Hairball schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 03:45:
Hey,
Ik ben recentelijk begonnen met het spelen van D3 en ik zit eigenlijk een beerje in een Catch-22 situatie.
Ik heb een lvl 70 DH met maar paragon lvl 95 en mijn hoogste GR is 17. Hoger ljkt me niet omdat er geen verbeteringen droppen, Nu zeggen diverse guides dat je zus en zo moet configureren en dat je daar een specifieke set voor moet hebben. Mijn probleem is dat er nauwelijks set items droppen en al helemaal niet de juiste,
Mijn vragen:
1. Waar heb je de meeste kans op set pieces?
2. Zijn sets noodzakelijk om hogere rifts te doen?
3. Welke DH spec wordt algemeen als beste voor solo rifts gezien?
4. Welke contect levert relatief het meeste xp op? Bounties. Rifts?
Tips?
Als je season speelt zou ik proberen om een gr20 te halen zodat je je haedrigs gift krijgt, je eerste twee gift set items. Druk op shift-j om de requirements te zien. Bij chapter 2, 3 en 4 krijg je een gift.
Anders is het vooral een kwestie van doorspelen en kijken waar je meeste items voor krijgt. Probeer ook vooral zelf verschillende builds uit. Dat is punt 1 een belangrijk deel van de lol van het spel, maar ook hangt het deels van je eigen voorkeur af welke build en set voor jou het beste werkt.
De Shadow impale is erg fijn inderdaad, maar werkt vooral goed op hogere grift levels (en naar mijn mening werkt die build beter op pc dan op console omdat je beter kunt richten). De andere dh sets kunnen ook heel sterk zijn, en als je season doet dan heb je ook meer sets nodig om je doelen te halen. Vooral op heel hoog level wordt het verschil tussen sets groter, maar gr50 zouden ze bijna allemaal wel moeten kunnen.
Set items kun je inderdaad overal vinden, ik haal er ook altijd veel bij kadala vandaan (die je weer in de cube kan transmuten). En ja je hebt sets nodig om op je sterkst te worden.
Bounties doe je eigenlijk alleen als je specifiek de bounty rewards nodig hebt, dus materialen of de paar legendaries die je zo kunt krijgen. Rifts en grifts geven het meeste, rifts iets meer items maar grifts meer XP en blood shards wat dat meer dan compenseert. Maar je moet toch rifts runnen voor keys voor grifts.
Vergeet ook niet om gewoon te kijken wat je het leukst vindt om te doen, zelf vind ik bounties het minst om te doen dus ik ga liever blood shards verzamelen. Als je wel bounties gaat runnen, doe dat dan met andere mensen want dat gaat echt véél sneller. Op pc is er weinig tegen om dat gewoon in public games te doen, op console moet je wel uitkijken voor cheaters die jou ineens heel veel paragon levels geven (tenzij je dat leuk vindt natuurlijk maar de meeste mensen vinden dat hun game dan verpest is).
Succes
Edit: oh ja, als je niet aan het pushen bent om een hoger rift level te halen kun je meestal beter niet op je max te halen rift level spelen maar iets lager waar je comfortabel snel doorheen komt. Dan finish je meestal sneller waardoor je de iets lagere droprate ruimschoots compenseert.
[
Voor 4% gewijzigd door
Finraziel op 06-08-2017 07:25
]