Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Hairball schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:37:
Bedankt voor de info. Over de cube: is dat niet random wat je daarvoor krijgt? Of begrijp ik gewoon niet hoe dat ding werkt?

Overigens moet ik wel zeggen dat het geen noodzaak is zo hoog mogelijk grifts te doen, maar gewoon een leuke challenge. Diablo is gewoon een leuk spel.
Voordat ik mijn Seasonal Haedrig's Gift bij elkaar had - en als je non-seasonal speelt geldt dat met farmen net zo goed - gebruikte ik deze build. Nauwelijks gear requirements, dit is echt bedoeld vanaf kaal level 70. Alles extra is bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Mijn beurt om wat tips te vragen:

Ik heb mijn UE Multishot build nagenoeg compleet, nog op zoek naar een Restraint en moet Dawn nog Cuben.
Om echter wat stats te optimaliseren, heb ik Forgotten Souls nodig, en ik ben er net doorheen gebrand in een poging een slot in Traveler's Pledge te krijgen.

Wat zijn de meest efficiënte manieren om die te farmen? Ik snap dat ik Legendaries moet salvagen, maar tijd/opbrengst moeten wel in verhouding blijven uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:25
DingK schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:48:
Mijn beurt om wat tips te vragen:

Ik heb mijn UE Multishot build nagenoeg compleet, nog op zoek naar een Restraint en moet Dawn nog Cuben.
Om echter wat stats te optimaliseren, heb ik Forgotten Souls nodig, en ik ben er net doorheen gebrand in een poging een slot in Traveler's Pledge te krijgen.

Wat zijn de meest efficiënte manieren om die te farmen? Ik snap dat ik Legendaries moet salvagen, maar tijd/opbrengst moeten wel in verhouding blijven uiteraard.
Probeer zo veel mogelijk rifts te doen met een duur van max. 3/4 minuten: indien je T13 aankan maar er 15 minuten over doet is niet efficiënt. Ook belangrijk, stoppen na RG, shards is ook een belangrijke bron van legs.
Afwisselen met puzzlerings en Lage Grifts (ook weer die 3/4 minuten) heb je snel een stapeltje legs :*)

Succes!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch maar beetje richting meta-Inarius opgeschoven (Endless Walk erin) en daarmee Divinity afgetikt. Daarna omgebouwd naar een home-brew speed variant met In-Geom en daarmee Boss mode gedaan (3e poging...kennelijk loopt de tijd door als je op pauze zit wegens missende knuffeldieren bij het slapen gaan en DVDs die kwijt zijn).

Toen even een game met Sparhawk, Dagwood en Jordi meegedaan voor de T13 in 5 en 4 minuten...ik had weinig zin om daar solo voor te grinden. Voor Guardian staan nu de gem upgrades van 65 naar 70 en nog 7 cube extracts open...die de komende avonden maar aftikken zodat het weekend vrij is voor de Hearthstone expansion :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:59:
Gisteren toch maar beetje richting meta-Inarius opgeschoven (Endless Walk erin) en daarmee Divinity afgetikt. Daarna omgebouwd naar een home-brew speed variant met In-Geom en daarmee Boss mode gedaan (3e poging...kennelijk loopt de tijd door als je op pauze zit wegens missende knuffeldieren bij het slapen gaan en DVDs die kwijt zijn).

Toen even een game met Sparhawk, Dagwood en Jordi meegedaan voor de T13 in 5 en 4 minuten...ik had weinig zin om daar solo voor te grinden. Voor Guardian staan nu de gem upgrades van 65 naar 70 en nog 7 cube extracts open...die de komende avonden maar aftikken zodat het weekend vrij is voor de Hearthstone expansion :D
werkt Fueled by death nu wel? Had ergens gelezen/gehoord dat die niet werkte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfneed schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:26:
werkt Fueled by death nu wel? Had ergens gelezen/gehoord dat die niet werkte?
Niet gecheckt eigenlijk, gewoon genomen met wat andere movement speed enhancers en gaan. Wat erg veel snelheid oplevert is In-Geom met rush...je zit dan zonder cooldown 50 yards teleports te spammen. Daarnaast zijn de bracers een belangrijke, zeker met bone storm auto-breaking van environment. Mirinae zorgt ervoor dat de bosses snel stuk gaan. Alleen voor Belial is Land of the Dead / CL handig omdat hij geen CC hapt waardoor Krysbin's niets doet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Apsie schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:03:
[...]

Probeer zo veel mogelijk rifts te doen met een duur van max. 3/4 minuten: indien je T13 aankan maar er 15 minuten over doet is niet efficiënt. Ook belangrijk, stoppen na RG, shards is ook een belangrijke bron van legs.
Afwisselen met puzzlerings en Lage Grifts (ook weer die 3/4 minuten) heb je snel een stapeltje legs :*)

Succes!
T13 ben ik nog niet aan toe, T8 kom ik comfortabel solo doorheen in +/- 5 min. Gisteravond een paar Neph en GR40 gedraaid. Resultaat: Dawn in de Cube, 2 rerolls voor het slot in Traveler's Pledge, en nog een paar extra Souls van loze/dubbele Legendaries.
Vanavond maar eens proberen of ik de set dungeon voor elkaar krijgen, kan ik weer een chapter aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Ben ik de enige die op PS4 geen verbinding krijgt met de servers van Blizzard? Zowel gisteravond als vandaag nul komma nul mogelijkheid om Seasons te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Nog even bezig om mijn huidige gems naar 55 te krijgen.
Heb nu Enforcer op 56, BoTT op 53 en Eosteric op 45.

Als ik die op 55+ heb wordt het tijd om mijn boon of the hoarder naar 50 te brengen voor de Avarice Conquest.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
_Peter2_ schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:16:
Nog even bezig om mijn huidige gems naar 55 te krijgen.
Heb nu Enforcer op 56, BoTT op 53 en Eosteric op 45.

