Je hebt wel gelijk, de video's van Rhykker is vaak gericht op het halen van de hoogst mogelijke grift.Tektoon schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 01:15:
Ik heb die video gezien ja, zo kwam ik er ook toe om ze even uit te proberen. Tot nu toe was het lijstje met strongest builds best representatief maar deze lijst vertelt weinig meer dan alleen de grifts nummers. Als season-speler kijk ik ook naar andere zaken als flexibiliteit, gear-afhankelijkheid, stabiliteit etc.
Er wordt niet gesproken over andere opties voor die build, en daar zit ook een stukje persoonlijkheid in.
Sommige mensen zijn echt helemaal verlieft geworden op die closet optie waar je dus meerdere sets makkelijk aan en uit doet, 1 voor grifts, 1 voor rifts, en dan weer 1 voor group rifts.
Super geweldige optie, maar sommige mensen (zoals ik), zijn lui. Ik geef de voorkeur naar 1 build waar ik alles mee kan doen.
Er zit ook redelijk verschil in clearspeed van characters en builds. Witch Dokter is mijn meest gespeelde class van allemaal, maar waar ik mij altijd heb geïrriteerd is de speed factor die andere classes hebben ten opzichte van mij.
Ik denk dat jij daar ook wat moeite me hebt, anarchyr is een zeer sterke build, maar heeft een bepaalde speelstijl die je moet liggen (mij totaal niet) en voelt vele malen trager aan als een UE DH die door het beeld zoeft.
Kwestie van zoeken wat je ligt
PSN: MaxxusNL