Xanthian schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:39:
Ben ik de enige die vind dat de damage van wizard super wisselvallig is?
De ene keer moord ik alles uit binnen een fractie van een seconde. En op andere momenten heb ik het idee ik geen damage doe in Archon met 100 stacks. Dit is dan op GR 76 of zo.
Ja ik heb dat ook. Volgens mij is de filosofie achter deze build als volgt.
Je begind met het opbouwen van de tal rasha stacks. Cold,Arcane,Ligtning. Zodra je er 3 ziet bij je buffs kun je overschakelen naar archon vorm. Doordat die combustion fire is heb je dus een de 4 element tal rasha voor 8 secondes. Deze 8 seconde's is wanneer je het meeste continu damage doet in archon vorm. En dan komtie, de manald heal proc. Zodra die er 1 keer tussen zit dan is het BOOM! alles dood.
Na die 8 secondes is de damage weer minder maar de manald heal is nog steeds BOOM! (bijna) alles dood. Zodra je terugvalt in je normale build is het zaak om je CC te activeren + 2 hydra's dan weg te rennen alsof je leven er van afhangt

Zolang je je swami buff hebt zijn je hydra's in overdrive en is de manald heal proc (door mij tot level 70 rift guardian) BOOM! alles dood

. Natuurlijk proberen je tal rasha up te houden met cold/lightning/arcane. En dan is er de dip tussen geen swami en geen arcon, daar ga ik meestal dood als er wat vervelende beesten zijn.
Toen ik zag dat lightning nu vatbaar was kon ik de verlijding niet weerstaan om toch weer eens te rommelen met alle lightning gear. Helaas is het gewoon niet zo goed zonder dat je een (combinatie van) set items gebruikt
Ik had onder andere de volgende items voor mijn chain lightning build:
Hoofd: Storm Crow (lightning damage) --> Velvet Cameral in de cube
Amulet: Dovu Energy trap (Is een wat mindere amulet, misschien opofferen voor stone of jordan en deze in cube stoppen in welk geval die amulet Haunt of Vaxo erg leuk is)
Bracers: Ancient parthan defenders (lightning damage)
Ring 1: Wyrdward (heb nog geen kans om arcstone met follower te proberen)
Ring 2: Stone of jordan (lightning damage +30 elite damge) --> manald heal in cube
Belt: Thundergods Vigor (lightning damage)
Broek : Depths diggers
Wapen: Keuze uit: Starfire, Odin son, fulminator, sheaffers hammer & serpent sparker. Ik denk dat sheaffers hammer beste in cube kan. Serpent sparker is niet echt lightning op zich maar wel dubbel lightning hydra wat gewoon vet is.
Offhand: Mykens ball of hate
Primary skill: electrocute chain lightning
In het geval van serpent's sparker: Lightning hydra
Passives: verplicht paralysis.
Mijn allergrootste ergenis is dat treasure goblins immuun zijn voor stun. Maar voor de rest heb je alles in stunlock tot dat ze immun zijn geworden
[
Voor 34% gewijzigd door
Ryan1981 op 27-03-2017 14:21
]