LoN Strafe is relaxed farmen hoor, als je de gear hebt
Maar inderdaad, Taeguk is tegenwoordig alleen op channels en voor DH is dan alleen LoN Strafe nog nuttig.
En de atk speed bonus plus armor bonus maken goguk eigenlijk een behoorlijke dmg boost plus toughness boost in 1. Weet niet waarom je dat zou willen missen

Het is inderdaad een interessante gem voor deze build. Als je een max roll Karlei (met eventueel wat RCR of Hatred regen) heb, zul je Aquila niet kwijt raken bij full spam. IAS is dan gewoon DPS en daarnaast geeft het ding extra mitigation, altijd goed.
Rhykker gebruikt ook Bane of the Powerful. Ik ben zelf niet dol op die gem omdat de 20% een Class A buff is net als de Vengeance bonus, Cull the Weak, Marked for Death, Impale %, etc. De main bonus is dan eigenlijk de elite % en elite DR%. Op hele hoge tiers is dat nuttig, beneden de 80 is het denk ik niet nodig.
Zei's vind ik ook prettig in een Impale setup, zeker in combinatie met Thrill of the Hunt. Je proct dan Bane of the Trapped en Zei op elke range en als je dan long range gaat, doe je grof veel damage.
Stricken is voor deze setup niet super; je attack speed is niet heel hoog en de single-target DPS is al top-of-the-line. De andere DPS gems zijn gewoon niet heel goed; je hebt al 3x 40000% en daar andere weapon damage % gems naast zetten schiet gewoon niet erg op. De IAS van Gorok en de bonussen van Trapped, Zei en Powerful zijn wel directe boosts, dus die zijn nuttig.
Voor HC is Molten ook best een goeie omdat het veel LpS is en een buffer tegen hoge hits geeft. Ook Esoteric is voor HC te overwegen.