Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Zarhrezz schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Laten we het hopen...voor mij wordt dit het eerste season waar ik het Guardian portrait niet ga scoren, de motivatie is gewoon weg. M'n tijd gaat nu naar Destiny 2 / Hearthstone, na zoveel jaar DIII natuurlijk niet erg, maar een opvolger zit ik zeker wel op te wachten.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe elk season heb meegedaan en ik vermoed dat ik dat nog wel zal blijven doen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Mjah, denk het ook, maar hoop doet leven. :P
Ook al komt er een teaser met Blizzcon ben ik al happy. De kans dat er iets op Blizzcon komt is aanwezig.
Vorig jaar was er nul, alles op WoW en Overwatch. Jaar daarvoor werd de Necro aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Season 13 end date en season 14 start dates bekend gemaakt:
S13 eindigd zondag 3 juni 5:00PM CET
S14 begint vrijdag 15 Juni 5:00PM CET

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Fake of niet Blizzard is al wel een tijdje bezig met het aannemen van mensen voor een Diablo game. Zouden ook gek zijn als ze dat niet deden want volgens mij is Diablo 3bestngoed verkocht. Maar doe mij eerst maar een Switch versie. Ideaal platform om tussen door rifts op te doen als je een kwartiertje hebt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Journey complete. Karige reward maar goed:) Grootste uitdaging blijft toch die 3 conquests. Ik had grift 75 solo al behaald en vandaag 2 anderen erbij gedaan. 350 enemies doodmaken bij cursed chest event, en grift 45 solo zonder set items. Vooral die laatste was buitengewoon makkelijk. Ik ben een minuutje of 10 bezig geweest met wat gear te zoeken in me stash, hier en daar wat rollen en gas erop. Eitje!

Nu heb ik tot grift 85 vrij makkelijk weten te completen. Ik wil eigenlijk voor t eind van het seizoen nog een 90 solo clearen. Dat moet te doen zijn met deze setup dus ik ga daar dit en volgend weekend eens wat tijd in besteden. Rustig aan af en toe een grift omhoog en kijken waar we belanden.

Al plannen voor volgens seizoen? ik ben aan het twijfelen of ik de necro nog eens een kans ga geven, anders ga ik voor monk! Die wave of light monk voor speed en een support monk voor grifts in groepen denk ik. Lang geleden dat ik monk heb gespeeld.

89 is gelukt....nu 90 nog:)

[ Voor 1% gewijzigd door boomr op 21-05-2018 14:39 . Reden: 89:) ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan iemand eens naar mijn season monk kijken en advies geven wat mn eerste aandachtspunt moet zijn?
Ik strand op grift 85

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Mad-Matt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:19:
Kan iemand eens naar mijn season monk kijken en advies geven wat mn eerste aandachtspunt moet zijn?
Ik strand op grift 85
Een paar pointers:

- Het eerste wat mij opvalt is vrij lage lvl legendary gems, gem lvl ~50 voor GR80-85 is een beetje laag.
- Daarnaast heb je maar 1 augment dus feitelijk gezien mis je een boel primary stat wat weer dmg is.
- Je hebt maar heel weinig ancient items dus je kan ook niet echt augmenten.
- Ik weet niet of de armory messed up is maar hij gaf aan dat je geen ring in de cube hebt wat bijv een CoE of dergelijken had kunnen zijn.

EDIT:
Voor je DH mis je trouwens ook 2400% dmg dus ik weet niet of je die regelmatig gebruikt maar die kan een
-heel- stuk sterker zijn. Je mist max disc op je chest en max disc op je wapen. Daarnaast een vrij lage disc roll op je quiver dus al met al mis je gewoon 2700% dmg. Best veel :9
En weer daarnaast kun je never nooit permanent vengeance up houden met maar 7% cooldown reduction op je gear, moet minimaal op 3 pieces CDR zitten en een witte gem in je helm.

[ Voor 24% gewijzigd door Meridius op 22-05-2018 08:52 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Meridius schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:46:
[...]

Een paar pointers:

- Het eerste wat mij opvalt is vrij lage lvl legendary gems, gem lvl ~50 voor GR80-85 is een beetje laag.
- Daarnaast heb je maar 1 augment dus feitelijk gezien mis je een boel primary stat wat weer dmg is.
- Je hebt maar heel weinig ancient items dus je kan ook niet echt augmenten.
- Ik weet niet of de armory messed up is maar hij gaf aan dat je geen ring in de cube hebt wat bijv een CoE of dergelijken had kunnen zijn.

EDIT:
Voor je DH mis je trouwens ook 2400% dmg dus ik weet niet of je die regelmatig gebruikt maar die kan een
-heel- stuk sterker zijn. Je mist max disc op je chest en max disc op je wapen. Daarnaast een vrij lage disc roll op je quiver dus al met al mis je gewoon 2700% dmg. Best veel :9
En weer daarnaast kun je never nooit permanent vengeance up houden met maar 7% cooldown reduction op je gear, moet minimaal op 3 pieces CDR zitten en een witte gem in je helm.
DH gebruik ik bijna niet meer, nu alleen nog om mensen een lvl-boost te geven en daar voldoet hij prima aan.

Qua Monk:
Gems ben ik nu aan het upgraden idd.
Augments komen ook nog, alleen nog niet gedaan omdat ik niet weet of de gear die ik heb het waard is.
Ik heb totaal geen geluk met items, dus die ancient items willen niet echt lukken.
In cube heb ik RRG zitten om de set compleet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Mad-Matt schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:55:
[...]
Augments komen ook nog, alleen nog niet gedaan omdat ik niet weet of de gear die ik heb het waard is.
Ik heb totaal geen geluk met items, dus die ancient items willen niet echt lukken.
In cube heb ik RRG zitten om de set compleet te krijgen.
Met het einde van het season (volgende week zondag) zo dichtbij moet je nog even nagaan bij jezelf hoeveel tijd je er nog in wil steken. Maar om ancient items te krijgen kun je natuurlijk eindeloos bounties runnen en dan rerollen in de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat is een hele goede, wist niet dat dat alweer zo snel was.
Dan laat ik het lekker zo, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Wat doen jullie tussen het einde van een season en de start van een nieuwe? Beetje op non-season spelen? Ik heb begrepen dat je hele season inventory en al je season characters overgaan naar je non-season character list, hoe voorkom je dat je meuk 'verdwijnt' omdat je te weinig ruimte in je non-season inventory hebt? Wat neem je mee en wat zet je om in crafting materials, zijn daar nog tips voor?

Dit is voor mij de eerste season switch, heb de extra stash tab ondertussen binnen en ga net lekker met mijn Wizard dus het voelt wel een beet je sneu om straks weer helemaal overnieuw te moeten beginnen...

Hebben jullie nog tips voor een bepaalde class? Ik heb dus dit seizoen met een Wizard gespeeld; omdat ik daar de campaign ook mee gedaan had kende ik die class enigszins. Ik heb echter nog lang niet met alle class-specific builds voor een Wizard gespeeld, alleen de Firebird's Meteor build.

Maar om komend seizoen weer als Wizard te gaan spelen... Zijn alle classes gelijkwaardig in skill level? En dan bedoel ik niet hoe ver je er mee kan komen op de leaderboards, maar meer in wat er van je wordt verwacht om het beste uit die class te halen, m.a.w. moet je constant op je resources/health/timers etc. letten of kan je je af en toe een mis-click/screw-up veroorloven? Iemand nog tips voor een 'noob-friendly' class + build voor het nieuwe seizoen, of is het even afwachten wat de Haedrig Gifts voor de classes zullen gaan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:42
The_Big_Easy schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:03:
Wat doen jullie tussen het einde van een season en de start van een nieuwe? Beetje op non-season spelen? Ik heb begrepen dat je hele season inventory en al je season characters overgaan naar je non-season character list, hoe voorkom je dat je meuk 'verdwijnt' omdat je te weinig ruimte in je non-season inventory hebt? Wat neem je mee en wat zet je om in crafting materials, zijn daar nog tips voor?

Dit is voor mij de eerste season switch, heb de extra stash tab ondertussen binnen en ga net lekker met mijn Wizard dus het voelt wel een beet je sneu om straks weer helemaal overnieuw te moeten beginnen...