Als ik die op 55+ heb wordt het tijd om mijn boon of the hoarder naar 50 te brengen voor de Avarice Conquest.
Heb Avarice zelf ook gedaan,maar dan met tien rondjes bounties TX. Materiaal heb je toch nodig, dus gewoon de caches opgespaard en 50 tegelijk opengemaakt.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
mosselmossel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:57:
[...]

Heb Avarice zelf ook gedaan,maar dan met tien rondjes bounties TX. Materiaal heb je toch nodig, dus gewoon de caches opgespaard en 50 tegelijk opengemaakt.
Goeie tip :)

Gewoon dus public TX bounties runnen voor de caches.
Wellicht vind ik dan ook nog eens een RoRG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Zijn er mensen hier die op PS4 spelen met een damage van 25 MIL ?

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
ismilyfox schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:19:
Zijn er mensen hier die op PS4 spelen met een damage van 25 MIL ?
Wel meer dan dat, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, da's ook een optie ja.

Wat ik zelf gedaan heb (ook in andere seasons) is gold amulet + Goldskin + Goldwrap + Boon + green in helm en TX+ rifts gaan lopen. Op een gegeven moment kom je wel een high-density-trash rift tegen en haal je 'em.

Met meerdere spelers in een rift gaat ook prima; vorig season dat Avarice erin zat, had ik 'em op een T6 rift terwijl ik 2 man aan het boosten was...de gold find% multiplier van meerdere spelers tikt hard aan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
DingK schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:24:
[...]

Wel meer dan dat, hoezo?
Zit je ook in de clan van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
ismilyfox schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

Zit je ook in de clan van Tweakers?
Nee, ik heb ook geen PS+ om online te spelen. Ik geloof ook niet dat er op PS4 een Tweakers clan is, dergelijke berichten zag ik hier van de week iig langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:02
DingK schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:27:
Ben ik de enige die op PS4 geen verbinding krijgt met de servers van Blizzard? Zowel gisteravond als vandaag nul komma nul mogelijkheid om Seasons te starten.
Ik kon gisteravond, dus toen jij postte zonder problemen mijn season char spelen. Heb gewoon solo games gedaan verder.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
[...]

Nadat ik gisterne mijn gems naar 55+ heb gehaald begonnen met bounties runnen.
Heb nu 4 rondjes gehad, nog 6 te gaan.

Qua gems vraag ik me af welke gem nu beter werkt: Eosteric of Molter Wilderbeast.
Het damage shield van Moltern Wilderbeast kan goed werken aan het begin als je skeletons nog geen/nauwelijks damage reduction hebben opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Molten geeft voornamelijk LpS, ook niet onbelangrijk. Esoteric is survivability tegen de meeste Elites. Verschillende doelen dus.

Zelf gisteren Guardian afgemaakt, wellicht dat ik nog een LoN ga proberen te testen, maar ja, vrijdag Hearthstone expansion en ik ben nog met een Mass Effect: Andromeda Insanity play-through bezig...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
DingK schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:21:
[...]

Nee, ik heb ook geen PS+ om online te spelen. Ik geloof ook niet dat er op PS4 een Tweakers clan is, dergelijke berichten zag ik hier van de week iig langskomen.
Paar dagen terug heb ik van een gamer zijn set ontvangen (Hazardous set).. Ik heb een wapen van 76,410.0 DMG! Waar vind ik zulke wapens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
ismilyfox schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Paar dagen terug heb ik van een gamer zijn set ontvangen (Hazardous set).. Ik heb een wapen van 76,410.0 DMG! Waar vind ik zulke wapens ?
Hacker / savegame editors op de Console versie volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
_Peter2_ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Hacker / savegame editors op de Console versie volgens mij.
Hmm denk dat je gelijk hebt.. Kan ik hiervoor gebanned worden door Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ben nu een tijdje bezig om al m'n DBs te pompen in het gokken op een bulkathos setje mighty weapons. Volgens mij hebben ze meer mighty weapon legendaries toegevoegd sinds de laatste keer dat ik barb gespeeld heb (paar seizoenen terug). Ik ben inmiddels al een kleine 1000 DBs armer en heb nog maar 1 uit de 2 wapens kunnen bemachtigen. Wel heb ik meerdere van die ene, enkel mag je geen convert set doen op een set met maar 2 items.

Gelukkig heb ik nog altijd mijn necromancer, enkel mis ik nog iets waarmee ik lekker snel bounties kan afhandelen. M'n necro is meer een tank die langzaam overal doorheen walst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ismilyfox schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:26:
[...]

Hmm denk dat je gelijk hebt.. Kan ik hiervoor gebanned worden door Blizzard?
Nee. Seasons is Blizzards oplossing dit uit te bannen, omdat je niet kan traden (droppen) en mailen en je saving is online gedaan.

Daarnaast zijn de PS4 en XBO savings (nog) niet gekraakt, al dat zut van foute gear komt allemaal uit X360 en PS3 tijdperk.

Off-season boeit mij het ook niet, ik heb 3slot rings, GoE met 6k bonus dmg, duizenden en duizenden DB's, beetje de sandbox mode geworden van Diablo :)

Je wapen btw, gok Russian training sword? Dat geval heb je er niets aan, de attackspeed (100/sec) wordt ~60% van je hits niet geregistreerd.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2017 13:57 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Op basis van jullie tips heb ik wat setgear geprobeerd te verzamelen en het gevolg is dat ik nu GR lvl 55 net voltooid heb. Bedankt voor de hulp. Ik lees hier regelmatig wat over die seizoenen. Waarom zou je dat moeten spelen? Is dat niet gewoon een nIeuw karakter beginnen zonder perks van alts?

