Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Probeer eens Nemesis Bracers en beide Bul-Kathos wapens, plus als passives Rampage en Boon of Bul-Kathos. Dat zou iets moeten schelen qua damage en grift voortgang. En Threatening Shout voor extra damage reduction moeten zorgen.Def87 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:21:
Na een lange tijd ook maar weer is bezig met D3. Barbarian gekozen als seasonal char.
Maar holy sh*t wat is de barb zwak zeg. Ik heb nog geen perfecte gear, maar ik blijf op GR67 hangen. Bijna elke white mob kan mij op dit moment gewoon one-shotten en ik moet echt verschrikkelijk goed opletten of ik door iets geraakt kan worden.
Het anderhalve week grinden naar de juiste wapens, en een skull grasp ring hielden mijn hoop levend om een sprong te maken naar hopelijk minimaal GR70, maar helaas![]()
Als mensen nog tips hebben, graag.
https://eu.battle.net/d3/...Xtreme-2564/hero/97990374
Meelopen in de normale rifts is wel leuk, maar het duurt zo lang om iets beters te vinden, dat ik dat na een week al eigenlijk zat ben. Op dit moment lijk ik meer een pet voor een DH of necromancer die alle mobs binnen een seconde neer hebben.
Maar dan nog is Barb momenteel zwak. Ik haal ns ook slechts rond de 70 met mijn ww barb. Even de volgende patch afwachten. Dan zou het beter moeten zijn.
Ww is momenteel de sterkste set die de Barb heeft 😝ZTeeVeR schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:54:
18m toughness en 500k life lijkt me iets aan de lage kant? Als je geen problemen met damage hebt dan zou ik in elk geval rubys pakken en amethist in je helm.
Ben geen barb expert, whirlwind is momnteel niet echt een sterke build geloof ik.
Waarom staan dan al die froggerbarbs op de leaderboards?Nephalem schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:00:
[...]
Ww is momenteel de sterkste set die de Barb heeft 😝
omdat die veel makkelijker te gearen is dan WW.toolkist schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:04:
[...]
Waarom staan dan al die froggerbarbs op de leaderboards?
WW heeft in theorie (en vorige season bleek dit ook) een hoger maximum maar het gearen duurt veel langer. Dus MotE gebruiken om die gear te verkrijgen is wat het meest efficient is.
Voor veel mensen is een skull grasp het probleem. En 2x 1hander ancient/primal krijgen is moeilijker dan 1x een 2hander.
Ik heb op mijn Hellfire Amulet al de passive van BoB-K. Daarom heb ik een passive slot vrij waar ik mee aan het spelen ben. Ik heb nog de nemesis bracers liggen en beide Bul-Khatos ook.Deadsmell schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:47:
[...]
Probeer eens Nemesis Bracers en beide Bul-Kathos wapens, plus als passives Rampage en Boon of Bul-Kathos. Dat zou iets moeten schelen qua damage en grift voortgang. En Threatening Shout voor extra damage reduction moeten zorgen.
Maar dan nog is Barb momenteel zwak. Ik haal ns ook slechts rond de 70 met mijn ww barb. Even de volgende patch afwachten. Dan zou het beter moeten zijn.
Ja, daar zat ik ook aan te denken, maar de CDR totaal is nu rond de 40% wat er voor zorgt dat ik, helaas wel met aan aantal seconden ertussen, constant ignore pain en WotB kan casten. Dit heeft er voor gezorgd dat ik heb kunnen pushen naar GR67. GR69 heb ik bijna kunnen halen, alleen ging ik bij de GR boss dood en dat zorgde ervoor dat ik net een aantal seconden te kort kwam.ZTeeVeR schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:54:
18m toughness en 500k life lijkt me iets aan de lage kant? Als je geen problemen met damage hebt dan zou ik in elk geval rubys pakken en amethist in je helm.
Ben geen barb expert, whirlwind is momnteel niet echt een sterke build geloof ik.
Na 1,5 week eindelijk bij khadala de juiste belt om ignore pain te verlengen, een ancient met 4 seconden erbij ipv 6
Ik denk dat ik bovenstaande tips ga toepassen, en proberen door te stoten naar GR70! Bedankt voor het meedenken!
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Dat wordt waarschijnlijk tussen einde S11 en start S12. Patches zijn nooit lopende een season. Geeft het dus nog een maandje of 2-3.Malt007 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:04:
Wanneer gaat de nieuwe patch eigenlijk live? En worden de aanpassingen dan in season ook verwerkt?
Een hoop buffs voor Barb skills die nu geen deuk in een tier 75 pakje boter slaan. Het lijkt erop dat ze in deze patch een groot deel van de sets / items die tekort schieten gaan tweaken...SideShow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:33:
Ik volg het niet meer zo, maar zal de barb kwa dps weer viable zijn met de PTR patch nu? Want barb werd een beetje té belachelijk imo
...behalve Vyr dan, die blijft gewoon huilen in een hoekje waar niemand naar omkijkt.
Bloodshed lijkt het niet te worden, dat blijft gewoon laag, misschien dat die hammer of seismic buff nog iets gaat uitmaken, maar de set change gaat het niet worden. Die Immortal king blijft gewoon lage damage bonus, ook al is het 400 naar 750%, al gaat het misschien werken met die hammer of seismic gear buff. Als WW de sterkste altijd was, is die buff op de 6pc dan nog wel 'your best bet'.SideShow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:33:
Ik volg het niet meer zo, maar zal de barb kwa dps weer viable zijn met de PTR patch nu? Want barb werd een beetje té belachelijk imo
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Op de PTR Leaderboards zijn de eerste 20--30 Whirlwind Barbs met een voorlopig level van 104~108SideShow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:33:
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Deadsmell schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:27:
[...]
Nee, mijn tweede beeldscherm laat dan gewoon een deel van de desktop zien.
Je issue is zo te zien een bekend probleem. Zie Google. Ik weet niet of er oplossingen zijn, want ik kan gamegerelateerde pagina's niet openen op mijn werk.
Dank!Lienuks schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:45:
[...]
