Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:47
Vandaag voor het eerst de Necromancer gespeeld en speelt heerlijk weg. Lijkt het nou zo of is die necromancer echt behoorlijk sterk. Oké alles is nieuw en het ziet er gelikt uit zeker de explosies. Daarmee lijkt die echt behoorlijk sterk, maar is die dat daadwerkelijk ook?

Voor nu speelt doe heerlijk en voelt hij sterk aan. Ook al heb ik nog geen gear dan kan ik prima met legendary crafted items toch T4 aan.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Klopt, je kunt best snel al aan de slag. Ik loop nog steeds met crafted items en ben tot gr45 gekomen.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:30
Dit weekend heb ik Rathma's set compleet gekregen op mijn Necromancer. Is nog even wennen en ik mis nog zeker wel wat gear om echt ver te komen.

Ben tot GR50 gekomen
Ik denk eropver om Frailty in te wisselen voor decepify met borrowed time rune en dan mijn Withing Hour in te wisselen voor een Daynee's Binding voor meer toughness.

Die Ancient Grandfather kan ik ook beter vervangen door iets met een nuttig effect, maar bij gebrek aan de juiste items voldoet hij nog prima.

Naast mijn Necromancer heb ik ook nog met mijn oude Zuni WD gespeeld (vooral voor het verzamelen van Blood shards).
Viel me op dat deze eigenlijk heel simpel speelde. Heb daarmee ook mijn hoogste GR clear tot nu toe gehaald (GR 66, ik weet: dat stelt eigenlijk tegenwoordig niks voor). Die GR66 was volgens mij met zo'n 5 minuten over en zonder deaths gelukt, dus daar zat zeker nog speling in.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gestopt met corpse lance, het feit dat je perse een target moet klikken om hem te casten is veel te clunky,
Kan begrijpen waarom ze de mechanic op deze manier gebruiken, maar voor mij werkt het niet.

Even kijken nu naar wat andere builds, maar ziet er naar uit dat volgend seizoen weer gewoon DH wordt :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:15
Weet niet of ik nu D3 moe ben of dat de Necro zo tegen valt maar ben weinig gemotiveerd op het moment.

Heb 2 setbuilds geprobeerd maar het kan me gewoon niet zo boeien, de 2 personen met wie ik speel zijn ook redelijk snel weer gestopt en dit topic is behoorlijk rustig, dus ik denk dat ik voorzichtig ga concluderen dat het een beetje tegenvalt. Sinds season op de console zijn geintroduceerd eigenlijk ook geen zin meer om off-season te spelen, al zie ik wel weer op tegen het levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 19:23
Bokkie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:51:
Gestopt met corpse lance, het feit dat je perse een target moet klikken om hem te casten is veel te clunky,
Kan begrijpen waarom ze de mechanic op deze manier gebruiken, maar voor mij werkt het niet.

Even kijken nu naar wat andere builds, maar ziet er naar uit dat volgend seizoen weer gewoon DH wordt :X
Op rechter muisknop zetten?

Bij de Trag'Ouls werkt het in mijn ogen erg prettig? en......dikke damage... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Apsie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:02:
[...]

Op rechter muisknop zetten?

Bij de Trag'Ouls werkt het in mijn ogen erg prettig? en......dikke damage... 8)
Hoef je dan niet perse een target te selecteren?
Ja de damage is dik, maar omdat ik dus echt precies moet klikken is het gewoon irritant,. als dat op RM niet hoeft dan wissel ik dat wel even om en test ik verder :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Bokkie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:22:
[...]

Ja de damage is dik, maar omdat ik dus echt precies moet klikken is het gewoon irritant,. als dat op RM niet hoeft dan wissel ik dat wel even om en test ik verder :P
Je moet nog steeds targetten, ja... Maar met rechts klikken en wijzen gaat mij vrij makkelijk af... word al gauw automatisme...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Malt007 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 09:56:
Weet niet of ik nu D3 moe ben of dat de Necro zo tegen valt maar ben weinig gemotiveerd op het moment.

Heb 2 setbuilds geprobeerd maar het kan me gewoon niet zo boeien, de 2 personen met wie ik speel zijn ook redelijk snel weer gestopt en dit topic is behoorlijk rustig, dus ik denk dat ik voorzichtig ga concluderen dat het een beetje tegenvalt. Sinds season op de console zijn geintroduceerd eigenlijk ook geen zin meer om off-season te spelen, al zie ik wel weer op tegen het levellen.
Ik ben uit verveling maar op m'n alt-account gegaan, daar zit al m'n 'aangepaste' gear.

Alleen laat dat des te meer zien dat de pet AI zeker bij Necro compleet ruk blijft, alleen die mages (net als archers van crusader) lijken goed door te blijven gaan.

Heb op m'n main nu 3 sets compleet, moet precies nog inaros 2 delen, RNG is niet mijn beste vriend.

Vind het nu verder wel best, wacht wel tot nieuwe season.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hoewel ik wel weer (even) veel zin heb in het nieuwe seizoen, twijfel ik toch wel een beetje
over de class.

Als je het mij 2 weken terug zou vragen was het allemaal duidelijk, de necromancer.
Ondertussen wat zitten spelen en is er toch aardig wat twijfel gekomen.

De design van de necromancer vind ik wel gaaf, alleen de uitwerking wat minder.
Hoewel de bone set vrij aardig werkt, ik weet niet hoe enorm deze nog wordt aangepast voordat het seizoen begint.
De andere sets zijn leuk om even mee te spelen maar voelen niet soepel aan, ik ben altijd enorm gecharmeerd
van pet classes, maar het voelt zo... "clunky" om te spelen, de snelheid gaat weg omdat de pets maar wat aanvallen (of niet).
De command skeletons is leuk gedaan, maar zou geweldig zijn als dit voor alle pets zou gelden.
Ook het op houden van de mages voelt totaal niet soepel, het is een stop die je maakt tijdens het rennen.

Al met al, bedenkingen...

Ik heb vele malen de Witch dokter gespeeld, en was niet anders gewend dan trage builds, maar sinds vorige seizoen heb ik ook
DH & Wizard gespeelt, dat is werkelijk een wereld van verschil qua snelheid.

Op de necromancer mis ik dan ook de snelle builds om even t13 te farmen, kan natuurlijk zijn dat ik verwend ben geworden door de DH/Wizard,
maar het is voor mij toch een gemis.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ben ook weer begonnen, dit keer op de PS4.

Vind het wel weer lekker om te spelen. Voor mij is het een zo goed als nieuw spel. Laatste keer dat ik speelde zat de auction house er nog in. Dus het hele begrip van Seasons is mij onbekend, maar hier kom ik vanzelf achter.

Was met de DH begonnen, maar na een half uur toch een mehh gevoel en een Necro gemaakt. Tot nu toe echt heerlijke class om te spelen. Ondertussen lvl 35, drop rate is volgens mij wel aardig veranderd in die paar jaar. Weet dat ik destijds tijdens mijn eerste playthrough maar liefst 1 legendary had gevonden. Heb er nu toch al een stuk of 5-6 gevonden.

Is 's avonds weer even lekker spelen zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer begonnen, ipv op pc of ps4 nu op de x1 :P
Speelt lekker weg, necro is een leuke class, damage valt wel ietwat tegen zonder gear/ tijdens het levelen (speel op expert in de campaign).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maxxus schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:48:

Op de necromancer mis ik dan ook de snelle builds om even t13 te farmen, kan natuurlijk zijn dat ik verwend ben geworden door de DH/Wizard,
Helltooth werkt best snel, afhankelijk welke kant je op gaat, kan je best snel door een rift heen. Die dagger/kip set (geen idee hoe die heet, met hex) geeft je bizarre speedboost om van shrine naar shrine te rennen met nemesis bracers.

andersom kan je die helm nemen die 2 clones cast en jouw abilities nadoen voor bv die primary skill die flammetjes schiet (naam kwijt), spiritwalk voor je movement.

Die 2 ringen, short en long man finger kan je ook goed gebruiken, ik run zelf short voor 3+3 pets (en 2 mimics), wall of death en piranha's spammen, gaat best snel.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2017 12:59 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShittyNL schreef op maandag 10 juli 2017 @ 00:44:
Vandaag voor het eerst de Necromancer gespeeld en speelt heerlijk weg. Lijkt het nou zo of is die necromancer echt behoorlijk sterk. Oké alles is nieuw en het ziet er gelikt uit zeker de explosies. Daarmee lijkt die echt behoorlijk sterk, maar is die dat daadwerkelijk ook?

Voor nu speelt doe heerlijk en voelt hij sterk aan. Ook al heb ik nog geen gear dan kan ik prima met legendary crafted items toch T4 aan.
Necromancer is voor opbouw erg sterk, je kan vlot richting T13 en dat kan in kleine stapjes (ring erbij, wapen erbij, cube wapen, etc...geen 2-3 item combo nodig voor de volgende stap).

Voor greaters valt het me vooralsnog wat tegen...daar waar ik met andere classes makkelijk 70 kan lopen met vaak diverse builds / sets per class en waar ik met bepaalde builds de 80+ kan doen, lukt dat met Necromancer nog niet echt. Goed, gear is behoorlijk sub-par (geen ancient weapons bv.) maar gems wel 70+ en 1k paragon erbij. Ik mis ook de Circle nog (Mage ring) en Rathma nog niet getest (ik heb het niet zo op pet builds). Al met al heb ik wat m'n twijfels over toegankelijke builds voor greaters.

Mijn gevoel op het moment is dat Necromancer erg sterk is voor leveling en opbouw naar T13, maar voor pushing minder toegankelijk.
Bokkie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:22:
Bij een deel van de skills is het zo dat als je ze RMB zet, je loopt bij geen target en bij mouse-over van een target de attack afgaat. Dit gebruik ik bv. met Mirinae-monk; Fist of Fury heeft een teleport component, dus zodra er een enemy onder de mouse pointer komt, wordt de teleport + attack uitgevoerd. In hoeverre dit werkt voor Corpse Lance is even de vraag; het kan zijn dat je gaat stilstaan en niets doet als er een mouse-over op een enemy komt terwijl er geen corpse nearby is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:41
SinergyX schreef op maandag 10 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Helltooth werkt best snel, afhankelijk welke kant je op gaat, kan je best snel door een rift heen. Die dagger/kip set (geen idee hoe die heet, met hex) geeft je bizarre speedboost om van shrine naar shrine te rennen met nemesis bracers.

andersom kan je die helm nemen die 2 clones cast en jouw abilities nadoen voor bv die primary skill die flammetjes schiet (naam kwijt), spiritwalk voor je movement.

Die 2 ringen, short en long man finger kan je ook goed gebruiken, ik run zelf short voor 3+3 pets (en 2 mimics), wall of death en piranha's spammen, gaat best snel.
Maxxus heeft het over necro en jij over WD ;) wellicht verkeerde gequote? Verder prima WD uitleg.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neles7 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:07:
[...]

Maxxus heeft het over necro en jij over WD ;) wellicht verkeerde gequote? Verder prima WD uitleg.
.... 8)7

Dat geval, inaros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Maxxus schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:48:

Dit vanavond maar eens proberen, kijken hoe snel dit is...

http://www.diablofans.com...bloodmage-txiii-speedfarm

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er wel aardig uit...ik vraag me alleen af of die Scythe of the Cycle niet wat overkill is terwijl de Bone Armor stacks houden lastig wordt. Wellicht is de Shadowhook al voldoende DPS boost voor T13, zonder de Bone Armor stack management.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:50:
[...]

Ziet er wel aardig uit...ik vraag me alleen af of die Scythe of the Cycle niet wat overkill is terwijl de Bone Armor stacks houden lastig wordt. Wellicht is de Shadowhook al voldoende DPS boost voor T13, zonder de Bone Armor stack management.
Heb genoeg paragon dus dps zal idd geen probleem zijn op T13... Ben ook erg gecharmeerd van een In-Geom in de cube...

Is het proberen waard ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:29:
Heb genoeg paragon dus dps zal idd geen probleem zijn op T13... Ben ook erg gecharmeerd van een In-Geom in de cube...

Is het proberen waard ;)
In-geom is inderdaad interessant voor Necromancer, de mobility skill komt dan op 0 seconde CD voor 50 yard movement. De Inarius speed setup die ik in gedachte heb zal ik nog DPS voor missen, maar het idee van AoE clears met Bone Armor spam (ook 0 seconde CD en de 10 Essence recover je direct met Devour aura) ziet er op papier goed uit. De vraag is even wat de DPS grens is ervoor.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:48
Ik speel op het moment http://www.diablofans.com/builds/92285-singularity-skelly, ik ga vanavond veder experimenteren maar het is ook een 'fun' build en niet bedoeld voor grift pushing.

Oh en nog een irritatie punt op het moment, als je een grift start, dat je skelletjes nog moeten spawnen...

[ Voor 23% gewijzigd door Goldman op 10-07-2017 15:25 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:23:
Ik speel op het moment http://www.diablofans.com/builds/92285-singularity-skelly, ik ga vanavond veder experimenteren maar het is ook een 'fun' build en niet bedoeld voor grift pushing.

Oh en nog een irritatie punt op het moment, als je een grift start, dat je skelletjes nog moeten spawnen...
Wat in die setup nog interessant kan zijn is Shadowhook naar Scythe of the Cycle. Shadowhook geeft zo'n 150% bonus (x2.5) terwijl de Mages, de main damage dealers, met Cycle een 300% (x4) krijgen. Dat betekent dat je actiever Bone Armor moet gaan gooien, maar je Mage DPS wordt wel 60% hoger.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:58
Apsie schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:29:
[...]

Is het proberen waard ;)
Heb zelf even kort met Inarius gespeeld i.c.m. een In-Geom cubed.
Frailty aura erbij en alles valt bijna direct dood om je neer! :p
Wel redelijk squishy door heb missen van APD (had Nemesis om) en geen DR door je Decrepify belt. Is wellicht op te lossen door een BotH te pakken met Goldwrap?

Edit: oh wacht dat ging over de blood set... excuus! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 10-07-2017 15:57 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
schaapiej schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:56:
[...]