Xbox Live: Ofthewell NL

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Hairball schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:29:
Op basis van jullie tips heb ik wat setgear geprobeerd te verzamelen en het gevolg is dat ik nu GR lvl 55 net voltooid heb. Bedankt voor de hulp. Ik lees hier regelmatig wat over die seizoenen. Waarom zou je dat moeten spelen? Is dat niet gewoon een nIeuw karakter beginnen zonder perks van alts?
Meesten die al wat langer spelen hebben hun gear prima op orde en dan wordt de kans op het vinden van iets leuks erg klein en de paragon verschillen soms erg groot. Season geeft inderdaad een verse start dus iedereen begint gelijk en bouwt een heel nieuw character op, weer lekker gear verbeteren, proberen om in die 3 maanden (of aanzienlijk minder in veel gevallen) zo ver mogelijk te komen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zou ik weer in de clan mogen? Ben weer eens begonnen, dit keer met de necro aangezien die nieuw is voor mij.

Beetje f*cking OP zeg. Heb m'n gear op orde, althans, alles wat ik gebruik is het eerste wat ik gevonden heb en zit al op grift 70.
(heb nog niet eens alle topaz op volle upgrade)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• ismilyfox
SinergyX schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Nee. Seasons is Blizzards oplossing dit uit te bannen, omdat je niet kan traden (droppen) en mailen en je saving is online gedaan.

Daarnaast zijn de PS4 en XBO savings (nog) niet gekraakt, al dat zut van foute gear komt allemaal uit X360 en PS3 tijdperk.

Off-season boeit mij het ook niet, ik heb 3slot rings, GoE met 6k bonus dmg, duizenden en duizenden DB's, beetje de sandbox mode geworden van Diablo :)

Je wapen btw, gok Russian training sword? Dat geval heb je er niets aan, de attackspeed (100/sec) wordt ~60% van je hits niet geregistreerd.
Ok bedankt voor de info. Mijn wapen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4E0hT7Z.jpg

8)7 8)7

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 18:55
ismilyfox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:35:
[...]

[afbeelding]

8)7 8)7
Lol....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ismilyfox schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:35:
[...]

[afbeelding]

8)7 8)7
Oooh dat is een oude, 3slotter hazardous. Als je de gems eruit haalt zit je gok rond 128k dps? Zie net je weaponspeed niet, gok dat er ook eentje is met enorme attackspeed.

Die 150 rank gem geeft die extra 10k, kan je ook in normale wapens stoppen, gebruik ik nu vaak.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Peter2_
Er komt langzaamaan wat vooruitgang in mijn seasonal Necromancer. Net een GR69 weten te clearen in iets meer dan 10 minuten. (En dat zonder deaths, maar wel een paar procs).

Mis nog steeds Tasker en Theo voor in de cube, maar vooralsnog doet Requiem Cereplate het ook ok.

Ook GR70 is intussen in the pocket.

[ Voor 6% gewijzigd door _Peter2_ op 10-08-2017 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Grift 75 is in de pocket met m'n Necro. Alleen elke hit en ik ben dood, das wel ff lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:28:
Grift 75 is in de pocket met m'n Necro. Alleen elke hit en ik ben dood, das wel ff lastig.
Spreading Malediction inwisselen voor Final Service, vind Spreading Malediction sowieso wel beperkt in z'n use.

Zei's is ook wel apart trouwens, wel leuk voor de dmg maar is een Molten/Esoteric niet beter voor je als je snel dood gaat?

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 11-08-2017 11:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanks, dat is een goede tip idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
SinergyX schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 14:49:
[...]

Oooh dat is een oude, 3slotter hazardous. Als je de gems eruit haalt zit je gok rond 128k dps? Zie net je weaponspeed niet, gok dat er ook eentje is met enorme attackspeed.

Die 150 rank gem geeft die extra 10k, kan je ook in normale wapens stoppen, gebruik ik nu vaak.
Attackspeed niet belangrijk toch ? :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tUish54.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
SinergyX schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Ik snap er niet veel van maar dit klinkt eerder als de stekker eruit trekken lol

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ismilyfox schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Attackspeed niet belangrijk toch ? :)

[afbeelding]
Serieus.. wat is de lol ervan om met zulke items te spelen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

die zooi is toch gehacked? gewoon op ignore drukken en dikke doei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Angeloonie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Sandbox :) Hele 1 hit wonder meta spul in seasons word snel best saai als je doelloos hoopt op beetje RNG, maakt dit weer een leuke verandering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Tot wanneer duur S11 eigenlijk?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23
Hydra schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:23:
Tot wanneer duur S11 eigenlijk?
Tot het einde ongeveer.

Over het algemeen kondigen ze dat pas een maandje van tevoren aan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
Vraagje voor consolespelers:
Als reward voor het behalen van de Conqueror rank in je Seasonal Journey kom ik overal tegen dat dit een extra tab in je Stash oplevert.
Als ik in mijn Seasonal Journey op de PS4 de rewards per rang bekijk, zie ik na chapter IV echter alleen nog maar portrait frames staan.

Kent de consoleversie geen stash tabs? En zo nee, is er dan een andere reward voor het behalen van Conqueror?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Vanmiddag de 95 aangetikt met de Necro, ongelofelijk dat je een 97 moet halen om in de top 1000 te komen terwijl je aan een 86 genoeg hebt bij de DH :>
Klasseverschil is helaas wel duidelijk... Jammer...

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:20:
Vanmiddag de 95 aangetikt met de Necro, ongelofelijk dat je een 97 moet halen om in de top 1000 te komen terwijl je aan een 86 genoeg hebt bij de DH :>
Klasseverschil is helaas wel duidelijk... Jammer...
Klasse of verschil in aantal spelers? Gezien de top clears en leaderboards van vorig season, neig ik meer naar het laatste. Necro is nieuw en het is weer een single-character Journey dus ik denk dat veel spelers maar één class / character spelen...en dat dit overmatig veel Necromancers zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:55:
[...]

Klasse of verschil in aantal spelers? Gezien de top clears en leaderboards van vorig season, neig ik meer naar het laatste. Necro is nieuw en het is weer een single-character Journey dus ik denk dat veel spelers maar één class / character spelen...en dat dit overmatig veel Necromancers zijn.
Het kan....maar het lijkt mij een onnoemelijk groot verschil...

Het lijkt er ook sterk op dat Blizzard de Necro extra potent heeft gemaakt om zoveel mogelijk mensen overstag te laten gaan, zakelijk natuurlijk prima maar ze mogen ook wel eens voorzichtig naar andere karakters kijken (Barb ? _/-\o_ )

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:22:
Het kan....maar het lijkt mij een onnoemelijk groot verschil...
Muah, een factortje 5-6 verschil zou met echt niets verbazen. Wellicht zijn er ergens sites die dat soort data (meer dan de top 1000) bijhouden...geen idee of dat beschikbaar is.
Het lijkt er ook sterk op dat Blizzard de Necro extra potent heeft gemaakt om zoveel mogelijk mensen overstag te laten gaan, zakelijk natuurlijk prima maar ze mogen ook wel eens voorzichtig naar andere karakters kijken (Barb ? _/-\o_ )
Wellicht is het met Rathma wat makkelijk 80+ te gaan...aan de andere kant is dat met Impale DH ook eenvoudig (het is mij zelfs gelukt, met een eigen variant). Komt ook bij dat hoge clears spelers aantrekken en de Trag'Oul kwam al snel heel hoog. Dat gecombineerd met Rathma die hoog kan komen en het feit dat Necro nieuw is, maakt dat ik het verschil in de boards niet verrassend vind. Dit effect hebben we meer gezien...er komt een nieuwe build bovendrijven, iedereen speelt 'em met hele hoge clears op top 1000 tot gevolg, next season neemt het aantal spelers van de class / build drastisch af en ziet de board er totaal anders uit terwijl er feitelijk niets veranderd is. Dit is nu waarschijnlijk wel te zien voor Tal Hydra, Firebats WD, LoN Bombardment, Impale DH, Hammerdin...en Barb...tja, daar kijkt niemand meer naar :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren nog wat TX bounty runs gedaan om een voorraad bags te verzamelen om zo Avarice te halen.
Heb nu 9.8 runs gehad (1 bag kwijt geraakt door een vol inventory toen iemand de bounty afmaakte).

Volgens mij kan ik zo 50 bags openen, dat is toch genoeg voor Avarice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon een rondje door ruins of corvus lopen zonder aan te vallen. Dan weet je de route en zijn al die kleine beestjes ook los. Dan terug naar het begin warpen, boon of the hoarder en gewoon alles compleet slopen. Op T13 zo 100M in 1 run met inarius en een max rank hoarder. Halverwege dus al compleet maar lekker door gegaan voor de XP en gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sick Nick schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:59:
Gewoon een rondje door ruins of corvus lopen zonder aan te vallen. Dan weet je de route en zijn al die kleine beestjes ook los. Dan terug naar het begin warpen, boon of the hoarder en gewoon alles compleet slopen. Op T13 zo 100M in 1 run met inarius en een max rank hoarder. Halverwege dus al compleet maar lekker door gegaan voor de XP en gold.
Gold*** en Sunkeeper equippen helpt erg bij deze challenge. Hoe heet ding, dat harnas. Goldcloak, goldplate, goldcoat of iets dergelijks. :P

En dan inderdaad wat jij zegt. Dan heb je hem gegarandeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 15-08-2017 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
Deadsmell schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Gold*** en Sunkeeper equippen helpt erg bij deze challenge. Hoe heet ding, dat harnas. Goldcloak, goldplate, goldcoat of iets dergelijks. :P

En dan inderdaad wat jij zegt. Dan heb je hem gegarandeerd.
Goldskin O-)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Sick Nick schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:59:
Ik volgde de tip op uit:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
En daar is de nieuwe ptr alweer, een beetje een 'blast from the past' patch zo te zien!

https://us.battle.net/d3/...ptr-patch-notes-8-15-2017

Ik ben voorzichtig enthousiast over HotA /SS Barbarian, was toch een leuke build en de laatste keer dat de Barb als dps relevant was.

[ Voor 28% gewijzigd door Nephalem op 16-08-2017 00:12 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Domme fout gemaakt vandaag. Haal ik de necromancer dlc op de ps4 doet die het niet. Zit ik een half uur te kloten om het werkend te krijgen kom ik erachter dat ik diablo 3 ooit op mijn Amerikaanse account heb gekocht dus de nederlandse dlc werkt hier niet op 8)7 . Nu maar een refund formuliertje ingevuld en vandaag op de amerikaanse store nog maar is een poging wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 00:11:
En daar is de nieuwe ptr alweer, een beetje een 'blast from the past' patch zo te zien!

https://us.battle.net/d3/...ptr-patch-notes-8-15-2017

Ik ben voorzichtig enthousiast over HotA /SS Barbarian, was toch een leuke build en de laatste keer dat de Barb als dps relevant was.
Ik zie niet direct iets waar ik enthousiast van word...Mage nog steeds stutter-step, andere changes niet heel boeiend. WD change niet relevant, Sorc ook niet. Barb change kan aardig uitpakken. Blessed hammer rune kan 'em relevant maken, maar goed, voor Barb en Crusader zouden we meer opschieten met set buffs. Aan de andere kant is het nog maanden weg en number tweaking is makkelijker door te voeren dan technische aanpassingen...wellicht komen de item changes nog.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:07
_Peter2_ schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:42:
Gisteren nog wat TX bounty runs gedaan om een voorraad bags te verzamelen om zo Avarice te halen.
Heb nu 9.8 runs gehad (1 bag kwijt geraakt door een vol inventory toen iemand de bounty afmaakte).

Volgens mij kan ik zo 50 bags openen, dat is toch genoeg voor Avarice?
Heb ik hier toevallig van de week ook gedaan, 10 bounties voor 50 kistjes is genoeg en daarna gelijk weer ff mats op voorraad :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Rhodan schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 07:52:
[...]

