Die van mij ook....reinierkramer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:35:
Die van mij is er 😬😬😬
spoiler:
In Polen!
[ Voor 5% gewijzigd door Yao op 16-06-2016 12:38 ]
Die van mij ook....reinierkramer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:35:
Die van mij is er 😬😬😬
[ Voor 5% gewijzigd door Yao op 16-06-2016 12:38 ]
Verwijderd
Meen je niet? Wanneer heb je hem besteld en was dat met prio of niet?reinierkramer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:35:
Die van mij is er 😬😬😬
Verwijderd
Haha. LastigDanny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:36:
Huh! Het pakket is afgeleverd, maar er is niemand thuis. Echte buren hebben we niet dus hoe ze dat gedaan hebben??
Achter de kliko, in de dakgoot, tussen de bosjesDanny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:36:
Huh! Het pakket is afgeleverd, maar er is niemand thuis. Echte buren hebben we niet dus hoe ze dat gedaan hebben??
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik heb het toestel van OnePlus zelf gekregen, met priority shipping. Was al iets eerder aangemeld, maar is met de eerste batch mee gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:37:
[...]
Haha. LastigBen nu in een chat met OnePlus over mijn levering. kan je me vertellen of je prio zending had of niet en wanneer je hem hebt besteld?
Lijkt er op.. Handig. Priority pakket, handtekening vereist en zonder toestemming..,P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:37:
[...]
Achter de kliko, in de dakgoot, tussen de bosjes
Je had een paar pagina's terug je tracking code gepost. Die heb ik dus gebruikt om te kijken wat je adres is.Danny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:36:
Verwijderd
Whaha, dit had heel erg slim geweest ja.Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:41:
[...]
Je had een paar pagina's terug je tracking code gepost. Die heb ik dus gebruikt om te kijken wat je adres is.
Even voor het huis staan wachten en de telefoon in ontvangst genomen. Sorry, ik kon niet wachten!
Haha I like. Ik had de code zelf echter gefilterd.Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:41:
[...]
Je had een paar pagina's terug je tracking code gepost. Die heb ik dus gebruikt om te kijken wat je adres is.
Even voor het huis staan wachten en de telefoon in ontvangst genomen. Sorry, ik kon niet wachten!
relativerenVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:22:
Priority sending here en krijg het later dan normal shipment. Echt, ik ben woedend![]()
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
placed on 15 juni 2016 21:15:21 BST
estimated dispatch date Jun 23, 2016
Vooralsnog zijn dit de voorspellingen, maar gezien de reacties in dit topic heb ik goede hoop dat het wat sneller zal gaan.Delivery by Jun 30, 2016
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Verwijderd
Heb denk ik het zelfde als jij. Ook met prio besteld en heb ook nog niks binnengekregen van DHL oid. Met OP gechat en die zeggen nu tegen me (in tegenstelling tot vannacht, toen werd gezegd dat die vandaag of morgen binnenkomt) dat die nog verzonden moet worden vanuit China. Begrijp jij het nog? Ik nietgeenwindows schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
Net ff DHL gebeld.
Kunnen niks voor mij betekenen, pakket moet nog worden opgehaald, morgen in huis gaat hem niet worden...
Baal enorm van de €16,-![]()
naja, nadat de tracking zichtbaar is kan ik kijken wanneer ik vrij kan nemen voor ontvangst...
Afschrijven van je rekening duurt altijd ff met Paypal (da's mijn ervaring iig).ziconl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
Ik ben mee met de hype-train!:)
15 juni rond 13u besteld via site en met PayPal en priority. Geld is echter nog niet van mijn rekening afgeschreven. Gaat dit goed? Iemand vergelijkbaar besteld en verwachte levertijd? Thx alvast!
Verwijderd
Ik heb gisteren ook rond 12 uur besteld. Nog geen info over de telefoon jammer genoeg. Ik kan toch echt niet meer wachten tot 30 juniziconl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
Ik ben mee met de hype-train!:)
15 juni rond 13u besteld via site en met PayPal en priority. Geld is echter nog niet van mijn rekening afgeschreven. Gaat dit goed? Iemand vergelijkbaar besteld en verwachte levertijd? Thx alvast!
[ Voor 6% gewijzigd door Galukon op 16-06-2016 13:16 ]
Verwijderd
Ik had eergisteren om 21u01 besteld en ook nog geen info. De meeste mensen die al info hebben ze er die tijdens de VR launch hebben besteld denk ik .Galukon schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:15:
[...]
