Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Eerst maar eens de eerste ervaringen afwachten voordat ik mijn iPad ga updaten dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
jasjenl schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:19:
Eerst maar eens de eerste ervaringen afwachten voordat ik mijn iPad ga updaten dan..
2 x succesvol op OMT op de 3 posts

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 19:56
Enige reden waarom je die zou updaten is toch ook dat je momenteel een brick hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Misschien niet het juiste topic (ik laat me graag adviseren/verhuizen), maar ik heb een vraag over iphones en MDM software (MobileIron). Mijn werk gaat MDM verplicht stellen voor prive telefoons die de werkmail willen kunnen checken. Er is echter totaal geen documentatie en informatie gegeven wat er dan precies gemanaged gaat worden, en waar ze dan allemaal controle/inzicht in hebben.

Hebben mensen hier ervaringen mee? Hoe intrusive is dit MDM gebeuren? Wat zijn nadelige bijeffecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vaak doet men dit om remote wipes te kunnen doen wanneer de telefoon zoek raakt/gestolen is. De MDM kan echter veel verder gaan waarbij diverse zaken worden uitgeschakeld. Apple zelf heeft hier wat documentatie over op hun business website.

Beste bron van informatie: de IT-afdeling dus vraag vooral belangstellend wat het is, wat het inhoudt en waarom ze het doen.

[ Voor 18% gewijzigd door ppl op 04-06-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-09 15:29

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Persoonlijk zou ik geen MDM op mijn eigen privé apparaat willen hebben. Helemaal wanneer ze er niet bij vertellen wat er wordt ingesteld, wat dus nu de vraag is. Waarschijnlijk zijn ze echter bang dat een verloren/gestolen telefoon op de een of de andere manier een risico kan betekenen.

Ik zou zeggen blijf baas over eigen foon en houd privé lekker privé en bekijk de zakelijke mail op een andere manier. Als dat echt belangrijk zou zijn, dan zou je baas je wel een mobiel van de zaak aanbieden.

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
superduper schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:33:
Misschien niet het juiste topic (ik laat me graag adviseren/verhuizen), maar ik heb een vraag over iphones en MDM software (MobileIron). Mijn werk gaat MDM verplicht stellen voor prive telefoons die de werkmail willen kunnen checken. Er is echter totaal geen documentatie en informatie gegeven wat er dan precies gemanaged gaat worden, en waar ze dan allemaal controle/inzicht in hebben.

Hebben mensen hier ervaringen mee? Hoe intrusive is dit MDM gebeuren? Wat zijn nadelige bijeffecten?
Gewoon niet op je privé iPhone doen, als ze het vanuit het bedrijf nodig achten verschaffen ze je maar een device..
http://nos.nl/artikel/210...-het-nu-als-probleem.html
En geniet meer van je privé tijd ;)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 17:35
Meer mensen last hebben van iCloud account na update iOS? Krijg diverse keren de vraag om mijn account te verifiëren. Doe ik dat kan ik alleen een nieuw wachtwoord aanmaken.

Eenmaal gedaan komt 4-5 uur later weer de vraag...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
koentjuh1987 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:26:
Meer mensen last hebben van iCloud account na update iOS? Krijg diverse keren de vraag om mijn account te verifiëren. Doe ik dat kan ik alleen een nieuw wachtwoord aanmaken.

Eenmaal gedaan komt 4-5 uur later weer de vraag...
Problemen met two-step verification misschien? Ik heb dit ooit gehad met Vodafone waar de sms meermaals niet aankwam, toen two-step maar weer uitgezet.

Zie hier https://support.apple.com/en-us/HT202656#europe welke providers het in Nederland/Belgie ondersteunen.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:50
Sinds iOS 9 is het niet meer mogelijk om apps naar mijn pc te syncen via itunes. Wil graag een back-up maken, en 9.3.2 opnieuw installeren, maar dan zonder de apps straks opnieuw weer te downloaden. Hoe doen jullie dat? iCloud heeft niet voldoende ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardVanAfoort schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:46:
[...]

Problemen met two-step verification misschien? Ik heb dit ooit gehad met Vodafone waar de sms meermaals niet aankwam, toen two-step maar weer uitgezet.

Zie hier https://support.apple.com/en-us/HT202656#europe welke providers het in Nederland/Belgie ondersteunen.
Ik zit op Vodafone maar gebruik het gewoon. Zonder problemen ook.

Je hoeft niet voor de sms optie te kijken natuurlijk.
Untouchablezz20 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:03:
Sinds iOS 9 is het niet meer mogelijk om apps naar mijn pc te syncen via itunes. Wil graag een back-up maken, en 9.3.2 opnieuw installeren, maar dan zonder de apps straks opnieuw weer te downloaden. Hoe doen jullie dat? iCloud heeft niet voldoende ruimte.
Een iOS versie opnieuw installeren en dan je volledige Back-up terug zetten is zonde van de tijd.

Dat maakt het opnieuw "installeren" compleet overbodig namelijk.

Als je daar iets mee wil bereiken dan is opnieuw "installeren" zonder Back-up de enige juiste optie.

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 05-06-2016 13:11 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
GerardVanAfoort schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:46:
[...]

Kan ik er niet direct uit opmaken. Vraagt ter verificatie in iTunes in te loggen met Apple id. Eenmaal gedaan komt gelijk daarna de verificatie van iCloud en kan ik daarna alleen nieuw password aanmaken. Zie de aanleiding tussen update naar 9.3.2 en deze stappen niet. Voorheen geen last van gehad.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik weet niet zeker of ik hier op de goeie plaats ben, ik ben van plan om aan komende week en 6s te gaan kopen. En mijn vraag is met welke iOS versie worden die tegenwoordig geleverd. Ik hoopte hem meteen te jailbreaken.
Mvg nikki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:12:
Hallo ik weet niet zeker of ik hier op de goeie plaats ben, ik ben van plan om aan komende week en 6s te gaan kopen. En mijn vraag is met welke iOS versie worden die tegenwoordig geleverd. Ik hoopte hem meteen te jailbreaken.
Ik zou het in [iPhone 6s & iPhone 6s Plus] Ervaringen & discussie vragen: daar zijn vast mensen die recent een 6S gekocht hebben en dat kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Mvg nikki
Jailbreaken kan op dit moment alleen met iOS 9.0 of 9.1 zie ook https://ipsw.me
De kans is vrij klein dat je een nieuwe iPhone 6s ergens kan aanschaffen met genoemde iOS versies.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:50
Mvg nikki
Check even hier; https://www.reddit.com/r/...ose_of_you_who_trying_to/. Staan enkele tips waar je op moet letten bij het vinden van een iPhone met firmware die je kunt jailbreaken, Het scheelt natuurlijk ook als je een iPhone 6s 128GB bijvoorbeeld koopt, want die vliegen niet over de toonbank als een iPhone 6s 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:07
Vandaag mijn iPhone laten repareren bij de Apple Store, hij had ingebrande puntjes op het scherm. Nu merktte ik dat de Lexa app crashte. Heb daarna het toestel DFU gewist omdat icloud ook vaag deed, dus ben met een schone lei begonnen. Net crashtte ook Whatsapp. Toeval? matige kwaliteit van 9.3.2 of van de apps? Ik hoop niet dat het in de iPhone zit, we hebben echt bijna een hele dag onderweg geweest voor die iphone. Meestal zijn dit soort symptomen van crashende apps toch softwarematig?

Edit: het gaat om een iPhone 6s, 16 gb)

[ Voor 4% gewijzigd door dennis_rsb op 12-06-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
dennis_rsb schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:32:
Vandaag mijn iPhone laten repareren bij de Apple Store, hij had ingebrande puntjes op het scherm. Nu merktte ik dat de Lexa app crashte. Heb daarna het toestel DFU gewist omdat icloud ook vaag deed, dus ben met een schone lei begonnen. Net crashtte ook Whatsapp. Toeval? matige kwaliteit van 9.3.2 of van de apps? Ik hoop niet dat het in de iPhone zit, we hebben echt bijna een hele dag onderweg geweest voor die iphone. Meestal zijn dit soort symptomen van crashende apps toch softwarematig?

Edit: het gaat om een iPhone 6s, 16 gb)
DFU en geen backup terug geplaatst? En hier kun je controleren of je aangemelde apparaten kloppen https://support.apple.com/nl-nl/HT205064 je serienummer checken en zien van wanneer je laatste backup is

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:07
GerardVanAfoort schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:01:
[...]

DFU en geen backup terug geplaatst? En hier kun je controleren of je aangemelde apparaten kloppen https://support.apple.com/nl-nl/HT205064 je serienummer checken en zien van wanneer je laatste backup is
Geen backup terug geplaatst. Heb alle apps nieuw er op gezet. Wel heb ik gewoon ingelogd op icloud zodat hij mijn contacten, agenda en dergelijke kon terug plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Heb een vraag mbt iMessage. Kan ik op mijn zakelijke iPhone iMessages binnen krijgen die ik ook ontvanng op mijn prive iPhone? Ik probeer op de zakelijke iPhone het email adres toe te voegen welke ik voor iMessage gebruik op mijn prive iPhone maar dat pakt ie niet.

Ik gebruik overigens op beide devices een ander iCloud account.

"controle e-mailadres is niet mogelijk, omdat het al in gebruik is"

edit:
Gelukt! iMessage uitgelogd op mijn zakelijke iPhone en ingelogd met Apple ID van prive toestel :D

[ Voor 32% gewijzigd door JB op 14-06-2016 13:25 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hoi, zijn er hier ook nog mensen met een iPhone 4S met iOS 9? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen met iOS 9.3.2 op een iPhone 4S? Is het sneller dan wat iOS 8.4 was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:48
Wanneer je naar het buitenland gaat kun je niet helemaal vertrouwen dat de wifi veilig is las ik. Daarnaast is de wifi vaak niet snel. Als je ervoor wilt zorgen dat alleen de app op IOS opent gebruik kan maken van de wifi verbinding, is de batterij besparing functie daar een goede manier voor?
Naast de hoeveelheid data die de iphone naar icloud gaat versturen (foto's) en de trage verbinding die dat oplevert wil je ook ook niet dat bijv icloud gehackt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Stefan22 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:08:
Hoi, zijn er hier ook nog mensen met een iPhone 4S met iOS 9? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen met iOS 9.3.2 op een iPhone 4S? Is het sneller dan wat iOS 8.4 was?
IOS 9 werkt iets vlotter op de 4S ja. Vergelijkbaar met verschil tussen IOS8/9 op de iPad 3. Zorg wel dat je een clean install doet en daarna alle animaties etc uitzet, dan merk je het meeste verschil. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:17
Zijn er hier mensen die wel eens last hebben van een bug als je iets wilt typen?

Je klikt op een invoerveld(bv in safari als je naar een website wilt gaan, maar whatsapp heeft het ook).
Dan krijg ik een melding of ik text wil plakken. Wat je normaal alleen krijgt als je langer je vinger op het scherm ingedrukt houdt. Hiervoor moet je helemaal de app afsluiten om weer wat te kunnen typen.

Ik zelf op mijn 6s heb dit 2x gehad in de afgelopen 2 maanden en dit overleef ik wel.
Maar moeders op haar 6 die heeft dit gewoon regelmatig. (Paar keer per week.) en dit vindt ze wel erg irritant.

Ik dacht eerst misschien met een harde reset oplossen. Maar omdat het probleem zich ook voordoet bij mij weet ik niet of dit gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:05

page404

Website says no

Gisteren de meest bizarre bug gevonden in iOS 9.3.3 beta. Ik gebruik regelmatig VPN's op mijn iPhone, vooral op open netwerken.
Dus ook op het gastnetwerk op kantoor, maar ze hebben daar iets dichtgezet zodat je geen VPN verbinding kan opzetten. Raar, maar goed. Nu dacht ik slim te zijn; wifi uit, via 4G verbinding opzetten en daarna wifi weer aan. Dan blijft de verbinding in stand.
Kreeg ik in de loop van de dag allerlei verbruiksmeldingen van Vodafone. Wat blijkt, alle data wordt netjes via de VPN gestuurd... OVER 4G! Lijkt me niet de bedoeling. Meteen maar een melding van gemaakt.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

page404 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:46:
Gisteren de meest bizarre bug gevonden in iOS 9.3.3 beta. Ik gebruik regelmatig VPN's op mijn iPhone, vooral op open netwerken.
Dus ook op het gastnetwerk op kantoor, maar ze hebben daar iets dichtgezet zodat je geen VPN verbinding kan opzetten. Raar, maar goed. Nu dacht ik slim te zijn; wifi uit, via 4G verbinding opzetten en daarna wifi weer aan. Dan blijft de verbinding in stand.
Kreeg ik in de loop van de dag allerlei verbruiksmeldingen van Vodafone. Wat blijkt, alle data wordt netjes via de VPN gestuurd... OVER 4G! Lijkt me niet de bedoeling. Meteen maar een melding van gemaakt.
Is dat niet gewoon Wifi-assist? Je probeert iets te doen, dat reageert niet via wifi, dus pakt ie 4g...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

HeatWave schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:48:
[...]

Is dat niet gewoon Wifi-assist? Je probeert iets te doen, dat reageert niet via wifi, dus pakt ie 4g...
Had ik niet aan gedacht. Als die hele VPN tunnel geblockt wordt dan staat wifi wel aan maar gaat het in de achtergrond over 4G natuurlijk. Dan jaag je er snel een paar honderd MB doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 23:05
...

[ Voor 98% gewijzigd door iBurger op 01-07-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:30

Coach4All

I'm a Coach 4 All

blackspeedy schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:29:
Zijn er hier mensen die wel eens last hebben van een bug als je iets wilt typen?

Je klikt op een invoerveld(bv in safari als je naar een website wilt gaan, maar whatsapp heeft het ook).
Dan krijg ik een melding of ik text wil plakken. Wat je normaal alleen krijgt als je langer je vinger op het scherm ingedrukt houdt. Hiervoor moet je helemaal de app afsluiten om weer wat te kunnen typen.

Ik zelf op mijn 6s heb dit 2x gehad in de afgelopen 2 maanden en dit overleef ik wel.
Maar moeders op haar 6 die heeft dit gewoon regelmatig. (Paar keer per week.) en dit vindt ze wel erg irritant.

Ik dacht eerst misschien met een harde reset oplossen. Maar omdat het probleem zich ook voordoet bij mij weet ik niet of dit gaat helpen.
Dat heb ik alleen met SwiftKey en slechts in enkele apps. :(

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:17
Coach4All schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Dat heb ik alleen met SwiftKey en slechts in enkele apps. :(
Ik hoopte zo dat het niet aan SwiftKey lag..
Toetsenbord van Apple is echt bagger namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

blackspeedy schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:49:
[...]

Ik hoopte zo dat het niet aan SwiftKey lag..
Toetsenbord van Apple is echt bagger namelijk.
Helaas is mijn ervaring toch dat het Apple toetsenbord het enige toetsenbord is dat betrouwbaar werkt, om de één of andere reden zijn alle third party toetsenborden glitchy, hetgeen ze in de praktijk eigenlijk totaal onbruikbaar maakt, want als er één onderdeel van het OS is waar je gewoon geen bugs in wilt hebben dan is het toch wel het toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:41
gelukkie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:25:
Wanneer je naar het buitenland gaat kun je niet helemaal vertrouwen dat de wifi veilig is las ik. Daarnaast is de wifi vaak niet snel. Als je ervoor wilt zorgen dat alleen de app op IOS opent gebruik kan maken van de wifi verbinding, is de batterij besparing functie daar een goede manier voor?
Naast de hoeveelheid data die de iphone naar icloud gaat versturen (foto's) en de trage verbinding die dat oplevert wil je ook ook niet dat bijv icloud gehackt wordt.
Als je dit zelf nog eens leest, kan je er zelf dan veel van maken? Wat is je vraag precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:10
jasjenl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Helaas is mijn ervaring toch dat het Apple toetsenbord het enige toetsenbord is dat betrouwbaar werkt, om de één of andere reden zijn alle third party toetsenborden glitchy, hetgeen ze in de praktijk eigenlijk totaal onbruikbaar maakt, want als er één onderdeel van het OS is waar je gewoon geen bugs in wilt hebben dan is het toch wel het toetsenbord..
Zo heb ik spelling controle uit, alleen maar omdat ik af en toe Engels typ. Maar elke keer als ik dan SwiftKey besluit te gebruiken (keer op keer) om meertalig te kunnen typen, heb ik er na een dag alweer spijt van, regelmatig dat het toetsenbord gewoon niet meer verschijnt. Moet ik SwiftKey weer eerst uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 04-07-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

*snip* voor de volgende keer graag alleen een TR plaatsen

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 04-07-2016 11:39 ]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:48
Ios 9.3.3 is te downloaden

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

page404 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:46:
De fuck dat is geen bug, zo werken netwerken. Je kunt niet gewoon even via netwerk A een verbinding opzetten en 'm dan verder via netwerk B gebruiken |:(

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

CyBeR schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 02:45:
[...]

De fuck dat is geen bug, zo werken netwerken. Je kunt niet gewoon even via netwerk A een verbinding opzetten en 'm dan verder via netwerk B gebruiken |:(
Hey dude, relax een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Is er nog iets boeiends veranderd in 9.3.3? Ik las ergens dat het echt alleen een bugfix release is. Maar gezien de ervaringen met vorige versies wacht ik nog wel even een paar dagen met updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
Ik heb met ios 9.3.3 minder ram, ik had altijd ong 30% over, nu maar 16% en af en toe zelfs nog minder
ik checkte het altijd met checker (memory cleanup) in alle voorgaande ios versies, maar nu is het wel heel weinig op mijn 6s
9% en nu zelfs maar 7% ongv 153MB over
en dit is met alle apps afgesloten op de actergrond.

vrees dat het een bug is.

Ik heb de iphone al een home -> power reset gedaan en daarna uit en aan, maar het blijft zo.
Hij is ook wat schokkerig.

Tja waar ligt het aan, missc zijn er meer die dit hebben?

Edit: ik heb hem via itunes geupdate

Edit2; Hij wordt ook warmer

Edit3; en het inloggen met vingerafdruk is niet meer zo accuraat in 9.3.3, ik moet vaak de code doen :-(

Edit4; Ik ben er achter wat het met de vingerafdruk is, hij lijkt wel verbeterd, maar mijn wijsvinger krijg ik er niet ingevoerd.
er zit te weinig profiel op me vinger en daarom pakt hij hem niet, ik kwam er achter toen ik de verschillende inlog vingers wilde bijwerken, toen zag ik dat hij mijn vinger niet bijwerkte,en ook bij het draaien van de vinger, minder vaak grijs oplichte (dus geverifieerd word in je iphone) dus die heb ik verwijderd en opnieuw geprobeerd toe te voegen, maar dat is me met de vinger nog niet gelukt haha(geen profiel)
Ik denk dat de afdruk een beter profiel wil van je afdruk, preciezer is zegmaar kieskeuriger,

Het ram probleem is er nog wel.

[ Voor 44% gewijzigd door Mel33 op 19-07-2016 13:04 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 16:35
Wat is een ram-probleem? Ik heb al een iphone sinds de 3G uit is en heb me er nooit om bekommerd. RAM is iets wat iOS zelf regelt; minder RAM vrij betekent niet langzamer; kan ook betekenen dat er meer in je geheugen wordt opgeslagen zodat je telefoon sneller gegevens paraat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Dat het ram veel minder over/vrij heeft, en hij schokt hapert hoe je het ook zegt, als je bijv scrolt

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb bij veel apps dat ze niet meer automatisch data refreshen. Pocket lijkt pas te downloaden als ik de app start, Human idem en Withings pushed niet meer automatisch de gegevens naar de Health app.
Background app refresh, berichtgeving en data staan gewoon aan. Ik heb op mijn vakantie background app refresh, mobiele data en berichtgevingen wel tijdelijk uit gezet.
Iemand dat ook? En hoe fix ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 08:48
Ik merk niets van memory leaks of performance zaken (op 64Gb iPhone 6s) na update naar 9.3.3

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Mar.tin schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:00:
Je meldt wel dat je het allemaal uit hebt gezet, maar heb je het ook weer aangezet? O+
Tijdelijk impliceert dat ik dat wel heb gedaan 8)
En ik bent een Tweakert, dus dat heb ik gecheckt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
iAmRenzo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:32:
Ik heb bij veel apps dat ze niet meer automatisch data refreshen. Pocket lijkt pas te downloaden als ik de app start, Human idem en Withings pushed niet meer automatisch de gegevens naar de Health app.
Background app refresh, berichtgeving en data staan gewoon aan. Ik heb op mijn vakantie background app refresh, mobiele data en berichtgevingen wel tijdelijk uit gezet.
Iemand dat ook? En hoe fix ik het?
Ik heb idd ook een melding bij het updaten in itunes gehad dat er wat met mijn instellingen was, dat ze niet mee gingen oid, ik merk hier en daar wel dat bepaalde instellingen anders zijn ingesteld nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Mar.tin schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:46:
Excuus, geheel over het tijdelijk heen gelezen.

Als het niet werkt na uit / inschakelen, en wellicht een harde reboot is misschien een re-install nog een oplossing.

Eventueel kun je natuurlijk ook nog alle instellingen resetten naar standaard en dan kijken of het eventueel na inschakelen weer werkt. :)
Ik zal 't eens proberen.

Heb nu weer een probleem van hele andere orde: bij het maken van een backup in iTunes (als ie bijna klaar is) krijg ik de error dat mijn iPhone disconnect. En dus geen backup.
- reboot van Mac en iPhone: niks
- andere usb-poort en smc reset: niks
- oude backups wissen: niks
- flight mode backup: niks

Het wordt een beetje hopeloos zo... ik wil de beta van iOS 10 installeren maar doe dat liever niet zonder backup. Wat is dat voor irritant probleem waar, zo zegt Google, er veel meer mensen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Er zijn dagen dat je liever doorrijd naar Scheveningen, maar ik ben in Den Haag afgeslagen, naar de Apple Store.. De Pro 9.7 en SE gekocht. Onnodig om te zeggen dat het verschil merkbaar is als je nog een bejaarde iPhone 4 en iPad 3 volop in gebruik hebt 😀

Over de backups/updates, hier alles geconfigureerd en net update naar 9.3.3 op Pro en SE en handmatig backup ota, geen issues.

Wat is dat touch-ID damn handig zeg! En true tone op de Pro vind ik nu al een plus t.o.v. de SE.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
edit: fixed: terwijl ze naar de Apple Store reed kwam er plots 2.4 GB beschikbaar!

Mijn zus heeft een 16GB iPhone 5s en heeft storage issues.

Ik heb haar voorgesteld om al haar foto's naar Google Photos over te zetten, zodat alle lokale foto's verwijderd kunnen worden.
Dit is nu gebeurd (inclusief het clearen van de 'Recently deleted items' folder in Apple Photos) maar nu toont het device:
0 bytes free. (Herstarten helpt niet)

Ik heb gelezen dat het het beste is om de iPhone te restoren/factory resetten.

Mijn vraag is nu: zal een Apple Store dit voor haar doen, wanneer ze langsgaat met haar iPhone en MacBook Air?
(Ik heb zelf geen tijd wegens studies en heb geen ervaring met Apple products)

[ Voor 94% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 19:09

Barbas

Gallego!

Heb nu een vreemd probleem op mijn Iphone 6. Ik kan mijn aangeschafte muziek niet downloaden uit de store. Krijg de foutmelding "Nummer kan momenteel niet gedownload worden". Ook crashed de muziek app als ik bijvoorbeeld "afspeellijsten" aanklik. Er staan overigens geen muzieknummers in de app en die krijg ik er ook niet meer op. Ik draai versie 9.3.3.

Wat ik zelf al geprobeerd heb is een backup terugzetten maar dat lost het probleem niet op. Ook rebooten helpt niet.

Denk eraan om de telefoon als nieuw te configureren maar voordat ik dat doe probeer ik het hier nog even. Wellicht dat iemand bekend is met dit probleem en een oplossing weet :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:12
Ik heb sinds kort issues met mijn Gmail app op mijn iPhone 6S en iPad Air2, beiden met iOS 9.3.3.

De Gmail app haalt nu pas de berichten op, synchroniseert, nadat ik de app opstart. Echter, als ik mijn iPhone 's ochtends oppak is Gmail wel gesynchroniseerd.

Maar al enkele dagen krijg ik sowieso geen notificaties meer zichtbaar en hoorbaar bij een nieuw bericht.

Is dit een bekend probleem?

Google opdrachten hebben niets opgeleverd. Wel heb soortgelijke berichten gezien, maar deze zijn allen van een tijd terug. Recente berichten heb ik niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren de update naar iOS 9.3.3 gedaan bij mijn iPad Air en nu werkt het zoeken met Google via Safari opeens niet meer. Een andere zoekmachine werkt prima, maar ik geef de voorkeur aan Google. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (cache wissen, herstart) maar niets helpt.
Iemand een idee? Ik vermoed dat het probleem bij de update zelf zit...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
SToRM666 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:44:
Iemand een idee? Ik vermoed dat het probleem bij de update zelf zit...
En als je Safari Suggestions uitzet?
kraades in "[iOS 9] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 32% gewijzigd door technorabilia op 02-08-2016 09:09 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft iemand dit ooit zien werken in IOS9?
In de nieuwe iOS wordt je Apple-device ook pro-actief. De telefoon onthoudt welke apps je op welk tijdstip gebruikt, en geeft je daarna iedere dag de optie om die te starten rond datzelfde tijdstip. Start je altijd een bepaalde app op nadat je wakker wordt? Dan brengt je device die iedere dag als suggestie om te starten. Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor de muziek die je draait als je de auto instapt of gaat hardlopen. Als je gebeld wordt door een onbekend nummer zoekt de telefoon in al je informatie naar een mogelijke zender en zet afspraken uit een e-mail direct in je agenda. Je device start ook zelf de muziek-app op als je een koptelefoon aansluit.
http://macworld.nl/ipad/ios-9-slimmer-en-pro-actief-65258

Moet ik dat specifiek ergens aanzetten misschien?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dat had ik ook al eens getest ja, maar ik zal het voor de zekerheid vanavond nog eens proberen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
RicoK schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:03:
Ik heb sinds kort issues met mijn Gmail app op mijn iPhone 6S en iPad Air2, beiden met iOS 9.3.3.

De Gmail app haalt nu pas de berichten op, synchroniseert, nadat ik de app opstart. Echter, als ik mijn iPhone 's ochtends oppak is Gmail wel gesynchroniseerd.

Maar al enkele dagen krijg ik sowieso geen notificaties meer zichtbaar en hoorbaar bij een nieuw bericht.

Is dit een bekend probleem?

Google opdrachten hebben niets opgeleverd. Wel heb soortgelijke berichten gezien, maar deze zijn allen van een tijd terug. Recente berichten heb ik niet kunnen vinden.
Vergelijkbaar issue met de telegraaf app. Opende die laatste na de update van 9.3.3 en bleek dat ik oud nieuws zat te lezen. App werd niet ververst en nieuwe artikelen niet geladen. Dit terwijl de app niet ergens op de achtergrond draaide. App weer gesloten opnieuw opgestart en bewust een redresseren gedaan door naarbeneden te vegen... Toen kwamen pas de nieuwe artikelen die wel recent waren op het scherm.

Bij de mail app geen problemen. Al gebruik ik daar sinds enige tijd de Outlook mail app voor.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Nu je het zegt. Idem probleem met de Nu.nl app. Ook oud nieuws tenzij je deze handmatig ververst.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Inderdaad nu je het zegt (...) ik ervaar hetzelfde met de NU.nl app.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Dat van die nu.nl app heb ik al een tijdje, maar vreemd genoeg alleen op mijn iPad en niet op mijn iPhone. Heb nu.nl er al eens over gemaild, nooit wat over gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 21:37
O ja inderdaad, op de iPad hier ook! Hilarisch eigenlijk soms, omdat ik daar vaak maanden niet naar het nieuws kijk, meestal via iPhone. Open ik deze eens op de iPad dan zie je van die berichten van een halfjaar oud ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Laatst online: 10-09 16:09
Het probleem met het laat verversen ervaar ik met de mail app, whatsapp en soms ook met messages.

5C met 9.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:08
iOS 9.3.4 is uit die het gat dicht waar de jailbreak gebruik van maakte. Zijn ze gelukkig redelijk snel mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door Erulezz op 04-08-2016 19:46 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
En opeens uit het niets eind van de middag kwamen de gmailtjes weer te voorschijn. Het lijkt uit het niets opgelost zijn.

Ook de nu.nl app op mijn ipad laat weer het laatste nieuws zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Erulezz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:46:
iOS 9.3.4 is uit die het gat dicht waar de jailbreak gebruik van maakte. Zijn ze gelukkig redelijk snel mee :)
Ik merk dat mijn iPhones (zakelijk een 6 en prive een 6s) niet of pas erg laat constateren als er een update is. Heb je daar invloed op? Ik wil het niet automatisch laten installeren, maar zou wel graag eerder van de update af willen weten. Vandaag attendeert een collega me op 9.3.4 terwijl deze dus al 4 dagen uit is (welke pas na een handmatige scan verschijnt).

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 08-08-2016 08:42 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Volgens mij kan je daar geen invloed op uitoefenen.

Als je eerder op de hoogte gesteld wilt worden, kan je beter de nieuwssites in de gaten houden. Je kan ook een notificatie instellen hier op tweakers.net, dan krijg je een e-mail wanneer er een software update is. Dat stel je in bij je profiel bij downloadalerts.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jeroen O schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:57:
Volgens mij kan je daar geen invloed op uitoefenen.

Als je eerder op de hoogte gesteld wilt worden, kan je beter de nieuwssites in de gaten houden. Je kan ook een notificatie instellen hier op tweakers.net, dan krijg je een e-mail wanneer er een software update is. Dat stel je in bij je profiel bij downloadalerts.
Thnx! Wist niet dat het in het forum zat als optie :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Zit er al heel lang in. Vroeger heette het de meuktracker. :)

Als je naar http://tweakers.net/meuktracker/ gaat, kan je daar ook op downloads zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Jeroen O schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:12:
Zit er al heel lang in. Vroeger heette het de meuktracker. :)

Als je naar http://tweakers.net/meuktracker/ gaat, kan je daar ook op downloads zoeken.
Ja meuktracker ken ik wel. Wist alleen niet dat je notificaties kunt instellen bij softwareupdates :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:26:
Heeft iemand dit ooit zien werken in IOS9?

In de nieuwe iOS wordt je Apple-device ook pro-actief. De telefoon onthoudt welke apps je op welk tijdstip gebruikt, en geeft je daarna iedere dag de optie om die te starten rond datzelfde tijdstip. Start je altijd een bepaalde app op nadat je wakker wordt? Dan brengt je device die iedere dag als suggestie om te starten. Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor de muziek die je draait als je de auto instapt of gaat hardlopen. Als je gebeld wordt door een onbekend nummer zoekt de telefoon in al je informatie naar een mogelijke zender en zet afspraken uit een e-mail direct in je agenda. Je device start ook zelf de muziek-app op als je een koptelefoon aansluit.

http://macworld.nl/ipad/ios-9-slimmer-en-pro-actief-65258

Moet ik dat specifiek ergens aanzetten misschien?
Niemand? Volgens mij is dit namelijk alleen maar aangekondigd maar uiteindelijk nooit ingebouwd.

[ Voor 46% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 09-08-2016 08:55 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:55:
[...]

Niemand? Volgens mij is dit namelijk alleen maar aangekondigd maar uiteindelijk nooit ingebouwd.
Volgens mij zit zoiets er wel deels in: ik start bijv. elke dag als ik op mijn werk kom een urenregistratie app op. Daar zie ik dan vaak al een icoontje voor op het unlock screen staan, dus blijkbaar weet mijn telefoon dat ik op doordeweekse dagen in de ochtend vaak die app wil opstarten. Maar heel betrouwbaar werkt het niet, want ik krijg die app ook vaak als suggestie wanneer ik 's-avonds al weer thuis ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
Edit: ik zie nu dat het pas vanaf de iPhone 6 tot de mogelijkheden behoort.

Nu las ik dat er in het display & brighness menu ook de optie tot night shift zou zijn maar die zie ik in mijn 9.3.4 niet staan.

Hebben jullie die wel?

Http://www.cnet.com/how-t...e-night-shift-in-ios-9-3/

[ Voor 15% gewijzigd door Pindasaus op 09-08-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Pindasaus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:29:
Nu las ik dat er in het display & brighness menu ook de optie tot night shift zou zijn maar die zie ik in mijn 9.3.4 niet staan.

Hebben jullie die wel?
iPhone SE hier: ja, die heeft night shift wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
"Geschikte toestellen voor Night Shift

Helaas ondersteunen niet alle iPhones, iPads en iPod touch-apparaten de nachtmodus. Night Shift werkt alleen bij onderstaande modellen:

iPhone 5s, iPhone 6 (Plus), iPhone 6s (Plus), iPhone SE
iPad mini 2, iPad mini 3, iPad mini 4
iPod touch 6e generatie
iPad Air, iPad Air 2
iPad Pro"

Ofwel, alle 64-bit iDevices.

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dat zou ik graag uitgebreid zien net als bij Android. Bluetooth verbonden? Flitsmeister opstarten!

Jammer dat het er nog (steeds) niet is :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:06
Is het ook mogelijk om snel berichten vooraf te maken voor sms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hoe kan ik de telefoon ophangen zonder eerst de iPhone te unlocken via het lock screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Volgens mij kan ophangen altijd, ook als hij gelockt is.

Of bedoel je een gesprek weigeren? Dat kan met de aan/uit knop. 1x indrukken is telefoon stil en 2x indrukken is gesprek meteen weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Albert020 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:57:
Is het ook mogelijk om snel berichten vooraf te maken voor sms ?
Nee. Wel kan je met tekstvervanging zinnen maken welke met een afkorting aangeroepen kunnen worden. Instellingen, algemeen, toetsenbord, tekstvervanging, wijzigen.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Vandaag heb ik een ouwe MacMini neergezet om als iTunes server te dienen. Gaat allemaal goed, maar ik loop met de Apple Remote app op mijn iPhone tegen een paar vreemde beperkingen aan.

- Compilations worden niet herkend waardoor mijn Artists lijst vol met one-track artiesten zit.
- Genre sortering gaat Genre/Album/Artist, wat ik totaal onlogisch vind, ik wil Genre/Artist/Album.

Volgens mij is hier in Remote niks aan te doen, maar zijn er alternatieven die dit soort basic functionaliteit wel hebben?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 16:35
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:20:
Vandaag heb ik een ouwe MacMini neergezet om als iTunes server te dienen. Gaat allemaal goed, maar ik loop met de Apple Remote app op mijn iPhone tegen een paar vreemde beperkingen aan.

- Compilations worden niet herkend waardoor mijn Artists lijst vol met one-track artiesten zit.
- Genre sortering gaat Genre/Album/Artist, wat ik totaal onlogisch vind, ik wil Genre/Artist/Album.

Volgens mij is hier in Remote niks aan te doen, maar zijn er alternatieven die dit soort basic functionaliteit wel hebben?
Dit lijkt me eerder een server-side probleem dan een iOS probleem. Compilaties kan je aanvinken in de eigenschappen van de nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
  • Laatst online: 10-08 13:08
Sinds kort verschijnt er een grijze balk onderin een app, over een stuk van de app heen. Iemand een idee of dit te wijzigen is?

In de balk staat een krom pijltje naar links en een naar rechts en een klembord teken. Een andere Ipad met dezelfde app heeft dit niet. iPad is al naar fabrieksinstellingen teruggezet.

Opgelost.
Je kunt dit verhelpen door naar Instellingen; Algemeen te gaan en dan Trefwoorden uit te zetten.

In het Engels gaat het als volgt: Settings>General>Keyboard>Shorctuts>Off.

[ Voor 23% gewijzigd door Toin op 22-08-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Toin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:44:
Sinds kort verschijnt er een grijze balk onderin een app, over een stuk van de app heen. Iemand een idee of dit te wijzigen is?

In de balk staat een krom pijltje naar links en een naar rechts en een klembord teken. Een andere Ipad met dezelfde app heeft dit niet. iPad is al naar fabrieksinstellingen teruggezet.
Welke app?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
iOS 9.3.5 is beschikbaar

"Apple Releases iOS 9.3.5 With Fix for Three Critical Vulnerabilities Exploited by Hacking Group"

http://www.macrumors.com/...apple-releases-ios-9-3-5/

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:08
Dat zijn pittige security fixes.. Even op een verkeerde link klikken in een bericht en je bent de pineut :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Meer mensen hier last dat Whatsapp constant vastloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
Bartjeee schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:52:
Meer mensen hier last dat Whatsapp constant vastloopt?
Nee, geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een cheap bluetooth toetsenbord voor mijn ipad gekocht bij de action. Aanzetten, koppelen en lekker typen. Tot zover ging het perfect. Toen even bluetooth uit en weer aangezet, sindsdien verschijnt OOK de onscreen toetsenbord als het BT toetsenbord gekoppeld is. Hoe kan ik dat voorkomen?

Opnieuw koppelen heeft niet geholpen. Het toetsenbord-icoon rechtsonder zorgt voor het verdwijnen van onscreen toetsenbord, maar ook de BT toetsenbord doet dan niks meer. Dus ook dat is helaas geen oplossing.

Graag hulp...

Edit: Het rare is dat het dus een half uur heeft gewerkt, dus dat zou het niet aan een Apple certificaat ofzo mogen liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53
Ik ben sinds vandaag de pijltjes waarmee je in een keer naar boven of naar beneden kunt kwijt. Ik gebruik dit best vaak hier. Op andere sites zie ik ze ook niet (of was dat al?). Zien jullie ze nog? Ik schuif de pagina dan een beetje naar boven of beneden en dan verscheen altijd een pijltje. Bij zoeken hier op GoT krijg ik ook foutmeldingen. Is er iets met GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Heb je al geprobeerd om je cache in safari te legen, of het toestel te rebooten?
Heb dit namelijk ook wel eens gehad, en toen werkte deze handeling.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Kun je inloggen bij YouTube app zonder je telefoonnummer op te geven ter verificatie?
Op de website hoefde ik dit niet in te vullen, maar in de app ontkom ik er niet aan.
Net als bij FB weiger ik hun mijn nummer te geven.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Nop, helaas kan het niet zonder. Je krijgt een smsje ter verificatie.

• Pindasaus
VincentG schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:08:
Kun je inloggen bij YouTube app zonder je telefoonnummer op te geven ter verificatie?
Op de website hoefde ik dit niet in te vullen, maar in de app ontkom ik er niet aan.
Net als bij FB weiger ik hun mijn nummer te geven.
Je zou een gratis simkaart kunnen bestellen speciaal hiervoor.

https://www.lebara.nl/gratis

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik krijg de hele dag al geen verbinding met app store..al uitgelogd opnieuw en opnieuw opgestart.,.vreemd? iPhone 5s

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Madmama
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-06-2023
BillSpaarbank schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:09:
Zijn er meer mensen die problemen ervaren met de Parrot MKi9200 carkit op iOS 9.1?

Mijn iPhone 6S is verbonden met de carkit en bellen gaat probleemloos. Ik heb echter het probleem dat ik via bluetooth geen muziek meer kan afspelen en als ik bijvoorbeeld navigeer met TomTom dan hapert de stem iedere keer bij gesproken richting aanwijzingen.

Hiervoor nooit problemen mee gehad. Herkenbaar?
Ik heb dit probleem ook met mijn vorige 4s en nu met mijn SE (ook met IOS 10)....

Daarnaast heb ik het probleem dat mijn connectie regelmatig weg valt, ook tijdens het bellen, heel hinderlijk: .... en ik ben blijkbaar niet de enige
https://community.parrot....isconnections/td-p/135914
https://community.parrot....h-dropping-out/td-p/23603

heb je nog een oplossing gevonden voor jouw probleem?

mijn 9200 heeft firmware 3.10 draaien

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Madmama schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:47:
[...]

Ik heb dit probleem ook met mijn vorige 4s en nu met mijn SE (ook met IOS 10)....

Daarnaast heb ik het probleem dat mijn connectie regelmatig weg valt, ook tijdens het bellen, heel hinderlijk: .... en ik ben blijkbaar niet de enige
https://community.parrot....isconnections/td-p/135914
https://community.parrot....h-dropping-out/td-p/23603

heb je nog een oplossing gevonden voor jouw probleem?

mijn 9200 heeft firmware 3.10 draaien
ik heb de carkit gereset naar fabrieksinstellingen. Dat heeft toe geholpen. Maar af en toe is hij nog steeds buggy.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Madmama
BillSpaarbank schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:52:
[...]

ik heb de carkit gereset naar fabrieksinstellingen. Dat heeft toe geholpen. Maar af en toe is hij nog steeds buggy.
Morgen ook even proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madmama
BillSpaarbank schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:52:
[...]

het werkte, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij gelukt Hé Siri te configureren, na heel wat keren zonder resultaat "Hé Siri" geroepen te hebben. Het ligt aan je stemgebruik. Rustig en kalm...jippie leuk!
Pagina: 1 ... 28 29 Laatste