Heb zelf even kort met Inarius gespeeld i.c.m. een In-Geom cubed.
Frailty aura erbij en alles valt bijna direct dood om je neer! :p
Wel redelijk squishy door heb missen van APD (had Nemesis om) en geen DR door je Decrepify belt. Is wellicht op te lossen door een BotH te pakken met Goldwrap?
Ha! Ben natuurlijk niet van plan om dat met Inarius te doen 8) 8)

Edit: Je zag 'm al O-)

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:36
Ik vind de meeste Necromancer builds maar erg moeilijk in Hardcore in vergelijking met andere classes. Dat maakt mij een beetje zenuwachtig voor als het seizoen zo begint of ik dan wel Necro moet spelen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Ricmaniac schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:15:
Ik vind de meeste Necromancer builds maar erg moeilijk in Hardcore in vergelijking met andere classes. Dat maakt mij een beetje zenuwachtig voor als het seizoen zo begint of ik dan wel Necro moet spelen :P
Gewoon een reserve set hebben. Done.

Ik speel alleen maar HC omdat ik het anders niet meer leuk vindt. De spanning die er is dat dood dood is is gewoon vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:36
ShittyNL schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:23:
[...]

Gewoon een reserve set hebben. Done.

Ik speel alleen maar HC omdat ik het anders niet meer leuk vindt. De spanning die er is dat dood dood is is gewoon vet.
Same.. vanaf seizoen 1 al geen softcore character gehd.. maar ik zie voor me dat ik haedrigs gift haal en instant dood ga voordat ik een backup heb :P iemand van jullie een aanrader build voor HC ? :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 22:20

The Chosen One

Zie signature!

De set die je krijgt kan prima denk ik (wacht ik tot season mee) of de bone armor set.
Die gebruik ik nu; (https://eu.battle.net/d3/...senOne-2201/hero/95899636)
De lifespending set vind ik erg lastig om ergens in te passen. Bone spear nog niet echt iets meegedaan.

Bone armor set is een hele goede algemene set met veel opties. Enig nadeel is dat je een grift en maybe rift met 0 stacks begint. Ging rip met me 1e bij Gheed (2 player TXI), 1 stack em curse dacht ik.

Zit nog beetje te kijken naar me golem legs te veranderen naar de set, de gloves van set veranderen naar die in de cube (corpse spawn) en dan die >90% recource DR chest te equippen. Ff kijken hoe goed die buff op blijft.

[ Voor 18% gewijzigd door The Chosen One op 10-07-2017 20:58 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inarius lijkt soms wat vage bugs te geven, regelmatig zie ik mijn damage (melee) opeens wegzakken naar ~1m dmg, alsof heel die 2750% niet meer werkt, ook die ticks van bonearmor doen opeens nog maar iets van 350k.
The Chosen One schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:56:
De set die je krijgt kan prima denk ik (wacht ik tot season mee) of de bone armor set.
Die gebruik ik nu; (https://eu.battle.net/d3/...senOne-2201/hero/95899636)
De lifespending set vind ik erg lastig om ergens in te passen. Bone spear nog niet echt iets meegedaan.
Ik had ook zoiets, alleen had ik de Nayr's Black death in cube zitten, die geeft 65% dmg op poison skills per stack. Ik heb dan scyte attack, bone armor (poison - stun) en death nova, geven 3 stacks en dus plus die 300% van die Cycle. Optie is dan nog bonespear erbij, kom ik op 260%.

Die combinatie met full set gaat best hard, heb nu alleen nog veel focus op primairy attack (legs, gem, offhand) zodat ik niet continue door m'n essense heen ben.

Verschil met die 4 stacks tov bv Vyr wizard dat je maar 1 skill nodig hebt om die stacks te houden, niet afwisselend met een 2de.

[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2017 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 22:20

The Chosen One

Zie signature!

65% X 3 is 195%, heb ik toch liever de bonus van me huidige wapen 165%, niet veel minder, makkelijker in gebruik + bone nova welke de hoogste damage zelf heeft.

X4 is al beter maar dat beperkt mijn skillset sowieso teveel. En nog meer casten, al lastig genoeg op hardcore.
Heb geen essence generator maar zit nooit zonder.

[ Voor 34% gewijzigd door The Chosen One op 10-07-2017 22:22 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Correctie, je moet ze dus wel elke 15 sec recasten :/

Edit, ik snap nu dat wapen pas, ik dacht dat het enkel het 'meerdere' essence was die 0.5% geeft, maar het is dus je volledige essence (zoals in je stats onder 'resources'). Dat maakt het zeker ander verhaal :)

Toch eens kijken hoe Shadowhook met Nayr's werkt, ik spam iets teveel waardoor ik vaak niet let op m'n bonearmor.

Ik gebruik Devour met die Aura, altijd actief en hoef ik nooit te letten op essence en Cuirass is altijd actief :)

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-10 20:38
Even een soort semi offtopic vraag is er ook een tweakers clan ofso,?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Nahkriin schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:02:
Even een soort semi offtopic vraag is er ook een tweakers clan ofso,?
Meerdere 8)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/47272205

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:36:
Toch eens kijken hoe Shadowhook met Nayr's werkt, ik spam iets teveel waardoor ik vaak niet let op m'n bonearmor.
Dat mept behoorlijk door dus :)

Shadowhook met Nay'rs en 4x poison stack getest (met focus/restrain), dat mept in 1x bizar veel harder dan dat ik eerst deed, en dat met vrij simpele gear.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/bdc64b61dd3d76f422a13dacbf3fc957.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:30:
Dat mept behoorlijk door dus :)

Shadowhook met Nay'rs en 4x poison stack getest (met focus/restrain), dat mept in 1x bizar veel harder dan dat ik eerst deed, en dat met vrij simpele gear.

[afbeelding]
Nayr's is interessant als je 3+ poison skills rouleert; +195%+ is meer dan wat je uit Shadowhook haalt (+155-160%). Als je Nayr's gebruikt is combineren met Shadowhook alleen niet zo logisch; combineren met Corroded Fang geeft een grotere bonus.

Gisteren voor de grap m'n Inarius setup wat omgebouwd; Iron Rose / Siphon Blood i.p.v. Leger's Disdain / Scythe, Mage naar Corpse Explosion - Close Quarters en Sunstone naar RoRG voor de CE gauntlets. Dat is echt dik lachen...de eerste corpses vallen vlot genoeg door Mirinae crits en door pull van Briggs' wordt het al heel snel een hele grote chain van 5 explosies per keer. De 70 ging simpel, alleen de RG duurde lang...Voracity. Ik had Corpse Lance nog slotted, die ga ik vervangen door Land of the Dead voor het kapot bursten van RGs...10 seconde CE met 5 stacks ingedruk houden moet toch wel wat damage doen, zou je zeggen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Gister met deze speed build gespeeld : http://www.diablofans.com...necromancer-season-11-t13

uiteraard met mijn eigen variatie.

Death Nova > Bone Nova (je zuigt toch alles naar je toe, dan maar liever high dmg dan area dmg).

