Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 13:55:
Ik heb even die hydra build getest, en zonder optimale gear/gem levels doet die toch zieke damage :)

Ga van het weekend er ff voor zitten om de gear optimaal te krijgen. Nu nog een manald heal zonder CHD of CHC.

PS. Hoop niet dat die generfd word.
MH heeft al een nerf gekregen deze patch, 25% minder procs.
Manald Heal
  • Wizard pets such as Hydras will now also proc the damage component of Manald Heal when attacking a target
  • The number of procs generated by channeled skills while using this item has been reduced by 25%

[ Voor 24% gewijzigd door schaapiej op 24-03-2017 14:18 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:17:
AT heeft een nerf gekregen...er is alleen een nog betere proccer voor teruggekomen (Hydra).

Ik heb de build niet echt op de voet gevolgd, maar wordt hij al met T&T gespeeld? Als Hydra zo goed proct, zal breakpoint optimalisatie daar wel interessant zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 13:26

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:23:
[...]

AT heeft een nerf gekregen...er is alleen een nog betere proccer voor teruggekomen (Hydra).

Ik heb de build niet echt op de voet gevolgd, maar wordt hij al met T&T gespeeld? Als Hydra zo goed proct, zal breakpoint optimalisatie daar wel interessant zijn.
Ik heb begrepen dat het niet mogelijk is om de T&T samen met de 2 vyr 4 tal rasha in te bouwen. Wel jammer, die T&T geeft hydra's on steroids! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:43:
Ik heb begrepen dat het niet mogelijk is om de T&T samen met de 2 vyr 4 tal rasha in te bouwen. Wel jammer, die T&T geeft hydra's on steroids! :P
Ja klopt...en Bliz heeft nog steeds niets gedaan aan Tal Archon / Firebird Archon en tja, all damage x4 is beter dan alle alternatieven. Wat dat betreft weer een gemiste kans.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:49:
[...]

Ja klopt...en Bliz heeft nog steeds niets gedaan aan Tal Archon / Firebird Archon en tja, all damage x4 is beter dan alle alternatieven. Wat dat betreft weer een gemiste kans.
Oh is dat nog steeds die bug? Wat jammer zeg! Er zijn voor een lightning build zo veel leuke items.

Die belt (vigor iets ofzo) die extra lightning damage doet, Dat amulet (vault trap ofzo) die stun duration doet toenemen, Velvet camero die chain lighting aanpast, mykens ball of hate, parthan defenders, sheaffers hammer, odin son etc.

Maar leuk om toch eindelijk een lightning build te zien, ik ga me vanavond zeker vermaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:23:
[...]

AT gebruik je, voor zover ik tot nu toe heb gezien, niet meer met de Hydra build.
Die is vervangen door Ray of Frost - Cold Blood.
Ryan1981 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:53:
Maar leuk om toch eindelijk een lightning build te zien, ik ga me vanavond zeker vermaken :D
Season 9 was ook al lightning! :)

[ Voor 19% gewijzigd door schaapiej op 24-03-2017 14:55 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

schaapiej schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:54:
[...]

AT gebruik je, voor zover ik tot nu toe heb gezien, niet meer met de Hydra build.
Die is vervangen door Ray of Frost - Cold Blood.

[...]

Season 9 was ook al lightning! :)
Ja dat heb ik idd nog meegekregen maar was dat niet alleen dat je elemental lightning het hoogst had omdat dan je archon vorm de lightning proc kreeg die een voordeel had of iets met die arcane torrent proc ofzo? Misschien vergis ik me maar had toen niet echt het idee dat je een build had die allemaal lightning dingen had, maar ik heb idd s9 niet gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na de 2.5 patch weer opgepakt, wizard setjes zijn ook flink kapot gemaakt. Dus maar weer demon hunter gepakt, marauder set met +2 Sentry (5 totaal), werkt die Thea (50% pet speed) ook voor Sentry en pet summons?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
SinergyX schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:06:
[...]
werkt die Thea (50% pet speed) ook voor Sentry en pet summons?
Voorheen wel, maar dat is al enige tijd geleden veranderd. Sentries schieten alleen spenders wanneer jij dat doet (zie Marauder 4-piece bonus), dus alleen je eigen attack speed is nog relevant. Voor je pets (wolf, bat, spider, etc.) werkt het wel, maar hun damage is ook met T&T verwaarloosbaar en rechtvaardigt het gebruik van die gloves niet.

En het is overigens Tasker and Theo, de mannelijke variant. :p

[ Voor 38% gewijzigd door Rone op 24-03-2017 15:19 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:53:
Oh is dat nog steeds die bug? Wat jammer zeg! Er zijn voor een lightning build zo veel leuke items.
Nee, het is geen bug, het is gewoon een enorme design fout. Belt geeft je 50 stacks. Swami houdt de stacks buiten Archon vast. Archon geeft 6% multiplicative bonus per stack, dus met belt 300% (DPS x4). Dit is gewoon beter dan alle alternatieven. Vervolgens is de 2-set Vyr goedkoop te combineren met Tal omdat de boots en shoulders niet overlappen.

Wat Bliz al lang geleden had moeten doen (bij introductie van Vyr revamp) is de 50 start stacks op de 6-piece Vyr stoppen, de 6-piece Vyr naar de 4-piece en de Armor / Res / IAS bonus per stack op de belt. Maar ja...dat hebben ze dus niet gedaan en zitten we al sinds release van revamped Vyr met de situatie dat 6-p Tal (en na laatste Firebird revamp ook 6-p Firebird) betere Archon builds opleveren dan 6-p Vyr.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Ryan1981 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:58:
[...]

Ja dat heb ik idd nog meegekregen maar was dat niet alleen dat je elemental lightning het hoogst had omdat dan je archon vorm de lightning proc kreeg die een voordeel had of iets met die arcane torrent proc ofzo? Misschien vergis ik me maar had toen niet echt het idee dat je een build had die allemaal lightning dingen had, maar ik heb idd s9 niet gespeeld :P
Klopt inderdaad. Je hoogste elemental% zorgde ervoor dat Archon die damage deed.
Archon moest lightning hebben voor de MH procs.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:17:
[...]

[...]
Of er is iets mis met mijn ogen of het is toch echt die dmg.. Ik zag hits van boven de 700 biljoen of ik moet een bezoekje aan de opticien doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:53:
Of er is iets mis met mijn ogen of het is toch echt die dmg.. Ik zag hits van boven de 700 biljoen of ik moet een bezoekje aan de opticien doen :+
De damage is nog net zo hoog als voorheen. Alleen met AT komen er 25% minder procs voorbij. Aangezien channel noodzakelijk is voor Archon CD, is AT vervangen door Ray (goedkoper) en zorgt Hydra nu voor de lightning stack en de MH procs.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorvusGS schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Kanai event was ik al vergeten, is ook niet heel erg gedocumenteerd geweest door Blizzard.

Wat houdt dit juist in? Van hetgeen ik ervan heb kunnen vinden is dit in de Ruins of Secheron naar de throne room gaan en daar opent dan een portal naar een cow level achtige instance?
Jep is allemaal ter nagedachte aan die man uit het D3 team die overleden was aan kanker. Wellicht dat de meeste mensen dit vergeten zijn, maar in maart is er dus een event te nagedachte aan deze man. Hij heeft veel werk verricht aan het ontwerp/implementatie van de cube in d3 en was een fan van de barb. Vandaar dat je dus een WW barb als hulpje bij je hebt in dat event :)

ga dit zeker doen want heb al wat andere test gedaan, maar lvl 20 in 20 min is best snel. Had ook nog wd genomen en die is bij de lagere lvl's erg langzaam vergeleken met bijvoorbeeld een dh. Als je eenmaal die fetiches hebt en je de speed passives up hebt dan is het gogogogo :)

Heb vandaag trouwens ook een WD LoN walker setup gemaakt. Erg lol en de sheet dps gaat echt door het dak. zit vaak gewoon op 8-14 mln sheet dps dus die gargs die meppen als debielen :P. Heb na de patch echt wel het idee dat ancients veel vaker droppen dan voorheen dus dit soort builds heb je redelijk snel bij elkaar. Leuke afwisseling van de chicken.. chicken speelt wel makkelijker, maar lon walker kan je op veel manieren inrichten en als je de ingeom procs eenmaal hebt lopen dan knal je echt met mega speed door die rifts/gr's heen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:02:
[...]
Jep is allemaal ter nagedachte aan die man uit het D3 team die overleden was aan kanker. Wellicht dat de meeste mensen dit vergeten zijn, maar in maart is er dus een event te nagedachte aan deze man. Hij heeft veel werk verricht aan het ontwerp/implementatie van de cube in d3 en was een fan van de barb. Vandaar dat je dus een WW barb als hulpje bij je hebt in dat event :)
Hm, dat event had ik gemist. Dus in de throne room opent een portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Mensen die Diablo 3 spelen op de PS4? Zouden jullie mij kunnen toevoegen? Ben net begonnen op de PS4, eerst jaren op de PC gespeeld.

Mijn PSN: Jmanig1988

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Ik ga er vanuit dat iedereen hem kent, zo niet: Meet Rhykker:)
Kerel maakt veel filmpjes voor diablo 3 en is regelmatig (erg vermakelijker) online op Twitch! Onderstaand een filmpje met de builds voor deze patch, wellicht handig om je keuze te maken.
YouTube: Top 10 Best Builds for Diablo 3 2.5 Season 10 (All Classes, Tier List)

Ik ga voor de Shadow Impale build. Ding nu in elkaar gegooid op me off-season en dat gaat als een malle! Zelfs met niet optimale build! NOg geen caldesan, maar (nou ja...maar) 970 paragon punten, een erg slechte roll op me dagger en toch met groot gemak grfit 71. Ik ga vanavond proberen naar de 75 te geraken.

Voor de geïntereseerde deze build:
YouTube: Diablo 3 2.5 Demon Hunter Build: Shadow Impale GR 96+ (Guide, PTR, S...

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2 uurtjes verder en ~350 items gemailed, eindelijk mijn main account leeg weten te krijgen, save game verwijderd en opnieuw begonnen. Eindelijk geen 10.000 paragon points meer (ook al had ik maar ~1000 gebruikt), zal nog behoorlijk wat tijd kosten om alles weer op 70 te krijgen, maar kan weer met schoon geweten andere parties joinen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ok volgens mij heb ik mijn manald hydra build redelijk op orde, maar terwijl de damage super is, ga ik echt vaak dood, Wat zouden jullie aanpassen om het beter te krijgen?

https://eu.battle.net/d3/...cWizard-2279/hero/3121017

Het kan zijn dat die link mijn andere build laat zien omdat ik daar mee speedfarm dus hier een poging van een opgeslagen versie:

https://www.diabloprogres...2279/MysticWizard/3121017

alvast bedankt voor de input.

Edit: Het lijkt er op dat parthan defenders een oplossing is. Effe kijken hoe hoog ik kom in GR :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ryan1981 op 25-03-2017 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Ryan1981 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 18:20:
Ok volgens mij heb ik mijn manald hydra build redelijk op orde, maar terwijl de damage super is, ga ik echt vaak dood, Wat zouden jullie aanpassen om het beter te krijgen?

https://eu.battle.net/d3/...cWizard-2279/hero/3121017

Het kan zijn dat die link mijn andere build laat zien omdat ik daar mee speedfarm dus hier een poging van een opgeslagen versie:

https://www.diabloprogres...2279/MysticWizard/3121017

alvast bedankt voor de input.

Edit: Het lijkt er op dat parthan defenders een oplossing is. Effe kijken hoe hoog ik kom in GR :P
Teleport eruit, Force Weapon - Deflection erin! :)
Blood bracers zijn prima, helemaal i.c.m. Force Weapon.

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 25-03-2017 18:34 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

schaapiej schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 18:33:
[...]

Teleport eruit, Force Weapon - Deflection erin! :)
Blood bracers zijn prima, helemaal i.c.m. Force Weapon.
Net Gr 70 gedaan, maar ga nog steeds vaak dood, eens effe kijken hoe parthan het doet :P

Edit ik ga het meeste dood als ik terugval in niet archon vorm en midden in de mobs sta :P Waarschijnlijk moet ik meer op mijn archon timer gaan letten.

Edi2 en 75 is voltooid. Kwa damage heb ik nog zeeen van ruimte maar ook met parthan ga ik nog regelmatig dood hehe, Ik been teveel meelee wiz gewend denk ik :P

[ Voor 33% gewijzigd door Ryan1981 op 25-03-2017 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:00:
Net Gr 70 gedaan, maar ga nog steeds vaak dood, eens effe kijken hoe parthan het doet :P

Edit ik ga het meeste dood als ik terugval in niet archon vorm en midden in de mobs sta :P Waarschijnlijk moet ik meer op mijn archon timer gaan letten.

Edi2 en 75 is voltooid. Kwa damage heb ik nog zeeen van ruimte maar ook met parthan ga ik nog regelmatig dood hehe, Ik been teveel meelee wiz gewend denk ik :P
Tal is met marge de meest kwetsbare Wiz set (en nee, Vyr telt niet als Wiz set, die set is gewoon een slechte grap van Bliz). Tal Archon is extra lastig omdat je (wegens RoRG) minder defensive options hebt en als je een keer doodgaat, zit je met een lange cycle voordat je weer stacks hebt. Maar goed, Archon = DPS x4, dus win.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:57
Ik heb gisteren mijn diablo account ook eens uit zijn winterslaap gehaald, ik dit vrijwel alleen uit nieuwsgierigheid als ik lees dat er een nieuw season gaat beginnen of er een content patch is geweest.

Wat er ook gebeurt, mijn WW barb hakt alles stuk, en voor elke patch/season moet er dan 1/2 items gehaald worden of 1/2 skills gewisseld worden om vervolgens weer hetzelfde te doen.

Misschien moet ik simpelweg een andere char gaan spelen voor de variatie, iemand tips voor een leuke couch potato / cooky cutter build?

Ik heb overigens ook nog een redelijk gegearde DH/Crus/WD waarmee ik ergens tussen GR35-50 zat toen ik nog redelijk actief speelde many moons ago.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Bossie schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:08:
Misschien moet ik simpelweg een andere char gaan spelen voor de variatie, iemand tips voor een leuke couch potato / cooky cutter build?

Ik heb overigens ook nog een redelijk gegearde DH/Crus/WD waarmee ik ergens tussen GR35-50 zat toen ik nog redelijk actief speelde many moons ago.
Eigenlijk hebben alle classes wel een potato build. WD kan met HT chicken volledige chillmode en rondrennen, pets doen het werk voor je. DH heeft de al-om oude multishot build wat volledige scherm in een paar schoten leeg maakt (mits je niet te hoog gaat).

Maar GR50 is tegenwoordig behoorlijk aan de lage kant ;) Dat zit op Torment 11 terwijl we ondertussen T12-13 vrij gemakkelijk farmen en GR75-80 pushen

En leuke referentie aan farcry/horizon met je moons :Y

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

En mijn eerste prima(l) ancient item is een feit. :)

Helaas met de verkeerde stats, niettemin hoopgevend. En we farmen verder...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Blaat schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:49:
En mijn eerste prima(l) ancient item is een feit. :)

Helaas met de verkeerde stats, niettemin hoopgevend. En we farmen verder...
Als het maar een enkele stat is dan kun je die rerollen. Primal ancients stats rerollen is ook altijd de maximale waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar weer eens de 75 met Mirinae-monk gedaan, wel weer lachen.

Nu wat prutsen met Shadow, maar dan natuurlijk non-streamer :+ De near-perfect Strongarm is dus gewoon de stash in.

Ik ben nu met From the Shadows / APD aan het testen met BotT / Zei / PE. Dat doet 70 in half-time en de toughness is prima, ondanks dat de APD maar 9% is. Maar eens kijken hoe hoog dit zo even kan komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:57
Meridius schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:46:
[...]

Eigenlijk hebben alle classes wel een potato build. WD kan met HT chicken volledige chillmode en rondrennen, pets doen het werk voor je. DH heeft de al-om oude multishot build wat volledige scherm in een paar schoten leeg maakt (mits je niet te hoog gaat).

Maar GR50 is tegenwoordig behoorlijk aan de lage kant ;) Dat zit op Torment 11 terwijl we ondertussen T12-13 vrij gemakkelijk farmen en GR75-80 pushen

En leuke referentie aan farcry/horizon met je moons :Y
GR60 inmiddels met mijn barb, en begin toch wel te merken dat mijn oude gear een paar updates nodig heeft. Rifts zijn tegenwoordig wel een leuker om te doen door het nieuwe? systeem, had binnen no-time een gem naar 50 :).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Hoeveel cooldown reduction is minimaal nodig voor een redelijke manald hydra build? I kan het zo snel niet vinden :P

Thanks!

Mijn 2e primal, deze is wel bruikbaar. Niet perfect omdat ik nu moet kiezen tussen CDR en Arcane on Crit, dat laatste zal wel een tier hoger worden waar je alles kan rerollen :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7v8n9nW.png

[ Voor 48% gewijzigd door Ryan1981 op 26-03-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Mijn 1e primal ook gevonden. Goede stats, movespeed rerollen... is het Lut Socks. Salvage... :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beetje zitten experimenteren / tunen en met deze setup ga ik S10 werken nadat ik Delsere op de rit heb. Nog wel ruimte op de 81 clear op de eerste poging, dus een paar tiers hoger moet wel kunnen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Vandaag las ik dit: https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/61leoa/wimsydale/
Regenboog goblin gaat dus wel interessant zijn vroeg in levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:36:
Mijn 1e primal ook gevonden. Goede stats, movespeed rerollen... is het Lut Socks. Salvage... :+
Heb vrijdag twee primals gevonden. Een Compass Rose met de meest nutteloze stats die mogelijk zijn en een Deathseer's Cowl. Beide salvage. Na zo'n begin kan het alleen maar beter toch? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsmell schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:22:
[...]

Hm, dat event had ik gemist. Dus in de throne room opent een portal?
Yep check dit even dan ben je helemaal bij

Hebben jullie al Primals gevonden?

Zelf heb ik er nu 2. De eerste was de grootste Troll actie ooit... een primal Gidbinn.. Dikke rolls, maar wel het meest waardeloze items ooit.

Daarna een primal marrow's gevonden met echt de perfecte rolls.. 15% garg dps en zelfs de secondary 7% melee dmg reduced is prefect. Lol hoef er helemaal niets aan te rerollen. Komende tijd nog wat farmen en dan maar eens wat gr's doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:29:
Hoeveel cooldown reduction is minimaal nodig voor een redelijke manald hydra build? I kan het zo snel niet vinden :P

Thanks!

Mijn 2e primal, deze is wel bruikbaar. Niet perfect omdat ik nu moet kiezen tussen CDR en Arcane on Crit, dat laatste zal wel een tier hoger worden waar je alles kan rerollen :P
Hmm... heb lang geen wizz meer gespeeld, maar heb je dit item dan niet "verpest" met deze keuze.

Normaliter rol je vit weg voor een "echte" stat. Als die arcane on crit er eerst op zat dan zou ik zelf altijd vit weg hebben gerold... met al die paragon etc. kan je dit dit toch heel simpel compenseren. Een stat als arcane on crit was vroeggah echt game breaking bij bepaalde builds en ze werkte gewoon niet als je er niet genoeg van had in je build.

Dus ja dik item, maar ik zou het echt nooit zo hebben aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:37:
Hmm... heb lang geen wizz meer gespeeld, maar heb je dit item dan niet "verpest" met deze keuze.

Normaliter rol je vit weg voor een "echte" stat. Als die arcane on crit er eerst op zat dan zou ik zelf altijd vit weg hebben gerold... met al die paragon etc. kan je dit dit toch heel simpel compenseren. Een stat als arcane on crit was vroeggah echt game breaking bij bepaalde builds en ze werkte gewoon niet als je er niet genoeg van had in je build.

Muah, valt mee hoor. APoC is nu niet zo'n ding omdat Hydra niet AP intensief is. Ray is de Archon reset en die is zo goedkoop dat APoC niet nodig is. Voor de FotP Tal Archon is APoC dus niet heel nuttig. Daarnaast is Tal squishy als geen ander, dus die 1k Vit helpt echt wel een hoop.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:37:
[...]

Nee nee, ik heb de regenerate x life per second gerolled :P Maar idd het is niet de meest optimale rol.

@Verwijderd Over trolactie gesproken: Mijn 1e primal. Is natuurlijk niet compleet nutteloos als je een disintegrate build wil proberen maar die heb ik niet dus ja :P

[ Voor 17% gewijzigd door Ryan1981 op 27-03-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:44:
[...]

Nee nee, ik heb de regenerate x life per second gerolled :P
ah ok gelukkig .. ja daar heb je idd niets aan.. die life regen op hp pools van 1 mln :P

Mocht er volgende pachtes weer iets leuks te maken zijn met Apoc dan kan je die cdr wegrollen. Set items passen ze retroactief aan dus als je die primal hebt, dan kan er weinig fout gaan. Enige keer dat ik echt iets opnieuw moest farmen was dat IK wapen omdat er toen een extra stat bij gezet was... hadden ze later d8 ik met inna's ook gedaan. Dit komt echter weinig voor en meestal zijn die set items wel redelijk patch proof.

Met legendaries kan dit heel anders zijn omdat de aanpassingen daar meestal niet retroactief zijn en als je dan een dikke primal hebt, kan die volgende patch zomaar waardeloos zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Ryan1981 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:57:
Vandaag las ik dit: https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/61leoa/wimsydale/
Regenboog goblin gaat dus wel interessant zijn vroeg in levels.
Op 6 maart kwam deze vid dus je loopt een beetje achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Meridius schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:10:
[...]

Op 6 maart kwam deze vid dus je loopt een beetje achter ;)
[video]
Ik kan die video nu even niet kijken, ik zie ook dat mijn link niet de juiste aangeeft, het ging mij om de comment die aangeeft dat zelfs een laag level whimsydale level 70 gems, death breath, forgotten souls e.d. dropt.

Ze geven daar aan dat je na whimsydale dus een reduce level by 30 gem kan maken en een damage gem in je wapen en een XP gem in je helm etc. Das best wel vet! Ben er nog niet helemaal uit hoe je aan een level 70 wapen komt als je pas level 40 ben, ze zeggen iets over craften :P Kenai cube upcraft geel? Geen idee.

Maar ik ben het ook eens dat je als laag level niet echt kan jagen op goblins (tenzei je als wiz een eather walker vind met die resource gen riem.)

Dit zou de juiste link moeten zijn:

https://www.reddit.com/r/...61leoa/wimsydale/dffecb9/

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 27-03-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 07:39
heb zelf een monk op level 70 en een crusader. Was met een ranged begonnen, maar das veel moeilijker lijkt het wel. Maar dan kan ook zijn omdat ik allemaal melee heb gespeeld. Zijn er tips voor ranged zodat ik die ook naar level 70 kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:28:
[...]

Yep check dit even dan ben je helemaal bij

[video]

Hebben jullie al Primals gevonden?

Zelf heb ik er nu 2. De eerste was de grootste Troll actie ooit... een primal Gidbinn.. Dikke rolls, maar wel het meest waardeloze items ooit.

Daarna een primal marrow's gevonden met echt de perfecte rolls.. 15% garg dps en zelfs de secondary 7% melee dmg reduced is prefect. Lol hoef er helemaal niets aan te rerollen. Komende tijd nog wat farmen en dan maar eens wat gr's doen :)
Was dat een time limited? Ik moest die Kunai cube opnieuw doen (account reset) en kwam puur toevallig hier langs, jammer dat ik nog op normal zat, dus weinig drops daar gehaald.

Inmiddels demon hunter 70 en weer full gear (nouja, wat mogelijk was), nu wizard nog voor die explosive blast build, al wordt ik gek van het geluid van die skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 19:57:
[...]

Tal is met marge de meest kwetsbare Wiz set (en nee, Vyr telt niet als Wiz set, die set is gewoon een slechte grap van Bliz). Tal Archon is extra lastig omdat je (wegens RoRG) minder defensive options hebt en als je een keer doodgaat, zit je met een lange cycle voordat je weer stacks hebt. Maar goed, Archon = DPS x4, dus win.
Denk dat die hydra build meer bedoeld is voor 4 man groups. Omdat je zo snel mogelijk de RG wilt killen, en voor de rest loop je er een beetje bij voor spek en bonen.. De dmg is er maar je gaat solo best vaak dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:28

4th

Gister ook weer even de wizard van S9 opgestart op non season, serpent sparker in de cube geselecteerd en en arcane torrent vervangen voor hydra. Ging best lekker, 80 gehaald toen ik erachter kwam dat ik nog een zodiac ring omhad, bane of the trapped ipv stricken en een pigsticker gebruikte.
Dit omgeruild naar een aether walker, convention of elements en een stricken en de 87 is binnen :)

https://eu.battle.net/d3/...hAarts-2630/hero/31509235

Iemand nog tips om hem de 90 te laten halen zoals ik in season heb gedaan?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Ryan1981 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:28:
[...]
Ik kan die video nu even niet kijken, ik zie ook dat mijn link niet de juiste aangeeft, het ging mij om de comment die aangeeft dat zelfs een laag level whimsydale level 70 gems, death breath, forgotten souls e.d. dropt.

Ze geven daar aan dat je na whimsydale dus een reduce level by 30 gem kan maken en een damage gem in je wapen en een XP gem in je helm etc. Das best wel vet! Ben er nog niet helemaal uit hoe je aan een level 70 wapen komt als je pas level 40 ben, ze zeggen iets over craften :P Kenai cube upcraft geel? Geen idee.

Maar ik ben het ook eens dat je als laag level niet echt kan jagen op goblins (tenzei je als wiz een eather walker vind met die resource gen riem.)

Dit zou de juiste link moeten zijn:

https://www.reddit.com/r/...61leoa/wimsydale/dffecb9/
"reduce level by 30 gem" bedoel je denk ik een secondary stat reduce level requirement ;)

Maar dat lijkt me niet echt kloppen, als in: misschien is het een bug vanuit Blizzard zelf. Maar wel heel handig voor ons natuurlijk mocht je er een tegen komen.

Maar dat zou er wel voor zorgen dat je al veel eerder een lvl 70 wapen kan craften omdat je dan op lvl 40 al DBs hebt (welke je normaal pas vanaf lvl 61 krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:37:
[...]

Denk dat die hydra build meer bedoeld is voor 4 man groups. Omdat je zo snel mogelijk de RG wilt killen, en voor de rest loop je er een beetje bij voor spek en bonen.. De dmg is er maar je gaat solo best vaak dood :'(
Dit idee heb ik ook idd.
Gister ook weer even de wizard van S9 opgestart op non season, serpent sparker in de cube geselecteerd en en arcane torrent vervangen voor hydra. Ging best lekker, 80 gehaald toen ik erachter kwam dat ik nog een zodiac ring omhad, bane of the trapped ipv stricken en een pigsticker gebruikte.
Dit omgeruild naar een aether walker, convention of elements en een stricken en de 87 is binnen :)

https://eu.battle.net/d3/...hAarts-2630/hero/31509235

Iemand nog tips om hem de 90 te laten halen zoals ik in season heb gedaan?
Zo das mooie gear!. Ik heb 75 gehaald met mijn gear (zie signature) maar ik heb bij lange na niet zoveel int en vitality als jij hebt. Mijn damage is gigantisch maar ik sterf veel te veel.

Eerste wat mij opviel is dat mijn cooldown reduction een stuk hoger is dan die van jou en dan zit je dus minder lang in archon vorm. Of dit echt nodig is weet ik ook niet want die hydra's met swami stack zijn echt zoooo sterk!.

Maar idd zoals Luuk al zegt, ik denk niet dat dit echt een solo build is.

[ Voor 58% gewijzigd door Ryan1981 op 27-03-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:45
jaydenjarno schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:59:
heb zelf een monk op level 70 en een crusader. Was met een ranged begonnen, maar das veel moeilijker lijkt het wel. Maar dan kan ook zijn omdat ik allemaal melee heb gespeeld. Zijn er tips voor ranged zodat ik die ook naar level 70 kan krijgen?
Heb je specifiek ergens problemen mee dan? Naar mijn idee is het regulier naar 70 levelen erg makkelijk met willekeurig welke class. Als je te snel dood gaat dan zit je wellicht op een te hoge moeilijkheidsgraad?
De enige algemene tip voor ranged lijkt me nogal voor de hand liggend, namelijk dat je afstand dient te bewaren en liefst alles dood maakt voordat het bij jou is. Verder hangt het nogal van je class en build af.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Wat denken jullie dat de beste char is om te beginnen?
Normaal neem ik altijd Monk maar dit seizoen twijfel ik toch om een Wiz te pakken omdat het makkelijker is en meer inzetbaar voor mijn gevoel.

Volgend seizoen zal de R6 monk niet meer echt voorkomen in het plaatje dacht ik, blijft alleen nog de Support monk over. Ik speel liever een class die breed inzetbaar is (Speed/Push/Farm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

RedHat schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:00:
Normaal neem ik altijd Monk maar dit seizoen twijfel ik toch om een Wiz te pakken omdat het makkelijker is en meer inzetbaar voor mijn gevoel.

Volgend seizoen zal de R6 monk niet meer echt voorkomen in het plaatje dacht ik, blijft alleen nog de Support monk over. Ik speel liever een class die breed inzetbaar is (Speed/Push/Farm)
Het is dat ik alleen wizard speel, maar ik ben altijd zo jaloers op demonhunters. Gisteren deed stingray 2 keer whimsyshire clearen in een 15 minuten. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ben ik de enige die vind dat de damage van wizard super wisselvallig is?
De ene keer moord ik alles uit binnen een fractie van een seconde. En op andere momenten heb ik het idee ik geen damage doe in Archon met 100 stacks. Dit is dan op GR 76 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ik ben momenteel aan het testen met een ancient rimeheart met 2.9k dps in combinatie met Tal set en meteor damage in de cube elite packs 1 shot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Xanthian schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:39:
De ene keer moord ik alles uit binnen een fractie van een seconde. En op andere momenten heb ik het idee ik geen damage doe in Archon met 100 stacks. Dit is dan op GR 76 of zo.
Ja ik heb dat ook. Volgens mij is de filosofie achter deze build als volgt.

Je begind met het opbouwen van de tal rasha stacks. Cold,Arcane,Ligtning. Zodra je er 3 ziet bij je buffs kun je overschakelen naar archon vorm. Doordat die combustion fire is heb je dus een de 4 element tal rasha voor 8 secondes. Deze 8 seconde's is wanneer je het meeste continu damage doet in archon vorm. En dan komtie, de manald heal proc. Zodra die er 1 keer tussen zit dan is het BOOM! alles dood.

Na die 8 secondes is de damage weer minder maar de manald heal is nog steeds BOOM! (bijna) alles dood. Zodra je terugvalt in je normale build is het zaak om je CC te activeren + 2 hydra's dan weg te rennen alsof je leven er van afhangt :P Zolang je je swami buff hebt zijn je hydra's in overdrive en is de manald heal proc (door mij tot level 70 rift guardian) BOOM! alles dood :D. Natuurlijk proberen je tal rasha up te houden met cold/lightning/arcane. En dan is er de dip tussen geen swami en geen arcon, daar ga ik meestal dood als er wat vervelende beesten zijn.
Lienuks schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:56:
Ik ben momenteel aan het testen met een ancient rimeheart met 2.9k dps in combinatie met Tal set en meteor damage in de cube elite packs 1 shot :D
Toen ik zag dat lightning nu vatbaar was kon ik de verlijding niet weerstaan om toch weer eens te rommelen met alle lightning gear. Helaas is het gewoon niet zo goed zonder dat je een (combinatie van) set items gebruikt

Ik had onder andere de volgende items voor mijn chain lightning build:

Hoofd: Storm Crow (lightning damage) --> Velvet Cameral in de cube
Amulet: Dovu Energy trap (Is een wat mindere amulet, misschien opofferen voor stone of jordan en deze in cube stoppen in welk geval die amulet Haunt of Vaxo erg leuk is)
Bracers: Ancient parthan defenders (lightning damage)
Ring 1: Wyrdward (heb nog geen kans om arcstone met follower te proberen)
Ring 2: Stone of jordan (lightning damage +30 elite damge) --> manald heal in cube
Belt: Thundergods Vigor (lightning damage)
Broek : Depths diggers
Wapen: Keuze uit: Starfire, Odin son, fulminator, sheaffers hammer & serpent sparker. Ik denk dat sheaffers hammer beste in cube kan. Serpent sparker is niet echt lightning op zich maar wel dubbel lightning hydra wat gewoon vet is.
Offhand: Mykens ball of hate

Primary skill: electrocute chain lightning
In het geval van serpent's sparker: Lightning hydra :P

Passives: verplicht paralysis.

Mijn allergrootste ergenis is dat treasure goblins immuun zijn voor stun. Maar voor de rest heb je alles in stunlock tot dat ze immun zijn geworden :P

[ Voor 34% gewijzigd door Ryan1981 op 27-03-2017 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
RedHat schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:00:

Voor zo ver ik weet is het nog altijd een keuze die je kan maken als groep zijnde of je een Shadow DH of een gen monk meeneemt, het is wel zo dat een shadow DH wat meer survivability heeft. Monk heeft nog steeds gewoon hele goede speed, push en farm builds alleen op het hoogste niveau zal het een factor worden.

Daarnaast heeft monk een van de sterkste starter sets met inna. Met de palm + pet build kom je een heel eind.
Ryan1981 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:04:
[...]
Het is dat ik alleen wizard speel, maar ik ben altijd zo jaloers op demonhunters. Gisteren deed stingray 2 keer whimsyshire clearen in een 15 minuten. _/-\o_
Ermmm, ik denk dat je even in je achterhoofd moet houden dat sting (met zijn multishot DH) 5,5 miljoen sheet dmg heeft en dan nog +40% fire dmg en daar bovenop alle andere bonussen. De beste man heeft al behoorlijk wat uurtjes in D3 zitten met als resultaat dat hij ziekelijk sterke chars heeft :)

Elke char kan super sterk worden met genoeg tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Meridius op 27-03-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
jaydenjarno schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:59:
Feitelijk gezien zijn alle classes redelijk makkelijk speelbaar alleen de speelstijl moet je wel bevallen. Zo speel ik al jaren D3 maar op een of andere manier kan ik me niet goed vinden met de speelstijl van een WD.

Er zijn de zogenoemde "melee" classes die standaard een 30% dmg reduction bonus krijgen waardoor je wat minder kwetsbaar bent. Hieronder vallen: barb, crus en monk. Met de overige classes moet je dus wat meer opletten.

Welke "ranged" class had je uitgekozen? Want de tips zijn verschillend voor elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Xanthian schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:39:
Klopt, dat heb ik heel season 9 geroepen; MH damage is inconsistent.
Zelf GR92 cleared, ene moment is een elite binnen 5 sec weg en het andere moment lijkt het alsof je alleen maar aan het kietelen bent... hogere attack speed helpt er overigens wel aardig bij, daarom werd de pig sticker er ook veel voor gebruikt. Zoals hierboven al wordt gezegd heb je eigenlijk 8 seconde lang retarded damage en daarna wordt het wat minder. Zelf nog niet echt met de Hydra build gespeeld dus hoe het daar is weet ik niet, vanavond maar eens een poging wagen! :)

Season ga ik voor een WD, wellicht later in het season nog een Wiz erbij.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
schaapiej schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Klopt, dat heb ik heel season 9 geroepen; MH damage is inconsistent.
Zelf GR92 cleared, ene moment is een elite binnen 5 sec weg en het andere moment lijkt het alsof je alleen maar aan het kietelen bent... hogere attack speed helpt er overigens wel aardig bij, daarom werd de pig sticker er ook veel voor gebruikt. Zoals hierboven al wordt gezegd heb je eigenlijk 8 seconde lang retarded damage en daarna wordt het wat minder. Zelf nog niet echt met de Hydra build gespeeld dus hoe het daar is weet ik niet, vanavond maar eens een poging wagen! :)

Season ga ik voor een WD, wellicht later in het season nog een Wiz erbij.
Klopt, AS helpt héél veel.
Hydra Wiz gebruikt een één of andere serpent wand, dus Pig Sticker werkt niet meer.

De damage met Hydra's lijkt wel consistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 07-10 07:39
Meridius schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:33:
[...]

Feitelijk gezien zijn alle classes redelijk makkelijk speelbaar alleen de speelstijl moet je wel bevallen. Zo speel ik al jaren D3 maar op een of andere manier kan ik me niet goed vinden met de speelstijl van een WD.

Er zijn de zogenoemde "melee" classes die standaard een 30% dmg reduction bonus krijgen waardoor je wat minder kwetsbaar bent. Hieronder vallen: barb, crus en monk. Met de overige classes moet je dus wat meer opletten.

Welke "ranged" class had je uitgekozen? Want de tips zijn verschillend voor elke class.
was met een Demon hunter begonnen. maar speel denk met die DH hetzelfde als met een melee. Monk vond ik zelf wel erg leuk. misschien dat ik maar met een Monk verder ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

jaydenjarno schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:46:
[...]

was met een Demon hunter begonnen. maar speel denk met die DH hetzelfde als met een melee. Monk vond ik zelf wel erg leuk. misschien dat ik maar met een Monk verder ga spelen
DH met marauder is makkelijk te doen op afstand, 5 turrets met elemental arrow en explosive arrow, al lijkt me die shadow's bane set ook eens leuk te proberen.

Ben meer een 'laat pets lekker werk doen', net als zunimassa's WD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Xanthian schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Klopt, AS helpt héél veel.
Hydra Wiz gebruikt een één of andere serpent wand, dus Pig Sticker werkt niet meer.

De damage met Hydra's lijkt wel consistent.
Vandaar ook 'werd' :p
Heb de build overigens al wel in elkaar geklikt, zie sig en dan character Scantraxx.
Alleen nog geen moeite genomen om te kijken hoe 90+ gaat..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meridius schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:23:
[...]

"reduce level by 30 gem" bedoel je denk ik een secondary stat reduce level requirement ;)

Maar dat lijkt me niet echt kloppen, als in: misschien is het een bug vanuit Blizzard zelf. Maar wel heel handig voor ons natuurlijk mocht je er een tegen komen.

Maar dat zou er wel voor zorgen dat je al veel eerder een lvl 70 wapen kan craften omdat je dan op lvl 40 al DBs hebt (welke je normaal pas vanaf lvl 61 krijgt).
  • Ik heb de vids niet bekeken, maar het zal het volgende zijn:
  • Level 70 rares kunnen als secondary 'level requirement reduced by 30' rollen
  • Om een level 70 rare te craften, moet je blacksmith level 12 zijn
  • Om de blacksmith naar level 11 te levelen heb je een Death's Breath nodig
  • Death's Breath dropt normaal vanaf level 61
Als in Whimsey al op levels lager dan 61 DBs droppen, kun je inderdaad al op level 40 de blacksmith op 12 hebben en daardoor heb je dus kans op level 70 rares met een level requirement van 40.

Het kan dus, maar succes met het rollen van die rare...ik heb al vaak zat al m'n mats op level 61 er doorheen gedraaid zonder een reduced level requirement te zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ik heb gisteren weer ingelogd nadat ik bij S3 voor het laatst seasonal gespeeld had.

Voordat ik het wist was het 23:30, dat is een goed teken :)

Ik had aardig wat gear verzameld in de voorgaande periodes maar was met mn wizard @ 1,4Miljoen elemental dps vorige keer gestopt op torment V, denk dit gaat wel heel makkelijk opgeschaald naar torment 8 met mijn oude build (meteor tal) en alle elite packs liggen met 1 meteor. Zijn die torment levels gedownscaled sinds er nu ook torment X+ is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lienuks schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:58:
Ik heb gisteren weer ingelogd nadat ik bij S3 voor het laatst seasonal gespeeld had.

Voordat ik het wist was het 23:30, dat is een goed teken :)

Ik had aardig wat gear verzameld in de voorgaande periodes maar was met mn wizard @ 1,4Miljoen elemental dps vorige keer gestopt op torment V, denk dit gaat wel heel makkelijk opgeschaald naar torment 8 met mijn oude build (meteor tal) en alle elite packs liggen met 1 meteor. Zijn die torment levels gedownscaled sinds er nu ook torment X+ is?
Nee, het komt door buffs in skills en items e.d. Er is sinds season 5 een behoorlijke power creep geweest. De Torment levels zijn gelijk gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Deadsmell schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:59:
[...]

Nee, het komt door buffs in skills en items e.d. Er is sinds season 5 een behoorlijke power creep geweest. De Torment levels zijn gelijk gebleven.
Ah thnx, ik heb nu alleen moeite met de "middenweg" te vinden ik zit op 24 miljoen thoughness en 2,2 Miljoen elemental elite dps maar ze liggen echt binnen twee tellen. Maar een grift op level 45+ lukt me nog niet, komt waarschijnlijk omdat ik altijd barb gespeeld heb en kiten niet gewend ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Zo toch nog even nog mijn mening over de crusader....de shieldbash build, ik vind dit erg vermakelijk. thorn, top. hammer build, nog geen ervaring....maar akkhan...man man man, wat een bagger set. Ik heb het geprobeerd met
- Condemn
- Pony build
- Tempest build.

Enkel de pony build is "leuk" om te spelen, maar alle 3 damage wise....niks waard.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meridius
Goldman schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:39:
Zo toch nog even nog mijn mening over de crusader....de shieldbash build, ik vind dit erg vermakelijk. thorn, top. hammer build, nog geen ervaring....maar akkhan...man man man, wat een bagger set. Ik heb het geprobeerd met
- Condemn
- Pony build
- Tempest build.

Enkel de pony build is "leuk" om te spelen, maar alle 3 damage wise....niks waard.
Akkhan speed farm build voor T12-T13:
http://www.diablofans.com...kkhan-speed-build-2-5-s10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ga S10 voor de Demon Hunter. Ook al is Wiz het sterkste, speelstijl en de inconsistende damage van MH\Archon is gewoon niet leuk. Demon Hunter heeft bovendien veel goede buils met Marauder, Impale, Danetta's Granades en Multishot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xanthian schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:09:
Ik ga S10 voor de Demon Hunter. Ook al is Wiz het sterkste, speelstijl en de inconsistende damage van MH\Archon is gewoon niet leuk. Demon Hunter heeft bovendien veel goede buils met Marauder, Impale, Danetta's Granades en Multishot
Nu komen de seasons voor het eerst op console, ik las wel voor oudere seasons dat je via tokens al een set kan krijgen via bepaalde achievements? Gisteren iets van 15 rifts gedaan op mijn monk, gewoon geen Inna set item gekregen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

SinergyX schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:06:
[...]

Nu komen de seasons voor het eerst op console, ik las wel voor oudere seasons dat je via tokens al een set kan krijgen via bepaalde achievements? Gisteren iets van 15 rifts gedaan op mijn monk, gewoon geen Inna set item gekregen.
Ik denk dat het op de console het zelfde werkt als op PC (ik heb alleen PC):
  1. Season 10 begint pas vrijdag (31ste)
  2. Hier onder de lijst met welke achievements je met je seasonal char moet halen voor Season 10: http://d3resource.com/journey/ Gaat om de Haedrig dus Chapter 2, 3 en 4.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1rMkldV.png

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 28-03-2017 11:20 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Xanthian schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:09:
Aangezien ik alleen wizard speel zal ik moeten kiezen tussen de nieuwe MH build of een oudere build die ik leuk vind. Voor de season achievement zal ik waarschijnlijk de DMO build maken (headrigs gift is delsere set) tot ik GR 70 heb en dan farmen voor primals voor een build die ik leuk vind.

Ik kreeg gister GR 76 niet op tijd af doordat ik te vaak dood ga met de MH build. Wat me nog wel opviel is dat het veel voordeliger is om area damage te doen wanneer die MH procced dan beam van de archon. Als ik de explosive blast optie van de archon gebruik en die triggered een MH dan is in een klap alles dood om je heen. Misschien is het dus interessant om een MH explosive blast wand of woh wizard te proberen met de flash rune. Nadeel van deze build is wel RSI problemen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Wat zijn de gifts dit season eigenlijk?

edit nvm:

Here are the sets granted by Haedrig’s Gift in Season 10:
Barbarian – The Legacy of Raekor
Crusader – Armor of Akkhan
Demon Hunter – Embodiment of the Marauder
Monk – Inna’s Mantra
Witch Doctor – Zunimassa’s Haunt
Wizard – Delsere’s Magnum Opus

[ Voor 80% gewijzigd door Goldman op 28-03-2017 11:57 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

OkkE schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:16:
[...]

Ik denk dat het op de console het zelfde werkt als op PC (ik heb alleen PC):
  1. Season 10 begint pas vrijdag (31ste)
  2. Hier onder de lijst met welke achievements je met je seasonal char moet halen voor Season 10: http://d3resource.com/journey/ Gaat om de Haedrig dus Chapter 2, 3 en 4.
[afbeelding]
Ik weet dat die vrijdag pas begint, maar dacht dat je einde van het seizoen je gear mocht overgooien naar je main characters? Als Inna en Marauder vanuit season komen, kan ik dat beter gaan doen dan doorblijven meppen in GR's in de hoop op Inna drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:43:
Nadeel van deze build is wel RSI problemen :(.
Tal zonder num-locking of een Logitech G13 of iets dergelijks is inderdaad gegarandeerd RSI. Als je die build wil spelen, doe je lichaam een lol en zorg dat je keys kan locken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

SinergyX schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:15:
[...]

Ik weet dat die vrijdag pas begint, maar dacht dat je einde van het seizoen je gear mocht overgooien naar je main characters? Als Inna en Marauder vanuit season komen, kan ik dat beter gaan doen dan doorblijven meppen in GR's in de hoop op Inna drops.
Dan had ik je bericht verkeerd begrepen. :)

Alle items, gold en (in zekere zin) paragon points die je in een season hebt verzameld, komen na het season inderdaad bij je normale characters. Dus als je op dit moment zo veel pech hebt met drops kan je misschien beter wachten tot season 10 begint ja.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Tal zonder num-locking of een Logitech G13 of iets dergelijks is inderdaad gegarandeerd RSI. Als je die build wil spelen, doe je lichaam een lol en zorg dat je keys kan locken.
Nou daar zeg jij eens iets interessants, ik heb sinds kort een nieuwe muis! Logitech G502 Proteus Spectrum. Kan ik daar iets mee? Nooit verdiept in de muis macro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:17:
Nou daar zeg jij eens iets interessants, ik heb sinds kort een nieuwe muis! Logitech G502 Proteus Spectrum. Kan ik daar iets mee? Nooit verdiept in de muis macro's
Volgens mij wel, het is dezelfde software. Je kunt je aan een mouse button dan een key toewijzen en daar een repeat op zetten met instelbaar delay tussen presses en een optie voor toggle of when pressed down. Dit levert hetzeflde input-gedrag op als de num-lock trick.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:15:
[...]

Wellicht is het je bekend, maar is het Inna's óf Marauder. Je krijgt maar één volledige set per season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsmell schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:25:
[...]

Wellicht is het je bekend, maar is het Inna's óf Marauder. Je krijgt maar één volledige set per season.
Weet ik, was alleen de keuze of ik monk of DH ga in season, op m'n main chars heb ik al een volledige marauder dus weet aardig hoe hard ik daar mee kan meppen. Ik dacht nog Inna eerst compleet te maken deze week, om makkelijker keuze te maken tussen monk en DH, maar heb genoeg drops, maar geen inna's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:30

ChUcKiE

Dus........

Ik heb alijd barb gespeeld, af en toe een uitstapje naar een Crusader. Zit er over te denken om dit seizoen een totaal ander character te pakken.
Ik heb maar weinig speeltijd, wat zou volgens jullie de meest efficiëntste zijn om de achievements te doorlopen? Is dat dan trouwens van voor af aan beginnen of zijn er ook dit seizoen weer tips om snel te levelen (al dan niet geboost door een medespeler)?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:51:
Ik heb alijd barb gespeeld, af en toe een uitstapje naar een Crusader. Zit er over te denken om dit seizoen een totaal ander character te pakken.
Ik heb maar weinig speeltijd, wat zou volgens jullie de meest efficiëntste zijn om de achievements te doorlopen? Is dat dan trouwens van voor af aan beginnen of zijn er ook dit seizoen weer tips om snel te levelen (al dan niet geboost door een medespeler)?
Ik heb de UE DH altijd heel snel kunnen gearen in season, zelfs als dat niet de set was die in Haedrig's Gift zat. Het is bovendien een set waarmee je solo de speed rifts zou kunnen doen. En je komt er daarnaast ook vrij ver mee in greater rifts. Grift 80 is er sowieso wel mee haalbaar. Hij is zonder aanvullende items al goed te spelen in season op een fatsoenlijk niveau, dus je maakt al vroeg goede progress.

In een team is het altijd het snelst levellen (op geboost worden na), maar solo is het ook wel te doen binnen enkele uren, met de juiste tactiek. Zoek even op Diablofans of via Google naar goede guides daarvoor. Die zijn gemakkelijk te vinden. O.a. de 'season x ultimate guide', die enkele seaons geleden gemaakt is (maar volgens mij niet meer bijgewerkt wordt).

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 28-03-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Gewoon iets kiezen wat veel mensen spelen.

Mocht je kiezen voor DH dan kun je altijd met een hele reeks mensen (waaronder ikzelf) meelopen voor lootshare. Meestal zijn er wel een aantal man die na het weekend willen boosten.

Voor mijzelf kan ik mogelijk zaterdag ochtend al boosten maar ik wil ook nog wel ff zelf progressie maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Meridius op 28-03-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij DH is Marauder de starter set. Da's een prima set, maar eigenlijk wil je de Shadow set; deze is zeer geschikt voor de Journey omdat deze erg sterk is op Boss / RG DPS, waardoor de 'kill boss X within y seconds' simpel te doen zijn. Vorig season heb ik de T13 boss kills voor journey al gedaan voordat ik uberhaupt makkelijk T12 kon doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

D3 is sinds kort de eerste game die ik drie keer gekocht heb. Eerst voor PC, later voor de 360 om op de bank te kunnen gamen. Ik kwam er pas veel later achter dat veel content niet voor de 360 beschikbaar zou komen, heb de game toen een tijd laten liggen maar zag hem nu voor € 19,99 in de PS store en heb hem weer gekocht, nu dus voor PS4. Ik blijf het een heerlijk spel vinden! Vlak na de release was dat overigens niet zo, heel slechte drop rates, RMAH.. Maar de game zoals hij nu is speelt heerlijk weg en het tempo ligt lekker hoog. Enige minpunt: het is rete-verslavend! 'Even nog...' duurt meestal een uur of 2.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Ik ga in ieder geval een sprintje doen as vrijdag vanaf 17:00 tot in de nacht.

Zal aanwezig zijn op SG Teamspeak dus ik zou zeggen iedereen die ook meedoen met de seizoensstart join TS, altijd wel een groepje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand trouwens iets gelezen over deze gast? Een 104 clear...maar kijk eens naar z'n wapens. Dat hoort niet te kunnen, maar ik heb nergens iets gelezen over een bug, noch een hotfix gezien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:22:
Heeft iemand trouwens iets gelezen over deze gast? Een 104 clear...maar kijk eens naar z'n wapens. Dat hoort niet te kunnen, maar ik heb nergens iets gelezen over een bug, noch een hotfix gezien.
Wat hoort er niet te kunnen? One-handers zijn toch altijd met elkaar te combineren, als je de betreffende class hebt? Of zijn daar uitzonderingen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:15:
Wat hoort er niet te kunnen? One-handers zijn toch altijd met elkaar te combineren, als je de betreffende class hebt? Of zijn daar uitzonderingen op?
1-handed melee + 1-handed xbow geeft een message dat dat niet kan als je het probeert...DH mag 1-handed melee + quiver of 2x 1-handed xbow. 1-handed melee + 1-handed xbow heeft nooit gemogen...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zarhrezz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:37:
[...]

1-handed melee + 1-handed xbow geeft een message dat dat niet kan als je het probeert...DH mag 1-handed melee + quiver of 2x 1-handed xbow. 1-handed melee + 1-handed xbow heeft nooit gemogen...
Dat was toch een exploit vorig jaar? Is afaik wel gefixed, geen idee of je wapen dan geforceerd wordt unequipted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
SinergyX schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:49:
[...]

DH met marauder is makkelijk te doen op afstand, 5 turrets met elemental arrow en explosive arrow, al lijkt me die shadow's bane set ook eens leuk te proberen.

Ben meer een 'laat pets lekker werk doen', net als zunimassa's WD :P
Ja als Zuni set weer eens viable wordt :P

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
badabingbadaboo schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:30:
[...]
Ja als Zuni set weer eens viable wordt :P
Patch notes 2.5.0:
Damage bonus has been increased to 2500% (from 1500%) when enemies are hit by your mana spenders for 8 seconds
Zunimasa GR 90 clear NS:
http://www.diablofans.com/builds/87525-2-5-0-zunimassas-fire

Volgens mij is hij dus redelijk viable voor T11-T12 en bovendien ook nog starter set. Natuurlijk doet een andere build meer dmg maar dat hij niet viable is klopt dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Meridius schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Patch notes 2.5.0:

[...]

Zunimasa GR 90 clear NS:
http://www.diablofans.com/builds/87525-2-5-0-zunimassas-fire

Volgens mij is hij dus redelijk viable voor T11-T12 en bovendien ook nog starter set. Natuurlijk doet een andere build meer dmg maar dat hij niet viable is klopt dus niet ;)
Yessirrr! Lees net de patch notes ;)
Voorheen was zuni namelijk echt totaal niet ok .. (s4-5 to nu ofzo..?)

Edit: Ik hoop niet dat ik mijn zuni items heb gerolled.. Had echt een mega speed build met zuni voor de seasons begonnen xD

[ Voor 10% gewijzigd door badabingbadaboo op 29-03-2017 12:06 ]

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

badabingbadaboo schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Yessirrr! Lees net de patch notes ;)
Voorheen was zuni namelijk echt totaal niet ok .. (s4-5 to nu ofzo..?)

Edit: Ik hoop niet dat ik mijn zuni items heb gerolled.. Had echt een mega speed build met zuni voor de seasons begonnen xD
Ik heb altijd zuni gedraaid, al ben ik maar tot dacht 60 ofzo gekomen, grootste probleem was steeds de limiet van pets die 1 mob kunnen meppen, zeker bosses stond de helft van je army gewoon niets te doen.

Ik had alleen die Unity ring setup met follower, drops waren niet bepaald mijn vriend (ring voor 3 ipv 1 pet en dacht een belt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Ik neem aan dat APS ASP nog steeds lijdend is voor de zuni pet build?

[ Voor 7% gewijzigd door badabingbadaboo op 29-03-2017 13:08 ]

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:22:
[...]

Dat was toch een exploit vorig jaar? Is afaik wel gefixed, geen idee of je wapen dan geforceerd wordt unequipted?
Die clear is van 21-02-2017...kennelijk dus nog steeds mogelijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ik speelde veel DH met Marauder set build, maar die "nieuwe" impale build lijkt me heel tof. ("melee DH")

Doet me een beetje denken aan de D2 Lod assasin... de necro komt in ieder geval al en een hele grote content patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Sinds de laatste update van de Battle.net client naar de Blizzard client krijg ik (op mijn Mac) strandaard de regio America geselecteerd. Ook kan ik met geen mogelijkheid ingame de region aanpassen naar europe.
Bij de Blizzard desktop client staat de regio netjes op Europe maar ingame op America en is het aanpassen dus greyed out.

Ik kom dus niet goed ingelogd op mijn juiste account.

[ Voor 7% gewijzigd door ChUcKiE op 29-03-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChUcKiE schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:07:
Sinds de laatste update van de Battle.net client naar de Blizzard client krijg ik (op mijn Mac) strandaard de regio America geselecteerd. Ook kan ik met geen mogelijkheid ingame de region aanpassen naar europe.
Bij de Blizzard desktop client staat de regio netjes op Europe maar ingame op America en is het aanpassen dus greyed out.

Ik kom dus niet goed ingelogd op mijn juiste account.
Ik heb dit probleem ook. Gewoon online gaan op die messenger in je B.net client en het probleem is opgelost (bij mij althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

vreemd, ik blijf het houden. Via de Blizzard client staat alles op Europe, maar ingame staat het op America en kan ik dat nergens ingame aanpassen omdat het greyed out is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Ik geloof dat je ergens op de battle.net website ook je region kan selecteren, of bij je Diablo profiel, ...

Misschien is die daar op America gesprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:27
Veranderen er eigenlijk vaak dingen in stats bij diablo3 als de patch van PTR naar live komt of blijft dat meestal hetzelfde?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:31:
Veranderen er eigenlijk vaak dingen in stats bij diablo3 als de patch van PTR naar live komt of blijft dat meestal hetzelfde?
Blijft bijna altijd hetzelfde. Als ze wijzigingen doorvoeren zonder dat het getest is kan er bijv een build compleet nutteloos worden of dat men een exploit vind en de leaderboards weer compleet scheef zijn.

Pagina: 1 ... 28 ... 73 Laatste