Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:28
RedHat schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:29:
Ik heb de necro update ook maar gekocht, ook al gaat het compleet tegen mijn principes in hoe Blizz met D3 is omgegaan. 15 Euro voor een extra karakter vind ik ook behoorlijk wat geld. Maar ga het nieuwe seizoen toch spelen met uiteraard de Necro.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "hoe Blizz met D3 is omgegaan"? Ze hebben het wat mij betreft (zoals eigenlijk altijd bij Blizzard) top gedaan. 1 x een expansion met behoorlijk wat content, geen maandelijkse fee, en het is ook geen pay2win game. Ok, de Auction House in het begin was wellicht een fout, maar die hebben ze gelukkig hersteld door het eruit te slopen.

Maar verder vind ik 15 Euro voor een nieuw character echt geen gekke prijs. Er zit weer heel wat R&D in en zoals eerder aangegeven: je _moet_ het niet kopen, de game is prima speelbaar zonder. En ook al speel je er maar 1 seizoen mee, dan heb je het geld er toch allang uit?

Ik heb jarenlang maandelijks 12 Euro neergeteld voor WoW, wat het ook absoluut waard was imo, maar ik denk dat ik aan D3 by far de minste Euro's per uur kwijt ben :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Er zijn al seizoenen geen echte updates meer geweest. Waar een ander de updates misschien als 'major' ervaren vond ik dat allemaal wel meevallen. Je ziet de laatste tijd ook heel erg dat ze de balans tussen karakters wel prima vinden en dat ze dat willen houden door niet meer set items te gaan husselen of iets leuks bedenken.

De meta is al seizoenen lang hetzelfde (want geen updates). Het enige wat ze al seizoenen lang doen is hier een kleine nerf, daar een boost. Het is nog steeds een prima game, maar ik vind 15 euro voor de Necromancer een beetje zonde, had ik liever 15 euro betaald dat ze eens weer wat dingen door elkaar gaan husselen, nieuwe items, nieuwe meta.

Ik durf ook wel te zeggen dat meer dan 90% alleen het seizoen speelt om stash tab te unlocken in de hoop dat er nog een expansion gaat komen. Een nieuwe karakter neerzetten is gewoon makkelijk omdat je daar de rest niet mee 'breakt' en daardoor hoeven ze niet meer eindeloos te balancen. Maar dat zegt mij wel dat de game redelijk dood is (wat op zich logisch is, het is al een tijdje uit en de meeste developers zitten op andere projecten). Ik denk dat als ze de seizoenen lekker elke keer door elkaar gehusseld hadden door andere items of werking van items te doen dat er nog veel meer mensen een seizoen echt zouden spelen ipv alleen ff tabje halen.

Daarom voelt de Necromancer 'update', maar dat is voor mij persoonlijk, een beetje lame aan.

[ Voor 35% gewijzigd door RedHat op 03-07-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 09:07

Luukwa

o/

Tektoon schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:33:
[...]

Het grootste gedeelte van de tijd speel ik Deadset's 'fresh-70-build'.
M'n armory staat hier; momenteel met 2x inarius ipv T&T glove & Nemesis en qua skills bone armor ipv Bloodrush. Dit laatste is een test, meer setitems heb ik nog niet.

Qua gear maak ik gewoon gebruik van een basic setupje: Aughild/Blackthorne/Focus&Restraint. Reapers wraps zijn ook heel handig. Qua wapen heb ik lang gespeeld met een 2h ancient (toevallig bij de eerste poging een Shadowhook gecraft) maar met non-ancient Jesseth kan het dus ook prima.
Bedankt! Nog tips om set items te farmen? Mijn death breaths raken open dus via de cube is een gelimiteerde optie.

Soundcloud!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:34:
Een nieuwe karakter neerzetten is gewoon makkelijk omdat je daar de rest niet mee 'breakt' en daardoor hoeven ze niet meer eindeloos te balancen.
Lekker makkelijk gezegd, ze moeten natuurlijk wel rekening houden met alle skills zodat hij in party niet ineens zwaar imba wordt.

Ik vind €15 echt een schijntje voor een nieuwe character. Uiteindelijk was de expansion van Diablo 2 ook niets meer dan 2 nieuwe characters. Ja leuk dat er een nieuwe act in zit maar die speel je dan 1x en zou je hier daarna enkel in Adventure mode terugzien, dus dat kun je vergelijken met de nieuwe areas (waar zelfs een soort van miniverhaaltje en boss in zit).

Als je ziet wat we sinds RoS gratis hebben gekregen (Greater Rifts, Legendary Gems, Vault, Seasons, Kanai's Cube, Set dungeons, nieuwe areas) moet je echt niet zeuren om die €15.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week wat geld op het account gezet voor de necro en wat commanders in SC2, maar heb tot op heden die necro nog niet gekocht. Gaat niet om het geld, want die € 15 is natuurlijk niets, maar de hele class voegt niets toe aan het spel. Enige beetje vernieuwende zijn die challenge rifts en daarmee gaan ze imo een heel klein beetje de goede richting op.

Heb de necro gevolgd in de beta en op wat streams en de class lijkt mij wat betreft skills/gameplay best goed in elkaar te zitten. Mijn plan is om die campaign te gaan doen in het nieuwe season en daarna kijk ik wel even. Geen idee wat voor items je komend season kan unlocken, maar heb alle stash tabs al.

Vooralsnog zit ik weer lekker aan de starcraft2. Erg veel broodwars gedaan in mijn jeugd en destijds deel 1 van sc2 gekocht, maar daarna eigenlijk niet meer naar omgekeken. Achteraf gemiste kans wat die co-op mode is echt een aanrader. Inmiddels al op mastery lvl 50 (soort van paragon systeem, maar dan goed uitgevoerd).. kortom kom de vrije tijd wel door :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:00

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:36:
Tot op heden die necro niet gekocht. Gaat niet om het geld, want die € 15 is natuurlijk niets, maar de hele class voegt niets toe aan het spel.
Dit dus. Al moest ik 60 of 100 euro betalen, prima. D3 verdient dat in mijn ogen. Heb er 1000+ uur inzitten dus dat geld is niet de reden. Die necro boeit mij gewoon niets. Het voegt niets toe. Blijft een mening natuurlijk maar de hele aankondiging van een 'expansion' en dan alleen een char toevoegen waar veel mensen gewoon geen interesse in hebben... argh. Doe dan niets. Persoonlijk was ik blijer geworden met een nieuwe act maar goed. Verwend.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand trouwens nog tips voor m'n Inarius build? https://eu.battle.net/d3/...loonie-2758/hero/95111334

Momenteel even zonder Endless Walk (ring+amu) en CoE omdat ik de gems (BotT, PE, Mirinae) met m'n DH aan het levelen ben :P

Ik heb de 2 hand setup met Shadowhook geprobeerd maar de toughness daalt dan echt drastisch omdat ik geen vit roll daarop heb zitten (dmg/as/int). Ik verlies dan bijna 2000 vitality, plus nog eens 120 all res en block chance.

Heb als offhand ook Leger's geprobeerd maar vond die ook maar beperkt nuttig, al heb ik er nog geen met echt goede rolls gehad.

Ik merk nu soms dat ik echt binnen no-time door m'n health heen ben en het vaak niet snel genoeg er bij krijg. Heb daarom een tijdje met Blood Nova rondgelopen maar de heals daarvan zijn ook niet voldoende.

Hoe lossen jullie dit op? Meer LoH/LoK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:48:
Iemand trouwens nog tips voor m'n Inarius build? https://eu.battle.net/d3/...loonie-2758/hero/95111334

Momenteel even zonder Endless Walk (ring+amu) en CoE omdat ik de gems (BotT, PE, Mirinae) met m'n DH aan het levelen ben :P

Ik heb de 2 hand setup met Shadowhook geprobeerd maar de toughness daalt dan echt drastisch omdat ik geen vit roll daarop heb zitten (dmg/as/int). Ik verlies dan bijna 2000 vitality, plus nog eens 120 all res en block chance.

Heb als offhand ook Leger's geprobeerd maar vond die ook maar beperkt nuttig, al heb ik er nog geen met echt goede rolls gehad.

Ik merk nu soms dat ik echt binnen no-time door m'n health heen ben en het vaak niet snel genoeg er bij krijg. Heb daarom een tijdje met Blood Nova rondgelopen maar de heals daarvan zijn ook niet voldoende.

