• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:02
Zit er al heel lang in. Vroeger heette het de meuktracker. :)

Als je naar http://tweakers.net/meuktracker/ gaat, kan je daar ook op downloads zoeken.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:20

JB

Cédric roelt!

Jeroen O schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:12:
Zit er al heel lang in. Vroeger heette het de meuktracker. :)

Als je naar http://tweakers.net/meuktracker/ gaat, kan je daar ook op downloads zoeken.
Ja meuktracker ken ik wel. Wist alleen niet dat je notificaties kunt instellen bij softwareupdates :)

Mijn boefje is liev!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:26:
Heeft iemand dit ooit zien werken in IOS9?

In de nieuwe iOS wordt je Apple-device ook pro-actief. De telefoon onthoudt welke apps je op welk tijdstip gebruikt, en geeft je daarna iedere dag de optie om die te starten rond datzelfde tijdstip. Start je altijd een bepaalde app op nadat je wakker wordt? Dan brengt je device die iedere dag als suggestie om te starten. Datzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor de muziek die je draait als je de auto instapt of gaat hardlopen. Als je gebeld wordt door een onbekend nummer zoekt de telefoon in al je informatie naar een mogelijke zender en zet afspraken uit een e-mail direct in je agenda. Je device start ook zelf de muziek-app op als je een koptelefoon aansluit.

http://macworld.nl/ipad/ios-9-slimmer-en-pro-actief-65258

Moet ik dat specifiek ergens aanzetten misschien?
Niemand? Volgens mij is dit namelijk alleen maar aangekondigd maar uiteindelijk nooit ingebouwd.

[Voor 46% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 09-08-2016 08:55]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 14:41

jasjenl

Liab A Tymo

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:55:
[...]

Niemand? Volgens mij is dit namelijk alleen maar aangekondigd maar uiteindelijk nooit ingebouwd.
Volgens mij zit zoiets er wel deels in: ik start bijv. elke dag als ik op mijn werk kom een urenregistratie app op. Daar zie ik dan vaak al een icoontje voor op het unlock screen staan, dus blijkbaar weet mijn telefoon dat ik op doordeweekse dagen in de ochtend vaak die app wil opstarten. Maar heel betrouwbaar werkt het niet, want ik krijg die app ook vaak als suggestie wanneer ik 's-avonds al weer thuis ben :P

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 22:30
Edit: ik zie nu dat het pas vanaf de iPhone 6 tot de mogelijkheden behoort.

Nu las ik dat er in het display & brighness menu ook de optie tot night shift zou zijn maar die zie ik in mijn 9.3.4 niet staan.

Hebben jullie die wel?

Http://www.cnet.com/how-t...e-night-shift-in-ios-9-3/

[Voor 15% gewijzigd door Pindasaus op 09-08-2016 21:31]

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:40
Pindasaus schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:29:
Nu las ik dat er in het display & brighness menu ook de optie tot night shift zou zijn maar die zie ik in mijn 9.3.4 niet staan.

Hebben jullie die wel?
iPhone SE hier: ja, die heeft night shift wel.

• CH033
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

CH033

altijd watt

"Geschikte toestellen voor Night Shift

Helaas ondersteunen niet alle iPhones, iPads en iPod touch-apparaten de nachtmodus. Night Shift werkt alleen bij onderstaande modellen:

iPhone 5s, iPhone 6 (Plus), iPhone 6s (Plus), iPhone SE
iPad mini 2, iPad mini 3, iPad mini 4
iPod touch 6e generatie
iPad Air, iPad Air 2
iPad Pro"

Ofwel, alle 64-bit iDevices.

music is my frame and words paint the picture

• JB
  • Laatst online: 15:20

JB

Cédric roelt!

Dat zou ik graag uitgebreid zien net als bij Android. Bluetooth verbonden? Flitsmeister opstarten!

Jammer dat het er nog (steeds) niet is :(

Mijn boefje is liev!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
Is het ook mogelijk om snel berichten vooraf te maken voor sms ?

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hoe kan ik de telefoon ophangen zonder eerst de iPhone te unlocken via het lock screen?

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:02
Volgens mij kan ophangen altijd, ook als hij gelockt is.

Of bedoel je een gesprek weigeren? Dat kan met de aan/uit knop. 1x indrukken is telefoon stil en 2x indrukken is gesprek meteen weigeren.

• CH033
  • Niet online

CH033

altijd watt

Albert020 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:57:
Is het ook mogelijk om snel berichten vooraf te maken voor sms ?
Nee. Wel kan je met tekstvervanging zinnen maken welke met een afkorting aangeroepen kunnen worden. Instellingen, algemeen, toetsenbord, tekstvervanging, wijzigen.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40
Vandaag heb ik een ouwe MacMini neergezet om als iTunes server te dienen. Gaat allemaal goed, maar ik loop met de Apple Remote app op mijn iPhone tegen een paar vreemde beperkingen aan.

- Compilations worden niet herkend waardoor mijn Artists lijst vol met one-track artiesten zit.
- Genre sortering gaat Genre/Album/Artist, wat ik totaal onlogisch vind, ik wil Genre/Artist/Album.

Volgens mij is hier in Remote niks aan te doen, maar zijn er alternatieven die dit soort basic functionaliteit wel hebben?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:11
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:20:
Vandaag heb ik een ouwe MacMini neergezet om als iTunes server te dienen. Gaat allemaal goed, maar ik loop met de Apple Remote app op mijn iPhone tegen een paar vreemde beperkingen aan.

- Compilations worden niet herkend waardoor mijn Artists lijst vol met one-track artiesten zit.
- Genre sortering gaat Genre/Album/Artist, wat ik totaal onlogisch vind, ik wil Genre/Artist/Album.

Volgens mij is hier in Remote niks aan te doen, maar zijn er alternatieven die dit soort basic functionaliteit wel hebben?
Dit lijkt me eerder een server-side probleem dan een iOS probleem. Compilaties kan je aanvinken in de eigenschappen van de nummers.

• Toin
  • Laatst online: 08-06 13:19
Sinds kort verschijnt er een grijze balk onderin een app, over een stuk van de app heen. Iemand een idee of dit te wijzigen is?

In de balk staat een krom pijltje naar links en een naar rechts en een klembord teken. Een andere Ipad met dezelfde app heeft dit niet. iPad is al naar fabrieksinstellingen teruggezet.

Opgelost.
Je kunt dit verhelpen door naar Instellingen; Algemeen te gaan en dan Trefwoorden uit te zetten.

In het Engels gaat het als volgt: Settings>General>Keyboard>Shorctuts>Off.

[Voor 23% gewijzigd door Toin op 22-08-2016 13:59]

• jasjenl
  • Laatst online: 08-06 14:41

jasjenl

Liab A Tymo

Toin schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:44:
Sinds kort verschijnt er een grijze balk onderin een app, over een stuk van de app heen. Iemand een idee of dit te wijzigen is?

In de balk staat een krom pijltje naar links en een naar rechts en een klembord teken. Een andere Ipad met dezelfde app heeft dit niet. iPad is al naar fabrieksinstellingen teruggezet.
Welke app?

• CH033
  • Niet online

CH033

altijd watt

iOS 9.3.5 is beschikbaar

"Apple Releases iOS 9.3.5 With Fix for Three Critical Vulnerabilities Exploited by Hacking Group"

http://www.macrumors.com/...apple-releases-ios-9-3-5/

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:55
Dat zijn pittige security fixes.. Even op een verkeerde link klikken in een bericht en je bent de pineut :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Meer mensen hier last dat Whatsapp constant vastloopt?

• Pindasaus
Bartjeee schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:52:
Meer mensen hier last dat Whatsapp constant vastloopt?
Nee, geen last van.

• Sifir05
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-10-2019
Heb vandaag een cheap bluetooth toetsenbord voor mijn ipad gekocht bij de action. Aanzetten, koppelen en lekker typen. Tot zover ging het perfect. Toen even bluetooth uit en weer aangezet, sindsdien verschijnt OOK de onscreen toetsenbord als het BT toetsenbord gekoppeld is. Hoe kan ik dat voorkomen?

Opnieuw koppelen heeft niet geholpen. Het toetsenbord-icoon rechtsonder zorgt voor het verdwijnen van onscreen toetsenbord, maar ook de BT toetsenbord doet dan niks meer. Dus ook dat is helaas geen oplossing.

Graag hulp...

Edit: Het rare is dat het dus een half uur heeft gewerkt, dus dat zou het niet aan een Apple certificaat ofzo mogen liggen.

[Voor 10% gewijzigd door Sifir05 op 06-09-2016 22:46]

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 21:44
Ik ben sinds vandaag de pijltjes waarmee je in een keer naar boven of naar beneden kunt kwijt. Ik gebruik dit best vaak hier. Op andere sites zie ik ze ook niet (of was dat al?). Zien jullie ze nog? Ik schuif de pagina dan een beetje naar boven of beneden en dan verscheen altijd een pijltje. Bij zoeken hier op GoT krijg ik ook foutmeldingen. Is er iets met GoT?

• Banshee
  • Laatst online: 08-06 13:53
Heb je al geprobeerd om je cache in safari te legen, of het toestel te rebooten?
Heb dit namelijk ook wel eens gehad, en toen werkte deze handeling.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:29
Kun je inloggen bij YouTube app zonder je telefoonnummer op te geven ter verificatie?
Op de website hoefde ik dit niet in te vullen, maar in de app ontkom ik er niet aan.
Net als bij FB weiger ik hun mijn nummer te geven.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-04 10:42

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Nop, helaas kan het niet zonder. Je krijgt een smsje ter verificatie.

• Pindasaus
VincentG schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:08:
Kun je inloggen bij YouTube app zonder je telefoonnummer op te geven ter verificatie?
Op de website hoefde ik dit niet in te vullen, maar in de app ontkom ik er niet aan.
Net als bij FB weiger ik hun mijn nummer te geven.
Je zou een gratis simkaart kunnen bestellen speciaal hiervoor.

https://www.lebara.nl/gratis

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:04

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik krijg de hele dag al geen verbinding met app store..al uitgelogd opnieuw en opnieuw opgestart.,.vreemd? iPhone 5s

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Madmama
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-01 09:05
BillSpaarbank schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:09:
Zijn er meer mensen die problemen ervaren met de Parrot MKi9200 carkit op iOS 9.1?

Mijn iPhone 6S is verbonden met de carkit en bellen gaat probleemloos. Ik heb echter het probleem dat ik via bluetooth geen muziek meer kan afspelen en als ik bijvoorbeeld navigeer met TomTom dan hapert de stem iedere keer bij gesproken richting aanwijzingen.

Hiervoor nooit problemen mee gehad. Herkenbaar?
Ik heb dit probleem ook met mijn vorige 4s en nu met mijn SE (ook met IOS 10)....

Daarnaast heb ik het probleem dat mijn connectie regelmatig weg valt, ook tijdens het bellen, heel hinderlijk: .... en ik ben blijkbaar niet de enige
https://community.parrot....isconnections/td-p/135914
https://community.parrot....h-dropping-out/td-p/23603

heb je nog een oplossing gevonden voor jouw probleem?

mijn 9200 heeft firmware 3.10 draaien

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Madmama schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:47:
[...]

Ik heb dit probleem ook met mijn vorige 4s en nu met mijn SE (ook met IOS 10)....

Daarnaast heb ik het probleem dat mijn connectie regelmatig weg valt, ook tijdens het bellen, heel hinderlijk: .... en ik ben blijkbaar niet de enige
https://community.parrot....isconnections/td-p/135914
https://community.parrot....h-dropping-out/td-p/23603

heb je nog een oplossing gevonden voor jouw probleem?

mijn 9200 heeft firmware 3.10 draaien
ik heb de carkit gereset naar fabrieksinstellingen. Dat heeft toe geholpen. Maar af en toe is hij nog steeds buggy.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Madmama
BillSpaarbank schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:52:
[...]

ik heb de carkit gereset naar fabrieksinstellingen. Dat heeft toe geholpen. Maar af en toe is hij nog steeds buggy.
Morgen ook even proberen dan.

• Madmama
BillSpaarbank schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:52:
[...]

het werkte, dankjewel!

Anoniem: 812605

Het is mij gelukt Hé Siri te configureren, na heel wat keren zonder resultaat "Hé Siri" geroepen te hebben. Het ligt aan je stemgebruik. Rustig en kalm...jippie leuk!
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee