Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:38:
Heeft iemand die hellthooth fire wall build uit 2015 al getest op de ptr?

Dat vond ik veruit de leukste wd build die ik ooit gespeeld heb. De lag was allemaal een stuk minder, maar ben benieuwd wat deze build met de mega buffs aan ht kan doen nu... en of die lagg nu gefikst is want dat was destijds na gr65 wel game over.

Heb alvast wat gear uitgezocht en save wat builds in de kledingkast voor komende patch. Denk dat er wel wat tijd tussen de launch van S12 en de patch zal zitten.. dus dan kunnen er mooi meteen wat (leuke) builds gedaan worden

trouwens die buff aan jeram zal de LoN firewalker set ook behoorlijk sterker maken. Dan is er straks dan toch wel een hele vette LoN speed build voor de wd over... want die build is nu al mijn to go keuze voor t13/gr70 en met 100% extra pet dps.. is het helemaal sick

toch gek eigenlijk dat na 3 jaar het er nu echt naar uitziet dat build diversiteit gaat komen. denk alleen wel dat 80% van de playerbase al weg is en heb toch een beetje een onderbuik gevoel.... is dit een marketing stunt om aandacht omdat ze met blizzcon iets gaan aankondigen (D4?? :? )
Betwijfel of LoN op kan boksen tegen de gigantische set bonussen nu qua clear speed eigenlijk. Maar als het een toch al fijne build beter maakt, all the better natuurlijk.
En deze patch voelt voor mij vooral voor het eindstation voordat de game definitief in maintenance mode gaat. Misschien hierna nog 1 of 2 balance patches maar dat zal het dan ook zijn.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nephalem schreef op zondag 24 september 2017 @ 08:58:
[...]

Betwijfel of LoN op kan boksen tegen de gigantische set bonussen nu qua clear speed eigenlijk. Maar als het een toch al fijne build beter maakt, all the better natuurlijk.
En deze patch voelt voor mij vooral voor het eindstation voordat de game definitief in maintenance mode gaat. Misschien hierna nog 1 of 2 balance patches maar dat zal het dan ook zijn.
Specifiek bedoel ik dit soort build en idd wel echt voor t13/speed.. geen eind builds want daar kan LoN echt niet meer aan tippen straks

Zelf gebruik ik voor t13 een paar andere items. Zo heb ik bijvoorbeeld harrington belt gewoon omdat je dan vrijwel altijd 135% extra dps hebt. Verder heb je ook nog wat te doen met hier en daar wat klikken op stenen, corpser, boekenkasten, kisten etc. Sheet dps ligt op meer dan 11 mln dus ja dan one shot je echt alles wel op t13 :P

Maar puur met de buff aan de garg ring en die 100% extra aan Jeram.. is dit nog sterker dan het al was.. en echt leuk voor je keys en farmen in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op zondag 24 september 2017 @ 08:58:
Tja, 1300% vs. 3000% + ring slots. Toen LoN voor het eerst op PTR verscheen heb ik al gesuggereerd de damage bonus class-afhankelijk te maken en dat punt staat volgens mij nog steeds. Er zijn classes waar 1300% nog wel interessant is, er zijn classes die nu 5000%+ krijgen en dan lever je gewoon een factor 4 DPS in...naast je ring slots. Dat krijg je gewoon niet gebalanced.
Yup en ik vind dat we niet mogen klagen...dat deze patch er nog komt is eigenlijk al meer dan ik een jaar geleden verwacht had. D3 draait al een hele tijd op een skeleton crew dus dit is gewoon heel mooi meegenomen. Hier laat Bliz wel weer zien dat ze support serieus nemen...genoeg studio's die er binnen het jaar van release al de brui aan geven.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zarhrezz schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:56:
[...]

Tja, 1300% vs. 3000% + ring slots. Toen LoN voor het eerst op PTR verscheen heb ik al gesuggereerd de damage bonus class-afhankelijk te maken en dat punt staat volgens mij nog steeds. Er zijn classes waar 1300% nog wel interessant is, er zijn classes die nu 5000%+ krijgen en dan lever je gewoon een factor 4 DPS in...naast je ring slots. Dat krijg je gewoon niet gebalanced.

[...]

Yup en ik vind dat we niet mogen klagen...dat deze patch er nog komt is eigenlijk al meer dan ik een jaar geleden verwacht had. D3 draait al een hele tijd op een skeleton crew dus dit is gewoon heel mooi meegenomen. Hier laat Bliz wel weer zien dat ze support serieus nemen...genoeg studio's die er binnen het jaar van release al de brui aan geven.
Helemaal mee eens op beide punten. Kan EA/Bioware zich een voorbeeld aan nemen. D3 werd ook afgefakkeld na launch maar blizzard heeft uiteindelijk de game gewoon steeds verder verbeterd. Waar bij Andromeda gewoon de stekker eruit getrokken wordt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren avond heb ik alvast een invoker build opgeslagen. Was nog best wat uitzoeken welke mule nu de juiste items had, maar vrijwel alles kunnen vinden. Mis alleen nog een endless walk amu/ring specifiek voor torns build. Weet zeker dat ik een keer een perfect torns amulet bewaard had, maar denk ik toch weggegooid in een dolle actie... zonder naar de stats te kijken :(

Had ook nog een pig sticker liggen waarbij de wapen dmg naar resource was gerolt (kwam van een hele oude support barb).. haha d8 dat rol ik even naar LoH.. zo dat koste een mega bak mats.... tipje.. niet doen, maar gewoon nieuwe craften/farmen :P

Komende tijd nog 4 andere crusader builds, 1 barb build en 2 wd builds in elkaar zetten en opslaan.

Die kledingkast is echt mega handig om je voor te bereiden op het nieuwe season... straks is het echt klik klik klaar. Enige punt kunnen rerolls zijn van echte build specifieke items zoals dat condemn zwaard/schild etc. Die worden retroactief aangepast, maar dan heb je dus nog wel kans op een crap roll... toch?
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:19:
Die kledingkast is echt mega handig om je voor te bereiden op het nieuwe season... straks is het echt klik klik klaar. Enige punt kunnen rerolls zijn van echte build specifieke items zoals dat condemn zwaard/schild etc. Die worden retroactief aangepast, maar dan heb je dus nog wel kans op een crap roll... toch?
Misschien vergis ik me, maar is het niet zo dat alleen set items worden aangepast en je van legendary items de nieuwe versies moet vinden? Of zet een reroll een oude variant om in een nieuwe?

Condemn Crusader klinkt goed trouwens. Ooit eens opgetuigd aan het eind van een season, maar nooit fatsoenlijk mee kunnen pushen, omdat ik niet optimaal gegeared was. Was wel een fantastische speelstijl.

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-10 23:09
Alleen set items worden aangepast. Legendary items worden niet aangepast en moeten opnieuw gevonden worden, want rerollen werkt ook niet.

Verwijderd

Normaliter was dat inderdaad zo dat je altijd nieuwe legendaries moest vinden, maar zoals ik het begrijp uit de patch notes is het deze keer met deze specifieke legendaries anders

•Note: Existing versions of this item will also be changed to include the damage roll in the orange text, but will always roll a damage roll equal to the previous maximum possible

Dit geldt voor condemn schild/wapen, hota wapen en nog vele anderen.

Misschien installeer ik dit weekend wel even de ptr om het zeker te weten, maar wilde dat eigenlijk niet doen. Lol heb de afgelopen dagen in de avond wat old school builds in elkaar gezet met hier en daar wat vernieuwde items.... in geen tijden zoveel plezier gehad in het spel.

beetje testen op t10-13 om te zien wat het nu al doet en dan straks als de super buffs eroverheen komen. Heb nu 5 crusader builds opgeslagen, waarvan 3 condemn versies. 1 is puur voor speeds met sage erin en denk dat dit een mega farm build gaat worden voor t13.

Gisteren 2 barb hota builds in elkaar gezet en vanavond ook even die IK/charge (6Ik/4reakor) build bij elkaar zoeken. Zag daar al een filmpje over op youtube en dat is erg snel voor speeds/T13.

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:34:
Normaliter was dat inderdaad zo dat je altijd nieuwe legendaries moest vinden, maar zoals ik het begrijp uit de patch notes is het deze keer met deze specifieke legendaries anders

•Note: Existing versions of this item will also be changed to include the damage roll in the orange text, but will always roll a damage roll equal to the previous maximum possible

Dit geldt voor condemn schild/wapen, hota wapen en nog vele anderen.
Ja en nee, toen ik 2 weken geleden de PTR speelde en wat wilde testen zijn er inderdaad wat extra stats toegevoegd maar niet alle veranderingen worden doorgevoerd op de legendaries. Misschien is dat ondertussen veranderd?

Ik had toen de legendary vendor gebruikt om alle items opnieuw te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Meridius op 27-09-2017 13:14 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Verwijderd

Meridius schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:13:
[...]

niet alle veranderingen worden doorgevoerd op de legendaries.
Ik had toen de legendary vendor gebruikt om alle items opnieuw te krijgen.
Dat klopt dan ook met wat er in de patch notes staat, want de meeste aanpassingen op legendaries zijn zoals "normaal" waarbij bij je dan het nieuwe item moet farmen. Het gaat echt alleen om die items waarbij dit wordt vermeld

Note: Existing versions of this item will also be changed to include the damage roll in the orange text, but will always roll a damage roll equal to the previous maximum possible.

https://us.battle.net/d3/...ptr-patch-notes-8-29-2017

Als je de ptr hebt, zou je dan van 1 van de items waarbij ze die retroactief aanpassen, willen kijken wat hiermee dan gebeurd?

Mocht bijvoorbeeld dat condemn schild retroactief een totale reroll krijgen.. dan heb je er nu dus weinig aan om het te bewaren. kans bij reroll op 8% cdr, 10% crit, hoge block rating en area dmg.. oh ja en dan ancient of primal ancient... hmm ja dat is net de loterij winnen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 13:56 ]

• Lincor
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:34:

Wat ze hiermee bedoelen is dat er wapens zijn die een oranje tekst hadden, met een damage roll als losse primary stat er op (bijvoorbeeld 'Increases Wave of Light damage by 150%'). Deze damage roll als primary stat wordt nu toegevoegd aan de oranje tekst, zoals dat ook is op de nieuwe items. (Dit staat in het stukje voor de komma.)

Maar de damage roll zal dus niet hoger zijn als het oude item, indien deze nu hoger kan rollen. (Dit staat in het stukje na de komma.)

Effectief heb je dus nog steeds een 'oude' legendary wat betreft de stat ranges, behalve dan dat de plaats van sommige stats anders is geworden.

Verwijderd

Lincor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:30:
[...]

Wat ze hiermee bedoelen is dat er wapens zijn die een oranje tekst hadden, met een damage roll als losse primary stat er op (bijvoorbeeld 'Increases Wave of Light damage by 150%'). Deze damage roll als primary stat wordt nu toegevoegd aan de oranje tekst, zoals dat ook is op de nieuwe items. (Dit staat in het stukje voor de komma.)

Maar de damage roll zal dus niet hoger zijn als het oude item, indien deze nu hoger kan rollen. (Dit staat in het stukje na de komma.)

Effectief heb je dus nog steeds een 'oude' legendary wat betreft de stat ranges, behalve dan dat de plaats van sommige stats anders is geworden.
ah zo... dan heb je er dus niets aan en moet je ze opnieuw maken/farmen. Met condemn zal alleen de buff aan akkhan al wel genoeg zijn voor speed t13, maar dat is dan wel jammer (heb een paar echt goede items al maanden/jaren bewaard). Veel crusader items zijn een stuk lastiger om met echt goede stats te bemachtigen omdat cdr in de meeste akkhan builds een extra beperkende factor is. :(

nou ja las in de patcht notes ook dat ze de drop rates gaan buffen en die is nu ook al zo laag...... 8)7
Dit is ook toegelicht door een dev. Rerollen zou betekenen dat primals / ancients waarschijnlijk normal worden...grote kans dat spelers niet blij worden. Voor de orange range geldt hetzelfde; je wil niet dat een oude max roll opeens minimum orange wordt en dat is vaak wel mogelijk (nieuwe range kan hoger, maar minimum is lager dan maximum van oude versie). Dan nog de random stats...soms wil je echt CDR op een item, je max CDR versie is dan wellicht nuttiger dan een rerolled nieuwe versie.

Dat alles zou natuurlijk op te lossen zijn, maar dat zou dan volledig nieuwe implementatie zijn...voor nog hoeveel patches?

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Zarhrezz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:23:

Dat alles zou natuurlijk op te lossen zijn, maar dat zou dan volledig nieuwe implementatie zijn...voor nog hoeveel patches?
Ah np. voor de crusader wordt het een aantal build items gewoon opnieuw farmen/craften. Barb aan de andere kant heeft het lekker simpel. Ik/reakor speed en charge push build kan je nu al helemaal in elkaar zetten. Alle key items die worden aangepast, cube je en klaar ben je :)

Heb nog een hele zooi barb gear uit de tijd dat die OP bracers ineens weg waren :? . daarna eigenlijk nooit meer barb gedaan, maar komende patch gaat die uit het stof :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eergisteren trouwens weer een PTR patch met number-tweaking. Aantal tune-downs was te verwachten:
  • Skull Grasp van 400-500% naar 300-400%
  • Wrath of the Wastes van 3400% naar 3000%
  • Helltooth Harness van 5100% naar 3700%
  • Spirit of Arachyr van 4500% naar 3900%
  • Delsere's Magnum Opus van 4100% naar 3800%
  • The Grand Vizier van 375-500% naar 300-400%
  • Firebird's Finery van 250% naar 200%
Daar tegenover wat buffs:
  • Karlei van 60-80% naar 225-300%
  • Wraps of Clarity 30-35% naar 40-50%
  • The Shadow's Mantle van 40000% naar 50000%
  • Monkey King's Garb van 600% naar 1000%
  • Spirit Guards van 30-40% naar 45-60%
  • Armor of Akkhan van 1000% naar 1300%
  • Seeker of the Light van 1250% naar 1500%
  • Vyr's Amazing Arcana van 25% naar 50%

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ik heb echt geen idee wat ik ga spelen voor s12.. Te veel builds die ik graag wil opbouwen..

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:03:
Eergisteren trouwens weer een PTR patch met number-tweaking. Aantal tune-downs was te verwachten:
  • Skull Grasp van 400-500% naar 300-400%
  • Wrath of the Wastes van 3400% naar 3000%
  • Helltooth Harness van 5100% naar 3700%
  • Spirit of Arachyr van 4500% naar 3900%
  • Delsere's Magnum Opus van 4100% naar 3800%
  • The Grand Vizier van 375-500% naar 300-400%
  • Firebird's Finery van 250% naar 200%
Daar tegenover wat buffs:
  • Karlei van 60-80% naar 225-300%
  • Wraps of Clarity 30-35% naar 40-50%
  • The Shadow's Mantle van 40000% naar 50000%
  • Monkey King's Garb van 600% naar 1000%
  • Spirit Guards van 30-40% naar 45-60%
  • Armor of Akkhan van 1000% naar 1300%
  • Seeker of the Light van 1250% naar 1500%
  • Vyr's Amazing Arcana van 25% naar 50%
Jemig, een dubbele buff op de Impale build. Die was al zo goed. Ben erg benieuwd of het ze werkelijk lukt om alle builds naar één niveau te tillen, of dat er weer een paar komen bovendrijven als de beste qua grifts pushen. Al zal het voor de meeste mensen hier niet veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
Jemig, een dubbele buff op de Impale build. Die was al zo goed.
Toen ik vrijdag (dacht ik) keek was UE multishot de hoogste clear met een GR112 op de PTR.
Ik ben benieuwd of impale daar weer bovenuit gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:02:
Ben erg benieuwd of het ze werkelijk lukt om alle builds naar één niveau te tillen, of dat er weer een paar komen bovendrijven als de beste qua grifts pushen. Al zal het voor de meeste mensen hier niet veel uitmaken.
Er zal altijd een beste build zijn voor greater pushing / greater farm / bounty farm / T13 rift farm / etc. Dat is de natuur van een spel als dit...door het verschil in skills / items per class, zal er ergens een optimum zitten voor een bepaalde situatie.

Voor 99.9% van de player base zal het echter niet uitmaken. Ik kan zomaar zien dat de verschillen binnen een paar greater tiers gaan liggen. Die verschillen worden nauwelijks gemaakt door de relatieve power levels van de items, het verschil zit dan een beetje in paragon levels en grotendeels in rift RNG...op hoge tiers is 99+% van de rifts niet te clearen, degene die de perfecte rift treft en 'em foutloos speelt zet de top clear neer.

Voor de mindere goden nephalem onder ons is het gewoon lekker spelen welke set / build we leuk vinden en daarmee is vrijwel alles te doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo alvast een leuke WW build voor t13/bounties in elkaar gezet.

Zit nu op 164% movementspeed. Kan het heel simpel nog eens verhogen met 110%, maar na testen is het dan echt bijna onspeelbaar. Je gaat dan zo waanzinnig snel dat het een beetje wazig begint te worden en ik werd er ook beetje duizelig van 8)7

Komende tijd alvast maar een zooitje bounty mats farmen zodat er met de patch meteen wat reforge acties gedaan kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Season 12 is aangekondigd, en ik ga zo te zien met een kleine achterstand beginnen aangezien ik tot de 16e op vakantie ben (niet dat dat een straf is..) wordt dus eerste keer dat ik een boost ga vragen ipv geven 😂
Season 11 will be ending on the following dates and times:

North America: Friday, October 20 @ 5:00 p.m. PDT
Europe: Friday, October 20 @ 5:00 p.m. CEST
Asia: Friday, October 20 @ 5:00 p.m. KST
Season 12 will begin about three weeks afterward on the dates below:

North America: Thursday, November 9 @ 5:00 p.m. PDT
Europe: Thursday, November 9 @ 5:00 p.m. CEST
Asia: Thursday, November 9 @ 5:00 p.m. KST

[ Voor 6% gewijzigd door Nephalem op 07-10-2017 16:45 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, weekendje de tijd om roll-over uit te zoeken, dan de 24e Destiny 2 live. Na een paar weekjes D2 is de initiële rush er wel af en start S12...voor het eerst sinds tijden niet als ik op vakantie ben. Komt netjes uit *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 18:42
Perfect, 1 dag seizoen 12 voordat ik een half jaar ga reizen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
AceAceAce schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:44:
Perfect, 1 dag seizoen 12 voordat ik een half jaar ga reizen :X
Ach, tijd genoeg om je Season Journey te voltooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Zijn er eigenlijk wel boeiende rewards? Anders ga ik lekker off-season rommelen. Zin om me oude Condemn build weer uit de kast te trekken:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-10 14:08
Heb begin september (eindelijk :)) RoS aangeschaft. Was toch ook weer even leuk: eerst mijn barb naar level 70 in Act 5, en dan mijn eerste rifts en bounties gedaan.
Daar vond ik dan ook mijn eerste SET item :D

Gisteren dan met mijn nieuwe lvl 70 paladin (nuja, nieuw, paar weken oud, maar aan mijn tempo duurt het even voor ik lvl70 ben :p) Canai's Cube gaan halen - alleen is me nu nog niet helemaal duidelijk hoe ik die moet gebruiken :p
Rifts doe ik nu meestal op lvl10. Met de barb zat ik daar zowat op 't einde van mijn tijd. Met de pala heb ik de indruk dat ik nog wel door zou kunnen gaan naar een wat hogere level.

Vind 't wel ergens jammer dat je SET items ook kan maken - maakt toch dat je snel een setje koopt en daar dan mee blijft rondlopen (heb heel lang een lagere CAIN set gebruikt voor de XP + MF, en vond gisterenavond de plannen voor een hogere CAIN set dus gewoon omgewisseld.

Met al de Legendaries die ik nu vind, ga ik de Necromancer moeten aanschaffen voor de 2 extra tabs in de stash :p (Ik heb de onhebbelijke gewoonte geen Legendary Items (of Set items) weg te doen :p

Ow, en kwam dit weekend ook in een of andere Vault met op het einde een zeker Gromm (oid?). Was ook wel leuk: heb daar even een dikke 5m goud bijeen geharkt (+ een shitload aan gems). Ook leuk :)

Ik blijf me alleszins amuseren met D3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boomr schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:37:
Zijn er eigenlijk wel boeiende rewards? Anders ga ik lekker off-season rommelen. Zin om me oude Condemn build weer uit de kast te trekken:)
Is mijn plan waarschijnlijk ook. Misschien even snel journey doen voor de fun.. is meestal toch maar paar dagen tijd.

Heb op NS alle leuke crusader, barb en monk builds op een rij gezet en kom dan tot de conclusie dat het ook echt geen doen is om dit allemaal op seasons te gaan doen. Heb voor de meeste builds de sets helemaal compleet in ancient met goede stats. enige dat ik mis zijn augements.

Na de patch kijken welke set zonder augements het meest simpel 90+ halen en dan de gear volhangen voor hogere 100+ clears. mijn focus ligt daarbij voor nu alleen op crusader en barb... haha lijkt weinig, maar alleen de crusader heeft al wel 5 builds die solo 100+ doen.. dus dan kom je de tijd wel door met augements in gear stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hebben jullie zo voor het nieuwe seizoen ook weer de guild leeg zitten kicken? :)

1e keer dat ik namelijk ben gekicked voor het nieuwe seizoen begint, en volgens mij was ik nog niet eens zo lang offline :P

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxxus schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 20:21:
Hebben jullie zo voor het nieuwe seizoen ook weer de guild leeg zitten kicken? :)

1e keer dat ik namelijk ben gekicked voor het nieuwe seizoen begint, en volgens mij was ik nog niet eens zo lang offline :P
Vreemd... het is echt een hele dooie boel in de clan. Beetje het standaard vaste groepje en verder nog wat losse verstekelingen hier en daar :P

Staan een heleboel mensen met hoge offline dagen.. zou gewoon weer een invite sturen als je terug wilt... want plek moet er genoeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:10:
[...]

Vreemd... het is echt een hele dooie boel in de clan. Beetje het standaard vaste groepje en verder nog wat losse verstekelingen hier en daar :P

Staan een heleboel mensen met hoge offline dagen.. zou gewoon weer een invite sturen als je terug wilt... want plek moet er genoeg zijn :)
Ik ben daar één van, als ik uberhaubt nog in de clan zit.
Voordat Season 12 begint ga ik wel weer spelen, beetje voorbereiden enzo op non-season.

Probleem is dat een Season mij maar 1 maandje kan boeien en daarna ga ik weer wat anders spelen.
Zeker de laatste tijd zijn er zoveel goede games uitgekomen en daarnaast is mijn tijd ook maar beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:40:
[...]

Ik ben daar één van, als ik uberhaubt nog in de clan zit.
Voordat Season 12 begint ga ik wel weer spelen, beetje voorbereiden enzo op non-season.

Probleem is dat een Season mij maar 1 maandje kan boeien en daarna ga ik weer wat anders spelen.
Zeker de laatste tijd zijn er zoveel goede games uitgekomen en daarnaast is mijn tijd ook maar beperkt.
Ben eigenlijk D3 altijd wel blijven spelen. Laatste seasons (+-1,5 jaar) meestal alleen de eerste week conqueror gehaald en daarna was ik er wel klaar mee en klooi ik een beetje aan op NS. Wat mij gewoon heel erg tegenstaat in de game is die mindless team meta. Heb hier in een ver verleden ook wel aan mee gedaan, maar na al dat gedoe met die cheaters/debiele builds (twister wizz) was ik er helemaal klaar mee. Daarna ook eigenlijk alleen maar solo gedaan.

Komende patch lijkt mij wel een goede en ben ter voorbereiding alvast een hele zooi bounty mats aan het farmen. Heb iets van 15k souls liggen op NS dus dat wordt reforgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:13:
[...]

Ben eigenlijk D3 altijd wel blijven spelen. Laatste seasons (+-1,5 jaar) meestal alleen de eerste week conqueror gehaald en daarna was ik er wel klaar mee en klooi ik een beetje aan op NS. Wat mij gewoon heel erg tegenstaat in de game is die mindless team meta. Heb hier in een ver verleden ook wel aan mee gedaan, maar na al dat gedoe met die cheaters/debiele builds (twister wizz) was ik er helemaal klaar mee. Daarna ook eigenlijk alleen maar solo gedaan.
Wat de Meta juist leuk maakt is dat je kan samenwerken om een zo hoog mogelijke score te halen, wat is daar "mindless" aan?
En de builds maakt in deze, lijkt mij, niet zoveel uit: of ik nou met build A knopje 1, 2, 3, & 4 En met Build B knopje 1, 1, 3, 3, & 2 in moet drukken, het gaat om de team effort... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Apsie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:50:
[...]

Wat de Meta juist leuk maakt is dat je kan samenwerken om een zo hoog mogelijke score te halen, wat is daar "mindless" aan?
En de builds maakt in deze, lijkt mij, niet zoveel uit: of ik nou met build A knopje 1, 2, 3, & 4 En met Build B knopje 1, 1, 3, 3, & 2 in moet drukken, het gaat om de team effort... 8)
De zogenaamde speedrifts zijn wel mindless. Maar met Season 10 toen ik nog speelde en waar je echt moet opletten om niet dood te gaan zijn toch wel een stuk spannender :)

Juist omdat jet met de guild zo makkelijk een groep kan vormen maakt het zo ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apsie schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 09:50:
[...]

Joh. jij speelt dit ook al langer dan vandaag of gisteren.. gaat niet om het samenwerken en het doel om zo hoog mogelijk te komen, maar de manier waarop. De team meta is in al die tijd echt nauwelijks veranderd. Eerst was het een combi van defense en CC en nu is het feitelijk alleen defense en wat healing.

Rol van Zdps is naar mijn mening erg overheersend. Stacken van density, grootste synergie zoeken in de dmg buffs en defense buffs en meer is het echt niet... ieder heeft idd zijn eigen rol en alleen kom je niet ver, maar dit trucje was in S2 ook al zo...... we zitten straks in 12 8)7 .. ga jij voor de 11de keer een Zmonk of barb spelen?... mij niet gezien.. geef mijn portie maar fikkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Xanthian schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:16:
[...]

De zogenaamde speedrifts zijn wel mindless. Maar met Season 10 toen ik nog speelde en waar je echt moet opletten om niet dood te gaan zijn toch wel een stuk spannender :)

Juist omdat jet met de guild zo makkelijk een groep kan vormen maakt het zo ideaal.
Zelfs speedrfts hebben een doel, Gr100 in 5/6 minuten is heerlijk om gems te levelen, zit nu aan de 14 Gems op 100 :9

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Meh, na 2 maanden misschien O-) Schiet niet op hoor! _/-\o_

Ieder het zijne hé...

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van non meta builds..

Check het einde van deze run. haha dit is echt de gaafste boss kill ooit.
Heb hier zelf ook bijna alles klaar voor liggen, alleen die bracers/wapen craften als de patch er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, lekker ruim op tijd.

Het mechanic is al heel oud, ik gebruikte het als S3 ofzo voor 45 zonder set items. Shotgun shield met DoT of ground effects is GG....als je op elite ground effects gaat bivakeren, kun je ook vlot opruimen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe jep, maar veel is er wel gefikst. Toen dit schild net was aangepast met een legendary affix vlogen de stralen ook alle kanten op als je in poison/fire chains ging staan. Ze hebben veel generft, maar kennelijk de stralen van Orlash niet :P.. haha vindt het ook wel epic dat die gast helemaal flipt dat die het niet haalt vanwege het ontbreken van f****ing elites en het eigenlijk al had opgegeven. en dan ZAp.. weg boss :P Moet ook wel dikke dps zijn als je ziet hoeveel hp die Orlash nog had... dream boss.. denk dat Hamelin en die slang ook wel snel zullen zijn want al die adds zorgen ook voor een hele berg blocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht volgens mij afgelopen weekend een 100tje meelopen met Apsie, Sting en Jim.

Het ging opzich wel 2 x dood in een 100 rift vind ik nou niet heel slecht. Maar kreeg te horen dat me gear beter kon >:)

Valt dit onder beter Apsie, Jim En Sting? https://imgur.com/a/2ZAzP >:)

Moet er bij vertellen dat alle paragon points bij deze foto op INT staat. Just for the photo :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Waarschijnlijk al 100x gevraagd maar kan het zo snel niet vinden met de zoekfunctie.

Maar worden alle nerfs en buffs verwerkt op bestaande items? Heb namelijk nog een leuke UE char staan met hele goede rolls van de verschillende items en hoge augments, zou het jammer vinden als ik die eigenlijk niet meer kan gebruiken omdat ze legacy zijn geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
Malt007 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:51:
Waarschijnlijk al 100x gevraagd maar kan het zo snel niet vinden met de zoekfunctie.

Maar worden alle nerfs en buffs verwerkt op bestaande items? Heb namelijk nog een leuke UE char staan met hele goede rolls van de verschillende items en hoge augments, zou het jammer vinden als ik die eigenlijk niet meer kan gebruiken omdat ze legacy zijn geworden.
Alleen sets worden aangepast en legs waarbij alleen de dmg roll wordt verplaatst naar de legendary power. De rest mag je opnieuw zoeken.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 15:59
Zijn de 'pros' er al een beetje over uit wat de meta wordt?
Zit te denken om gewoon weer een monk te starten omdat Necro mij vorig seizoen niet zo erg lag.
SWK WoL build voor speedrifts en Inna's / Duo Gen Monk voor GR Push, en Healing Monk voor Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 07:52:
Zijn de 'pros' er al een beetje over uit wat de meta wordt?
Zit te denken om gewoon weer een monk te starten omdat Necro mij vorig seizoen niet zo erg lag.
SWK WoL build voor speedrifts en Inna's / Duo Gen Monk voor GR Push, en Healing Monk voor Support.
Heh, wat de streamers roepen wordt de meta. Maakt niet uit wat ze roepen. De kudde doet wat de streamers doen, want 'dat wordt de meta'.

Na deze patch niet spelen waar je zin in hebt maar wat 'de meta is', is echt een vorm van masochisme. De verschillen tussen de classes en builds zijn nooit zo klein geweest. Als je dan alsnog gaat doen wat andere doen in plaats van wat je zelf leuk vind (ook al is het wellicht in 5% van de situaties 2-3% minder effectief) is wat mij betreft gewoon zelfkastijding.

Die Monk builds kunnen gewoon mee in 100+. Doe jezelf een lol en speel dan gewoon Monk als je die class leuk vind.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:33:
[...]
Die Monk builds kunnen gewoon mee in 100+. Doe jezelf een lol en speel dan gewoon Monk als je die class leuk vind.
Precies!!

Voor het eerst ooit is er build diversiteit. Alle monk sets (m.u.v) Inna's hebben solo 110 gedaan op ptr. Inna's kan dat waarschijnlijk ook wel, maar je moet er wel tijd/energie in stoppen en snappen hoe de truc werkt. Verder zit inna's altijd in een tank monk.. dus dan kan je eigenlijk zeggen dat ook alle monk sets 110+ kunnen doen.

Zelf ga ik tempest rush doen voor speeds en push. Lijkt mij erg leuk om dit samen met iemand anders te doen die dan alles kan pullen en dan bij 100 stacks en cold CoE ----> BOOM!! dat one shot zelfs packs op gr100 :P.. afgezien van die aangepaste bracer ligt de gear al klaar, maar mijn focus ligt eerst op de 6+ crusader en 4+ barb builds.. allemaal op NS trouwens want ga geen tijd meer steken in seasons.. misschien alleen die journey even afmaken, maar dat is met de vernieuwde sets in paar dagen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Ik heb nooit barb gespeeld, als enige klasse eigenlijk, trok me niet om een of andere reden. Gezien ik het nu wel gezien heb met de rest overweeg ik dit toch te doen voor volgend seizoen. Welke build/set speelt een beetje 'vlot' ? Met vlot bedoel ik, ik heb een hekel aan van die builds waar je eerst enkele schermen mobs moet verzamelen om dan een one/off te doen. Speel graag door in een beetje relaxte stijl dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik aankomend seizoen voor deze build!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Thanks, will check @home!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:48:
[...]

Precies!!

Voor het eerst ooit is er build diversiteit. Alle monk sets (m.u.v) Inna's hebben solo 110 gedaan op ptr. Inna's kan dat waarschijnlijk ook wel, maar je moet er wel tijd/energie in stoppen en snappen hoe de truc werkt. Verder zit inna's altijd in een tank monk.. dus dan kan je eigenlijk zeggen dat ook alle monk sets 110+ kunnen doen.

Zelf ga ik tempest rush doen voor speeds en push. Lijkt mij erg leuk om dit samen met iemand anders te doen die dan alles kan pullen en dan bij 100 stacks en cold CoE ----> BOOM!! dat one shot zelfs packs op gr100 :P.. afgezien van die aangepaste bracer ligt de gear al klaar, maar mijn focus ligt eerst op de 6+ crusader en 4+ barb builds.. allemaal op NS trouwens want ga geen tijd meer steken in seasons.. misschien alleen die journey even afmaken, maar dat is met de vernieuwde sets in paar dagen gedaan.
Ik ben morgen om 17:00 in de SG Teamspeak.. Als je Monks wilt teamen dan is dat altijd goed :P

edit:
9 november nieuw seizoen, ik had 20 oktober in m'n agenda staan. #fml

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 19-10-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:28:
[...]

Ik ben morgen om 17:00 in de SG Teamspeak.. Als je Monks wilt teamen dan is dat altijd goed :P

edit:
9 november nieuw seizoen, ik had 20 oktober in m'n agenda staan. #fml
Thxs, maar dat is iets voor na de patch.. swk 6 piece buff wordt heel hoog.. en dan dus met 10 sweeping wind stacks, 100 tempest stack, 10 taeguk stacks en cold CoE.. hmm je snapt het vast al 8)

Doe tot de patch alleen maar bounties.. lol zit al op ruim 700 mats van elke smaak.. en een hele berg normale mats... kan echt craften tot ik scheel zie straks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:23:
[...]

Thxs, maar dat is iets voor na de patch.. swk 6 piece buff wordt heel hoog.. en dan dus met 10 sweeping wind stacks, 100 tempest stack, 10 taeguk stacks en cold CoE.. hmm je snapt het vast al 8)

Doe tot de patch alleen maar bounties.. lol zit al op ruim 700 mats van elke smaak.. en een hele berg normale mats... kan echt craften tot ik scheel zie straks :P
Ja ik dacht dat nieuw seizoen vandaag zou starten. Vandaar. 9 november ben ik er wel en neem vrijdag vrij. :D

6piece SWK klinkt erg leuk. Ook leuk dat TR builds er weer gaan komen. Zijn leuke speedbuilds op te bedenken. WoL vond ik ook altijd uiterst vermakelijk

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 20-10-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Patchday!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:50

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Nice! Ik denk dat ik na een hele tijd ook D3 weer opstart vanavond.

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
retlaw schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:31:
[...]

Nice! Ik denk dat ik na een hele tijd ook D3 weer opstart vanavond.
:) (Een beetje "grote roerganger" is iedere dag present natuurlijk....) _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:56
Geinig die SS build, zowieso erg benieuwd of nou de "fun" builds ook goed te doen zijn

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk! Vijf WD builds staan al klaar voor test. Eens zien of dit hem wordt voor komend season! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Pff slechte timing, iets met Destiny 2! :p
En, voor de mensen die net als ik (deels) onder een steen hebben gelegen, bij deze de patch notes: link

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Wrath of the Wastes

(4) Set
During Whirlwind and for 3 seconds after, you gain 50% damage reduction and your applied Rends deal triple damage.
(6) Set
Whirlwind gains the effect of the Dust Devils rune and all Whirlwind damage is increased by 800% 3000%.
Holy sh!t, dat gaan we vanavond even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of die damage increase op Rend voldoende is om nu ook daadwerkelijk WW/Rend builds te gaan zien. Zou wel tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:38:
Ben benieuwd of die damage increase op Rend voldoende is om nu ook daadwerkelijk WW/Rend builds te gaan zien. Zou wel tof zijn.
WW was pakweg een maandje geleden het allersterkst voor barb, ik weet niet wat er ondertussen veranderd is maar GR90+ moet heel goed haalbaar zijn volgens mij. (please correct me if i'm wrong)

Edit:
Maand oud maar reflecteert hoe het er destijds voor stond:
https://www.reddit.com/r/...olo_leaderboard_overview/

Er was volgens mij nog wel een nerf sindsdien maar het geeft een beeld

[ Voor 22% gewijzigd door Meridius op 25-10-2017 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:38:
Rend als echte dps zal hem niet worden. Je hebt wel die belt waardoor het aardig veel dps doet, maar in vergelijking tot de toename van de skill dmg van WW is dit erg laag. Je zal vast wel een build voor t13 ofzo kunnnen maken want deze patch zijn er heel erg veel builds die hier prima gaan werken.

Zelf vanmorgen, bij het ontbijt, even met invoker een test run gedaan. Was een gr75 (stelt dus niets voor) maar het was lachwekkend hoe snel elites neer gaan.. echt 1 sec ofzo. Trash kost veel meer tijd dan elites :P

Straks na kantoor.. craften en nog meer craften... en toch dan toch nog meer craften 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

WW was pakweg een maandje geleden het allersterkst voor barb, ik weet niet wat er ondertussen veranderd is maar GR90+ moet heel goed haalbaar zijn volgens mij. (please correct me if i'm wrong)
Klopt, maar dat waren WW builds zonder Rend toch? Dezelfde build die je het afgelopen jaar zag. Ik heb geen enkele streamer een uitspraak horen doen over een optimale high end build met Rend erbij in. Voor speed farmen lijkt het me in ieder geval een zeer welkome change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:02:
[...]
Klopt, maar dat waren WW builds zonder Rend toch? Dezelfde build die je het afgelopen jaar zag. Ik heb geen enkele streamer een uitspraak horen doen over een optimale high end build met Rend erbij in. Voor speed farmen lijkt het me in ieder geval een zeer welkome change.
Aaah, specifiek met rend erin verwerkt. Excuses even dat stukje gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Die oude ww/rend die Alkeizer idd destijds gebruikte voor world nr1 was IK met rend als main dps. ww gebruikte die dan voor stacks teaguk op te bouwen. In combi met bloodshed deed dit dikke dps als alles dicht op elkaar zit... verder gaf het gruwelijke lag.. zo erg zelfs dat alles gewoon stil stond. De echte WW set waarin rend verwerkt zit als dps is nooit echt bruikbaar geweest omdat je namelijk die 50% dmg reductie verliest als je gaat renden.

Denk dat ze bij blizz voor de quick fix hebben gekozen.. bloodshed is aangepast zodat het minder/geen lag meer geeft en rend wordt op die belt na door geen andere items ondersteund met buffs... dus ja dan valt het nu meteen af als echte eindbuild.

maar zou niet meer denken in top/eind build deze patch.. het verschil tussen de top builds is erg klein. Hota, WW, Charge, Slam, Earthquake en Reakor allemaal hebben ze 110+ gedaan solo en daarnaast heb je dan ook nog een flink aantal echte speed varianten voor t13/gr80... kortom gewoon spelen wat je het prettigst vind werken... zelf ga ik reakor hota ook testen.. die speelstijl is best uniek en de dps op de fire rotatie met 5 reakor stacks is echt debiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:00:
[...]

Die oude ww/rend die Alkeizer idd destijds gebruikte voor world nr1 was IK met rend als main dps. ww gebruikte die dan voor stacks teaguk op te bouwen. In combi met bloodshed deed dit dikke dps als alles dicht op elkaar zit... verder gaf het gruwelijke lag.. zo erg zelfs dat alles gewoon stil stond. De echte WW set waarin rend verwerkt zit als dps is nooit echt bruikbaar geweest omdat je namelijk die 50% dmg reductie verliest als je gaat renden.

Denk dat ze bij blizz voor de quick fix hebben gekozen.. bloodshed is aangepast zodat het minder/geen lag meer geeft en rend wordt op die belt na door geen andere items ondersteund met buffs... dus ja dan valt het nu meteen af als echte eindbuild.

maar zou niet meer denken in top/eind build deze patch.. het verschil tussen de top builds is erg klein. Hota, WW, Charge, Slam, Earthquake en Reakor allemaal hebben ze 110+ gedaan solo en daarnaast heb je dan ook nog een flink aantal echte speed varianten voor t13/gr80... kortom gewoon spelen wat je het prettigst vind werken... zelf ga ik reakor hota ook testen.. die speelstijl is best uniek en de dps op de fire rotatie met 5 reakor stacks is echt debiel.
Ja, inderdaad. Het maakt in de meeste gevallen niet meer uit wat je speelt. Ik haal toch zelden een hoog genoeg paragon om in de buurt van de leaderboards te komen, dus volledige vrijheid nu. Twijfel nog steeds enorm wat ik wil gaan spelen, maar het lijkt de WD te worden omdat die een hele fijne set in Haedrigs gift heeft. Crusader wil ik ook graag weer aan de tand voelen, plus de Barbarian na 100 jaar weer eens. SSS was ook altijd fantastisch.

Voorlopig nog niet uitgekeken op dit spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha idd voor het eerst meerdere builds.

Zelf heb ik doel om 100 - 110 solo te willen halen. Dit met een aantal crusader/barb builds en dan misschien die tempest rush build. Ga dit wel NS doen want wil gewoon GG gear hebben en heb ook wel minimaal 1500 paragon nodig. Heb weinig zin om dezelfde items/paragon/gems/auguments etc weer te gaan farmen op season om dan bovenstaande doelen te halen.... misschien leuk als je geen reet te doen hebt ofzo, maar vindt dit een beetje zinloze tijdsbesteding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wordt Tempest Rush ook echt een GR-Push build? Zijn best veel buffs voor TR maar hoe dat in vergelijking met de andere builds zal zijn ben ik benieuwd naar.
Voor T13 speeds is denk ik SWK WoL beter/ sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. net solo 92 gedaan met condemn zonder augements!!.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ut6lp5.jpg

haha wist wel dat het hard knalde, maar dat het zo simpel was had ik niet gedacht. Heb dat schild en wapen wel al ancient, maar ze zijn ver van echt perfect.

Vindt het wel echt een hele verademing om lekker een build te spelen die ik leuk vindt en het kan nu ook nog. Nu beetje gems lvl-en voor in de gear en af en toe wat rifts met sage/condemn en dan op naar de 100-110 kortom happy crusader :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Het verschil van voor en na de patch is inderdaad huge, mijn season 10 Sunwoko WoL monk had moeite met GR75 qua dmg/tijd en nu deed ik een GR87 in 8 minuten zonder enige augments. (Para 880)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:47:
Zo.. net solo 92 gedaan met condemn zonder augements!!.

[afbeelding]

haha wist wel dat het hard knalde, maar dat het zo simpel was had ik niet gedacht. Heb dat schild en wapen wel al ancient, maar ze zijn ver van echt perfect.

Vindt het wel echt een hele verademing om lekker een build te spelen die ik leuk vindt en het kan nu ook nog. Nu beetje gems lvl-en voor in de gear en af en toe wat rifts met sage/condemn en dan op naar de 100-110 kortom happy crusader :)
Ik zie dat je F&R + Hellfire draagt. Wat heb je in de cube? Unity of CoE? Ben erg benieuwd of je toughness daarmee voldoende is op 90+, of dat Endless Walk aan te raden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:50

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ruigerock schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:38:
Het verschil van voor en na de patch is inderdaad huge, mijn season 10 Sunwoko WoL monk had moeite met GR75 qua dmg/tijd en nu deed ik een GR87 in 8 minuten zonder enige augments. (Para 880)
Haha, ja leuk man. Ik heb ook de monk weer even uit de meditatie modus gehaald en bellen laten spammen. Het is weer even dikke pret nadat ik een hele tijd de pc niet heb opgestart :). Ik ben ook erg beniewd naar de Uliana build. Dat was mijn favoriet :)

Wat ik alleen zag, dat ik bijna door de bountie mats heen ben... Meh... Ik ga eerst lekker gems levellen en daarna zie ik wel...

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha.. zo dat is solo 100 met Condemn zonder enige augements :)
Had zelfs Ghom als boss in een sewer map.. die poison crap was echt niet te zien en moest steeds kiten.

Wilde de gems tot 90 doen en dan in de gear, maar dat wordt nu 100 :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/90ptzp.jpg
Deadsmell schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Ik zie dat je F&R + Hellfire draagt. Wat heb je in de cube? Unity of CoE? Ben erg benieuwd of je toughness daarmee voldoende is op 90+, of dat Endless Walk aan te raden is.
Had paar weken terug als voorbereiding wat Condemn versie opgeslagen. In mijn eerdere F&R setup heb ik als wapen Akkhan Addendum en dan aquila en unity. In mijn 100 clear heb ik nu endless walk, die punsh belt (is echt een onderschat item) en als cube wapen furnance, leoric en unity. sheet dps is maar 2,04 mln.. zag een dude op youtube die rondliep met bijna 4 mln.. dus met augements zal dit behoorlijk meer worden .. op naar de 110 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goed bezig! :)

Ik was er zo zeker van dat ik Crusader zou gaan spelen, het volgende season. Invoker, Condemn, Sage Akkhan Condemn voor T13, maar ik zag net in die top builds video van Rhykker dat die fijne Sunwuko WoL build voor T13 farmen opeens ook een grift push build is geworden. Eén van de beste van alle classes maar liefst. Snel even een 85 daarmee gedraaid en dat was een eitje. Ik twijfel nu heel erg, want die Sunwuko WoL build is heerlijk allround en speelt fantastisch. Hij is alleen wat meer squishy dan de Crusader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 15:25
Ik heb nog het idee dat ik allemaal verschillende classes ga doen dit season, zoveel leuke builds nou die ik nog nooit gespeeld heb :) maar we zullen zien of ik het lang genoeg leuk blijf vinden :+
Ik begin denk ik gewoon met een demon hunter omdat ik best zin heb om weer shadow impale te spelen en ik daar in ieder geval goed mee uit de voeten kan, zowel voor pushen, speed, bounties... Crusader staat daarna hoog op het verlanglijstje, wil die Captain America build spelen omdat ik die een tijdje gespeeld heb toen ik het spel net had en gewoon zelf dingen combineerde die ik toevallig vond. Voelt dus een beetje als 'die heb ik zelf gevonden!' :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Sunwuko WoL is inderdaad erg sterk. Zonder enige moeite GR80 al gedaan en je kan héél makkelijk veel hoger. Squishy is het wel maar dat komt omdat je gewoon bijna perfecte gear moet hebben voor Harmony denk ik.

Gisteren DMO wizard even geprobeerd maar dat kwam niet van de grond. Ik doe iets niet goed qua resources en toughness want soms ben ik zo dood. Ik ga mij daar later in verdiepen. Voorlopig kan ik heerlijk farmen op GR75 en T13 met de ouderwetse Vyr/Archon build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzar hoeveel verschil een paar van die augements trouwens doen. Zonder gingen die 100's goed, maar met 4 augements van lvl 100 in de gear gaan ze in 8-11 min en meestal zonder doodgaan. Sheet dps gaat per augements met ongeveer 100k omhoog. Ringen, schild en wapen zijn ver van perfect en ga hier geen augements aan besteden, maar de rest komen ze in :) Heb zelfs afgelopen weekend een primal witching hour gevonden.

Dat Condemn schild echt goed krijgen wordt wel problematisch. na 600 bounty mats, alle bs uit gr's en ook een heel groot aantal crafts.. nog steeds geen echte goede gevonden. Naast al die affixes die op een schild kunnen rollen heb je nu ook nog die range van 600-800% condemn dps :X

Dat wapen is iets makkelijker te krijgen omdat je daar nog wat kan switchen met wat je in de cube stopt. Akkhan Addendum en Furnance met goede rolls zijn prima dingen om dan gewoon te dragen en dat zwaard te cuben.

Wil die captain america build ook nog gaan doen, maar hier heb je precies hetzelfde probleem en heb je geen ruimte voor een ander cube wapen... kortom GG gear met een crusader is echt niet zo simpel te verkrijgen.

Trouwens voor iedereen die crusader gaat doen. Tethrys kan je one shotten zonder dat akarat's champion afgaat. Is mij nu al twee keer overkomen. Dus als he Hc speelt en geen anti cheat death passive gebruikt zou ik heel er oppassen bij deze boss of gewoon leaven.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mijn Halo of Karini werkt niet echt en ik heb geen idee waarom met mijn DMO wizard want ik wordt regelmatig ge-oneshot in T13. Ik gebruik de 6p-DMO set + Orb of Infinite Depth + Halo of Karini en natuurlijk Storm Armor - Power of the Storm. Is er iets dat ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Xanthian schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:42:
Mijn Halo of Karini werkt niet echt en ik heb geen idee waarom met mijn DMO wizard want ik wordt regelmatig ge-oneshot in T13. Ik gebruik de 6p-DMO set + Orb of Infinite Depth + Halo of Karini en natuurlijk Storm Armor - Power of the Storm. Is er iets dat ik mis?
Heb je een link naar je build? Ik neem aan dat je zoiets probeert te bouwen?:
http://www.diablofans.com/builds/95709-season-12-fostorb-dmo

Ik ben geen Wiz speler maar het lijkt me dat je een icoontje op je buff-bar moet krijgen als je schild iemand electrocute die meer dan 15 yrds weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Meridius schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Heb je een link naar je build? Ik neem aan dat je zoiets probeert te bouwen?:
http://www.diablofans.com/builds/95709-season-12-fostorb-dmo

Ik ben geen Wiz speler maar het lijkt me dat je een icoontje op je buff-bar moet krijgen als je schild iemand electrocute die meer dan 15 yrds weg is.
Ja dat is hem inderdaad. Ik verwacht ook een icoontje maar die zie ik niet.
Ik ga het vanmiddag nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Begint het seizoen tegenwoordig op donderdag? Nou ja, ik kan toch pas zaterdagavond starten. Ga voor het eerst een firebat WD spelen, ben benieuwd. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Tektoon schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:57:
Begint het seizoen tegenwoordig op donderdag? Nou ja, ik kan toch pas zaterdagavond starten. Ga voor het eerst een firebat WD spelen, ben benieuwd. :)
Afgelopen season heeft blizz het op donderdag laten starten. Mijn idee erover was tweeledig, namelijk voor de Necro en om eventuele problemen nog op vrijdag op te kunnen lossen.
Daarnaast is de load op de servers dan veel meer verspreid zodat er minder problemen kunnen optreden. Veel die donderdag beginnen, een hele reeks die op vrijdag starten en de rest in het weekend of later.

Ditmaal zijn er enorme balance changes maar die patch is nu al lang en breed bij (bijna) iedereen binnen dus ik denk dat het alleen nog maar over de load op de servers gaat. De die-hards hebben toch al de donderdag middag, vrijdag en maandag vrij genomen waardoor ze na het weekend mogelijk al GR100 aangetikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:56
Is er al bekend welke class welke set items krijgen als gift?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Haedrig’s Gifts

Barbarian – Immortal Kings Call
Crusader – Seeker of the Light
Demon Hunter – Natalya’s Vengeance
Monk – Uliana’s Stratagem
Necromancer – Trag’Oul’s Avatar
Witch Doctor – Spirit of Arachyr
Wizard – Vyr’s Amazing Arcana

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:20:
Is er al bekend welke class welke set items krijgen als gift?
Zie hierboven. Het rouleert om de x seasons. De combinatie die we dit season in de gift vinden, die hadden we 4 (?) seasons geleden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

retlaw schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:50:
[...]

Haha, ja leuk man. Ik heb ook de monk weer even uit de meditatie modus gehaald en bellen laten spammen. Het is weer even dikke pret nadat ik een hele tijd de pc niet heb opgestart :). Ik ben ook erg beniewd naar de Uliana build. Dat was mijn favoriet :)

Wat ik alleen zag, dat ik bijna door de bountie mats heen ben... Meh... Ik ga eerst lekker gems levellen en daarna zie ik wel...
Heel leuk inderdaad, ze hebben de restrictie weg gehaald dat een bel een sweeping wind stack kost dus geen zorgen meer dat je sweeping wind stacks op zijn. Een bel setup met de 2-hander is nu nog sterker maar niet logisch vanwege de nieuwe 6-piece set bonus. Of er nog andere Sunwuko builds zijn voor GR pushing is de vraag, Sunwuko blijft een beetje squishy ondanks de 40% 50% dmg reduction.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Gisteren voor de PS4 de Nectomancer uitbreiding gekocht voor Diablo III. Was/is in de aanbieding.
Denk dat ik die mooi ga gebruiken voor een nieuw seizoen. Ik heb me nog nooit echt met seasons bezig gehouden, maar nu is dit wel een mooie gelegenheid.
Nu nog even uitvogelen of het nog zin heeft nu aan seasons te beginnen. Of kan ik beter wachten op het nieuwe seizoen? * MisterMichel gaat zoeken wanneer nieuw seizoen start...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterMichel schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:08:
Gisteren voor de PS4 de Nectomancer uitbreiding gekocht voor Diablo III. Was/is in de aanbieding.
Denk dat ik die mooi ga gebruiken voor een nieuw seizoen. Ik heb me nog nooit echt met seasons bezig gehouden, maar nu is dit wel een mooie gelegenheid.
Nu nog even uitvogelen of het nog zin heeft nu aan seasons te beginnen. Of kan ik beter wachten op het nieuwe seizoen? * MisterMichel gaat zoeken wanneer nieuw seizoen start...
Je hebt geen keuze, want het season is afgelopen. ;) Op 9 november start season 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Deadsmell schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:19:
[...]

Je hebt geen keuze, want het season is afgelopen. ;) Op 9 november start season 12.
Mooi, dan kan ik over anderhalve week aan de slag dus :)
Dank

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Denk dat een WoL Speed13 build wel leuk wordt als de bells niet meer consumen. Dan kun je veel beter je stacks up houden zonder dat zwaardje met extra stacks (Vengeful Wind geloof ik). Lekker Kyoshera's met In-Geom dual wielden :)

Heb er erg veel zin in, 10 november vrij, Dus kan lekker het hele weekend door lvlén :)

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 30-10-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

RedHat schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:57:
Denk dat een WoL Speed13 build wel leuk wordt als de bells niet meer consumen. Dan kun je veel beter je stacks up houden zonder dat zwaardje met extra stacks (Vengeful Wind geloof ik). Lekker Kyoshera's met In-Geom dual wielden :)

Heb er erg veel zin in, 10 november vrij, Dus kan lekker het hele weekend door lvlén :)
Zonder dat zwaardje met extra stacks mis je nu damage door de nieuwe 6-set bonus (uit mijn hoofd)
Je zou met een close range build wel de belt kunnen skippen aangezien je altijd 10 stacks kunt behouden.
Dit is ongetest op het moment, pas 1 avondje kort kunnen spelen.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ruigerock schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Zonder dat zwaardje met extra stacks mis je nu damage door de nieuwe 6-set bonus (uit mijn hoofd)
Je zou met een close range build wel de belt kunnen skippen aangezien je altijd 10 stacks kunt behouden.
Dit is ongetest op het moment, pas 1 avondje kort kunnen spelen.
https://us.battle.net/d3/...tr-patch-notes-10-12-2017 Hier kan ik niets vinden over SWK aanpassingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:57:

Ik gebruik momenteel deze build om T13 te farmen (topaz in helm eigenlijk niet nodig). Resource consumption door de bells is echt geen issue op T13, want je one shot bijna alles. Ik zie mijn spirit zelden onder de 75% zakken op T13.
F&R ga ik er nog uit gooien, want die voegen op T13 niets toe dan vertraging. Misschien Avarice Band erin.

Maar als je In-geom in de build wilt verwerken, dan kan je beter Vengeful Wind behouden en Kyoshiro's Blade eruit gooien, want die eerste zorgt voor veel meer damage door de set bonus. En met Kyoshiro's Soul heb je altijd alle stacks, dus dikke damage en geen gedoe met stacks up houden.

Waarom eigenlijk In-geom? Enkel voor de cd op Dashing Strike?

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 30-10-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Deadsmell schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:18:
[...]

Ik gebruik momenteel deze build om T13 te farmen (topaz in helm eigenlijk niet nodig). Resource consumption door de bells is echt geen issue op T13, want je one shot bijna alles. Ik zie mijn spirit zelden onder de 75% zakken op T13.
F&R ga ik er nog uit gooien, want die voegen op T13 niets toe dan vertraging. Misschien Avarice Band erin.

Maar als je In-geom in de build wilt verwerken, dan kan je beter Vengeful Wind behouden en Kyoshiro's Blade eruit gooien, want die eerste zorgt voor veel meer damage door de set bonus. En met Kyoshiro's Soul heb je altijd alle stacks, dus dikke damage en geen gedoe met stacks up houden.

Waarom eigenlijk In-geom? Enkel voor de cd op Dashing Strike?
Hmm er zijn toch wat dingen veranderd afgelopen 2-3 seizoenen waardoor je beter zonder in-geom kan spelen. Van elitepack naar elitepack dashen is wel lekker, bij speedruns heb ik eigenlijk het liefst continu dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Nou, die Arachyr heb ik vrij snel aan de kant gegooid voor die Sweeping Wind Monk. En WD is nog wel mijn favo class :s De snelheid waarop je door een t13 rift sjeest met die monk is echt belachelijk. Vraag me alleen wel af of ik dit lang genoeg leuk vind.

Ik begrijp nog niet helemaal waarom er wordt gezegd dat de classes dichtbij elkaar zitten: ik vind het verschil tussen deze twee best groot in ieder geval.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:16:
Nou, die Arachyr heb ik vrij snel aan de kant gegooid voor die Sweeping Wind Monk. En WD is nog wel mijn favo class :s De snelheid waarop je door een t13 rift sjeest met die monk is echt belachelijk. Vraag me alleen wel af of ik dit lang genoeg leuk vind.

Ik begrijp nog niet helemaal waarom er wordt gezegd dat de classes dichtbij elkaar zitten: ik vind het verschil tussen deze twee best groot in ieder geval.
Afgaande op de video die Rhykker laatst gemaakt heeft, zijn er 41 high level viable GR-builds. De slechtste twee builds lopen ca. 15 grift levels achter op de beste, dus voor de meeste mensen is welke van die builds dan ook prima om in season 12 flink te riften.
Daarnaast zijn er nog veel meer iets minder viable builds, waar je ook prima 80+ mee kunt spelen.

Sunwuko WoL staat op de vierde plaats en Arachyr Firebats valt net buiten de top 10, maar het verschil in grift levels is slechts 2 - 5. Dus tenzij je WoL veel leuker vind dan Arachyr, is er weinig reden om die laatste aan de kant te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik heb die video gezien ja, zo kwam ik er ook toe om ze even uit te proberen. Tot nu toe was het lijstje met strongest builds best representatief maar deze lijst vertelt weinig meer dan alleen de grifts nummers. Als season-speler kijk ik ook naar andere zaken als flexibiliteit, gear-afhankelijkheid, stabiliteit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Gisteren wat met mijn condemn crus aan het rommelen gegaan. Blijft toch een erg leuke build! Ik merk nu dat Toughness en cdr een dingetje is. Ik heb gisteren wat 2handers en crusader schields gerold en van beide een relatief slechte gekregen, maar doe ZO BELACHELIJK veel damage. crits van 50 miljard zijn geen uitzondering. Das dus zonder optimale gear, geen augments, nagenoeg geen rolls etc.

Dit weekend eens wat extra tijd steken in me die build. Kijken hoe ver ik die kan pushes op HC.

Ik twijfel nog enorm of ik dit seizoen ga spelen. Enerzijds altijd leuk om te doen, anderzijds heb ik de aankomende maandag niet zo veel tijd en wil ik toch het liefste zelf wel levellen en gearen ipv meelopen. En zo veel is er ook niet te halen (wings die ik niet ga gebruiken en een lelijke portrait frame.

Oh en gisteren nog heel kort even me shadow impale dh aangeraakt.....zonder enige probleem en binnen 8 minuten grift 80. Genieten:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 01:15:
Ik heb die video gezien ja, zo kwam ik er ook toe om ze even uit te proberen. Tot nu toe was het lijstje met strongest builds best representatief maar deze lijst vertelt weinig meer dan alleen de grifts nummers. Als season-speler kijk ik ook naar andere zaken als flexibiliteit, gear-afhankelijkheid, stabiliteit etc.
Dan snap ik niet dat je Arachyr aan de kant hebt gegooid, want die build is redelijk gemakkelijk te gearen. Zeker omdat je de set cadeau krijgt. Bovendien is er gemakkelijk een snelle farm build van te maken.
Wat bedoel je met stabiliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Deadsmell schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:39:
[...]
Zie hierboven. Het rouleert om de x seasons. De combinatie die we dit season in de gift vinden, die hadden we 4 (?) seasons geleden ook.
klopt, 4 seasons geleden :)
https://d3resource.com/seasons/index.php

Voor degene die benieuwd zijn naar de season journey (zelfde site, ander tabje):
https://d3resource.com/journey/index.php

Pagina: 1 ... 48 ... 73 Laatste