[macOS Sierra 10.12] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
sebastius schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:18:
[...]

Ja die strandbal heb ik ook steeds. Chrome geen enkel probleem (maar dan mis ik weer m'n Apple Keychain). Ook heb bij gebruiker wisselen enorme grafische storingen. Verder ook wel andere gekkigheid. Ik ben nog niet zo enthousiast dus.
Verkleiner schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:46:
[...]

Bij Safari krijg ik vooral bij pinned tabs vaak de strandbal. Ook grafische storingen, gekke vierkantjes en andere glitches. Ook bij spellen.
de Safari Developer Preview die hierboven gepost is heeft dit voor mij compleet opgelost.

Alle issues die ik met Safari had onder Dev Preview 2 (zelfde als jullie) heb ik compleet niet met de developer preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:09
Is het al bekend of macOS Sierra werkt met Parellels 10? Iemand al getest? Of moet de upgrade gekocht worden?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 14:28

talin

ES-MA

harm12nl schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:15:
Is het al bekend of macOS Sierra werkt met Parellels 10? Iemand al getest? Of moet de upgrade gekocht worden?
Bij mij werkt ie gewoon.
( MacBook Pro late 2011, 16Gb, Sierra 10.12 )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:09
Thx! :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin

talin

ES-MA

Ik had een fijne PPTP VPN voor mijn werk, die werkte perfect ( via onze Watchguard een verbinding op basis van username password )

Nu blijkt dat alle PPTP VPN's uit Sierra zijn gesloopt:
https://derflounder.wordp...-macos-sierra-and-ios-10/

Oplossing gevonden met een trial van: https://www.feingeist.io/shimo/

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-10 19:06
boosterbosch schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:21:
[...]

[...]

de Safari Developer Preview die hierboven gepost is heeft dit voor mij compleet opgelost.

Alle issues die ik met Safari had onder Dev Preview 2 (zelfde als jullie) heb ik compleet niet met de developer preview.
Hier ook opgelost maar wel met de technology preview

https://developer.apple.com/safari/technology-preview/

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
sorry die bedoelde ik dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 12:02

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Technology preview verbetert het hier wel wat, maar het blijft nog steeds achter t.o.v. El Capitan. Maargoed, het blijft allemaal beta geneuzel dus dat nemen we dan maar voor lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:41
En met de technology preview blijft accugebruik goed neem ik aan? Wou die al proberen maar had er de tijd nog niet voor genomen haha, toch maar even doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-10 19:06
Safari for Developers bestaat ook :)

https://developer.apple.com/safari/

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
vandaar de verwarring maar het is de technolgy preview (paarse icoontje ipv blauwe) werkt echt super op Sierra voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SHIFTER [NL] schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:44:
Ja dat is op Sierra public beta.
Er is toch helemaal geen nieuwe iTunes versie op Sierra? Dit lijkt me eerder een iTunes "probleem" dan een Sierra bug namelijk.
boosterbosch schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:39:
[...]

vandaar de verwarring maar het is de technolgy preview (paarse icoontje ipv blauwe) werkt echt super op Sierra voor mij
Op DP2 of DP3? Ik zit (nog) op DP2 maar ook de Technology preview geeft hier continu strandballen.

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 20-07-2016 21:11 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin

talin

ES-MA

Donstil schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:09:
[...]

Op DP2 of DP3? Ik zit (nog) op DP2 maar ook de Technology preview geeft hier continu strandballen.
Je bent niet de enige, Chrome of technoligy preview doen hier ook strandballen.
Als het morgen nog niet weg is ga ik een oplossing zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Donstil schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:09:
[...]

Dp2 momenteel nog en Ik heb echt geen enkel probleem met de tech preview. Dit op een rMBP late 2012 met 8gb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ik heb met de tech preview ook nog strandballen idd icm met sierra dp3..

Voor de rest doet de beta het vrij prima maar een trage safari is toch vrij vervelend.

Ik heb ook elke keer als ik mijn mac opnieuw opstart ineens chrome in het geheugen staan die standaard vastgelopen is en ik geforceerd moet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz

Voor de rest doet de beta het vrij prima maar een trage safari is toch vrij vervelend.

Ik heb ook elke keer als ik mijn mac opnieuw opstart ineens chrome in het geheugen staan die standaard vastgelopen is en ik geforceerd moet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die Safari beach balls lijken vooral voor te komen op sites met bepaalde content. Heb er bijvoorbeeld veel last van op tweakers.net maar op de Netflix website heb ik weer nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:31
Scrtz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:26:

Waarschijnlijk moet je dan even eenmalig afsluiten zonder de optie herstel vensters naar huidige toestand. Of even kijken of hij standaard wordt opgestart. Dan blijft chrome uit.

Sws is chrome op oSX drie keer rampzalig. Zeker als je kijkt naar het geheugen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
supersnathan94 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:35:
[...]

Waarschijnlijk moet je dan even eenmalig afsluiten zonder de optie herstel vensters naar huidige toestand. Of even kijken of hij standaard wordt opgestart. Dan blijft chrome uit.

Sws is chrome op oSX drie keer rampzalig. Zeker als je kijkt naar het geheugen gebruik.
Ja dat doe ik dus ook maar elke keer komtie gewoon terug, ook al eens chrome opnieuw geinstalleerd, heel apart idd maarja beta he..

Klopt maar soms kunnen bepaalde sites slecht overweg met safari en dan is Chrome toch even benodigd jammer genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin

talin

ES-MA

Scrtz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:26:

ik kreeg het ok niet voor elkaar om met safari dan wel en technology preview dan wel Chrome de strandballen weg te krijgen.
zat er aan te denken om te downgraden om weer normaal te kunnen browsen.

ik had ooit nog 2 andere browsers geinstalleerd voor bepaalde werkzaamheden, daar even de laatste versie van geinstalleerd en de beste tot nu toe is Opera.
even bookmarks importeren en dat is werkbaar voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
kazuka schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 05:52:
Die Safari beach balls lijken vooral voor te komen op sites met bepaalde content. Heb er bijvoorbeeld veel last van op tweakers.net maar op de Netflix website heb ik weer nergens last van.
Hier heb ik op Tweakers momenteel ook erg veel last van. Het herladen, openen van een link en zelfs switchen naar Tweakers zorgt voor een flinke vertraging en freeze van circa 5 secondes van Safari. Bij andere websites heb ik hier geen last van.

Eenzelfde iets ervaar ik overigens onder iOS 10 wanneer ik voor het eerst na openen van Safari naar Tweakers surf. De pagina doet er ook circa 5 secondes over om te openen, al kan im de rest van de app dan wel blijven gebruiken en tussen tabbladen switchen.

Uiteraard feedback report naar Apple gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 20:30
Dimens schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Hier heb ik op Tweakers momenteel ook erg veel last van. Het herladen, openen van een link en zelfs switchen naar Tweakers zorgt voor een flinke vertraging en freeze van circa 5 secondes van Safari. Bij andere websites heb ik hier geen last van.

Eenzelfde iets ervaar ik overigens onder iOS 10 wanneer ik voor het eerst na openen van Safari naar Tweakers surf. De pagina doet er ook circa 5 secondes over om te openen, al kan im de rest van de app dan wel blijven gebruiken en tussen tabbladen switchen.

Uiteraard feedback report naar Apple gestuurd.
Dit laatste heb ik ook ervaren op iOS 10. Ik dacht dat het door de SSL-implementatie kwam, maar nu lijkt me inderdaad een ordinaire bug vanuit Safari :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
  • Laatst online: 30-09 15:31
Vanmorgen even mijn MBP uit 2012 opnieuw opgestart omdat hij geregeld erg traag reageerde. Nu krijg ik netjes mijn inlogscherm maar zodra ik mijn wachtwoord intik wordt het scherm zwart, verdwijnt het even en moet ik opnieuw mijn wachtwoord invullen. Hier kom ik niet in verder, en ik weet zeker dat het wachtwoord juist is aangezien ik de standaard "schudbeweging" van het veld krijg wanneer ik een foutief wachtwoord invul.

Meer mensen die hier last van hebben? En iemand toevallig een workaround gevonden? Ik krijg met geen enkele toetsencombinatie de MBP verder. Ook Sierra opnieuw installeren werkt niet, hij blijft dik een uur in hetzelfde scherm hangen zonder verdere voortgang. Backup terugzetten kan ik op dit moment niet aangezien ik vandaag een latertje heb op het werk... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
Jacks0nxD schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:05:
Vanmorgen even mijn MBP uit 2012 opnieuw opgestart omdat hij geregeld erg traag reageerde. Nu krijg ik netjes mijn inlogscherm maar zodra ik mijn wachtwoord intik wordt het scherm zwart, verdwijnt het even en moet ik opnieuw mijn wachtwoord invullen. Hier kom ik niet in verder, en ik weet zeker dat het wachtwoord juist is aangezien ik de standaard "schudbeweging" van het veld krijg wanneer ik een foutief wachtwoord invul.

Meer mensen die hier last van hebben? En iemand toevallig een workaround gevonden? Ik krijg met geen enkele toetsencombinatie de MBP verder. Ook Sierra opnieuw installeren werkt niet, hij blijft dik een uur in hetzelfde scherm hangen zonder verdere voortgang. Backup terugzetten kan ik op dit moment niet aangezien ik vandaag een latertje heb op het werk... :X
Lijkt mij dat er iets corrupt is in je gebruiker profiel / home map. Dan wil ie inloggen, maar kan ie bepaalde zaken niet openen/vinden en wordt je terug gegooid.

