Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:31:
Ik heb eigenlijk geen idee, ben nog niet aan het pushen geweest. Ik heb een build van diablofans gepakt die volgens diegene Greater 80-85 aan zal kunnen, echter heb ik het getest welke damage die build heeft en na een paar aanpassingen, doet die ik nu run meer dmg.. Ik zal vanavond of morgen eens een poging doen

Wat er op diablofans als tier gepost wordt moet je vaak met een korreltje zout nemen. Er staan er rustig bij die 90+ claimen..want dat hebben ze met 3k paragon op PTR gehaald met de build.
Er staan ook veel guides van de top spelers en streamers die inderdaad op season de 95+ gehaald hebben...maar dan zie je dus ook vaak 90+ augments op alles en 1.5k+ paragon. Ook wordt er niet bij vermeld hoeveel rifts fishen het was voor die clear. Vaak loopt dat in de tientallen, soms in de honderden.
Wat dat betreft zijn de guides een goede start, maar ik zou altijd tweaken (niet dat ik de guides zou gebruiken, maar dat terzijde

). Gem layout voor een 90+ op tier 70 gebruiken is vaak onzinnig, om maar wat te noemen.
CH40S schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:51:
Ik ben dit seizoen ook fan geworden van de Wizard moet ik zeggen. Momenteel heb ik
deze build, maar ben benieuwd of jullie wat verbeter- danwel aandachtspunten zien. Momenteel vind ik dit super lekker spelen, maar denk dat er altijd wel verbetering mogelijk is. Zelf zit ik te denken aan Ancient gear met name, maar of dat veel gaat schelen in bijvoorbeeld Resistance to all, Crit chance/damage of damage in het algemeen? Moet zeggen dat ik het wat lastig vind om voor de Wizard (en met name deze build) te achterhalen waar de aandachtspunten liggen, of zijn die voor een Wizard eigenlijk altijd hetzelfde?
Op gebied van skills: switch Magic Weapon - Ignite. Dit telt als fire source en daarmee ben je, wegens Desintegrate + Sigil al klaar.
Wat ik zou doen:
- Electrocute naar Teleport (rune die je prettig vind)
- Hydra naar Magic Weapon - Ignite
Eventueel nog Blizzard naar (unruned) Meteor. Dat geeft door Sigil wat meer single-target DPS, Blizzard is meer AoE Death DoT.
Wat betreft jewelry wil je zo snel mogelijk naar Endless Walk + Halo of Arlyse en zodra je Arlyse hebt je bracers naar Ancient Parthan Defenders.
[
Voor 36% gewijzigd door
Zarhrezz op 13-02-2017 13:03
]