Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
Moest ff zoeken, hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, daar is nog het nodige te doen, maar je bent op de goede weg! Ik raad je wel aan om Grave Injustice als passive te nemen. Dat verschil ga je heel erg merken. En Hexing Pants is niet handig, want je staat veel stil. Zeker zodra je je Endless Walk set hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:20

UTADDICT

NERF

Een non-ancient Sacred Harvester (door yellows in de cube te upgraden) zou al een verbetering zijn, ook al verlies je sheet-dps.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:17
Weet iemand of de power van Dark Mage's Shade werkt als je de skill niet gebruikt in je build? Ben op zoek naar wat surviveability met mijn huidige wizard build en dit lijkt me wel een redelijk sterke power. Kan de Hat ook vervangen omdat ik wat kan schuiven binnnen de Tal-set waar je maar 6 vd 7 items nodig hebt, zit nu met een witching hour voor de extra dmg overigens.

Nog een vraagje over de Nilfur's Boast schoentjes. Bestaat hier ook een oudere versie van? Kan me herinneren dat ik daar 100% additional meteor dmg op heb zitten maar als ik op battlenet kijk staat er 200%. Kan het helaas niet checken vanaf hier omdat ik op de PS4 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Deadsmell schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:14:
[...]
Ah, daar is nog het nodige te doen, maar je bent op de goede weg! Ik raad je wel aan om Grave Injustice als passive te nemen.
Die gebruik ik ook ipv fierce loyalty. Fierce loyalty is om snel rift keys te verzamelen.
En Hexing Pants is niet handig, want je staat veel stil. Zeker zodra je je Endless Walk set hebt.
Ik sta eigenlijk nooit stil, maar jouw headgear is veel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Abom schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:22:
[...]

Ik sta eigenlijk nooit stil, maar jouw headgear is veel beter. :)
Hoe speel jij de build dan? Mijn tactiek is een beetje rondlopen om mobs te verzamelen en als ik een leuke groep om me heen heb Piranhado, Soul Harvest en Wall of Death casten tot ze dood zijn. Stil staand, om de damage omhoog te krijgen.

En ik heb mijn Sacred Harvester! Een hele crappy variant, maar ik kan hem rerollen! Klagen werkt! :P

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsmell op 25-01-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Deadsmell schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:41:
[...]
Hoe speel jij de build dan? Mijn tactiek is een beetje rondlopen om mobs te verzamelen en als ik een leuke groep om me heen heb Piranhado, Soul Harvest en Wall of Death casten tot ze dood zijn. Stil staand, om de damage omhoog te krijgen.
Ik ga van elite pack naar elite pack zo'n beetje en alleen wanneer ik veel non-elite mobs om me heen heb, schakel ik die uit. Ik cast van wall of death on de groep elites en haunt en wacht dan tot ze dood zijn door de garg's.
Ik gebruikt rollwheel up en down om te lopen, heel makkelijk.

Grats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Deadsmell schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:41:
[...]

En ik heb mijn Sacred Harvester! Een hele crappy variant, maar ik kan hem rerollen! Klagen werkt! :P
Gefeliciteerd!
Bij deze wil ik dan graag even een guard of johanna, sacred harness en ancient manticore bestellen..

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:18:
[...]

Gefeliciteerd!
Bij deze wil ik dan graag even een guard of johanna, sacred harness en ancient manticore bestellen..
Thanks! Je moet wel klagen, anders werkt het niet. RNGesus doet geen bestellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Thanks! Je moet wel klagen, anders werkt het niet. RNGesus doet geen bestellingen.
@Deadsmell: gefeliciteerd *O* *O* *O*
Klagen op teamspeak helpt vaak ook 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Doen wij ook vaak genoeg :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, dan klaag ik even dat ik maar geen ancient Tenclip roll :+ (dat vanmorgen op poging 5 ofzo Valla ancient rolde telt niet toch?).

Vol rondje bounties op T7 gaat nu rond de 40 minuten...is best ok volgens mij, sommige bounties zijn gewoon een roteind rennen.

De Avarice was ook dichtbij...tijdens een bounty 41M. Als die ancient Tenclip erbij komt, gaat het op een hogere tier wel lukken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik loop al dagen te klagen dat ik geen ancient johanna's argument kreeg.. of een ancient guard of johanna..

Liep d3 me gisteren te trollen.

Eerst een ancient guard of johanna met een 201 % damage roll (wat een downgrade was, zelfs met augments).

Daarna een ancient johanna's arguments met minimale stats (2400 dps, 850 vit/str), maar deze was desondanks toch een 20 % verbetering op alle vlakken.

Nu nog even doorklagen voor een 3k dps johanna's argument :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abom
UTADDICT schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:17:
[...]

Een non-ancient Sacred Harvester (door yellows in de cube te upgraden) zou al een verbetering zijn, ook al verlies je sheet-dps.
Dat was een goeie tip! Thanks!

Edit: En 2 rifts later valtie uiteraard als normale loot...

[ Voor 10% gewijzigd door Abom op 25-01-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Als je bounties niet alleen wil hobbelen houd ik me aanbevolen 😇

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:16:
[...]

Als je bounties niet alleen wil hobbelen houd ik me aanbevolen 😇
Hier nog een kandidaat ... mijn bounties mats zijn inmiddels ook op :'(

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:36
Zarhrezz schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:29:
Mijn NS Firebats Arachyr heeft 2 seasons terug Guardian gedaan. Door gem keuzes kan die simpel 70+ face-tanken. Alleen multiple Molten explosions en Arcane spawn points vermijden. De rest van de inkomende damage is niet relevant.

Ik weet niet meer precies of ik 76 / 77 nog gedaan heb, ik hou niet zo van greaters 70+. Maar set is verder gebuffed sinds vorig season, dus 75+ zou makkelijk moeten kunnen met die load-out.

Overigens was Firebats Arachyr toen al de sterkere Firebats build...iedereen was toen alleen aan het blindstaren op HT-garg. Toen kwam late-season de top 4-player voorbij met Firebats Arachyr en ging iedereen respeccen.

Pain Enhancer lag is zover ik weet nooit opgelost. Die zou ik voor solo Firebats ook nooit gebruiken; de IAS draint te hard. Taeguk / Trapped / Invigorating (CC immune) of Stricken wat mij betreft.
Ok dat is goed om te weten. Speel nu Jade Harvester build en heel even de Firebats build gedaan. Het lukte me echter totaal niet om goed te kunnen face tanken. Of mischien weer eens pech met de Greater Rift :)

In ieder geval gisteravond wel een Ancient Soul Harvester kunnen rerollen via de cube. Uiteindelijk in 2 pogingen. 1e poging was nog slechter dan mijn oorspronkelijke.
De ancient was wel goed. Nu nog een socket erbij en de huidige socket rerollen naar +dmg10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:31:
[...]

Ok dat is goed om te weten. Speel nu Jade Harvester build en heel even de Firebats build gedaan. Het lukte me echter totaal niet om goed te kunnen face tanken. Of mischien weer eens pech met de Greater Rift :)

In ieder geval gisteravond wel een Ancient Soul Harvester kunnen rerollen via de cube. Uiteindelijk in 2 pogingen. 1e poging was nog slechter dan mijn oorspronkelijke.
De ancient was wel goed. Nu nog een socket erbij en de huidige socket rerollen naar +dmg10%
Gefeliciteerd met je ancient Sacred Harvester. De speelstijl van de Firebats build is erg krachtig, en wordt ook gebruikt in de meta setup voor hoge GR dit season. Het is uiteraard net weer even achter spelen, maar in groepsverband is het een heerlijke build om te spelen.

Als je lage (50+) speedrifts gaat doen danwel gewone Nephalem rifts op T13, dan is een Angry Chicken build een betere en veel snellere optie. De WD met een chicken build is de snelste klasse in de game. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Sabrac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:42:
Ik loop al dagen te klagen dat ik geen ancient johanna's argument kreeg.. of een ancient guard of johanna..

Eerst een ancient guard of johanna met een 201 % damage roll (wat een downgrade was, zelfs met augments).

Daarna een ancient johanna's arguments met minimale stats (2400 dps, 850 vit/str), maar deze was desondanks toch een 20 % verbetering op alle vlakken.