Heb ik hier toevallig van de week ook gedaan, 10 bounties voor 50 kistjes is genoeg en daarna gelijk weer ff mats op voorraad :)
Helaas deed ik wat verkeerd, wel 50 kistjes geopend, maar conquest niet binnen. (Kennelijk heb ik een te grote pickup radius, dus pakte ik al het gold op van de eerste batch voordat ik de 2e kon openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:07
_Peter2_ schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:08:
[...]

Helaas deed ik wat verkeerd, wel 50 kistjes geopend, maar conquest niet binnen. (Kennelijk heb ik een te grote pickup radius, dus pakte ik al het gold op van de eerste batch voordat ik de 2e kon openen.
Toevallig een pet aanstaan?
Ook de fretjes van DH kunnen beter ff op stal.
Ik zelf heb de bounties met een DH gedaan en daarna ff mijn barb zonder pet gepakt om ze allemaal te openen zonder te bewegen. Als ze eenmaal allemaal op de grond geopend zijn, ff bewegen en klaar. En misschien voor de zekerheid 51 kistjes van T10.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:28
Guys, and gals: ik ben al enige tijd bezig met het slayen van Izual/Diablo voor de plans van 'The Staff of Herding'. Echter, hij wil maar niet droppen! Ik heb het op verschillende difficulties geprobeerd (normal, hard, T1 en TV).

Ik ben een lvl 70 (170) Necromancer. Wat doe ik fout? :S

Edit: Xbox One, btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 16-08-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Yonix schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:43:
Guys, and gals: ik ben al enige tijd bezig met het slayen van Izual/Diablo voor de plans van 'The Staff of Herding'. Echter, hij wil maar niet droppen! Ik heb het op verschillende difficulties geprobeerd (normal, hard, T1 en TV).

Ik ben een lvl 70 (170) Necromancer. Wat doe ik fout? :S

Edit: Xbox One, btw.
Je moet Izzy hebben, en gaat niks fout. Drop rate is gewoon ruk.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zarhrezz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 07:35:
[...]

Ik zie niet direct iets waar ik enthousiast van word...Mage nog steeds stutter-step, andere changes niet heel boeiend. WD change niet relevant, Sorc ook niet. Barb change kan aardig uitpakken. Blessed hammer rune kan 'em relevant maken, maar goed, voor Barb en Crusader zouden we meer opschieten met set buffs. Aan de andere kant is het nog maanden weg en number tweaking is makkelijker door te voeren dan technische aanpassingen...wellicht komen de item changes nog.
Ziet er toch uit alsof ze veel builds die nu under par presteren wat willen bijstellen en dit is pas een eerste patch.
Monkey king krijgt een forse QoL boost als ze die mechanic eruit slopen dat je aanvallen een sweeping wind stack verbruiken. Maakt de set ook bruikbaar op niveaus waar je niet alles one-shot.
Uliana flinke dmg buff maar blijft zonder verdere wijzingen een beetje een clunky set qua mechanics.
Natalya buff lijkt me te laag om de set relevant te maken, maar we zullen zien.
En Hammerdin komt als trash clearer nu ook nog aardig mee, maar het is afwachten wat die rune change gaat doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Nephalem op 16-08-2017 08:55 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:50
Het enige wat ik lees
+dmg dit, +dmg dat.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Pestillence set wordt ook wel interessant nu icm bonen spear en corpse explosion denk ik.

Daarnaast een damage buff voor firebats en shadow dh. Was nog steeds aan het twijfelen tussen die 2. Zie ook dat haunt build een buff krijgt.

Wat ik wel typisch vind is dat de dubbele life Cost van trang ouls er af gaat. Dat maakt de build nog lekkerder om te spelen denk ik zo?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aantal van die PTR zaken zouden wel leuk voor LoN zijn, die thorn set gaat ook nog iets omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:$ Item deel van patch notes had ik gemist.

Barb en Crusader item changes way overdue, maar zeer welkom.

DH, WD en Monk item changes...lolwhy? Changes op al competitieve builds...

Necro item changes zijn goed voor de diversiteit...geen standaard Decrepify en Shadowhook meer, prima.

Wizard changes maken DMO interessanter t.o.v. Tal, prima.

Barb en Crus set item changes prima, DH... _O- Seriously Bliz? 2100% per Sentry op CA? Doei Shadow Impale. En Nat nog steeds useless.

Pestilence change kan wel eens OP blijken. Per corpse een gratis 1500% boosted CL...dat met de shoulders en Devour. Golem pants voor elke 15-20 seconde 8 corpses...

Trag'Oul change is welkom, maakt de set toegankelijker...maar helaas geen damage bonus op Siphon.

WD weinig spannends, Jade nukes wel leuker.

Firebird blijft niet lekker mechanically.
Vyr... _O- Nog eens lezen hoor...dat kan er toch niet echt staan? :?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maffeleo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Zarhrezz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 07:35:
[...]

Sorry dat ik hierop inhaak, maar de Witch Doctor change is echt wel een verbetering.
Ik speel zelf WD en kom vaak in situaties dat m'n stacks niet 10/10 zijn. Zeker bij solo boss fights.
Indien de wijziging d.m.v. 1 stack refresh alle 10 weer actief worden, is dit zeker relevant en een mooie change!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maffeleo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:19:
[...]

Sorry dat ik hierop inhaak, maar de Witch Doctor change is echt wel een verbetering.
Ik speel zelf WD en kom vaak in situaties dat m'n stacks niet 10/10 zijn. Zeker bij solo boss fights.
Indien de wijziging d.m.v. 1 stack refresh alle 10 weer actief worden, is dit zeker relevant en een mooie change!
Waar het mij om gaat is dat WD prima builds heeft zonder die skill, 75-80 goed te doen voor semi-casuals als ik. In het grotere geheel dus geen relevante wijziging, er zijn meerdere classes waar een speler als ik de 80 niet mee gaat halen...het zou mooi zijn als dat gat wordt gedicht.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Barb buffs kan niet waar zijn... speel al barb sinds seizoen 3... en stug blijven volhouden dat het viable is.

Ik ben fan van de ouderwetse Hota en WW build die zijn beide goed te doen met bijvoorbeeld de skull grasp change en hota changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Zarhrezz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:25:
[...]

Waar het mij om gaat is dat WD prima builds heeft zonder die skill, 75-80 goed te doen voor semi-casuals als ik. In het grotere geheel dus geen relevante wijziging, er zijn meerdere classes waar een speler als ik de 80 niet mee gaat halen...het zou mooi zijn als dat gat wordt gedicht.
Een build zonder de soul stacks voor een WD? :F Misschien moet je je eens verdiepen in een WD voor dat je hier uitspraken over doet. De soul stack is de main buff voor WD. Increase dmg increase armor.

De wijzigingen die nu klaar staan zijn weer eens buffs ipv nerfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maffeleo schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:33:
[...]
Misschien moet je je eens verdiepen in een WD voor dat je hier uitspraken over doet.
Zarhr, wacht even met reageren totdat iedereen popcorn gehaald heeft aub. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Deadsmell schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:37:
[...]

Zarhr, wacht even met reageren totdat iedereen popcorn gehaald heeft aub. :D
Flip, ben met vakantie...Kan niet steeds kijken. Ik ga het straks allemaal rustig terug lezen :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

[...]

Een build zonder de soul stacks voor een WD? :F Misschien moet je je eens verdiepen in een WD voor dat je hier uitspraken over doet. De soul stack is de main buff voor WD. Increase dmg increase armor.

Wat zarhr zegt is dat soul harvest verre van verplicht (mandatory) is en m.b.t level 80 heeft hij het over Grifts.

En dat klopt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo

maffeleo

Lienuks schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 11:44:
[...]

Wat zarhr zegt is dat soul harvest verre van verplicht (mandatory) is en m.b.t level 80 heeft hij het over Grifts.

En dat klopt gewoon.
https://www.icy-veins.com/d3/witch-doctor-builds |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Denken jullie dat de changes aan Triumvirate/Unstable Scepter bij Wizard iets doen met viability van een Arcane Orb build?

En changes aan Earth set bij Barb lijkt mij dat er nu nog maar 1 build echt boeiend is? 3000% is een huge upgrade.

Ik vind de change aan Trag'ouls nogal jammer trouwens. Eens dat daarmee de set wat makkelijker bruikbaar wordt, maar de hele riskante life-spending filosofie is er zo wel een beetje uit.

Oh en de Jade set wordt weer fun zo!

[ Voor 71% gewijzigd door UTADDICT op 16-08-2017 12:08 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:')
80+ zonder gedaan, voor de laatste Arachyr buff, 3-4 seasons terug. Maar wat jij wil joh. Voor 85+ wordt het wellicht een must-have skill. Daaronder niet.
Wanneer waren de laatste nerfs dan? De laatste die mij bijstaat is Twisted Sword.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

UTADDICT schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:04:
Denken jullie dat de changes aan Triumvirate/Unstable Scepter bij Wizard iets doen met viability van een Arcane Orb build?

En changes aan Earth set bij Barb lijkt mij dat er nu nog maar 1 build echt boeiend is? 3000% is een huge upgrade.

Ik vind de change aan Trag'ouls nogal jammer trouwens. Eens dat daarmee de set wat makkelijker bruikbaar wordt, maar de hele riskante life-spending filosofie is er zo wel een beetje uit.

Oh en de Jade set wordt weer fun zo!
Bij de wizard zie ik vooral opties om explosive blast weer te gaan gebruiken! (wat ik een hele coole build vind)
Wat betreft barbs is skull grasp naar 400 tot 500% ww damage gegaan voor de wastes set, voor IK is hota zwaar gebuffed.. dus zijn een hoop variaties mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ik hou het bij diablofans.com , icy-veins meh, maar ieder z`n meuk zeg ik dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lienuks schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Ik hou het bij diablofans.com , icy-veins meh, maar ieder z`n meuk zeg ik dan maar.
Icy-viens is een geode 'beginners' website die de meest gebruikte builds in detail uitleggen inclusief de spell rotatie, etc. Diablofans is meer voor de doorgewinterde D3 spelers, die het als informatieve bron voor de builds, nieuws, etc. gebruiken maar minder 'guidance' nodig hebben.

Diablofans leent zich ook om nieuwe builds te posten en te delen met de community. 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Vidra schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:44:
[...]

Icy-viens is een geode 'beginners' website die de meest gebruikte builds in detail uitleggen inclusief de spell rotatie, etc. Diablofans is meer voor de doorgewinterde D3 spelers, die het als informatieve bron voor de builds, nieuws, etc. gebruiken maar minder 'guidance' nodig hebben.

Diablofans leent zich ook om nieuwe builds te posten en te delen met de community. 8)
Correct, tevens juist :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Als ik zoek op multiple monitor kan ik vanalles vinden behalve mijn issue. Ik heb twee schermen en op mijn hoofdscherm speel ik in borderless window. Zo kan ik makkelijk naar het tweede scherm om daar wat op te zoeken etc. omdat ik anders steeds moet alt+tabben. Nu is het zo dat D3 dat blijkbaar niet zo tof vindt omdat _elke_ keer als ik aan het spelen ben mijn héle pc vastloopt en ik alleen met een harde reset weer kan rebooten. Mijn GPU is niet de meest recente maar wél voorzien van de laatste updates, 17.7.2 op een Radeon 7850.
Het is ook het énige spel waarbij dit voorkomt. Als ik fullscreen kies, dan heb ik mijn tweede scherm op zwart en windowed ziet er gewoon niet uit. Heb D3 ook al gerepaired etc., niks helpt. Na reboot krijg ik ook geen log te zien dus geen idee waar het aan zou kunnen liggen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Vrijdag schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:19:
Als ik zoek op multiple monitor kan ik vanalles vinden behalve mijn issue. Ik heb twee schermen en op mijn hoofdscherm speel ik in borderless window. Zo kan ik makkelijk naar het tweede scherm om daar wat op te zoeken etc. omdat ik anders steeds moet alt+tabben. Nu is het zo dat D3 dat blijkbaar niet zo tof vindt omdat _elke_ keer als ik aan het spelen ben mijn héle pc vastloopt en ik alleen met een harde reset weer kan rebooten. Mijn GPU is niet de meest recente maar wél voorzien van de laatste updates, 17.7.2 op een Radeon 7850.
Het is ook het énige spel waarbij dit voorkomt. Als ik fullscreen kies, dan heb ik mijn tweede scherm op zwart en windowed ziet er gewoon niet uit. Heb D3 ook al gerepaired etc., niks helpt. Na reboot krijg ik ook geen log te zien dus geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Ik speel ook borderless en tweede scherm ernaast , weliswaar met een 970gtx maar dat moet niks uitmaken.
Wat wel van belang is, is de resolutie welke je gebruikt. En OS is wellicht ook relevant, ik gebruik windows 10.

Ook erg relevant.. virusscanner willen wel eens de veroorzaker zijn van jouw probleem, eset geeft bij mij ook een melding wanneer ik veel vuldig switch van scherm, echter zonder consquenties

[ Voor 7% gewijzigd door Lienuks op 16-08-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lienuks schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:56:
[...]

Ik speel ook borderless en tweede scherm ernaast , weliswaar met een 970gtx maar dat moet niks uitmaken.
Wat wel van belang is, is de resolutie welke je gebruikt. En OS is wellicht ook relevant, ik gebruik windows 10.

Ook erg relevant.. virusscanner willen wel eens de veroorzaker zijn van jouw probleem, eset geeft bij mij ook een melding wanneer ik veel vuldig switch van scherm, echter zonder consquenties
Borderless is in dit geval windowed full screen, neem ik aan? Ik speel ook in die modus met twee schermen, waarvan D3 enkel op het hoofdscherm gespeeld wordt. Hoofdscherm heeft een resolutie die niet ondersteund wordt door D3, maar wel werkt door de windowed modus. Daardoor maakt resolutie toch helemaal niet uit?

Ik speel btw ook met Eset NOD32 aan. Nooit meldingen gehad en heb er ook geen problemen mee. Er zit tegenwoordig een game modus in, maar die doet geloof ik niets anders dan processen anders prioriteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Deadsmell schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:07:
[...]

Borderless is in dit geval windowed full screen, neem ik aan? Ik speel ook in die modus met twee schermen, waarvan D3 enkel op het hoofdscherm gespeeld wordt. Hoofdscherm heeft een resolutie die niet ondersteund wordt door D3, maar wel werkt door de windowed modus. Daardoor maakt resolutie toch helemaal niet uit?

Ik speel btw ook met Eset NOD32 aan. Nooit meldingen gehad en heb er ook geen problemen mee. Er zit tegenwoordig een game modus in, maar die doet geloof ik niets anders dan processen anders prioriteren.
Wanneer je nieuwere videokaarten gebruikt kan je diablo 3 upscalen naar een 4k resolutie, ookal gebruik je een 1080p scherm, wanneer je dan switch kan het zo zijn dat je pc dat niet meer snapt. Bij Nod gebruik ik geen game modus, in ieder geval niet voor Diablo 3, Nod wil mij er dan wel eens op attenderen dat hij het niet vertrouwd maar is niks meer dan een informational message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Lienuks schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:56:
[...]

Ik speel op W7 Pro 64bits met AVG Free virusscanner. Qua resolutie gewoon op 1080p. het gebeurt ook echt alleen als ik borderless windowed speel.
Als ik full screen doe, dan wordt mijn tweede scherm helemaal zwart. Heb jij dat ook? En zonee, hoe dan? :P
Deadsmell schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:07:
[...]

Als je fullscreen kiest, heb je dan ook een zwart tweede scherm?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Vrijdag schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:34:
[...]

Nee, mijn tweede beeldscherm laat dan gewoon een deel van de desktop zien.

Je issue is zo te zien een bekend probleem. Zie Google. Ik weet niet of er oplossingen zijn, want ik kan gamegerelateerde pagina's niet openen op mijn werk.

[ Voor 23% gewijzigd door Deadsmell op 17-08-2017 08:30 ]

• Lienuks

Lienuks

Vrijdag schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:34:
[...]

Ik speel op W7 Pro 64bits met AVG Free virusscanner. Qua resolutie gewoon op 1080p. het gebeurt ook echt alleen als ik borderless windowed speel.
Als ik full screen doe, dan wordt mijn tweede scherm helemaal zwart. Heb jij dat ook? En zonee, hoe dan? :P
[...]

Volgens de interwebz heeft dit te maken met Aero desktop. Het uitschakelen van Aero zou dit probleem moeten verhelpen. Je kan ook rechtermuisknop op diablo doen en bij compatabiliteit instellingen windows them uitschakelen voor diablo 3. (Verklaard waarom het wellicht wel werkt onder windows 10)

• _Peter2_
Gisteren begonnen met mijn boon of the hoarder omhoog te werken. Merk dat GR60 best een sweet spot is voor min necro nu.

Doe een GR60 in gimiddeld 5:30 ofzo zonder dood te gaan, dus na 9 empowered GR60 runs is mijn Boon nu Level 45, nog 1 run te gaan :)

Heb nu ook een Ancient Dayntee gevonden, en alle sets compleet. Op dit moment ben ik gewend aan Rathma, maar welllicht dat ik ook eens een Inarius build ga proberen.

Heeft iemand een goede link voor een Inarius build?

• Lienuks

Lienuks

_Peter2_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:51:
Gisteren begonnen met mijn boon of the hoarder omhoog te werken. Merk dat GR60 best een sweet spot is voor min necro nu.

Doe een GR60 in gimiddeld 5:30 ofzo zonder dood te gaan, dus na 9 empowered GR60 runs is mijn Boon nu Level 45, nog 1 run te gaan :)

Heb nu ook een Ancient Dayntee gevonden, en alle sets compleet. Op dit moment ben ik gewend aan Rathma, maar welllicht dat ik ook eens een Inarius build ga proberen.

http://www.diablofans.com/builds/90751-bone-storm-build zoiets? (Die vind ik prettig spelen met inarius in ieder geval)
Lienuks schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

http://www.diablofans.com/builds/90751-bone-storm-build zoiets? (Die vind ik prettig spelen met inarius in ieder geval)
Hoe vind je die qua survivability? Heb hem voor de start van het season even kort gespeeld en ik vond de speelstijl erg tof, maar ik ging best vaak dood door redelijk onzinnige dingen.

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Deadsmell schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

Hoe vind je die qua survivability? Heb hem voor de start van het season even kort gespeeld en ik vond de speelstijl erg tof, maar ik ging best vaak dood door redelijk onzinnige dingen.
Build is kapot sinds de patch hotfix... met name de survivability.

• Lienuks

Lienuks

[...]

Ik heb hem moeten aanpassen maar hij werkt wel, decripify is vereist op de mobs, heb dat samen met partian defender en de grift gem welke non melee damage reduction doet (alteration) prima te doen.

heb ook grim scythe naar aura of frailty gedaan en spreading malediction naar dark reaping

(Grift 75 met bovenstaande gedaan)

[ Voor 11% gewijzigd door Lienuks op 17-08-2017 09:30 ]

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Kent er nog iemand een safe HC necro build, welke set en welke gems?
Rathma neem ik aan,.

[ Voor 13% gewijzigd door sorcees op 17-08-2017 10:05 ]

Cititzen of Ladonia

• _Peter2_
Lienuks schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:28:
[...]

Ik heb hem moeten aanpassen maar hij werkt wel, decripify is vereist op de mobs, heb dat samen met partian defender en de grift gem welke non melee damage reduction doet (alteration) prima te doen.

heb ook grim scythe naar aura of frailty gedaan en spreading malediction naar dark reaping

(Grift 75 met bovenstaande gedaan)
Als je Grim Scythe eruit haalt kun je ook een ander wapen in je cube gebruiken.

• Lienuks

Lienuks

_Peter2_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:09:
[...]

Klopt!

• _Peter2_
Heb je een link naar je char?

• Lienuks

Lienuks

_Peter2_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:16:
[...]

Heb je een link naar je char?
Heb ik wel maar heb nu Rathma`s equipped. Shoqz#2256

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:51:
Je kan even op leaderboard (gefilterd op clan) kijken; ik heb een 75 staan en via leaderboard kun je m'n skill en gear layout zien.
Survivability is bovengemiddeld voor een diablofans / streamer pushing build. Ik hou van high-survivability en deze kan, voor mij, net aan. Maar goed, dit komt dus van iemand die bij voorkeur tier 75-80 Frozen / Arcane kan face-tanken (wat dus wel kan met bv. Arachyr Firebats en Shadow Impale). Wat erg belangrijk is om zo snel mogelijk je Bone Armor stacks te hebben en je moet de belt bonus ook constant zien te houden (preventief edge-of-screen gooien dus). Als je dit niet doet, ga je neer op (physical) ranged.
_Peter2_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:09:
Da's een bijzonder slecht plan tenzij je zonder curses speelt...en da's een slecht idee omdat curse + Corroded Fang simpelweg DPS x3 is, een hogere bonus dan alle andere opties. De bonus van Corroded Fang op Cursed Scythe is een leuk extraatje, maar het gaat om DPS x3.

On a sidenote: die Leger's Disdain buff op de PTR is echt doei-doei-density. Je haalt 12 Essence terug per enemy hit. Dat was dus 100% damage bonus per enemy hit (low roll item). Dat wordt 780-960% damage bonus per enemy hit als je daardoor Essence restored. Dus Elite groepje van 5, zorgen dat je 60 Essence dumpt -> 3900-4800% bonus. Dit gaat 100% zeker nog naar beneden bijgesteld worden. Ik ga in ieder geval even testen met een generator build...gewoon even kijken of je op density over de 100B hits heen gaat.

<GOT> Zarhrezz#2885

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:57:
Je kan even op leaderboard (gefilterd op clan) kijken; ik heb een 75 staan en via leaderboard kun je m'n skill en gear layout zien.
Dank, zal ik naar kijken :)
Zarhrezz schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:57:
Da's een bijzonder slecht plan tenzij je zonder curses speelt...en da's een slecht idee omdat curse + Corroded Fang simpelweg DPS x3 is, een hogere bonus dan alle andere opties. De bonus van Corroded Fang op Cursed Scythe is een leuk extraatje, maar het gaat om DPS x3.
Doh...ik zie hem nu....duurde even eer het kwartje viel...:)

• Lienuks

Lienuks

_Peter2_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:50:
[...]

Dank, zal ik naar kijken :)

[...]

Doh...ik zie hem nu....duurde even eer het kwartje viel...:)
Maar het kan wel ;) als in ja zou in potentie wat anders in het slot kunnen stoppen... handig nee, kan het ja :)

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:57
Na een lange tijd ook maar weer is bezig met D3. Barbarian gekozen als seasonal char.

Maar holy sh*t wat is de barb zwak zeg. Ik heb nog geen perfecte gear, maar ik blijf op GR67 hangen. Bijna elke white mob kan mij op dit moment gewoon one-shotten en ik moet echt verschrikkelijk goed opletten of ik door iets geraakt kan worden.

Het anderhalve week grinden naar de juiste wapens, en een skull grasp ring hielden mijn hoop levend om een sprong te maken naar hopelijk minimaal GR70, maar helaas :'(

Als mensen nog tips hebben, graag.

https://eu.battle.net/d3/...Xtreme-2564/hero/97990374

Meelopen in de normale rifts is wel leuk, maar het duurt zo lang om iets beters te vinden, dat ik dat na een week al eigenlijk zat ben. Op dit moment lijk ik meer een pet voor een DH of necromancer die alle mobs binnen een seconde neer hebben.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Pagina: 1 ... 45 ... 73 Laatste