Betwijfel of LoN op kan boksen tegen de gigantische set bonussen nu qua clear speed eigenlijk. Maar als het een toch al fijne build beter maakt, all the better natuurlijk.Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:38:
Heeft iemand die hellthooth fire wall build uit 2015 al getest op de ptr?
Dat vond ik veruit de leukste wd build die ik ooit gespeeld heb. De lag was allemaal een stuk minder, maar ben benieuwd wat deze build met de mega buffs aan ht kan doen nu... en of die lagg nu gefikst is want dat was destijds na gr65 wel game over.
Heb alvast wat gear uitgezocht en save wat builds in de kledingkast voor komende patch. Denk dat er wel wat tijd tussen de launch van S12 en de patch zal zitten.. dus dan kunnen er mooi meteen wat (leuke) builds gedaan worden
trouwens die buff aan jeram zal de LoN firewalker set ook behoorlijk sterker maken. Dan is er straks dan toch wel een hele vette LoN speed build voor de wd over... want die build is nu al mijn to go keuze voor t13/gr70 en met 100% extra pet dps.. is het helemaal sick
toch gek eigenlijk dat na 3 jaar het er nu echt naar uitziet dat build diversiteit gaat komen. denk alleen wel dat 80% van de playerbase al weg is en heb toch een beetje een onderbuik gevoel.... is dit een marketing stunt om aandacht omdat ze met blizzcon iets gaan aankondigen (D4??)
En deze patch voelt voor mij vooral voor het eindstation voordat de game definitief in maintenance mode gaat. Misschien hierna nog 1 of 2 balance patches maar dat zal het dan ook zijn.