Hoe lossen jullie dit op? Meer LoH/LoK?
Heb je deze build ok gezien?

http://www.diablofans.com...9-army-of-the-storm-gr-90

Dit zag ik op bigdaddyden76 stream..zelfde set (iets andere opzet) en het zag erg vloeiend uit. Hij had echt weinig tot geen healing issues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:36:
Vorige week wat geld op het account gezet voor de necro en wat commanders in SC2, maar heb tot op heden die necro nog niet gekocht. Gaat niet om het geld, want die € 15 is natuurlijk niets, maar de hele class voegt niets toe aan het spel. Enige beetje vernieuwende zijn die challenge rifts en daarmee gaan ze imo een heel klein beetje de goede richting op.

Heb de necro gevolgd in de beta en op wat streams en de class lijkt mij wat betreft skills/gameplay best goed in elkaar te zitten. Mijn plan is om die campaign te gaan doen in het nieuwe season en daarna kijk ik wel even.
Ik heb de afgelopen dagen m'n Necromancer op Expert door de campaign gehaald, gisteren A5 afgerond op level 60. Wat mij betreft een prima manier om een (nieuwe) class te leren kennen, je raakt alle skills / runes even aan en zo kom je er achter wat je lekker vind spelen en wat niet.

Het is wat mij betreft een van de betere classes wat betreft skills en gameplay en alleen daarom vind ik dat de class wel wat toevoegt. De resource management is duidelijk anders dan de andere classes en de game-play is veel actiever dan de meeste andere builds. Ik kan zo zien dat dit m'n favoriete class wordt puur op game-play. Die paar euro is me dat wel waard.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FloydRaalte schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:35:
[...]

Dit dus. Al moest ik 60 of 100 euro betalen, prima. D3 verdient dat in mijn ogen. Heb er 1000+ uur inzitten dus dat geld is niet de reden. Die necro boeit mij gewoon niets. Het voegt niets toe. Blijft een mening natuurlijk maar de hele aankondiging van een 'expansion' en dan alleen een char toevoegen waar veel mensen gewoon geen interesse in hebben... argh. Doe dan niets. Persoonlijk was ik blijer geworden met een nieuwe act maar goed. Verwend.
Of andere modus, de nieuwe dungeons die zijn toegevoegd zijn meer irritant dan iets toevoegend, mobs zijn teveel verspreid en zover ik heb kunnen testen zit de exit elke keer op dezelfde plek dus meteen richting volgende map.

Necro wordt wel beetje one trick pony, Bone armor set is enige die nuttig is, de rest is belachelijk veel micromanagement (pestilence en athma), waar zelfs LoN vaak beter presteert dan pestilence (zeker als je weapon set hebt).

Ben nu nog even aan het vechten met RNG om de andere sets nog te halen, maar dan is het beetje klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:47

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Hoe komen jullie zo vreselijk snel aan de complete Inarius set? Ik heb pas 1 piece gevonden.

En hoe komen jullie snel aan gems? Ik moet er nog redelijk wat hebben om te kunnen combinen. Heb er nog lang niet genoeg, voor alle kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:23
WishmasterNL schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:13:
Hoe komen jullie zo vreselijk snel aan de complete Inarius set? Ik heb pas 1 piece gevonden.

En hoe komen jullie snel aan gems? Ik moet er nog redelijk wat hebben om te kunnen combinen. Heb er nog lang niet genoeg, voor alle kleuren.
7500 uur :P

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit is non-season, alles wat je uit seasons haalt gaat naar non-season, plus de honderden/duizenden uren, denk dat iedereen non-season behoorlijk loaded is qua extra gear :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Duidelijk, haha.

Stel ik de vraag anders, hoe ga ik mn set en gems bij elkaar krijgen?
Veel spelen snap ik. Riften en grifts doen.
Wat zijn de beste opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Set items: Gamblen, upgraden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WishmasterNL schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:25:
Duidelijk, haha.

Stel ik de vraag anders, hoe ga ik mn set en gems bij elkaar krijgen?
Veel spelen snap ik. Riften en grifts doen.
Wat zijn de beste opties?
1. Grifts doen en hopen op green drops.
2. bloodshards rollen op items, hopen op green.
3. upgrades van yellow en hopen op green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 13:27
Met een (bij voorkeur hoge grift) Necro groep meelopen, en loot sharen. Dat gaat verreweg het snelst.

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb er geen enkele gevonden. Heb wel de set compleet. Daar heb je de cube voor. Koste me zo'n 500 DB's. En bloodshards hebben me ook 2 pieces opgeleverd.
Gemiddeld ga je toch wel minimaal 1x per speelsessie met een puzzle ring naar Greed. Daar krijg je niet alleen veel goud, maar ook veel diamanten.
Verder kom ik dagelijks een gem hoarder tegen en dat tikt ook lekker aan.

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-07-2017 12:31 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh en vergeet niet dat je dubbele set items ook kunt converten naar een andere slot via de cube. Dus als je 6 helmen vindt is dat prima en is je set ook compleet :+

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 03-07-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb de afgelopen dagen m'n Necromancer op Expert door de campaign gehaald, gisteren A5 afgerond op level 60. Wat mij betreft een prima manier om een (nieuwe) class te leren kennen, je raakt alle skills / runes even aan en zo kom je er achter wat je lekker vind spelen en wat niet.
Precies dit is mijn plan dus ook. tzt eens kijken of er ook wat leuks met corpse explosion te maken is. Zag alkaizer paar maanden terug wel met iets spelen dat er erg bizzar uitzag, maar weet niet of dit nog werkt.

Ga mij er ook niet heel erg mee bezig houden want dan is het straks toch wat minder leuk :).. daarom w8 ik ook nog even met het nu te kopen.. anders is het power lvl en binnen 1 dag doe je 80+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Angeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:48:
Oh en vergeet niet dat je dubbele set items ook kunt converten naar een andere slot via de cube. Dus als je 6 helmen vindt is dat prima en is je set ook compleet :+
Ik moet me toch maar wat meer gaan verdiepen in de cube O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
heb nu volledige set van inu, maar heb moeite met solo gr70 in het begin, aangezien ik bone armor moet opbouwen.
quite annoying aangezien ik prima op 70 kan meedraaien in groupen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

boemmie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:39:
heb nu volledige set van inu, maar heb moeite met solo gr70 in het begin, aangezien ik bone armor moet opbouwen.
Teleport in een groep, Bone Armor, teleport uit groep.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
boemmie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:39:
Je zou, als je nog niet zoveel toughness hebt, een Unity kunnen gebruiken?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zie al vrij makkelijk wat eenvoudig op te lossen problemen voor je toughness:

Helm: Amethyst ipv Diamond
Chest: Vit ipv Revive
Belt: Armor ipv Grim Scythe
Pants: Armor/All res ipv Siphon Blood
Boots: Armor ipv movement speed

Daarmee zou je dus +23% life, ~475 vit, ~1200 armor erbij moeten krijgen wat echt veel gaat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Angeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:01:
[...]

Zie al vrij makkelijk wat eenvoudig op te lossen problemen voor je toughness:

Helm: Amethyst ipv Diamond
Chest: Vit ipv Revive
Belt: Armor ipv Grim Scythe
Pants: Armor/All res ipv Siphon Blood
Boots: Armor ipv movement speed

Daarmee zou je dus +23% life, ~475 vit, ~1200 armor erbij moeten krijgen wat echt veel gaat schelen.
zal het vanavond eens proberen:)
thanks voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boemmie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:48:
[...]

zal het vanavond eens proberen:)
thanks voor de tips
Net even in d3planner.com gedaan, je gaat met gemiddelde rolls van ~15 mil toughness naar ~23 mil toughness, dik 50% erbij dus.
Ingame met alle buffs e.d. gaat dat er nog 5x overheen oid, dus scheelt echt heel veel.

Nog als toevoeging: op je shoulders de Scythe dmg naar CDR om het verlies op je helm weer goed te maken.
Op je amu/ring weet ik niet of je nog kunt rerollen, maar als dat kan: Amu: poison naar CHC, Krysbin: vit naar CHC of CHD, Compass: MS naar CDR of AS.

Vergeet tevens je follower niet te gearen, en als je echt wilt kun je ipv Krysbin ook Unity pakken.