Geen "Final Service" maar Fueled by Death (moar speed) en de lighting gem (moar speed). Ook overwhelming Essence eruit en dat je corpse opzuigt 20% kans op een health globe heeft. Gister door TX heen geblaast. TXIII was iets te fanatiek (geen enkel ancient item though).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:04:
Gister met deze speed build gespeeld : http://www.diablofans.com...necromancer-season-11-t13

uiteraard met mijn eigen variatie.

Death Nova > Bone Nova (je zuigt toch alles naar je toe, dan maar liever high dmg dan area dmg).
De rune in die build snap ik ook niet. Bone Tornado range is waar je damage doet, daarbuiten niet. De 35 yards range is dus zinloos.
Geen "Final Service" maar Fueled by Death (moar speed) en de lighting gem (moar speed). Ook overwhelming Essence eruit en dat je corpse opzuigt 20% kans op een health globe heeft. Gister door TX heen geblaast. TXIII was iets te fanatiek (geen enkel ancient item though).
Wat nog een mogelijk interessante wijziging is, is Shadowhook naar Scythe of the Cycle. Je doet damage met een secondary, dus een flinke boost in je main damage. Bone Armor duration management wordt dan wel een dingetje om op te letten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zarhrezz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:03:
[...]

Nayr's is interessant als je 3+ poison skills rouleert; +195%+ is meer dan wat je uit Shadowhook haalt (+155-160%). Als je Nayr's gebruikt is combineren met Shadowhook alleen niet zo logisch; combineren met Corroded Fang geeft een grotere bonus.
Dat was mijn eerste set, zelfs met die offhand die 10% bonus dmg geeft per essence generated (afaik 12), gaat mijn grim scythe damage wel omhoog, maar zakt death nova en bone spear enorm hard en die spam ik nu juist veel om focus/restrain ook makkelijk op te houden.

Ik kan redelijk consistent 4 stacks ophouden en met name grote groups met death nova neerhalen. Moet alleen m'n neck en wrist nog omgooien naar 20% poison damage, eens kijken hoe dat uitwerkt.

Probleem is alleen toughness, met 30mil kom ik niet echt ver, ondanks die stacks uit bone armor en chest 50%, dus dat wordt nog flink wat sleutelen aan m'n gear. Lijkt of daar goldwrap met Hoarder ook een verplichting is geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:12:
[...]

De rune in die build snap ik ook niet. Bone Tornado range is waar je damage doet, daarbuiten niet. De 35 yards range is dus zinloos.

[...]

Wat nog een mogelijk interessante wijziging is, is Shadowhook naar Scythe of the Cycle. Je doet damage met een secondary, dus een flinke boost in je main damage. Bone Armor duration management wordt dan wel een dingetje om op te letten.
Nou het bizare was, misschien een bug dat kan natuurlijk, of ik interpreteer de Scythe of the Cycle niet goed. Maar ik activeerde Bone armor en 'opeens' dropte de stacks als een baksteen en het was 'gone'. Geen idee wat er gebeurde. Maar de werking is toch van Scythe of the Cycle

Bone Armor default: 60 sec.
Bone Armor icm Scythe of the Cycle = 56 sec ?

En ik met deze build zit ik toch max. essence de hele tijd dus ansich niet zo heel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goldman schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:04:
[...]

Nou het bizare was, misschien een bug dat kan natuurlijk, of ik interpreteer de Scythe of the Cycle niet goed. Maar ik activeerde Bone armor en 'opeens' dropte de stacks als een baksteen en het was 'gone'. Geen idee wat er gebeurde. Maar de werking is toch van Scythe of the Cycle

En ik met deze build zit ik toch max. essence de hele tijd dus ansich niet zo heel spannend.
Elke cast kost je 4 seconde van de huidige remaining time van Bone Armor.

Spam je 10x andere skill nadat je bone armor cast, ben je in die tijd dus al 40sec kwijt en bone armor duurt nog maar 20sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:35:
Dat was mijn eerste set, zelfs met die offhand die 10% bonus dmg geeft per essence generated (afaik 12), gaat mijn grim scythe damage wel omhoog, maar zakt death nova en bone spear enorm hard en die spam ik nu juist veel om focus/restrain ook makkelijk op te houden.
Leger's Disdain kan echt zieke damage doen op clusters als je daar op focust...ik heb 100.000M voorbij zien komen...helaas geen ShadowPlay aan. Het speelt wel lastig, je moet Essence dumpen om de damage boost te krijgen en bij grote packs heel veel damage, maar ook heel veel Essence regen, dus vaak dumpen. Dat netjes doen is best lastig. Ik kan me voorstellen dat het in een groep met pull-support wel echt effectief kan zijn. De AoE is goed en in principe schaalt het tot 26 enemies (0 -> 312 Essence in single hit) voor een +3120% damage bonus boven op de 2750% van Inarius...
Probleem is alleen toughness, met 30mil kom ik niet echt ver, ondanks die stacks uit bone armor en chest 50%, dus dat wordt nog flink wat sleutelen aan m'n gear. Lijkt of daar goldwrap met Hoarder ook een verplichting is geworden.
Voor T13+ heb je inderdaad meer nodig dan de 75% + 50% bij base 30M Toughness. Door de vele goeie ringen op Necromancer is Unity al een dure slot, maar eigenlijk wel nodig, tenzij je met de belt werkt.

Gisteravond ben ik gaan werken met Kalan / Aquila / belt / Moratorium en dat is voldoende voor tier 70 bij een base Toughness van 26M of iets dergelijks.
Goldman schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:04:

Scythe of the Cycle is een 4 seconde reductie per cast van een secondary (die daardoor geboost wordt). Als je dus met 2 attack per seconde de Nova ingedrukt gaat houden, ben je 3 seconde later 24 seconde Bone Armor duration kwijt. Het kan dus heel hard gaan...maar ja, je doet wel veel damage :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zarhrezz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:29:
[...]

Leger's Disdain kan echt zieke damage doen op clusters als je daar op focust...ik heb 100.000M voorbij zien komen...helaas geen ShadowPlay aan. Het speelt wel lastig, je moet Essence dumpen om de damage boost te krijgen en bij grote packs heel veel damage, maar ook heel veel Essence regen, dus vaak dumpen. Dat netjes doen is best lastig. Ik kan me voorstellen dat het in een groep met pull-support wel echt effectief kan zijn. De AoE is goed en in principe schaalt het tot 26 enemies (0 -> 312 Essence in single hit) voor een +3120% damage bonus boven op de 2750% van Inarius...
Ja, die was mij iets te situatie afhankelijk, tegen guardians sta je vaak maar tegen 1 mob te meppen en zit je maar met een 'simpele' 120%, die 4stack poison kan ik op guardians en trash hoog houden. Ik zit nu meer consistent op een middel-hoge damage buff ipv spikes hoog en laag :P
Voor T13+ heb je inderdaad meer nodig dan de 75% + 50% bij base 30M Toughness. Door de vele goeie ringen op Necromancer is Unity al een dure slot, maar eigenlijk wel nodig, tenzij je met de belt werkt.

Gisteravond ben ik gaan werken met Kalan / Aquila / belt / Moratorium en dat is voldoende voor tier 70 bij een base Toughness van 26M of iets dergelijks.
Unity kreeg ik niet passen omdat ik Grandeur nodig heb, of moet m'n Diggers pants verwisselen, al kan ik daar ook gewoon die Golemskin Breeches gebruiken en heb ik alsnog 30% reduction.

Nadeel is dat reduction met teveel items ook steeds minder nut heeft (een 50% na een 50% is ook nog maar 25% effectief), toch wat meer sluitelen met armor en resist (zit wel op 10:1, maar gewoon nog te laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:54:
Ja, die was mij iets te situatie afhankelijk, tegen guardians sta je vaak maar tegen 1 mob te meppen en zit je maar met een 'simpele' 120%, die 4stack poison kan ik op guardians en trash hoog houden. Ik zit nu meer consistent op een middel-hoge damage buff ipv spikes hoog en laag :P
Voor solo's is Leger's inderdaad niet goed. Inarius generator met Leger's zie ik meer als een MP build waar je ook wat extra Toughness van de support krijgt. Voor clearen van density is het wel echt sterk. Zet er een DH naast voor solo's en gaan.
Unity kreeg ik niet passen omdat ik Grandeur nodig heb, of moet m'n Diggers pants verwisselen, al kan ik daar ook gewoon die Golemskin Breeches gebruiken en heb ik alsnog 30% reduction.

Nadeel is dat reduction met teveel items ook steeds minder nut heeft (een 50% na een 50% is ook nog maar 25% effectief), toch wat meer sluitelen met armor en resist (zit wel op 10:1, maar gewoon nog te laag).
Necromancer zit op slot competition inderdaad lastig...erg veel goede items, zoveel eigenlijk dat er te weinig past :o

Hotfixes zouden live moeten zijn, inclusief gem nerfs 'to the maximum gem level that would have been legitimately achievable prior to the patch going live'.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zarhrezz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:02:

Necromancer zit op slot competition inderdaad lastig...erg veel goede items, zoveel eigenlijk dat er te weinig past :o

Hotfixes zouden live moeten zijn, inclusief gem nerfs 'to the maximum gem level that would have been legitimately achievable prior to the patch going live'.
Dat zeker, sets en bijna alle 'dmg' items zitten in dezelfde sloten, links en rechts een leg, shoulder of neck, maar ruimte heb je niet echt.

Maar wat was nu eigenlijk de exploit voor die hoge gems? Calamity icm met MFD, maar snap niet echt de werking hoe mensen dus zulke hoge grifts kunnen doen.

Aaah, zo dus :)
https://www.reddit.com/r/..._dh_bugone_shot_anything/

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Rollback op legendary gems die "te hoog" zijn: https://us.battle.net/for...57496472?page=27#post-530
Lastly, we will be rolling back Legendary Gem levels to the maximum gem level that would have been legitimately achievable prior to the patch going live. As with all previous exploits, any additional actions we may take will not be discussed outside of our staff and offending individuals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
En ook gelezen op Reddit dat je een rollback kunt requesten naar een punt waarop je 140 gems had. Dat is best fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neles7 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:33:
[...]

En ook gelezen op Reddit dat je een rollback kunt requesten naar een punt waarop je 140 gems had. Dat is best fucked.
Maar je gear, paragon's, alles houden, toch een kleine prijs van gems om zoiets te mogen houden.

Goed, console zal het niets boeien (genoeg cheat zut), maar PC lijkt me het toch zuur dat honderden mensen om je heen met 100-1000 paragonpunten voorbij vliegen, enkel omdat je eerlijk was en niet met zo'n exploit mee ging.

Xbox lijkt alleen de patch nog niet te hebben, zit nog steeds met 250% Rathma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
SinergyX schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:54:
[...]

Maar je gear, paragon's, alles houden, toch een kleine prijs van gems om zoiets te mogen houden.

Goed, console zal het niets boeien (genoeg cheat zut), maar PC lijkt me het toch zuur dat honderden mensen om je heen met 100-1000 paragonpunten voorbij vliegen, enkel omdat je eerlijk was en niet met zo'n exploit mee ging.

Xbox lijkt alleen de patch nog niet te hebben, zit nog steeds met 250% Rathma.
Jep. Het is best fucked dat blizzard geen actie onderneemt als een simpele gem rollback. Zoals ze terecht op reddit zeggen NS leaderboard is voor altijd naar de klote nu.

Verder is het nog absurder dat je dus een rollback kunt doen om ook nog die gems terug te krijgen...

Ik speel zelf legit als ik speel, maar als je maar ongestraft kunt blijven exploiten dan wordt de meta wel snel verziekt als er weer zoiets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, het is even afwachten of er meer gebeurt:
Lastly, we will be rolling back Legendary Gem levels to the maximum gem level that would have been legitimately achievable prior to the patch going live. As with all previous exploits, any additional actions we may take will not be discussed outside of our staff and offending individuals.
Het is dus niet uitgesloten dat zware offenders alsnog bestraft worden.
Neles7 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:01:
Zoals ze terecht op reddit zeggen NS leaderboard is voor altijd naar de klote nu.
Tja...in hoeverre was dat niet al het geval? Er zitten op NS waarschijnlijk meer paragon levels die gebot zijn dan alle paragon van onze clan samen. En weten we de Firebug build nog? Het voordeel dat mensen daarmee gehaald hebben is ook niet opeens verdwenen. Ik volg NS totaal niet, maar wordt er tegenwoordig hoger gecleard dan met Twister-Wiz? Zo is er altijd wel wat.

[ Voor 39% gewijzigd door Zarhrezz op 11-07-2017 22:39 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:32:
Tja, het is even afwachten of er meer gebeurt:

[...]

Het is dus niet uitgesloten dat zware offenders alsnog bestraft worden.

[...]

Tja...in hoeverre was dat niet al het geval? Er zitten op NS waarschijnlijk meer paragon levels die gebot zijn dan alle paragon van onze clan samen. En weten we de Firebug build nog? Het voordeel dat mensen daarmee gehaald hebben is ook niet opeens verdwenen. Ik volg NS totaal niet, maar wordt er tegenwoordig hoger gecleard dan met Twister-Wiz? Zo is er altijd wel wat.
Zware offenders ja daar zeg je iets... hoeveel mensen vallen niet door de mand omdat ze geen gr130+ runnen? Het voelt een beetje alsof er half en laat wordt gereageerd, maar ik zal ongetwijfeld wat over het hoofd zien.

Firebug weet ik ook nog al te goed, is toen ook nog wat ruzie over geweest in de clan. Maar dat is ook nooit bestraft geweest of wel? Want dat heeft idd ook een hele impact gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 22:01:
[...]

Jep. Het is best fucked dat blizzard geen actie onderneemt als een simpele gem rollback. Zoals ze terecht op reddit zeggen NS leaderboard is voor altijd naar de klote nu.
Precies dit is ook wat ik direct dacht toen er werd vermeld om nog even lekker snel je gems naar 140+ te halen.... hele spel is al vrijwel totaal brainless geworden en wat heeft het hele greater riften nog voor zin als je gems hebt die +40 levels hoger zijn dan iemand anders.... Paragons verpesten al jaren de hele toestand en nu dit erbij....dan kan je toch net zo goed meteen kappen lijkt mij.

maar ja zal mij ook totaal mijn r**t roesten.. heb besloten om die hele necro niet te kopen. Class lijkt mij best goed, maar heb eigenlijk gewoon helemaal geen zin meer om tijd in dit spel te stoppen. Ga lekker door met starcraft 2 en komend weekend de commanders Fenix en Alarak kopen :)

suc6 in diablo land.. enige waarvoor ik nog kom kijken zijn misschien die challenge rifts, maar vond ook dat eigenlijk vrijwel geen challenge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:25:
[...]

Precies dit is ook wat ik direct dacht toen er werd vermeld om nog even lekker snel je gems naar 140+ te halen.... hele spel is al vrijwel totaal brainless geworden en wat heeft het hele greater riften nog voor zin als je gems hebt die +40 levels hoger zijn dan iemand anders.... Paragons verpesten al jaren de hele toestand en nu dit erbij....dan kan je toch net zo goed meteen kappen lijkt mij.

maar ja zal mij ook totaal mijn r**t roesten.. heb besloten om die hele necro niet te kopen. Class lijkt mij best goed, maar heb eigenlijk gewoon helemaal geen zin meer om tijd in dit spel te stoppen. Ga lekker door met starcraft 2 en komend weekend de commanders Fenix en Alarak kopen :)

suc6 in diablo land.. enige waarvoor ik nog kom kijken zijn misschien die challenge rifts, maar vond ook dat eigenlijk vrijwel geen challenge :P
Ik ga ook geen necro halen, maar na een jaartje pauze lijkt het mij wel grappig om S11 weer eens tijdelijk te spelen. Braindead farmen en beetje bijpraten met de clan moet goed komen :Y

Veel succes met SC2 dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Oke jongens, hier is de nieuwe leaderbord captain! Gewoon "ff" 81 gecleared met non-meta setup/build... als jullie maar bang zijn! Die paar 'verdwaalde' tweakers die in de leaderbords staan, *kijkt naar Al en Ap*, geef mij nog een week ;)

Veder is nu de buff van Rathma wel erg fijn. Ook van de Shadowhook afgestapt en naar Scythe of the Cycle overgestapt. Nu nog even wat klooien en kijken hoe ik de 1-shots van rift guardians kan tegen gaan. Ik zit er aan te denken om de Molten Beasty Weasty gem toch in te wisselen voor een een Esotaric Alteration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-10 08:58
@Goldman Inderdaad, die Rathma buff speelt fijn! Ik ben inmiddels al volledig afgestapt van Inarius. Heb zelfs een 88 gecleared met mijn half-ancient, niet augmented poppetje. Straks nog eens verder doen :D

Door het constante gecraft en upgrade rare etc ben ik wel hard door materials gegaan, ik wou nog eens wat speedfarmen op T13 (met de necro weliswaar) maar vind geen enkele build die me aanstaat... hebben jullie al een degelijke combo gevonden?
Ik had die corpse explosion build geprobeerd maar die is veel te funky imo, werkt echt gewoon niet goed .. met goeie density en layout waar je van pack naar pack kan jumpen met unlimited corpses werkt het perfect ja maar zo krijg je amper rifts ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:58
Vanavond ook maar eens kijken hoe Rathma nu speelt.
Heb een GR87 gecleared met Inarius, ben benieuwd of dat met Rathma nu ook gaat lukken! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Phaex schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:45:
Door het constante gecraft en upgrade rare etc ben ik wel hard door materials gegaan, ik wou nog eens wat speedfarmen op T13 (met de necro weliswaar) maar vind geen enkele build die me aanstaat... hebben jullie al een degelijke combo gevonden?
Ik heb gisteren wat zitten friemelen, ik zat op het eind te spelen met een trang'oul blood mage build.
Met ingeom in de cube rush je van elite pack naar elite pack, gooi er een curse op en een command skeletons en alles valt dood neer.

Enige nadeel is een shielding/illusionist affix, dan is het even zuchten of door rushen.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Mijn speedfarm is http://www.diablofans.com/builds/92433-speedfarm-necro

So far bevalt het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-10 08:58
Die ziet er wel leuk uit!
Ik was al met het idee aant spelen om een Death Nova build te maken (met Trag'oul set ??). Straks eens testen thuis ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Goldman schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:14:
Oke jongens, hier is de nieuwe leaderbord captain! Gewoon "ff" 81 gecleared met non-meta setup/build... als jullie maar bang zijn! Die paar 'verdwaalde' tweakers die in de leaderbords staan, *kijkt naar Al en Ap*, geef mij nog een week ;)

Veder is nu de buff van Rathma wel erg fijn. Ook van de Shadowhook afgestapt en naar Scythe of the Cycle overgestapt. Nu nog even wat klooien en kijken hoe ik de 1-shots van rift guardians kan tegen gaan. Ik zit er aan te denken om de Molten Beasty Weasty gem toch in te wisselen voor een een Esotaric Alteration.
Ik bibber nu al _/-\o_ _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.

Ik doe alles op HC. Wat is daar de captain dan?

Ik ga nu Grift 50 doen met mijn necromancer op HC. Ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel. op 12-07-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
ShittyNL schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:14:
[...]

Ik doe alles op HC. Wat is daar de captain dan?
Tja, HC is uitgesloten van deelname... 8)

Moet wel zeggen, ontzettend moedig om op HC te spelen met de Bloodset!! _/-\o_ Oh, en zonder safety... oOo

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Apsie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Tja, HC is uitgesloten van deelname... 8)

Moet wel zeggen, ontzettend moedig om op HC te spelen met de Bloodset!! _/-\o_ Oh, en zonder safety... oOo
Die heb ik wel aanstaan. Final Service. 1 keer nodig gehad. Wel unity gebruiken uiteraard. En molten Wildebeest

Grift 50 met 3m 8s over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
ShittyNL schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:48:
[...]

Die heb ik wel aanstaan. Final Service. 1 keer nodig gehad. Wel unity gebruiken uiteraard. En molten Wildebeest

Grift 50 met 3m 8s over.
Ohww, zag de Hellfire niet, I stand corrected 8)7

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Phaex schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:45:
[...]

Die ziet er wel leuk uit!
Ik was al met het idee aant spelen om een Death Nova build te maken (met Trag'oul set ??). Straks eens testen thuis ;-)
Ik vond dit niet fijn spelen, omdat het resource en HP kost, als je HP stilvalt is damage output ook nul.
Be affraid...be very affraid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Apsie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:53:
[...]

Ohww, zag de Hellfire niet, I stand corrected 8)7
55 is te hoog gegrepen. Ik red het wel maar niet in tijd. 15 minuten 77%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

81 is niet zo boeiend toch? :?

(of lees ik het verkeerd en is het sarcastisch bedoeld?)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
zo maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Angeloonie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:42:
[...]

81 is niet zo boeiend toch? :?

