Geeft ook niet, maar ik haal met moeite GR70 met toch wel goede gear. Als je dan de gear ziet van Inpale build, dan moet je makkelijk GR80 kunnen doen. Maar goed hebben we weer wat te doen tijdens het farmen van GR en Rift. De set zelf heb ik al, alleen de specieke legendaries niet (vast wel gehad maar weer weggegooidDeadsmell schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:33:
[...]
Zeker wel, maar niet zo hoog als de meeste mensen verwacht hadden.
[...]
Mja items is niet alles, het is best vaak ook de manier hoe je de build moet spelen en of dat bij je stijl past of niet.Bisamrat schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:04:
[...]
Geeft ook niet, maar ik haal met moeite GR70 met toch wel goede gear. Als je dan de gear ziet van Inpale build, dan moet je makkelijk GR80 kunnen doen. Maar goed hebben we weer wat te doen tijdens het farmen van GR en Rift. De set zelf heb ik al, alleen de specieke legendaries niet (vast wel gehad maar weer weggegooid)
Ik kan bijvoorbeeld echt niks met Inarius builds voor de Necro
WW, en zeker met je huidige rune genereerd genoeg rage om het vol te houden.Loev schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:56:
[...]
Ik wist niet dat deze skills fury genereren, dank! Bash zat er alleen in om snel wat fury te genereren. Zal mijn build aanpassen.
[...]
Op dit moment mis ik The Furnace nog niet echt, wel een goed idee.
Bij low-density rifts kan je met shouts dan ook rage bij-tanken tijdens WW.
Scheelt Teaguk / gem-stacks, heb je alleen nog je 1h-set nodig
Zie ook:
http://www.diablofans.com...rian-season-starter-build
Na nog nooit Diablo te hebben gespeeld, twee weken geleden UEE voor de PS4 gehaald, gisteravond de campaign uitgespeeld met mijn WD, nog even Kanai's Cube gescoord.
Mijn vrouw is campaign begonnen met een Crusader, maar nu overgestapt naar een seasonal WD.
Ik zit er zelf aan te denken om een seasonal DH te starten; WD uitbouwen kan ik later nog en - hoewel ik een leuke Helltooth Garg build op het oog heb - ben wel toe aan afwisseling.
Iemand nog tips voor deze noob?
Mijn vrouw is campaign begonnen met een Crusader, maar nu overgestapt naar een seasonal WD.
Ik zit er zelf aan te denken om een seasonal DH te starten; WD uitbouwen kan ik later nog en - hoewel ik een leuke Helltooth Garg build op het oog heb - ben wel toe aan afwisseling.
@DingK
Euhm, spelen, ervaren.
Voor gezelligheid en vaker met anderen spelen kan je de tweakers community chat in of een clan joinen. de TS3 server van solidaritygaming is er ook nog altijd
Euhm, spelen, ervaren.
Voor gezelligheid en vaker met anderen spelen kan je de tweakers community chat in of een clan joinen. de TS3 server van solidaritygaming is er ook nog altijd
Klopt, fury is ook geen probleem zolang er genoeg mobs rondlopen. Op dit moment heb ik liever ancient wapens die niet bij de build passen dan andersom.3xNix schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:08:
WW, en zeker met je huidige rune genereerd genoeg rage om het vol te houden.
Bij low-density rifts kan je met shouts dan ook rage bij-tanken tijdens WW.
Scheelt Teaguk / gem-stacks, heb je alleen nog je 1h-set nodig
Zie ook:
http://www.diablofans.com...rian-season-starter-build
Is er ook een Tweakers Community op de PS4?Suicyder schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:37:
@DingK
Euhm, spelen, ervaren.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gewoon lekker beginnen aan een Seasonal DH. De DH startset leent zich erg goed voor speedruns en speelt erg eenvoudig.DingK schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:12:
Na nog nooit Diablo te hebben gespeeld, twee weken geleden UEE voor de PS4 gehaald, gisteravond de campaign uitgespeeld met mijn WD, nog even Kanai's Cube gescoord.
Als je later de Shadow set bij elkaar gesprokkeld hebt is GR70 daarmee heel makkelijk haalbaar.
Weet ik niet, dat zullen andere PS4 spelers moeten aangeven._Peter2_ schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:55:
[...]
Is er ook een Tweakers Community op de PS4?
Oh geweldig dit spel, zit er weer helemaal in
Echt genieten na zo'n lange tijd geen D3 meer gespeeld te hebben. Spel is zoveel verbeterd de laatste 2 jaar.
Iemand die een vriend en mij door wat hogere GR's kan knallen voor wat betere gear
?
Iemand die een vriend en mij door wat hogere GR's kan knallen voor wat betere gear
Gewoon de pc versie kopen ... die community is groter, leuker en geen cheats zoals die mogelijk zijn op de consolesSuicyder schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 09:37:
@DingK
Euhm, spelen, ervaren.
Volgens mij is er geen Tweakers community op de PS4
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Goed om te horen dat je weer met veel plezier de game bent gaan spelen. Aan wat voor GR's zit je te denken?mprkooij schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:59:
Oh geweldig dit spel, zit er weer helemaal inEcht genieten na zo'n lange tijd geen D3 meer gespeeld te hebben. Spel is zoveel verbeterd de laatste 2 jaar.
Iemand die een vriend en mij door wat hogere GR's kan knallen voor wat betere gear?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Weet niet precies welke GR. Solo kan ik wel 20 aan, maar duurt wel lang, dan ben ik ongeveer 35 minuten bezig.Vidra schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:08:
[...]
Goed om te horen dat je weer met veel plezier de game bent gaan spelen. Aan wat voor GR's zit je te denken?
Als je hem niet binnen de tijdslimiet kan clearen dan telt het niet.mprkooij schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:14:
[...]
Weet niet precies welke GR. Solo kan ik wel 20 aan, maar duurt wel lang, dan ben ik ongeveer 35 minuten bezig.
Dan moet je eerst op wat lagere niveau's farmen.
Denk eerder dat hij graag wat GR70 boosts wiltRocketKoen schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:30:
[...]
Als je hem niet binnen de tijdslimiet kan clearen dan telt het niet.
Dan moet je eerst op wat lagere niveau's farmen.
Daar was ik inderdaad naar opzoekBisamrat schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:42:
[...]
Denk eerder dat hij graag wat GR70 boosts wilt
Volgens mij hebben de consoles in season ook geen cheats, toch? De gemodde items komen nog van de vorige generatie consoles en die heb je uiteraard niet in een season. Ik geloof zelfs dat seasonal play op de console ook online only is maar dat weet ik even niet helemaal zeker meer (heb mijn xbox one versie niet meer gespeeld sinds ik D3 op de PC heb).Vidra schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:07:
[...]
Gewoon de pc versie kopen ... die community is groter, leuker en geen cheats zoals die mogelijk zijn op de consoles![]()
Volgens mij is er geen Tweakers community op de PS4
Gamertag: FinrazielNL
Op dit moment GR79 nipt gehaald. 80 lijkt nog even een brug te ver. Dan weet je dat je het punt raakt waarbij 1) >800 Paragon 2) Ancient items 3) Gems allemaal >60 en 4) Item enhancements nodig gaan zijn om verder te komen. Dat vind ik vaak het minst leuke, omdat het zo'n saaie grind wordt met amper hoogtepunten "yesss weer een upgrade".
Speel Necro, bij voorkeur Inarius. Rathma's ging GR79 wel iets makkelijker. Maar voelt een beetje als "chicken-build" om achter je mages te schuilen. Not really my style.
Speel Necro, bij voorkeur Inarius. Rathma's ging GR79 wel iets makkelijker. Maar voelt een beetje als "chicken-build" om achter je mages te schuilen. Not really my style.
Ik speel het nu sinds een tijdje op de xbox en ben nog geen cheater of gemodde items tegen gekomen.Finraziel schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:33:
[...]
Volgens mij hebben de consoles in season ook geen cheats, toch? De gemodde items komen nog van de vorige generatie consoles en die heb je uiteraard niet in een season. Ik geloof zelfs dat seasonal play op de console ook online only is maar dat weet ik even niet helemaal zeker meer (heb mijn xbox one versie niet meer gespeeld sinds ik D3 op de PC heb).
Vind het qua game wel fijner spelen in vergelijking met op de pc. Helaas is de community wel veel kleiner, waardoor je vaak met randoms moet spelen, als er al iemand is om mee te spelen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
https://us.battle.net/for...757706310?page=6#post-119
Interessant leesvoer. Attack speed op gear lijkt geen effect te hebben op de AS van je mages. Alleen Tasker and Theo verhoogt de snelheid waarmee je mages aanvallen.
Interessant leesvoer. Attack speed op gear lijkt geen effect te hebben op de AS van je mages. Alleen Tasker and Theo verhoogt de snelheid waarmee je mages aanvallen.
[ Voor 40% gewijzigd door Nephalem op 28-07-2017 01:58 ]
Ook een leuk weetje voor Necromancers:
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20757386613
Als je met meer dan 1 necromancer in een groep speelt dan werkt het effect van Dayntee's Binding maar vor 1 van de necromancers.
Het gaat gestaag vooruit met mijn seasonal necromancer.
Heb nog geen nieuwe GR push gedaan (heb tot 55 gecleared). Heb nu wel mijn Enforcer gem op 25+ en eindelijk mijn BoTT binnen.
Qua gear heb ik pas 2 ancients, waarvan er 1 echt voor mijn build is, de ander (Pandemonium Loop) is niet echt nuttig, maar Ancient ring is beter dan de ringen die ik tot nu toe had.
Ik probeer nog een T&T te verkrijgen en hoop ook op een Krysbin.
Als je met meer dan 1 necromancer in een groep speelt dan werkt het effect van Dayntee's Binding maar vor 1 van de necromancers.
Het gaat gestaag vooruit met mijn seasonal necromancer.
Heb nog geen nieuwe GR push gedaan (heb tot 55 gecleared). Heb nu wel mijn Enforcer gem op 25+ en eindelijk mijn BoTT binnen.
Qua gear heb ik pas 2 ancients, waarvan er 1 echt voor mijn build is, de ander (Pandemonium Loop) is niet echt nuttig, maar Ancient ring is beter dan de ringen die ik tot nu toe had.
Ik probeer nog een T&T te verkrijgen en hoop ook op een Krysbin.
Niet helemaal waar wij spelen in een groep van 4 Necro's zolang 1 monster onder "jouw" curs Decrepify valt dan heb je de 50% damage reduction het probleem is dat als een teammate daarna Decrepify op dat monster cast jouw Decrepify weg valt. Dus jouw Decrepify overschrijft._Peter2_ schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:10:
Ook een leuk weetje voor Necromancers:
Een simpel fix kan zijn dat het niet jouw Decrepify moet zijn maar gewoon een Decrepify aanwezig moet zijn.
Maar met een beetje communicatie kan je de buff wel op houden alleen niet bij de GR.
Het is ons toch gelukt op een GR94 met 4 Necro's te clearen.
Ik stelde het iets te simpel. Er zijn al diverse oplossingen voorgesteld Het blijft wel oppassen als je verwacht een damage reduction te hebben die wegvalt doordat een andere necromancer je decepify overschrijft.Temp2264 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Niet helemaal waar wij spelen in een groep van 4 Necro's zolang 1 monster onder "jouw" curs Decrepify valt dan heb je de 50% damage reduction het probleem is dat als een teammate daarna Decrepify op dat monster cast jouw Decrepify weg valt. Dus jouw Decrepify overschrijft.
Een simpel fix kan zijn dat het niet jouw Decrepify moet zijn maar gewoon een Decrepify aanwezig moet zijn.
Maar met een beetje communicatie kan je de buff wel op houden alleen niet bij de GR.
Een andere mogelijke oplossing is dat je de reduction 10 seconden (o.i.d.) blijft nadat je decrepify is afgelopen / overschreven.
Die ellende heb je bij bv exploding palm ook, al helpt het daar om verschillende runes te kiezen.Temp2264 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 11:46:
[...]
Niet helemaal waar wij spelen in een groep van 4 Necro's zolang 1 monster onder "jouw" curs Decrepify valt dan heb je de 50% damage reduction het probleem is dat als een teammate daarna Decrepify op dat monster cast jouw Decrepify weg valt. Dus jouw Decrepify overschrijft.
Jammer dat blizzard aan dit soort details geen aandacht besteedt.
Zo, redelijk vlot de Circle dus het irritante is van Rathma af. Nu scythes gaan upgraden voor DPS x3, dan 2-handed scythes voor nog eens x2.5 en dan achter de DR items aan. Vooralsnog nauwelijks andere set drops, dus voorlopig is het Rathma.