Hebben jullie nog tips voor een bepaalde class? Ik heb dus dit seizoen met een Wizard gespeeld; omdat ik daar de campaign ook mee gedaan had kende ik die class enigszins. Ik heb echter nog lang niet met alle class-specific builds voor een Wizard gespeeld, alleen de Firebird's Meteor build.

Maar om komend seizoen weer als Wizard te gaan spelen... Zijn alle classes gelijkwaardig in skill level? En dan bedoel ik niet hoe ver je er mee kan komen op de leaderboards, maar meer in wat er van je wordt verwacht om het beste uit die class te halen, m.a.w. moet je constant op je resources/health/timers etc. letten of kan je je af en toe een mis-click/screw-up veroorloven? Iemand nog tips voor een 'noob-friendly' class + build voor het nieuwe seizoen, of is het even afwachten wat de Haedrig Gifts voor de classes zullen gaan zijn?
Dat was mij de eerste keer ook niet zo duidelijk, maar de inhoud van je stash wordt aan het eind van het seizoen naar je gemaild en het is dan aan jezelf om alles uit die mail te halen en te bekijken wat je wil houden en wat niet als het niet allemaal in je non-season stash past. Die mail blijft 30 dagen, dus voor die tijd moet je je items er uit gehaald hebben of je raakt alles kwijt.

Wat betreft wat lekker speelt, ik zou wat build guides op youtube kijken of zo, dan krijg je daar wel een idee van. Ik vind zelf de guides van Rhykker wel fijn omdat hij goed te volgen is. Zelf vind ik de demon hunter erg relaxt spelen.

Overigens dwingt niemand je natuurlijk om overnieuw te beginnen, je huidige seasonal character wordt een non-seasonal character en je kunt ook daar gewoon mee doorgaan. Veel mensen vinden het leuk om opnieuw te beginnen maar als jij dat niet zo vindt dan laat de season gewoon voor wat het is zou ik zeggen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 22:10

Sjonny

Fratser

Afbeeldingslocatie: http://kirika.xs4all.nl/diablo3/death-season13-scale.png

oeps, seizoen iets te vroeg afgesloten :/
had GR71 al eens eerder gehaald, maar dit was plots voorbij. jammer hoor. leuke build die ik voor het eerst speelde, en hij was nog niet "af". nu wel, op de verkeerde manier.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Sjonny schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 21:57:
[afbeelding]

oeps, seizoen iets te vroeg afgesloten :/
had GR71 al eens eerder gehaald, maar dit was plots voorbij. jammer hoor. leuke build die ik voor het eerst speelde, en hij was nog niet "af". nu wel, op de verkeerde manier.
Aiii, R.I.P.

En dat terwijl je nog een heleboel tijd over had :o
Zo te zien was het een impale DH. Had je wel Awareness als passive? Als je zoveel tijd over hebt zou ik echt even gewoon stil blijven staan of iig wegrennen van de RG. Echt balen om zo een season af te sluiten!

Mocht je voor die week nog een boost willen dan roep maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Yep. Eind van het seizoen gaat alles (paragon XP, gear, gold, bloodshards, hero etc.) naar non-seasonal en kan het samenvoegen/opruimen beginnen:)

Ik heb van vorige seizoenen nog een non-seasonal ue multishot DH staan dus ga mijn seasonal lekker samenvoegen met me non seasonal. Ik heb altijd een stashtab met reserve gear voor een char en ik ga gewoon vergelijken wat de beste gear is en de meuk weggooien. Ik gebruik soms nog de impale DH puur omdat het ding ontzettend veel kan vaulten zonder dat het wat kost (die belt zorgt ervoor dat na een impale vault gratis is) dus die bewaar ik ook nog. Verder nog een stash tab met primal ancients waar het grootste gedeelte meuk van is en ik dus veel kan wegflikkeren:)

Nu al zin in. Seasonal journey behaald, grift 89 is een feit en ik ga nog proberen te pushen naar 90 maar dat zal krap aan worden en voor de rest weinig meer te doen in dit seizoen.

Volgend seizoen wil ik met een monk gaat klooien. Eens wat anders dan DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Laatst online: 12-10 22:10

Sjonny

Fratser

Meridius schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:30:
[...]

Aiii, R.I.P.

En dat terwijl je nog een heleboel tijd over had :o
Zo te zien was het een impale DH. Had je wel Awareness als passive? Als je zoveel tijd over hebt zou ik echt even gewoon stil blijven staan of iig wegrennen van de RG. Echt balen om zo een season af te sluiten!

Mocht je voor die week nog een boost willen dan roep maar :)
Ja die Awareness passive had ik wel, maar zie idd het icoontje niet rechtsonderin. Lame.
Maar volgend seizoen weer een nieuwe HC character, beviel me wel.

char link: https://eu.diablo3.com/en/profile/Sjonny-1125/hero/107198864

[ Voor 5% gewijzigd door Sjonny op 23-05-2018 19:52 ]

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 12:35
Ik moet zeggen dat ik het ten dele wel begrijp, je hebt wat vreemde keuzes gemaakt in de cube (En qua gear, Krelms?) en Vengeance is niet 100% up lijkt mij met maar 8% cool down en paragon 555, zonde van je character maar succes met de volgende HC!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Sjonny schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:50:
[...]

Ja die Awareness passive had ik wel, maar zie idd het icoontje niet rechtsonderin. Lame.
Maar volgend seizoen weer een nieuwe HC character, beviel me wel.

char link: https://eu.diablo3.com/en/profile/Sjonny-1125/hero/107198864
Net als wat aps aangaf een paar rare keuzes in je gear, qua dmg kom je als impale niets te kort dus altijd witte gems in je gear op HC. Overleven is belangrijker dan al het andere :)

Mocht je het willen dan kan ik of iemand volgend season altijd even een blik werpen op je gear en keuzes om ervoor te zorgen dat je niet weer zomaar je char verliest wat natuurlijk zonde is. Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere die tips/tops willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:07
Onlangs eens begonnen als support monk..niet normaal welke toughness je krijgt met de juiste items.
Gewoon blijven staan in alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
ik ga lekker!

https://eu.diablo3.com/en...tennu-1997/hero/106266606

omdat fury of the ancient peak dropte heb ik seismic slam erbij gepakt en dat ramt echt lekker door! Dus nu dacht ik om voor een seismic slam build te gaan en dan die mace in de cube te stoppen.

Maar als ik het goed begrijp ben ik hem dan ook kwijt. dat is natuurlijk wel een beetje zonde ik heb nog geen andere ancient weapon.

Ik heb nog wat bounties gedaan en rifts doe ik nu op torment 2, wat hoger lukt wel maar dan ben ik echt te lang bezig.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
pyrofielo schreef op zondag 27 mei 2018 @ 19:56:
Maar als ik het goed begrijp ben ik hem dan ook kwijt. dat is natuurlijk wel een beetje zonde ik heb nog geen andere ancient weapon.

Ik heb nog wat bounties gedaan en rifts doe ik nu op torment 2, wat hoger lukt wel maar dan ben ik echt te lang bezig.
Klopt, wanneer je een legendary power (orange tekst) eruit trekt dan vernietig je dat wapen.

Hopelijk kun je nog wat andere set items vinden want het spel begint eigenlijk pas echt op lvl 70 met een 6 items van dezelfde set (op een aantal daar gelaten). Houd wel in het achterhoofd dat het season aankomende zondag afloopt dus dan wordt alle progressie naar non-season overgezet en vanaf 15 juni start weer een nieuw season.

Mocht je wat meer items willen zien droppen dan kan je altijd nog met iemand meelopen (dus roep maar als je dat wilt) maar aan de andere kant is langzaam je poppetje steeds sterker zien worden ook wel heel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Meridius schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:10:
[...]

Klopt, wanneer je een legendary power (orange tekst) eruit trekt dan vernietig je dat wapen.

Hopelijk kun je nog wat andere set items vinden want het spel begint eigenlijk pas echt op lvl 70 met een 6 items van dezelfde set (op een aantal daar gelaten). Houd wel in het achterhoofd dat het season aankomende zondag afloopt dus dan wordt alle progressie naar non-season overgezet en vanaf 15 juni start weer een nieuw season.

Mocht je wat meer items willen zien droppen dan kan je altijd nog met iemand meelopen (dus roep maar als je dat wilt) maar aan de andere kant is langzaam je poppetje steeds sterker zien worden ook wel heel leuk :)
Ondertussen kan ik dat wel een keer doen inderdaad :)

tot nu toe was ik nog heel erg het spel aan het ontdekken en wou het niet verpesten met boosts e.d. Daarom had ik ook een season char aangemaakt: Een vriend was online en wou me overal doorheen trekken maar ik was nog geeneens 70:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
pyrofielo schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:20:
[...]
tot nu toe was ik nog heel erg het spel aan het ontdekken en wou het niet verpesten met boosts e.d. Daarom had ik ook een season char aangemaakt: Een vriend was online en wou me overal doorheen trekken maar ik was nog geeneens 70:)
Mocht je nog vragen hebben of dat er dingen onduidelijk zijn vraag maar raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxi
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 16:39
Nice, ik wist niet dat er op het Tweakersforum ook een Diablo-thread was. Ik heb aan het begin van het seizoen (in maart volgens mij) met een vriend GR101 gecleared met deze znec: https://eu.diablo3.com/en...%B8xi-1716/hero/105658892. Toen vond ik het wel weer mooi geweest :*). Het was echt lachen om zoveel CDR te stacken, echt een bizarre build en zeker een aanrader!

Weet iemand of er nog leuke veranderingen komen in het volgende seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Als aan het einde van het seizoen alles naar non-seasonal getransferred word.

Dan is het eigenlijk wel een puik plan om de season set te halen toch?
enige wat daarvoor hoeft zijn act II, III en IV toch?

De wastes set heb ik bij lange na nog niet compleet en in mijn tempo duurt dat ook nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Proxi schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:35:
Weet iemand of er nog leuke veranderingen komen in het volgende seizoen?
Grote veranderingen zijn er al meerdere seasons niet meer. Het is voornamelijk wat basale rewards en de voldoening halen uit het opnieuw beginnen en je geluk op de proef stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
pyrofielo schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 08:52:
Als aan het einde van het seizoen alles naar non-seasonal getransferred word.

Dan is het eigenlijk wel een puik plan om de season set te halen toch?
enige wat daarvoor hoeft zijn act II, III en IV toch?

De wastes set heb ik bij lange na nog niet compleet en in mijn tempo duurt dat ook nog wel ff.
Yup alles wordt getransferd, de season set behaal je inderdaad door season journey 2, 3, 4 te doen. (shift + J ingame)
De barb season set dit season is Earth, volgend season wordt dat reakor.

Mocht je hulp willen met het completen van de journey dan moet je vrij snel zijn gezien het season aankomende zondag af loopt. Als je hulp wilt dan moet je maar roepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Meridius schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:21:
[...]

Yup alles wordt getransferd, de season set behaal je inderdaad door season journey 2, 3, 4 te doen. (shift + J ingame)
De barb season set dit season is Earth, volgend season wordt dat reakor.

Mocht je hulp willen met het completen van de journey dan moet je vrij snel zijn gezien het season aankomende zondag af loopt. Als je hulp wilt dan moet je maar roepen :)
Ja wil ik wel wat hulp bij! :)

moet alleen ff kijken, als gamende vader en ik niet 24/7 online :P

Edit:
Holy shit!! Ik sloop nu alles!! Seismic slam crit nu over de 10 miljard ofzo. Ben tot grift 49 gekomen maar dan moet ik erg oppassen dat ik niet ge-oneshot wordt.

Zal na het seizoen is kijken of ik nog wat kan combineren. Of wellicht die follower token dat ze onsterfelijk zijn, ik heb unity al wel 2 keer :)

[ Voor 21% gewijzigd door pyrofielo op 02-06-2018 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 12-10 20:52
Seizoen nu echt afgelopen, 15 juni nieuw seizoen.

Ik ga vanaf vrijdag 15 juni 17:00 toch weer een weekend no-lifen. Ben te vinden in de SG teamspeak (ts.solidaritygaming.com) voor mensen die ook een weekend gaan no-lifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Nu was ik van plan om aankomend seizoen een sunwuko wave of light monk te bouwen (lekker snel ding) maar die startset van de crus is veel beter. Das de akkahn set. Wellicht dat ik toch beter met condemn kan beginnen:S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
boomr schreef op maandag 4 juni 2018 @ 08:20:
Nu was ik van plan om aankomend seizoen een sunwuko wave of light monk te bouwen (lekker snel ding) maar die startset van de crus is veel beter. Das de akkahn set. Wellicht dat ik toch beter met condemn kan beginnen:S
Start set maakt niet heel veel uit, als je met een groep samen speelt heb je binnen no time een andere set bij elkaar. Condemn build is enorm sterk, klopt, maar je hebt wel heel specifieke stats nodig op die gear.

Neemt niet weg dat die Inna set van monk ook gewoon GR90 aan kan zonder al te veel problemen:
Diablo 3 2.6.1 Monk Build: Starter & Inna GR101+ & Speed
https://www.youtube.com/watch?v=AABtazkS2Co

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Meridius schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:09:
[...]

Start set maakt niet heel veel uit, als je met een groep samen speelt heb je binnen no time een andere set bij elkaar. Condemn build is enorm sterk, klopt, maar je hebt wel heel specifieke stats nodig op die gear.

Neemt niet weg dat die Inna set van monk ook gewoon GR90 aan kan zonder al te veel problemen:
Diablo 3 2.6.1 Monk Build: Starter & Inna GR101+ & Speed
https://www.youtube.com/watch?v=AABtazkS2Co
Ik weet t maar ik wil niet met Inna spelen:)
Vorig seizoen (en het grootste gedeelte van de seizoenen trouwens) een DH gehad en wil nu wat anders. Heb al een keer een hele sterke condemn crus gehad maar die ging dood toen ik een hanger had. Spel hing een seconde of 20 en in GR80 is dat toch echt te veel om het te overleven:)

Afgelopen seizoen trouwens een DH kwijtgeraakt doordat ik een melding kreeg voor een driver update van mijn videokaart. Spel minimaliseerde zichzelf, en kreeg een popup: geforce update blabla...midden in een gevecht met de rg op grift 90...dat was balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
boomr schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:58:
[...]
Afgelopen seizoen trouwens een DH kwijtgeraakt doordat ik een melding kreeg voor een driver update van mijn videokaart. Spel minimaliseerde zichzelf, en kreeg een popup: geforce update blabla...midden in een gevecht met de rg op grift 90...dat was balen!
En daarom speel ik altijd op "windowed (fullscreen)" :)
Dan kunnen er overal meldingen komen maar blijft het spel gewoon groot scherm.

Daarnaast heb ik ook een 2e monitor dus dan kan ik heel gemakkelijk heen en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Meridius schreef op maandag 4 juni 2018 @ 10:00:
[...]

En daarom speel ik altijd op "windowed (fullscreen)" :)
Dan kunnen er overal meldingen komen maar blijft het spel gewoon groot scherm.

Daarnaast heb ik ook een 2e monitor dus dan kan ik heel gemakkelijk heen en weer.
Dat deed ik voorheen ook, maar volgens mij is de maximale resolutie dan 1080P right?
Zal daar dit weekend ook weer es mee gaan rommelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
boomr schreef op maandag 4 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Dat deed ik voorheen ook, maar volgens mij is de maximale resolutie dan 1080P right?
Zal daar dit weekend ook weer es mee gaan rommelen.
Ik speel hier op 'Windowed (Fullscreen)' op 4K! :)
Als ik überhaupt nog speel haha. volgende season misschien weer eens wat uurtjes maar zal weer snel klaar zijn denk ik.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Seizoen 13 ben ik tot GR88 gekomen met een WoL monk voordat de lol er een beetje af was.

Ik weet nog niet wat ik in seizoen 14 ga doen; Monk sla ik denk ik nu even over, evenals DH (S11 gedaan) en WD (off-season). Blijven Barb, Crusader en Wizard nog over.

Ik houd van snel (movement, AoE screen-clear) zodat farmen goed te doen is, zeker in het begin om snel door de eerste chapters heen te komen. Als iemand dus suggesties daarvoor heeft, houd ik me van harte aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
DingK schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 09:38:
Ik weet nog niet wat ik in seizoen 14 ga doen; Monk sla ik denk ik nu even over, evenals DH (S11 gedaan) en WD (off-season). Blijven Barb, Crusader en Wizard nog over.

Ik houd van snel (movement, AoE screen-clear) zodat farmen goed te doen is, zeker in het begin om snel door de eerste chapters heen te komen. Als iemand dus suggesties daarvoor heeft, houd ik me van harte aanbevolen.
Movement + 1-hit AoE screen clear = multishot DH of WoL monk, andere builds zijn meer movement + elite hunting.

Barb heeft geen screen clear, de start set is Reakor dus charge
Crus heeft geen screen clear, de start set is Akkhan dus aardig wat mogelijkheden met condemn als aller sterkste build van het moment (GR 100 is vrij eenvoudig te behalen)
Wiz heeft geen screen clear, de start set is DMO dus orbs

Als je doel progressie is dan kun je het beste en snelste met de Crus uit de voeten. Eventueel een DH er langs voor T13 farmen.

Hangt allemaal een beetje van je doel af wat je zelf stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Meridius schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:31:
[...]

Movement + 1-hit AoE screen clear = multishot DH of WoL monk, andere builds zijn meer movement + elite hunting.

Barb heeft geen screen clear, de start set is Reakor dus charge
Crus heeft geen screen clear, de start set is Akkhan dus aardig wat mogelijkheden met condemn als aller sterkste build van het moment (GR 100 is vrij eenvoudig te behalen)
Wiz heeft geen screen clear, de start set is DMO dus orbs

Als je doel progressie is dan kun je het beste en snelste met de Crus uit de voeten. Eventueel een DH er langs voor T13 farmen.

Hangt allemaal een beetje van je doel af wat je zelf stelt.
Dank voor je reactie.

Gisteravond heb ik de S13 Crusader van mijn vrouw even geprobeerd met een vrijwel complete - maar nog lang niet geoptimaliseerde - Condemn build. Speelt lekker makkelijk weg; net als mijn DH en Monk is het eigenlijk één damage dealer en verder een paar buffs die je zoveel mogelijk probeert op te houden.

Wat dat betreft ben ik op zoek naar vergelijkbare beelden/info over Barb en Wizard; aangezien ik op PS4 speel zou Twister Wizard nog een optie kunnen zijn? Helaas vind ik hier minder over, mede door het feit dat deze op PC achterhaald is geraakt.
De speelstijl van de Necromancer spreekt me iig niet aan; vooral enemies herden om ze daarna in 10 seconden weg te vagen is niet mijn definitie van 'speelt makkelijk weg'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-02 11:10
Hallo mensen,

ik heb gisteren D3 weer eens geinstalleerd na zeker 2 jaar niet meer gespeeld te hebben.
Hoe actief is de Tweakers community nog in dit spel?
Gisteren even met mijn WD gespeeld, maar er is een hoop weggezakt :+ .
Paragon level is 258 maar geen idee welke torment ik toen der tijd speelde.

Is er nog een plekje vrij in de guild misschien?
Denk dat wat samenspel mijn geheugen weer wat sneller opfrist.

Dit is mijn huidige build, geen idee hoe actueel deze nog is :?
Witch Doctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
A3aaN79 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:31:
Hallo mensen,

ik heb gisteren D3 weer eens geinstalleerd na zeker 2 jaar niet meer gespeeld te hebben.
Hoe actief is de Tweakers community nog in dit spel?
Gisteren even met mijn WD gespeeld, maar er is een hoop weggezakt :+ .
Paragon level is 258 maar geen idee welke torment ik toen der tijd speelde.

Is er nog een plekje vrij in de guild misschien?
Denk dat wat samenspel mijn geheugen weer wat sneller opfrist.

Dit is mijn huidige build, geen idee hoe actueel deze nog is :?
Witch Doctor
Mja, tussen de seizoenen is het altijd wel redelijk rustig, er is inderdaad nog wel plek hoor..
Ik stuur je vanmiddag/vanavond wel een invite...

En, hoe breng ik dit voorzichtig, je Witch doctor build is niet meer actueel.... _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Apsie schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:01:
[...]

Mja, tussen de seizoenen is het altijd wel redelijk rustig, er is inderdaad nog wel plek hoor..
Ik stuur je vanmiddag/vanavond wel een invite...

En, hoe breng ik dit voorzichtig, je Witch doctor build is niet meer actueel.... _/-\o_
Top, dank je wel.

Wat de build betreft, daar was ik al bang voor :+
Zal eens gaan zoeken naar wat actuele builds.
Kon je in D3 nou ook een respec doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
A3aaN79 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:13:
[...]

Top, dank je wel.

Wat de build betreft, daar was ik al bang voor :+
Zal eens gaan zoeken naar wat actuele builds.
Kon je in D3 nou ook een respec doen of niet?
Dat is juist het mooie tegenwoordig, je kan zelfs 5 verschillende builds opslaan in de armory :D

Builds:
https://eu.diablo3.com/en...ie1944-2958/hero/31153039
https://eu.diablo3.com/en...ie1944-2958/hero/27691922
https://eu.diablo3.com/en...ie1944-2958/hero/34301690

O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Apsie op 08-06-2018 11:29 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Apsie schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:24:
[...]

Dat is juist het mooie tegenwoordig, je kan zelfs 5 verschillende builds opslaan in de armory :D
Armory? Volgens mij mag ik eerst wel een avondje onderzoek doen wat alle nieuwe dingen betreft :o .
Gisteren dan al wel Kanai's cube gevonden 8)

Deze build gevonden: https://www.icy-veins.com...ild-patch-2-6-1-season-13

Volgens mij heb ik de meeste items nog wel ergens in voorraad liggen, is dit wat?
WTF... Paragon level 2500+ :o
Die laatste build komt nog het meest overeen met wat ik momenteel heb, kijken of ik daar op voort kan borduren

[ Voor 24% gewijzigd door A3aaN79 op 08-06-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
A3aaN79 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:35:
[...]

Armory? Volgens mij mag ik eerst wel een avondje onderzoek doen wat alle nieuwe dingen betreft :o .
Gisteren dan al wel Kanai's cube gevonden 8)

Deze build gevonden: https://www.icy-veins.com...ild-patch-2-6-1-season-13

Volgens mij heb ik de meeste items nog wel ergens in voorraad liggen, is dit wat?

[...]

WTF... Paragon level 2500+ :o
Die laatste build komt nog het meest overeen met wat ik momenteel heb, kijken of ik daar op voort kan borduren
De laatste build is de T13 farm build, die kan ik wijzigen in de Armory naar de Grift build en doe daar op m'n sloffen Gr 100 mee... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Season 14 is ook de start van Themed Seasons wat wil zeggen dat elk season er een thema is (wat ik wel een erg groot woord vind voor wat het daadwerkelijk is). Maar goed, dit seizoen als je een goblin tegen komt dan zijn het er 2 ipv 1 muv Vaults, Shrines en regenbooggoblins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3aaN79
Apsie schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 12:17:
[...]

De laatste build is de T13 farm build, die kan ik wijzigen in de Armory naar de Grift build en doe daar op m'n sloffen Gr 100 mee... 8)
Ik moest gisteren heel hard nadenken hoe ik ook alweer een rift moest openen.
Uiteindelijk de zuil gevonden, maar het was me niet duidelijk hoe ik een GR moest openen 7(8)7 .
Het wordt echt een studiedagje vandaag volgens mij _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:16

mvds

Totally awesome!

Als je de zuil hebt gevonden is het al 99% klaar lijkt mij :D

Je moet er alleen voor zorgen dat je greater rift keys hebt, die krijg je door normale rifts te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:16

mvds

Totally awesome!

RedHat schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:14:
Maar goed, dit seizoen als je een goblin tegen komt dan zijn het er 2 ipv 1 muv Vaults, Shrines en regenbooggoblins.
Dus precies de belangrijkste/leukste vallen hier buiten... Lekker nuttig dus... NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
En dan is aps nog maar nr 3 in paragon lvl in de GoT clan. Stingray is de hoogste met een magere 3375 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Meridius schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 14:28:
[...]

En dan is aps nog maar nr 3 in paragon lvl in de GoT clan. Stingray is de hoogste met een magere 3375 :)
Je hebt je kans op erop en erover te gaan Mer, heb sinds gisteren Warhammer 40.000: Inquisitor - Martyr en dat speelt op dit moment wel erg lekker weg <3

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:42
DingK schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:42:
De speelstijl van de Necromancer spreekt me iig niet aan; vooral enemies herden om ze daarna in 10 seconden weg te vagen is niet mijn definitie van 'speelt makkelijk weg'.
Die land of the dead builds vind ik ook niks, maar er zijn nog wel meer manieren om de Necro te spelen hoor. Het is een tijdje geleden, maar destijds vond ik die waarbij je een legertje mages summont om het werk voor je te doen nog best ok.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Finraziel schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:33:
[...]

Die land of the dead builds vind ik ook niks, maar er zijn nog wel meer manieren om de Necro te spelen hoor. Het is een tijdje geleden, maar destijds vond ik die waarbij je een legertje mages summont om het werk voor je te doen nog best ok.
Er is zelfs een thorns build!

https://www.diablofans.co...ase-easy-t13-to-hard-gr75

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Heb sinds S4 niet meer gespeeld gok ik zo.. denk dat ik met S14 weer een begin ga maken, mooi 10 seizoenen geskipt ;). Is er op GoT veel activiteit op het begin van een seizoen/lijstje van spelers welke ook weer het komende seizoen wil gaan spelen (non-hc btw)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:09:
[...]
Betekent dat dat je meer dan normaal zal moeten re-rollen om de juiste stats op de gear van die build te krijgen en dat deze build zonder de juiste stats het flink minder doet?

Anyway, vanavond voor het eerst maar eens een challenge rift gedaan, bij de 3e poging had ik de reward, bewaar ik die het best voor mijn nieuwe seasonal hero waar ik straks mee aan de slag ga? En is het handig om meerdere challenge rifts te completen voordat het nieuwe seizoen start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:43
The_Big_Easy schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:09:
[...]

Betekent dat dat je meer dan normaal zal moeten re-rollen om de juiste stats op de gear van die build te krijgen en dat deze build zonder de juiste stats het flink minder doet?

Anyway, vanavond voor het eerst maar eens een challenge rift gedaan, bij de 3e poging had ik de reward, bewaar ik die het best voor mijn nieuwe seasonal hero waar ik straks mee aan de slag ga? En is het handig om meerdere challenge rifts te completen voordat het nieuwe seizoen start?
Volgens mij kan je die reward toch niet gebruiken bij een nieuwe season hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
rhodium schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:17:
[...]
Volgens mij kan je die reward toch niet gebruiken bij een nieuwe season hero.
Ow :+ Ik had wat guides gelezen en gezien op youtube waarin men aanbevool om de rewards van challenge rifts te gebruiken voor wat snellere progressie... Kan ik die off-season rewards dus niet op een seasonal hero claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 23:42:
[...]

Ow :+ Ik had wat guides gelezen en gezien op youtube waarin men aanbevool om de rewards van challenge rifts te gebruiken voor wat snellere progressie... Kan ik die off-season rewards dus niet op een seasonal hero claimen?
Het is juist de bedoeling voor een goede season start dat je de challenge rift gebruikt. Komende week moet je -niet- de challenge rift doen. Wanneer je eenmaal je seasonal char hebt aangemaakt ga je de challenge rift doen en kun je vanaf lvl 1 de class specifieke items rollen die het meeste voordeel geven (bij vragen over bijv welke: stel ze! Vernaggel niet je start van het seizoen). De cube moet je even laten voor wat het is tenzij je die tegen komt met het rondje bounties wat nodig is voor de journey.

Je kan hem namelijk gewoon op lvl 1 innen uit de post die je krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door Meridius op 09-06-2018 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 00:22:
[...]

Het is juist de bedoeling voor een goede season start dat je de challenge rift gebruikt. Komende week moet je -niet- de challenge rift doen. Wanneer je eenmaal je seasonal char hebt aangemaakt ga je de challenge rift doen en kun je vanaf lvl 1 de class specifieke items rollen die het meeste voordeel geven (bij vragen over bijv welke: stel ze! Vernaggel niet je start van het seizoen). De cube moet je even laten voor wat het is tenzij je die tegen komt met het rondje bounties wat nodig is voor de journey.

Je kan hem namelijk gewoon op lvl 1 innen uit de post die je krijgt.
Bedankt voor de opheldering! Zou je ook nog ff wat meer duidelijkheid willen verschaffen over je opmerking m.b.t. de heel specifieke stats die nodig zijn voor de Crusader Condemn build? Betekent dat dat je meer dan normaal zal moeten re-rollen om de juiste stats op de gear van die build te krijgen en dat deze build zonder de juiste stats het flink minder doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:51:
[...]
Bedankt voor de opheldering! Zou je ook nog ff wat meer duidelijkheid willen verschaffen over je opmerking m.b.t. de heel specifieke stats die nodig zijn voor de Crusader Condemn build? Betekent dat dat je meer dan normaal zal moeten re-rollen om de juiste stats op de gear van die build te krijgen en dat deze build zonder de juiste stats het flink minder doet?
Crusader condemn is heel erg afhankelijk van cooldown reduction. Die build heeft minimaal 56% nodig. Hierbij kun je 10% van paragon krijgen maar dat betekend dus dat je de overige 46% op je gear moet vinden. Dit is dus op shoulders, gloves, beide ringen, schild en neck. De CDR halen is belangrijker dan alle andere stats maar de ideale stats zijn dus CDR, crit change, crit dmg en om die te krijgen zou je een item eventueel in zijn geheel meerdere malen moeten rerollen. Laat staan dat het eigenlijk ancient items moeten zijn.

Nog niet eens te beginnen over het Furnace wapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:02:
[...]

Crusader condemn is heel erg afhankelijk van cooldown reduction. Die build heeft minimaal 56% nodig. Hierbij kun je 10% van paragon krijgen maar dat betekend dus dat je de overige 46% op je gear moet vinden. Dit is dus op shoulders, gloves, beide ringen, schild en neck. De CDR halen is belangrijker dan alle andere stats maar de ideale stats zijn dus CDR, crit change, crit dmg en om die te krijgen zou je een item eventueel in zijn geheel meerdere malen moeten rerollen. Laat staan dat het eigenlijk ancient items moeten zijn.

Ik zal sowieso geen tijd hebben om alles te gaan re-rollen naar ancients met daarbij de juiste stats... Heb vorig seizoen mijn wapen en off-hand gere-rolled naar ancients en dat leverde we een leuke verbetering op, maar dat kwam ook door dat ik op mijn wapen in elk geval een socket kon zetten (m.b.v. zo'n Ramaladi's Gift).

Heb ook geprobeerd om bv. een ring of amulet te re-rollen, maar het is een heel stuk lastiger om daarvoor een ancient met de juiste stats (crit chance/crit damage/+damage én een socket) op te krijgen. Dat re-rollen kost een vermogen aan forgotten souls en bounty materials, ik heb domweg niet de tijd om zoveel te spelen dat ik voor meerdere items de materials vergaar om te kunnen re-rollen.

Nu kan je natuurlijk altijd één stat door die mystic laten vervangen zodat je die 56% CDR wel haalt, maar dat zal dan wel zijn op sub-par gear. Zou ik daar evengoed GR75 mee moeten kunnen halen? Dat is waar ik afgelopen seizoen met mijn Wizard ben blijven steken (alhoewel ik daar pas op 1/3 van het seizoen mee begon, moest eerst nog de campaign afmaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Even een aanvulling, die condemn build is heel sterk! Met een fatsoenlijk wapen, de set en voldoende cdr doe je flink wat dmg. Tegen de tijd dat je blade of prohecy en frydirs wrath (zoiets iig) heb ga je als een malle! Ilusonary boots haal je uit de act 2 cache en daarna is t rustig farmen naar alle overige gear. Best goed te doen. De set is het belangrijkste en die haal je uit de season caches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:15:
[...]
Nu kan je natuurlijk altijd één stat door die mystic laten vervangen zodat je die 56% CDR wel haalt, maar dat zal dan wel zijn op sub-par gear. Zou ik daar evengoed GR75 mee moeten kunnen halen? Dat is waar ik afgelopen seizoen met mijn Wizard ben blijven steken (alhoewel ik daar pas op 1/3 van het seizoen mee begon, moest eerst nog de campaign afmaken).
Het belangrijkste is die 56% halen, en met sub-optimale gear moet je denk ik sowieso wel GR80-85 moeten kunnen halen. Ik landde vorig season op GR100 met maar heel weinig ancients maar dus wel optimale gear en vrij lage paragon. Volgens mij was je vorig season ook voornamelijk op T8, en later iets hoger, bezig dus daar droppen ook een heel stuk minder legendaries en bounty mats.

Als je bounties gaat doen moet je dat sowieso in een (publieke) groep doen. Dan is 1 rondje pakweg 10-15 minuten als je het rustig aan doet en natuurlijk zo hoog mogelijk. In het volgende overzicht is goed te zien hoeveel bounty mats (horadric materials) per difficulty droppen:
http://d3resource.com/difficulties/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Maar voor speed zou ik een andere class pakken. DH of Monk. Ik ga aankomend seizoen beginnen met de condemn crus, en als die een beetje op sterkte is bouw ik daarna een wave of light monk. Dat gaat lekker snel en kan uiteindelijk ook nog wel behoorlijk wat grifts aan. Niet zo hoog als de potentie van de condemn crus, maar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
boomr schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:15:
Maar voor speed zou ik een andere class pakken. DH of Monk. Ik ga aankomend seizoen beginnen met de condemn crus, en als die een beetje op sterkte is bouw ik daarna een wave of light monk. Dat gaat lekker snel en kan uiteindelijk ook nog wel behoorlijk wat grifts aan. Niet zo hoog als de potentie van de condemn crus, maar prima.
Hij gaf al aan niet al te veel tijd te hebben dus dan kun je je beter focussen op 1 enkele char. Daarnaast kun je met condemn ook de sage set gebruiken waardoor je extra DBs krijgt. De speedfarm variant is best aardig met permanente uptime van paard en 1-shot je op T13 de elite packs. Rondrennen op paard, 1 of 2x condemn op een elite, oppakken en door op t paard.

De meest ideale combo voor T13 farming/GR60-70 in mijn ogen is een speed condemn crus plus DH/Monk voor trash. Dan gaat je progressie balkje zo enorm hard.

Ik zit nog een beetje te twijfelen wat mijn start class gaat zijn, dat is ook afhankelijk of ik in groepen/teams terecht kan komen.

Mijn speed/farm char wordt mogelijk weer een DH. Mijn eigen variant van de 400% movement speed. Monk was voorheen wel erg afhankelijk van in-geom voor movement maar weet niet hoe dat nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Geen idee of je al een groep hebt, maar ik speel Hardcore op de PC, mocht je zin hebben voeg me gerust toe.

Wellicht een plan om een groepje te vormen met wat meer tweakers? Ik zit al in de GOTHC clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ik heb gisteren alvast wat proefgedraaid met een nieuwe Crusader om een beetje gevoel voor z'n skill progressie te krijgen (is voor mij een nieuwe class). Bonus: eerste shield bij Kadala is meteen Guard of Johanna.
Don'ts: op laag level (<5) een Nephalem Rift proberen, of Skeleton King als bounty te proberen. Na zo'n 3.5 uur pas in de 50 qua level, eens kijken of ik dat komend weekend efficiënter kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
boomr schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:34:
Geen idee of je al een groep hebt, maar ik speel Hardcore op de PC, mocht je zin hebben voeg me gerust toe.

Wellicht een plan om een groepje te vormen met wat meer tweakers? Ik zit al in de GOTHC clan.
Ik wil wel mee doen inderdaad. Speel ook alleen maar HC sinds Season1 en ga meestal gewoon public group naar lvl 70 maar met een premade groep zou wel fijn zijn en gewoon geen gezeur in 1 keer naar 70 :P

Zit ook in de GOTHC clan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Meridius schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:02:
[...]

Voor een CDR/CHC/CHD/Socket ring is ancient veel minder belangrijk.

Een goede roll krijgen op dat schildje is wel even een dingetje :)

[ Voor 4% gewijzigd door RedHat op 11-06-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Gisteravond twee oefenrondjes Challenge Rift van deze week gedaan om voor te bereiden op season start.
BELANGRIJK: voor wie het nog niet weet, rond de CR pas af (dus RG killen) ná het aanmaken van je seasonal character, anders kun je de Challenge Bag niet op je seasonal claimen.

Ik heb nul ervaring met de Necromancer, dus vreesde een beetje voor deze CR, maar dat was niet nodig. Doodsimpel; houdt Bone Armor op en spam Skeletal Mage, af en toe Essence aanvullen met Bone Spear. Zelfs met twee keer doodgaan liep ik nog minimaal 1:30m voor.

Sterker nog, ik heb nu twijfel gekregen om geen Crusader te gaan doen maar de Necro DLC aan te schaffen voor Season 14.
Beide hebben veel CDR nodig; ik heb het idee dat de Akkhan set iets veelzijdiger is als het gaat om aanvullen met random legendaries en skills totdat je een specifieke build (Condemn, Holy Shotgun, Captain America) compleet hebt.

Hoe zou de Pestilence zijn in het begin van een Seasonal Journey? Ik weet dat deze uiteindelijk hoog kan in de GRs, maar dat geldt voor de Crusader net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
DingK schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:20:
Gisteravond twee oefenrondjes Challenge Rift van deze week gedaan om voor te bereiden op season start.
BELANGRIJK: voor wie het nog niet weet, rond de CR pas af (dus RG killen) ná het aanmaken van je seasonal character, anders kun je de Challenge Bag niet op je seasonal claimen.

Ik heb nul ervaring met de Necromancer, dus vreesde een beetje voor deze CR, maar dat was niet nodig. Doodsimpel; houdt Bone Armor op en spam Skeletal Mage, af en toe Essence aanvullen met Bone Spear. Zelfs met twee keer doodgaan liep ik nog minimaal 1:30m voor.

Sterker nog, ik heb nu twijfel gekregen om geen Crusader te gaan doen maar de Necro DLC aan te schaffen voor Season 14.
Beide hebben veel CDR nodig; ik heb het idee dat de Akkhan set iets veelzijdiger is als het gaat om aanvullen met random legendaries en skills totdat je een specifieke build (Condemn, Holy Shotgun, Captain America) compleet hebt.

Hoe zou de Pestilence zijn in het begin van een Seasonal Journey? Ik weet dat deze uiteindelijk hoog kan in de GRs, maar dat geldt voor de Crusader net zo goed.
Ik denk dat een heel groot gedeelte van ons gewoon op de EU server speelt vanwege lagg, dus dat gaat niet op voor ons. Het EU gedeelte moet het doen met Inarius maar dat is alsnog goed te doen. Bone armor up houden, curses overal op, met je generator aanvallen en corpse lance gebruiken op elite packs:
https://www.diablofans.com/builds/99097-challenge-rift-51-eu

Condemn crusader is op dit moment de allerbeste build in het spel maar een hele serie aan builds van andere classes komen daar heel dicht bij in de buurt. Ik denk dat het voornamelijk een voorkeur qua speelstijl gaat zijn. Beide hebben enorme potentie.

Ik ben zelf geen Necro speler maar je zou de volgende guide kunnen bekijken en het commentaar kunnen beluisteren (is in het Engels):
https://www.youtube.com/watch?v=8k8Dv7FFa-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Meridius schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Ik denk dat een heel groot gedeelte van ons gewoon op de EU server speelt vanwege lagg, dus dat gaat niet op voor ons. Het EU gedeelte moet het doen met Inarius maar dat is alsnog goed te doen. Bone armor up houden, curses overal op, met je generator aanvallen en corpse lance gebruiken op elite packs:
https://www.diablofans.com/builds/99097-challenge-rift-51-eu
Ah, PS4 speler hier, dus ik ben gebonden aan Amerikaanse CRs. Helaas geldt dat ook voor Season starttijd, zaterdag 02:00 uur pas.
Meridius schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:58:
[...]
Condemn crusader is op dit moment de allerbeste build in het spel maar een hele serie aan builds van andere classes komen daar heel dicht bij in de buurt. Ik denk dat het voornamelijk een voorkeur qua speelstijl gaat zijn. Beide hebben enorme potentie.

Ik ben zelf geen Necro speler maar je zou de volgende guide kunnen bekijken en het commentaar kunnen beluisteren (is in het Engels):
https://www.youtube.com/watch?v=8k8Dv7FFa-o
Ik heb afgelopen seizoenen (11 en 13, 12 heb ik overgeslagen) UE multishot en WoL Monk gedraaid, met veel plezier. AoE damage = minder mikwerk = makkelijker spelen, zeker op console want zonder muis.

Ik zie een hoop Necro builds langskomen, de één nog sterker dan de ander als ik de schrijvers mag geloven. GR90+ speedfarm klinkt leuk, maar dat zou mijn Monk ook kunnen.
Totdat ik een fulltime baan, gezin en andere zaken in de mix gooi, want dan speel je ineens nog maar 15-20 ipv 100 uur per week. En dan wordt het verschil minimaal, en vooral afhankelijk van RNG voor die ene lucky drop of roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ik ga denk ik ook weer eens voor crusader :) was dat sowieso al van plan omdat crusader voor mij weer een tijd geleden is (volgens mij S6 ofzo)

Nu zie ik dan dat condemn crusader the way to go is dan gaan we die maar eens proberen en komt mooi uit )

Ik speel alleen altijd HC (softcore beleef ik gewoon geen plezier aan) maar moet nog een groepje hebben die gezamelijk naar 70 willen gaan want alleen duurt het toch altijd een stukje langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ricmaniac schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:17:
Ik ga denk ik ook weer eens voor crusader :) was dat sowieso al van plan omdat crusader voor mij weer een tijd geleden is (volgens mij S6 ofzo)

Nu zie ik dan dat condemn crusader the way to go is dan gaan we die maar eens proberen en komt mooi uit )

Ik speel alleen altijd HC (softcore beleef ik gewoon geen plezier aan) maar moet nog een groepje hebben die gezamelijk naar 70 willen gaan want alleen duurt het toch altijd een stukje langer
Op de TeamSpeak server van Solidarity Gaming (ts.solidaritygaming.com) zijn altijd wel een paar groepjes aan het levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 16:22
Voor het eerst sinds lange tijd geen nieuwe sessie start voor mij. Afgelopen week nog even met mn DH gespeeld. Helaaa is de magie weg voor mij....

Maar goed wel heel veel mee vermaakt en mijn eerste Diablo waar ik echt veel tijd in heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Nog nooit Crusader gespeeld, dus dat gaat 'm worden dit seizoen. Zal vanavond eens kijken of er een groepje te vinden is op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Monk is wel een beetje een klote class om mee te beginnen, maar als er een groepje is die het hele weekend gaat spelen dan kies ik voor Monk (en anders Crusader). Zal in het begin toch flink achterlopen tov de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 08:34

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ik zit er over te denken om ook weer een season te gaan starten :)

Twee vraagjes erover.

Kun je de challenge rift ook spelen als je de uitbreiding niet gekocht hebt?
Is de monk echt zo'n klote class om mee te beginnen? Zo ja, wat is dan dit season de makkelijkste starter class? DH?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparhawk schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:25:
Ik zit er over te denken om ook weer een season te gaan starten :)

Twee vraagjes erover.

Kun je de challenge rift ook spelen als je de uitbreiding niet gekocht hebt?
Is de monk echt zo'n klote class om mee te beginnen? Zo ja, wat is dan dit season de makkelijkste starter class? DH?
Ik ben verscheidene seasons gestart met de monk, ook recent, en ik vind het een prima klasse om mee te starten. Als je na het bereiken van level 70 een exploding palm build gaat runnen, dan kan je prima voorgang maken. Check deze guide voor een mogelijke build. Guide is wel verouderd, maar nog goed te doen.

Wat betreft je andere vraag: ik vind niet dat er slechte starter sets tussen zitten. Persoonlijk vind ik de DH en WD het fijnst om mee te starten, dit season.

Ik twijfel zelf tussen Crusader en Demon Hunter. Reden voor twijfel is de grift push build van de DH, de Marauder/Natalya combi. Nooit gespeeld. Is dat een beetje een snelle build om te spelen? Ben ik wel erg nieuwsgierig naar.

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 15-06-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Inna starter set is niet de beste set. Bij sommige classes heb je met de gifts gelijk de set te pakken die je wilt. Denk dat daarom de meeste de crusader gaan pakken, sterkste build (condemn) uit de game op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:36:
[...]
Ik ben verscheidene seasons gestart met de monk, ook recent, en ik vind het een prima klasse om mee te starten. Als je na het bereiken van level 70 een exploding palm build gaat runnen, dan kan je prima voorgang maken. Check deze guide voor een mogelijke build. Guide is wel verouderd, maar nog goed te doen.

Wat betreft je andere vraag: ik vind niet dat er slechte starter sets tussen zitten. Persoonlijk vind ik de DH en WD het fijnst om mee te starten, dit season.

Ik twijfel zelf tussen Crusader en Demon Hunter. Reden voor twijfel is de grift push build van de DH, de Marauder/Natalya combi. Nooit gespeeld. Is dat een beetje een snelle build om te spelen? Ben ik wel erg nieuwsgierig naar.
Season 6 build guides zijn niet bepaald meer van deze tijd. Sets zijn zo erg gebuffed dat dat niet meer te vergelijken is. In die builds is ook niet de enorme 500% multipliers meeberekend van sommige items. Maar Inna kan prima GR90 aan zonder problemen. Echter is het niet de snelste set als je voornamelijk solo wilt spelen. Inna EP kan maar Wave of Light is tegenwoordig vele malen beter en wordt ook aangeraden om mee te beginnen.

Als je DH gaat spelen en een snelle build wil, waarom kies je dan neit voor een multishot UE build voor farmen en een push set. Je krijgt ze toch allemaal en er is maar 1 allerbeste build die zowel bounties als regulier farmen super snel kan en dat is de speed variant van UE multishot.

Je kan altijd een 2e class hebben en niet jezelf beperken tot maar 1 class dus je kan zowel crus als DH.
RedHat schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:39:
Inna starter set is niet de beste set. Bij sommige classes heb je met de gifts gelijk de set te pakken die je wilt. Denk dat daarom de meeste de crusader gaan pakken, sterkste build (condemn) uit de game op dit moment.
Als je in groepen gaat spelen dan kun je op de wiz na vrijwel direct knallen omdat iedereen zijn sets meteen krijgt. Hoef je alleen de andere items nog via lootshare te regelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Meridius op 15-06-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:24:
[...]

Season 6 build guides zijn niet bepaald meer van deze tijd. Sets zijn zo erg gebuffed dat dat niet meer te vergelijken is. In die builds is ook niet de enorme 500% multipliers meeberekend van sommige items. Maar Inna kan prima GR90 aan zonder problemen. Echter is het niet de snelste set als je voornamelijk solo wilt spelen. Inna EP kan maar Wave of Light is tegenwoordig vele malen beter en wordt ook aangeraden om mee te beginnen.

Als je DH gaat spelen en een snelle build wil, waarom kies je dan neit voor een multishot UE build voor farmen en een push set. Je krijgt ze toch allemaal en er is maar 1 allerbeste build die zowel bounties als regulier farmen super snel kan en dat is de speed variant van UE multishot.

Je kan altijd een 2e class hebben en niet jezelf beperken tot maar 1 class dus je kan zowel crus als DH.

[...]

Als je in groepen gaat spelen dan kun je op de wiz na vrijwel direct knallen omdat iedereen zijn sets meteen krijgt. Hoef je alleen de andere items nog via lootshare te regelen.
Ik weet het. Ik linkte die guide voor de class specifieke tabs, waarin de starter builds beschreven zijn. Die builds run je doorgaans met yellows, tot je je set items gevonden hebt. Die zijn nog steeds viable. Was een reactie op zijn vraag of de Monk een lastige starter was. Met zo'n starter build niet meer. Tot je set items vindt, dan moet je switchen.

Ja, MS is ook een overweging. Meerdere classen spelen ben ik niet zo'n fan van. Ik weet dat ik bij één van de twee dan geen moeite ga doen om gems naar een hoog niveau te brengen. Ik heb ook niet zoveel speeltijd als ik eens had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:34:
[...]
Ik weet het. Ik linkte die guide voor de class specifieke tabs, waarin de starter builds beschreven zijn. Die builds run je doorgaans met yellows, tot je je set items gevonden hebt. Die zijn nog steeds viable. Was een reactie op zijn vraag of de Monk een lastige starter was. Met zo'n starter build niet meer. Tot je set items vindt, dan moet je switchen.

Ja, MS is ook een overweging. Meerdere classen spelen ben ik niet zo'n fan van. Ik weet dat ik bij één van de twee dan geen moeite ga doen om gems naar een hoog niveau te brengen. Ik heb ook niet zoveel speeltijd als ik eens had.
Klopt, maar dan gaat mijn voorkeur toch altijd uit naar de meest up to date varianten van de grotere namen in de community zoals bijvoorbeeld Bluddshed voor guides:
https://www.youtube.com/watch?v=jqmcEsThXJk

Qua progressie kan multishot ook enorm hoog hoog. De nr 4 van vorig season was multi physical met een GR 114. Op nr 10 stond ook een multi met GR 112. Het moet geen doel van je zijn om GR 100 makkelijk aan te tikken als je weinig tijd hebt maar 90s moeten heel makkelijk haalbaar zijn.
Daarnaast kun je dan gems etc hetzelfde houden dus als je 1 class met 1 build wilt spelen die zowel speed als push kan doen, dan is dat zeker een overweging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:43:
[...]
Qua progressie kan multishot ook enorm hoog hoog. De nr 4 van vorig season was multi physical met een GR 114. Op nr 10 stond ook een multi met GR 112. Het moet geen doel van je zijn om GR 100 makkelijk aan te tikken als je weinig tijd hebt maar 90s moeten heel makkelijk haalbaar zijn.
Daarnaast kun je dan gems etc hetzelfde houden dus als je 1 class met 1 build wilt spelen die zowel speed als push kan doen, dan is dat zeker een overweging waard.
Wat is het voordeel van een physical build tov fire?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:49:
[...]
Consistentie in dmg.

Multishot zelf is 360% weapon dmg, de fire rune (Arsenal) is heel handig voor farming omdat de rockets (300% weapon dmg (ballsictics passive niet meegerekend)) naar vijanden zoeken. Echter als je goed oplet dan zul je zien dat die rockets niet altijd naar hun doel gaan omdat er volgens het spel geen vijanden dichtbij zijn en als DH wil je juist heel ver weg staan.

De Full Broadside (physical) verhoogt de dmg van multishot naar 500% en zorgt ervoor dat je een passive slot vrij hebt. Je verliest dan de rockets die met farmen enorm handig zijn echter heb je constante dmg. Die voorspelbaarheid op hogere GRs is cruciaal. Als je rockets de grond aanvallen heb je er niets aan :)

Afhankelijk van je doel dit season kun je voor de standaard fire of cold gaan voor farmen (cold triggered weer Cull of the weak en kun je Thrill of the Hunt vervangen voor iets anders) en dan physical voor push. Vaak is het echter voor de "casual" speler het beste om bij fire te blijven omdat dat het meest veelzijdig is.

Soms is het ook afhankelijk van de drops die je krijgt. Krijg je een super duper physical amulet dan is je keuze snel gemaakt zeg maar ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Meridius op 15-06-2018 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
Deadsmell schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 11:49:
[...]

De damage van Fire is voornamelijk door de rockets en die zijn niet te richten (dwz gaan random ergens heen). Phys gaat heen waar jij t wil en doet totaal vwb damage ong net zoveel. Dat maakt het een stuk gerichter damage dealen.

Vorige seizoen een DH die 90 aan kon (en helaas in de laatste week van dat seizoen is gesneuveld door een hanger van me pc) en die ging letterlijk een paar grift levels omhoog door te veranderen van fire naar physical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Fire is daarentegen te combineren met Magefist en/of Cindercoat. Dat bevalt mij dan weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Wat is de TS van solidarity?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
ts.solidaritygaming.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Uit de openingspost; ts.solidaritygaming.com

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
gewoon een half uur geleden alweer een groepje die torment 10 in 2 minuten gecleared hebben >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Morgen kan ik wat boosts weggeven. In de ochtend / vroege middag.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 16-06-2018 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 12:41
Ik ben toch rustig aan begonnen met een Crusaders, heb deze class nog nooit gespeeld en heb het laatste gespeeld tijdens season 5 ofzo. Ben benieuwd wat her wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Ik word helemaal gek XD zit zoo zwaar tegen een plafond nu in Hardcore.
Moet die Blade of Prophecy vinden voor ik echt hoger kan.

Heb al zo'n 2000 DB gebruikt ook voor het rerollen van een rare naar legendary maar wil maar niet droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Riven schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:26:
Ik ben toch rustig aan begonnen met een Crusaders, heb deze class nog nooit gespeeld en heb het laatste gespeeld tijdens season 5 ofzo. Ben benieuwd wat her wordt :)
Exact hetzelfde. Gear in de basis inmiddels compleet, en para 350 ongeveer. Vanavond proberen boven grift 70 uit te komen en ook een speedbuild voor t13 te maken.
Ricmaniac schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:11:
Ik word helemaal gek XD zit zoo zwaar tegen een plafond nu in Hardcore.
Moet die Blade of Prophecy vinden voor ik echt hoger kan.

Heb al zo'n 2000 DB gebruikt ook voor het rerollen van een rare naar legendary maar wil maar niet droppen.
Ook hetzelfde, tot vanmiddag. Wel iets minder db gekost, 1200 of zo. En 20k shards of zo... maar wel ook een furnace opgeleverd.

[ Voor 35% gewijzigd door Montaner op 17-06-2018 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
RNGesus was mij gunstig gezind vanavond! Binnen 10 minuten twee Krysbin's Sentence, Zei's Stone of Vengeance, Nemesis Bracers en ancient Leoric's Crown. Pestilence speedbuild nagenoeg compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Nog steeds geen Blade of Prophecy. word echt lijp haha. Nu maar 2e crusader aangemaakt gisteren. Recordtijd level 70 :)

4 minuut 6 seconden op character sheet. Ik heb altijd zo'n bijgeloof dat character gebonden is of sommige items wel of niet vaak droppen :P dus me gear even overzetten en dan kijken of ik meer geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ricmaniac schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:05:
Nog steeds geen Blade of Prophecy. word echt lijp haha. Nu maar 2e crusader aangemaakt gisteren. Recordtijd level 70 :)

4 minuut 6 seconden op character sheet.
Ondanks alle voorbereiding ben ik vrijdag(nacht, want console) 5 uur bezig geweest... :| Ik heb me er maar bij neergelegd, ik heb de eindbestemming gehaald dus dat telt.
Alts meenemen kan op console helaas niet, dus zo snel een tweede character levelen is simpelweg niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
DingK schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:07:
[...]

Ondanks alle voorbereiding ben ik vrijdag(nacht, want console) 5 uur bezig geweest... :| Ik heb me er maar bij neergelegd, ik heb de eindbestemming gehaald dus dat telt.
Alts meenemen kan op console helaas niet, dus zo snel een tweede character levelen is simpelweg niet mogelijk.
Nee op pc kan dat ook niet maar heb me Alt laten boosten door iemand.

Pagina: 1 ... 53 ... 73 Laatste