Wellicht heb je hier wat aan:

http://www.imore.com/black-login-screen-your-mac-heres-fix

Of dit als je niet een tweede Mac hebt:
There is likely an issue with something specific to your profile. You can verify this by booting into safe mode:

Hold shift while booting, it will take longer than usual, and eventually the startup screen will say safe mode. This disables a lot of things that run at startup on the system AND in your profile. If you can then get into your profile something that automatically starts is the issue. If not...

Boot the system from either the install DVD or by holding COMMAND-R (for recovery mode). When you get into recovery mode, use disk utility to repair the disk then repair permissions. Then see if you can get into your profile.

If you have another Mac, put it into target disk mode and rename the preferences folder in ~/Library. Reboot and try to get in.

Failing that you may have to create a new user on the system and migrate your settings and file from the old one to the new one. You should be able to create a new account using the guest login and authenticating as your administrative user in the System Preferences -> Accounts control panel.

[ Voor 32% gewijzigd door xoniq op 29-07-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:24
Ik krijg sinds kort als ik met mijn Apple Watch de Mac wil unlocken, te zien dat de Apple Watch naar een nieuwere versie moet worden geüpdate. Iemand anders die dit ook heeft? Als ik kijk in de Watch app op de iPhone is er geen nieuwere software-versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
  • Laatst online: 30-09 15:31
xoniq schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:48:
[...]

Lijkt mij dat er iets corrupt is in je gebruiker profiel / home map. Dan wil ie inloggen, maar kan ie bepaalde zaken niet openen/vinden en wordt je terug gegooid.

Wellicht heb je hier wat aan:

http://www.imore.com/black-login-screen-your-mac-heres-fix

Of dit als je niet een tweede Mac hebt:

[...]
Opstarten in Safemode bied helaas geen oplossing, via een andere Mac kan ik op dit moment nog niets doen helaas. Verder geeft een schijfcontrole geen resultaat omdat mijn schijf goed schijnt te zijn.

Zojuist kom ik wel voorbij het scherm om MacOS opnieuw te installeren, even kijken of dit wat brengt.

Update
na opnieuw MacOS geinstalleerd te hebben werkt alles weer naar behoren. Bestanden zijn behouden gebleven en er hoefde geen backup teruggeplaatst te worden. :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Jacks0nxD op 29-07-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eitot
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
talin schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:50:
Ik had een fijne PPTP VPN voor mijn werk, die werkte perfect ( via onze Watchguard een verbinding op basis van username password )

Nu blijkt dat alle PPTP VPN's uit Sierra zijn gesloopt:
https://derflounder.wordp...-macos-sierra-and-ios-10/

Oplossing gevonden met een trial van: https://www.feingeist.io/shimo/
Wel een prijzige oplossing. Opvallend dat PPTP nog steeds zo veel wordt gebruikt, juist door bedrijven die het beter moeten weten. PPTP wordt al lange tijd onveilig geacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Meer mensen problemen dat het geluid niet meer werkt op een Mac Mini onder Sierra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Volkan1984 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:31:
Ik krijg sinds kort als ik met mijn Apple Watch de Mac wil unlocken, te zien dat de Apple Watch naar een nieuwere versie moet worden geüpdate. Iemand anders die dit ook heeft? Als ik kijk in de Watch app op de iPhone is er geen nieuwere software-versie beschikbaar.
Je moet de WatchOS3 preview hebben voor die feature.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:24
nelizmastr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:17:
[...]

Je moet de WatchOS3 preview hebben voor die feature.
Thanks maar die heb ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 22:27
Zojuist is de 4e beta uitgekomen voor developers. Ik verwacht de publieke beta morgenavond 19.00 uur.
Hopen dat de trage hangende Safari (vooral bij de meeste HTTPS-sites) dan verleden tijd is.

https://www.hansvaneijsden.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Hans van Eijsden schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:13:
Zojuist is de 4e beta uitgekomen voor developers. Ik verwacht de publieke beta morgenavond 19.00 uur.
Hopen dat de trage hangende Safari (vooral bij de meeste HTTPS-sites) dan verleden tijd is.
Ik ben nu aan het updaten naar DP4, hoop het idd ook..

Even snel getest, maar hij lijkt weer vanouds snel! Gelukkig :)

[ Voor 8% gewijzigd door Scrtz op 01-08-2016 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Eijsden
Scrtz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:06:
[...]

Ik ben nu aan het updaten naar DP4, hoop het idd ook..