Ik heb gisteren ook rond 12 uur besteld. Nog geen info over de telefoon jammer genoeg. Ik kan toch echt niet meer wachten tot 30 juni
Alle checks wat gepost is ook gedaan maar nog niks bekend bij DHL
[ Voor 36% gewijzigd door jonathande2 op 16-06-2016 13:28 ]
Ik heb tijdens de launch besteld, met normale shipping. Volgens mij zitten al die toestellen in dezelfde vrachtwagen, die vanmorgen om 8:30 vertrokken is uit Poznan.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Ik had eergisteren om 21u01 besteld en ook nog geen info. De meeste mensen die al info hebben ze er die tijdens de VR launch hebben besteld denk ik .
Dat denk ik ook. Denk dat het voor ons pas volgende week wordt. Verwacht dat het wel eerder in me huis is dan 30 juniVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Ik had eergisteren om 21u01 besteld en ook nog geen info. De meeste mensen die al info hebben ze er die tijdens de VR launch hebben besteld denk ik .
[ Voor 8% gewijzigd door cops op 16-06-2016 14:09 ]
OP is sloom met update, mijne staat ook nog op pending shipment.cops schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:30:
Besteld dinsdag rond 21.10 uur, met priority shipping.
met order nummer #1500xxxxxx sending traceren op DHL
Thursday, June 16, 2016 Location Time Piece
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:44
order status bij oneplus.net nog steeds:
Available to ship
Jun 17, 2016
Delivery by
Jun 21
nog geen e mail ontvangen van oneplus ook geen sms van DHL mogen ontvangen
Verwijderd
De mijne staat op shipping voor morgen en delivery voor 23/06. Zal mss wel een dagje eerder zijn.Galukon schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:28:
[...]
Dat denk ik ook. Denk dat het voor ons pas volgende week wordt. Verwacht dat het wel eerder in me huis is dan 30 juni![]()
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 13:47 ]
Wanneer heb jij besteld?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:45:
[...]
De mijne staat op shipping voor morgen en delivery voor 23/06. Zal mss wel een dagje eerder zijn.
Nuja wahtever, ik heb wel andere dingen te doen dan te zitten wachten op DHL![]()
![]()
Blijft natuurlijk wel leuk als je weet dat er speeldgoed onderweg is naar je![]()
![]()
Verwijderd
Heb je hem dan om 19.00 besteld of om 21.00?douwepoel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:29:
Die van mij is zojuist binnengekomen! Dinsdagavond na de release besteld + priority shipping.
Waarschijnlijk is hij gewoon nog niet verzonden dan, die van mij is ook nog niet te traceren.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:01:
Als ik op elk formulier op de DHL website mijn ordernummer invul om te kunnen traceren krijg ik steeds te zien dat er niks bekend is. Doe ik wat fout?
Vrij direct na 19:00Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:58:
[...]
Heb je hem dan om 19.00 besteld of om 21.00?
Hoelaat heb je hem besteld? Ik heb hem namelijk om 22:30 (NL-tijd) besteld, zonder priority. Nog steeds geen bericht (Wat best logisch is)Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:01:
Als ik op elk formulier op de DHL website mijn ordernummer invul om te kunnen traceren krijg ik steeds te zien dat er niks bekend is. Doe ik wat fout?
begrijpen? nee, bestel en verzendingen lopen volgens mij dwars door elkaar heen, prio of niet, helaas...Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:06:
[...]
Heb denk ik het zelfde als jij. Ook met prio besteld en heb ook nog niks binnengekregen van DHL oid. Met OP gechat en die zeggen nu tegen me (in tegenstelling tot vannacht, toen werd gezegd dat die vandaag of morgen binnenkomt) dat die nog verzonden moet worden vanuit China. Begrijp jij het nog? Ik nietLater in de chat zei ze dat de mogelijkheid er is dat die morgen misschien toch nog wel binnenkomt maar ik er niet al te erg op moet rekenen. Weten ze wel wat ze aan het doen zijn daar of wat?
Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Oh jeeDanny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:14:
Blijkbaar had de bezorgen hem afgeleverd bij de "niet echt buren". Nu nog een 5 uur wachten tot ik thuis ben....
Stond die persoon toevallig voor je deur met de kinderen ofzoValandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:18:
[...]
Oh jee
Bij mij hebben ze serieus wel eens bij (letterlijk) niet echt buren bezorgd. Gewoon een paar straten verderop. Kan echt niet.
Verwijderd
Heb hem om 21.03 besteldlikemike2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:06:
[...]
Hoelaat heb je hem besteld? Ik heb hem namelijk om 22:30 (NL-tijd) besteld, zonder priority. Nog steeds geen bericht (Wat best logisch is)
Dat is inderdaad helemaal wel erg! Nou ja, ik woon hier een aantal maanden en gezien het een bedrijventerrein is, is het contact minimaal.Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:18:
[...]
Oh jee
Bij mij hebben ze serieus wel eens bij (letterlijk) niet echt buren bezorgd. Gewoon een paar straten verderop. Kan echt niet.
En wat zegt de DHL website?3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:32:
Ff gebeld met DHL (zullen wel gek worden van die ongeduldige tweakers) en heb een trackingnummer gekregen, pakket ligt nog in Polen en wordt als het goed is vandaag opgehaald en gaat via luchtvracht naar Nederland en deze zou morgen bezorgt gaan worden, ben benieuwt
(prio zending btw)
Donderdag, juni 16, 2016 Locatie Tijd Collo
[ Voor 28% gewijzigd door Predator1NL op 16-06-2016 14:49 ]
Same! Net verschoten naar " Zending is opgehaald"Predator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:43:
Die van mij is opgehaald bij sorteer centrum.
3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:46:
En dat is prio of standaard?
Ik zou uit gaan van DHL, dat is uiteindelijk de maatschappij die voor je deur staat met je nieuwe speelgoed.Joboy schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:51:
Heb ook sms ontvangen (ook prio), maar ik snap het niet helemaal meer.
Oneplus zegt de 21e, DHL morgen. Ik ben in de war
Ok, top! Dan maar even het leverdres veranderen, aangezien ik deze week op en ander adres ben dan het leveradresSuicyder schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:53:
[...]
Ik zou uit gaan van DHL, dat is uiteindelijk de maatschappij die voor je deur staat met je nieuwe speelgoed.
Daarnaast zijn de data op de website van OP volgens mij indicaties wanneer ze uiterlijk je bestelling geleverd willen hebben.
Verwijderd
en hoelaat had je hem dan besteld?3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:46:
En dat is prio of standaard?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Verwijderd
ik heb precies het zelfde. 21.03 besteld en nog helemaal niks verder van gehoord. Overigens ook met prio besteld. Beetje raar..3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:07:
[...]
21.05 maar als ik de reacties zo lees geloof ik niet dat de mijne vandaag verstuurd gaat worden
Verwijderd
Top. Doet het nu inderdaad wel. Staat dat de shipment informaton binnen is gekomen. Betekent nog niks zeker?Predator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:19:
Probeer deze site, zet de datum op de dag dat je hem hebt besteld en je ordernummer en dan zou je hem moeten zien
http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Als ik hem daar zoek vind ik niets op het ordernummer, op http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html met mijn Vrachtbriefnummer.Predator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:19:
Probeer deze site, zet de datum op de dag dat je hem hebt besteld en je ordernummer en dan zou je hem moeten zien
http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
dat stond bij mij van woensdag ochtend tot 2 uur in middag vandaag.. kans is dat morgen pas word verzonden.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:23:
[...]
Top. Doet het nu inderdaad wel. Staat dat de shipment informaton binnen is gekomen. Betekent nog niks zeker?
daar vond ik hem ook niet, gebruik mijn link3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:24:
[...]
Als ik hem daar zoek vind ik niets op het ordernummer, op http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html met mijn Vrachtbriefnummer.
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Een aantal hebben hem al en een aantal zijn al verstuurd en onderweg vanuit Polen. Dit terwijl op de Oneplus website staat dat hij op de 17e verstuurd wordt en de 24e thuis verwacht wordt.Sander64 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:30:
Ik heb hem Dinsdag om 18:16 besteld, heb vandaa.g een mailtje gekregen dat de order shipped is, maar kan nergens informatie ophalen met het ordernummer.... Maar ik maak uit de reacties op dat hij waarschijnlijk eerder komt dan 24 juni?
[ Voor 10% gewijzigd door ulTimaS op 16-06-2016 15:32 ]
Gaaf. Misschien is die van mij ook onderweg met de batch, aangezien ik hem zeer vroeg heb besteld via de loop app.ulTimaS schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:32:
[...]
Een aantal hebben hem al en een aantal zijn al verstuurd en onderweg vanuit Polen.
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Verwijderd
Waar kun je de verwachte levertijd terug vinden? Ik zie het nergens staan...geenwindows schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:02:
Yes! 14:38u bestelling opgehaald. verwachte levertijd: vrijdag 17 juni, voor het einde van de dag
toch weer een beetje hoop terug dat ik 'm alsnog dit weekend in mijn hand heb
Zie hierVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:35:
Waar kun je de verwachte levertijd terug vinden? Ik zie het nergens staan...
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Meestal schrijft paypal het later van je bankrekening af.Sander64 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:33:
[...]
Gaaf. Misschien is die van mij ook onderweg met de batch, aangezien ik hem zeer vroeg heb besteld via de loop app.
Overigens: Ik heb hem via Paypal betaald, gekoppeld aan mijn bankrekening, maar het geld is nog niet van de rekening af geschreven. Hoe gaat dit in z'n werk?
[ Voor 100% gewijzigd door Sander64 op 16-06-2016 16:21 ]
Verwijderd
Je bedoelt op de site van Oneplus zelf? Daar staat bij mij nog steeds
Voor een groot aantal van de mensen die hem nu al krijgen stond er ook levering komende week, dus wie weet.habermas schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:39:
pijnlijk om te lezen dat ik em een dagje later heb besteld en em pas over 2 weken kan verwachten
Zelfde batch als die van mij dus.Sander64 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:42:
Zie hier de informatie van mijn order:
(plaatje verwijderd voor zichtbare waybill)
[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 16-06-2016 17:56 ]
Ah zo. Ik dacht dat je de levertijden wilde weten van OnePlus zelf. Die staan namelijk in de topic-start.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:43:
Available to ship
Jun 17, 2016
Delivery by
Jun 24, 2016
Maar hij is dus sinds gistermiddag onderweg in Polen. Vroeger dusHad even de hoop dat er toch ergens op de DHL site een leverdatum staat
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Bij mij dus precies andersomPredator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:28:
[...]
daar vond ik hem ook niet, gebruik mijn link
Verwijder je waybill ff. Nu heeft blurren nog geen zinSander64 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:42:
Zie hier de informatie van mijn order:
http://puu.sh/xxxxx.png
[ Voor 17% gewijzigd door Neyluzz op 16-06-2016 15:49 ]
bij mij staat hetzelfde, hoe weet jij dat hij al onderweg is ?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Available to ship
Jun 17, 2016
Delivery by
Jun 24, 2016
Maar hij is dus sinds gistermiddag onderweg in Polen. Vroeger dusHad even de hoop dat er toch ergens op de DHL site een leverdatum staat
[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 16-06-2016 15:57 ]
Die kan je niet zien voor zover ik weetValandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:56:
Mijn tracking code doet het!
5 Departed Facility in POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 08:301 Piece
Hoe zie ik de ETA?
Alleen met priority shipment.Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:56:
Mijn tracking code doet het!
5 Departed Facility in POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 08:301 Piece
Hoe zie ik de ETA?
Verwijderd
Iedereen die em nu al heeft had met prio besteld volgens mij.Knamix schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:59:
Geen bevestigingsmail gekregen van Oneplus zelf, maar wel van PayPal zelf. Besteld met prio shipping rond 21:05
Ook hier geen DHL code en via de site van DHL ook geen orders gevonden
Volgens een medewerker van OP is er morgen misschien een update
Gaat nu toch wel een beetje knagen dat mensen die hem later hebben besteld zonder prio hem al in huis hebben
Mijne begint ook met #15 en ik heb ook standard. Dus ik denk het nietVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:02:
Ik zie hier order nummers passeren die beginnen met #15, de mijne begint met #90 (standard)
Of zit daar het verschil met prior en standard?
[ Voor 3% gewijzigd door Ad-Blokker op 16-06-2016 16:05 ]
Mijn mail was van vanmorgen 5:56Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:01:
Wat ik wel apart vind is dat mijn verzendingsmail pas vandaag binnen gekomen is. Maar ik exact dezelfde 'stats' heb als de rest. Namelijk;
[afbeelding]
Mijne begint met #15. Standard Shipment. 15 juni, rond 8:00 uur besteld. Nog geen DHL zichtbaarheid, maar ik heb dan ook nog geen shipment mail gehad met track&trace code. Had het geprobeerd met ordernummerVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:02:
Ik zie hier order nummers passeren die beginnen met #15, de mijne begint met #90 (standard)
Of zit daar het verschil met prior en standard?
[ Voor 20% gewijzigd door TomONeill op 16-06-2016 16:07 ]
In the window.
Verwijderd
windowsboot schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:03:
[...]
Mijne begint ook met #15 en ik heb ook standard. Dus ik denk het niet
ja hier ook
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq