Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 12:35
Meridius schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 10:03:
[...]

Als je vragen hebt dan stel ze gerust, er zijn er genoeg die 2500+ uren (yup 2500+, waaronder ik zelf) in Diablo hebben zitten dus er is een enorme berg aan kennis die je kan aanspreken.
*O* *O* Bijna 9.000 *O* *O*

(Shit, I need a life 8) )

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Ik heb afgelopen week weer eens gespeeld, blijft toch lekker laagdrempelig monsters afslachten. Ik heb nog steeds nooit die Infernal Machine gemaakt. Kunnen de Plans daar voor nou droppen van de Key Wardens of van de bosses die je tegen komt als je door die Portals gaat in dat gebouw in New Tristam?

Speel met een WD trouwens met een grote Gargantuan, XXL Zombie Dog en een permanente grote Spider via een set. Best een gezellige bende zo. Zit niet op een heel hoog niveau, heb wat GR's gedaan en GR 25 kon ik nog prima solo doen.

Is er trouwens een manier om te checken op welke difficulty en met welk 'doel' (zoals rifts/keys/adventure) je de beste kans op een party hebt? Ik heb erg vaak dat ik via Quick Match uiteindelijk toch in een solo game beland. Heel irritant om die dan steeds weer te moeten leaven en met andere input opnieuw te proberen. Ik speel op PS4.

[ Voor 48% gewijzigd door snmght op 06-03-2018 11:10 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
snamgaah schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 11:04:
Ik heb afgelopen week weer eens gespeeld, blijft toch lekker laagdrempelig monsters afslachten. Ik heb nog steeds nooit die Infernal Machine gemaakt. Kunnen de Plans daar voor nou droppen van de Key Wardens of van de bosses die je tegen komt als je door die Portals gaat in dat gebouw in New Tristam?
Dat is ruime tijd geleden veranderd. Keywardens droppen nu machines zodat je direct de portal kan openen in tristam. Het enige wat je dus moet doen is naar act 1-4, keywarden killen op T4 of hoger (dan is het 100% drop chance), portal openen en de uber killen.

Handige bron: http://d3resource.com/difficulties/index.php

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren met o.a. meneer 9000+ uur (ik gok dat ik op 'maar' 1/3e daarvan zit) een zooi Vaults doorlopen. Eindelijk Endless Walk compleet en na een paar rondjes T1 cache ook de RoRG binnen dus double-the-damage door Jade DoT mask. Met cube / gear complete maar eens een T60 geprobeerd en daar had ik 8 minuten over...ruimte genoeg dus en gems zitten op level 35 dus het wordt grinding-time. Voor de volgende portait moeten de gems naar 45 en een conquest. Ik ben er nog niet uit of ik direct probeer door te pushing voor de 75 of dat ik eerst een andere conquest pak...dat beslis ik na de weeklies van Destiny 2 wel :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:41:
Gisteren met o.a. meneer 9000+ uur (ik gok dat ik op 'maar' 1/3e daarvan zit) een zooi Vaults doorlopen. Eindelijk Endless Walk compleet en na een paar rondjes T1 cache ook de RoRG binnen dus double-the-damage door Jade DoT mask. Met cube / gear complete maar eens een T60 geprobeerd en daar had ik 8 minuten over...ruimte genoeg dus en gems zitten op level 35 dus het wordt grinding-time. Voor de volgende portait moeten de gems naar 45 en een conquest. Ik ben er nog niet uit of ik direct probeer door te pushing voor de 75 of dat ik eerst een andere conquest pak...dat beslis ik na de weeklies van Destiny 2 wel :+
:) :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik zoek nog altijd een tweede Unity; de eerste die vrij snel dropte was meteen Ancient, weliswaar zonder slot, maar zonder tweede exemplaar voor m'n follower heb ik daar natuurlijk geen klap aan.
Samen met RoRG - yay, nog meer Act 1 mats stacken - moet er altijd wel één item zijn dat me blijft ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-10 13:46
Ben vorige week weer beginnen met Diablo 3, nadat het ineens weer begon te kriebelen. (Seasonal character)
Nooit een hardcore speler geweest, wel periodes heel fanatiek.
Speel(de) vnl solo door het spel heen. Nu ook solo begonnen met een monk, en heb al wat lucky drops gehad volgens mij. Maar mocht je mij eens online zien in de Tweakers community, mag je mij altijd eens uitnodigen voor een groep.

Wat een verademing is het trouwens dat de crafting spullen geen stash ruimte meer innemen!

[ Voor 2% gewijzigd door Raymon1988 op 08-03-2018 21:28 . Reden: Seasonal toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Gistermiddag uit pure wanhoop maar weer een rondje Act 1 gedraaid, en bij de eerste cache eindelijk die RoRG. Daarmee wat kunnen schuiven in m'n build om een Witching Hour toe te kunnen voegen. Alle openstaande bosses op T13 gepakt voor de Season Journey, GR70 afgetikt, Set dungeon gemastered...
Next up: gem levels en Paragon farmen, en mats stacken voor enchantment/reforges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Raymon1988 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:46:

Wat een verademing is het trouwens dat de crafting spullen geen stash ruimte meer innemen!
Er zijn inderdaad een heleboel "quality of life" verbeteringen doorgevoerd. Daarmee is ook het gebruik van de cube een stuk aangenamer.

Ben je begonnen op season of speel je non-season? Vanuit de GoT clan speelt namelijk 99% momenteel season.

Mocht ik je zien dan kun je altijd even meewandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 16:50
Ik ga dit season ook weer eens meedoen. Me laatste was S10.
Is er nog plek in de GoT clan? zo ja, zou iemand me willen toevoegen? nlight#2790

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Had gisteren tijdens het doen van een bounty in adventure mode (T1) wel een leuke ervaring, ik hoorde zo'n goblin roepje en ben daar toen maar achteraan gegaan want in de campaign kwamen daar bij een kill altijd wel redelijk wat loot uit. De goblin was wat paars en toen ik hem omgelegd had opende er een portal naar My Little Pony land met daarin bergen maar dan ook echt bergen met loot! Moest wel 5-6 keer terug naar town om mijn inventory te legen (lees: stuff dissen bij de smid en gems naar mijn stash over te zetten). Ook veel legendary crafting material (weet de naam niet meer zo) en Deaths Breath.

Merk trouwens wel dat de legendary items die nu droppen niet echt meer beter zijn dan de gear die ik nu draag, ik heb de laatste week nog geen enkel item gehad waarbij ik drie van die groene upgrade percentages zag. Vaak gaat een upgrade van de dps ten koste van recovery of health (of beide).

Is het dus zo dat ik nu op het punt zit dat betere gear alleen m.b.v. set of ancient legendaries te behalen valt? Die droppen nl. nog nauwelijks... Heb inmiddels ook wat plans uit van die Horadic caches gehaald dus ik zou ook wat legendaries kunnen gaan craften. Of is het slimmer dat ik daar nog even mee wacht?

Ook met jewels heb ik tot nu toe nog niets gedaan, mijn huidige gear heeft niet veel slots om wat in te doen en bovendien zag ik al dat je m.b.v. je jewels ook weer nog betere jewels kan craften dus ik dacht dat dat ik ze misschien maar beter daarvoor kon bewaren. Is dat verstandig?

Ten slotte las ik wat over een free class set als je bepaalde doelen in een season haalt, zie ook: http://teambrg.com/diablo-3/d3-fresh-level-70-wizard/ en dan met name de Season Journey Chapters Table. Kan ik deze doelen met mijn Campaign wizard halen door gewoon in Adventure mode bounties enzo te doen? Ik zie ook dat een aantal doelen in Torment 4 en je moet een Greater Rift 20 solo doen. Is dat mogelijk met mijn huidge Wizard character en gear of is dat nog te hoog gegrepen voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
The_Big_Easy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 10:31:
Had gisteren tijdens het doen van een bounty in adventure mode (T1) wel een leuke ervaring, ik hoorde zo'n goblin roepje en ben daar toen maar achteraan gegaan want in de campaign kwamen daar bij een kill altijd wel redelijk wat loot uit. De goblin was wat paars en toen ik hem omgelegd had opende er een portal naar My Little Pony land met daarin bergen maar dan ook echt bergen met loot! Moest wel 5-6 keer terug naar town om mijn inventory te legen (lees: stuff dissen bij de smid en gems naar mijn stash over te zetten). Ook veel legendary crafting material (weet de naam niet meer zo) en Deaths Breath.

Merk trouwens wel dat de legendary items die nu droppen niet echt meer beter zijn dan de gear die ik nu draag, ik heb de laatste week nog geen enkel item gehad waarbij ik drie van die groene upgrade percentages zag. Vaak gaat een upgrade van de dps ten koste van recovery of health (of beide).

Is het dus zo dat ik nu op het punt zit dat betere gear alleen m.b.v. set of ancient legendaries te behalen valt? Die droppen nl. nog nauwelijks... Heb inmiddels ook wat plans uit van die Horadic caches gehaald dus ik zou ook wat legendaries kunnen gaan craften. Of is het slimmer dat ik daar nog even mee wacht?

Ook met jewels heb ik tot nu toe nog niets gedaan, mijn huidige gear heeft niet veel slots om wat in te doen en bovendien zag ik al dat je m.b.v. je jewels ook weer nog betere jewels kan craften dus ik dacht dat dat ik ze misschien maar beter daarvoor kon bewaren. Is dat verstandig?

Ten slotte las ik wat over een free class set als je bepaalde doelen in een season haalt, zie ook: http://teambrg.com/diablo-3/d3-fresh-level-70-wizard/ en dan met name de Season Journey Chapters Table. Kan ik deze doelen met mijn Campaign wizard halen door gewoon in Adventure mode bounties enzo te doen? Ik zie ook dat een aantal doelen in Torment 4 en je moet een Greater Rift 20 solo doen. Is dat mogelijk met mijn huidge Wizard character en gear of is dat nog te hoog gegrepen voor me?
Rainbow gob is altijd erg prettig inderdaad, vooral als je net 70 bent!

Normaal doe je weinig met gecrafte legs, in jou situatie (waarbij je min of meer alles solo doet) zou het best handig kunnen zijn: het doel is om je gear continu te verbeteren (gems in het begin zijn een grote +!) en zo langzaam omhoog te kruipen naar de hogere torment levels (de set items komen daarbij vanzelf) en inderdaad kan je op Normal een Ancient Legendary krijgen, net zo goed dat je super slechte legs op T13 kan krijgen...

Helaas speel je nu op Non-season dus gratis set items zitten er helaas niet in voor je. Wel zou je een nieuw character op seasons kunnen aanmaken en 's avonds even een gewillige mede clannie kunnen aanschieten :*) Hierdoor ben je in no time (ca. 15 min.) op 70 en met wat mee lopen met T13 rifts kan je makkelijk de juiste gear bij elkaar krijgen om aan je Journey te beginnen!

Aanvulling: in een half uurtje ben je dus net zo ver als dat je nu bent met je non-season karakter... _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Apsie schreef op maandag 12 maart 2018 @ 12:30:
[...]

Rainbow gob is altijd erg prettig inderdaad, vooral als je net 70 bent!
Had even gegoogled en het schijnt dat ze best zeldzaam zijn. En dat My Little Pony land heet dus eigenlijk Whimseydale :)
Normaal doe je weinig met gecrafte legs, in jou situatie (waarbij je min of meer alles solo doet) zou het best handig kunnen zijn: het doel is om je gear continu te verbeteren (gems in het begin zijn een grote +!) en zo langzaam omhoog te kruipen naar de hogere torment levels (de set items komen daarbij vanzelf) en inderdaad kan je op Normal een Ancient Legendary krijgen, net zo goed dat je super slechte legs op T13 kan krijgen...
Misschien toch maar eens wat craften en kjiken wat daar uit rolt... Ben nu bang om resources te 'verspillen' omdat de eerste beste loot die dropt nadat ik wat gecraft heb toch weer beter zal zijn, iets wat me in de campaign een paar keer gebeurd is...
Als je naar mijn huidige character kijkt (zie link in mijn vorige post), wat zou je dan als eerste willen verbeteren?
Helaas speel je nu op Non-season dus gratis set items zitten er helaas niet in voor je. Wel zou je een nieuw character op seasons kunnen aanmaken en 's avonds even een gewillige mede clannie kunnen aanschieten :*) Hierdoor ben je in no time (ca. 15 min.) op 70 en met wat mee lopen met T13 rifts kan je makkelijk de juiste gear bij elkaar krijgen om aan je Journey te beginnen!

Aanvulling: in een half uurtje ben je dus net zo ver als dat je nu bent met je non-season karakter... _/-\o_
Hoe gaat dat dan, ik moet een seasonal character aanmaken en dan een public game van een ander joinen en zo delen in de XP? Maar mijn lvl 0 character wordt dan toch gewoon met één shot afgemaakt door een TX elite, hoe overleef ik dat? Of maakt doodgaan niet uit voor de XP en moest ik maar liever niet met een Hardcore character beginnen? :+

En is het nog handig dat mijn nieuwe seasonal character ook een Wizard is, zodat ik sets en andere loot ook voor mijn non-seasonal character kan gebruiken? Of heeft elk character z'n eigen gear stash en gold+crafting materials voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
The_Big_Easy schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:16:
[...]

Had even gegoogled en het schijnt dat ze best zeldzaam zijn. En dat My Little Pony land heet dus eigenlijk Whimseydale :)

[...]

Misschien toch maar eens wat craften en kjiken wat daar uit rolt... Ben nu bang om resources te 'verspillen' omdat de eerste beste loot die dropt nadat ik wat gecraft heb toch weer beter zal zijn, iets wat me in de campaign een paar keer gebeurd is...
Als je naar mijn huidige character kijkt (zie link in mijn vorige post), wat zou je dan als eerste willen verbeteren?

[...]

Hoe gaat dat dan, ik moet een seasonal character aanmaken en dan een public game van een ander joinen en zo delen in de XP? Maar mijn lvl 0 character wordt dan toch gewoon met één shot afgemaakt door een TX elite, hoe overleef ik dat? Of maakt doodgaan niet uit voor de XP en moest ik maar liever niet met een Hardcore character beginnen? :+

En is het nog handig dat mijn nieuwe seasonal character ook een Wizard is, zodat ik sets en andere loot ook voor mijn non-seasonal character kan gebruiken? Of heeft elk character z'n eigen gear stash en gold+crafting materials voorraad?
Zoiezo zijn legendary items beter van kwaliteit (uitzonderingen daargelaten!) dan de gele gear die je nu draagt, dus helm, schouders en mantelpakje zou ik z.s.m. vervangen.

Als het seizoen is afgelopen gaat je karakter en je gear automatisch over naar Non-season dus je bent niets kwijt. Qua gear stash is het beslist niet zo dat je eigen koffers hebt voor ieder karakter... ook de materialen (wit, geel en blauw) is universeel te gebruiken. Wat natuurlijk wel gescheiden is, zijn de diverse modussen: Hard Core non season, Hard Core seasons, softcore non-season, softcore seasons... Je zou uiteraard een Wizard aan kunnen maken maar je kan ook een ander karakter beginnen, beetje variatie kan geen kwaad zullen we maar zeggen 8)

Je kan gewoon een season karakter aanmaken en de vraag stellen om een boost in de clan. Diegene die de boost geeft nodigt je dan uit voor riftjes op T6 (hoger gaat niet als je nog geen 70 bent) en jij blijft dan aan het begin van de rift staan om XP te delen, meestal is het na 3 riftjes gebeurd... Dit is dus niet public maar gewoon een private party!

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08
Wat betreft gems bewaren om ze te combinen naar betere kwaliteit, dat hoeft niet want je kunt je gems altijd weer uit de sockets halen. Je kunt dus prima het beste wat je nu hebt in je sockets stoppen, het er uit halen en in iets nieuws stoppen als je het item vervangt of juist andere gems er in, of ze er uit halen en combinen. Als je in adventure mode wat rifts (voor keys) en dan greater rifts doet dan krijg je ook legendary gems, kun je ook lekker mee experimenteren :)

Overigens zou ik zelf als je net begint met D3 eigenlijk niet adviseren om met iemand anders mee te gaan levelen. Een hoop lol zat er voor mij in door langzaam legendaries en sets zelf te vinden en te bedenken wat je er mee zou kunnen doen. Toen dat eenmaal saai begon te worden omdat het te langzaam ging begon ik eens video's van builds te kijken en zo. Als je nu in één keer alle coole shit je inventory in geramd krijgt als het ware, dan verpest je die fun een beetje voor jezelf. Het hangt er natuurlijk van af waar jij de lol uit haalt, maar sta er even bij stil of dat wel is wat je wil.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
DingK schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:25:
Samen met RoRG - yay, nog meer Act 1 mats stacken - moet er altijd wel één item zijn dat me blijft ontlopen.
Tot je er eentje vindt. Dan vind je de run erna nog 3. RNG my ass ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensonthemove
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 14:25
Zou iemand mij aan de clan toe kunnen voegen: Rensonthemov#2547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
rensonthemove schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:01:
Zou iemand mij aan de clan toe kunnen voegen: Rensonthemov#2547
Vanavond.... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hikatomb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Zou je mij vanavond ook willen toevoegen aan de clan: Hikatomb#2806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Hikatomb schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:16:
Zou je mij vanavond ook willen toevoegen aan de clan: Hikatomb#2806
Ik krijg het nog druk! :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Hydra schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:39:
[...]

Tot je er eentje vindt. Dan vind je de run erna nog 3. RNG my ass ;)
Preach! Inderdaad heb ik intussen 5 of 6 Unity's gevonden, de één nog slechter dan de ander. Op de beste maar een slot gezet en gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Apsie schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 15:17:
[...]
Ik krijg het nog druk! :*)
Even inloggen terwijl je aan het werk bent ;)
Uitleg aan baas: ik ben management taken aan het oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Meridius schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:10:
[...]

Even inloggen terwijl je aan het werk bent ;)
Uitleg aan baas: ik ben management taken aan het oplossen
Hah! Gisteren al de uitnodigingen verstuurd hoor _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Apsie schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:26:
[...]

Hah! Gisteren al de uitnodigingen verstuurd hoor _/-\o_
Whups, even niet naar de dag gekeken 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:34
Na een paar jaar geleden 1 keer de campaign t/m act 4 te hebben gedaan, ben ik vorige week weer begonnen met D3.
Nu met een wizard, redelijk snel de campaign afgerond en begonnen aan rifts. Binnen enkele uurtjes had ik een hele set van firebird's bij elkaar (6 stuks waarvan 1 ancient) en speel er nu mee... is dat veel geluk hebben? Het is namelijk geen seasonal character, ik wist niet eens wat dat was voordat ik me wat meer ging inlezen..
Mijn vraag nu: is het aan te raden om een seasonal character aan te maken of maakt het voor het spelplezier niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
ozothebozo schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:55:
Na een paar jaar geleden 1 keer de campaign t/m act 4 te hebben gedaan, ben ik vorige week weer begonnen met D3.
Nu met een wizard, redelijk snel de campaign afgerond en begonnen aan rifts. Binnen enkele uurtjes had ik een hele set van firebird's bij elkaar (6 stuks waarvan 1 ancient) en speel er nu mee... is dat veel geluk hebben? Het is namelijk geen seasonal character, ik wist niet eens wat dat was voordat ik me wat meer ging inlezen..
Mijn vraag nu: is het aan te raden om een seasonal character aan te maken of maakt het voor het spelplezier niet uit?
Hoeveel (greater) rifts heb je gedaan dan en op welke difficulty (alhoewel dat voor rifts niets zegt volgens mij, het level van de rift is hier meer een indicatie voor, toch?) En heb je die set parts direct als loot gekregen, of heb je e.e.a. zelf laten smeden door je blacksmith? Daar zal je dan toch weer de plans/recipes voor moeten hebben krijgen lijkt me.

Ik zit nl. nu ook met een non-seasonal wizzard te spelen (heb er eerst de campaign mee gedaan) en heb ondertussen zo'n 6 Horadric chests mogen open na het voltooien van bounties op Torment 1, maar ik krijg vnl. plans/recipes voor de smith en jeweler. Af en toe dropt er een legendary als loot, maar de stats daarvan zijn vaak niet een verbetering t.o.v. wat ik al draag/heb. Ancient legendaries heb ik nog geen enkele keer gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:34
The_Big_Easy schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:44:
[...]

Hoeveel (greater) rifts heb je gedaan dan en op welke difficulty (alhoewel dat voor rifts niets zegt volgens mij, het level van de rift is hier meer een indicatie voor, toch?) En heb je die set parts direct als loot gekregen, of heb je e.e.a. zelf laten smeden door je blacksmith? Daar zal je dan toch weer de plans/recipes voor moeten hebben krijgen lijkt me.

Ik zit nl. nu ook met een non-seasonal wizzard te spelen (heb er eerst de campaign mee gedaan) en heb ondertussen zo'n 6 Horadric chests mogen open na het voltooien van bounties op Torment 1, maar ik krijg vnl. plans/recipes voor de smith en jeweler. Af en toe dropt er een legendary als loot, maar de stats daarvan zijn vaak niet een verbetering t.o.v. wat ik al draag/heb. Ancient legendaries heb ik nog geen enkele keer gezien :(
2 door een drop volgensmij, de rest binnen een uur via die dame, Kadala, in het kamp.
Tegen betaling van Blood Shards. Ook daar geluk hebben want het is random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 18:55
The_Big_Easy schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:44:
[...]

Bounties runnen doe je voor de materials die je nodig hebt voor cube items. Legendary powers extracten, rerollen etc. Hiervoor krijg je van elke act specifieke items, samen met wat gold, gear, gems en crafting materials. Als je echt sneller meer set items en legendaries wil hebben raad ik aan om te beginnen met rifts op de moeilijkheid die je makkelijk aan kan en dan opschalen.

Wanneer je genoeg rifts hebt gedaan en wat keystones hebt verzameld kun je greater rifts gaan doen die getimed zijn. Daar krijg je meer loot en droppen er speciale gems die je in ringen en amulet kwijt kunt. Deze kun je (mits je de greater rift op tijd haalt en de rift guardian killt) levelen zodat ze sterker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 09:32
Ook mensen in dit topic die op de PS4 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Die Horadic doosjes die je krijgt uit de bounties hebben vrijwel altijd dezelfde leggies erin zitten. Kan me niet heugen dat ik daar ooit een set-piece uit heb gekregen. Wel kun je uit de Act 1 bounty de ring of royal grandure (kortweg RORG) krijgen. Die zorgt ervoor dat je een set piece minder nodig hebt, met een minimum van 2. Dus als je 5 set pieces hebt, krijg je toch de full set bonus.

Verder ga je die bounties idd enkel doen voor de crafting materials voor de kanai's cube!

Ik wil nog wel eens een public game joinen om sneller door die bounty runs heen te gaan en dan kom je regelmatig nog wat goblins tegen. Die rainbow dingen blijf ik toch elke keer leuk vinden, en de blauwe droppen heel veel leggies en set-items!

Daarnaast, zoals hierboven al gemeld, grifts en rifts voor gear! Hoe hoger hoe beter, maar let wel dat het niet ten koste gaat van de snelheid. Liever 4 minuten voor een GR60, dan 15 voor een GR70!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realshadow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-12-2022
Robertreyez schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:42:
Ook mensen in dit topic die op de PS4 spelen?
Speel zelf op PS4 (alleen season aangezien normal en HC nie meer leuk is met modded items die ze hebben tegenwoordig :S ), v/d week op GR 110 dood gegaan in team (controller schee er mee uit :( ) , nu weer terug op GR70-80 met mn barb.

PS4 tag : Rollnsmoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Besloten om dit seizoen maar eens wat set dungeons te gaan halen voor de wings. Monk, Demon Hunter en Crusader zijn gedaan en nu op naar de Barbarian. En dan volgend seizoen de Wizard en Wich Docter denk ik. Nu alleen nog even iemand vinden die mijn Barbarian naar level 70 wil / kan boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Bisamrat schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:19:
Nu alleen nog even iemand vinden die mijn Barbarian naar level 70 wil / kan boosten :)
Gewoon even langskomen op de teamspeak "ts.solidaritygaming.com". Daar zijn genoeg mensen (waaronder ik) die je zo even naar 70 boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:05

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik was begonnen net na de start van dit seizoen, dacht ik start met de challange rift, dat was net een hele vage build die alleen goed te spelen was door ervaren demon hunters, dus gelijk gedesillusioneerd maar weer afgesloten. Kon me er niet toe zetten verder te spelen. Heb het gevoel dat dit seizoen niet echt iets nieuws te bieden heeft waar ik voor warm kan lopen zoals primal ancients dat wel deden.

Wat vinden jullie van dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Scorpio616 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:32:
[...]

Gewoon even langskomen op de teamspeak "ts.solidaritygaming.com". Daar zijn genoeg mensen (waaronder ik) die je zo even naar 70 boosten :)
70 is al gelukt, nu alleen nog de twee meest debiele barbarian set dungeons halen. Je zou ze bijna met een medespeler doen om het makkelijk te maken :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:46:
Ik was begonnen net na de start van dit seizoen, dacht ik start met de challange rift, dat was net een hele vage build die alleen goed te spelen was door ervaren demon hunters, dus gelijk gedesillusioneerd maar weer afgesloten.
Tja, dan heb je meegedaan aan de meest onmogelijke challenge rift tot nu toe. Die DH is namelijk de top-DH wereldwijd. Hij heeft zelf meerdere pogingen nodig gehad om z'n eigen challenge rift te verbeteren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Ryan1981 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:46:
Wat vinden jullie van dit seizoen?
Seasons moet je absoluut niet meer spelen voor "nieuwe" dingen. Dat tijdperk is al even voorbij. De uitdaging zit hem meer in de vraag die je jezelf moet stellen: wat wil ik bereiken dit season? De uitdaging van een blanco nieuwe char beginnen en die zo ver mogelijk pushen, of misschien achievements halen.
Voor mijzelf heb ik een hoofd doel gesteld en daarna een stretch goal (in het NL klinkt het niet). Hierdoor kun je de motivatie een beetje gaande houden.
Zarhrezz schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 15:19:
[...]

Tja, dan heb je meegedaan aan de meest onmogelijke challenge rift tot nu toe. Die DH is namelijk de top-DH wereldwijd. Hij heeft zelf meerdere pogingen nodig gehad om z'n eigen challenge rift te verbeteren.
Was wel grappig om zijn reactie te zien ja. Het was eigenlijk gewoon een geintje voor de "no set" conquest.

[ Voor 41% gewijzigd door Meridius op 20-03-2018 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Set dungeon allemaal op master gehaald, nu ben ik op zoek naar een andere uitdaging :). Zat te denken aan de cosmic wings, maar dat heeft zo'n erge RNG dat het niet meer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Bisamrat schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:42:
Set dungeon allemaal op master gehaald, nu ben ik op zoek naar een andere uitdaging :). Zat te denken aan de cosmic wings, maar dat heeft zo'n erge RNG dat het niet meer leuk is.
Regenboog zwaard en de hamburger transmog halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Bisamrat schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:42:
Op master? Ik las dat Set Dungeons een fixed difficulty hebben (bron: diablo3fans).

Ik heb gisteren een paar keer geprobeerd om de Set Dungeon voor mijn Wizard met Firebird's Finery te doen, maar ik kom er nog niet klaar mee :(... Speel normaliter op T5 met mijn huidige Wizard build, maar wat ik in die dungeon tegen kom is zeker lastiger...

Zie ik wat over het hoofd, of moet ik zorgen dat ik betere stats of gear krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:20:
[...]

Op master? Ik las dat Set Dungeons een fixed difficulty hebben (bron: diablo3fans).

Ik heb gisteren een paar keer geprobeerd om de Set Dungeon voor mijn Wizard met Firebird's Finery te doen, maar ik kom er nog niet klaar mee :(... Speel normaliter op T5 met mijn huidige Wizard build, maar wat ik in die dungeon tegen kom is zeker lastiger...

Set dungeons hebben een fixed difficulty inderdaad maar je kan een set dungeon halen of hem "masteren". Houdt in een extra objective doen binnen de tijd. Als je dat haalt bij een X aantal dan krijg je cosmetische wings (dacht ik).

Maar misschien helpt deze tutorial je een beetje. Het is een wat oudere maar legt alles nog steeds goed uit. Als iets dan is het makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Meridius schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:06:
[...]

Regenboog zwaard en de hamburger transmog halen?
Heb ik beide binnen :)
The_Big_Easy schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:20:
[...]

Ik heb de guides van http://teambrg.com/diablo-3/ gebruikt voor de set dungeons. Als je de meeste gear hebt is het goed te doen. Daarbij moet je bij een hoop set dungeon juist gear verwijderen omdat je anders teveel damage doet. De video's van Quin69 helpen ook, maar deze zijn bijna allemaal outdated. Hij heeft echter wel handige tips :)

Voor wizard
http://teambrg.com/diablo...geon-build-guide-mastery/

Als het je niet lukt kan er altijd iemand helpen (door bijvoorbeeld alle monster te doden die nog leven nadat je de doelen hebt gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-04 19:28
Zijn er mensen die zin hebben in meta runs? Ik ben een meta wizz aan het maken. Ik kom alleen nu en dan mensen te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Dysi schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:39:
Zijn er mensen die zin hebben in meta runs? Ik ben een meta wizz aan het maken. Ik kom alleen nu en dan mensen te kort.
Wat is een meta run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysi
Meta kan ik denk ik het beste omschrijven als de best mogelijke setup van verschillende classes en builds, solo of in een groep. Hiermee kan je dan hoger pushen in greater rifts dan normaal.
Afgelopen seizoenen bestond de meta uit een bepaalde standaard, namelijk 2 sups een boss killer en een rift clearer. Dit seizoen bestaat de meta uit support barb en support monk, firebird starpact wizz en pesti necro. Daarnaast heb je ook een XP meta. Daarmee kan je de meeste XP per uur verzamelen. Dat is handig voor paragon farming. Deze bestaat uit een supp barb, supp necro en 2 rathma necro's.

Elke competitive game heeft een zo geheten meta. Dit is dan "het beste" op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 11:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik speel in D3 eigenlijk alleen de seasons.
Nu had ik me ten doel gesteld om een keer in de solo leaderboards terecht te komen. Met m'n monk.
Pfff... dat is echt moeizaam te realiseren. In season 12 kwam ik tot en met g rift 99 (de laagste entree in de leaderboards was toen 103).
Wat sommige mensen aan paragonlevels hadden was gewoon insane: no 1 had toen > 4000 p lvls. Daar moet je bijna non-stop voor spelen lijkt me (of daaaaaaaaagen met een 4 mans party grinden).
Nu in season 13 zit ik t/m g rift 93 solo en op p lvl 953. En de top 10 in de leaderboards zit al gemiddeld boven de 2000....

Hoe komen jullie snel aan p lvls? Wellicht doe ik zaken niet goed (flawless royal ruby in helm, gem of ease in weapon, custerian wristguards als bracers + boon of the hoarder in een ring -> daarmee run ik normal rifts in groepen op t 13 voor mats).
Solo runs g rifts > g rift 85 geven me sneller p lvls dan groupruns in normal rifts.
Overigens nog niet full ancient (alleen de ringetjes nog).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysi
Ik speel ook alleen seasons. Solo heb ik met mijn monk in season 12 105 gehaald. ik had aan het eind van het seizoen 1500 paragon. Vergis je niet dat er in voorgaande seizoenen veel botters aanwezig waren. Alle insane paragon lvls (3000+) zijn over het algemeen botters. Je kan het vaak zien aan de time played. Boven de 2000 is nog te doen maar vereist wel hard werken.

Hoe je aan die paragon komt is gewoon efficiënt spelen. Snelle speedbuilds, farm builds en optimale push builds. Daarnaast helpen we elkaar gewoon. Met de necro meta run kan je bijvoorbeeld 100s farmen in 3-5 min. Dat is een hele bulk aan xp per avond. Voor hogere rifts pakken we gele pooltjes voor extra xp voor dat we de rift inleveren (25% extra). Met de push meta zou je in theorie 110 kunnen speedfarmen. Maar zover ben ik nog niet.

Als je zin heb om nu en dan te joinen voeg mij dan toe: Dysi#21868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 11:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

/quote Als je zin heb .... etc.
Zal ik doen, thnx.

Waar vind ik de info van die (push/)meta builds? (support builds neem ik aan op icy-veins?) of reddit / diablofans?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysi
Tao schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:46:

Waar vind ik de info van die (push/)meta builds? (support builds neem ik aan op icy-veins?) of reddit / diablofans?
De beste bron blijft de leaderboard (shift+L) en dan 4 man groups. Hier zie je de beste gear builds. Voor speelstijl kijk ik altijd op youtube. Builds in het algemeen op icy-veins zijn basis builds. Hier kom je even mee vooruit maar zijn geen meta. Ze worden aan het begin van het seizoen gegeven maar niet aangepast aan de meta, wanneer deze veranderd (omdat de pro's weer eens iets leuks bedenken). Ze komen echter vrij goed overeen. Ik pak icy-veins of diablofans er vaak bij voor een eerst blik. Diablofans beperkt zich vaak tot build guides waarbij ik vaak een speelstijl mis die minstens net zo belangrijk is. Daarvoor ga ik naar youtube. Hier wordt naast de build guide ook beeld getoond waarbij je kan zien hoe je het kan/moet spelen. Daarnaast bekijk ik soms ook een high rift clear vanuit de point of view van de class die ik wil spelen. Dan kan ik zien hoe zij het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 16:55

lord_fh

PS5

Vraagje,

Ik heb vroeger Diablo II (en expansion) he-le-maal grijs gespeeld op de PC. jaren gedaan (met pauzes), helemaal verslaafd aan de manier van spelen en alles om Diablo heen (het gevoel)

Nu de vraag:

Inmiddels speel ik op de PS4 (pc niet meer up to date)
Ik zie in de PS4 store dat de Diablo III Eternal Collection in de aanbieding is voor 25 euro.

Maar ondertussen huisje boompje beestje etc dus pas wat meer op de centen en al is het maar 25 euro, ik wil dat niet uitgeven aan iets wat achteraf zonde geld blijkt te zijn omdat ik het niet speel (in de uurtjes dat ik uberhaupt tijd heb om te spelen ivm de kleine)

Is Diablo III qua gevoel net zo goed als Diablo II (of beter) ? m.a.w. als je net als ik Diablo II helemaal geweldig vond en 10.000x hebt gespeeld over en over again, is III zijn geld dan waard ook al is het inmiddels een paar jaar oud ?

[ Voor 3% gewijzigd door lord_fh op 03-04-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Dysi schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:39:
Via de teamspeak/discord (of wat het ook is) van SG zijn er mogelijk meer mensen te vinden voor meta runs dan alleen via de clan. Zo kunnen we makkelijker groepen vol krijgen met een optimale setup.

Op de eerste pagina staan details van hun server maar geen idee of dat up to date is.

[ Voor 9% gewijzigd door Meridius op 03-04-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
lord_fh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:48:
Vraagje,

Ik heb vroeger Diablo II (en expansion) he-le-maal grijs gespeeld op de PC. jaren gedaan (met pauzes), helemaal verslaafd aan de manier van spelen en alles om Diablo heen (het gevoel)

Nu de vraag:

Ik zie in de PS4 store dat de Diablo III Eternal Collection in de aanbieding is voor 25 euro.

Maar ondertussen huisje boompje beestje etc dus pas wat meer op de centen en al is het maar 25 euro, ik wil dat niet uitgeven aan iets wat achteraf zonde geld blijkt te zijn omdat ik het niet speel (in de uurtjes dat ik uberhaupt tijd heb om te spelen ivm de kleine)

Is Diablo III qua gevoel net zo goed als Diablo II (of beter) ? m.a.w. als je net als ik Diablo II helemaal geweldig vond en 10.000x hebt gespeeld over en over again, is III zijn geld dan waard ook al is het inmiddels een paar jaar oud ?
Als je het officiële forum erop na slaat dan is het nogal anders t.o.v. D2, lijkt mij echter dat je het het beste zelf kunt ervaren..... Wat als ik nou zeg: geweldige game (en dat vind ik echt!) en jij vindt het tegenvallen? 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 26-09 11:46
@lord_fh Ik vind het ook een supergame. En nee, het is niet hetzelfde, maar geeft je wel het Diablo gevoel (vind ik).
Voordeel was bij mij thuis: mijn vrouwlief vond het ook leuk, coop is echt wel lekker uitgewerkt.
Ik zou het een kans geven, maar ja, dat ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysi
Meridius schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:23:
[...]

Via de teamspeak/discord (of wat het ook is) van SG zijn er mogelijk meer mensen te vinden voor meta runs dan alleen via de clan. Zo kunnen we makkelijker groepen vol krijgen met een optimale setup.

Op de eerste pagina staan details van hun server maar geen idee of dat up to date is.
Ah ik zal even kijken hoe actief het daar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
lord_fh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 08:48:
Vraagje,

Nu de vraag:

Is zoals anderen al zeggen heel lastig te zeggen en uiteraard ga je in dit topic vooral mensen vinden die het goed vinden (want wat doe je anders na jaren nog in dit topic)...
Het gevoel, tja het is wat je daarmee bedoelt? De gameplay is geweldig van D3, het speelt heerlijk soepel weg, vooral op de console! Qua diepgang kan het volgens sommigen wat minder zijn, maar als je niet zoveel tijd hebt tegenwoordig is dat misschien juist wel een voordeel. Je hoeft niet gigantisch veel tijd te investeren om een goede build bij elkaar te krijgen. Vervolgens kun je wel nog heel veel tijd kwijt zijn aan het perfectioneren van die build met alle juiste stats op je items, maar je kunt de build vrij snel spelen en dan is het heerlijk om even in dat ene uurtje dat je hebt snel wat rifts door te rennen.
Ik zeg doen! :)

Maar als je nog twijfelt... zit er geen demo in de PS4 store?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 16:55

lord_fh

PS5

Gekocht! En.het diablo gevoel is er meteen weer! Top! B-) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Voor degene die zich afvragen hoe moeilijk de huidige challenge rift is: hij is behoorlijk simpel.

Waarschijnlijk heeft degene tussendoor een kop koffie gehaald of iets dergelijks want je houd veel tijd over.

Edit: handleiding;
de 1 en 2 doen de schade, rechter en linkermuis zijn je generators.
1 continue gebruiken zodra hij van cooldown af is, 2 gebruiken wanneer er een groter groepje of elites is.
3 en 4 zijn vrij te gebruiken.

Niet focussen op kleine en enkele mobs, alleen groepen

[ Voor 40% gewijzigd door Meridius op 10-04-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:38:
Voor degene die zich afvragen hoe moeilijk de huidige challenge rift is: hij is behoorlijk simpel.

Waarschijnlijk heeft degene tussendoor een kop koffie gehaald of iets dergelijks want je houd veel tijd over.

Edit: handleiding;
de 1 en 2 doen de schade, rechter en linkermuis zijn je generators.
1 continue gebruiken zodra hij van cooldown af is, 2 gebruiken wanneer er een groter groepje of elites is.
3 en 4 zijn vrij te gebruiken.

Niet focussen op kleine en enkele mobs, alleen groepen
Oh nice, dit is de Condemn build zonder set items. Vast ook bruikbaar voor die no-set Grift 45(?) challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:11:
[...]
Oh nice, dit is de Condemn build zonder set items. Vast ook bruikbaar voor die no-set Grift 45(?) challenge.
EDIT: correctie, dit is inderdaad een complete build zonder legacy of nightmare set. Dan is mijn eerste gedachte in de US geweest |:(

[ Voor 46% gewijzigd door Meridius op 10-04-2018 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:51:
[...]

EDIT: correctie, dit is inderdaad een complete build zonder legacy of nightmare set. Dan is mijn eerste gedachte in de US geweest |:(
Hm, dat bericht op de Battle.net client suggereert inderdaad dat het een LoN build is. Vreemd. Maar goed, ik ben al blij dat de laatste paar challenge rifts een beetje fatsoenlijke waren. Zouden ze vaker moeten doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Gisteren maar eens 200 DB stuk gemaakt aan het upgraden van een rare polearm naar zo'n legendary waarmee je vanuit de cube een portal naar 'Not the cow level' kan openen. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen, slechts één legendary terwijl ik op T8 speelde...

Ik dacht dat er meer gedropped zou worden aangezien de vorige 2 keer dat ik in dat level was (toen lifte ik mee met een paar andere clan leden), ik zeker 5+ legendaries uit die chests kreeg... Wordt die legendary drop-rate nog zo sterk bepaald door de difficulty waarop je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:29:
Gisteren maar eens 200 DB stuk gemaakt aan het upgraden van een rare polearm naar zo'n legendary waarmee je vanuit de cube een portal naar 'Not the cow level' kan openen. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen, slechts één legendary terwijl ik op T8 speelde...

Ik dacht dat er meer gedropped zou worden aangezien de vorige 2 keer dat ik in dat level was (toen lifte ik mee met een paar andere clan leden), ik zeker 5+ legendaries uit die chests kreeg... Wordt die legendary drop-rate nog zo sterk bepaald door de difficulty waarop je speelt?
Ja, heel sterk. Drop chance is op T13 meer dan drie keer zo hoog als op T8.
Beetje zonde van je DB's, die kan je wel beter gebruiken. Die polearm dropt vanzelf een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:29:

Het is een complete zonde om je DBs daar aan te besteden. Het is vele malen beter om ervoor te zorgen dat je een werkende build bij elkaar krijgt waardoor je op T13 kan spelen. Je zit eigenlijk je eigen progressie alleen maar in de weg nu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:02:
[...]

Het is een complete zonde om je DBs daar aan te besteden. Het is vele malen beter om ervoor te zorgen dat je een werkende build bij elkaar krijgt waardoor je op T13 kan spelen. Je zit eigenlijk je eigen progressie alleen maar in de weg nu :/
Ach ja, we maken allemaal wel eens een verkeerde keuze, niet? Maar zal dit idd niet weer doen, het was wel weer een leermoment :). Beste progressie ga ik dus krijgen als ik hogere T levels en Greater Rifts aankan om zo meer legendary drops te krijgen met mogelijk betere rolls/stats dat wat ik nu heb (re-rollen in de cube is onwijs duur). Kan nu GR43 clearen in zo'n 8 minuten; dit is mijn huidge setup. In de Icy-Veins guide staan wel tips en zo, maar het begint denk ik met betere gear met hogere CHC en CHD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
The_Big_Easy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:43:
[...]

Ach ja, we maken allemaal wel eens een verkeerde keuze, niet? Maar zal dit idd niet weer doen, het was wel weer een leermoment :). Beste progressie ga ik dus krijgen als ik hogere T levels en Greater Rifts aankan om zo meer legendary drops te krijgen met mogelijk betere rolls/stats dat wat ik nu heb (re-rollen in de cube is onwijs duur). Kan nu GR43 clearen in zo'n 8 minuten; dit is mijn huidge setup. In de Icy-Veins guide staan wel tips en zo, maar het begint denk ik met betere gear met hogere CHC en CHD...
Mja, in theorie is het eigenlijk wel zo dat als je een complete set hebt, je T13 min of meer "gewoon" aan zou moeten kunnen...
Hier al eens gekeken?
https://www.diablofans.co...g=4&filter-has-item=1582&

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Apsie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:53:
[...]

Mja, in theorie is het eigenlijk wel zo dat als je een complete set hebt, je T13 min of meer "gewoon" aan zou moeten kunnen...
Hier al eens gekeken?
https://www.diablofans.co...g=4&filter-has-item=1582&
Maar hij heeft geen complete set, of zit ik nou scheel te kijken? Volgens mij heeft hij maar 5 firebird's items aan, geen RoRG en mist dus de damage boost en reduction van de laatste set bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Finraziel schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:26:
[...]

Maar hij heeft geen complete set, of zit ik nou scheel te kijken? Volgens mij heeft hij maar 5 firebird's items aan, geen RoRG en mist dus de damage boost en reduction van de laatste set bonus.
Yup, je kijkt scheel oOo , de Rorg komt niet zo goed uit de verf op de webpagina;s ( see: https://eu.diablo3.com/en...e1944-2958/hero/106628656 ) maar als je naar z'n setitems wijst geeft de pagina wel degelijk een volledige set aan... dus...damage zat!! O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Apsie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:51:
[...]

Yup, je kijkt scheel oOo , de Rorg komt niet zo goed uit de verf op de webpagina;s ( see: https://eu.diablo3.com/en...e1944-2958/hero/106628656 ) maar als je naar z'n setitems wijst geeft de pagina wel degelijk een volledige set aan... dus...damage zat!! O-)
Ah vandaar, vroeg me al af waarom hij nog geen ring gecubed had :P
Kom niet zoveel op die site, dus wist niet van die bug en niet zeker of set effects pas oplichten als je de vereiste aantal items aan hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Nou, net nog even een GR50 gedaan en gecleared met 2.30min over. Wel 2x dood gegaan :X Ik ga gewoon erg snel dood als ik even niet oplet :( Moet ik wat aan mijn toughness doen?
Anyways, ik kan de GR clears nog beter even op lagere levels doen, is efficienter lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:28:
Nou, net nog even een GR50 gedaan en gecleared met 2.30min over. Wel 2x dood gegaan :X Ik ga gewoon erg snel dood als ik even niet oplet :( Moet ik wat aan mijn toughness doen?
Anyways, ik kan de GR clears nog beter even op lagere levels doen, is efficienter lijkt me...
Ik denk echt dat je behoorlijk wat informatie mist om net als de rest te kunnen spelen.
Als ik naar je build kijk klopt er het een en ander niet.
- Je hebt een raar wapen wat niets toevoegt
- Je hebt 2 hele rare legendary gems die feitelijk niets toevoegen aan je build (teaguk + toxin)
- Je bracers zijn een rare keuze
- De gewone gems keuze in je broek wijken wat af
- Je belt voegt niets toe aan je build

Al met al snap ik niet waarom je geen kan en klare build volgt zoals al vele malen aanbevolen is hier. Je zit je eigen progressie echt in de weg. Normaliter zou je met een complete set vrij makkelijk T11-T13 aan moeten kunnen. Firebirds is niet echt geweldig voor snel farmen maar je zou het wel aan moeten kunnen.

En boven alles: als je iets niet snapt vraag het dan gewoon want anders is de lol er ook snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Meridius schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:40:
[...]

Ik denk echt dat je behoorlijk wat informatie mist om net als de rest te kunnen spelen.
Als ik naar je build kijk klopt er het een en ander niet.
- Je hebt een raar wapen wat niets toevoegt
- Je hebt 2 hele rare legendary gems die feitelijk niets toevoegen aan je build (teaguk + toxin)
- Je bracers zijn een rare keuze
- De gewone gems keuze in je broek wijken wat af
- Je belt voegt niets toe aan je build

Al met al snap ik niet waarom je geen kan en klare build volgt zoals al vele malen aanbevolen is hier. Je zit je eigen progressie echt in de weg. Normaliter zou je met een complete set vrij makkelijk T11-T13 aan moeten kunnen. Firebirds is niet echt geweldig voor snel farmen maar je zou het wel aan moeten kunnen.

En boven alles: als je iets niet snapt vraag het dan gewoon want anders is de lol er ook snel af.
Bedankt voor je feedback. Ik heb o.a. de icy-veins site bekeken voor wat hulp, maar daar staat Taeguk gewoon als legendary gem tussen Bane of the Trapped en Bane of the Powerfull. Die eerste ben ik nu aan het levelen en die gaat ook die toxin gem vervangen.

Als belt heb ik Hergbrash's Binding en ook die staat gewoon in de recommended build van icy-veins...

Over het wapen, ik heb echt tientallen legendary swords geloot, maar nog geen enkele Deathwish, en dat is nu net het wapen wat voor die build word aanbevolen... Het wapen dat ik nu gebruik geeft me op dit moment de meeste DPS...

En voor wat betreft de bracers, icy-veins beveelt de Ancient Parthan Defenders aan, maar het effect van die braces is om damage met x% reducen voor elke enemy die binnen 25 yards gestunned is. Maar hoe stun ik met mijn build? De bracers die ik nu draag geven me 17% meer fire damage, +7% attack speed en +5% CHC, mijn DPS stijgt wel met deze bracers...

Verder heb ik dit weekend de Convention of Elements ring vervangen door een Unity ring, mijn Templar follower heeft nu ook die Ring i.c.m de 'Your follower cannot die' op zijn relic, dat scheelt wel wat damage en ik lijk hierdoor wat verder te komen. Ik merk ook dat het zaak is om continue enemies te burnen want om zo damage stacks van mijn Firebirds set te maintainen...

In de cube heb ik als wapen de Aether Walker zitten ipv The Grand Vizier, ik vind het echt een stuk sneller bewegen zonder de cooldown van mijn Portal... Bovendien heb ik The Grand Vizier ook nog niet geloot, dus cuben kan ook nog niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door The_Big_Easy op 16-04-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
The_Big_Easy schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:09:
[...]

Bedankt voor je feedback. Ik heb o.a. de icy-veins site bekeken voor wat hulp, maar daar staat Taeguk gewoon als legendary gem tussen Bane of the Trapped en Bane of the Powerfull. Die eerste ben ik nu aan het levelen en die gaat ook die toxin gem vervangen.

Als belt heb ik Hergbrash's Binding en ook die staat gewoon in de recommended build van icy-veins...

Over het wapen, ik heb echt tientallen legendary swords geloot, maar nog geen enkele Deathwish, en dat is nu net het wapen wat voor die build word aanbevolen... Het wapen dat ik nu gebruik geeft me op dit moment de meeste DPS...

En voor wat betreft de bracers, icy-veins beveelt de Ancient Parthan Defenders aan, maar het effect van die braces is om damage met x% reducen voor elke enemy die binnen 25 yards gestunned is. Maar hoe stun ik met mijn build? De bracers die ik nu draag geven me 17% meer fire damage, +7% attack speed en +5% CHC, mijn DPS stijgt wel met deze bracers...

Verder heb ik dit weekend de Convention of Elements ring vervangen door een Unity ring, mijn Templar follower heeft nu ook die Ring i.c.m de 'Your follower cannot die' op zijn relic, dat scheelt wel wat damage en ik lijk hierdoor wat verder te komen. Ik merk ook dat het zaak is om continue enemies te burnen want om zo damage stacks van mijn Firebirds set te maintainen...

In de cube heb ik als wapen de Aether Walker zitten ipv The Grand Vizier, ik vind het echt een stuk sneller bewegen zonder de cooldown van mijn Portal... Bovendien heb ik The Grand Vizier ook nog niet geloot, dus cuben kan ook nog niet :)
Mja, ik kan slecht meepraten over de wizard builds maar als je problemen hebt met doodgaan zou ik toch nog eens kritisch naar je eigen build kijken:
Je gebruikt geen Torrent/Flame ward terwijl dat wel inkomende damage reduceert ?
Je zou als ring de Halo kunnen pakken? (Melee reduce?)

Deze build is geënt op T13, misschien eens proberen?
https://www.diablofans.co...-rohawks-meteor-build-t13

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Gisteren op me seasonal gr80 gedaan. Ging prima. Geen enkel moment in de problemen gekomen en ruim 6 minuten over. Zit dus nog wel wat rek in. Zeker als je bedenkt dat ik nog geen ancient (of primal) bow en quiver heb, bergen gear nog sub-optimal is, slechts 2 caldesan heb gedaan, gems nog wat kan ophogen, nog "maar" 790 paragon punten heb. Prima seizoen als je t mij vraagt:)

Vervolgens ook nog ff met een public game meegedaan. Grift 93 zonder enig probleem....let wel dat ik ZWAAR aan het meeliften was met een stelletje malloten die dit met 2 vingers in de neus deden....ik heb toch nog wat te leren blijkt:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Apsie schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:39:
[...]
Je gebruikt geen Torrent/Flame ward terwijl dat wel inkomende damage reduceert ?
Ben gisteren op je advies maar eens geswitched van Disintegrate/Convergence naar Arcane Torrent/Flame ward en ik moet zeggen dat het zo wel beter gaat. Vooral mobs gaan een stuk sneller dood heb ik het idee. Moet nog wel oppassen dat ik niet pal voor zo'n flame cannon of zo ga staan of dat ik ineens midden in van die groene toxic blubber sta, dan gaat mijn health wel snel naar beneden.

Als ik dood ga komt dat meestal door de 'deathrattle' van elites waarbij dan meerdere 'mini nukes' of 'freezing traps' (weet zo niet hoe die dingen heten maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel) tegelijkertijd afgaan en ik nog niet weg ben. Dat is vaak instant death als ik dan niet gered kan worden door een Meteor van m'n Firbird set...

Gisteravond in mijn laatste GR run (level 50 dacht ik, T11 equivalent) eindelijk een Deathwish geloot oOo. Die gaan we morgen maar eens equipen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:41:
[...]
Moet nog wel oppassen dat ik niet pal voor zo'n flame cannon of zo ga staan of dat ik ineens midden in van die groene toxic blubber sta, dan gaat mijn health wel snel naar beneden.
Een oud gezegde: Don't stand in the fire.

Tenzij je 1 miljard+ toughness hebt moet je daar nooit in blijven staan. Als ik daar in blijf staan dan met welke dmg character dan ook gaat mijn hp ook bergafwaarts.

Als je ergens naar toe loopt altijd even kijken of er geen gekke dingen op je pad komen en als dat zo is ervoor of erna stoppen. Het is vaak beter om die 2-3 sec extra te besteden dat je veilig staat in plaats van direct dmg proberen te doen. Hetzelfde voor de frozen pulse, lightning etc mobs, ontwijken is beter dan dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:25
@The_Big_Easy Halo of Karini nemen, storm armor in je skills ipv Hydra. Je wilt dat je Sigil maar 1 spender heeft en dat is meteor.
Astra presence is zinloos, beter illusionist nemen. Teleport 'safe passage' rune. Ik gebruik zelf Galvanizing Ward ipv blur i.c.m. magic weapon deflection en Ashnagar bracers.

Verder rorg is zonde van ring slot, dus gewoon 6 set aan (i.e. shoulders vervangen voor fb shoulders)
Je kan in je helm vit gem doen en 6 cc rollen. Je sigil naar 4 arcane per crit.

Deathwish is ook wel essentieel... misschien iets voor upgraden :)

https://eu.diablo3.com/en/profile/Varesa-2819/hero/61610308

Ooh en voor farmen t13... tja d'r gaat weinig boven Vyr spec als wizard O-)

[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 17-04-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
The_Big_Easy schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 09:41:
[...]

Ben gisteren op je advies maar eens geswitched van Disintegrate/Convergence naar Arcane Torrent/Flame ward en ik moet zeggen dat het zo wel beter gaat. Vooral mobs gaan een stuk sneller dood heb ik het idee. Moet nog wel oppassen dat ik niet pal voor zo'n flame cannon of zo ga staan of dat ik ineens midden in van die groene toxic blubber sta, dan gaat mijn health wel snel naar beneden.

Als ik dood ga komt dat meestal door de 'deathrattle' van elites waarbij dan meerdere 'mini nukes' of 'freezing traps' (weet zo niet hoe die dingen heten maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel) tegelijkertijd afgaan en ik nog niet weg ben. Dat is vaak instant death als ik dan niet gered kan worden door een Meteor van m'n Firbird set...

Gisteravond in mijn laatste GR run (level 50 dacht ik, T11 equivalent) eindelijk een Deathwish geloot oOo. Die gaan we morgen maar eens equipen :).
Fijn dat dat beter gaat, let wel: je Death wish is alleen maar voor meer damage, je gaat nog steeds even snel dood.... :>

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 02:45
Iemand toevallig die Diablo3 ook op PS4 heeft ? en toevallig een hardcore character voor mij kan boosten :P dat is de laatste trophy die ik nog moet voor Platinum

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
^ bovenstaande nog steeds :P niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 16:28
Kun je daar niet gewoon een public torment 6 joinen? Weet niet in hoeverre de xbox anders is.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Neles7 schreef op zondag 29 april 2018 @ 11:28:
Kun je daar niet gewoon een public torment 6 joinen? Weet niet in hoeverre de xbox anders is.
nee kom nooit iemand tegen. als ik solo iets join ondanks dat me game public staat vind die nooit iemand.
Speel normaliter op PC en nooit problemen mee maar wil even die platinum trophy afmaken op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 16:28
Ricmaniac schreef op zondag 29 april 2018 @ 15:55:
[...]

nee kom nooit iemand tegen. als ik solo iets join ondanks dat me game public staat vind die nooit iemand.
Speel normaliter op PC en nooit problemen mee maar wil even die platinum trophy afmaken op ps4.
Op pc is het idd makkelijk genoeg. Reddit al eens geprobeerd?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strokjer2
  • Laatst online: 04-05 12:37
Hi, is er een Diablo ( hc ) clan hier? Zou graag willen joinen.. Strokjer#2757 (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Voor degene die het zich afvroegen is de "challenge" rift deze week een beetje te doen is:

Whirlwind barb met veel extra tijd

Zonder de map te kennen of de build optimaal te gebruiken had ik nog (dacht ik) 2,5 minuut over.
Als je geen idee hebt hoe je die build moet spelen: 1, 2, 3, 4 indrukken en daarna rechtermuis ingedrukt houden. Bij elke elite pack 1, 2, 3, 4 weer doen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nog 205 bounties voor platinum :)

ps4 speler die misschien morgen avond split bounties wil pushen (NON-SEASONAL HC of Normal kan allebei)

ik clear erg snel solo maar split bounties is toch net ff wat sneller :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
We made it :) 500 bounty grind was lang maar we hebben platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
zo, ik ben lekker bezig Malthael is kapot en ben nu 69. zit te twijfelen wat te doen.

Volgens het grote internet gewoon rifts tot je een ons weegt. Maar eigenlijk wil ik die kanais cube ontdekken. En nog ff wat bounties doen en lekker een beetje trutten in game :)

Kan je nou met een gewoon karakter ook die season set halen? Ik vind het een beetje lastig om info te verzamelen, ik kijk veel op icy-veins en alles maar het is of gericht op spelers die al jaren spelen of echte beginners. Ik hang daar nog een beetje tussenin.

Heb diablo ooit gekocht en nooit gespeeld wat echt een beetje dom was...

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
pyrofielo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 09:13:
zo, ik ben lekker bezig Malthael is kapot en ben nu 69. zit te twijfelen wat te doen.

Volgens het grote internet gewoon rifts tot je een ons weegt. Maar eigenlijk wil ik die kanais cube ontdekken. En nog ff wat bounties doen en lekker een beetje trutten in game :)

Kan je nou met een gewoon karakter ook die season set halen? Ik vind het een beetje lastig om info te verzamelen, ik kijk veel op icy-veins en alles maar het is of gericht op spelers die al jaren spelen of echte beginners. Ik hang daar nog een beetje tussenin.

Heb diablo ooit gekocht en nooit gespeeld wat echt een beetje dom was...
Nee, een season begin je altijd met een compleet nieuw karakter, ook zonder toegang tot je non-season stash. Als je huidige karakter niet al season is kun je daar dus ook niet de season goals mee halen (waar je oa die set mee krijgt).

Maar ik zou me daar ook nog niet al te druk om maken eigenlijk. Ga gewoon doen waar jij zin in hebt, kijk wat er dropt en probeer daar zelf leuke builds mee te maken. Nee daar ga je waarschijnlijk geen hele hoge level rifts mee clearen, maar in eerste instantie gaat het er om lol te hebben in de game, toch?

Overigens is die season set dus ook niet uniek, het is een normale set die je ook gewoon random kunt vinden. Hij is alleen bedoeld om mensen in de season wat vlotter naar end game te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Ohhh lekker trutten dus! Ga nog wel ff achter die cube aan :)

edit:
70 geworden gister en de kubus opgehaald. Maar jeetje wat een ingewikkeld ding, ik merk dat ik nog ernstig veel mats mis wat ik niet zo goed snap want ik salvage werkelijk alles.

[ Voor 60% gewijzigd door pyrofielo op 11-05-2018 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
pyrofielo schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 11:54:

edit:
70 geworden gister en de kubus opgehaald. Maar jeetje wat een ingewikkeld ding, ik merk dat ik nog ernstig veel mats mis wat ik niet zo goed snap want ik salvage werkelijk alles.
Kun je iets specifieker zijn waar nog een vraag ligt voor je? Het is namelijk behoorlijk veel informatie die we zouden moeten uitschrijven om dingen duidelijker te maken als we geen richting hebben :)

Ask away zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:58

edit:
Bij de blacksmith kun je nog gear breken voor materials.

Hoe heten die dingen ook al weer breaths oid droppen van mobs. De rest kan ik me niet meer heugen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024

edit:
Bounties doen , per act krijg je bepaalde items die je dan kan gebruiken in de cube :)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Meridius schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:10:
[...]

Kun je iets specifieker zijn waar nog een vraag ligt voor je? Het is namelijk behoorlijk veel informatie die we zouden moeten uitschrijven om dingen duidelijker te maken als we geen richting hebben :)

Ask away zou ik zeggen!
Nou als ik battle.net characters zie dan hebben ze items staan in die cube. Ik heb een amulet die laag level is maar wel leuke specials. Kan ik die in die cube gebruiken? ik snap gewoon niet hoe.

Daarbij begrijp ik dat je gear kan upgraden en rerollen maar geen idee hoe. Ik heb aardig wat normale mats want ik salvage van alles. maar geen legendary mats. want legendaries bewaarde ik voor de cube. of is dat stom?

verder ben ik lekker bounties aan het doen en afentoe een normal rift. rifts ben ik nog een beetje slapjes voor geloof ik. Ik ram er wel doorheen maar echt niet in 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-10 15:25
De cube heeft een lijst met recepten zeg maar. Van daaruit kun je in de meeste gevallen de ingrediënten toevoegen. Voor het toevoegen van items in de cube heb je van alle bounty mats 1 exemplaar nodig, plus 5 death's breath. Deze kunnen vanaf level 60 droppen van elites. Het level van dat item is niet relevant. Het gaat alleen om het effect. Als je screenshots wilt van het proces moet je het zeggen. Kan ze eventueel wel maken als ik thuis ben.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
pyrofielo schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:47:
[...]
Nou als ik battle.net characters zie dan hebben ze items staan in die cube. Ik heb een amulet die laag level is maar wel leuke specials. Kan ik die in die cube gebruiken? ik snap gewoon niet hoe.
De cube heeft een (12?) tal aan mogelijkheden. Als je hem gehaald hebt (act 3, ruins of sesheron wat op normal kan) en hem open hebt staan staat er rechts onderin het cube scherm een icoontje voor een boek. Hier kun je alle recipes zien.
Een van die pagina's heeft de tekst "Extract legendary power", dat kost 1 van elke bounty mats plus een paar deaths breath. Door dit te gebruiken vernietig je de legendary item maar kun je de orange tekst van het item vervolgens "activeren". Het eruit halen van de power is onafhankelijk van level en kan dus al op een level 1 item. Daarnaast wordt er door het eruit halen altijd de maximale waarde van de power genomen. Bijvoorbeeld 300-500% dmg increase voor skill X wordt dan dus in de cube 500%. Je hebt 3 verschillende slots in de cube die je tegelijk actief kan hebben, wapen, armor en ringen/amulet. Je kunt alle mogelijke legendary powers uit het spel in de cube krijgen (van niet-set items, dus orange items) maar dus enkel 3 per keer actief hebben, een uit elke categorie.
Daarbij begrijp ik dat je gear kan upgraden en rerollen maar geen idee hoe. Ik heb aardig wat normale mats want ik salvage van alles. maar geen legendary mats. want legendaries bewaarde ik voor de cube. of is dat stom?
Wederom zoals boven uitgelegd is een andere pagina van het cube boek "Upgrade rare". Dit is een geel item upgraden door 50 geel, 50 blauw, 50 wit en 25 deaths breath te besteden naar een legendary item van dat bepaalde type. Dus een geel zwaard upgraden kan nooit een amulet worden. Een helm upgraden kan dus ook nooit een paar schoenen worden. Legendary items bewaren kan altijd maar je hebt er maar een paar enkele nodig, je hoeft ze absoluut niet allemaal te bewaren want op een gegeven moment heb je ook geen ruimte meer. Met meer ervaring komt vanzelf wat wel en niet bewaard moet worden maar dat is een heel ander iets. Misschien dat we, of iemand, ingame mee kan kijken naar wat je al hebt en dergelijken.
verder ben ik lekker bounties aan het doen en afentoe een normal rift. rifts ben ik nog een beetje slapjes voor geloof ik. Ik ram er wel doorheen maar echt niet in 5 minuten.
Afhankelijk van je doel en welk niveau je speelt kun je uit rifts een boel meer progressie halen maar het afwisselen met bounties is ook heel goed. Mocht je namelijk een legendary item krijgen die slechte rolls heeft dan kun je die met 5 van elke bounty mats weer rerollen naar een (misschien wel) betere.

Als extra is er ook nog een pagina in het cube boek waarmee je set items (groen) kan rerollen naar een willekeurige andere van diezelfde set. Hierdoor kun je bijvoorbeeld als je 4x shoulders vind, ze rerollen naar 4 verschillende zodat je de set mogelijk compleet kan krijgen.

Hopelijk geeft dit al wat meer informatie. Voor meer vragen of onduidelijkheden roep maar, voor vele van ons is er zo ontzettend veel normaal/standaard geworden dat we wat informatie skippen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Ben inmiddels na het re-rollen voor een Ancient Deathwish over gegaan naar de recommended Meteor Wizard build, mijn huidige setup is hier te zien: https://eu.diablo3.com/en...gEasy-1544/hero/106106394
Welk item zou ik hierin nog het beste kunnen re-rollen voor betere stats?

Anyway, ik heb een tijd geleden al de GR 45 Solo zonder set items conquest gedaan, maar om mijn extra stash tab te verdienen moet ik voor dit seizoen nog een Conquest voltooien. Welke andere conquest is nog enigzins solo te doen?

Ik zag GR 75 solo ook staan in het lijstje, maar heb op dit moment nog de nodige moeite met overleven op GR 65 :( Of moet/kan ik 's avonds in de clan een verzoek indienen voor een conquest, b.v. het verslaan van alle bosses binnen 20 minuten (een andere conquest uit het lijstje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we het hopen...voor mij wordt dit het eerste season waar ik het Guardian portrait niet ga scoren, de motivatie is gewoon weg. M'n tijd gaat nu naar Destiny 2 / Hearthstone, na zoveel jaar DIII natuurlijk niet erg, maar een opvolger zit ik zeker wel op te wachten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou het vreemd vinden als ze Diablo 4 niet op de Blizzcon maar op de E3 zouden aankondigen. Blizzard is normaal ook niet heel erg actief op de E3..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Angeloonie schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:29:
[...]

Zou het vreemd vinden als ze Diablo 4 niet op de Blizzcon maar op de E3 zouden aankondigen. Blizzard is normaal ook niet heel erg actief op de E3..
Dat is ook zeker waar, dat ze het bewaren voor Blizzcon. Maar het zou voor Blizzcon wel een enorme boost zijn als ze tijdens de E3 een teaser laten zien met een mooie verwijzing naar de komende Blizzcon waar veel meer te zien zal zijn.
Pagina: 1 ... 52 ... 73 Laatste