Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
ormagon schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:33:
[...]

Ah is die nog actief? In de FP is de laatste aanmelding uit 2014 dus ben daar niet mee bezig gegaan.
Still going strong!
Zeker de eerste paar weken van elk season is het volle bak in de clan.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:16

scorpie

Supra Addict

Weet iemand of de configuratie die je in Diablo 3 zet machine-specific zijn? Of worden deze in je online profile opgeslagen? Ik heb namelijk een laptop met wat mindere specs dan mn desktop pc, en volgens mij kan ik de Diablo 3 configuratie niet machine-specific opslaan. (Zoeken op Diablo 3 configuration of setting levert me alleen maar resultaten op over bepaalde character builds..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Dat wordt opgeslagen op de pc zelf en niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17:16

scorpie

Supra Addict

Hmm dat dacht ik eerst ook, maar werd even verward doordat de resolutie ineens wel heel hoog stond ingesteld, en daarna wellicht de overige settings ook. Maargoed, ik geloof het nu wel weer, dank :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:35
Ik geloof dat we hier met z'n allen wel aan toe zijn...

Season 12 will end on the following dates:
North America: Sunday, February 11 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Sunday, February 11 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Sunday, February 11 @ 5:00 p.m. KST

Season 13 will begin about two weeks afterward on the dates below:
North America: Friday, February 23 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Friday, February 23 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Friday, February 23 @ 5:00 p.m. KST

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of er nog changes gaan komen aan gear voor S13. Ik zie dat er 3 classes op leaderboard 120+ cleared hebben...ziek.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Apsie schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 08:11:
Ik geloof dat we hier met z'n allen wel aan toe zijn...

Season 12 will end on the following dates:
North America: Sunday, February 11 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Sunday, February 11 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Sunday, February 11 @ 5:00 p.m. KST

Season 13 will begin about two weeks afterward on the dates below:
North America: Friday, February 23 @ 5:00 p.m. PST
Europe: Friday, February 23 @ 5:00 p.m. CET
Asia: Friday, February 23 @ 5:00 p.m. KST
Seizoen 12 duurde wel een beetje lang inderdaad, maar gelukkig me paragon hoger gekregen dan me non seasonal. Ben ook benieuwd of ze iets aan die rathma meta gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
tukkEEEr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:45:
[...]

Seizoen 12 duurde wel een beetje lang inderdaad, maar gelukkig me paragon hoger gekregen dan me non seasonal. Ben ook benieuwd of ze iets aan die rathma meta gaan doen.
Waarom? Er zijn juist meerdere Meta's mogelijk, dat is juist de clou van dit seizoen en deze patch?
Juist de meerdere mogelijkheden maakt dit seizoen min of meer geslaagd?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Apsie schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Waarom? Er zijn juist meerdere Meta's mogelijk, dat is juist de clou van dit seizoen en deze patch?
Juist de meerdere mogelijkheden maakt dit seizoen min of meer geslaagd?
Helemaal mee eens. Heerlijke patch. Alle classes kunnen spelen en net zo goed mee kunnen komen bevalt me prima.

Aankomend seizoen ga ik weer voor een DH. Twijfel nog tussen de Shadow Impale of the ue multishot. Vind beide erg lekker spelen dus het zal afhankelijk zijn van welke gear ik als eerste binnen heb:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmStaffBabs
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-07-2023
Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier op het forum en helemaal nieuw in de PC wereld.

Heb na lang meelezen op de Tweakers site en het forum een mooie pc build uitgezocht en deze pas geleden besteld.
Deze is nu binnen en omdat ik op mijn PS4 heel veel Diablo 3 heb gespeeld wil ik deze ook heel graag op de PC gaan spelen.
Nu speelde ik op de PS4 een Hammerdin en daar heb ik best wat speeluren mee gemaakt al zeg ik het zelf...
Geloof dat deze rond de Paragon 700 zit.

Heb gister Diablo dus op mijn PC gezet met de uitbreiding erbij en begonnen met spelen.
Na wat rondkijken op internet heb ik gekozen om een HotA Barb te maken omdat deze mij heel erg leuk spelen lijkt.
Ik heb de storyline uitspeeld en heb lvl 70 behaald, nu dus klaar om Rifts en bounty's te gaan doen en mijn gear bij elkaar te spelen.
Nu houd mijn kennis daar al aardig op wat betreft Diablo 3, op de PS4 heb ik mijn gear bij elkaar gespeeld en heb ik altijd 1 van mijn gearstats gererold tot het een goeie was maar buiten dat en een Legendary power uit een gearpiece halen en deze gebruiken uit de cube kom ik niet.

Ik ben hier dus gekomen om hopelijk wat mensen te vinden om zo nu en dan mee samen te spelen, en gaandeweg dus meer te leren over wat er allemaal mogelijk is kwa gear upgraden en misschien wel andere dingen die ik nog niet wist.

Ook zag ik dat jullie gebruik maken van Teamspeak alleen alle linkjes in de begin post zijn/lijken mij wat gedateerd?
Is en een actieve link naar "jullie" teamspeak groep?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en zie ik jullie graag ingame!

<GoT>AmStaffBabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
AmStaffBabs schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:32:
Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier op het forum en helemaal nieuw in de PC wereld.

Heb na lang meelezen op de Tweakers site en het forum een mooie pc build uitgezocht en deze pas geleden besteld.
Deze is nu binnen en omdat ik op mijn PS4 heel veel Diablo 3 heb gespeeld wil ik deze ook heel graag op de PC gaan spelen.
Nu speelde ik op de PS4 een Hammerdin en daar heb ik best wat speeluren mee gemaakt al zeg ik het zelf...
Geloof dat deze rond de Paragon 700 zit.

Heb gister Diablo dus op mijn PC gezet met de uitbreiding erbij en begonnen met spelen.
Na wat rondkijken op internet heb ik gekozen om een HotA Barb te maken omdat deze mij heel erg leuk spelen lijkt.
Ik heb de storyline uitspeeld en heb lvl 70 behaald, nu dus klaar om Rifts en bounty's te gaan doen en mijn gear bij elkaar te spelen.
Nu houd mijn kennis daar al aardig op wat betreft Diablo 3, op de PS4 heb ik mijn gear bij elkaar gespeeld en heb ik altijd 1 van mijn gearstats gererold tot het een goeie was maar buiten dat en een Legendary power uit een gearpiece halen en deze gebruiken uit de cube kom ik niet.

Ik ben hier dus gekomen om hopelijk wat mensen te vinden om zo nu en dan mee samen te spelen, en gaandeweg dus meer te leren over wat er allemaal mogelijk is kwa gear upgraden en misschien wel andere dingen die ik nog niet wist.

Ook zag ik dat jullie gebruik maken van Teamspeak alleen alle linkjes in de begin post zijn/lijken mij wat gedateerd?
Is en een actieve link naar "jullie" teamspeak groep?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en zie ik jullie graag ingame!
Voor mijzelf, ik zit voor geen goud op Teamspeak: ik zie mezelf al brullen in de huiskamer terwijl m'n ega lekker Goede tijden aan het kijken is :9
Misschien is het makkelijker als je eerst jezelf aansluit bij de clan? Typen (In de clan!) werkt ook prima om wat medespelers te vinden hoor 8) Nu het seizoen bijna is afgelopen is het wat stilletjes maar als het seizoen net begint is het altijd wel wat drukker... _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
lekker dit. Game hangt. Keihard in een grift, nu is me condemn crus dood:S

Iemand enig idee hoe ik na kan gaan waarom het spel vastloopt? Eventlog is leeg.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
boomr schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:16:
lekker dit. Game hangt. Keihard in een grift, nu is me condemn crus dood:S

Iemand enig idee hoe ik na kan gaan waarom het spel vastloopt? Eventlog is leeg.
Mja, de enige zekerheid van het spelen op HC is dat je uiteindelijk een keer dood gaat...
Kan idd een DC zijn of een vervelend monster (Grrr, looking at you Malthael! 2 weken geleden een WD kwijtgeraakt waar ik 91 mee gehaald had...)

Oorzaak van een hickup in de game kan zoveel factoren hebben: Windows, hardware te warm, micro onderbreking in je internet verbinding.... Gewoon slikken en weer doorgaan. Ik mag aannemen dat je reserve gear hebt opgebouwd?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Speel zelf altijd HC en gebruik altijd 1 skill slot voor de 'gratis 1x dood gaan' skill, met name vanwege dee hick-ups of mobs die je ineens cagen als alles op cooldown staat midden in een rivier van ellende.