Volgens de interwebz heeft dit te maken met Aero desktop. Het uitschakelen van Aero zou dit probleem moeten verhelpen. Je kan ook rechtermuisknop op diablo doen en bij compatabiliteit instellingen windows them uitschakelen voor diablo 3. (Verklaard waarom het wellicht wel werkt onder windows 10)
Gisteren met hangen en wurgen met mijn seasonal Necro Grift 27 gedaan. Ik wil namelijk mijn Gem of Ease levelen naar 25 zodat ik met een nieuwe (season) char daar mooi gebruik van kan maken. Heb maar geen empowered rift gedaan want dan kom ik helemaal niet aan de tijd. Dan heb ik helaas ook meteen minder kansen om te upgraden. Of zou ik beter met een lowlevel kunnen griften en dan upgraden? Of zeg ik nu iets héél doms

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zie Rhykker's analyse van de changes.
Die 3k dmg voor de leapquake build is ook niet misselijk.SinergyX schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:56:
[...]
Bloodshed lijkt het niet te worden, dat blijft gewoon laag, misschien dat die hammer of seismic buff nog iets gaat uitmaken, maar de set change gaat het niet worden. Die Immortal king blijft gewoon lage damage bonus, ook al is het 400 naar 750%, al gaat het misschien werken met die hammer of seismic gear buff. Als WW de sterkste altijd was, is die buff op de 6pc dan nog wel 'your best bet'.
Ik kon het toch niet laten...even een nieuwe Disdain (non-ancient, 68% roll) en met full-defensive jewelry een 75 gestart. Helaas een Temple of the Firstborn map, complete crap density dus. De hoogste crit die langskwam was iets boven de 200B. Dit was zonder Endless Walk, zonder Krysbin, zonder BotT...toch eens kijken of de 1T crit haalbaar is.Zarhrezz schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:57:
On a sidenote: die Leger's Disdain buff op de PTR is echt doei-doei-density. Je haalt 12 Essence terug per enemy hit. Dat was dus 100% damage bonus per enemy hit (low roll item). Dat wordt 780-960% damage bonus per enemy hit als je daardoor Essence restored. Dus Elite groepje van 5, zorgen dat je 60 Essence dumpt -> 3900-4800% bonus. Dit gaat 100% zeker nog naar beneden bijgesteld worden. Ik ga in ieder geval even testen met een generator build...gewoon even kijken of je op density over de 100B hits heen gaat.
Of het serieus speelbaar wordt op greater pushing weet ik nog niet...je mist Aquila als je damage wil doen en je wil Depth Diggers dragen. Het probleem is dat je geen solo DPS hebt. Wellicht toch maar met Singularity gaan werken in combinatie met de Circle...mogen de Mages de solo's schieten.
Any tips om in ieder geval met een zekere mate van gemak GR70 te doen/halen?
Xbox Live: Ofthewell NL
Multishot is een van de minder geschikte builds on GR mee te pushen. Marauder, UE grenades en vooral Shadow Impale zijn hiervoor veel beter. Multishot is alleen leuk op difficulties waarop je het scherm in 1 of 2 salvo's leeg knalt.Hairball schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:23:
In navolging van mijn vorige berichten; ik zit nu met mijn DH unhallowed multishot build op GR67, Paragon lvl 650 en ik merk dat ik langzamerhand aan het plafond kom met deze build. Zijn die andere build die ik in de rankings zie nou daadwerkelijk zoveel sterker?
Bedoel je zo iets?Nephalem schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:55:
[...]
Multishot is een van de minder geschikte builds on GR mee te pushen. Marauder, UE grenades en vooral Shadow Impale zijn hiervoor veel beter. Multishot is alleen leuk op difficulties waarop je het scherm in 1 of 2 salvo's leeg knalt.
http://www.diablofans.com...mpale-t13-greater-rift-95
Precies!Hairball schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 02:45:
[...]
Bedoel je zo iets?
http://www.diablofans.com...mpale-t13-greater-rift-95
Ik heb GR70 gehaald met mijn DH UE Multishot en ik had iets minder dan paragon 650. Helaas kan ik nu even niet linken naar mijn build, maar wat ik me herinner is dat je zeker genoeg CDR (37,5%?) moet hebben om quasi constant Vengeance te kunnen gebruiken. En vooral veeeel afstand houden van mobs om die legendary gem met meer dps/10 yards maximaal te kunnen benutten, trash moet je echt afknallen voor deze zichtbaar op het scherm verschijnt.Hairball schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:23:
In navolging van mijn vorige berichten; ik zit nu met mijn DH unhallowed multishot build op GR67, Paragon lvl 650 en ik merk dat ik langzamerhand aan het plafond kom met deze build. Zijn die andere build die ik in de rankings zie nou daadwerkelijk zoveel sterker?
Eigenlijk heb ik ook de indruk dat ik het plafond bereikt heb met deze build, maar dat kan ook komen omdat de 'gearing blues' zijn toegeslagen. Ik wacht nog steeds op ancient bow/quiver en een bruikbare hellfire amulet. Ancient set items zouden ook leuk zijn. Daarom twijfel ik ook om eens een andere build te proberen, ik heb immers al redelijk wat ancient items van de andere sets, maar ook geen wapens

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Vengeance is bij mij inderdaad constant up. Ik red GR67 met krap een minuuutjw over. Doodgaan doe ik nauwelijks dus het ligt vokgens mij aan de pure dps (en de kwaliteit van de speler daarachterKapoen schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 09:42:
[...]
Ik heb GR70 gehaald met mijn DH UE Multishot en ik had iets minder dan paragon 650. Helaas kan ik nu even niet linken naar mijn build, maar wat ik me herinner is dat je zeker genoeg CDR (37,5%?) moet hebben om quasi constant Vengeance te kunnen gebruiken. En vooral veeeel afstand houden van mobs om die legendary gem met meer dps/10 yards maximaal te kunnen benutten, trash moet je echt afknallen voor deze zichtbaar op het scherm verschijnt.
