Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-05 17:15

Yao

Die van mij ook....
spoiler:
In Polen!
:o

[ Voor 5% gewijzigd door Yao op 16-06-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je niet? Wanneer heb je hem besteld en was dat met prio of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Huh! Het pakket is afgeleverd, maar er is niemand thuis. Echte buren hebben we niet dus hoe ze dat gedaan hebben?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:36:
Huh! Het pakket is afgeleverd, maar er is niemand thuis. Echte buren hebben we niet dus hoe ze dat gedaan hebben?? :o
Haha. Lastig :p Ben nu in een chat met OnePlus over mijn levering. kan je me vertellen of je prio zending had of niet en wanneer je hem hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen een mail dat mijn OP3 al is verzonden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
Achter de kliko, in de dakgoot, tussen de bosjes _O-

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:47
Volgende batch wordt blijkbaar ook in Polen klaargemaakt inmiddels! Besteld rond 22.00 uur, met priority shipping.

Thursday, June 16, 2016 Location Time Piece
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:37:
[...]

Haha. Lastig :p Ben nu in een chat met OnePlus over mijn levering. kan je me vertellen of je prio zending had of niet en wanneer je hem hebt besteld?
Ik heb het toestel van OnePlus zelf gekregen, met priority shipping. Was al iets eerder aangemeld, maar is met de eerste batch mee gegaan.
P1nGu1n schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:37:
[...]

Achter de kliko, in de dakgoot, tussen de bosjes _O-
Lijkt er op.. Handig. Priority pakket, handtekening vereist en zonder toestemming.., :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 10:49
Je had een paar pagina's terug je tracking code gepost. Die heb ik dus gebruikt om te kijken wat je adres is.
Even voor het huis staan wachten en de telefoon in ontvangst genomen. Sorry, ik kon niet wachten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:41:
[...]

Je had een paar pagina's terug je tracking code gepost. Die heb ik dus gebruikt om te kijken wat je adres is.
Even voor het huis staan wachten en de telefoon in ontvangst genomen. Sorry, ik kon niet wachten! >:)
Whaha, dit had heel erg slim geweest ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Ik heb echt geluk gehad telefoon was bij de buren afgeleverd zou eigenlijk na 2 komen maar was er dus al heb gewoon tijdens de vr launce bestelt. Met prioriteit levering dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:41:
[...]

Haha I like. Ik had de code zelf echter gefilterd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:22:
Priority sending here en krijg het later dan normal shipment. Echt, ik ben woedend :( ;w
relativeren

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
placed on 15 juni 2016 21:15:21 BST
estimated dispatch date Jun 23, 2016
Delivery by Jun 30, 2016
Vooralsnog zijn dit de voorspellingen, maar gezien de reacties in dit topic heb ik goede hoop dat het wat sneller zal gaan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Net ff DHL gebeld.
Kunnen niks voor mij betekenen, pakket moet nog worden opgehaald, morgen in huis gaat hem niet worden...
Baal enorm van de €16,- :(

naja, nadat de tracking zichtbaar is kan ik kijken wanneer ik vrij kan nemen voor ontvangst...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 21:25
Ik ben mee met de hype-train!:)
15 juni rond 13u besteld via site en met PayPal en priority. Geld is echter nog niet van mijn rekening afgeschreven. Gaat dit goed? Iemand vergelijkbaar besteld en verwachte levertijd? Thx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geenwindows schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
Net ff DHL gebeld.
Kunnen niks voor mij betekenen, pakket moet nog worden opgehaald, morgen in huis gaat hem niet worden...
Baal enorm van de €16,- :(

naja, nadat de tracking zichtbaar is kan ik kijken wanneer ik vrij kan nemen voor ontvangst...
Heb denk ik het zelfde als jij. Ook met prio besteld en heb ook nog niks binnengekregen van DHL oid. Met OP gechat en die zeggen nu tegen me (in tegenstelling tot vannacht, toen werd gezegd dat die vandaag of morgen binnenkomt) dat die nog verzonden moet worden vanuit China. Begrijp jij het nog? Ik niet :p Later in de chat zei ze dat de mogelijkheid er is dat die morgen misschien toch nog wel binnenkomt maar ik er niet al te erg op moet rekenen. Weten ze wel wat ze aan het doen zijn daar of wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
ziconl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
15 juni rond 13u besteld via site en met PayPal en priority. Geld is echter nog niet van mijn rekening afgeschreven. Gaat dit goed? Iemand vergelijkbaar besteld en verwachte levertijd? Thx alvast!
Afschrijven van je rekening duurt altijd ff met Paypal (da's mijn ervaring iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag rond 19.00 uur besteld, pakje is volgens DHL vanmorgen vertrokken vanuit Poznan in Polen. Duurt niet meer lang hoop ik :+
In de mail van Oneplus stond dat ze aanraden het pakje te openen vóór het zetten van de handtekening - heeft hier iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:30
ziconl schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
Ik heb gisteren ook rond 12 uur besteld. Nog geen info over de telefoon jammer genoeg. Ik kan toch echt niet meer wachten tot 30 juni :|
Alle checks wat gepost is ook gedaan maar nog niks bekend bij DHL

[ Voor 6% gewijzigd door Galukon op 16-06-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galukon schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:15:
[...]

Ik heb gisteren ook rond 12 uur besteld. Nog geen info over de telefoon jammer genoeg. Ik kan toch echt niet meer wachten tot 30 juni :|
Alle checks wat gepost is ook gedaan maar nog niks bekend bij DHL
Ik had eergisteren om 21u01 besteld en ook nog geen info. De meeste mensen die al info hebben ze er die tijdens de VR launch hebben besteld denk ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-08 08:26
Pakketjes worden trouwens verzonden vanuit: http://mbblogistics.eu/ wat zich op de duits/poolse grens bevindt.

De mijne is idd ook richting Poznan gegaan helaas. Is daar rond 8:30 vertrokken en daarna niks meer vernomen. Misschien dat ze vanuit daar met het vliegtuig gaan, lijkt me anders heel onlogisch om de pakketjes de andere kant op te sturen...

Edit: Klopt de info op de Oneplus site voor jullie wel? Ik kreeg gister al een sms van DHL dat het is opgehaald. Vannochtend een mail van oneplus dat die was opgehaald. Echter kan ik op de site van oneplus nergens een tracking code vinden. Gelukkig stuurde DHL m zelf. Denk dat dit ermee te maken heeft dat ze het een externe partij de logistiek laten doen en dat deze systemen niet gekoppeld zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door jonathande2 op 16-06-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Ik had eergisteren om 21u01 besteld en ook nog geen info. De meeste mensen die al info hebben ze er die tijdens de VR launch hebben besteld denk ik .
Ik heb tijdens de launch besteld, met normale shipping. Volgens mij zitten al die toestellen in dezelfde vrachtwagen, die vanmorgen om 8:30 vertrokken is uit Poznan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Dat denk ik ook. Denk dat het voor ons pas volgende week wordt. Verwacht dat het wel eerder in me huis is dan 30 juni :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwepoel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-08 14:28
Die van mij is zojuist binnengekomen! Dinsdagavond na de release besteld + priority shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Besteld dinsdag rond 21.10 uur, met priority shipping.

met order nummer #1500xxxxxx sending traceren op DHL

1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:44

order status bij oneplus.net nog steeds:

Available to ship
Jun 17, 2016

Delivery by
Jun 21

nog geen e mail ontvangen van oneplus ook geen sms van DHL mogen ontvangen

[ Voor 8% gewijzigd door cops op 16-06-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
cops schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:30:
Besteld dinsdag rond 21.10 uur, met priority shipping.

met order nummer #1500xxxxxx sending traceren op DHL

1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:44

order status bij oneplus.net nog steeds:

Available to ship
Jun 17, 2016

Delivery by
Jun 21

nog geen e mail ontvangen van oneplus ook geen sms van DHL mogen ontvangen
OP is sloom met update, mijne staat ook nog op pending shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galukon schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:28:
[...]

Dat denk ik ook. Denk dat het voor ons pas volgende week wordt. Verwacht dat het wel eerder in me huis is dan 30 juni :) :)
De mijne staat op shipping voor morgen en delivery voor 23/06. Zal mss wel een dagje eerder zijn.
Nuja wahtever, ik heb wel andere dingen te doen dan te zitten wachten op DHL 8)7 8)7

Blijft natuurlijk wel leuk als je weet dat er speeldgoed onderweg is naar je *O* *O* :)B

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:45:
[...]

