My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
http://forums.macrumors.c...7018/page-2#post-23004182
Iemand al geprobeerd?
Hij is bij mij nu bezig met de download, hoop straks te merken of het werkt, ziet er iig goed uit tot nu toe.Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:53:
Iemand dropte net een linkje naar een iOS 10 profiel op het Macrumours forum:
Iemand al geprobeerd?
Die niet geprobeerd maar het profiel en een UDID registratie is idd alles wat je nodig hebt.Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:53:
Iemand al geprobeerd?
UDID? Enlighten meDonstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:56:
[...]
Die niet geprobeerd maar het profiel en een UDID registratie is idd alles wat je nodig hebt.

Oei dit is lelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Whatson op 13-06-2016 22:12 ]
Anoniem: 411179

Nou vooral dat de achtergrond en de iconen er zo lelijk doorheen komen.Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:11:
[...]
Je bedoelt dat het een overlay is ipv een los scherm, zoals in iOS 9?
Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:53:
Iemand al geprobeerd?

nieuwe widget scherm op je lockscreen werkt soepel. Apps moeten natuurlijk nog even ge-update worden maar begin is er.
Nieuwe camera shortcut op je lockscreen werkt ook beduidend beter.
Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:19:
[...]
Met alleen dat bestand, dus zonder UDID registratie?
Dit was met de Tussentijdse iOS 9.x beta's ook het geval.
Helpt het installeren van een nieuw beta profiel dan niet?Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:22:
Let er wel op dat het kan zijn dat je zonder UDID registratie geen OTA updates krijgt naar nieuwe beta versies.
Dit was met de Tussentijdse iOS 9.x beta's ook het geval.
Anyway:
Linkje voor iOS en watchOS .mobileconfig:
*snip*
[ Voor 27% gewijzigd door Daedalus op 16-06-2016 15:19 ]
Wel irritant dat TouchID zo snel werkt dat je de kans niet krijgt.Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:18:
[afbeelding]
Nieuwe camera shortcut op je lockscreen werkt ook beduidend beter.
Tenzij die nieuwe "aangaan bij oppakken" ook "goed" werkt als je hem uit je broekzak haalt (kan nu niet testen), zodat je wel kan swipen
Lyrics in Music App werken nog niet.
Op zich is de Music App wel wat beter dan de oude, vind ik. Wat meer oldschool iPodmenustructuur. Alleen allemaal vrij lelijk/groot...
Foto-app ook leuk, met dat filmpje dat je kunt laten maken. Wel nuttig denk ik
Watch ook aan het updaten, maar dat duurt altijd zo fuckin lang
wel redelijke ervaring met Mac OS X Server en virtuele OS X configs, dus nu eerst daar mijn kennis weer wat bijspijkeren. Stomp niet af..
Stomp niet af, blijf slijpen
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
9.4..? Wel schijnt er een redelijke battery drain te zijn. Aldus de early addaptors..sww89 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:08:
Men is positief over de performance http://forums.macrumors.c...nce-improvements.1977132/ Gaat dan wel om devices als de 6s, maar het laat wellicht zien dat we hier meer te maken hebben met een iOS 9.4 dan een 10.0?
Ja met beta 1 en 2 is altijd een kabeltje mee nemen geen overbodige luxeGerardVanAfoort schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:00:
[...]
9.4..? Wel schijnt er een redelijke battery drain te zijn. Aldus de early addaptors..
Sommige apps hebben een soort vreemde zwarte modus. Zou er toch nog een dark mode komen?

wat is bedtijd?Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:12:
Ooh Nice dat werkt dus ook in het Nederlands.
Sommige apps hebben een soort vreemde zwarte modus. Zou er toch nog een dark mode komen?
[afbeelding]
...less is more
Hoe activeer je deze vreemde modus dan dat je het vreemd vind? Vraagt een iOS 9 gebruikerDonstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:12:
Ooh Nice dat werkt dus ook in het Nederlands.
[afbeelding]
Eerste keer Bedtijd (bedtime) roept een wizard op die wat vragen stelt om een ideale slaaproutine in te stellen (hoe laat moet je wakker worden, hoeveel slaap wil je, welke dagen moet het actief zijn en welke ringtone wil je horen bij het wakker worden).
Hele klokmenu is zwart nu.
WatchOS inmiddels ook draaien, nog geen groot succes, denk dat apps aangepast moeten worden want het is nog steeds een sloom laadfestijn.
Deep Breathe wel geinig idee.
Eerste bug ook gevonden, vrij irritant: als ik de "klok" naar rechts swipe verandert hij de wijzerplaat (dus zonder in de wijzigstand te zitten).
Zou WatchOS nog ff overslaan dus....

Niets voor gedaan, stond al zo.sww89 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:14:
[...]
Hoe activeer je deze vreemde modus dan dat je het vreemd vind? Vraagt een iOS 9 gebruiker..
Dat is geen bug maar een feature haha.matthijst schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:18:
Bedtijd is een wekker die je eraan herinnert dat je naar bed moet
Hele klokmenu is zwart nu.
WatchOS inmiddels ook draaien, nog geen groot succes, denk dat apps aangepast moeten worden want het is nog steeds een sloom laadfestijn.
Deep Breathe wel geinig idee.
Eerste bug ook gevonden, vrij irritant: als ik de "klok" naar rechts swipe verandert hij de wijzerplaat (dus zonder in de wijzigstand te zitten).
Daar hadden ze het nog over.
"When you want to change the watchface, just swipe"
Dat is een Feature toch? Zat ook in de Keynote.matthijst schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:18:
Kutfeature dan?
Gebruikte nooit apps, maar dacht dat je voorheen door naar rechts te swipen apps kon kiezen?
Hoe kies je nu dan bv. hartslag?
edit: ah, dat andere knopje indrukken

Mweh, niet zo hendig, vind ik. Wie switcht er nou 10x per dag naar een andere watchface....
Iemand nog een idee wat dat icoontje rechtsonderin is, als je omhoog swiped, op de watch?
[ Voor 55% gewijzigd door matthijst op 13-06-2016 23:25 ]
Naar rechts swipen was nooit iets.matthijst schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:23:
Kutfeature dan?
Gebruikte nooit apps, maar dacht dat je voorheen door naar rechts te swipen apps kon kiezen?
Hoe kies je nu dan bv. hartslag?
edit: ah, dat andere knopje indrukken![]()
Mweh, niet zo hendig, vind ik. Wie switcht er nou 10x per dag naar een andere watchface....
Iemand nog een idee wat dat icoontje rechtsonderin is, als je omhoog swiped, op de watch?
Omhoog swipen is "glances"
Hier is de update al een uur aan het downloaden naar de watch. Nu nog 2 min
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 13-06-2016 23:30 ]
OK, dan was dat het, maar die glances zijn pleite, da's nu je dockDonstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:29:
[...]
Naar rechts swipen was nooit iets.
Omhoog swipen is "glances"
Hier is de update al een uur aan het downloaden naar de watch. Nu nog 2 min
Naar rechts swipennwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:30:
Het pull-up menu heeft geen pause/play optie voor de muziek meer
Omhoog, daarna naar rechtsnwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:30:
Krijg de update niet te zien.
...less is more
Licht eens toe? Bedoel je hiermee dat wat je in iOS 9.3 ook al had onder spotlight suggesties van telegraaf.nl nu.nl etc in een widget, of is er nou ook een Nederlandse News app?nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:23:
Ik heb de News widget er in staan ook..
Misschien toch maar ook eens interesseren in de keynote zelf in plaats van enkel de nieuwe beta's? Dan weet je namelijk wat je te wachten staat.nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:30:
Werkt prima hier!Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:53:
Iemand al geprobeerd?
sww89 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:43:
[...]
Licht eens toe? Bedoel je hiermee dat wat je in iOS 9.3 ook al had onder spotlight suggesties van telegraaf.nl nu.nl etc in een widget, of is er nou ook een Nederlandse News app?

Geen News app. Enkel wat je hier op de screenshot ziet met Amerikaanse headlines
Geen last van, draait hier als een zonnetje. Misschien is het slim je toestel even schoon te installeren met iOS9 en dan opnieuw te upgraden naar iOS10.xoniq schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:49:
Hoe draait iOS 10 bij jullie zo ver? Ik heb nog weinig kunnen doen, non stop resprings/reboots en vastlopers. Soms zelfs bij het ingeven van Touch ID. Kan vrijwel niks.
Ah zo. Jij hebt de systeemtaal natuurlijk ook niet op Nederlands staan. Dank voor de screenshot.nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:47:
[...]
[afbeelding]
Geen News app. Enkel wat je hier op de screenshot ziet met Amerikaanse headlines
Morgen maar s kijken of de accu een dag mee gaat
Wel jammer... De nieuwe layout neemt per knop zoveel ruimte in dat het op verschillende schermen moet komen te staan.
Control center lijkt met toch net bedoeld om dingen zoals muziekknoppen erg snel en van overal bij de hand te hebben. Nu moet je weer een extra swipe doen en kan je net zo goed de app openen. Control center lijkt zo meer op een veredeld instellingen-menu dan op een snelle toggle-feature.
[ Voor 4% gewijzigd door Untouchablezz20 op 14-06-2016 00:00 ]
[ Voor 28% gewijzigd door CyBeR op 13-06-2016 23:56 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Van mij mag het rechts blijven mits ik het niet gebruik.Anoniem: 411179 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:53:
[...]
Wel jammer... De nieuwe layout neemt per knop zoveel ruimte in dat het op verschillende schermen moet komen te staan.
Control center lijkt met toch net bedoeld om dingen zoals muziekknoppen erg snel en van overal bij de hand te hebben. Nu moet je weer een extra swipe doen en kan je net zo goed de app openen. Control center lijkt zo meer op een veredeld instellingen-menu dan op een snelle toggle-feature.
Maar wanneer er iets van muziek aan staat moet het inderdaad binnen een swipe aan te passen zijn.
Ik denk dat het te maken heeft met afstammende talen en schriften. Nederlands/Vlaams bijvoorbeeld.Untouchablezz20 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:53:
Best teleurstellend dat QuickType nog steeds niet in het Nederlands beschikbaar is. Zag wel ergen bilingual dictionaires Dutch and Italian voorbij komen. Weet iemand wat ze hiermee bedoelen?
Hebben enorm veel gemeen, maar toch verschillen, misschien dat er iets in is verbeterd.
Ik heb het bestand op een https-website gedropt; is het zo simpel als de link bereiken en de update installeren?
Je kunt toch wel altijd terugkeren naar een iCloud backup als het je niet bevalt?
Gulfstream G650
Ja een 'profile' installeren dan kan je 'm vanuit de iOS settings OTA installeren.SalimRMAF schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:01:
Ik wil voor de lol even iOS10 installeren op mijn 6S (werktelefoon).
Ik heb het bestand op een https-website gedropt; is het zo simpel als de link bereiken en de update installeren?
Je kunt toch wel altijd terugkeren naar een iCloud backup als het je niet bevalt?
Inderdaad iCloud backup maken vóór het installeren.
Welk bestand heb je op een website gedropt? Als het een profiel betreft moet je deze installeren op de iPhone en dan kan je vervolgens de update binnenhalen. Let wel op, deze betá's worden niet aangeraden om in productieomgevingen te gebruiken.SalimRMAF schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:01:
Ik wil voor de lol even iOS10 installeren op mijn 6S (werktelefoon).
xoniq schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:46:
[...]
Misschien toch maar ook eens interesseren in de keynote zelf in plaats van enkel de nieuwe beta's? Dan weet je namelijk wat je te wachten staat.

Verder worden de slanke lijnen en lettertypes van ios 7-9 weer omgevormd tot vette strepen en bulky fonts, spijttig. De designtaal lijkt helemaal weg.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 411179 op 14-06-2016 00:25 ]
Iets met developer preview..?Anoniem: 411179 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:23:
Alles is zo grooter past weer evenveel informatie op het scherm als bij de 4 inch iPhones. Heb echt het gevoel met een opgeschaalde iPhone 5S oid rond te lopen. Jammer, lelijk en niet gebruiksvriendelijk.
Verder worden de slanke lijnen en lettertypes van ios 7-9 weer omgevormd tot vette strepen en bulky fonts, spijttig. De designtaal lijkt helemaal weg.
Niks geks natuurlijks voor een beta, maar echt snappy is ie zeker nog niet.
Kijk het stukje uit de keynote eens terug. Dat ziet er best mooi uit hoor.Eduardboon schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:49:
Is de ATV nu al wat meer een aanrader met iOS 10, of is de functionaliteit nog steeds mager?
Maar die music app dat kan echt niet...
Add me op Stadia: Gloogle
Gulfstream G650
Rebooten.SalimRMAF schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 01:46:
Binnen 1 minuut stuitte ik al op een bug: de zoekfunctie werkt niet (veeg omlaag). Ik zie alleen een toetsenbord. Niets anders.
Of anders eerst naar links swipen, dan werkt het wel.
Google Exchange (via normale mail app) haalt alleen maar headers op, geen berichten?
Het indrukken van het Touch ID moet alleen na een seconde of 2. Als jij binnen die tijd je vinger op de Touch ID rust, logt ie in. Na 2 seconden zie je ook onderaan verschijnen dat je de homeknop in moet drukken.Pukson schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 01:16:
Zelf ook nogal het gevoel dat safari stukken sneller is, lockscreen kan ik eindelijk bekijken want moet nu me touchid indrukken voordat die dan unlocked.
Maar die music app dat kan echt niet...
Na wat uitvoeriger testen is wat ik zeg niet waar.
Touch ID werkt wel gewoon. Als ik het scherm aan zet, kan ik ten aller tijde met Touch ID inloggen. De homeknop is nodig voor mensen die met code inloggen. (Voorheen moet je dan swipen, maar dat is nu dus die widget lijst geworden)
[ Voor 21% gewijzigd door xoniq op 14-06-2016 08:57 ]
iOS 10 is compatible with these devices.
iPhone
iPhone 6s
iPhone 6s Plus
iPhone 6
iPhone 6 Plus
iPhone SE
iPhone 5s
iPhone 5c
iPhone 5
iPad
iPad Pro 12.9-inch
iPad Pro 9.7-inch
iPad Air 2
iPad Air
iPad 4th generation
iPad mini 4
iPad mini 3
iPad mini 2
iPod
iPod touch 6th generation
Apple Footer
Features are subject to change. Some features may not be available in all regions or all languages.
Mail app even helemaal afsluiten en dan weer opstarten[b]matthijst schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 06:44
Google Exchange (via normale mail app) haalt alleen maar headers op, geen berichten?
Ik heb echt nog nooit zo'n stabiele .0 versie meegemaakt! Ik kan praktisch alles doen en 90% van de apps werken gewoon.
[ Voor 19% gewijzigd door funk-e op 14-06-2016 09:39 ]
...less is more
Links de nieuwe layout van de muziek-app in iOS10, rechts de layout van de podcasts app die in iOS10 geen layoutwijzigingen onderging.
Ik heb een iPhone 6S gekocht om een grotere informatiedichtheid op m'n scherm te krijgen, niet om een uitvergrote 3.5 inch-versie geprojecteerd te krijgen alsof ik een slechtziende ben. Het scherm 'voelt' meteen veel kleiner aan in de muziekapp omdat alles zo vet en uitvergroot is.
Het is maar één voorbeeldje van het bulky design dat ik vaak in iOS10 terugzie. Niet tevreden mee, ik hoop dat dit slechts een eerste versie is en niet iets wat Apple al als bijna het definitieve design ziet

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 411179 op 14-06-2016 09:44 ]
Is dat niet aan te passen bij Beeldscherm instellingen?Anoniem: 411179 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:42:
Dit is dus wat mij stoort aan het nieuwe design in iOS10.
Links de nieuwe layout van de muziek-app in iOS10, rechts de layout van de podcasts app die in iOS10 geen layoutwijzigingen onderging.
Ik heb een iPhone 6S gekocht om een grotere informatiedichtheid op m'n scherm te krijgen, niet om een uitvergrote 3.5 inch-versie geprojecteerd te krijgen alsof ik een slechtziende ben. Het scherm 'voelt' meteen veel kleiner aan in de muziekapp omdat alles zo vet en uitvergroot is.
Het is maar één voorbeeldje van het bulky design dat ik vaak in iOS10 terugzie. Niet tevreden mee, ik hoop dat dit slechts een eerste versie is en niet iets wat Apple al als bijna het definitieve design ziet![]()
[afbeelding]
Gevalletje pech/toeval lijkt het.funk-e schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:38:
Mail app even helemaal afsluiten en dan weer opstarten
Paar dingen geprobeerd (sluiten, account verwijderd), maar werkt opeens wel
Vrij stabiel inderdaad, in het begin ff flink warm toen hij op de achtergrond dingen aan het doen was (nieuwe foto-app is wel erg cool vind ik, die albumfilmpjes zijn leuk, en dat hij mensen op foto's herkent is ook wel handig).
Music App te lelijk, maar dat komt vast goed in de komende releases.
Oh ja, optillen en scherm aan, ook handig. Was voorheen altijd al voorbij het notificatiescherm omdat TouchID zo snel is
[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 14-06-2016 09:52 ]
Compleet waardeloos. Ik gebruik de snelle toegang voor "muziek" enorm vaak, vooral voor luisterboeken. Serieus moet ik nu 2 handelingen gaan doen? Inderdaad, kan ik beter meteen de app openen met alle features.Anoniem: 411179 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:53:
[...]
Onbegrijpelijk dat Apple dit heeft bedacht, vooral omdat er eerst geruchten waren dat je zelf je je control centre kon gaan indelen - gewoon 1 overzicht met de door jou gewenste features.
Kan zijn dat dit óf enkel op de iPhone 6S werkt, óf niet in deze eerste beta zit.Whatson schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:26:
Iemand met een iPhone 6 waarbij raise to wake werkt? Of moet ik dat nog ergens aanzetten?
Hier werkt het op de iPhone SExoniq schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:26:
[...]
Kan zijn dat dit óf enkel op de iPhone 6S werkt, óf niet in deze eerste beta zit.
Misschien werkt het alleen met A9
Zou kunnen. Heb ook nog naar de instellingen gezocht of iets dergelijks. Maakt niet aan hoe vaak ik de telefoon oppak, springt niet aan.Psycho_Mantis schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:33:
[...]
Hier werkt het op de iPhone SE
Je laatst gebruikte blijft wel actief, dus als je niets anders hebt gedaan dan muziek-controlcenter hoef je niet maar rechts te swipendcl! schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:07:
[...]
Compleet waardeloos. Ik gebruik de snelle toegang voor "muziek" enorm vaak, vooral voor luisterboeken. Serieus moet ik nu 2 handelingen gaan doen? Inderdaad, kan ik beter meteen de app openen met alle features.
Onbegrijpelijk dat Apple dit heeft bedacht, vooral omdat er eerst geruchten waren dat je zelf je je control centre kon gaan indelen - gewoon 1 overzicht met de door jou gewenste features.
...less is more
Werkt alleen met Force Touch op de 6s en 6s+Untouchablezz20 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:22:
Clear all notifications op de lock screen, iemand dat al ontdekt? Heb iOS 10 geinstalleerd op de iPhone 5.
...less is more
Om nog even hier op terug te komen: Staan de regio settings op Nederlands, dan krijg je dus Nederlandse headlines van o.a. nu.nl verpakt in de News widget inderdaad. Misschien verrast Apple ons nog met een Nederlandse app.nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:47:
[...]
[afbeelding]
Duidelijk. Ik kwam het ook nog niet tegen
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Geef eens een voorbeeld van wat je precies verwacht, dan kan iemand dat wat doelgerichter voor je testen.Dannydekr schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:49:
Iemand enig idee of de Nederlandse Siri al wat intelligenter is? Deze loopt namelijk enorm achter met de Amerikaanse variant en ben benieuwd of dit wat meer gelijk getrokken is.
Ik vind het wel oke zo en kan leven met deze oplossing. Op een gegeven moment zijn er zoveel functies die je binnen handbereik wil hebben, dat je er bijna niet aan ontkomt om meerdere tabs te maken. Ik vind het er in ieder geval op de iPad goed uitzien. Maar wat mij betreft kan het controlcenter nog 1/4 kleiner en de optie om homekit/accessoires tab weg te laten, maar wellicht kan dat kan door de Woning app te verwijderen?.funk-e schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:41:
[...]
Je laatst gebruikte blijft wel actief, dus als je niets anders hebt gedaan dan muziek-controlcenter hoef je niet maar rechts te swipen
[ Voor 9% gewijzigd door swv op 14-06-2016 10:58 ]
Voorbeeld is dat je in de Amerikaanse variant veel uitgebreidere dingen kan vragen als "Distance between the moon and the earth" Als je in het Nederlands vraagt "Afstand tot de maan en de aarde" krijg je een melding dat hij dit niet kan beantwoorden. Dat is niet eens geavanceerd, maar het eerste dat ik nu kan bedenken,xoniq schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:51:
[...]
Geef eens een voorbeeld van wat je precies verwacht, dan kan iemand dat wat doelgerichter voor je testen.
Ik ben meer benieuwd of er diepere queries mogelijk zijn waar je enigszins door kunt vragen als "Toon alle E-mails van Persoon X van afgelopen week". Zulke dingen hebben echt meerwaarde namelijk. Ik zag tijdens de presentatie dat de Amerikaanse dit al enigszins kan in de nieuwe versie van macOS?
[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 14-06-2016 11:03 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hoe werkt dit met je toestel in je broekzak? Gaat het scherm dan ook aan? Anders is batterij zo leegWhatson schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:26:
Iemand met een iPhone 6 waarbij raise to wake werkt? Of moet ik dat nog ergens aanzetten?
Mijn boefje is liev!
Hier lijkt mij een taak weggelegd voor de nabijheidssensorJB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Hoe werkt dit met je toestel in je broekzak? Gaat het scherm dan ook aan? Anders is batterij zo leeg
Het werkt ook op de iPhone 6s. tenminste bij mij ;-)Psycho_Mantis schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:33:
[...]
Hier werkt het op de iPhone SE
Nee iPhone dedecteert dit. Je iphone doet dit nu al, leg je iphone maar eens face down en wacht op een notificatie (die normaal je scherm laat oplichten, dus geen mail BV). Draai nu je iphone om en het scherm springt aan. Dit zit er dus nu ook al opJB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Hoe werkt dit met je toestel in je broekzak? Gaat het scherm dan ook aan? Anders is batterij zo leeg
Dat bedoelt hij ook met de A9 chipThombias schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:07:
[...]
Het werkt ook op de iPhone 6s. tenminste bij mij ;-)
Ik denk echt dat dit een oppak beweging moet zijn waarbij je je telefoon vanaf 'vlak' naar verticaal brengt met geringe G-kracht die je uitoefent op het omhoog trekken van de telefoon. Dit gecombineerd met de nabijheid (proximity) sensor die op dat moment controleert of de telefoon niet in een afgesloten omgeving zit, lijkt me dit wel goed afgesteld te zijn.JB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:05:
[...]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik heb de 6s van de zaak en ik heb deze net een paar maanden dus ik verwacht dat de afschrijvingsperiode pas afgelopen is als de iphone 8 uit komt.