Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 16:08
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:35:
2potm Son heeft net zijn 300e goal gemaakt. Verreweg topscorer in mijn clubbie. Noemenswaardige concurrentie zijn Dybala (150),Balde Diao (190) Candreva (140) en Kane (210 voor verkoop). Blijft een fenomenale speler die Son. Wie voert bij jullie de ranglijst aan?
TOTS Mertens voert hier de boventoon met 119 games, 137 goals en 64 assists.
TOTS Belotti is wat betreft ratio nummer 2, 72 games, 76 goals en 21 assists.
Verder zit Cavani en (verrassend genoeg) Lukaku tegen ratio 1 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 23:38:
[...]

TOTS Mertens voert hier de boventoon met 119 games, 137 goals en 64 assists.
TOTS Belotti is wat betreft ratio nummer 2, 72 games, 76 goals en 21 assists.
Verder zit Cavani en (verrassend genoeg) Lukaku tegen ratio 1 aan.
Vind dat wel erg nette ratios, ik zit daar ver onder maar dat komt voornamelijk bij mij de voorste 4 allemaal scoren, zonder dat er een echt boven uit steekt in 4231.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De seven club challenge komt waarschijnlijk terug woensdag. Voorbereiding is minimaal. Je moet twee strong links hebben. Ik heb lm+cb en rm+cb geregeld. Kan ook met andere. Enige dat ik zou doen is zeer weten dat je een rm en lm hebt als je een enigzins lege club hebt. Prijzen van populaire competities zullen wel wat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 07:45:
De seven club challenge komt waarschijnlijk terug woensdag. Voorbereiding is minimaal. Je moet twee strong links hebben. Ik heb lm+cb en rm+cb geregeld. Kan ook met andere. Enige dat ik zou doen is zeer weten dat je een rm en lm hebt als je een enigzins lege club hebt. Prijzen van populaire competities zullen wel wat stijgen.
Hier wat opties :) http://www.futhead.com/sq.../99/seven-club-challenge/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 16:03

kevinn

PSN; southation

Het is heel simpel. LM/CB en RM/CB zelfde competitie en land (maar niet hetzelfde team en rm/lm/cb niet zelfde competitie. Rest vullen met andere competitie en landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Heeft er iemand nog een suggestie voor mijn team? Na vrijdag 2 potjes op rij verloren te hebben met met Primera division team met Ronaldo en co was ik er klaar mee en heb ik alles verkocht om opnieuw iets op te bouwen met minder standaard spelers. Gullit als eerste gekocht en rest er omheen gebouwd met wat non tradables, maar weet niet wat ik nu nog meer kan. Wellicht Bobby moore ipv boateng om full chemistry te krijgen.

Fut team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:38:
Heeft er iemand nog een suggestie voor mijn team? Na vrijdag 2 potjes op rij verloren te hebben met met Primera division team met Ronaldo en co was ik er klaar mee en heb ik alles verkocht om opnieuw iets op te bouwen met minder standaard spelers. Gullit als eerste gekocht en rest er omheen gebouwd met wat non tradables, maar weet niet wat ik nu nog meer kan. Wellicht Bobby moore ipv boateng om full chemistry te krijgen.

[afbeelding]
Enige 'zwakke schakel' die ik zie zijn je eredivisie Tots. Ik zou die upgraden met een bpl optie (beste middenvelders) of Calcio A (beste verdedigers). Florenzi rb en Nainggolan bijvoorbeeld. Of Alonso naar de andere kant met Lahm sbc en een cheap bpl lb nemen.

Wel een leuk team nu al. Bijzonderder dan de gemiddelde Tots teams die je nu ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Heb karsdorp als non tradable dus vandaar dat ik er Toornstra bij gekocht heb om zijn chemistry op niveau te krijgen en het is mede daarom inderdaad tenminste niet het standaard team met Walker Son en kornuiten. Zal er eens naar kijken, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hebben jullie FIWC voor clubs nog gekeken?
Beide ajax spelers kwamen tot de halve finale, netjes.

Hoelang is Weekend League er nog?
Wil toch maar weer gaan spelen deze week.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Mars18 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:00:
Hebben jullie FIWC voor clubs nog gekeken?
Beide ajax spelers kwamen tot de halve finale, netjes.

Hoelang is Weekend League er nog?
Wil toch maar weer gaan spelen deze week.
4 september is het laatste weekend. Nu nog 4 weekenden te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
kevinn schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:05:
[...]

4 september is het laatste weekend. Nu nog 4 weekenden te gaan
Leuk, zag alleen de requierments niet meer op reddit staan.
Hoop dat het vrij is vanavond

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 16:03

rSNNN

Titel ondertitel

Mars18 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:13:
[...]