De mijne staat op shipping voor morgen en delivery voor 23/06. Zal mss wel een dagje eerder zijn.
Nuja wahtever, ik heb wel andere dingen te doen dan te zitten wachten op DHL 8)7 8)7

Blijft natuurlijk wel leuk als je weet dat er speeldgoed onderweg is naar je *O* *O* :)B
Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

douwepoel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:29:
Die van mij is zojuist binnengekomen! Dinsdagavond na de release besteld + priority shipping.
Heb je hem dan om 19.00 besteld of om 21.00? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op elk formulier op de DHL website mijn ordernummer invul om te kunnen traceren krijg ik steeds te zien dat er niks bekend is. Doe ik wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 13-09 15:19
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:01:
Als ik op elk formulier op de DHL website mijn ordernummer invul om te kunnen traceren krijg ik steeds te zien dat er niks bekend is. Doe ik wat fout?
Waarschijnlijk is hij gewoon nog niet verzonden dan, die van mij is ook nog niet te traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwepoel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-08 14:28
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:58:
[...]

Heb je hem dan om 19.00 besteld of om 21.00? :)
Vrij direct na 19:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likemike2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-08 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:01:
Hoelaat heb je hem besteld? Ik heb hem namelijk om 22:30 (NL-tijd) besteld, zonder priority. Nog steeds geen bericht (Wat best logisch is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:06:
[...]

Heb denk ik het zelfde als jij. Ook met prio besteld en heb ook nog niks binnengekregen van DHL oid. Met OP gechat en die zeggen nu tegen me (in tegenstelling tot vannacht, toen werd gezegd dat die vandaag of morgen binnenkomt) dat die nog verzonden moet worden vanuit China. Begrijp jij het nog? Ik niet :p Later in de chat zei ze dat de mogelijkheid er is dat die morgen misschien toch nog wel binnenkomt maar ik er niet al te erg op moet rekenen. Weten ze wel wat ze aan het doen zijn daar of wat? :?
begrijpen? nee, bestel en verzendingen lopen volgens mij dwars door elkaar heen, prio of niet, helaas...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Blijkbaar had de bezorger hem afgeleverd bij de "niet echt buren". Nu nog een 5 uur wachten tot ik thuis ben.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Danny.G schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:14:
Blijkbaar had de bezorgen hem afgeleverd bij de "niet echt buren". Nu nog een 5 uur wachten tot ik thuis ben.... :(
Oh jee :)
Bij mij hebben ze serieus wel eens bij (letterlijk) niet echt buren bezorgd. Gewoon een paar straten verderop. Kan echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:18:
[...]

Bij mij hebben ze serieus wel eens bij (letterlijk) niet echt buren bezorgd. Gewoon een paar straten verderop. Kan echt niet.
Stond die persoon toevallig voor je deur met de kinderen ofzo :+
Dat moet echt niet kunnen, wat slecht, welke maatschappij was dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likemike2 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:06:
[...]

Hoelaat heb je hem besteld? Ik heb hem namelijk om 22:30 (NL-tijd) besteld, zonder priority. Nog steeds geen bericht (Wat best logisch is)
Heb hem om 21.03 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:18:
[...]

Dat is inderdaad helemaal wel erg! Nou ja, ik woon hier een aantal maanden en gezien het een bedrijventerrein is, is het contact minimaal. :P

Het belangrijkste is dat de telefoon er is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 10:17
Ff gebeld met DHL (zullen wel gek worden van die ongeduldige tweakers :+ ) en heb een trackingnummer gekregen, pakket ligt nog in Polen en wordt als het goed is vandaag opgehaald en gaat via luchtvracht naar Nederland en deze zou morgen bezorgt gaan worden, ben benieuwt :P (prio zending btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Laatst online: 12:31
3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:32:
Ff gebeld met DHL (zullen wel gek worden van die ongeduldige tweakers :+ ) en heb een trackingnummer gekregen, pakket ligt nog in Polen en wordt als het goed is vandaag opgehaald en gaat via luchtvracht naar Nederland en deze zou morgen bezorgt gaan worden, ben benieuwt :P (prio zending btw)
En wat zegt de DHL website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Donderdag, juni 16, 2016 Locatie Tijd Collo
1 Zendingsgegevens ontvangen SZCZECIN - POLAND 13:33

oftewel moet afgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-07 07:47
Die van mij is opgehaald bij sorteer centrum.

Update word morgen bezorgd, Prio

[ Voor 28% gewijzigd door Predator1NL op 16-06-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
Predator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:43:
Die van mij is opgehaald bij sorteer centrum.
Same! Net verschoten naar " Zending is opgehaald"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
En dat is prio of standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Krijg net sms. Morgen word ie bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurpanda
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:43
Same here, ook net een SMS ontvangen.
Krijg hem ook morgen binnen, prio btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
Heb ook sms ontvangen (ook prio), maar ik snap het niet helemaal meer.
Oneplus zegt de 21e, DHL morgen. Ik ben in de war :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
prio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Joboy schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:51:
Heb ook sms ontvangen (ook prio), maar ik snap het niet helemaal meer.
Oneplus zegt de 21e, DHL morgen. Ik ben in de war :p
Ik zou uit gaan van DHL, dat is uiteindelijk de maatschappij die voor je deur staat met je nieuwe speelgoed.

Daarnaast zijn de data op de website van OP volgens mij indicaties wanneer ze uiterlijk je bestelling geleverd willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
Suicyder schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Ik zou uit gaan van DHL, dat is uiteindelijk de maatschappij die voor je deur staat met je nieuwe speelgoed.

Daarnaast zijn de data op de website van OP volgens mij indicaties wanneer ze uiterlijk je bestelling geleverd willen hebben.
Ok, top! Dan maar even het leverdres veranderen, aangezien ik deze week op en ander adres ben dan het leveradres :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Yes! 14:38u bestelling opgehaald. verwachte levertijd: vrijdag 17 juni, voor het einde van de dag :D
toch weer een beetje hoop terug dat ik 'm alsnog dit weekend in mijn hand heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoelaat had je hem dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
  • Laatst online: 03-07 00:07
Net ook gebeld met de DHL, ze kunnen nog niks vinden op mijn postcode + huisnummer vanuit de richting van Polen of Duitsland.

Ik heb trouwens non prio besteld op 14 juni @20:03 met heel wat accessoires

Nog even wachten dus #hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
DHL kwam hem rond 12:30 afleveren :) nooit ook maar een trackingnummer gezien :/

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:03:
[...]

en hoelaat had je hem dan besteld?
21.05 maar als ik de reacties zo lees geloof ik niet dat de mijne vandaag verstuurd gaat worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:07:
[...]

21.05 maar als ik de reacties zo lees geloof ik niet dat de mijne vandaag verstuurd gaat worden :(
ik heb precies het zelfde. 21.03 besteld en nog helemaal niks verder van gehoord. Overigens ook met prio besteld. Beetje raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
Probeer deze site, zet de datum op de dag dat je hem hebt besteld en je ordernummer en dan zou je hem moeten zien

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
5 Departed Facility in POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 08:30
1 Piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:19:
Probeer deze site, zet de datum op de dag dat je hem hebt besteld en je ordernummer en dan zou je hem moeten zien

Top. Doet het nu inderdaad wel. Staat dat de shipment informaton binnen is gekomen. Betekent nog niks zeker? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Predator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:19:

Als ik hem daar zoek vind ik niets op het ordernummer, op http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html met mijn Vrachtbriefnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinsdag om 21:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:23:
[...]

Top. Doet het nu inderdaad wel. Staat dat de shipment informaton binnen is gekomen. Betekent nog niks zeker? :p
dat stond bij mij van woensdag ochtend tot 2 uur in middag vandaag.. kans is dat morgen pas word verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
3p0x schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:24:
[...]

Als ik hem daar zoek vind ik niets op het ordernummer, op http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html met mijn Vrachtbriefnummer.
daar vond ik hem ook niet, gebruik mijn link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Maar ik woensdag 12 u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45
Ik heb hem Dinsdag om 18:16 besteld, heb vandaa.g een mailtje gekregen dat de order shipped is, maar kan nergens informatie ophalen met het ordernummer.... Maar ik maak uit de reacties op dat hij waarschijnlijk eerder komt dan 24 juni?

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Sander64 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:30:
Ik heb hem Dinsdag om 18:16 besteld, heb vandaa.g een mailtje gekregen dat de order shipped is, maar kan nergens informatie ophalen met het ordernummer.... Maar ik maak uit de reacties op dat hij waarschijnlijk eerder komt dan 24 juni?
Een aantal hebben hem al en een aantal zijn al verstuurd en onderweg vanuit Polen. Dit terwijl op de Oneplus website staat dat hij op de 17e verstuurd wordt en de 24e thuis verwacht wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door ulTimaS op 16-06-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
ulTimaS schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:32:
[...]

Een aantal hebben hem al en een aantal zijn al verstuurd en onderweg vanuit Polen.
Gaaf. Misschien is die van mij ook onderweg met de batch, aangezien ik hem zeer vroeg heb besteld via de loop app.

Overigens: Ik heb hem via Paypal betaald, gekoppeld aan mijn bankrekening, maar het geld is nog niet van de rekening af geschreven. Hoe gaat dit in z'n werk?

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is net geleverd door dhl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geenwindows schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:02:
Yes! 14:38u bestelling opgehaald. verwachte levertijd: vrijdag 17 juni, voor het einde van de dag :D
toch weer een beetje hoop terug dat ik 'm alsnog dit weekend in mijn hand heb :)
Waar kun je de verwachte levertijd terug vinden? Ik zie het nergens staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:35:
Waar kun je de verwachte levertijd terug vinden? Ik zie het nergens staan...
Zie hier ;) [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Sander64 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:33:
[...]

Gaaf. Misschien is die van mij ook onderweg met de batch, aangezien ik hem zeer vroeg heb besteld via de loop app.

Overigens: Ik heb hem via Paypal betaald, gekoppeld aan mijn bankrekening, maar het geld is nog niet van de rekening af geschreven. Hoe gaat dit in z'n werk?
Meestal schrijft paypal het later van je bankrekening af.

Je kan overigens proberen te tracken via deze link http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Hier kan je het ordernummer invullen die in de bevestigingsmail staat en dan proberen met verschillende datums, bij mij kreeg ik een resultaat als ik hem op 15-06-2016 had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
pijnlijk om te lezen dat ik em een dagje later heb besteld en em pas over 2 weken kan verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
---

[ Voor 100% gewijzigd door Sander64 op 16-06-2016 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Inmens populaire, allernieuwste flagship killer die 2 dg geleden gereleased is binnen 14 dagen in huis, vanuit het buitenland. Ik vind het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt op de site van Oneplus zelf? Daar staat bij mij nog steeds

Available to ship
Jun 17, 2016

Delivery by
Jun 24, 2016

Maar hij is dus sinds gistermiddag onderweg in Polen. Vroeger dus :) Had even de hoop dat er toch ergens op de DHL site een leverdatum staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
habermas schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:39:
pijnlijk om te lezen dat ik em een dagje later heb besteld en em pas over 2 weken kan verwachten :/
Voor een groot aantal van de mensen die hem nu al krijgen stond er ook levering komende week, dus wie weet.

Echter zou ik hem ook liever gisteren hebben direct na bestellen, maar dat heb je als je op de #Hypetrain bent gestapt :+ . Lekker lezen, reviews doorkijken en fotokwaliteit kijken en jezelf nog ongeduldiger maken, geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Sander64 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:42:
Zie hier de informatie van mijn order:

(plaatje verwijderd voor zichtbare waybill)
Zelfde batch als die van mij dus.

[ Voor 15% gewijzigd door ulTimaS op 16-06-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Ik heb ook voor 19.00 uur besteld maar nog niks ontvangen in de mail. Maar dat ook zonder 16 euro extra betaald te hebben. Geen idee hoe de prioriteit verder bepaald wordt.

Al zal een dagje langer wachten ook geen probleem moeten zijn. Maar als je hoort dat heel veel andere mensen al track and trace codes hebben, dan word je toch ongeduldiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:43:

Available to ship
Jun 17, 2016

Delivery by
Jun 24, 2016

Maar hij is dus sinds gistermiddag onderweg in Polen. Vroeger dus :) Had even de hoop dat er toch ergens op de DHL site een leverdatum staat ;)
Ah zo. Ik dacht dat je de levertijden wilde weten van OnePlus zelf. Die staan namelijk in de topic-start.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Predator1NL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:28:
[...]

daar vond ik hem ook niet, gebruik mijn link
Bij mij dus precies andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 09:52
Verwijder je waybill ff. Nu heeft blurren nog geen zin :9

Mijne is net opgehaald bij het distributiecentrum in Polen. Morgen wordt ie geleverd :)

[ Voor 17% gewijzigd door Neyluzz op 16-06-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Ik zit nog even te puzzelen of ik hem met een flipcover bestel of een otterbox (word hij niet te bulky dan?)

Voeg ik alleen de otterbox in het mandje .. 11 july verzenddatum
Samen met een OP3..30juni

LOL? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:43:
[...]

Available to ship
Jun 17, 2016

Delivery by
Jun 24, 2016

bij mij staat hetzelfde, hoe weet jij dat hij al onderweg is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yao
  • Laatst online: 19-05 17:15

Yao

Voor iedereen die het nog wil weten, voor diegene die zo ontzettend met mij meeleeft :+ het product is net in Polen opgehaald voor z'n eerste rit... Expected: Tomorrow. (Priority) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Mijn tracking code doet het!

5 Departed Facility in POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 08:301 Piece

Hoe zie ik de ETA?

[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 16-06-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:56:

Hoe zie ik de ETA?
Die kan je niet zien voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Geen bevestigingsmail gekregen van Oneplus zelf, maar wel van PayPal zelf. Besteld met prio shipping rond 21:05

Ook hier geen DHL code en via de site van DHL ook geen orders gevonden :(

Volgens een medewerker van OP is er morgen misschien een update :/

Gaat nu toch wel een beetje knagen dat mensen die hem later hebben besteld zonder prio hem al in huis hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 09:52
Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:56:

Hoe zie ik de ETA?
Alleen met priority shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Wat ik wel apart vind is dat mijn verzendingsmail pas vandaag binnen gekomen is. Maar ik exact dezelfde 'stats' heb als de rest. Namelijk;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LALbdjR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier order nummers passeren die beginnen met #15, de mijne begint met #90 (standard)
Of zit daar het verschil met prior en standard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
Knamix schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:59:
Geen bevestigingsmail gekregen van Oneplus zelf, maar wel van PayPal zelf. Besteld met prio shipping rond 21:05

Ook hier geen DHL code en via de site van DHL ook geen orders gevonden :(

Volgens een medewerker van OP is er morgen misschien een update :/

Gaat nu toch wel een beetje knagen dat mensen die hem later hebben besteld zonder prio hem al in huis hebben :p
Iedereen die em nu al heeft had met prio besteld volgens mij.

Iedereen die tijdens launch zonder prio heeft besteld heeft laatste update van 8:30 vanmorgen (vertrokken uit Poznan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:02:
Ik zie hier order nummers passeren die beginnen met #15, de mijne begint met #90 (standard)
Mijne begint ook met #15 en ik heb ook standard. Dus ik denk het niet

14 juni besteld @20:03

[ Voor 3% gewijzigd door Ad-Blokker op 16-06-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
Valandin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:01:
Wat ik wel apart vind is dat mijn verzendingsmail pas vandaag binnen gekomen is. Maar ik exact dezelfde 'stats' heb als de rest. Namelijk;

[afbeelding]
Mijn mail was van vanmorgen 5:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:02:
Mijne begint met #15. Standard Shipment. 15 juni, rond 8:00 uur besteld. Nog geen DHL zichtbaarheid, maar ik heb dan ook nog geen shipment mail gehad met track&trace code. Had het geprobeerd met ordernummer :p

Edit:
@hieronder: NL hier.

[ Voor 20% gewijzigd door TomONeill op 16-06-2016 16:07 ]

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windowsboot schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:03:
[...]

Mijne begint ook met #15 en ik heb ook standard. Dus ik denk het niet
-O- Zie er geen logica in. Per land? Hier :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:04:
[...]

Geen idee, hier NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik snap het ook niet meer 8)7, 14de besteld, de 14de bevestigd en nog geen enkele verzonden mail gehad, DHL kent mijn order nummer ook niet. Estimated ship staat op de 17de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 15:44
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:04:
[...]

ja hier ook :)B.
ordernummer begint met 90***

heb hier informatie van DHL kunnen krijgen onder shipment reference:

https://nolp.dhl.de/nextt...ort_popup.jsp#collapseOne

Wed, 15.06.2016 19:11 a.m./p.m. -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Let op:
Het is inmiddels duidelijk dat de OnePlus 3 geleverd wordt, het is daarom niet nodig om jouw persoonlijke verzendstatus te vermelden. Het is ronduit vervelend om te lezen dat jouw OP3 in een specifiek distributiecentrum van DHL ligt.

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar nogmaals, ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!

Verder weten wij net zo veel als jullie. Vragen wanneer een toestel weer in stock komt heeft dus geen zin.

Berichten over Ervaringen & Discussie mogen hier: [OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Berichten over Accessoires: [OnePlus 3] Het grote Accessoires topic.
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem.