Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37
UltraSub schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 05:07:
[...]

Ja dat weet ik :)
Maar ik vroeg me af waarom ze dan toch nog een 9.3.3 beta aanbieden en of ik die straks nog moet installeren eerst voor ik dan de PB krijg te zien.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik las op MacRumors dat mensen met een iOS 9 developer beta profiel ook de iOS 10 developer beta voorgeschoteld kregen. Zou dus kunnen dat jij straks aan de lopende band kunt blijven updaten.

Ik zou gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Ik vermoed dat de publieke release van 9.3.3 niet lang meer op zich laat wachten. Mocht daar nog een beta van komen of dus een publieke release, dan zou ik die sowieso installeren. Sterker nog, dat laatste moet je sowieso doen, want dan kan je met je iCloud of iTunes backup weer makkelijk terug van 10 naar 9.3.3.

Ik heb nu bijvoorbeeld een iCloud én iTunes backup op 9.3.3 beta. Daar is geen IPSW file van ;) Dat betekent dat als ik nu naar 9.3.3 beta terug zou willen, ik eerst 9.3.2 moet installeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me nu pas realiseer en niet tijdens de keynote... Het wordt nu wel steeds zwaarder voor apparaten zonder Touch ID. (Enkel de iPhone 5, 5c de iPad 4, iPad air, iPad mini 2). Als je je apparaat aan zet en je swiped naar rechts krijg je de camera, en naar links krijg je de widgets. Maar om in je telefoon te komen moet je naar links, naar beneden scrollen om op een knopje te tappen en dan ben je pas op je homescreen. Wel iets om in de gaten te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:44:
Wat ik me nu pas realiseer en niet tijdens de keynote... Het wordt nu wel steeds zwaarder voor apparaten zonder Touch ID. (Enkel de iPhone 5, 5c de iPad 4, iPad air, iPad mini 2). Als je je apparaat aan zet en je swiped naar rechts krijg je de camera, en naar links krijg je de widgets. Maar om in je telefoon te komen moet je naar links, naar beneden scrollen om op een knopje te tappen en dan ben je pas op je homescreen. Wel iets om in de gaten te houden.
Een klik op de homebutton does the trick:
YouTube: iPad Air IOS 10 Beta 1 Review!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh thanks. Ik dacht dat press home alleen voor Touch ID gold. Interessant.

Denk ook dat de kwaliteit van de home knop een stuk beter is geworden de laatste jaren. Ken veel iPhones waarvan de homeknop kapot is. (Allemaal modellen voor de 4s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe het "automation" gedeelte werkt van de home app? Mijn Hue lichten werden direct gezien en werken middels Siri en ook middels control center. Bij Automation zie ik iets over de AppleTV en de iPad maar geen mogelijkheid om iets in te stellen. Kan zijn dat het komt doordat het beta 1 is natuurlijk. Voor de rest vind ik iOS 10 zeer stabiel voor een beta 1. Ook watchOS 3 beta 1 is stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het een beetje jammer dat als je in je telefoon wilt je op de home button moet drukken. Hiermee maak je een snelle Touch ID net wat langzamer.
De widget links is nogal onnodig maar de camera rechts is wel handig gemaakt.
Daarnaast vind ik de melding te groot, wat vinden jullie van de grotere meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:08:
Iemand een idee hoe het "automation" gedeelte werkt van de home app? Mijn Hue lichten werden direct gezien en werken middels Siri en ook middels control center. Bij Automation zie ik iets over de AppleTV en de iPad maar geen mogelijkheid om iets in te stellen.
ff lopen klooien, ik denk dat het werkte nadat ik de taal van m'n iPhone op Engels had ingesteld (dan zag ik iig wel de automation tab en kon dingen instellen). Nu iPhone terug op NL geswitcht en dan blijft Automationtab actief, met NL-vertalingen....

Andere dingen (die niet leken te helpen, maar wie weet is het de combi):
- tvOS 10 beta geinstalleerd
- tvOS op Engels gezet

edit: via 4G werken de scenes niet, dus ATV lijkt nog niet als hub te functioneren...

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 15-06-2016 12:17 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:42
Kun je ook uitzetten dat je zonder te ontgrendelen een whatsapp bericht kunt beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik vind het toch zo belachelijk jammer dat er geen snelle toegang komt tot batterijbesparing modus via het drag-up menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lcQrMVP.png

Ik vind het zo jammer dat deze notificaties zoveel ruimte in beslag nemen. Waarom moet er hele balk gebruikt worden met alleen een klein icoontje de test outlook en now met daaronder weer een regel mail. Die hele balk hadden ze weg moeten laten. Op android ziet dat er toch veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masou
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-06 11:31
Ik vind het zo jammer dat de interactieve notificaties dus blijkbaar niet werken op een iPhone SE? Koop je een gloednieuw toestel en krijg je vervolgens dit...

EDIT: nevermind: http://appleinsider.com/a...ch-apple-tells-developers

[ Voor 31% gewijzigd door Masou op 15-06-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:02:
Vind het een beetje jammer dat als je in je telefoon wilt je op de home button moet drukken. Hiermee maak je een snelle Touch ID net wat langzamer.
Daarnaast vind ik de melding te groot, wat vinden jullie van de grotere meldingen?
Vind ze ook wat te groot voor op een iphone, op een ipad kan ik het wel begrijpen. Moet wel zeggen dat door deze notificaties berichten wel duidelijker en sneller te lezen zijn, je bent niet meer zo afhankelijk van het soort drukke/rustige achtergrond die je gebruikt.

Als ik mijn iphone langs mij op het bureau heb liggen onder het gamen, merk ik dat ik nu veel sneller de berichten lees, waarbij ik voorheen nog wel eens mijn iphone moest oppakken, omdat het niet goed leesbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:02:
Ik vind het juist fijn om de knop in te drukken, lijkt daardoor ook een stuk nauwkeuriger te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
UltraSub schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 05:07:
[...]

Ja dat weet ik :)
Maar ik vroeg me af waarom ze dan toch nog een 9.3.3 beta aanbieden en of ik die straks nog moet installeren eerst voor ik dan de PB krijg te zien.
Ja installeert een profiel op je iPhone/iPad en daardoor krijg je bij iedere nieuwe publieke bèta een melding dat er een update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Masou schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:28:
Ik vind het zo jammer dat de interactieve notificaties dus blijkbaar niet werken op een iPhone SE? Koop je een gloednieuw toestel en krijg je vervolgens dit...

EDIT: nevermind: http://appleinsider.com/a...ch-apple-tells-developers
Is natuurlijk altijd het nadeel van een goedkoper of minder geavanceerd toestel kopen. Bepaalde functies krijg je dan niet of werken op een andere manier.

Long press ipv deep press lijk mij bv voor een hoop van deze functies niet fijn. Duurt te lang, haalt het effect er een beetje af.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:14:
[...]

ff lopen klooien, ik denk dat het werkte nadat ik de taal van m'n iPhone op Engels had ingesteld (dan zag ik iig wel de automation tab en kon dingen instellen). Nu iPhone terug op NL geswitcht en dan blijft Automationtab actief, met NL-vertalingen....

Andere dingen (die niet leken te helpen, maar wie weet is het de combi):
- tvOS 10 beta geinstalleerd
- tvOS op Engels gezet

edit: via 4G werken de scenes niet, dus ATV lijkt nog niet als hub te functioneren...
Al mijn devices staan op Engels, dus dat is het niet. Maar wellicht komt het omdat ik geen AppleTV 4 heb maar een 3. Kon daar niks over vinden en AppleTV 3 wordt ook onder HomeKit genoemd. Zal het is proberen met mijn iPad die zou ook als hub kunnen functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Las ook nog dat je op ATV ff moet uitloggen op iCloud en na 2 minuten weer inloggen.
Proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Zelf alweer een tijdje bezig met zwave en domoticz en ik kan me niet voorstellen dat HomeKit een succes gaat worden hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ach ja, ik gebruik het alleen voor Hue, en die app van Philips is vrij ruk (v1 was wel OK, maar die v2 app. pffffff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
UltraSub schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:10:
Zelf alweer een tijdje bezig met zwave en domoticz en ik kan me niet voorstellen dat HomeKit een succes gaat worden hoor....
Ik zie het ook niet iets worden. Leuk als je steenrijk bent en je nieuwe huis er al zo op laat inrichten door de aannemer.

Maar zelf alles gaan vervangen of aanpassen zie ik niet veel mensen doen. Want een (normale) lamp is natuurlijk niet zomaar via een app te bedienen. Je moet er dus echt wat tijd/geld en veel randapparatuur hebben voordat alles via HomeKit te bedienen is. En dan nog buitenbeschouwing gelaten dat je in een huis van 10-30 jaar geen slimme meter hebt, die kan communiceren met de (slimme) thermostaat, die op zijn ding weer communiceert met HomeKit. Ja leuk en makkelijk.. Nadat je eerst heel veel moeite hebt moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:58

Kroontje

...

Misschien al voorbij gekomen, maar worden meerdere notificaties van dezelfde app gebundeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand iOS10 al op iPad?
Hoe is accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:56
iPhone 5S zojuist ook ge-update naar iOS 10. Draait als een zonnetje, geen batterydrain.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ik draai nu ook voor een dagje iOS 10 en toevallig ook voor het eerst zonder hoesje dus ik vraag me af of het met iOS 9 ook al zo is dat de telefoon tijdens bijvoorbeeld het bellen vrij warm wordt? Ik heb net even een paar minuten gebeld en ik vond hem onder iOS 10 beta vrij warm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Gait schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:22:
Ik draai nu ook voor een dagje iOS 10 en toevallig ook voor het eerst zonder hoesje dus ik vraag me af of het met iOS 9 ook al zo is dat de telefoon tijdens bijvoorbeeld het bellen vrij warm wordt? Ik heb net even een paar minuten gebeld en ik vond hem onder iOS 10 beta vrij warm worden.
Welke telefoon heb je deze ervaring mee? Met mijn iPhone 6 merk ik hier niets van, bij mijn 5S lichtelijk.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Het gaat om een 6S 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Kroontje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:43:
Misschien al voorbij gekomen, maar worden meerdere notificaties van dezelfde app gebundeld?
Nee. In ieder geval doet whatsapp dat (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:45
memories & facial recognition in de foto app, is dat ook voor de iPhone 5? Ik kan het namelijk nergens vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Untouchablezz20 op 15-06-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Untouchablezz20 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:53:
memories & facial recognition in de foto app, is dat ook voor de iPhone 5? Ik kan het namelijk nergens vinden.
Dan ben ik bang dat het niet wordt gesupport. Je kan er eigenlijk niet omheen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:23:
[...]

Helpt het installeren van een nieuw beta profiel dan niet?

Anyway:

Linkje voor iOS en watchOS .mobileconfig:
*snip*
Facebook app klapt er wel regelmatig uit maar door de gewoon naar de fb-site te gaan is dit probleem opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door Daedalus op 16-06-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Thombias schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:30:
[...]

Facebook app klapt er wel regelmatig uit maar door de gewoon naar de fb-site te gaan is dit probleem opgelost.
Hier geen last van, misschien even toestel herstarten/app opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Whatson schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 21:37:
[...]

Hier geen last van, misschien even toestel herstarten/app opnieuw installeren?
Ik las op reddit(in dat linkje in je post) dat iemand anders dit ook al ervaarde.
Soms bij Safari heb ik het ook. Maar ik zie het niet echt als een probleem. Het blijft een beta.

[ Voor 11% gewijzigd door Thombias op 16-06-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:13:
Ach ja, ik gebruik het alleen voor Hue, en die app van Philips is vrij ruk (v1 was wel OK, maar die v2 app. pffffff).
Ik wil het ook (voor nu) alleen gebruiken voor mijn Hue lampen. Vind het wel fijn dat het ingebouwd is in iOS en watchOS. Voordeel is denk ik een betrouwbare aanwezigheid detectie. Dat heb ik tot op heden nog niet met home assistant voor elkaar gekregen.

Heb de automation aan de praat maar wel via mijn iPad. Deze kan je activeren (Settings -> home) om als home hub te dienen. Ga morgen testen of het goed werkt. Wellicht dat dit een rede kan zijn om toch weer over te gaan naar AppleTV 4 als home hub alleen daarop wordt ondersteund. (Apple kennende gaat dat ook zo zijn, boefjes)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:37
Novarion schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:19:
[...]

Ik zie het ook niet iets worden. Leuk als je steenrijk bent en je nieuwe huis er al zo op laat inrichten door de aannemer.

Maar zelf alles gaan vervangen of aanpassen zie ik niet veel mensen doen. Want een (normale) lamp is natuurlijk niet zomaar via een app te bedienen. Je moet er dus echt wat tijd/geld en veel randapparatuur hebben voordat alles via HomeKit te bedienen is. En dan nog buitenbeschouwing gelaten dat je in een huis van 10-30 jaar geen slimme meter hebt, die kan communiceren met de (slimme) thermostaat, die op zijn ding weer communiceert met HomeKit. Ja leuk en makkelijk.. Nadat je eerst heel veel moeite hebt moeten doen.
Kijk ook eens naar HomeBridge. Een server applicatie die jouw Domoticz/ZWave apparaten kan omtoveren tot HomeKit apparaten. (Dan zijn ineens die cheap-ass Action 433 MHz schakelaars te bedienen via HomeKit en Siri. Zo heb ik het ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:45:
Heb de automation aan de praat maar wel via mijn iPad. Deze kan je activeren (Settings -> home) om als home hub te dienen. Ga morgen testen of het goed werkt. Wellicht dat dit een rede kan zijn om toch weer over te gaan naar AppleTV 4 als home hub alleen daarop wordt ondersteund. (Apple kennende gaat dat ook zo zijn, boefjes)
Nadeel is dat je iPad aan de stroom moet liggen dacht ik (niet thuis nu, maar meen dat dat in menu stond)?

Automation Hub via AppleTV lijkt te werken, want kan nu vanaf werk lampen aan en uit zetten (gisteren thuis ook ff via 4G getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
xoniq schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:21:
[...]

Kijk ook eens naar HomeBridge. Een server applicatie die jouw Domoticz/ZWave apparaten kan omtoveren tot HomeKit apparaten. (Dan zijn ineens die cheap-ass Action 433 MHz schakelaars te bedienen via HomeKit en Siri. Zo heb ik het ook.)
Tutorialtje ergens? Die cheap ass Action schakelaars (eurodomest) heb ik al, maar gebruik ik nu nog de normale remote bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
We blijven duimen voor een dark mode ;) http://www.iculture.nl/ni...e-modus-berichten-ios-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Zou het erg fijn vinden als de 'dark mode' beschikbaar komt, en het liefst in veel meer applicaties dan alleen de iMessage app.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het gelijk aanzetten darkmode. Op de Mac gebruik ik het eigenlijk niet. Maar op een mobiel apparaat lijkt het me erg fijn ook omdat het denk ik rustiger is voor de ogen. En het ziet er verder gelikt uit. En ik weet niet of het wat accu gaat besparen, maar als er ooit iPhones komen met OLED displays zullen ze echt wel langer mee gaan. Ik heb zelf geen Apple Watch(geen behoefte aan ook), maar daar is de hele UI donker en het heeft een OLED scherm maar het schijnt dat veel mensen toch nog 2 dagen mee kunnen doen in plaats van een halve/ drie-kwart dag. Snap ook wel waarom mensen dat zeiden in het begin. Een nieuw speeltje moet je natuurlijk zoveel mogelijk aan zitten en na verloop van tijd raak je eraan gewend. En dan gaat die ook langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Het is er nog niet afroman, maar de geruchten zijn er vooralsnog. Op de mac gebruik ik dark mode sinds het uitkwam in de beta, vind het fijn werken maar het doet niet zo heel veel. Op een iphone/ipad zal het veel meer donkere tinten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Er zijn dus aanwijzingen genoeg voor een dark mode zoals o.a. mijn link aangaf. Maar aangezien Apple het er nog niet over heeft gehad, en dat wel deed bij de aankondiging van Yosemite en tvOS 10, denk ik dat het een functie is voor iOS 10.1 of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:44:
Ik ga het gelijk aanzetten darkmode. Op de Mac gebruik ik het eigenlijk niet. Maar op een mobiel apparaat lijkt het me erg fijn ook omdat het denk ik rustiger is voor de ogen. En het ziet er verder gelikt uit. En ik weet niet of het wat accu gaat besparen, maar als er ooit iPhones komen met OLED displays zullen ze echt wel langer mee gaan. Ik heb zelf geen Apple Watch(geen behoefte aan ook), maar daar is de hele UI donker en het heeft een OLED scherm maar het schijnt dat veel mensen toch nog 2 dagen mee kunnen doen in plaats van een halve/ drie-kwart dag. Snap ook wel waarom mensen dat zeiden in het begin. Een nieuw speeltje moet je natuurlijk zoveel mogelijk aan zitten en na verloop van tijd raak je eraan gewend. En dan gaat die ook langer mee.
Aanzetten zal niet zo makkelijk gaan, de optie is namelijk niet via de 'normale' weg beschikbaar.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:44:
Op de mac gebruik ik het na zonsondergang, wordt automatisch omgeschakeld door f.lux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Whatson schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:16:
[...]

Tutorialtje ergens? Die cheap ass Action schakelaars (eurodomest) heb ik al, maar gebruik ik nu nog de normale remote bij.
Is op zich wel een heel traject. Heb niet zo 1-2-3 een tutorial. Bij mij is het kwestie van steeds verder uitbouwen etc.
bardi-1 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:54:
[...]

Aanzetten zal niet zo makkelijk gaan, de optie is namelijk niet via de 'normale' weg beschikbaar.
Ik denk dat hij bedoelt zodra het in iOS 10 komt met een toggle.
sww89 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:52:
Er zijn dus aanwijzingen genoeg voor een dark mode zoals o.a. mijn link aangaf. Maar aangezien Apple het er nog niet over heeft gehad, en dat wel deed bij de aankondiging van Yosemite en tvOS 10, denk ik dat het een functie is voor iOS 10.1 of iets dergelijks.
Apple heeft wel vaker in volgende beta's nieuwe functies toegevoegd. Dat ze het er bij tvOS over hadden was een specifieke situatie dat het uitlichtten omdat de Apple TV eigelijk te fel is/was qua interface als je 's avonds de lampen laag hebt in de woonkamer.
Ik vermoed dat Apple dit gewoon in de volgende betas aanzet.
Scrtz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:51:
Het is er nog niet afroman, maar de geruchten zijn er vooralsnog. Op de mac gebruik ik dark mode sinds het uitkwam in de beta, vind het fijn werken maar het doet niet zo heel veel. Op een iphone/ipad zal het veel meer donkere tinten opleveren.
Ik vind dark mode op OS X/macOS mooier ogen op een MacBook (Pro) door die zwarte schermrand. Één van de redenen dat ik het wel eigelijk altijd aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
xoniq schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:25:
[...]

Is op zich wel een heel traject. Heb niet zo 1-2-3 een tutorial. Bij mij is het kwestie van steeds verder uitbouwen etc.

[...]
Neem aan gewoon met een raspberry pi en een 433 mhz module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja duim je ervoor. Ik vind het behoorlijk lelijk eigenlijk.
Heeft nog heel erg veel werk nodig als ik het zo zie en vergelijk met de nu zo lelijke klok applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Whatson schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Neem aan gewoon met een raspberry pi en een 433 mhz module?
Nee, bij mij staat het gewoon op mijn linux server. Maar het kan ook op een Raspberry Pi idd. (Nog beter; op de Raspberry Pi 3, dan heb je gelijk Wifi aan boord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04
Hebben meer mensen last van een hete iPhone die ook snel leeg is? Waarschijnlijk is die ergens druk mee bezig maar na uit/aan en reset blijft die het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Pendora schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:42:
Hebben meer mensen last van een hete iPhone die ook snel leeg is? Waarschijnlijk is die ergens druk mee bezig maar na uit/aan en reset blijft die het doen
Nee geen last van op iPhone 6 en 5S. Heb je al een clean install geprobeerd?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
bardi-1 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:44:
[...]

Nee geen last van op iPhone 6 en 5S. Heb je al een clean install geprobeerd?
Bij mij is het op de 6s. Nee nog niet is volgende stap maar eentje die ik altijd probeer te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
iOS 10 geinstalleerd op mijn iPhone 6.
  • Werkt best snel, alleen heb heel vaak last van feezings en crashes.
  • Batterij gaat heel snel leeg op het moment.
  • Telefoon is erg warm wanneer hij op iOS 10 draait.
Verder ziet het eruit als een mooie update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Pendora schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:52:
[...]

Bij mij is het op de 6s. Nee nog niet is volgende stap maar eentje die ik altijd probeer te voorkomen
Logies, heb ik ook. Echter lost het misschien je probleem op :)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Na een paar dagen de beta hebben getest op de 6S is me het volgende opgevallen:

Browsers hebben grote problemen (internet laadt zo goed als NIET).
Twitter laadt de feeds ook tergens sloom
Vastlopers

Hebben jullie dit ook?

Hoe kun je terugkeren naar iOS9? Of komt er binnenkort een stabielere iOS10 versie uit?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Nog even verder lopen klooien met mijn drukke iPhone. Bleek dat er bij iCloud iets werd geupload vanuit Numbers wat ik twee dagen geleden heb veranderd en de telefoon waarschijnlijk al twee dagen mee bezig was. Geprobeerd het bestand te verwijderen en de iPhone bleef druk. Uiteindelijk iCloud uitgelogd even gewacht en weer ingelogd en de telefoon werd direct al veel koeler. Blijkbaar zat er iets fout in mijn iCloud wat de telefoon zo druk maakte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Laatst online: 21:45
Mar.tin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:17:
Qua accuduur lijkt het tot zover iets minder dan een stabiele iOS 9 versie. Maargoed, dat heb ik nog niet anders meegemaakt met major version beta's.

T lijkt wel alsof die "permanent" ergens mee bezig is. Maar nog geen resets oid uitgevoerd. Ik kan er mee uit de voeten voor nu.

OTA geupdate.

[afbeelding]
Een hard reset uitvoeren is de oplossing die je zoekt. Daardoor stopt het proces.
SalimRMAF schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:18:

Vastlopers

Hebben jullie dit ook?

Hoe kun je terugkeren naar iOS9? Of komt er binnenkort een stabielere iOS10 versie uit?
Geen ervaringen met datgene wat je aangeeft, maar als je terug wil naar iOS 9 dan kun je de IPSW downloaden en via iTunes downgraden. Check youtube als je niet weet hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv

Vastlopers

Hebben jullie dit ook?

Niet brutaal bedoeld hoor, maar als je in staat bent om iOS10 te vinden en te installeren en dus zou moeten weten waar je aan begint, hoe kan het dan zijn dat je zelf niet op de hoogte bent van de antwoorden op jouw laatste twee vragen?

Wat betreft de eerste vraag: Ik heb alleen last van traag ladende pagina's in safari. Maar dat is eigenlijk het enige. Het feit dat Apple nu al een vrij stabiele iOS 10 beta 1 aflevert geeft vertrouwen in de final release. Goed dit gevoel kan de volgende beta's weer teniet gedaan worden, maar zo'n stabiele beta als nu is het in geen jaren geweest. Al mijn apps werken en mijn 6s+ blijft vrij van crashes.

Afkloppen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Tja elk jaar hetzelfde liedje he.. vind idd deze eerste DP ook nog verrekte 'stabiel'te noemen, enkele crash pas gehad maar het meerendeel van de apps werken gewoon prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
sww89 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:37:
[...]

Niet brutaal bedoeld hoor, maar als je in staat bent om iOS10 te vinden en te installeren en dus zou moeten weten waar je aan begint, hoe kan het dan zijn dat je zelf niet op de hoogte bent van de antwoorden op jouw laatste twee vragen?

Wat betreft de eerste vraag: Ik heb alleen last van traag ladende pagina's in safari. Maar dat is eigenlijk het enige. Het feit dat Apple nu al een vrij stabiele iOS 10 beta 1 aflevert geeft vertrouwen in de final release. Goed dit gevoel kan de volgende beta's weer teniet gedaan worden, maar zo'n stabiele beta als nu is het in geen jaren geweest. Al mijn apps werken en mijn 6s+ blijft vrij van crashes.

Afkloppen _O-
Scrtz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:41:
Tja elk jaar hetzelfde liedje he.. vind idd deze eerste DP ook nog verrekte 'stabiel'te noemen, enkele crash pas gehad maar het meerendeel van de apps werken gewoon prima :)
Hebben jullie een fresh install gedaan of gewoon geupgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Een OTA upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Same here :)

Doe vrijwel nooit fresh install

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:24:
Een hard reset uitvoeren is de oplossing die je zoekt. Daardoor stopt het proces.
Hard reset is ook wel leuk voor de mensen die de OTA geïnstalleerd hebben via de onofficiële manier.

De iPhone check dan namelijk wel een UDID registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:02:
[...]

Hard reset is ook wel leuk voor de mensen die de OTA geïnstalleerd hebben via de onofficiële manier.

De iPhone check dan namelijk wel een UDID registratie.
Dan gewoon iPhone in recovery gooien, iOS 9 terug zetten, en certificaat installeren ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Whatson op 16-06-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 23:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatson schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:04:
[...]

Dan gewoon iPhone in recovery gooien, iOS 9 terug zetten, en certificaat installeren ;)
Ja ben je alleen wel 30 minuten verder voor je weer up bent.

Vraag me verder ook af of de UDID registratie loze gebruikers de Update naar Beta2 (en verder) wel krijgen. Met de laatste bèta's (9.1/9.2/9.3/9.3.x) was dit niet zo. Ondanks dat de beta zelf wel te installeren was zonder registratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Donstil schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Ja duim je ervoor. Ik vind het behoorlijk lelijk eigenlijk.
Heeft nog heel erg veel werk nodig als ik het zo zie en vergelijk met de nu zo lelijke klok applicatie.
Nou ja duimen, bij wijze van ;) Als het wordt uitgewerkt zoals in deze concepten, dan vind ik dat best vet http://9to5mac.com/2016/0...t-dark-mode-split-screen/

Zolang je zelf de keuze hebt vind ik het prima. Helemaal mooi als het (als optie) samengaat met night shift, zodat je dan het effect krijgt wat een navigatiesysteem ook heeft als je dag of nacht rijdt. Nu snap ik ook waarom de wekker app een donkere interface heeft: puur om niet met een bak licht in je slaperige kop te schijnen :>

Hmm door een bug in iOS10/safari kan ik momenteel niet op de quote knoppen drukken. Dus dan maar zo @Donstil: Als beta 2 niet te installeren valt is het wachten op de public beta :7

[ Voor 9% gewijzigd door swv op 16-06-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Vastlopers

Hebben jullie dit ook?

Jij had ook een dropbox versie eropgemikt zeker? Ook geen reservekopie zeker? Succes!!!! 8)

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Volgens mij als je niet weet hoe je een backup moet terug zetten, dan had je niet eens moeten beginnen aan een beta versie.

Ik heb vanochtend overigens pas de eerste echte bug gezien. M'n wekker ging en kon hem dus mooi niet meer stoppen :')
Moest een reset doen om hem te stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VickoNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

VickoNL

-----------

Psycho_Mantis schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:13:
Ik heb vanochtend overigens pas de eerste echte bug gezien. M'n wekker ging en kon hem dus mooi niet meer stoppen :')
Da's geen bug maar een feature :+

Ik wacht nog maar even op de publike beta :)
Zie naast iOS10 ook wel erg uit naar Watch OS3

[ Voor 16% gewijzigd door VickoNL op 17-06-2016 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
VickoNL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:43:
[...]

Da's geen bug maar een feature :+

Ik wacht nog maar even op de publike beta :)
Zie naast iOS10 ook wel erg uit naar Watch OS3
Watch OS3 beta is ook al verkrijgbaar.
Je kunt er meer over lezen op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Thombias schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:00:
[...]

Watch OS3 beta is ook al verkrijgbaar.
Je kunt er meer over lezen op Reddit.
Denk dat hij voor watchOS 3 wacht op publieke beta of final release. Aangezien hij ook op publieke beta wacht van iOS 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 13:08
Mar.tin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:17:
Qua accuduur lijkt het tot zover iets minder dan een stabiele iOS 9 versie. Maargoed, dat heb ik nog niet anders meegemaakt met major version beta's.

T lijkt wel alsof die "permanent" ergens mee bezig is. Maar nog geen resets oid uitgevoerd. Ik kan er mee uit de voeten voor nu.

OTA geupdate.

[afbeelding]
dat is het indexeren van je fotos voor de gezichtsherkenning denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb sinds de upgrade geen werkende personal hotspot meer, is dit een bekend probleem ?. Kan er niets over vinden maar zowel via WiFi , Bluetooth en USB werkt het niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
xoniq schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Denk dat hij voor watchOS 3 wacht op publieke beta of final release. Aangezien hij ook op publieke beta wacht van iOS 10.
Dat is een aanname. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
FIX:

Ik denk neem aan dat hij voor watchOS 3 wacht op publieke beta of final release. Aangezien hij ook op publieke beta wacht van iOS 10.

[ Voor 3% gewijzigd door xoniq op 17-06-2016 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VickoNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

VickoNL

-----------

Een correcte aanname ;)
Toch bedankt voor de tip Thombias.
Ik volg dit topic en die van de Apple Watch tot die tijd met veel plezier

[ Voor 55% gewijzigd door VickoNL op 17-06-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:12
Volgens mij als je niet weet hoe je een backup moet terug zetten, dan had je niet eens moeten beginnen aan een beta versie.

Ik had het gisteren met een melding. Deze bleef zichzelf maar herhalen. Geen manier op te stoppen dus de iphone maar gereset.

Op een aantal schoonheidsfoutjes na nog niet veel tegen gekomen.

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online

Haha. De wekker is trouwens wel flink verbeterd. Ipv een soort hyperlink is snooze nu een groter knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik begin me toch wat te ergeren aan de beta.

Mede omdat ik vanochtend in de auto zat, moest ff snel wat opzoeken, gebruik je Touch ID, vullen de passcode bolletjes maar daar houdt ie op. Blijft ie oneindig zo staan > harde reset.
(Dit probleem heb ik onderhand tientallen keren gehad)

Vriendin stuurt iMessage, ik reageer, bericht wordt verstuurd, maar vervolgens freezed iMessage met het bericht nog in het tekst veld.

Iemand stuurt een WhatsApp, opent WhatsApp, blijft hangen.

Opent Facebook in Safari, drukt op het zoek knopje van Facebook, Safari freezed.

Dit alles gisteravond en vanochtend. Heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:16
xoniq schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:31:

Mede omdat ik vanochtend in de auto zat, moest ff snel wat opzoeken, gebruik je Touch ID, vullen de passcode bolletjes maar daar houdt ie op. Blijft ie oneindig zo staan > harde reset.

Vriendin stuurt iMessage, ik reageer, bericht wordt verstuurd, maar vervolgens freezed iMessage met het bericht nog in het tekst veld.

Opent Facebook in Safari, drukt op het zoek knopje van Facebook, Safari freezed.

tjah, om dit soort redenen wil ik ook geen betas meer op me iphone. Ipad kan ik beter missen als vanalles fout gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:38
xoniq schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:31:

Ja. Ik vind het niet geheel terecht dat je klaagt over een (eerste nota bene) beta op je dagelijkse device. Wellicht verstandiger om wat langer te wachten en te kijken hoe de reacties zijn. Of anders de Public Beta af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DwightKSchrute schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:38:
[...]

Ja. Ik vind het niet geheel terecht dat je klaagt over een (eerste nota bene) beta op je dagelijkse device. Wellicht verstandiger om wat langer te wachten en te kijken hoe de reacties zijn. Of anders de Public Beta af te wachten.
Ik wist waar ik aan begon hoor, ben zelf legitieme developer.
Maar zit toch te overwegen om terug te gaan, maar ook op een beta 2 die het vaak weer wat soepeler maakt.
Lees hier weinig over mensen die deze problemen delen. Andere mensen (niet ontwikkelaars) hebben deze problemen totaal niet.

Btw, ik klaag niet op het OS zelf, het is een beta, ik geef alleen de dingen aan die ik ervaar (voor mensen die de kat uit de boom kijken voor ze de beta installeren) en wat voor mij toch redenen zijn om terug te gaan.

Moet gewoon nog even een andere iPhone erbij hebben om dus beta's te kunnen draaien voor legitiem ontwikkeling.

[ Voor 20% gewijzigd door xoniq op 17-06-2016 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
dat iMessage in iOS 10 is toch 1 groot kinderfeestje met al die kleurtjes en rare ballonnetjes...Ik hou op veel gebieden van Apple. Heb zelf 5 Apple devices, waarbij mijn 2015 MacBook Pro toch echt wel mijn favo is ;)

Maar kom op, je koopt een iPhone van soms €1000 en je krijgt er een kinder-kleuren feestje voor terug in iOS 10.

Ik snap zeer zeker dat dit onwijs leuk is voor kindjes van 12 of 13 jaar oud.

Maar ja, Apple komt nu eenmaal met alles weg bij de echte hardcore fanbase.

En ik verwacht binnen nu en 30 minuten dat 1 van deze hardcore fans hier gaat reageren om Apple hierin te ''verdedigen/ondersteunen''.... dus shoot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Haha. Al die msn achtige dingen hadden van mij ook niet gehoeven hoor.

Ik ben geen developer, maar vind het leuk om de nieuwste software te draaien en te testen.

Nog een paar bugjes tegen gekomen:

iPhone:
  • Notificaties: Notificatie bleef herhaaldelijk terugkomen. iPhone moest gereset worden om dit te stoppen.
  • Agenda: Sommige afspraken (met meerdere personen uitgenodigd) hebben een nieuwe voorgestelde tijd door alle deelnemers van 1 jan 2001. Afwijzen (Ignore) haalt dit niet weg.
  • Store: Store laat af en toe het Featured tab (meest linkse) niet zien maar een wit vlak. Lang wachten zorgt ervoor dat het uiteindelijk toch zichtbaar wordt (nee geen internet probleem).
iPad:
  • Music app: Artiesten lijst springt soms zomaar terug naar A tijdens het scrollen of aantikken artiest
  • Music app: Huidige afspeel tab verspringt soms naar links waardoor een aantal knoppen verdwijnen

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Geert1976 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:59:
dat iMessage in iOS 10 is toch 1 groot kinderfeestje met al die kleurtjes en rare ballonnetjes...Ik hou op veel gebieden van Apple. Heb zelf 5 Apple devices, waarbij mijn 2015 MacBook Pro toch echt wel mijn favo is ;)

Maar kom op, je koopt een iPhone van soms €1000 en je krijgt er een kinder-kleuren feestje voor terug in iOS 10.

Ik snap zeer zeker dat dit onwijs leuk is voor kindjes van 12 of 13 jaar oud.

Maar ja, Apple komt nu eenmaal met alles weg bij de echte hardcore fanbase.

En ik verwacht binnen nu en 30 minuten dat 1 van deze hardcore fans hier gaat reageren om Apple hierin te ''verdedigen/ondersteunen''.... dus shoot! ;)
Geen verdediging voor Apple, om alvast je laatste alinea te ontkrachten.

Maar even vanuit een ander perspectief. Jij hebt een OS. Die last heeft van concurrentie die wat speelser is. Veel jongeren gaan daar heen, juist door die features. Je hebt enkel een bepaalde fanbase, die ook langzaam aan uitdunt.

Wat doe je, hou je je poot stijf en neem je de afname van klanten voor lief? Of ga je een aparte afdeling aan het werk zetten om features to te voegen om de nieuwe generatie ook bij jouw apparaten te krijgen? De 'oudbollige' fanbase moet niet zo zeuren, want ze hoeven de features niet te gebruiken. Het zijn slechts extra's die gewoon door een aparte afdeling ontwikkeld worden tijdens het vrijdag middag 'speel uurtje'.

Als jij een profit bedrijf bent, die last heeft van concurrentie die goed inspeelt op jongeren, dan moet je mee gaan. Dit gaat niet alleen op voor Apple, maar voor iedereen. Je merkt dit ook (lichtelijk) bij Microsoft.

Als jij niks gaat veranderen, dan krijg je daar ook commentaar op want je luistert niet naar potentiële klanten. En de nieuwe generatie wil dit nu eenmaal.

Dus zeg het maar, wat moet Apple dan? Het zakelijk imago blijven vast houden en de jeugd weghouden bij de iPhone?
SHIFTER [NL] schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:14:
Haha. Al die msn achtige dingen hadden van mij ook niet gehoeven hoor.

Ik ben geen developer, maar vind het leuk om de nieuwste software te draaien en te testen.

Nog een paar bugjes tegen gekomen:

iPhone:
  • Notificaties: Notificatie bleef herhaaldelijk terugkomen. iPhone moest gereset worden om dit te stoppen.
  • Agenda: Sommige afspraken (met meerdere personen uitgenodigd) hebben een nieuwe voorgestelde tijd door alle deelnemers van 1 jan 2001. Afwijzen (Ignore) haalt dit niet weg.
  • Store: Store laat af en toe het Featured tab (meest linkse) niet zien maar een wit vlak. Lang wachten zorgt ervoor dat het uiteindelijk toch zichtbaar wordt (nee geen internet probleem).
iPad:
  • Music app: Artiesten lijst springt soms zomaar terug naar A tijdens het scrollen of aantikken artiest
  • Music app: Huidige afspeel tab verspringt soms naar links waardoor een aantal knoppen verdwijnen
Laat die punten dan in ieder geval ook terug melden aan Apple door een developer. Dat is immers één van de doelen van de beta.

[ Voor 24% gewijzigd door xoniq op 17-06-2016 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Voor iedereen waar soms plots de volume indicatie weg is, hij is in app verplaatst naar de statusbar
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BOn8DfR.jpg

Edit: misschien is dit alleen bij instagram 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Whatson op 17-06-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Whatson schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:01:
Voor iedereen waar soms plots de volume indicatie weg is, hij is in app verplaatst naar de statusbar
[afbeelding]

Edit: misschien is dit alleen bij instagram 8)
Door die zwarte kleur van die balk lijkt het me een Instagram only dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
xoniq schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:17:
[...]

Laat die punten dan in ieder geval ook terug melden aan Apple door een developer. Dat is immers één van de doelen van de beta.
Dat laat ik ook zeker doen. Zo kan ik als niet developer toch een beetje bijdragen tot de public beta er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SHIFTER [NL] schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:12:
[...]

Dat laat ik ook zeker doen. Zo kan ik als niet developer toch een beetje bijdragen tot de public beta er is. :)
Dat moeten we ook hebben ipv alleen mensen die uit nieuwschierigheid kijken en niks rapporteren :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:29
Handig! 3D touch op oa zaklamp en timer in Control panel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisM schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:37:
Handig! 3D touch op oa zaklamp en timer in Control panel!
Dat is idd wel handig, zelfde geld voor 3D touch in de muziek speler.
Er zijn een aantal dingen nu ineens beschikbaar via 3D Touch waarvan ik al sinds de 6s release dacht "waarom is dit niet met 3D Touch", Apple heeft ineens het licht gezien oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Yor schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 01:02:
[...]

Jij had ook een dropbox versie eropgemikt zeker? Ook geen reservekopie zeker? Succes!!!! 8)
Dropbox? Ik kwam ergens het bestand tegen en heb die gebruikt. Was er iets mis mee?

Ik heb alweer iOS9 geinstalleerd. Wel zijn al mijn iMessages en alle gespreksinformatie verwijderd zie ik net... :X

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Bij mij werkt de functie dat je je telefoon oppakt en hij aangaat niet.. Moet je deze functie ergens aanzetten in de instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mprkooij schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:24:
Bij mij werkt de functie dat je je telefoon oppakt en hij aangaat niet.. Moet je deze functie ergens aanzetten in de instellingen ?
Heb je een 6s/6sPlus? nee? dan werkt het niet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Fietsbel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:25:
[...]

Heb je een 6s/6sPlus? nee? dan werkt het niet.
:/ Hoezo heeft de iPhone 6 dit niet? Kwestie van missende hardware?

[ Voor 16% gewijzigd door mprkooij op 17-06-2016 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mprkooij schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:26:
[...]

:/ Hoezo heeft de iPhone 6 dit niet? Kwestie van missende hardware?
Het is zogenaamd alleen een feature in de nieuwste chip. Net zoals dat 3d touch zogenaamd niet valt te emuleren op non 3d touch modellen. _O-
matthijst schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:31:
Boe hoe. Apple probeert telefoons te verkopen.
Excuses, mag geen kritiek geven natuurlijk :')

[ Voor 24% gewijzigd door Fietsbel op 17-06-2016 20:42 ]

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Boe hoe. Apple probeert telefoons te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Fietsbel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Het is zogenaamd alleen een feature in de nieuwste chip. Net zoals dat 3d touch zogenaamd niet valt te emuleren op non 3d touch modellen. _O-
Jammer weer.. Maar tot nu toe werkt iOS 10 vlot en netjes. Eerste uur was mijn telefoon warm en langzaam, zal wel aan het indexeren zijn geweest ofzo.
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste