Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:30
Ik had niet eens door dat die ring Necromancer only was.

De effects waren niet direct necromancer specifiek.
Angeloonie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:03:
[...]
Ik volg de tips van hierboven, je moet Sentry gewoon droppen voor Vengeance en Dawn+Visage in cube gooien.

Maar het aller-allergrootste probleem zit op je quiver, daar mist de (tot 100%!) MS damage (oude patch quiver). Zo snel mogelijk een nieuwe quiver maken dus.

Op je Restraint zou ik ipv CHC CHD rollen, je hebt veel te veel CHC in vergelijking met CHD.
Boots: all resist variant vinden/gamblen/maken
Belt: Grenade% naar Life%
Chest: AR+discipline variant vinden (evt non-ancient is dan zelfs al beter)
Gloves: CHC/CHD/dex/vit variant zoeken. RCR kost je te veel toughness nu.

Maar goed je moet ook nog CDR ergens vandaan halen om de 37-38% CDR te halen voor permanent vengeance :)
De DH-tips heb ik intussen opgevolgd (voor zover het ging qua items).
Intussen met relatief gemak een GR65 gecleared in 9:23 zonder deaths.

Ik zag dat de setup die mijn DH had nog van season 4 was. Was destrijds tot GR52 gekomen ermee.

[ Voor 88% gewijzigd door _Peter2_ op 14-07-2017 21:03 . Reden: Extra info of resultaat van tips erbij ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:58

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Wat zijn de favoriete speedfarm builds voor de necro vaan iedereen? Ik heb er nu drie geprobeerd: standaard Inarius, Blood Nova en Pestilence ellende en mij bevalt die standaard Inarius nog het best. Bone armor popt alle destructables, niet al te veel spam-werk en het rolt goed door.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Zoek op Bloodmage, Tektoon.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Ik wil Inarius als set op mijn Necro maar heb pas 1 set item gevonden, de rest is vooral heel veel Blackthorn en Dex set items. Wat zijn ze bij Blizzard aan het doen dat ik zo weinig set items voor de Necro vind?

Ben nog zoekende naar wat ik het leukste vind spelen met de Necro maar wil wel Inarius hebben, hopelijk dit weekend meer geluk en droppen er ook eindelijk set items voor de Necro.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Thanks, ga ik proberen. Ik heb intussen wel alle setitems geloof ik maar ik mis nog ringetjes: Nailuj en Krysbin.

Krysbin is binnen. Ik ben nu op zoek naar iemand met een Act IV / V quest/waypoint uit storymode. Ik doe de necro chievo's en moet a) Act V completen en b) naar al dat gezwets luisteren. Maar als ik daar Act I-IV niet voor de driehonderdduizendste keer voor door moet zou dat wel fijn zijn. O-)

[ Voor 56% gewijzigd door Tektoon op 16-07-2017 00:24 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Mijn Necromancer heeft ook een paar upgrades binnen.

Endless walk is nu vervangen door een Krysbn en Hellfire (moet nog een betere passive voor mijn Hellfire).
Ook Jesseth set is binnen, maar nog niet echt een geweldige versie.

GR65 wel redelijk goed kunnen doen. Door lag of niet oplettendheid een paar one shots om mijn oren gehad waarbij ik me afvroeg...wat killde me nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:34
Yup aankomend seizoen word voor mij ook gewoon Necro, gewoon Hardcore gaan met die banaan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 1 char 1-70 hebt gedaan, kun je de rest dan direct via adventure mode levelen of moet je altijd 1-70 via reguliere story mode doen? (non-seasonal)

Item voor seasonal: als je 1x non-seasonal 1-70 hebt gedaan, direct adventure mode etc?

Dank! Net nieuw op xbox gekocht, had hem al op ps4 en pc, maar wist niet meer hoe dat werkte...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 08:40:
Als je 1 char 1-70 hebt gedaan, kun je de rest dan direct via adventure mode levelen of moet je altijd 1-70 via reguliere story mode doen? (non-seasonal)

Item voor seasonal: als je 1x non-seasonal 1-70 hebt gedaan, direct adventure mode etc?

Dank! Net nieuw op xbox gekocht, had hem al op ps4 en pc, maar wist niet meer hoe dat werkte...
Als je de campaign mode hebt uitgespeeld kun je daarna adventure mode. Op alle (Nieuwe) poppetjes. Ook season of HC.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Na diablo kan je al HC toch?
A5 is optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
De necro is basically broken toch?

http://www.diablofans.com...gem-bug-created-a-new-bug

Ik vind het wel jammer dat ze de Necro niet op een niveau tillen dat je een meta krijgt met in ieder geval een necro erin. Maar zoals ik al eerder zei had ik het leuk gevonden als er weer een verspringing kwam door bijvoorbeeld de Barb een buff te geven. Heb de meta wel een beetje gehad tbh en nu Miranae generfed is komt de Necro toch best wel wat te kort als je het hebt over GR's pushen.

Ik ga ook gewoon starten met een Necro omdat het nieuw is, hopen dat ze nog wat tweaks gaan doorvoeren zodat Necro een heel seizoen leuk blijft om te spelen. Ik heb zoveel uren in D3 zitten en ik vind het nog steeds een leuk spel, maar ik mis een beetje 'nieuwe' endgame (Nieuwe meta, buffs van nieuwe sets zodat andere build weer viable worden etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top, dank allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:21
Nog bedankt voor de team runs gisteravond heren, ik was van weinig toegevoegde waarde, maar mijn gems vonden het wel fijn :D

Ik speel nu de Rathma met Briggs's Wrath voor CC, ik moet eerlijk zeggen het speelt heel fijn. Lekker de ventjes op 1 stappel gooien. Nog veder experimenteren natuurlijk of het ook echt de moeite waard is.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Momenteel laat ik de Necromancer op de achtergrond, het is duidelijk dat we nog een patch moeten wachten voor builds die op het niveau van de andere classes komen. Alhoewel het misschien niet zoveel scheelt, maar ik speel sowieso niet competitief Diablo 3.

