Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Gz gz heren, mijn agenda zat helaas helemaal vol dus, op de vroege ochtend na, helemaal geen D3 gespeeld gisteren anders had ik maar al te graag meegewild
Have I ever told you the definition of insanity?
TY, als je vanavond tijd hebt denk ik dat je makkelijk een groep vindt, ben er zelf pas rond 10-half 11 met de barbMeridius schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:01:
[...]
Gz gz heren, mijn agenda zat helaas helemaal vol dus, op de vroege ochtend na, helemaal geen D3 gespeeld gisteren anders had ik maar al te graag meegewild
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Hehe vanavond moet als het goed is weer lukken als er interesse is op TS. Kunnen we elkaar waarschijnlijk afwisselen gezien ik rond die tijd meestal af moet ronden4th schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:11:
[...]
TY, als je vanavond tijd hebt denk ik dat je makkelijk een groep vindt, ben er zelf pas rond 10-half 11 met de barb
Ik zie het al, we moeten met jou mee rennen ;PAngeloonie schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:16:
Krijg ik in de 2e rift die ik run 24(!!!) legendaries.Mijn oude record volgens mij verdubbeld, want dit sloeg nergens op. 1 blauwe goblinpack dropte al zeker 15 legs, en dan nog onderweg van alles en nogwat. Ook qua mats enorm gestegen en nog even 4 Vaults achter elkaar gedaan om de goldvoorraad weer omhoog te krikken na alle rerolls.
Ik probeer dat Anniversary event te spelen met een nieuwe char. Telkens wanneer ik het spel verlaat ergens op het zoveelste niveau van dat labyrinth kan ik niet verdergaan in dat event zonder alles opnieuwe te doen, ook niet door een town portal te zetten. Mis ik iets ?
NUC I5 256GB SSD
Je moet alle 16 levels in een game door. Je mist niets, zo werkt het gewoon. Geen mid-event waypoints.not2secure4u schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 19:00:
Waarschijnlijk een zeer noob vraagje maar ik stel 'm toch.
Ik probeer dat Anniversary event te spelen met een nieuwe char. Telkens wanneer ik het spel verlaat ergens op het zoveelste niveau van dat labyrinth kan ik niet verdergaan in dat event zonder alles opnieuwe te doen, ook niet door een town portal te zetten. Mis ik iets ?
22 miljard off-season:S
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Jawel dit heeft nog wel zin.lj_tree schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:51:
Dus empoweren heeft geen zit meer??? (gezien ik HC speel en toch al niet dood mag gaan)....wat moet ik dan met al dat gold doen?
22 miljard off-season:S
Standaard heb je 3 upgrades en als je niet dood gaat heb je 4 upgrades.
Empowered heb je 4 upgrades en als je niet dood gaat heb je 5 upgrades.
Voor solo grifts nog niet het ideale ritme kunnen vinden, de survivability buiten archon is een pak minder, vooral ranged mobs maaien me bijna instant neer. Nog effe tweaken en grift 70 komt wel goed
[ Voor 10% gewijzigd door Inrage op 20-01-2017 10:07 ]
Ik speel nu seasonal wiz met Firebird giftset, heb verder nog niet veel gevonden. Ik moet zeggen dat ik nog steeds op zoek ben naar ringen, amulet etc. Weet niet goed hoe ik mijn survivability omhoog kan gooien of welke build precies goed werkt bij deze set.Inrage schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:03:
Gisteren van de Firebird infinity build geswitcht naar een build met 4p Vyr & 6p Tal's + Manald heal, wow wat een verschil T13 op 3 minuten solo en ik kan eindelijk snel mee in groepen. Dom dat ik zo lang had gewacht. Ik dacht dat ik eerst een ancient wapen nodig had omdat ik teveel damage zou verliezen, hah niet dus
Voor solo grifts nog niet het ideale ritme kunnen vinden, de survivability buiten archon is een pak minder, vooral ranged mobs maaien me bijna instant neer. Nog effe tweaken en grift 70 komt wel goed
Moet zeggen dat de Tweakers clan me wel goed bevalt, gisteren even een boost gekregen van iemand, en daarna nog iemand zelf geboost op non season (ben slecht in namen haha)
ook ik ben weer onderweg. Ik zat erg te twijfelen tussen een firbats WD of een Monk. Dat laatste is het geworden. Inmiddels 3 builds, alhoewel ik nog niet met EP heb gespeeld. (het lijkt wel of ze madstone uit het spel hebben gehaald.....
Mijn I6 R2 Gen build komt inmiddels op gang, maar de damage loopt nog flink achter, de afgelopen 4 dagen helaas geen significante upgrades gevonden.
WOL farming monk begint nu wel vorm te krijgen, farm nu T10 met gemak..en dat gaat wel lekker snel
iemand nog ideeen voor mijn Gen monk? zo houden, wat eerst upgraden en wellicht een switch naar R6?
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/88189060
[ Voor 5% gewijzigd door ZTeeVeR op 20-01-2017 11:31 ]
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Wellicht dat je Battle.net niet helemaal up-to-date is maar wat mij opvalt is dat je 6pc Inna gebruikt zonder Mystic Allies en Crudest boots? 6pc bonus maak je dan geen gebruik van en mis je een bak damage!ZTeeVeR schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:29:
zow,
ook ik ben weer onderweg. Ik zat erg te twijfelen tussen een firbats WD of een Monk. Dat laatste is het geworden. Inmiddels 3 builds, alhoewel ik nog niet met EP heb gespeeld. (het lijkt wel of ze madstone uit het spel hebben gehaald.....)
Mijn I6 R2 Gen build komt inmiddels op gang, maar de damage loopt nog flink achter, de afgelopen 4 dagen helaas geen significante upgrades gevonden.
WOL farming monk begint nu wel vorm te krijgen, farm nu T10 met gemak..en dat gaat wel lekker snel
iemand nog ideeen voor mijn Gen monk? zo houden, wat eerst upgraden en wellicht een switch naar R6?
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/88189060
Idd crudest boots en mystic allies erbij en hij heeft 1000% meer dmg. Kan behoorlijk wat schelen.schaapiej schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:08:
[...]
Wellicht dat je Battle.net niet helemaal up-to-date is maar wat mij opvalt is dat je 6pc Inna gebruikt zonder Mystic Allies en Crudest boots? 6pc bonus maak je dan geen gebruik van en mis je een bak damage!
Zou dat met LoN WoL monk anders zijn? Zit toch te denken om om te switchen naar LTK Speedfarm build.
Met de LoN variant doe je iets minder damage (3000 % van SWK6 vs 1400 % van LoN), maar je hoeft niet met sweeping wind te spelen en kan dus veel meer attackspeed nemen.RedHat schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:51:
Nadeel van WoL Monk (SWK6) is dat het damage te kort komt in een Full Party op T13. Je wilt alles one-shotten en dat red je niet(Of iig ik red dat niet met In-Geom, zie poppetje in signature).
Zou dat met LoN WoL monk anders zijn? Zit toch te denken om om te switchen naar LTK Speedfarm build.
M'n LoN LTK kan T12 / T13 solo in enkele minuten doorlopen en in een groep doet het zeker nog steeds goede damage (tot ongeveer g.rift 75). En ik mis nog enkele ancient items.
De speelstyle is gelijk aan SWK, zonder de irritaties rondom sweeping wind.
Dat is raar, want beide heb ik wel degelijk!schaapiej schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:08:
[...]
Wellicht dat je Battle.net niet helemaal up-to-date is maar wat mij opvalt is dat je 6pc Inna gebruikt zonder Mystic Allies en Crudest boots? 6pc bonus maak je dan geen gebruik van en mis je een bak damage!
Zie inderdaad dat er iets raars is met bnet
edit: uhm...het lijkt er op dat ik inderdaad even iets mis...
Inna set is inderdaad compleet door RROG..echter crudest boots lijken niet in de cube te zitten...
erm....ik ga vanavond nog even controleren

Moijn WOL is iets anders opgebouwd, ik heb beust niet voor een in-geom gekozen omdat ik het uber speed gebeuren niet lekker vind spelen en ik sw stack management echt niet fijn vind. Daar dus een vengeful wind voor in de plaats
[ Voor 35% gewijzigd door ZTeeVeR op 20-01-2017 14:31 ]
Kan ook aan Battle.net liggen dat ie iets niet goed update.ZTeeVeR schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:16:
Dat is raar, want beide heb ik wel degelijk!
Zie inderdaad dat er iets raars is met bnet
edit: uhm...het lijkt er op dat ik inderdaad even iets mis...
Inna set is inderdaad compleet door RROG..echter crudest boots lijken niet in de cube te zitten...
erm....ik ga vanavond nog even controleren
Maar controleren kan natuurlijk geen kwaad!
Met de 6-Piece bonus krijg je die automatisch toch? Dan heb je die niet meer als active skill nodig lijkt meschaapiej schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:45:
[...]
Kan ook aan Battle.net liggen dat ie iets niet goed update.
Maar controleren kan natuurlijk geen kwaad!Vergeet ook niet de Mystic allies erbij te pakken om de 6pc bonus te benutten.
Dat was mijn boost, als ik dan al m'n build geswitch had was je op een kwart van de tijd al lvl 70Tarz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:19:
[...]
Ik speel nu seasonal wiz met Firebird giftset, heb verder nog niet veel gevonden. Ik moet zeggen dat ik nog steeds op zoek ben naar ringen, amulet etc. Weet niet goed hoe ik mijn survivability omhoog kan gooien of welke build precies goed werkt bij deze set.
Moet zeggen dat de Tweakers clan me wel goed bevalt, gisteren even een boost gekregen van iemand, en daarna nog iemand zelf geboost op non season (ben slecht in namen haha)
Halo of Arlyse ring was met m'n firebird build een enorme toughness boost. Dat samen met Parthan Defender bracers en de Channeling Shoulders en ik ben eigenlijk unkillable op GR60. Enkel m'n damage was met die build niet hoog genoeg om verder dan GR66 te geraken solo.
Ja en nee. Je hebt inderdaad als je de 6 pieces van Inna equipped automatisch de 6pc bonus.ZTeeVeR schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:50:
[...]
Met de 6-Piece bonus krijg je die automatisch toch? Dan heb je die niet meer als active skill nodig lijkt me
Met de active skill krijg je er nog eens 2 extra allies bij en daarmee 200% damage. Plus je kan de skill activeren en als ik het goed herinner is de cold rune 't sterkste, correct me if I'm wrong!
(ik was inderdaad niet helemaal duidelijk in m'n vorige post)
6 piece geeft alle allies, dus 5x 100% en met crudest krijg je dit nog eens. Verder maakt het niet uit of je die skill op je bar hebt staan, muv de utility die je er mee krijgtschaapiej schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:05:
[...]
Ja en nee. Je hebt inderdaad als je de 6 pieces van Inna equipped automatisch de 6pc bonus.
Met de active skill krijg je er nog eens 2 extra allies bij en daarmee 200% damage. Plus je kan de skill activeren en als ik het goed herinner is de cold rune 't sterkste, correct me if I'm wrong!
(ik was inderdaad niet helemaal duidelijk in m'n vorige post)
Althans, dat is de conclusie van wat ik nu lees op internet
Dan ben ik in de war en toe aan weekend!ZTeeVeR schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:54:
[...]
6 piece geeft alle allies, dus 5x 100% en met crudest krijg je dit nog eens. Verder maakt het niet uit of je die skill op je bar hebt staan, muv de utility die je er mee krijgt
Althans, dat is de conclusie van wat ik nu lees op internet
Net even gekeken en zie met Mystic ally op de skill bar inderdaad niet twee extra puppekes.. alleen die extra damage tijdens de cold rotation is wel erg lekker!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Heb je je driver al eens ge-update voor de grafische kaart?Sp3ci3s8472 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:28:
Die 64bits client.... wat een lagfest.... plus constant zeiken dat ik mijn colorscheme moet veranderen.
Apsie schreef op zondag 22 januari 2017 @ 00:34:
[...]
Heb je je driver al eens ge-update voor de grafische kaart?
Heb overigens de laatste drivers en heb de oude in veilige modus met DDU verwijdert.
Het lijkt een issue te zijn met grote communities, ik had ook stuttering met de 32bits client. Heb de communities weggedaan, eens kijken of het met de 64bits client nu beter gaat. Die colorscheme warning is een Win7 bug, helaas niet op te lossen.
[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 22-01-2017 10:50 ]
Sp3ci3s8472 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 00:48:
[...]
normaal ben ik degene die die vraag stelt in Videokaarten & Beeldkanonnen.
Heb overigens de laatste drivers en heb de oude in veilige modus met DDU verwijdert.
Het lijkt een issue te zijn met grote communities, ik had ook stuttering met de 32bits client. Heb de communities weggedaan, eens kijken of het met de 64bits client nu beter gaat. Die colorscheme warning is een Win7 bug, helaas niet op te lossen.
Idd, na de laatste patch is het hele stutter verhaal over (of zou het moeten zijn
http://www.howtogeek.com/...ero-performance-warnings/
Mijn vaste PC draait alles makkelijk op max maar die staat even in de opslag tot mijn nieuwe kantoor klaar is. Ik mis hem wel zeg!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Draai je wel de 32-bit client dan? Als je DX9 maar net aankon, is DX11 gewoon kansloos. In de bnet launcher dus kiezen voor de 32-bit client, die is DX9.FloydRaalte schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:42:
Sinds de laatste patch last van de lightning effects. Waar je dus bliksem reflectie moet zien, zie ik vlakken die compleet wit of zwart zijn. Ziet er zeer glitch-achtig uit. Ook loopt de game gewoon vaker vast omdat hij opeens naar Windows wil. Hetzelfde als wanneer je op ALT-TAB drukt om b.v. even een build te checken in je browser. Dat duurt sowieso al minuten bij zo'n traag laptopje. Helaas kan mijn werklaptop (HP650 probook) D3 nog maar net draaien op minimale instellingen. Ik moet echt alles uitzetten, zelfs battlenet. Ook indexeren en zoeken uitgezet in W10. Ging een tijdje goed maar met die nieuwe patch wordt het niet beter!
Mijn vaste PC draait alles makkelijk op max maar die staat even in de opslag tot mijn nieuwe kantoor klaar is. Ik mis hem wel zeg!
HahaApsie schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:21:
[...]
Ben ik je een keer voor
![]()
Idd, na de laatste patch is het hele stutter verhaal over (of zou het moeten zijn), en de colour scheme warning is wel degelijk op te lossen? Deze bijv...
http://www.howtogeek.com/...ero-performance-warnings/
Dat en een aantal andere tweaks al gedaan. Raar geval want het heeft te maken met system resources en ik kan mij niet voorstellen dat Diablo 3 8GB vram en 32GB ram kan volkrijgen
De 64bits lijkt nu oke te werken, test het nog wat verder.
Overigens zover ik weet heeft een 64bits client voor Diablo 3 weinig toegevoegde waarde, hetzelfde voor DX11. Het spel is ontworpen rond een 32bits DX9 client, het maakt dus niet automatisch goed gebruik van DX11 of van de grotere geheugen adresering. Enige voordeel wat ik merk met DX11 is dat de kleur overlay van F.lux blijft werken.
Ook zijn de texturen lichtjes scherper.
En, bij mij althans, start een beetje sneller en laad de maps snellerPhuncz schreef op zondag 22 januari 2017 @ 15:58:
Het grootste verschil voor mij is dat DX11 nu een grote, hoge resolutie cursor met een glow-effect omvat, waardoor deze véél beter zichtbaar is op hoge DPI schermen. Dat alleen al is de moeite.
Ook zijn de texturen lichtjes scherper.
Klopt helemaal! Maar dat wist ik al wel... volgens systemrequirementslab.com ging het ook niet werken. Maar het heeft ondanks dat toch altijd 'gewoon' gedraaid' het afgelopen jaar. Nu net na die laatste patch komen er opeens de genoemde problemen aan bod.Phuncz schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:02:
Dat klinkt alsof je laptop geen fatsoenlijke dedicated GPU heeft, te weinig RAM en/of een HDD heeft. Lijkt me logisch dat je dan die ervaring hebt.
Dacht dat ik inderdaad 32bits speelde... eens nakijken.Zarhrezz schreef op zondag 22 januari 2017 @ 13:55:
[...]
Draai je wel de 32-bit client dan? Als je DX9 maar net aankon, is DX11 gewoon kansloos. In de bnet launcher dus kiezen voor de 32-bit client, die is DX9.
Erg leuk spelen en stukken sterker dan verwacht. Op de g.rift 84, had ik een monk met 9 augmented items, en nagenoeg alles ancient. Mijn crusader doet echter een g.rift 83 in 11 minuten, zonder augments.. en zonder een ancient wapen. Ben dus erg benieuwd hoe ver ik met de crus kan gaan als ik deze augment en een ancient wapen erbij krijg.
Echter begint m'n d3 'fuel' op te raken, dus eens zien hoe lang het nog duurt.
Heb 2 DH's (marauder en UE Grenade / multishot) en een Crusader (bomba en hammerdin) op Hardcore en met alle specs zit ik rond de GR 60-62. Hoger lukt gewoon niet dan procced me passive veel te vaak imo.
Ik weet gewoon niet echt wat ik nog kan doen om hoger te komen. Ik wil echt gewoon doorgaan voor in ieder geval de extra stash tab want kom elk seizoen bank space te kort XD
Enige dat ik kan bedenken om hoger te komen is LoN Lashingtailkick monk maken
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 23-01-2017 10:17 ]
Speel zelf softcore maar LoN bomb zou meer dan zat toughness moeten hebben om 70 te doen zonder problemen met survival.Ricmaniac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:59:
Ik heb een beetje een dak geraakt naar mijn idee.
Heb 2 DH's (marauder en UE Grenade / multishot) en een Crusader (bomba en hammerdin) op Hardcore en met alle specs zit ik rond de GR 60-62. Hoger lukt gewoon niet dan procced me passive veel te vaak imo.
Ik weet gewoon niet echt wat ik nog kan doen om hoger te komen. Ik wil echt gewoon doorgaan voor in ieder geval de extra stash tab want kom elk seizoen bank space te kort XD
Enige dat ik kan bedenken om hoger te komen is LoN Lashingtailkick monk makendie shit is OP AF
Heb zelf de LoN lashing tailkick monk (900m toughness met 35k life per hit) maar op 70 vind ik deze niet ideaal.Ricmaniac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:59:
Ik heb een beetje een dak geraakt naar mijn idee.
Enige dat ik kan bedenken om hoger te komen is LoN Lashingtailkick monk makendie shit is OP AF
Een hammerdin heeft het op 70 erg makkelijk, je hebt namelijk akkarat constant up (dmv de obsidian ring + hammer spam) waardoor je 2 procs hebt. Als akarat procced, dan heb je indestructible nog steeds, en op g.rift 70 zie ik deze echt nooit afgaan.
Zorg voor voldoende life per hit (rol dit desnoods op je wapen) en je health zal heel snel herstellen (dankzij de hoge attackspeed van je hammers).
Daarnaast heb je genoeg kill speed om desnoods in town je proc af te wachten als je indestructible toch afgaat.
[EDIT]
Kijkende naar je hammerdin kan ik een paar suggesties doen, die voor mij beter uitpakten.
Law of Valor - Critical omzetten naar Unstoppable Force, hierdoor kan je veel meer hammers spammen, waardoor je cooldowns sneller opgelost zijn en waardoor je akarat en iron skin 100 % up kan houden
Provoke - Too scared to run naar Cleanse, cleanse geeft je extra life per hit per monster geraakt door je provoke, in dikke packs kan dit je zo 20-25k life per hit opleveren, simpelweg provoke -> 3-4 hammers gooien en Falling sword doen en je health gaat van 10 % naar 100 % in enkele secondes.
Falling sword - Rapid descent naar Flurry, flurry heeft een crowd control ability, monsters blijven in de 'draaiende zwaarden' hangen, waardoor ze je geen damage kunnen doen, Rapid descent is beter voor cooldowns, maar ik heb gemerkt dat als ik daar mee speel dat ik toch best wel veel meer damage ontvang. Flurry is dus een veiligere optie.
[ Voor 26% gewijzigd door Sabrac op 23-01-2017 10:41 ]
Ja maar dat is dus ook een ding. Heb het gevoel dat dat heel erg tegenvalt bij mij. het moment dat CoE holy damage geeft blaas ik er door heen maar in de andere elementen valt het erg mee.Sabrac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:36:
[...]
Daarnaast heb je genoeg kill speed om desnoods in town je proc af te wachten als je indestructible toch afgaat.
Kan je anders is kijken naar me character? Kritiek is welkom.
Zie post hierboven, daarnaast speel ik zelf niet met CoE maar met Unity (extra survival) en heb t/m 83 zonder ancient wapen dus geen enkele damage problemen.Ricmaniac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:41:
[...]
Ja maar dat is dus ook een ding. Heb het gevoel dat dat heel erg tegenvalt bij mij. het moment dat CoE holy damage geeft blaas ik er door heen maar in de andere elementen valt het erg mee.
Kan je anders is kijken naar me character? Kritiek is welkom.
Thanks zal dat vanavond eens proberenSabrac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:42:
[...]
Zie post hierboven, daarnaast speel ik zelf niet met CoE maar met Unity (extra survival) en heb t/m 83 zonder ancient wapen dus geen enkele damage problemen.
De nieuwe Crusader expert is gearriveerdSabrac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:42:
[...]
Zie post hierboven, daarnaast speel ik zelf niet met CoE maar met Unity (extra survival) en heb t/m 83 zonder ancient wapen dus geen enkele damage problemen.
Wanneer ik vanavond thuis kom ga ik direct een hammerdin bouwen. Ben die Thorns build wel zat... ik kom niet verder dan grift 30 nu. Op T7 dropt er gewoon te weinig en wanneer er wat dropt is het de zoveelste Emperian Messanger. Gelukkig al wel wat hammerdin gear gescoored dus ik ga er gewoon mee beginnen. Hopelijk kom ik wat verder dan T7.Sabrac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:36:
[...]
Een hammerdin heeft het op 70 erg makkelijk....... [knip verhaaltje]
Zolang de de faithful memory in de cube hebt, 6 pieces light, johanna's argument en guard of johanna + de sacred harness belt, dan zou je al rond de 70 aan moeten kunnen. De bracers maken het voornamelijk makkelijk op de guardian met je wrath, maar hier zou je zonder kunnen. Travelers pledge / compass is zeker aan te raden, en een unity met een goede templar follower.FloydRaalte schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:59:
[...]
Wanneer ik vanavond thuis kom ga ik direct een hammerdin bouwen. Ben die Thorns build wel zat... ik kom niet verder dan grift 30 nu. Op T7 dropt er gewoon te weinig en wanneer er wat dropt is het de zoveelste Emperian Messanger. Gelukkig al wel wat hammerdin gear gescoored dus ik ga er gewoon mee beginnen. Hopelijk kom ik wat verder dan T7.
Mocht je echter wat gear missen, gooi maar een whisper, kan altijd wat loot delen, zo ben ik immers ook aan mijn hammer begin setje gekomen.
Ik heb alles wat je opnoemt in mijn stash behalve Guard of Johanna, Zodiac ring en de bracers. Uiteraard zijn de items die ik heb niet de beste en moet ik ze sowieso nog rerollen. Ook heb ik 2 setjes van Travelers P&C liggen maar krijg ik op beide sets nog geen sock gerolled. Gems gebrek.Sabrac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:20:
[...]
Zolang de de faithful memory in de cube hebt, 6 pieces light, johanna's argument en guard of johanna + de sacred harness belt, dan zou je al rond de 70 aan moeten kunnen. De bracers maken het voornamelijk makkelijk op de guardian met je wrath, maar hier zou je zonder kunnen. Travelers pledge / compass is zeker aan te raden, en een unity met een goede templar follower.
Mocht je echter wat gear missen, gooi maar een whisper, kan altijd wat loot delen, zo ben ik immers ook aan mijn hammer begin setje gekomen.

Ik van sowieso van plan om een Hammerdin te maken (D2 nostalgie!) maar ik las overal dat de Provoker set je makkelijk tot 50+ kon brengen zonder al te veel moeite. Nou dat was een koude kermis.
Ik dacht trouwens deze build te volgen. Ik zie i.p.v. jouw genoemde Unity een CoE ring. Maakt dat veel uit?
[ Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 23-01-2017 15:26 ]
Ik kan me van een paar seasons geleden herinneren dat het verkrijgen van de volledige Invoker set me meteen naar T10 bracht. Dan is GR50 met een paar extra items niet heel ver weg meer. Zo gek is die bewering dus niet. Klinkt alsof je gewoon pech hebt met gear vinden.FloydRaalte schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:17:
[...]
Ik van sowieso van plan om een Hammerdin te maken (D2 nostalgie!) maar ik las overal dat de Provoker set je makkelijk tot 50+ kon brengen zonder al te veel moeite. Nou dat was een koude kermis.
Ja, maar ook niet bepaald tanky en daarnaast short-ranged. Lijkt me niet de beste combo voor HC...Ricmaniac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:59:
<snip>
Ik ben zelf gisteren begonnen met een LoN Grenade Strafe build. Met Shadow de 65 net aan cleared (wel een hele slechte rift) en wat hoger kan nog wel. Nog maar 9k Dex, dus met ancient armor (nu pas 1 piece) moet de 70 wel haalbaar zijn.
Waarom ik toch maar aan de slag gegaan ben met LoN Strafe is dat de trash clear snelheid niet hoog genoeg is; de damage is wat vertraagd (pas de 5e Hellcat bounce) en daardoor is het te langzaam voor de T12-13 rifts binnen x minuten. In greater pushing maakt het niet uit, je 1-shot toch niet meer en voor density clearing maakt de paar seconde delay tot de relevante damage niet uit. Met de Shadow heb ik ook de T13 boss kills voor de Journey al zonder problemen afgetikt, dus speed-rifts is nu het voornaamste doel. LoN Strafe is daarvoor wel geschikt en ook bounties kunnen veel sneller...en die zal ik serieus moeten gaan doen voor de rerolls, want ik heb pas 4 ancient pieces (waaronder 0 weapons). Het feit dat ik daarmee al wel high-speed door T7 kan geeft wel aan dat de potentie hoog is. Een T7 ging al in minder dan 4 minuten en de 3 minuten was dichtbij. Dat was nog met lvl 0 gems en dus zonder Wreath speed boost...
Voor de extra stash tab moet ik nu alleen nog of de gold streak van 50M, of TX < 2 min. Met betrekking tot die tweede, weet iemand of daar een build voor is voor WD's (arachyr + chicken is niet snel genoeg volgens mij)..
Of zit hier niks anders op dan UE DH's uit gaan nodigen in de party??
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
CoE wil zeker wel ipv unity, t/m 65 zal je hiermee weinig negatieve effecten merken, maar daarna wil je toch echt wel een unity voor de tankiness (of je moet alles ancient hebben + augments). Daarnaast heeft de hammerdin het voordeel dat lang niet alle runes verplicht zijn, en je dus aan kan passen wat je zelf prettig vind spelen.FloydRaalte schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:17:
[...]
Ik heb alles wat je opnoemt in mijn stash behalve Guard of Johanna, Zodiac ring en de bracers. Uiteraard zijn de items die ik heb niet de beste en moet ik ze sowieso nog rerollen. Ook heb ik 2 setjes van Travelers P&C liggen maar krijg ik op beide sets nog geen sock gerolled. Gems gebrek.
Ik dacht trouwens deze build te volgen. Ik zie i.p.v. jouw genoemde Unity een CoE ring. Maakt dat veel uit?
Zo zie ik die guide bijvoorbeeld met Flash op Iron Skin spelen, goede rune als je in een groep vastzitten niet prettig vind, maar over het algemeen merk ik dat de hammers de monsters die dicht bij je staan zo snel afmaken, dat je nooit echt vast zit. Daarnaast met de Obsidian ring + genoeg hammers, komt je falling sword snel van cooldown en kan je ook uit groepen komen. Ieder zo z'n voorkeur speelstyle, hetgeen wat mij het beste beviel heb ik hierboven al beschreven.
Ik zou zeggen, probeer het, experimenteer desnoods en zie wat je zelf het beste bevalt.
Ah ja ik zie nu de verschillen met jouw skills. Ga ik vanavond eens op mijn gemakkie proberen!Sabrac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:01:
[...]
CoE wil zeker wel ipv unity, t/m 65 zal je hiermee weinig negatieve effecten merken, maar daarna wil je toch echt wel een unity voor de tankiness (of je moet alles ancient hebben + augments). Daarnaast heeft de hammerdin het voordeel dat lang niet alle runes verplicht zijn, en je dus aan kan passen wat je zelf prettig vind spelen.
Zo zie ik die guide bijvoorbeeld met Flash op Iron Skin spelen, goede rune als je in een groep vastzitten niet prettig vind, maar over het algemeen merk ik dat de hammers de monsters die dicht bij je staan zo snel afmaken, dat je nooit echt vast zit. Daarnaast met de Obsidian ring + genoeg hammers, komt je falling sword snel van cooldown en kan je ook uit groepen komen. Ieder zo z'n voorkeur speelstyle, hetgeen wat mij het beste beviel heb ik hierboven al beschreven.
Ik zou zeggen, probeer het, experimenteer desnoods en zie wat je zelf het beste bevalt.

Eerste 85 poging met m'n crusader (nog steeds geen ancient wapen / augment). Kan niet klagen
Met een seasonal char alle acts uitgespeelt, maar de story begint nu weer opnieuw, kheb geen mogelijkheid naar adventure mode te gaan? Heb niet zo'n zin om nu weer de story te doen om de overige achiefs voor seasonal te doen, lijkt me een stuk sneller te doen in adventure mode. Iemand een idee hoe ik kan switchen?
Edit:
Oh f*ck, nvm... found the big ass button...

[ Voor 8% gewijzigd door Tyoi op 23-01-2017 20:36 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Zelf het idee om zoiets in elkaar te klikken en te proberen.
Genoeg pulls, wat damage buffs en damage reduction.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Volgens mij was het enkele patches geleden juist verhoogd. Er droppen meer als je op hogere Torment levels gaat spelen. Pin me er niet op vast, maar volgens mij is het 100% kans op 2 uit een elite op T10 en daarna kans op 3. Zoiets.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:06:
Ik heb ongeveer 3 seizoenen over geslagen om het toch leuk te houden (en ook door de mislukte No man;s Sky) Maar een ding valt me op, het aantal death breaths die vallen, is dat een beetje gedaald? vroeger had ik er honderden, en nu net paragon lvl100 en ik heb er maar 100 oid.
Igg speelt het weer heerlijk weg. En wat ik met die cultist pages moet. Dat ga ik googlen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
http://d3resource.com/difficulties.png
Gamertag: FinrazielNL
T11 is 90% kans op 2 db, t12 en 13 geven een kans op een derde.Deadsmell schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:22:
[...]
Volgens mij was het enkele patches geleden juist verhoogd. Er droppen meer als je op hogere Torment levels gaat spelen. Pin me er niet op vast, maar volgens mij is het 100% kans op 2 uit een elite op T10 en daarna kans op 3. Zoiets.
Nice! Weet niet of ik dat ooit ga halenSabrac schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:03:
[afbeelding]
Eerste 85 poging met m'n crusader (nog steeds geen ancient wapen / augment). Kan niet klagen

Gelukkig kwam ik nog 2 vaults tegen dus is mijn gem en gold voorraadje is ook weer aangevuld. Daarmee heb ik op de compass rose en the travelers pledge een sock kunnen rollen.
Ik dacht dat ik de Light set compleet had maar helaas mis ik nog een torso en feet. Dus hoe dan ook moet ik eerst door met mijn huidige Invoker (grift 33 nu) deze set bij elkaar sparen via Kadala. Zonder de complete light set lijkt me de build onspeelbaar.
Vervolgens mis ik nog wat items zoals Obsidian ring, Guard of Johanna, CoE of Justice lantern en Gabriel's Vambraces. Even doorsparen dus!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Temp heeft hem gemaakt, zeer fijn voor het groeperen zoals de monk of het weghalen van elite affixes.schaapiej schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:04:
Iemand al eens een support Wiz gespeeld voor speedgrifts?
Wel lachen, zo'n gold setup. Doorgaans meer dan 1B Toughness, de 14B ook nog wel gezien. Daarnaast in die paar uurtjes 700M gold binnengehaald. Meerdere keren 20M+ gold streaks, de hoogste 26.3M...als dat al langs komt op T7 bij gewoon zo snel mogelijk door bounties heen gaan, moet de Avarice ook wel ergens lukken als ik een paar torments omhoog kan (maar goed, iets met ancient weapons dus).
schaapiej schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:04:
Iemand al eens een support Wiz gespeeld voor speedgrifts?
Zoals 4th net al aangeeft heb ik er zelf 1 tot nu toch gaat erg goed tot GR 80-85 kan nog wat hoger.4th schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:03:
[...]
Temp heeft hem gemaakt, zeer fijn voor het groeperen zoals de monk of het weghalen van elite affixes.
Mij build zie hier https://eu.battle.net/d3/...mp2264-2386/hero/31754503 dit is de speed run setup als je hogere Grifts doet Leoric's Crown in de cube in plaats van nemesis.
Mijn vraag voor jouw setup waarom Delsere als je geen slow time gaat gebruiken ? Dan mis je een hele hoop Toughness voor jouw en je team?
Mocht je de speel stijl willen zien kan ik best een video er van maken als je wil
[ Voor 4% gewijzigd door Temp2264 op 24-01-2017 10:48 ]
Thanks! Zodra ik wat gear bij elkaar heb geharkt ga ik het proberen.Temp2264 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:45:
Zoals 4th net al aangeeft heb ik er zelf 1 tot nu toch gaat erg goed tot GR 80-85 kan nog wat hoger.
Mij build zie hier https://eu.battle.net/d3/...mp2264-2386/hero/31754503 dit is de speed run setup als je hogere Grifts doet Leoric's Crown in de cube in plaats van nemesis.
Mocht je de speel stijl willen zien kan ik best een video er van maken als je wil
Een video is natuurlijk altijd goed, heb namelijk wel een idee hoe te spelen maar of dat de goede manier is weet ik niet..
Het was nog vroeg vanochtend!Mijn vraag voor jouw setup waarom Delsere als je geen slow time gaat gebruiken ? Dan mis je een hele hoop Toughness voor jouw en je team?
Heb ook niet aan de primus gedacht zie ik..
Na deze de 81 nog eens geprobeerd en binnen in 11 minuten (wel met prettige density) Onvoorstelbaar hoe een beetje vissen meer als 5 min. tijdwinst oplevert...
Geen idee of het opgelost had moeten zijn maar dat is het in ieder geval absoluut niet!Apsie schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:39:
Gisteren eens voorzichtig begonnen met m'n UE grenade aan een 81, helaas ging de eerste volledig de mist in door het gebrek aan monsters. Ik was in de veronderstelling dat dit met de laatste patch was opgelost?
Na deze de 81 nog eens geprobeerd en binnen in 11 minuten (wel met prettige density) Onvoorstelbaar hoe een beetje vissen meer als 5 min. tijdwinst oplevert...
Ik erger me soms dood aan de mob density. Vaak hele stukken niets en soms belachelijk veel, wat wel weer leuk is. Ook de Elite density is soms vreemd. Ik heb wel eens een map / dungeon gehad zonder Elites. Ik zeg niet dat er überhaupt geen Elites waren maar in ieder geval niet op het pad wat ik genomen heb.
Het rare is dat dit ook vaak samengaat met Shrines. Heb je eindelijke een Conduit Shire, geen mobs! En dan maar rennen als een gek. En dan ja hoor, Murphy's law, het einde van de dungeon en je Conduit timer is al 75% verlopen. Nog snel ff wat mobs meepakken in de volgende dungeon maar eigenlijk is het de moeite niet meer.
Ik had graag gezien dat dit wat minder RGN was. Voor mob density is dat misschien wat lastig. Maar dan in ieder geval exceptions op bepaalde situaties. B.v. geen Conduit Shrines in proximity of Dungeon exits.
Heh, ik dacht dat ik gek werd maar ik heb precies hetzelfde gehad: map zonder elites, maar ook een keer een map waar 4 elites dicht bij elkaar stonden, super irritant...FloydRaalte schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:07:
[...]
Geen idee of het opgelost had moeten zijn maar dat is het in ieder geval absoluut niet!
Ik erger me soms dood aan de mob density. Vaak hele stukken niets en soms belachelijk veel, wat wel weer leuk is. Ook de Elite density is soms vreemd. Ik heb wel eens een map / dungeon gehad zonder Elites. Ik zeg niet dat er überhaupt geen Elites waren maar in ieder geval niet op het pad wat ik genomen heb.
Het rare is dat dit ook vaak samengaat met Shrines. Heb je eindelijke een Conduit Shire, geen mobs! En dan maar rennen als een gek. En dan ja hoor, Murphy's law, het einde van de dungeon en je Conduit timer is al 75% verlopen. Nog snel ff wat mobs meepakken in de volgende dungeon maar eigenlijk is het de moeite niet meer.
Ik had graag gezien dat dit wat minder RGN was. Voor mob density is dat misschien wat lastig. Maar dan in ieder geval exceptions op bepaalde situaties. B.v. geen Conduit Shrines in proximity of Dungeon exits.
En dan geen Power of Conduit te bekennen...herkenbaar hoor.Apsie schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:10:
[...]
Heh, ik dacht dat ik gek werd maar ik heb precies hetzelfde gehad: map zonder elites, maar ook een keer een map waar 4 elites dicht bij elkaar stonden, super irritant...
Er is weer een slag gemaakt om de extremen wat minder extreem te maken, maar ik denk niet dat het ooit voorspelbaar en constant gaan worden...dat gaat ook in tegen het idee dat Bliz met greaters heeft. Maar goed, vergelijk het eens met normale rifts en bedenk dan dat greaters vroeger ook zo waren.
Waar ze wat mij betreft eerst iets aan mogen doen is maps met loops. Als je aan het pushen bent en je pakt de verkeerde afslag bij een looping map, is het gewoon direct fail wegens no-progress back-tracking. Onnodig frustrerend.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Voor adventure mode kiezen ipv story mode bij het aanmaken van de gameg0tanks schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:41:
Is het mogelijk om aan het Darkening of Tristam event mee te doen als je nog niet alle acts hebt voltooid?
Ah je hebt dus Reaper of Souls nodig (heb ik niet) om het te spelen. Dat was me niet helemaal duidelijk.4th schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:42:
[...]
Voor adventure mode kiezen ipv story mode bij het aanmaken van de game
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat is sowieso een nuttige uitbreiding om aan te schaffen, want zonder mis je 80% van het spel.g0tanks schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:45:
[...]
Ah je hebt dus Reaper of Souls nodig (heb ik niet) om het te spelen. Dat was me niet helemaal duidelijk.
Yep en hij is zeer aan te raden voor continued gameplayg0tanks schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:45:
[...]
Ah je hebt dus Reaper of Souls nodig (heb ik niet) om het te spelen. Dat was me niet helemaal duidelijk.
----
Gisteren besloten mijn opgespaarde puzzle rings maar eens allemaal te gebruiken..party bij elkaar, en 2 uur later waren er totaal 30 puzzle rings gedaan. Heb in ieder geval de komende tijd geen geld gebrek. (van 800m naar 6800m).
Daarnaast eindelijk m'n ancient wapen (wel met de slechts mogelijke rolls, maar het is er 1). Dus eens kijken hoe ver ik nu kom met de hammerdin
Nope, UESabrac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:40:
Lekker apsie, met de marauder grenade build?
----
Gisteren besloten mijn opgespaarde puzzle rings maar eens allemaal te gebruiken..party bij elkaar, en 2 uur later waren er totaal 30 puzzle rings gedaan. Heb in ieder geval de komende tijd geen geld gebrek. (van 800m naar 6800m).
Daarnaast eindelijk m'n ancient wapen (wel met de slechts mogelijke rolls, maar het is er 1). Dus eens kijken hoe ver ik nu kom met de hammerdin
Heb met de Hammerdin de 80 gehaald, daarna vond ik het welletjes: het is zo'n gedoe om je toughness hoog te houden.... Was meer daarmee bezig dan lekker vrijuit spelen...
Bij deze het filmpjeschaapiej schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:20:
[...]
Thanks! Zodra ik wat gear bij elkaar heb geharkt ga ik het proberen.
Een video is natuurlijk altijd goed, heb namelijk wel een idee hoe te spelen maar of dat de goede manier is weet ik niet..
[...]
Het was nog vroeg vanochtend!Slow time moet er inderdaad in voor de 4pc bonus.
Heb ook niet aan de primus gedacht zie ik..
Grotesque zijn het meest gevaarlijk voor je zoals je ziet in de eerst 1 min
Als je vragen heb laat het weten
Nagenoeg geen problemen met de toughness (ook al haal ik maar 120m toughness als piek) van m'n crusader, ik krijg aardig veel hits, maar ik heal ook ontzettend snel alles weer terug. Vind de hammerdin echt heel relaxed spelen, groepjes maken, erin springen en gaan met de banaan.Apsie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:51:
[...]
Nope, UE
Heb met de Hammerdin de 80 gehaald, daarna vond ik het welletjes: het is zo'n gedoe om je toughness hoog te houden.... Was meer daarmee bezig dan lekker vrijuit spelen...
T.o.v. de generator monk (700m toughness) die ik daarvoor speelde haalt het hogere greater rifts, met minder gear en minder moeite (aan mijn kant).
Ga deze week beginnen met augmenten en dan kijken of greater rift 90 erin zit
[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 25-01-2017 08:23 ]
De snelle healing heb ik uiteraard ook, is min of meer een voorwaarde voor deze build...Sabrac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:17:
[...]
Nagenoeg geen problemen met de toughness (ook al haal ik maar 120m toughness als piek) van m'n crusader, ik krijg aardig veel hits, maar ik heal ook ontzettend snel alles weer terug. Vind de hammerdin echt heel relaxed spelen, groepjes maken, erin springen en gaan met de banaan.
T.o.v. de generator monk (700m toughness) die ik daarvoor speelde haalt het hogere greater rifts, met minder gear en minder moeite (aan mijn kant).
Ga deze week beginnen met augmenten en dan kijken of greater rift 90 erin zit
Ik heb ook geprobeerd om de journey hiermee af te maken maar ik kon met geen mogelijkheid de King afmaken op 15 sec(?) Daarom ben ik naar UE gegaan en daarna UE Grenade, King & T13 binnen 4 min. was een makkie...
Ik heb de eerste paar seasons DH op hardcore gespeeld. Hardcore is tof door de 'close-call' momenten
DH is, in mijn optiek, veel harder werken dan de overige classes. Met name de glass-canon classes (DH, WD, WIZ) vind ik het rendement van de DH slecht.
Ik speel nu een Helltooth WD met pets. Lekker een beetje rondlopen en de pets het werk laten doen. Het is dan vooral crowd management.
Ik ben wel nog opzoek naar een tweede class, voor wat afwisseling, maar ik weet niet echt wat. Monk vind ik een leuke class, daar krijg ik RSI klachten van
Na 4 jaar WD wilde ik dit seizoen maar eens wat anders: DH en CrusAbom schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:32:
Geen WD's in the house?
Ik heb de eerste paar seasons DH op hardcore gespeeld. Hardcore is tof door de 'close-call' momentenWat ik jammer vind aan HC is dat je eigenlijk altijd net onder je maximum moet spelen om te overleven.
DH is, in mijn optiek, veel harder werken dan de overige classes. Met name de glass-canon classes (DH, WD, WIZ) vind ik het rendement van de DH slecht.
DH UE Grenade is nu niet zo Glass Cannon meer hoor, zou een prima build voor HC zijn
Zeker wel!Abom schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:32:
Geen WD's in the house?
Ik heb de eerste paar seasons DH op hardcore gespeeld. Hardcore is tof door de 'close-call' momentenWat ik jammer vind aan HC is dat je eigenlijk altijd net onder je maximum moet spelen om te overleven.
Ik speel nu een Helltooth WD met pets. Lekker een beetje rondlopen en de pets het werk laten doen. Het is dan vooral crowd management.
Ik ben wel nog opzoek naar een tweede class, voor wat afwisseling, maar ik weet niet echt wat. Monk vind ik een leuke class, daar krijg ik RSI klachten van
Speel nu Arachyr-firebats. Gear is niet optimaal, maar 70+ is wel te halen al.
Echter, ik heb CONTINU last van lag als ik de WD speel. Op andere characters niet. Heb het idee (want eerder gehoord) dat dit met Pain Enhancer gem te maken heeft. Had ooit vernomen dat die op hogere ranks van de gem qua interne dot lag veroorzaakt. Iemand anders last van?
Ik ben nu gewoon een Crus aan het gearen om maar lagvrij hogere Grifts te kunnen doen.
[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 25-01-2017 10:14 ]
Ik gebruik geen pain enhancer, maar ik heb geen lag. De gem lijkt me wel interessant voor pets, aangezien hun dmg wordt beinvloed door attack speed...eens gaan testenUTADDICT schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:14:
[...]
Echter, ik heb CONTINU last van lag als ik de WD speel. Op andere characters niet. Heb het idee (want eerder gehoord) dat dit met Pain Enhancer gem te maken heeft. Had ooit vernomen dat die op hogere ranks van de gem qua interne dot lag veroorzaakt. Iemand anders last van?
Ik speel momenteel Helltooth met Garg en totaal geen last van lag. Ben tot en met GR68 gekomen. Tot nu toe enkel solo gespeeld, dus misschien ligt het daaraan. Pain Enhancer is een bekend verhaal uit het verleden. Geen idee of dat nu nog speelt.UTADDICT schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:14:
[...]
Zeker wel!
Speel nu Arachyr-firebats. Gear is niet optimaal, maar 70+ is wel te halen al.
Ik ben nu gewoon een Crus aan het gearen om maar lagvrij hogere Grifts te kunnen doen.
Ik wil ook graag Firebats spelen, maar ik heb de Arachyr pieces weg gemikt, omdat ik dacht dat Helltooth Firebats dé build was. Maar ik zie tot mijn verrassing Arachyr opduiken in de leaderboards. Weer iets te doen. Baal er alleen van dat ik nog geen enkele Sacred Harvester geloot heb!
Ik speel ook Helltooth+Garg op dit moment. De gems die ik gebruik zijn pets+cold+acid (ik weet de namen nietDeadsmell schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:50:
[...]
Ik speel momenteel Helltooth met Garg en totaal geen last van lag. Ben tot en met GR68 gekomen. Tot nu toe enkel solo gespeeld, dus misschien ligt het daaraan. Pain Enhancer is een bekend verhaal uit het verleden. Geen idee of dat nu nog speelt.
Ik wil ook graag Firebats spelen, maar ik heb de Arachyr pieces weg gemikt, omdat ik dacht dat Helltooth Firebats dé build was. Maar ik zie tot mijn verrassing Arachyr opduiken in de leaderboards. Weer iets te doen. Baal er alleen van dat ik nog geen enkele Sacred Harvester geloot heb!Dus, bij dezen mijn klacht hier op het forum, dan is 'ie morgen een gegarandeerde drop.
En hetzelfde geldt voor T&T, dus doe die ook meteen maar even, RNGesus!
Ik heb een imba ancient T&T, maar ik wil er een hebben voor in mn cube (luxe probleem), maar ik heb ook nog geen enkele Sacred Harvester gevonden
Ik gebruik Bane of the Trapped, Bane of the Stricken en Enforcer. Zie mijn WD. Als ik de missende items heb passeer ik de 70 met gemak, verwacht ik. En dan zal de journey ook wel snel voltooid zijn. Alleen nog wat hulp nodig voor de speed rifts en dan de set dungeons en conquests.Abom schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Ik speel ook Helltooth+Garg op dit moment. De gems die ik gebruik zijn pets+cold+acid (ik weet de namen niet). Welke gems gebruik jij?
Ik heb een imba ancient T&T, maar ik wil er een hebben voor in mn cube (luxe probleem), maar ik heb ook nog geen enkele Sacred Harvester gevonden
O helemaal mee eens, de build heeft te weinig ''burst'' om dat te halen, single target is deze absoluut niet geweldig. Daar is m'n generator monk inderdaad geweldig in.Apsie schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:31:
[...]
De snelle healing heb ik uiteraard ook, is min of meer een voorwaarde voor deze build...
Ik heb ook geprobeerd om de journey hiermee af te maken maar ik kon met geen mogelijkheid de King afmaken op 15 sec(?) Daarom ben ik naar UE gegaan en daarna UE Grenade, King & T13 binnen 4 min. was een makkie...
Ik weet niet meer precies of ik 76 / 77 nog gedaan heb, ik hou niet zo van greaters 70+. Maar set is verder gebuffed sinds vorig season, dus 75+ zou makkelijk moeten kunnen met die load-out.
Overigens was Firebats Arachyr toen al de sterkere Firebats build...iedereen was toen alleen aan het blindstaren op HT-garg. Toen kwam late-season de top 4-player voorbij met Firebats Arachyr en ging iedereen respeccen.
Pain Enhancer lag is zover ik weet nooit opgelost. Die zou ik voor solo Firebats ook nooit gebruiken; de IAS draint te hard. Taeguk / Trapped / Invigorating (CC immune) of Stricken wat mij betreft.
Goeie, ik ga taeguk wel levelen en die gebruiken. Is klote want Pain Enhancer is echt een huge DPS boost, al is het alleen om de IAS boost. Maargoed, niet te spelen. Ik geloof trouwens dat de lage VEEL minder is als je hem op lvl 25 houdt, maar dat moet ik nog testen.Zarhrezz schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:29:
Mijn NS Firebats Arachyr heeft 2 seasons terug Guardian gedaan. Door gem keuzes kan die simpel 70+ face-tanken. Alleen multiple Molten explosions en Arcane spawn points vermijden. De rest van de inkomende damage is niet relevant.
Ik weet niet meer precies of ik 76 / 77 nog gedaan heb, ik hou niet zo van greaters 70+. Maar set is verder gebuffed sinds vorig season, dus 75+ zou makkelijk moeten kunnen met die load-out.
Overigens was Firebats Arachyr toen al de sterkere Firebats build...iedereen was toen alleen aan het blindstaren op HT-garg. Toen kwam late-season de top 4-player voorbij met Firebats Arachyr en ging iedereen respeccen.
Pain Enhancer lag is zover ik weet nooit opgelost. Die zou ik voor solo Firebats ook nooit gebruiken; de IAS draint te hard. Taeguk / Trapped / Invigorating (CC immune) of Stricken wat mij betreft.
@iedereen die geen harvester heeft, ga ff yellows upgraden! Heb je hem zo.
[ Voor 7% gewijzigd door UTADDICT op 25-01-2017 11:37 ]
[Multi] Diablo IV