Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:03

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Phaex schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:46:
[...]

Ik heb/had een grenade DH maar ik was toch niet zo onder de indruk eigenlijk :o Zelfs met 800+ para en ancient (non-augmented) gear vond ik het niet zo sterk. Ik speelde wel UE grenades, ik neem aan dat marauder sterker is maar iets minder mobile?
Grappig, ik heb een andere indruk. Halverwege dit season geswiched van WD naar DH, en vrij snel wat basic gear voor de DH gevonden. Die grenade DH gaat echt als de brandweer door rifts / grifts.

Ben nu P750, gear is deels augmented/ancient / non ancient, en doe nu Grift 82. 83 lukt nog niet :( , maar 70 gaat gewoon in standaard 5 minuten. Vergeleken met die "trage" WD vind ik de grenade DH een stuk beter te pruimen

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:46:
[...]

Ik heb/had een grenade DH maar ik was toch niet zo onder de indruk eigenlijk :o Zelfs met 800+ para en ancient (non-augmented) gear vond ik het niet zo sterk. Ik speelde wel UE grenades, ik neem aan dat marauder sterker is maar iets minder mobile?
Dat denk ik. Ik heb tot nu toe een grift 74 gehaald, binnen 10 minuten. Slechts twee ancient items, waarvan geen wapen. Gems op 50 en para 700-ish. Cindercoat mis ik nog. Met een ancient Manticore en Cindercoat verwacht ik de 80 met gemak aan te kunnen tikken. Survivability is echt fantastisch voor een DH (of eigenlijk: vergeleken met een UE DH).

Edit: volgens mij staat UE Grenades momenteel bovenaan ons clan leaderboard.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsmell op 13-03-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:56:
Wellicht andersom, omdat die DH niet echt handig is voor speedfarmen.
DH niet handig voor speedfarm? Mind to elaborate? :o

Als de Holy Point zo blijft, wordt Shadow heel interessant voor speedfarm.

Het probleem nu is dat Shadow puur single target is; Hellcat Grenade erbij vereist echt goeie gear om T13 vlotjes mee te lopen. Met Holy Point is dat niet meer het geval; 3 one-shots per Impale is voor het grootste deel van de speedruns voldoende. Daarnaast zijn er nog de low-damage Ricochet blades die nog redelijke damage doen.

Door Shadow Power is de base speed goed en ook de DR is prima met de Gloom rune naast de 50% van Vengeance. Seeth is niet nodig door Karlei dus eventueel kan Aquila er nog bij...maar aangezien Elusive ook mogelijk is, is dat waarschijnlijk overkill. Bracer slot kan speed bracers zijn en als er gekozen wordt voor een setup zonder Elusive, kan Bastion gebruikt worden. Amulet kan dan Hellfire voor een extra speed passive. Zonder veel moeite zit je dan constant in de 100-150% speed range. Champion packs moeten in 2-3 Impales wel weg zijn, Elites kosten wellicht een Impale extra en RG killing als Shadow is helemaal makkelijk. Voor rifts en greaters dus een prima speed build, alleen 'kill 150 enemies' bounties zullen wat sub-optimaal zijn...maar ja, dat zijn toch altijd al irritante bounties.

Ik moet nog even zien wat ik met S10 doe...ik zit richting einde Rise of the Tomb Raider, maar Andromeda komt er ook al weer aan. Daarnaast is Torment: Tides of Numenera net uit. Choices, choices. Als ik S10 ga doen, wordt het starten met Wizard (DMO) en waarschijnlijk DH ernaast vanwege de conquests.

[ Voor 9% gewijzigd door Zarhrezz op 13-03-2017 14:08 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:05:
[...]

DH niet handig voor speedfarm? Mind to elaborate? :o
Wellicht had ik moeten zeggen: 'die build'. Mijn opmerking ging over de Marauder/Grenades build. Die is vergeleken met UE redelijk traag, is mijn ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:11:
Wellicht had ik moeten zeggen: 'die build'. Mijn opmerking ging over de Marauder/Grenades build. Die is vergeleken met UE redelijk traag, is mijn ervaring. :)
CB Marauder is inderdaad meer een push build, hoewel ik de T13 rift binnen 5 minuten er ook mee gedaan heb. Voor T13 is UE Grenades wel de snellere optie.

Shadow kan wel eens gaan concurreren met UE Grenades voor speed builds; Hellcat is goede damage, maar de bounces levert wat vertraging op tot de relevante damage. Impale heeft daar geen last van. Shadow heeft hogere base speed, UE heeft Dandetta's. Beide zullen goede speed builds zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:21:
[...]

CB Marauder is inderdaad meer een push build, hoewel ik de T13 rift binnen 5 minuten er ook mee gedaan heb. Voor T13 is UE Grenades wel de snellere optie.

Shadow kan wel eens gaan concurreren met UE Grenades voor speed builds; Hellcat is goede damage, maar de bounces levert wat vertraging op tot de relevante damage. Impale heeft daar geen last van. Shadow heeft hogere base speed, UE heeft Dandetta's. Beide zullen goede speed builds zijn.
Shadow klinkt als een hele leuke build om te spelen, maar in het verleden nooit aan toe gekomen. Misschien toch maar voor twee DH builds gaan dan. Wel fijn dat je met de armory geen dubbele hoeveelheid dex gems meer hoeft te levellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Deadsmell schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:39:
[...]
Ja true, wellicht dan eerst de focus op MS en daarna Grenades. Monk er wellicht als leuke derde bij. Al is dat wel erg ambitieus voor iemand die weinig tijd heeft de komende periode. Heel mei en de eerste helft van juni speel ik waarschijnlijk niet, omdat ik een huis te verbouwen heb. :P
Ah kijk, drukke periode dan idd. Gezien ik sowieso een DH heb dan kun je altijd aansluiten wanneer je tijd hebt voor wat lootshare :)

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Komend seizoen ga ik voor de Shadow build. Heb die al een keertje gehad, maar toen was het nog een dagger en das te weinig om boeiend rond te huppelen. We enorm hoge single target damage!
Heb een filmpje van Rhykker gezien en dat zag er toch wel erg boeiend uit. Zonder problemen richting de 70.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb Diablo3 begin januari aangeschaft nadat ik in december een PS4-Pro had gehaald. Geen seconde spijt van. Ik heb rustig gespeeld en mijn softcore char via de campaign naar level 70 gebracht. Ook daarna via adventure mode wat doorgespeeld naar paragon 50. Me prima vermaakt. Ondertussen ook wat vermogen opgebouwd. Wil nu ook o.a. voor de achievements gaan.
Echter maakte ik een hardcorde char aan en kwam ik zeer teleurstellend erachter dat niet alleen paragon, maar zelfs goud, stash en mailbox compleet gescheiden zijn! Nu moet ik weer helemaal met niets overnieuw beginnen. Is er toevallig een rijke hardcore PS4 player die me een miljoentje (of 10) kan geven zodat mijn voortgang van me eerste hardcore char veel sneller zal gaan? (PSN: LightTwi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
LightTwi schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:56:
Ik heb Diablo3 begin januari aangeschaft nadat ik in december een PS4-Pro had gehaald. Geen seconde spijt van. Ik heb rustig gespeeld en mijn softcore char via de campaign naar level 70 gebracht. Ook daarna via adventure mode wat doorgespeeld naar paragon 50. Me prima vermaakt. Ondertussen ook wat vermogen opgebouwd. Wil nu ook o.a. voor de achievements gaan.
Echter maakte ik een hardcorde char aan en kwam ik zeer teleurstellend erachter dat niet alleen paragon, maar zelfs goud, stash en mailbox compleet gescheiden zijn! Nu moet ik weer helemaal met niets overnieuw beginnen. Is er toevallig een rijke hardcore PS4 player die me een miljoentje (of 10) kan geven zodat mijn voortgang van me eerste hardcore char veel sneller zal gaan? (PSN: LightTwi)
Ik heb geen idee of het op de consoles anders is dan op de pc, maar daar kunnen we geen goud delen met elkaar!

Over dat opnieuw beginnen: Wij spelen met z'n allen over het algemeen Seasons. Dit betekend dat je ook met niks begint! Geen gold, geen levels/xp, geen paragon en geen spullen. Heerlijk:)

Off-topic: I am SO buying this:
https://eu.battle.net/d3/en/blog/20597129/

:)

[ Voor 3% gewijzigd door boomr op 14-03-2017 18:57 ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Is er toevallig een rijke hardcore PS4 player die me een miljoentje (of 10) kan geven zodat mijn voortgang van me eerste hardcore char veel sneller zal gaan? (PSN: LightTwi)
Softcore en HC zijn idd gescheiden. Het zou anders niet helemaal eerlijk zijn om super goede gear te farmen op een hoog niveau op softcore en dat dan te gebruiken op HC. Zou behoorlijk onder doen aan de spanning en sensatie van HC.

Het is inderdaad niet zomaar mogelijk om gold en items onderling uit te wisselen maar wat wel kan is iemand die hoger is je mee laten lopen op een hoger niveau voor een boost. In een half uur ben je dan lvl 70 en kun je in ieder geval in een avondje meelopen wat gear bij elkaar krijgen.

Wat lj_tree ook al aangaf, op de PC spelen we met flinke clans voornamelijk seasons (wat nu ook naar console komt dacht ik) en daarmee begin je elke 3-4 maanden weer vanaf 0 :) geen gear, geen paragon, geen gold. Dus weer net alsof je het spel net gekocht hebt. Daarbij wel gezegd dat vele van ons al vele honderden of zelfs duizenden uren gespeeeld hebben over de jaren heen (originele D3 is natuurlijk al wat jaartjes oud) dus we weten precies wat we moeten doen om zo snel mogelijk zo hoog mogelijk te komen.

In ieder geval hopen dat er mensen op de PS spelen op HC die je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Heel iets meer info en visuals van Necro skils; https://eu.battle.net/d3/en/blog/20597129

So far so good.
schaapiej schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:00:
[...]

Kijk eens vlak boven je post :X

2e helft 2017 duurt nog wel effe.. jammer want ik ben wel toe aan wat nieuws!
Wel handig als er bij staat wat de link is anders lees je er gewoon voerheen. ;)

[ Voor 60% gewijzigd door The Chosen One op 14-03-2017 20:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
The Chosen One schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:46:
Heel iets meer info en visuals van Necro skils; https://eu.battle.net/d3/en/blog/20597129

So far so good.
Kijk eens vlak boven je post :X

2e helft 2017 duurt nog wel effe.. jammer want ik ben wel toe aan wat nieuws!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:21
Uit die blog post:
Is the Necromancer part of an expansion pack?

No, the Necromancer is part of a content pack which includes the class, an in-game pet, cosmetic wings, two additional character slots, two additional stash tabs (on PC), a portrait frame, pennant, banner, and a banner sigil.
Dat van die stash tabs was redelijk voorspelbaar, dan kunnen slackers zoals mezelf die maar af en toe een seizoen spelen toch nog wat extra plaats krijgen :9

Hopelijk komt het geheel met een schappelijke prijs.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heel simpel (voor mij); Ik hoop op €10,-. Verwacht €15,-. Hou rekening met €20,-.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
The Chosen One schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:14:
Heet simpel (voor mij); Ik hoop op €10,-. Verwacht €15,-. Hou rekening met €20,-. Betaal €30,-.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 16:44
Ik denk dat we snel 25€ gaan mogen betalen ...
Als ze het geld maar goed gebruiken en we achter 5 jaar ( :? ) diablo 4 aant spelen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Phaex schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:25:
Ik denk dat we snel 25€ gaan mogen betalen ...
Als ze het geld maar goed gebruiken en we achter 5 jaar ( :? ) diablo 4 aant spelen zijn :)
Ik houd rekening met 25 á 30 euro. Zelf zou ik 20 euro een mooie prijs vinden, maar voor 30 euro koop ik 'm ook wel. Ja het is redelijk wat geld maar na zoveel uur D3 spelen boeit het mij eigenlijk vrij weinig! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 17:53
The Chosen One schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:14:
Heel simpel (voor mij); Ik hoop op €10,-. Verwacht €15,-. Hou rekening met €20,-.
En inderdaad, als het dan toch 30 is, betaal ik dat ook braaf :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Meridius
schaapiej schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:50:
[...]
Ja het is redelijk wat geld maar na zoveel uur D3 spelen boeit het mij eigenlijk vrij weinig! :p
Als ik terugdenk aan de prijs van D3 en RoS en de hoeveelheid uurtjes die ik in het spel heb gestopt kom ik op een 5 eurocent per uur speeltijd. Als ik dan 20 of 30 euro terug kan geven voor wat extra content naast de (gratis!) grote content patch die er tegelijkertijd aan komt met onder andere challenge rifts doe ik dat graag :)

Meestal vind ik het waar voor mijn geld als ik per euro een uur bezig ben: 20 euro spel, minimaal 20 uur content (wel inclusief eventuele side quests etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Als het alleen om de achievements gaat zou ik lekker een witch doctor aanmaken en achter je pets aanlopen. Dat is hoe ik het (op de Xbox One) gedaan heb, easy peasy lvl 70 HC zonder enig gevaar van dood gaan :)
Ik had wel geluk dat ik een tall man's finger gevonden had (geloof ik... degene die je één grote hond geeft), maar zelfs zonder zou het geen probleem moeten zijn, misschien alleen op een lagere moeilijkheidsgraad. Ik zag met die ring op de hoogste moeilijkheidsgraad die ik mocht kiezen en het Diablo gevecht was meer cutscene dan vechten, healthbalk ging erg hard omlaag met die grote hond op hem.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Finraziel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:15:
[...]
Ik had wel geluk dat ik een tall man's finger gevonden had (geloof ik... degene die je één grote hond geeft), maar zelfs zonder zou het geen probleem moeten zijn, misschien alleen op een lagere moeilijkheidsgraad.
Zowel tall mans als short mans geven een enorme boost aan de dmg output van een pet WD idd :)

Short: https://us.battle.net/d3/en/item/the-short-mans-finger
Tall: https://us.battle.net/d3/en/item/the-tall-mans-finger

Zelf flink toughness stacken en pets de dmg laten doen. Perfect voor HC.

[ Voor 6% gewijzigd door Meridius op 15-03-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:24
Meridius schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:12:
[...]

Zowel tall mans als short mans geven een enorme boost aan de dmg output van een pet WD idd :)

Short: https://us.battle.net/d3/en/item/the-short-mans-finger
Tall: https://us.battle.net/d3/en/item/the-tall-mans-finger

Zelf flink toughness stacken en pets de dmg laten doen. Perfect voor HC.
Je hebt ten dele wel gelijk maar je hebt wel Soul Harvest nodig om voldoende Toughness te krijgen, en dat kan alleen maar door dicht bij de monsters te zijn...
Je wilt op HC juist meerdere hondjes hebben om je leven weer snel aangevuld te krijgen dus Short mans finger en Endless walk set gebruiken! _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Die Two Aditional Stash Tabs, is dat bovenop de tabs die je nu al hebt incl de extra tabs die we in de seasons behaald hebben? Max tien nu volgens mij? Of krijg je er niets bij als je er al 10 hebt?

Wat voor mij trouwens wel erg welkom zou zijn is een grotere storage space van wat je mee kunt nemen. Niet elke blue-goblin terug naar town omdat je nog witte, gele of blauwe crafting materials nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
[b][message=50587663,noline]Of krijg je er niets bij als je er al 10 hebt?
Lijkt me logisch dat je er dan 12 krijgt.
Maar natuurlijk is het mogelijk dat het absolute maximum 10 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CorvusGS schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:08:
Lijkt me logisch dat je er dan 12 krijgt.
Maar natuurlijk is het mogelijk dat het absolute maximum 10 is...
Aangezien je voor die 2 stashtabs betaald kunnen ze het niet maken dat je ze niet krijgt als je er al 10 hebt.
Als ze dat wel doen dan koop ik het Necromancer pack uit principe gewoon niet :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
schaapiej schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:18:
[...]

Aangezien je voor die 2 stashtabs betaald kunnen ze het niet maken dat je ze niet krijgt als je er al 10 hebt.
Als ze dat wel doen dan koop ik het Necromancer pack uit principe gewoon niet :p
Ik ga er ook vanuit dat het er dan netjes 12 worden, maar ook als dat niet het geval is ga ik hoe dan ook de uitbreiding kopen. De 2 stash-tabs zijn leuk voor erbij, maar totaal neit waarvoor ik de uitbreiding koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 18:16

Roma33

Gamer

gestopt na season 4 en wil terug beginnen met season10.
mijn vraag luidt;
wat zijn nu de beste specs per class voor high GRs (om de primary ancients te unlocken)

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Roma33 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:14:
mijn vraag luidt;
wat zijn nu de beste specs per class voor high GRs (om de primary ancients te unlocken)
In game: <Shift>+<L> drukken en per class kijken naar wat de top gebruikt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Wat extra info op Diablofans over de komende patch; First Look at Path 2.5.0
lj_tree schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:58:
Ik ga er ook vanuit dat het er dan netjes 12 worden, maar ook als dat niet het geval is ga ik hoe dan ook de uitbreiding kopen. De 2 stash-tabs zijn leuk voor erbij, maar totaal neit waarvoor ik de uitbreiding koop.
Ik koop de uitbreiding ook niet voor de stashtabs, maar als ik er voor betaal dan wil ik het ook krijgen! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Roma33 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:14:
mijn vraag luidt;
Elke class heeft wel 2 of 3 builds die makkelijk GR 65 aan kunnen, maar natuurlijk zijn er specifieke builds die net wat hoger kunnen. Wat je fijn vind om te spelen kun je alsnog makkelijk solo of group spelen alleen zul je niet het hoogste van het hoogste bereiken.

En idd wat tollo71 aangeeft is simpelweg de leaderboards bekijken maar alle classes zitten heel dicht bij elkaar met 95+ voor degene die er heeeeeeeeeeeeeell veel tijd in hebben gestoken.

[ Voor 14% gewijzigd door Meridius op 17-03-2017 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ennnnnn we kunnen we zooi gaan opruimen! :p
Denk dat er weer een heleboel de shredder in gaat...

Fijn dat we in 2.5.0 straks CTRL kunnen inhouden met paragon punten verdelen, gaat een stuk vlotter!

[ Voor 34% gewijzigd door schaapiej op 17-03-2017 18:06 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
schaapiej schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:05:
Ennnnnn we kunnen we zooi gaan opruimen! :p
Denk dat er weer een heleboel de shredder in gaat...

Fijn dat we in 2.5.0 straks CTRL kunnen inhouden met paragon punten verdelen, gaat een stuk vlotter!
Ik speel geen NS dus ik kieper alles de shredder in, of zelfs dat niet. Na 30 dagen ruimt Blizzard zelf alles op :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 17:20

UTADDICT

NERF

Gewoon 1,5u bezig geweest met opruimen, toevoegen, vergelijken, etc

Maargoed, het zit er weer in! De stash piept en kraakt, maar het is weer gelukt haha.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
schaapiej schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:05:
Ik heb me anders nooit gestoort aan het SHIFT + click om elke keer 10 paragon in een categorie te steken. Net weer 50 paragon te verdelen dus gewoon 5 maal klikken. Als je kijkt hoeveel je normaal gesproken moet klikken in het spel :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Gaat iedereen trouwens wel season 10 doen? De rewards zijn echt compleet waardeloos.. geen pet, geen wings, alleen een best wel lelijke pennant.

Twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
UTADDICT schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:48:
Gaat iedereen trouwens wel season 10 doen? De rewards zijn echt compleet waardeloos.. geen pet, geen wings, alleen een best wel lelijke pennant.

Twijfel.
Ik kijk eigenlijk nooit maar die rewards. Ik speel gewoon omdat het leuk is. En nu ik 10 tabs heb kan ik die hele Journey na chapter 4 compleet negeren.
Ik ben er s10 ook weer, al zal het mede van Andromeda afhangen of dat meteen bij de start al is.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Nephalem schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Ik kijk eigenlijk nooit maar die rewards. Ik speel gewoon omdat het leuk is. En nu ik 10 tabs heb kan ik die hele Journey na chapter 4 compleet negeren.
Ik ben er s10 ook weer, al zal het mede van Andromeda afhangen of dat meteen bij de start al is.
Ja, dat is ook weer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Voor mij is het feitelijk gezien alleen een leuk iets om tussen andere games door te doen. Even een maand - anderhalve maand D3 en daarna weer verder met al het andere. Ik keek ook nooit naar rewards maar is wel leuk om de "challenge" die blizz zet voor guardian elke keer te halen. Daarna is het meestal voor mij ook wel weer klaar gezien de comminity tegen die tijd ook al een stuk leger is (ik doe het meestal rustig aan qua journey).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Meridius schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Voor mij is het feitelijk gezien alleen een leuk iets om tussen andere games door te doen. Even een maand - anderhalve maand D3 en daarna weer verder met al het andere. Ik keek ook nooit naar rewards maar is wel leuk om de "challenge" die blizz zet voor guardian elke keer te halen. Daarna is het meestal voor mij ook wel weer klaar gezien de comminity tegen die tijd ook al een stuk leger is (ik doe het meestal rustig aan qua journey).
Ik deed altijd Journey tot aan de set dungeon. Daarna negeer ik hem voor 6 weken en zodra ik dan de dungeon doe kan ik meestal alle chapters tm conqueror meteen doorklikken :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-10 16:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik ben gestopt rond season 4 of 5, maar nu wil ik wel weer eens meekijken. Wat is er eigenlijk nieuw? (en zou ik perongeluk kunnen overslaan)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

1 seizoen niet gespeeld omdat ik niet veel tijd had, nu nog 1 doen voor de stashtab dan kan ik die zooi keihard negeren in de toekomst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je laat het klinken alsof je een keuze hebt, maar je komt niet zomaar los uit de grip van de seasons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wedden? :)
Zolang Blizzard niet weer zo iets flikt speel ik nooit meer season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik heb alle seasons gespeeld, en 0 extra stash tabs gehaald lol... had er gewoon nooit zin in... haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meridius
Kees schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:07:
Ik ben gestopt rond season 4 of 5, maar nu wil ik wel weer eens meekijken. Wat is er eigenlijk nieuw? (en zou ik perongeluk kunnen overslaan)
Pfoe, daar vraag je me wat. Dat is denk ik wel een behoorlijke waslijst.

- Season 5 was de introductie van haedrig gift, ik weet niet of je dat nog meegekregen hebt.
- Gedurende de volgende seasons steeds meer balance changes dus nu heb je per class meerdere sets waarmee je toch redelijk hoog kan komen
- Enorme power creep sinds toen dus alle classes kunnen nu torment 12 en 13 gemakkelijk aan met een investering van wat tijd
- Pokemon introductie, stuk of 10-20 verschillende pets die je kan verzamelen die met je mee wandelen en gold voor je oppakken
- Flinke variatie in de mogelijke builds
- Geen rift keys meer nodig voor normale rifts
- Meer keystones voor greater rifts op hogere Torment
- Ancient items, gewone legendaries maar dan met pakweg 30% hogere stats
- Introductie dit season van de armory zodat je niet 4 verschillende characters van dezelfde class hoeft te hebben die elk zijn eigen build hebben
- Introductie dit season van primal ancients, zijn perfect gerollde ancient items

En zo gaat de lijst maar door eigenlijk. Genoeg veranderd :) maar denk dat het beste is om gewoon een van de tweakers clans te joinen, op je eigen tempo te gaan spelen en gewoon veel vragen stellen. Genoeg leden van de community die je maar al te graag helpen mocht je vragen hebben over wat dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Ik ga zeker spelen, nog 3 stash tabs te gaan :)
Wizard dit maal denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 05-10 19:42
Ik ga S10 ook weer de eerste paar dagen flink wat spelen. Jammer dat er zo weinig veranderd is, maar toch vind ik het altijd wel weer leuk om op TS te hangen en wat nutteloos te darmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
RedHat schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:26:
Ik ga S10 ook weer de eerste paar dagen flink wat spelen.
Dit dus...
1e weekend ga ik weer even helemaal "los"...
Hopelijk vrijdag leuk groepje runnen.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik zit ontzettend te twijfelen tussen een Lightning-Hydra-Wiz (als die build niet last minute wordt generfed) en weer eens terug naar DH... Ben er nog niet helemaal uit. Zowieso benieuwd of er nog nieuwe toffe builds opduiken naarmate er meer op de PTR wordt geprobeerd.

WD is bijv mijn absolute favoriet, maar de builds afgelopen seizoen (behalve chicken) rondom Firebats waren echt te saai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
UTADDICT schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:11:
Ik zit ontzettend te twijfelen tussen een Lightning-Hydra-Wiz (als die build niet last minute wordt generfed) en weer eens terug naar DH... Ben er nog niet helemaal uit. Zowieso benieuwd of er nog nieuwe toffe builds opduiken naarmate er meer op de PTR wordt geprobeerd.

WD is bijv mijn absolute favoriet, maar de builds afgelopen seizoen (behalve chicken) rondom Firebats waren echt te saai..
Ik startte vaak met een ander character (dan DH), waarmee ik de stash-tab unlockte. Vervolgens soms een (paar) variant(en) van dat char maar ik eindigde het seizoen steevast met de DH.
Als je een tijdje op weg bent in Season heb je de mats/Paragorns om in no time een DH op te tuigen.

Zo ben ik van plan om ook te starten met Wizard (hele tijd geleden alweer) en dan ongetwijfeld weer te eindigen met een DH (een heel stuk achter MrBoomblaster in de GoTHC clan).

Moraal van het verhaal: niet twijfelen en voor Wiz kiezen (en ook eindigen met DH) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
tollo71 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:42:
[...]

Ik startte vaak met een ander character (dan DH), waarmee ik de stash-tab unlockte. Vervolgens soms een (paar) variant(en) van dat char maar ik eindigde het seizoen steevast met de DH.
Als je een tijdje op weg bent in Season heb je de mats/Paragorns om in no time een DH op te tuigen.

Zo ben ik van plan om ook te starten met Wizard (hele tijd geleden alweer) en dan ongetwijfeld weer te eindigen met een DH (een heel stuk achter MrBoomblaster in de GoTHC clan).

Moraal van het verhaal: niet twijfelen en voor Wiz kiezen (en ook eindigen met DH) :+
Ik ga die vrijdag direct starten met de DH en op zoek naar alle spulletjes voor de impale build van Rhykker. Klinkt goed en is weer eens ietsje anders dan de standaard UE multishot build. Ik wil dit seizoen ook de laatste stash tab unlocken dus moet nog even kijken welke set dungeon het handigste is om te doen.

En dan nog zien dat ik een grift 70 haal zodat ik ook primals kan krijgen maar als ik Rhykker mag geloven is dat niet zo'n probleem met de impale build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Ook maar weer eens D3 aan het spelen.
Heb een Wizard opgepakt die ik ooit had geleveled tijdens season 8 o.i.d. en dus die set heeft (fire emblem volgens mij), werkt prima met Archon build.

Raak alleen een beetje verdwaald in wat nu eigenlijk het progressie-pad is op max-lvl.
Altijd on en off gespeeld dus geen idee wat er nieuw is, die horadric cube o.i.d. ook geen idee wat ik daarmee moet.

Zit nu maar een beetje van die quests te doen in adventure mode in Torment 4, dat gaat op zich vrij eenvoudig maar geen idee of dit nou de manier is.

Misschien kan ik beter wachten tot het nieuwe seizoen en een nieuwe character levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Volgens mij krijgen we in S10 dezelfde Haedrigs gifts als in S9, toch?

Barbarian - Legacy of Raekor
Crusader - Armor of Akkhan
Demon Hunter - Embodiment of the Marauder
Monk - Inna’s Mantra
Witch Doctor - Zunimassa’s Haunt
Wizard - Delsere’s Magnum Opus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:04:

Monk - Inna’s Mantra
Nope, het is een andere roulatie. DH S9 was bv. Shadow. Ik heb het er niet naast gelegd, maar je zou voor de gein de S6 gift list erbij kunnen zoeken...4 sets per class, dus roulatie na 4 seasons klinkt aannemelijk.

Ik zal zelf binnenkort weer eens inloggen voor de roll-over cleanup...Rise of the Tomb Raider ben ik bijna rond en ik denk dat ik Andromeda even uitstel om S10 te doen en Un'Goro release af te wachten (daily log-in rewards etc.).

Ik ga Wiz dit keer, vorige keer dat ik prime Wiz ging was Delsere ook Gift maar dat stokte toen lower 60's op gebrek aan DPS. Dat zou nu beter moeten zijn. Secondary wordt dan DH...uiteindelijk moeten er toch weer met 6 sets gecleared worden voor Conquest. Impale Shadow heb ik wel zin in, maar S9 al met Shadow gestart en met Marauder de 80 gehaald, dus S10 weer met Marauder starten is me iets teveel herhaling.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S9 was Sunwuko, Shadow, Invoker, Firebird, MotE, Jade, net als season 5. De season 10 sets komen inderdaad overeen met die van season 6 (het lijstje hierboven).

Wegens vermoedelijk tijdgebrek ga ik toch maar full DH dit season, maar wel met zowel UE als Marauder. Misschien voor de gein Shadow erbij, want die heb ik nog nooit gespeeld. Zo fijn, dat het straks gemakkelijk schakelen is, met de armory. :)

[ Voor 57% gewijzigd door Deadsmell op 21-03-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
tollo71 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:04:

Monk - Inna’s Mantra
Dit is de lijst van S6, als je die bedoelde klopt het wel idd:
https://us.battle.net/d3/...eason-6-rewards-4-25-2016

Voor mij blijf ik denk ik gewoon bij DH voor de start met een nog nader te bepalen offchar.

[ Voor 8% gewijzigd door Meridius op 21-03-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Het schijnt dat Patch 2.5.0 in ieder geval al op de XBone beschikbaar is, PS4 is onduidelijk en PC nog niets. Dit is vreemd, want alleen de legacy-consoles (PS3, 360) kregen voorheen altijd EERDER de patch. XBone en PS4 kregen altijd gelijk met PC.

Dus, het zou kunnen dat PC ook vandaag nog komt, of de strategie is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
UTADDICT schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:10:
Het schijnt dat Patch 2.5.0 in ieder geval al op de XBone beschikbaar is, PS4 is onduidelijk en PC nog niets. Dit is vreemd, want alleen de legacy-consoles (PS3, 360) kregen voorheen altijd EERDER de patch. XBone en PS4 kregen altijd gelijk met PC.

Dus, het zou kunnen dat PC ook vandaag nog komt, of de strategie is veranderd.
Nieuwe patch zou idd ook naar consoles komen.

Patch-day voor EU is altijd op woensdag maar ik zie nog niets op diablofans staan over dat de patch in de US al live is dus ik verwacht volgende week voor de puntjes op de i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Bericht van iemand op Reddit: "Patch is released today. Tried logging in on pc and it said a new patch has been release and the game closed."

Hoopvol dus, of een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
UTADDICT schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:32:
Bericht van iemand op Reddit: "Patch is released today. Tried logging in on pc and it said a new patch has been release and the game closed."

Hoopvol dus, of een troll.
Zit nu in een Overwatch game, zal zo eens checken wat de B.Net launcher hier zegt...
Verwacht eerlijk gezegd nog niks! :p
Phuncz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:37:
In de Battle.net launcher staat onderhoud tussen 02:00 en 04:00 CET op woensdag 22 maart. Dus deze nacht zal het gebeuren voor ons Europeanen.
Die van mij zegt nog helemaal niets, maar zou mooi zijn als de patch er morgen al is!

[ Voor 29% gewijzigd door schaapiej op 21-03-2017 16:40 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:41
Hier nog niet..

ook met checking for update geeft die gewoon aan up to date: version 2.4.3

[ Voor 73% gewijzigd door Ricmaniac op 21-03-2017 16:37 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

In de Battle.net launcher staat onderhoud tussen 02:00 en 04:00 CET op woensdag 22 maart. Dus deze nacht zal het gebeuren voor ons Europeanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Reddit proof: http://imgur.com/a/gbToZ

Edit: nu ook NA mensen die aangeven ingame te zijn met 2.5.x

Edit 2: Patch 2.5 is live
https://www.reddit.com/r/.../60oftu/patch_25_is_live/

[ Voor 77% gewijzigd door UTADDICT op 21-03-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
UTADDICT schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:01:
Reddit proof: http://imgur.com/a/gbToZ

Edit: nu ook NA mensen die aangeven ingame te zijn met 2.5.x

Edit 2: Patch 2.5 is live
https://www.reddit.com/r/.../60oftu/patch_25_is_live/
Jeej! *O*

Staat nu op ook Diablofans inclusief patchnotes.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Yup, idd overal bevestigd.

Wel apart dat het pas in de middag in de US gelanceerd is.. Normaal gesproken is het overnacht na, of tijdens, het onderhoud.

Morgen kunnen wij er dus volop mee aan de slag :) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hoe kan je checken of je GR70 ooit solo gehaald hebt en of de game ook van mening is dat je dat hebt gedaan ?

In mijn profile, achievements en leaderboards knopjes vind ik slechts de vermelding dat ik ooit met een vorige season char solo GR70 heb voltooid, geen idee of dat telt want ik zie voor de rest nergens "highest Greater Rift completed successfully" staan. Natuurlijk kan ik het opnieuw doen, maar het is wel nergens duidelijk aangegeven of de game het ook effectief "telt". Voor mij was dat destijds een beste achievement (denk season 6 of 7) en niet zo evident om dat opnieuw te doen. Ik ben ook maar een casual peasant met P850 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phuncz schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:36:
Hoe kan je checken of je GR70 ooit solo gehaald hebt en of de game ook van mening is dat je dat hebt gedaan ?

In mijn profile, achievements en leaderboards knopjes vind ik slechts de vermelding dat ik ooit met een vorige season char solo GR70 heb voltooid, geen idee of dat telt want ik zie voor de rest nergens "highest Greater Rift completed successfully" staan. Natuurlijk kan ik het opnieuw doen, maar het is wel nergens duidelijk aangegeven of de game het ook effectief "telt". Voor mij was dat destijds een beste achievement (denk season 6 of 7) en niet zo evident om dat opnieuw te doen. Ik ben ook maar een casual peasant met P850 :'(
Je kan in je profile per season zien wat de hoogste clear per class is...dus als je 'em op season gehaald hebt, kun je dat daar terugvinden. Je kan ook de leaderboards, season en NS nakijken om te zien wat in elk season / era je hoogste clear per class was.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:42
Als aanvulling, ik vermoed dat je het 'gewoon' nog een keer moet halen. Moet niet heel moelijk zijn.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Reddit is daar onduidelijk over, al lijkt het erop dat de meeste mensen van mening zijn dat je de 70 clear niet opnieuw hoeft te doen wanneer je hem al hebt, voor de primals dan. Wel moet je opnieuw GR60 clearen zeggen sommigen om alle T-levels te kunnen doen.. Morgen maar ff kijken wat er waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
UTADDICT schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 00:25:
Reddit is daar onduidelijk over, al lijkt het erop dat de meeste mensen van mening zijn dat je de 70 clear niet opnieuw hoeft te doen wanneer je hem al hebt, voor de primals dan. Wel moet je opnieuw GR60 clearen zeggen sommigen om alle T-levels te kunnen doen.. Morgen maar ff kijken wat er waar is.
Ik knal vanmiddag gewoon even vlot een GR70 door met mijn Archon Wiz, dan weet ik zeker dat het goed zit! In de tijd dat ik door de achievements of leaderboards heen ga clear ik het rift :p (al heb ik GR70 sowieso al clear)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik had non-season reeds GR 70+ solo gedaan (gisteren nog gecontroleerd a.d.h.v. blood shard cap), en ik kan nu nog steeds alle T-levels kiezen. Gezien het feit dat mensen al heel snel primals kregen schat ik dat je niet opnieuw een GR70+ hoeft te doen.
De game houdt immers voor de blood shard cap al bij wat je hoogste GR solo is geweest per game mode (softcore/hardcore i.c.m. season/non-season).

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 18:23
Heb 2.5.0 nu ook draaien hier, ziet er allemaal weer top uit. alleen kan ik dus met geen mogelijkheid mijn legendary crafting materials terugvinden. Ik weet dat ze nu ergens opgeslagen worden, maar hoe kan ik zien hoeveel ik er van elk heb? ze staan iig niet op die nieuwe tab in de inventory. Help! :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Vandaag laatste dag op me huidige job en begin 3 april bij me nieuwe. Vanavond los dus:)
Ik ga iig me shield bash crus nog es uit de kast halen gezien die roland set een buff heeft gekregen, en probeer daarnaast die shadow impale set es te bouwen van Rhykker. Gezien ik de set compleet heb (incl karlei's point etc.) hoef ik enkel nog zo'n quiver te zoeken. Metteen een goede oefening voor season 10:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 05-10 19:42
Is in S10 de R6 Genmonk nou generfed of niet? Ik zie op battle.net forums dit regelmatig voorbij komen en bij youtube filmpjes, maar ik kan nergens vinden waarom dat zo zou zijn.

Als de Genmonk generfed is dan is eigenlijk de enige build die overblijft de Support Monk, ik zou dat wel jammer vinden. Zou het 2e seizoen zijn dat ik een ander karakter neem dan Monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo.. even een test.. heb een T13 rainbow gob.. kijken hoeveel er nu dropt in Whimsydale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Visgek82 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 07:52:
Heb 2.5.0 nu ook draaien hier, ziet er allemaal weer top uit. alleen kan ik dus met geen mogelijkheid mijn legendary crafting materials terugvinden. Ik weet dat ze nu ergens opgeslagen worden, maar hoe kan ik zien hoeveel ik er van elk heb? ze staan iig niet op die nieuwe tab in de inventory. Help! :)
Als het goed is staan die in het nieuwe tabje in je inventory. Onderin, links naast je blood-shards zit een knopje. Let wel dat je daar dingen in en uit kunt klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
RedHat schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:11:
Is in S10 de R6 Genmonk nou generfed of niet? Ik zie op battle.net forums dit regelmatig voorbij komen en bij youtube filmpjes, maar ik kan nergens vinden waarom dat zo zou zijn.

Als de Genmonk generfed is dan is eigenlijk de enige build die overblijft de Support Monk, ik zou dat wel jammer vinden. Zou het 2e seizoen zijn dat ik een ander karakter neem dan Monk.
Niks aan generfed maar inna heeft nu dezelfde dmg multiplier dus men verwacht dat R6 niet meer de sterkste monk build zal zijn.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ok uitslag T13 Solo Whimsydale

11 legies, 1 ramaladingdong, bakken met mats, +- 35 Imperial gems van ELK type en een hele berg souls..... WTF dit is echt heel handig straks in season :)

tip... meeste loot komt uit die pakjes, paddenstoelen, die dingen/poppen in die bomen en de wolkjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Nice! Maar geen Cosmic Wings dus :-)

Voor de mensen die de knop voor materials / bounty mats niet kunnen vinden, er blijkt een klein maar oplosbaar bugje te zijn:
https://www.reddit.com/r/...g_bounty_mats_no_worries/

[ Voor 74% gewijzigd door UTADDICT op 22-03-2017 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Vraagje over Whimsydale, kan je ook een portal openen via een item zoals bvb Puzzle Rings werken voor Vault portals? Of kom je er enkel via rainbow goblins.

Ik heb een paar liquid rainbows in m'n stash zitten, kan je hier iets mee craften ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

CorvusGS schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:35:
Vraagje over Whimsydale, kan je ook een portal openen via een item zoals bvb Puzzle Rings werken voor Vault portals? Of kom je er enkel via rainbow goblins.

Ik heb een paar liquid rainbows in m'n stash zitten, kan je hier iets mee craften ofzo?
Kan helaas alleen via Rainbow Goblins. En let op, ook maar 1 per game. Dus als je al een rainbow portal hebt gehad, en nog een rainbow goblin vindt in dezelfde game opent hij GEEN portal meer. Nieuwe game maken dus.

Edit: oh en liquid rainbow gebruik je om de 'staff of herding' te maken. Die gebruik je weer voor het cow-level, dat eigenlijk niet bestaat >:)

[ Voor 11% gewijzigd door UTADDICT op 22-03-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Is er al verdere informatie beschikbaar over de droprate van Primals?
Heb een paar filmpjes gezien van op de PTR (van oa Bludshed) en het lijkt erop dat deze nog lager is dan 1 per 100 legendaries.

Laat zeker iets weten als je er één vindt en na hoe lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

CorvusGS schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:41:
Is er al verdere informatie beschikbaar over de droprate van Primals?
Heb een paar filmpjes gezien van op de PTR (van oa Bludshed) en het lijkt erop dat deze nog lager is dan 1 per 100 legendaries.

Laat zeker iets weten als je er één vindt en na hoe lang :)
1 op de 10 legendary's is een Ancient (ongeveer, excl RNG), en 1 op de 10 Ancients is een Primal Ancient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog even een ander testje gedaan.

lvl 1 dude in 20 min naar lvl 20 met alleen het kanai event op master. Lijkt mij helemaal geen slechte manier om te gebruiken bij de start van het season. Alleen beetje afwisselen met wat bounties/maps die een resplendent chest geven zodat je wat rare items hebt.

Eenmaal in het event sloopte kanai op master vrijwel alles zelf en hoef je er alleen maar een beetje achteraan te lopen en mobs taggen voor de masacre bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
PS4 ook al gepatched naar 2.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Jazeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:55:
Heb nog even een ander testje gedaan.

lvl 1 dude in 20 min naar lvl 20 met alleen het kanai event op master. Lijkt mij helemaal geen slechte manier om te gebruiken bij de start van het season. Alleen beetje afwisselen met wat bounties/maps die een resplendent chest geven zodat je wat rare items hebt.

Eenmaal in het event sloopte kanai op master vrijwel alles zelf en hoef je er alleen maar een beetje achteraan te lopen en mobs taggen voor de masacre bonus.
Kanai event was ik al vergeten, is ook niet heel erg gedocumenteerd geweest door Blizzard.

Wat houdt dit juist in? Van hetgeen ik ervan heb kunnen vinden is dit in de Ruins of Secheron naar de throne room gaan en daar opent dan een portal naar een cow level achtige instance?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 18:23
lj_tree schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:31:
[...]

Als het goed is staan die in het nieuwe tabje in je inventory. Onderin, links naast je blood-shards zit een knopje. Let wel dat je daar dingen in en uit kunt klappen.
Bedankt! maar ik heb al gevonden waar het probleem zit , door een post van een medespeler hier. ik zal de oplossing ook hier nog een keer neerzetten voor mensen met hetzelfde probleem.

If your collection of bounty crafting mats are gone, there is a simple fix. Either 1) collect more of the mats, or 2) use them in a cube recipe. After either of these steps, they should appear in your crafting materials window on the character sheet.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Had ik hierboven al gepost! Goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunHozzie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-04-2024
Luitjes, even een vraag van een noob: Ik heb een Barb character met een S9 build die ik van het web heb gehaald. Best aardig, maar nu kom ik soms items tegen die beter zijn maar niet onderdeel zijn van mijn set (as always). Hoe ga ik nu bepalen wanneer het de moeite is om om te gaan? En hoe zie je de dmg boosts terug van je sets? En hoe bepaal je welke skills je nodig hebt bij je gear?

Mijn typische use case is speed runs, mijn hero is:
https://eu.battle.net/d3/...Hozzie-2940/hero/89156244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
dunHozzie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:53:
Luitjes, even een vraag van een noob: Ik heb een Barb character met een S9 build die ik van het web heb gehaald. Best aardig, maar nu kom ik soms items tegen die beter zijn maar niet onderdeel zijn van mijn set (as always). Hoe ga ik nu bepalen wanneer het de moeite is om om te gaan? En hoe zie je de dmg boosts terug van je sets? En hoe bepaal je welke skills je nodig hebt bij je gear?

Mijn typische use case is speed runs, mijn hero is:
https://eu.battle.net/d3/...Hozzie-2940/hero/89156244
Je set bonussen zijn veel beter dan de stats van een item. op een gegeven moment moet je goed bekijken welke stats op het item van belang zijn. Zo kan een item bergen +dmg geven, maar als dat betekend dat je cooldown in moet leveren en dus minder uptime heb van Wrath of the berserker moet je je afvragen of dat wel een goed plan is.

Momenteel zie ik 4 items wastes set. Die wil je compleet hebben! Zorg dus dat je er hoe dan ook nog een set deel bij krijgt (in dit geval zie ik de boots als logische item). Met je rorg heb je dan de set compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
Hoe ga ik nu bepalen wanneer het de moeite is om om te gaan? En hoe zie je de dmg boosts terug van je sets? En hoe bepaal je welke skills je nodig hebt bij je gear?
Best te rade gaan bij de pro Diablo 3 spelers die tijd en kennis genoeg hebben om alle mogelijke items te combineren met elkaar. Op YouTube zijn diverse kanalen te vinden met builds per class en per patch.

Persoonlijk neem ik die builds de laatste tijd niet meer 1 op 1 over maar ik neem ze wel als leidraad en wijk hier en daar af met items en skills die me beter liggen. Maar sommige synergies zijn echt wel onmogelijk zelf te ontdekken.

En denk eraan dat je met de Ring of Royal Grandeur een set item minder nodig hebt voor de 4 en 6 items bonus. Op die manier kan je een item van je set vervangen door iets anders. Die ring kan je ook in je Kanai's Cube steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Nu seasons ook naar de Ps4 komen kan ik daar ook eindelijk mee beginnen. Heb me hier nooit zo in verdiept dus vroeg me af hoe en wat je het beste kan beginnen? Begrijp ik goed dat ook je paragonpunten niet meegenomen worden en je dus echt op 0,0 begint? Welke moeilijkheidsgraad levert de snelste levelling op en zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:58:
Nu seasons ook naar de Ps4 komen kan ik daar ook eindelijk mee beginnen. Heb me hier nooit zo in verdiept dus vroeg me af hoe en wat je het beste kan beginnen? Begrijp ik goed dat ook je paragonpunten niet meegenomen worden en je dus echt op 0,0 begint? Welke moeilijkheidsgraad levert de snelste levelling op en zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
Zoals altijd de moeilijkheidsgraad waarop je nog snel door de mobs heen gaat en dus je kill speed optimaal is. In het begin zal dit een hogere moeilijkheidsgraad dan later in het proces zijn. Hard of Master is aan te raden, na enkele levels. Vermijd Expert, want dat levert je relatief weinig voordeel op ten opzichte van de andere twee.
Klopt dat je in season op 0 begint, zie daarvoor ook de uitgebreide post die op de battle.net front page staat. Hierin staat alle info over seasons die je als consolespeler nodig hebt.

Met uitzondering van één ding: ik lees niets over het cheaten. Want als het nog steeds mogelijk is om savegames te manipuleren, dan voorspel ik geen fijn eerste season voor consolespelers.

Tip: zoek even naar de 'season x ultimate guide' posts op Diablofans of via Google. Je kunt zo een spreadsheet vinden met allerlei tips over zo snel mogelijk solo levellen. Beste builds voor elke class, stappen te ondernemen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Kom maar op met die vragen :) Bedoel je met "van het web gehaald" van diablofans.com of van een andere site?

Eigenlijk wil je meer richting deze build gaan voor progressie:
http://www.diablofans.com...8-2-4-3-s9-zodiac-ww-gr90

De variant van vroeger die jij gevonden hebt is denk ik iets als:
http://www.diablofans.com/builds/56971-wastes-ik-2-3

Voor deze laatste hoef je denk ik het minste te veranderen aan gear maar is minder optimaal voor hogere GRs bereiken.

Whirlwind is niet zo heel moeilijk om te spelen en als je die items eenmaal compleet hebt moet je al vrij snel richting de GR 75 kunnen gaan.

Feitelijk gezien komt het erop neer dat je met een 6 set compleet van een set vaak een X maal 1000% zoveel dmg doet. Het is dus van het grootste belang dat je je set compleet hebt. De dmg boost van de set is eigenlijk gewoon simpelweg de tekst die bij (6) staat van je set.

Tenzij je het wiel opnieuw wilt uitvinden zijn er mensen die honderden uren steken in het testen en het uiterste halen uit de build. Het enige wat wij stervelingen hoeven te doen is dat te kopieren :)

Belangrijke tip is nog: mocht je genoeg crafting mats hebben kun je gele items upgraden naar legendaries met de cube. Hiermee kun je sneller de benodigde items vinden. Het makkelijkste is natuurlijk om ook met een andere barb mee te lopen voor wat lootshare.

[ Voor 17% gewijzigd door Meridius op 22-03-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
31 maart gaat seizoen 10 toch pas live? Of zijn alle changes nu al live op non-season?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
wrvk82 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:10:
31 maart gaat seizoen 10 toch pas live? Of zijn alle changes nu al live op non-season?
Patch 2.5.0 is nu live, season 10 gaat 31 maart live.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
wrvk82 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:10:
Klopt, 31 maart is de start van S10. Echter is patch 2.5 al wel vannacht live gegaan en dus kun je er op non-season al mee aan de slag.

Patches worden eigenlijk altijd tussen seasons in gedaan (tenminste zo is het tot nu geweest). Het is nu zo dat er toevallig 2 weken tussen de seasons zit wat normaal maar 1 week was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrvk82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11-2023
Die primal ancients gaan ook in S10 gelijk droppen als je op je account in een eerder seizoen al GR70+ solo gedaan hebt toch?
Pagina: 1 ... 26 ... 73 Laatste