Een patch zal er ook niet komen tijdens de season dus ofwel krijgen we nog een hotfix-achtige boost binnen een paar dagen ofwel wordt het voor de herfst.

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 17-07-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Redelijk wat sets en builds geprobeerd met de necro, maar ik krijg geen lekkere flow in gebruik van de kills zeg maar.

Volgned seizoen wordt gewoon weer een DH denk ik hoewel het ook wel weer een keer een crusader kan zijn ter variatie. Gaat beetje afhangen van de conquests denk ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Neles7 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:00:
[...]

Ik zou net als engeltje aangeeft je character omgooien.

Cube Weapon: Dawn --> 60% CDR op vengeance
Cube Armour: Visage of Gunes --> Dark heart rune op vengenace = extra DR.

Sentry --> Vengeance Seethe rune

Steady Aim --> Thrill of the Hunt (makkelijke manier om BotT te proccen)

Je wilt dan met CDR op 38% uitkomen uit mijn hoofd. Dan heb je permanente vengeance.

Zie ook mijn char: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Neles-2481/hero/64581262
gisteren en eergisteren maar even gespeeld. tot torment 10 gaat het prima, daarna ga ik toch echt de dmg missen, ze gaan niet snel genoeg dood. zal vast mijn gear zijn, maar de mobility is zeer nuttig.
https://eu.battle.net/d3/...oemmie-2476/hero/93093151

[ Voor 3% gewijzigd door boemmie op 17-07-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Phuncz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:16:
Momenteel laat ik de Necromancer op de achtergrond, het is duidelijk dat we nog een patch moeten wachten voor builds die op het niveau van de andere classes komen. Alhoewel het misschien niet zoveel scheelt, maar ik speel sowieso niet competitief Diablo 3.

Een patch zal er ook niet komen tijdens de season dus ofwel krijgen we nog een hotfix-achtige boost binnen een paar dagen ofwel wordt het voor de herfst.
Ik zou niet weten waarom de Necro een boost nodig heeft.
Necro lijkt mij GR80+ viable, dus competatief.

Je moet natuurlijk wel appels met appels vergelijken... niet met een Wiz bijvoorbeeld
Monk/Barb en WD zitten op vergelijkbaar niveau.

Ik ga S11 HC gewoon Necro starten, en verwacht zelf GR85 te kunnen halen.
(zonder echt gespeeld te hebben met de Necro, behalve level1-70 in de campaign)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Necro zie ik juist vrij veel videos van builds die met lage paragon al 90+ clearen. OK Inarius fix was beetje onnodig maar blood Lance en Rathma mages zijn competitief zat.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:15:
Necro zie ik juist vrij veel videos van builds die met lage paragon al 90+ clearen. OK Inarius fix was beetje onnodig maar blood Lance en Rathma mages zijn competitief zat.
Ik overweeg wel om Necro te starten volgend season, maar heb op dit moment niet echt een goed beeld van leuke competitieve builds. Die Trag'oul build die de leaderboards domineert vind ik niet echt fijn spelen, omdat je alle trash laat leven en maar korte damage windows hebt. Die Inarius T13 speed farm vond ik wel aardig, maar ik was erg squishy. T13 farmen met een Rathma follower build vind ik wel leuk, maar die is redelijk traag. Zelfde met Pestilence/Bonespear. Inarius Bonestorm voor grifts pushen heb ik nog niet geprobeerd.

Op zich vind ik het een toffe, veelzijdige klasse, maar ik twijfel ernstig of ik er S11 mee moet gaan spelen.
Is er niet een leuke build waarmee je grift 80 kunt doen en die (met een kleine aanpassing) geschikt is voor T13 farmen? Iets met een beetje toughness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:48
Deadsmell schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:25:
[...]

Ik overweeg wel om Necro te starten volgend season, maar heb op dit moment niet echt een goed beeld van leuke competitieve builds. Die Trag'oul build die de leaderboards domineert vind ik niet echt fijn spelen, omdat je alle trash laat leven en maar korte damage windows hebt. Die Inarius T13 speed farm vond ik wel aardig, maar ik was erg squishy. T13 farmen met een Rathma follower build vind ik wel leuk, maar die is redelijk traag. Zelfde met Pestilence/Bonespear. Inarius Bonestorm voor grifts pushen heb ik nog niet geprobeerd.

Op zich vind ik het een toffe, veelzijdige klasse, maar ik twijfel ernstig of ik er S11 mee moet gaan spelen.
Is er niet een leuke build waarmee je grift 80 kunt doen en die (met een kleine aanpassing) geschikt is voor T13 farmen? Iets met een beetje toughness?
Dat is precies mijn probleem ook, bloodset is leuk....voor een run of 8, 't gaat me nu gewoon tegenstaan...
Nieuw seizoen word waarschijnlijk weer "gewoon" een WD/DH...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb het zelfde dilemma...
Echter, ik heb met de trag'oul bloodmage build zitten spelen en kon in zo'n 5 minuten een t13 rift doen, zonder enig ancient item.

