Zo moeilijk is dat eigenlijk helemaal niet.
Start season - level tot 70 - doe chapter i t\m iv --> Starter set is binnen. Hierna is het belangrijk te weten wat je nodig hebt om je starter set goed te laten performen. Je zoekt niet naar BiS gear maar goed genoeg.
Thorns heeft baat bij attack speed geen dmg, dus een dagger is je keuze van wapens.
Vanuit dit punt begin je met het farmen van riftjes voor basis gear, shards en keys.
Dan zit je binnen een redelijke tijd op Torment X / Gr 50-60. Door dit te farmen verdien je een ton aan materialen voor te gambelen. Alle dubbele set pieces van de GR set bewaar je want Set Reroll. Crap rolls maakt niet uit, de 6-set bonus carried je in het begin.
Begin je met condem zul je vermoedelijk ook nog niet genoeg CDR hebben (56%) dus pak je een zodiac for the time being. Crown kun je uit story mode halen.
Dan moet je nog 3 key items:
- Furnance --> Upgrade rare 2h mace, de pool is klein.
- frydehr's wrath --> Kadala / Upgrade Rare 2h CRUSADER shields (Ik had geluk en kreeg hem snel van kadala, je kijkt hier naar de legendary proph. hoe dichter bij 800% hoe beter. CDR of CHC erop en done)
- Blade of Prophecy --> Het grootste RNG item. Veel spelen en een beetje geluk helpen hier enorm bij. Upgrade rare 2h swords tot je erbij neer valt.
En daarnaast wat @
schaapiej zegt, ik heb vrij veel positieve RNG in diablo.
Je mag me overigens altijd toevoegen, geen idee hoe actief ik deze week ga zijn maar ik kan je makkelijk door t13 / speed gr 60-70s tillen.