Tot nu toe ben ik eigenlijk nooit meer een mannetje verloren, hoewel, toen ik een hart-attack rijker was toen ineens de dood-gaan bonus aansprong en in blinde paniek de verkeerde knopjes ging indrukken :X
Maar dat doe je dan (hopelijk) geen tweede keer meer :+

Zelfs toen was ik na een half uurtje wel weer boven-jan. Gebeurde in een HC groepje waarbij iedereen zich toch een beetje kut voelde en dan runnen ze je nieuwe HC ventje in no-time wel weer naar 70. Al heb je daar je gear niet mee terug, maar zie het als een mooie opportuniteit om is die andere build is te proberen met troep wat nog in je stash zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik ben ook een die-hard HC speler, ik ken de situaties, je doet alles goed, bent heel voorzichtig, geen blinde rushes etc., maar als het spel, of meestal de PC "hangt", dan is dat echt k*t.
Dus geen virusscanners die automatisch gaan scannen, geen auto updates, geen andere programma's in de achtergrond, geen wireless internet, geen energie savers etc.
Mocht dat allemaal niet helpen, dan maar een lazy shotgun crusader o.i.d.
Verder succes en als je hulp nodig hebt, ik hoor het wel.

Nieuwe seizoen zit eraan te komen, geen patches, geen nieuwe content, ik weet nog niet of ik daar wel aan ga meedoen.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:58
sorcees schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:20:

Nieuwe seizoen zit eraan te komen, geen patches, geen nieuwe content, ik weet nog niet of ik daar wel aan ga meedoen.
Is toch altijd leuk om weer eens een fresh start te doen? Los van nieuwe content / patch changes.
Ik heb recent op offseason een Condemn crusader gemaakt en die bevalt me zééér goed. Heerlijke build voor zowel speedfarm T13 / GR90 en pushen! Had gedacht om daar eens een season mee te starten.
Maar aan de andere kant ga je dan weer geen groups vinden, in het begin wilt iedereen met barb/3x necro speedfarmen...
Misschien eerst een necro maken dan maar??

[ Voor 5% gewijzigd door Phaex op 05-02-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik laat het afhangen van de compleetheid van m'n non-season cube en nog openstaande class achievements...dit season Crusader helemaal afgevinkt, binnenkort maar eens kijken wat er op de andere classes nog openstaat (sommige classes zijn al wel 90%+ compleet, een paar andere wat meer te doen).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmStaffBabs
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-07-2023
Vraagje, ik heb inmiddels al een paar dagen geleden een community request gedaan alleen is deze nog steeds niet geaccepteerd. is er misschien iemand die dat zou kunnen doen?
ik zou het ook leuk vinden om in de Tweakers Clan te zitten maar weet niet wat de mogelijkheden daartoe zijn?

<GoT>AmStaffBabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
AmStaffBabs schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:17:
Vraagje, ik heb inmiddels al een paar dagen geleden een community request gedaan alleen is deze nog steeds niet geaccepteerd. is er misschien iemand die dat zou kunnen doen?
ik zou het ook leuk vinden om in de Tweakers Clan te zitten maar weet niet wat de mogelijkheden daartoe zijn?
Tja, eind van het seizoen, het is op de clan en in de community nagenoeg uitgestorven.... Al een aantal dagen met soms 2 of 3 man, maar heb ook al regelmatig solo gezeten 's avonds..

Als je je battlenet profiel even doorgeeft zal ik je vanavond toevoegen op de clan.... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Laatst online: 16-12-2021
Speel al sinds de release van D3 en doe met elke season mee, maar de verveling slaat aardig toe bij mij.
En toch doe ik elke keer weer mee met een nieuw season, maar de drive is er wel een beetje uit.
De laatste patch heeft het zeker wat interessanter gemaakt, maar ik mis nieuwe content. Nieuwe levels, nieuwe sets voor bestaande classes, nieuwe bestemming voor m'n 110+ ramaladni's gift. Zeer irritant dat je die alleen maar voor wapens kan gebruiken. Zou liever zien dat je ze ook voor ringen of amuletten kan gebruiken.
Aan de leaderbords doe ik niet mee, zorg er voor dat ik boven grift 70 kom ivm primals. Leaderbords worden verneukt door cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, bekend gevoel voor velen denk ik. De power creep over het laatste jaar is zodanig dat Journey niet echt een uitdaging meer is. Daarnaast is er op gebied van achievements voor de meesten na 4+ jaar ook niet zoveel meer te doen. Maar laten we wel wezen..."na 4+ jaar". Dat we zo lang spelen zegt toch al een hoop.

Neemt niet weg dat de game nu wel echt in maintenance mode zit. De laatste patch heeft het overgrote deel van de sets viable / relevant gemaakt...wellicht dat er nog een tweak-rondje komt, maar dat zal het zijn. Het is vooral wachten op de aankondiging van D4 en dan nog wat vinden om ons (de tussenliggende 1-2 jaar) mee te vermaken tot die release...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Zarhrezz schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:42:
Tja, bekend gevoel voor velen denk ik. De power creep over het laatste jaar is zodanig dat Journey niet echt een uitdaging meer is. Daarnaast is er op gebied van achievements voor de meesten na 4+ jaar ook niet zoveel meer te doen. Maar laten we wel wezen..."na 4+ jaar". Dat we zo lang spelen zegt toch al een hoop.

Neemt niet weg dat de game nu wel echt in maintenance mode zit. De laatste patch heeft het overgrote deel van de sets viable / relevant gemaakt...wellicht dat er nog een tweak-rondje komt, maar dat zal het zijn. Het is vooral wachten op de aankondiging van D4 en dan nog wat vinden om ons (de tussenliggende 1-2 jaar) mee te vermaken tot die release...
Hmm one can only dream ;-)
Ik vind het helemaal niet zo erg dat D3 op z'n einde loopt, dat wilt hopelijk zeggen dat er "soon™" iets nieuws komt :)

[ Voor 26% gewijzigd door Phaex op 09-02-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Laatst online: 16-12-2021
Zarhrezz schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:42:

Er gaan een soort van geruchten dat de Druide nog naar D3 gaat komen als class.
Al denk ik dat ze er verstandiger aan doen om die meteen naar D4 te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
ShellGhost schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:32:
Speel al sinds de release van D3 en doe met elke season mee, maar de verveling slaat aardig toe bij mij.
En toch doe ik elke keer weer mee met een nieuw season, maar de drive is er wel een beetje uit.
De laatste patch heeft het zeker wat interessanter gemaakt, maar ik mis nieuwe content. Nieuwe levels, nieuwe sets voor bestaande classes, nieuwe bestemming voor m'n 110+ ramaladni's gift. Zeer irritant dat je die alleen maar voor wapens kan gebruiken. Zou liever zien dat je ze ook voor ringen of amuletten kan gebruiken.
Aan de leaderbords doe ik niet mee, zorg er voor dat ik boven grift 70 kom ivm primals. Leaderbords worden verneukt door cheats.
Mjah cheats, en van die koekwouzen die letterlijk 8 uur per dag aan het raggen zijn naar Paragon levels. Ik volg die Marwan regelmatig op twitch en die zit dit seizoen dus over de 4K paragon. Das niet goed meer. Die kerel heeft een full time baan aan Diablo:) Hij en z'n matties farmen grift 107. Farmen. Grifts van tussen de 3 en 4 minuten. Gaat helemaal nergens meer over.
Iemand met een baan kan daar niet bij in de buurt komen. Ik kan het thuis niet verkopen dat ik om half 5 na mijn werk nog es ff de hele avond boven ga zitten:)

Ik ben ENORM blij met de laatste patch. Geen gedoe meer met welke char en build dit seizoen de beste is, gewoon spelen wat je leuk vind. Ik weet nog dat seizoen dat de wizards helemaal de bom waren. ik heb een hekel aan wiz. Kan daar niet mee spelen. Heb me dat seizoen echt de pleuris geërgerd aan diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08
boomr schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Mjah cheats, en van die koekwouzen die letterlijk 8 uur per dag aan het raggen zijn naar Paragon levels. Ik volg die Marwan regelmatig op twitch en die zit dit seizoen dus over de 4K paragon. Das niet goed meer. Die kerel heeft een full time baan aan Diablo:) Hij en z'n matties farmen grift 107. Farmen. Grifts van tussen de 3 en 4 minuten. Gaat helemaal nergens meer over.
Iemand met een baan kan daar niet bij in de buurt komen. Ik kan het thuis niet verkopen dat ik om half 5 na mijn werk nog es ff de hele avond boven ga zitten:)

Ik ben ENORM blij met de laatste patch. Geen gedoe meer met welke char en build dit seizoen de beste is, gewoon spelen wat je leuk vind. Ik weet nog dat seizoen dat de wizards helemaal de bom waren. ik heb een hekel aan wiz. Kan daar niet mee spelen. Heb me dat seizoen echt de pleuris geërgerd aan diablo.
Iemand met een full time baan en een gezin bedoel je dan dus... Mij gaat het ook veel te ver hoor, maar puur op tijd zou ik dat best kunnen naast mijn 6 uur per dag reguliere baan waarmee ik prima in mijn levensonderhoud kan voorzien.
Maar het is toch ook logisch dat iemand die zijn leven basically om een specifieke game laat draaien veel hoger komt dan iemand met andere prioriteiten?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Eigenlijk is het toch ook maar zielig als je dag in dag uit niets anders te doen hebt dan een game spelen. Enige uitzondering wel voor de zeer populaire streamers die er grof geld mee verdienen maar dat zijn de uitzonderingen en niet de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Nou ja ieder z'n ding natuurlijk. Ik heb vroeger regelmatig op vrijdagavonden een uurtje of 4 aaneen Diablo gespeeld en dan ben ik het ook echt totaal beu! Kan me niet voorstellen dat ik hele werkdagen hetzelfde spel zou kunnen spelen. Maar als je je geld kunt verdienen met gamen/streamen heb je het volgens mij toch best aardig voor elkaar gespeeld. Er zijn ergere banen te bedenken:)

Allemaal al besloten wat het aankomend seizoen gaat worden? Volgens mij start dat donderdag of vrijdag al voor EU. Ik ga zelf voor een DH. Gezien die shadow set volgens mij in de rewards zit zal ik beginnen met een shadow impale, en daarna op zoek gaan voor alle spullen voor de ue multishot build. Heb die off-season een vrij aardig en vermaak me daar wel mee. Gezien ik vrijdagavond niet kan zal ik zaterdag overdag wel ergens komen zagen om een boostje:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Even een vraagje, speel sinds begin dit jaar voor het eerst D3 en RoS (kerst aanbieding van Blizzard), en het is best leuk, beetje farmen en af en toe wat vinden waarmee je je stats kan oppoetsen.

Nu heb ik net gisteren Diablo afgemaakt aan het eind van act 4, maar alhoewel ik op expert speel (kan niet hoger want eerste keer dat ik speel) vind ik het eigenlijk maar een piece of cake, er zit niet veel uitdaging in het spel. Verreweg het meeste wat ik tegenkom is binnen een paar seconden dood en ik zie mijn life bar niet eens iets naar beneden gaan. Ook Diablo was een eitje, denk dat ik één keer mijn life bar op 70% heb zijn staan, maar heb geen health globes of heals nodig gehad... Is dat normaal dat de moeilijkheidsgraad zo laag ligt?

En wanneer droppen die set legendaries nu? Heb er pas één gehad, dus als je een hele set bij elkaar wil krijgen dan gaat me dat enorm veel tijd kosten. Of is de drop rate van dat soort items een stuk hoger als je na je eerste run in campaign mode kan switchen naar adventure mode?

Ter info, ben nu net begonnen aan Act 5 en dit is mijn character (een wizard).

Wat kan ik als ik straks aan het eind van RoS ook met Maltheal heb afgerekend (die kant zal het wel uitgaan vermoed ik :)) het beste doen, adventure mode ingaan met andere classes? Of verder gaan met mijn Wizard? Advies is welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
The_Big_Easy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:29:
Even een vraagje, speel sinds begin dit jaar voor het eerst D3 en RoS (kerst aanbieding van Blizzard), en het is best leuk, beetje farmen en af en toe wat vinden waarmee je je stats kan oppoetsen.

Nu heb ik net gisteren Diablo afgemaakt aan het eind van act 4, maar alhoewel ik op expert speel (kan niet hoger want eerste keer dat ik speel) vind ik het eigenlijk maar een piece of cake, er zit niet veel uitdaging in het spel. Verreweg het meeste wat ik tegenkom is binnen een paar seconden dood en ik zie mijn life bar niet eens iets naar beneden gaan. Ook Diablo was een eitje, denk dat ik één keer mijn life bar op 70% heb zijn staan, maar heb geen health globes of heals nodig gehad... Is dat normaal dat de moeilijkheidsgraad zo laag ligt?

En wanneer droppen die set legendaries nu? Heb er pas één gehad, dus als je een hele set bij elkaar wil krijgen dan gaat me dat enorm veel tijd kosten. Of is de drop rate van dat soort items een stuk hoger als je na je eerste run in campaign mode kan switchen naar adventure mode?

Ter info, ben nu net begonnen aan Act 5 en dit is mijn character (een wizard).

Wat kan ik als ik straks aan het eind van RoS ook met Maltheal heb afgerekend (die kant zal het wel uitgaan vermoed ik :)) het beste doen, adventure mode ingaan met andere classes? Of verder gaan met mijn Wizard? Advies is welkom!
Allereerst, welkom in Sanctuary!

Story mode is inderdaad niet heel uitdagend tot je de moeilijkheidsgraad kunt opschroeven. Het echte werk begint daarna pas. Na act 5 lekker verder met je wizard en adventure mode doen tot lvl 70. Op dat lvl zullen ook alle sets en endgame uniques gaan droppen.

En S13 zal voor mij een Barb worden denk ik, of mss een wizard. Monk en DH hebben de beste starter sets maar die heb ik al grijs gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Nephalem op 20-02-2018 09:46 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boomr schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:22:
Allemaal al besloten wat het aankomend seizoen gaat worden? Volgens mij start dat donderdag of vrijdag al voor EU. Ik ga zelf voor een DH. Gezien die shadow set volgens mij in de rewards zit zal ik beginnen met een shadow impale, en daarna op zoek gaan voor alle spullen voor de ue multishot build.
Ik neig ook sterk naar DH vanwege de Impale set. Ik wil ook nog eens WD Barber doen, maar ja, LoN is geen goede start setup. Impale is wel een goede farm set.
The_Big_Easy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:29:

Yup, eerste play-through / Expert is sort of de tutorial. Pas als je straks 70 bent en de hele campaign hebt gehad, kan je echt aan de gang.

Adventure mode is wel wat je zal gaan doen. Het is wel zo dat de meesten Season zullen gaan doen. Je begint dan weer op 0. Als je het spel nog aan het leren bent, is dat wellicht niet het meest handige. Op non-season door met je karakter is waarschijnlijk handiger.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Apsie schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:56:
[...]

Tja, eind van het seizoen, het is op de clan en in de community nagenoeg uitgestorven.... Al een aantal dagen met soms 2 of 3 man, maar heb ook al regelmatig solo gezeten 's avonds..

Als je je battlenet profiel even doorgeeft zal ik je vanavond toevoegen op de clan.... 8)
Zou je mij ook willen toevoegen aan de GoT clan? Mijn battle.net ID is TheBigEasy#1544.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
The_Big_Easy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:01:
[...]

Zou je mij ook willen toevoegen aan de GoT clan? Mijn battle.net ID is TheBigEasy#1544.
Alvast bedankt!
Ik ben vanavond online, ik stuur je dan een uitnodiging _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:24
Hyped voor nieuw seizoen vanavond :) zet je schrap.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 18:55
psych schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:31:
Hyped voor nieuw seizoen vanavond :) zet je schrap.
Hoezo hyped? Is er daadwerkelijk iets veranderd sinds seizoen 12 (behalve de cosmetische rewards)?
Qua builds en skills is er geen patch meer geweest toch, of komt die nog? * Tarz kan hier niet kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Slechte timing/planning van mij, vanavond en morgen geen tijd... zondag maar eens naar 't season kijken.
Denk dat ik maar eens voor de Monk ga. SWK is best een leuk setje om gratis te krijgen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er nog niet uit...Shadow en Jade zijn beide enorm goede starter sets (DPS op 2-piece). Shadow is wat mij betreft net iets beter omdat weapon upgrade 50/50 is en dus sneller naar 6-piece te farmen. Aan de andere kant wil ik wel eens LoN Barber proberen en dan is WD starten wel handiger.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:55
Kan iemand mij vertellen hoe laat het nieuwe seizoen begint? Ik kan er nooit wijs uit worden en ik hoor weer tegenstrijdige berichten.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:46
Visgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:25:
Kan iemand mij vertellen hoe laat het nieuwe seizoen begint? Ik kan er nooit wijs uit worden en ik hoor weer tegenstrijdige berichten.
17:00 Nederlandse tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:24
Tarz schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:03:
[...]