Het zal nooit zo snel gaan als een Archon Wiz of UE DH, maar deze classes heb ik al uren playtime op zitten.
Tijd voor wat anders :)

En waarschijnlijk ga ik weer met Neles starten, die beste jongen krijgt toch weer een ancient yang 10 minuten nadat hij 70 is, dus gearen voor een 2e class zal niet moeilijk zijn :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Maxxus schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:48:

En waarschijnlijk ga ik weer met Neles starten, die beste jongen krijgt toch weer een ancient yang 10 minuten nadat hij 70 is, dus gearen voor een 2e class zal niet moeilijk zijn :)
LOL.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
boemmie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:54:
[...]

gisteren en eergisteren maar even gespeeld. tot torment 10 gaat het prima, daarna ga ik toch echt de dmg missen, ze gaan niet snel genoeg dood. zal vast mijn gear zijn, maar de mobility is zeer nuttig.
Wat ik zo snel zie....
  • Beter amulet (Hellfire)
  • Andere gems:
  • [list]
  • BoTT ipv Eosteric
  • ZEI in je amulet
  • [/list]
  • Ancient Yangs zien te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
_Peter2_ schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:21:
[...]

Wat ik zo snel zie....
  • Beter amulet (Hellfire)
  • Andere gems:
  • [list]
  • BoTT ipv Eosteric
  • ZEI in je amulet
  • [/list]
  • Ancient Yangs zien te vinden
hellfire met welke passive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
boemmie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:27:
[...]

hellfire met welke passive?
Ballistics.

Verder kun je kijken voor een Dawn in je cube wapen ipv buriza, geeft je een massive CDR voor je Vengense.

Zie als voorbeeld mijn (niet al te beste) DH: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/69518269

Heb met deze DH GR65 gedaan zonder deaths, ruim binnen de tijd.

[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 17-07-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
_Peter2_ schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:30:
[...]

Ballistics.

Verder kun je kijken voor een Dawn in je cube wapen ipv buriza, geeft je een massive CDR voor je Vengense.

Zie als voorbeeld mijn (niet al te beste) DH: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Pteer-2475/hero/69518269

Heb met deze DH GR65 gedaan zonder deaths, ruim binnen de tijd.
de dawn heb ik al, blijkbaar heeft hij die nog niet geupdate
maar thanks:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boemmie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:54:
[...]

Weet niet of hij helemaal up to date is maar mis nog de normale (re)rolls op deze items:
Gloves: RCR naar CHD
Helm: Armor naar Vit
Chest: Hatred regen
Bracers: Lightning naar Fire
Quiver: Life regen naar Vit
Pants: Skill naar Vit
Boots: Life regen naar All Res
Ringen: Iets van CHC/CHD/CDR er op, minimaal 2 van de 3.
Bow: Zsm ancient natuurlijk :+

Mijn DH is (mag ik wel zeggen denk ik) best wel goed gegeared, dus je kunt best afkijken :+ https://eu.battle.net/d3/...ngeloonie-2758/hero/58618

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 17-07-2017 13:50 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
boemmie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:32:
[...]

de dawn heb ik al, blijkbaar heeft hij die nog niet geupdate
maar thanks:)
Je kunt natuurlijk een van je actieve passives ook rollen op je Hellfire :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-10 13:21
Nog een paar dagen voordat seizoen 11 begint. Het grote verschil met seizoen 10 is natuurlijk de Necromancer.

Support Barb en Support Monk blijven zeer zeker onderdeel van de 4 man meta.

Solo DPS:
  • Corpse Lance Necro
  • Shadow DH
  • Lightning Wiz
  • Generator Monk
AoE:
  • Firebats WD
  • Corpse Explosion Necro
  • Firebird Archon Wizard
Misschien wel 3 support en 1 dps... Net als in Season 6
Wat denken jullie dat de 4 man meta wordt? Krijgt de Necromancer hier een plaatsje?

Zelf denk ik:
  • Support Barb
  • Support Monk
  • Firebats WD
  • Corpse Lance Necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Kroga schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:33:
Nog een paar dagen voordat seizoen 11 begint. Het grote verschil met seizoen 10 is natuurlijk de Necromancer.

Support Barb en Support Monk blijven zeer zeker onderdeel van de 4 man meta.

Solo DPS:
  • Corpse Lance Necro
  • Shadow DH
  • Lightning Wiz
  • Generator Monk
AoE:
  • Firebats WD
  • Corpse Explosion Necro
  • Firebird Archon Wizard
Misschien wel 3 support en 1 dps... Net als in Season 6
Wat denken jullie dat de 4 man meta wordt? Krijgt de Necromancer hier een plaatsje?

Zelf denk ik:
  • Support Barb
  • Support Monk
  • Firebats WD
  • Corpse Lance Necro
Spirit Barrage WD doet ook heel aardige dps 😉

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Kroga schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:33:

Zelf denk ik:
  • Support Barb
  • Support Monk
  • Firebats WD
  • Corpse Lance Necro
Ik denk gewoon Supp Barb, Support Monk, WD en Wizzard. Ik zie de Necro nog niet de damage output doen na de nerf zoals de Wizz dat kan, dus ik gok dat de meta zonder necro zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Voor de chievo hunters: necro set dungeons zijn veel te makkelijk dus goed in te tikken. Voor de necro wings moet ik nog 200 elites executen met 'command skeleton'. Deze chievo is echt rampzalig uitgevoerd want er is een hoop dat voorkomt dat je kills tellen: follower, pylons, skills, aura's etc. Ik doe 'm nu op T1 zodat ik die 'command skeleton' kan spammen.

Dank aan Yewbacca voor de waypoint gisteren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Dus vanaf donderdag begint season 11, dus vrijdag gaan we los. Niet met de necro aangezien ik de uitbreiding nog niet heb, maar met een demonhunter. Kijken hoe lang het duurt voordat we het season uitspelen :)

Hopelijk update Rhykker zijn builds video nog, zodat we een overzicht hebben van goede builds voor aankomend season.

[ Voor 22% gewijzigd door Bisamrat op 18-07-2017 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Bisamrat schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 06:39:
Dus vanaf donderdag begint season 11, dus vrijdag gaan we los. Niet met de necro aangezien ik de uitbreiding nog niet heb, maar met een demonhunter. Kijken hoe lang het duurt voordat we het season uitspelen :)

Hopelijk update Rhykker zijn builds video nog, zodat we een overzicht hebben van goede builds voor aankomend season.
Voor zover ik weet zijn er geen updates voor andere classes, S10 builds = S11 builds.
Behalve voor necro dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er is een nieuwe patch uit, hier had ik nog geen melding van gezien dus bij deze:

Diablo III Patch 2.6.0a - v2.6.0.46494

Visit our Bug Report forum for a list of known issues.

If you are experiencing technical issues with the patching process, connecting to Blizzard Services after installing the patch, or errors while playing a newly-patched game, please visit our support site or post in the Technical Support forum for assistance.

General
  • Fixed a number of string corrections in German and Chinese localization clients
  • Fixed an issue where the special items from the Diablo Anniversary dungeon had lost their unique appearance, icons, and associated transmogs

---- Players who previously had these transmogs should have them once again after the patch deploys
Adventure Mode
  • When defeating enemies in Rifts, progress orbs that spawn will now be closer to the defeated enemy
Items
  • Moribund Gauntlets

---- The audio for Moribund Gauntlets has been adjusted to be quieter
Necromancer
  • Necromancer portraits have been updated

---- The existing portraits in game were intended to be placeholders, but weren't properly updated with the final patch. This is now resolved.
Bijkomend hebben ze ook meer info gegeven over de consequenties van gebruiken van exploits:
https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/17616123353

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 18-07-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:44:
Er is een nieuwe patch uit, hier had ik nog geen melding van gezien dus bij deze:

[...]

Bijkomend hebben ze ook meer info gegeven over de consequenties van gebruiken van exploits:
Ah, die adventure mode change is een welkome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er is een bug met deze patch dat niet alle stacks worden aangeduid. Op Battle.net zag ik al melding van Necromancer's Bone Armor, Witch Doctor's Soul Harvest en zelf had ik het bij mijn Monk's Sweeping Wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Phuncz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:44:

[...]

Dit stond vorige week al op de NA forum en nu posten ze dit op de EU forum nadat de double XP weekend al achter de rug is. Blizzard wil werken aan de communicatie, maar slaagt er niet in om een copy paste na 7 dagen te actualiseren. Ze zouden beter NA en EU forum samenbrengen.

Edit: dat er geen consequenties zijn voor de exploiters gaat er bij mij niet in. Wat voor signaal geef je hier mee. De enige verliezers zijn dus diegenen die geen gem level misbruik hebben gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door noaq op 18-07-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 09:57
Phuncz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:16:

Necromancer is momenteel één van de beste classes, al niet de beste. er zijn builds om GR 113+ te clearen. Hoe kom je er bij dat het een patch nodig heeft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Qlusivenl schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:03:
[...]

Necromancer is momenteel één van de beste classes, al niet de beste. er zijn builds om GR 113+ te clearen. Hoe kom je er bij dat het een patch nodig heeft?
Niet iedereen definieert 'beste klasse' als klasse waarmee je de hoogste grifts kunt spelen.

Necro heeft vier (main) sets. Als daar maar eentje van competitief is, dan mag er inderdaad nog wel gepatcht worden om de andere op niveau te brengen. Het mooist zou zijn als je met alle klassen een vergelijkbaar hoog grift (met een marge) kunt spelen en niet dat er eentje mijlenver voorop loopt. Als dat het geval is, dan is die klasse in mijn ogen in ieder geval niet één van de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Deadsmell schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:15:
[...]

Niet iedereen definieert 'beste klasse' als klasse waarmee je de hoogste grifts kunt spelen.

Necro heeft vier (main) sets. Als daar maar eentje van competitief is, dan mag er inderdaad nog wel gepatcht worden om de andere op niveau te brengen. Het mooist zou zijn als je met alle klassen een vergelijkbaar hoog grift (met een marge) kunt spelen en niet dat er eentje mijlenver voorop loopt. Als dat het geval is, dan is die klasse in mijn ogen in ieder geval niet één van de beste.
Er zijn zeker meer dan 1 set competitief. Rathma's is ook erg goed als je de juiste build hebt en haalt ook 80 en 90+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Qlusivenl schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:03:
[...]

Die build gaat wel op het randje dat bepaalde skills (en passives) asynchroon schalen hoe hoger je in rifts komt, precies waarom ze aan de andere kant bv skeletons een fixed 'death' hebben gegeven.

Het is met name die ring die een heel groot verschil maakt (icm curse en je follower), toen dat ding niet-class locked was, konden andere classes makkelijk of zelfs voorbij dat niveau.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:15:
[...]
Ik twijfel ook nog een klein beetje maar een goed argument om voor de necro te kiezen vind ik dat de levelling experience leuk en vlot is (naar 70). Vervolgens krijg je een goede set waarmee je de season rewards/chievo's ook goed kunt doen. De Inarius set is een prima farmsetje op t13 waarbij je geen knoppen hoeft te spammen. Gisteren zag ik deze pestilence build nog voorbij komen dus die ga ik vanavond misschien nog even proberen.

Demon Hunter is na tien seizoenen misschien ook weer eens leuk; ook die krijgt meteen een goede farmset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:32:
[...]

Ik twijfel ook nog een klein beetje maar een goed argument om voor de necro te kiezen vind ik dat de levelling experience leuk en vlot is (naar 70). Vervolgens krijg je een goede set waarmee je de season rewards/chievo's ook goed kunt doen. De Inarius set is een prima farmsetje op t13 waarbij je geen knoppen hoeft te spammen. Gisteren zag ik deze pestilence build nog voorbij komen dus die ga ik vanavond misschien nog even proberen.

Demon Hunter is na tien seizoenen misschien ook weer eens leuk; ook die krijgt meteen een goede farmset.
Ja, mee eens. Dat is ook mijn belangrijkste overweging. Al ben ik er nog steeds niet uit. Rathma is het toch in S11, ipv Inarius? Die vind ik fijn spelen, maar is naar mijn idee niet erg snel. Ik zie mezelf er momenteel geen speed rifts mee doen voor de journey. Wellicht mis ik de juiste gear nog.

Die Bonespear build die je linkt heb ik kort geleden gespeeld. Die is erg leuk, maar ik kwam met 1000+ paragon maar moeilijk op T13, maar mijn setup was iets anders dan van Lord Fluffy ( _O- ).

Edit: getest. Deze build speelt een stuk fijner dan de variant die ik had en doet T13 wel aardig. Mis alleen Brigg's Wrath nog, dus kan alleen nog maar beter. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 18-07-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 16:50
Na een aantal seasons te heben gespeeld en alle stash tabs te hebben gehaald, speelde ik alleen nog non season.
Maar door die exploit, en de gene die nu gratis 120-140 gems hebben waar ze gewoon niks aan doen is het spel totaal verkracht in deze non season mode. Ik heb geen gebruik gemaakt van deze exploit en speel dus eerlijk de game. Ik loop nu met mijn 95-100 gems rond die niks meer waard zijn. Je word dus gewoon beloond als.je de exploit heb gebruikt en nu hoge gems heb. Als je gewoon eerlijk speelt word je gewoon genaait door Blizzard. En bedankt !!!. Dit is ook de reden dat ik stop met dit spel. En ik zal niet de enigste zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Apsie
nllight schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:00:
Na een aantal seasons te heben gespeeld en alle stash tabs te hebben gehaald, speelde ik alleen nog non season.
Maar door die exploit, en de gene die nu gratis 120-140 gems hebben waar ze gewoon niks aan doen is het spel totaal verkracht in deze non season mode. Ik heb geen gebruik gemaakt van deze exploit en speel dus eerlijk de game. Ik loop nu met mijn 95-100 gems rond die niks meer waard zijn. Je word dus gewoon beloond als.je de exploit heb gebruikt en nu hoge gems heb. Als je gewoon eerlijk speelt word je gewoon genaait door Blizzard. En bedankt !!!. Dit is ook de reden dat ik stop met dit spel. En ik zal niet de enigste zijn.
Das nogal een boude bewering, totaal verkracht, heb je last van deze figuren die dit soort gems hebben?
Stond je, voor de exploit, bovenaan op de leaderboards?( ik lees al van niet, je zal beslist niet bovenaan gestaan hebben met gems van 100)

Wat mij betreft, ze doen maar hoor als ik er maar geen last van heb en ik laat zeker mijn spelplezier niet bederven door een x aantal figuren die boven mij staan op de leaderboards...

En wat de gems betreft, of een gem nou op 90 of 110 staat, ik voel het verschil niet meer hoor....

[ Voor 4% gewijzigd door Apsie op 18-07-2017 19:23 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024

Weet zelf nog niet wat ik ga spelen, ben redelijk casual. Zal waarschijnlijk voor WD gaan

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
diknmuis schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:42:
[video]

Weet zelf nog niet wat ik ga spelen, ben redelijk casual. Zal waarschijnlijk voor WD gaan
die bombard build kende ik nog niet
ziet er wel geinig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik ga het season toch gewoon maar doen met een necro. Volgens mij heb ik intussen wél alle ancients voor die LoN/WD build dus die check ik stiekem op non-season ff. Ze zouden je ook een soort Haedrigs LoN gift moeten geven eigenlijk, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
diknmuis schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:42:
[video]

Ha, hij noemt de Inarius Bonestorm build als één van de slechtste. Die degradeerde snel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:27
Ik ga lekker aan de Necro, denk iets met corpse explotion :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Necromancer vraagje:

Ik heb een CoE gevonden met 5.5% CHC, 47% CHD (rolled), socket, 466 INT met als passive 196% voor de Elements). Volgens mij best een puike roll voor een non-ancient.

Vraag me af wat ik nu het best kan doen op mijn nceromancer:
1. Deze CoE equipen ipv mijn Circle (en van deze de power extracten en op de cube zetten)
2. Mijn Krysbin vervangen voor deze Circle en Krysbin activeren op ube
3. Het laten zoals het is.

Mijn voorkeur gaat uit naar 1. Voordeel: 1 seconder langer Skeletal Mage door max passive in cube en volgens tooltip een damage boost van 2.7%, touchness van 1.5% en 0.1% recovery)

Voordeel van optie 2 is een hogere damage boost (4.8%)

Voordeel van optie 3 is dat dit ook werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
_Peter2_ schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:03:
Necromancer vraagje:

Ik heb een CoE gevonden met 5.5% CHC, 47% CHD (rolled), socket, 466 INT met als passive 196% voor de Elements). Volgens mij best een puike roll voor een non-ancient.

Vraag me af wat ik nu het best kan doen op mijn nceromancer:
1. Deze CoE equipen ipv mijn Circle (en van deze de power extracten en op de cube zetten)
2. Mijn Krysbin vervangen voor deze Circle en Krysbin activeren op ube
3. Het laten zoals het is.

Mijn voorkeur gaat uit naar 1. Voordeel: 1 seconder langer Skeletal Mage door max passive in cube en volgens tooltip een damage boost van 2.7%, touchness van 1.5% en 0.1% recovery)

Voordeel van optie 2 is een hogere damage boost (4.8%)

Voordeel van optie 3 is dat dit ook werkt :)
Zou inderdaad voor optie 1 gaan met een mage build.

Morgen weer lekker season lvlen! Voor het eerst in een aardige tijd kan ik meteen om 5 uur starten. Alleen ben ik er nog niet echt uit wat het gaat worden. WD barber lijkt me heerlijk maar dat is een LoN build. Necro is ook aardig en zal de meeste mogelijkheden tot lootshare bieden gok ik, maar de juiste jewelry lijkt tot nu toe vrij lage droprates te hebben en de top build staat me totaal niet aan. Bovendien heb ik de indruk dat deze class een goede starter speedfarm mist.
En dan is er de DH, altijd een goede keus als eerste char, meerdere goeie speedfarm builds maar alle builds muv Natalya al helemaal grijs gespeeld.

Misschien morgen om 5 uur maar een dobbelsteen rollen ofzo.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 00:44:
[...]

Zou inderdaad voor optie 1 gaan met een mage build.

Morgen weer lekker season lvlen! Voor het eerst in een aardige tijd kan ik meteen om 5 uur starten. Alleen ben ik er nog niet echt uit wat het gaat worden. WD barber lijkt me heerlijk maar dat is een LoN build. Necro is ook aardig en zal de meeste mogelijkheden tot lootshare bieden gok ik, maar de juiste jewelry lijkt tot nu toe vrij lage droprates te hebben en de top build staat me totaal niet aan. Bovendien heb ik de indruk dat deze class een goede starter speedfarm mist.
En dan is er de DH, altijd een goede keus als eerste char, meerdere goeie speedfarm builds maar alle builds muv Natalya al helemaal grijs gespeeld.

Misschien morgen om 5 uur maar een dobbelsteen rollen ofzo.
Necro heeft juist een hele goede starter build, die je verder kunt gearen tot een volwaardige T13 farm build (zie de mijne). Hij is niet super snel, maar zeker niet traag. En zoals het clan leaderboard laat zien, kan je er ook uitstekend grifts mee pushen. En laat dat nou net de set zijn die voor S11 uit de gift komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Uiteraard is Necro het beste om te spelen dit seizoen. Ze willen dat iedereen de DLC koopt en dat gaat het beste met OP builds. Zelf de DLC nog niet gekocht, aangezien de necro me juist niks lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:27:
[...]

Necro heeft juist een hele goede starter build, die je verder kunt gearen tot een volwaardige T13 farm build (zie de mijne). Hij is niet super snel, maar zeker niet traag. En zoals het clan leaderboard laat zien, kan je er ook uitstekend grifts mee pushen. En laat dat nou net de set zijn die voor S11 uit de gift komt. ;)
Waar haal jij toughness uit met je Necro?
De mijne hoeft maar een knipoog van een mob te krijgen en ze ligt al op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:33:
[...]

Waar haal jij toughness uit met je Necro?
De mijne hoeft maar een knipoog van een mob te krijgen en ze ligt al op de grond.
Deze build heeft niet zoveel toughness. Het is een kwestie van stunnen en jezelf positioneren achter je mages. Als je daar 8-10 van hebt, dan zijn de meeste dingen dood voor ze je kunnen bereiken. Hoogste grift die ik hiermee gespeeld heb is 70. Ik ken de build pas sinds gistermiddag. De nummer 2 op de Tweakers clan leaderboard speelt hem ook. Misschien kan je daarbij even checken of hij/zij nog extra toughness heeft tov de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Deadsmell schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:38:
[...]

Deze build heeft niet zoveel toughness. Het is een kwestie van stunnen en jezelf positioneren achter je mages. Als je daar 8-10 van hebt, dan zijn de meeste dingen dood voor ze je kunnen bereiken. Hoogste grift die ik hiermee gespeeld heb is 70. Ik ken de build pas sinds gistermiddag. De nummer 2 op de Tweakers clan leaderboard speelt hem ook. Misschien kan je daarbij even checken of hij/zij nog extra toughness heeft tov de mijne.
Ik zie in elk geval nog wel wat aanpassingen in mijn build:
1, Passives: Spreading Mallediction en Fueled by Death => Life from Death en Final Service
2. Army of the Dead => Simulacrum (Reservoir)

Verder is het soms ook geluk hebben. Ik ben overigens nog niet verder gekomen dan GR66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Heb de necro express nog niet veel gespeeld, anders heb ik in het seizoen geen zin meer...
Maar het lijkt me toch wel een uitdaging op HC als ik het zo lees :9

En anders gewoon weer Monk als ik te vaak dood ga, of Golfen... het is immers zomer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:57:
Heb de necro express nog niet veel gespeeld, anders heb ik in het seizoen geen zin meer...
Maar het lijkt me toch wel een uitdaging op HC als ik het zo lees :9

En anders gewoon weer Monk als ik te vaak dood ga, of Golfen... het is immers zomer O-)
Er is een variant van die Rathma build met Bone Armor erin. Die heeft veel toughness, maar in de korte tijd dat ik die gespeeld heb, kon ik er net T13 mee doen. Inarius Bonestorm is wel oké qua survivability, volgens mij, maar ik zou hoe dan ook erg voorzichtig zijn op HC met de Necro. Persoonlijk zou ik daar nu nog niet aan beginnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Voorzichtig is nooit echt mijn speelstijl geweest, vandaar liefde voor in-your-face classes.
We zullen het zien vanavond, hoe ver de Necro me gaat brengen.

In eerste instantie is mijn doel top1000 notering op de Necro laddert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Ik lees hier bijna alleen maar mensen die lage GRs halen. Ik vroeg me af wat jullie hoogste GR is dat jullie met een Necromancer hebben gehaald?

Ik zelf 75. Had voor 80 nog net te weinig dmg leek het. Daar heb ik nu al het 1 en ander aan verbeterd dus vanavond opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Ook een tip: http://www.diablofans.com...bloodmage-txiii-speedfarm
Hiermee ren je in een paar minuten door een GR60 / TXIII heen.

D3 armory: https://eu.battle.net/d3/...siveNL-2962/hero/95219592

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlusivenl schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:22:
Ik lees hier bijna alleen maar mensen die lage GRs halen. Ik vroeg me af wat jullie hoogste GR is dat jullie met een Necromancer hebben gehaald?

Ik zelf 75. Had voor 80 nog net te weinig dmg leek het. Daar heb ik nu al het 1 en ander aan verbeterd dus vanavond opnieuw proberen.
80 met een ruimte marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Nice, welke build gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

45 :+
Daarna is het 1 shot kill, zolang ik niet geraakt wordt gaat het goed, maar 1x AoE en het is klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlusivenl schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:30:
[...]

Nice, welke build gebruik je?
Daarvoor de Trag'oul build. Die met Corpse Lance en veel te lange cooldowns. Ik zou hem niet willen aanraden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie

95 maar met de vervelendste build ever:

http://www.diablofans.com/builds/92512-tragoul-bloodstorm

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
Deadsmell schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:40:
[...]

Daarvoor de Trag'oul build. Die met Corpse Lance en veel te lange cooldowns. Ik zou hem niet willen aanraden. :P
Ah, ja die is inderdaad vervelend. Beetje rondrennen tot je CD over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlusivenl
BloodLancer in 't kwadraat zie ik al. K ga deze vanavond eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:43
Hoi allen,

Ik zie dat als je season 11 speelt je deze rewards krijgt. Iemand die weet wanneer je deze krijgt? Ik kan het niet uit de tekst halen.. Of ik kijk eroverheen :P

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/zlr7rm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Kun je ook weer een stash tab verdienen dit season of is dit al lang eruit gehaald?

(Heb een aantal seaons niet gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Je kan tot een maximum van 4 tabs verdienen, 1 per seizoen.
Ook dit seizoen weer.

If you’ve been playing the past few Seasons diligently and reached Conqueror in the Season Journey each time, you’ve accrued a few extra stash tabs. Players who have not yet earned a total of four Stash tabs via the Season Journey can still unlock an additional Stash tab by completing the following tasks at the Conqueror tier:

Complete a Torment XIII Rift in under 5 minutes
Complete Greater Rift 60 solo
Kill Greed on Torment XIII
Kill Siegebreaker on Torment XIII in under 15 seconds
Reforge a Legendary or Set item
Augment an Ancient item with a Level 50 or greater Legendary Gem
Level three Legendary Gems to 55
Complete two Conquests

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mprkooij schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:18:
Hoi allen,

Ik zie dat als je season 11 speelt je deze rewards krijgt. Iemand die weet wanneer je deze krijgt? Ik kan het niet uit de tekst halen.. Of ik kijk eroverheen :P

[afbeelding]
Als je bepaalde chapters van de seasonal journey voltooid hebt. Staat dat niet in de Season 11 post op Battle.net? Je kunt het sowieso ingame zien. Bij elk chapter staat welke reward je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:43
Deadsmell schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Als je bepaalde chapters van de seasonal journey voltooid hebt. Staat dat niet in de Season 11 post op Battle.net? Je kunt het sowieso ingame zien. Bij elk chapter staat welke reward je krijgt.
Heb het niet kunnen vinden. Maar ik start vanaf vandaag weer met Diablo 3 na een hele lange tijd. Maak ik dan ook kans op die rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
mprkooij schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Heb het niet kunnen vinden. Maar ik start vanaf vandaag weer met Diablo 3 na een hele lange tijd. Maak ik dan ook kans op die rewards?
Met een nieuw seizoen start iedereen op 0 :*) Dus ja!

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als je het season gaat spelen wel. Voor elk voltooid chapter krijg je een reward. Meestal zijn dat portaits, soms zit er iets anders bij. Bij voltooien van het één na laatste chapter krijg je een stash tab, als je niet aan je max zit. Laatste chapter kent geen rewards, behalve eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
[...]

Als je effectief season speelt wel ja, dus een nieuw season personage aanmaken waarbij je volledig van nul begint
Dan heb je season journey, een soort passief questsysteem die je kunt volgen waarbij je dingen unlocked

EDIT: sorry had Deadsmell zn post niet gezien

[ Voor 4% gewijzigd door diknmuis op 20-07-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvw22
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 06:32
mprkooij schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:18:
Hoi allen,

[afbeelding]
Ik vind dit wel een handige tool om je progress bij te houden.

http://d3resource.com/journey/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als mensen willen teamen dan is er ook nog de Solidarity Gaming Teamspeak.
Daar vormen zich meestal wel een aantal groepen om het seizoen te starten.

ts.solidaritygaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:34
Ik start na het eten, join SG teamspeak wel om te zien of er nog plekken vrij zijn. Necromancer ofcourse, anders heb ik voor niets de expansion gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik ga dit seizoen ook weer eens van start, met een Necro, gelijk HC.
Iemand nog tips voor een redelijk safe build?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:21
Die tranqoil set schijnt heel goed te werken in hardcore ;)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Hoe lang draag je best dat cain lvl23 setje? Tot 70 of toch eerder zodat je meer dmg doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:34
nou heb me 4 delig haedric gift toch maar open gemaakt.. ga toch maar wel voor necromancer. Morgen een nieuwe dag voor de laatste 2 delen. Zit wel wat rustig aan te doen omdat het hardcore is. Zou zonde zijn om dan al die 4 delen te verliezen.

Net alweer de eerste mensen die zieke conquests halen op hardcore.. kan ik met de pet echt niet bij gewoon.
Bijvoorbeeld een gast die SOLO al die bosses killt in 20 minuten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren rustig begonnen met mijn seasonal necromancer.

Ben gekomen tot level 41. Heb wel al een beetje mazzel gehad en een Circle of Nailuj's Evol gevonden.
Kan dus zodra ik death breaths heb en van alle acts de crafting mats die power extracten voor mijn cube.

Viel me wel op dat Corpse Explosion best lekker werkt tijdens het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:34
Jazeker, corpse explosion werkt leuk tijdens levelen, ik vond tijdens het levelen dan ook nog eens de gloves ervoor, ronduit belachelijk wat je dan kan opblazen (behalve dat je wel eerst lijken nodig hebt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Suicyder schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:08:
Jazeker, corpse explosion werkt leuk tijdens levelen, ik vond tijdens het levelen dan ook nog eens de gloves ervoor, ronduit belachelijk wat je dan kan opblazen (behalve dat je wel eerst lijken nodig hebt :P )
Daarvoor gebruik ik Skeleton Mage met Gift of Death rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ik start ook vanavond met een barb, gewoon om lekker tegendraads te zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Necro is toch moeilijker dan verwacht, heb wel 70 gehaald gisteren en 2 tasjes voor de set.
Verder gelaten voor wat het was...

Voel me nou niet echt direct T1 waardig met die 4 set items, maar dat zien we vanavond wel.
Build zelf vind ik vreselijk... maar zou bij de set passen :O
vreemd, staat een verkeerde rune in m'n build - ik gebruik geen archers.

[ Voor 17% gewijzigd door 3xNix op 21-07-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ook redelijk rustig begonnen, ben nu net lvl 60 met een HC Necro.
Solo op hard, zonder noemenswaardige items, gaat niet echt soepel.
Eerst maar eens 70 halen, set items ophalen en dan maar eens wat uitproberen.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

sorcees schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:48:
Ook solo gedaan inderdaad, zit echt geen tempo in een Necro...
maar dat kan ook aan mijn ervaring met deze class liggen ;)

Vanaf levl 37~40 ongeveer heb ik mijn huidige build gebruikt.
Mages(+Singularity rune) doen wel damage, maar ik mis dan een stukje AoE damage.
en ik heb het gevoel dat ze maar een beetje random targets schieten, al geven ze bijv. goblins wel dps prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
3xNix schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:21:
[...]

Mages(+Singularity rune) doen wel damage, maar ik mis dan een stukje AoE damage.
en ik heb het gevoel dat ze maar een beetje random targets schieten, al geven ze bijv. goblins wel dps prioriteit.
Mages vallen datgene aan dat jij target wanneer je ze summont, heel handig om bv een gob te snipen.

Moet zeggen dat ik zelf een redelijk lopende lvl build had uiteindelijk na wat experimenteren. Voor mage rune had ik contamination en daarnaast voor trash de close quarters rune van CE. Generator was essence of blood-power shift. Command skeletons met frenzy ernaast, een frailty curse rune en bone armor. Ging prima.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:48:
Welke build gebruik je dan? Ik solo ook op hard met de Necro en ga overal erg soepel doorheen. Tempo is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Deadsmell schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:45:
[...]

Welke build gebruik je dan? Ik solo ook op hard met de Necro en ga overal erg soepel doorheen. Tempo is prima.
Mijn levelbuild:

Bone spikes / bone pillars
Death nova / unstable compound

Corpse lance / blood lance
Command skeleton / Dark mending
Blood rush / potency
Devour / voracious

Vooral voor de death nova moet ik nogal eens de meute in, op HC soms wel spannend.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-10 21:08
3xNix schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:21:
[...]

Als je snel wilt levelen moet je Corpse Explosion in je build stoppen. En dan niet op een te hoge moeilijkheidsgraag spelen zodat je CE genoeg damage doet om je van verse corpses te voorzien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

RocketKoen schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:41:
[...]

Als je snel wilt levelen moet je Corpse Explosion in je build stoppen. En dan niet op een te hoge moeilijkheidsgraag spelen zodat je CE genoeg damage doet om je van verse corpses te voorzien.
Ik geloof je gelijk, ik speelde tot 37/40 bonespear/CE build en dat was ook leuk.
Maar toen een level-guide / build gevonden die aansloot op de gratis set.

Maar het is zo passief allemaal, minions die rond rennen en mages die single target nukes hebben.
Waarvan de eerste gericht is, zoals ik begreep.

Nu 4 set items verder voel ik me nog niet echt veel sterker geworden door de set.
Hopen dat item 5/6 simpel te halen is vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Toch ook maar de Necro gekocht om in het nieuwe seizoen eens te kijken :)

Alleen ik denk laat ik nog eens kijken naar mijn oude items van vorige season... maar die zijn natuurlijk al verlopen. Beetje lullig als ze zo'n gat laten vallen tussen seasons dat ze dan niet wat meer tijd geven voordat je mail verloopt. Nou ja, niet dat ik van plan was om nog nonseason te spelen, maar toch jammer.

Oh well, op naar de Necro :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sorcees schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:37:
[...]

Mijn levelbuild:

Bone spikes / bone pillars
Death nova / unstable compound

Corpse lance / blood lance
Command skeleton / Dark mending
Blood rush / potency
Devour / voracious

Vooral voor de death nova moet ik nogal eens de meute in, op HC soms wel spannend.
Probeer deze eens. Je kunt hem zonder specifieke gear spelen en rond level 30 oid heb je de belangrijke skills al. Door die mages kan je zelf op een afstandje blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 21-07-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Nou, ik heb nog nooit zo'n snel seizoen gedraaid. Binnen vijf gems meteen trapped/powerful/enforcer. Voor ik m'n 6 piece binnen had had ik ook al een complete Jesseth en een krysbin/nailuj/compas rose. Nemesis valt ook net binnen. Ancient buff belt aan en sprinten maar. oOo

Pagina: 1 ... 41 ... 73 Laatste