(of lees ik het verkeerd en is het sarcastisch bedoeld?)
Ik kan niet GR81 doen met zomaar welk character, zelfs niet met een uitgekiende build. Lager dan P1000 en geen gems boven lvl70 en geen augments schelen daar best veel in :)

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 12-07-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:16:
Ik kan niet GR81 doen met zomaar welk character, zelfs niet met een uitgekiende build. Lager dan P1000 en geen gems boven lvl70 en geen augments schelen daar best veel in :)
Dit dus...de overgrote minderheid van de spelers zijn de mindere goden voor wie een 75 ook niet vanzelfsprekend is. Ik heb de 80+ op maar een paar builds staan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Zarhrezz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:08:
[...]

Dit dus...de overgrote minderheid van de spelers zijn de mindere goden voor wie een 75 ook niet vanzelfsprekend is. Ik heb de 80+ op maar een paar builds staan.
Overgrote minderheid? O-)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:16:
[...]

Niet met alle characters nee maar met de Necro lijkt 80+ toch wel redelijk makkelijk haalbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Angeloonie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 21:57:
[...]

Niet met alle characters nee maar met de Necro lijkt 80+ toch wel redelijk makkelijk haalbaar :P
Ik wordt op 67 al oneshotted als mobs me aankijken :P

Al blijf ik het idee hebben dat er iets niet synchroon loopt tussen console en PC, zelfs met 480M thoughness (block, damage reduction en hoge armor/resist) krijg ik op 70 gewoon 1 shots om m'n oren, met de identieke build die ik online gewoon GR90+ zie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Laatst online: 09-10 14:41
Is er nog een clan met een plekje over?
Wil na 1.5 - 2 jaar zonder diablo spelen het weer oppakken..

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 09:32
Heb de game net op de PS4 (al wel eerder op de mac gespeeld) maar geen vrienden op PSN die het ook spelen 😬 Toevallig nog mensen hier die op de PS4 spelen en zin hebben in co-op? (Of evt een boost als je hoger bent, alleen spelen is gewoon minder leuk)

PSN: Robert-Reyez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hedster schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 18:04:
Is er nog een clan met een plekje over?
Wil na 1.5 - 2 jaar zonder diablo spelen het weer oppakken..
Ja, je moet ff RetLaw pmmen of binnenvallen in de Tweakers chat als 'ie online is. De spinnewebben zijn van de diehards af en volgende week gaan we weer knallen met z'n allen! *O* oOo

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-10 20:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Laatst online: 09-10 14:41
Kzal Vydra idd eens appen. Vroeger ook vaak mee gespeeld.

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Of ga lekker HardCore spelen in de HC Tweakers clan.

[ Voor 1% gewijzigd door Daniel. op 14-07-2017 06:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Nahkriin schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:46:
[...]

Niet meer echt actief ofwel?
Prima actief, zeker aan het begin van een seizoen...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:39
Gisteren voor het eerst weer eens Diablo opgestart, maar nu op de Xbox ipv de PC.

Blijft een super leuke game. Helaas moet ik op de console nu wel weer de hele story doorlopen. Op zich niet erg, aangezien ik zo even gewend kan raken aan de console mechanics en wijzigingen in patches.

Vind de game eigenlijk prima spelen met een controller. Eigenlijk veel fijner in vergelijking met PC.
Hopelijk kan ik dit weekend nog een paar uurtjes maken!

/edit
Na een quick search in het topic kreeg ik geen resultaten, maar is er naast de PC clans hier ook een club op xbox?

[ Voor 12% gewijzigd door Jan_V op 14-07-2017 08:16 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Afgelopen dagen weer actiever gespeeld.

Intussen mijn oude characters eens afgestoft en met elke class nu op zijn minst een GR60 gehaald.
Ik merk wel dat sommig chars het een stuk moeilijker hadden.

* mijn WW-barb kon prima GR60 doen, maar de RG duurde een poos (nu is Orlash ook een iritante RG, maar goed)
* mijn UE-DH kon prima GR60 doen, maar voelt erg squishy
* mijn DMO-Wizardheeft een goede toughness, maar clearen duurt te lang.
* mijn Miranae-monk heeft voldoende groei potentieel. GR65 ging nog erg soepel.
* mijn lady Zuni-WD is nog het verst gekomen, daarmee ben ik tot GR68 gekomen.

Vooral mijn wizard viel me ngo tegen, hoewel mijn andere wizard wel een turbo is voor DB farming (op T8).

Nu ga ik vooral verder kijken hoeveel rek ik in mijn Necro heb.

Heb eindelijk mijn Ancient grandfather vervangen door een wapen met een nuttiger effect, alleen is deze nog niet ancient. Qua damage doet de Necro het prima, maar als een mob in GR60 naar hem knipoogt ligt hij al op de grond.

Ben overigens bezig om een nieuwe BoTT te levelen en de Endless Walk te vervangen door een Hellfire en een Krysbin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Ik wil in season 11 met een barb doen, alleen begrijp ik dat er helemaal geen goeie builds zijn voor een barb in season 11? Barb is vrij zwak? Met zwak bedoel ik dat GR70-80 al lastig is wordt zonder optimale gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

_Peter2_ schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:57:

Intussen mijn oude characters eens afgestoft en met elke class nu op zijn minst een GR60 gehaald.
Ik merk wel dat sommig chars het een stuk moeilijker hadden.

Wat dit betreft, zou je je polar station kunnen aapassen naar vengeance - seethe (Indien heel erg squishy Dark Heart) en dan ipv cindercoat Visage of Gunes in je cube. Dat zal al een flinke verbetering zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7

Ik zou net als engeltje aangeeft je character omgooien.

Cube Weapon: Dawn --> 60% CDR op vengeance
Cube Armour: Visage of Gunes --> Dark heart rune op vengenace = extra DR.

Sentry --> Vengeance Seethe rune

Steady Aim --> Thrill of the Hunt (makkelijke manier om BotT te proccen)

Je wilt dan met CDR op 38% uitkomen uit mijn hoofd. Dan heb je permanente vengeance.

Zie ook mijn char: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Neles-2481/hero/64581262

[ Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 14-07-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik volg de tips van hierboven, je moet Sentry gewoon droppen voor Vengeance en Dawn+Visage in cube gooien.

Maar het aller-allergrootste probleem zit op je quiver, daar mist de (tot 100%!) MS damage (oude patch quiver). Zo snel mogelijk een nieuwe quiver maken dus.

Op je Restraint zou ik ipv CHC CHD rollen, je hebt veel te veel CHC in vergelijking met CHD.
Boots: all resist variant vinden/gamblen/maken
Belt: Grenade% naar Life%
Chest: AR+discipline variant vinden (evt non-ancient is dan zelfs al beter)
Gloves: CHC/CHD/dex/vit variant zoeken. RCR kost je te veel toughness nu.

Maar goed je moet ook nog CDR ergens vandaan halen om de 37-38% CDR te halen voor permanent vengeance :)

Voor je Rathma Necro: drop de Shadowhook in je cube (ipv Furnace) en pak de Jesseth set. Daar zal je enorm veel toughness erbij krijgen (20% block, int, vit, life% etc.). En ook Krysbin's in je cube of equippen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 14-07-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Angeloonie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:03:
[...]

Ik volg de tips van hierboven, je moet Sentry gewoon droppen voor Vengeance en Dawn+Visage in cube gooien.

Maar het aller-allergrootste probleem zit op je quiver, daar mist de (tot 100%!) MS damage (oude patch quiver). Zo snel mogelijk een nieuwe quiver maken dus.

