Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-10 23:09
Xanthian schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:18:
Voorlopig alleen maar 1-handed weapons kopen in de hoop voor een Ancient Unstable Scepter en een Ancient Deathwish. Daarna verder gamblen voor een perfecte Ancient Source met juist +% skill damage.
Bedoel je met blood shards? Dat is gezien de kosten beetje zonde. Kunt beter rares upgraden, of rerollen via cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Lincor schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:06:
[...]

Bedoel je met blood shards? Dat is gezien de kosten beetje zonde. Kunt beter rares upgraden, of rerollen via cube.
Dat zou ik doen als ik mats had.
Maar ik wil toch zo snel mogelijk een ancient weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:26
Sorry, ik heb je bericht gemist. Uit de uitnodiging kon ik ook niks halen. Woensdag nieuwe poging?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

BjornE schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:27:
[...]

Sorry, ik heb je bericht gemist. Uit de uitnodiging kon ik ook niks halen. Woensdag nieuwe poging?
Vanavond word pas laat anders in het weekend. (Ik heb je een friend verzoek gedaan middels battle.net (Shoqz#2256))

Iets heel anders ik krijg verdorie maar geen gavel of judgement... minstens 1000 aan mats en 6k aan shards.. al het andere spul heb ik al wel, maar dit item increased damage met 800% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Lienuks schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:32:
[...]

Vanavond word pas laat anders in het weekend. (Ik heb je een friend verzoek gedaan middels battle.net (Shoqz#2256))

Iets heel anders ik krijg verdorie maar geen gavel of judgement... minstens 1000 aan mats en 6k aan shards.. al het andere spul heb ik al wel, maar dit item increased damage met 800% :D
Je kan mij anders ook wel toevoegen malloot#2510, ik kan je wel helpen met wat farmen voor de barb. Ben wel geregeld in de avonden en weekenden online te vinden.

Gister nog Grift 94 weten te halen met de hota barb, voldoende voor een plek 624 in de leaderboards. Wil proberen of ik dat dit weekend naar de Grift 100 kan krijgen _/-\o_
Hota barb is echt een dikke tank, op Grift 94 kan ik 95% van alle rotzooi facetanken :+
Het grote problemen is de wat lage dmg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-homas schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:43:
[...]
Je kan mij anders ook wel toevoegen malloot#2510, ik kan je wel helpen met wat farmen voor de barb. Ben wel geregeld in de avonden en weekenden online te vinden.

Gister nog Grift 94 weten te halen met de hota barb, voldoende voor een plek 624 in de leaderboards. Wil proberen of ik dat dit weekend naar de Grift 100 kan krijgen _/-\o_
Hota barb is echt een dikke tank, op Grift 94 kan ik 95% van alle rotzooi facetanken :+
Mja, dat merkte ik ook. Afgelopen dagen veel met een HOTA barb samen gespeeld met mijn Condemn Crusader. Alles gaat wel snel stuk, maar ik ben zo squishy vergeleken met die barb. Gisteren mijn barb daarom maar naar 70 gebracht en met wat gegeven gear kan ik hopelijk uit de voeten, op een niet al te laag niveau. Gaat leuk zijn, zo'n smash barb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

[...]

Goed plan, ga ik doen.. Ik heb de meeste delen al wel moet alleen nog consumables voor m`n little rogue en slanderer. En mats om te enchanten en de gavel... maar goed de gavel scheelt te veel in fury generation en damage output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13:20
Lienuks schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:32:
[...]

Je zou een aantal wapens kunnen maken bij de blacksmith en deze kunnen upgraden in de cube dmv Upgrade rare. Zo heb ik mijn Gavel of Judgment heel snel gekregen! :)
[...]

Heb je al geprobeerde de Aquila Cuirass (ofzo :> ) te verwisselen voor bijvoorbeeld de Magefist in de Cube? Gaat wel ten koste van de thoughness helaas :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

SebasRe schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:10:
[...]

Je zou een aantal wapens kunnen maken bij de blacksmith en deze kunnen upgraden in de cube dmv Upgrade rare. Zo heb ik mijn Gavel of Judgment heel snel gekregen! :)

[...]

Heb je al geprobeerde de Aquila Cuirass (ofzo :> ) te verwisselen voor bijvoorbeeld de Magefist in de Cube? Gaat wel ten koste van de thoughness helaas :9
Klopt daarom heb ik inmiddels geen materials meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:46:
[...]

Mja, dat merkte ik ook. Afgelopen dagen veel met een HOTA barb samen gespeeld met mijn Condemn Crusader. Alles gaat wel snel stuk, maar ik ben zo squishy vergeleken met die barb. Gisteren mijn barb daarom maar naar 70 gebracht en met wat gegeven gear kan ik hopelijk uit de voeten, op een niet al te laag niveau. Gaat leuk zijn, zo'n smash barb. :)
Met een paar kleine aanpassingen ben je een stuk steviger hoor :)

zodiac in de cube voor perma decaying strength en vrijwel perma flash. Je kan ook partans cuben of aandoen en dan je zeal naar de lightning versie zetten voor de stun. Werkt heel goed met density, heb dit getest op 100+ zonder unity en ging echt niet dood op trash. Boss zonder adds kan wel tricky zijn. Aquila i.c.m. extra attack speed (zeal, witching hour) kan ook, maar ben zelf geen fan van deze optie omdat je dan vaak echt moet inhouden.

Het is wel een leuke combi want de barb heeft falter en warcry die beiden boosten en condemn kan mooi alles pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:31:
[...]

Met een paar kleine aanpassingen ben je een stuk steviger hoor :)

zodiac in de cube voor perma decaying strength en vrijwel perma flash. Je kan ook partans cuben of aandoen en dan je zeal naar de lightning versie zetten voor de stun. Werkt heel goed met density, heb dit getest op 100+ zonder unity en ging echt niet dood op trash. Boss zonder adds kan wel tricky zijn. Aquila i.c.m. extra attack speed (zeal, witching hour) kan ook, maar ben zelf geen fan van deze optie omdat je dan vaak echt moet inhouden.

Het is wel een leuke combi want de barb heeft falter en warcry die beiden boosten en condemn kan mooi alles pullen.
Ik zal vanavond eens wat experimenteren met de tips die je geeft. Heb momenteel Illusory Boots op de cube. Met de Vacuum rune vind ik dat een hele fijne optie, die ik liever niet mis. En de waller affix heeft geen effect meer, wat ook super is. Maar als je Zodiac op de cube hebt, dan draag je neem ik aan een Unity? Mis je dan niet te veel damage door gebrek aan CoE?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:40:
[...]