Hoezo hyped? Is er daadwerkelijk iets veranderd sinds seizoen 12 (behalve de cosmetische rewards)?
Qua builds en skills is er geen patch meer geweest toch, of komt die nog? * Tarz kan hier niet kijken...
Hyped omdat opnieuw starten altijd zo leuk is dat is alles. Builds en skills heb je gelijk in!

Btw op PlayStation is de season nog niet begonnen :/

[ Voor 6% gewijzigd door psych op 23-02-2018 19:53 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Zometeen toch maar met een kleine vertaging S13 starten, deze keer een Monk, stricktly HC natuurlijk.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:28
Diablo blijft leuk elk seizoen een andere class/set. Deze keer condem crusader. Solo gr82 (nog geen push) en 2p gr90 down. Moet solo ook wel kunnen.

Edit:
Prima openingsweekend al zeg ik het zelf.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/zvzDa/a3b0daf3a7.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Neles7 op 25-02-2018 22:11 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Lekker bezig Neles!
Zelf na vrijdag avond weinig meer online geweest ivm werk maar barb is erg leuk, veel builds nog nooit of al heel lang niet meer gespeeld. Mis nog wat ringen om bepaalde builds effectief te kunnen spelen (een lvl 70 band of might, focus). Leap quake is heerlijk voor wat hogere content maar niet echt een t13 speedbuild.

Eerste primal ook al equipped, al levert het vrij weinig op aangezien het een zodiac ring is :D

[ Voor 12% gewijzigd door Nephalem op 25-02-2018 22:51 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Neles7 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 01:37:
Diablo blijft leuk elk seizoen een andere class/set. Deze keer condem crusader. Solo gr82 (nog geen push) en 2p gr90 down. Moet solo ook wel kunnen.

Edit:
Prima openingsweekend al zeg ik het zelf.
[afbeelding]
Hoe kom je zo snel aan je gear? Ik heb nog steeds de starter set en een twee set items voor de GR build.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Bisamrat schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:27:
[...]

Hoe kom je zo snel aan je gear? Ik heb nog steeds de starter set en een twee set items voor de GR build.
Tsja het is Neles. Die heeft altijd zo veel geluk, hij mag ook niet in de buurt van een treinspoor komen! :+ :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Bisamrat schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:27:
[...]

Zo moeilijk is dat eigenlijk helemaal niet.

Start season - level tot 70 - doe chapter i t\m iv --> Starter set is binnen. Hierna is het belangrijk te weten wat je nodig hebt om je starter set goed te laten performen. Je zoekt niet naar BiS gear maar goed genoeg.

Thorns heeft baat bij attack speed geen dmg, dus een dagger is je keuze van wapens.

Vanuit dit punt begin je met het farmen van riftjes voor basis gear, shards en keys.

Dan zit je binnen een redelijke tijd op Torment X / Gr 50-60. Door dit te farmen verdien je een ton aan materialen voor te gambelen. Alle dubbele set pieces van de GR set bewaar je want Set Reroll. Crap rolls maakt niet uit, de 6-set bonus carried je in het begin.

Begin je met condem zul je vermoedelijk ook nog niet genoeg CDR hebben (56%) dus pak je een zodiac for the time being. Crown kun je uit story mode halen.

Dan moet je nog 3 key items:
- Furnance --> Upgrade rare 2h mace, de pool is klein.
- frydehr's wrath --> Kadala / Upgrade Rare 2h CRUSADER shields (Ik had geluk en kreeg hem snel van kadala, je kijkt hier naar de legendary proph. hoe dichter bij 800% hoe beter. CDR of CHC erop en done)
- Blade of Prophecy --> Het grootste RNG item. Veel spelen en een beetje geluk helpen hier enorm bij. Upgrade rare 2h swords tot je erbij neer valt.

En daarnaast wat @schaapiej zegt, ik heb vrij veel positieve RNG in diablo.

Je mag me overigens altijd toevoegen, geen idee hoe actief ik deze week ga zijn maar ik kan je makkelijk door t13 / speed gr 60-70s tillen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Neles7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:45:
[...]
Stomme Neles :P

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Neles7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:45:
[...]

Zo moeilijk is dat eigenlijk helemaal niet.

Start season - level tot 70 - doe chapter i t\m iv --> Starter set is binnen. Hierna is het belangrijk te weten wat je nodig hebt om je starter set goed te laten performen. Je zoekt niet naar BiS gear maar goed genoeg.

Thorns heeft baat bij attack speed geen dmg, dus een dagger is je keuze van wapens.

Vanuit dit punt begin je met het farmen van riftjes voor basis gear, shards en keys.

Dan zit je binnen een redelijke tijd op Torment X / Gr 50-60. Door dit te farmen verdien je een ton aan materialen voor te gambelen. Alle dubbele set pieces van de GR set bewaar je want Set Reroll. Crap rolls maakt niet uit, de 6-set bonus carried je in het begin.

Begin je met condem zul je vermoedelijk ook nog niet genoeg CDR hebben (56%) dus pak je een zodiac for the time being. Crown kun je uit story mode halen.

Dan moet je nog 3 key items:
- Furnance --> Upgrade rare 2h mace, de pool is klein.
- frydehr's wrath --> Kadala / Upgrade Rare 2h CRUSADER shields (Ik had geluk en kreeg hem snel van kadala, je kijkt hier naar de legendary proph. hoe dichter bij 800% hoe beter. CDR of CHC erop en done)
- Blade of Prophecy --> Het grootste RNG item. Veel spelen en een beetje geluk helpen hier enorm bij. Upgrade rare 2h swords tot je erbij neer valt.

Je mag me overigens altijd toevoegen, geen idee hoe actief ik deze week ga zijn maar ik kan je makkelijk door t13 / speed gr 60-70s tillen.
T13 kan ik vrij snel door heen, dus dat zit wel goed. De niet set-items heb ik trouwens bijna allemaal al (zelfs voor de speed farm build). Alleen de Blade of Prophecy nog niet. Het is echt puur de set items welke ik mis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 16:58
Dit weekend ook voor het eerst weer eens serieus meegedaan.
Dit keer weer een Barbarian gemaakt. Moet zeggen dat er een boel builds zijn waarmee je kan pushen, lijkt erop dat de balans tussen de sets aardig op orde is.

Ik speel solo met een HoTa build en heb zonder problemen Grift 80 gedaan, kan nog wel een stukje hoger als ik echt ga pushen.
Met 4 man speel ik een support barb en daarmee hebben we nu Grift 101 gedaan (dps necro, dps wizard, support monk en support barb). Als we hier hoger willen hebben we meer dmg nodig, probleem is alleen dat we erg veel lag hebben als ik teveel mobs pull icm meteor wizard.

Al met al weer een boel plezier na een tijdje niet mee gedaan te hebben.

Diabloprogress wil alleen niet updaten, werkt die site nog of hebben meer mensen daar last van?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Bisamrat schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:10:
[...]

T13 kan ik vrij snel door heen, dus dat zit wel goed. De niet set-items heb ik trouwens bijna allemaal al (zelfs voor de speed farm build). Alleen de Blade of Prophecy nog niet. Het is echt puur de set items welke ik mis :'(
Spaar Keys --> run hoogste speed greater die je kunt --> kadala / set reroll moet het toch wel snel kunnen.

Kwestie van tijd voor de set compleet. Vooral set reroll is goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepica
  • Laatst online: 02-07 12:03
Neles7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Spaar Keys --> run hoogste speed greater die je kunt --> kadala / set reroll moet het toch wel snel kunnen.

Kwestie van tijd voor de set compleet. Vooral set reroll is goud.
Absoluut dit, bruteforcen van drops werkt helaas niet in D3.

Alles in dit season gedaan wat ik wou doen op de journey na, erg spijtig dat de curses conquest WEER gebugged is.
Misschien nog eens hardcore proberen en kijken of ik daar de 75 solo kan halen maar verder ben ik alweer klaar mee.

Jammer dat een season zo snel af te ronden is.

<PMNX> Patho#21683

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij was WD het langst geleden (Arachyr in S7) en Jade is nu wel erg goed, dus daarmee begonnen (ik ga wellicht dual-class dit season en pak de 8 set dungeons quest...daar staan er nog een hoop op de ToDo list). Niet heel veel kunnen spelen (~10-11 uur) maar T7 gaat al wel, hoewel ik squishy ben. DPS is het probleem niet; alles met DoT is 1-shot op de 6-piece en bosses / RGs is 1-2 2-piece hits.

Op het moment dus focus op gamble van bracers voor de extra DR, daarna belt voor extra Haunts per cast voor snellere spread (en dus kills door 2-piece hits). Upgrades vooralsnog naar staff voor de auto-Locust, die cast kost momenteel teveel tijd / moeite. Daarnaast wordt het ceremonial knife pas nuttig met bracers + off-hand.

De Lingering Spirit rune op Haunt is echt wel supersterk...hij komt in geen build guide voor, maar dat is wat mij betreft onterecht; gewoon het feit dat je kan pre-casten / stacks opbouwen zodat alles dat on-screen komt direct een Haunt op zich heeft is echt enorm sterk. Je begint dan direct met 1-shotting zonder eerste te hoeven wachten tot de eerste Haunt gecast + geland is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Iemand die het erg vind om mij vanavond ff een boost te geven tot max lvl?
Als mijn barb gegeared is doe ik het met alle plezier terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Doxiz schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:59:
Iemand die het erg vind om mij vanavond ff een boost te geven tot max lvl?
Als mijn barb gegeared is doe ik het met alle plezier terug :).
Ik ben als het goed is wel online, SC season.
Je mag me toevoegen dan kan ik je wel even boosten, ik zit ook in de Tweakers community maar ik zie niet altijd alles langskomen ivm clan messages en massa indentify messages 8)7 (Axewi#2874)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Axewi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:06:
[...]

Je mag me toevoegen dan kan ik je wel even boosten, ik zit ook in de Tweakers community maar ik zie niet altijd alles langskomen ivm clan messages en massa indentify messages 8)7 (Axewi#2874)
Thanks kerel, ga ik vanavond zeker doen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 19:46
Dit seizoen maar eens Crusader opgepakt.
Best leuke character, al vind ik de thorns build niet echt geweldig.
Soms ben je mega tanky en soms ga je enorm hard dood (als je bombardment mist of nog niet is afgevuurd)
Daarnaast heb ik af en toe het idee dat als ik een Monster hit, dit niet altijd geregisteerd wordt.. dus soms gewoon 0 dmg doe en vervolgens gaat ineens de healthbar met een drop naar beneden (net als het cleave effect, dit triggert ook niet elke hit naar mijn idee..)

Langzaam maar eens sparen voor andere set items en andere builds proberen.

Vind het in elk geval altijd weer leuk om van niets te beginnen en weer op te bouwen :D

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jurjen08 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:09:
Soms ben je mega tanky en soms ga je enorm hard dood (als je bombardment mist of nog niet is afgevuurd)
Daarnaast heb ik af en toe het idee dat als ik een Monster hit, dit niet altijd geregisteerd wordt.. dus soms gewoon 0 dmg doe en vervolgens gaat ineens de healthbar met een drop naar beneden (net als het cleave effect, dit triggert ook niet elke hit naar mijn idee..)

Vind het in elk geval altijd weer leuk om van niets te beginnen en weer op te bouwen :D
Als je enorm hard dood gaat, dan gaat er iets fout in je build. Met Belt of the Trove heb je binnen je damage reduction window altijd meerdere bombardment casts, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb deze build enkele seasons geleden veel gespeeld, toen hij geïntroduceerd werd, en nooit toughness problemen gehad. Ik was geen moment squishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Jurjen08 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:09:

Ik had ook redelijk wat rare thoughness momenten met invoker maar ik was ontzettend blij toen ik over kon stappen naar condemn. Wat is Invoker een flink RSI opwekkende build zeg (nee ik vind de nieuwe naam KANS echt kansloos).

Als ik online ben en je mee wilt lopen met mij voor lootshare dan stuur me maar even een berichtje. Meestal in de avonden wel online.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Meridius schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:07:
[...]

Ik had ook redelijk wat rare thoughness momenten met invoker maar ik was ontzettend blij toen ik over kon stappen naar condemn. Wat is Invoker een flink RSI opwekkende build zeg (nee ik vind de nieuwe naam KANS echt kansloos).

Als ik online ben en je mee wilt lopen met mij voor lootshare dan stuur me maar even een berichtje. Meestal in de avonden wel online.
Kan ik ook meelopen met mijn cruisader :). Zit nog met Invoker aangezien ik set items mis voor Condemn (overige items heb ik al). T13 is geen probleem en GR65 ook (geen idee hoe hoog ik ermee kan).

Met Invoker moet je een beetje op de cooldowns letten, maar opzich is het wel een leuke build, waarbij je erg snel elites / Rift bosses sloopt (hoe meer thorns damage hoe sneller). Maar grote mob packs zijn gevaarlijk, daar kan je (met skills op cooldown) ineens dood zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Bisamrat op 28-02-2018 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Bisamrat schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:51:
[...]
Kan ik ook meelopen met mijn cruisader :). Zit nog met Invoker aangezien ik set items mis voor Condemn (overige items heb ik al). T13 is geen probleem en GR65 ook (geen idee hoe hoog ik ermee kan).

Met Invoker moet je een beetje op de cooldowns letten, maar opzich is het wel een leuke build, waarbij je erg snel elites / Rift bosses sloopt (hoe meer thorns damage hoe sneller). Maar grote mob packs zijn gevaarlijk, daar kan je (met skills op cooldown) ineens dood zijn.
Ik vind het prima, T13 / GR 60 kunnen we goed speedfarmen :)

En wat betreft het snel elites killen: met mijn condemn speed farm build is het 1 druk op de condemn knop en een groepje elites explodeert synchroon ;) T13 RG is 2x drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
RIP Monk op HC GR62.

ongeveer 2 uurtjes nadat ik me laatste hadrigs gift had.
Zat vast tussen een paar elites met van die lightning circles en had niet door dat net voor dat gevecht me sweeping wind stacks weg waren gegaan waardoor me wave of light niet genoeg damage meer deed.

Nu maar weer opnieuw grinden. maar duurt zoo veel langer zonder hadrigs gift. had pas 8 uur playtime dus ook nog geen vervangende set.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Zo, zojuist met 4 man groep Grift 108 kunnen doen, met de huidige gear kan 109 misschien ook nog maar we hebben al wel de betere rifts nodig nu om uit te komen met de tijd.

Solo nog niet weer bezig geweest dus daarmee zit ik nog steeds op 85 maar daar kan ik nog wel een stuk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ricmaniac schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:16:
RIP Monk op HC GR62.

ongeveer 2 uurtjes nadat ik me laatste hadrigs gift had.
Zat vast tussen een paar elites met van die lightning circles en had niet door dat net voor dat gevecht me sweeping wind stacks weg waren gegaan waardoor me wave of light niet genoeg damage meer deed.
Och dat is niet fijn, maar daarom speel ik ook niet heroic heb ik de ballen niet voor _/-\o_

Gisteren eindelijk alle Crusader Akkhan set items bij elkaar, mis ik nog de Blade of Prophecy (heb ik zelfs twee van nodig :/). Laat die nu net manditory zijn voor alle leuke builds .... Al mijn materials er door heen gejaagd bij het cube upgraden zonder resultaat. Ook de Crusader runs met Meridius en die andere tweakers (sorry namen vergeten) hadden geen succes. Maar als nog bedankt heren (en de monk en demon hunter) toch 150+ paragon levels erbij en eindelijk GR70 solo gehaald.

Vanavond maar weer eens kijken of er een crusader groepje is en anders Dreath Breath en Rift keys farmen. Kijken of dat lukt met een The Furnance in plaats van Blade of Prophecy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
De RNG Gods willen gewoon dat ik Uliana of Inna build speel ipv wave of light..
Gisteren dus een nieuwe monk gebruikt en farmen farmen farmen.. zo goed als volledige set uliana en een volledige set Inna >_> geen 1 sunwoku item. super kut haha

Maar komt goed. nu ben ik die mystical ally build met inna en is goed genoeg om zelf snel de grind voor sunwoku te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Zo monk alweer op niveau, loop alweer speeds 80-85. Overal al 6k mats van. Seizoen goed begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Meridius schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:07:

Ik ben inmiddels ook overgestapt naar Condemn.
Inmiddels de items een beetje in par met wat wenselijk is qua CDR, maar een zodiac ring in de cube helpt enorm. Nu ik ook een F&R heb, gaat GR72 al vrij makkelijk. Rift gardians worden wel langzaam aan lastiger qua dmg en hp (moet mn Stricken gem nog upgraden, dat zal waarschijnlijk wel helpen. Naast natuurlijk Ancient weapon en gear verkrijgen.)

Vermaak me uitstekend weer met D3. Had hiervoor crusader nooit echt een kans gegeven, dus alles is vrij nieuw.
Heb alle andere set items ook bij elkaar inmiddels, net als de meeste Leg. items. Wellicht binnenkort eens wat andere builds uit proberen.

Gisteren leuke bountieruns gedaan met wat clanleden, erg gezellig :*)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Jurjen08 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:47:
[...]
Gisteren leuke bountieruns gedaan met wat clanleden, erg gezellig :*)
Als je een 2e blade of prophecy hebt dan kun je die bounty mats natuurlijk gebruiken om die te rerollen in de hoop op een ancient of zelfs primal.

Ik heb nu alle gems op 70 en merk wel dat het essentieel is om die zo hoog mogelijk te krijgen. Scheelt echt enorm veel. Als je eenmaal stricken omhoog hebt gewerkt dan denk ik dat RGs een stuk minder probleem zijn.

Straks wordt het nog druk op de clan leaderboards :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Meridius schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:17:
[...]

Als je een 2e blade of prophecy hebt dan kun je die bounty mats natuurlijk gebruiken om die te rerollen in de hoop op een ancient of zelfs primal.
Is een Furnace niet beter, gezien de hogere DMG (AS maakt niet uit dacht ik)
Echter zijn mn mats nog niet op een level, dat ik naar gelang kan rerollen haha. Kost iets van 50 mats per keer.. zoveel speel ik niet om daar nu al veel van te hebben. Het rerollen van stats is nog een te grote kostenpost :P

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Jurjen08 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:33:
[...]
Is een Furnace niet beter, gezien de hogere DMG (AS maakt niet uit dacht ik)
Echter zijn mn mats nog niet op een level, dat ik naar gelang kan rerollen haha. Kost iets van 50 mats per keer.. zoveel speel ik niet om daar nu al veel van te hebben. Het rerollen van stats is nog een te grote kostenpost :P
Mijn blade zit anders op bijna 4.4k dmg, dat kan volgens mij niet heel veel hoger omdat je ook de CDR wilt hebben. De voornaamste reden waarom men regelmatig voor het fornuis gaat is simpelweg om de maximale dmg te krijgen van de blade als je hem cubed. Dankzij Dysi heb ik nu een blade met iets van 781% dmg dus een max 50% fornuis kun je wel makkelijker krijgen.

Ik hoop natuurlijk nog op een primal blade want ik vind de furnace er gewoon niet uit zien lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Meridius schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:49:
[...]

Mijn blade zit anders op bijna 4.4k dmg, dat kan volgens mij niet heel veel hoger omdat je ook de CDR wilt hebben.
Ik verwacht dat je daarmee je DPS bedoeld? Dit wordt mede uitgerekend door de AS van het wapen. De Furnace heeft een hogere weapon dmg (=/= DPS), hierdoor doet Condemn meer schade als ik het goed heb.
Dat laat niet weg, dat je nu natuurlijk al wel een zeer mooi wapen hebt :D Hopelijk vind ik gauw ook mn eerste Ancient, dan kan ik m'n mn Gift ook eens gebruiken. Heb er maar eentje gevonden nog, dus ben er zuinig op haha.

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Jurjen08 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:02:
[...]
Ik verwacht dat je daarmee je DPS bedoeld? Dit wordt mede uitgerekend door de AS van het wapen. De Furnace heeft een hogere weapon dmg (=/= DPS), hierdoor doet Condemn meer schade als ik het goed heb.
Dat laat niet weg, dat je nu natuurlijk al wel een zeer mooi wapen hebt :D Hopelijk vind ik gauw ook mn eerste Ancient, dan kan ik m'n mn Gift ook eens gebruiken. Heb er maar eentje gevonden nog, dus ben er zuinig op haha.
Die gifts dropte bij mij de eerste dagen als een malle, had er 8 op een gegeven moment.
Ik zit nu te denken wat ik het beste kan doen, Ik denk mijn gear gaan augmenten.

Ik ben overigens al tijden aan het gambelen en reforgen om mijn pants met allress te krijgen het lukt gewoon niet! Ik krijg alleen maar pants met een secundairy resist :|

iemand nog tips? Mijn barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik ben héél rustig, samen met mijn vrouw, door de seasonal journey heen aan het werken. Moet zeggen dat de SWK Monk heerlijk speelt; een paar lucky gambles op lvl 1 (Gundo en Rivera Dancers) hielpen daar ook bij. Op lvl 70 vrijwel instant nieuwe Gundo en Crudest Boots gerolld.
Intussen zijn we aan Slayer bezig; zij heeft nog wat moeite om haar Thorns Crusader op T7/GR30 in leven te houden, ik wat minder. Misschien moet ik de mobs niet voor haar voeten wegblazen...? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook erg rustig (beetje tussen Destiny 2 weeklies en HS quests door) journey aan het doen. Gisteravond m'n eerste gem naar 25 gehaald tijdens het kijken hoever ik van TX af zat...blijkt dat ik dat al wel aan kan, zeker nadat er aan het eind van de avond de BR bracers dropte in het TX test-riftje.

Helaas was dat wel de enige upgrade van de avond; Locust-staff is nu hoogste item op de lijst, gevolgd door Haunt-belt en DoT-mask. Staff en mask zijn cube upgrade items en daarvoor gaan de extra DBs van TX t.o.v. T7 wel helpen.

Jade is in ieder geval wel een heel prettig set geworden. Ik kan me zelfs zomaar voorstellen dat voor speedruns je het stack-knife wisselt voor In-Geom; constant 6-piece harvests waar je dan de 5 extra stacks voor opgeeft...voor speedruns wel interessant.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels alweer een week onderweg met Season 13; weer terug naar de roots en gestart met een wizard! En wat gaat dat lekker; genoeg builds om uit te kiezen; frozen orb, flashfire (niet mijn voorkeur), meteorbuild, etc.

Solo push nog niet echt gedaan, uiteraard wel even GR70 gedaan om primals in ontvangst te kunnen nemen. 2-player staat op 90, 3-player op 85 ofzo en dat met paragon 700, mediocre gear, geen augments, etc.

Wel weer leuk om te spelen :9

Helaas geen echte veranderingen in S13, de powercreep is alleen weer hoger dus nog sneller naar de 2000 paragon... ik geef het nog een week of twee voordat iedereen (helaas) weer een beetje klaar is het met D3 en zich weer gaat focussen op andere games; zoals al genoemd Destiny 2, Rainbox Six, Black Dessert Online, etc.

Als je hulp nodig hebt op T13 of speed GRifts... laat maar weten, je mag mij altijd toevoegen :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 02-03-2018 13:30 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Vidra schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:23:
Helaas geen echte veranderingen in S13, de powercreep is alleen weer hoger dus nog sneller naar de 2000 paragon... ik geef het nog een week of twee voordat iedereen (helaas) weer een beetje klaar is het met D3 en zich weer gaat focussen op andere games; zoals al genoemd Destiny 2, Rainbox Six, Black Dessert Online, etc.
Je vergeet de nieuwe Path of Exile league vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Neles7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:50:
[...]

Je vergeet de nieuwe Path of Exile league vanavond :+
Onlangs weer een PoE geïnstalleerd en geprobeerd maar ik kan nog steeds niet wennen aan de stijl van die game. Blijf toch terugkomen bij D3 :X

Het nieuwe season gaat bij mij ook erg vlot. GR89 solo gehaald met de SWK Monk.
De cube wilt nog niet echt meewerken, zo'n 30 rerolls op m'n Kyoshiro maar nog steeds geen ancient :O
Gister nog wel geluk gehad tijdens een bounty run met maar liefst 3 (ja 3 stuks) Goblin shrines! Erg goed voor de crafting mats! _/-\o_

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
schaapiej schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:11:
[...]

Onlangs weer een PoE geïnstalleerd en geprobeerd maar ik kan nog steeds niet wennen aan de stijl van die game. Blijf toch terugkomen bij D3 :X
PoE moet je een beetje liggen en inkomen. Diablo speelt gewoon heel simpel en soepel weg. Dat is wel een enorm verschil, maar als je over die stap bent dan speelt het heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Neles7 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:09:
[...]

PoE moet je een beetje liggen en inkomen. Diablo speelt gewoon heel simpel en soepel weg. Dat is wel een enorm verschil, maar als je over die stap bent dan speelt het heerlijk :D
Ben d'r ook meerdere keren mee begonnen en weer gestopt, uiteindelijk onder lichte dwang wat meer tijd in gestoken en het is echt een leuke hack and slash als je er eenmaal beetje aan gewend bent.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
[...]

Ik zit ook in de Tweakers clan, maar ik zal je vanavond even toevoegen. Wilde namelijk vorig seizoen al een Inarius build hebben maar ik kreeg het niet voor elkaar in de tijd dat ik het speelde. Gelukkig krijg ik 'm nu na chapter 4 :P

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:11

Croga

The Unreasonable Man

Hey luiten,

Even een hele andere vraag;
Ik sta op het punt een Xbox One te kopen. Voornamelijk als vervanging voor zowel m'n Kodi-pi als m'n Netflix-chromecast. Maar daarnaast zou het leuk zijn ook wat spellen er op te spelen.
Nou speel ik D3 al sinds release, ieder seizoen wel een beetje (nooit verder gekomen dan GR50) en het zou leuk zijn als ik al die ervaring mee kan nemen naar de XBox.

Voorheen was het niet mogelijk om überhaupt in te loggen op je B.net account. Tegenwoordig kan ik mijn Xbox account koppelen aan mijn B.net account. Is het nu ook zo dat D3 op de Xbox gewoon mijn voortgang van de PC kan gebruiken? Ik kan nergens detail informatie vinden daar over :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Croga schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:04:
Hey luiten,

Even een hele andere vraag;
Ik sta op het punt een Xbox One te kopen. Voornamelijk als vervanging voor zowel m'n Kodi-pi als m'n Netflix-chromecast. Maar daarnaast zou het leuk zijn ook wat spellen er op te spelen.
Nou speel ik D3 al sinds release, ieder seizoen wel een beetje (nooit verder gekomen dan GR50) en het zou leuk zijn als ik al die ervaring mee kan nemen naar de XBox.

Voorheen was het niet mogelijk om überhaupt in te loggen op je B.net account. Tegenwoordig kan ik mijn Xbox account koppelen aan mijn B.net account. Is het nu ook zo dat D3 op de Xbox gewoon mijn voortgang van de PC kan gebruiken? Ik kan nergens detail informatie vinden daar over :-(
Voorgeen op de ps4 kon ik het niet en ik denk ook niet dat dit veranderd is, consoles hadden nogal veel last van cheaters (savegame editors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:11

Croga

The Unreasonable Man

Axewi schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:22:
Voorgeen op de ps4 kon ik het niet en ik denk ook niet dat dit veranderd is, consoles hadden nogal veel last van cheaters (savegame editors).
Was dat "voorheen" voor of nadat je je PSN account kon koppelen?
Dit lijkt me juist de ideale manier om van savegame editors af te komen; gewoon net als op de PC alles in de cloud.....

Ik zie ook dat ze ondertussen online coop toegevoegd hebben aan de console versie; dat zat er voorheen ook niet in.
Q: Will I be able to use my PC/Mac characters on PlayStation Network or Xbox Live?
A: No. There are currently no plans for connectivity between the Blizzard Battle.net Desktop App and the PlayStation Network or Xbox LIVE. Instead, players will connect and be able to take advantage of their existing console-based friends lists, voice chat, and multiplayer games via their chosen platform’s native network.
Helaas geeft de FAQ het antwoord :(

[ Voor 41% gewijzigd door Croga op 03-03-2018 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Paar fijne upgrades vanochtend. Na zo'n 35x rollen eindelijk een ancient Kyoshiro's en na zo'n 53k shards gaf Kadala eindelijk een ancient SWK chest. Daarnaast nog betere gloves en belt. Mag niet klagen!

Met dank aan Aps en Jim! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Gisterenavond had Kadala voor mij Kyoshiro's Soul én Witching Hour. Ancient Ingeom in een rift. Nu nog een RoRG, zodat ik Tzo Krin's Gaze kan gaan benutten...

Update: RoRG wilde vanmiddag weer niet. Dan maar een tweede Gaze om te cuben en een Intense Torch, wow dat scheelt een hoop! Ancient Vengeful Wind zat er ook nog bij, wacht nog op een maatje Kyoshiro's Blade.

[ Voor 40% gewijzigd door DingK op 03-03-2018 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
[...]

Identify messages kun je uitzetten he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Nadeel van Diablo 3 is dat je er snel klaar mee bent. Crusader is aardig gegeared en solo GR90 gedaan. Zie verder geen nut om verder te proberen, zeker niet na al mijn mats er door gebrand te hebben in de hoop op betere gear. Volgend season maar eens een ander karakter proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Echt om te huilen. Zaterdag nacht die journal afgemaakt moest toen alleen nog een conquest dus ging voor Greater Rift 75. (speel Hardcore)

Ik die rift door als Monk en ging gewoon erg goed toen kwam de boss. Voor dat ik hem kon zien teleporteerde die op me en hup.. passive geprocced. ik nog proberen weg te rennen en te town portallen maar lukte niet door die ijsballen die achter je aan komen. Dus ik maar aanvallen en de boss tot 15% gekregen.. poef dood.

RIP MONK. was half 5 snachts toen en vond ik het wel welletjes. ga dit seizoen maar laten voor wat het is. geen zin om weer een character zo ver te moeten krijgen om GR75 te kunnen doen op HC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
Ricmaniac schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:27:
Echt om te huilen. Zaterdag nacht die journal afgemaakt moest toen alleen nog een conquest dus ging voor Greater Rift 75. (speel Hardcore)

Ik die rift door als Monk en ging gewoon erg goed toen kwam de boss. Voor dat ik hem kon zien teleporteerde die op me en hup.. passive geprocced. ik nog proberen weg te rennen en te town portallen maar lukte niet door die ijsballen die achter je aan komen. Dus ik maar aanvallen en de boss tot 15% gekregen.. poef dood.

RIP MONK. was half 5 snachts toen en vond ik het wel welletjes. ga dit seizoen maar laten voor wat het is. geen zin om weer een character zo ver te moeten krijgen om GR75 te kunnen doen op HC
Ja lang leve hardcore. De adrenaline die je krijgt tijdens zo'n potjes is heerlijk, maar als het echt mis gaat is het klote. Ik heb nu een shadow impale op T8 - T10 (gisteren me hollow point gevonden dus kan weer wat hoger gaan proberen) dus als je een boostje nodig heb hoor ik t wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
boomr schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:00:
[...]

Ja lang leve hardcore. De adrenaline die je krijgt tijdens zo'n potjes is heerlijk, maar als het echt mis gaat is het klote. Ik heb nu een shadow impale op T8 - T10 (gisteren me hollow point gevonden dus kan weer wat hoger gaan proberen) dus als je een boostje nodig heb hoor ik t wel.
ja precies. dat is ook waarom ik nooit Softcore zou kunnen spelen. Ik vind dat zoooo saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Bisamrat schreef op maandag 5 maart 2018 @ 08:04:
Nadeel van Diablo 3 is dat je er snel klaar mee bent. Crusader is aardig gegeared en solo GR90 gedaan. Zie verder geen nut om verder te proberen, zeker niet na al mijn mats er door gebrand te hebben in de hoop op betere gear. Volgend season maar eens een ander karakter proberen.
Het is niet moeilijk om met een crusader GR90 te clearen. Gear heb je zo bij elkaar en dan is het gewoon button mashen. De uitdaging gaat hem meer zitten in het limiet van je char op zoeken. Diablo is een gear grind game dus als je alleen speelt tot het punt dat je je build bij elkaar hebt of het wat lastiger wordt dan snap ik dat er niets meer aan is, dat heb ik ook meerdere malen gedaan.

Wat je eigenlijk zegt is: ik steek er een week veel tijd in en dan zet ik het weer weg voor 3 maanden.

Voor mijzelf stel ik altijd een doel en een stretch doel voor als ik de eerste gehaald heb wat enorm helpt om de motivatie erin te houden. Daarnaast helpt het wel enorm als je gezellige groepen kunt vinden waarmee je regelmatig kan spelen.

En waarom niet nu al een andere char spelen? Je hebt al redelijk wat bereikt dus een andere char gearen zal niet een te grote uitdaging zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Meridius op 05-03-2018 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ik heb een fulltime baan en een gezin, dus doordeweeks zal ik hooguit 2 uurtjes op een avond kunnen spelen, in een week misschien 12 á 14 uur. En dat is als alles mee zit.
Met andere woorden, ik heb een al een week nodig om chapter 1 t/m 4 door te komen; afgelopen weekend heb ik pas flinke stappen kunnen maken naar een build die waarschijnlijk T13 kan farmen. En dat is dan mede te danken aan lucky drops, waardoor ik binnen twee dagen alle benodigde wapens had voor de SWK WoL.

Tel daarbij op dat mijn vrouw óók graag een avondje wegrift - couch co-op gaat wat minder snel dankzij het kromme inventory management op de console - en we halen allebei meerdere weken plezier uit een season.
S11 kwam mijn DH met moeite in de GR70s, 12 hebben we overgeslagen, dus dit seizoen wil ik toch minimaal proberen om de 90 aan te gaan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Meridius schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:57:
[...]

Het is niet moeilijk om met een crusader GR90 te clearen. Gear heb je zo bij elkaar en dan is het gewoon button mashen. De uitdaging gaat hem meer zitten in het limiet van je char op zoeken. Diablo is een gear grind game dus als je alleen speelt tot het punt dat je je build bij elkaar hebt of het wat lastiger wordt dan snap ik dat er niets meer aan is, dat heb ik ook meerdere malen gedaan.

Wat je eigenlijk zegt is: ik steek er een week veel tijd in en dan zet ik het weer weg voor 3 maanden.

Voor mijzelf stel ik altijd een doel en een stretch doel voor als ik de eerste gehaald heb wat enorm helpt om de motivatie erin te houden. Daarnaast helpt het wel enorm als je gezellige groepen kunt vinden waarmee je regelmatig kan spelen.

En waarom niet nu al een andere char spelen? Je hebt al redelijk wat bereikt dus een andere char gearen zal niet een te grote uitdaging zijn.
Dat is waar, maar mijn finger doet pijn van het muisklikken 8)7.En inderdaad spelen met een groepje is inderdaad leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
Bisamrat schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:28:
[...]

Dat is waar, maar mijn finger doet pijn van het muisklikken 8)7.En inderdaad spelen met een groepje is inderdaad leuker.
Ga pullmonk of chargebarb spelen... superbuilds voor RSI :+

Ik heb dit weekeind vrijwel niet gespeeld, geen tijd maar ook vooral geen zin meer. De lol is er al wel weer vanaf dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Bisamrat schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:28:
[...]

Muisklikken? Je kan ook gewoon de muis ingedrukt houden om te lopen en om continue aan te blijven vallen.
Zou nogal van de zotte zijn als je voor elke aanval moet klikken 8)7

Eventueel kun je ook force move aan muiswiel binden, doen veel mensen dus dan klik je bijna helemaal niet meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Meridius op 05-03-2018 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Nephalem schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:44:
[...]

Story mode is inderdaad niet heel uitdagend tot je de moeilijkheidsgraad kunt opschroeven. Het echte werk begint daarna pas. Na act 5 lekker verder met je wizard en adventure mode doen tot lvl 70. Op dat lvl zullen ook alle sets en endgame uniques gaan droppen.
Heb de laatste anderhalve week niet heel veel kunnen spelen dus zit nog steeds in met campaign mode in Act 5 (heb net met Adria afgewerkt), maar ben ondertussen al op Paragon level 20 of zo... Ik zie echter nog maar weinig set en/of andere endgame uniques droppen...

Heb ook mijn jeweler en smid op max level zitten, maar wat ik kan laten craften door hen voegt niets toe aan de gear die ik nu heb, ze kunnen in elk geval (nog) geen legendary spullen craften. Wat is er verder nog nodig om ze dat te kunnen laten doen, wanneer kunnen die jeweler en smid eens wat nuttigs voor me craften?

En dan was er in het hidden camp van (ik dacht) Act 2 wel een verkoper van wie ik recipes kon kopen, maar die kosten iets van 500k gold, dat had ik toen bij lange na nog niet bij elkaar geharkt... Maar na Act 2 heb ik die verkoper niet meer gezien... Komt ie nog weer ergens terug in de campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08
The_Big_Easy schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:58:
[...]

Heb de laatste anderhalve week niet heel veel kunnen spelen dus zit nog steeds in met campaign mode in Act 5 (heb net met Adria afgewerkt), maar ben ondertussen al op Paragon level 20 of zo... Ik zie echter nog maar weinig set en/of andere endgame uniques droppen...

Heb ook mijn jeweler en smid op max level zitten, maar wat ik kan laten craften door hen voegt niets toe aan de gear die ik nu heb, ze kunnen in elk geval (nog) geen legendary spullen craften. Wat is er verder nog nodig om ze dat te kunnen laten doen, wanneer kunnen die jeweler en smid eens wat nuttigs voor me craften?

En dan was er in het hidden camp van (ik dacht) Act 2 wel een verkoper van wie ik recipes kon kopen, maar die kosten iets van 500k gold, dat had ik toen bij lange na nog niet bij elkaar geharkt... Maar na Act 2 heb ik die verkoper niet meer gezien... Komt ie nog weer ergens terug in de campaign?
Is dit je eerste keer d3 spelen? Het zoeken naar legendaries en set items begint pas echt na de campaign in adventure mode. Dan vind je ook meer recipes door bounties te lopen, hoewel je nooit echt goede dingen zult craften. De meeste goede equip zal dan in rifts/greater rifts droppen.

Wat betreft dat kopen van recipes, ik weet even niet welke vendor dat zou zijn en of het wat is, maar je kunt volgens mij ook in de campaign nog terug naar eerdere acts via de fast travel (kom niet meer op de naam, duidelijk dat ik een tijdje niet gespeeld heb :P)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
The_Big_Easy schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:58:
[...]

Je kan inderdaad terug naar act 2 maar ik zou de recipes die ze heeft zeker nog niet kopen.. (http://diablo.wikia.com/wiki/Squirt_the_Peddler ) Behalve het recept voor de diverse Hellfire Ringen & Amulet Heb je ook nog wat andere freubeltjes nodig om dit te maken....even wachten dus .. http://diablo.wikia.com/wiki/Hellfire_Ring

Probeer in alle rust de Campain af te maken, Set items vind je echter pas in Torment 1 of hoger...
Na de Campaign kan je naar adventure mode...dan kan het grindfest beginnen *O*

Het is al een ouwetje maar misschien heb je er wat aan?
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/17346426537#post-1

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Apsie schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 00:03:
[...]
Je kan inderdaad terug naar act 2 maar ik zou de recipes die ze heeft zeker nog niet kopen.. (http://diablo.wikia.com/wiki/Squirt_the_Peddler ) Behalve het recept voor de diverse Hellfire Ringen & Amulet Heb je ook nog wat andere freubeltjes nodig om dit te maken....even wachten dus .. http://diablo.wikia.com/wiki/Hellfire_Ring

Probeer in alle rust de Campain af te maken, Set items vind je echter pas in Torment 1 of hoger...
Na de Campaign kan je naar adventure mode...dan kan het grindfest beginnen *O*

Het is al een ouwetje maar misschien heb je er wat aan?
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/17346426537#post-1
Bedankt voor de linkjes, erg veel nuttige info, zeker in de laatse link! Heb ze maar even gebookmarked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
The_Big_Easy schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:36:
[...]
Bedankt voor de linkjes, erg veel nuttige info, zeker in de laatse link! Heb ze maar even gebookmarked :)
Als je vragen hebt dan stel ze gerust, er zijn er genoeg die 2500+ uren (yup 2500+, waaronder ik zelf) in Diablo hebben zitten dus er is een enorme berg aan kennis die je kan aanspreken. De campaign doorlopen is helaas een verplichting als je net start met het spel maar het geeft wel een enorme bak aan achtergrond informatie over hoe en wat en is ook nog best leuk (voor een keer).

Zoals al gezegd werd begint het echte spel eigenlijk pas als je lvl 70 bent en adventure mode in kan. Dan kun je ook makkelijk samen spelen met andere (waaronder mede tweakers).

Mocht je trouwens ergens vast zitten dan is er altijd wel iemand die je ingame kan helpen of je tips geven om te uitrusting aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
De campaign is leuk. gewoon door spelen! Daarna inderdaad adventure mode aanknallen en de clan joinen. Je kunt in adventure mode ook public games spelen (vooral redelijk aan het begin van een seizoen is het druk, en ook op de lagere torment levels) en dat gaat wel een stuk sneller dan alleen!

Gisteren flinke hulp van Fornikate gehad. Eindelijk Dawn gevonden. 10K aan shards, bergen crafting mats voor gele upgraden, maar helemaal niks. Gisteren dropte t ding spontaan. Genieten die full time vengeance up hebben...mijn god wat een verschil. Nu nog een elusive ring en dan heb ik me gear compleet...maar dan de rest nog:) Rollen, gems, paragon....etc;)

Pagina: 1 ... 51 ... 73 Laatste