Leuk, zag alleen de requierments niet meer op reddit staan.
Hoop dat het vrij is vanavond
https://www.reddit.com/r/...ule_requirements_rewards/

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Hoe was jullie WL? Ik kon niet veel wedstrijden spelen dus tot silver 3 gekomen. Volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier weer goud 2

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roybr schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:52:
Hoe was jullie WL? Ik kon niet veel wedstrijden spelen dus tot silver 3 gekomen. Volgende keer beter!
Ik doe geen WL, maar voornamelijk in seasons ge-expirementeerd met formaties/CT.
Op basis van een paar potjes tegen Visser een reeks 4321 gespeeld (1 punt te weinig om in D2 te blijven), om vervolgens weer ouderwets met 4231 verder te gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roybr schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:52:
Goud 2. Maar speel niet echt voor rewards meer. Vind wl vooral fijn vanwege de servers. Divisies is echt beroerd qua lag voor mij.

El Shawaary sbc is wel een baas als je tegenstander niet goed tegen dribbling kan. Hij wandelde net dwars door de 2e ronde DKT in zijn uppie. :)

(als je tegenstander wel kan verdedigen is hij een vrij beroerde spits. Kost me veel fitnesskaartjes om lekker bpl te spelen :))

Edit: net 16-15 verloren met penalties in de finale. Hij deed dat rare weinig streepje half door het midden. Die krijg ik nooit gered. Tweede verloren finale van de avond. Morgen regel ik Ronaldo 98.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2017 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Tuurlijk, na 6x pas in de finale.
En 3-4 verloren, laatste minuut had ik de kans, legde hem af en toch had de keeper hem nog.
Echt hoe dan.

Maarja, was ook nog een uit wedstrijd in dit stadion van stoke city, ik kan mij dan niet concentreren door de mat.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/HutwxfvJ4Lo/maxresdefault.jpg

Jullie ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:26:
En 3-4 verloren, laatste minuut had ik de kans, legde hem af en toch had de keeper hem nog.
Echt hoe dan.

Maarja, was ook nog een uit wedstrijd in dit stadion van stoke city, ik kan mij dan niet concentreren door de mat.

[afbeelding]

Jullie ook last van?
Ik ben daar tegenwoordig heel simpel in. Als ik niet thuis speel en ik dan ook het stadion niet ken dan cancel ik de boel. Laatst speelde ik in een stadion waarbij de helft donker was vanwege de schaduw, tegenstander had bewust een zwart shirt. 3x gehad dat Poba opeens uit het donker op dook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark08
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-10-2021
Ik heb (misschien een domme) vraag. Is het verstandiger om met 2 teams te spelen en af te wisselen zodat de conditie goed blijft? Ik heb nu namelijk maar 1 team en koop dus regelmatig fitness cards, maar die zijn behoorlijk prijzig. Aangezien een tweede team ook behoorlijk wat coins kost als je een beetje een redelijk team wil hebben vroeg ik me af hoe jullie dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Shark08 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:13:
Ik heb (misschien een domme) vraag. Is het verstandiger om met 2 teams te spelen en af te wisselen zodat de conditie goed blijft? Ik heb nu namelijk maar 1 team en koop dus regelmatig fitness cards, maar die zijn behoorlijk prijzig. Aangezien een tweede team ook behoorlijk wat coins kost als je een beetje een redelijk team wil hebben vroeg ik me af hoe jullie dat doen.
Het is goedkoper om met twee teams te spelen. De budget optie is om met een 11 bronze spelers een wedstrijd tegen het TOTW te spelen (niet afmaken). Kost wel wat tijd maar is alsnog goedkoper om met een gelijkwaardig tweede team te spelen.

Zelf heb ik een team met untradeables met TOTS reward spelers.
Mars18 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:26:
Echt hoe dan.

[afbeelding]

Jullie ook last van?
Daar is een fix voor. In kickoff modus kan het veldpatroon instellen.
Op die manier heb je altijd hetzelfde patroon uit en thuis.
Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:01:
[...]

Goud 2. Maar speel niet echt voor rewards meer. Vind wl vooral fijn vanwege de servers. Divisies is echt beroerd qua lag voor mij.

El Shawaary sbc is wel een baas als je tegenstander niet goed tegen dribbling kan. Hij wandelde net dwars door de 2e ronde DKT in zijn uppie. :)

(als je tegenstander wel kan verdedigen is hij een vrij beroerde spits. Kost me veel fitnesskaartjes om lekker bpl te spelen :))

Edit: net 16-15 verloren met penalties in de finale. Hij deed dat rare weinig streepje half door het midden. Die krijg ik nooit gered. Tweede verloren finale van de avond. Morgen regel ik Ronaldo 98.
Penalty is wel te redden. Niet duiken met de keeper maar een stap opzij doen.

[ Voor 46% gewijzigd door kevinn op 08-08-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Shark08 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:13:
Ik heb het altijd met 2 teams gedaan. Scheelt in de fitness cards, dus je houdt meer coins over. Voordeel is ook dat als je elke wedstrijd wisselt je speelwijze reset als het ware omdat elk team toch net iets anders speelt. Dit zorgt dat je minder snel vastroest in patronen :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
kevinn schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:18:
[...]

Het is goedkoper om met twee teams te spelen. De budget optie is om met een 11 bronze spelers een wedstrijd tegen het TOTW te spelen (niet afmaken). Kost wel wat tijd maar is alsnog goedkoper om met een gelijkwaardig tweede team te spelen.

Zelf heb ik een team met untradeables met TOTS reward spelers.
[...]

Daar is een fix voor. In kickoff modus kan het veldpatroon instellen.
Op die manier heb je altijd hetzelfde patroon uit en thuis.

[...]

Dank
Penalty is wel te redden. Niet duiken met de keeper maar een stap opzij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 18:05
Ik heb een poos met 2 teams gespeeld, alleen ben ik daar van afgestapt en met 1 verder gegaan. Ik merk nu wel dat ik een stuk beter speel daardoor. Fitness kaarten heb ik nog genoeg doordat ik afgelopen tijd nog wel eens wat bronzen/zilveren packs kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Ik heb het altijd met 2 teams gedaan. Scheelt in de fitness cards, dus je houdt meer coins over. Voordeel is ook dat als je elke wedstrijd wisselt je speelwijze reset als het ware omdat elk team toch net iets anders speelt. Dit zorgt dat je minder snel vastroest in patronen :)
Ik ben bang dat ik met twee identieke teams zou eindigen waarbij de verschillen worden bepaald door de unieke kwaliteiten van 2/3 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:14:
[...]

Ik ben bang dat ik met twee identieke teams zou eindigen waarbij de verschillen worden bepaald door de unieke kwaliteiten van 2/3 spelers.
Gelukkig voor jou kan je niet twee dezelfde spelers in 1 team. Dus dat werkt niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:15:
[...]

Gelukkig voor jou kan je niet twee dezelfde spelers in 1 team. Dus dat werkt niet :+
Zit je echt te wachten op een team met 4x smalling, 3x kante and 3x musa dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:22:
[...]

Zit je echt te wachten op een team met 4x smalling, 3x kante and 3x musa dan?
Nee? Why do you ask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lees eens terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
I did. Volg je nog steeds niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

I did. Volg je nog steeds niet 8)7
:'( :+

interessant ook, nog ff wachten tot het einde van de middag voor Jesus 85 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Ik ben net begonnen met FUT, maar heeft er iemand wat handige starting tips etc? Ben rustig aan mijn team aan het bouwen, maar al die termen etc en spelers die jullie allemaal (kunnen) kopen. Haha mijn team haalf net 81 overal skillrating.

Vind het wel leuk, speel al lang FIFA maar nu voor het eerst mij aan het wagen aan FUT als voorbereiding voor FIFA 18.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hmr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:01:
Ik ben net begonnen met FUT, maar heeft er iemand wat handige starting tips etc? Ben rustig aan mijn team aan het bouwen, maar al die termen etc en spelers die jullie allemaal (kunnen) kopen. Haha mijn team haalf net 81 overal skillrating.

Vind het wel leuk, speel al lang FIFA maar nu voor het eerst mij aan het wagen aan FUT als voorbereiding voor FIFA 18.
Vooral geen geld (meer) uitgeven, fifa 18 komt er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:05:
[...]

Vooral geen geld (meer) uitgeven, fifa 18 komt er aan
Dit dus.
Lekker online divisies spelen en de bonus coins van het promoveren gebruiken om gestaag je team te verbeteren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
hmr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:01:

Als je wil winnen, gebruik goedkope overpowered spelers. Deze zijn niet door iedereen even geliefd :9 maar zorgen in het begin wel voor veel wins waardeer je makkelijk coins genereert. Tip; als je al een hoog level zit in de EA catalogus kan je alle classic kits ontvangen en quicksellen voor 4000 muntjes.

Voorbeelden:

Renato Sanches
Ahmed Musa
Loic Remy
Heung Minh Son
Anthony Martial
N'Golo Kanté
Chris Smalling
Eric Bailly
Danny Rose
Kyle Walker
Luke Shaw
Jamie Vardy
Kostas Manolas
Alessandro Florenzi
en de gevreesde Jack Butland

etc etc etc

In de categorie veel te goed maar wel iets duurder;
Radja Nainggolan
Paulo Dybala
Manuel Neuer
Jerome Boateng
Pierre Emerick Aubameyang
Arjen Robben
Spits Quincy Promes (86 rating)
etc etc

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Skann schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:59:
[...]

Als je wil winnen, gebruik goedkope overpowered spelers. Deze zijn niet door iedereen even geliefd :9 maar zorgen in het begin wel voor veel wins waardeer je makkelijk coins genereert. Tip; als je al een hoog level zit in de EA catalogus kan je alle classic kits ontvangen en quicksellen voor 4000 muntjes.