Eigenlijk heb ik ook de indruk dat ik het plafond bereikt heb met deze build, maar dat kan ook komen omdat de 'gearing blues' zijn toegeslagen. Ik wacht nog steeds op ancient bow/quiver en een bruikbare hellfire amulet. Ancient set items zouden ook leuk zijn. Daarom twijfel ik ook om eens een andere build te proberen, ik heb immers al redelijk wat ancient items van de andere sets, maar ook geen wapens
Ik ga de gear verzamelen voor die andere buikd en dat eens testen.
Zelfs met non-ancient gear red je de 75 makkelijk met Shadow, als je alles compleet hebt natuurlijk...Hairball schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:11:
[...]
Vengeance is bij mij inderdaad constant up. Ik red GR67 met krap een minuuutjw over. Doodgaan doe ik nauwelijks dus het ligt vokgens mij aan de pure dps (en de kwaliteit van de speler daarachter)
Ik ga de gear verzamelen voor die andere buikd en dat eens testen.
Zou het viable genoeg zijn om de wd te vervangen in de 4man meta?Zarhrezz schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:20:
[...]
Ik kon het toch niet laten...even een nieuwe Disdain (non-ancient, 68% roll) en met full-defensive jewelry een 75 gestart. Helaas een Temple of the Firstborn map, complete crap density dus. De hoogste crit die langskwam was iets boven de 200B. Dit was zonder Endless Walk, zonder Krysbin, zonder BotT...toch eens kijken of de 1T crit haalbaar is.
Of het serieus speelbaar wordt op greater pushing weet ik nog niet...je mist Aquila als je damage wil doen en je wil Depth Diggers dragen. Het probleem is dat je geen solo DPS hebt. Wellicht toch maar met Singularity gaan werken in combinatie met de Circle...mogen de Mages de solo's schieten.
Interessante vraag aan iemand die stelselmatig de meta negeert bij het halen van Guardiantoolkist schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 16:52:
Zou het viable genoeg zijn om de wd te vervangen in de 4man meta?
Ik speel nauwelijks multiplayer, dus hoe hoog de AoE DPS van WD precies schaalt, weet ik niet. Voordeel van Firebats is de grote AoE maar de 4-man build hangt compleet op globe generation door andere om DPS te doen.
Grim Scythe heeft minder AoE (maar nog steeds behoorlijk wat) maar de natuur van Leger's Disdain heeft een voordeel ten opzichte van AoE: een DPS scaling zoals we nog niet eerder gezien hebben, puur op density gebaseerd. Met een 310 Essence kun je de Leger's bonus 25x krijgen (300 \ 12 = 25 enemies hit). Je hebt dan een extra 2000% 24000% (80% per Essence, niet per enemy hit) weapon damage bovenop de Inarius bonus. Ook kan er eenvoudig multiplicative 160%+ bij van Depth Diggers en Simplicity. Dat is echt een bizare hoeveelheid damage, als je de pull hebt.
Daar komt bij dat Necromancer in een party prettig is vanwege Fraily; "enemies have 15% less health" is gelijk aan een 15% DPS boost voor alles en iedereen...een zeer goede bonus.
Als de bonus blijft als hij nu op PTR is, kan ik zomaar zien dat we de Leger's setup terug gaan zien in de 3- en 4-man groepen.
WD's in de meta spelen alweer een tijdje met de LON spirit barage spec, die scalet ook met density.Zarhrezz schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:29:
[...]
Interessante vraag aan iemand die stelselmatig de meta negeert bij het halen van Guardian![]()
Ik speel nauwelijks multiplayer, dus hoe hoog de AoE DPS van WD precies schaalt, weet ik niet. Voordeel van Firebats is de grote AoE maar de 4-man build hangt compleet op globe generation door andere om DPS te doen.
Grim Scythe heeft minder AoE (maar nog steeds behoorlijk wat) maar de natuur van Leger's Disdain heeft een voordeel ten opzichte van AoE: een DPS scaling zoals we nog niet eerder gezien hebben, puur op density gebaseerd. Met een 300 Essence kun je de Leger's bonus 25x krijgen (300 \ 12 = 25 enemies hit). Je hebt dan een extra 2000% weapon damage bovenop de Inarius bonus. Ook kan er eenvoudig 160%+ bij van Depth Diggers en Simplicity. Dat is echt een bizare hoeveelheid damage, als je de pull hebt.
Daar komt bij dat Necromancer in een party prettig is vanwege Fraily; "enemies have 15% less health" is gelijk aan een 15% DPS boost voor alles en iedereen...een zeer goede bonus.
Als de bonus blijft als hij nu op PTR is, kan ik zomaar zien dat we de Leger's setup terug gaan zien in de 3- en 4-man groepen.
Vandaar dus ook mn vraag
Het antwoord is ja, dat kan....en best makkelijk.Zarhrezz schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:20:
Ik kon het toch niet laten...even een nieuwe Disdain (non-ancient, 68% roll) en met full-defensive jewelry een 75 gestart. Helaas een Temple of the Firstborn map, complete crap density dus. De hoogste crit die langskwam was iets boven de 200B. Dit was zonder Endless Walk, zonder Krysbin, zonder BotT...toch eens kijken of de 1T crit haalbaar is.

Dit was een 75 waarbij survivability geen issue was. Unity cubed, Briggs' voor pulls, Krysbin voor damage, Kalan's voor toughness. Ik zat in deze run te prutsen met Black Death op cube dus de meeste hits waren met een 200% bonus (Scythe + Armor). Ik had ook CL nog, maar vaak vergeten. De 1.3T ging van leeg naar zo'n 200 Essence, dus 17 targets geraakt; een 68% * 204 = 24800% damage bonus.
[ Voor 25% gewijzigd door Zarhrezz op 20-08-2017 22:42 ]
Geen noodzaak om gem of ease the gebruiken ik kan je van 0 naar 70 boosten in ongeveer 10 minuten, mooi dat je nog geen vastlopers hebt gehad. Als je een boost nodig hebt: Shoqz#2256Vrijdag schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:07:
[...]