[ Voor 31% gewijzigd door Angeloonie op 03-07-2017 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:13:
Necro wordt wel beetje one trick pony, Bone armor set is enige die nuttig is, de rest is belachelijk veel micromanagement (pestilence en athma), waar zelfs LoN vaak beter presteert dan pestilence (zeker als je weapon set hebt).
Als je Necro al one trick pony vindt, zijn de meeste andere classes half trick ponies. Weinig classes waar meer dan 1 set end-game viable is.

Pestilence kan grof veel damage doen (Bone Spear kan 300% en 450% bonus krijgen bovenop de set bonus voor een x682 multiplier) maar die set trekt me niet zo wegens de single-skill focus. Om diezelfde reden heb ik niets met UE als set...hoewel daar natuurlijk Grenade bijgekomen is. Wellicht dat de Pestilence bonus ook op Bone Spikes erbij zou kunnen komen om het wat diverser te maken.

Athma trekt me niet vanwege de focus op zoveel mogelijk Mages ten alle tijden actief houden. Mages en regen spammen dus. Meh.

Trag'Oul heeft ook potentie, een hele hoge set bonus (de hoogste in de game als ik me niet vergis) die ook werkt op een skill als Bone Spirit (base 4000% weapon damage) en daarnaast zowel AoE als single target skills support, naast een goeie Skeletal Mage rune (+2 seconds duration). Army of the Dead kan ook wel eens grof zijn met die bonus. De 120 seconde CD is lang, maar er is item support voor een extra rune en dan is het 15500% AoE weapon damage over 5 seconde + 50000% weapon damage over 4 seconde op random targets. Ruim 65000% weapon damage met die set bonus is gewoon heel erg veel. Ook de interactie van Mask of Scarlet Death met Oblation rune is interessant; 150% meer damage per corpse consumed op maximaal 10 corpses en maar 1 minion in plaats van 10, dus wellicht maar 6% life cost voor een minion die de set bonus krijgt naast de 20% van de skill en de 150% per corpse. Dat kan wel eens 15 seconde heel hard meppen. Enige nadeel is dat de generators de bonus niet krijgen.

Overigens zie ik Simulacrum nog niet in veel builds terugkomen terwijl die wel erg interessant is i.c.m. het item dat dubbel duration voor 5% life per seconde Simulacrum kost. De Self Sacrifice geeft namelijk een cheat-death; full heal als je dood zou gaan terwijl Simulacrum actief is. Dat gedurende 30 seconde is best interessant, zeker omdat je 30 seconde double-casts op je Secondary skills hebt (zeg, Skeletal Mage). Merk op dat dit wellicht ook telt voor Athma.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 17:36
Diablo topic weer actief 😮 wellicht weer eens opstarten met S11. Iig wat te doen totdat 3.0 uit is op PoE.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zarhrezz schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:59:
[...]
Trag'Oul heeft ook potentie
I need dis. Heb nog steeds maar 1 piece. -O-
Overigens zie ik Simulacrum nog niet in veel builds terugkomen terwijl die wel erg interessant is i.c.m. het item dat dubbel duration voor 5% life per seconde Simulacrum kost.
haHA! En die heb ik toevallig met int/crh/chd/socket rolls. :Y)

Ik mis nog net wat teveel items om echt creatief te gaan zitten zijn (en ik wil niet al m'n prille enthousiasme er doorheen jagen voor s11 begint) maar goed, ik kijk er naar uit om de setjes de hebben. Wie weet kan ik de ontbrekende setdungeons ook intikken.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Ik wacht ook nog even met intensief spelen tot s11. Gisteren met 2 dps necro's een 85 gedaan in 7 minuten en ik heb nog geen enkele ancient. Ging echt extreem easy.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren challenge rift even bekeken. Leuke aanvulling op het spel.

Speel al d3 vanaf het eerste uur, maar die dh multishot build nog nooit eerder gedaan (is ook niet mijn ding :P)

Was dus even wennen, maar ging al snel beter. Heb ook getest hoe die pylons nu werken in de challenge rifts. Ben er nog niet helemaal uit, maar het lijkt erop dat je precies dezelfde pylons krijgt als de persoon had in de originele rit. Ze zijn totaal onafhankelijk van je eigen progressie want ik had alles geskipped tot 4de floor en had er steeds 2 (channeling, en shield).. Geen idee of die gast door is gegaan tot lager dan de 6de floor, maar heb er niet meer kunnen vinden dan twee.

Het lijkt erop dat de truc van de challenge rifts een beetje een combi van elites hunten, pylon management en wat build kennis is. Op zich leuk gedaan, maar zou wel wat hoger lvl mogen zijn.. denk dat 35 zoals het nu is met dit soort build wat te laag is (voelt nu meer een race spel)... maar leuke toevoeging... eindelijk een soort van competitie zonder die debiele paragons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 17:00

Ryan1981

Je ne sais pas

Zojuist mijn 2 extra stash tabs gekocht voor 15 euro. Ga waarschijnlijk niet spelen dit seizoen maar extra stashtabs zijn het waard, zelfs als speel ik het spel nooit meer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:00

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ryan1981 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:54:
Zojuist mijn 2 extra stash tabs gekocht voor 15 euro. Ga waarschijnlijk niet spelen dit seizoen maar extra stashtabs zijn het waard, zelfs als speel ik het spel nooit meer :P
Ja want dat is super logisch. Gisteren ook een auto gekocht, ga er niet in rijden, maar wel de moeite waard! 8)7

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

FloydRaalte schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:45:
[...]

Ja want dat is super logisch. Gisteren ook een auto gekocht, ga er niet in rijden, maar wel de moeite waard! 8)7
Hahaha, blijkbaar is het bezitten van de auto belangrijker dan hem gebruiken :P Zo ook in mijn geval de stash tabs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Ryan1981 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:52:
[...]

Hahaha, blijkbaar is het bezitten van de auto belangrijker dan hem gebruiken :P Zo ook in mijn geval de stash tabs :D
Dus de stash tabs zijn een soort statussymbool? :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Apsie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Dus de stash tabs zijn een soort statussymbool? :*)
Nog niet zo bekeken maar idd, het aantal stash tabs is zeker wel iets om over op te scheppen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:30:
Heb ook getest hoe die pylons nu werken in de challenge rifts. Ben er nog niet helemaal uit, maar het lijkt erop dat je precies dezelfde pylons krijgt als de persoon had in de originele rit. Ze zijn totaal onafhankelijk van je eigen progressie want ik had alles geskipped tot 4de floor en had er steeds 2 (channeling, en shield).. Geen idee of die gast door is gegaan tot lager dan de 6de floor, maar heb er niet meer kunnen vinden dan twee.
Het is als het goed is inderdaad 1 op 1 het rift zoals de originele speler 'em gekregen heeft, dus inclusief de pylons zoals die bij hem / haar verschenen zijn. Als je meer skips dan de OP zul je op lagere floors dus nooit pylons tegenkomen.
Het lijkt erop dat de truc van de challenge rifts een beetje een combi van elites hunten, pylon management en wat build kennis is. Op zich leuk gedaan, maar zou wel wat hoger lvl mogen zijn.. denk dat 35 zoals het nu is met dit soort build wat te laag is (voelt nu meer een race spel)... maar leuke toevoeging... eindelijk een soort van competitie zonder die debiele paragons!
Naast build kennis is het ook map-management; alles is immers gelijk aan de originele run...truck is dus het effectiever te doen dan de OP.

De hogere levels zullen ook wel komen; het zal niet elke keer een low tier clear zijn.

Gisteren de nieuwe areas bekeken, de Temple of the Firstborn is wel cool. De fractured realms bieden wat meer afwisseling dan reguliere areas, maar verder weinig speciaals.

De laatste paar levels (65 -> 70) bij @Goldman geleeched (waarvoor dank) en daarna aan het cuben geslagen om met wat item powers te kunnen testen. Eerste focus was Iron Rose interactie. Ik heb een 44% chance to cast op de Rose maar de proc voelt anders; op density gaat hij heel vaak af, op single target minder. Het kan wel echt ziek vaak proccen; de Scythe of the Cycle proc werkt op de Iron Rose procs en ik heb het meerdere keren zien gebeuren dat de 60 seconde Bone Armor verbrand was op DPS boosts voordat de 9 seconde CD van Bone Armor over was...dat is dus 12-13 procs binnen 8-9 seconde. Als de Trag'Oul bonus op de Iron Rose procs werkt, is een IAS / CDR setup met deze combo waarschijnlijk T13+ viable.

Wat ik vanavond bij die combinatie nog wil testen is Simulacrum. Deze mirrort jou Secondary casts...als de Iron Rose procs gemirrord worden is dat erg interessant. Als dat werkt, is een setup met de 0.5% damage / max Essence in cube interessanter dan Cycle vanwege de Simulacrum rune die je max Essence verdubbelt. Simulacrum item erbij (5% life drain per second gedurende 30 seconde = 150% = passive proc naast het feit dat je dan dus 30 seconde een mirror-caster hebt die ook nog eens je Essence bonus verdubbelt). Omdat je geen Essence uitgeeft, kun je Siphon Blood ook de 6% drain rune geven, die dus 12% wordt door Trag'Oul. IAS stacken en 25% max life per second als basis moet dan wel lukken.

Dit staat of valt wel met de Trag'Oul bonus...maar als het werkt, is het wel dikke pret. Mocht het niet werken met Trag'Oul, zou Ignius wel kunnen werken omdat die bonus generic is. Maar goed, eerst maar eens set pieces zien te vinden om dit te testen...

Note for seasons: Necromancer is met marge het makkelijkst te gearen op 70, de interessante weapon en off-hand powers zitten in een hele kleine pool dus erg makkelijk te krijgen. Daarbij komt dat de meeste bonussen generic zijn en dus geen 6-piece vereisen om effectief te zijn (dit itt. Impale). Geen set items en non-ancient weapon is al T6 viable.
FloydRaalte schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:45:
Is dit niet wat alles en iedereen met teveel geld doet?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
Angeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:56:
[...]

Net even in d3planner.com gedaan, je gaat met gemiddelde rolls van ~15 mil toughness naar ~23 mil toughness, dik 50% erbij dus.
Ingame met alle buffs e.d. gaat dat er nog 5x overheen oid, dus scheelt echt heel veel.

Nog als toevoeging: op je shoulders de Scythe dmg naar CDR om het verlies op je helm weer goed te maken.
Op je amu/ring weet ik niet of je nog kunt rerollen, maar als dat kan: Amu: poison naar CHC, Krysbin: vit naar CHC of CHD, Compass: MS naar CDR of AS.

Vergeet tevens je follower niet te gearen, en als je echt wilt kun je ipv Krysbin ook Unity pakken.
met mijn bone armor op max stacks zit ik nu op 230m nu:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Als je Necro al one trick pony vindt, zijn de meeste andere classes half trick ponies. Weinig classes waar meer dan 1 set end-game viable is.

Pestilence kan grof veel damage doen (Bone Spear kan 300% en 450% bonus krijgen bovenop de set bonus voor een x682 multiplier) maar die set trekt me niet zo wegens de single-skill focus. Om diezelfde reden heb ik niets met UE als set...hoewel daar natuurlijk Grenade bijgekomen is. Wellicht dat de Pestilence bonus ook op Bone Spikes erbij zou kunnen komen om het wat diverser te maken.

Athma trekt me niet vanwege de focus op zoveel mogelijk Mages ten alle tijden actief houden. Mages en regen spammen dus. Meh.
End-game is relatief, 90% van endgame komt uit hoge paragon, het is dan enkel hoever je door kan schalen vanuit je base paragon naar een set. 90% van al die 'GR90+' builds leunen gigantisch op hoge paragon, ik heb de 4 bekende builds van crusader en met lage paragon meppen ze allemaal amper een deuk in pakje boter, met genoeg paragon kan je andere mindere builds net zo goed krijgen als de top builds, zodat je voorkeur van je set kan houden (ik volg eigen sets die ik zelf leuk vind spelen).

Athma is is pure spam, enige wat je doet is nonstop mage spammen en devour, met die chest die overheal/essense over 3sec geeft, kan je 10 mages bijna altijd op houden. In de basis sta je dus elke sec mage te casten, elke 3 sec devour, dan heb je nog 3 intervallen over voor een andere cast. (en elke 2,5 sec command afhankelijk van mobs).

Net als pestilence hang je zo enorm op corpses (goed, 100stack is daar relatief makkelijk te halen op trash en je rise ability), al kan je bij athma nog voor mage rune gaan dat ze een corpse achterlaten, zit je alleen met nog hogere spam voor je mages.

De tijd die je nodig hebt voor 'slechts' 2500% van enkel je pets (WD en DH hebben het daar een stuk beter), plus het probleem dat elke set de basis 6 slots zijn, variatie is marginaal en nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:34:
End-game is relatief, 90% van endgame komt uit hoge paragon, het is dan enkel hoever je door kan schalen vanuit je base paragon naar een set. 90% van al die 'GR90+' builds leunen gigantisch op hoge paragon, ik heb de 4 bekende builds van crusader en met lage paragon meppen ze allemaal amper een deuk in pakje boter, met genoeg paragon kan je andere mindere builds net zo goed krijgen als de top builds, zodat je voorkeur van je set kan houden (ik volg eigen sets die ik zelf leuk vind spelen).
Paragon is een algemene multiplier. Bij 0 paragon is er een balans tussen de sets, die balans is nauwelijks anders bij 5000 paragon. End-game builds wordt 99% bepaald door hoeveel item bonussen er op bepaalde skills te stacken zijn en hoe effectief die bonussen zijn. Bij gelijke paragon ga je met Hammerdin hoger clearen dan met Akkhan. Hammerdin gooit een hoge bonus op een spammable skill die nog andere item bonussen kan stacken. Akkhan niet.

Dat item bonussen vele malen belangrijker zijn dan paragon levels wordt wat mij betreft treffend geïllustreerd door de Vyr set. Ik denk dat we eerder een tier 90 clear met Tal en 0 paragon assigned gaan zien dan een tier 90 met Vyr en 5000 paragon.
Athma is is pure spam, enige wat je doet is nonstop mage spammen en devour, met die chest die overheal/essense over 3sec geeft, kan je 10 mages bijna altijd op houden. In de basis sta je dus elke sec mage te casten, elke 3 sec devour, dan heb je nog 3 intervallen over voor een andere cast. (en elke 2,5 sec command afhankelijk van mobs).

Net als pestilence hang je zo enorm op corpses (goed, 100stack is daar relatief makkelijk te halen op trash en je rise ability), al kan je bij athma nog voor mage rune gaan dat ze een corpse achterlaten, zit je alleen met nog hogere spam voor je mages.

De tijd die je nodig hebt voor 'slechts' 2500% van enkel je pets (WD en DH hebben het daar een stuk beter), plus het probleem dat elke set de basis 6 slots zijn, variatie is marginaal en nutteloos.
Ik vind Athma en Pestilence in hun huidige vorm ook geen leuke / interessante sets, maar de DPS is er wel om hoog te clearen. Als ik 'em zo inschat, kunnen alle 4 de Necromancer sets zonder paragon 75+ clearen. Van de andere classes kan wellicht DH zonder paragon met 4 sets de 75 halen....van alle andere classes betwijfel ik dat ten zeerste. Klagen over dat Necromancer niet divers genoeg is, is wat mij betreft dan ook wat misplaatst; de class biedt meer viable build opties dan bijna alle andere classes. Of je bepaalde builds leuk vind is persoonlijk, sommige mensen worden wel erg blij van pets spammen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Vind het al lastig om met 450 paragon en Archon Wiz tier55 te halen.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Zarhrezz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:36:
[...]

Probeer het eens met een Vyr zou ik zeggen :+
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Iigy-2192/hero/94229897

Met dit lukt het me nog niet iig :) Maar ik speel ook nog maar een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tal Archon is niet bepaald een beginners-build. Sowieso is Obsidian Ring of the Zodiak + channel skill required om de build te laten werken.

Als je de set hebt, is DMO een veel betere starter set. Veel meer damage reduction, damage bonus makkelijker te houden en geen cooldown en stack management.

Als je DMO niet hebt, zou ik full Tal spelen met Arcane Explosion - Chain Reaction en Froze Nova - Frozen Mist op NUM-lock (of locked met G13 o.i.d.) en je favoriete lightning damage Signature als main attack. Na locken heb je dan 2 elements op auto-cast, 1 keer Teleport - Calamity voor 3 elemental stacks en je Signature voor de laatste stack. Je blijft van altijd op 4 stacks = max damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 15:44

Anno

Griefmaker#2862

Welke elemental damage moet je hebben als Bone Armor Necromancer?

En heeft iemand nog tips voor mijn Necromancer?

https://eu.battle.net/d3/...fmaker-2862/hero/95558801

Ik weet dat ik nog CHC op de helm moet rollen en dat de ringen en amuletten beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:30:

En heeft iemand nog tips voor mijn Necromancer?

https://eu.battle.net/d3/...fmaker-2862/hero/95558801

Ik weet dat ik nog CHC op de helm moet rollen en dat de ringen en amuletten beter kunnen.
De 6-piece 750% damage geeft geen type, die volgt wellicht de highest element. Of niet...het blijft Bliz. Dit kun je zelf even testen.

Verder heb je 2 poison skills, 1 physical. Jou keuze dus welk deel van je damage je wil boosten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

En gooi even een diamond in je helm (tenzij je de toughness heel hard nodig hebt) ;-)

[ Voor 37% gewijzigd door UTADDICT op 04-07-2017 14:38 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 15:44

Anno

Griefmaker#2862

@Zarhrezz Dan ga ik daar vanavond even mee experimenteren

@UTADDICT Ik dacht dat ik de thoughness nodig zou hebben op hogere grifts. Maar ik heb ook nog niet echt gepushed. Gisteren even snel een 70 gedaan en dat ging prima. Ik zal vanavond de gems swappen en wat grifts doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Anno schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:30:
De meeste damage doe je met Corpse lance, je (ik ook) gebruikt daarbij Brittle = cold!

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Zarhrezz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:21:
[...]

Tal Archon is niet bepaald een beginners-build. Sowieso is Obsidian Ring of the Zodiak + channel skill required om de build te laten werken.

Als je de set hebt, is DMO een veel betere starter set. Veel meer damage reduction, damage bonus makkelijker te houden en geen cooldown en stack management.

Als je DMO niet hebt, zou ik full Tal spelen met Arcane Explosion - Chain Reaction en Froze Nova - Frozen Mist op NUM-lock (of locked met G13 o.i.d.) en je favoriete lightning damage Signature als main attack. Na locken heb je dan 2 elements op auto-cast, 1 keer Teleport - Calamity voor 3 elemental stacks en je Signature voor de laatste stack. Je blijft van altijd op 4 stacks = max damage.
Daar heb ik iets aan. Ik ga eens wat aankutten. Eens naar DMO kijken dan. Die heb ik, want kreeg ik uit het laatste season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 09:07

Luukwa

o/

Vergeet mijn laatste post, ik heb wat cube gambling gedaan en ben nu best wel geared, kan nu met gemak torment 7 aan :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
de RNG goden zijn me niet gunstig, ik krijg enkel krelm's buff bracers :'(

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Haha, ja ik krijg de hele tijd die belt. Stuk of 10 in drie dagen al. _O-

Vanavond eindelijk m'n inarius setje rond. Wat een damage ineens. Ik weet nog niet wat ik daar van vind: je bent super squishy en je moet weer eerst een paar buffs opbouwen/neerleggen om niet ge-oneshit te worden. Dan vind ik het diesel-achtige van de WD beter. Maar goed, dit is maar één (standaard) build.

Het levellen is me wel bevallen dus s11 ziet erg goed uit. :Y)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:47:
Haha, ja ik krijg de hele tijd die belt. Stuk of 10 in drie dagen al. _O-

Vanavond eindelijk m'n inarius setje rond. Wat een damage ineens. Ik weet nog niet wat ik daar van vind: je bent super squishy en je moet weer eerst een paar buffs opbouwen/neerleggen om niet ge-oneshit te worden. Dan vind ik het diesel-achtige van de WD beter. Maar goed, dit is maar één (standaard) build.

Het levellen is me wel bevallen dus s11 ziet erg goed uit. :Y)
Je mist ook je Aquila Cuirass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:09

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

aangezien de meesten een bone-nec maken, heb ik me maar gefocussed op de skelly-nec :) tot nog toe gaat is als een mes door warme boter, en lijkt de 2-set wapen & shield beter te performen dan een 2-h ancient weap van meer dan 4kdps.

gister van grift 55 naar 60 gegaan, en ondervond daar weinig meer weerstand; vanaaf wellicht weer even een uurtje spelen om van 60-->65 te gaan, verwacht daarbij ook geen noemenswaardige problemen. wel af en toe last van gebrek aan essence. om die reden geswitched van golem (nu flesh), en als passive wil ik dark reaping proberen. eens kijken of dat voldoende helpt..

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond na loot-share (leech) bij Sparhawk Trag'Oul compleet gekregen (ok, met RoRG dan).

Wat conclusies na testen:
  • De Iron Rose 'free Blood Nova' krijgt alleen de 6-piece bonus als je Blood Nova op bar hebt.
  • De Simulacrum doet 'em ook en die lijkt de bonus ook te krijgen.
  • Voorspelbaarheid van procs is erg laag...hoog Manald Heal gevoel.
Omdat ik bovenstaande toch niet echt lekker vond werken net even een testje gedaan met Blood Mages. Ik mis de ring nog, dus heel erg schiet het niet op (meestal maar 2-4 mages rondlopen) maar T11 gaat prima met crappy gear. Ik heb Bone Armor eruit gegooid, dus op ringen zal ik extra DR moeten halen. Bone Armor is er trouwens uit voor Blood Nova op bar voor wat collateral; Siphon Blood doet geen damage maar houdt je wel in leven en zorgt voor de Essence voor de Mages.

Ook nog geen Simulacrum amulet, maar nu is het al een 'pop to kill Elites'. Dubbele Mages per cast en door de rune dubbele Essence voor extra DPS. Met de jewelry compleet komt er flink wat damage en een beetje DR bij dus ik vermoedt dat het een heel erge glass cannon wordt...maar wel 15 seconde duration Mages met de 3300% set bonus. De Blood Nova's zijn daarbij een leuke AoE bonus.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Angeloonie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:51:
[...]
Ik zie die bij de grift jongens niet in de setup staan... Alleen bij jou. :P

Zal 'm er vanavond eens op gooien en zien hoe goed dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Een paar weken geleden een PS4 aangeschaft en begonnen met D3... Gisteren eindelijk dan lvl 70 en beginnen met het verzamelen van Paragon puntjes. Ook de game geopend voor publiek, leek me toch leuker dan solo...

Maar dan, een speler komt er bij en vraagt of ik een Greater Rift met hem wil meelopen. Sure... Ik ga mee en een minuut later sta ik naar mijn scherm te gapen vanwege alle meldingen die ik krijg... Ineens ben ik Paragon lvl 600 nog wat... Mijn Google sessie leert mij inmiddels dat er dus gigantisch veel cheaters rondlopen op de PS4. Dit verpest toch wel een beetje de ervaring zo... Misschien maar weer een nieuw character opstarten.

TLDR: In de startpost staan wat clans voor de PC, is er ook een Tweaker community op de PS4? Kon deze zo 123 niet vinden. En voel je vrij om me toe te voegen op PSN (zie signature). Uiteraard geen cheaters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:15:
[...]

Ik zie die bij de grift jongens niet in de setup staan... Alleen bij jou. :P

Zal 'm er vanavond eens op gooien en zien hoe goed dat werkt.
Je kunt zonder proberen maar top rifters hebben natuurlijk dik 4k intelligence meer en dus ook veel meer toughness dankzij paragon 3000 en level 100 augments..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-MD- schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:19:
Een paar weken geleden een PS4 aangeschaft en begonnen met D3... Gisteren eindelijk dan lvl 70 en beginnen met het verzamelen van Paragon puntjes. Ook de game geopend voor publiek, leek me toch leuker dan solo...

Maar dan, een speler komt er bij en vraagt of ik een Greater Rift met hem wil meelopen. Sure... Ik ga mee en een minuut later sta ik naar mijn scherm te gapen vanwege alle meldingen die ik krijg... Ineens ben ik Paragon lvl 600 nog wat... Mijn Google sessie leert mij inmiddels dat er dus gigantisch veel cheaters rondlopen op de PS4. Dit verpest toch wel een beetje de ervaring zo... Misschien maar weer een nieuw character opstarten.

TLDR: In de startpost staan wat clans voor de PC, is er ook een Tweaker community op de PS4? Kon deze zo 123 niet vinden. En voel je vrij om me toe te voegen op PSN (zie signature). Uiteraard geen cheaters...
Dat is een bekend probleem op de console. Nieuw char starten gaat je helaas niet helpen, want paragon punten zijn gelden voor de gehele realm (season/non-season softcore en hardcore).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je zal je hele saving moeten verwijderen wil je van je paragon punten af zijn. Je hebt nog mazzel, normaal tik je al 2000-3000 paragon aan als je eerste 10-15 mobs killed, de modded gems of easy geven maar iets van 5-10k exp, maar die trainingsword geeft dacht paar honderd miljoen exp (dat wapen is de reden waarom mensen cheaten, attackspeed van 100/sec).