Voorbeelden:

Renato Sanches
Ahmed Musa
Loic Remy
Heung Minh Son
Anthony Martial
N'Golo Kanté
Chris Smalling
Eric Bailly
Danny Rose
Kyle Walker
Luke Shaw
Jamie Vardy
Kostas Manolas
Alessandro Florenzi
en de gevreesde Jack Butland

etc etc etc

In de categorie veel te goed maar wel iets duurder;
Radja Nainggolan
Paulo Dybala
Manuel Neuer
Jerome Boateng
Pierre Emerick Aubameyang
Arjen Robben
Spits Quincy Promes (86 rating)
etc etc

Succes!
Thanks! Ga vanavond meteen eens even kijken!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Tenzij je honderduizenden catalogus muntjes hebt zou ik die voor FIFA 18 bewaren. De mensen waar je nu tegen speelt verzamelen al sinds september coins met wedstrijden spelen en traden etc. daar kom je nooit meer in de buurt. (Ik ben zelf omstreeks februari al gestopt met FUT omdat mijn achterstand me te groot werd).
Bij FIFA 18 begint iedereen weer op 0, dus dan zijn je extra coins veel meer waard.

Voor nu lekker proberen hoe FUT werkt en zoals je zelf al zegt daarmee goed voorbereid aan FUT 18 beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ben Yedder mag ook wel in het rijtje cheap beasts. En als je wat meer muntjes hebt zijn IF kaart.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn weer apen actief. Tweede pot op rij dat mijn tegenstander de controller neerlegt na 10 ingame minuten. Zo saai.

Edit: 3e finale verloren. >.<

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Weer een futtie aanmijn club toegevoegd! Jager er op, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gabriel Jesus 85 is echt filthy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:19:
Gabriel Jesus 85 is echt filthy :D
_O- alles voor de winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had een losing streak van 5 games, kon zelf steeds niet scoren en kreeg tegengoals die me in deze fase van game nog verbaasden. Maar Jesus die trekt enorme gaten en glipt overal zelf tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:51:
[...]

Had een losing streak van 5 games, kon zelf steeds niet scoren en kreeg tegengoals die me in deze fase van game nog verbaasden. Maar Jesus die trekt enorme gaten en glipt overal zelf tussendoor.
Heb net Izqueirdo en Al SOma als super sub gehaald. Vooral die eerste is echt een bizarre speler. Heeft in twee potjes (beide ingevallen in 70e minuut) 4 goals. Waarvan twee auto kopballen uit voorzetten terwijl ik met een andere speler wou afmaken. Soort cheat AI dus. :)

Ga nu mijn 4e finale in in 4 pogingen. Rare DKT dit. helpt overigens niet dat ik met een half oog United-Real kijk :P

Edit: finale 4 verloren. Ronaldo 98 mag niet van mij zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2017 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:39:
[...]

:'( :+

interessant ook, nog ff wachten tot het einde van de middag voor Jesus 85 :)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 16:08
Ik had 4 pogingen nodig dit keer. Won steeds van full special card teams, om vervolgens te verliezen tegen squads met alleen normale kaarten, vreemd. Uiteindelijk Varane gepacked, prijs ervan is gedaalt naar 40/50k zie ik. Ik wacht wel een week :)

Ik heb trouwens gevote voor Peres i.v.m. Calcio A, hoewel ik het stiekem Aurier ook wel gun omdat het simpelweg de beste rechtsback van het spel kan worden. Als het maar geen Clyne wordt.

@exactor it Jeetje, wat een pech zeg. Ik ben vrij kalm van aard, maar na 4 finales zou ik echt helemaal gek worden. Ik heb juist het idee dat ik finales vaker win dan verlies, denk dat ik me beter focus in de finale. Waar gaat het mis bij jou?

@peeweeherman Is havik niet verstandiger aangezien Jesus al 90 pace heeft?

[ Voor 27% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 09-08-2017 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

OnderDeMotorkap schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 02:27:

@peeweeherman Is havik niet verstandiger aangezien Jesus al 90 pace heeft?
Ik geef al mijn spitsen jager, maximale pace en schieten. In dit geval krijgt hij bij hawk trouwens maar 1 extra op fysiek, terwijl pace en schieten beide 2 minder zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:10:
[...]

Heb net Izqueirdo en Al SOma als super sub gehaald. Vooral die eerste is echt een bizarre speler. Heeft in twee potjes (beide ingevallen in 70e minuut) 4 goals. Waarvan twee auto kopballen uit voorzetten terwijl ik met een andere speler wou afmaken. Soort cheat AI dus. :)

Ga nu mijn 4e finale in in 4 pogingen. Rare DKT dit. helpt overigens niet dat ik met een half oog United-Real kijk :P

Edit: finale 4 verloren. Ronaldo 98 mag niet van mij zijn.
Hier ook.. Gisteren 3 finales verloren met dit niveau aan tegengoals... De laatste wanhopige armzwaai van de Gea is typerend voor mijn kwalificatie nu :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 09-08-2017 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Ik denk dat ik klaar ben met FIFA 17. Gister DKT in de finale tegen een compleet loan-team, waarbij LW Hazard als ST speelt, Marcelo (Real Madrid) als centrale verdedigen samen met Mertesacker en ik verlies gewoon dik. F chemistry, dat geloof ben ik ook meteen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:01:
Ik denk dat ik klaar ben met FIFA 17. Gister DKT in de finale tegen een compleet loan-team, waarbij LW Hazard als ST speelt, Marcelo (Real Madrid) als centrale verdedigen samen met Mertesacker en ik verlies gewoon dik. F chemistry, dat geloof ben ik ook meteen kwijt.
Chemistry is geen must... Een speler is beter/sneller op full chem maar een 89 rated Hazard is op 5 chemistry met 50 team chemistry als nog een 81 rated striker. Hij verliest niet al zijn kwaliteiten he..

Maar ik snap dat het zuur is :P Ik won gisteren in de laatste minuut met 5-4 van een team met als beste speler gueye en een deels bronzen verdediging terwijl ik toch best een aardig team heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 02:27:

@exactor it Jeetje, wat een pech zeg. Ik ben vrij kalm van aard, maar na 4 finales zou ik echt helemaal gek worden. Ik heb juist het idee dat ik finales vaker win dan verlies, denk dat ik me beter focus in de finale. Waar gaat het mis bij jou?
Een keer dikke pech met rare tegengoals tegen een dude die in de eerste helft al in hoekjes stilstond. 1 keer zeer gelijke pot verloren op penalties (inclusief gelijkmaker van hem in 90e en 120e minuut. 2 keer van iemand verloren die een maatje beter was.

Ik ben wel iets meer gespannen in een finale. Maak wat meer foutjes op het middenveld. Moet dus ff wat beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Vissert schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:21:
[...]

Chemistry is geen must... Een speler is beter/sneller op full chem maar een 89 rated Hazard is op 5 chemistry met 50 team chemistry als nog een 81 rated striker. Hij verliest niet al zijn kwaliteiten he..

Maar ik snap dat het zuur is :P Ik won gisteren in de laatste minuut met 5-4 van een team met als beste speler gueye en een deels bronzen verdediging terwijl ik toch best een aardig team heb.
Ik snap dat Chemistry geen must is, maar het was de normal hazard als loan. Die zou niet zo vaak mogen winnen van TOTS Ramos en Futties Smalling in mijn optiek, hoe goed je ook bent. Tijd voor een nieuwe versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Bij mij is ook alweer 2 dagen drama. Van divisie 1 naar divisie 4 gedegradeerd. Weer het bekende verhaal, bij mijn tegenstander vliegt elk schot op doel er in en ik kan 20x schieten en er vliegt er misschien 1 in.
Uiteraard keert het nu weer en heb ik de eerste 4 potten in div 4 met 4-0 5-1 en 4-2 gewonnen :+
Dus nu zullen we wel weer in speer naar 1 door promoveren, EA kennende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

EA servers down?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:06

Oekol

waka waka hey hey

Lijkt het wel op ja. Verder nergens een aankondiging zover ik kan vinden

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Maintenance. Was alleen maar ingame aankondiging van zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Heeft iemand ervaring met de TOTS lacazette? Is hij beter dan 90 rated laca, ik heb nu de sbc maar hij komt snelheid en power tekort. Ik draai een voorhoede van 86 Fekir, 86 Martial en op de bank 90 Son met als cam 92 pogba en wissel 93 Erikssen.

Van de centen kan ik trouwens ook TOTS Hazard halen, wat is beter?

[ Voor 12% gewijzigd door deltananie82 op 09-08-2017 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
deltananie82 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:20:
Heeft iemand ervaring met de TOTS lacazette? Is hij beter dan 90 rated laca, ik heb nu de sbc maar hij komt snelheid en power tekort. Ik draai een voorhoede van 86 Fekir, 86 Martial en op de bank 90 Son met als cam 92 pogba en wissel 93 Erikssen.

@Bossie Heeft TOTS Lacazette geloof ik. Die is er wel over te spreken.

Ik heb laatst met TOTS Hazard in een draft gespeeld waarbij hij als wissel in de spits kwam dus 6.25 chem. Werkelijk briljant. Hoewel hij wel in een duo speelde met 98 Ronaldo en 90 Dybala er achter :+
Fraaank schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:13:
[...]

Ik snap dat Chemistry geen must is, maar het was de normal hazard als loan. Die zou niet zo vaak mogen winnen van TOTS Ramos en Futties Smalling in mijn optiek, hoe goed je ook bent. Tijd voor een nieuwe versie!
Tja dat is het vervelende aan fifa. Zal ook in 18 niet gefixed zijn denk ik. Ze zullen de matchmaking en match beinvloeding het zelfde houden want het levert geld op.

[ Voor 26% gewijzigd door Vissert op 09-08-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb helaas geen TOTS Lacazette, het is wel een ontzettende vervelende speler om tegen te spelen aangezien hij altijd op de been blijft.

Hazard zie ik ook regelmatig (LW as spits), en is voornamelijk vervelend door zijn dribbel en versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:26:
Ik heb helaas geen TOTS Lacazette, het is wel een ontzettende vervelende speler om tegen te spelen aangezien hij altijd op de been blijft.

Hazard zie ik ook regelmatig (LW as spits), en is voornamelijk vervelend door zijn dribbel en versnelling.
Dan was het @MrMistral met de TOTS Lacazette. Dat krijg je al iedereen in een 4231 gaat spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:29:
[...]

Dan was het @MrMistral met de TOTS Lacazette. Dat krijg je al iedereen in een 4231 gaat spelen :+
Ik heb na aanleiding van de potjes op vrijdag een aantal games 4321 gespeeld en dat beviel ook wel ok.
Net 1 punt te weinig om in D2 te blijven, wat eigenlijk helemaal niet verkeerd is voor een nieuwe formatie.

Moet eigenlijk even een hybrid maken waarmee met pink Musa/Jesus in een counterformatie om het helemaal af te maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:29:
[...]

Klopt idd! Stelletje na-apers :+ :P
deltananie82 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:20:

Lacazette is voor mij de onbetwiste spits van fifa17. Son beschouw ik als cheaten :+

Maar om op je vraag terug te komen: hij bevalt mij super. Ik had eerst z'n IF, maar had daar geen gevoel snelheid en power tekort te komen hoor, integendeel zelfs, dus misschien past ie niet bij jouw speelstijl. Z'n TOTS is gewoon de overtreffende trap in alle aspecten. Ik denk niet dat je dan snelheid te kort komt :) En anders zou ik toch echt een voorhoede met Mané overwegen als je graag zoveel snelheid wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

[...]

Lacazette is voor mij de onbetwiste spits van fifa17. Son beschouw ik als cheaten :+

Maar om op je vraag terug te komen: hij bevalt mij super. Ik had eerst z'n IF, maar had daar geen gevoel snelheid en power tekort te komen hoor, integendeel zelfs, dus misschien past ie niet bij jouw speelstijl. Z'n TOTS is gewoon de overtreffende trap in alle aspecten. Ik denk niet dat je dan snelheid te kort komt :) En anders zou ik toch echt een voorhoede met Mané overwegen als je graag zoveel snelheid wilt.
Mwa TOTS Mane vind een beetje :/ Hij valt me tegen. Leuke speler om te rennen en te dribblen, maar schieten/afronden is toch wel niveau huilen. Maakt mij ook niet zoveel uit zolang hij maar de bal afgeeft aan TOTS Ibrahimovic. Dat vind ik zelf de spits van het jaar.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:07:
[...]

Mwa TOTS Mane vind een beetje :/ Hij valt me tegen. Leuke speler om te rennen en te dribblen, maar schieten/afronden is toch wel niveau huilen. Maakt mij ook niet zoveel uit zolang hij maar de bal afgeeft aan TOTS Ibrahimovic. Dat vind ik zelf de spits van het jaar.
TOTS Ibra klinkt ook als cheaten, zou zelf TOTS Alexis Sanchez wel eens willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bean77 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:07:
[...]

Was ook meer om te illustreren waar je aan moet denken als je puur snelheid zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
MrMistral schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:27:
[...]

[...]

Thanks voor alle reacties. Ik ga vanavond de tots halen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.futbin.com/17/squad/4736934 Vinden jullie mijn plan om Dele Alli te vervangen door futties Jesus ook zo briljant? (Of is hij te lichtgewicht voor een CM positie?

David Villa uit Chemistry is key! Nieuwe super sub erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een potje?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zullen het niet geloven maar: IK HEB EEN FINALE GEWONNEN

Heb gewoon een premium gold pack!!!!

klein grapje deze overdreven reactie. Maar het is wel relaxed dat poging 6 inmiddels deze week het werd. 8 keer een DKT opgestart. 6 keer finale. En nu eentje gewonnen.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:19:
www.futbin.com/17/squad/4736934 Vinden jullie mijn plan om Dele Alli te vervangen door futties Jesus ook zo briljant? (Of is hij te lichtgewicht voor een CM positie?

David Villa uit Chemistry is key! Nieuwe super sub erbij!
Proberen kan altijd maar ik zou niet weten waarom. Alli is volgens mij op elk vlak beter dan Jesus, zeker op de cm positie.

• hmr

hmr

Ben gister even gek gedraaid met mijn team van gemiddeld 80 door een of andere Ari met 87. Die vent liep echt overal dwars doorheen en beukte iedereen opzij..

Daarnaast lijkt het wel alsof ik elk sprint duel altijd verlies, maar als andere mensen sprinten hou ik ze niet bij... zucht wat ben ik een noob.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:03:
Ben gister even gek gedraaid met mijn team van gemiddeld 80 door een of andere Ari met 87. Die vent liep echt overal dwars doorheen en beukte iedereen opzij..

Daarnaast lijkt het wel alsof ik elk spring duel altijd verlies, maar als andere mensen sprinten hou ik ze niet bij... zucht wat ben ik een noob.
Spring of sprint duel? En niet zo denigrerend over jezelf doen. Nergens voor nodig.

• hmr

hmr

Vissert schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:23:
[...]

