Mag je daar dan een halve ronde later nog van profiteren? Er waren echt al wat bochten genomen.
Gaan die softs 50 ronden mee?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ha, RIC achter RAI, die moet ie eerst nog maar eens voorbij zien te komen 
Wat dat betreft heeft VES het het beste gedaan zo. Neem aan dat RAI niet meer aan gaat dringen bij VES, met die oude banden.
Wat dat betreft heeft VES het het beste gedaan zo. Neem aan dat RAI niet meer aan gaat dringen bij VES, met die oude banden.
Dat werd gezegd, inderdaad.Blitzdoctor schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:32:
Gaan die softs 50 ronden mee?
[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 12-06-2016 20:33 ]
Hoezo is Raikonen zoveel slomer dan Vettel
Het meetpunt is vlak voor bocht 10, de haarspeld bocht, daarna volgen de twee DRS zones. Als je aan het meetpunt op minder dan 1s zit mag je hem gebruiken.zetje01 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:32:
[...]
Mag je daar dan een halve ronde later nog van profiteren? Er waren echt al wat bochten genomen.
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
RAI is ook al gestopt ehRoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:33:
[...]
Dat werd gezegd, inderdaad.
www.google.nl
Gat tussen HAM en VET nog 5.8
[ Voor 3% gewijzigd door Marc3l op 12-06-2016 20:34 ]
Nee, hoezo is VET zoveel sneller dan alle anderenGoron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:33:
Is inmiddels weer in de buurt van HAM aan het komen. Als dat zo doorgaat dan wint ie op z'n sloffen.
VES is snel op die softs.
"When you grow up your heart dies"
Slechte tijden info op Ziggo sports
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
VES straks voor HAM ??!?!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hmm, zelfde grapje als in Spanje? Idioot lang doorrijden op een setje softs en dan winnen?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
10 ronden voor de ws is biet echt oud.RoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:33:
[...]
Dat werd gezegd, inderdaad.
Ohja, dat is waar
Maar toch, oudere banden
VET is iets snellersjaool schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:34:
VES is snel op die softs.
-
Ja dat is misschien wel meer verbazingwekkend. Bizzare stap die ze maken bij Ferrari vandaag met Vettel.RoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:34:
[...]
Nee, hoezo is VET zoveel sneller dan alle anderen
Is inmiddels weer in de buurt van HAM aan het komen. Als dat zo doorgaat dan wint ie op z'n sloffen.
Denk dat vettel en Rai beide nog zeker een keer moeten.
Leuk dat HAM moet stoppen, maar is dit geen kopie van Monaco?
...
Met zachtere band.
Max heeft goed voor elkaar met Kimi er tussen.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 12-06-2016 20:36 ]
Hij zat op meer dan een seconde, maar had toch die klep open. een paar keer hoor.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:33:
[...]
Het meetpunt is vlak voor bocht 10, de haarspeld bocht, daarna volgen de twee DRS zones. Als je aan het meetpunt op minder dan 1s zit mag je hem gebruiken.
Anyways, de race wordt tig keer herhaald, let er maar eens op.
Vettel rijdt met de nieuwe turbo, Räikkönen niet.Goron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:33:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Maar ook aanzienlijk oudere banden.
Hoe dan ook, VET doet het echt ontzettend goed.
VET zat net achter RIC voor bocht 10. Steekt in die bocht RIC voorbij waardoor hij op meer dan 1s van VES zit maar nog steeds gebruik mag maken van de DRS.zetje01 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:35:
[...]
Hij zat op meer dan een seconde, maar had toch die klep open. een paar keer hoor.
Anyways, de race wordt tig keer herhaald, let er maar eens op.
Dat VET 13 seconden kan uitlopen op HAM had ik voor de race ook niet verwacht.
Ik denk dat het tussen vet en ham gaat vandaag. Vet moet nog een keer naar de pit en ham ligt voor op max en heeft nieuwere banden. Het gaat om die pist van vet hangen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Snelle stop onder de VSC en dan op SS.... VET moet nog naar binnen, HAM gaat hem uitrijden op de S..sjaool schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:37:
Dat VET 13 seconden kan uitlopen op HAM had ik voor de race ook niet verwacht.
Time will tell, maar ik denk dat VET het net niet redt.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bottas blijft trouwens ook heel goed bij. En dan gaat Rosberg nog aansluiten, spannend voor p3-7.
[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 12-06-2016 20:39 ]
Volgens mij deed hij 'm een paar bochten later weer open, met meer dan een seconde.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:37:
[...]
VET zat net achter RIC voor bocht 10. Steekt in die bocht RIC voorbij waardoor hij op meer dan 1s van VES zit maar nog steeds gebruik mag maken van de DRS.
(hij was zo zooo snel voorbij zowel Ric ans Ves!)
RAI is een mooie buffer voor VES.
En dat is omdat er twee DRS zones zijn.zetje01 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:39:
[...]
Volgens mij deed hij 'm een paar bochten later weer open, met meer dan een seconde.
3eVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:40:
En als VES geen fouten maakt ( wall of champions ), dan zeg ik 4e vandaag
-
Vet begint nu iets te verliezen op Hamilton lijkt het.
Ik verwacht Vettel nog een keer binnenVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:40:
3 denk ikVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:40:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik zeg derde.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:40:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben benieuwd of RIC nog gaat lopen bitchen op VES omdat hij (volgens de radio) sneller was en opgehouden werd.
www.google.nl
Ik denk dat je de discussie wel kan stoppen, die dingen gaan niet open als het niet mag.zetje01 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:39:
[...]
Volgens mij deed hij 'm een paar bochten later weer open, met meer dan een seconde.
Je moet kijken voor de DRS zone bij het meetpunt.
Ik kan jouw observatie zeker niet bevestigen.
^met hem zolang het droog blijft
daarna .. all bets are off
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kimi opzouten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wall of Champions? Er rijden twee wereldkampioenen voor hem... dus...Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:40:
Dat denk ik niet. Hij werd slechts een kort moment opgehouden, en daarna reed VES weer sneller. Op de stand zoals ie nu is valt niets af te dingen.MisteRMeesteR schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:41:
Ik ben benieuwd of RIC nog gaat lopen bitchen op VES omdat hij (volgens de radio) sneller was en opgehouden werd.
/me doet regendans
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
"I can not take it easy" -> typisch Kimi
Vet gaat nog wisselen en die rijd na zijn laatste pit gewoon door als een bezetene. Ik denk het niet voor max.Edd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:41:
[...]
En met een beetje geluk 2e.. Ligt eraan of hij nog iets in kan lopen op VET..
Maar hij zat op meer dan een seconde van Max..
Nou ja, jullie weten het ongetwijfeld beter dan ik.
Graag heb ik het er morgen of overmorgen nog een keer over.
dat RAI er lekker voor blijft rijden
goed voor VES
Ah, VET is weer eens aan het klagen op de radio. Dat begint toch wel een beetje vervelend te worden, dat gezeur.
RIC glibbert toch wel raar daar bij de Wall of Champions. Die achterkant slingert daar gevaarlijk richting de muur.
Nogmaals, het gaat om het meetpunt. En op het meetpunt zat VET minder dan een seconde achter RIC.zetje01 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:42:
[...]
Maar hij zat op meer dan een seconde van Max..
Nou ja, jullie weten het ongetwijfeld beter dan ik.
Graag heb ik het er morgen of overmorgen nog een keer over.
Dagelijkse portie chagrijnige Vettel is er ook weer
Laat RAI RIC maar lekker ophouden :-)
Nee terecht .. dit is zijn eerste serieuze kans op een overwinning deze MOET hij KOSTE WAT KOST pakken .. dus terecht dat hij zich nu opwind!! /me duimt voor VETRoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:43:
Ah, VET is weer eens aan het klagen op de radio. Dat begint toch wel een beetje vervelend te worden, dat gezeur.
Tja.. Het is dit of het vingertjeRoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:43:
-
VES zit er al ongeveer 25 seconden achter. Lijkt me inderdaad niet dat dat gaat lukken. Zeker niet als VET straks nog verse banden krijgt. Tenzij nu echt het beste er af is en hij tijd gaat verliezen. Maar het is allemaal niet zo aannemelijk.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:42:
[...]
Vet gaat nog wisselen en die rijd na zijn laatste pit gewoon door als een bezetene. Ik denk het niet voor max.
Het is ook om Charlie even wakker te schudden
Waiting on the world to change
Jammerlijke race voor Alonso, rijdt nu op p14 rond.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
ROS is in aantocht...
Zelfs met drs komt hij er nog niet naast / voorbij..ricardo246 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:44:
Laat RAI RIC maar lekker ophouden :-)
Was jammer genoeg wel te verwachten met die motor. Hopelijk kan Stoffel met een nieuwe motor volgend jaar meer. (Wishfull thinking)Lasmibalsingh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:45:
Jammerlijke race voor Alonso, rijdt nu op p14 rond.
Wat natuurlijk ook kan is dat vet wisselt, net achter ham uitkomt, ham probeert in te halen en ham vet ramt, zichzelf uitschakelt en dan is het wel max.RoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:45:
[...]
VES zit er al ongeveer 25 seconden achter. Lijkt me inderdaad niet dat dat gaat lukken. Zeker niet als VET straks nog verse banden krijgt. Tenzij nu echt het beste er af is en hij tijd gaat verliezen. Maar het is allemaal niet zo aannemelijk.
Op de F1 app hebben ze het over de RAI train........ lol... in the spirit of Trulli
Zou echt mooi zijn als Vettel wint
wie gaat er nog stoppen denken jullie?
VETspartacusNLD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:46:
VET houdt dit toch niet vol op de SS?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En voor ROS is het niet makkelijk achter BOT met dezelfde motor.
Vettel, dat was het wel.spartacusNLD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:46:
Verwijderd
Ik hoop HAMspartacusNLD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:46:
RAI in de pit.
Vet en Rai lijkt me zeker, rest is gissen hoe de banden het houden, ze zitten allemaal zo ongeveer op de max dat ze verwachten dat de softs het uithouden (50 ronden).spartacusNLD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:46:
Ja, of iedereen behalve VES knalt em in de muur, dan is het ook goedDaniëlWW2 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:46:
[...]
Wat natuurlijk ook kan is dat vet wisselt, net achter ham uitkomt, ham probeert in te halen en ham vet ramt, zichzelf uitschakelt en dan is het wel max.
Nee, het kan natuurlijk allemaal, maar normaal gesproken is P3 het maximaal haalbare op dit moment. Dat zou al geweldig zijn. Ik denk echter dat RIC en ROS nog wel het een en ander gaan proberen.. Dus het wordt nog lastig.
Jammer, RAI gaat pitten. Dus RIC kan doorrijden. Maar moet wel BOT en ROS van zich af houden.
Max heeft wel flink voordeel van Kimi's treintje
die is nu wegGoron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:47:
Idd nu 6 sec verschilVos schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:47:
Nu gaan we zien hoe snel Ric is.
Nou RIC, tijd om te racen tegen VES.
www.google.nl
BOT zal ROS niet al teveel in de weg zitten denk ik.
Yep, Max lijkt weer het podium op te rijden.Goron schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:47:
ROS voorbij BOT en die hangt dan in RIC zijn nek.. Gunstig voor VES :-)
De williams hebben de hoogste topsnelheid en BOT heeft ook DRS dus zo makkelijk is het niet.sjaool schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:48:
BOT zal ROS niet al teveel in de weg zitten denk ik.
RIC heeft zijn banden gebruikt om RAI aan te vallen .. verwacht niet dat ie nu (lang) sneller dan VES zal zijn..MisteRMeesteR schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:48:
Nou RIC, tijd om te racen tegen VES.
Maar we zullen zien
VES rijdt echt HELE goede tijden, ik ben iig impressed van het knulletje
Juist niet denk ik, Rosberg gaat er wel voorbij denk ik en gaat het podium op ten koste van Max.ricardo246 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:49:
ROS voorbij BOT en die hangt dan in RIC zijn nek.. Gunstig voor VES :-)
2e helft nu. Wie had dit verwacht
Vergeet de Mercedes deal niet.sw3ex schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:49:
[...]
De williams hebben de hoogste topsnelheid en BOT heeft ook DRS dus zo makkelijk is het niet.
Eenmaal lostgelaten lijkt Bottas wel sneller te zijn dan Rosberg echter. Dus dat even snel er langs gaat m niet worden
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit dinsdag 14 juni. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1