Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Tektoon schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 01:15:
Ik heb die video gezien ja, zo kwam ik er ook toe om ze even uit te proberen. Tot nu toe was het lijstje met strongest builds best representatief maar deze lijst vertelt weinig meer dan alleen de grifts nummers. Als season-speler kijk ik ook naar andere zaken als flexibiliteit, gear-afhankelijkheid, stabiliteit etc.
Je hebt wel gelijk, de video's van Rhykker is vaak gericht op het halen van de hoogst mogelijke grift.

Er wordt niet gesproken over andere opties voor die build, en daar zit ook een stukje persoonlijkheid in.
Sommige mensen zijn echt helemaal verlieft geworden op die closet optie waar je dus meerdere sets makkelijk aan en uit doet, 1 voor grifts, 1 voor rifts, en dan weer 1 voor group rifts.
Super geweldige optie, maar sommige mensen (zoals ik), zijn lui. Ik geef de voorkeur naar 1 build waar ik alles mee kan doen.

Er zit ook redelijk verschil in clearspeed van characters en builds. Witch Dokter is mijn meest gespeelde class van allemaal, maar waar ik mij altijd heb geïrriteerd is de speed factor die andere classes hebben ten opzichte van mij.

Ik denk dat jij daar ook wat moeite me hebt, anarchyr is een zeer sterke build, maar heeft een bepaalde speelstijl die je moet liggen (mij totaal niet) en voelt vele malen trager aan als een UE DH die door het beeld zoeft.

Kwestie van zoeken wat je ligt :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ja. Ik speel seasons meestal tot aan de tab dus ik ga geen vier builds klussen. WD is ook mijn meest gespeelde class: vooral de petbuilds vind ik erg leuk. Daarmee stoor ik me ook niet zo aan het langzamere tempo. Sterker nog: dat stoort mij juist altijd aan de monk. Veel te snel en te springerig. Maar deze arachyr is vooral een firebat build. Wat mij betreft gewoon een poormans whirlwind.

Ik heb gisteren nog ff die bolle Brit gechecked en toen zag het er al iets beter uit maar een blik op de helltooth garg build video en ik wist genoeg. Die firebat builds zijn niet het allround Zwitsers zakmes dat ik zoek. Zelfde geldt voor een plofkip arachyr. Jammer want ik vind het levellen met een WD echt superieur.

Demon hunter is ook leuk ja, maar die heb ik te veel gespeeld. Ik moet nog even zien wat ik nu ga doen.

@Deadsmell met stabiliteit bedoel ik zoiets als dat je poppetje niet geoneshot wordt als er een bepaalde buff is afgevallen enof dat je eerst drie schermen moet warmdraaien om de damageoutput te bereiken waar je de build op uitkoos. Ik wil midden in een rift even kunnen pauzeren en weer verdergaan zonder rotatie en timing problemen. Dus geen archon gedoe, maar wel graag ontspannen pet-builds. :p

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 00:51:
Ja. Ik speel seasons meestal tot aan de tab dus ik ga geen vier builds klussen. WD is ook mijn meest gespeelde class: vooral de petbuilds vind ik erg leuk. Daarmee stoor ik me ook niet zo aan het langzamere tempo. Sterker nog: dat stoort mij juist altijd aan de monk. Veel te snel en te springerig. Maar deze arachyr is vooral een firebat build. Wat mij betreft gewoon een poormans whirlwind.

Ik heb gisteren nog ff die bolle Brit gechecked en toen zag het er al iets beter uit maar een blik op de helltooth garg build video en ik wist genoeg. Die firebat builds zijn niet het allround Zwitsers zakmes dat ik zoek. Zelfde geldt voor een plofkip arachyr. Jammer want ik vind het levellen met een WD echt superieur.

Demon hunter is ook leuk ja, maar die heb ik te veel gespeeld. Ik moet nog even zien wat ik nu ga doen.

@Deadsmell met stabiliteit bedoel ik zoiets als dat je poppetje niet geoneshot wordt als er een bepaalde buff is afgevallen enof dat je eerst drie schermen moet warmdraaien om de damageoutput te bereiken waar je de build op uitkoos. Ik wil midden in een rift even kunnen pauzeren en weer verdergaan zonder rotatie en timing problemen. Dus geen archon gedoe, maar wel graag ontspannen pet-builds. :p
Heb je de Zunimassa pet build al bekeken? Ik overweeg die te gaan gearen op HC, voor één van de conquests. Ziet er ook heel ontspannen uit. Fetishes ftw. :P

Ben er inmiddels wel uit wat ik ga spelen. Monk voor de journey en speedfarm, HC WD erbij voor het laatste onderdeel van de journey en daarna de Crusader. Hopelijk kan ik tijd genoeg vinden voor alles.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 01-11-2017 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
oef, ik zie dat er meerdere zijn met het zelfde probleem: er zijn nu te veel builds om uit te kiezen :)

Zelf zit ik ook een beetje te twijfelen, UE grenades/multishot of toch impale, firebats of toch maar necro.
Ik heb toch die expansie, dus eigenlijk wil ik wel voor een necro gaan. Ik HAAT alleen land of the dead als skill...de meeste builds zijn hier toch op ge-ent, en veel builds werken obv corpses (vandaar lotd).

Ik denk dat ik eens op zoek ga naar een leuke build zonder die corpse afhankelijkheid..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:57:
oef, ik zie dat er meerdere zijn met het zelfde probleem: er zijn nu te veel builds om uit te kiezen :)

Zelf zit ik ook een beetje te twijfelen, UE grenades/multishot of toch impale, firebats of toch maar necro.
Ik heb toch die expansie, dus eigenlijk wil ik wel voor een necro gaan. Ik HAAT alleen land of the dead als skill...de meeste builds zijn hier toch op ge-ent, en veel builds werken obv corpses (vandaar lotd).

Ik denk dat ik eens op zoek ga naar een leuke build zonder die corpse afhankelijkheid..
Volgens mij zijn er met Inarius leuke corpsevrije builds te maken. Die doen het vast ook goed in groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 00:51:

Waarom pak je Jade er niet bij? Door stacks prima move speed, goeie Toughness (zeker als je Aquila erbij stopt i.p.v. CoE) en voor T13 zowel ranged als close zat DPS. Wil je echt speed voor T13 dan kan belt en pet + passive erbij voor constant 100%+.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van Fock die mindless meta (necro crap)

Wat duo builds gedaan met crus/barb. Een push versie met een barb tank zonder CC omdat je condemn dan niet meer optimaal werkt en een andere combi met een wat defensieve Hota barb en condemn.

Beide gingen zo naar 95+ toe waarbij het best sick is hoeveel thoughness en recovery die hota barb heeft. Gooi er naast die ring een estoric en 2 items met life per fury spend en de barb is echt lastig dood te krijgen. Condemn is dan echt wel meer glass cannon build. Push versie zal wel hogere uitkomen dan die tweede, maar die tweede heeft wat betreft gameplay echt mijn voorkeur. Runs van 95 gingen in 3,5-5 min... dus 100+ moet echt geen punt zijn.

Heb ook een aantal leuke duo barb combies in gedachte voor de toekomst. Lekker rammen en beetje bs, gems en gear farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:46:
In het kader van Fock die mindless meta (necro crap)

Wat duo builds gedaan met crus/barb. Een push versie met een barb tank zonder CC omdat je condemn dan niet meer optimaal werkt en een andere combi met een wat defensieve Hota barb en condemn.

Beide gingen zo naar 95+ toe waarbij het best sick is hoeveel thoughness en recovery die hota barb heeft. Gooi er naast die ring een estoric en 2 items met life per fury spend en de barb is echt lastig dood te krijgen. Condemn is dan echt wel meer glass cannon build. Push versie zal wel hogere uitkomen dan die tweede, maar die tweede heeft wat betreft gameplay echt mijn voorkeur. Runs van 95 gingen in 3,5-5 min... dus 100+ moet echt geen punt zijn.

Heb ook een aantal leuke duo barb combies in gedachte voor de toekomst. Lekker rammen en beetje bs, gems en gear farmen :)
Mmm, de Meta is even naar huis gestuurd ivm het ontbreken van de leaderboards :*)
Wel goed om te zien dat ook jij wel degelijk builds op elkaar afstemd om elkaar niet in de weg te zitten....Hey....is dat niet exact wat Meta deelnemers ook doen?? 8) 8) 8)

Sorry hoor, ik kon het niet laten >:)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:40:
[...]
Heb je de Zunimassa pet build al bekeken? Ik overweeg die te gaan gearen op HC, voor één van de conquests. Ziet er ook heel ontspannen uit. Fetishes ftw. :P
Nu wel ja :p Als het een petbuild wordt dan pak ik gewoon degene die het hardst gaat denk ik. Hangt ook van de ringen af. Maar als het morgen zou beginnen dan doe ik ff snel een monk. Die speelde zonder geoptimaliseerde gear het soepelst.
Zarhrezz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:18:
[...]

Waarom pak je Jade er niet bij? Door stacks prima move speed, goeie Toughness (zeker als je Aquila erbij stopt i.p.v. CoE) en voor T13 zowel ranged als close zat DPS. Wil je echt speed voor T13 dan kan belt en pet + passive erbij voor constant 100%+.
Stacks, haunt/pestilence, dot delay, inflexibel want weer ombouwen voor speedfarm etc. Bij een Helltooth plop je alleen bubbels/piranha’s neer en bij de monk is alles passive: die heeft zelfs een belt voor gratis wind stacks. :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Hoop wel dat de Heal/Supportmonk nog een beetje viable is in een soort van meta / sub-meta samenstelling. Vorig seizoen min of meer geskipt (Necro heel ff gespeeld) maar zat er toen ook een monk in de hogere GR pushes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
RedHat schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:50:
Hoop wel dat de Heal/Supportmonk nog een beetje viable is in een soort van meta / sub-meta samenstelling. Vorig seizoen min of meer geskipt (Necro heel ff gespeeld) maar zat er toen ook een monk in de hogere GR pushes ?
Was prima viable in S11, Supp-monk is nooit weggeweest toch? In S11 veel met 2X Necro, 1X supp Necro en 1 supp-Barb gespeeld. Maar de supp-Barb was prima uitwisselbaar voor een Monk hoor.. O-)
Nu is het nog even koffiedik kijken maar ik verwacht dat de support Barb/Monk er gewoon nog in zitten, de damage zal echter uit meerdere hoeken kunnen komen denk ik, afwachten maar even 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:15:
Stacks, haunt/pestilence, dot delay, inflexibel want weer ombouwen voor speedfarm etc. Bij een Helltooth plop je alleen bubbels/piranha’s neer en bij de monk is alles passive: die heeft zelfs een belt voor gratis wind stacks. :P
Pestilence van staff, stacks op numlock en haunts 1-shotten alles op T13. Voor speed gebruik ik Lingering Spirit zodat je wat kan pre-casten en de efficiency per cast lekker hoog is. Ik weet niet precies tot welke tier die setup door kan...ik zal het eens testen. Ik vind 'em wel chill spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Draait de PTR eigenlijk nog?
Wil nog diverse classes en builds uitproberen, alleen heb ik de gear vaak niet. Op PTR was die toch net ff makkelijker te verkrijgen met die vendor die alle veranderde nonset items verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:11:
Draait de PTR eigenlijk nog?
Wil nog diverse classes en builds uitproberen, alleen heb ik de gear vaak niet. Op PTR was die toch net ff makkelijker te verkrijgen met die vendor die alle veranderde nonset items verkocht
Die grote goatman bedoel je? Ik had die al voorbij zien komen in filmpjes, maar wist niet dat het PTR only ding was. Jammer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die volgens mij ja. Nou ja, ik kijk vanavond wel ff of PTR nog draait. En anders heb ik nog een week om toch wat items te farmen.

[edit]Bah, nee dus..

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 02-11-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 20:00

1lau

Hearthstone Arena Player

Hallo,

Er is recent een social update voor battle.net en hieruit Tweakers.net groep aangemaakt

Dit is de invite link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik zit al in de/een andere Tweakers groep. Als er meerdere tweakersgroepen komen lijkt het mij niet gek als het per game apart wordt georganiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apsie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:38:
[...]

Mmm, de Meta is even naar huis gestuurd ivm het ontbreken van de leaderboards :*)
Wel goed om te zien dat ook jij wel degelijk builds op elkaar afstemd om elkaar niet in de weg te zitten....Hey....is dat niet exact wat Meta deelnemers ook doen?? 8) 8) 8)

Sorry hoor, ik kon het niet laten >:)
Je hoeft niets te laten hoor...je snapt het punt denk ik totaal niet dat ik tegen heel die meta crap heb. Ook in tweakers guild was/is het altijd zo.. copy paste leaderboards en dat doen we.. dat je er dan 20-30 levels onder de top zit.. ja daar kijkt niemand naar.. voor zulk soort clears hoef je dan echt die meta van de leaderboards niet te gebruiken.

Mensen denken zelfs nog nauwelijks na op deze manier.. is al tijden zo...dat is mijn grootste ergernis met al dat hele team gedoe.. speel daarom ook vrijwel alleen nog maar solo.

Tuurlijk ga je als team dingen op elkaar afstemmen.. je zou toch wel een complete Belg zijn als je met 2 barbs bijvoorbeeld beiden warcry neemt en dan elkaars skills overschrijven. De hele gedachte is de synergie in de classes vinden.. ken geen andere game waar je zoiets niet zou doen.

maar suc6 met je meta teampje.. zal je verklappen dat die nog net zo is als algelopen season voor echt hoge clears kan de bosskiller ook een sader worden met hele specifieke gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:20:
[...]

Je hoeft niets te laten hoor...je snapt het punt denk ik totaal niet dat ik tegen heel die meta crap heb. Ook in tweakers guild was/is het altijd zo.. copy paste leaderboards en dat doen we.. dat je er dan 20-30 levels onder de top zit.. ja daar kijkt niemand naar.. voor zulk soort clears hoef je dan echt die meta van de leaderboards niet te gebruiken.

Mensen denken zelfs nog nauwelijks na op deze manier.. is al tijden zo...dat is mijn grootste ergernis met al dat hele team gedoe.. speel daarom ook vrijwel alleen nog maar solo.

Tuurlijk ga je als team dingen op elkaar afstemmen.. je zou toch wel een complete Belg zijn als je met 2 barbs bijvoorbeeld beiden warcry neemt en dan elkaars skills overschrijven. De hele gedachte is de synergie in de classes vinden.. ken geen andere game waar je zoiets niet zou doen.

maar suc6 met je meta teampje.. zal je verklappen dat die nog net zo is als algelopen season voor echt hoge clears kan de bosskiller ook een sader worden met hele specifieke gear
Nou nou, niet zo zuur Albeto, Ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die zich afzetten tegen de Meta, maar om de Metamensen nou allemaal non-denkers te noemen vindt ik persoonlijk wat ver gaan: wat is er mis om in een seizoen zo hoog mogelijk proberen te komen? Is dat niet het hele idee van: een clan, leaderboards, seasons en bovenal, lol in een viermans groepje?
Persoonlijk kan het mij m'n derierre oxideren maar ik vind juist het competitie idee in de clan een extra stimulans om nog eens een avondje kritisch naar m'n huidige build te kijken en dingen te verbeteren...

Als we dat niet meer zouden hebben zouden er, in mijn ogen, ook geen seasons meer zijn: juist het opnieuw beginnen en farmen voor een (zeker na deze patch) leuke build waar je ook in een groep wat aan hebt houd het D3 spel een beetje levendig...

Dus, als je je een beetje gekrengd voelt, sorry: dat was in het geheel niet mijn bedoeling... _/-\o_ Ik, en ik hoop iedereen, probeert op zijn manier lol in D3 te hebben, voor mij zijn dat idd de Meta builds (wat jij dus Crap noemt) En een leuke WD build natuurlijk O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:16:
Persoonlijk kan het mij m'n derierre oxideren maar <snip>
_O-

Wat betreft de meta...tja, wat zal ik zeggen? Mijn probleem ermee is voornamelijk dat een groot deel van de spelers het als 'de waarheid' aanneemt en niet voldoende kennis / gegrip van het spel opbouwt om afwijkende builds op waarde te kunnen schatten.

Gekickt worden in games omdat 'niet meta' komt voor en dat is waar het mis gaat. Voor 99% van wat er in dit spelletje gebeurt is de meta niet nodig.

Daar komt bij dat die 'waarheid' meerdere keren lopende een seizoen gewijzigd is. Blijken de streamers die de meta bepalen toch niet altijd 'de waarheid' in huis te hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:44:
[...]

_O-

Gekickt worden in games omdat 'niet meta' komt voor en dat is waar het mis gaat. Voor 99% van wat er in dit spelletje gebeurt is de meta niet nodig.

Daar komt bij dat die 'waarheid' meerdere keren lopende een seizoen gewijzigd is. Blijken de streamers die de meta bepalen toch niet altijd 'de waarheid' in huis te hebben.
Gekickt worden want Meta gebeurt bij mijn weten toch niet in de clan? Op publics word je om allerlei uiteenlopende redenen gekickt, je kan bijv. ook te goed zijn en met Shadow mijlenver voorlopen op de rest, is ook nie grappig... Wat de "waarheid" aangaat, ik hoop met de laatste patch dat die een beetje vervaagd omdat er meerdere builds min of meer gelijkwaardig zullen zijn, we gaan het zien!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik kijk alleen maar naar de meta of healing erbij zit of niet. Omdat ik support Monk altijd een leuke class vind om te spelen maar het zonde vind om al m'n inna peaces te rerollen naar support terwijl hij helemaal niet gebruikt gaat worden. Vandaar dat ik meestal even probeer te checken.

De DPS karakters boeien mij weinig voor GR's of het moet echt pushen zijn. Season 6 geloof ik (met de Wizard als DPS) deden we 100+ runs en dan was de meta wel echt nodig om dat te behalen. Voor de rest boeit het mij eigenlijk weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59
Voor Blizzcon is hier het topic:

Blizzcon 2017

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Even met me DH aan het klooien geweest. Zowel me UE Fire Multishot als me Shadow Impale halen met het grootste gemak grift80. Vandaag voorzichtig 82 geprobeert, maar dat gaat ook zonder enig probleem. Speelt lekker weg. Morgen of volgend weekend eens gaan pushen richting 90.

Ik wil ook nog een condemn crus bouwen maar daar moet ik nog een keertje wat tijd voor nemen.

Heerlijk deze patch:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:18:
[...]
F&R ga ik er nog uit gooien, want die voegen op T13 niets toe dan vertraging. Misschien Avarice Band erin.
Ik zie dat je die nu gebruikt maar je hebt dan weer geen goldwrap.. Indien avarice: welke tweede ring is optimaal? SoJ, unity?

En waarom vertraagt F&R? Zo te zien gebruik je nog dezelfde skills. Ik dacht dat je die gewoon qua damage niet nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 23:15:
[...]

Ik zie dat je die nu gebruikt maar je hebt dan weer geen goldwrap.. Indien avarice: welke tweede ring is optimaal? SoJ, unity?

En waarom vertraagt F&R? Zo te zien gebruik je nog dezelfde skills. Ik dacht dat je die gewoon qua damage niet nodig hebt?
Ik denk dat een SoJ de beste keuze is, als je Avarice gebruikt. Ik gebruik Avarice om gold binnen te harken, niet voor de toughness in combinatie met Goldwrap, want de meeste mobs zijn op T13 dood voordat ze in de buurt komen.

Het vertraagt als je beide bonussen wilt hebben, omdat je dan telkens tussendoor je generator moet casten. Dat is niet nodig, want er is damage genoeg om alles om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vandaag eens aangekloot met m'n wol monk en condemn crusader. Die condemn crusader speler wel erg lekker weg zeg. Bijna net zo lekker als de Me Smash (hota) barb, maar die blijf ik toch nog het leukst vinden. Ik moet en zal de map een keer doormidden slaan met dat ding, kanonnen wat hamert dat ding erop los :D 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de Condemn Crusader qua tougness vergelijkbaar met Invoker?

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 06-11-2017 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Beetje late reactie, maar dit is wat je in de patch kan vinden. Ze noemen het geen SWK maar Monkey King

Monkey King’s Garb
(6) Set
Has been redesigned.
Lashing Tail Kick, Tempest Rush, and Wave of Light have their damage increased by 600% 1000% for each stack of Sweeping Wind you have.

Dus hoe meer sweeping wind stacks des te meer dps.
Wel balen dat ze de Scarbringer hebben vernieuwd zonder de oude items te updaten :( dag primal Scarbringer ;w

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Best een leuke spec die sunwoko WoL build, alleen waarom moet mn poppetje nou 'kreunen' bij elke WoL cast.. Zooo irritant als je er eenmaal op let >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:43:
Best een leuke spec die sunwoko WoL build, alleen waarom moet mn poppetje nou 'kreunen' bij elke WoL cast.. Zooo irritant als je er eenmaal op let >:)
Nooit gemerkt. Had je niet één of ander filmpje op de achtergrond draaien? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zouden vreemde filmpjes zijn als je steeds 'wrah wuh wrah wrah wuh' hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Of gewoon de stream van zeg, Forsen. Gachibass! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Leaderboards staan weer aan! Hoezee *O*

Apsie's profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Top 20 boys.. easy piecy

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/o78y0j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ook nog ruim 4 minuten over :D

Gratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 14:21
Iemand zin om vanavond te powerlevelen in groep? Geen vaste commitment ofzo .. gewoon voor een goede season start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe vol is de guild? ik ben er al weer een tijdje geleden uit gegooid ivm ik vermoed het niet inloggen.... Maar ik zou het graag weer oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phaex schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:00:
Iemand zin om vanavond te powerlevelen in groep? Geen vaste commitment ofzo .. gewoon voor een goede season start
Ja, graag. Ik verwacht om 17:00u klaar te staan.
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:07:
hoe vol is de guild? ik ben er al weer een tijdje geleden uit gegooid ivm ik vermoed het niet inloggen.... Maar ik zou het graag weer oppakken.
Welke clan doel je op? In de <GoT>Tweakers clan is nog wel plek. Eén van de officers wil je vast wel toelaten, als je een berichtje stuurt.

[ Voor 42% gewijzigd door Deadsmell op 09-11-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Deadsmell schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:26:Ja, graag. Ik verwacht om 17:00u klaar te staan.
Alright ik ben er ook om 17u.
Nog 2 plekjes om op te vullen dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:37
Ik begin ook om 17:00 uur, samen met iemand anders, kunnen vast wel ergens bij of mensen ons joinen (ik geloof Monk en WD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik wil ook wel. Ik ga er nog eens volop voor dit seizoen. Laat er iemand iets weten waar ik nog bij kan?
Ben wel nog niet uit wat ik ga spelen ^^ Mijn b.net is Baldarich#2473

[ Voor 52% gewijzigd door Tomski1986 op 09-11-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Suicyder schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:10:
Ik begin ook om 17:00 uur, samen met iemand anders, kunnen vast wel ergens bij of mensen ons joinen (ik geloof Monk en WD)
Wil je met ons meedoen dan? Dan zijn we onmiddellijk met 4!
Ik ga barb spelen denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
Phaex schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:46:
[...]

Wil je met ons meedoen dan? Dan zijn we onmiddellijk met 4!
Ik ga barb spelen denk ik
Klinkt goed. Ik zit in clan SG. Anders toe te voegen met uit mijn hoofd Suicyder#2903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik ben er ook, zit in de SG Teamspeak waar altijd groepjes samengesteld worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:13

The Chosen One

Zie signature!

HC run om 17:00 (als er geen GotHC mensen online zijn.) minus etenstijd.

TheChosenOne #989

ps. is die code een keer veranderd of zo? Was altijd TheChosenOne#2201

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 09-11-2017 16:26 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Suicyder schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:58:
[...]

Klinkt goed. Ik zit in clan SG. Anders toe te voegen met uit mijn hoofd Suicyder#2913
Heb je toegevoegd maar zie je niet online?
Ik ben Phaex#2738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
@Phaex het is #2903 vandaar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ZOoo..

Inmiddels 108 down rank 20 solo crus. Had wat thoughness issues dus kleine skill aanpassing.. dikke thoughness boost en heb geen wrath issues :)

Op naar de 110, maar dit zal wel beetje vissen worden want het moet wel een open map zijn een een power/condi pylon op een goed moment zou wel relax zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede eerste dag. Met een groep van SG en GoT tot grift 66 2-player, 62 4-player en 60 solo gekomen. Hammerdin compleet, Invoker en Condemn bijna. En een paar mooie plekken op de leaderboads gehaald:

4-player: rank 265
2-player: rank 39

Morgen even de 70 solo aftikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Deadsmell schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 01:25:
Goede eerste dag. Met een groep van SG en GoT tot grift 66 2-player, 62 4-player en 60 solo gekomen. Hammerdin compleet, Invoker en Condemn bijna. En een paar mooie plekken op de leaderboads gehaald:

4-player: rank 265
2-player: rank 39

Morgen even de 70 solo aftikken. :)
Het was een goede start ja ^^ Echt belachelijk veel goede items gehad waar je normaal dagen tot weken achter moet zoeken!
Ik kon het niet laten en heb nog doorgezet tot de 70 solo, nu ga ik wel echt maffen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 01:40:
[...]

Het was een goede start ja ^^ Echt belachelijk veel goede items gehad waar je normaal dagen tot weken achter moet zoeken!
Ik kon het niet laten en heb nog doorgezet tot de 70 solo, nu ga ik wel echt maffen ...
Ha, mooi! Gratz! Wat een voortgang inderdaad. Morgen weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik had pre-70 goede loot, maar toen ik eindelijk 70 werd was de loot echt dramatisch. Echt letterlijk kunnen carryén op T1 naar de 70 en daarna gecarry'd moeten worden 8)7

Ik heb van alles wel iets, waar anderen van iets wel alles hebben. Dat houdt het spel misschien ook wel leuk maar voor mij is er weinig aan om op T13 te farmen omdat ik de Toughness niet heb. Ben paragon 400+ nu maar baal wel dat ik m'n 'play' niet kan maken terwijl ik tot lvl 70 de boel kon carryen.

Aan de andere kant hoef ik maar 1-2 items te hebben en kan ik mijzelf carryen naar 80+. Was een leuke avond, morgenochtend weer verder met bounty's (RoRG is een vereiste in mijn build, maar geen geluk gehad nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zeker een goede start gisteravond met 3 en 4 player rankings (voor zolang het duurde). Maar genoten lekker door te knallen met @Deadsmell en @Phaex. Vanavond verder bouwen aan mijn monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 15:25
Ik blijf lekker langzaam, gisteravond mijn PC weer eens aangesloten en een paar uur gespeeld, nu nog een uurtje, level 38 :P
Maar ik kom er ook wel, ben nooit zo van het hele seizoen er in 2 dagen doorheen proberen te jagen... en ik speel vooral solo, wat toch langzamer is (heb meestal niet zo'n zin om met anderen af te stemmen wanneer te spelen en wat precies te doen).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30
Wat is de way to level nu joh ? voorheen deed ik het altijd met rifts op hard of expert. maar heb het idee dat ik nu veel minder xp krijg en het allemaal langer duurt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:16:
Wat is de way to level nu joh ? voorheen deed ik het altijd met rifts op hard of expert. maar heb het idee dat ik nu veel minder xp krijg en het allemaal langer duurt
Ligt een beetje aan wat je speel en in hoeverre je afwisseling belangrijk vind.

Zelf ben ik met necro begonnen en heb ik Blushedd zijn guide gevolgt:

Char aanmaken
Challenge rift gehaald
500 shards aan ringen en een Nailuj evol gekregen.
Nu op T1 rifts aan het lopen. (2 uurtjes gespeeld en nu level 62)

Als je liever iets meer afwisseling wilt, dan kun je in act 1 bijvoorbeeld de bosses doen die een quest hebben (act 2 ook)
En dan halls of agony en fields of misery door vanwege de hogere density en de massacre bonussen.

Qua skills, deze site vind ik ook prettig:
http://teambrg.com/category/diablo-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook weer aan de bak gegaan...voor de afwisseling begonnen met een rondje bounties op Master zodat er op 70 direct 3 items de cube in kunnen. Maar even doorgetrokken tot Chapter I finished (lvl 50 was de laatste). Chapter II is helaas wat saai; eerst 10 levels niets om handen om dan op 60 twee bosses te doen, dan pas weer wat op 70. Oh well. Op 61 kun je in ieder geval het lvl 70 weapon craften dus 61 -> 70 is snel.

Ik ga wel binnenkort een weapon switch nodig hebben; ik loop nog met een lvl 26 Joannah's. Zelfs de high-40's 2-handed legendaries zijn nog geen +200% DPS, dus nog niet nuttig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
Het is lang egelden dat het na een avond diablo zo kriebelt om weer verder te gaan.
Speel nu in de gratis hammerdin set met gyrfalcon en jekangbord... lekker nuttig.
Snel of Akkhan vinden of de hammerdin wapens.
Maar vind het een geslaagde patch tot nu toe

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:16:
We hebben met vier man riftjes gedaan, gisteren.Tussendoor even een Leoric's Crown gehaald voor iedereen en toen door tot 70. Heeft geloof ik iets van twee uur geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
ZTeeVeR schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:46:
[...]

Ligt een beetje aan wat je speel en in hoeverre je afwisseling belangrijk vind.

Zelf ben ik met necro begonnen en heb ik Blushedd zijn guide gevolgt:

Char aanmaken
Challenge rift gehaald
500 shards aan ringen en een Nailuj evol gekregen.
Nu op T1 rifts aan het lopen. (2 uurtjes gespeeld en nu level 62)

Als je liever iets meer afwisseling wilt, dan kun je in act 1 bijvoorbeeld de bosses doen die een quest hebben (act 2 ook)
En dan halls of agony en fields of misery door vanwege de hogere density en de massacre bonussen.

Qua skills, deze site vind ik ook prettig:
http://teambrg.com/category/diablo-3/
T1? Jeetje, mijn demon huntress staat op hard af en toe al behoorlijk lang op de RG of sommige champions/elites te hakken voor ze neer gaan... En volgens mij heb ik toch geen slechte gear voor mijn level, ondanks dat de Cain's set en die andere set waar je bonus XP van krijgt nu wel langzaam een beetje underpowered raken. Nou zal die Nailuj's Evol wel helpen natuurlijk, maar dan nog...

Heb wel een level 60 wapen klaar liggen met -10 level req dus straks even door naar 50 en dan zou het wat makkelijker moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30
Finraziel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:56:
[...]

T1? Jeetje, mijn demon huntress staat op hard af en toe al behoorlijk lang op de RG of sommige champions/elites te hakken voor ze neer gaan... En volgens mij heb ik toch geen slechte gear voor mijn level, ondanks dat de Cain's set en die andere set waar je bonus XP van krijgt nu wel langzaam een beetje underpowered raken. Nou zal die Nailuj's Evol wel helpen natuurlijk, maar dan nog...

Heb wel een level 60 wapen klaar liggen met -10 level req dus straks even door naar 50 en dan zou het wat makkelijker moeten gaan.
Doe het nu ook. inmiddels op 45 een level 70- wapen kunnen equipen met -25lvl requirement. zit nu rustig door Torment 2 te rushen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Finraziel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:56:
[...]

https://eu.battle.net/d3/...eeVeR-2389/hero/101105999

Tsja geen idee...ik speel nu ook niet met een -level requirement weap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:06
Ben maar weer eens begonnen met dit seizoen. Poosje niet gespeeld. Iemand nog tips om snel naar level 70 te geraken? Speel meestal solo.
Ook weer effe wennen zeg, veel nieuwe dingen etc. Maar zit er al weer lekker in ;)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:02:
Doe het nu ook. inmiddels op 45 een level 70- wapen kunnen equipen met -25lvl requirement. zit nu rustig door Torment 2 te rushen
Hoe kom je aan dat wapen dan? DBs droppen pas op level 61 en je hebt er één nodig om artisan naar 12 te krijgen. Of zitten er DBs in de challenge rift cache?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-10 21:19
Korkss schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:24:
Ben maar weer eens begonnen met dit seizoen. Poosje niet gespeeld. Iemand nog tips om snel naar level 70 te geraken? Speel meestal solo.
Ook weer effe wennen zeg, veel nieuwe dingen etc. Maar zit er al weer lekker in ;)
https://d3sanctuary.com/leveling-1-70-methods-explained/

Ik vermaak me wel met massacre bonussen. Als je het een beetje goed doet haal je +400% XP.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 00:37
Zarhrezz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:42:
[...]

Hoe kom je aan dat wapen dan? DBs droppen pas op level 61 en je hebt er één nodig om artisan naar 12 te krijgen. Of zitten er DBs in de challenge rift cache?
In de Challenge rift zit genoeg om alle artisians naar lv12 te tillen en dan heb je nog over. Dan is het lv70 wapen craften en geluk hebben met reroll of alles op craften gooien.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zarhrezz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:42:
[...]

Challenge rift blijkt inderdaad ook DBs te droppen... Net gedaan, moet zeggen dat ik wel even een paar tries nodig had maar ben dan ook geen held met WD.
Je krijgt er ook een klap geld van, maar had er helaas niet bij stilgestaan dat enchanten steeds meer goud gaat kosten dus was er op een gegeven moment sneller doorheen dan ik dacht (en zag op dat moment dat ik tegen een half miljoen per keer bezig was). Achteraf gezien had het beter geweest om een wapen te craften, aantal keer te enchanten tot het te duur werd en dan een volgend wapen craften.
Heb nou een lvl 70 -12 wapen en dus die lvl 60 -10 die ik al had. Dus kan vanaf 50 dat lvl 60 wapen aan en vanaf 58 lvl 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Neles7 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:15:
[...]
Dan is het lv70 wapen craften en geluk hebben met reroll of alles op craften gooien.
vroeger had je daar geluk bij nodig, tegenwoordig heb je op een 2hander (mace) maar drie keuzes uit affixes waarvan er eentje level requirement is. Ik had vrij snel -30. :)

Moet zeggen dat ik er geen t2 mee doe maar dat komt ook omdat ik een paar lvl1 legendaries heb gegambled. Dat werkt echt heel goed. Ik kreeg 10 db's uit de challenge rift: vijf voor een lvl1 leg te cuben en eentje voor je artisan. 8)

Qua xp: ik ga vele malen sneller in level omhoog in the field of misery dan in rifts. Zeker als je een beetje movespeed hebt dash je zo van de ene naar de andere groep. Een rondje fields is zo drie a vier levels erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Tektoon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:30:
[...]

vroeger had je daar geluk bij nodig, tegenwoordig heb je op een 2hander (mace) maar drie keuzes uit affixes waarvan er eentje level requirement is. Ik had vrij snel -30. :)

Moet zeggen dat ik er geen t2 mee doe maar dat komt ook omdat ik een paar lvl1 legendaries heb gegambled. Dat werkt echt heel goed. Ik kreeg 10 db's uit de challenge rift: vijf voor een lvl1 leg te cuben en eentje voor je artisan. 8)

Qua xp: ik ga vele malen sneller in level omhoog in the field of misery dan in rifts. Zeker als je een beetje movespeed hebt dash je zo van de ene naar de andere groep. Een rondje fields is zo drie a vier levels erbij.
Maar niet elke class kan zo'n 2 hander wielden toch... Mijn DH heeft er in ieder geval een mooi kruis doorheen staan.

edit: Merk wel dat je gelijk hebt wat betreft de xp snelheid ja :) het kan alsnog handig zijn om misschien tussendoor een paar rifts te doen voor equipment, maar ben net wel in een half uurtje of zo van rond de 40 a 45 naar lvl 55 getrokken, inclusief wat spelen met skills want had snellere skills nodig om de chains te behouden (chakrams bewegen te langzaam). Is me één keer gelukt om een 400+ kill streak te maken, toen klapte ik gewoon in één keer een level omhoog toen die er bij tikte :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Finraziel op 10-11-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De DH is inderdaad de enige class die geen 2h aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Je kan gewoon een 2h bow of crossbow klussen maar daar heb je wel 6 affixes oid extra dus dan heb je wèl geluk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Gisteravond geëindigd met paragon 650 ofzo :+
T13 rift is binnen een minuut / anderhalf minuut gepiept :)

Solo 80 ook maar even gedaan, had ik 3 of 4 minuten voor nodig geloof ik. Het gaat in ieder geval allemaal rap.Alleen het nu al wel weer het gevoel van 'en nu?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Misschien dat iemand hier wat suggesties heeft, na 2 uur lang het hele internet afgestruind en van alles nog wat geprobeerd.

In zowel fullscreen als fullscreen windowed heb ik ~40fps, en in gewoon windowed heb ik iets van 140fps (wat het hoort te zijn). Ik heb alle drivers en de rotzooi geupdate, van alles met de ingame instellingen en in nvidia instellingen. Maar niks helpt waardoor ik gewoon met 140fps in fullscreen kan spelen.

Het is ook zo als ik van mijn 1e beeldscherm(1440p 27") naar mijn 2e beeldscherm ga(1080p 24") en ik zet de background fps hoog genoeg dat het spel ook gewoon naar 140fps gaat.

Op het moment speel ik gewoon windowed maar echt lekker is het niet.

Heb een GTX1070 met een i5 6500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-10 21:19
Finraziel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:49:
[...]

Maar niet elke class kan zo'n 2 hander wielden toch... Mijn DH heeft er in ieder geval een mooi kruis doorheen staan.

edit: Merk wel dat je gelijk hebt wat betreft de xp snelheid ja :) het kan alsnog handig zijn om misschien tussendoor een paar rifts te doen voor equipment, maar ben net wel in een half uurtje of zo van rond de 40 a 45 naar lvl 55 getrokken, inclusief wat spelen met skills want had snellere skills nodig om de chains te behouden (chakrams bewegen te langzaam). Is me één keer gelukt om een 400+ kill streak te maken, toen klapte ik gewoon in één keer een level omhoog toen die er bij tikte :9~
Ik heb in FoM chains van 700+ gehaald :P
Met chakram, bolas, turret.

Ik gebruikte bolas om de chain in stand te houden als ik naar een volgend groepje vault. Die registreert al vanaf de 1e hit en niet pas bij de explosie.
Daarnaast moet je creatief kiten. Dus door je mobs heen rennen en dan naar achteren schieten. Zo ben je al halverwege naar het volgende groepje als je de huidige dood hebt. En af en toe een chakram naar links en rechts schieten voor extra agro.

De turret is vooral handig zodat je niet vergeet te schieten... Zonder raakte ik nog wel eens een chain kwijt omdat ik druk aan het rennen was en iets te lang vergat te schieten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
RocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:19:
[...]

Ik heb in FoM chains van 700+ gehaald :P
Met chakram, bolas, turret.

Ik gebruikte bolas om de chain in stand te houden als ik naar een volgend groepje vault. Die registreert al vanaf de 1e hit en niet pas bij de explosie.
Daarnaast moet je creatief kiten. Dus door je mobs heen rennen en dan naar achteren schieten. Zo ben je al halverwege naar het volgende groepje als je de huidige dood hebt. En af en toe een chakram naar links en rechts schieten voor extra agro.

De turret is vooral handig zodat je niet vergeet te schieten... Zonder raakte ik nog wel eens een chain kwijt omdat ik druk aan het rennen was en iets te lang vergat te schieten.
700+ heb ik nog niet gehaald, wel 600+ net. Met chakrams merkte ik dat ik de vergissing maakte om een chakram te gooien om de chain te behouden, wat niet werkte want die is even onderweg (en het is moeilijk in te schatten of ze wat gaan raken of niet). Ik gebruik nu multishot. Dat van de bola's is wel een goede, daar heb ik nu evasive fire vanwege de 'hitscan' mechanic er van. Turret gebruik ik inderdaad ook al.

Ik vind wel dat ik maar weinig damage doe vooralsnog... Heb ook niet echt equip van enige waarde, maar ik heb het idee alsof ik vroeger makkelijker tijdens het levelen al omhoog kon in difficulty. Heb net mijn XP gear vervangen door gewoon damage gear en dan gaat het wel wat beter, maar hoger dan hard dan ben ik nog steeds echt veel te lang op elites aan het schieten. Het zal vast aan mij liggen maar ik heb bijna het idee alsof ze een soort global damage multiplier omlaag gegooid hebben om te compenseren voor al die superpowered sets (zal niet zo zijn want dan zouden mensen niet al die GR100+ runs doen).

Maar goed, ondertussen bijna 70, dus dan eens een set bij elkaar sprokkelen en dan komt het wel goed :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo, season begint goed, ondertussen met m'n crusader 4 verschillende setups klaar (3 gebruiken akkhan.. lekker makkelijk).

Blessed hammer as starter
Holy shot gun (g.rift 90 in 12 mins mee gedaan)
Blessed shield (g.rift 88 in 14 mins mee gedaan)
En nu Condemn (g.rift 93 in 13 mins mee gedaan) g.rift 97 in 13 mins mee gedaan

Condemn gaat ontzettend hard, g.rift 80's solo in 4,5 minuten. Ontzettend veel dmg, maar best squishy. Dus maar even de esoteric alteration levelen.

Mede mogelijk gemaakt door:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ORv4TI7.png

[EDIT] 4e!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qK4r8F1.png

[ Voor 22% gewijzigd door Sabrac op 11-11-2017 19:36 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
Als er mensen gewpowerlevelled willen worden moet je mij even toevoegen aan je friends list.

Ik doe zo nu en dan powerlevels (0-70, 0-400 paragon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
RedHat schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 22:14:
Als er mensen gewpowerlevelled willen worden moet je mij even toevoegen aan je friends list.

Ik doe zo nu en dan powerlevels (0-70, 0-400 paragon).
Ik kom woensdag terug van vakantie, dus mocht je dan tijd en zin hebben maak ik daar graag gebruik van _/-\o_

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nephalem schreef op zondag 12 november 2017 @ 00:19:
[...]

Ik kom woensdag terug van vakantie, dus mocht je dan tijd en zin hebben maak ik daar graag gebruik van _/-\o_
Voeg mij toe op Battle.net en als ik online ben dan kan ik altijd wel levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
RedHat schreef op zondag 12 november 2017 @ 00:31:
[...]

Voeg mij toe op Battle.net en als ik online ben dan kan ik altijd wel levellen :)
Ook maar even gedaan:) Wellicht morgen even online.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik wordt trouwens helemaal gestoord momenteel omdat ik om de haverklap als het ware rond geteleport wordt (weet niet of dat is wat ik bij googlen 'rubber banding' genoemd zie worden)... hebben meer mensen dat? Zijn de servers gewoon een beetje overbelast misschien?
Of hebben elites er toevallig een bijzonder iritante ability bij gekregen? Ik merk het eigenlijk vooral (misschien alleen) in gevechten met elites (of champions, ik snap nog steeds het verschil niet), maar dat is ook het moment dat het erg druk wordt en dat het gevaarlijk wordt, dus zou zowel kunnen dat ik het daarbuiten niet zo merk, als dat het gewoon dan voorkomt omdat er meer gebeurt en de verbinding dus zwaarder belast wordt...

edit: Hmm leek vooral te gebeuren bij jailers... Ren rond, wordt gejailed en spring een half scherm terug naar waar ik net was (in een jail) en een fractie van een seconde later sta ik weer ergens anders (voordat ik zelf er uit vault). Vond een topic op battle.net (https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/17615391662?page=2), aan de hand daarvan eens een youtube filmpje in de achtergrond op gezet (open haardje :+) en het lijkt misschien wel te helpen. Vaag, heb daar eerder niet echt wat van gemerkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Finraziel op 12-11-2017 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:15:
Ik wordt trouwens helemaal gestoord momenteel omdat ik om de haverklap als het ware rond geteleport wordt (weet niet of dat is wat ik bij googlen 'rubber banding' genoemd zie worden)... hebben meer mensen dat? Zijn de servers gewoon een beetje overbelast misschien?
Of hebben elites er toevallig een bijzonder iritante ability bij gekregen? Ik merk het eigenlijk vooral (misschien alleen) in gevechten met elites (of champions, ik snap nog steeds het verschil niet), maar dat is ook het moment dat het erg druk wordt en dat het gevaarlijk wordt, dus zou zowel kunnen dat ik het daarbuiten niet zo merk, als dat het gewoon dan voorkomt omdat er meer gebeurt en de verbinding dus zwaarder belast wordt...

edit: Hmm leek vooral te gebeuren bij jailers... Ren rond, wordt gejailed en spring een half scherm terug naar waar ik net was (in een jail) en een fractie van een seconde later sta ik weer ergens anders (voordat ik zelf er uit vault). Vond een topic op battle.net (https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/17615391662?page=2), aan de hand daarvan eens een youtube filmpje in de achtergrond op gezet (open haardje :+) en het lijkt misschien wel te helpen. Vaag, heb daar eerder niet echt wat van gemerkt.
Ik heb afgelopen weekend ook iets van verslechterde performance gemerkt, maar geen rubber banding. Het was meer een beetje stroperigheid en het deed zich enkel voor in Vaults. Bij meerdere 4-player Vault runs gemerkt.
De teleports merk ik heel af en toe, maar dat is niets iets recents. Het doet zich bij mij niet alleen voor bij grote drukte op het scherm.
Ik merkte later dat ik mijn VPN aan had staan, dus verder geen aandacht aan geschonken, maar nu toch even in de gaten houden. En ik zit nog op wifi, want heb nog steeds geen kabels in mijn nieuwe huis gelegd. Heeft er vast ook mee te maken. :P

Elites hebben blauwe namen, Champions hebben paarse namen en meer affixes dan elites.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 13-11-2017 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Vyr starter set :r
Waardeloos. Wil je Vyr fatsoenlijk laten werken heb je toch minstens een Zodiac en In-Geom nodig.
Gelukkig hebben we dit nu achter de rug en kunnen we werken aan de Meteor Builds.

Ik heb alvast een Primal Ancient Convergeance of Elements gevonden met perfecte stats n.l. Damage, CHC, Intelligence en een socket.

Voor Tal Rasha ben ik al twee dagen bezig om een tweede unity te vinden, maar die wil maar niet droppen. Ik moet ook nog even een FireBird build in elkaar zetten, de gear heb ik wel maar staat nog niet in de armory. Deze moet perfect zijn voor 4-man Greater Rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
RedHat schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 09:16:
Alleen het nu al wel weer het gevoel van 'en nu?'.
Dat heb ik helaas ook al.
Heb de Guardian journey al voltooid.

Zat in het begin nog wat te mopperen omdat ik rond paragon 300 nog steeds geen sunwuko items had gevonden. Maar toen de set eenmaal voltooid was, was het eigenlijk klaar. Alles valt dood neer en je vliegt overal doorheen. Grift 80 in 4 minuten zonder een ancient items is misschien iets te veel van het goede.

De 4 man push trek mij helaas niet zo, leuk voor 4-5 rifts, en daarna ga ik mij "vervelen".

Zoals ik het nu ervaar, nieuw seizoen is leuk om een weekendje met vrienden te doen.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Gisteren character geleveld, vrij snel 6 set IK.. maar nu al T7 easy mode... zonder gavel en /of bracers..

Barb Hulk is back! (En dat vind ik heel fijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ander vraagje beetje brutaal, maar is er iemand die op HC mij een char kan boosten?
Ik zal dat dan ook voor een eventuele alt van de booster doen zodra mijn character dit comfortabel kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Er is een HC clan waarvan er ook een aantal in de tweakers community chat zitten. Ik zou het in-game (ook) even proberen. :)
Maxxus schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:15:
[...]
Zat in het begin nog wat te mopperen omdat ik rond paragon 300 nog steeds geen sunwuko items had gevonden.
Ik had voor paragon 100 alle sunwuko items op de gloves na met een ancient armor. Kadala geeft mij nu op rij (met rares ertussen natuurlijk): 6x fist of thunder, 4x gladiator gauntlets en 2x uliana 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Lienuks schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:29:
Gisteren character geleveld, vrij snel 6 set IK.. maar nu al T7 easy mode... zonder gavel en /of bracers..

Barb Hulk is back! (En dat vind ik heel fijn)
Idem alleen boven T8 leg ik toch wel erg snel het loodje en heb vaak een te kort aan rage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Loev schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:11:
[...]

Idem alleen boven T8 leg ik toch wel erg snel het loodje en heb vaak een te kort aan rage.
Parthan defenders helpen daarmee, gewoon ground stomp en/of charge bij inbouwen.. (Aquila cuiras in cube is ook een leuke maar dan moet je geen rage issues hebben)

Ook heb ik fury generator op ancients en weapon master met might weapon dus altijd fury!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Lienuks schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:48:
[...]

Parthan defenders helpen daarmee, gewoon ground stomp en/of charge bij inbouwen.. (Aquila cuiras in cube is ook een leuke maar dan moet je geen rage issues hebben)

Ook heb ik fury generator op ancients en weapon master met might weapon dus altijd fury!
Weapon master is handig om te weten, thanks! Mijn karakter:
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/101330826
Slam build omdat ik de nodige zaken mis voor de meta build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Loev schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:56:
[...]

Weapon master is handig om te weten, thanks! Mijn karakter:
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/101330826
Slam build omdat ik de nodige zaken mis voor de meta build
Wat jij echt mist voor survivability... is band of might. (in de cube of equipped)
80% damage reduction bij charge (Merciless assault)

Dan bracers of the first men, in combinatie met hammer of the ancients. Seismic slam vreet namelijk al je fury op per use... Hammer of the ancients doet dat niet.

En max fury speccen in paragon als primary stat

Voel je vrij om een keer te groupen : Shoqz#2256

[ Voor 7% gewijzigd door Lienuks op 13-11-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:06
Lang geleden dat ik Diablo gespeeld heb. Moet weer flink wennen. Ook voor het eerst een Monk gekozen. Heerlijke char, terwijl ik in het begin dacht ik mis mijn Barb en Witch doctor :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:26
Hallo allemaal, ik ben nu voor dit seizoen 70 met P70 (sc). Zijn er mensen die ook rond dit niveau zitten en vanavond willen spelen? Ben er rond 19.30-20.00 uur.

[ Voor 0% gewijzigd door BjornE op 13-11-2017 18:32 . Reden: Spelling ;( ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Korkss schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:43:
Lang geleden dat ik Diablo gespeeld heb. Moet weer flink wennen. Ook voor het eerst een Monk gekozen. Heerlijke char, terwijl ik in het begin dacht ik mis mijn Barb en Witch doctor :-p
Dan vooral NIET een hota barb maken. Monk is leuk, speel ik zelf ook, maar de 'ikslajullieallemaalde moederbarb' zou mijn voorkeur gehad hebben voor deze season. Die blijft echt leuk.
Voor onze 4 man groep hadden we alleen nog een monk nodig, en aangezien ik elke season toch wel bijna elke char level...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

BjornE schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:25:
Hallo allemaal, ik ben nu voor dit seizoen 70 met P70 (sc). Zijn er mensen die ook rond dit niveau zitten en vanavond willen spelen? Ben er rond 19.30-20.00 uur.
Ik heb je geadd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 11-10 17:56
Blijft toch een leuk spel, toch maar weer begonnen aan het nieuwe season op HC.
Ondertussen vandaag mijn eerste setje compleet, UE kunnen krijgen, scheelt een slok op een borrel.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Bijna GR90 gehaald met Tal Rasha Meteor. En dan heb ik nog geen eens Caldasann gebruikt met P700.
Ik heb zelfs geen eens een ancient weapon maar dan wel weer een Primal CoE met perfecte stats.

GR100 moet toch echt wel te halen zijn met een paar goede rolls. Voorlopig alleen maar 1-handed weapons kopen in de hoop voor een Ancient Unstable Scepter en een Ancient Deathwish. Daarna verder gamblen voor een perfecte Ancient Source met juist +% skill damage.
Pagina: 1 ... 49 ... 73 Laatste