Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Tektoon schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 01:11:
Nou, ik heb nog nooit zo'n snel seizoen gedraaid. Binnen vijf gems meteen trapped/powerful/enforcer. Voor ik m'n 6 piece binnen had had ik ook al een complete Jesseth en een krysbin/nailuj/compas rose. Nemesis valt ook net binnen. Ancient buff belt aan en sprinten maar. oOo
Dan heb je mazzel :), zelf ook geluk gehad bij mijn eerste rare upgrade in de cube. Direct een ancient Dawn voor mijn DH. Ok de rolls erop zijn slecht, maar het blijft een goed wapen voor mijn builds. Nu de rest van de nodige gear nog, nu de gratis set compleet is moet T6/7 wel lukken en is het eerst bounties spammen voor RRoG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Welke speedbuild kiezen jullie voor de necro?
Ik vind een build gebaseerd op mages nogal clunky omdat je ze continu moet respawnen, maar heb nog niet alle gear voor een CE build.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:30
Gisteren wat verder gekomen op mijn seasonal Necromancer.

Qua sets boek ik vooruitgang (Journey Chapter I-IV voltooid, dus compleet set Rathma). Verder ook een Jesseth waarbij het shield Ancient is (met crap rolls).

Wat zou ik het best kunnen rerollen op dat shield?

Link naar de necromancer

Qua build is het nog tweaken...maar GR40 ging simpel.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35

scorpie

Supra Addict

Hmm zuur.. computer liep gisteren vast tijdens gevecht met Ghom, en toen was ik m'n eerste (en enige) lvl 68 hardcore character kwijt.. :(

(Heb niet zoveel game tijd, ik weet dat je lvl 70 kunt worden in vrij weinig tijd als je in groups playt ;p )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Wat kiest iedereen voor een conquests? Ik ga op het laatste journey chapter af voor de stash tab en heb geen zin om er teveel tijd in te stoppen. Avarice/Divinity... Boss Mode? Hoe goed is Speed Demon te doen tegenwoordig?
Nephalem schreef op zondag 23 juli 2017 @ 01:09:
Ik vind een build gebaseerd op mages nogal clunky omdat je ze continu moet respawnen, maar heb nog niet alle gear voor een CE build.
Die Rathma set gaat best hard voor mij. Op TX heb ik aan de aanwezigheid van 4 mages genoeg (twee keer drukken dus) om mijn skeletons alles te laten oneshotten waardoor ik zelf kan blijven doorlopen en automatisch mijn essence blijf bijvullen met corpses.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Ik ben gewoon zo slecht in het spelletje. Snap er geen zak van. Ik red gr20 nog niet eens op para 86

Nou ja, bij de derde poging dan. 47 seconden over.

[ Voor 21% gewijzigd door mosselmossel op 23-07-2017 16:11 ]

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
mosselmossel schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:55:
Ik ben gewoon zo slecht in het spelletje. Snap er geen zak van. Ik red gr20 nog niet eens op para 86

Nou ja, bij de derde poging dan. 47 seconden over.
Je paragon level heeft er niet heel veel mee te maken. Het gaat er op dat punt meer om of je geluk hebt gehad met goede gear drops. En of je een goede build hebt gemaakt natuurlijk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
RocketKoen schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:17:
[...]

Je paragon level heeft er niet heel veel mee te maken. Het gaat er op dat punt meer om of je geluk hebt gehad met goede gear drops. En of je een goede build hebt gemaakt natuurlijk.
Nou ja, ik heb een beetje de standaard build met bone spikes en mages. En ik had toen nog maar vier delen van de set.

Maar ik ben ook gewoon niet zo goed :D

[ Voor 4% gewijzigd door mosselmossel op 23-07-2017 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Tektoon schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:09:
Wat kiest iedereen voor een conquests? Ik ga op het laatste journey chapter af voor de stash tab en heb geen zin om er teveel tijd in te stoppen. Avarice/Divinity... Boss Mode? Hoe goed is Speed Demon te doen tegenwoordig?
Ik heb Speed Demon al zonder er voor te gaan. Hadden een goede rift en een DH die alles one shot. Je moet een klein beetje mazzel hebben met de rift, maar Speed Demon is gewoon een eitje. Zeker als je er met een team van 4 voor gaat en leuke gear hebt.

Dan heb je nog Boss Mode of Divinty of Avarice. Deze zijn niet zo lastig, Boss Mode kun je met twee man doen, waarbij één de bossen sloopt terwijl de andere naar de volgende loopt (zo heb ik het vorig season gedaan). Maar goed ik heb altijd veel meer moeite met de set dungeons. Dus ik zit nog vast bij de eerste set dungeon die je moet doen :P. Tijd zat aangezien het season pas net is begonnen en ik vermaak me prima met mijn DH (als nu die boog en kruisboog eens dropte ....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Tot nu toe niet echt veel lol met mijn Necro, het schiet niet op, Mages moeten constant opnieuw gecast worden en ik heb dan geen resources meer.
Voornamelijk wachten op mijn skellies, geen idee wat ik fout doe.
CE gaat ook niet meer lekker na lvl 70 bereikt te hebben.
En alleen maar achter anderen aan te hobbelen, daar beleef ik geen plezier aan.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

sorcees schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:01:
Tot nu toe niet echt veel lol met mijn Necro, het schiet niet op, Mages moeten constant opnieuw gecast worden en ik heb dan geen resources meer.
Voornamelijk wachten op mijn skellies, geen idee wat ik fout doe.
CE gaat ook niet meer lekker na lvl 70 bereikt te hebben.
En alleen maar achter anderen aan te hobbelen, daar beleef ik geen plezier aan.
Ik had precies hetzelfde. Ik vond die rathma mage build niet tof. Constant casten, kreeg er gewoon pijn in m'n vingers van.

Gelukkig had ik de volle set Inarius al. Dus daar ben ik nu mee aan het spelen. Gisteren een GR70 gehaald en heb er veel meer plezier van. In de loop van de week maar ff kijken of ik wat kan maken van de traghul set. Schijnt toch de beste set te zijn. Maar eerst ff jagen op een ancient wapen, ik merk dat ik nu vooral daardoor tegengehouden word. Al kan dat wapen nu ook primal ancient zijn natuurlijk :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
gisteren eindelijk begonnen met het seizoen, was het weekend pleite dus weinig kunnen spelen. Beetje snel door wat bounties heen gemept, nu lvl 42 DH. Vanavond weer verder. Bounties en lvlen gaat best rap.
Staat er ergens een lijst met wat je season achivements zijn/te doen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:47

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:49

Luukwa

o/

Toen deed ik een quick equip uit de armory en is bijne heel mijn season set weg.. lekker dan.
Niet in de stash, niet in mijn mail en op de grond ligt het ook niet.

Goed bezig Blizzard!

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Begonnen met de Rathma's set en nu overgestapt naar Inarius. Dat is echt chill om mee te spelen. Easy gameplay en je bent enorm tanky (>200 miljoen toughness met buffs). Nadeel van Rathma's is dat je afhankelijk bent van de Ring die zorgt dat je dubbele mages cast, die ook nog eens max 4 seconden langer blijven staan (+25% passive is dus nog een extra seconde). Die ring heb ik ook nog niet....

Kan nu GR75 aan met Inarius, dus voorlopig mijn gems lvlen en paragons lvlen. Having fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wrvk82 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:53:
Begonnen met de Rathma's set en nu overgestapt naar Inarius. Dat is echt chill om mee te spelen. Easy gameplay en je bent enorm tanky (>200 miljoen toughness met buffs). Nadeel van Rathma's is dat je afhankelijk bent van de Ring die zorgt dat je dubbele mages cast, die ook nog eens max 4 seconden langer blijven staan (+25% passive is dus nog een extra seconde). Die ring heb ik ook nog niet....

Kan nu GR75 aan met Inarius, dus voorlopig mijn gems lvlen en paragons lvlen. Having fun!
Daarom level ik altijd solo als ik aan een season begin. Dan vlieg je niet zo snel door de levels heen en is je kans om dat soort items op lage level te vinden wat groter. Had die dubbele mage ring heel vroeg in het spel en na level 70 kon 'ie meteen de cube in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ben dit seizoen Barbarian gegaan, ben 66. De leveling build van icy veins met Rend kan ik niets mee. Ik ben continue Fury starved. Heb zelf een build gemaakt waarbij ik bijna continue kan whirlwinden en nu in torment 2 level. Nog 4 levels en dan een build zoeken waarvan ik de speelstijl kan waarderen. IIG niet die starter build van icy veins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 18:10
Ik ben nou door de campaign aan het spelen met de necro, want had ik nog niet gedaan op pc. Die ring heb ik nog niet maar wel een wapen dat per essence die je max hebt ik meen een halve procent extra damage doet. Ik vlieg nou op master door de content heen. Mijn skellies doen al flink schade en als ik een mage cast met max essence (met de rune om alles in één mage te pompen) dan valt helemaal alles om. Verder rustig mee hobbelen, bone spikes spammen en regelmatig devouren en dan zit mijn essence in no time weer vol. Vind het best lekker gaan vooralsnog.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Laatst online: 10:15
Necro is wel een relaxed class om te spelen, maar zonder die ring is het echt een nachtmerrie met die nieuwe set, dit weekend tot P525 gekomen (had vrijdag vrij...) en Gr71 gedaan zodat ik Primal ancient drops kan krijgen.

Deze week maar eens wat van de andere sets testen om te zien hoe die spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Die KADALA is ZO vervelend. Man man man.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Necro is inderdaad een vrij relaxed class om te spelen. Toch vind ik hem niet altijd even lekker reageren. Vooral de skeleton command en skeleton mage spells hebben nogal de neiging om niet te casten als je ook je M1 skill (bone spikes in mijn geval) ingedrukt houd. Terwijl je curses (zoals decrepify) en blood rush wel blijven werken.

Ik ben zelf begonnen met een skeleton archer variant waarmee ik de grift 20 gedaan heb voor 6pc rathma's. Daarna toen ik wat beter gear (oa dubbele skele mage ring) gevonden ben ik overgestapt naar een singularity mage variant met bone armor voor extra toughness. Daarnaast heb ik ook een trag-oul blood gift mage set gemaakt, maar daar krijg ik de kriebels van als ik die speel. Mijn hp gaat daar als een malle op en neer (niet zo vreemd, 10% hp cost per skeleton mage spell cast).

Nu is het nog zoeken naar een build met daadwerkelijk mobility. Ik merk dat als ik in groepsverband bijvoorbeeld bounties doe ik erg traag ben tov andere in de groep. Vooral wanneer ik moet zoeken in een bounty naar de objective. Enkel zijn veel builds voor necro gebasseerd op skele mages -of- land of the dead (120s cd spell). Beide zijn voor mijn gevoel niet echt bijzonder "snel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werkt het eigenlijk met campaign progress buiten season? Ik zag aan mijn battle.net profiel dat ik al mijn campaign progress kwijt was. Ik wist in de eerste instantie niet hoe dat kwam. Met de Necromancer de campaign vervolgens doorlopen en na de start van season 11 de Necro geïmporteerd. Campaign progress is nu weer weg, want verse start. Ik verwacht dat ik die progress na het season weer terug krijg, ook al doe ik tijdens season geen campaign, maar de ervaring leert dus anders. Is dat een bug, of hoort het zo te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-10 21:08
deTwisj schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:00:
Necro is inderdaad een vrij relaxed class om te spelen. Toch vind ik hem niet altijd even lekker reageren. Vooral de skeleton command en skeleton mage spells hebben nogal de neiging om niet te casten als je ook je M1 skill (bone spikes in mijn geval) ingedrukt houd. Terwijl je curses (zoals decrepify) en blood rush wel blijven werken.

Ik ben zelf begonnen met een skeleton archer variant waarmee ik de grift 20 gedaan heb voor 6pc rathma's. Daarna toen ik wat beter gear (oa dubbele skele mage ring) gevonden ben ik overgestapt naar een singularity mage variant met bone armor voor extra toughness. Daarnaast heb ik ook een trag-oul blood gift mage set gemaakt, maar daar krijg ik de kriebels van als ik die speel. Mijn hp gaat daar als een malle op en neer (niet zo vreemd, 10% hp cost per skeleton mage spell cast).

Nu is het nog zoeken naar een build met daadwerkelijk mobility. Ik merk dat als ik in groepsverband bijvoorbeeld bounties doe ik erg traag ben tov andere in de groep. Vooral wanneer ik moet zoeken in een bounty naar de objective. Enkel zijn veel builds voor necro gebasseerd op skele mages -of- land of the dead (120s cd spell). Beide zijn voor mijn gevoel niet echt bijzonder "snel".
Als ik in zo'n speedfarm groep terecht kom dan gooi ik eigenlijk alleen maar curses. Dan doe je tenminste nog (de laatste) 15% damage :P
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:13:
Hoe werkt het eigenlijk met campaign progress buiten season? Ik zag aan mijn battle.net profiel dat ik al mijn campaign progress kwijt was. Ik wist in de eerste instantie niet hoe dat kwam. Met de Necromancer de campaign vervolgens doorlopen en na de start van season 11 de Necro geïmporteerd. Campaign progress is nu weer weg, want verse start. Ik verwacht dat ik die progress na het season weer terug krijg, ook al doe ik tijdens season geen campaign, maar de ervaring leert dus anders. Is dat een bug, of hoort het zo te werken?
Als je een character importeert naar season, dan ben je alles kwijt behalve de naam.

[ Voor 20% gewijzigd door RocketKoen op 24-07-2017 11:14 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:13:
[...]
Als ik in zo'n speedfarm groep terecht kom dan gooi ik eigenlijk alleen maar curses. Dan doe je tenminste nog (de laatste) 15% damage :P

Als je een character importeert naar season, dan ben je alles kwijt behalve de naam.
Je stats houd je ook allemaal. Aantal elite kills e.d. Ik had daarom verwacht dat de campaign progress ook zou blijven bestaan. Of in ieder geval dat je die na season weer terug zou krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 24-07-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 16:42
Nephalem schreef op zondag 23 juli 2017 @ 01:09:
Zit met dezelfde vraag, kan niet echt iets vinden wat super werkt op T13.
Meeste is heel squishy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ik speel blood mage, werkt super. Ik stuiter in ongeveer 3 minuten door een gr60 heen zonder super gear dus neem aan dat t13 ook wel goed gaat. Zie sig en zoek m'n season necro voor de setup. Alleen begin is tricky omdat m'n dmg reduction dan nog niet opgebouwd is.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:13:
Volgens mij hoort dat zo te werken :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Nephalem schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:38:
Ik speel blood mage, werkt super. Ik stuiter in ongeveer 3 minuten door een gr60 heen zonder super gear dus neem aan dat t13 ook wel goed gaat. Zie sig en zoek m'n season necro voor de setup. Alleen begin is tricky omdat m'n dmg reduction dan nog niet opgebouwd is.
Wat ik niet snap aan je build is je Dayntee's binding.
Je gebruikt geen decrepify, maar draagt wel een Dayntee's. Wat voor nut heeft die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Laatst online: 17:48
_Peter2_ schreef op maandag 24 juli 2017 @ 11:51:
[...]

Wat ik niet snap aan je build is je Dayntee's binding.
Je gebruikt geen decrepify, maar draagt wel een Dayntee's. Wat voor nut heeft die dan?
Daar zou een WH beter passen idd 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Die moet je dan wel ff vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
UTADDICT schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:06:
Die moet je dan wel ff vinden.
Tja, das altijd een lastige he... _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe kom jij zo hoog in toughness? M'n beste poging nu is 120M (buffed) en dan lever ik behoorlijk in op damage output.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Nadeel van Rathma's is dat je afhankelijk bent van de Ring die zorgt dat je dubbele mages cast, die ook nog eens max 4 seconden langer blijven staan (+25% passive is dus nog een extra seconde). Die ring heb ik ook nog niet....
Die ring kan je met 50% chance gamblen op lvl 1 begreep ik later. Dus je kunt 'm meteen van in het begin hebben. Zelf vond ik er eentje rond lvl 30.
sorcees schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:01:
ye-roon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:08:
[...]
Ik had precies hetzelfde. Ik vond die rathma mage build niet tof. Constant casten, kreeg er gewoon pijn in m'n vingers van.
Ik cruise nu op grift 67 en ik cast helemaal niet constant mages... 8)7 Ik houd alleen bone spikes ingedrukt en verder druk ik af en toe op de mage knop. Net zo vaak als ik kan bloodrushen ongeveer. Zolang je er vier hebt rondzweven zit je aan je max van je set damage buff. En die ring kan je dus op lvl 1 krijgen. Met devouring aura is je essence ook bijna direct weer aangevuld na een mage/singularity cast. Qua speelstijl is 'ie voor mij net zo ontspannen als een WD pet built.

[ Voor 50% gewijzigd door Tektoon op 24-07-2017 12:23 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Laatst online: 04-11-2023
Tektoon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:16:
[...]

Die ring kan je met 50% chance gamblen op lvl 1 begreep ik later. Dus je kunt 'm meteen van in het begin hebben. Zelf vond ik er eentje rond lvl 30.
Gouden tip als dit klopt. Kan ik proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Diablo 3 heeft op mijn systeem opeens last van haperingen. :S Ik heb de meest recente Nvidia-driver opnieuw geïnstalleerd en ook het spel verplaatst (via een herinstallatie) naar een SSD, maar het mag niet baten en dat met 200+ FPS @1440p. :(

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb nog niet eerder last gehad van dit probleem bij Diablo 3. Misschien 'patch related'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Tektoon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:16:
[...]

[...]
Bij Kadala?
Dan ff een extra necro aanmaken, voor de ring, voor de cube.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

sorcees schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:52:
[...]

Bij Kadala?
Damn, dit had ik gisteren moeten weten! Vanavond meteen doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-10 13:21
Dit seizoen ben ik begonnen met de Necromancer op HC, aangezien je standaard begint met de Rathma set (Season Journey).
Ben ik hiermee begonnen om de andere sets te verzamelen. Voor de mensen die nog geen Nerco hebben gespeeld even een overzichtje.
  • Rathma = Pet Build
  • Trang-Oul = Life spender build
  • Inarius = Bone Storm
  • Pestilence = Bone Spear
Persoonlijk hou ik ervan om een constante damage build te maken. Dit wil zeggen, rondlopen en casten zonder te wachten op super lange cooldowns.
Dus een one hit wonder Trang-Oul valt voor mij snel af. Wel erg gaaf om binnen een paar seconden drie elite packs neer te leggen maar dat wachten past niet zo goed bij me.
Ben nog niet echt toegekomen aan een Inarius build te maken, deze zal voor mij sowieso alleen voor teams zijn. Nog helemaal geen ervaring met Pestilence.

Tot nog toe bevalt de Rathma's set goed, wel behoorlijk squishy als je nog niet alle buffs opgebouwd hebt.
Voor deze set zijn er maar twee dingen belangrijk, hoeveel essence kan ik terug krijgen en hoeveel is mijn maximale essence.
Er zijn behoorlijk wat opties qua Rathma. Het moeilijke zit in de keuze van een skills, passives, ringen, amulet, bracers en chest.

Skills:
Bone Spikes - Sudden Impact (Essence generator)
Skeletal Mage - Singularity (Verplicht)
Decrepify - Dizzying Curse (Verplicht voor de belt)
Command skeleton - freezing grasp (Slow), dark mending (Heal) of frenzy (25%ias).
Bone Armor - Harvest of Anguish
Devour - Canabalize of Command skeleton - Dark mending
Simulacrum - Reservoir en Land of the Dead - Frozen Lands
Blood Rush en Command skeleton - Dark mending

Passives:
Extended Servitude (Verplicht)
Final Service (Verplicht op HC)
Overwelming Essence (Verplicht)
Spreading Malediction = 1% damage bonus per monster die een curse heeft.
Life from Death = 20% kans op health globes als je een corpse gebruikt.

Ringen:
Circle of Nailuj's Evol (Verplicht)
Compass Rose
Krysbin's Sentence = 100% extra damage met een movement slow or impairing effect, 300% met twee verschillende movement slow or impairing effect.
Convention of Elements = 200% extra damage, met maar drie cycles op de necromancer dus 33% uptime.
Ring of Royal Grandeur = 1 set item minder.
Obsidian Ring of the Zodiac

Amulet:
Haunted Visions = Dubbele Simulacrum duratie
Wisdom of Kalan = 5 extra stacks (maximum 15) op bone armor.
Hellfire Amulet
Traveler's Pledge

Bracers:
Reaper Wraps = 30% Resource regen als er een health globe opgepakt wordt.
Nemesis Bracers

Chest:
Rathma chest = Set bonus, RorG niet nodig.
Requiem Cereplate = Devour geeft 100% meer essence en life terug.

Al met al zoveel opties en combo's.
Vanavond maar weer eens wat testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Requiem Chestplate is ook zeldzaam. Heb er al 11K shards in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-10 13:21
UTADDICT schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:34:
Heb er momenteel vier, maar zoals met alles in diablo.
Luck needs to be on your side.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Yonix schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:44:
Diablo 3 heeft op mijn systeem opeens last van haperingen. :S Ik heb de meest recente Nvidia-driver opnieuw geïnstalleerd en ook het spel verplaatst (via een herinstallatie) naar een SSD, maar het mag niet baten en dat met 200+ FPS @1440p. :(

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb nog niet eerder last gehad van dit probleem bij Diablo 3. Misschien 'patch related'?
Ik heb helaas precies hetzelfde, performance issues terwijl dat helemaal niet zou mogen, soms een kleine happering.... Ben er zelf ook nog niet achter waarin het zit, met opties al aan het klooien geweest maar geen resultaat. Wil het nog ff in de launch settings proberen, 32/64 bit. Mocht je de oplossing hebben laat het ff weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

sorcees schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:52:
[...]
Bij Kadala?
wrvk82 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:37:
[...]
Gouden tip als dit klopt. Kan ik proberen vanavond.
UTADDICT schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Damn, dit had ik gisteren moeten weten! Vanavond meteen doen!
Ja dat werd in de chat gezegd donderdag. Ik kan geen bevestiging vinden van welk level je moet zijn. Het item zelf is level 11 en je kan 'm blijkbaar al krijgen als je zelf level 4 bent. Misschien kan iemand die 'm zo heeft gegambled dit bevestigen?

Hier is een planner waarop je kan zien welke item er op welk level beschikbaar komen in Kadala's pool.

[ Voor 26% gewijzigd door Tektoon op 24-07-2017 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kidicoke schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:40:
[...]

Ik heb helaas precies hetzelfde, performance issues terwijl dat helemaal niet zou mogen, soms een kleine happering.... Ben er zelf ook nog niet achter waarin het zit, met opties al aan het klooien geweest maar geen resultaat. Wil het nog ff in de launch settings proberen, 32/64 bit. Mocht je de oplossing hebben laat het ff weten :P
Speel je via een wifi-verbinding? Ik ben kort geleden verhuisd en heb nog geen kabels liggen in het nieuwe huis. Zit daarom tijdelijk op wifi. Sindsdien ervaar ik ook regelmatig haperingen. Daarvoor had ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Tektoon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:57:
[...]

[...]

[...]

Ja dat werd in de chat gezegd donderdag. Ik kan geen bevestiging vinden van welk level je moet zijn. Het item zelf is level 11 en je kan 'm blijkbaar al krijgen als je zelf level 4 bent. Misschien kan iemand die 'm zo heeft gegambled dit bevestigen?

Hier is een planner waarop je kan zien welke item er op welk level beschikbaar komen in Kadala's pool.
Het is level 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UTADDICT schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:34:
Ik heb via upgrade gele gear alles behalve de ring gehaald, voordeel van xbox dat je wat ruimer in je materials zit ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Speel je via een wifi-verbinding? Ik ben kort geleden verhuisd en heb nog geen kabels liggen in het nieuwe huis. Zit daarom tijdelijk op wifi. Sindsdien ervaar ik ook regelmatig haperingen. Daarvoor had ik er geen last van.
Dat was dus ook hier de oorzaak van de haperingen. :)

Ik maakte gebruik van een wifi-dongle, i.v.m. een defecte vaste aansluiting in de studeerkamer. Via een omweg de computer tijdelijk even aangesloten op het internet via een kabel en de haperingen waren verdwenen. Deze week dan toch maar eens die vaste aansluiting gaan fiksen. :P

Thanks for the tip! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
Tektoon schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:57:
[...]

[...]

[...]

Ik heb 'm op lvl 4 gegambled. Ben ook al hele weekend tegen elke klager aan het vertellen dat je 'm zo binnen hebt :+

En wat betreft mijn build en belt: gebrek aan een nuttige belt vooral. Zodra er een WH dropt ruil ik ze om.

[ Voor 7% gewijzigd door Nephalem op 24-07-2017 14:46 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Deadsmell schreef op maandag 24 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Zodra ik thuis ben gelijk ff proberen, helemaal niet over nagedacht! Thx, zit inderdaad op wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Eindelijk een RRoG en direct daarna een ancient Yang's Recurve, dus het zit een beetje mee. Direct de main gems naar level 50 gebracht, zodat morgen GR70 eraan moet geloven. En daarna maar eens kijken naar de season journey en de lastige set dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
kidicoke schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:06:
[...]

Zodra ik thuis ben gelijk ff proberen, helemaal niet over nagedacht! Thx, zit inderdaad op wifi
Getest. Werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik vind Rathma's wel goed te doen. Beetje intensief qua knoppen rammen, maar het idee dat je alles sloopt in een rift is wel gaaf. Ik speel op dit moment in TX waarbij vooral toughness een probleem is.

Ik mis nog wat gear qua ringen, belt en Jesseth's weapon, maar als ik die heb moet T13 makkelijk te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit seizoen ook als Rathma begonnen en initieel is toughness een probleem, maar nadat ik een variant met Molten wildebeest / Bone armor - thy flesh sustained en ancient parthan defenders speelde, had ik echt ontzettend veel toughness.

Puur sheet loop ik nu met 160m toughness rond en hier valt de toughness boost van ancient parthans nog niet onder.

Daarnaast ben ik nu begonnen met een Thorns Trangoul setup, gisteren hier mee lopen experimenteren en hoewel ik initieel niet eens voorbij g.rift 65 kwam, lukte het me later op de dag om een g.rift 88 te halen.

De speelstyle is nogal uitdagend, je bent constant bezig met rond 'dashen' met bloodrush voor corpses en healing, terwijl je wacht tot de enemy zichzelf doodslaat.
Het is dan ook wel even zoeken naar de juiste elites, elites zonder damaging abilities kan deze build echt niets mee, maar een Frozen pack, zelfs juggernaut, kan zichzelf oneshotten als je sterk genoege revives hebt.

Daarnaast is de guardian erg bepalend of je het gaat halen, stonesinger bijvoorbeeld doet veel te weinig hits om dood te gaan, daar waar een guardian als Raziel zichzelf in 18 secondes opblies.

Komende dagen hier nog wat meer mee experimenteren voordat ik besluit welke gearset ik wil augmenten.

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 25-07-2017 08:42 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Gisteren heel fijn GR's gespammed, en ook een fijne Ancient Jesseth Scythe gevonden met een lekkere rol. Nu alleen nog een Ramalalalalaladingdong gift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
met beetje geluk kan ik vandaag inderdaad aan de greater rifts beginnen, gisteren tot lvl 60 gekomen. eerste chapter voltooid, dus gaat redelijk. crap gear ofcourse:)
DH blijft toch leuk om te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk na 40 bounties rondjes Act 1 (met dank aan mijn guildies) een RRoG Mogen behalen, en dit biedt meteen nieuwe kansen voor monk builds.

Gisteren de Sunwuko LTK uitgeprobeerd en van met moeite in TX naar wie kan mij bijhouden in TXIII gegaan :) Komende dagen experimenteren met de Inna LTK (schijnt makkelijk te zijn om GR70 solo te halen), Inna EP build, R6 Gen en uiteraard verder werken aan de Zmonk uitrusting... mis alleen nog een slander weapon voor de setup.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:28
Na bijna een jaar geen D3 te hebben gespeeld is het wel weer leuk om S11 te spelen. Had geen zin om necro te spelen dus die ook maar niet gekocht, en vertrouwd als DH gestart. Gisteren op mijn Impale DH GR80 gehaald en daarmee een paar uurtjes in de top 1000 gestaan :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:05:
Ik vind Rathma's wel goed te doen. Beetje intensief qua knoppen rammen, maar het idee dat je alles sloopt in een rift is wel gaaf. Ik speel op dit moment in TX waarbij vooral toughness een probleem is.

Ik mis nog wat gear qua ringen, belt en Jesseth's weapon, maar als ik die heb moet T13 makkelijk te doen zijn.
Deze build van datmodz is speed en toughness geen probleem door goldwrap. Leuke en snelle build en aardig wat dmg.

https://us.battle.net/d3/en/profile/Modz-1609/hero/92116124

Heb gisteren btw een 70 gecleared dus laat die primals maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 16:42
Blijf alle speed builds van de Necro op T13 / bounties een drama vinden.
Zo squishy... Kan niets vinden, wat direct lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Protax schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:58:
Blijf alle speed builds van de Necro op T13 / bounties een drama vinden.
Zo squishy... Kan niets vinden, wat direct lekker werkt.
Deze, door de gold->toughness constructie ga je nooit dood: http://www.diablofans.com...uiem-singularity-mage-low

Hilarisch, en supersnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Neles7 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:36:
Na bijna een jaar geen D3 te hebben gespeeld is het wel weer leuk om S11 te spelen. Had geen zin om necro te spelen dus die ook maar niet gekocht, en vertrouwd als DH gestart. Gisteren op mijn Impale DH GR80 gehaald en daarmee een paar uurtjes in de top 1000 gestaan :)
Kuch, 1.5, kuch >:)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Iemand die mij een powerlevel kan geven naar 70? Ben nu zelf 47 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 08:38:
Dit seizoen ook als Rathma begonnen en initieel is toughness een probleem, maar nadat ik een variant met Molten wildebeest / Bone armor - thy flesh sustained en ancient parthan defenders speelde, had ik echt ontzettend veel toughness.

Puur sheet loop ik nu met 160m toughness rond en hier valt de toughness boost van ancient parthans nog niet onder.

Daarnaast ben ik nu begonnen met een Thorns Trangoul setup, gisteren hier mee lopen experimenteren en hoewel ik initieel niet eens voorbij g.rift 65 kwam, lukte het me later op de dag om een g.rift 88 te halen.

De speelstyle is nogal uitdagend, je bent constant bezig met rond 'dashen' met bloodrush voor corpses en healing, terwijl je wacht tot de enemy zichzelf doodslaat.
Het is dan ook wel even zoeken naar de juiste elites, elites zonder damaging abilities kan deze build echt niets mee, maar een Frozen pack, zelfs juggernaut, kan zichzelf oneshotten als je sterk genoege revives hebt.

Daarnaast is de guardian erg bepalend of je het gaat halen, stonesinger bijvoorbeeld doet veel te weinig hits om dood te gaan, daar waar een guardian als Raziel zichzelf in 18 secondes opblies.

Komende dagen hier nog wat meer mee experimenteren voordat ik besluit welke gearset ik wil augmenten.
Congratz met het behalen van solo GR 90 (13:55.933)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:01
Overweeg om season 11 met een HC char te beginnen, welke class is hier het meest geschikt voor, ben niet heel erg van het pushen maar wil graag comfortabel op GR70 kunnen speedfarmen om zo richting GR80-85 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Malt007 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:23:
Overweeg om season 11 met een HC char te beginnen, welke class is hier het meest geschikt voor, ben niet heel erg van het pushen maar wil graag comfortabel op GR70 kunnen speedfarmen om zo richting GR80-85 te komen.
Shadow DH is erg makkelijk daarvoor?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:01
Apsie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:25:
[...]

Shadow DH is erg makkelijk daarvoor?
Ja op zich wel, zeker met die passive waarmee je niet ineens dood bent maar nog een kans krijgt. Echter, heb erg veel DH gespeeld dus weet niet of ik het dan lang ga volhouden :)

Heb wel andere classes geprobeerd en ik vind alleen niks zo lekker spelen als een DH. Maar zal een kwestie van wennen zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Malt007 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Ja op zich wel, zeker met die passive waarmee je niet ineens dood bent maar nog een kans krijgt. Echter, heb erg veel DH gespeeld dus weet niet of ik het dan lang ga volhouden :)

Heb wel andere classes geprobeerd en ik vind alleen niks zo lekker spelen als een DH. Maar zal een kwestie van wennen zijn natuurlijk.
Met HC heb je een extra adrenalineshotje, dat ga je echt wel volhouden hoor 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 17:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Neles7 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:36:
Welcome back ;)

Ik ben nu op vakantie met vrouw en kids, dus zal komende zaterdagavond wel in de clanchat komen bedelen om een boost.... :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparhawk schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:28:
Welcome back ;)

Ik ben nu op vakantie met vrouw en kids, dus zal komende zaterdagavond wel in de clanchat komen bedelen om een boost.... :D
Almost the same here...ik kom alleen morgenavond al bedelen :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Zarhrezz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:41:
[...]

Is toegang tot de Tweakers-clan nog altijd via RetLaw#2411?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:48:
[...]

Hij is één van de vijf officers. Als je toegang wilt, dan kan je het beste even vragen in de community. Er is daar vast wel een officer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Zarhrezz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:41:
[...]

Kunnen we zondagavond samen T1 spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Wat voor een inferieure boostservice denken jullie wel niet dat wij bieden? Vrijdagavond boost en zondag pas op T1... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Vandaag toch weer wat voortgang gemaakt op mijn seasonal Necromancer,

Echt briljant zit hij nog niet in zijn gear, maar GR55 is zonder deaths met 3 minuten over gelukt.

Qua build is het een beetje een hybride van de starter build:
De necromancer

Ik mis nog BoTT en Enforcer gems.Qua gear ben ik op zoek naar een Tasker en Theo voor de cube maar mischien kan ik beter op zoek naar iets anders.

Verder zou een hellfire amulet een stuk schelen. Ook qua ringen mis ik nog een Krysbin, maar het begint langzaamaan wel beter te worden.

Zal nog wat bounties runnen voor extra gem recipes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zijn er nog mensen welke mee willen doen met Conquest: Boss Mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Tektoon schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:35:
Wat voor een inferieure boostservice denken jullie wel niet dat wij bieden? Vrijdagavond boost en zondag pas op T13... :P
Ik was express de 3 vergeten he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bisamrat schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:16:
Zijn er nog mensen welke mee willen doen met Conquest: Boss Mode?
Ja graag. Ik moet beide conquests nog. Of heb je m nu al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
gisteren eindelijk 70 gehaald, chapter 4 zit er nog niet in, nog te zwak om tIV te doen, maar eerste paragon lvls zijn binnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Apsie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:35:
[...]

Met HC heb je een extra adrenalineshotje, dat ga je echt wel volhouden hoor 8)
Ik zit nog te wachten op mijn shotje in S11... meer dan 2 Rifts lukt me bijna niet op een avond. :O
Had nog zo gehoopt dat de Necro een leuke nieuwe uitdaging zou zijn voor D3, daarom pre-season niet veel genecroot.

Kan ook aan de zomer liggen, ik ga veel liever naar buiten - een balletje slaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:50

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

mosselmossel schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:48:
[...]

Ik kan je toevoegen vanavond (indien het nog niet is gelukt). Ben zelf niet heel veel meer online, maar andere officers wel.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
retlaw schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:09:
[...]

Ik kan je toevoegen vanavond (indien het nog niet is gelukt). Ben zelf niet heel veel meer online, maar andere officers wel.
Super. Ik had al een request gestuurd gisteravond. Die staat nog wel open denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
misschien vanavond ook maar ff joinen, huidige clan is kinda dood

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die nog een clan zoeken:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 1100 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.

Voor iedereen die graag mee wil (mee)leechen en/of een powerlevel zoekt, hier een aantal generieke tips (met dank aan Neles7):
  • Vraag vrienden om je te helpen
  • Vraag sterkere mensen in je clan om je te helpen
  • Join de Tweakers community (e.g. Communities > English (British) > Tweakers)
  • Join specifiek Powerleveling / Gearing community's (e.g. DemonHunters)
  • Join Solidarity Gaming Teamspeak server
[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>]

Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. Grin, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :9~ Aanmelding via RetLaw of via Vidra- bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ]

Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (Black Dessert Online, Fortnite, LoL, Heartstone, BF4, PoE, Rainbow Six, the Division, Albion, Kingsroad, FO4, the Witcher 3, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!

In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 750 - overall (season en/of non-season) en het gebruik van TeamSpeak is verplicht.

Wij hebben momenteel ongeveer 140 leden, waaronder Wolf, Angeloonie, Wooldoor, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Vidra, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.6: Leaderboards / Season 11
S11 is begonnen :) - doorgaans zijn er elke avond zijn er genoeg parties op seasons om samen te (g)riften.

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-13) > normal rifts, seasons en ook GR (80+) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
WhatsApp
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren. :D Aanmelding via Vidra of een van de andere admins actief op onze TeamSpeak server - bij voorkeur in-game of via PM hier op het forum.

Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - GoTHC - clan tag <GoTHC>]

GoTHC - wie zijn wij?

GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers

As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.

Wij hebben momenteel ongeveer 53 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.

\[/EINDE RECLAMEBLOK #4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hey peeps!

Question! Wat is de beste class om de set dungeons te finnishen? welke is het makkelijkst dit seizoen?:)
B.v.d!

Zit namelijk te denken aan een impale DH dit seizoen (hoop dus dat de set dungeon easy is)... Necro voor dit seizoen gespeeld, was zeker leuk omdat het nieuw was maar voor nu niet echt de behoefte om er mee starten in s11.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mfneed schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:24:
Hey peeps!

Question! Wat is de beste class om de set dungeons te finnishen? welke is het makkelijkst dit seizoen?:)
B.v.d!

Zit namelijk te denken aan een impale DH dit seizoen (hoop dus dat de set dungeon easy is)... Necro voor dit seizoen gespeeld, was zeker leuk omdat het nieuw was maar voor nu niet echt de behoefte om er mee starten in s11.
Ik heb vorig season Marauder gedaan. Die was super gemakkelijk. UE is een beetje tricky, maar die heb je na een paar pogingen meestal wel. Shadow heb ik nooit gedaan, die leek me te lastig. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Hey peeps!

B.v.d!

Gisteren de UE voor DH gedaan. Twee pogingen nodig gehad voor de master. Kon mijn huidige gear gewoon aanhouden (Multishot DH), bij de meeste classes moet je downgearen. Natal is ook niet lastig, over het algemeen zijn de DH set instances het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Moeten we ipv een Whatsapp niet gewoon ff een discord bouwen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:50:
Moeten we ipv een Whatsapp niet gewoon ff een discord bouwen ofzo?
Volgens mij is dat er al in de <GoT> Tweakers clan. Ik zag zoiets voorbij komen in de clan messages. Wellicht kan iedereen daarop aansluiten. Weet niet wie hem beheert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
B.v.d!
Rathma set dungeon is ook zeer easy, zeker om master te halen, kleine dungeon, makkelijkste objectives.
Zorg alleen dat je niet te veel damage doet :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 25-09 16:34
Hey peeps!

B.v.d!

Dit is een onofficiële lijst, Barbs krijgen Wastes set in S11 :(

Difficulty Solo (Easiest to Hardest)

Invoker - Crusader
Natalyas - Demon Hunter
Immortal King - Barbarian
Shadow - Demon Hunter
Zunimassa - Witch Doctor
Innas - Monk
Arachyr - Witch Doctor
Sunwuko - Monk
Earth - Barbarian
Light - Crusader
Helltooth - Witch Doctor
Tal Rasha - Wizard
Marauder - Demon Hunter
Akkhans - Crusader
Vyrs - Wizard
Rolands - Crusader
Unhallowed Essence - Demon Hunter
Ulianas - Monk
Raekor - Barbarian
Raiment - Monk
Delseres - Wizard
Firebird - Wizard
Jade Harvester - Witch Doctor
Wastes - Barbarian

bron: http://www.diablofans.com...geons-build-guides-videos

[ Voor 6% gewijzigd door Loev op 26-07-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Is dit pre of post nerfs? Ik heb er recentelijk nog een paar gedaan en Uliana is nu echt een eitje. UE had ik in twee keer. De Necromancer staat er nog helemaal niet tussen... en dat is nou net een goede keuze want die zijn alle vier een aanfluiting zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tektoon schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 00:41:
[...]

Ja graag. Ik moet beide conquests nog. Of heb je m nu al gedaan?
Ja, wil ik ook nog doen, staat in elk geval in mijn nieuwe chapter dat ik er één moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
een officer online van tweakers guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

En season 11 'uitgespeeld' door de stash vrij te spelen. Nu maar eens rustig kijken welke build ik moet gebruiken in plaats van DH Grenadier. Bijna alle DH in top 100 hebben Inpale build. Dat stond niet op je lijstje Rhykker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bisamrat schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:25:
En season 11 'uitgespeeld' door de stash vrij te spelen. Nu maar eens rustig kijken welke build ik moet gebruiken in plaats van DH Grenadier. Bijna alle DH in top 100 hebben Inpale build. Dat stond niet op je lijstje Rhykker :).
Zeker wel, maar niet zo hoog als de meeste mensen verwacht hadden.
boemmie schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 19:48:
een officer online van tweakers guild?
Dat kan je het beste even vragen in de community, als je er inmiddels niet al in zit.

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 27-07-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Fijne clanmaatjes van GOT :) Samen GR55 gelopen en ik liep mee voor spek en bonen. Eindelijk Stormarm Bracers gedropt, en twee ancient one handers. Toch weer even 100k aan DPS erbij :D Nu alles zetten op de belt die ik nodig heb en "The furnance" die ik overigens nog nooit heb zien droppen in al die jaren dat ik D3 speel...

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/97208002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Deadsmell schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:33:
[...]

Zeker wel, maar niet zo hoog als de meeste mensen verwacht hadden.

[...]

Dat kan je het beste even vragen in de community, als je er inmiddels niet al in zit.
zit er inmiddels in thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:39:
Fijne clanmaatjes van GOT :) Samen GR55 gelopen en ik liep mee voor spek en bonen. Eindelijk Stormarm Bracers gedropt, en twee ancient one handers. Toch weer even 100k aan DPS erbij :D Nu alles zetten op de belt die ik nodig heb en "The furnance" die ik overigens nog nooit heb zien droppen in al die jaren dat ik D3 speel...

The Furnace via de cube verkrijgen is best goed te doen. Gewoon yellow 2-handed maces omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Loev schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:39:

Waarom heb je bash in je build?
En niet gewoon Warcry en/of Threatening shout?

WW barb, stil staan = dood, zelfs "Rend" is beperkt in gebruik op hogere GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
3xNix schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:50:
[...]

Waarom heb je bash in je build?
En niet gewoon Warcry en/of Threatening shout?

WW barb, stil staan = dood, zelfs "Rend" is beperkt in gebruik op hogere GR
Ik wist niet dat deze skills fury genereren, dank! Bash zat er alleen in om snel wat fury te genereren. Zal mijn build aanpassen.
Deadsmell schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:47:
[...]

The Furnace via de cube verkrijgen is best goed te doen. Gewoon yellow 2-handed maces omzetten.
Op dit moment mis ik The Furnace nog niet echt, wel een goed idee.

[ Voor 26% gewijzigd door Loev op 27-07-2017 08:58 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 73 Laatste