Even snel getest, maar hij lijkt weer vanouds snel! Gelukkig :)
Heel erg bedankt voor het checken en de snelle feedback. Dat wordt een feestje morgen! 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23

Maxow

Hidden Sound System

Zo, na 3 beta's last te hebben gehad van een tergend trage Safari en dagelijks getwijfeld terug te gaan naar de vorige versie, nu met DP4 weer een razendsnelle browser, wat een verademing zeg!! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Maxow op 01-08-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 13:37
Maxow schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:57:
Zo, na 3 beta's last te hebben gehad van een tergend trage Safari en dagelijks getwijfeld terug te gaan naar de vorige versie, nu met DP4 weer een razendsnelle browser, wat een verademing zeg!! :D
Dat zijn erg goede geluiden!! Voor mij is het nog even wachten op de public beta....

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 10:04
Echt. -tig keer sneller. Snappy, fris en fruitig. Helemaal happy.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
De traagheid van Safari had vooral mee te maken dat macOS Sierra onder de motorkap anders omgaat met (SSL) Certificaten, en er een aantal wijzigingen zijn gemaakt in de Keychain omtrent veiligheid. Het uitlezen van (bepaalde) rootcertificaten, waaronder het rootcertificaat waar LetsEncrypt mee signed, erg langzaam was. En daardoor was Tweakers.net (wat LetsEncrypt gebruikt) niet vooruit te branden in de voorgaande Developer Previews. Dat hebben ze nu weer rechtgetrokken. Dat probleem speelde niet alleen in Safari, Chrome weigerde af en toe/(op bepaalde systemen) dienst voor alle HTTPS verbindingen omdat het de certificaten niet kon valideren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Eijsden
Wauw! Zojuist Public Beta 3 geïnstalleerd, net uitgekomen, en Safari is weer zoals vanouds snel. Knalt erover.. 😃 Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er, los van de Gatekeeper veranderingen, zaken in MacOS Sierra veranderd waardoor software niet meer zou werken?

Ik kan nl. Moneywell 1.7.3 niet meer openen ('je kunt deze versie niet gebruiken met deze versie van MacOS'), terwijl een recentere versie (Moneywell 2.2) wel draait.

En eigenlijk zoek ik dus een manier op 1.7.3 wel te laten runnen onder Sierra (hij doet het op El Capitan nog perfect). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
iworx schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:57:
[...]

Echt. -tig keer sneller. Snappy, fris en fruitig. Helemaal happy.
Hier ook mee eens. Loop heeeeel veeeeeel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 21:52:
Zijn er, los van de Gatekeeper veranderingen, zaken in MacOS Sierra veranderd waardoor software niet meer zou werken?

Ik kan nl. Moneywell 1.7.3 niet meer openen ('je kunt deze versie niet gebruiken met deze versie van MacOS'), terwijl een recentere versie (Moneywell 2.2) wel draait.

En eigenlijk zoek ik dus een manier op 1.7.3 wel te laten runnen onder Sierra (hij doet het op El Capitan nog perfect). :+
Het zou altijd kunnen dat er een bepaalde onderliggende update (library, ...) de werking van de oude versie in de weg staat. Je kan altijd proberen een oudere versie in een VM te draaien en daar je Moneywell in te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:14
De laatste PB van Sierra geinstalleerd en eigenlijk werkt alles prima, muv bijv de CleanMyMac en Carbon Copy Cloner apps die nog niet voorbereid zijn op de nieuwste OS versie.

Ook lijkt de Lastpass extensie in Safari niet lekker te werken...verschijnt steeds melding dat er geen online connectie zou zijn.

Edit : het lijkt erop dat de Lastpass extensie in Safari nu gewoon weer prima functioneert.

Enfin...zo van die dingetjes welke te verwachten zijn in een PB :)

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 03-08-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iworx schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:33:
[...]

Het zou altijd kunnen dat er een bepaalde onderliggende update (library, ...) de werking van de oude versie in de weg staat. Je kan altijd proberen een oudere versie in een VM te draaien en daar je Moneywell in te gooien.
Ja, dat vreesde ik ook al.

Jammer, maar ik vermoed dat ik ook een van de vele mensen gaat worden die nieuwe software moet gaan gebruiken omdat de oude niet meer ondersteund wordt in een nieuw OS.

Want macOS Sierra niet installeren, dat gaat hem niet worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 15:47
Meer mensen die problemen hebben met html5 in de laatste DP? Ik krijg bij elk filmpje op bijvoorbeeld youtube nu een zwart scherm in safari.

[ Voor 3% gewijzigd door crazylegs op 04-08-2016 01:20 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nee, geen problemen hier met HTML5 video content. Heb je misschien een Safari extensie actief die roet in het eten kan gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 18:04
Ik zit nu op versie 10.12 bèta (16A269f) , dit is de beta 2 als ik me niet vergis... Hoe verkrijg ik nu de beta 3 ? In de Appstore staat hij niet bij de updates ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 15:47
kazuka schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:19:
Nee, geen problemen hier met HTML5 video content. Heb je misschien een Safari extensie actief die roet in het eten kan gooien?
Extensies nagekeken, zelfde als voorheen geïnstalleerd.. Allemaal eens uitgezet, maar nog steeds hetzelfde issue :(

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 07:35
Na een reboot zag ie hem bij mij pas, wellicht bij jou ook.
joecks schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:23:
Ik zit nu op versie 10.12 bèta (16A269f) , dit is de beta 2 als ik me niet vergis... Hoe verkrijg ik nu de beta 3 ? In de Appstore staat hij niet bij de updates ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
Heb een reboot gedaan. Uit en aan gezet , blijf op de zelfde versie en niks nieuws beschikbaar... zal dan nog wel komen ... Ik wacht geduldig af ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Net de Public Beta 3 geinstalleerd.

Wat een verademing dat safari weer sneller werkt :D :D Over het algemeen nog steeds heel erg tevreden over de beta's !!

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
Ik heb toch de laatste beta zie ik ....

But I should point out that PB3 is also available as a full installer. You can get this by redownloading it from the purchases tab in the mac app store. However the full installer for PB3 gives a slightly lower build number 16A269f.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Heeft Apple in macOS Sierre geklust aan het resizen van windows? Ik blijf het een beetje een te hoog ducktape niveau vinden dat bij het resizen van sommige applicaties (e.g. appstore, finder, chrome, ...) het niet soepel loopt.

Er zijn ongetwijfeld genoeg redenen waarom, maar windhoos heeft dat al sinds XP prima op orde.

Learn something new every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

InfectMyMac bedoel je? Dat soort zinloze utils horen niet op een Mac. Die kan zichzelf prima schoon houden :P en anders OnyX. Een stuk nuttiger.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:29
Ik wil vanavond ook maar eens de beta gaan installeren, hoe bevalt het bij jullie?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
nelizmastr schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:34:
[...]

InfectMyMac bedoel je? Dat soort zinloze utils horen niet op een Mac. Die kan zichzelf prima schoon houden :P en anders OnyX. Een stuk nuttiger.
Grotendeels mee eens. Draai 'm dan ook slechts eens per maand oid.

En nee, het is toch echt CleanMyMac... :)

https://www.appletips.nl/...-om-je-mac-fit-te-houden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:04

swv

dafmay schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Grotendeels mee eens. Draai 'm dan ook slechts eens per maand oid.

En nee, het is toch echt CleanMyMac... :)

https://www.appletips.nl/...-om-je-mac-fit-te-houden/
Een van de features van Sierra is dat CleanMyMac overbodig wordt voor zover dat al niet zo was. Dus dat ie - volgens jouw woorden - niet werkt, is niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
sww89 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:56:
[...]

Een van de features van Sierra is dat CleanMyMac overbodig wordt voor zover dat al niet zo was. Dus dat ie - volgens jouw woorden - niet werkt, is niet erg :)
Dat weet ik...en de app zal zeker tzt ook een update krijgen voor Sierra. Ik zal zelf zien of de app nog steeds wel/niet nuttig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Sinds PB3 werkte het unlocked met de Apple Watch niet meer bij mij. Heb het uitgeschakeld en weer ingeschakeld, dit hielp niet.

Unpairen van de watch en restoren vanaf de backup en het werkte weer.

Meer mensen hier last van gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

SHIFTER [NL] schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:42:
Sinds PB3 werkte het unlocked met de Apple Watch niet meer bij mij. Heb het uitgeschakeld en weer ingeschakeld, dit hielp niet.

Jup. Maar jouw workaround nog niet geprobeerd. Dus dat ga ik nu even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
ik ben anderhalf jaar geleden weer over gestapt naar een windows laptop.. Vandaag weer een nieuwe macbook in gebruik genomen (air, begin 2015) en meteen maar de DP van Sierra erop geknald (living on the wild side!!) maar DAMN wat een vooruitgang :)

Alleen Siri snapt mij nog niet zo goed.. maar tot nu toe is dat vooral grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
SHIFTER [NL] schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:42:

Yup, zelfde probleem. Soms lukt het na een reboot weer even. PB2 was in elk geval beter wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
De back of forward gestures met het trackpad in Safari werken voor mij niet meer in de beta. Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Xeanor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:41:
De back of forward gestures met het trackpad in Safari werken voor mij niet meer in de beta. Nog meer mensen last van?
Nop, welke beta? De 5 is er sinds vannacht. (om eerlijk te zijn, met de vorige had ik ook geen problemen.)

Bij de "More gestures" staat de 2 finger swipe nog wel aan? Doet ie het nog onder andere apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
iworx schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:01:
[...]

Nop, welke beta? De 5 is er sinds vannacht. (om eerlijk te zijn, met de vorige had ik ook geen problemen.)