Probleem is dat je mensen niet kan kicken, mocht iemand joinen is het meteen via party scherm gear kijken, ring (met 3 slots), neck (3 slots geel) en een lvl1 1h wapen, meteen je game quiten.

Dat is het voordeel van seasons, daar heb je geen last van. Omdat alle non-season cheatzut uit de PS3 en X360 komen, zal je in non-season dit tegenkomen, even uitzingen tot seasons weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ook dat nog, alles wissen. Met de kans dat je er weer eentje tegen komt en hetzelfde probleem er weer is. Dan laat ik het maar zo denk ik. Voelt alleen niet echt als een achievement op deze manier... Ik maar denken dat de PlayStation nagenoeg vrij was van cheaters. Valt dat even tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:46:
[...]

Je zal je hele saving moeten verwijderen wil je van je paragon punten af zijn. Je hebt nog mazzel, normaal tik je al 2000-3000 paragon aan als je eerste 10-15 mobs killed, de modded gems of easy geven maar iets van 5-10k exp, maar die trainingsword geeft dacht paar honderd miljoen exp (dat wapen is de reden waarom mensen cheaten, attackspeed van 100/sec).

Probleem is dat je mensen niet kan kicken, mocht iemand joinen is het meteen via party scherm gear kijken, ring (met 3 slots), neck (3 slots geel) en een lvl1 1h wapen, meteen je game quiten.

Dat is het voordeel van seasons, daar heb je geen last van. Omdat alle non-season cheatzut uit de PS3 en X360 komen, zal je in non-season dit tegenkomen, even uitzingen tot seasons weer begint.
Oh, je kunt er wel vanaf komen? Ik had altijd begrepen dat dat met paragon punten niet mogelijk is. Maar als je zo simpel is, kan je dan de betreffende savegame niet bewerken en je oude hoeveelheid terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsmell schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Oh, je kunt er wel vanaf komen? Ik had altijd begrepen dat dat met paragon punten niet mogelijk is. Maar als je zo simpel is, kan je dan de betreffende savegame niet bewerken en je oude hoeveelheid terug zetten?
Je kan de savegame niet bewerken :) Als dat zou kunnen, kan je ook gewoon eigen gear toevoegen, paragons toevoegen, niet helemaal de bedoeling, dan zou het cheaten op XBO en PS4 factor 10 hoger zijn en zelfs seasons niet veilig. Dat is juist de enige anti-cheat die Blizzard heeft voor console, daarom komt alle cheat-gear ook uit PS3 en X360, daar zijn toen tools voor geschreven.

D3 op console heeft geen link met je battle.net account, geen armory etc, dus ook geen online opslag van je character, enkel via een savegame op je console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
SinergyX schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:17:
[...]

Je kan de savegame niet bewerken :) Als dat zou kunnen, kan je ook gewoon eigen gear toevoegen, paragons toevoegen, niet helemaal de bedoeling, dan zou het cheaten op XBO en PS4 factor 10 hoger zijn en zelfs seasons niet veilig. Dat is juist de enige anti-cheat die Blizzard heeft voor console, daarom komt alle cheat-gear ook uit PS3 en X360, daar zijn toen tools voor geschreven.

D3 op console heeft geen link met je battle.net account, geen armory etc, dus ook geen online opslag van je character, enkel via een savegame op je console.
Ze hebben dit toch op een of andere manier voor elkaar gekregen toch? Die gems en Uber wapens komen er niet vanzelf?

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apsie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:33:
[...]

Ze hebben dit toch op een of andere manier voor elkaar gekregen toch? Die gems en Uber wapens komen er niet vanzelf?
Zoals ik zeg, PS3 en X360. Daar is de 'encryptie' gekraakt van de savegame data (in de tijd dat je savegames kon opslaan op een USB stick), waardoor dus zulke dingen mogelijk werden.

Belangrijkste punt is toen geweest, je kon migreren van PS3/X360 naar PS4/XBO, daarmee je gear en je characters meenemen, inclusief modified items. Omdat er geen check door Blizzard is gedaan, hebben mensen accounts vol over gekopieerd en afaik doen dit nu nog steeds. (enkel cross-console kan niet meer, enkel nog generatie)

https://us.battle.net/d3/...-keep-your-save-8-18-2014

Seasons is nu dus nog veilig omdat dit het eerste seizoen is geweest op consoles, als de PS4 en XBO savegame ook gekraakt kan worden, zal je zelfs in seasons cheat items krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ik heb sinds gisteren D3 weer eens opgepakt.
Een Necromancer aangemaakt.

Vandaag wat gedaan om de class wat verder uit te proberen.
Gear is nu nog erg matig, maar GR30 loopt in elk geval soepel genoeg. GR35 zal ook wel lukken.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 16:14
@zarh, dat lijkt mij wel. Ik heb wel al die rommeltjes al. Ik ga het vanavond proberen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:25:
@zarh, dat lijkt mij wel. Ik heb wel al die rommeltjes al. Ik ga het vanavond proberen.
Ik run 'em nu met Corpse Lance in plaats van Simulacrum; op zich is Simulacrum een flinke DPS buff (dubbel damage voor 30 seconde) maar de Mages die de Simulacrum cast tellen tegen de cap van 10. Corpse Lance is ook goeie single-target DPS en zo doe ik nog wat met de corpses. Amulet slot is hierdoor ook weer vrij, dus even een extra passive gehaald. Nog geen Mage ring, de ander wel....T12 gaat simpel en dan heb je dus meestal maar 2-3 Mages lopen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis

weet niet of je vorige save, voor de cheat sessie, nog in de psn cloud staat? anders kun je die evt terug zetten
op ps4 idd geen publiek doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 17:36
S11 gaan we Diablo weer eens oppakken. Zie wel hoelang ik blijf spelen :P

Geen necro op de planning staan dus lekker aan de slag met DH.

--

Here are the sets granted by Haedrig’s Gift in Season 11:

Barbarian – Wrath of the Wastes
Crusader – Roland’s Legacy
Demon Hunter – Unhallowed Essence
Monk – Raiment of a Thousand Storms
Necromancer – Bones of Rathma
Witch Doctor – Helltooth Harness
Wizard – Tal Rasha’s Elements

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Angeloonie schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:51:
[...]
Zo, dat scheelt een slok op een borrel zeg. Good one!

Setdungeons gaan tegenwoordig helemaal nergens meer over? Inarius op de eerste poging meteen te pakken. Jammer. Maar goed, easy chievo's. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren challenge rifts bekeken. Wel grappig als je de necro nog niet gekocht hebt, zo je kan er toch mooi mee spelen. Indruk is wel goed. Command skeleton is iets dat ook wel heel handig zou zijn bij de wd voor bijvoorbeeld de garg/hond.

Liep wel tegen een paar irritante bugs aan in de challenge rifst die er nooit uitgehaald zijn. Stairs en pets zijn nog steeds geen goede combi en die nieuwe rift boss die kan op de 3de floor echt op debiele plekken spawnen. Heb twee keer gewoon meteen het rift gesloten omdat ik nooit mijn oude tijd zou verbeteren als ik daarheen was gelopen of naar een plek waar die wel naartoe kan telepoorten.

Nog een beetje tweaken om te kijken of het nog beter kan. Lijkt vooral ook een kwestie van wat "spinnen management" deze week want er zit helemaal niets van een telepoort in de build. Je staat dus snel vast of je moet noodgedwongen over spinrag lopen en dan kan je een goede tijd ook wel vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Heb nu een tijdje Trang'Oul Mage build zitten spelen, moet zeggen dat ik dat toch ook wel wat vind hebben, zeer goede damage (zat op grift 70 met prut gear).

Plus, het is wat anders dan de bonestorm build, hoewel ik dit ook wel fijn vind spelen, is het stiekem ook wel leuk om eens wat anders te spelen dan de standaard meta.

Probeer nu ook niet te veel te spelen, wil de "drive" bewaren tot het nieuwe seizoen :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
diknmuis schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:38:
[...]
weet niet of je vorige save, voor de cheat sessie, nog in de psn cloud staat? anders kun je die evt terug zetten
op ps4 idd geen publiek doen
Bedankt! De vorige ps+ save was nog van een paar weken terug. Nu ben ik weer lvl 53. Het idee dat ik met zoveel paragon punten rondliep terwijl ik er niks voor had gedaan voelde gewoon niet juist...

Note to self: backup maken voor een publieke sessie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
-MD- schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:50:
[...]

Bedankt! De vorige ps+ save was nog van een paar weken terug. Nu ben ik weer lvl 53. Het idee dat ik met zoveel paragon punten rondliep terwijl ik er niks voor had gedaan voelde gewoon niet juist...

Note to self: backup maken voor een publieke sessie...
np, ik weet dat er sommige mensen dit trucje gebruikten op ps4 als ze hardcore speelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Mage ring wil nog steeds niet droppen, maar er kwam wel een 5e Inarius piece langs, dus maar eens omgebouwd. Conclusies voor Trag'Oul: Goed genoeg voor T13 met de Mages, maar het speelt gewoon niet soepel. Met een paar wijzigingen zou Bliz dit op kunnen lossen:
  • Mages cast animation een secondary animation maken (zoals Explosive Blast en Frost Nova)
  • De 6-piece bonus op Siphon Blood
  • De life % kosten niet van max life maar van current life halen o.i.d.
Dan Inarius...ik het zitten freubelen met een generator versie en m'n eerste reactie was lolDPSwtfBliz?.

Ik weet niet precies wat ze dachten bij die 6-piece maar het moet iets geweest zijn als 'een generic DPS boost zoals Tal Rasha geeft lekker veel diveriteit en Schaefer's Hammer special is ook cool maar niemand gebruikt 'em...laten we het allebei in een 6-piece bonus stoppen'. De 2750% in die area is prima voor een close-range set. De 750% per seconde auto-damage bonus is overkill, daar hadden ze beter een debuff o.i.d. van kunnen maken om de balance binnen sets redelijk te houden. Dat had ook meteen de Mirinae bug voorkomen (ik beschouw dit als een bug...stelregel is dat items don't proc en dat gebeurt hier wel).

Overigens kan Inarius ook een interessante speed-build zijn.

Wat ook een interessante combinatie is, is Final Service + Sunstone. Omdat je (greater) rifts begint zonder DR is de kans op een vroege 1-shot best hoog. Final Service voorkomt dat en maakt je tijdelijk immune. Daarnaast heb je geen pets zodat je niet healt zodat de Sunstone DR heel hoog wordt. Dat geeft tijd om de initiële Bone Armor stacks op te bouwen.
Maxxus schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:00:
Plus, het is wat anders dan de bonestorm build, hoewel ik dit ook wel fijn vind spelen, is het stiekem ook wel leuk om eens wat anders te spelen dan de standaard meta.
Zie nou wel, non-meta spelen doet echt geen zeer :+

Edit: de S11 pet is trouwens wel erg cool. Gelukkig ook weer een single-character season voor Guardian. Grote kans dat ik de 70 wel ga leechen...de eerste week season ben ik op vakantie en na een paar weken is de piek al weer geweest.

[ Voor 13% gewijzigd door Zarhrezz op 06-07-2017 13:46 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Ik heb als speedbuid nu deze met Inarius:

https://eu.battle.net/d3/...ie1944-2958/hero/95096904

I'm a sucker for explosions :9

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:18:
Ik heb als speedbuid nu deze met Inarius:

https://eu.battle.net/d3/...ie1944-2958/hero/95096904

I'm a sucker for explosions :9
Close quarters is wel geinig ja, heb ik tijdens levelen ook veel gebruikt.

Ik zit ook al weer een beetje te denken over een Pestilence build met Simulacrum + amulet + Zodiak. Vraag is dan even of de Bone Spears van de Simulacrum ook boosted damage doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zarhrezz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:23:
Edit: de S11 pet is trouwens wel erg cool. Gelukkig ook weer een single-character season voor Guardian. Grote kans dat ik de 70 wel ga leechen...de eerste week season ben ik op vakantie en na een paar weken is de piek al weer geweest.
Link for the lazy (and the curious)

Dragon pet ziet er leuk uit, hopelijk is dat in-game ook nog zo. Ik heb nog niet echt een goeie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-10 14:08
Klein vraagje: waar koop ik best RoS en de Necro expansion?
Kan ze aanschaffen via Blizzard zelf, maar zie (alvast RoS) goedkoper staan bij 3rd party aanbieders (o.a. g2a.com). Zijn dergelijke sites legitieme aanbieders? Of zijn dit illegale keys die, wanneer Blizzard ze ontdekt, gebanned kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Diablo 3 battlechest (vanilla + RoS) is 29,95 USD via Blizz, 24,95e via de Media Markt en 23,95e via G2A zo te zien.

Je G2A key is geldig maar die boyz doen buiten beeld wel vieze zaakjes met credit card gegevens. Los daarvan: ik zou lekker naar de MM gaan voor een fysiek doosje voor bijna dezelfde prijs. Necromancer kan je online bij blizz scoren. Voor 39e heb je het hele pakket.

EDIT: battlechest is 19,95 bij Gamemania. RoS staat daar voor 9,95 maar daarvoor moet je de winkel in.

[ Voor 6% gewijzigd door Tektoon op 06-07-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:28:
Diablo 3 battlechest (vanilla + RoS) is 29,95 USD via Blizz, 24,95e via de Media Markt en 23,95e via G2A zo te zien.

Je G2A key is geldig maar die boyz doen buiten beeld wel vieze zaakjes met credit card gegevens. Los daarvan: ik zou lekker naar de MM gaan voor een fysiek doosje voor bijna dezelfde prijs. Necromancer kan je online bij blizz scoren. Voor 39e heb je het hele pakket.

EDIT: battlechest is 19,95 bij Gamemania. RoS staat daar voor 9,95 maar daarvoor moet je de winkel in.
De fysieke box van de MM bevat waarschijnlijk alleen een briefje met code en als er al een DVD in zit, is code invoeren en downloaden van bnet sneller dan de DVD drive. Tenzij je een Collector's Edition koopt, zou ik het in de Bliz shop doen, hoef je niet op de post te wachten.

De zou de discount key shops inderdaad niet gebruiken, veel grijs gebied daar. Voor die paar euro zou ik het bij de bekende grote spelers houden, dan weet je dat het klopt en je betalingsgegevens niet ergens in het Oostblok terechtkomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-10 14:08
@Tektoon @Zarhrezz
Thanks beide.

Heb D3 zelf al, dus Battlechest is wat dubbel-op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 08:46
Na aankoop van de necro lekker opnieuw begonnen met de campaign. Natuurlijk een grote berg herhaling, maar gezien het toch alweer een paar jaar geleden was ook wel weer leuk. Vooral de cinematics tussendoor, wat is blizzard daar ontzettend goed in!

Me necro nu bijna lvl 50. Nu maar es op zoek naar fatsoenlijke gear, op naar lvl 70 en dan ook me paragon punten gaan uitdelen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren vlak voor ik stopte een legendary ring gevonden op mijn Necromancer.
Bleek Circle of Nailuj's Evol te zijn.

Heb daarvoor mijn F+R ingeruild voor een Endless Walk met CoNE.
De Compass Rose is wel behoorlijk gerold volgens mij, alleen is de traveler's pledge nog niet super.

(Zie mijn work in progress Necromancer).

Vandaag als ik tijd heb eens kijken hoe het nu verder speelt.

Heb nog wel een hoop betere items nodig. Welk set speelt eigenlijk het soepelst voor een Necromancer?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:09:
Gisteren vlak voor ik stopte een legendary ring gevonden op mijn Necromancer.
Bleek Circle of Nailuj's Evol te zijn.

Heb daarvoor mijn F+R ingeruild voor een Endless Walk met CoNE.
De Compass Rose is wel behoorlijk gerold volgens mij, alleen is de traveler's pledge nog niet super.
Necromancer heeft zulke goede jewelry en daarnaast een 3-element CoE rotation, wat mij betreft is Endless Walk bijna altijd nutteloos op Necromancer (en Bastion helemaal). Ik zou bv. altijd CoE + Kalan gebruiken als je Bone Armor gebruikt. Altijd DPS en DR is wat mij betreft beter dan of iets hogere DPS of iets hogere DR afhankelijk van wat je doet. Ook zijn er een hoop builds waar je gewoon geen ring slot voor de Rose wil gebruiken; Krysbin is mandarory. Dan hebben we Circle voor elke build die Mages gebruikt. En dan zijn er de usual suspects; RoRG, CoE en Unity.

En dan is er nog Brigg's Wrath. Die is erg specifiek, maar na wat testen ermee gisteravond blijft die lekker op m'n Inarius generator zitten, echt ziek hoe hard je Leger's Disdain daarmee kan schalen. Ik ga vanavond m'n rune van Grim Scythe switchen naar Dual Scythes om ook cursed enemies bij elkaar te kunnen houden. Met 1M paper DPS is het na Decrepify op groepjes van 4+ gewoon 1-shot op vrijwel alle trash. Ik ga vanavond nog eens testen zonder Mirinae om te zien of het inderdaad pure Scythe damage is die ik zie maar daar ben ik 99% zeker van; no way dat constant hele groepjes 1-shot gaan van Mirinae procs. Wel is Mirinae lekker op de RG...die gaat doorgaans in 1-2 seconde en daar zal Mirinae een rol in spelen. Vanavond eerst wat bounties voor Kalan rerolls, dan ga ik eens pushen om te zien hoe dat loopt. T13 is in ieder geval geen uitdaging.
Heb nog wel een hoop betere items nodig. Welk set speelt eigenlijk het soepelst voor een Necromancer?
Inarius, met ruime marge. De life management van Trag'Oul zit het soepel spelen in de weg en daarnaast is het recasten van Mages chunky. Voor Rathma is dat helemaal erg. Elke 2-3 seconde even stilstaan voor een Mage cast haalt de souplesse er wel uit. Pestilence heb ik nog niet mee gespeeld (nog niet genoeg pieces) maar die zou wat betreft prettige speelstijl wel eens de nummer twee kunnen zijn. Van wat ik er van gelezen heb blijft de DPS alleen achter omdat resource management een issue is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

DH Grim reaper exploit in combinatie met Necro goedgekeurd door Blizzie. Word zaterdag pas gepatch zodat iedereen nog even zijn gems naar 130-140 kan brengen. Enige wat ze gaan doen is de leaderbords clearen. Nou ja zeg. Dus allemaal je Gems levelen, er zitten geen consequenties aan. Wat een toppers toch daar bij Bliz :(

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stingray2012 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:54:
DH Grim reaper exploit in combinatie met Necro goedgekeurd door Blizzie. Word zaterdag pas gepatch zodat iedereen nog even zijn gems naar 130-140 kan brengen. Enige wat ze gaan doen is de leaderbords clearen. Nou ja zeg. Dus allemaal je Gems levelen, er zitten geen consequenties aan. Wat een toppers toch daar bij Bliz :(
Ach, zie het zo...de laatste keer dat er echt iets goed broken was, hadden we een heel season dat er maar één class terzake deed :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
stingray2012 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:54:
Is het niet al gefixed?

https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20757516466

Skills

Fixed an issue where Marked for Death with the Grim Reaper rune was incorrectly spreading the damage from the skill Frailty (7/7)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lal en dikke Inarius nerf zie ik -O-
Fixed an issue which caused the six-piece bonus on the Grace of Inarius set to proc the effect of Mirinae and other on-hit effects too frequently (7/7)
Wel mooie buff voor Rathma. Reden dat ik die nu niet echt wil spelen is dat het freaking irritant is om die mages op 10 te houden, dat wordt nu makkelijker :)
Adjusted the Bones of Rathma six-piece set bonus based on player feedsback (7/7)
The six-piece bonus will now grant 625% (up from 250%) damage to your minions and Army of the Dead skill for each active Skeletal Mage with a total cap of 2500%. With this, players will only need to summon four (down from ten) Skeletal Mages to receive the full six-piece set bonus. Additional Skeletal Mages can still be summoned to attack your enemies, but aren’t needed to maintain the bonus. This makes maintaining the bonus less time consuming and allows damage to ramp up more quickly at the start of combat. The total number of Skeletal Mages that can be active at a time is unchanged (ten). (7/7)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Moet je The Division maar eens gaan spelen, daar ben je blij als ze iets doen aan exploits binnen 3 maanden zonder complete builds irrelevant te maken. Wat ze nu bij Blizzard doen is beter dan mensen te straffen die een skill synergy (want geen bug) gebruiken die ze zelf en niet tijdens de PTR hebben kunnen vinden. Én daarom is Season 11 nog niet begonnen ;)
Angeloonie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:44:
Ah lol never mind, blijkbaar kan Blizzard ook nog steeds builds irrelevant maken. 8)7 Dan maar eens Rathma gaan aandoen als die nu wel weer nuttig kan zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Phuncz op 07-07-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol...
[message]Zarhrezz in z'n diablofans Inarius generator guide[/message]
Mirinae proccing off of the 6-piece may get fixed but as long as it works, it's too good to pass up. Pain Enhancer would be the swap if Mirinae proccing gets fixed.
Zarhrezz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:23:
Dat had ook meteen de Mirinae bug voorkomen (ik beschouw dit als een bug...stelregel is dat items don't proc en dat gebeurt hier wel).
Ik vraag me af of het nu helemaal niet meer proct of dat het reduced proc scalar is. Helemaal niet proccen zou logisch zijn, maar de bug fix description doet anders vermoeden. Maar goed, ik ga toch switchen naar Moratorium, hopelijk snel in combinatie met Sunstone. DPS is sowieso goed zat.
Phuncz schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:45:
Ah lol never mind, blijkbaar kan Blizzard ook nog steeds builds irrelevant maken. 8)7 Dan maar eens Rathma gaan aandoen als die nu wel weer nuttig kan zijn.
Zonder Mirinae is Inarius nog steeds de beste Necromancer set hoor. Gratis AoE 750% weapon damage met de 2750% buff, Bone Armor als 1375% weapon damage AoE skill + 2 seconde stun op 10 seconde CD is nog steeds enorm sterk, PE voor ~1000% weapon damage per seconde met de 2750% bonus doet het ook nog gewoon...

[ Voor 23% gewijzigd door Zarhrezz op 07-07-2017 15:02 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjah Mirinae geeft wel een enorme boost, hoe vaak ik niet mobs om mij heen zie neervallen bij de proc..

Inwisselen voor iets anders levert nooit iets gelijks op.. Denk dat misschien Wreath of Lightning, BotP en Gem of Efficacious Toxin alternatieven kunnen zijn. Misschien zelfs Gogok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:08:
Mjah Mirinae geeft wel een enorme boost, hoe vaak ik niet mobs om mij heen zie neervallen bij de proc..

Inwisselen voor iets anders levert nooit iets gelijks op.. Denk dat misschien Wreath of Lightning, BotP en Gem of Efficacious Toxin alternatieven kunnen zijn. Misschien zelfs Gogok.
Mirinae is inderdaad een grappig gem, Mirinae-monk blijft heerlijk. Die setup mist alleen AoE en dat krijg je bij Inarius gratis. Daar een no-effort proc-storm bij is gewoon broken...zoals geconstateerd.

Wreath is wellicht aardig, hangt er vanaf of die voldoende proct. Die damage is wel goed en 3 targets is leuk. Toxin en BotP ben ik geen fan van, allemaal class A buffs maar goed, ik heb natuurlijk een generator setup waar je al 160%+ in class A hebt.

Naast PE en BotT kan Stricken interessant zijn; de streamer build had alleen Mirinae voor RGs en dat valt weg. Alternatief is een defensive gem zodat je elders in gear meer offensive kan gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel mooie buff voor Rathma. Reden dat ik die nu niet echt wil spelen is dat het freaking irritant is om die mages op 10 te houden, dat wordt nu makkelijker :)

[...]
Maar je verliest ook stuk dps als je er geen 10 rond heb lopen, het is een 2500% damage van je minions, die mages doen zelf al best wat damage en overrulen de AI melee cap (als je 7 + 10 Revive zit), zeker met Devour (Satiated of Aura met regen gem) kan kan je bijna gewoon je cast-knop inhouden en blind rondlopen :D
Die 'other on-hit effects', neem aan dat dat ook geld voor wapens? (Rimeheart of Scourge)
Scourge had ik altijd op m'n Inna set zitten, maar die lijkt niet meer te proccen van een AoE aura?

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Fixed an issue where Marked for Death with the Grim Reaper rune was incorrectly spreading the damage from the skill Frailty (7/7)
[/quote]

de fix is er maar word pas morgen uitgerold.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Leaderbords net 143 gecleard in 12 minuutjes

Battle.net tag

Pagina: 1 ... 39 ... 73 Laatste