Maar als je Zodiac op de cube hebt, dan draag je neem ik aan een Unity? Mis je dan niet te veel damage door gebrek aan CoE?
Nope met zodiac in de cube geen unity want CoE is een must. In teams heb je sowieso weinig aan die unity en ook solo als je dan decaying strenght neemt zit je goed. Zeker als je die passive long arm neemt dan is je law altijd up. het speelt verder met zodiac ook lekker actief vanwege de korte cd op alles.

Zelf gebruik ik die illusiory boots nooit in welke setup dan ook. Dit puur omdat flash/law of hope exact hetzelfde doen en ik liever wat anders cube. Het is even wennen niet overal zo doorheen te kunnen lopen, maar dat is gewoon kwestie van je skills gebruiken zodat je erlangs/doorheen kan als het echt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
SebasRe schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:10:
[...]

Ja ik merkte gister dat het op 92 ergens wel wat vervelend begon te worden (met magefist nog in de cube) qua toughness en daarmee survivability. En Aquila geeft dan opeens weer een dikke boost. En ik kan vooral op het moment nog wel item upgrades gebruiken. Dus eerst besloten maar een beetje bij te farmen proberen wat upgrades binnen te hengelen en dan van het weekend weer proberen. Aangezien een avond Grifts pushen ook vrij snel gaat zonder dat het echt efficient is ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 00:37
Lienuks schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:31:
[...]

Klopt daarom heb ik inmiddels geen materials meer :D
Upgrade je wel Two-Handed Mighty Weapons? De pool is zo klein dat je makkelijk binnen een paar tries een gavel zou moeten hebben.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Neles7 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:19:
[...]

Upgrade je wel Two-Handed Mighty Weapons? De pool is zo klein dat je makkelijk binnen een paar tries een gavel zou moeten hebben.
Haha jazeker, krijg ook alle varianten 200x behalve de gavel :)

Rngesus does not like me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Wauw uit een pool van 8? geen gavel dat is wel zuur. Ik heb er genoeg gevonden (ook mooie ancients) maarja daar heb je nu weinig aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Is er een probleem met achievements? Krijg alleen maar this text should be replaced with game data te zien.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet heel veel tijd in S12 gestoken maar ik moet zeggen dat een Hammer setup via lightning Justice wel erg lekker werkt; de Hammers van belt krijgen de hele bonus van 6-piece en door AoE stun van Justice + blind van Sultan is het vrijwel altijd Hammer Jammers bonus erbij. Johanna's weapon op cube, ik mis alleen het schild. Dan op zoek naar RoRG en Aquila een dan moet TX-XI wel simpel gaan. Met jewelry erbij zal het TXII wel doen. Tegen die tijd moet ik ook wel gems hebben (Zei zal erg effectief zijn) voor de TXIII.

<GOT> Zarhrezz#2885

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Gisteren flink wat hulp gekregen van tollo en dvt. Nogmaals bedankt mannen. Nu redelijk comfi op T6. Hammer set compleet, nog geen goed wapen, geen gems, enkel een broekje in me cube, nagenoeg kaal dus. Ik wil wel voor een condemn build gaan uiteindelijk. Die altijd leuk gevonden om mee te spelen dus flink grinden om een BOP en dat schild te krijgen.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Neles7
Gisteren maar eens werk gemaakt om een nieuw pr neer te zetten in Gr rank. Staat sinds s6 met firebirds (niet firebug) op gr90. Nu het pushen zo 'makkelijk' is moet dat maar eens verbeterd worden. Momenteel zit ik op gr87 clear bijna daar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Gisteren, mijn "kit" voltooid voor Hota barb.. altijd room for improvement uiteraard... maar damn!

Crits van 51B (Billion?) Grift 68 in 3 min en 10 seconden en alles word letterlijk uit elkaar gescheurd op het scherm.. ben benieuwd hoever ik kan komen.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Ik heb nu crits met WoL zonder Generator van 1500~2000 B :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Lienuks schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:25:
Gisteren, mijn "kit" voltooid voor Hota barb.. altijd room for improvement uiteraard... maar damn!

Crits van 51B (Billion?) Grift 68 in 3 min en 10 seconden en alles word letterlijk uit elkaar gescheurd op het scherm.. ben benieuwd hoever ik kan komen.
Netjes!
Ik had ook een goeie avond. Kreeg een boost van twee Tweakers (sorry jongens ben jullie naam even kwijt)
Band of Might, Compass Rose en The Travelers Pledge en later nog Fury of the Vanished Peak. Hierdoor werkt de tijdelijk Slam build veel beter en zijn de fury problemen praktisch opgelost. T8 lukte in aardige snelheid en nu vlieg ik door T11 heen, waarbij alles wegsmelt. Nu opzoek naar de items voor de Hota barb.

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/101330826

• Lienuks

Lienuks

RedHat schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:33:
Ik heb nu crits met WoL zonder Generator van 1500~2000 B :D
Lol das toch niet normaal, ik weet niet of het nu 150 of 1500 was maar viel me wel op dat er nu een B bij staat :)

• Lienuks

Lienuks

Loev schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:47:
[...]

Netjes!
Ik had ook een goeie avond. Kreeg een boost van twee Tweakers (sorry jongens ben jullie naam even kwijt)
Band of Might, Compass Rose en The Travelers Pledge en later nog Fury of the Vanished Peak. Hierdoor werkt de tijdelijk Slam build veel beter en zijn de fury problemen praktisch opgelost. T8 lukte in aardige snelheid en nu vlieg ik door T11 heen, waarbij alles wegsmelt. Nu opzoek naar de items voor de Hota barb.

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/101330826
Nice progress!

Hij is niet helemaal bijgwerkt maar Hota is zo goed als klaar:

https://eu.battle.net/d3/...Shoqz-2256/hero/101292717

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Lienuks schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:19:
[...]

Nice progress!

Hij is niet helemaal bijgwerkt maar Hota is zo goed als klaar:

https://eu.battle.net/d3/...Shoqz-2256/hero/101292717
Ik ben geen enorme Barb pro, maar... geen crit gem in je 2e sword? En geen Bane of the Trapped?

Over seizoen 12 gesproken: dit keer voor het eerst een Barb gestart. Vorig seizoen overgeslagen (kwam niet zo goed uit met de geboorte van m'n 2e zoon :+).
Daarvoor seizoenen gespeeld met Wizard, Monk, WD en DH.

Moet zeggen dat het enorm wennen is. Bij de andere classes had je soms builds waarbij je met een bepaalde volgorde alles van het scherm liet spatten (bijv. Monk), maar de laatste keer was het een Impale DH die alles aan het facetanken was.
Dat viel met de Barb even tegen, die is toch meer squishy dan ik dacht. Gelukkig kwam ik er bij de Charge bulid net op tijd achter dat ik Band of Might miste. Redelijk essentieel voor survivability :P
En net over gegaan naar een Hota Barb. Speelt ook wel grappig moet ik zeggen. Kom er iig een stuk verder mee dan met charge, maar ik denk dat die meer afhankelijk is van goede gear.

Alleen WW nog een keer proberen, die schijnt deze patch ook wel weer redelijk te zijn.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ondertussen de 102 gehaald met m'n crusader.. zowel de 101 als de 102 gingen bij de 1e poging direct goed.

Eerste level was best matig, maar gelukkig had ik bij het 2e level wel wat leuke packs.
Met wat geluk qua rifts lukt een 103 en misschien een 104 nog wel.

Daarna moet ik denk ik toch gaan beginnen met augmenten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CIygp7V.jpg

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Sabrac schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:25:
Ondertussen de 102 gehaald met m'n crusader.. zowel de 101 als de 102 gingen bij de 1e poging direct goed.

Eerste level was best matig, maar gelukkig had ik bij het 2e level wel wat leuke packs.

[afbeelding]
Toevallig vanavond nog online en zin om me ff aan condemn gear te helpen?:) Damn jij speelt softcore:(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Denman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:05:
[...]

Ik ben geen enorme Barb pro, maar... geen crit gem in je 2e sword? En geen Bane of the Trapped?

Over seizoen 12 gesproken: dit keer voor het eerst een Barb gestart. Vorig seizoen overgeslagen (kwam niet zo goed uit met de geboorte van m'n 2e zoon :+).
Daarvoor seizoenen gespeeld met Wizard, Monk, WD en DH.

Moet zeggen dat het enorm wennen is. Bij de andere classes had je soms builds waarbij je met een bepaalde volgorde alles van het scherm liet spatten (bijv. Monk), maar de laatste keer was het een Impale DH die alles aan het facetanken was.
Dat viel met de Barb even tegen, die is toch meer squishy dan ik dacht. Gelukkig kwam ik er bij de Charge bulid net op tijd achter dat ik Band of Might miste. Redelijk essentieel voor survivability :P
En net over gegaan naar een Hota Barb. Speelt ook wel grappig moet ik zeggen. Kom er iig een stuk verder mee dan met charge, maar ik denk dat die meer afhankelijk is van goede gear.

Alleen WW nog een keer proberen, die schijnt deze patch ook wel weer redelijk te zijn.
Crit gem zit erin was alleen niet zichtbaar en bane of the trapped is vervangen door bane of the powerfull, sinds die ook defensief iets opleverd. Met Hota gisteren Grift 80 aangetikt ben nu aan het gearen voor WW build voor XIII public rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:25:

[afbeelding]
Gefeliciteerd :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:14:
Als er mensen gewpowerlevelled willen worden moet je mij even toevoegen aan je friends list.

Ik doe zo nu en dan powerlevels (0-70, 0-400 paragon).
Ik moet nog naar 1000 help je dan ook ;)

Ben inmiddels weer terug naar een Witch Doctor, Zunimassa Gargs build is rond en T13/GR70+ smelt lekker weg door alle pets. Nu doorsparen voor alle andere gear items voor andere builds. :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boomr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:41:
[...]

Toevallig vanavond nog online en zin om me ff aan condemn gear te helpen?:) Damn jij speelt softcore:(
Helaas inderdaad, mijn connectie is niet stabiel genoeg voor HC dus bespaar ik mezelf de frustraties :)
Mocht je echter op SC gear zoeken, dan kan ik altijd een avondje t13's runnen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 15:25
Ok... vorige seasons een pet WD en daarna necro gespeeld en tasker and theo wou bij beiden absoluut niet droppen... Nou loopt mijn Natalya DH rustig door wat rifts, DB's farmend in de hoop een Dawn te maken, en daar ligt ie ineens op de grond. Curse you and your wicked games RNG-god! :+

Edit: En Dawn springt uit de cube! I take it back RNG-god _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 17-11-2017 16:49 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, die HotA Barb is fijn zeg. Vanmiddag de gear set compleet gekregen, maar verre van perfect. Veel items missen nog crit, wapens zijn verre van optimaal, weinig ancient, maar grift 80 is al een eitje. Hier ga ik veel lol mee beleven. Fijn dat de barb weer mee doet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Deadsmell schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:58:
Damn, die HotA Barb is fijn zeg. Vanmiddag de gear set compleet gekregen, maar verre van perfect. Veel items missen nog crit, wapens zijn verre van optimaal, weinig ancient, maar grift 80 is al een eitje. Hier ga ik veel lol mee beleven. Fijn dat de barb weer mee doet! :)
Idd! Mijn set is ook verre van compleet / goed. Weinig ancients en ook nog niet aan het optimaliseren geslagen. Maar zojuist een grift 85 gecomplete. Dat moet met wat betere gear nog wel een stukje hoger kunnen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm....Wilde patch doel 110 solo gaan halen dit weekend, maar zit wat video's te checken van de nieuwe SC2 commander Mira Han en Matt Horner.. Terrans op zijn best man dit!.. echt de vetste air units en een soort van vliegende starport/barracks.

Hmm... denk dat mij patch doel wat vertraging op gaat lopen :P

Kleine update... ben er bijna. Mijn eerste poging op 109 was meteen raak en het waren zeker geen optimale maps/mops :)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/v8eqoi.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2017 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neles7
Ik heb me goed vermaakt dit seizoen :) Had voorafgaand 2 doelen gesteld.

1. Speel een class die je nog niet eerder hebt gespeeld (barb is dit geval)
2. Haal een nieuw PR in GR in mijn geval GR91.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/yoAlJ/d0f8878e0e.jpg

Volgens seizoen gaan we het weer zo doen, WD of Crus wordt het dan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 01:02:
Hmm....Wilde patch doel 110 solo gaan halen dit weekend, maar zit wat video's te checken van de nieuwe SC2 commander Mira Han en Matt Horner.. Terrans op zijn best man dit!.. echt de vetste air units en een soort van vliegende starport/barracks.