[...]
Dank!Ik heb de compatibiliteitsinstellingen nagelopen en het uitgeschakeld. Het zal mij benieuwen. Tot op heden nog niet vastgelopen in elk geval.
Gisteren met hangen en wurgen met mijn seasonal Necro Grift 27 gedaan. Ik wil namelijk mijn Gem of Ease levelen naar 25 zodat ik met een nieuwe (season) char daar mooi gebruik van kan maken. Heb maar geen empowered rift gedaan want dan kom ik helemaal niet aan de tijd. Dan heb ik helaas ook meteen minder kansen om te upgraden. Of zou ik beter met een lowlevel kunnen griften en dan upgraden? Of zeg ik nu iets héél doms
Dit season je gem of ease naar 25 brengen voor een volgend season heeft weinig zin, in een nieuw season begin je weer met niks, dus heb je dan ook die gem of ease niet in dat season.Vrijdag schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:07:
[...]
[...]
Dank!Ik heb de compatibiliteitsinstellingen nagelopen en het uitgeschakeld. Het zal mij benieuwen. Tot op heden nog niet vastgelopen in elk geval.
Wat me opvalt aan je char is dat je slechts 1 stuk Rathma draagt, terwijl je met je Haedrig's gift toch minstens 2 stuks moet hebben nu.
qua build kun je eens kijken naar de level 70 starter build op: http://www.diablofans.com...-gear-required-with-video
[ Voor 6% gewijzigd door _Peter2_ op 21-08-2017 09:14 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik heb veel reserve Rathma set items maar twijfel hoe ik deze kan converten naar betere (ancient) set items. Bestaan hier guides rond?
Convert Set item zal nooit een Ancient worden, reforge legendary kan wel middels bounty mats.premmen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:52:
Wat is de beste manier om ancient set items te proberen craften? Rares naar legendary upgraden of bestaande set items reforgen? Dit is mijn huidige karakter: https://eu.battle.net/d3/...remmen-1718/hero/97099722
Ik heb veel reserve Rathma set items maar twijfel hoe ik deze kan converten naar betere (ancient) set items. Bestaan hier guides rond?
En is allemaal puur RNG (altijd)
[ Voor 3% gewijzigd door Lienuks op 21-08-2017 10:06 ]
Upgrade rare: 1 / x dat het het gewenste set item is * 1 / 10 voor ancient.premmen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:52:
Wat is de beste manier om ancient set items te proberen craften? Rares naar legendary upgraden of bestaande set items reforgen? Dit is mijn huidige karakter: https://eu.battle.net/d3/...remmen-1718/hero/97099722
Reforge item: 1 / 10 dat het een ancient is
Lijkt me vrij duidelijk.
Nu kun je natuurlijk upgrade rare doen als je de mats toch over hebt, maar voor set items is dat een loterij; er zijn doorgaans al 4 mogelijk (class) set items op de meeste slots en daar komen dan alle mogelijke legendaries voor dat slot bovenop.
Ik ben gisteren van een UE Multishot naar Grenades build overgestapt. Iets meer buffs op defense (Vengeance Dark heart bijv.). Daarna met gemak op TX Realm of Fright en Terror gedaan, wat me daarvoor echt niet wilde lukken.Nephalem schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 01:55:
[...]
Multishot is een van de minder geschikte builds on GR mee te pushen. Marauder, UE grenades en vooral Shadow Impale zijn hiervoor veel beter. Multishot is alleen leuk op difficulties waarop je het scherm in 1 of 2 salvo's leeg knalt.
Waarschijnlijk de patch die voor season 12 uit komt. Meestal enkele weken ervoor.Lienuks schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:15:
Gok trouwens op basis van info dat PTR changes niet eerder live zijn dan S12?
Ah dan kan ik em nog even live testen met mijn huidige gear, ik begrijp dat PTR testen ook kan maar dat is net niet hetzelfde. Kan niet wachten op de barb changes.Deadsmell schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:07:
[...]
Waarschijnlijk te patch die voor season 12 uit komt. Meestal enkele weken ervoor.
Ja, same. Het is lang geleden dat ik Barb (en Monk) gespeeld heb. Tijd om die weer eens op te pakken. Ben ook erg blij dat Crusader Invoker weer viable wordt. Daar heb ik me ook altijd erg goed mee vermaakt.Lienuks schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:25:
[...]
Ah dan kan ik em nog even live testen met mijn huidige gear, ik begrijp dat PTR testen ook kan maar dat is net niet hetzelfde. Kan niet wachten op de barb changes.
Thorns build is altijd fun, ben wel nieuwsgierig in hoeverre HOTA ook weer viable word.. dat was een heerlijke build.Deadsmell schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:28:
[...]
Ja, same. Het is lang geleden dat ik Barb (en Monk) gespeeld heb. Tijd om die weer eens op te pakken. Ben ook erg blij dat Crusader Invoker weer viable wordt. Daar heb ik me ook altijd erg goed mee vermaakt.
En ik vind het nog steeds jammer dat ze rend niet in WW build kunnen verwerken zonder jezelf ontzettend te gimpen.
Ik zag al een filmpje waarbij fury of the vanquished peak nu erg interessant word.
Misschien straks wel? Ik heb de changes niet meer scherp. Hoop dat het lukt, want ww-rend was altijd veruit mijn favoriete build. Gelukkig is zonder Rend ook prima ww-en.Lienuks schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:30:
[...]
Thorns build is altijd fun, ben wel nieuwsgierig in hoeverre HOTA ook weer viable word.. dat was een heerlijke build.
En ik vind het nog steeds jammer dat ze rend niet in WW build kunnen verwerken zonder jezelf ontzettend te gimpen.
Ik zag al een filmpje waarbij fury of the vanquished peak nu erg interessant word.
Rubberband van hier tot tokio en... dood
Mooi spul, ik zit met smart te hopen op een nieuwe game announcement op gamescom van die diablo franchise maar ben er bang voor...
Waarom? Vind je de huidige game niet leuk?Lienuks schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:13:
[...]
Mooi spul, ik zit met smart te hopen op een nieuwe game announcement op gamescom van die diablo franchise maar ben er bang voor...
Ik vind em geweldig maar ik ben wel toe aan vernieuwing , iets in de trend als een expansion zoals reaper of souls is zeer welkom in ieder geval.
En ik speel al sinds de beta (en daarvoor diablo 1 en 2 + Lod)
Tja, same maar D3 trekt nog steeds hoor, zeker met de veranderingen die toch elke keer weer bewerkstelligen.Lienuks schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:37:
[...]
Ik vind em geweldig maar ik ben wel toe aan vernieuwing , iets in de trend als een expansion zoals reaper of souls is zeer welkom in ieder geval.
En ik speel al sinds de beta (en daarvoor diablo 1 en 2 + Lod)
Van mij mag dit best nog wel even voortduren, zeker met de laatste patchnotes..
Frozen Orb: Create an orb of frozen death that shreds an area with ice bolts, dealing 393% 950% weapon damage as Cold

Edit: 75 easy met bij elkaar geraapte DMO (geen ancient weapon / source, gems onder de 70), 80 gemist op de RG die teveel 1-shots deed met al +20 op de timer. Zwak op defenses wegens Bastion i.p.v. Endless + Halo, dus makkelijk 80+.
Akkhan DR naar 50%. Natalya naar 2500%, en Vyr zou iets kunnen worden:
You also gain Archon stacks when you hit with an Archon ability. Archon stacks now also reduce damage taken by 0.15% and have their damage bonus increased to 18%.
Daarbij ook een verdubbeling van Chantodo bonus.
Verder wat kleinere tweaks en bug fixes.
[ Voor 19% gewijzigd door Zarhrezz op 22-08-2017 23:16 ]
dit is wel heel lang overdue, nu nog een "CDR effects are being doubled "Crusader
Armor of Akkhan
(6) Set
While Akarat's Champion is active, you deal 600% 900% increased damage and take50% less damage.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Wat een ellende, deze patch. Veel te veel keuzes voor volgend season.Zarhrezz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:26:
PTR Patch!
Frozen Orb: Create an orb of frozen death that shreds an area with ice bolts, dealing 393% 950% weapon damage as Cold![]()
Edit: 75 easy met bij elkaar geraapte DMO (geen ancient weapon / source, gems onder de 70), 80 gemist op de RG die teveel 1-shots deed met al +20 op de timer. Zwak op defenses wegens Bastion i.p.v. Endless + Halo, dus makkelijk 80+.
You also gain Archon stacks when you hit with an Archon ability. Archon stacks now also reduce damage taken by 0.15% and have their damage bonus increased to 18%.
Hoe lijkt het tot nu toe met de balancing tussen klassen? Zijn alle een beetje in evenwicht, of is één klasse door een overpowered build sterker in grifts dan de rest?
Ahhh Frozen Orb viable? nice! ben helemaal klaar met die tal / archon builds zoooo saai!Zarhrezz schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 22:26:
PTR Patch!
Frozen Orb: Create an orb of frozen death that shreds an area with ice bolts, dealing 393% 950% weapon damage as Cold![]()
Volgens Rhykker is S tier nog steeds Trag`ouls en A tier is WW/Leapquake/Reakor barb dus !Deadsmell schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:52:
[...]
Wat een ellende, deze patch. Veel te veel keuzes voor volgend season.![]()
Hoe lijkt het tot nu toe met de balancing tussen klassen? Zijn alle een beetje in evenwicht, of is één klasse door een overpowered build sterker in grifts dan de rest?
https://www.youtube.com/watch?v=1aoHJ8diM_Y&t=993s
Het is nog veel te vroeg om daar iets over te zeggen eigenlijk. Boards zijn na patch gereset (m'n 75 was de #8 Wiz boardDeadsmell schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:52:

Dat gezegd hebbende en zonder heel veel tijd op de PTR, ziet dit er toch wel uit als de grootste balancing patch voor Diablo ooit.
Daarnaast, en dat is wat mij betreft nog belangrijker, is de breedte van de buffs nooit eerder vertoond. Ik bedoel, Vyr en Natalya worden aangepakt...het is dus niet alleen dat Bliz alle classes een tier 110 build of whatever wil geven, het doel lijkt ook alle sets 80+ of hoger. Als dat lukt zou het fantastisch zijn...ik ben echt benieuwd.
Wat kan ik verbeteren?
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Rooie-2273/hero/97886149
Daar zit ik een beetje vast mee
Wat kan beter? Ik heb nog geen Manald Heal, anders had ik dat geprobeerd.
Dank!
Je hebt zoals het er nu uitziet een halve A tier build, je wilt Tal combineren met Vyrs daarbij is de archon belt ook val belang deze gebruik ik:JBrennan schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 12:57:
Ik speel op Season 11 softcore met mijn wizard. Solo grift 45 gaat goed, 46/47 gaat wat moeizamer. Bounties/rifts op t10 gaat gewoon lekker.
Wat kan ik verbeteren?
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Rooie-2273/hero/97886149
Daar zit ik een beetje vast mee. Ik heb zojuist mijn Minerva gem verruild voor Taeguk. Allebei 25+. De volledige bonus van Tal Rasha houd ik wel in de lucht. Ik vind die blackhole samen met die desintegrate wel heel tof om te spelen. Ik kan iets van 9 à 10 seconden channelen.
Wat kan beter? Ik heb nog geen Manald Heal, anders had ik dat geprobeerd.
Dank!
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Shoqz-2256/hero/98197346
60% cooldown reduction is dan ook heel belangrijk voor Archon cooldown.
Maar als je zo wilt spelen zal je inderdaad tegen limieten aanlopen ookal vind je dit misschien de leukste build
(edit: ik heb de tweakers clan weten te vinden)
[ Voor 10% gewijzigd door Dysi op 23-08-2017 21:04 ]
Maar mijn ouderwetse favorieten zijn de Hota barb en frozen orb wiz.. dus ik denk dat ik wel ga spelen in S12
Deadsmell schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 08:52:
[...]
