Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Die built is ok maar je gear en je rolls laten nog een hoop te wensen over. Ik zie dat je niet veel andere characters hebt en degene ik zie hebben ook geen optimale gear/rolls.

Hier is een guide van Deadset. Bij puntje 3.5 zie je welk item welke stats moet hebben. Je kan ook altijd de top van de leaderboards checken in-game om een referentie te hebben. Zit je in de clan? Dan kan je namelijk ook wat van de hoger gerankte leden inspecteren en ze vragen naar de keuze's die ze hebben gemaakt.

Je mist nu me-ga CHD zonder socket op je wapen/chd op je amulet/ring en je runt ook geen Bane of the Trapped.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 15:44

Anno

Griefmaker#2862

Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

True, maar Chester heeft geen Devour in zijn build. Vandaar de vraag. :)
Oh ik zie het nu net ook... helemaal over heen gekeken. Ik gebruik Devour i.p.v. Bonearmor. Nou dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Tektoon schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:03:
[...]

Die built is ok maar je gear en je rolls laten nog een hoop te wensen over. Ik zie dat je niet veel andere characters hebt en degene ik zie hebben ook geen optimale gear/rolls.

Hier is een guide van Deadset. Bij puntje 3.5 zie je welk item welke stats moet hebben. Je kan ook altijd de top van de leaderboards checken in-game om een referentie te hebben. Zit je in de clan? Dan kan je namelijk ook wat van de hoger gerankte leden inspecteren en ze vragen naar de keuze's die ze hebben gemaakt.

Je mist nu me-ga CHD zonder socket op je wapen/chd op je amulet/ring en je runt ook geen Bane of the Trapped.
Thnx, ga daar eens naar kijken. Bane of The Trapped is wel geleveld, maar ik had geen socket over.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ok, nog even wat algemene dingen: je main damage komt van die mages. Bone spikes is alleen daar om essence te genereren en te stunnen: daarom wil je geen % damage to bone spikes op je gear (maar alleen % damage to mages). Qua % damage to command skeltons ben ik niet helemaal zeker (maar wel bijna) maar je wapen setje geeft al 400% aan die skill dus in plaats van die 10% op je chest heb je dan liever vitality of armor.

Je hebt al een ancient Jesseth wapen zie ik (nice! wel jammer van de damage roll, maar goed). Ik zou daar de life pet hit rerollen naar een socket. Als je een Ramaladni's gift vindt roll je die socket terug naar 10% damage en zet je er met die gift een extra socket op.

Betere / ancient setitems ga je vanzelf wel vinden. Bij kadala zou ik gamblen voor een Dayntee's belt en een ancient Jesseth shield. Als het te lang duurt voor je een fatsoenlijk amulet krijgt kan je ook overwegen een rare amulet te craften bij de jeweler. Dat kost niet zo veel en binnen 10 a 20 pogingen heb je iets à-la int/crit%/chd/socket. Je kunt alleen op dat item 100 chd krijgen dus dat wil je niet missen.

Het dragen van een BotT is vitaal. Niet alleen is het een van de beste gems in de game, hij proc'ed zichzelf en ook het damage effect op je Krysbin. Ik kan trouwens niet zien of je al wat hebt gerolled op je Krysbin maar als niet dan heb je een dijk van een ring daar. Bovenste damage roll naar socket en klaar. d:)b

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Tektoon schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:31:
Ok, nog even wat algemene dingen: je main damage komt van die mages. Bone spikes is alleen daar om essence te genereren en te stunnen: daarom wil je geen % damage to bone spikes op je gear (maar alleen % damage to mages). Qua % damage to command skeltons ben ik niet helemaal zeker (maar wel bijna) maar je wapen setje geeft al 400% aan die skill dus in plaats van die 10% op je chest heb je dan liever vitality of armor.
Jesseth geeft niet alleen aan je skeletons 400% damage, maar aan al je minions (dus ook je mages)
Het dragen van een BotT is vitaal. Niet alleen is het een van de beste gems in de game, hij proc'ed zichzelf en ook het damage effect op je Krysbin. Ik kan trouwens niet zien of je al wat hebt gerolled op je Krysbin maar als niet dan heb je een dijk van een ring daar. Bovenste damage roll naar socket en klaar. d:)b
Is de attack speed rerollen niet beter aangezien %attack niet werkt voor je Mages, alleen de attack speed van T&T werkt voor Mages. Verder krijgen de mages wel een damage boost van attack speed doordat je hogere sheet damage hebt, maar is de sheet damage van straight damage op je ring niet beter?

Zie:
Nephalem schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 21:19:
https://us.battle.net/for...757706310?page=6#post-119

Interessant leesvoer. Attack speed op gear lijkt geen effect te hebben op de AS van je mages. Alleen Tasker and Theo verhoogt de snelheid waarmee je mages aanvallen.

[ Voor 11% gewijzigd door _Peter2_ op 01-08-2017 12:41 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:54:
[...]

Krijg je met die variant genoeg essence binnen om altijd vier mages actief te hebben?
Is afhankelijk van de pack. Minimaal 2 mages, en het komt ook voor dat ik er 10 heb.
mosselmossel schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Ik snap dat dus niet, bijna dezelfde build, maar jij hebt 80k damage en ik 44. Hoe dan? En ook twee keer zo veel toughness.

Ik moet dit spel dus nog echt leren, speel het nog maar twee maanden,d us misschien domme vragen, maar ja, anders leer ik het nooit.
Heb je een groene gem in je wapen? Genoeg crit hit chance/damage?
Anno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:01:
[...]

Ik gebruik dezelfde build en met de skill 'Devour' lukt dat zeker.

@Chester Hoe doe jij de rotation qua skills. Ik doe eerst curses > frenzy > mages > devour > mages, etc. En dan door naar de volgende groep
Mijn hoogste prio is meestal bone armor up houden. Ik zit in totaal op 165k life per second, best handig. Daarna doe ik frenzy -> mage -> curses -> 2e mage. Ik heb geen devour. En bone spike als filler en om essence te genereren. In grote packs is dat met een paar hits alweer vol op ongeveer 310 essence.

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 01-08-2017 13:00 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel

Je hebt al een ancient Jesseth wapen zie ik (nice! wel jammer van de damage roll, maar goed). Ik zou daar de life pet hit rerollen naar een socket. Als je een Ramaladni's gift vindt roll je die socket terug naar 10% damage en zet je er met die gift een extra socket op.

Betere / ancient setitems ga je vanzelf wel vinden. Bij kadala zou ik gamblen voor een Dayntee's belt en een ancient Jesseth shield. Als het te lang duurt voor je een fatsoenlijk amulet krijgt kan je ook overwegen een rare amulet te craften bij de jeweler. Dat kost niet zo veel en binnen 10 a 20 pogingen heb je iets à-la int/crit%/chd/socket. Je kunt alleen op dat item 100 chd krijgen dus dat wil je niet missen.

Superveel goeie info. Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
mosselmossel schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:01:
[...]

Superveel goeie info. Heel erg bedankt!
Voordat je die Krysbin rollt, zie ook mijn opmerking over attack speed vs raw damage.

Ik weet het zelf niet zeker, maar zou zonde zijn als je de verkeerde stat wegrolt op zo'n goeie Krysbin.

Nog een tip: probeer Reilena's Shadowhook te verkrijgen voor in je cube (bijvoorbeeld door gele 2-handed scythes te upgraden in je cube).

Deze zorgt 1. voor meer damage en 2 voor meer essence generation via bone spikes.

[ Voor 24% gewijzigd door _Peter2_ op 01-08-2017 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Dit weekend gebruikt gemaakt van de Xbox aanbieding om D3 te gaan spelen en ik ben dus echt weer verkocht lol.
Vind D3 met een controller veel lekkerder spelen maar dat hele gedoe met modded weapons is iets waar ik niets mee te maken wil hebben.
Dus ik ga lekker naar de PC terug.

Zie dat de Necro uit is en zal die maar gaan aanschaffen. Is het nog een optie om een nieuwe seasonal char aan te maken of ben ik te laat ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Iusedto schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:24:
Dit weekend gebruikt gemaakt van de Xbox aanbieding om D3 te gaan spelen en ik ben dus echt weer verkocht lol.
Vind D3 met een controller veel lekkerder spelen maar dat hele gedoe met modded weapons is iets waar ik niets mee te maken wil hebben.

Zie dat de Necro uit is en zal die maar gaan aanschaffen. Is het nog een optie om een nieuwe seasonal char aan te maken of ben ik te laat ?
Season is nu anderhalve week bezig, dus zeker niet te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:24:

Het kan nog prima. Het season is nog maar 2 weken oud. Nog 2,5 maand te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
@_Peter2_ en @Deadsmell , bedankt voor de info.

Denk dat ik dan maar een Necro ga levelen :)
Enige nadeel van zeer een lange break is dat je alles vergeten bent :(

[ Voor 26% gewijzigd door Iusedto op 01-08-2017 14:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

_Peter2_ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:39:
Is de attack speed rerollen niet beter aangezien %attack niet werkt voor je Mages, alleen de attack speed van T&T werkt voor Mages. Verder krijgen de mages wel een damage boost van attack speed doordat je hogere sheet damage hebt, maar is de sheet damage van straight damage op je ring niet beter?
Dit is vooral een hypothetische vraag want als het op de details aankomt is het nog veel beter om zo'n Krysbin te cuben, denk ik. Ik heb zelf op het eind nog een extra stat attackspeed erbij gerolled en dat was goed voelbaar in de essence aanmaak in riften. Ik vind, zeker in zo'n gevallen, speelgemak ook wat waard.

Ik vermoed trouwens dat hij al gerolled heeft op die ring dus dan is er ook geen keuze meer en dat socket heb je nodig. We gaan het zien. :)
_Peter2_ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
Nog een tip: probeer Reilena's Shadowhook te verkrijgen voor in je cube (bijvoorbeeld door gele 2-handed scythes te upgraden in je cube).

Deze zorgt 1. voor meer damage en 2 voor meer essence generation via bone spikes.
Ja dit is ook een goeie. Ik heb de mijne vrij snel geregeld door rare 2h scythes up te graden via de cube. Dat kost wel wat materials, en die heb je ook nodig om te rerollen op je gear, maar goed.

Overigens speel ik aan het begin van het seizoen altijd met een Leorics crown in de cube tot ik het BiS item heb. De extra paragon levels zijn ook wat waard.

[ Voor 29% gewijzigd door Tektoon op 01-08-2017 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:00:
[...]

Overigens speel ik aan het begin van het seizoen altijd met een Leorics crown in de cube tot ik het BiS item heb. De extra paragon levels zijn ook wat waard.
Ik doe hetzelfde met Broken Crown. Handig om snel je gems max level te krijgen. Alleen heb ik die dit season helaas nog niet gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:24:
[...]

Ik doe hetzelfde met Broken Crown. Handig om snel je gems max level te krijgen. Alleen heb ik die dit season helaas nog niet gezien. :P
Goeie tip! moet nog machtig veel gems hebben! nooit aan gedacht eigenlijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:03
Is dat het waard? Gezien je op lvl 70 nog maar 1/10 van de XP bonus krijgt... Die 8% extra XP zou ik nou niet echt warm van worden, tenzij je echt niks anders nuttigs hebt voor in je armor cube...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:40:
[...]

Goeie tip! moet nog machtig veel gems hebben! nooit aan gedacht eigenlijk xD
Paar goblins runs en/of Vaults met dat item in de cube en je hebt in no-time alle gems bij elkaar op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
[...]

Dit is vooral een hypothetische vraag want als het op de details aankomt is het nog veel beter om zo'n Krysbin te cuben, denk ik. Ik heb zelf op het eind nog een extra stat attackspeed erbij gerolled en dat was goed voelbaar in de essence aanmaak in riften. Ik vind, zeker in zo'n gevallen, speelgemak ook wat waard.

Ik vermoed trouwens dat hij al gerolled heeft op die ring dus dan is er ook geen keuze meer en dat socket heb je nodig. We gaan het zien. :)

[...]

Ja dit is ook een goeie. Ik heb de mijne vrij snel geregeld door rare 2h scythes up te graden via de cube. Dat kost wel wat materials, en die heb je ook nodig om te rerollen op je gear, maar goed.

Nee, heb die Krysbyn niet gerolled nog.
En ik ga naar die scythes kijken en nog steeds op zoek naar T&T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 10:15
Chester schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:54:
Mijn hoogste prio is meestal bone armor up houden. Ik zit in totaal op 165k life per second, best handig. Daarna doe ik frenzy -> mage -> curses -> 2e mage. Ik heb geen devour. En bone spike als filler en om essence te genereren. In grote packs is dat met een paar hits alweer vol op ongeveer 310 essence.
Waarom run je geen Devour als ik mag vragen, je knalt er met auto hotkey gewoon een auto cast tegen aan elke seconde pak je alle corpses in 60 yards op echt giga veel essence en hp in totaal.

Hier onder voorbeeldje van een autohotkey script dat je gewoon aan en uit zet met F4 (cast elke halve seconde in dit geval), ik denk dat je met dit iig meer mages eruit kan pompen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
toggle := false
$F4::
    if(toggle) {
        SetTimer, SendSomething, Off
    } else {
        toggle := true
        ; Choose a delay here!
        SetTimer, SendSomething, 500
    }
return

SendSomething:
    Send {4}
return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Terence(x) schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Waarom run je geen Devour als ik mag vragen, je knalt er met auto hotkey gewoon een auto cast tegen aan elke seconde pak je alle corpses in 60 yards op echt giga veel essence en hp in totaal.

Hier onder voorbeeldje van een autohotkey script dat je gewoon aan en uit zet met F4 (cast elke halve seconde in dit geval), ik denk dat je met dit iig meer mages eruit kan pompen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
$F4::
    if(toggle) {
        SetTimer, SendSomething, Off
    } else {
        toggle := true
        ; Choose a delay here!
        SetTimer, SendSomething, 500
    }
return

SendSomething:
    Send {4}
return
Om een aantal redenen:
• Ik wil niet dat een script voor mij speelt. Vind ik sowieso een beetje cheaterig.
• Ik wil bone armor nog blijven gebruiken. Ik krijg nu extra toughness en 165k life per second met bone armor.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Chester schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:23:
[...]

Om een aantal redenen:
• Ik wil niet dat een script voor mij speelt. Vind ik sowieso een beetje cheaterig.
• Ik wil bone armor nog blijven gebruiken. Ik krijg nu extra toughness en 165k life per second met bone armor.
Tja, dat is een mening die ik niet deel, maar ik begrijp wat je zegt, maar ik run ook gewoon bone armor :)

https://eu.battle.net/d3/...Lorune-2844/hero/96869630

Heb nu zelf iets van 100k lps zonder bone armor (met bijna 200k), gisteren een 88 gecleared.

Je kan devour ook gewoon als aura running, maarja tegenwoordig kan elk gaming keyboard al auto inputs geven dus ik heb zelf geen problemen met iets als AHK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Met jouw int, chc, damage, en toughness haal ik met mijn build de 88 ook wel ;)
En ik wil sowieso ook een keer overstappen naar een corpse lance build, lijkt me ook wel leuk,

[ Voor 37% gewijzigd door Chester op 01-08-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Hmm, vandaag ineens een paar keer gehad dat Diablo 3 zich ophing met als gevolg dat ik mijn PC opnieuw moest opstarten (of nou ja, uitloggen bleek het ook te doen), omdat de game zo nodig geforceerd on top moet blijven en je dus niet eens bij de task manager kan komen... Handig Bliz...
Iemand anders daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:02

Vrijdag

De Zwarte

Finraziel schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:19:
Hmm, vandaag ineens een paar keer gehad dat Diablo 3 zich ophing met als gevolg dat ik mijn PC opnieuw moest opstarten (of nou ja, uitloggen bleek het ook te doen), omdat de game zo nodig geforceerd on top moet blijven en je dus niet eens bij de task manager kan komen... Handig Bliz...
Iemand anders daar last van?
Ik heb nog wel eens dat het spel crasht. Mijn beeldscherm wordt dan een soort "kleurensneeuw" en alleen een harde reset werkt dan nog.
Geen idee waar dat aan ligt, het maakt niet uit wat de grafische instellingen zijn. Hoewel ik soms van Windows (7 pro) de melding krijg dat mijn pc het moeilijk heeft met het kleurenschema.

Wel lijkt het er op dat als ik het niet in windowed fullscreen speel er geen last van heb.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

_Peter2_ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:04:
[...]

Heb net even gekeken naar je build.

Door je 4 stuks Rolands heb je een enorme boost op je Shield Bash en je Sweep Attack.
Je kunt eens kijken hoe je deze in je build mee kunt nemen.

Tevens kun je door die skills te gebruiken vaker je Law of Valor vaker activeren (door de s tuks bonus van Rolands).
Dat heb ik net even gedaan... Holy hell.... Wat een verschil!! Ik had net een grift op 14 gedaan die ik net weer niet snel genoeg kon clearen. Ik denk, weet je wat... Nog 1tje dan.... Shield bash er op gezet en wow..... Bijna alles gaat one shot neer.. Zelfs gele en blauwe bosses. :*) Impressed, dank voor de tip!!

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Vrijdag schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:28:
[...]

Ik heb nog wel eens dat het spel crasht. Mijn beeldscherm wordt dan een soort "kleurensneeuw" en alleen een harde reset werkt dan nog.
Geen idee waar dat aan ligt, het maakt niet uit wat de grafische instellingen zijn. Hoewel ik soms van Windows (7 pro) de melding krijg dat mijn pc het moeilijk heeft met het kleurenschema.

Wel lijkt het er op dat als ik het niet in windowed fullscreen speel er geen last van heb.
Bij mij was het vandaag echt dat het spel zelf bevriest (1 keer tijdens laden game en 1 keer midden in een grift), maar Windows doet het nog. Alleen, ik kan alt tabben en krijg het selectie ding te zien, kan ook met ctrl alt del de task manager openen, enige probleem is dat Diablo op de voorgrond blijft staan. De rest draait gewoon maar kun je niet zien.
Heb meen ik wel eens online mensen er over zien klagen dat de enige 'oplossing' was een tweede scherm te hebben waar je dan het Diablo proces kon killen, maar had er tot vandaag nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

mosselmossel schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:08:
Nee, heb die Krysbyn niet gerolled nog.
zo, dat is een heule dikke ring dan. Als je het naadje van de kous wilt weten qua rerolls dan zou ik dat even in de clan chat vragen of 'm hier met screenshot posten. De top van het leaderboard zou er verstand van moeten hebben.
Finraziel schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:46:
[...]
Is dat het waard? Gezien je op lvl 70 nog maar 1/10 van de XP bonus krijgt... Die 8% extra XP zou ik nou niet echt warm van worden, tenzij je echt niks anders nuttigs hebt voor in je armor cube...
Ik pik altijd die crown op op level 18 dus dat is dan de eerste die ik cube. Ik level er aanzienlijk sneller mee dan de mensen zonder crown maar zoals gezegd: als ik een van de BiS items vind voor het armor slot (zeker als het je damage verdriedubbeld ofzo) dan switch ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:35:
[...]

zo, dat is een heule dikke ring dan. Als je het naadje van de kous wilt weten qua rerolls dan zou ik dat even in de clan chat vragen of 'm hier met screenshot posten. De top van het leaderboard zou er verstand van moeten hebben.

[...]

Ik pik altijd die crown op op level 18 dus dat is dan de eerste die ik cube. Ik level er aanzienlijk sneller mee dan de mensen zonder crown maar zoals gezegd: als ik een van de BiS items vind voor het armor slot (zeker als het je damage verdriedubbeld ofzo) dan switch ik.
Heb gister gedaan wat jij zei, dus die damage gererolld naar een socket. Ook andere dingen aangepakt, zoals een gem op mijn wapen. Nog een ancient glove uit de cube getrokken. Heb nu in elk geval GR61 in 8 minuten gepakt. 63 lukte me nog niet, maar ik denk dat dat vooral kwam doordat ik twee keer enorme groepen mobs tegenkwam die me niet lukten.
En ik haat die arcane draaiende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zo gisteren weer D3 geinstalleerd, Necro uitbreiding aangeschaft en een seasonal char aangemaakt (necro vanzelfsprekend).
Helaas weinig tijd om de komende tijd te kunnen spelen maar omg wat heb ik een fun gehad :)

Run nu wat bounties op Hard om een beetje gevoel te krijgen hoe een Necro werkt. Bevalt tot nu toe wel, alhoewel ik toch mijn Crusader mis lol.

Ik kreeg trouwens ook iets van een, ik ben de naam dus nu echt even vergeten.........
Iets van een season ress of zo iets ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:28:
Zo gisteren weer D3 geinstalleerd, Necro uitbreiding aangeschaft en een seasonal char aangemaakt (necro vanzelfsprekend).
Helaas weinig tijd om de komende tijd te kunnen spelen maar omg wat heb ik een fun gehad :)

Run nu wat bounties op Hard om een beetje gevoel te krijgen hoe een Necro werkt. Bevalt tot nu toe wel, alhoewel ik toch mijn Crusader mis lol.

Ik kreeg trouwens ook iets van een, ik ben de naam dus nu echt even vergeten.........
Iets van een season ress of zo iets ?
Seasonal rebirth? Daarmee kan je een non-seasonal personage importeren in season. Alle gear wordt dan in je interne mailbox gestort en je paragon staat weer op 0. Alleen stats, zoals elite kills behoud je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Deadsmell schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:44:
[...]
Seasonal rebirth? Daarmee kan je een non-seasonal personage importeren in season. Alle gear wordt dan in je interne mailbox gestort en je paragon staat weer op 0. Alleen stats, zoals elite kills behoud je.
Ja, dat is hem. Dank u:)
Dus die rebirth gebruik je als je bijv al alle classes hebt maar toch season wilt spelen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:47:
[...]

Ja, dat is hem. Dank u:)
Dus die rebirth gebruik je als je bijv al alle classes hebt maar toch season wilt spelen ?
Wat jij er maar mee wilt doen. ;) Maar hij is oorspronkelijk in het spel gebracht om het tekort aan character slots op te lossen. Door de rebirth te gebruiken hoef je geen nieuw personage aan te maken en kost het je ook geen slot. Je reserveert een bestaande alleen drie maanden voor season. Je kunt niet terug switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ah, ok. Bedankt voor de antwoorden.
Ben er meer dan een jaar uit geweest denk ik, dus ik moet er weer even inkomen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 08:58:
Ah, ok. Bedankt voor de antwoorden.
Ben er meer dan een jaar uit geweest denk ik, dus ik moet er weer even inkomen :)
Graag gedaan!

Laatst met enige moeite grift 70 gehaald met mijn Rathma build en gisteravond vloog ik er opeens doorheen alsof het niets was. 74 ook nog steeds geen probleem. Enige verschil in mijn build is T&T en een paar upgrades van bestaande items. Ongelooflijk dat dat zo'n groot verschil maakt. Of ik had gewoon hele nare 70 grifts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
ElectricHead schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:34:
[...]

Dat heb ik net even gedaan... Holy hell.... Wat een verschil!! Ik had net een grift op 14 gedaan die ik net weer niet snel genoeg kon clearen. Ik denk, weet je wat... Nog 1tje dan.... Shield bash er op gezet en wow..... Bijna alles gaat one shot neer.. Zelfs gele en blauwe bosses. :*) Impressed, dank voor de tip!!
Graag gedaan.

Als je sneller GR20 wil bereiken kun je ook eerst een normale rift op Torment 5 doen, daarmee komt volgens mij GR20 standaard al beschikbaar voor je.

Gisteren niet heel veel gedaan, wat rift keys gehaald en een rondje bounties voor act materials om mijn 20 cube powers te halen.

Viel me bij de achievements op dat er geen achievements zijn voor GR met Necro sets.(Complete a GR25 with one of the following set bonusses equiped).

Nog wel een fun run gedaan op GR25 zonder set items. (Gewoon wat legendaries (liefts ancient) aangedaan en rennen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MokonaNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:32
_Peter2_ schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:31:
[...]

Graag gedaan.

Als je sneller GR20 wil bereiken kun je ook eerst een normale rift op Torment 5 doen, daarmee komt volgens mij GR20 standaard al beschikbaar voor je.
Met T4 ook al hoor.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb twee dingen:

Weet iemand nog een actieve clan waar ik met mijn non-season Support Monk en DH terecht kan voor wat regelmatiger 90+ GRifts? Ik speel normaal met een vast groepje maar aangezien ik wat meer speel dan zij begint de progress toch een beetje te stagneren. Mag zowel internationaal zijn als Nederlands. Ik kom er via de ingame clan tool niet uit iig, onoverzichtelijke bende.
Ik heb de clans in topicstart zien staan maar ik vraag me af of die nog wel actief zijn. De Tweakers community iig niet erg, volgens mij. Mocht de Tweakers clan nog wel actief zijn dan zou ik daar best graag bij willen.

Verder zou ik weleens een gearcheck willen van mijn DH. Ik zit solo echt muurvast op GR86, wat me toch een beetje tegenvalt. Mijn doel is om 90 solo te clearen, het lijkt me dat dit met de Shadow Mantle build moet kunnen lukken.
https://eu.battle.net/d3/...uehead-2325/hero/94404546

Nu zie ik zelf wel dat mijn gear op bepaalde punten zeker nog wel te verbeteren is (convention, helm, neck, bijv.) maar ik vraag me af of GR86 een beetje in lijn is met mijn gear en paragonlevel (1015). Of dat ik iets totaal over het hoofd zie en er ergens nog een flinke scheut damage te halen is om door te stampen richting 90. Survivability is geen issue en ik zit ook precies aan genoeg CDR om Vengeance perma op te houden (41%).

UE Grenade build ben ik aan het verzamelen maar wil nog niet echt lukken. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ook hier alweer druk bezig met een Necro. Zelf zit ik met een dilemma:
- summoner/mages build vind ik niet lekker spelen vanwege het vele casten
- Bone Ratma generator build vind ik niet bij een necro passen :)
- Trang ouls set heb ik moeite mee vanwege de life spend. tevens is de corpse lance build wel erg CD afhankelijk

Ik ben daarom dus aan het expirimenteren met een corpse explosion build icm Ratma's set. Veelal zijn de CE builds speed builds, ik zoek dus iets waarmee ik theoretisch rond de G80/85 uit kan komen.

Nog een puntje, ik wil proberen om zonder land of the dead te gaan spelen..

Voorals nog ben ik op het volgende aanbeland:

https://eu.battle.net/d3/...TeeVeR-2389/hero/97020351

Paar vraagjes voor de kenners :)
- Trang ouls wapen met offhand voor toughness of Shadowhook voor damage?
- ik heb nu endless walk set, op zich werkt dat wel prettig, weet ook niet zo goed wat de alternatieven zijn (extra armor stacks, die amulet met land of the dead damage stack heb ik niet nodig)

Andere tips zijn welkom :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:26:
Ik heb twee dingen:

Weet iemand nog een actieve clan waar ik met mijn non-season Support Monk en DH terecht kan voor wat regelmatiger 90+ GRifts? Ik speel normaal met een vast groepje maar aangezien ik wat meer speel dan zij begint de progress toch een beetje te stagneren. Mag zowel internationaal zijn als Nederlands. Ik kom er via de ingame clan tool niet uit iig, onoverzichtelijke bende.
Ik heb de clans in topicstart zien staan maar ik vraag me af of die nog wel actief zijn. De Tweakers community iig niet erg, volgens mij. Mocht de Tweakers clan nog wel actief zijn dan zou ik daar best graag bij willen.
Zie de openingspost van dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Deadsmell schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Zie de openingspost van dit topic!
Voxalizer schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:26:
:) Zijn die clans dus nog actief?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, de clans zijn actief. Je kunt het beste even een berichtje in de community droppen, als je daar aan toegevoegd wilt worden. De officers zijn daar wel actief.

[ Voor 73% gewijzigd door Deadsmell op 02-08-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:52
Deadsmell schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:40:
Ja, de clans zijn actief. Je kunt het beste even een berichtje in de community droppen, als je daar aan toegevoegd wilt worden. De officers zijn daar wel actief.
Alleen niet echt op non-season...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn altijd wel mensen die NS spelen toch? Weliswaar sterk in de minderheid, maar goed. Vorig jaar is er geloof ik een ns-only clan opgericht door iemand van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 10:31:
Ook hier alweer druk bezig met een Necro. Zelf zit ik met een dilemma:
- summoner/mages build vind ik niet lekker spelen vanwege het vele casten
- Bone Ratma Inarius generator build vind ik niet bij een necro passen :)
- Trang ouls set heb ik moeite mee vanwege de life spend. tevens is de corpse lance build wel erg CD afhankelijk

Ik ben daarom dus aan het expirimenteren met een corpse explosion build icm Ratma Inarius's set. Veelal zijn de CE builds speed builds, ik zoek dus iets waarmee ik theoretisch rond de G80/85 uit kan komen.
Inarius met CE werkt best prima, non-season heb ik er wat mee geëxperimenteerd rond tier 70 met matige gear.
Nog een puntje, ik wil proberen om zonder land of the dead te gaan spelen..

Voorals nog ben ik op het volgende aanbeland:

https://eu.battle.net/d3/...TeeVeR-2389/hero/97020351
Die Golem zou ik eruit gooien. Da's een skill slot + item slot voor 1 corpse per seconde. Ik zou Mirinae gebruiken voor de 1-shot hits die je de eerste paar corpses geeft.

Zonder Land of the Dead kan, maar maakt de RG wel lastig. Ik gebruik Land eigenlijk puur voor RG; Land gooien en CE ingedrukt houden tot RG neer is (paar seconde). Zonder Land zul je de RG zonder CE / Lance moeten doen en da's tricky. Bane of the Stricken wordt dan bijna noodzakelijk. Als je dat niet erg vind, kun je Lance op die slot zetten zodat je kan kiezen tussen AoE en single target...als je corpses hebt. Nadeel: je offert Aquila op en dat wordt echt wel een probleem later. Zeker als je CE gloves + Lance shoulders bonus wil hebben, dan offer je ook nog een defensive ring op (RoRG in plaats van Unity of Sunstone).

Dat valt me eigenlijk voornamelijk op; je hebt nauwelijks mitigation / DR. Dat moet je al voelen voordat je op T13 zit. Ik mis Kalan nog en daardoor doe ik nog geen T13 maar ik run Aquila en Sunstone. Aquila vind ik sowieso te goed om niet te nemen in een setup zonder Essence spender (curse tel ik niet, die 10 is niet relevant als je een generator gebruikt).

Ook de belt DR krijg je pas nadat je enemies geraakt hebt met Cursed Scythe...da's ook een groot risico zeker ook omdat je niet ranged de DR kan activeren en de DR wegvalt met kills. Je bent dus easy target voor ranged attackers. Ik zou altijd zelf Decrepify gooien.
Paar vraagjes voor de kenners :)
- Trang ouls wapen met offhand voor toughness of Shadowhook voor damage?
Ik perfereer de Shadowhook wielded. Dit kost CHC / toughness, maar Bone Armor en Mirinae hits zijn veel meer damage, wat je sneller de eerste paar corpses oplevert, waarna de CE's voor meer damage raken.

Als je damage skills op CD zitten of resource-limited zijn (dus niet spambaar voor langere tijd) is lomp en langzaam doorgaans beter dan 1-handed + off-hand.
- ik heb nu endless walk set, op zich werkt dat wel prettig, weet ook niet zo goed wat de alternatieven zijn (extra armor stacks, die amulet met land of the dead damage stack heb ik niet nodig)
Wisdom of Kalan amulet brengt de DR van 50% naar 75%, dus effectief gelijk aan een 50% DR op een andere plek. Dat is naast een ring slot. CoE is een overall 66% DPS omdat Necro maar 3 elements heeft. Aangezien Bone Armor op een CD zit, kun je die op CoE cycle gooien voor hogere damage dan met Endless kan. Persoonlijk vind ik Kalan + CoE veel beter dan Endless voor Inarius.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Dankzij de tips (dank Tektoon en Peter!) inmiddels GR69 gehaald, maar damn, wat is GR70 drie stappen moeilijker zeg! Daar ga ik nu om de haverklap dood. Dat redde ik vanavond nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:01
mosselmossel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:26:
Dankzij de tips (dank Tektoon en Peter!) inmiddels GR69 gehaald, maar damn, wat is GR70 drie stappen moeilijker zeg! Daar ga ik nu om de haverklap dood. Dat redde ik vanavond nog niet.
Je zou ook de Endless walk set aan kunnen trekken, scheelt een schat aan toughness ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
mosselmossel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:26:
Voor damage zou je de cold damage op je bracers naar Physical kunnen rollen en je gebruikt te decepify curse, maar draagt geen Dayntee's. Je kunt die belt gebruiken voor extra tougness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
_Peter2_ schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 07:58:
[...]

Voor damage zou je de cold damage op je bracers naar Physical kunnen rollen en je gebruikt te decepify curse, maar draagt geen Dayntee's. Je kunt die belt gebruiken voor extra tougness.
THnx! Had Dayntee in de cube gister, tot ik T&T kreeg. Moet even een goeie Dayntee rollen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Dank voor de input, ik ga mee met heel erg veel wat je zegt hier, ook de toughness is inderdaad een probleem. Met deze setup loop ik een 60 vrij gemakkelijk, maar daarna wordt het wel erg tricky.

Mirinea heb ik er eigenlijk uitgegooid en daar heb ik nu toxic gem...ook dat gaat best aardig..

Omdat ik best wel veel ancient gear heb gevonden, ben ik dus begonnen te expirimenteren met een Lon set up. Daarbij zie je een verdrievoudiging van de toughness met gelijkblijvende sheet damage. Je mis de bone armor damage bonus, maar die zou je moeten compenseren met de damage van LoN.
feit blijft wel dat je op de mobs moet zitten omdat ik nog steeds met cursed scyte werk (geen decrep als skill).

Land of the dead inderdaad terug. Voor speedfarming heb je het niet echt nodig, maar ik heb er achter gekomen dat je voor rift pushing het wel nodig hebt.

De build die ik nu draai (van diablofans) heeft zowel CE als CL. en daarmee dus een mooie balans tussen AOE en single target damage.

[ Voor 10% gewijzigd door ZTeeVeR op 03-08-2017 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 20:33
Gisteren eerst met veel pijn en moeite GR68 gehaald op mijn Rathma's Nerco, mis nog T&T. Kom ik erna achter dat ik het verkeerde wapen in de cube heb, +30% damage en op GR70 sneller dan de GR68 gerund..... zo irritant om zoiets wat voor de hand ligt fout te hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:15:
Omdat ik best wel veel ancient gear heb gevonden, ben ik dus begonnen te expirimenteren met een Lon set up. Daarbij zie je een verdrievoudiging van de toughness met gelijkblijvende sheet damage. Je mis de bone armor damage bonus, maar die zou je moeten compenseren met de damage van LoN.
De 1300% van 13 ancient pieces valt compleet weg tegen de set bonussen die meer dan het dubbele zijn. Daar komt bij dat je de ring slots opgeeft. Aangezien Krysbin mandatory is (DPS x2 voor 1 slot), betekent dat geen Circle...geen Mages in de build dus.

Neemt niet weg dat het wel interessant kan zijn; Kalan's amulet, belt en Aquila voor DR geeft nog ruimte voor CE gloves en CL shoulders naast Depth Diggers. Je zou dan met Siphon Blood kunnen werken met de rune die 'em met stacks naar 600% weapon damage brengt. Met de Depth Diggers is dat wellicht genoeg voor de eerste corpses, waarna je zowel CE als CL met item boost kan gooien. Hoe hoog het kan komen durf ik zo niet in te schatten; meer dan een factor 2 DPS inleveren is pijnlijk...maar de toughness zal heel hoog zijn.
Land of the dead inderdaad terug. Voor speedfarming heb je het niet echt nodig, maar ik heb er achter gekomen dat je voor rift pushing het wel nodig hebt.

De build die ik nu draai (van diablofans) heeft zowel CE als CL. en daarmee dus een mooie balans tussen AOE en single target damage.
Voor een balans tussen beide, heb je zowel gloves als shoulders nodig...dat kost je dus Aquila. En dan zitten we weer met de toughness. Ik heb er wel mee geëxperimenteerd, maar ik heb CL er toch weer uitgegooid. Door Mirinae gaan single targets hard genoeg en de AoE van CE helpt meer dan single-target nukes. Daar komt bij dat de CE item bonus langer duurt, dus constantere DPS.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Zarhrezz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

De 1300% van 13 ancient pieces valt compleet weg tegen de set bonussen die meer dan het dubbele zijn. Daar komt bij dat je de ring slots opgeeft. Aangezien Krysbin mandatory is (DPS x2 voor 1 slot), betekent dat geen Circle...geen Mages in de build dus.

Neemt niet weg dat het wel interessant kan zijn; Kalan's amulet, belt en Aquila voor DR geeft nog ruimte voor CE gloves en CL shoulders naast Depth Diggers. Je zou dan met Siphon Blood kunnen werken met de rune die 'em met stacks naar 600% weapon damage brengt. Met de Depth Diggers is dat wellicht genoeg voor de eerste corpses, waarna je zowel CE als CL met item boost kan gooien. Hoe hoog het kan komen durf ik zo niet in te schatten; meer dan een factor 2 DPS inleveren is pijnlijk...maar de toughness zal heel hoog zijn.

[...]

Voor een balans tussen beide, heb je zowel gloves als shoulders nodig...dat kost je dus Aquila. En dan zitten we weer met de toughness. Ik heb er wel mee geëxperimenteerd, maar ik heb CL er toch weer uitgegooid. Door Mirinae gaan single targets hard genoeg en de AoE van CE helpt meer dan single-target nukes. Daar komt bij dat de CE item bonus langer duurt, dus constantere DPS.
Toughness door Aquila en Golemskin pants, gecombineerd met bone armor, Dayntees, Parthans en de Lon bonus

Damage door Krysbins in Cube, Johnstone amu, grasps en Nayrs in cube. voor de CL damage gebruik ik dan Corpsewhisper Pauldrons.

Uit de build:
Your main damage dealer for the rift clear is Corpse Explosion - Close Quarters witch is buff by LON (1300%), Grasp of Essence (500%), Nayr's Black Death (4 poison skills = 260%), Krysbin's Sentence (100% for slowed enemies or 300% for frozen, stun or blinded enemies), Trag'Oul's Corroded Fang (200% cursed enemies), The Johnstone (200%), Bane of the Trapped (around 40%), % poison damage (40-60%), Corpse Explosion skill damage increase on gear (30%) and Zei's stone add a little bit damage as well as mobs can be hit as far as 31 yards (11 yards corpse target radius + 20 yards explosion radius).

Your second damage dealer is Corpse Lance - Shredding Splinters witch is buff by LON (1300%), Corpsewhisper Pauldron (600%), Nayr's Black Death (4 poison skills = 260%), Krysbin's Sentence (100% for slowed enemies or 300% for frozen, stun or blinded enemies), Trag'Oul's Corroded Fang (200% cursed enemies), The Johnstone (200%), Bane of the Trapped (around 40%), % poison damage (40-60%), Corpse Lance skill damage increase on gear (15%) and Zei's stone (up to around 50%). This skill is mainly use to finish off elite and to kill the rift guardian. The single target damage of this skills is much higher than Corpse explosion (about x3 per corpse consumed) but the AOE is much worse.

Linkje:
http://www.diablofans.com...lon-infected-corpses-gr95

Ik moet vooralsnog wel zeggen dat de damage nog wat achterblijft.

Bij de Inarius build zie ik op dit moment crits van rond de 40 Miljard voorbij komen, bij de Lon Build ligt dat vooralsnog rond de 10..maar daar valt nog veel te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

mosselmossel schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 06:53:
[...]
Nog een ancient glove uit de cube getrokken.
Nice. Het upgraden van rares is best duur en daarbij zijn niet alle prijzen bij Kadala gelijk. Het loont om bij Kadala je armor te gamblen en het upgraden van rares te bewaren voor ancient wapens want die zijn wat duurder bij Kadala en je hebt geen/minder controle op welk wapen je van haar krijgt (terwijl je dit in de cube zelf kan sturen).

Je gear ziet er goed uit en je bent ook al bijna op gr70. De chievo van 75 is binnen handbereik. :) Ranged mobs zijn vervelend, net als tormented angels en assassins maar met een normale rift moet je die grifts kunnen pakken.

Ik zie dat je Fueled by death gebruikt als passive, die was recentelijk nog bugged. Overwhelming essence en spreading malediction geven je nog een dps boost (ipv fueled/reaping).
Als ik ancient Parthans had dan zou ik die ook gebruiken geloof ik, maar die bracers waarmee je elites kan spawnen zouden stiekem toch wel sneller kunnen zijn. Dat is wel een experimentje waard misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:18:
[...]
Linkje:
http://www.diablofans.com...lon-infected-corpses-gr95

Ik moet vooralsnog wel zeggen dat de damage nog wat achterblijft.

Bij de Inarius build zie ik op dit moment crits van rond de 40 Miljard voorbij komen, bij de Lon Build ligt dat vooralsnog rond de 10..maar daar valt nog veel te halen..
Geinig ja...ik zou het net iets anders doen (bv. wel 2-handed want -7% LoN DPS bonus voor veel hardere hits) maar kennelijk wel viable. Maar goed, ik heb totaal geen ancients op season :'(

Edit:
Voor LoN is de Defiler Cuirasse + Bone Spirit heel erg interessant als Elite / RG killer, zeker met Zei's in de setup.Een base 4000% weapon damage die al snel een 300-400% krijgt op range is best prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Zarhrezz op 03-08-2017 21:17 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:32:
[...]
Als ik ancient Parthans had dan zou ik die ook gebruiken geloof ik, maar die bracers waarmee je elites kan spawnen zouden stiekem toch wel sneller kunnen zijn. Dat is wel een experimentje waard misschien.
Dan ga ik gewoon nog proberen ancient Nemesis BRacers te krijgen :D Maar pas als ik niet zo squishy ben, daar heb ik nu juist die Parthans voor.

Ik ga vanavond of morgen weer eens testen. Heb ik elk geval die Dayntee nu equipped.

[ Voor 7% gewijzigd door mosselmossel op 03-08-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
De laatste paar dagen een beetje lopen spelen met deze build voor gemups en bounties, gewoon voor wat afwisseling en omdat het lekker lazy is:
http://www.diablofans.com...m-txiii-gr60-70-speedfarm

Mijn gems en Inarius gear zijn nog niet waar ik ze hebben wil, maar het werkt al prima voor t11 split en t13 solo. Met wat betere rolls en hogere gems (pe en toxin zijn beiden pas rond de 55) zie ik mezelf hier lekker relaxt t13 bounties mee doen 🙂

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

mosselmossel schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:47:
[...]

Dan ga ik gewoon nog proberen ancient Nemesis BRacers te krijgen :D Maar pas als ik niet zo squishy ben, daar heb ik nu juist die Parthans voor.

Ik ga vanavond of morgen weer eens testen. Heb ik elk geval die Dayntee nu equipped.
Ok, ja ik heb uiteindelijk nooit met parthans gelopen dus ik ken het verschil niet. Daarnaast was voor mij het bereiken van grift 75 meteen de laatste horde en het einde van het seizoen. Ik was op een punt waarop ik werd ge-two-shot dus mijn inschatting was dat die parthans het niet veel beter zouden maken (het blijft squishy) terwijl het van pylon naar elite naar pylon springen wel lekker door zo'n grift beukt. Plus, voor t13 speedruns wil je ook nemesis dus die hield ik dan gewoon aan. Ik ben hiermee geeindigd mocht je het niet al gevonden hebben.

EDIT: @hieronder: ze zijn (in ieder geval een aantal) een tijd terug generfed. De vier necromancer dungeons zijn allemaal een eitje. De Rathma dungeon kan wat pogingen vragen maar dat is meer om te testen hoe weinig damage je moet doen om er niet te snel doorheen te knallen. De andere drie had ik bij de eerste poging zonder al te veel te fine-tunen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tektoon op 03-08-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Wow Trag'oul's setdungeon is volgens mij wel echt de makkelijkste ooit he... Tenminste, als je al een beetje ok gear hebt. Met een blood mage build was het een kwestie van op het gemakkie door de dungeon wandelen terwijl je continue mages bij blijft summonen. Mastered op de 1e poging (en ik zuig normaal zo hard in die set dungeons ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:47:
[...]

Ok, ja ik heb uiteindelijk nooit met parthans gelopen dus ik ken het verschil niet. Daarnaast was voor mij het bereiken van grift 75 meteen de laatste horde en het einde van het seizoen. Ik was op een punt waarop ik werd ge-two-shot dus mijn inschatting was dat die parthans het niet veel beter zouden maken (het blijft squishy) terwijl het van pylon naar elite naar pylon springen wel lekker door zo'n grift beukt. Plus, voor t13 speedruns wil je ook nemesis dus die hield ik dan gewoon aan. Ik ben hiermee geeindigd mocht je het niet al gevonden hebben.

EDIT: @hieronder: ze zijn (in ieder geval een aantal) een tijd terug generfed. De vier necromancer dungeons zijn allemaal een eitje. De Rathma dungeon kan wat pogingen vragen maar dat is meer om te testen hoe weinig damage je moet doen om er niet te snel doorheen te knallen. De andere drie had ik bij de eerste poging zonder al te veel te fine-tunen.
Ik heb zojuist GR70 gehaald, nu alleen nog 1 conquest, Greed en een augment doen (maar daar moet ik me nog even op inlezen, is voor het eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ja die augment kost je een level 50 gem. Je kan overwegen die Avarice conquest te doen, dan moet je de boon of the hoarder naar 50 brengen. Heb je er meteen eentje om te augmenten. Ik heb met iemand Boss Mode gedaan. Dat viel reuze mee, maar dat kwam vooral omdat hij een demon hunter was. :P Ik heb nog wel een puzzlering liggen voor een vault run als je wilt. Heb je meteen Greed gedaan. Laat maar weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:35:
Ja die augment kost je een level 50 gem. Je kan overwegen die Avarice conquest te doen, dan moet je de boon of the hoarder naar 50 brengen. Heb je er meteen eentje om te augmenten. Ik heb met iemand Boss Mode gedaan. Dat viel reuze mee, maar dat kwam vooral omdat hij een demon hunter was. :P Ik heb nog wel een puzzlering liggen voor een vault run als je wilt. Heb je meteen Greed gedaan. Laat maar weten. :)
Dank voor alle hulp :D
Greed lijkt me een strak plan.
Avarice heb ik al met tien rondjes bounties gehaald
En voor die augment gewoon maar geven riften dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ok, dan is grift 75 vanzelf je tweede conquest. Zijn wij al friends? Ik krijg nogal veel requests de laatste tijd. :P 8) Ik zal je er eentje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren weer wat beteere items weten te verkrijgen.
Als eerste een Ancient versie van Jesseth Skullscythe. Daar maar meteen mijn enige gift in gestopt.
Zie mijn necro.
Heb nog niet gererolled. Weet nog niet wat ik het best kan doen: 7% IaS => % Damage of 984 VIT => % Damage.
Die Vit is bijna 16% van mijn totale VIT.

Later vond ik ook nog een Krysbin's Sentence:
Krysbin's Sentence

Wat zouden jullie met deze doen? Rerollen in cube, of de Area Damage => socket rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij zit diablo er alwel weer een beetje op. Na 1,5 week spelen is de 'lol' er voor mij af. Echter heb ik als doel g.rift 100 solo te halen en dat is (nog) niet gelukt.

Gisteren wel zowel g.rift 95 (1e poging) als g.rift 97 (1e poging) gehaald met de Rathma singularity build. Dit is ook de build waarmee ik de 100 wil halen. De speelstyle van de trangoul corpse lance is niet helemaal mijn ding. Wie weet pak ik mijn 100 poging over een paar weken weer op. Voor nu parkeer is D3 even weer.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:31:
[afbeelding]

Wat zouden jullie met deze doen? Rerollen in cube, of de Area Damage => socket rollen?
Ik zou VIT naar een socket rollen. Ringen zijn voor damage. Op andere gear heb je voldoende ruimte om VIT te rollen, desnoods paragon. Bovendien zijn ias en ad nuttig voor je build.

Tenzij je een Circle hebt die veel beter is dan deze, dan kan 'ie wel in de cube.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 04-08-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Sabrac schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:28:
Voor mij zit diablo er alwel weer een beetje op. Na 1,5 week spelen is de 'lol' er voor mij af. Echter heb ik als doel g.rift 100 solo te halen en dat is (nog) niet gelukt.

Gisteren wel zowel g.rift 95 (1e poging) als g.rift 97 (1e poging) gehaald met de Rathma singularity build. Dit is ook de build waarmee ik de 100 wil halen. De speelstyle van de trangoul corpse lance is niet helemaal mijn ding. Wie weet pak ik mijn 100 poging over een paar weken weer op. Voor nu parkeer is D3 even weer.
Damn dat is echt impressive, ik heb nu 91 gecleared, maar 95 of 97 is echt nog wel even weg heb ik het idee, of ik moet echt god rifts krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

Ik zou VIT naar een socket rollen. Ringen zijn voor damage. Op andere gear heb je voldoende ruimte om VIT te rollen, desnoods paragon. Bovendien zijn ias en ad nuttig voor je build.

Tenzij je een Circle hebt die veel beter is dan deze, dan kan 'ie wel in de cube.
Ik heb ook een Circle in mijn stash, maar deze is volgens mij ook niet zo goed.
Zal als ik thuis ben eens kijken wat zijn stats zijn.
(Kan die natuurlijk ok een reforge geven in de cube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
_Peter2_ schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:31:
Gisteren weer wat beteere items weten te verkrijgen.
Als eerste een Ancient versie van Jesseth Skullscythe. Daar maar meteen mijn enige gift in gestopt.
Zie mijn necro.
Heb nog niet gererolled. Weet nog niet wat ik het best kan doen: 7% IaS => % Damage of 984 VIT => % Damage.
Die Vit is bijna 16% van mijn totale VIT.

[afbeelding]

Wat ik me eigenlijk steeds af vraag als ik jou necro bekijk... die pandomium loop... 800%fear dmg? wanneer fear jij dan?:X geen skills of zo voor toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Peter2_
mfneed schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:59:
[...]

Wat ik me eigenlijk steeds af vraag als ik jou necro bekijk... die pandomium loop... 800%fear dmg? wanneer fear jij dan?:X geen skills of zo voor toch?
Is vooral een ring van, "bij gebrek aan beter" :)
De ring draag ik voor de stats.
Hij geeft zelf een 14% kans op fear dus heb je af en toe een bonus.

Die Krysbin is dus een welkome aanpassing (of een Circle als ik deze beter kan laten zijn dan de Krysbin)

[ Voor 11% gewijzigd door _Peter2_ op 04-08-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 22:00
ZO holy shit ... voor de mensne die hem nog niet gezien hebben ...

YouTube: DIABLO 2 - LUT GHOLEIN / UNREAL ENGINE 4

als ze nou eens Diablo 1 2 en 3 zo helemaal gingen maken en dan uit geven als 1 game :-) :-)

denk dat blizzard dan wel aardig gaat binnen lopen met geld .. al hoe wel ze geld hebben ze toch geen gebrek denk ik ..

[ Voor 39% gewijzigd door ravw op 04-08-2017 14:26 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10:09
ravw schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:24:
ZO holy shit ... voor de mensne die hem nog niet gezien hebben ...

YouTube: DIABLO 2 - LUT GHOLEIN / UNREAL ENGINE 4

als ze nou eens Diablo 1 2 en 3 zo helemaal gingen maken en dan uit geven als 1 game :-) :-)

denk dat blizzard dan wel aardig gaat binnen lopen met geld .. al hoe wel ze geld hebben ze toch geen gebrek denk ik ..
Waarom moet alles een remake zijn?
Overigens is Blizzard al lang bezig met Diablo 4.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
RocketKoen schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:35:
[...]

Waarom moet alles een remake zijn?
Overigens is Blizzard al lang bezig met Diablo 4.
dit is geen remake dit is van 2d naar 3d , dat is wel iets meer dan alleen de textures veranderen aan de nieuwe eisen ..

en daar bij zou ik het erg leuk vinden als ze nu ook eens naar 1 persoons view

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ravw schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:45:
[...]

dit is geen remake dit is van 2d naar 3d , dat is wel iets meer dan alleen de textures veranderen aan de nieuwe eisen ..

en daar bij zou ik het erg leuk vinden als ze nu ook eens naar 1 persoons view
Dat is de definitie van een remake.
Zelfde game. Zelfde verhaal. Andere (nieuwere) engine.

Als blizzard de moeite gaat doen om Diablo in een compleet nieuwe engine te programmeren. Dan doen ze dat met een nieuw verhaal en nieuwe personages. En dan noemen ze het Diablo 4.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
RocketKoen schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

Dat is de definitie van een remake.
Zelfde game. Zelfde verhaal. Andere (nieuwere) engine.

Als blizzard de moeite gaat doen om Diablo in een compleet nieuwe engine te programmeren. Dan doen ze dat met een nieuw verhaal en nieuwe personages. En dan noemen ze het Diablo 4.
laat maar komen :-) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
When its done™

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

Circle of Nailuj's Evol
is de Cricle die ik heb liggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nephalem
_Peter2_ schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

[afbeelding]
is de Cricle die ik heb liggen
Geen 4 seconden = trash of cube

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Hij is rerolled naar een ancient (met 2 seconden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
_Peter2_ schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:54:
Hij is rerolled naar een ancient (met 2 seconden)
Nu dus 3 souls waard ipv 1 :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 80 gecleared met rathma's in 7 minuut 19 dus er zit nog wel wat rek in, moet ook zeggen heb ook nog niet alles ancient maar dat komt vanzelf wel. Zover goede vooruitgang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:32:
Net een 80 gecleared met rathma's in 7 minuut 19 dus er zit nog wel wat rek in, moet ook zeggen heb ook nog niet alles ancient maar dat komt vanzelf wel. Zover goede vooruitgang!
Ik heb pas 3 of 4 ancients, geen augs en tot nu toe easy 83 gehaald, die set komt met heel weinig al een heel eind inderdaad.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n Inarius CE setup vordert gestaag...73 cleared maar het wordt wat moeizaam. Gems zitten nog op 63, CE gauntlets maar 89%, shoulders zonder RCR rollen lukt maar niet en m'n amulet is totale crap, dus er zit ruimte genoeg voor de 75. Daarnaast zou ik Sunstone naar Unity willen, maar ja, nog 0 Unities dit season.

Daarna maar eens kijken naar een setup waarmee ik Boss Mode en de speed-rifts kan halen. Dat zal een Inarius CL setup met veel CDR worden, vermoedt ik.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zarhrezz schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:11:
M'n Inarius CE setup vordert gestaag...73 cleared maar het wordt wat moeizaam. Gems zitten nog op 63, CE gauntlets maar 89%, shoulders zonder RCR rollen lukt maar niet en m'n amulet is totale crap, dus er zit ruimte genoeg voor de 75. Daarnaast zou ik Sunstone naar Unity willen, maar ja, nog 0 Unities dit season.

Daarna maar eens kijken naar een setup waarmee ik Boss Mode en de speed-rifts kan halen. Dat zal een Inarius CL setup met veel CDR worden, vermoedt ik.
Je nodigt 2 DH's of wizards uit, profit.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mensen die op xbox spelen? Zou leuk zijn om samen te progressen in GR, zie eigenlijk alleen maar pc spelers posten hier :P
Mijn xlive is 'unstoppabuii'.
Thanks, speel DH, gaat lekker, maar solo wordt soms saai en groups zitten vol met leechers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 23:36

Py.

Interessant leesvoer over de moeizame start (Error 37!), het falen van Inferno en de RMAH tot waar Diablo nu is: http://kotaku.com/how-bli...-from-disaster-1797427650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Dat was leuk leesvoer.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Yeah! GR75 ook klaar. Season journey is daarmee afgerond, althans, ik heb de extra stash tab :D

[ Voor 23% gewijzigd door mosselmossel op 05-08-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 11:24
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:12:
Zijn hier mensen die op xbox spelen? Zou leuk zijn om samen te progressen in GR, zie eigenlijk alleen maar pc spelers posten hier :P
Mijn xlive is 'unstoppabuii'.
Thanks, speel DH, gaat lekker, maar solo wordt soms saai en groups zitten vol met leechers
Ik speel het sinds kort op xbox. Eerder sinds het begin tm Season 3 op pc.
Vind het op console wel fijn werken.

Tot vorige week geen cheater tegen gekomen. Maar zaterdagavond bood iemand mij aan om te boosten tot rond paragorn 600. Dus gift 150 werd opgestart en na enkele minuten waren we klaar. Heel bijzondere ervaring. Volgende dag weer een paar grifts gedaan en nu rond de 1000. Op zich wel fijn, want m'n console level is nu nagenoeg gelijk met pc.

M'n eigen gear is gelukkig wel allemaal origineel en zelf gevonden. Dus afgezien van de boost geen 'negatieve' gevolgen.

Mijn xbox id is trouwens VriesDeJ en speel momenteel DH.
Ik speel niet veel, vaak alleen maar kans om te spelen op zaterdag nacht.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jan_V schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:55:
[...]

Ik speel het sinds kort op xbox. Eerder sinds het begin tm Season 3 op pc.
Vind het op console wel fijn werken.

Tot vorige week geen cheater tegen gekomen. Maar zaterdagavond bood iemand mij aan om te boosten tot rond paragorn 600. Dus gift 150 werd opgestart en na enkele minuten waren we klaar. Heel bijzondere ervaring. Volgende dag weer een paar grifts gedaan en nu rond de 1000. Op zich wel fijn, want m'n console level is nu nagenoeg gelijk met pc.

M'n eigen gear is gelukkig wel allemaal origineel en zelf gevonden. Dus afgezien van de boost geen 'negatieve' gevolgen.

Mijn xbox id is trouwens VriesDeJ en speel momenteel DH.
Ik speel niet veel, vaak alleen maar kans om te spelen op zaterdag nacht.
Het enige dat ik er bijzonder aan vind is je nogal positieve reactie op het feit dat een cheater je account geruïneerd heeft en het nog een bewuste keuze was ook. Denk niet dat dat hier op veel begrip kan rekenen. Ik zou er in ieder geval stevig van balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:17:
[...]

Het enige dat ik er bijzonder aan vind is je nogal positieve reactie op het feit dat een cheater je account geruïneerd heeft en het nog een bewuste keuze was ook. Denk niet dat dat hier op veel begrip kan rekenen. Ik zou er in ieder geval stevig van balen.
Eens, mja op console meer cheaters dan legits... ik speel alleen seasonal, non seasonal is iedereen paragon 20.000, slaat nergens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 11:24
Deadsmell schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:17:
[...]

Dat mag.

Persoonlijk vind ik het wel fijn dat m'n char nu vergelijkbaar is met het pc account, zodat ze vergelijkbaar kan spelen. Jammergenoeg konden ze niet worden samengevoegd.

Nu weer 'gewoon' spelen zodra ik tijd heb 😀

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Hey,
Ik ben recentelijk begonnen met het spelen van D3 en ik zit eigenlijk een beerje in een Catch-22 situatie.

Ik heb een lvl 70 DH met maar paragon lvl 95 en mijn hoogste GR is 17. Hoger ljkt me niet omdat er geen verbeteringen droppen, Nu zeggen diverse guides dat je zus en zo moet configureren en dat je daar een specifieke set voor moet hebben. Mijn probleem is dat er nauwelijks set items droppen en al helemaal niet de juiste,

Mijn vragen:
1. Waar heb je de meeste kans op set pieces?
2. Zijn sets noodzakelijk om hogere rifts te doen?
3. Welke DH spec wordt algemeen als beste voor solo rifts gezien?
4. Welke contect levert relatief het meeste xp op? Bounties. Rifts?

Tips?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Hairball schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 03:45:
Hey,
Ik ben recentelijk begonnen met het spelen van D3 en ik zit eigenlijk een beerje in een Catch-22 situatie.

Ik heb een lvl 70 DH met maar paragon lvl 95 en mijn hoogste GR is 17. Hoger ljkt me niet omdat er geen verbeteringen droppen, Nu zeggen diverse guides dat je zus en zo moet configureren en dat je daar een specifieke set voor moet hebben. Mijn probleem is dat er nauwelijks set items droppen en al helemaal niet de juiste,

Mijn vragen:

Tips?
1. Kan overal, maar upgrade door middel van de cube gaat het snelstj
2. Ja de set bonussen heb je nodig voor de hogere rifts
3. Op het moment is dat de shadow set met impale http://www.diablofans.com...mpale-t13-greater-rift-95
4. Greater rifts lever de meeste xp op, hoe hoger de grift hoe meer xp. Maar voor jouw zijn het rifts op het moment.

Als je een season karakter hebt gemaakt kun je het beste de season journey doen. Krijg je een complete set gratis. Voor DH is dat de UE en die is best goed (gr50 is dan geen probleem met meerdere builds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Hairball schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 03:45:
Hey,

Mijn vragen:

Tips?
Als je season speelt zou ik proberen om een gr20 te halen zodat je je haedrigs gift krijgt, je eerste twee gift set items. Druk op shift-j om de requirements te zien. Bij chapter 2, 3 en 4 krijg je een gift.

Anders is het vooral een kwestie van doorspelen en kijken waar je meeste items voor krijgt. Probeer ook vooral zelf verschillende builds uit. Dat is punt 1 een belangrijk deel van de lol van het spel, maar ook hangt het deels van je eigen voorkeur af welke build en set voor jou het beste werkt.

De Shadow impale is erg fijn inderdaad, maar werkt vooral goed op hogere grift levels (en naar mijn mening werkt die build beter op pc dan op console omdat je beter kunt richten). De andere dh sets kunnen ook heel sterk zijn, en als je season doet dan heb je ook meer sets nodig om je doelen te halen. Vooral op heel hoog level wordt het verschil tussen sets groter, maar gr50 zouden ze bijna allemaal wel moeten kunnen.

Set items kun je inderdaad overal vinden, ik haal er ook altijd veel bij kadala vandaan (die je weer in de cube kan transmuten). En ja je hebt sets nodig om op je sterkst te worden.
Bounties doe je eigenlijk alleen als je specifiek de bounty rewards nodig hebt, dus materialen of de paar legendaries die je zo kunt krijgen. Rifts en grifts geven het meeste, rifts iets meer items maar grifts meer XP en blood shards wat dat meer dan compenseert. Maar je moet toch rifts runnen voor keys voor grifts.

Vergeet ook niet om gewoon te kijken wat je het leukst vindt om te doen, zelf vind ik bounties het minst om te doen dus ik ga liever blood shards verzamelen. Als je wel bounties gaat runnen, doe dat dan met andere mensen want dat gaat echt véél sneller. Op pc is er weinig tegen om dat gewoon in public games te doen, op console moet je wel uitkijken voor cheaters die jou ineens heel veel paragon levels geven (tenzij je dat leuk vindt natuurlijk maar de meeste mensen vinden dat hun game dan verpest is).

Succes :)

Edit: oh ja, als je niet aan het pushen bent om een hoger rift level te halen kun je meestal beter niet op je max te halen rift level spelen maar iets lager waar je comfortabel snel doorheen komt. Dan finish je meestal sneller waardoor je de iets lagere droprate ruimschoots compenseert.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 06-08-2017 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Bedankt voor de info. Over de cube: is dat niet random wat je daarvoor krijgt? Of begrijp ik gewoon niet hoe dat ding werkt?

Overigens moet ik wel zeggen dat het geen noodzaak is zo hoog mogelijk grifts te doen, maar gewoon een leuke challenge. Diablo is gewoon een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Hairball schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:37:
Overigens moet ik wel zeggen dat het geen noodzaak is zo hoog mogelijk grifts te doen, maar gewoon een leuke challenge. Diablo is gewoon een leuk spel.
In het begin zou ik me er ook nog totaal niet druk om maken. Er komt echter een punt waarop je gewoon zoveel mogelijk legendaries per uur wil pakken om genoeg items/mats/xp/blood shards te krijgen. Ik clear een GR70 met mijn DH bijvoorbeeld solo in een minuut of 3-4. Dat lijkt nu misschien nog enorm hoog maar als je eenmaal je set en andere items van je build bij elkaar hebt zit je daar sneller aan dan je denkt.

Mocht je non-season op de PC spelen en eens mee willen wandelen met mijn DH laat maar weten, veel loot heb ik niet nodig dus jij hebt dan naast je eigen loot kans dat er bij mijn loot wat voor je bij zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Voxalizer schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:59:
[...]

In het begin zou ik me er ook nog totaal niet druk om maken. Er komt echter een punt waarop je gewoon zoveel mogelijk legendaries per uur wil pakken om genoeg items/mats/xp/blood shards te krijgen. Ik clear een GR70 met mijn DH bijvoorbeeld solo in een minuut of 3-4. Dat lijkt nu misschien nog enorm hoog maar als je eenmaal je set en andere items van je build bij elkaar hebt zit je daar sneller aan dan je denkt.

Mocht je non-season op de PC spelen en eens mee willen wandelen met mijn DH laat maar weten, veel loot heb ik niet nodig dus jij hebt dan naast je eigen loot kans dat er bij mijn loot wat voor je bij zit. :)
Hartstikke leuk aanbod. Ik zit volgende week in Oekraine voor werk, maar daarna houd ik me aanbevolen.

GR70 is inderdaad nu iets waarvan ik denk dat het te hoog gegrepen is, maar ik moet door de eerste torments heen zodat er stuff gaat droppen, denk ik.

Pagina: 1 ... 44 ... 73 Laatste