Hahaha je hebt hem uiteindelijk wel gekregen!
Ik ben nog altijd opzoek naar beide... zelfs die GoJ met 201% was een verbetering voor mij... Maargoed, als je alles binnen 2 runs te pakken hebt gaat de lol er ook snel vanaf he ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Sabrac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:42:

Waarom heeft zowat iedereen een socket in zijn schild?
En bijvoorbeeld geen vit of blessed hammer dam?

Is er trouwens een maximum aan het aantal keer dat een hammer een mob kan raken?

[ Voor 5% gewijzigd door Sinned123 op 26-01-2017 09:23 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:26
Temp2264 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:56:
Bij deze het filmpje
Grotesque zijn het meest gevaarlijk voor je zoals je ziet in de eerst 1 min
Als je vragen heb laat het weten
[video]
Vanavond thuis eens rustig het filmpje checken!
Thanks voor het recorden in ieder geval _/-\o_
Sinned123 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:20:
Volgens mij komt dat door de Finery passive. 1,5% STR per gem in je sockets.
Met wat hogere paragon geeft dat een erg leuke boost!

[ Voor 36% gewijzigd door schaapiej op 26-01-2017 09:27 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
De boost blijft percentage gewijs altijd hetzelfde toch :D
Alleen in absolute aantallen maakt het uit.
Ik vind de build nogal squishy dus elke toughness boost die je kan krijgen is mooi meegenomen.
Bijvoorbeeld extra cooldown reduction zodat akarat vaker up(makkelijker up te houden) is.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10
Sinned123 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:20:
[...]

Is er trouwens een maximum aan het aantal keer dat een hammer een mob kan raken?
Van wat ik zelf gezien heb kan de hamer een mob maar één keer raken... Is wel op Xbox, maar ik zou geen verschil verwachten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:31:
Ik vind de build nogal squishy dus elke toughness boost die je kan krijgen is mooi meegenomen.
Bijvoorbeeld extra cooldown reduction zodat akarat vaker up(makkelijker up te houden) is.
Zoals nightstalker zei. Het is voor finery. 1.5% is namelijk best veel zodra je augments en passives hebt. Maar het blijft een keuze. Zelf heb ik met mn huidige cdr bijna geen downtime op akarat. Met 'slechts' 28m town toughness heb ik nu 87 gehaald in 11 minuten.

Squishy is het zeker. Maar de extra str zorgt ook voor meer armor en dus minder dmg ontvangen. Wn akarat gooit daar nog eens 150% op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vidra schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 08:42:
[...]

Gefeliciteerd met je ancient Sacred Harvester. De speelstijl van de Firebats build is erg krachtig, en wordt ook gebruikt in de meta setup voor hoge GR dit season. Het is uiteraard net weer even achter spelen, maar in groepsverband is het een heerlijke build om te spelen.

Als je lage (50+) speedrifts gaat doen danwel gewone Nephalem rifts op T13, dan is een Angry Chicken build een betere en veel snellere optie. De WD met een chicken build is de snelste klasse in de game. :9~
Ik heb dus heel vaak ondanks een volledig god-roll ancient manajuma wapen en offhand dat de explosies de elites niet in 1x killen met chicken build...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Wat zijn tegenwoordig de beste wizards builds zonder Argon? Vind Argon namelijk niet fijn spelen en dan ook nog al die benodigde cdr. Speel op dit moment met een soort van hybride build van 2 seizoenen terug met wat geupdate items. 6p Tal Rasha + Manald Heal + Paralysis + Aether Walker + convention of elements.
In de cube die items die ervoor zorgen dat je Arcane Torrent onbeperkt kan spammen + degene die ervoor zorgt dat je dan vervolgens alle je andere arcane spenders gebruikt. Hiermee dus 1 groot meteor-feest + af en toe die manald heal die procct.
Ben redelijk squisy ondanks 20-30m defense en kan redelijk rap door TH13 en grifts 60-65 lopen. Ik kan natuurlijk alles ancient vinden in de loop der tijd en de boel augmenten maar vroeg me af of er nog ergens grotere stappen genomen kunnen worden.
Travellers pledge + Compass rose ipv Manald heal heb ik ook gebruikt maar heb het idee dat ik niet genoeg stil sta om de voordelen daarvan te gebruiken. Teleport tenslotte maximaal om iedereen te stunnen voor max dmg icm Bane of the Trapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
UTADDICT schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:14:
[...]

Zeker wel!

Speel nu Arachyr-firebats. Gear is niet optimaal, maar 70+ is wel te halen al.

Echter, ik heb CONTINU last van lag als ik de WD speel. Op andere characters niet. Heb het idee (want eerder gehoord) dat dit met Pain Enhancer gem te maken heeft. Had ooit vernomen dat die op hogere ranks van de gem qua interne dot lag veroorzaakt. Iemand anders last van?

Ik ben nu gewoon een Crus aan het gearen om maar lagvrij hogere Grifts te kunnen doen.
Hoe hoog heb je je gem gelevelt? Laatst dacht ik tenminste ergens gelezen / gezien te hebben dat pain enhancher voor lag kan zorgen maar blijkbaar valt het het mee als je hem maar tot 25 levelt (dan heb je je AS bonus) en dat het vooral erger wordt naar mate de damage bonus van de pain enhancer hoger wordt.
Maar zelf nog niet geprobeert / getest. Dus of het klopt weet ik niet, maar misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik dacht even de Hammerdin in elkaar te zetten maar ik miste toch nog wat items. Heb nu de Light set compleet alleen mis ik Johanna's Guard nog + Zodiac ring en Gabriels Vambracers. Dus nog even door met de Thorns build! Het gaat nu gelukkig een stuk beter. Bemerkte echt een blinde muur rond T7 / Grift 30. Je krijgt te weinig drops op dat level om echt progressie te maken. (ik doe alles solo tot nu toe, para 300+) Gelukkig heb ik nu de meeste items wel... (Belt of Stroves is echt lastig te krijgen, al duizenden shards en DB's er doorheen geragd) Ik nu in 6mins Grift 45 doen (T10) en dat helpt wel met drops. Dus we gaan nog even vrolijk door me Thorns. Lekker farmen en ook mijn Diamonds upgraden. Hopelijk dropt Johanna's Guard ook nog een keer .... op naar de T60+!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:39:
[...]
Met 'slechts' 28m town toughness heb ik nu 87 gehaald in 11 minuten.

Squishy is het zeker.
:X
...en ik dacht dat maar 551M Toughness op m'n LoN Strafe een flinke stap terug was vanaf de gold-find setup...die tikte de 200B Toughness aan net voordat Avarice voorbij kwam toen ik Goldie en Neph aan het boosten was.

Mijn probleem met m'n LoN Strafe is op het moment dus de DPS :+

Nu 8 pieces ancient waarvan 1 wapen. Die is nog steeds hoogste prio, het is nu vooral souls waar het probleem zit; bounty mats kan ik veel sneller farmen dan souls dus nu maar weer even rifts / greaters.

Aan het eind van de avond besloten Zei als 3e gem te gaan gebruiken (naast Trapped en Taeguk) dus vanavond weer speed rifts om die te levelen. De 54 haal ik nog wel redelijk eenvoudig, maar niet echt snel. Ik merkte ook dat Strafe veel makkelijker / meer damage doet als je zo'n driekwart scherm van de mobs af zit. Daarmee is Zei's een logische keus.

Ik kom er wellicht nog op uit dat Taeguk naar Stricken gaat; Taeguk is op papier een flinke bonus, maar er zit al een fikse bonus op class A en RG speed is nu al meh. Als Zei op orde is en Stricken / Taeguk op gelijk level maar eens wat testen om te zien wat de snellere / hogere clear oplevert.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sinned123 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:31:
Percentage blijft inderdaad hetzelfde, maar het is 1,5% per gem die je in je gear propt.
Dus zonder shield heb je 7x 1,5% en met shield 8x 1,5% als bonus.
(geen idee of deze additief of multiplicatief is overigens)

Gain 1.5% Strength for every gem socketed into your gear.

Edit: zie post van Sabrac, inderdaad de ringen en amulet vergeten 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 26-01-2017 13:09 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

yrosma schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:10:
[...]

Hoe hoog heb je je gem gelevelt? Laatst dacht ik tenminste ergens gelezen / gezien te hebben dat pain enhancher voor lag kan zorgen maar blijkbaar valt het het mee als je hem maar tot 25 levelt (dan heb je je AS bonus) en dat het vooral erger wordt naar mate de damage bonus van de pain enhancer hoger wordt.
Maar zelf nog niet geprobeert / getest. Dus of het klopt weet ik niet, maar misschien het proberen waard?
Klopt, ga ik vanavond proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:42:
[...]

Percentage blijft inderdaad hetzelfde, maar het is 1,5% per gem die je in je gear propt.
Dus zonder shield heb je 7x 1,5% en met shield 8x 1,5% als bonus.
(geen idee of deze additief of multiplicatief is overigens)

Gain 1.5% Strength for every gem socketed into your gear.
ik denk dat je iets vergeet, namelijk de gems in je amulet en ringen ^^, het is dus 10x 1.5 % of 11x 1.5 % :)

[EDIT] en net even gekeken naar hoe het berekend wordt.

Het is in principe (Strength zonder finery * (1 + (Finery bonus/100)).

Of in mijn huidige crusader's geval, 11454 * (1 + (16.5/100)) = 13344 strenght.

Finery is dus niet multiplicative met zichzelf

[EDIT #2]

Daarmee direct ook even doorgegaan, ik heb nog 9 augments te gaan (van 400 str), dus 3600 str erbij.
wat me op 15000 str brengt, zonder finery. Met finery zit ik op 17475.

Als ik nu de gem in m'n shield niet had, was dit 16928 geweest (280 minder base str van de gem, en 1.5 % minder van finery).

De gem socket levert me dus 550 strength op.

Een ancient guard of johanna, met een vit rol, zou dus 1000 vit zijn, wat inderdaad nog steeds meer toughness is. maar de strenght is ook een 3 % damage increase en een armor increase, waardoor het effect uiteindelijk te verwaarlozen is en het neerkomt op persoonlijke voorkeur.

[EDIT #3]

En wil ik 1000 strength uit m'n finery halen, dan heb ik totaal 48000 strength nodig, of bijna 6000 paragon levels :P dat gaat dus niet snel gebeuren.

Maar, 1200-1300 paragon is te halen, wat me 2000 meer strength geeft, wat me op bijna 20k str totaal (19.8k) brengt, t.o.v. 19228 zonder socket, dan telt die 572 str toch wel weer iets meer :)

[ Voor 55% gewijzigd door Sabrac op 26-01-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:10:
Wat zijn tegenwoordig de beste wizards builds zonder Argon? Vind Argon namelijk niet fijn spelen en dan ook nog al die benodigde cdr. Speel op dit moment met een soort van hybride build van 2 seizoenen terug met wat geupdate items. 6p Tal Rasha + Manald Heal + Paralysis + Aether Walker + convention of elements.
In de cube die items die ervoor zorgen dat je Arcane Torrent onbeperkt kan spammen + degene die ervoor zorgt dat je dan vervolgens alle je andere arcane spenders gebruikt. Hiermee dus 1 groot meteor-feest + af en toe die manald heal die procct.
Ben redelijk squisy ondanks 20-30m defense en kan redelijk rap door TH13 en grifts 60-65 lopen. Ik kan natuurlijk alles ancient vinden in de loop der tijd en de boel augmenten maar vroeg me af of er nog ergens grotere stappen genomen kunnen worden.
Travellers pledge + Compass rose ipv Manald heal heb ik ook gebruikt maar heb het idee dat ik niet genoeg stil sta om de voordelen daarvan te gebruiken. Teleport tenslotte maximaal om iedereen te stunnen voor max dmg icm Bane of the Trapped.
Tal is relatief squishy wegens het ontbreken van DR% in de set. Dit is te ondervangen met Aquila. Vervolgens de Shield bracers + Deflection en dan kun je wel aardig wat hebben. Een extra optie voor DR en wat DPS is de Infinity orb. Zeker als je al melee in teleport is dat een goede optie.

Voor de damage een paar opties:
  • AT met channel belt
  • Electrocute met Ball of Hate en Shame
  • Blades met Shard en Shame
In een Tal setup past Endless erg slecht; je wil Tal amulet dragen. Bastion is mooi voor de damage, maar kost alle defensieve opties (Halo, Unity) omdat je Manald in cube wil hebben en je daarnaast waarschijnlijk een RoRG wil dragen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:43
Zarhrezz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:51:
[...]

Tal is relatief squishy wegens het ontbreken van DR% in de set. Dit is te ondervangen met Aquila. Vervolgens de Shield bracers + Deflection en dan kun je wel aardig wat hebben. Een extra optie voor DR en wat DPS is de Infinity orb. Zeker als je al melee in teleport is dat een goede optie.

Voor de damage een paar opties:
  • AT met channel belt
  • Electrocute met Ball of Hate en Shame
  • Blades met Shard en Shame
In een Tal setup past Endless erg slecht; je wil Tal amulet dragen. Bastion is mooi voor de damage, maar kost alle defensieve opties (Halo, Unity) omdat je Manald in cube wil hebben en je daarnaast waarschijnlijk een RoRG wil dragen.
Zou deze laatste post met een korreltje zout nemen. Volgens mij is een van de beste non-archon builds op dit moment tal rasha + endless + manald/halo (een gebruiken, ander in cube). Daarnaast infinite orb en aquilla in cube.

Gebruik zelf die build met 6 stuks tal rasha (alles excl. amu) met endless (travelers/compass rose), andere ring halo, wapen Deathwish, shoulders Mantle of Channeling, Pathan Defenders als bracers en zit bij grift 90 (wel met de nodige augments). Zonder augments moet je met goeie equip echter ook vrij eenvoudig tot 80+ komen. Het is een lekkere tanky build dus veel doodgaan zou het probleem niet moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Snowdog schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:45:
[...]

Zou deze laatste post met een korreltje zout nemen. Volgens mij is een van de beste non-archon builds op dit moment tal rasha + endless + manald/halo (een gebruiken, ander in cube). Daarnaast infinite orb en aquilla in cube.

Gebruik zelf die build met 6 stuks tal rasha (alles excl. amu) met endless (travelers/compass rose), andere ring halo, wapen Deathwish, shoulders Mantle of Channeling, Pathan Defenders als bracers en zit bij grift 90 (wel met de nodige augments). Zonder augments moet je met goeie equip echter ook vrij eenvoudig tot 80+ komen. Het is een lekkere tanky build dus veel doodgaan zou het probleem niet moeten zijn.
Geen convention of elements? Ben er al een tijdje uit geweest maar dat was altijd een must zover ik weet. Zeker omdat ik altijd alle elements spam met de etched sigil in de cube.

En hoe hoe maak je gebruik van de Aquila, neem aan dat je arcane spenders gebruikt (gezien je power van de deathwish)?

edit: als ik de endless walk weer gebruik heb ik sowieso geen ruimte voor de aquila of mis ik wat?

Dit is de build waar ik naar toe moet denk ik: http://www.diablofans.com...anald-heal-gr90-no-archon

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 26-01-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malt007 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:01:
[...]
Geen convention of elements? Ben er al een tijdje uit geweest maar dat was altijd een must zover ik weet. Zeker omdat ik altijd alle elements spam met de etched sigil in de cube.

En hoe hoe maak je gebruik van de Aquila, neem aan dat je arcane spenders gebruikt (gezien je power van de deathwish)?
Met 65% reduction op channel skills is het eenvoudig Aquilla 100% van de tijd te houden.

CoE is een tijd lang een no-brainer geweest, maar sindsdien is er aardig wat andere interessante jewelry bij gekomen. Het is dus zeker niet meer een must-have slot.
Snowdog schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 12:45:
[...]
Bij die setup heb je dan geen belt slot beschikbaar, dus je verliest de AS van Shame of the RCR op channel. Het moet dan dus een generator setup zijn en dat betekent, zonder Depth Diggers, dus een proc build. Die zonder Shame runnen klinkt niet optimaal. Daarnaast heb je niets aan je shoulders slot. Komt bij dat je dan geen plek hebt voor Ball en / of Valvet. Wellicht mis ik iets, maar het klinkt niet optimaal.
Wat heb je op cube? Ik ga er even vanuit dat je channel belt cubed hebt, naast Infinite.

Edit:
Net even bekeken en ik zou voor jezelf even heel goed nadenken of je zo wil gearen. Hij stelt:
So far it is the BEST non-Archon build i've ever seen. Even though it's based on procs, it has high damage potential and GR90+ is not a big problem to clear for most players at the end of the season. Cratic cleared GR90 at 1087 paragons. I cleared GR88 without a single death (see the video) at p1400 with mediocre gear. I believe this is the HIGHEST DPS non-archon build in existence.
Vraag jezelf even af of 1400 paragon voor jou realistisch is eind season. Voor een speler die zoveel paragon haalt, is mediocre gear hetzelfde als high-end gear voor een speler die nog geen 800 paragon per season haalt (zoals ik).
Daarnaast zijn er flinke eisen op gebied van APoC en RCR. Als je daar niet goed zit, ga je in de problemen komen.
Ook is Pain Enhancer een aandachtspunt; er zijn nog steeds mensen die enorme frame-rate problemen hebben bij gebruik van die gem.

Het is duidelijk een density push build (APD / Halo werkt dan erg goed, bij lage density of gespreide ranged ben je het bokkie). Als dat je ding is, ga ervoor. Alternatief is Halo eruit voor RoRG, belt naar channel belt, APD naar Blood bracers en Conduit naar Deflection. Je gaat dan nooit AP problemen hebben en i.p.v. DR bouw je shield op.

[ Voor 28% gewijzigd door Zarhrezz op 26-01-2017 13:53 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Een DH heeft ie nu .. waar zijn de WD's :)?

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Zarhrezz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:22:
[...]

Met 65% reduction op channel skills is het eenvoudig Aquilla 100% van de tijd te houden.

CoE is een tijd lang een no-brainer geweest, maar sindsdien is er aardig wat andere interessante jewelry bij gekomen. Het is dus zeker niet meer een must-have slot.

[...]

Bij die setup heb je dan geen belt slot beschikbaar, dus je verliest de AS van Shame of the RCR op channel. Het moet dan dus een generator setup zijn en dat betekent, zonder Depth Diggers, dus een proc build. Die zonder Shame runnen klinkt niet optimaal. Daarnaast heb je niets aan je shoulders slot. Komt bij dat je dan geen plek hebt voor Ball en / of Valvet. Wellicht mis ik iets, maar het klinkt niet optimaal.

[...]

Wat heb je op cube? Ik ga er even vanuit dat je channel belt cubed hebt, naast Infinite.
Nah cube is infinite orb, aquilla, manald... Heb verder cost reduction op helm (topaz)/shoulders en magic wpn conduit en critical hits grant arcane power op orb zodat je eigenlijk altijd de aquila bonus krijgt.

Daarnaast inderdaad gewoon de standaard TR belt aangezien er geen plek is voor andere belts en zoveel mogelijk dmg en aspd op alle items. Heb ook wel beetje zitten experimenteren met andere varianten op de build, maar tot nogtoe bevalt deze mij het best. Veel hoger dan grift 90 zal ik er echter niet meer mee komen deze season denk ik (dan begint het "gebrek aan dmg" te spelen)...
Dat is de build die ik gebruik idd, so far de beste non-archon build die ik heb geprobeerd en, zoals gezegd, lekker tanky waardoor je niet echt afhankelijk bent van goede/slechte rifts (tenzij je de limits gaat pushen).

[ Voor 13% gewijzigd door Snowdog op 26-01-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:03
badabingbadaboo schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:30:
[...]

Een DH heeft ie nu .. waar zijn de WD's :)?
Op NS >:)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 19:41

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

nee, die zijn geswiched van arachyr naar Helltooth.... :P :> 8)7

Ik bleef maar doodgaan met arachyr, echt niet leuk. Ik moet de posts van Zarhrezz nog maar even goed door gaan lezen, want mijn set items van arachyr zijn veel beter dan die van HT, maar voorlopig heb ik even genoeg van arachyr

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Abom schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Ik gebruik geen pain enhancer, maar ik heb geen lag. De gem lijkt me wel interessant voor pets, aangezien hun dmg wordt beinvloed door attack speed...eens gaan testen :)
Het kan idd aan die gem liggen, de lag dan. Maar dacht dat dat al gefixed was, want dat was ongeveer 2-3 seasons geleden al.

Die gem is trouwens idd wel leuk voor pet build maar is niet viable meer :(

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowdog schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:43:
Dat is de build die ik gebruik idd, so far de beste non-archon build die ik heb geprobeerd en, zoals gezegd, lekker tanky waardoor je niet echt afhankelijk bent van goede/slechte rifts (tenzij je de limits gaat pushen).
Ik overweeg zelf toch ook maar een Wiz te maken dit season om Fragment / Shame met Spectral te testen. Dat geeft je 1.5 x 1.5 = 2.25 keer attack speed en omdat de MH proc niet op scalars hangen maar puur as AS dus 2.25x MH procs. De lightning rune op Blades is de AoE versie, dus prima. Daarnaast is het generator, dus je hoeft niets met APoC / RCR / Topaz. Omdat Zei niets doet kan Simplicity voor zieke regen; minimaal 3+ ApS voor 4% per attack is minimaal 12% max life per seconde terug. Verder is zo'n hoge 'real ApS' tegenwoordig ook heel goed met Stricken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Zarhrezz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:03:
[...]

Ik overweeg zelf toch ook maar een Wiz te maken dit season om Fragment / Shame met Spectral te testen. Dat geeft je 1.5 x 1.5 = 2.25 keer attack speed en omdat de MH proc niet op scalars hangen maar puur as AS dus 2.25x MH procs. De lightning rune op Blades is de AoE versie, dus prima. Daarnaast is het generator, dus je hoeft niets met APoC / RCR / Topaz. Omdat Zei niets doet kan Simplicity voor zieke regen; minimaal 3+ ApS voor 4% per attack is minimaal 12% max life per seconde terug. Verder is zo'n hoge 'real ApS' tegenwoordig ook heel goed met Stricken.
is het proberen waard I guess, maarja het probleem is dat ik eigenlijk niet zo snel zie wat je beter zou kunnen hebben dan apoc / rcr / topaz op die plaatsen. Je zou evt. wat extra life kunnen krijgen voor de topaz, maar doodgaan is het probleem niet zo. Daarnaast kan je APoC afaik ook niet echt inruilen voor iets veel nuttigers, aangezien dmg vs elites afaik niet stackt met manald.

Verder gebruikt deze build sowieso geen zei's, al zou een hogere aspd wel echt nice zijn, zeker icm stricken (die ik op dit mometn ook niet gebruik). Vraag me alleen af hoe het er in dmg uitziet tov AT.

Anyway, het zal wel een hoop testen etc zijn voor je een op zn minst gelijkwaardige build hebt gevonden vrees ik. Mijn probeersels zijn tot dusverre iig niet erg succesvol geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Snowdog schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:43:
[...]

Nah cube is infinite orb, aquilla, manald... Heb verder cost reduction op helm (topaz)/shoulders en magic wpn conduit en critical hits grant arcane power op orb zodat je eigenlijk altijd de aquila bonus krijgt.

Daarnaast inderdaad gewoon de standaard TR belt aangezien er geen plek is voor andere belts en zoveel mogelijk dmg en aspd op alle items. Heb ook wel beetje zitten experimenteren met andere varianten op de build, maar tot nogtoe bevalt deze mij het best. Veel hoger dan grift 90 zal ik er echter niet meer mee komen deze season denk ik (dan begint het "gebrek aan dmg" te spelen)...

[...]

Zo gisteren ook omgebouwd naar deze build en het bevalt me zeer goed moet ik zeggen. Ondanks mijn relatief lage paragon van 450 heb ik in principe altijd >90% arcane en blijft de aquila actief. Ondanks dat ik 2 van de 3 legendary gems nog niet geleveld had liep ik al met gemak door grift 60-65. Enige wat ik jammer vind is dat je wel redelijk afhankelijk bent van de hoeveelheid mobs, single target schiet niet echt op namelijk. Kan je 20+ mobs raken met je explosive blast dan is de riftboss een single shot :)

Moet er nog wel een beetje inkomen want met de meteorbuild hiervoor hoefde je werkelijk niks anders te doen dan 1 knop indrukken. Nu een bepaalde volgorde aanhouden en constant opzoek naar zoveel mogelijk mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Malt007 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:36:
[...]

Zo gisteren ook omgebouwd naar deze build en het bevalt me zeer goed moet ik zeggen. Ondanks mijn relatief lage paragon van 450 heb ik in principe altijd >90% arcane en blijft de aquila actief. Ondanks dat ik 2 van de 3 legendary gems nog niet geleveld had liep ik al met gemak door grift 60-65. Enige wat ik jammer vind is dat je wel redelijk afhankelijk bent van de hoeveelheid mobs, single target schiet niet echt op namelijk. Kan je 20+ mobs raken met je explosive blast dan is de riftboss een single shot :)

Moet er nog wel een beetje inkomen want met de meteorbuild hiervoor hoefde je werkelijk niks anders te doen dan 1 knop indrukken. Nu een bepaalde volgorde aanhouden en constant opzoek naar zoveel mogelijk mobs.
Valt wel mee toch wat betreft mobs toch? Het gaat idd wat sneller met meer mobs, maar ook zonder dikke mobs is het goed te doen imo.

Verder is het volgens mij vooral de blizzard die de faster aspd gem moet triggeren (but correct me if im wrong). Belangrijkste is om gewoon even in de gaten te houden dat je altijd alle 4 de stacks van TR up houd en zorgt voor 4 stacks op je infinite orb (maar daarvoor hoeft ie in principe geen grote mobs te raken ofzo) en verder gewoon beetje blasten met AT.

Dat constante spammen op de explosive blast vind ik wel enigszins irritant, mjah dat zal moeten helaas om die infinite stacks up te houden =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Snowdog schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:44:
[...]

Valt wel mee toch wat betreft mobs toch? Het gaat idd wat sneller met meer mobs, maar ook zonder dikke mobs is het goed te doen imo.

Verder is het volgens mij vooral de blizzard die de faster aspd gem moet triggeren (but correct me if im wrong). Belangrijkste is om gewoon even in de gaten te houden dat je altijd alle 4 de stacks van TR up houd en zorgt voor 4 stacks op je infinite orb (maar daarvoor hoeft ie in principe geen grote mobs te raken ofzo) en verder gewoon beetje blasten met AT.

Dat constante spammen op de explosive blast vind ik wel enigszins irritant, mjah dat zal moeten helaas om die infinite stacks up te houden =[
Dat moet ik allemaal nog even uitvogelen, ben een casual player op de ps4 die het al sinds het begin speelt (op de pc, daarna ps3, en nu ps4) en sindsdien elk half jaar weer een maandje speelt. Bij de overgang naar de ps4 vergeten mijn save game over te zetten (paragon 1400+) en net weer opnieuw begonnen. Maar eerlijk gezegd weet ik van de meeste powers, legendary gems en skills niet precies de mechanics :) Zo heb ik geen idee hoe lang die dmg bonus van explosive blast werkt, geen idee of ik dat ice armor moet spammen of dat 1x in de 10min genoeg is, geen idee waarvoor ik die pain enhancer gebruik etc 8)7

Nog een ideetje wat ik vanavond ga proberen. Ik ga de endless walk set vervangen door de tal amulet en convention of elements. Dan kan ik mijn tal gloves ruilen voor frostburns, blizzard skill rune naar frozen solid en het wapen ruilen voor een Rimeheart. Je mist hierdoor wel wat dmg maar wel een soort van 2e manald. Enig idee of dat kans op succes heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Deze wd zit vast op grift 73 :(

Ik heb precies niet genoeg dps en ben te snel dood.

tips voor deze ht build naar 80 te krijgen op grifts?

http://eu.battle.net/d3/e...fusion-2668/hero/88335012

[ Voor 23% gewijzigd door BitchCrew op 27-01-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowdog schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:44:
Tja, Tal is en blijft een NUM-lock build...ik ben pas Tal gaan spelen nadat ik een G13 gekocht heb (ik hoef geen RSI van een spelletje).

Ik lees hier trouwens dat Electrocute (alle runes) bugged is op IAS en daarmee niet goed voor MH.

Toen ik hier gisteren nog een beetje over nadacht, vroeg ik me ook af of Shock Pulse - Living Lightning niet een enorm goede keus is. Living Lightning is normaal niet nuttig voor procs omdat de scalar extreem laag is...maar zowel Paralysis als Manald Heal kijken niet naar scalar. Dan wordt Living Lightning opeens heel interessant; er zijn echt extreem veel hits per second. Net even m'n NS Tal Wiz in d3planner omgebouwd en dan zit de base frame van Living Lightning al op 19 frames (ruim 3 ApS) met 1 PE stack. Met 2 PE stacks wordt het 18 frames, 4 stacks voor 17 frames, 7 stacks voor 16 frames, 11 stacks voor 15 frames (dan zit je al op 4 ApS). Dit zijn nog aantallen die niet extreme density zijn.

Bij echt goede density kan het dus hoger; 15 stacks voor 14 frames, 20 stacks voor 13 frames en 25 stacks voor 12 frames (5 ApS). Dit soort density zal alleen niet lang duren; er gaan dan zoveel MH procs af, dat de density snel weg is.

Het is duidelijk een multi-target build, maar met 3 ApS + Stricken zou ook een Elite / RG niet echt een probleem moeten zijn.
Malt007 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:56:
Dan kan ik mijn tal gloves ruilen voor frostburns, blizzard skill rune naar frozen solid en het wapen ruilen voor een Rimeheart. Je mist hierdoor wel wat dmg maar wel een soort van 2e manald. Enig idee of dat kans op succes heeft?
Helaas geen kans op succes. Het probleem met Rimeheart is dat de kans laag is en dat de skill proc scalar wordt meegenomen. Die zijn bij Wiz in het CM tijdperk kapotgenerfd. Wat verder niet helpt is de CC-resistance die monsters opbouwen. Hierdoor wordt de Freeze duration steeds minder lang bij opvolgende Freezes. De window waarin Rimeheart kan proccen wordt dus steeds kleiner. Als het meezit, zal je een paar keer per rift een Rimeheart proc gaan zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
BitchCrew schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:03:
Deze wd zit vast op grift 73 :(

Ik heb precies niet genoeg dps en ben te snel dood.

tips voor deze ht build naar 80 te krijgen op grifts?

http://eu.battle.net/d3/e...fusion-2668/hero/88335012
Endless walk set en meer LoH! ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Apsie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:12:
[...]

Endless walk set en meer LoH! ;)
ik heb endless walk, niet heel goed (zeker geen ancients)
Jij hebt enkel loh op uw mask of J en paragon ?

Ik zaldat eens proberen om te kijken of dit zoveel gaat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
BitchCrew schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:00:
[...]

ik heb endless walk, niet heel goed (zeker geen ancients)
Jij hebt enkel loh op uw mask of J en paragon ?

Ik zaldat eens proberen om te kijken of dit zoveel gaat uitmaken.
LoH verdubbeld met 1 stuks gear met LoH, dit maakt wel degelijk uit! iedere aanval van je hondjes is dubbel de LoH...
Endless walk is voornamelijk om je toughness te verhogen bij het lopen maar vooral de 100% bij het stilstaan is prettig.

De LoH helpt met het stilstaan (= meer damage doen!) :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een Wiz geboost was vanmorgen al T10 ready met behulp van speedriftjes met de DH en gamblen/upgraden. Zonder Manald Heal alleen nog. Die wilde niet droppen, maar vanmorgen in de laatste rift voor werktijd alsnog Manald Heal :D
Weet dus nog niet wat ik nu aan kan maar T13 lijkt mij misschien al haalbaar?

Heb nu denk ik al bijna alle gear die ik nodig heb: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/89136085

Ik had een build gevonden gisteren maar kan deze nu met geen mogelijkheid meer terugvinden? :s Ik had iig al mijn huidige gear (+Restraint en +Myken's Ball of Hate in cube) nodig. Electrocute GT70 speedfarm build oid. Maar had geloof ik 3 guides tegelijkertijd open dus zal wel wat gemixed hebben :+

Ik zoek in ieder geval een non-archon build met Electrocute, iemand een waar ze tevreden over zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 27-01-2017 13:10 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:06:
Ik zoek in ieder geval een non-archon build met Electrocute, iemand een waar ze tevreden over zijn?
Ik vond vanmorgen een post over Electrocute die bugged schijnt te zijn en dat IAS dus niet werkt. Check m'n post een paar plekjes hierboven even voor de link.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:12:
[...]

Ik vond vanmorgen een post over Electrocute die bugged schijnt te zijn en dat IAS dus niet werkt. Check m'n post een paar plekjes hierboven even voor de link.
-O-

Moet ik dan alsnog een Archon build doen? Of kan Arcane Torrent wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:17:
[...]

-O-

AT is een alternatief, maar ik heb het heel sterke vermoeden dat Living Lightning ook goed kan.

Even een setup bij elkaar geklikt.

[ Voor 15% gewijzigd door Zarhrezz op 27-01-2017 13:40 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:49
Spelen er nog wat mensen actief diablo? Ik heb het weer opgepakt na ... jaar. Gelijk weer vol erin :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Korkss schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:03:
Spelen er nog wat mensen actief diablo? Ik heb het weer opgepakt na ... jaar. Gelijk weer vol erin :-p
Waarom denk je dat dit deel 35 is? _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:49
Apsie schreef op zondag 29 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Waarom denk je dat dit deel 35 is? _/-\o_
Kijk das mooi. Heb nu een seasonal barbarian aangemaakt. Kan met 2 builds al aardig uit de voeten (whirlwind en leapquake/seismicslam) al is torment 11 nu wel mn max.
Wat spelen jullie?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Word lid van de Tweakers community, Quote startpost: de Tweakers community (momenteel zo'n 1051 leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)"

Kan je gelijk zien wat iedereen speelt :*)

Apsie's profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4th

4th

Necro Q&A

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Angeloonie schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:17:
[...]

-O-

1 page terug :) http://www.diablofans.com...anald-heal-gr90-no-archon

Speelt lekker en zonder top gear, zonder augments al makkelijk TH13 en grift 65. Alleen single target valt het iet wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:18:
[...]

AT is een alternatief, maar ik heb het heel sterke vermoeden dat Living Lightning ook goed kan.

Even een setup bij elkaar geklikt.
Loop nu hiermee rond: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/89136085

Ik merk een paar dingen:
1. Ik ben squishy (maar mis Halo nog)
2. Ik zit constant zonder Arcane Power (ondanks Conduit en APOC op orb)
3. De MH procs duren soms best lang. Soms ineens 4x op rij en soms duurt het echt secondenlang voordat hij proct.

Ik heb nu niet dat zwaard die ik zou moeten hebben, want ik krijg daar maar geen ancient roll op. Met een normal kom ik dus maar net in de buurt van mijn ancient Sceptre. Heb er al tig geupgrade en ook gererolled in de cube maar ancient wil niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Gisteren eindelijk bezig geweest met mijn Hammerdin. Mocht iemand tips of advies hebben, graag!

Tot T10 was het redelijk te doen met de Thorns Farm build (free Headrig gift set) hoewel je zonder de juiste items geen progressie hebt. Pas zodra je de juiste zaken hebt gecubed begint de build echt te werken. Met deze Farm build de items voor de Hammerdin bij elkaar gespaard. Rond Plevel 350 kon ik eindelijke aan de slag met de hamers! (wel geheel solo gedaan) Direct T13 speelbaar met nog zeker de helft op de timer. Ik ben nu alleen te squishy. Het is even wennen... afhankelijk van de CDR en wrath van/voor je Falling Sword. Blijven droppen dat ding. Daarna Hammers spammen en wachten op de cooldown (gaat vrij snel) en dan Provoke voor extra Wrath direct gevolgd door weer een Falling Sword. Rince & repeat. Speelt lekker en de Elites vliegen van je scherm. Het enige nadeel is de traagheid van de build. Je hebt net de uber snelle Thorns build gespeeld en dan voelt de hammerdin wel erg traag aan. Maar dat wend en maakt verder niet uit. Hij is immers bedoelt om Grifts te pushen.

Mijn doel is om de Thornsbuild naar T13 te krijgen om nog beter te kunnen farmen naar Ancients voor de Hammerdude.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even wat met m'n NS Tal zitten prutsen met MH setups en ik vind het geen lekkere setup om te spelen. De procs zijn erg onvoorspelbaar, zoals anderen al aangeven. Soms worden Elites weggevaagd, soms staan ze er na 30 seconde nog. Als het om procs gaat, zie ik met Mirinae consistentere resultaten (bij skills met voldoende scalar). Ja, MH procs zijn vernietigend. Nee, je kunt er niet op vertrouwen.

Dat dit heel hoog kan clearen in de Archon setup kan ik zien, het is gewoon fishen voor de MH proc tijdens de eerste paar seconde Archon zodat je met 4 Tal stacks en de Archon stack bonus de extreme crits uitdeelt. Valt die niet, dan over ~20 seconde weer een kans...verder density bouwen en zorgen dat je in level blijft.

Als je gewoon damage wil doen en continue dingen dood wil maken, is dit geen build voor jou. Het is wat mij betreft redelijk vergelijkbaar met LoN Bombardment; je hebt een hele korte damage spike, daarna wachten tot de volgende cycle.

Zondag eindelijk ook de Tenclip ancient, ook een erg goede roll. LoN Strafe kan ik nu behoorlijk lazy T12 mee doen, de kans op doodgaan is nagenoeg 0. Het is alleen nog niet snel genoeg naar mijn mening (7-8 minuten voor een rift). Met alles ancient zal LoN Strafe ook op T13 vrijwel onverwoestbaar zijn, bij redelijke speed...prima lazy farm dus.

Toen maar eens naar de RNG geluisterd...als je ancient Cindercoat + 2 ancient Marauder pieces krijgt is dat wellicht een hint om toch eens een rondje met Marauder te doen.

Over gebrek aan balance tussen sets gesproken...

Shadow met erg goed ancient weapon: T12 / tier 65.
Marauder met vrijwel alle armor ancient maar met 2.2K no socket Manticore: T13 / tier 60 binnen de 7 minuten.

LoN Strafe zat dicht tegen de T12 binnen 6 minuten (voor Journey) aan...Marauder met crap wapen (< 500K sheet DPS) haalde 'em op de eerste poging 'eens even kijken hoe dit speelt'.

Goed, DH heeft weinig te klagen, met 2 sets die goed meedoen (Marauder / UE) maar ik blijf het zonde vinden dat de enige echt andere speelstijl (Shadow) gewoon niet genoeg trash clearing damage doet om ook maar half mee te doen. Shadow vereist goed gebruik van meerdere DPS skills, dus je moet echt spelen...maar je kunt beter de 1-button nuke builds spelen, want die komen verder. Toch jammer.

Maar ja, Marauder it is. Op zich ook een set die met wel bevalt en ik kies weer eens voor een andere richting dan de gevestigde streamers :o Waar de wudijo push build de standaard greater push low-Toughness + CoE cycle is, werk ik aan een no-generator CA-spam setup met redelijke survivability. Wat extra focus op RCR zodat er ruimte ontstaat voor wat IAS zonder dat je constant zonder Hatred zit. Geen CoE maar Elusive voor survivability en ik neig naar Gizzard omdat het toch wel een mid-range tot close-range setup is; Cluster komt gewoon niet zover waardoor je niet long-range kan blijven. Door Cindercoat is Vault - Trail of Cinders wel lekker goedkoop, dus mobility is best ok. Omdat Wraps niets toevoegt, zijn Nemesis en Warzechian leuke opties, naast Lacuni.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wauw, ze introduceren corpses voor elke kill in een game waarin een Necromancer zit. Ik hoop niet dat dat tot lag gaat leiden. Hoor verder wel leuke dingen in die Q&A, maar ik heb nog zo mijn twijfels over de class en vooral het nut ervan. Wat ze ook zeggen, het klinkt erg als de WD. We hebben nu zes (in de meeste gevallen) goed gebalanceerde classes, waarom dan een zevende toevoegen. Klinkt als een ding om de D2 klagers terug in de game te krijgen imo. En krijgen we op den duur dan ook een extra class voor elk van de andere main stat groepen?

Mogelijkheden om pets te besturen zijn wel interessant. Als ze dat ook voor de WD zouden doen, dan zou je met de Garg build wellicht ook deurtjes kunnen openen, zonder een dure cd skill te casten. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 30-01-2017 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er ook een erg dubbel gevoel bij. In D2:LoD kregen we er 2 classes bij die echt anders waren dan de al beschikbare classes (Druid bracht shape-shifting, Assassin dual-wield melee en traps). Dat doet Necromancer in D3 niet. Als het om speelstijl gaat, zou pet-besturing ook in een revamp / rework van WD kunnen. Ook zijn er al skills die heel erg aan Corpse Explosion doen denken. De D2 Necromancer heeft gewoon geen skills die niet al met een iets andere flavor in D3 bestaan.

Ik had liever Druid terug zien komen, daar is veel beter een totaal andere speelstijl aan te koppelen. Naast basic skills (die zowel in human als shapechange iets doen) de secondary tab 4 of 5 verschillende shape-shift forms die hun eigen doel / speelstijl hebben. Dan een tab met een power per element die afhankelijk van de shape-shift een iets ander effect heeft. Bv. een lightning power die in een 'speed shape-shift' meer movment geeft, die in een 'tank shape-shift' retaliation damage doet, die in een 'healer shape-shift' CC immunity geeft, etc. Dat zou leiden tot een class waarbij je tussen rollen / functies moet shiften om solo effectief te zijn terwijl je in multi daarnaast ook in één shift / rol kan specialiseren. Zoiets zou zo veel meer toevoegen dan een 3e caster / 2e pet-class.

Samenvatting van de avond: Marauder is OP :+
Ik zie zomaar gebeuren dat ik de 70 aantik voordat ik een ancient Manticore heb of zelfs maar een Manticore met socket.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Zarhrezz schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:52:

Samenvatting van de avond: Marauder is OP :+
Ik zie zomaar gebeuren dat ik de 70 aantik voordat ik een ancient Manticore heb of zelfs maar een Manticore met socket.
Maar ben je de stofzuiger van de groep die overal achteraan loopt of kan je ook low density groepen skippen zonder dat je down gaat (wanneer ze je achterna komen)?

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 31-01-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:23:
[...]
Maar ben je de stofzuiger van de groep die overal achteraan loopt of kan je ook low density groepen skippen zonder dat je down gaat (wanneer ze je achterna komen)?
Dit is solo, maar in multi zal het wel meekomen tenzij je high-speed gaat doen.

Groepen skippen is geen enkel probleem; Vault met Trail of Cinders krijgt de cost reduction van Cindercoat, waarmee 2x Vault goedkoper is dan met de 50% op 2e Vault rune. Door Elusive / Zoey's zit ik aan zo'n 160M Toughness (net boven de 600 paragon, geen augments, bijna 10K Dex). De build die ik gebruik levert DPS in t.o.v. de wudijo psuh build voor betere Toughness en betere mobility.

UE Grenades zal sneller zijn met meer Toughness (UE + Elusive + Wraps) maar de DPS van UE is ook flink lager; max. UE bonus zo'n 3400% vs. Marauder's 6000% bonus, naast het feit dat base Grenade damage met max. 200% veel lager ligt dan de 650% van Cluster (waarbij CB ook nog eens 5 grenades per cast gooit). Depth Diggers + Wrath + Simplicity's zijn een enorme boost, maar die dichten het gat bij lange na niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Zarhrezz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:40:
[...]

:X
...en ik dacht dat maar 551M Toughness op m'n LoN Strafe een flinke stap terug was vanaf de gold-find setup...die tikte de 200B Toughness aan net voordat Avarice voorbij kwam toen ik Goldie en Neph aan het boosten was.

Mijn probleem met m'n LoN Strafe is op het moment dus de DPS :+

Nu 8 pieces ancient waarvan 1 wapen. Die is nog steeds hoogste prio, het is nu vooral souls waar het probleem zit; bounty mats kan ik veel sneller farmen dan souls dus nu maar weer even rifts / greaters.

Aan het eind van de avond besloten Zei als 3e gem te gaan gebruiken (naast Trapped en Taeguk) dus vanavond weer speed rifts om die te levelen. De 54 haal ik nog wel redelijk eenvoudig, maar niet echt snel. Ik merkte ook dat Strafe veel makkelijker / meer damage doet als je zo'n driekwart scherm van de mobs af zit. Daarmee is Zei's een logische keus.

Ik kom er wellicht nog op uit dat Taeguk naar Stricken gaat; Taeguk is op papier een flinke bonus, maar er zit al een fikse bonus op class A en RG speed is nu al meh. Als Zei op orde is en Stricken / Taeguk op gelijk level maar eens wat testen om te zien wat de snellere / hogere clear oplevert.
Zah, waar is je LoN strafe build te vinden?

Mis zelf ook nog een paar items, maar kwam bij lange na niet aan die toughness Oo

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Ah ja ik doelde echt op jouw pop :)

Barthelomeus#2737

Acties:
  • +1 Henk 'm!
badabingbadaboo schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:35:
[...]
Ah ja ik doelde echt op jouw pop :)
Ah, check. Daar ga je het niet meer op vinden, ik ben ge-geared naar Marauder. Overigens was die 550M Toughness nog niet met de setup uit de guide, ik heb nog niet alles ancient, dus met full-ancient zou het nog wat hoger uitkomen (5 extra ancient pieces voor 20% DR erbij).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Vandaar.

Ik mis nog de tenclip zo uit mijn hoofd als ancient en de mantle. Dan denk ik dat ik al een stuk verder ga komen dan .. tja 1 jaar geleden :P?

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badabingbadaboo schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:03:
Vandaar.

Ik mis nog de tenclip zo uit mijn hoofd als ancient en de mantle. Dan denk ik dat ik al een stuk verder ga komen dan .. tja 1 jaar geleden :P?
Die Tenclip heeft me aardig wat rerolls gekost, maar toen wel een hele goede roll (3.3K uit m'n hoofd). En natuurlijk gisteren, nu dat ik Marauder speel, een ancient Tenclip drop van 3.1K |:( (en natuurlijk al 5-6 non-ancient Manticores). Maar goed, dat haalt het nog niet bij de 20+ non-ancient Gunes die ik inmiddels geteld heb.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Ik snap em ja.
Ze moeten eigenlijk de helft minder season doen zodat je daadwerkelijk wat hebt aan je items. Mijn UE DH heeft eigenlijk best goede items maar wordt toch elke keer mentaal gedwongen om season te starten. Heb zelfs Marauder ancient en de manticore ook zie ik net

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Non season boeit mij eigenlijk niet meer, je hebt veel van de gear al en alles is ancient en augmented van eerdere seasons. Het vinden van upgrades is nagenoeg onmogelijk behalve de nieuwe of gewijzigde items.

Edit:
Enige non season wat nog mogelijk interessant zou zijn is HC.

[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 31-01-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:23:
[...]
Hier nog even op terugkomen...net T13 binnen 5 min er mee afgetikt nadat ik wat greaters heb gelopen (67 -> 69 -> 71). Inmiddels wel een socket in m'n wapen, nog niet ancient (700K sheet DPS). Geen uber speedbuild dus, maar T13 binnen de 5 minuten kan ik ook niet langzaam vinden. Geen idee hoe lang het precies was trouwens, ik had geen timer lopen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow! Hoop nieuwe shit op de PTR voor 2.5.0! http://us.battle.net/d3/e...h-250-ptr-notes-1-31-2017

- Gear Set storage
- Materials storage
- Primal Ancient items (upgrade van Ancient en nog zeldzamer)
- Bonus act is weg bij bounties, vervangen met Horadric Chest met dezelfde inhoud als 5 bonus caches (yay!)

[ Voor 48% gewijzigd door Angeloonie op 01-02-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:53:
Wow! Hoop nieuwe shit op de PTR voor 2.5.0! http://us.battle.net/d3/e...h-250-ptr-notes-1-31-2017

- Gear Set storage
- Materials storage
- Primal Ancient items (upgrade van Ancient en nog zeldzamer)
- Bonus act is weg bij bounties, vervangen met Horadric Chest met dezelfde inhoud als 5 bonus caches (yay!)
Die armory vind ik een hele leuk change! Alleen jammer dat je alsnog de sets in de stash moet bewaren, waardoor het risico bestaat dat je eens dingen weg gaat mikken of verkeerd enchanten of iets dergelijks. Ik had het fijner gevonden als je de set fysiek in de armory kon bewaren. Maar ook dat brengt weer nadelen met zich mee, want dat gaat ten koste van de uitwisselbaarheid.

Geen bonus acts meer is ook heel fijn! Geen bounties meer runnen in acts waar je eigenlijk niet wilt zijn! Gaat het een stuk efficiënter! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 01-02-2017 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Leuke video over hoe het er op de PTR uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:12:
Leuke video over hoe het er op de PTR uitziet

[video]
Mooi om die nieuwe changes even zien! Maar wat heeft die gast een enorm vervelende stem zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
En zo te zien kunnen we onze stash lekker gaan opschonen! 8)7
Primal Ancient Items
Legendary and Set items will now have a chance to roll as Primal Ancient
These items are more rare than Ancient items and have increased stat ranges

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Primal... nog meer rare !@#$ die je kwijt bent als je hardcore speelt... :p
Tijd om hardcore hogere droprates te geven. ;o

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
Rimeheart

Increased the chance to proc its Legendary item power on frozen targets from 10% to 20%

En nu dan Zha

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:10
The Chosen One schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:12:
Primal... nog meer rare !@#$ die je kwijt bent als je hardcore speelt... :p
Tijd om hardcore hogere droprates te geven. ;o
Is dat nog niet zo?
Ik heb maar 1 character naar level 70 geleveld in hardcore (en een stuk of 30 paragon levels), eigenlijk puur voor de achievement O-) maar ik vond echt opvallend veel legendaries in die playthrough... Kan natuurlijik ook dat de RNG-goden mij gewoon gunstig gezind waren (hoewel, waarom dan dríe keer een tall man's finger nog voor level 70... had dan een short er bij gedaan :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Pfffff. Ik vind al geen Ancient items, dus LAAT STAAN Primal Ancient items, WHY BLIZZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 22:28
Ancients farmen is goed te doen, bij een Reforge Legendary heb je een 1/10 kans dat het een ancient is. En dan natuurlijk hopen dat hij een goede roll heeft :)

Cijfers over Primal Ancients zijn er nog niet echt, maar in de laatste video van Bluddshed wordt gesproken over 1 kans op 100 dat een legendary een primal ancient is.

Het lijkt inderdaad een makkelijke manier om het spel nieuw leven in te blazen, maar op zich is dit ook de meest efficiënte manier om nieuwe, betere items aan het spel toe te voegen zonder het helemaal uit balans te halen.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om zo'n item te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badabingbadaboo schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:42:
[...]
Rimeheart

Increased the chance to proc its Legendary item power on frozen targets from 10% to 20%

En nu dan Zha
Nog steeds zwaar twijfelachtig. Het probleem is dat je een Frozen target moet raken voordat die 20% uberhaupt kan optreden. In de huidige staat van de game zou 100% chance op de 10000% weapon damage op een Frozen target een prima alternative build opleveren, maar het is proc op scalar op frozen...dat schiet gewoon niet op.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De Armory laat je wel niet toe meer gear te storen, enkel te "quickloaden". De boel moet nog gewoon in je inventory of stash zitten. Echter kan je nu wel alle crafting mats zooi (waarom geen normal gems FFS) uit je stash en inventory mikken.

Wat ik van Primal Ancients had begrepen tijdens BlizzCon is dat ze standaard een hogere roll quality hebben met een drastisch verhoogde minimum roll. Dus (uit de duim gezogen) geen gloves met 1200 Str, 820 Vit, 31% CHD en 6% CHC, maar eerder 1200 Str, 1000 Vit, 45% CHD en 8% CHC. Hierdoor gaan de zeldzaamste items niet automatisch de grootste zooi zijn, behalve als het een waardeloze item is ofcourse :D

[ Voor 45% gewijzigd door Phuncz op 01-02-2017 18:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Primal Ancients!
Volgende Patch: Epic Primal Ancients!
Daarna: Super Epic Primal Ancients!
Over twee jaar: Nephalemic Epic Primal Collector's Edition Mega Allstar PowerGrind Deluxe 3000 Ancients of Epic Legendary Powerbusting Mega Epicness!

Good bezig, Blizzard. Alle getallen X 3 en je bent weer klaar voor de komende drie maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik zal Primal Ancient gear met veel tevredenheid aannemen hoor ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
LUH-3417 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:56:
Primal Ancients!
Over twee jaar: Nephalemic Epic Primal Collector's Edition Mega Allstar PowerGrind Deluxe 3000 Ancients of Epic Legendary Powerbusting Mega Epicness!

Good bezig, Blizzard. Alle getallen X 3 en je bent weer klaar voor de komende drie maanden.
Dit is precies mijn eerste indruk. Nog een laag rng erop is geen oplossing of zelfs iets waar de playerbase op zit te wachten. Levert afhankelijk van de droprates alleen maar frustratie op.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
LUH-3417 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 18:56:
Primal Ancients!

Begint wel Dragonball achtige vormen aan te nemen.

This is a Ancient,
This is known as a Ancient that surpasses a Ancient, or you can call this a Primal Ancient
And this ... IS TO GO EVEN FURTHER BEYOND!

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Dussss, ik lette niet op en klikte op de verkeerde optie om aan te passen by de Mystic voor mijn nieuwe ancient Pig Sticker.

Nu ben ik dus boos.

(op mezelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

UTADDICT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:33:
Dussss, ik lette niet op en klikte op de verkeerde optie om aan te passen by de Mystic voor mijn nieuwe ancient Pig Sticker.

Nu ben ik dus boos.

(op mezelf).
Ouch, gister zelf mijn wizard aangepast naar een pigsticker variant, samen met andere ring en lacuni's zit ik nu op 2,3 aspd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

4th schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Ouch, gister zelf mijn wizard aangepast naar een pigsticker variant, samen met andere ring en lacuni's zit ik nu op 2,3 aspd :)
Doet pijn :-( Nu dus MAX dmg roll aangepast ipv elite dmg -> CDR.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

UTADDICT schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Doet pijn :-( Nu dus MAX dmg roll aangepast ipv elite dmg -> CDR.....
komt vanzelf weer een nieuwe pigsticker voorbij, heb in begin ook goede gesalvaged die ik nu nodig had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

4th schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 09:41:
[...]

komt vanzelf weer een nieuwe pigsticker voorbij, heb in begin ook goede gesalvaged die ik nu nodig had :P
Ik heb er dus ook op de WD in het begin 1 gesalvaged. Daarom denk ik dat mijn geluk nu op is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Samenvatting van de patch:

- Zeer welkome quality of life verbeteringen
- Power creep wordt insane met "primal" legendaries

Als je eenmaal een primal wapen vind kun je dus T13 farmen alsof het nu T10 is. Er zijn al veel te veel torment levels (als je ook Rhykker zijn vid ziet) maar komen er nu dan nog 3 Torment levels bij?

Nu we pas een maand bezig zijn met het huidige season gaan er mogelijk nog de nodige balance changes komen. Hopelijk wordt de meta compleet op z'n kop gezet.

Edit:
Rhykker zijn vid:

[ Voor 8% gewijzigd door Meridius op 02-02-2017 09:55 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Wat wel goed is, een P600 NS char kan nu hogere Grifts halen als een P1200-1300 char met matige gear. En dat kan nu niet.

Pagina: 1 ... 21 ... 73 Laatste