Wat een ellende, deze patch. Veel te veel keuzes voor volgend season.
Lijkt mij geweldig leuk als er een seizoen komt waarbij iedereen speelt wat hij/zij zelf het leukst vind om te spelen en niet wat de beste class is (omdat ze allemaal goed zijn).Deadsmell schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:35:
[...]
ww-rend was altijd veruit mijn favoriete build.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Je hebt daar wel een punt, nu is het zo dat je zonder een "standaard' build bijna onmogelijk TXIII efficient kan farmen... naar mijn mening moet dit altijd mogelijk zijn op basis van je gear en niet op basis van je spell keuze.Tektoon schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:25:
[...]
[...]
Lijkt mij geweldig leuk als er een seizoen komt waarbij iedereen speelt wat hij/zij zelf het leukst vind om te spelen en niet wat de beste class is (omdat ze allemaal goed zijn).
Maar ik ben mij bewust dat dit nooit helemaal zo gaat werken.
Je spel keuze moet natuurlijk wel logisch zijn. Je kan niet een zDPS build maken en dan solo gaan farmen bijvoorbeeld.Lienuks schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:56:
[...]
Je hebt daar wel een punt, nu is het zo dat je zonder een "standaard' build bijna onmogelijk TXIII efficient kan farmen... naar mijn mening moet dit altijd mogelijk zijn op basis van je gear en niet op basis van je spell keuze.
Maar ik ben mij bewust dat dit nooit helemaal zo gaat werken.
Maar ze proberen wel om voor elke class 3 of 4 builds mogelijk te maken die ieder een andere playstyle hebben, maar wel ongeveer even sterk kunnen zijn.
De meta dat een mage bijvoorbeeld archon moet hebben en dat een pet-build voor een class met pets niet viable is, dat willen ze niet meer.
ik wil heel graag de condemn build weer doen, nu met de damage buff lijkt het wel redelijk te gaan lukken, als ze die stomme CDR van Akkhan Champ nou (net als Dawn) even wat buffen, dan hoef je niet op elk item in je gear CDR.Zarhrezz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:58:
Ik denk dat ik S12 / next patch maar weer eens Crusader ga...da's zo lang geleden dat ik nauwelijks iets cubed heb voor die classDestijds met LoN Blessed Shield Guardian gehaald maar ook veel lol gehad met Fires of Heaven block-proc build...en ik moet nog ff een berg Throrns kills voor de achievement. Prinses Doorndoosje mag weer aan de bak
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
I politely disagree =)Lienuks schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:56:
Je hebt daar wel een punt, nu is het zo dat je zonder een "standaard' build bijna onmogelijk TXIII efficient kan farmen... naar mijn mening moet dit altijd mogelijk zijn op basis van je gear en niet op basis van je spell keuze.
Het is de afgelopen 8 seasons ofzo prima mogelijk geweest met non-meta builds Guardian te halen. Als dat lukt, is T13 farmen prima mogelijk, tenzij je perse die T13 rifts en tier 60's binnen de 3-4 minuten per run wil halen. Het is maar net wat je efficiënt noemt.
Dat klopt daarbij doelde ik inderdaad ook op clear tijden van max 4 minuten. Ik begrijp dat het non meta ook in 20 minuten kanZarhrezz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:33:
[...]
I politely disagree =)
Het is de afgelopen 8 seasons ofzo prima mogelijk geweest met non-meta builds Guardian te halen. Als dat lukt, is T13 farmen prima mogelijk, tenzij je perse die T13 rifts en tier 60's binnen de 3-4 minuten per run wil halen. Het is maar net wat je efficiënt noemt.
Maar ook omdat de Clan waar ik in zit zo dood is als een Pier.
Mijn TAG is <emo>markB#2740
A Specialist is Someone Who is Called at the Last Moment to Share the Blame
Ik doel bijvoorbeeld op een mede tweaker welke graag disintegrate wil gebruiken (voorbeeld) huidige meta laat disintegrate niet toe als viable optie. Wel als je 15 minuten bezig wilt zijn met het clearen van een TXIII riftRocketKoen schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:12:
[...]
Je spel keuze moet natuurlijk wel logisch zijn. Je kan niet een zDPS build maken en dan solo gaan farmen bijvoorbeeld.
Maar ze proberen wel om voor elke class 3 of 4 builds mogelijk te maken die ieder een andere playstyle hebben, maar wel ongeveer even sterk kunnen zijn.
De meta dat een mage bijvoorbeeld archon moet hebben en dat een pet-build voor een class met pets niet viable is, dat willen ze niet meer.
Wereld van verschil! in Grift fully buffed 5,2 Miljoen sheet dps.. in tegenstelling tot bul khatos 3,2 Miljoen.
En dan heb ik het nog niet eens over de thoughness boost met 120 Miljoen.
En ik heb de beste Primal Ancient ever gevonden...
Een Primal Ancient Bovine Bardiche...
Lienuks schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:40:
Dat klopt daarbij doelde ik inderdaad ook op clear tijden van max 4 minuten. Ik begrijp dat het non meta ook in 20 minuten kan
Muah, met Disintegrate moet het best wel in een 5-6 minuten kunnen. Het is gewoon een skill die in 6p Tal past en daarnaast een channel en daarmee is de damage voor T13 er gewoon.Lienuks schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:48:
Ik doel bijvoorbeeld op een mede tweaker welke graag disintegrate wil gebruiken (voorbeeld) huidige meta laat disintegrate niet toe als viable optie. Wel als je 15 minuten bezig wilt zijn met het clearen van een TXIII rift
Het is gewoon niet zo dat meta = 3-4 min, de rest 15+. Vaak is het eerder zo dat een geoptimaliseerde meta build 3-4 minuten doet en een non-meta goede build een 5-7 minuten. Let wel: een goede non-meta build. Als je echt heel graag 6p Vyr wil spelen (om maar wat te noemen) dan wordt het inderdaad meer dan 20 minuten voor dat T13 riftje.
Je mist alleen wel bij het channelen van disintegrate de thoughness welke je wel hebt bij Archon, En ik begrijp wat je zegt. Echter is het zo dat je dan (Als je veel public speelt) , al gauw als leecher gezien word. Mij maakt het niks uit , maar ik kan wel begrijpen dat non-meta of nieuwe diablo spelers hier problemen mee hebben.Zarhrezz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:23:
[...]
[...]
Muah, met Disintegrate moet het best wel in een 5-6 minuten kunnen. Het is gewoon een skill die in 6p Tal past en daarnaast een channel en daarmee is de damage voor T13 er gewoon.
Het is gewoon niet zo dat meta = 3-4 min, de rest 15+. Vaak is het eerder zo dat een geoptimaliseerde meta build 3-4 minuten doet en een non-meta goede build een 5-7 minuten. Let wel: een goede non-meta build. Als je echt heel graag 6p Vyr wil spelen (om maar wat te noemen) dan wordt het inderdaad meer dan 20 minuten voor dat T13 riftje.
Wauw, 15x de Non-cow-level, gefeliciteerd hoorLienuks schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:54:
En ik heb de beste Primal Ancient ever gevonden...
Een Primal Ancient Bovine Bardiche...

Tja, er zijn goede redenen om public te mijden...niet verder kunnen kijken dan wat streamer X roept is daar één van. Archon heeft bv. belt slot nodig, Disintegrate Tal niet...Goldwrap om en op T13 kan je niet meer dood.Lienuks schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:08:
Je mist alleen wel bij het channelen van disintegrate de thoughness welke je wel hebt bij Archon, En ik begrijp wat je zegt. Echter is het zo dat je dan (Als je veel public speelt) , al gauw als leecher gezien word. Mij maakt het niks uit , maar ik kan wel begrijpen dat non-meta of nieuwe diablo spelers hier problemen mee hebben.
Er is zoveel dat prima werkt tot aan de tier 70-75..."de meta" bepaald welke 1-2 builds per class daarvan niet gekickt worden in publics. Solo FTW zeg ik dan.
Hehe...net zitten prutsen met Akkhan Blessed Shield. Toen ik m'n cube goed had en nog even om passives dacht ging 70 wel makkelijk. Heerlijke build wel. Morgen shotgun maar eens doen.
Akkhan Shield staat op 110 momenteel, net als bv. WoL monk, CA Marauder en Frozen Orb DMO. Er wordt zoveel leuks weer viable

Zarhrezz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:55:
[...]
Tja, er zijn goede redenen om public te mijden...niet verder kunnen kijken dan wat streamer X roept is daar één van. Archon heeft bv. belt slot nodig, Disintegrate Tal niet...Goldwrap om en op T13 kan je niet meer dood.
Er is zoveel dat prima werkt tot aan de tier 70-75..."de meta" bepaald welke 1-2 builds per class daarvan niet gekickt worden in publics. Solo FTW zeg ik dan.
Dat is toch heel de meta die dit moment 70+ beheerst?Goldwrap
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ga morgen de patch notes nog even doornemen en checken of Natalya's ook verbeterd wordt.Zarhrezz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:27:
[...]
Hehe...net zitten prutsen met Akkhan Blessed Shield. Toen ik m'n cube goed had en nog even om passives dacht ging 70 wel makkelijk. Heerlijke build wel. Morgen shotgun maar eens doen.
Akkhan Shield staat op 110 momenteel, net als bv. WoL monk, CA Marauder en Frozen Orb DMO. Er wordt zoveel leuks weer viable
Ik denk dat ik 'em even niet volg...een item dat niets doet in greater rifts voor 70+?SinergyX schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:30:
Dat is toch heel de meta die dit moment 70+ beheerst?
Nat's 6-piece bonus is van 500% naar 2500% in de laatste patch...dus ja, kleine buff.Deadsmell schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 01:54:
Ik ga morgen de patch notes nog even doornemen en checken of Natalya's ook verbeterd wordt.Moet nog een conquest halen om de seasonal journey te voltooien en besloot grift 75 hardcore te doen. Toevallig Nat's compleet gekregen en ga als een speer daarmee. Wat een heerlijke build! Zelfs met veel missende items.
Overigens is Jade 2-piece nu echt met marge de beste start-of-season; die bonus is van 120 seconde naar 480 seconde en wellicht is de 2-piece DPS dan al voldoende voor T13.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Leuke buffs allemaal zo!Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:50:
[...]
Nat's 6-piece bonus is van 500% naar 2500% in de laatste patch...dus ja, kleine buff.
Overigens is Jade 2-piece nu echt met marge de beste start-of-season; die bonus is van 120 seconde naar 480 seconde en wellicht is de 2-piece DPS dan al voldoende voor T13.
Jade als Headrigs zou dan leuk zijn, ga je als een raket

Het huidige season vrij weinig gespeeld, de zin in D3 is op het moment even helemaal weg...
Volgend seizoen wel weer opstarten en dan eens kijken wat 't gaat worden!
Dat nog niet, maar T14 en T15 zouden geen rare toevoegingen zijn.
Dat is goed nieuws! Jade is met afstand met favoriete WD set. Die explosies!Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:50:
[...]
Nat's 6-piece bonus is van 500% naar 2500% in de laatste patch...dus ja, kleine buff.
Zo te horen moet ik het maar van de gifts af laten hangen wat ik ga spelen. We krijgen denk ik de onderstaande weer? Zelfde als season 8?
Barbarian – Immortal King’s Call
Crusader – Seeker of the Light
Demon Hunter – Natalya’s Vengeance
Monk – Uliana’s Stratagem
Witch Doctor – Spirit of Arachyr
Wizard – Vyr’s Amazing Arcana
[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 25-08-2017 10:01 ]
Door de boost wordt hij ook er leuk voor DB farm; 4-piece Jade + Sage's. De 6-piece consume is toch complete overkill op T13 (ook die is een factor 4 geboost) en de lazy AoE met RoE is genoeg voor trash. Met belt cubed voor 3 spirits per cast blaas je met de gebuffte 2-piece Champions en Elites al op op T13. Daarnaast geeft de 4-piece lekkere utility nu dat stacks de duration refreshen.Deadsmell schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:57:
Dat is goed nieuws! Jade is met afstand met favoriete WD set. Die explosies!
Het gaat echt onmogelijk worden om een keuze te maken.Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:03:
[...]
Door de boost wordt hij ook er leuk voor DB farm; 4-piece Jade + Sage's. De 6-piece consume is toch complete overkill op T13 (ook die is een factor 4 geboost) en de lazy AoE met RoE is genoeg voor trash. Met belt cubed voor 3 spirits per cast blaas je met de gebuffte 2-piece Champions en Elites al op op T13. Daarnaast geeft de 4-piece lekkere utility nu dat stacks de duration refreshen.
Ach, grote kans dat S12 weer een minimaal-twee-classes-voor-Guardian season wordt wegens de Conquests...Deadsmell schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:08:
Het gaat echt onmogelijk worden om een keuze te maken.
Het word juist makkelijkerDeadsmell schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:08:
[...]
Het gaat echt onmogelijk worden om een keuze te maken.
zoals het nu lijkt kun je gewoon de class kiezen die je leuk vind ipv dat je een class 'moet' kiezen omdat die gewoon veel beter is als season start.
Deze season was het behalen van de extra stash echt easy (50M gold + GR75)Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:18:
[...]
Ach, grote kans dat S12 weer een minimaal-twee-classes-voor-Guardian season wordt wegens de Conquests...
Zarhrezz, ik ben benieuwd of jij een leuke pestilence build hebt getest? Vanochtend kort een variant van LordFluffy geprobeerd en het ging redelijk goed op GR60. Beetje zonde om een set te hebben die bijna compleet ancient is gedropt.
Ik kies altijd de class die ik leuk vind. Tot nu toe kon je daar gelukkig altijd grift 70 mee doen.Yogoi schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:21:
[...]
Het word juist makkelijker
zoals het nu lijkt kun je gewoon de class kiezen die je leuk vind ipv dat je een class 'moet' kiezen omdat die gewoon veel beter is als season start.
Ik heb er een avondje mee gespeeld en op de PTR feedback aangesloten op het thread dat stelt "het speelt gewoon niet lekker". Het is een kip-ei probleem; zonder corpses geen stacks, zonder stacks geen damage, zonder damage geen kills maar wel resource cost, zonder kills geen corpses voor stacks en Essence, etc.Ruigerock schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:49:
Zarhrezz, ik ben benieuwd of jij een leuke pestilence build hebt getest? Vanochtend kort een variant van LordFluffy geprobeerd en het ging redelijk goed op GR60. Beetje zonde om een set te hebben die bijna compleet ancient is gedropt.
Als je kan blijven gaan werkt het wel, maar als het stilvalt, kan je niets anders dan CDs afwachten. De voorgestelde oplossing in dat thread is de Petrified Spike niet de cost naar 40 te verhogen maar juist te verlagen naar 0. Door dat te doen doorbreek je die circel en doordat je geen resource uitgeeft heb je ook geen Zodiak abuse (voor LotD).
Bedankt voor je inzicht, ik denk deze tijdelijke setup te gebruiken voor afwisseling tijdens de GR60 runs.Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:19:
[...]
Ik heb er een avondje mee gespeeld en op de PTR feedback aangesloten op het thread dat stelt "het speelt gewoon niet lekker"
Dat kon de Jade set zeker gebruiken!Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:32:
Overigens lees ik net een blue post op PTR feedback forum...bij de patch komende dinsdag krijgt Jade 6-piece 50% DR erbij...
Ben altijd een fan geweest van Haunt en Locust swarm dus als dit zo blijft dan pak ik de WD het volgende season..
Verwijderd
Lekkere dmg wel.. Ik loop een Rathma build die 1,5 tot 2,0 T crit doetZarhrezz schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:21:
[...]
Het antwoord is ja, dat kan....en best makkelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was een 75 waarbij survivability geen issue was. Unity cubed, Briggs' voor pulls, Krysbin voor damage, Kalan's voor toughness. Ik zat in deze run te prutsen met Black Death op cube dus de meeste hits waren met een 200% bonus (Scythe + Armor). Ik had ook CL nog, maar vaak vergeten. De 1.3T ging van leeg naar zo'n 200 Essence, dus 17 targets geraakt; een 68% * 204 = 24800% damage bonus.

Het zijn wel leuke nummertjes ja, en er zit zeker ruimte tot verbetering in...m'n gear was niet echt top-notch. Inarius met Leger's Disdain heeft als ik me niet veris al een 110+ gecleared op PTR (zoiets las ik in ieder geval in het PTR feedback forum).Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:58:
Lekkere dmg wel.. Ik loop een Rathma build die 1,5 tot 2,0 T crit doet
Verwijderd
Ben ook nog niet echt verder gegaan, zo is mijn build nu > https://eu.battle.net/d3/...kkEEEr-2128/hero/97492462Zarhrezz schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:04:
[...]
Het zijn wel leuke nummertjes ja, en er zit zeker ruimte tot verbetering in...m'n gear was niet echt top-notch. Inarius met Leger's Disdain heeft als ik me niet veris al een 110+ gecleared op PTR (zoiets las ik in ieder geval in het PTR feedback forum).
Diablo lijkt een beetje dood te zijn. als je public smorgens loopt zijn er niet vaak meer dan 40 online.. Dus dan vind ik het spelen ook minder leuk.

Anyhow, vanochtend mijn 'Grace of Inarius' set gecompleteerd. Nu kan ik voor het eerst dit seizoen eindelijk goed mee op TX en hoger.
Het enige wat ik nog nodig heb is een goede 'Traveler's Pledge' i.c.m. 'Compas Rose'. Van beide heb ik genoeg, maar dan met slechte stats en geen sockets. En of Kedala iets geeft? No way!
Maar goed, ik kan weer mee! Net ook Slayer afgerond.
[Multi] Diablo IV