Bij de "More gestures" staat de 2 finger swipe nog wel aan? Doet ie het nog onder andere apps?
Never mind, het is opgelost! Stond opeens uit in system preferences -> trackpad |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Xeanor op 10-08-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
ghehe , nice . Daar zou ik het nooit zoeken :P

• boosterbosch
aangezien ik een late 2012 MBPr heb werkt unlock met Apple Watch niet voor mij. Nu heb ik zitten opzoeken waarom dat is en voor zover ik kan zien heeft dit te maken met de airport kaart. (de late 2013 en nieuwere modellen hebben Wifi AC en de oudere niet)

In ware tweakers stijl heb ik dan maar een wifi kaartje van een late 2013 MBPr op de kop getikt en dit zou vandaag of morgen moeten aankomen. Als het werkt ... super, kan ik unlocken met mijn watch. Werkt het niet heb ik toch nog Wifi AC ipv het oudere.

• ThomasG
boosterbosch schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:51:
aangezien ik een late 2012 MBPr heb werkt unlock met Apple Watch niet voor mij. Nu heb ik zitten opzoeken waarom dat is en voor zover ik kan zien heeft dit te maken met de airport kaart. (de late 2013 en nieuwere modellen hebben Wifi AC en de oudere niet)

In ware tweakers stijl heb ik dan maar een wifi kaartje van een late 2013 MBPr op de kop getikt en dit zou vandaag of morgen moeten aankomen. Als het werkt ... super, kan ik unlocken met mijn watch. Werkt het niet heb ik toch nog Wifi AC ipv het oudere.
Volgens mij is het helemaal geen hardware matige reden dat het niet werkt op een late 2012. Het enige verschil is de 802.11ac ipv 802.11n, maar naar mijn weten werkt de Auto Unlock met de Apple Watch via Bluetooth. En dat is is op zowel de Late 2012, als de 2014 modellen Bluetooth 4.0. Ik weet overigens niet of het wel werkt op een Early-2013, welke dezelfde wireless kaart gebruikt als de Late-2012, maar zou volgens de Apple marketing afdeling wel moeten werken.

• boosterbosch
ThomasG schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:50:
[...]
Volgens mij is het helemaal geen hardware matige reden dat het niet werkt op een late 2012. Het enige verschil is de 802.11ac ipv 802.11n, maar naar mijn weten werkt de Auto Unlock met de Apple Watch via Bluetooth. En dat is is op zowel de Late 2012, als de 2014 modellen Bluetooth 4.0. Ik weet overigens niet of het wel werkt op een Early-2013, welke dezelfde wireless kaart gebruikt als de Late-2012, maar zou volgens de Apple marketing afdeling wel moeten werken.
klopt niet helemaal, het werkt met een combinatie van Bluetooth en Wifi, want je moet je watch niet pairen met je Mac, enkel met je iphone. En voor zover ik kan lezen op bepaalde plaatsen werkt het enkel op late 2013 en nieuwer.

Nu goed, momenteel werkt het voor mij niet, het nieuwe kaartje is aangekomen dus dat ga ik vanavond even instaleren en dan post ik wel een update :)

[ Voor 3% gewijzigd door boosterbosch op 11-08-2016 12:40 ]

• ThomasG
boosterbosch schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:39:
[...]

klopt niet helemaal, het werkt met een combinatie van Bluetooth en Wifi, want je moet je watch niet pairen met je Mac, enkel met je iphone. En voor zover ik kan lezen op bepaalde plaatsen werkt het enkel op late 2013 en nieuwer.

Nu goed, momenteel werkt het voor mij niet, het nieuwe kaartje is aangekomen dus dat ga ik vanavond even instaleren en dan post ik wel een update :)
Een Apple Watch heeft geen 802.11ac, dus dat heeft er niets mee te maken. Daarbij hoef je voor bluetooth niet perse gekoppeld te zijn. Het is mogelijk om (tijdelijke) bluetooth communicatie te hebben, zonder gekoppeld te zijn. Dat is genoeg voor authentication, want je kunt ook de afstand tussen de apparaten inschatten/berekenen. Zeker met Bluetooth 4.0 (Bluetooth LE / Bluetooth Smart).

• boosterbosch
ThomasG schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:38:
[...]
Een Apple Watch heeft geen 802.11ac, dus dat heeft er niets mee te maken. Daarbij hoef je voor bluetooth niet perse gekoppeld te zijn. Het is mogelijk om (tijdelijke) bluetooth communicatie te hebben, zonder gekoppeld te zijn. Dat is genoeg voor authentication, want je kunt ook de afstand tussen de apparaten inschatten/berekenen. Zeker met Bluetooth 4.0 (Bluetooth LE / Bluetooth Smart).
mensen in dit topic http://forums.macrumors.c...on-mid-2012-rmbp.1981245/ melden wel succes met een nieuwere kaart in een 2012 MBPr

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Hebben jullie ook dat Siri vertraagt opstart bij het gebruik van de toetsencombinatie (cmd en space)? Vooral de eerste keer moet ik een paar secondes wachten totdat Siri begint met luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
ThomasG schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:38:
[...]
het blijkt dus toch mogelijk zoals ik het uitlegde.

Klikbaar screenshot met de originele Wifi kaart van de late 2012

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/tLVRaMoW

en nu, klikbaar screenshot met de nieuwe Wifi kaart erin

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/fzakaclO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demanke
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-11-2022
Mac OS Sierra op zich niet verkeerd maar de updates zijn bij mij een ramp.
Ben nu al geruimetijd bezig de update Public Beta 4 binnen te krijgen, maar nee.
Ik krijg na meerdere dagen een time out.
Na het aanklikken opnieuw opstarten gaat de balk berekenen en blijft berekenen.
Na installatie van Beta 3 bleef de Macbook pro in zijn opstart hangen.
Met geen mogelijkheid meer te starten.
Na schone installatie bovenstaande weer.
Meerdere die dit meemaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ben ik de enige die steeds rare strepen in het beeld heeft? Als ik een venstertje erover heen zet en dan weer verschuif is het ook weer weg. Zit op de laatste DP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
Dennisweb schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:45:
Ben ik de enige die steeds rare strepen in het beeld heeft? Als ik een venstertje erover heen zet en dan weer verschuif is het ook weer weg. Zit op de laatste DP.
Ik heb dit enkel on photoshop en dreamweaver eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Dennisweb schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:45:
Ik heb dat ook redelijke regelmatig sinds beta 3 ook onder 4. Als ik dan gewoon een paar seconden wacht springt het beeld vanzelf weer goed. Ik dacht eerst even dat mijn GPU kapot was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
Ondertussen ben ik nog steeds helemaal happy met mijn nieuwe macbook air en sierra, vandaag maar eens dp6 installeren zodat ik ook eindelijk met mijn watch kan unlocken, iemand dit al geprobeerd? moet ik mijn watch nog aanmelden in sierra ofzo? just curious :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boosterbosch
Orii schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:24:
Ondertussen ben ik nog steeds helemaal happy met mijn nieuwe macbook air en sierra, vandaag maar eens dp6 installeren zodat ik ook eindelijk met mijn watch kan unlocken, iemand dit al geprobeerd? moet ik mijn watch nog aanmelden in sierra ofzo? just curious :)
gewoon in settings onder security het vinkje zetten. (zie mijn screenshot op het einde van vorige pagina. Werkt goed maar nog niet altijd maar ik zie dat meerdere mensen daar last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
Awesome :) als ik thuis ben ga ik het meteen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Bij mij staat het vinkje aan maar werkt het niet. Ik vermoed dat dit komt omdat ik niet inlog met een iCloud account, maar met een OS X account (met daarachter een icloud account). De mogelijkheid om met een iCloud account in te loggen schijnt verwijderd te zijn (link) .

De link hieronder beschrijft de truuk voor El Capitan. Ik heb het nog niet geprobeerd!

https://www.linkedin.com/...p-feed-article-title-like

UPDATE:

Ik heb de 'unlock met Watch' aan de praat. En NEE, je hoeft bovenstaande procedure NIET uit te voeren.

Deze link liet mij zien hoe het zou moeten werken en wat je moet doen: https://9to5mac.com/2016/...-sierra-beta-2-watchos-3/

[ Voor 19% gewijzigd door RobV op 16-08-2016 17:59 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
mij is het ook gelukt, hoewel het nog wel een seconde of 4 duurt voor de macbook ook echt ontgrendeld is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Orii schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:12:
mij is het ook gelukt, hoewel het nog wel een seconde of 4 duurt voor de macbook ook echt ontgrendeld is :)
Bij mij iets minder dan 2 secondenr, maar 4 seconden is nog steeds sneller dan typen, oops caps, opnieuw, damn, opnieuw, enter. Haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aherin
True :D

En het is leuk om aan mijn Windows minded collega's te laten zien :Y
EAT THIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik vind het wel een voordeel dat men niet kan zien wat je wachtwoord is (al is die kans niet zo groot). Heb ik best 4 seconden voor over. Vooral in de trein. Net als Touch ID voor het unlocken van mijn iPad en iPhone :)

Nou moet ik zeggen dat het unlocken op beta 2 volgens mij wel iets sneller ging. Maar dat weet ik niet meer zeker. Er is vast ruimte voor verbetering op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
unlocken gaat bij mij op ios 10 ook sneller, en correcter! behalve als ik zweethanden heb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Orii schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:00:
unlocken gaat bij mij op ios 10 ook sneller, en correcter! behalve als ik zweethanden heb :|
Ja, dat is echt hopeloos. Zou prettig zijn als je watch dat ook kon op 10 cm afstand...

Het is jammer dat Apple voor de Watch (en aTV) geen public beta's heeft of een manier om eenvoudig te downgraden en een backup terug te zetten.
Daarnaast vind ik 2FA op de beta's nog wel tricky ivm die lockouts. Ben echt heel benieuwd naar de auto unlock feature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindasmeer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-09 21:46
Orii schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:52:
True :D

En het is leuk om aan mijn Windows minded collega's te laten zien :Y
EAT THIS!
Zo uniek is het niet hoor ;). In Windows 10 heet dit Companion Devices, onderdeel van Windows Hello. Daarnaast heeft Windows al ondersteuning voor ontgrendelen via biometrische input zoals irisscanners (Surface Pro 4) of vingerafdrukscanners.

Maar handig is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
nou, ik heb ze nog niet in het wild gezien hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
iAmRenzo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:00:
[...]

Ja, dat is echt hopeloos. Zou prettig zijn als je watch dat ook kon op 10 cm afstand...

Het is jammer dat Apple voor de Watch (en aTV) geen public beta's heeft of een manier om eenvoudig te downgraden en een backup terug te zetten.
Daarnaast vind ik 2FA op de beta's nog wel tricky ivm die lockouts. Ben echt heel benieuwd naar de auto unlock feature.
naja ik heb alles op de beta.. moet eerlijk zeggen dat ik er nog geen problemen mee heb gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 17:35

page404

Website says no

Demanke schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:01:
Ben nu al geruimetijd bezig de update Public Beta 4 binnen te krijgen, maar nee.
Public 3 en 4 waren erg onstabiel bij mij, ook met problemen zoals jij die noemde. Na wat herstarts ging upgraden goed, en ik ben erg te spreken over DP6. Werkt al weer bijna als een productierelease :)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• SHIFTER [NL]
Sinds de laatste beta gaat het unlocken met de Watch nu vrijwel elke keer goed. Ik heb nog een enkele keer gehad dat het niet werkte. Dit begint wel een lekkere functie te worden zo :D

• iworx
De downloads komen gewoon van een Akamai CDN - ik had die problemen ooit ook maar dat kwam omdat de download CRC errors had. Provider heeft hier toen de modem vervangen en sindsdien is elke update/download feilloos. Ik kan ze onmiddellijk beginnen downloaden wanneer ze door het team beschikbaar gesteld worden.

Al eens gekeken of de MD5 van andere 'grote' downloads wel helemaal OK is?

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

SHIFTER [NL] schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:28:
Sinds de laatste beta gaat het unlocken met de Watch nu vrijwel elke keer goed. Ik heb nog een enkele keer gehad dat het niet werkte. Dit begint wel een lekkere functie te worden zo :D
Klinkt goed. Ik neem aan dat je je Mac opent als je "er aan komt", en dan werkt het.
Doet hij het ook als je de Mac open laat staan?
En hoe is het bijvoorbeeld als je op een meter afstand staat?

• SHIFTER [NL]
iAmRenzo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Klinkt goed. Ik neem aan dat je je Mac opent als je "er aan komt", en dan werkt het.
Doet hij het ook als je de Mac open laat staan?
En hoe is het bijvoorbeeld als je op een meter afstand staat?
Mijn mac staat eigenlijk altijd open geklapt op mijn bureau. Als ik hem dan wil activeren druk ik op de spatiebalk en dan unlockt hij binnen een paar seconden.

Zodra ik hem open klap unlockt de mac ook binnen een seconde of 2.

Qua afstand geen idee, dat zal ik eens moeten proberen. Heb nog niet gezien dat als ik aan kom lopen hij automatisch unlockt.

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
De unlock wordt getriggered bij een 'wake from sleep', dus een toets, een muisbeweging, of scherm openklappen. Dan wordt een authenticate met de watch gedaan, lukt dat niet dan verschijnt het invoerveld voor het wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07

iMars

Full time prutser

Exact hetzelfde hier:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fD9RYw8.png

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eastmaceroni
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:20
Toevallig meer mensen last van Sierra niet goed schaalt?
Kan alleen maar kiezen uit Full HD of Ultra HD.

Setup: 2015 rMBP aangesloten op LG27UD88 via Displayport.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/30m4phz.png

Update: dit is alleen als de MBPr dicht is geklapt.

[ Voor 28% gewijzigd door eastmaceroni op 26-08-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik gebruik displayMenu en kan iedere resolutie kiezen, misschien helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Dat probleem heb ik ook gehad. Bij mij werkte het updaten in Safe Mode als oplossing op de afgelopen 2 beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:07

iMars

Full time prutser

Dennisweb schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:42:
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad. Bij mij werkte het updaten in Safe Mode als oplossing op de afgelopen 2 beta's.
Zometeen maar eens uitproberen

Koop hier mijn P1 reader :)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste