Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Geert1976 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:59:
Maar kom op, je koopt een iPhone van soms €1000 en je krijgt er een kinder-kleuren feestje voor terug in iOS 10.

Ik snap zeer zeker dat dit onwijs leuk is voor kindjes van 12 of 13 jaar oud.
Mwah, ik kan me herinneren toen iOS7 uit kwam dat er ook veel moord en brand schreeuwden dat het een kermis was met al die kleuren en animaties. :+
Als je nu een toestel met < iOS7 bekijkt ziet dat er toch wel heel ouderwets uit. ;)
Moraal van het verhaal, iedere verandering is altijd even wennen, wil niet per definitie zeggen dat iets slecht is.

/edit
Voor mij hoeven al die stickers en zo ook niet hoor, gebruik ze in telegram ook nooit. Snap ook niet wat mensen daar zo geweldig aan vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 17-06-2016 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind die update van iMessage eigenlijk wel fraai. Misschien de stickers niet zo direct (niets wint het van Gifjes) maar de verdere kleine tweaks maken het weer bij de tijd.

Ik ben een enorm groot gebruiker van iMessage (Heb er alleen Whatsapp naast voor een verdwaalde collega) dus zie er de meerwaarde zeker van in.
Fietsbel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Het is zogenaamd alleen een feature in de nieuwste chip.
Nou het kan ook wel op oudere hardware maar zonder die "chip" kost het gewoon erg veel stroom en dan gaan de mensen met oude hardware daar weer over mekkeren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:06:
Ik vind die update van iMessage eigenlijk wel fraai. Misschien de stickers niet zo direct (niets wint het van Gifjes) maar de verdere kleine tweaks maken het weer bij de tijd.

Ik ben een enorm groot gebruiker van iMessage (Heb er alleen Whatsapp naast voor een verdwaalde collega) dus zie er de meerwaarde zeker van in.

[...]

Nou het kan ook wel op oudere hardware maar zonder die "chip" kost het gewoon erg veel stroom en dan gaan de mensen met oude hardware daar weer over mekkeren.
Telefoon is toch al bezig met stappen tellen. Kan dus ook wel even in de gaten houden of hij wordt opgetild. Maar misschien toch beschikbaar voor oudere hardware, net zoals 3d touch/longpress voor interactie met nieuwe notificaties, wat ook nog niet in Bèta 1 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Voor de mensen die het nog niet wisten. Als je de homeknop indrukt voor een seconde en je laat je vinger erop rusten dan unlocked het scherm direct en hoef je dus niet nog een keer op de homeknop te drukken om erin te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatson schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:59:
[...]

Telefoon is toch al bezig met stappen tellen. Kan dus ook wel even in de gaten houden of hij wordt opgetild. Maar misschien toch beschikbaar voor oudere hardware, net zoals 3d touch/longpress voor interactie met nieuwe notificaties, wat ook nog niet in Bèta 1 zit
Dat "long press" ipv 3D press snap ik ook niet echt trouwens. Haalt het nut er direct uit doordat het zo lang duurt, voor live foto's is dat niet zo erg want dat kan dan mooi overgaan in het "filmpje" maar voor een snelle handeling (zoals bv direct naar een bepaalde functie) is het te traag. Zit niet voor niets niet in de eerste beta denk ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Fietsbel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Het is zogenaamd alleen een feature in de nieuwste chip. Net zoals dat 3d touch zogenaamd niet valt te emuleren op non 3d touch modellen. _O-

[...]

Excuses, mag geen kritiek geven natuurlijk :')
Jawel, maar je zwamt.
Apple kán dat scherm vast wel laten aangaan op oude toestellen, maar dan gaan mensen janken dat hun accu snel leeg is.
En het idee van 3D Touch is dat je voelt wat je doet, niet om simpelweg een extra menu te openen. Kunnen ze idd ook op oude toestellen doen maar dat geeft een andere ervaring.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 00:16:
[...]

Jawel, maar je zwamt.
Apple kán dat scherm vast wel laten aangaan op oude toestellen, maar dan gaan mensen janken dat hun accu snel leeg is.
En het idee van 3D Touch is dat je voelt wat je doet, niet om simpelweg een extra menu te openen. Kunnen ze idd ook op oude toestellen doen maar dat geeft een andere ervaring.
Helemaal mee eens. Je hebt altijd mensen die niet gehinderd door de juiste kennis van zowel de hardware of de denkwijze van Apple maar dingen de wereld in slingeren alsof het een waarheid is.

Ja, Apple wil net als vrijwel elk bedrijf winst maken. Daarvoor is het een bedrijf en geen filantropische instelling. Bovendien besteed Apple meer tijd en energie aan marketing dan de meeste bedrijven; het laatste wat ze willen is dat de user experience ruk js.

Wat ze m.i. soms wel aangerekend kan worden is juist het nooit uitleggen waarom ze dingen doen zoals ze die doen. Met als gevolg...mensen die vanalles roepen.

Waarschijnlijk is het rise to wake wel aan te zetten op oudere telefoons. Maar idd (en daar komt ie, de denkwijze van Apple) wat doet dat met de accuduur en de user experience? Het gaat wel wat verder dan 'ze willen gewoon weer een nieuwe iPhone verkopen, die geldwolven'.

Af en toe tenenkrommend, die standaard bs-reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die nog niet alles ontdekt hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 18-06-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand dit?

