Wat ik er van meegekregen heb, is Hydra nu een ding...snelle hits, dus wellicht wordt dat de main damage dealer en is AT alleen voor de CDR op Archon. Het kan dan zomaar zijn dat het Flame Ward wordt (meer Toughness buiten Archon), hoewel Chain Reaction weer goed is voor Infinite. Net wat met Hydra zitten prutsen en het kan hard gaan...maar het blijft RNG met MH. Hoe dan ook, 2x Hydra met T&T kan wel heel vlot RGs smelten.
Hoop dat Delsere weer wat nuttiger wordt

dit season volgens mij iets van GR75 mee gedaan.
Delsere zal 70+ worden...maar ja, Tal Archon doet gewoon 4x de damage...
Delsere is S10 set, grote kans dat ik de Guardian met Delsere nog eens ga proberen. Dat liep vorige keer vast op te weinig output van Delsere en die is iets beter geworden. Net even een 70 geprobeerd ermee maar ik ben nog niet helemaal onvertuigd. Gear was niet optimaal, maar goed, de 70 verwacht je toch makkelijk te kunnen lopen (full ancient gear, 70+ gems, 1k paragon) ondanks dat het zonder Endless of Bastion was. Bij de vorige poging liep ik al op lower-60 tegen een DPS tekort aan, dus het is beter, dat wel. Hangt een beetje van Guardian eisen af of het ermee gaat lukken.
Edit:
S10 Conquest list is kennelijk weer deze:
- Sprinter (Act1-5 under 1hr)
- On a Good Day (3 gems over lvl65)
- Boss Mode (kill bosses within 20 minutes in T10)
- Years of War (GR55 with 6 class sets)
- Masters of the Universe (Master 8 Set Dungeons)
Aangezien Sprinter flink lastig is (understatement), wordt het weer een dual-class season en aangezien Masters of the Universe simpelweg een vorm van zelfkastijding is, ga ik waarschijnlijk starten met Wiz (DMO) en daarnaast Crusader. Dat zijn de classes waarbij ik de (NS) cube nog niet compleet heb. Crusader gift is Akkhan...da's dus een slechte start. Wiz kan Boss Mode solo met Teleport / AW en desnoods Tal / Nilfur voor snelle boss kills. Years of War is niet meer dan voldoende sets farmen en aftikken en de gems naar 65 gaat vanzelf.
[
Voor 22% gewijzigd door
Zarhrezz op 25-02-2017 15:47
]