Op je Restraint zou ik ipv CHC CHD rollen, je hebt veel te veel CHC in vergelijking met CHD.

Maar goed je moet ook nog CDR ergens vandaan halen om de 37-38% CDR te halen voor permanent vengeance :)
Dat kan wel kloppen, char was volgens mij van Season 5 of 6 en heeft daarna stof staan happen tussen de NS chars.

Hmm door jullie DH tips krijg ik opeens het idee om mijn DH verder af te stoffen ;)

Kan ik mijn old season quiver rerollen in de cube voor een nieuwe versie of werkt dat niet?

[ Voor 8% gewijzigd door _Peter2_ op 14-07-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Neles7 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 12:00:
[...]

Ik zou net als engeltje aangeeft je character omgooien.

Cube Weapon: Dawn --> 60% CDR op vengeance
Cube Armour: Visage of Gunes --> Dark heart rune op vengenace = extra DR.

Sentry --> Vengeance Seethe rune

Steady Aim --> Thrill of the Hunt (makkelijke manier om BotT te proccen)

Je wilt dan met CDR op 38% uitkomen uit mijn hoofd. Dan heb je permanente vengeance.

Zie ook mijn char: https://eu.battle.net/d3/en/profile/Neles-2481/hero/64581262
misschien ook maar eens mijn dh afstoffen, kan nu makkelijk zat shards halen met mijn necro. variatie enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
_Peter2_ schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:07:
[...]

Dat kan wel kloppen, char was volgens mij van Season 5 of 6 en heeft daarna stof staan happen tussen de NS chars.

Hmm door jullie DH tips krijg ik opeens het idee om mijn DH verder af te stoffen ;)

Kan ik mijn old season quiver rerollen in de cube voor een nieuwe versie of werkt dat niet?
Volgens mij is dat gewoon mogelijk. Anders kadala, quivers kosten geen drol.
boemmie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:14:
[...]

misschien ook maar eens mijn dh afstoffen, kan nu makkelijk zat shards halen met mijn necro. variatie enzo
Grappig hoe dat ineens aanstekelijk werkt :) Mocht je nog wat tips willen over je DH schraam niet om te vragen, genoeg ervaringsdeskundigen hier op het forum.
Angeloonie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:03:
[...]

Voor je Rathma Necro: drop de Shadowhook in je cube (ipv Furnace) en pak de Jesseth set. Daar zal je enorm veel toughness erbij krijgen (20% block, int, vit, life% etc.). En ook Krysbin's in je cube of equippen :P
Goed gespot! Helemaal vergeten te letten op rolls van primary en secondary.

[ Voor 38% gewijzigd door Neles7 op 14-07-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

De Impale DH vind ik een leuke afwisseling welke minstens net zo sterk is :) Mocht je het spammen van multishot zat zijn, is dat nog een leuk alternatief.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Engeltje83 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:29:
De Impale DH vind ik een leuke afwisseling welke minstens net zo sterk is :) Mocht je het spammen van multishot zat zijn, is dat nog een leuk alternatief.
Nog wel een stukje sterker zelfs. Zijn er eigenlijk nog wijzigingen geweest voor de DH bij 2.6 of heeft iemand al een leuke build met de Krysbin’s Sentence bedacht? Kan me voorstellen dat dat sterker is dan een tp + cp, je hebt dan wellicht ruimte voor een hellfire amulet ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door Malt007 op 14-07-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:32:
[...]

Nog wel een stukje sterker zelfs. Zijn er eigenlijk nog wijzigingen geweest voor de DH bij 2.6 of heeft iemand al een leuke build met de Krysbin’s Sentence bedacht? Kan me voorstellen dat dat sterker is dan een tp + cp, je hebt dan wellicht ruimte voor een hellfire amulet ofzo.
Ehm, volgens mij zit Krysbin's in elke Necro build? :P Zowel Inarius, Rathma of Trag'Oul builds gebruiken die ring. Is gewoon de meest krachtige ring voor de Necro. En dan in combinatie met Endless Walk natuurlijk. De ring die dan overblijft is eigenlijk de enige waar je wat variatie in hebt.

(of bedoelde je een DH support build daarmee?)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 14-07-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Angeloonie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:43:
[...]

Ehm, volgens mij zit Krysbin's in elke Necro build? :P Zowel Inarius, Rathma of Trag'Oul builds gebruiken die ring. Is gewoon de meest krachtige ring voor de Necro. En dan in combinatie met Endless Walk natuurlijk. De ring die dan overblijft is eigenlijk de enige waar je wat variatie in hebt.

(of bedoelde je een DH support build daarmee?)
Had t over de DH :)

Vraag me dus af wat beter is, Endless Walk of + Krysbin + Hellfire.

Zeker voor speedbuilds lijkt me Endless Walk redelijk nutteloos, want je staat nooit stil en tm GR70 heb je de dmg reduction ook niet nodig. Als extra passive kan je bijvoorbeeld steady aim of tactical advantage gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Malt007 op 14-07-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Neles7 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:23:
[...]

Volgens mij is dat gewoon mogelijk. Anders kadala, quivers kosten geen drol.

[...]

Grappig hoe dat ineens aanstekelijk werkt :) Mocht je nog wat tips willen over je DH schraam niet om te vragen, genoeg ervaringsdeskundigen hier op het forum.

[...]

Goed gespot! Helemaal vergeten te letten op rolls van primary en secondary.
eerst ff filmpie opzoeken hoe je het speelt. hij is nu echt wortels aan het schieten, dus heeft goede upgrade nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
om even voorbeeld te geven, dit is zijn gear nu:)
https://eu.battle.net/d3/...oemmie-2476/hero/93093151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Malt007 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:46:
[...]

Had t over de DH :)

Vraag me dus af wat beter is, Endless Walk of + Krysbin + Hellfire.

Zeker voor speedbuilds lijkt me Endless Walk redelijk nutteloos, want je staat nooit stil en tm GR70 heb je de dmg reduction ook niet nodig. Als extra passive kan je bijvoorbeeld steady aim of tactical advantage gebruiken.
Is de Krysbinn (en met name de 100%) niet exclusief voor de Necro? Ik dacht dat dit een vautje was die ze hebben gerepareerd met de hotfix van afgelopen maandag?

https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20757516466
Fixed an issue which allowed certain Necromancer Legendary items to be equipped by non-Necromancer classes (7/10)

[ Voor 11% gewijzigd door Apsie op 14-07-2017 15:15 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:11:
[...]

Is de Krysbinn (en met name de 100%) niet exclusief voor de Necro? Ik dacht dat dit een vautje was die ze hebben gerepareerd met de hotfix van afgelopen maandag?

https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20757516466
Fixed an issue which allowed certain Necromancer Legendary items to be equipped by non-Necromancer classes (7/10)
Yep is gefixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Geen DH foezelarijtjes meer mogelijk dus... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Pff zonde, had eindelijk weer motivatie gevonden om te gaan spelen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jammer, dat zeker. Shield glare crusader deed ziekelijke damage met die ring :(

Pagina: 1 ... 40 ... 73 Laatste