Spring of sprint duel? En niet zo denigrerend over jezelf doen. Nergens voor nodig.
Sprint duel :), dank voor de verbetering. Je hebt gelijk dat het nergens voor nodig is. Maar een zilver/brons team met een enkele bijzondere kaart maakt mij volledig gek. Ik kom in normale seasons echt veel hoger dan in fut seasons. Blijkbaar groot verschil.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Sprint duel :), dank voor de verbetering. Je hebt gelijk dat het nergens voor nodig is. Maar een zilver/brons team met een enkele bijzondere kaart maakt mij volledig gek. Ik kom in normale seasons echt veel hoger dan in fut seasons. Blijkbaar groot verschil.
Daar zit zeker een groot verschil in. Het merendeel van de fifa spelers speelt FUT dus ook meer betere spelers. Ik weet niet welke divisie je nu bij FUT in zit maar als ik in div 1/2/3 een brons/zilver team tegenkom dan weet ik dat de kans groot is dat ik wordt weggetikt. Meestal zijn dat "pro" spelers die het leuk vinden om zichzelf te bewijzen dat ze goed zijn.

Vaak zijn dat ook geen lukrake verzameling van zilveren spelers maar zorgvuldig geselecteerd op pace en specifieke kwaliteiten.

Met welk team speel je? :)

• hmr

hmr

Vissert schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Daar zit zeker een groot verschil in. Het merendeel van de fifa spelers speelt FUT dus ook meer betere spelers. Ik weet niet welke divisie je nu bij FUT in zit maar als ik in div 1/2/3 een brons/zilver team tegenkom dan weet ik dat de kans groot is dat ik wordt weggetikt. Meestal zijn dat "pro" spelers die het leuk vinden om zichzelf te bewijzen dat ze goed zijn.

Vaak zijn dat ook geen lukrake verzameling van zilveren spelers maar zorgvuldig geselecteerd op pace en specifieke kwaliteiten.

Met welk team speel je? :)
Haha dit is echt nog divisie 9. Terwijl ik in 4/5 zit op normal.

Mijn team is:

team

Moet daar mijn CAM nog wel vervangen :). Ben echt net begonnen dus zal wel niet heel goed zijn.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• kevinn

kevinn

PSN; southation

hmr schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:37:
[...]

Haha dit is echt nog divisie 9. Terwijl ik in 4/5 zit op normal.

Mijn team is:

team

Moet daar mijn CAM nog wel vervangen :). Ben echt net begonnen dus zal wel niet heel goed zijn.
Seasons is een stuk makkelijker. De snelheid van het spel zelf is in FUT ook opgeschroefd.

In de BPL kan je beter andere keuzes maaken qua spelers. Beste PL NIF elftal.
https://www.futbin.com/17/squad/5402344

Zet de coins boosts uit de catalogus aan en probeer de SBC's te doen waarmee je je coins zo goed als terug krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de Ligue 1 liefhebbers. Geen verkeerde CAM kaart van Fekir in de nieuwe TOTW:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DG2zgo6WAAAQ6Jq.jpg:large

Verwijderd

Welk team zou ik pakken voor de laatste weekend leagues
https://www.futbin.com/17/squad/5404934
https://www.futbin.com/17/squad/5404944

• Mars18
Ben helemaal klaar met david luiz tots , scoort echt alles buiten de 16

Mensen stellen hem als nr 10 op pfff

Verwijderd

Ik heb vanavond 6 rare gold packs geopend door mm en wl rewards. Heb 3 keer Rakatic gepakt. Echt raar. Wel prettig. En Izquierdo (Pro league lw)uit de Tots pack. Die had ik een paar dagen geleden als super sub gehaald voor 30k. Nu gaat hij voor 45k. En had 5 Real spelers die voor 7k gingen. Heb ik in totaal weer 300k voor een speler. Prima avondje rewards. :)

Moet nog wel bedenken wie een upgrade nodig heeft.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:48:
Ik heb vanavond 6 rare gold packs geopend door mm en wl rewards. Heb 3 keer Rakatic gepakt. Echt raar. Wel prettig. En Izquierdo (Pro league lw)uit de Tots pack. Die had ik een paar dagen geleden als super sub gehaald voor 30k. Nu gaat hij voor 45k. En had 5 Real spelers die voor 7k gingen. Heb ik in totaal weer 300k voor een speler. Prima avondje rewards. :)

Moet nog wel bedenken wie een upgrade nodig heeft.
Ik heb ook goeie packs gehad een if Criscito en een paar 84 rated cards! Mijn tots was minder een of andere braziliaan
Mars18 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:23:
Ben helemaal klaar met david luiz tots , scoort echt alles buiten de 16

Mensen stellen hem als nr 10 op pfff
Dus ik moet mijn luiz cdm gewoon doorschuiven naar CAM?

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:02:
[...]

Dus ik moet mijn luiz cdm gewoon doorschuiven naar CAM?
Maakt geen zak uit waar je hem positioneert hij rent toch naar de spits. :) Echt een geinige speler. De ene keer haalt hij een standing tackle uit terwijl hij een meter achter de man staat, dan schiet ie van 40 meter de bal in de kruising en daarna splijt hij de verdediging met een heel to heel (die van hem zijn heel raar. Beetje lomp maar heel effectief). Daarna is hij totaal uit positie en scoort je tegenstander.

Ik heb Salah Tots weer een kans gegeven vanavond. Ondanks stats vind ik Candreva fb echt veel beter. Salah komt op prima posities en pingelt leuk maar schiet nog geen deuk in een pak boter. Candreva schiet alles raak.

David Villa fb heeft me ook nog niet overtuigd. Izquierdo heeft er 15 uit 10 (alleen maar invalbeurten). Villa 0 uit 20. En wel heel veel schoten op doel omdat ik wou scoren met hem. Op reddit is men lyrisch over hem maar ik voel het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn gevoel zegt het team met Robben en Vidal. Robben lijkt mij gevaarlijker dan Salah en het middenveld is meer verdedigend ingesteld.

Beide teams kan je prima de WL mee in :)
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

Maakt geen zak uit waar je hem positioneert hij rent toch naar de spits. :) Echt een geinige speler. De ene keer haalt hij een standing tackle uit terwijl hij een meter achter de man staat, dan schiet ie van 40 meter de bal in de kruising en daarna splijt hij de verdediging met een heel to heel (die van hem zijn heel raar. Beetje lomp maar heel effectief). Daarna is hij totaal uit positie en scoort je tegenstander.

Ik heb Salah Tots weer een kans gegeven vanavond. Ondanks stats vind ik Candreva fb echt veel beter. Salah komt op prima posities en pingelt leuk maar schiet nog geen deuk in een pak boter. Candreva schiet alles raak.

David Villa fb heeft me ook nog niet overtuigd. Izquierdo heeft er 15 uit 10 (alleen maar invalbeurten). Villa 0 uit 20. En wel heel veel schoten op doel omdat ik wou scoren met hem. Op reddit is men lyrisch over hem maar ik voel het niet.
Haha herkenbaar. Speelde bij mij als CDM maar hij rende toch regelmatig Pogba voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Falcao uit de MM gepackt. Bewaar hem nog even voor de Futties winnaar (Peres of Aurier) anders gaat hij in de Willian SBC.

Vandaag komt de 84+ TOTW reward voor leden van Champions club. Verwacht is dat hij rond 7 uur online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

kevinn schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:19:
Falcao uit de MM gepackt. Bewaar hem nog even voor de Futties winnaar (Peres of Aurier) anders gaat hij in de Willian SBC.

Vandaag komt de 84+ TOTW reward voor leden van Champions club. Verwacht is dat hij rond 7 uur online komt.
Wat is die Champions Club dan? Zat het even te googlen, maar moet je je daarvoor apart inschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

rSNNN schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:30:
[...]

Wat is die Champions Club dan? Zat het even te googlen, maar moet je je daarvoor apart inschrijven?
Hiermee kan je je kwalificeren voor Champions of FIWC. Apart inschrijven is hiervoor nodig via de EA website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

kevinn schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:06:
[...]

Hiermee kan je je kwalificeren voor Champions of FIWC. Apart inschrijven is hiervoor nodig via de EA website
Oh okee, even naar kijken voor Fifa 18.

[ Voor 3% gewijzigd door rSNNN op 11-08-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinn schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:19:

Kan niet wachten tot ik Jagielka aan mijn team kan toevoegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hmm moet ik ook zijn volgens mij, krijg ik eindelijk een goede speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes! Tots azpiculeta uit de MM pack. Nu nog een plekje voor hem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Yes Aurier FUTTIES! Mooie driehoek met TOTS Marquinhos en TOTS Cavani op het middenveld _/-\o_. Gelukkig nog een nominee overgehouden haha

Nog niks gezien van champions club reward. Misschien om 8 uur?

[ Voor 36% gewijzigd door kevinn op 11-08-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
kevinn schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:03:
Yes Aurier FUTTIES! Mooie driehoek met TOTS Marquinhos en TOTS Cavani op het middenveld _/-\o_. Gelukkig nog een nominee overgehouden haha

Nog niks gezien van champions club reward. Misschien om 8 uur?
Nicee! Ik heb 'm ook gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

84 Jorgensen als reward -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Tradeble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer idioten die nog wl spelen? Ik wou het niet doen maar heb toch al weer vier potjes gespeeld. (3 gewonnen. Mooie is dat tot nu toe alle 4 de wedstrijden een onterechte winnaar hadden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 88 Son. Past mooi bij mijn verzameling untradeable Son's. Heb nu 84,88 en 89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:29
Nu zouden we toch die 84+ if moeten krijgen na die Champions Club inschrijving?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:12:
Daar ging het hierboven ook over. Hij is bezorgd. In game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Joster schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:12:
Ingeschreven voor 1 augustus en een WL wedstrijd gespeeld in juli of augustus? Anders even contact opnemen met ea
Pagina: 1 ... 188 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.