Welke set wil je spelen? Inarius? Ik ben uiteindelijk gewoon bij Rathma gebleven, die ging het hardst. Als je eenmaal die ring en de Jesseth hebt is je seasonal journey voorbij voor je deftige ancients op je andere setjes hebt.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik ben redelijk snel geswitched naar trangoul summoner met life support mages. Dat vind ik persoonlijk fijner spelen maar boven de gr80 begint het dmg verschil met singularity mages langzaam voelbaar te worden. Dus voor pushing toch maar Rathma weer afgestoft.Tektoon schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:35:
Welke set wil je spelen? Inarius? Ik ben uiteindelijk gewoon bij Rathma gebleven, die ging het hardst. Als je eenmaal die ring en de Jesseth hebt is je seasonal journey voorbij voor je deftige ancients op je andere setjes hebt.
Ja die heb ik op jouw aanraden ook geprobeerd. Deed me een beetje denken aan die wizard build van een tweaker van een paar seizoenen geleden; echt lekker vies om mee te farmen. Zeker met rank 25 gizzard zoef je gewoon door de levels heen en alles valt vanzelf neer. Ook torment 13 is een eitje. Speedfarm galore! Ik kan alle necromancers aanraden om 'm eens te proberen.
Het enige nadeel wat ik er soms mee ondervond was dat je zonder essence kan komen te zitten en de built heeft geen generator. Als de rifts dunnetjes bezet zijn en je valt stil tussen de packs in dan ben je de sjaak.
Het enige nadeel wat ik er soms mee ondervond was dat je zonder essence kan komen te zitten en de built heeft geen generator. Als de rifts dunnetjes bezet zijn en je valt stil tussen de packs in dan ben je de sjaak.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Klopt inderdaad, dan sta je halve minuut blood rush en devour te spammen. En deurtjes openmaken is ook niet echt een pluspunt.Tektoon schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 18:49:
Ja die heb ik op jouw aanraden ook geprobeerd. Deed me een beetje denken aan die wizard build van een tweaker van een paar seizoenen geleden; echt lekker vies om mee te farmen. Zeker met rank 25 gizzard zoef je gewoon door de levels heen en alles valt vanzelf neer. Ook torment 13 is een eitje. Speedfarm galore! Ik kan alle necromancers aanraden om 'm eens te proberen.![]()
Maar dat gebeurt gelukkig maar zelden. Als ik een slechte density zie ren ik ook gewoon door en ben ik zuinig met m'n essence verbruik tot ik weer een fatsoenlijk pack vind.
Ik wil inderdaad naar Inarius, eventueel ook Trag'Oul. Ik heb Circle en Jesseth en loop nu T10. Pas 1 gem slotted, geen Fang of Krysbin's nog, dus DPS ruimte zat. Ik zit nu op een cold variantje met Golem + Breaches cubed voor wat extra DR.Tektoon schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 15:35:
Met Inarius wil ik wat experimenteren...3 target Siphon Blood generator build bijvoorbeeld. Ik ben ook benieuwd of er met de thorns axe + Hack iets te doen is, lastig inschatten of de damage hoog genoeg wordt. Ik vermoed dat die laatste niet op gaat schieten, die 15% thorns per cursed target klinkt leuk, maar curses droppen op een scherm of 1.5 range...die passive is dus ook zinloos, net als de speed rune op Decrepify...voor speed wil je curse gooien en door rennen...maar ja, dan verlies je dus de bonus

Er is een thorns build die 100+ kan clearen zag ik laatst, dus potentieel is er zeker.Zarhrezz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:55:
[...]
Ik wil inderdaad naar Inarius, eventueel ook Trag'Oul. Ik heb Circle en Jesseth en loop nu T10. Pas 1 gem slotted, geen Fang of Krysbin's nog, dus DPS ruimte zat. Ik zit nu op een cold variantje met Golem + Breaches cubed voor wat extra DR.
Met Inarius wil ik wat experimenteren...3 target Siphon Blood generator build bijvoorbeeld. Ik ben ook benieuwd of er met de thorns axe + Hack iets te doen is, lastig inschatten of de damage hoog genoeg wordt. Ik vermoed dat die laatste niet op gaat schieten, die 15% thorns per cursed target klinkt leuk, maar curses droppen op een scherm of 1.5 range...die passive is dus ook zinloos, net als de speed rune op Decrepify...voor speed wil je curse gooien en door rennen...maar ja, dan verlies je dus de bonus
Ja, maar dat is een pet build...daar zit ik niet zo op te wachten. Ik ben wel benieuwd of Hack voldoende doet voor Necro thorns.Nephalem schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 00:33:
[...]
Er is een thorns build die 100+ kan clearen zag ik laatst, dus potentieel is er zeker.
Iemand deze problemen met Diablo/battle.net ooit gehad?
Kon net Diablo 3 niet goed opstarten (bleef bij 3e vinkje hangen, retreiving heroes?). Alt+tab werkte wel (zag andere windows) maar Diablo log in scherm bleef.
Windows+tab werkte EN daar bleef het op het overview staan, rechtermuis knop op prog's onderin werkte, of kruisje op overview, alles wat geen Diablo 3 was sloot gewoon.
Ctrl+alt+del gaf wel taakgeheer maar kan het niet bedienen natuurlijk want Diablo 3 schiet weer naar voorgrond.
Toen taakbeheer naar 2e virtuele desktop gegooit en daar kon ik toen wel Diablo 3 sluiten.
2e keer inloggen ging wel goed. Maar vond het ff vreemd.
Kon net Diablo 3 niet goed opstarten (bleef bij 3e vinkje hangen, retreiving heroes?). Alt+tab werkte wel (zag andere windows) maar Diablo log in scherm bleef.
Windows+tab werkte EN daar bleef het op het overview staan, rechtermuis knop op prog's onderin werkte, of kruisje op overview, alles wat geen Diablo 3 was sloot gewoon.
Ctrl+alt+del gaf wel taakgeheer maar kan het niet bedienen natuurlijk want Diablo 3 schiet weer naar voorgrond.
Toen taakbeheer naar 2e virtuele desktop gegooit en daar kon ik toen wel Diablo 3 sluiten.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Blizzard heeft al een paar dagen problemen met de login servers - dus niets nieuws. Gewoon afsluiten en weer opnieuw proberen.The Chosen One schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:32:
Iemand deze problemen met Diablo/battle.net ooit gehad?
Ja maar dat afsluiten ging juist niet zo makkelijk, dat is het em juist. 
We komen er wel maar toch als Alt+F4 gewoon werkte. ^^
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Taskmanager for the win.The Chosen One schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:54:
Ja maar dat afsluiten ging juist niet zo makkelijk, dat is het em juist.
Heb dit ook al paar keer gehad deze week. Tenzij je een 2e scherm hebt ofzo gaat task manager niet lukken omdat het diablo scherm zich altijd naar de voorgrond forceert.
Dat is waar - ik denk dat er weinig andere oplossingen zullen zijn behalve Alt+F4 of de reset knop.Nephalem schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 11:09:
[...]
Heb dit ook al paar keer gehad deze week. Tenzij je een 2e scherm hebt ofzo gaat task manager niet lukken omdat het diablo scherm zich altijd naar de voorgrond forceert.
Als task manager wel op de achtergrond start is het geen issue. CTRL + SHIFT + ESC voor Taskmanager en dan de D indrukken staat ie normaal op Diablo en dan delete voor process killen.
Oef, low-level grinden met de DH valt me zwaar. Op level 24 kan ik nog nauwelijks genoeg damage doen om een beetje efficiënt packs te clearen, en dat is op Hard. Doe ik iets verkeerd, of ben ik teveel gewend aan de speelstijl van de WD?tollo71 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:39:
[...]
Gewoon lekker beginnen aan een Seasonal DH. De DH startset leent zich erg goed voor speedruns en speelt erg eenvoudig.
Als je later de Shadow set bij elkaar gesprokkeld hebt is GR70 daarmee heel makkelijk haalbaar.
Ik gebruik grofweg deze level-by-level build: http://teambrg.com/diablo-3/d3-demon-hunter-leveling-guide/
Op dat level ligt het er helemaal aan of je toevallig een goed wapen hebt gevonden.DingK schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:24:
[...]
Oef, low-level grinden met de DH valt me zwaar. Op level 24 kan ik nog nauwelijks genoeg damage doen om een beetje efficiënt packs te clearen, en dat is op Hard. Doe ik iets verkeerd, of ben ik teveel gewend aan de speelstijl van de WD?
Ik gebruik grofweg deze level-by-level build: http://teambrg.com/diablo-3/d3-demon-hunter-leveling-guide/
Als je pech hebt gehad met drops, probeer de blacksmith eens.
Het is tijdens het levellen naar 70 sowieso wel aan te raden om elke twee a drie levels of wanneer je met een volle tas naar huis portalled even naar het hoogst craftbare wapen te kijken bij de smitse. Dit versnelt het levellen zelf aanzienlijk.
Op level 24 heb je toegang tot een Leorics Crown met socket en Cains set: de xp zou je echt om te oren kunnen vliegen wat dat betreft. De speelstijl is wat actiever dan bij de WD; je moet veel beweeglijker zijn want je hebt geen minions om achter te schuilen (dat maakt je wapen nóg belangrijker). Elites een stukje kiten is niet inefficiënt wat dat betreft.
Op level 24 heb je toegang tot een Leorics Crown met socket en Cains set: de xp zou je echt om te oren kunnen vliegen wat dat betreft. De speelstijl is wat actiever dan bij de WD; je moet veel beweeglijker zijn want je hebt geen minions om achter te schuilen (dat maakt je wapen nóg belangrijker). Elites een stukje kiten is niet inefficiënt wat dat betreft.
Gefeliciteerd ouwe rups!!!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Quick question: ik speel sinds gisteravond samen met mijn vriendin Diablo 3 op de Xbox One, campaign, echter zij kan niets aanpassen bij The Mystic.
Het maakt niet uit of ik P1 ben of zij, ze kan alleen maar de dialoog aangaan.
Beiden hebben we een Xbox-account, ze speelt dus niet als guest mee.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 29-07-2017 19:37 ]
Campaign nog niet doorlopen .... dat hoeft maar een keer voor het ontlockebn van de MysticYonix schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:37:
Quick question: ik speel sinds gisteravond samen met mijn vriendin Diablo 3 op de Xbox One, campaign, echter zij kan niets aanpassen bij The Mystic.![]()
Prima guide, ik gebruik die ook meestal. Maar Let even op de eerste 2 openingszinnen..:) dh's zijn gewoon ruk om te levellen....DingK schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:24:
[...]
Oef, low-level grinden met de DH valt me zwaar. Op level 24 kan ik nog nauwelijks genoeg damage doen om een beetje efficiënt packs te clearen, en dat is op Hard. Doe ik iets verkeerd, of ben ik teveel gewend aan de speelstijl van de WD?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Nog veel mensen die Hardcore spelen dit seizoen?
Lijkt een beetje stil
Mag me toevoegen: Suicyder#2903
Lijkt een beetje stil
[ Voor 19% gewijzigd door Suicyder op 30-07-2017 13:50 ]
Na meer dan een jaar(misschien wel langer)geen Diablo 3 gespeeld te hebben ben ik dit weekend weer begonnen via dat gratis weekend op de Xbox en nu begint het toch wel weer heel erg te kriebelen.
D3 speelt op de console wel erg lekker weg moet ik eerlijk bekennen maar de playerbase zal niet zo groot zijn als op de PC, en daarnaast vermoed ik dat de communicatie (Guilds/channels/boosts etc) op de PC ook veel makkelijker is.
Denk dat ik toch maar weer ga installeren................
(hoop ook dat de Crusader beter is geworden
)
D3 speelt op de console wel erg lekker weg moet ik eerlijk bekennen maar de playerbase zal niet zo groot zijn als op de PC, en daarnaast vermoed ik dat de communicatie (Guilds/channels/boosts etc) op de PC ook veel makkelijker is.
Denk dat ik toch maar weer ga installeren................
(hoop ook dat de Crusader beter is geworden
[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 30-07-2017 15:18 ]
FUMES et CARNES
Ik heb intussen een powerleveltje gekregen van mijn lieftallige echtgenote. Vanmiddag chapter 2 gecleared, nadat ik wat builds heb bekeken en toegepast klikte de class en speelstijl ook ineens. Onwards and upwards!ZTeeVeR schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:27:
[...]
Prima guide, ik gebruik die ook meestal. Maar Let even op de eerste 2 openingszinnen..:) dh's zijn gewoon ruk om te levellen....
Kun je mij een diablofans linkje doen, ik kan hem niet vinden? Ik heb tot nu toe moeite een goede build te vinden, die ik prettig vind spelen voor mijn necroNephalem schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:44:
[...]
Ik ben redelijk snel geswitched naar trangoul summoner met life support mages. Dat vind ik persoonlijk fijner spelen maar boven de gr80 begint het dmg verschil met singularity mages langzaam voelbaar te worden. Dus voor pushing toch maar Rathma weer afgestoft.
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Vanavond samen met mijn vriendin Diablo verslagen (Campaign, Torment).
I must say, ze doet het best goed als Wizard @level 65!
Ik ben een Necromancer @level 66.
Morgen door naar Act V!
Morgen door naar Act V!
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 30-07-2017 23:04 ]
Even zoeken naar bloodmage van lord fluffy.Sparhawk schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:48:
[...]
Kun je mij een diablofans linkje doen, ik kan hem niet vinden? Ik heb tot nu toe moeite een goede build te vinden, die ik prettig vind spelen voor mijn necro
https://eu.battle.net/d3/...phalem-1159/hero/96829554
Dit is mijn setup. Nu generator IPV aura of frailty omdat ik tijdens bounties anders zonder essence zit bij bosses.
[ Voor 21% gewijzigd door Nephalem op 31-07-2017 03:10 ]
In de GoTHC clan (zie pagina 1) wordt nu, vers in Season 11, volop HC gespeeld. Je bent welkom om te joinen, natuurlijk.Suicyder schreef op zondag 30 juli 2017 @ 13:29:
Nog veel mensen die Hardcore spelen dit seizoen?
Lijkt een beetje stil
DH levellen inderdaad niet zo makkelijk als WD/Necro. Zijn erg afhankelijk van wapen en met levellen met name van een goede Quiver. Als je een goede Quiver hebt (die Chackram = Generator bijvoorbeeld) gaat het wel een heel stuk sneller.DingK schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:24:
[...]
Als je eenmaal lvl70 bent is het m.i. een van de makkelijkst te gearen characters. Erg goed in speedruns, waarbij de UE set nu de "gratis" set is. Verder met Impale set erg makkelijk om GR70 te halen.
[ Voor 57% gewijzigd door tollo71 op 31-07-2017 07:30 ]
Ik schreef het tussendoor al; na een powerleveltje heb ik intussen chapters 2 en 3 onder de gordel en de speelstijl van de class klikt ook al veel beter. Bij Kadala in drie pogingen een broek van de Shadow set gegambled, en nog ergens een Yang's Recurve vandaan geloot. Multishot FTW!tollo71 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:22:
[...]
In de GoTHC clan (zie pagina 1) wordt nu, vers in Season 11, volop HC gespeeld. Je bent welkom om te joinen, natuurlijk.
[...]
DH levellen inderdaad niet zo makkelijk als WD/Necro. Zijn erg afhankelijk van wapen en met levellen met name van een goede Quiver. Als je een goede Quiver hebt (die Chackram = Generator bijvoorbeeld) gaat het wel een heel stuk sneller.
Als je eenmaal lvl70 bent is het m.i. een van de makkelijkst te gearen characters. Erg goed in speedruns, waarbij de UE set nu de "gratis" set is. Verder met Impale set erg makkelijk om GR70 te halen.
@tollo71
Ik hoopte dat meesten op het community kanaal zaten ook, zit ook al in SG en 2 clans joinen kan niet.
Ben ondertussen solo op HC gekomen tot level 50, langzaamaan kom ik wel bij die 70 uit
Ik hoopte dat meesten op het community kanaal zaten ook, zit ook al in SG en 2 clans joinen kan niet.
Ben ondertussen solo op HC gekomen tot level 50, langzaamaan kom ik wel bij die 70 uit
Dit weekend nog een beetje voortgang geboekt op mijn Necromancer.
Voor Seasonal journey is Champion nu binnen. Ook GR60 is gecleared (met gemak).
Valt me eigenlijk best mee hoe spele het speelt met < 400 paragon, nog missende items (Tasker en Theo nog niet gezien bij Kadala of als drop en toch al 10k+ shards erin gestopt, had op een gegeven moment 12 set gloves in mijn stash).
Bij gebrek aan een Krysbin vraag ik me af of ik mijn CoE en Pandamonium Loop beter kan inwisselen voor een Focus en Restraint.
Ik heb een behoorlijke Focus gevonden (6% CHC, 44% CHD, socket en 471 int) en een redelijke Restraint ( 5% CHC, 33% CHD, socket en INT waarop ik nog een stat kan rerollen).
Huidige gear: https://eu.battle.net/d3/en/profile/pteer-2475/hero/96850266
Voor Seasonal journey is Champion nu binnen. Ook GR60 is gecleared (met gemak).
Valt me eigenlijk best mee hoe spele het speelt met < 400 paragon, nog missende items (Tasker en Theo nog niet gezien bij Kadala of als drop en toch al 10k+ shards erin gestopt, had op een gegeven moment 12 set gloves in mijn stash).
Bij gebrek aan een Krysbin vraag ik me af of ik mijn CoE en Pandamonium Loop beter kan inwisselen voor een Focus en Restraint.
Ik heb een behoorlijke Focus gevonden (6% CHC, 44% CHD, socket en 471 int) en een redelijke Restraint ( 5% CHC, 33% CHD, socket en INT waarop ik nog een stat kan rerollen).
Huidige gear: https://eu.battle.net/d3/en/profile/pteer-2475/hero/96850266
Ik lees al een tijdje hier mee. Heb Diablo III op de PC sinds lange tijd eindelijk na de introductie van de Necromancer weer eens opgepakt en gespeeld en ben weer hooked. Maandje of 2 geleden eindelijk eens mijn eerste char max lvl gemaakt. Ja, ik ben traag, maar game liever op mijn One of ik doe wat MMO's. En soms gewoon liever relaxt lezen.
Maar goed. De Necro al even pre season in het verhaal gegooid en in de season ben ik met een Crusader begonnen. Erg leuk, nu al max lvl en inmiddels al bezig met het laatste chapter voor de set/rewards. Moet alleen nog een Greater Rift op lvl 20 doen. Ik zoek nu alleen een beetje hoe ik dat moet doen. Gisteravond heb ik in ieder geval een lvl 13 grift gedaan, niet op tijd gecleared. Ja, noob question, I know. Hoop toch dat ik dat ook nog kan clearen voor het end of season.
Edit: Even de link naar mijn profile erbij gezet. Voor de duidelijkheid, deze build zal vast gigantische flaws hebben, maar ik vind hem zelf wel lekker spelen.
https://eu.battle.net/d3/...oth666-2859/hero/97113789
Maar goed. De Necro al even pre season in het verhaal gegooid en in de season ben ik met een Crusader begonnen. Erg leuk, nu al max lvl en inmiddels al bezig met het laatste chapter voor de set/rewards. Moet alleen nog een Greater Rift op lvl 20 doen. Ik zoek nu alleen een beetje hoe ik dat moet doen. Gisteravond heb ik in ieder geval een lvl 13 grift gedaan, niet op tijd gecleared. Ja, noob question, I know. Hoop toch dat ik dat ook nog kan clearen voor het end of season.
Edit: Even de link naar mijn profile erbij gezet. Voor de duidelijkheid, deze build zal vast gigantische flaws hebben, maar ik vind hem zelf wel lekker spelen.
https://eu.battle.net/d3/...oth666-2859/hero/97113789
[ Voor 11% gewijzigd door ElectricHead op 31-07-2017 10:58 ]
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Wellicht dat deze link je helpt: https://www.icy-veins.com...guide-patch-2-6-season-11ElectricHead schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:01:
Ik lees al een tijdje hier mee. Heb Diablo III op de PC sinds lange tijd eindelijk na de introductie van de Necromancer weer eens opgepakt en gespeeld en ben weer hooked. Maandje of 2 geleden eindelijk eens mijn eerste char max lvl gemaakt. Ja, ik ben traag, maar game liever op mijn One of ik doe wat MMO's. En soms gewoon liever relaxt lezen.
Heb je misschien ook een link naar je B.net profiel er zijn hier vast genoeg mensen die je nog tips kunnen geven.
[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 31-07-2017 10:12 ]
Gisteren Season Journal uitgespeeld en GR80 gehaald
Speel altijd HC en meestal haal ik 80 nooit want dan ga ik al is dood
Nog geen primal ancients gedropt gekregen helaas. en 80 is voor nu denk ik echt wel me max.
Me lifesafer passive procte gewoon 3 keer in GR80
Nog geen primal ancients gedropt gekregen helaas. en 80 is voor nu denk ik echt wel me max.
Wat voor build speel je op HC als ik mag vragen ?Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:17:
Gisteren Season Journal uitgespeeld en GR80 gehaaldSpeel altijd HC en meestal haal ik 80 nooit want dan ga ik al is dood
![]()
Speel zelf op softcore nu Rathma build, en zit op 87 maar ik zou er niet aan moeten denken om met die build op HC te spelen, elke winged assasin is zo een beetje een 1 shot tenzij ik ze snel genoeg snipe of slow
ja ook Rathma.Terence(x) schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:19:
[...]
Wat voor build speel je op HC als ik mag vragen ?
Speel zelf op softcore nu Rathma build, en zit op 87 maar ik zou er niet aan moeten denken om met die build op HC te spelen, elke winged assasin is zo een beetje een 1 shot tenzij ik ze snel genoeg snipe of slow
Is juist echt prima te doen op HC. wat ik niet snap zijn die mensen met Tragoul op HC (Ze zijn er niet heel veel) die zijn echt diehard en die build durf ik ook gewoon niet te proberen.
Ik heb wel een aanpassing gemaakt die ik niet in builds zie maar ik gebruik met Devour de Satiated en hierdoor heb ik gemiddeld constant 1.5mill health en dan kan ik zo'n charge nog overleven zonder dat gelijk me passive procced.
Dat zal alleen ook niet lang meer duren want dan doen ze alsnog genoeg damage.
hier me character: https://eu.battle.net/d3/...maniac-2603/hero/96837178
Nice ongeveer wat ik ook run, heb zelf alleen land of the dead ipv bloodrush op hogere GR en ik gebruik nemesis bracers om meer elites in me maps te krijgen aangezien ik die zo snel kan killen.
https://eu.battle.net/d3/...Lorune-2844/hero/96869630 dit is mijn profile.
Ik zit normaal op 1,2 mil hp voornamelijk om dus die winged assasin oneshots te voorkomen, tot nu toe gaat het goed tot 88 maar is nog lastig om die op tijd te clearen
https://eu.battle.net/d3/...Lorune-2844/hero/96869630 dit is mijn profile.
Ik zit normaal op 1,2 mil hp voornamelijk om dus die winged assasin oneshots te voorkomen, tot nu toe gaat het goed tot 88 maar is nog lastig om die op tijd te clearen
Ik ben op zoek naar mensen om mee te griften. Ik speel dit seizoen necro. Solo speel ik vooral Rathmas (tot 83 gekomen maar kan nog hoger). Alleen wil ik graag in groups spelen. Ik speel dan trag'oul met corpse lance. Mijn gear is redelijk goed, maar gems moeten nog hoger en gear moet nog augmented worden. Daarom zoek ik dus ook mensen om mee te spelen.
Belven#21565
Belven#21565
Op dit moment heb ik Dark Reaping in mijn build zitten, vraag me af of Life From death geen beter alternatief is hiervoor.
(2% Life en Essence per kill vs 20% kans op een health globe per corpse consumed die via de Reaper's Wraps weer 29% essence geeft).
(2% Life en Essence per kill vs 20% kans op een health globe per corpse consumed die via de Reaper's Wraps weer 29% essence geeft).
Reapers gaat je zeer zeker meer essence opleveren!_Peter2_ schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:00:
Op dit moment heb ik Dark Reaping in mijn build zitten, vraag me af of Life From death geen beter alternatief is hiervoor.
Pfff dapper hoor, HC zonder defensive gem.Ricmaniac schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:23:
[...]
ja ook Rathma.
Is juist echt prima te doen op HC. wat ik niet snap zijn die mensen met Tragoul op HC (Ze zijn er niet heel veel) die zijn echt diehard en die build durf ik ook gewoon niet te proberen.
Ik heb wel een aanpassing gemaakt die ik niet in builds zie maar ik gebruik met Devour de Satiated en hierdoor heb ik gemiddeld constant 1.5mill health en dan kan ik zo'n charge nog overleven zonder dat gelijk me passive procced.
Dat zal alleen ook niet lang meer duren want dan doen ze alsnog genoeg damage.
hier me character: https://eu.battle.net/d3/...maniac-2603/hero/96837178
Ik ben nog niet zo ver gekomen, plan ooit
Ik gebruik de Pestilence set. En dan vooral CE / Bone spear. Gaat wel aardig, maar boven de GR40 krijg ik problemen (op HC). Vooral met de bosses. Ik zie eigenlijk zelf weinig mogelijkheid tot verbetering (behalve gems verder uppen, en ancients zoeken).
Iemand tips?
https://eu.battle.net/d3/...ervanc-2232/hero/96984121
Iemand tips?
[ Voor 11% gewijzigd door caspervc op 31-07-2017 14:10 ]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Een ander set proberen...caspervc schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:08:
Ik gebruik de Pestilence set. En dan vooral CE / Bone spear. Gaat wel aardig, maar boven de GR40 krijg ik problemen (op HC). Vooral met de bosses. Ik zie eigenlijk zelf weinig mogelijkheid tot verbetering (behalve gems verder uppen, en ancients zoeken).
Iemand tips?
Zover ik heb begrepen is Pestilence het meest crappy set van dit season.
Zijn nog genoeg dingen die je kan aanpassen:) Shoulders(cube), Neckless, wapen (in cube) boots naar set en andere gloves, mage ring vervangen voor Cooldown reduction ring!caspervc schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:08:
Iemand tips?
Denk ook dat je skills nog niet optimaal zijn! Skeleton en mages niet nodig in de pestillence build ga voor een golem. corpse explosion niet gebruiken omdat dat je free corpse lance in de weg zit. devour pakken met aura rune om je corpses automatisch te gebruiken!
Pestilence is legit de slechtste set die er bestaat.caspervc schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:08:
Iemand tips?
In Hardcore zou ik echt Rathma aanraden.
ja het scheelt dat je als necromancer/wizard ook toughness erbij krijgt als je intelligence Gemd.3xNix schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:01:
[...]
Pfff dapper hoor, HC zonder defensive gem.
Ik ben nog niet zo ver gekomen, plan ooit
En op zo'n hoog niveau maakt de toughness eigenlijk zo weinig uit want je passive wordt alsnog wel geprocced
Waarom aura rune als je cannibalize ook gewoon kunt spammen dmv num lock of macro?mfneed schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:03:
[...]
Zijn nog genoeg dingen die je kan aanpassen:) Shoulders(cube), Neckless, wapen (in cube) boots naar set en andere gloves, mage ring vervangen voor Cooldown reduction ring!
Denk ook dat je skills nog niet optimaal zijn! Skeleton en mages niet nodig in de pestillence build ga voor een golem. corpse explosion niet gebruiken omdat dat je free corpse lance in de weg zit. devour pakken met aura rune om je corpses automatisch te gebruiken!
Zie trouwens dat jij trag ouls speelt met mages! Hoe ver kom je hier mee?Nephalem schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:16:
[...]
Waarom aura rune als je cannibalize ook gewoon kunt spammen dmv num lock of macro?
Wat items hiervoor gewisseld en de passive dark reaping ipv die globe passive! kom niet door mn essence heen zo:D alleen wel iets meer sqeesy heb ik het gevoel! ( https://eu.battle.net/d3/en/profile/Needs-2602/hero/97834174 )
EDIT: i know, helm gem moet ik aanpassen en ik twijfel om op de neckless om de 10chc naar cdr te rerollen...
[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 01-08-2017 08:13 ]
Om even terug te komen op mijn vorige post. Ik heb inmiddels gisteravond de grift lvl 13 gehaald en heb nu de mogelijkheid om lvl 14 te doen. Mijn vraag inzake de grifts is dus opgelost. Ging gisteravond stuk beter dan de vorige keer.
Heeft de moeilijkheidsgraad die je kiest waarop je de adventuremode/game start nog invloed op de moeilijkheidsgraad van de grift eigenlijk? Ik vraag dit omdat er bij lvl 13 Torment 2 staat en ik de moeilijkheid op expert had staan. De vorige zat ik op torment 2 bij de moeilijkheidsgraad. Deze leek veel makkelijker te gaan, of is dat schijn?
Hoe lang loopt een season gemiddeld trouwens?
Heeft de moeilijkheidsgraad die je kiest waarop je de adventuremode/game start nog invloed op de moeilijkheidsgraad van de grift eigenlijk? Ik vraag dit omdat er bij lvl 13 Torment 2 staat en ik de moeilijkheid op expert had staan. De vorige zat ik op torment 2 bij de moeilijkheidsgraad. Deze leek veel makkelijker te gaan, of is dat schijn?
Grifts hebben hun eigen niveau, het niveau staat zoals je al ziet achter het grift nummer! dus grift 13 is dan eigenlijk het niveau van torment 2ElectricHead schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:14:
Om even terug te komen op mijn vorige post. Ik heb inmiddels gisteravond de grift lvl 13 gehaald en heb nu de mogelijkheid om lvl 14 te doen. Mijn vraag inzake de grifts is dus opgelost. Ging gisteravond stuk beter dan de vorige keer.![]()
Dan zat ik dus gister beter in de flow waardoor ik hem nu fluitend haalde.mfneed schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:16:
[...]
Grifts hebben hun eigen niveau, het niveau staat zoals je al ziet achter het grift nummer! dus grift 13 is dan eigenlijk het niveau van torment 2
De moeilijkheidsgraad bij de start van de game heeft geen invloed op de moeilijkheidsgraad van je grift. Dit is enkel het geval bij gewone rifts.ElectricHead schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:14:
Om even terug te komen op mijn vorige post. Ik heb inmiddels gisteravond de grift lvl 13 gehaald en heb nu de mogelijkheid om lvl 14 te doen. Mijn vraag inzake de grifts is dus opgelost. Ging gisteravond stuk beter dan de vorige keer.![]()
Een season loopt drie maanden. De exacte einddatum is nog niet bekend. Blizzard maakt dat doorgaans enkele weken voor het einde bekend.
Hebben ze trouwens de gem Molten Wilderbeest aangepast? Zag gister tot mijn verbazing dat die een shield geeft aan de hand van je life per sec... dacht altijd (of in het verleden) dat het om 200% van je totale health ging?
Nee, die is niet veranderd. Shield is altijd al op basis van je life/sec geweest.mfneed schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:57:
Hebben ze trouwens de gem Molten Wilderbeest aangepast? Zag gister tot mijn verbazing dat die een shield geeft aan de hand van je life per sec... dacht altijd (of in het verleden) dat het om 200% van je totale health ging?
Ik doe er t13 runs mee en GR's tot 75. Gr80 lukt ook maar gaat langzamer dan Rathma met singularity mages.mfneed schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:11:
[...]
Zie trouwens dat jij trag ouls speelt met mages! Hoe ver kom je hier mee?Gister zelf mn build omgegooid naar rathma + simulacrum.
Trang ouls speelt vind ik relaxter omdat je niet de hele tijd hoeft te focussen op essence generation. Gewoon bone armor actief houden, mages op 10 houden en doorlopen.
Gelukkig, dan heb ik nog even om van lvl 13 naar lvl 20 te komen om de chapters allemaal af te sluiten voor de laatste chievo.Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:50:
[...]
Een season loopt drie maanden. De exacte einddatum is nog niet bekend. Blizzard maakt dat doorgaans enkele weken voor het einde bekend.
Daar heb je doorgaans tijd genoeg voor. Mocht je hulp nodig hebben, stuur gerust ingame een berichtje, of hier op het forum.ElectricHead schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:56:
[...]
Gelukkig, dan heb ik nog even om van lvl 13 naar lvl 20 te komen om de chapters allemaal af te sluiten voor de laatste chievo.
Het begint pas na die GR20.ElectricHead schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:56:
[...]
Gelukkig, dan heb ik nog even om van lvl 13 naar lvl 20 te komen om de chapters allemaal af te sluiten voor de laatste chievo.
Het wordt wel eenvoudiger als je de 3e gift binnen hebt, (6 piece bonus geeft vaak een enorme boost).
Zie: https://d3resource.com/journey/ voor alle levels en de benodigdheden.
Maar zoals Deadsmell al zei, stuur gerust een berichtje in game of op het forum als je hulp nodig hebt.
Heb net even gekeken naar je build.
Door je 4 stuks Rolands heb je een enorme boost op je Shield Bash en je Sweep Attack.
Je kunt eens kijken hoe je deze in je build mee kunt nemen.
Tevens kun je door die skills te gebruiken vaker je Law of Valor vaker activeren (door de s tuks bonus van Rolands).
[ Voor 42% gewijzigd door _Peter2_ op 01-08-2017 11:12 . Reden: Opmerking over build toegevoegd ]
Viel me trouwens mee hoe snel GR70 te doen was met de Necro. Had suboptimale gear: geen T&T, geen juiste ringen en amu en gems slechts rond level 25. Toch maar weinig pogingen nodig gehad._Peter2_ schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:04:
[...]
Het begint pas na die GR20.
Het wordt wel eenvoudiger als je de 3e gift binnen hebt, (6 piece bonus geeft vaak een enorme boost).
Zie: https://d3resource.com/journey/ voor alle levels en de benodigdheden.
Maar zoals Deadsmell al zei, stuur gerust een berichtje in game of op het forum als je hulp nodig hebt.
Heb net even gekeken naar je build.
Door je 4 stuks Rolands heb je een enorme boost op je Shield Bash en je Sweep Attack.
Je kunt eens kijken hoe je deze in je build mee kunt nemen.
Tevens kun je door die skills te gebruiken vaker je Law of Valor vaker activeren (door de s tuks bonus van Rolands).
IK snap niet hoe jullie dat doen, mij lukt het niet.Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:18:
[...]
Viel me trouwens mee hoe snel GR70 te doen was met de Necro. Had suboptimale gear: geen T&T, geen juiste ringen en amu en gems slechts rond level 25. Toch maar weinig pogingen nodig gehad.
Battletag: Iigy#2192
Ik doe het rustig aan. Heb (met redelijk gemak) GR60 gehaald met suboptimale gear. (Amper ancients, matige ringen en geen T&T).Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:18:
[...]
Viel me trouwens mee hoe snel GR70 te doen was met de Necro. Had suboptimale gear: geen T&T, geen juiste ringen en amu en gems slechts rond level 25. Toch maar weinig pogingen nodig gehad.
Ben nog wat aan het stoeien met het optimaliseren van mijn build, maar werk nu gewoon chapter voor chapter af.
Eerst maar eens 3 gems naar 45 werken, een Conquest gedaan zien te krijgen en nog 11 powers extracten.
Progress
Welke build gebruik je? Ik heb grift 70 gehaald met de build die je in mijn profiel ziet.mosselmossel schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:20:
[...]
IK snap niet hoe jullie dat doen, mij lukt het niet.
Waarom rubies in je gear?Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:25:
[...]
Welke build gebruik je? Ik heb grift 70 gehaald met de build die je in mijn profiel ziet.
Voor de extra armor. Ik was een tijd erg squishy. Ook een tijdje een iets andere build gespeeld waarbij het nog erger was.
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Iigy-2192/hero/96875715Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:25:
[...]
Welke build gebruik je? Ik heb grift 70 gehaald met de build die je in mijn profiel ziet.
das op zich wel slim, mijn ervaringen met Necro is dat ik af en toe van uit het niets word geoneshot door een witte mob.Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:29:
[...]
Voor de extra armor. Ik was een tijd erg squishy. Ook een tijdje een iets andere build gespeeld waarbij het nog erger was.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Daarmee moet het toch lukken, die GR70. Ik zou alleen Dark Reaping vervangen door een passive die je extra damage geeft, want met Devour heb je DR niet echt nodig.
Heb ik ook nog regelmatig. Vooral die nare springbeesten uit Act V.ShadowSaiyan schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:31:
[...]
das op zich wel slim, mijn ervaringen met Necro is dat ik af en toe van uit het niets word geoneshot door een witte mob.
[ Voor 31% gewijzigd door Deadsmell op 01-08-2017 11:37 ]
Wat is de necromancer heerlijk overpowered. Met een wizard was ik langer bezig voordat ik GR75 kon halen 
Wil wel nog een keer overstappen naar een andere build, maar voorlopig doet dit het best prima: https://eu.battle.net/d3/...hester-2625/hero/97218883
Wil wel nog een keer overstappen naar een andere build, maar voorlopig doet dit het best prima: https://eu.battle.net/d3/...hester-2625/hero/97218883
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Krijg je met die variant genoeg essence binnen om altijd vier mages actief te hebben?Chester schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:42:
Wat is de necromancer heerlijk overpowered. Met een wizard was ik langer bezig voordat ik GR75 kon halen
Ik snap dat dus niet, bijna dezelfde build, maar jij hebt 80k damage en ik 44. Hoe dan? En ook twee keer zo veel toughness.Chester schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:42:
Ik moet dit spel dus nog echt leren, speel het nog maar twee maanden,d us misschien domme vragen, maar ja, anders leer ik het nooit.
Ik gebruik dezelfde build en met de skill 'Devour' lukt dat zeker.Deadsmell schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:54:
[...]
Krijg je met die variant genoeg essence binnen om altijd vier mages actief te hebben?
@Chester Hoe doe jij de rotation qua skills. Ik doe eerst curses > frenzy > mages > devour > mages, etc. En dan door naar de volgende groep
True, maar Chester heeft geen Devour in zijn build. Vandaar de vraag.Anno schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:01:
[...]
Ik gebruik dezelfde build en met de skill 'Devour' lukt dat zeker.
@Chester Hoe doe jij de rotation qua skills. Ik doe eerst curses > frenzy > mages > devour > mages, etc. En dan door naar de volgende groep
Let op:
[Multi] Diablo IV
[Multi] Diablo IV