Hmm... denk dat mij patch doel wat vertraging op gaat lopen :P

Kleine update... ben er bijna. Mijn eerste poging op 109 was meteen raak en het waren zeker geen optimale maps/mops :)
Nice, gezien 109 op season #1 zou zijn, gok ik dat dit non season is? Alles ancient met augments?
Hoe was je survivability? Dan weet ik alvast hoe ver ik moet gaan met augmenten.

Dit seizoen was gr100 mijn doel, maar gezien hoe makkelijk dat gaat heb ik dat bijgesteld naar 110, maar vermoed dat ik daar aardig wat augments voor moet gaan halen.

Gisteren wel 5x 100 augments op m'n gear gegooid, dus t/m 105 moet me nu wel lukken gok ik zo.

[EDIT]

1e poging 103 ook binnen in 12:30
1e poging 104 ook gehaald :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aOypcNU.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 18-11-2017 17:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

ZOOoo... Patch doel gehaald 110 Down *O*

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/20k2g7a.jpg

Had Rime als boss op floor 4.... moet dus nog wel hoger kunnen komen, maar ben er wel een beetje klaar mee. Ook gezien de gasten die zowel boven als onder mij staan... zowat iedereen heeft minimaal 1K of meer paragon en er zijn er zelfs die wel 3 keer mijn paragon hebben... dan is de motivatie een beetje weg :P
Sabrac schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:40:
[...]

Nice, gezien 109 op season #1 zou zijn, gok ik dat dit non season is? Alles ancient met augments?
Hoe was je survivability? Dan weet ik alvast hoe ver ik moet gaan met augmenten.
Check mijn build maar op NS. Gebruik geen diamonds.. vol dps. Heb weinig suvivability issues. Enige dingen die echt heel gevaarlijk zijn, is reflect en grote poison packs. De rest is kiten, je niet vast laten zetten en weten wanneer te stoppen om te knallen als CoE op holy zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:55
Hai :)

Heb me ook aangemeld voor de community en de clan met mijn Witch Doctor. is een standaard helltooth garg build en mijn hoogste grift is nu 84.

Ik kijk er naar uit om samen te spelen, al ben ik wel grootendeels een solo speler. die balans ligt nu ongeveer 60/40, maar ik ben wel bereid om mensen te helpen dmv boosts etc.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond Champion afgerond, nu maar eens gaan kijken hoe het op TXII gaat. Ik werk nog met een Seeker 'generator build', lekker low-attention en best sterk.

Aangezien het nu toch wel tijd wordt voor speed-farming, zit ik te denken over een 6-p Akkhan + 2-p Invoker + Norvald setup met Swiftmount, Ironheart en RoRG op cube. Hiermee zou 100% Steed uptime geen probleem mogen zijn en als het werkt als ik verwacht, heb je de Steed thorns in 15" terwijl je door enemies rijdt. Of de damage voldoende gaat zijn vind ik nog even lastig in te schatten. Heeft iemand hier al ervaring mee?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Zarhrezz schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:04:
Gisteravond Champion afgerond, nu maar eens gaan kijken hoe het op TXII gaat. Ik werk nog met een Seeker 'generator build', lekker low-attention en best sterk.

Aangezien het nu toch wel tijd wordt voor speed-farming, zit ik te denken over een 6-p Akkhan + 2-p Invoker + Norvald setup met Swiftmount, Ironheart en RoRG op cube. Hiermee zou 100% Steed uptime geen probleem mogen zijn en als het werkt als ik verwacht, heb je de Steed thorns in 15" terwijl je door enemies rijdt. Of de damage voldoende gaat zijn vind ik nog even lastig in te schatten. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Paar seizoenen geleden gespeeld voordat de akkhan set een buff kreeg en toen was t13 al prima te doen. Dus ik verwacht dat je nu alles zo omver blaast.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ik denk dat ik nu een week grift 70 + gecleared heb, en minstens 100 grifts en 200 normal rifts gedaan heb ... maar nog geen primal gezien.. ik wacht nu op een primal ring of the zodiac met het geluk dat ik heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:20:
[...]

Paar seizoenen geleden gespeeld voordat de akkhan set een buff kreeg en toen was t13 al prima te doen. Dus ik verwacht dat je nu alles zo omver blaast.
Ok, nice...vanavond maar eens kijken of ik de benodigde CDR al haal.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:36
Begonnen dit seizoen om een stevige SSS build te gaan maken....maar wave is wel heel fijn zeg. Wat een snelheid, gewoon absurd.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Lienuks schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:07:
Ik denk dat ik nu een week grift 70 + gecleared heb, en minstens 100 grifts en 200 normal rifts gedaan heb ... maar nog geen primal gezien.. ik wacht nu op een primal ring of the zodiac met het geluk dat ik heb :D
Ook die rollt dan met maximale waardes :)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Nephalem schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:10:
[...]

Ook die rollt dan met maximale waardes :)
Eens maar dan maar geen primal :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:04:
Gisteravond even mee geprutst en het heeft best een hoop potentie. Ik haal de 100% Champion uptime nog niet en m'n thorns is nog laag (110k in stat overview) maar T10 kan ik al wel goed doorrijden, T9 moet alle trash wel direct kapot gaan. Voor Elites / RG is even een Iron Skin activation nodig, maar gaat snel genoeg.

Ik ga Slash ook nog even vervangen door Bed of Nails omdat je toch nooit aanvalt. Voor de Law heb ik Wings of Angels maar genomen, voor bounties wel handig om wat extra speed op de perma-Steed te hebben voor de langere afstanden.

Er zit in ieder geval nog zat ruimte voor verbetering; m'n gem zit pas op 35 en ik heb geen socket in m'n weapon. Daarnaast mist m'n 2e ring een socket en CDR en mist er op een hoop plekken thorns op m'n gear. Ook m'n belt heeft een 8 seconde roll i.p.v. 6 dus ook die is niet echt goed. Ik kan best zien dat deze setup met goede rolls T13 drive-by speedfarming kan doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 18:55
Nou, voor mijn HotA super mario build heb ik alle onderdelen, nu een kwestie van gems levelen en augment etc etc. En natuurlijk heb ik geen enkel deel nog ancient, dus ook daar is nog wel verbetering mogelijk. Ik mis alleen nog een Unity voor de dmg reduction, maar desondanks Greater rift lvl 60 in minuut of 4 zonder ook maar een probleem met toughness, niet slecht deze build.

Ben wel benieuwd naar de scaling qua dmg en toughness naarmate ik boven de GR75 ga komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Tarz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:17:
Nou, voor mijn HotA super mario build heb ik alle onderdelen, nu een kwestie van gems levelen en augment etc etc. En natuurlijk heb ik geen enkel deel nog ancient, dus ook daar is nog wel verbetering mogelijk. Ik mis alleen nog een Unity voor de dmg reduction, maar desondanks Greater rift lvl 60 in minuut of 4 zonder ook maar een probleem met toughness, niet slecht deze build.

Ben wel benieuwd naar de scaling qua dmg en toughness naarmate ik boven de GR75 ga komen...
Een hota barb met unity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
For now, tot ik betere gear/resistance/toughness heb gevonden door andere items/paragons. Ik weet dat het niet hoort :+ 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Tarz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:03:
[...]

For now, tot ik betere gear/resistance/toughness heb gevonden door andere items/paragons. Ik weet dat het niet hoort :+ 8)7 |:(
Hmmm nooit last van thoughness gehad nu pas op Grift 99 begin ik te merken dat ik niet zomaar overal meer in kan springen, maar daarvoor kon ik 90% van de zooi "facetanken". Weet je zeker dat je together as one op je ancients hebt zitten? Je gebruikt band of might? Check je gear en je skills ik denk namelijk dat je iets over het hoofd ziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel oppassen, maar met merciless assault op je knoppen en die 8 seconden damage reduction moet het inderdaad normaal gesproken wel goed gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Unity kan wel maar kost te veel aan andere stats om te gebruiken.
Veel mensen vergeten ook de follower goed te equippen dat helpt ook een hoop.
(Freeze of deflection , occulus ring, essence of johan etc)

Maar nu nog geen unity nodig gehad (Grift 91)

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

na 50tal act 1 bounties te runnen nog steeds geen RoRG. Ik krijg dit season echt enkel nutteloze loot.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Mijn speedbuild is ook af! Beetje overpowerd wel maar mag de pret niet drukken, moet alleen nog een betere Amulet hebben en dan vind ik het wel best :)

https://imgur.com/a/PLcI7

Mochten mensen nog willen farmen, je kunt me altijd toevoegen.

Battletag tukkEEEr#2128

[ Voor 13% gewijzigd door tukkEEEr op 23-11-2017 11:24 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Wat is tegenwoordig de snelste manier om te farmen? Gisteren even een S12 DH aangemaakt en was blij dat ik de campaign niet voor de 100e keer hoefde te doorlopen, echter zo'n rift valt ook amper door te komen als je geen legendary's hebt. Hoger dan het 'hard' lukt ook al niet. Nog op meerdere moeilijkheidsgraden geprobeerd een multiplayer game te joinen en de hele avond mijn game laten openstaan maar de hele avond niemand gejoind.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zoiets als de build boven je, maar dan zonder F/R en met Nemesis.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• T-homas
Malt007 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:29:
Wat is tegenwoordig de snelste manier om te farmen? Gisteren even een S12 DH aangemaakt en was blij dat ik de campaign niet voor de 100e keer hoefde te doorlopen, echter zo'n rift valt ook amper door te komen als je geen legendary's hebt. Hoger dan het 'hard' lukt ook al niet. Nog op meerdere moeilijkheidsgraden geprobeerd een multiplayer game te joinen en de hele avond mijn game laten openstaan maar de hele avond niemand gejoind.
Als je nog geen level 70 bent eerst iemand vragen voor een boost (hier of in een community).
Dan je season journey doen voor de set items, en dan heb je een mooie basis set bij elkaar waar je meestal al behoorlijk Torment mee kan farmen.
Malt007 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:29:
Je kunt ook zelf een game joinen natuurlijk. Ik heb mijn game bijna altijd open staan, dus iedereen is wat mij betreft welkom. Als je een beetje gear wilt leechen, join dan gerust. Er zijn binnen de Tweakers clan de laatste weken altijd wel games die open staan. Ik zie dat meestal als een uitnodiging. ;)

Zijn er trouwens mensen die HC spelen dit season? Ik wil op HC even mijn gems naar 65 krijgen voor de conquest en doe dat liever samen. Sinds gisteren full IK in een Seismic Slam build, dus ik zit ergens rond T11 op een aardig tempo.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 23-11-2017 13:11 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Deadsmell schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:08:
[...]

Je kunt ook zelf een game joinen natuurlijk. Ik heb mijn game bijna altijd open staan, dus iedereen is wat mij betreft welkom. Als je een beetje gear wilt leechen, join dan gerust. Er zijn binnen de Tweakers clan de laatste weken altijd wel games die open staan. Ik zie dat meestal als een uitnodiging. ;)
Speel helaas op de Ps4 maar bedankt voor de uitnodiging.
Gisteravond nog een uurtje rondgereden op de spiked steed...wat kleine verbeteringen kunnen maken; nu 55% CDR en nog 3% erbij te rollen dus de 100% uptime is binnen bereik en daarnaast nog wat thorns erbij. Verder de chip van 35 naar 50 geleveled (tier 58 is nog wel door te komen met wat rondrijden en focus op elites, een paar tiers hoger kan nog wel). De grootste winst is nu te halen op gift of weapon met 10% CDR en socket zodat er een Topaz in kan.

Wel een erg geinige setup voor speedfarming / bounties. Alleen uitkijken met shrines / pylons; je wil eigenlijk geen extra speed omdat je dan zo snel door mobs gaat dat de damage ticks te traag zijn en mobs dus geen damage nemen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• SebasRe
Zarhrezz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:43:
[...]

Wel een erg geinige setup voor speedfarming / bounties. Alleen uitkijken met shrines / pylons; je wil eigenlijk geen extra speed omdat je dan zo snel door mobs gaat dat de damage ticks te traag zijn en mobs dus geen damage nemen.
Dit begrijp ik niet :? Je wil toch juist shrines en/of pylons hebben omdat je dan in het voordeel bent?
SebasRe schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:04:
Dit begrijp ik niet :? Je wil toch juist shrines en/of pylons hebben omdat je dan in het voordeel bent?
De damage van Steed is tick-based; elke 0.2 seconde wordt er 20% van de 'damage per seconde' gedaan. Als je echter zo snel beweegt dat je tussen 2 damage ticks de hit-box van een monster passeert, doe je geen damage op dat monster.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:43:

Zou je dat cube wapen niet vervangen voor ingeom? dan is die restrictie op 55,6% cdr ook niet zo sterk... want elite packs zijn toch in no time nekkie.

Had de build ook opgeslagen, maar ben er nooit aan toe gekomen. Gebruik Condemn voor t13/bounties waarin dan de sage set zit.
https://eu.battle.net/d3/...rtoNLD-2137/hero/38821790

Het aantal db's dat je hierdoor extra krijgt is toch wel heel relax. Voor low/mid gem ups lijkt mij jouw build wel lekker makkelijk.. beetje rondcruisen 8)
In-geom op cube kan ik zien, voor rifting een goed alternatief. Voor bounties is Swiftmount relaxter. Het is inderdaad een heel relaxte build, niet helemaal 1-click-pony maar ook niet heel involved.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deadsmell schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:08:
[...]

Zijn er trouwens mensen die HC spelen dit season? Ik wil op HC even mijn gems naar 65 krijgen voor de conquest en doe dat liever samen. Sinds gisteren full IK in een Seismic Slam build, dus ik zit ergens rond T11 op een aardig tempo.
Je kunt mij toevoegen: Tollo71#2507. Speel uitsluitend HC (in GoTHC clan). Heb een DH (GR80) en een Barb (GR70).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Malt007 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:10:
[...]

Speel helaas op de Ps4 maar bedankt voor de uitnodiging.
Je kunt mij toevoegen, ik speel ook op de PS4. Als WD, mijn PSN staat in de signature.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Laatst online: 16-04 17:43
Gister ook weer begonnen met D3, barb gekozen en redelijk op weg gekomen. Ga voor de HotA build, toch wel zo leuk!
Echter wil het nog niet helemaaaaal lukken.

Iemand die vanavond mij eindje op weg kan helpen?
Moet nog wat chapters doen voor me Tier gear.

De hulp die ik ontvang repay ik ook graag terug in boosts zodra mijn gear beetje op orde is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 10:15
Doxiz schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:48:
Gister ook weer begonnen met D3, barb gekozen en redelijk op weg gekomen. Ga voor de HotA build, toch wel zo leuk!
Echter wil het nog niet helemaaaaal lukken.

Iemand die vanavond mij eindje op weg kan helpen?
Moet nog wat chapters doen voor me Tier gear.

De hulp die ik ontvang repay ik ook graag terug in boosts zodra mijn gear beetje op orde is :D
Hardcore / Softcore & PC of PS4 ?

Anyways voeg me maar toe Lorune#2844 (speel pc en softcore)

Heb geen barb maar kan je wel door een flink aantal GR heen knallen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zijn er seasonal hardcore DH's hier, die samen een paar riftjes willen doen? Ik ben al dagen bezig om een Dawn te vinden, maar het wil niet lukken. Ook niet met upgraden van rares.

btw, dit was een klacht, op het forum. Dus nu zal hij binnen een uur wel droppen. Want zo werkt RNGesus. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 08-12-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 10:15
Moet trouwens wel zeggen dat dit seizoen het leukste ooit is, heb nu met me Crusader zowel met Blessed Shield en Condemn 100+ GR's gedaan, en ben nu met een wizard bezig eens kijken hoe dat gaat.

Is iig er leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doxiz
  • Laatst online: 16-04 17:43
Terence(x) schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:13:
[...]

Hardcore / Softcore & PC of PS4 ?

Anyways voeg me maar toe Lorune#2844 (speel pc en softcore)

Heb geen barb maar kan je wel door een flink aantal GR heen knallen :)
PC en Softcore, thanks man, ga ik vanavond zeker doen!

Ik ben gister al echt ENORM geholpen door een Tweaker, helaas ze naam vergeten.
Mocht je dit lezen..... HELD! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doxiz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:40:
[...]

PC en Softcore, thanks man, ga ik vanavond zeker doen!

Ik ben gister al echt ENORM geholpen door een Tweaker, helaas ze naam vergeten.
Mocht je dit lezen..... HELD! <3
yw! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:24
Mocht er nog iemand op de PS4 sc wat hulp willen dan kan ik met mijn sunwoko monk bijdragen. Voeg psych_2469 maar toe met een berichtje

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Gisteren met mijn HotA barb een GR 89 gehaald met nog 1 minuut over. Begin nu wel tegen de grens aan te lopen denk ik voor mijn gevoel. Ik kan nog wel een lvltje of wat, maar qua dmg output begin ik nu toch problemen te krijgen. Ik heb geen augments of primal ancients, maar qua gems en gear en cubed items is er niet veel verbetering meer te behalen. Paragon zit rond de 700 (zou het niet echt weten exact).

Waar lopen andere barbs met deze build tegen de muur aan solo? En dan heb ik het niet over de ancient primal & volledige augments etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:35
Tarz schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:03:
Gisteren met mijn HotA barb een GR 89 gehaald met nog 1 minuut over. Begin nu wel tegen de grens aan te lopen denk ik voor mijn gevoel. Ik kan nog wel een lvltje of wat, maar qua dmg output begin ik nu toch problemen te krijgen. Ik heb geen augments of primal ancients, maar qua gems en gear en cubed items is er niet veel verbetering meer te behalen. Paragon zit rond de 700 (zou het niet echt weten exact).

Waar lopen andere barbs met deze build tegen de muur aan solo? En dan heb ik het niet over de ancient primal & volledige augments etc...
Euhhmmm 110 .... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Dan ben ik toch een stuk slechter dan de gemiddelde GoT Diablo III speler haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:35
Tarz schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:55:
[...]

Dan ben ik toch een stuk slechter dan de gemiddelde GoT Diablo III speler haha
Nou ik weet niet of dat de GoT top is hoor, #Nolifeers #Diehards :+

(Ik red het in ieder geval zeker niet, geen geduld met die build... 8) )

[ Voor 14% gewijzigd door Apsie op 11-12-2017 14:25 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Guardian completed met m'n Crusader. Alle Crusader class achievements ook gedaan, alle set Dungeons mastered en straks na roll-over alle Crusader cube items ook gedaan...class completed zeg maar.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk weinig behoefte voel om greaters te gaan pushen...dat heb ik eigenlijk nooit echt leuk gevonden en de 70 die nu nodig is voor Guardian is totaal geen uitdaging. Da's dan wel een beetje jammer aan de power creep. Ik vermoed dat ik komende tijd maar eens echt ga beginnen aan Destiny 2 en lekker wat prutsen met de nieuwe Hearthstone expansie...D3 pakken we met S13 dan weer op =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 19:46
Dit weekend mijn HotA barb in elkaar kunnen zetten. Nog geen solo run gedaan, maar ben benieuwd.
Iemand nog tips waar mijn focus moet liggen qua upgrades.
Ik heb in totaal nog maar 1 Gift gevonden, dus daar zit in elk geval nog rek haha.. RNG he..

Mochten er nog tips zijn mbt mn Bell Monk is dat ook altijd welkom. Ik heb al 1 build voorbij zien komen met 2.6 mildoen dps. Daar tip ik nog lang niet aan.. ben benieuwd hoe ik daar aan kan komen, ooit :P

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasRe

Heb je toevallig een link van je build? Dit is mijn build: https://eu.battle.net/d3/...ebas-21249/hero/101016132

Wat ik met mijn eigen build heb gedaan is de Aquila Cuirass in de cube vervangen voor de Strongarm Bracers. In groepen kan je, als iemand anders die draagt, die wisselen voor de magefist. Dat scheelde mij weer 1 a 2 GR leveltjes. Heb je verder je follower al volledig gegeared? Dat scheelt ook zeker 5 levels.

Zonder al te veel ancients heb ik met gemak al een 90 kunnen doen. Verder helpt het als je een stuk meer paragon levels hebt. 700 is niet mega veel natuurlijk. Daarover gesproken: Je hoeft geen paragonpunten in vitality te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
SebasRe schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:49:
[...]

Heb je toevallig een link van je build? Dit is mijn build: https://eu.battle.net/d3/...ebas-21249/hero/101016132

Wat ik met mijn eigen build heb gedaan is de Aquila Cuirass in de cube vervangen voor de Strongarm Bracers. In groepen kan je, als iemand anders die draagt, die wisselen voor de magefist. Dat scheelde mij weer 1 a 2 GR leveltjes. Heb je verder je follower al volledig gegeared? Dat scheelt ook zeker 5 levels.

Zonder al te veel ancients heb ik met gemak al een 90 kunnen doen. Verder helpt het als je een stuk meer paragon levels hebt. 700 is niet mega veel natuurlijk. Daarover gesproken: Je hoeft geen paragonpunten in vitality te stoppen.
Ik zal thuis je build eens bekijken. Kan hier niet, dus kan mijne ook niet linken. Ik gebruik nu wel de Cuirass in cube. Followers die gear ik eigenlijk niet specifiek. Meestal hoogste dps wapen dat ik niet gebruik met een relic dat ze niet dood kunnen. Ik moet me misschien toch meer verdiepen in het nut van de follower dan (behalve voor de unity dmg split).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas

Mijn doel dit season was om met full augmented gear grifts te pushen. Daarmee Grift 105 gehaald zonder al te veel te fishen (moet wel leuk blijven). Je merkt wel dat rift setup heel veel doet. Ik heb grift 103 en 104 (met dezelfde gear als 105) echt wel een aantal keer opnieuw moeten proberen (~5x). Toen 105 in 2x proberen gehaald met 1 minuut over, daarna nog even 106 wat pogingen gegeven maar toen ging ik wel redelijk tegen mijn limiten aanzitten. Ik denk dat mijn gear en paragon 1150 grift 107 het max is met een ideale rift setup.

Met augments en p-levels merk je dat thoughness steeds minder een probleem wordt, en dus ook aquila's omgeswitched voor strongarms. Wat ik vooral merkte met hota barb is de gear en het hebben van de juiste stats. Ik heb met normale "optimale gear" dus de nodige ancients en de juiste stats, barb solo tot 99 weten te pushen (met aquila's) (ik was hier ergens paragon 900). Op dit punt waren de item upgrades en invloed van paragon levels zo minimaal dat ik augments nodig had om weer stappen te kunnen maken. Iets wat vooral belangrijk is dat je gebruik maakt van je AD+bloodshed en dus ook de grote groepen opzoekt(wel of geen elites), dan krijg je de elites en meestal ook de yellows die in deze groepen staan fatsoenlijk neer. Alle losse elites of wegrennende elites dus gewoon skippen. Verder ook met het rennen tussendoor je battle cry gebruiken om je little roque en slanderer passive op te houden. Voor de rest kan je 90% redelijk goed face tanken, alleen altijd op letten met ranged attackes (van alle mobs) en grote hoeveelheden elite packs tegelijk waardoor de hoeveelheid effecten te veel wordt.

Verder vond ik hota barb fijn en gebalanceerd spelen dmg-thoughness verhouding is fijn. Kijk vooral ook een beetje wat het volk op de leaderboards doet.

Mijn profiel doorlinken heeft niet heel veel zin omdat ik een ww-speedfarm set draag, maar mijn gear komt redelijk overeen met wat je standaard bij de hota builds in top~200 in de leaderboards ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
  • Laatst online: 11-09 09:57
Toevallig laatst weer begonnen met D3.
Gister GR90 gehaald in 14:14.384 met een Condemn Crusader build. Gister mijn build iets aangepast zodat er wat meer survivability inzit, dat bleek een schot in de roos, eerst kwam ik namelijk net aan voorbij GR80 (GR81 namelijk).

Ook nog een Necromancer voor T13 speedruns.

Profile: https://eu.battle.net/d3/en/profile/QlusiveNL-2962/hero/101996349

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Wil de game ook weer eens oppakken, lang geleden (denk met de release) de campaign uitgespeeld met een Demon Hunter. Daarna nog wat andere characters aangemaakt maar werd saai omdat ik de game al had 'uitgespeeld'. Nu weet ik dat er heel veel gepatched is en wat modes bij zijn gekomen maar weet nou niet echt wat en waar ik wil beginnen. Wat raden jullie mij aan?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 15:25
teupje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:50:
Wil de game ook weer eens oppakken, lang geleden (denk met de release) de campaign uitgespeeld met een Demon Hunter. Daarna nog wat andere characters aangemaakt maar werd saai omdat ik de game al had 'uitgespeeld'. Nu weet ik dat er heel veel gepatched is en wat modes bij zijn gekomen maar weet nou niet echt wat en waar ik wil beginnen. Wat raden jullie mij aan?
Hangt er vanaf wat je wil... Alle classes hebben deze patch ongeveer even sterke builds, dus het enige dat nog echt uit maakt is wat je leuk lijkt om te spelen.
Heb je wel Reaper of souls? Die heb je eigenlijk wel echt nodig anders heb je volgens mij niet eens rifts en zo. Als je die wel hebt dan zou ik gewoon eens een class kiezen en gaan spelen. Als je geen zin hebt de campaign weer te gaan spelen kun je meteen naar adventure mode (mis je ros dus hebt), om wat bounties en rifts te doen, en dan zit je zo op 70 en begint het spel eigenlijk pas :)

Gamertag: FinrazielNL

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Finraziel schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:31:
[...]

Hangt er vanaf wat je wil... Alle classes hebben deze patch ongeveer even sterke builds, dus het enige dat nog echt uit maakt is wat je leuk lijkt om te spelen.
Heb je wel Reaper of souls? Die heb je eigenlijk wel echt nodig anders heb je volgens mij niet eens rifts en zo. Als je die wel hebt dan zou ik gewoon eens een class kiezen en gaan spelen. Als je geen zin hebt de campaign weer te gaan spelen kun je meteen naar adventure mode (mis je ros dus hebt), om wat bounties en rifts te doen, en dan zit je zo op 70 en begint het spel eigenlijk pas :)
Reaper of Souls heb ik ja, nadat ik die had uitgespeeld ben ik er mee gestopt. Speelde altijd met een DH. Als ik nu naar battle.net ga zie ik alleen mijn hero waar ik het laatst mee gespeeld heb, dus niet 4 die ik heb aangemaakt, klopt dit?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
teupje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:51:
[...]

Reaper of Souls heb ik ja, nadat ik die had uitgespeeld ben ik er mee gestopt. Speelde altijd met een DH. Als ik nu naar battle.net ga zie ik alleen mijn hero waar ik het laatst mee gespeeld heb, dus niet 4 die ik heb aangemaakt, klopt dit?
dat kan wel kloppen ja. Ik zie er ook maar 4, terwijl ik er toch echt 12 heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Qlusivenl schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:38:
Toevallig laatst weer begonnen met D3.
Gister GR90 gehaald in 14:14.384 met een Condemn Crusader build. Gister mijn build iets aangepast zodat er wat meer survivability inzit, dat bleek een schot in de roos, eerst kwam ik namelijk net aan voorbij GR80 (GR81 namelijk).

Ook nog een Necromancer voor T13 speedruns.

Profile: https://eu.battle.net/d3/en/profile/QlusiveNL-2962/hero/101996349
Geen idee of er wat mis is met die site, of jij daadwerkelijk met die build gr90 heb gehaald en ik gewoon een sissy ben:)

Dat amulet in je cube klopt niet toch? Ik zie wel een unity op je follower maar niet in je eigen gear, 3700 vit is wel erg weinig niet?

Respect als je daarmee gr90 heb gehaald:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
boomr schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:33:
[...]

Geen idee of er wat mis is met die site, of jij daadwerkelijk met die build gr90 heb gehaald en ik gewoon een sissy ben:)

Dat amulet in je cube klopt niet toch? Ik zie wel een unity op je follower maar niet in je eigen gear, 3700 vit is wel erg weinig niet?

Respect als je daarmee gr90 heb gehaald:)
Dat klopt, daar moet een Unity staan :) ik had een paar group runs, dus dan heb ik niets aan de Unity. Even een ander getest - en deze werkt niet super, convention of elements zal beter werken in groepen - omdat convention of elements zo straight forward is :P

Maar, met de unity er in, heb ik dus wel GR90 gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Daarbij moet het denk ik ook wel mogelijk zijn om mijn chest & legs te voorzien van Rubies, om zo meer dmg te krijgen ipv meer resistance, gezien ik al de Esoteric Alteration gebruik. We gaan het vanmiddag meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Na weken lang 90s hebben gelopen, vanmorgen maar is een 100 gedaan op me monk. Was een bagger rift maar completed met 4 minuten en 31 seconden over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:17
Is er nog een clan actief in D3? Volgens mij ben ik verwijderd want lange tijd afwezig geweest

Keyword is dus zorgen dat je zoekt in English (British) dus me request is pending :)

[ Voor 35% gewijzigd door Flesdop op 25-12-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targhor
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik ben bezig met de laatste tier van dit seizoen, maar heb nog 1 conquest nodig. Mij lijkt de Curses! conquest wel te doen met een paar mensen. Zijn er mensen die deze met mij willen proberen te halen?

Niet meer nodig, heb hem solo gedaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Targhor op 31-12-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 10:15

ormagon

Definitely Maybe

Zou de game graag weer oppakken maar ben echt iemand die graag samenspeelt. Is een oud account, pre Reaper of Souls, heb de uitbreiding toen wel aangeschaft maar eigenlijk niks mee gedaan (Paragon level van 40). Iemand zin om het samen op te pakken of iemand waarbij ik even mee kan rennen om het gevoel weer te krijgen en een beetje up-to-date te raken. Een actieve community waar ik welkom ben om weer op gang te komen is ook een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
ormagon schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 20:53:
Zou de game graag weer oppakken maar ben echt iemand die graag samenspeelt. Is een oud account (pre Reaper of Souls, heb de uitbreiding toen wel aangeschaft maar eigenlijk niks mee gedaan (Paragon level van 40). Iemand zin om het samen op te pakken of iemand waarbij ik even mee kan rennen om het gevoel weer te krijgen en een beetje up-to-date te raken. Een actieve community waar ik welkom ben om weer op gang te komen is ook een goede.
Er zullen in de tweakers clan ongetwijfeld nog wel mensen zijn die je graag weer verslaafd maken aan het spel, al is de timing wat minder gunstig omdat de grotere aantallen alweer zijn afgehaakt zo laat in dit season.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-10 10:15

ormagon

Definitely Maybe

Nephalem schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Er zullen in de tweakers clan ongetwijfeld nog wel mensen zijn die je graag weer verslaafd maken aan het spel, al is de timing wat minder gunstig omdat de grotere aantallen alweer zijn afgehaakt zo laat in dit season.
Ah is die nog actief? In de FP is de laatste aanmelding uit 2014 dus ben daar niet mee bezig gegaan.
Pagina: 1 ... 50 ... 73 Laatste