Betekend deze instelling nou dat de iPhone alle originele foto's en video's bewaard welke genomen zijn met de iPhone. Of dat de iPhone de hele iCloud foto bibliotheek gaat downloaden?

Afbeeldingslocatie: http://a68.tinypic.com/33xy4n9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37
Afgelopen week heb ik een Simyo prepaid pakket besteld en binnen gekregen. In dat pakket zit uiteraard de simkaart, echter mét NFC chip zodat je gebruik kunt maken van NFC diensten (wat ik overigens met deze sim niet van plan ben). Toen besefte ik opeens dat Apple eigenlijk geen NFC API beschikbaar heeft gesteld voor ontwikkelaars in iOS 10. Als er een land is dat qua infrastructuur interessant is voor NFC diensten (bank, OV etc) is het Nederland wel. Ook gezien het feit dat de chips in de iPhone hier worden ontwikkeld...Vind ik :P

Ik hoef eigenlijk niet eens Apple Pay te hebben. Als Apple de API beschikbaar stelt heeft binnen de kortste keren de ING bank ondersteuning ingebouwd. Hoeft Apple ook geen moeite te doen voor ons Nederlanders. Of ben ik nou zo simpel ;) Ik maak nu al een tijdje dankbaar gebruik van de NFC betalen met mijn bankpas. Dus hoewel ik ooit sceptisch was over NFC, heb ik daar anno 2016 wel oren naar.
Donstil schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:39:
Weet iemand dit?

Betekend deze instelling nou dat de iPhone alle originele foto's en video's bewaard welke genomen zijn met de iPhone. Of dat de iPhone de hele iCloud foto bibliotheek gaat downloaden?

[afbeelding]
Beide settings maken een 1:1 kopie van de iCloud fotobibliotheek naar de iPhone. De iCloud backup is hier in leidend. Ga zelf maar na dat als je een foto verwijdert, je een melding krijgt dat de foto op al je apparaten wordt verwijderd.

De iPhone download dus de hele fotobibliotheek. Als je een foto maakt met de iPhone, dan wordt deze geupload naar iCloud en bijgewerkt op je andere devices. Mits je iCloud fotobibliotheek hebt ingeschakeld natuurlijk. Want dat staat standaard uit na een clean install dacht ik. Zelf geef ik de voorkeur aan originele kwaliteit omdat ik toch niet een giga bieb met foto's heb.

En anders is er natuurlijk nog altijd Apple die een antwoord heeft https://support.apple.com/nl-nl/HT204264

[ Voor 39% gewijzigd door swv op 19-06-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:13:
Beide settings maken een 1:1 kopie van de iCloud fotobibliotheek naar de iPhone. De iCloud backup is hier in leidend. Ga zelf maar na dat als je een foto verwijdert, je een melding krijgt dat de foto op al je apparaten wordt verwijderd.

De iPhone download dus de hele fotobibliotheek. Als je een foto maakt met de iPhone, dan wordt deze geupload naar iCloud en bijgewerkt op je andere devices. Mits je iCloud fotobibliotheek hebt ingeschakeld natuurlijk. Want dat staat standaard uit na een clean install dacht ik. Zelf geef ik de voorkeur aan originele kwaliteit omdat ik toch niet een giga bieb met foto's heb.

En anders is er natuurlijk nog altijd Apple die een antwoord heeft https://support.apple.com/nl-nl/HT204264
Daar was ik dus al bang voor.
Omdat Apple zo lomp geweest is om te stoppen met Aperture ben ik nu aan het kijken naar een goed alternatief.

Lichtroom ligt dan natuurlijk voor de hand maar ik vind dat persoonlijk geen fijn programma.

Daarom zit ik nu te rommelen met Photos op OSX.

Ik zou best al mijn photos in de iCloud willen en dan netjes mijn iPhone foto's daar automatisch BIJ. Mijn foto library is enkele honderden gigabytes dus dat allemaal op de iPhone gaat technisch niet eens maar is ook absoluut niet wenselijk.

Ik begrijp niet waarom de opties die Apple bied voor de iCloud Photo oplossing daarin zo beperkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
sww89 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:13:
Afgelopen week heb ik een Simyo prepaid pakket besteld en binnen gekregen. In dat pakket zit uiteraard de simkaart, echter mét NFC chip zodat je gebruik kunt maken van NFC diensten (wat ik overigens met deze sim niet van plan ben). Toen besefte ik opeens dat Apple eigenlijk geen NFC API beschikbaar heeft gesteld voor ontwikkelaars in iOS 10. Als er een land is dat qua infrastructuur interessant is voor NFC diensten (bank, OV etc) is het Nederland wel. Ook gezien het feit dat de chips in de iPhone hier worden ontwikkeld...Vind ik :P

Ik hoef eigenlijk niet eens Apple Pay te hebben. Als Apple de API beschikbaar stelt heeft binnen de kortste keren de ING bank ondersteuning ingebouwd. Hoeft Apple ook geen moeite te doen voor ons Nederlanders. Of ben ik nou zo simpel ;) Ik maak nu al een tijdje dankbaar gebruik van de NFC betalen met mijn bankpas. Dus hoewel ik ooit sceptisch was over NFC, heb ik daar anno 2016 wel oren naar.

[...]
Gaat niet gebeuren, Apple wil heel graag Apple Pay pushen dus de NFC chip blijft gesloten. :/

Donstil schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 23:09:
[...]

Dat "long press" ipv 3D press snap ik ook niet echt trouwens. Haalt het nut er direct uit doordat het zo lang duurt, voor live foto's is dat niet zo erg want dat kan dan mooi overgaan in het "filmpje" maar voor een snelle handeling (zoals bv direct naar een bepaalde functie) is het te traag. Zit niet voor niets niet in de eerste beta denk ik dan.
http://appleinsider.com/a...ch-apple-tells-developers

[ Voor 20% gewijzigd door Whatson op 19-06-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Whatson schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:32:
[...]

Gaat niet gebeuren, Apple wil heel graag Apple Pay pushen dus de NFC chip blijft gesloten. :/
Ja dat zit er dik in. Jammere is alleen dat NFC simkaarten nu ook niet werken met iPhones. Nou stop ik die Simyo in een Android als tweede telefoon dus ik kan ooit eens gaan kijken of dat leuk werkt. Maar in dit geval zou ik zeggen dat Apple innovatie remt. Ze verdienen al genoeg aan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja i know maar dat neemt niet weg dat het met LongPress lang niet zo innovatief werkt als met 3D Touch.

Het zit niet voor niets niet in de eerste beta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
Ik ben het interview met Phil en Craig aan het terugkijken, en daarin wordt besproken dat de standaard apps niet worden verwijderd, maar slechts onzichtbaar gemaakt. De enige reden dat je die apps in de App Store terug kunt vinden is omdat dat de meest logische plek is om die apps terug te vinden. Precies zoals ik onlangs schreef dus :)

Dit betekent ook dat deze apps niet geupdate worden vanuit de App Store. Ik ben geen developer en ik probeer het interview te begrijpen, maar ze hebben het er over dat de binary data van de standaard apps op de iPhone blijft. Gebruikersdata en aanverwanten wordt wel verwijdert.

Best leuk om te kijken. Skip wel even het sponsorreclameverhaal de eerste 6 minuten. Hoewel die van sponsor Microsoft wel leuk is. Stukje over standaard apps begint rond de 20 min.
https://vimeo.com/171186055

Er is meer:
- (40 min) Auto unlock met de Watch en de Mac zit ook slim in elkaar. De Mac kan berekenen hoe dicht de eigenaar zich bij de Mac bevindt middels p2p Wi-Fi. Iemand anders kan bijvoorbeeld niet het Apple Watch signaal forwarden als diegene in een andere ruimte zit, omdat de Mac dan merkt dat er teveel delay in het signaal zit. Collega's kunnen dus niet ongemerkt jouw Mac unlocken
- (43 min) deep learning van jouw fotobibliotheek gebeurt momenteel lokaal en alleen wanneer jouw device aan het netstroom hangt. Dat betekent dus dat wanneer jij iOS 10 installeert, alle foto's met de GPU van de iPhone of iPad worden gescand aan het netstroom. Voor de Mac is het natuurlijk helemaal een peuleschil. Foto's die jij in het vervolg maakt, worden vervolgens wel direct geinitialiseerd. Immers is dat maar één foto wat weinig impact heeft op de prestaties van de iDevices. Ik zeg momenteel lokaal omdat Apple mogelijk wel in de toekomst de metadata van jouw geinitialiseerde iCloud bibliotheek wil syncen tussen jouw devices. Beetje onzin als ieder device dezelfde berekeningen moet uitvoeren op dezelfde foto's toch ;) Zou wel fijn zijn als die keuze aan de gebruiker wordt overgelaten natuurlijk.

Echt dit interview is best leuk en grappig om te kijken, ondanks de soms wat nerdy termen en uitleg tussendoor.

[ Voor 44% gewijzigd door swv op 20-06-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Handige nieuwe functie icm AppleTV: bij inloggen op NBA Gametime opeens een pop-up op m'n iPhone: 3D-touch toetsenbord. Zodat je daar je wachtwoord in kan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:29
sww89 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:04:

- deep learning van jouw fotobibliotheek gebeurt momenteel lokaal en alleen wanneer jouw device aan het netstroom hangt. Dat betekent dus dat wanneer jij iOS 10 installeert, alle foto's met de GPU van de iPhone of iPad worden gescand aan het netstroom. Voor de Mac is het natuurlijk helemaal een peuleschil. Foto's die jij in het vervolg maakt, worden vervolgens wel direct geinitialiseerd. Immers is dat maar één foto wat weinig impact heeft op de prestaties van de iDevices. Ik zeg momenteel lokaal omdat Apple mogelijk wel in de toekomst de metadata van jouw geinitialiseerde iCloud bibliotheek wil syncen tussen jouw devices. Beetje onzin als ieder device dezelfde berekeningen moet uitvoeren op dezelfde foto's toch ;) Zou wel fijn zijn als die keuze aan de gebruiker wordt overgelaten natuurlijk.
Dit gebeurd toch al? Als mijn iPhone klaar is met dingen vinden (personen en aandenkens), is het daarna meteen te zien op de Apple tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
matthijst schreef op maandag 20 juni 2016 @ 01:51:
Handige nieuwe functie icm AppleTV: bij inloggen op NBA Gametime opeens een pop-up op m'n iPhone: 3D-touch toetsenbord. Zodat je daar je wachtwoord in kan tikken.
En hierbij een screenshot voor de geïnteresseerden:

https://twitter.com/olebegemann/status/744881057208602624

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-08 12:00

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Het is natuurlijk een Beta van iOS dus er zitten wat bugjes in, maar heeft iemand ook last dat zijn melding van bijvoorbeeld Whatsapp niet automatisch weg gaat? Dit heb ik in het begin met iOS 10 wel gehad, maar sinds vandaag laat hij het bericht staan, tot ik het naar boven veeg of erop klik.

Verder zijn er wat kleine bugjes die ik ervaar, maar vind het erg meevallen :)

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
Roboafca schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:25:
Het is natuurlijk een Beta van iOS dus er zitten wat bugjes in, maar heeft iemand ook last dat zijn melding van bijvoorbeeld Whatsapp niet automatisch weg gaat? Dit heb ik in het begin met iOS 10 wel gehad, maar sinds vandaag laat hij het bericht staan, tot ik het naar boven veeg of erop klik.

Verder zijn er wat kleine bugjes die ik ervaar, maar vind het erg meevallen :)
Die heb ik bij elke melding. Vaak wordt er met beta 2 een hoop gefixed aan grove fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Laatst online: 29-08 12:00

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

xoniq schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:10:
[...]

Die heb ik bij elke melding. Vaak wordt er met beta 2 een hoop gefixed aan grove fouten.
Ik hoop het :)! Dat is tot nu toe het enige wat ik als vervelend ervaar haha.
Maar inderdaad, dit is de eerste versie, die tweede zal wel beter zijn :)

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roboafca schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:25:
Het is natuurlijk een Beta van iOS dus er zitten wat bugjes in, maar heeft iemand ook last dat zijn melding van bijvoorbeeld Whatsapp niet automatisch weg gaat?
Ik heb dit ook, nog vervelender is dat wanneer ik een notificatie binnen krijg, ik deze eerst zie op mijn  watch en een paar seconden later springt het scherm van mijn iPhone aan en komt de notificatie ook daar binnen. Notificatie gaat ook niet weg al heb ik ze al gelezen op mijn  watch.

Heb al een bug report gestuurd en reactie gekregen met vraag voor logs. Denk dat het dus wel prioriteit heeft voor Apple.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2016 16:13 . Reden: Autocorrect iOS pff ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:01

page404

Website says no

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:05:
[...]

Heb al een brugreling gestuurd
:D

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel post

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2016 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

:F

Pff iOS Autocorrect. Was dat niet 1 van de features wat beter zou moeten werken in iOS 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:15:
[...]

Pff iOS Autocorrect. Was dat niet 1 van de features wat beter zou moeten werken in iOS 10?
Ja je kan straks meertalige autocorrect gebruiken. Maar het is ook helemaal niet erg om het gewoon lekker Nederlands te houden. :+ Engelse woorden gebruiken in Nederlands is een keuze die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Na iOS10 eraf te hebben gepleurd en een downgrade naar iOS 9.3.2. te hebben uitgevoerd zit ik met een aantal problemen:
  • Ik ontvang van GMail alle notificaties TWEE maal. Dit was hiervoor niet. Alleen bij GMail dus
  • De Health-app houdt geen stappen meer bij

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 18-09 15:49
Ik vind het een prima werkbare versie eigenlijk. Zo af en toe krijg ik een soft reboot maar dat is vrij zelden. Enige storende is als je wisselt tussen apps door tweemaal op de home knop te drukken de boel eventjes vast gaat staat, een seconde of 5 gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KaiseRRuby schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:21:
Ik vind het een prima werkbare versie eigenlijk. Zo af en toe krijg ik een soft reboot maar dat is vrij zelden. Enige storende is als je wisselt tussen apps door tweemaal op de home knop te drukken de boel eventjes vast gaat staat, een seconde of 5 gok ik.
Nou dat is idd irritant. Ik wist ook niet dat ik dat zoveel gebruikte eigenlijk. Daar kom ik nu ineens achter.
SalimRMAF schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:12:
Na iOS10 eraf te hebben gepleurd en een downgrade naar iOS 9.3.2. te hebben uitgevoerd zit ik met een aantal problemen:
  • Ik ontvang van GMail alle notificaties TWEE maal. Dit was hiervoor niet. Alleen bij GMail dus
  • De Health-app houdt geen stappen meer bij
[iOS 9] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:15:
[...]

*kuch* swiftkey *kuch*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
*kuch* Troep *kuch*

Elke keer wanneer ik switch naar SwiftKey vanwege het dwangmatig typen in meerdere talen, begint bij mij de irritatie dat het toetsenbord van SwiftKey te vaak gewoon niet opduikt. Dan heb ik helemaal geen toetsenbord meer, en dus ook geen knopje om te switchen naar het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 19:04:
[...]

Nou dat is idd irritant. Ik wist ook niet dat ik dat zoveel gebruikte eigenlijk. Daar kom ik nu ineens achter.
Dit dus. Heb ik ook vaak, dat features zo vanzelfsprekend zijn, en je pas beseft dat je het überhaupt gebruikt zodra het niet meer (of deels) werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
xoniq schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:53:
[...]

*kuch* Troep *kuch*

Elke keer wanneer ik switch naar SwiftKey vanwege het dwangmatig typen in meerdere talen, begint bij mij de irritatie dat het toetsenbord van SwiftKey te vaak gewoon niet opduikt. Dan heb ik helemaal geen toetsenbord meer, en dus ook geen knopje om te switchen naar het origineel.
Ja heb ik ook soms. Weet niet of dit aan swiftkey ligt of aan apples keyboard plugin dinges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Whatson schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 00:22:
[...]

Ja heb ik ook soms. Weet niet of dit aan swiftkey ligt of aan apples keyboard plugin dinges.
Zover ik weet bij SwiftKey, ik heb het bij andere toetsenborden nooit gehad. Kan toeval zijn, wellicht dat iemand anders hier licht op kan werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:38
Whatson schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 00:22:
[...]

Wat bij mij geholpen heeft is het standaard toetsenbord uit de lijst met actieve toetsenborden te verwijderen, waardoor SwiftKey nog het enige actieve toetsenbord is, en daarna je toestel te herstarten. Dan lijkt hij een soort van default te worden. Sindsdien heb ik nog nauwelijks problemen met SwiftKey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DwightKSchrute schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:33:
[...]

Wat bij mij geholpen heeft is het standaard toetsenbord uit de lijst met actieve toetsenborden te verwijderen, waardoor SwiftKey nog het enige actieve toetsenbord is, en daarna je toestel te herstarten. Dan lijkt hij een soort van default te worden. Sindsdien heb ik nog nauwelijks problemen met SwiftKey.
Had ik inderdaad ook geprobeerd. Maar toen had ik helemaal geen fallback meer. Als SwiftKey dan niet werkte, had ik niks meer, in geen enkele app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:38
xoniq schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:37:
[...]

Had ik inderdaad ook geprobeerd. Maar toen had ik helemaal geen fallback meer. Als SwiftKey dan niet werkte, had ik niks meer, in geen enkele app.
Is bij mij een enkele keer voorgekomen. Ik sluit dan de app af en start hem opnieuw op. Dat nadeel weegt niet op tegen de betere autocorrect en het swypen vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Ben weer teruggegaan naar IOS 9.3.2, voelt toch wel fijner aan ivm multitasken waar mijn toestel regelmatig vastliep. Wel mis ik verschillende functies en dan vooral de raise to wake. Misschien volgende beta weer even alles uitproberen.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik het het probleem dat Apps eindeloos willen blijven updaten. :P
Elke keer als je de App Store opent geeft hij weer exact dezelfde updates. De lijst is nu gegroeid tot 35 apps ofzo.

Dat "kantel om wakker te worden" werkt nog niet heel erg goed imho.
Het is van groot belang dat ze hier de proximity sensor gaan inzetten. Als die bedekt is (eg: hij zit in je broek) dan moet hij dus *niet* aangaan. Dat doet ie nu wel.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
WhatsappHack schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:43:
Elke keer als je de App Store opent geeft hij weer exact dezelfde updates. De lijst is nu gegroeid tot 35 apps ofzo.

Het is van groot belang dat ze hier de proximity sensor gaan inzetten. Als die bedekt is (eg: hij zit in je broek) dan moet hij dus *niet* aangaan. Dat doet ie nu wel.
Mwa maar dan krijg je dat ie in het donker niet aangaat, vandaar dat ze dat wss niet doen. Ik vind het iig prima werken, heel erg blij met deze feature. Heb ook nog vaker vastlopers met multitasking maar ach kan er wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:57:
[...]

Mwa maar dan krijg je dat ie in het donker niet aangaat, vandaar dat ze dat wss niet doen.
Proximity sensor != light sensor. ;) Ondanks dat ze wel in dezelfde chip kunnen zitten.
Je proximity sensor werkt nog prima in het donker hoor. :P

De iPhone zal dan alleen niet aangaan als je je telefoon aan de bovenkant met twee vingers oppakt ofzo en je bedekt toevallig de proximity sensor...

Ik heb trouwens de meerwaarde van de functie niet echt kunnen vinden, maar misschien is dat omdat ik gewend ben aan het wakker maken van het toestel door op de aan/uit knop te drukken of met de top van m'n vingertopje (:P Bij m'n nagel zegmaar) kort op de homeknop te drukken. Ik denk eerder dat het accu slurpt, omdat dat kreng ook aangaat als ik hem gewoon ff verplaats.
En ja als ie de hele tijd uit/aan gaat in je broek tijdens het lopen, dan merk je dat wel met de accuduur. Het is niet schokkend, maar het kost wel een paar procent; vergelijk je screen wake time maar eens met als die functie uitstaat. (Moet je het toestel wel ongeveer hetzelfde gebruiken.)

[ Voor 75% gewijzigd door WhatsappHack op 24-06-2016 19:07 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat "oppakken tot ontwaken" echt een fantastische functie eigenlijk.
Werkt hier ook al echt goed, althans ik heb maar zelden dat hij niet netjes aan gaat, ik had alleen wel een weekje nodig om niet op de Homeknop te drukken terwijl ik heb vast pak, dat was een beetje automatisme geworden.

Verder merk ik geen bijzondere drain in batterij verbruik door deze functie, haal zelfs in Beta 1 nog makkelijk het einde van de dag (meetstal tussen de 15 en 25% over na 0700-00:00) op mijn 6s plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Donstil schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:45:
Ik vind dat "oppakken tot ontwaken" echt een fantastische functie eigenlijk.
Werkt hier ook al echt goed, althans ik heb maar zelden dat hij niet netjes aan gaat, ik had alleen wel een weekje nodig om niet op de Homeknop te drukken terwijl ik heb vast pak, dat was een beetje automatisme geworden.

Verder merk ik geen bijzondere drain in batterij verbruik door deze functie, haal zelfs in Beta 1 nog makkelijk het einde van de dag (meetstal tussen de 15 en 25% over na 0700-00:00) op mijn 6s plus.
Inderdaad weer een onverwachte topper deze feature. Het voelt nu al zo natuurlijk dat het lijkt of het voorheen ook al zo was. Net als Touch ID v2 past het lekker in mijn workflow. iPhone oppakken waardoor het scherm aangaat, swipe naar links en ik zie al mijn widgets.

Gaat lekker snel en ik snap nu hoe Apple die scheiding heeft willen maken tussen widgets als linker tabblad, gemiste notificaties vanuit boven en de actuele interactieve notificaties op het lockscreen. Nu nog even die vensters wat meer polijsten zodat de nadruk meer op de content komt te liggen ipv al die opgeblazen ballonnen (= ruimteverspilling) van nu en ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou nog wel graag zien dat NightShift te plannen is per dag, ik wordt er echt simpel van dat ik nightshift elke vrijdag en zaterdag avond handmatig uit moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 23:01:
Ik zou nog wel graag zien dat NightShift te plannen is per dag, ik wordt er echt simpel van dat ik nightshift elke vrijdag en zaterdag avond handmatig uit moet zetten.
Ik vind 2x per week op een knopje drukken ook echt zo'n zinloze tijdverspilling dat ik er gek van wordt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:56:
[...]

Ik vind 2x per week op een knopje drukken ook echt zo'n zinloze tijdverspilling dat ik er gek van wordt 8)7
Bedankt voor deze waardevolle input. Ik vroeg me al tijden af of jij er gek van werd :+

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 25-06-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Soms verliest mijn iPhone 's nachts de wifi verbinding om dat hij dan ver van de wifi router af ligt. Eergisteren heeft hij daardoor 820mb aan app updates over 3G binnengehaald :X

(Terwijl ik dat expliciet uit had staan bij iTunes & App Store; automatisch updaten stond wel aan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

WhatsappHack schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:43:

Oh dat valt me nu pas op :+
Heb dus ook inmiddels 24 updates klaarstaan 8)7

Anyway, waarschijnlijk dinsdag of woensdag zal beta 2 wel uitkomen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Psycho_Mantis op 26-06-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Enige probleem dat ik tot nu toe een paar keer heb gehad is een soft reboot. Niet heel irritant, maar
Wel als je een foto aan het maken bent (vakantie).
Verder alles eigenlijk wel prima.
Twee talige autocorrect kan ik niet vinden, of zou dat ook nog niet moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09
xoniq schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:12:
[...]

Zover ik weet bij SwiftKey, ik heb het bij andere toetsenborden nooit gehad. Kan toeval zijn, wellicht dat iemand anders hier licht op kan werpen.
Heb ik met Swype ook regelmatig, erg irritant.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:12:
Enige probleem dat ik tot nu toe een paar keer heb gehad is een soft reboot. Niet heel irritant, maar
Wel als je een foto aan het maken bent (vakantie).
Verder alles eigenlijk wel prima.
Twee talige autocorrect kan ik niet vinden, of zou dat ook nog niet moeten werken?
Dat werkt hier ook niet echt.

Verder is de ervaring hier ook wel prima. Idd regelmatig een respring maar dat is ook de ene dag erger dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:22
Whatson schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:21:
Soms verliest mijn iPhone 's nachts de wifi verbinding om dat hij dan ver van de wifi router af ligt. Eergisteren heeft hij daardoor 820mb aan app updates over 3G binnengehaald :X

(Terwijl ik dat expliciet uit had staan bij iTunes & App Store; automatisch updaten stond wel aan)
Wi-Fi Assist staat ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Fuwor schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:33:
[...]

Wi-Fi Assist staat ook uit?
Jup, dus waarschijnlijk een bug met apps updaten en de App Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik had gisteren nog een leuke bug, de melding dat ik naar bed moest bleef hangen en was met geen mogelijkheid weg te drukken.
En op de Watch bleven elke 3 seconde de push meldingen komen 8)7

De enige manier was om het te stoppen was om beide apparaten even te resetten.

Het leuke is dat ik die "naar bed melder" niet eens ingeschakeld heb staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
[verwijderd]

[ Voor 87% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Mar.tin schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:33:
Wat denken jullie, vandaag een nieuwe beta?

Volgens mij was dat éérdere jaren vaak wel zo.. :)
Ik hoop het wel, had mijn Watch OS ook naar 3.0 gezet, maar op de watch kun je niet downgraden... Dus die licht nu al een week in de kast tot dat de volgende beta iets stabieler wordt op de Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar.tin schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:33:
Wat denken jullie, vandaag een nieuwe beta?

Volgens mij was dat éérdere jaren vaak wel zo.. :)
Ja dat is wel een goeie gok. Vandaag of morgen 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Ja dat is wel een goeie gok. Vandaag of morgen 19:00
Hoelang duurt het dan voordat Beta 1 ongeldig wordt verklaard?

Merk wel dat Beta 1 het steeds slechter doet nu, soms random freezes, of apps die spontaan stoppen. Was in het begin niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatson schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:05:
[...]

Hoelang duurt het dan voordat Beta 1 ongeldig wordt verklaard?

Merk wel dat Beta 1 het steeds slechter doet nu, soms random freezes, of apps die spontaan stoppen. Was in het begin niet zo...
Ik weet niet of ze dat nog doen eigenlijk.
Heb ten tijden van iOS 7 (kan ook 6 zijn geweest) gehad dat die tijd maar op 1 week stond.

Had ff geen tijd om te updaten. In Engeland voor mijn werk en hopla telefoon gelocked :(

Sinds dien update ik maar braaf gelijk ook als het even niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:05:
[...]

Ik weet niet of ze dat nog doen eigenlijk.
Heb ten tijden van iOS 7 (kan ook 6 zijn geweest) gehad dat die tijd maar op 1 week stond.

Had ff geen tijd om te updaten. In Engeland voor mijn werk en hopla telefoon gelocked :(

Sinds dien update ik maar braaf gelijk ook als het even niet uitkomt.
[moraalridder-modus]
Tsja, daarom zeggen ze ook; niet op je 'productie' telefoon gebruiken :+
[/end]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xoniq schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:15:
[...]

[moraalridder-modus]
Tsja, daarom zeggen ze ook; niet op je 'productie' telefoon gebruiken :+
[/end]
Haha ja I know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psycho_Mantis schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:02:
[...]

Oh dat valt me nu pas op :+
Heb dus ook inmiddels 24 updates klaarstaan 8)7

Anyway, waarschijnlijk dinsdag of woensdag zal beta 2 wel uitkomen :)
"Werk alle bij" lost het probleem hier op. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar.tin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Nou, morgen (vandaag) dan maar om 19:00 O+
Nou ze laten op zich wachten zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Jammer inderdaad, hoop op wat meer snelheid in DP2 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/re0e0Psl.png
via: https://www.reddit.com/r/iosbeta#tim

[ Voor 30% gewijzigd door Whatson op 28-06-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Nou ben bang dat ze gewoon een 3-weekse release cycle hebben.
Nog een weekje volhouden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 11:12

jrn

Zijn hier mensen met de iOS10 én macOS beta? Ik heb een vraag over de Foto's app op beide.

Op mijn Mac heb ik onder Faces al heel wat mensen "getagged". Tot hiertoe werd dit niet gesynched tussen verschillende OSX'en en mijn iPhone.

in iOS10 is het nu ook mogelijk mensen te taggen. Wordt die gemerged met de Faces van OSX/macOS of leeft dit naast elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mar.tin schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:54:
Ik heb wel het idee dat mijn accuduur gedurende het gebruik beter wordt.

[afbeelding]
Ik heb juist het idee dat het slechter wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04
Heeft iemand anders ook "last" dat ideal ABN betalingen niet meer via de App kunnen maar "ouderwets" weer via de edentifier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:45
Kunnen we vandaag beta 2 misschien verwelkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Misschien.....misschien ook niet ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Op Macrumors zitten ze elkaar al lekker te stoken :+

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fuploads.tapatalk-cdn.com%2F20160629%2Ff0d328fdb860da8bc74fce9650d13c1d.jpg&hash=09b7d8cb11bd4fd763801538c0b761a4

plaatje is fake

Edit: plaatje kan niet gehotlinkt worden en heb geen zin om zoveel moeite ervoor te doen :+
Hij staat op deze pagina: http://forums.macrumors.c...ease-date.1978930/page-16

[ Voor 26% gewijzigd door Psycho_Mantis op 29-06-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe bèta's voor 9.3.3. Oftewel geen beta2 voor iOS 10 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:14:
Nieuwe bèta's voor 9.3.3. Oftewel geen beta2 voor iOS 10 vandaag.
Ik begreep ook dat begin volgende week een publieke beta verschijnt. Maar goed, het is altijd nog afwachten wat Apple doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik wil een paar ervaringen delen:

- navigatie in de auto had ik al een tijd niet gebruikt, met deze preview erg gaaf. Grote tekst, kaart lijkt mooier.
- facebook app crasht hopeloos vaak. Meh, niet belangrijk
- safari crasht af en toe, retetraag
- na een app crash schiet de ipad direct in screenlock
- synchronisatie met watchos3 prima
- rotation werkt soms wel/niet

Ik hoop dat de nieuwe beta snel komt...

[ Voor 5% gewijzigd door RobV op 29-06-2016 19:58 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Thombias schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:51:
[...]

Ik begreep ook dat begin volgende week een publieke beta verschijnt. Maar goed, het is altijd nog afwachten wat Apple doet.
Goeie. Vorig jaar konden publieke beta testers aanhaken bij developer beta 2. Zou best kunnen dat Apple daarom met developer beta 2 tot juli wacht. Het zou niet geheel ontoevallig zijn en in de drie weken die dan verstreken zijn kunnen er al heel veel bugs verholpen worden voor jan en alleman er mee aan de slag gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Had zo gehoopt op een beta 2, de huidige beta is op mijn iPhone 6S bagger, accu doe ik 4 uur mee en is hij helemaal leeg. Apps die crashen, vastlopers bij de multitask, apps die niet openen, hoog dataverbruik enz. ik hou uiteraard rekening mee dat het een beta is.

Hopelijk morgen maar ga er niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Queenfanmichel schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:15:
Had zo gehoopt op een beta 2, de huidige beta is op mijn iPhone 6S bagger, accu doe ik 4 uur mee en is hij helemaal leeg. Apps die crashen, vastlopers bij de multitask, apps die niet openen, hoog dataverbruik enz.
Whow dat is wel een hele slechte ervaring.
Ik draai de beta op een 6s plus en haal er een prima performance uit. Buiten de enkele resprings (per dag), niet werkende rotatie en een langzame AppSwitcher eigenlijk geen problemen.

Batterij verbruik is zelfs normaal te noemen (0700 van de lader. Nu 29% met ongeveer 4uur schermtijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ben op vakantie en gebruik de 6s bijna de hele dag door (Google maps, Translate). Enige wat soms voorkomt (1 a 2 keer per dag) is een respring vanuit de photo-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Donstil schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:07:
[...]

Whow dat is wel een hele slechte ervaring.
Ik draai de beta op een 6s plus en haal er een prima performance uit. Buiten de enkele resprings (per dag), niet werkende rotatie en een langzame AppSwitcher eigenlijk geen problemen.

Batterij verbruik is zelfs normaal te noemen (0700 van de lader. Nu 29% met ongeveer 4uur schermtijd)
Slecht is het bij mj zeker, maar het is een beta dus kan dit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cKH189Zl.jpg
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

Dat valt toch best mee? Ik zie genoeg lijntjes in dat plaatje staan die nog veel langer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

Mar.tin schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Ik tel 4 / 25 die langer zijn. = slechts 16%... :9
Ik keek niet alleen naar de eerste beta's maar naar alle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 119% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik hoorde ergens dat vandaag beta 2 uitkomt. Kan alleen het artikel niet meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:30
Thombias schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:49:
Ik hoorde ergens dat vandaag beta 2 uitkomt. Kan alleen het artikel niet meer vinden.
Dat kan niet, want het is Independence Day in de US. Eerder morgen dan vandaag, dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RobV schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:56:
Ik wil een paar ervaringen delen:

- navigatie in de auto had ik al een tijd niet gebruikt, met deze preview erg gaaf. Grote tekst, kaart lijkt mooier.
- facebook app crasht hopeloos vaak. Meh, niet belangrijk
- safari crasht af en toe, retetraag
- na een app crash schiet de ipad direct in screenlock
- synchronisatie met watchos3 prima
- rotation werkt soms wel/niet

Ik hoop dat de nieuwe beta snel komt...
Rotation kan je heractiveren door de Kompas app te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 114% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
iOS 10 Beta (dev) geinstalleerd op een iPad mini 4 en iPad Pro 9.7 inch.
Beide devices zijn gekoppeld aan een MDM/EMM waardoor er bepaalde certificaten en policies gepushed zijn.

Wat opvalt is dat bepaalde security policies niet werken en zelfs bugged zijn. De iPad mini 4 was bijv. na 5x een verkeerde passcode niet gewiped (default sec. policy die gepushed is) maar er moest 1 min. gewacht worden tot de volgende poging ondernomen mocht worden (Standaard Apple policy).
Echter, na een minuut gewacht te hebben en ik het scherm 'wakker' maakte sprong de 1 minuut over naar...

http://imgur.com/iDrrsXX
:o

De iPad Pro 9.7 inch had plots een blanco spot in het springboard waar ik vervolgens apps in kon slepen, die 'verdwenen' in het blanco (omgedoopt naar zwarte) gat. Echter, als ik zocht op de app die erin gesleept was kon ik hem vinden (spotlight) en gewoon starten. Na het rebooten van de iPad was het 'zwarte gat' weg, maar de app(s) waren ook niet terug. Status bleef hetzelfde, zoeken op de app resulteerde op een hit waarna de app gestart werd.

http://imgur.com/LIdzams
Je ziet het 'zwarte gat' tussen 'find my...' en de app 'vShare SE'.

http://imgur.com/R6NEXbv
ik sleep de app 'vShare SE' naar het 'zwarte gat'

http://imgur.com/HeFw8lm
En... 'weg' is de app :X

I.v.m. werkgerelateerde onderdelen zijn de foto's bijgesneden.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik gok dat er op woensdag pas een nieuwe beta komt, lijkt mij logisch aangezien afgelopen woensdag een nieuwe beta was voor iOS 9.X.X en OSX 10.11.6

1 dag gaat nog wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ik gok op vandaag developer beta en morgen public beta. Ik moet zeggen dat ik iOS10 haast als vanzelfsprekend ervaar. Ongelofelijk dat we zo al een paar weken verder zijn zonder noemenswaardige problemen. Bij mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
sww89 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:32:
Ik gok op vandaag developer beta en morgen public beta. Ik moet zeggen dat ik iOS10 haast als vanzelfsprekend ervaar. Ongelofelijk dat we zo al een paar weken verder zijn zonder noemenswaardige problemen. Bij mij dan.
Ik vind het vreemd dat er in de release notes, waar toch het e.e.a. vermeld staat qua issues (wat niet erg is ofc), niets vermeld wordt over issues met MDM/EMM. :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:32:
Op Macrumors zie ik ook overal dat mensen de Public Beta 1 gelijk (of een dag later) verwachten met closed Beta 2.

Waarom verwacht jij dat? Ik verwacht dat eigenlijk pas met Beta 3 i.v.m de stabiliteit enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik verwacht de public eerlijk gezegd ook nog niet.
Het zal me verbazen als die wel komt deze week.
Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste