Geert1976 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:59:
dat iMessage in iOS 10 is toch 1 groot kinderfeestje met al die kleurtjes en rare ballonnetjes...Ik hou op veel gebieden van Apple. Heb zelf 5 Apple devices, waarbij mijn 2015 MacBook Pro toch echt wel mijn favo is
Maar kom op, je koopt een iPhone van soms €1000 en je krijgt er een kinder-kleuren feestje voor terug in iOS 10.
Ik snap zeer zeker dat dit onwijs leuk is voor kindjes van 12 of 13 jaar oud.
Maar ja, Apple komt nu eenmaal met alles weg bij de echte hardcore fanbase.
En ik verwacht binnen nu en 30 minuten dat 1 van deze hardcore fans hier gaat reageren om Apple hierin te ''verdedigen/ondersteunen''.... dus shoot!

Geen verdediging voor Apple, om alvast je laatste alinea te ontkrachten.
Maar even vanuit een ander perspectief. Jij hebt een OS. Die last heeft van concurrentie die wat speelser is. Veel jongeren gaan daar heen, juist door die features. Je hebt enkel een bepaalde fanbase, die ook langzaam aan uitdunt.
Wat doe je, hou je je poot stijf en neem je de afname van klanten voor lief? Of ga je een aparte afdeling aan het werk zetten om features to te voegen om de nieuwe generatie ook bij jouw apparaten te krijgen? De 'oudbollige' fanbase moet niet zo zeuren, want ze hoeven de features niet te gebruiken. Het zijn slechts extra's die gewoon door een aparte afdeling ontwikkeld worden tijdens het vrijdag middag 'speel uurtje'.
Als jij een profit bedrijf bent, die last heeft van concurrentie die goed inspeelt op jongeren, dan moet je mee gaan. Dit gaat niet alleen op voor Apple, maar voor iedereen. Je merkt dit ook (lichtelijk) bij Microsoft.
Als jij niks gaat veranderen, dan krijg je daar ook commentaar op want je luistert niet naar potentiële klanten. En de nieuwe generatie wil dit nu eenmaal.
Dus zeg het maar, wat moet Apple dan? Het zakelijk imago blijven vast houden en de jeugd weghouden bij de iPhone?
SHIFTER [NL] schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:14:
Haha. Al die msn achtige dingen hadden van mij ook niet gehoeven hoor.
Ik ben geen developer, maar vind het leuk om de nieuwste software te draaien en te testen.
Nog een paar bugjes tegen gekomen:
iPhone:- Notificaties: Notificatie bleef herhaaldelijk terugkomen. iPhone moest gereset worden om dit te stoppen.
- Agenda: Sommige afspraken (met meerdere personen uitgenodigd) hebben een nieuwe voorgestelde tijd door alle deelnemers van 1 jan 2001. Afwijzen (Ignore) haalt dit niet weg.
- Store: Store laat af en toe het Featured tab (meest linkse) niet zien maar een wit vlak. Lang wachten zorgt ervoor dat het uiteindelijk toch zichtbaar wordt (nee geen internet probleem).
iPad:- Music app: Artiesten lijst springt soms zomaar terug naar A tijdens het scrollen of aantikken artiest
- Music app: Huidige afspeel tab verspringt soms naar links waardoor een aantal knoppen verdwijnen
Laat die punten dan in ieder geval ook terug melden aan Apple door een developer. Dat is immers één van de doelen van de beta.
[
Voor 24% gewijzigd door
xoniq op 17-06-2016 11:18
]