kans te hebben maar weet niet zeker hoe dat precies werkt.
ja 2h swords alleen idd
en weet je zeker van level 51? iemand overtuigde mij level 16 lol.. dan zijn dan zo'n 5000 wasted bloodshards haha

Damn dan heb ik echt pech man. zit die link te bekijken. echt minimaal 1300 DB gebruikt voor rares up te graden. Vandaar dat me veiled crystals ook op zijn. en volgens die lijst zou ik maar 325 DB +- nodig hebben voor een 99% certanty dat ik dat wapen krijg :P

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 19-06-2018 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:39:
[...]
ja 2h swords alleen idd
en weet je zeker van level 51? iemand overtuigde mij level 16 lol.. dan zijn dan zo'n 5000 wasted bloodshards haha

Damn dan heb ik echt pech man. zit die link te bekijken. echt minimaal 1300 DB gebruikt voor rares up te graden. Vandaar dat me veiled crystals ook op zijn. en volgens die lijst zou ik maar 325 DB +- nodig hebben voor een 99% certanty dat ik dat wapen krijg :P
Nou vooruit dan, die link is heel handig voor het algemeen maar laat ik het dan nog 1 hoger trekken naar de officiele Blizzard website:
https://us.diablo3.com/en...61_Unique_Sword_2H_007_x1
Lees: "Required level: 50"

Minimaal lvl 50 nodig :) dus ik weet niet waar die persoon zijn informatie vandaan haalde maar misschien moet je niet alles meer zomaar geloven van diegene 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Meridius schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:00:
[...]

Nou vooruit dan, die link is heel handig voor het algemeen maar laat ik het dan nog 1 hoger trekken naar de officiele Blizzard website:
https://us.diablo3.com/en...61_Unique_Sword_2H_007_x1
Lees: "Required level: 50"

Minimaal lvl 50 nodig :) dus ik weet niet waar die persoon zijn informatie vandaan haalde maar misschien moet je niet alles meer zomaar geloven van diegene 8)7 :X
nee precies. is me neefje die we de wandelende wow/diablo wiki noemen omdat die altijd alles weet maar me hele leven is nu in twijfel.

naja thanks :P vanavond nieuwe kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:19:
[...]

nee precies. is me neefje die we de wandelende wow/diablo wiki noemen omdat die altijd alles weet maar me hele leven is nu in twijfel.

naja thanks :P vanavond nieuwe kansen
Level 16 kan wel kloppen voor Denial en Guard of Johanna, die zijn vanaf lvl 1 te gamblen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Blijft toch bijzonder dat je met set 1 moeite hebt met T10 en met set 2 zonder moeite GR73 cleared, met slecht 2 ancients (ring en bracers) en low level gems. Maar goed hierdoor wel de farm set voor mij wizard compleet kunnen krijgen (fireblast heaven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik heb een dag crusader nu gespeeld. greater 80 gehaald in 5 minuten en paragon 720. Zal zo hier en daar nog wat grinden maar de aardigheid is er wel weer af :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ik ben mijn Necro Pestilence build aan het tweaken - ik laveer een beetje tussen PestiLance en Blight Spear - maar zonder Endless Walk set ben ik nog te squishy om boven GR60 stabiel te kunnen gaan. ORotZ wil ook niet droppen, waardoor ik CD issues blijf houden met LotD en Simulacrum.

Deze build is prima geschikt voor rifts, draait alleen voor geen meter op bounties door een gebrek aan density en elites (In-Geom proc). RoRG zoek ik sowieso nog (hello, my old nemesis), dus ze zijn een must om in deze fase te doen. Suggesties? Bij voorkeur dus iets wat niet/weinig afhankelijk is van zware CDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

De conquest vallen dit season ook reuze mee moet ik zeggen. GR75 is goed te doen, net als 3x gem op level 65. Nu nog een groepje maken om T10 in 2 minuten te doen en het is klaar ;).

Zijn er nog mensen die daar een poging voor willen vagen binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
RNGjesus was with me today. Primal blade of prophecy 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Precies gewoon 1 week grinden :D althans.. een week en een uur :P maar ik heb eindelijk de blade of prophecy en ook een hele lekkere roll :)

edit: zoo wat een verschil zeg in damage. Van GR55 naar 70 in 1 keer kunnen door gaan

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 22-06-2018 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
tukkEEEr schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:58:
RNGjesus was with me today. Primal blade of prophecy 8)
En welke rank op solo? ;)

Zelf wat moeite met de rift guardians op gr97/98. Wat een drama... doe er ruim 5 minuten op en loop daardoor net uit de tijd.

[ Voor 25% gewijzigd door Montaner op 22-06-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Hardcore Season journal complete :) nu maar GR pushen tot we dood gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
Montaner schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 20:27:
[...]

En welke rank op solo? ;)

Zelf wat moeite met de rift guardians op gr97/98. Wat een drama... doe er ruim 5 minuten op en loop daardoor net uit de tijd.
Just casual grinden, ik ga niet voor leaderbords. speeds 80/85's gaan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ricmaniac schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 15:07:
Hardcore Season journal complete :) nu maar GR pushen tot we dood gaan :P
Netjes dat je het op hardcore hebt gedaan. Gisteren zelf de gehele season joutnal voltooid, dus ik ben er weer klaar mee denk ik. Misschien nog af en toe een rift doen, maar berder niks. Volgens mij zijn meer mensen er mee klaar aangezien er stuk minder mensen online zijn dan vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Bisamrat schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:58:
[...]

Netjes dat je het op hardcore hebt gedaan. Gisteren zelf de gehele season joutnal voltooid, dus ik ben er weer klaar mee denk ik. Misschien nog af en toe een rift doen, maar berder niks. Volgens mij zijn meer mensen er mee klaar aangezien er stuk minder mensen online zijn dan vorige week
Ja het is ook gewoon eigenlijk niet meer leuk imo XD

Elk seizoen zit ik even een week te spelen om die journal te completen (speel altijd alleen hardcore voor dat beetje spanning die het dan heeft :P )

dan ben ik er weer klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik heb een tijd niet meegedaan maar heb nou weer eens op de Xbox een Crusader gestart en lekker relaxt af en toe een beetje spelen. Heb net mijn Haedrig's compleet. Nog een beetje vaag spelen zo want door die enorme boosts van de sets bij de laatste grote patch sla ik met Akarat's actief alles compleet aan gort, maar heb nog niet genoeg cooldown om dat continu te hebben en voel me met voor de rest nog nauwelijks van toepassing zijnde equip niet echt sterk genoeg om erg hoog te pushen.
Dus ik gooi nou hamertjes omdat ik zo'n shield gevonden heb en kwam ook een Baleful Remnant tegen... die eens in de cube gegooid en ik lach me rot van al die phalanx avatars die continu rondrennen... Crusader zookeeper :D
Ok, gaat nooit op hoog niveau meedoen natuurlijk, maar voor nu wel even geinig tot ik meer equip vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Bisamrat schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 18:58:
[...]
Dan vind ik het raar dat je het uberhaubt nog oppakt. Als je geen doelen voor jezelf zet en alleen maar de season journey gaat doen is er al heel snel niets meer aan. Het behalen ervan is tegenwoordig ook alles behalve moeilijk en eigenlijk in 2 a 3 dagen te doen. Het lastigste is nog de set dungeon vanwege de randomness.

Als je elke keer een weekje speelt om een paar cosmetische items te ontgrendelen komt het een beetje over alsof je een verplichting vervult en niet een doel nastreeft. Oke, misschien is je doel om de season journey te halen maar dat is niet echt ambitieus.

Heb je er ooit aan gedacht om voor een season te zeggen: "oke, dit season ga ik GR90 halen, en als ik dat gehaald heb ga ik voor paragon 800". Of iets in die trend. Als je geen doelen stelt dan is het heel snel over inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 16:47
Ricmaniac schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:44:
[...]

Ja het is ook gewoon eigenlijk niet meer leuk imo XD

Elk seizoen zit ik even een week te spelen om die journal te completen (speel altijd alleen hardcore voor dat beetje spanning die het dan heeft :P )

dan ben ik er weer klaar mee
Yep elk seizoen 1-2 weekjes spelen en dan er weer klaar mee tot een nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:05

Ryan1981

Je ne sais pas

Logde van het weekend in en zag: Dubbele treasure goblins!

Dus nu weer een seasonal wizard aan het levellen. Kan nu T10 aan maar de drops zijn op dat niveau toch wel traag hoor :P Hopelijk snel mijn set compleet zodat ik weer kan goblin jagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Meridius schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:04:
[...]

Als je elke keer een weekje speelt om een paar cosmetische items te ontgrendelen komt het een beetje over alsof je een verplichting vervult en niet een doel nastreeft. Oke, misschien is je doel om de season journey te halen maar dat is niet echt ambitieus.
Het voelt ook als een verplichting :P Diablo is gewoon niet meer uitdagend en dat wordt het ook niet als ik een paar greater rifts meer doe. dan wordt het alleen maar wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:36:
[...]
Het voelt ook als een verplichting :P Diablo is gewoon niet meer uitdagend en dat wordt het ook niet als ik een paar greater rifts meer doe. dan wordt het alleen maar wat lastiger.
Blijft de vraag nog wel waarom je dan de moeite neemt om een week te besteden welke je ook aan iets anders had kunnen besteden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:36:
[...]

Uitdaging is voor mij nooit een doel op zich geweest. Toen ik begon met D3 spelen was het fijn na werktijd met een clubje gelijkgestemden een beetje rondkutten in de story line. Nu doen we grifts, maar veel is er gevoelsmatig eigenlijk niet veranderd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Meridius schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:32:
[...]

Blijft de vraag nog wel waarom je dan de moeite neemt om een week te besteden welke je ook aan iets anders had kunnen besteden ;)
omdat ik die week wel weer leuk vind. even de leaderboards in enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ja D3 is niet leuk meer. Mag het eens na (in mijn geval) 4500 uren speeltijd?

Het was de aanschafkosten van zowel vanilla als RoS ruimschoots waard. :)

Nu hopen op een hintje naar D4 op de volgende blizzcon. *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 26-06-2018 11:35 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:12
Ik ben eigenlijk nooit echt begonnen aan het huidige seizoen, vooral doordat er geen veranderingen zijn ten opzichte van het vorige seizoen. Leuke was voor mij meestal nieuwe setups/builds per seizoen. Als die hetzelfde blijven is er weinig nieuws meer aan en de lol er af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo gisteren na wat meerennen met een Got clan lid alle items verzameld en een T13 rift afgemaakt, ga nog wel veel te vaak dood :(

Vandaag maar wat runs gaan doen voor ancients.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:05

mvds

Totally awesome!

Ryan1981 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:29:
Zo gisteren na wat meerennen met een Got clan lid alle items verzameld en een T13 rift afgemaakt, ga nog wel veel te vaak dood :(

Vandaag maar wat runs gaan doen voor ancients.
Hmmm dat lijkt mij eerder een probleem van gems die nog niet op lvl 25 zijn zodat je de desbetreffende buff niet krijgt... Het verschil tussen een normale legendary en een ancient is nou niet dusdanig groot dat je ineens minder dood gaat hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:09
@Ryan1981

Net als @mvds zegt kan het aan je gems liggen. Ancients zullen inderdaad niet zoveel doen.

Maar ook simpelweg zorgen dat je paragon level hoger is doet wonderen.

Verder zijn sommige speed builds ook nogal 'squishy' (kwetsbaar) (als je bijvoorbeeld voor toughness Goldwrap gebruikt), en dan merk je het al snel als je gems en paragon nog niet hoog genoeg in level zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Meh ga vanavond deze maar eens testen:

https://www.icy-veins.com...ets-patch-2-6-1-season-14

Ik wil dubbele goblins jagen! :D:P

[ Voor 39% gewijzigd door Ryan1981 op 28-06-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Nou, ik kon er ook weer niet onderuit. Toch maar aan S14 begonnen met een crusader. Nu zo'n beetje T10 waardig met het gebruikelijke condemn-speed-build. Lachen weer.

Is er nog ruimte in de GoT clan?

[ Voor 9% gewijzigd door UTADDICT op 28-06-2018 12:56 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 12:35
UTADDICT schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:53:
Nou, ik kon er ook weer niet onderuit. Toch maar aan S14 begonnen met een crusader. Nu zo'n beetje T10 waardig met het gebruikelijke condemn-speed-build. Lachen weer.

Is er nog ruimte in de GoT clan?
Yup,

Ik stuur vanavond een uitnodiging, wat is je profielnaam?

Edit: staat onderaan, duh... :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Apsie op 28-06-2018 13:04 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Apsie schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:03:
[...]

Yup,

Ik stuur vanavond een uitnodiging, wat is je profielnaam?
Utaddict-2327

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
Ondertussen ook weer een beetje Diablo 3 aan het spelen en voor seasonal Hardcore gegaan, paar keer dood gegaan tho. De DH die ik nu heb pushed rond de 53+ (was min of meer ook aan het boosten, dus kan wat hoger aangezien party setup in je eentje al zwaarder is) en ik heb meer dan genoeg tijd over om te zeggen dat ik hoger kan maar ik ben gewoon bang voor me toughness want ja... hardcore dus perma dead en daar schiet ik ook niet veel mee op.

gems zitten nu op 45 dus ook zeker niet het laagste. Binnenkort ook maar eens die season journal aflopen aangezien ik geloof meer dan genoeg kracht te hebben om er doorheen te komen.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren met weer met wat clanleden waarvan ik de naam weer niet onthouden heb, nouja niet allemaal dan, wat lopen riften, mijn archon lightning build begind nu wel damage te doen al ga ik nog wel dood af en toe. Wel vet hoe deze build zo snelle cooldown heeft dat ik gewoon 2 overlappende archon stacks heb zonder channeling shrine.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryan1981 op 29-06-2018 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kadardar schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:58:
Ondertussen ook weer een beetje Diablo 3 aan het spelen en voor seasonal Hardcore gegaan, paar keer dood gegaan tho. De DH die ik nu heb pushed rond de 53+ (was min of meer ook aan het boosten, dus kan wat hoger aangezien party setup in je eentje al zwaarder is) en ik heb meer dan genoeg tijd over om te zeggen dat ik hoger kan maar ik ben gewoon bang voor me toughness want ja... hardcore dus perma dead en daar schiet ik ook niet veel mee op.

gems zitten nu op 45 dus ook zeker niet het laagste. Binnenkort ook maar eens die season journal aflopen aangezien ik geloof meer dan genoeg kracht te hebben om er doorheen te komen.
De standaard UE Multishot DH kan redelijk makkelijk GR70 doen zodra je de 6pc UE, 3 gems op 25+ en Yang+DML quiver hebt. Toughness is op GR70 nog niet echt van belang. Kunt dan nog beter Cindercoat in cube hebben zodat je Multishot flink kunt spammen.

Enige verschil met SC (voor GR70): niet verder gaan als Awareness procced. Netjes "uitzitten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
tollo71 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:19:
[...]

De standaard UE Multishot DH kan redelijk makkelijk GR70 doen zodra je de 6pc UE, 3 gems op 25+ en Yang+DML quiver hebt. Toughness is op GR70 nog niet echt van belang. Kunt dan nog beter Cindercoat in cube hebben zodat je Multishot flink kunt spammen.

Enige verschil met SC (voor GR70): niet verder gaan als Awareness procced. Netjes "uitzitten".
Ja, normaal gesproken doe ik dat ook maar helaas gister toch RIP :'( Ik pak voor nu maar even SC om de journal af te maken. Ik had gister eigenlijk gewoon niet moeten spelen op HC aangezien ik al merkte dat ik super moe was na het werk maarja eigenwijs en toch willen pushen. :P Zover GR 65 gehaald met UE6 piece, yang en DML en 3 gems op 45+.

Volgende keer beter dus. :) Geeft me nu op SC eens een keer de kans necromancer eens te proberen... zou nog wel een paar keer dood gaan op max level waarschijnlijk aangezien ik de hele class niet ken op max level. Barb en Dh heb ik wel heel vaak gespeeld dus die zijn niet per definitie echt een uitdaging om te spelen maar alleen om hem in leven te houden. :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ryan1981 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:12:
Gisteren met weer met wat clanleden waarvan ik de naam weer niet onthouden heb, nouja niet allemaal dan, wat lopen riften, mijn archon lightning build begind nu wel damage te doen al ga ik nog wel dood af en toe. Wel vet hoe deze build zo snelle cooldown heeft dat ik gewoon 2 overlappende archon stacks heb zonder channeling shrine.
Als je met een monk aan het rondrennen was, die over unity aan het zeuren was, dan was ik het :P

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kadardar schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 11:38:
[...]

Ja, normaal gesproken doe ik dat ook maar helaas gister toch RIP :'( Ik pak voor nu maar even SC om de journal af te maken. Ik had gister eigenlijk gewoon niet moeten spelen op HC aangezien ik al merkte dat ik super moe was na het werk maarja eigenwijs en toch willen pushen. :P Zover GR 65 gehaald met UE6 piece, yang en DML en 3 gems op 45+.

Volgende keer beter dus. :) Geeft me nu op SC eens een keer de kans necromancer eens te proberen... zou nog wel een paar keer dood gaan op max level waarschijnlijk aangezien ik de hele class niet ken op max level. Barb en Dh heb ik wel heel vaak gespeeld dus die zijn niet per definitie echt een uitdaging om te spelen maar alleen om hem in leven te houden. :P
Ah, dat is zuur 😔. Als je een boost wil op HC of samen wil spelen, kom maar bij de GoTHC clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
net ook weer ff een season char begonnen, sc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
is er een GotSC clan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb deze week voor het eerst in 4 jaar weer eens Diablo 3 opgestart en mijn god wat is alles veranderd zeg. Ik moet zeggen dat ik mij weer uitstekend vermaakt enook evrwacht heir de nodige uurtjes in te gaan steken.

Echter is er zoveel veranderd dat ik ook een paar (beginner?) vragen heb, ik hoop dat jullie hier mee kunnen helpen,maar eerst even wat gegevens:

Ik heb een witchdocter (seasonal character) gemaakt en ben op dit moment paragon level 250ish. Ik doe op dit moment veel bounties in Torment 7 en greater rifts level 35-40 omdat dit redelijk makkelijk gaat en ik veel spullen kan verzamelen. Ik heb alleen het gevoel datik niet echt snel hoger aankan. Hebben jullie tips en tricks vooor guides die mij hier in kunnen helpen?

Ik heb mij ingelezen in de Kanai'scube maarsnap nog niet helemaal wat nou slim is. Moet ik nou elke legendary met een unique special ability die ik krijg extracten (zodat ik hem heb voor later), of niet?

Ook krijg ik ongelofelijk veel legendaries/sets maar welke moet ik nou houden? Ik heb gezien dat ancients over het algemeen betere stats hebben dus die houd ik sowieso, maar de rest? hoe maak ik een keus?

daarnaast laat ik alle rares (gele) items inmiddels maar liggen, is dit slim?of zijn er items die ik beter wel op kan pakken.

bij voorbaat dank voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Alwinonline schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:01:
Ik heb deze week voor het eerst in 4 jaar weer eens Diablo 3 opgestart en mijn god wat is alles veranderd zeg. Ik moet zeggen dat ik mij weer uitstekend vermaakt enook evrwacht heir de nodige uurtjes in te gaan steken.

Echter is er zoveel veranderd dat ik ook een paar (beginner?) vragen heb, ik hoop dat jullie hier mee kunnen helpen,maar eerst even wat gegevens:

Ik heb een witchdocter (seasonal character) gemaakt en ben op dit moment paragon level 250ish. Ik doe op dit moment veel bounties in Torment 7 en greater rifts level 35-40 omdat dit redelijk makkelijk gaat en ik veel spullen kan verzamelen. Ik heb alleen het gevoel datik niet echt snel hoger aankan. Hebben jullie tips en tricks vooor guides die mij hier in kunnen helpen?
Ja,gewoon op https://www.diablofans.com/ even season 2.6.1 aanklikken, Witchdocter, en een paar leuke builds uitzoeken.
Ik heb mij ingelezen in de Kanai'scube maarsnap nog niet helemaal wat nou slim is. Moet ik nou elke legendary met een unique special ability die ik krijg extracten (zodat ik hem heb voor later), of niet?
Je kan ze iig bewaren. Idee van de cube is dus dat je met 3 uniqe special abilities rond kan lopen.
Voorbeeld die veel gebruikt wordt is Ring of Royal Grandeur, zodat je 1 set item minder hoeft te hebben, om je setbonussen te krijgen

Ander voorbeeld voor WD's is de mask of Jeram.

Als je een 3tal builds bekijkt op bovenstaande link, zie je snel genoeg wat er vaak in de cube zit.
Je kan overwegen om van alles 1 item te bewaren, wordt de stash wel vrij snel groot :P
Ook krijg ik ongelofelijk veel legendaries/sets maar welke moet ik nou houden? Ik heb gezien dat ancients over het algemeen betere stats hebben dus die houd ik sowieso, maar de rest? hoe maak ik een keus?
Nee, je moet kiezen welke build je wil spelen, en daarvan de set items bewaren.
Wat ik altijd doe, is zorgen dat ik van de 3 of 4 sets altijd een compleet setje van 6 heb (zodat als ik een andere build wil proberen, ik dat vrij eenvoudig kan)
daarnaast laat ik alle rares (gele) items inmiddels maar liggen, is dit slim?of zijn er items die ik beter wel op kan pakken.
Zeker in het begin ALLES oppaken. Alle gele en blauwe items gelijk salvagen, maar die materialen zijn weer heel handig als je later gaat rerollen / met de cube flink bezig gaat.
bij voorbaat dank voor de hulp
Schiet me gerust aan als ik in game er ook ben (Sparhawk), dan kan ik nog wat vragen beantwoorden.

Succes :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Sparhawk schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:16:

Schiet me gerust aan als ik in game er ook ben (Sparhawk), dan kan ik nog wat vragen beantwoorden.

Succes :)
Thanks voor je tips man, ik neem het zeker mee. ik ga rustig verder farmen en mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je een berichtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Alwinonline schreef op zondag 1 juli 2018 @ 22:22:
[...]
Thanks voor je tips man, ik neem het zeker mee. ik ga rustig verder farmen en mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je een berichtje sturen
Op paragon 1000+ heb je nog steeds al die materials nodig dus wat Spar al zegt, zoveel mogelijk oppakken. Hoeft niet allemaal maar het grootste deel wel als het kan.

Iig leuk dat je het weer eens opgepakt hebt, als je vragen hebt dan zit er enorm veel kennis hier dus schroom niet om ze te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Uitzondering is als je met andere (random) spelers bounties aan het doen bent, dan wil je zorgen dat je plek open houdt in je inventory. Anders loop je het risico dat iemand anders al een bounty cache gaat claimen, en als jij dan geen plek hebt in je inventory dan valt hij waar je op dat moment toevallig bent op de grond. Voor de rest zou ik ook gewoon altijd alles oppakken en salvagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zo, na een tijdje aanklungelen met mijn crusader toch ff hulp gevraagd. Ik kreeg de season reward niet voor mekaar omdat ik GR20 niet haalde.
Voornamelijk door beetje pech met RNG, uiteindelijk heeft een demon hunter me door een paar T13 rifts gesleurd. Met de shards heb ik uiteindelijk Frydehr's Wrath geloot. En had ik mijn set al compleet.

Cow level had ie ook nog geopend, was wel een mooie ervaring zo. Moet wel zeggen dat hij echt bizar hard door alles heen ragde. Als ik de boel op orde heb wil ik zeker ook een demon hunter proberen. Gameplay zag er echt geweldig uit.

Het is toch een heel ander spel hoor als je wel wat multipliers hebt. Condemn zonder CD is ook wel echt lachen. Nu ga ik nog farmen voor een blade of prophecy en wat andere meuk.

Doelen voor dit season:
GR70 halen
1000+ paragon
Lol hebben :)

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
pyrofielo schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:56:
Zo, na een tijdje aanklungelen met mijn crusader toch ff hulp gevraagd. Ik kreeg de season reward niet voor mekaar omdat ik GR20 niet haalde.
Voornamelijk door beetje pech met RNG, uiteindelijk heeft een demon hunter me door een paar T13 rifts gesleurd. Met de shards heb ik uiteindelijk Frydehr's Wrath geloot. En had ik mijn set al compleet.

Cow level had ie ook nog geopend, was wel een mooie ervaring zo. Moet wel zeggen dat hij echt bizar hard door alles heen ragde. Als ik de boel op orde heb wil ik zeker ook een demon hunter proberen. Gameplay zag er echt geweldig uit.

Het is toch een heel ander spel hoor als je wel wat multipliers hebt. Condemn zonder CD is ook wel echt lachen. Nu ga ik nog farmen voor een blade of prophecy en wat andere meuk.

Doelen voor dit season:
GR70 halen
1000+ paragon
Lol hebben :)
Met condemn crus is gr70 heel goed te doen. Speel je hardcore of softcore? Als je hardcore speelt mag je mij gerust toevoegen, dan huppelen we wel een paar keer samen door T13 heen. Als ik een bop vind (die niet (primal) ancient is) dan mag je die gerust hebben.
Paragon 1000 is een kwestie van veel spelen! Dan moet je ook echt aan grift beginnen want op T13 duurt dat te lang.

Verder zijn er naast de DH meerdere chars die heel snel zijn en screens clearen! De UE Multishot is voor de dh goed in het clearen van rifts, de Monk heeft een Wave of Light set die lekker snel is en makkelijke een riftje schoon veegt, en zo zijn er meerdere build denkbaar. Zoek op youtube eens naar Rhykker. Die knakker zit ook regelmatig te spelen op twitch en is over het algemeen wel grappig. Zijn youtube filmpjes geven uitleg over builds en elk seizoen ook een ranking welke build het beste is.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
thanks voor de info!

Ik speel geen hardcore, verder is paragon 1000 misschien wat hooggegrepen maar vorig season (toen ik begon met spelen) kwam ik tot 250 ofzo.
Dus nu vanaf het begin een wat hoger doel gesteld, voelt toch een beetje nutteloos anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
pyrofielo schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:07:
thanks voor de info!

Ik speel geen hardcore, verder is paragon 1000 misschien wat hooggegrepen maar vorig season (toen ik begon met spelen) kwam ik tot 250 ofzo.
Dus nu vanaf het begin een wat hoger doel gesteld, voelt toch een beetje nutteloos anders.
De eerste paar honderd paragon levels krijg je vrij snel maar dan schaalt de benodigde xp per level hard omhoog. Paragon level 1000 kost echt véél meer xp dan 4 x level 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:43:
[...]

De eerste paar honderd paragon levels krijg je vrij snel maar dan schaalt de benodigde xp per level hard omhoog. Paragon level 1000 kost echt véél meer xp dan 4 x level 250.
Daar ben ik mij zeker van bewust, echter was ik toen net begonnen en heb ik erg weinig gespeeld. pas aan het einde van het seizoen had ik de set bij elkaar en ben maar tot GR40 gekomen ofzo.

Vandaar leek het me helemaal niet zo gek om een doel in de verte te stellen. Het is ook maar een doel he, er gebeurt pittig weinig als ik het niet haal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zeker, een doel stellen kan zeker helpen om jezelf te blijven motiveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

BoP wel ff in je cube gooien he! Furnace in MH!

Gisteren verder gegaan met de seasonal condemn sader (link), nu inmiddels T13 een makkie. Na wat upgrades ook een ancient Furnace en shield, ben nog een beetje aan het goochelen met CDR wel. Nu 54% wat op zich OK is, maar heb liever 56-ish. Focus nu op ancient krijgen van set-items en een goede Akkhan's neck zodat ik m'n RoRG in cube weer kan vervangen door CoE.

[ Voor 9% gewijzigd door UTADDICT op 02-07-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Het kan aan mij liggen maar is alles nu extreem versimpeld of heb ik puur geluk? Ik speel nu een aantal dagen een nieuwe seasonal DH ( speel hooguit 1-2 uur max per x) en heb nu al letterlijk alle gear gevonden wat ik nodig heb. Alle gearslots + optimale kanai's cube extracts.

Ik ben nu paragon 290 met 2 led gems op lvl 28. De derde en belangrijkste gem (bane of the trapped) heb ik pas net "vrij gespeeld" en zit op lvl 3. Enige wat ik nog mis is een socket in mn amulet (ik speel dus ook met maar 2 gems).

Uiteraard zijn de stats op alle gear niet optimaal. Ook heb ik nog geen ancients maar afgezien daarvan heb ik alles.

Ik rol nu door GR65 en bounty's op torment 12-13 zonder problemen. Mijn DPS is nu zo hoog dat alles vrijwel instant neergaat. Zelfs riftbosses zijn vaak binnen enkele seconden neer. Enige probleem is dat ik wel goed moet opletten waar ik loop gezien ik wel binnen een paar hits dood ben. Ik gebruik de marauder multishot build.

Maargoed het gaat allemaal zo simpel... De laatste keer dat ik speelde (vele jaren geleden) kreeg ik amper een set bij elkaar en heb ik wekenlang lopen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren mijn eerste 2 primals gevonden. 1 voor mijn templar en een voor mijn main!

Een primal starfire. Geen perfecte roll maar ook geen slechte volgens mij. Helaas moest ik wel kiezen tussen attack speed en cooldown omdat de guide van mijn build zegt dat het optimaal is om 63% CDR te hebben en dat haal ik gewoon niet zonder cooldown op mijn wapen te hebben (of vergis ik me hier, zie signature).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NwDfgBq.png

Ondanks dat ik samen met een clanlid gisteren redelijk door GR 80 heen rolde (5 minuten over op de timer) voel ik toch dat mijn huidige build een beetje onder de maat lijkt te presteren voor solo GR progressie. Nu is dit ook een speedfarm build dus dat zou wel eens kunnen kloppen :P Vandaag maar eens kijken of ik mijn primal can augmenten :D

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 02-07-2018 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Nette roll hoor! Zelfs zonder de AS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
biggydeen2 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:11:
Het kan aan mij liggen maar is alles nu extreem versimpeld of heb ik puur geluk? Ik speel nu een aantal dagen een nieuwe seasonal DH ( speel hooguit 1-2 uur max per x) en heb nu al letterlijk alle gear gevonden wat ik nodig heb. Alle gearslots + optimale kanai's cube extracts.

Ik rol nu door GR65 en bounty's op torment 12-13 zonder problemen. Mijn DPS is nu zo hoog dat alles vrijwel instant neergaat. Zelfs riftbosses zijn vaak binnen enkele seconden neer. Enige probleem is dat ik wel goed moet opletten waar ik loop gezien ik wel binnen een paar hits dood ben. Ik gebruik de marauder multishot build.

Maargoed het gaat allemaal zo simpel... De laatste keer dat ik speelde (vele jaren geleden) kreeg ik amper een set bij elkaar en heb ik wekenlang lopen farmen.
Enige tijd geleden heeft er inderdaad een flinke power creep plaats gevonden. Waar we eerst moeite hadden met GR70 is dat nu een simpel iets. Nu is de grens meer GR100 wat iets lastiger is voor andere classes dan crus en nec.

Voorbeeld is bijvoorbeeld multishot UE, eerst was het 40% per disc, toen 60% en nu 100%. Dus er zit behoorlijk wat meer power achter tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren zitten griften, 75 gaat makkelijk nog maar 80 haal ik niet. Ik was af en toe de journey quests aan het doen en tot mijn verassing had ik die opeens af zonder dat ik die conquests hoefde te doen! Wat een meevaller.

Maar nu vraag ik me wel af heb ik alle mogelijke stash tabs? Ik heb 3 schatkistjes waarvan de laatste maar 2 tabs heeft klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:39
Ryan1981 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:37:

Maar nu vraag ik me wel af heb ik alle mogelijke stash tabs? Ik heb 3 schatkistjes waarvan de laatste maar 2 tabs heeft klopt dat?
Max was 10. Kwamen er nog twee bij met de komst van de necromancer, dus ja. Dat kan heel goed kloppen.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Ik ben inmiddels een paar dagen verder en met de builds op diablofans heb ik inmiddels een redelijk character gebouwd:
https://eu.diablo3.com/en...vious-2150/hero/108561700

Ik speel vooral veel privategames en farm dan meestal T10 en GR 60. Ik moet dan wel voorzichtig zijn en ga nog redelijk vaak dood.Hebben jullie op basis van bovenstaande buildmisschien tips wat ik kan verbeteren om minder snel dood te gaan? als ik publics speel leg ik namelijk wel erg snel het loodje.

nog een paar kleine vraagjes:

Als ik bounties doe, en die kistjes spaar en door mijn crusader laat openen, droppen ze dan crusader gear?

Ik heb de zunimassa set dungeon completed maar krijg ik daar nog iets voor? of alleen achievements?

Ik loop nog steeds tegen het probleem aan dat ik neit weet welke legendaries ik moet bewaren en welke niet. Zeker als ze witchdocter specifiek zijn heb ik er toch niet zoveel aan tenzij ze in mijn huidige build zitten?

Verder vermaak ik mij nog uitstekend, je kan het snel oppakken en wegleggen als je weinig tijd hebt, of zomaar een paar uur in spenderen als je een lekker weekend vrij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Alwinonline schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:03:
Ik ben inmiddels een paar dagen verder en met de builds op diablofans heb ik inmiddels een redelijk character gebouwd:
https://eu.diablo3.com/en...vious-2150/hero/108561700

Ik speel vooral veel privategames en farm dan meestal T10 en GR 60. Ik moet dan wel voorzichtig zijn en ga nog redelijk vaak dood.Hebben jullie op basis van bovenstaande buildmisschien tips wat ik kan verbeteren om minder snel dood te gaan? als ik publics speel leg ik namelijk wel erg snel het loodje.

nog een paar kleine vraagjes:

Als ik bounties doe, en die kistjes spaar en door mijn crusader laat openen, droppen ze dan crusader gear?

Ik heb de zunimassa set dungeon completed maar krijg ik daar nog iets voor? of alleen achievements?

Ik loop nog steeds tegen het probleem aan dat ik neit weet welke legendaries ik moet bewaren en welke niet. Zeker als ze witchdocter specifiek zijn heb ik er toch niet zoveel aan tenzij ze in mijn huidige build zitten?

Verder vermaak ik mij nog uitstekend, je kan het snel oppakken en wegleggen als je weinig tijd hebt, of zomaar een paar uur in spenderen als je een lekker weekend vrij hebt.
ff heel wat anders, speel jij ook Summonerswar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
jazeker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
D8 de naam USHUGUN al te herkennen, TD~Boezelman hiero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
AAAHHHHHHHHH!!!!

waarom dropped blade of prohecy nou nieeehiieieeeeetttt! :(

Gisteravond maar eens een public game gejoined en een flink aantal rifst gedaan. Gaat toch sneller dan in je eentje. Redelijk wat levels erbij en death breaths maar nog altijd geen blade of prophecy.

Moet trouwens nodig me set enchanten en gemmen en build nakijken. maja ik vind gewoon spelen ook te leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Heb gisteren ook flink wat public rifts gelopen, toch weer redelijk wat DBs er bij en ook een Ancient Frydehr's Wrath, alleen de stats zijn niet echt optimaal, +999 Strength, +8.5% CHC, en de legendary affix is +643% Condemn damage. Denk dat ik de +14% Sield Bash Damage of +11% Block chance zal gaan re-rollen, voor +%CDR want ik zit bepaald nog niet op 56%CDR. Heb al wel een redelijke Focus & Restraint set (moet die laatste nog wel ff rerollen voor +%CDR). Verder mis ik nog The Furnace en Balde of Prophecy :(

Mijn crusader kan je hier bekijken.

[ Voor 14% gewijzigd door The_Big_Easy op 11-07-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

The_Big_Easy schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:35:
Heb gisteren ook flink wat public rifts gelopen, toch weer redelijk wat DBs er bij en ook een Ancient Frydehr's Wrath, alleen de stats zijn niet echt optimaal, +999 Strength, +8.5% CHC, en de legendary affix is +643% Condemn damage. Denk dat ik de +14% Sield Bash Damage of +11% Block chance zal gaan re-rollen, voor +%CDR want ik zit bepaald nog niet op 56%CDR. Heb al wel een redelijke Focus & Restraint set (moet die laatste nog wel ff rerollen voor +%CDR). Verder mis ik nog The Furnace en Balde of Prophecy :(

Mijn crusader kan je hier bekijken.
Rares upgraden voor een furnace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
UTADDICT schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:17:
[...]
Rares upgraden voor een furnace.
Heb vorige week al 9 rares ge-upgraded zonder success, toen was ik door al mijn DBs :(
Binnenkort maar weer eens proberen (als ik ook voldoende bounty parts heb). Heb ook nog een spare item van de Akkhan set over, dus ook een sub-par set-item in de cube rerollen naar een betere is een optie om mijn build verder te optimaliseren.

Merk al wel dat nu met Frydehr's Wrath Rifts en GRs een stuk makkelijker gaan, was op T6 aan het speedfarmen maar dat kan met de nodige enchantments op verschillende items wel T8-9 worden denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
hah! ik heb mijn blade of prohpecy hoor:
https://eu.diablo3.com/en...tennu-1997/hero/108426751

echt de kutste versie ooit. kreeg er ook geen socket op ge-enchant. Nu ff kijken tot er een goede furnace komt ofzo dan cube ik deze. in ieder geval wel weer een stuk makkelijker farmen. Ik ben wel nog erg squishy en heb nog niet genoeg CDR om akkarat up te houden.

@Meridius :
Inderdaad ik had die furnace gelijk gecubed toen ik hem kreeg. had hem beter kunnen vasthouden :)

Hoe bepaal jij nou welke enchants te doen? er zijn zoveel properties en alles.
Ik weet nooit zo goed wat ik naar wat moet enchanten..

[ Voor 24% gewijzigd door pyrofielo op 12-07-2018 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
pyrofielo schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:40:
hah! ik heb mijn blade of prohpecy hoor:
https://eu.diablo3.com/en...tennu-1997/hero/108426751

echt de kutste versie ooit. kreeg er ook geen socket op ge-enchant. Nu ff kijken tot er een goede furnace komt ofzo dan cube ik deze. in ieder geval wel weer een stuk makkelijker farmen. Ik ben wel nog erg squishy en heb nog niet genoeg CDR om akkarat up te houden.
Een slechte furnace is beter dan een ancient blade of prophecy. Condemn kijkt puur naar weapon dmg en een furnace levert vele male hogere base weapon dmg.

Daarnaast als je profile up to date is:
- shoulders: area dmg -> CDR
- focus ring: area dmg -> CDR
- schild: blessed shield -> CDR

Allerbelangrijkste is akkarat up houden, toughness en dmg boost is in geen mogelijkheid te compenseren. Om dat te doen heb je 56% CDR nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
pyrofielo schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:40:
@Meridius :
Hoe bepaal jij nou welke enchants te doen? er zijn zoveel properties en alles.
Ik weet nooit zo goed wat ik naar wat moet enchanten..
Door voornamelijk te kijken naar bijv:
https://www.diablofans.co...reater-rift-110-patch-2-6

Of gewoon ingame shift + L en kijken wat de top 10 aan stats heeft :)

Beter goed gejat dan slecht zelf verzonnen is het motto. Er zijn mensen die alles getest hebben en precies alle details hebben achterhaald en die volgen we maar doorgaans gewoon

[ Voor 24% gewijzigd door Meridius op 12-07-2018 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Meridius schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:58:
[...]

Een slechte furnace is beter dan een ancient blade of prophecy. Condemn kijkt puur naar weapon dmg en een furnace levert vele male hogere base weapon dmg.

Daarnaast als je profile up to date is:
- shoulders: area dmg -> CDR
- focus ring: area dmg -> CDR
- schild: blessed shield -> CDR

Allerbelangrijkste is akkarat up houden, toughness en dmg boost is in geen mogelijkheid te compenseren. Om dat te doen heb je 56% CDR nodig.
Aanvullend @pyrofielo :

Helm: life % -> Crit
Legs: Slash dmg % -> armor
Boots: fist of heavens % -> defensive stat
Gloves: Armor -> crit dmg
Bracers: All resist -> Crit
Belt: Justice dmg -> Armor
Neck: Vit -> Crit dmg
Blade of Prophecy: Vit -> Socket (tot je een/meerdere gift hebt)

Simpele aanpassingen die leiden tot vooral VEEL meer dmg, en daarmee hogere rifts & meer DB's

Edit, pas je condemn rune ff aan naar die die DIRECT explodeert, Is veel makkelijker op lagere levels/Grifts.

[ Voor 10% gewijzigd door UTADDICT op 12-07-2018 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
UTADDICT schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:02:
[...]

Aanvullend @pyrofielo :

Helm: life % -> Crit
Legs: Slash dmg % -> armor
Boots: fist of heavens % -> defensive stat
Gloves: Armor -> crit dmg
Bracers: All resist -> Crit
Belt: Justice dmg -> Armor
Neck: Vit -> Crit dmg
Blade of Prophecy: Vit -> Socket (tot je een/meerdere gift hebt)

Simpele aanpassingen die leiden tot vooral VEEL meer dmg, en daarmee hogere rifts & meer DB's

Edit, pas je condemn rune ff aan naar die die DIRECT explodeert, Is veel makkelijker op lagere levels/Grifts.
Ah thanks!

- Blade of Prophecy: Vit -> Socket (tot je een/meerdere gift hebt)
Dit gaat hem niet meer worden hoor, denk dat ik hem ga cuben en wat anders ga gebruiken tot ik weer een goede furnace heb.

Ik zal die rune even opzoeken, had sowieso wat lopen kloten met deze build. Zal de rest ook even checken gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

pyrofielo schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:12:
[...]

Ah thanks!

- Blade of Prophecy: Vit -> Socket (tot je een/meerdere gift hebt)
Dit gaat hem niet meer worden hoor, denk dat ik hem ga cuben en wat anders ga gebruiken tot ik weer een goede furnace heb.

Ik zal die rune even opzoeken, had sowieso wat lopen kloten met deze build. Zal de rest ook even checken gelijk.
Het is ook niet verplicht, maar scheelt je echt 40% damage zodat je heel snel wat tiers omhoog kan qua rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
UTADDICT schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:13:
[...]

Het is ook niet verplicht, maar scheelt je echt 40% damage zodat je heel snel wat tiers omhoog kan qua rifts.
Mjah maar dan moet je wel mazzel hebben dat ie ook daadwerkelijk een keer op een socket komt :)
misschien ben ik een maximale pechvogel maar heb er iets van 40 mil doorheen gejaagd en geen socket. Sowieso is het een redelijk rotding, ik cube hem wel en gebruik wel wat anders met socket tot een leuke furnace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

pyrofielo schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:16:
[...]

Mjah maar dan moet je wel mazzel hebben dat ie ook daadwerkelijk een keer op een socket komt :)
misschien ben ik een maximale pechvogel maar heb er iets van 40 mil doorheen gejaagd en geen socket. Sowieso is het een redelijk rotding, ik cube hem wel en gebruik wel wat anders met socket tot een leuke furnace :)
Nee niet doen! Want dan vervang je je furnace in de cube. De combi furnace-BoP is beter dan elke Ancient met een socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
UTADDICT schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:22:
[...]

Nee niet doen! Want dan vervang je je furnace in de cube. De combi furnace-BoP is beter dan elke Ancient met een socket.
snap het niet, ik verlies dan 50% dmg tegen elites maar condemn is toch ook gebaseerd op weapon dmg. Wat ik nu op die BoP heb is extreem laag. Tuurlijk moet ik dan maar weer hopen dat ik snel een Furnace heb met redelijke stats maar toch...

Zoals ik het nu heb is bepaald geen ideale situatie, nouja heel anders was het ook gewoon niet. Furnace heb ik gecubed omdat het ook niet zon fijne roll was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

pyrofielo schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:29:
[...]

snap het niet, ik verlies dan 50% dmg tegen elites maar condemn is toch ook gebaseerd op weapon dmg. Wat ik nu op die BoP heb is extreem laag. Tuurlijk moet ik dan maar weer hopen dat ik snel een Furnace heb met redelijke stats maar toch...

Zoals ik het nu heb is bepaald geen ideale situatie, nouja heel anders was het ook gewoon niet. Furnace heb ik gecubed omdat het ook niet zon fijne roll was.
Die 50% elite dmg + die 5-600% comdemn damage is een extreem veel betere combinatie (hoe crap de items ook zijn) dan elk ander wapen (zelfs al is het een primal) met een socket. Voor deze build dan he. Dus hoe slecht de items ook, deze combinatie gaat altijd beter zijn dan alle andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
point taken, al denk ik nog wel dat het meevalt als daar dan weer een groen gem in kan.

Ik wacht dus tot ik een goede furnace heb. Dan draai ik het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Speel je Hardcore of Softcore? Als je hardcore speelt mag je gerust een keer joinen om te kijken of ik met enige vaart een gift voor je gevonden krijg. hoef je iig niet meer te rollen voor een socket.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

pyrofielo schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:41:
point taken, al denk ik nog wel dat het meevalt als daar dan weer een groen gem in kan.

Ik wacht dus tot ik een goede furnace heb. Dan draai ik het om.
Gewoon wachten tot je EEN furnace krijgt (met socket) en dan direct omdraaien. Condemn luistert direct naar weapon dmg en die is bij elke Furnace hoger dan Blade of Prophecy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
boomr schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:52:
Speel je Hardcore of Softcore? Als je hardcore speelt mag je gerust een keer joinen om te kijken of ik met enige vaart een gift voor je gevonden krijg. hoef je iig niet meer te rollen voor een socket.
Softcore, maar een gift is ook nog wel een idee idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Zijn er hier nog mensen die Diablo op de Xbox One spelen?
Ik ben het een beetje aan het experimenteren met een console, en zag Diablo voor 7 euro liggen bij de Intertoys ;-)

Voeg me gerust toe:
DXK INC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Protax schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:22:
Zijn er hier nog mensen die Diablo op de Xbox One spelen?
Ik ben het een beetje aan het experimenteren met een console, en zag Diablo voor 7 euro liggen bij de Intertoys ;-)

Voeg me gerust toe:
DXK INC
Ik heb je toegevoegd, speel je season of niet??
Als ik online ben mag ja altijd ff joinen Havoc260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Gixxer27 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 14:25:
[...]

Ik heb je toegevoegd, speel je season of niet??
Als ik online ben mag ja altijd ff joinen Havoc260
Yes, ik speel season inmiddels paragon 300 en heb een Uliana monk compleet.
Helaas de Sunwoko build nog niet compleet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:21
Nu d3 in de aanbieding is in de PS4 store overweeg ik hem te kopen. D3 was altijd wel leuk. Alleen weet ik niet of het lekker weg speelt op de PS4. En of het waard is om hem te kopen. In de vorm van zijn er nog veel mensen die hem spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Afgelopen weekend net de leaderboards voor monk seasonal hardcore behaald. Vervolgens van alles geaugment, 2 primals en alles ging lekker. Lagspike gehad in een grift (waar alles eigenlijk zonder problemen ging) en dood. Eigenlijk helemaal niet zo rouwig om. Zat weer veel te veel te spelen en moet eigenlijk 100 andere dingen doen. Volgend seizoen een nieuwe poging:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 11:46
@loki504 Ik hem op de PS4 gehaald, jaren terug. Ik vond het toen (volle prijs) zeker weten waard. Ik wilo het eigenlijk nog eens weer opstarten, de platinum MOET toch binnen geharkt worden.

As we speak, ik zal hem vanavond eens weer aanslingeren, waar ergens in the seasons zitten we nu? (op de helft?). Is het dan de moeite waard om het seizoen te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Hey allen,

Zijn er mensen die mij zouden willen helpen met GR pushen? Ik heb Diablo 3 net een maandje geleden weer opgepikt en ik heb met de meeste classes nu wel T13 builds.

Raekor Barb tikt nu GR85 aan
Met necromancer heb ik nu een Rathma set en steek ik op GR80

Mijn paragonlevel is rond de 750. Ik heb overigens twee jaar geen co-op meer gedaan, maar ik heb vernomen dat pushen in teams makkelijker is dan solo.

Blizzard account: Romess#2235

[ Voor 4% gewijzigd door Chrono Trigger op 19-07-2018 01:08 ]

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Deze week toch ook maar weer eens Diablo 3 opgestart en een Necromancer gestart.

Intussen mijn 6-piece bonus binnen, maar andere gear is nog crap. Vraag me af of ik hiermee al de "corpse lance" build moet gaan proberen of eerst nog wat moet doen met de fresh 70- build en zo wat meer gear farmen in T6 / GR.

Wellicht dat door de 6P pestilence bonus het beter is om Skeleton Mage te vervangen door bone spear.

Qua gear is echt allles nog voor verbetering vatbaar. Gebruik nu maar een willekeurige Ancient 2 hander voor de damage.

/edit:
Heb een soort hybride build gemaakt waarmee ik eenvoudig T7 en GR30 kan doen in elk geval.
Helpt me voor nu om wat shards en keys te verzamelen.

[ Voor 20% gewijzigd door _Peter2_ op 19-07-2018 18:31 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:21
Welke class is momenteel "beter"

Zoomancer? Of zoodockter?

Zit nog erg te twijfelen welke ik moet levelen. Het gaat om een feest account. Dus paragon farming moet ik nog wel even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb me ook ff laten boosten in nieuwe season. Necro, run t10 vrij gemakkelijk met Rathma. Net toevallig een ancient weap gefixed maar helaas kan ik nog altijd niet comfortabel t12/t13 doen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/Gold-21419/hero/110107745 is m'n Necro. Moet sowieso iets aan m'n ringen doen. En denk dat ik voor speedruns even een boon of the hoarder moet lvlen samen met goldwrap.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Zaterdag heb ik een stevige boost gekregen, waardoor mijn Paragon level nu bijna 400 is.

Qua gear een kleine stap vooruit gemaakt. Heb nu de corpse whisper pauldrons gevonden en die gecubed.
Ik mis nog steeds wat essentieel gear.

Probeer nu een Dayntee's Binding te krijgen via Kadala, of kan ik mijn blood shards beter voor een ander item dan de belt gebruiken?

Bij gebrek aan een krysbin's sentance heb ik nu een Obsidian Ring of the Zodiac in de cube gestopt zodat ik sneller de cooldown van LotD weg kan tikken.

Mijn build is dus nog zeker niet standaard, maar GR45 lukt intussen goed
Ik heb als laatste bone armor uit mijn build weggehaald en vervangen door een generator. Mijn grootste probleem was als ik een sterker pack tegen kwam en ik geen essence en geen corpses meer had. Via blood rush/ devour ging het niet snel genoeg om te killen.
Apple schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:42:
Heb me ook ff laten boosten in nieuwe season. Necro, run t10 vrij gemakkelijk met Rathma. Net toevallig een ancient weap gefixed maar helaas kan ik nog altijd niet comfortabel t12/t13 doen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/Gold-21419/hero/110107745 is m'n Necro. Moet sowieso iets aan m'n ringen doen. En denk dat ik voor speedruns even een boon of the hoarder moet lvlen samen met goldwrap.
Als ik naar je passives kijk dan is daar nog wel winst te halen.
Sejkeletal mage / Singularity heeft profijt van veel essence, je wilt dus overwhelming essence als passive. Aangezien je veel minions gebruik kun je deze passive het best gebruiken i.p.v. stand alone.
Ook wil je dat je mages zo lang mogelijk blijven, je wilt dus ook extended servitude. Ik zou die passive nemen ipv Fueled by Death.

Je hebt ook geen generator, terwijl skeletal mage massive essence pakt. Als weapon in je cube zou je kunnen kijken voor een shadow hook.

/edit 2:
Gisteren weer ietsje verder gekomen. Mijn setup is nog steeds niet compleet. Heb intussen wel mijn Ancient Warmonger 2 hander (compleet geen synergie met mijn build, maar ancient, dus meer damage dan de andere wapens die ik had) door een Ancient Maltorius' Petrified Spkie. Welliswaar is deze nog steeds niet het item dat wordt geadviseerd voor de Corpse Lance build, maar deze heeft in elk geval een vorm van synergie met mijn huidige skills.

Verder ook een Dayntee's Binding gevonden. Deze doet op dit moment nog niks met mijn huidige skills, maar is wel nodig voor de "standaard" corpse lancer build.

Nu nog een compass rose vinden om mijn Endless Walk set compleet te krijgen, een Shadow Hook voor in mijn cube en een Krysbin voor in mijn cube.

[ Voor 53% gewijzigd door _Peter2_ op 25-07-2018 10:30 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 ... 54 ... 73 Laatste