Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-11 12:36
quote:
kevinn schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

Ingeschreven voor 1 augustus en een WL wedstrijd gespeeld in juli of augustus? Anders even contact opnemen met ea
Hij is bezorgd ;) Matuidi 87!

• kevinn
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 24-10 14:50
quote:
Joster schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:32:
[...]

Hij is bezorgd ;) Matuidi 87!
Nice. Mooie link met Aurier!

• Joster
Wordt een sub voor me, heb een full Calcio team :)
Heeft iemand nog een paar leuke ideeŽn voor teams/formaties/customs voor onderstaand team?
https://www.futbin.com/17/squad/2624125

Gewoon omdat FUT ten einde loopt en om wat andere dingen te proberen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Ik probeer totti te doen met otw Jesus, Dybala sbc en Griffiths sbc. Heb Ziyech, Karsdorp en Khedeira als untradeable tots die erin mogen. Daarnaast een Bumdesligela 86 lm uit Monthlies. Vind het erg lastig om een team te maken met 88 rating en 70 chem met deze spelers. Weet iemand raad?

Dybala en Griffiths moeten erin. Zijn mijn enige twee sbc kaartjes. Heb 400k ongeveer.

exactor it wijzigde deze reactie 12-08-2017 18:23 (13%)

Xbox Live GT: exactor it

• kevinn
quote:
exactor it schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:22:
Ik probeer totti te doen met otw Jesus, Dybala sbc en Griffiths sbc. Heb Ziyech, Karsdorp en Khedeira als untradeable tots die erin mogen. Daarnaast een Bumdesligela 86 lm uit Monthlies. Vind het erg lastig om een team te maken met 88 rating en 70 chem met deze spelers. Weet iemand raad?

Dybala en Griffiths moeten erin. Zijn mijn enige twee sbc kaartjes. Heb 400k ongeveer.
Zoiets. Prijs is natuurlijk exclusief untradables. Loyalty is nodig en positiewijzingen.

quote:
kevinn schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:41:
[...]

Zoiets. Prijs is natuurlijk exclusief untradables. Loyalty is nodig en positiewijzingen.

[afbeelding]
Super. Dank je! Ben normaal niet zo slecht in sbctjes. Maar hier kwam ik echt niet uit. :)

Heb ooit wl gespeeld met hero totti. Hij had toen echt een enorme impact. Iets van 25 goals en 30 assists als CAM. Ga hem nu in de spits gooien in een 4321 als false 9. Denk dat dat niet helemaal optimaal is. Maar goed. Het is Totti.

exactor it wijzigde deze reactie 12-08-2017 21:19 (24%)

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:08
ik koop fifa 18 niet meer. wat een bagger spel. spelers zijn de helft van de tijd niet meer te besturen.
of dat nu cheat ai is of lags ...ik weet het niet maar het is onspeelbaar zo nu en dan

www.harrofotografie.nl

quote:
Harribo schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:42:
ik koop fifa 18 niet meer. wat een bagger spel. spelers zijn de helft van de tijd niet meer te besturen.
of dat nu cheat ai is of lags ...ik weet het niet maar het is onspeelbaar zo nu en dan
Niet alleen ik dus vanavond, moet de bal letterlijk het doel in lopen om te scoren en de tegenstanders schieten de meest simpele schoten achter Neuer.

Het is ook elk potje vanavond, passing is bijna random ipv wat ik als input doe en daardoor is er simpelweg niet te voetballen.

• Joster
:D Mijn input kwam ook totaal niet overeen met de uitkomst, sloeg nergens op idd.

• Harribo
Ik irriteer me meer aan het spel de laatste tijd dat ik er lol van heb. Dat kan niet de bedoeling zijn.

www.harrofotografie.nl

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:14
Het lijkt wel herkenbaar te worden, gold-non-rare team met Martial in de spits. Vanuit alle hoeken en gaten vliegen ze er in. Binnen no time stond ik 4-0 achter alleen ik rage-quite niet en niet zonder reden want blijkbaar crashte zijn programmaatje en met 30 minuten op de klok maakte ik de ene naar de anderen. Enige wat hij kon was proberen mijn spelers te blesseren want voor de rest puur amateurisme. En het lekkerste voor hem in de 90e minuut met 3 min extra tijd maakt Naigolan de 4-5... justice served!
quote:
simons schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:02:
Het lijkt wel herkenbaar te worden, gold-non-rare team met Martial in de spits. Vanuit alle hoeken en gaten vliegen ze er in. Binnen no time stond ik 4-0 achter alleen ik rage-quite niet en niet zonder reden want blijkbaar crashte zijn programmaatje en met 30 minuten op de klok maakte ik de ene naar de anderen. Enige wat hij kon was proberen mijn spelers te blesseren want voor de rest puur amateurisme. En het lekkerste voor hem in de 90e minuut met 3 min extra tijd maakt Naigolan de 4-5... justice served!
Gedegradeerd uit D3 met 5 punten, alles steeds verliezen maar het merendeel van mijn spelers krijgen wel 8+ na afloop |:(

Laatste potje eindigde uiteraard met een tegengoal in blessuretijd uit de rebound.

Weet je wat pas lachen is. 2 longshots van de tegenstander met Sturridge zijn weakfoot die vol in de kruising gaan. Zelf in de 90e minuut een low driven die op de paal gaat. Rebound weer. En het laatste schot wordt bizar geblockt met een sliding. Wat een spel.

Anderzijds heeft Totti er nu 5 in 3. :)

exactor it wijzigde deze reactie 12-08-2017 23:12 (3%)

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:18
Net even Fut champions spelen tot ik verloor. Won ik 13 potjes op rij (waarvan 2 verlenging waarvan 1 penalties) terwijl ik vanmiddag 2 uit 10 stond.

Wat is dat toch? Heb dit wel vaker, met name zondagavond laat als ik snel nog de 40 potjes probeer te halen. Spelen er op "niet europese" tijden soms minder goede spelers?

@exactor it: Sturridge met z'n 2 star wf is inderdaad veeeeeel te sterk. Maar wf is dan ook een overgewaardeerd aspect van Fifa 17 vind ik. :) ik scoor ook regelmatig met Dybalas rechter en zijn passing is regelmatig ook beter met zijn wf dan die van Icardi (4*). Komt wellicht ook door de balans maar toch. Wf is overrated

nino_070 wijzigde deze reactie 13-08-2017 03:31 (33%)

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:13
quote:
nino_070 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 03:01:
Net even Fut champions spelen tot ik verloor. Won ik 13 potjes op rij (waarvan 2 verlenging waarvan 1 penalties) terwijl ik vanmiddag 2 uit 10 stond.

Wat is dat toch? Heb dit wel vaker, met name zondagavond laat als ik snel nog de 40 potjes probeer te halen. Spelen er op "niet europese" tijden soms minder goede spelers?

@exactor it: Sturridge met z'n 2 star wf is inderdaad veeeeeel te sterk. Maar wf is dan ook een overgewaardeerd aspect van Fifa 17 vind ik. :) ik scoor ook regelmatig met Dybalas rechter en zijn passing is regelmatig ook beter met zijn wf dan die van Icardi (4*). Komt wellicht ook door de balans maar toch. Wf is overrated
Ik heb ook altijd last van reeksen. Danwel win ik 8 - 10 potjes van de 10 danwel verlies ik er 8 van de 10 in de Weekend league. Ga het spel na deze WL een maandje aan de kant gooien, zodat we weer volle bak fifa 18 kunnen gaan spelen. Hoopte een keer Elite te gaan halen maar het lukt voor geen meter dit weekend met 25 ballen op de paal gisteren en 20 kansen nodig voor 1 goal te maken dus Goud 1 zal het maximale zijn.

Elke fifa is iets beter dan de vorige maar het blijft apart dat voor je gevoel meer dan 50% van de tijd niet de beste speler wint maar degene die het het meest gegund wordt wint.

Xbox Live: Spuit11

• Joster
Stond gisteren 2-0 voor en toen mijn tegenstander een frommel goal maakte voor de 2-1 besloot hij een dab te doen. Daarna scoorde hij een kansloze eigen goal uit een voorzet van me, die heb ik gevierd in de camera met daarna een mooie herhaling. Eindstand 7-1 _O-

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22:31
Ik heb een vraagje, na wat Googlen heb ik er geen antwoord op kunnen vinden. Futties loopt af op 18 augustus heb ik gezien. Betekent dit dat er nog interessante SBC komen? Ik heb namelijk wat untradables (FB Eto'o, TOTS Mooy, TOTS Colley, SIF Werner en nog een paar rode kaarten met goede rating, waar ik vanaf wil. Is het verstandig om te wachten of nu te gebruiken in de SBC van Futtie Aurier en bijvoorbeeld Dybala? Ik zou anders niet weten wat ik met deze kaarten moet, ik heb al wat untradable super subs dus ik gebruik ze nooit.
quote:
OnderDeMotorkap schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:00:
Ik heb een vraagje, na wat Googlen heb ik er geen antwoord op kunnen vinden. Futties loopt af op 18 augustus heb ik gezien. Betekent dit dat er nog interessante SBC komen? Ik heb namelijk wat untradables (FB Eto'o, TOTS Mooy, TOTS Colley, SIF Werner en nog een paar rode kaarten met goede rating, waar ik vanaf wil. Is het verstandig om te wachten of nu te gebruiken in de SBC van Futtie Aurier en bijvoorbeeld Dybala? Ik zou anders niet weten wat ik met deze kaarten moet, ik heb al wat untradable super subs dus ik gebruik ze nooit.
Volgens mij is alles klaar nu. Ik zou vooral doen wat je het meeste plezier oplevert nu. Als je spijt krijgt, is het voor eenpaar weken tot fifa 18 uitkomt. :)

• kevinn
quote:
OnderDeMotorkap schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:00:
Waarschijnlijk komt er woensdag nog een batch SBC's uit. Maar dit is glazen bol werk :+

• nino_070
quote:
kevinn schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

Waarschijnlijk komt er woensdag nog een batch SBC's uit. Maar dit is glazen bol werk :+
Welke zouden er nog kunnen komen dan?
quote:
nino_070 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

2POTM Son :X

(POTM Kane/Costa volgens mij ook nog?)

Bossie wijzigde deze reactie 13-08-2017 13:15 (10%)

• nino_070
quote:
Bossie schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:15:
[...]

2POTM Son :X

(POTM Kane/Costa volgens mij ook nog?)
POTM spelers komen sowieso niet in de vernieuwde SBC's toch?

Edit: ik twijfel heel erg om de Dybala SBC nu te doen. Ik heb enkele 85 en 84 rated untradebles over die ik niet gebruik, dus moet hem voor een K of 40 kunnen halen. Maar ik gebruik nu zijn 88 rated IF en wilde eigenlijk voor ~20K meer Dybala 89 halen. Hij is m'n belangrijkste speler dus voor ongeveer 220K winst zou ik hem dan downgraden naar 87... lastige keuze. Terwijl als volgende week Insigne SBC uitkomt ofzo ik die wel liever zou willen hebben

nino_070 wijzigde deze reactie 13-08-2017 13:28 (48%)

quote:
nino_070 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:16:
[...]

Sterling en Hazard zijn inmiddels ook al geweest ;)

• Joster
quote:
nino_070 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:16:
[...]

Edit: ik twijfel heel erg om de Dybala SBC nu te doen. Ik heb enkele 85 en 84 rated untradebles over die ik niet gebruik, dus moet hem voor een K of 40 kunnen halen. Maar ik gebruik nu zijn 88 rated IF en wilde eigenlijk voor ~20K meer Dybala 89 halen. Hij is m'n belangrijkste speler dus voor ongeveer 220K winst zou ik hem dan downgraden naar 87... lastige keuze. Terwijl als volgende week Insigne SBC uitkomt ofzo ik die wel liever zou willen hebben
Ik heb gespaard tot ik Dybala 90 kon halen en die voegt tot nog toe minder toe dan z'n 86 die nog altijd mijn all time topscorer is 8)7 Even daarna kwam die 87 sbc uit. Had beter die kunnen doen en m'n 300k ergens anders in moeten steken :(

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 22-11 09:01
Voor het eerst in maanden weer eens WL gedaan, had me geplaatst omdat ik naar Div 1 promoveerde. Maar wat een aids zeg... Speel echt heerlijk, creŽer veel kansen maar winnen...

Moet eigenlijk die Belotti vervangen, die komt helemaal niet tot zijn recht in deze formatie. Dramatisch goal-ratio van 0,5. Jammer dat ik daar geen nieuwe blauwe voor kan halen, of ik moet Insigne verkopen...

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• nino_070
quote:
Joster schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:46:
[...]

Ik heb gespaard tot ik Dybala 90 kon halen en die voegt tot nog toe minder toe dan z'n 86 die nog altijd mijn all time topscorer is 8)7 Even daarna kwam die 87 sbc uit. Had beter die kunnen doen en m'n 300k ergens anders in moeten steken :(
Met Dybala 88 sta ik nu op 0.35 Goal ratio, best netjes voor een RCM (in 433-2). En ik zou niet weten waar ik die 200K in moet steken die ik daarmee overheb. Maar zal er wel aan moeten geloven waarschijnlijk, want "gratis" 200K kan ik moeilijk laten liggen.

• kevinn
quote:
nino_070 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

Hoop zelf op POTM Lukaku. Van FUTMAS hebben we nog niet alles gehad.

Misschien dat er nog extra SBC komen naast de futties winners. Vorig jaar waren er toernooien waar je goede spelers kon krijgen.

• Kluutmaran
Proef op de som genomen en laatste wedstrijd van de WL met silver team gespeeld. Opeens lukken ballen wel, staan verdedigers hun mannetje en zijn steekballen op maat. Uitslag 1-0 voor mij tegen een 85 team. Gotta love the EA scripting en het helpen van de mindere teams...

Helemaal klaar om divisie 2 te winnen in de laatste pot met Totti. Kom ik een bronzen loan team tegen dat een eigen goal maakt en quit. Terug in divisie 1. (Speel alleen seasons op zondag avond nadat ik voor de zoveelste keer gold 2 geeindigd ben. :P )

Deze ging er overigens vrij bizar in als winnende goal in de laatste minuut. Volgens mij zat hij sowieso en is David Villa gewoon een vieze goaltjesdief.Kun je niet maken bij Totti. (mikte op de korte hoek met 3 streepjes low driven. Dat ging die keeper nooit halen.)

En ik kan het weer!

Lukaku heeft na deze WL 75 potjes gespeeld. 73 goals en 35 assists. Die vent is bizar. Hij valt me veel minder op dan Kane op de een of andere manier maar hij is zo veel productiever. Op de een of andere manier staat hij altijd klaar voor de goal. Misschien omdat Kane zichzelf vaker aanbood op het middenveld.

exactor it wijzigde deze reactie 14-08-2017 01:07 (33%)

• OnderDeMotorkap
@Beltoni TOTS Belotti heeft een goal ratio van meer dan 1 per wedstrijd bij mij in 4-5-1(2). Vreemd dat hij niet zo effectief is voor veel mensen. Hoe bevalt TOTS Insigne? Ik overweeg om 'm te halen maar kan 'm niet vinden voor onder de 300k. Ik heb 'm gister nťt gemist voor <270k :(

Op advies van @exactor it heb ik toch de SBC van Aurier en Dybala gedaan. Hoewel ik nog geen plek heb voor Dybala kan ik dat wel maken aangezien ik veel Calcio A spelers heb. Heb voor beide spelers wel enkele TOTS, IF's en 90 Eto'o ingeleverd maar goed, had deze spelers ook nooit eerder gebruikt omdat ik betere alternatieven heb.

Ik ben geŽindigd met de volgende squads (denk dat er geen grote veranderingen meer zullen zijn omdat FUT 17 zo goed als afgelopen is). Ik wil IF El Shaaraway vervangen voor TOTS Insigne, hierna houd ik 100/150k over. Heeft iemand nog tips? Misschien een OP bronzen of zilveren team bouwen voor komend WL? Als iemand een idee heeft voor een leuke upgrade of een nieuwe team voor 100/150k is die zeer welkom. Ik heb ook nog een untradable SBC Dybala, een budget squad daaromheen zou ook leuk kunnen zijn.

OnderDeMotorkap wijzigde deze reactie 14-08-2017 11:32 (41%)

Moet je echt zoveel images onder elkaar plakken? :p

• OnderDeMotorkap
quote:
Vissert schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:08:
Moet je echt zoveel images onder elkaar plakken? :p
Zo beter? :P
quote:
Gooi ze anders even op futbin? Linkjes kan je delen hier :+
Na mijn finalestress vorige week, nu in 1 keer gewonnen. Dan zal ik toch echt weer aan divisie 1 moeten geloven. Vanaf woensdag speel ik weer relaxed divisie 2. :)

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:51
Ik heb mijn eerste paar potjes in de FUT WL gedaan, maar damn wat krijg ik goede teams tegen me. Veel mensen met louter special cards etc. Mijn ploeg die ik heb gekocht op aanraden van @Vissert (dank daar voor!) speelt alsnog prima mee. Maar op individuele klasse krijg ik toch echt jantje af en toe. Zeker door 90+ Manť's enz. :D

steam: http://steamcommunity.com/id/hmrnl

• Beltoni
quote:
OnderDeMotorkap schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:46:
@Beltoni TOTS Belotti heeft een goal ratio van meer dan 1 per wedstrijd bij mij in 4-5-1(2). Vreemd dat hij niet zo effectief is voor veel mensen. Hoe bevalt TOTS Insigne? Ik overweeg om 'm te halen maar kan 'm niet vinden voor onder de 300k. Ik heb 'm gister nťt gemist voor <270k :(
Heb hem inmiddels de deur uit gedaan. Het werkte gewoon niet... Heb weer Dzeko teruggehaald. Paar maanden geleden was het de IF, nu natuurlijk TOTS. Tikt de eerste wedstrijd er gelijk 2 in. Kopbal en omhaal, dat begint lekker!

Hij is wat aan de langzame kant maar is lekker sterk en heeft een heerlijke trap. Kan lekker als target man aan de slag om Bernardo, El Shaarawy en Insigne te ondersteunen. Lukt het ze niet om er doorheen te komen dan meldt Dzeko zich om de klus in de lucht af te maken.

Uiteindelijk WL met 6-4 afgesloten. Tijdsbestek en aantal wedstrijden dat gespeeld moet worden is echt een gekkenhuis.

Heb nog te weinig gespeeld om echt een oordeel over Insigne te vellen. Heb lang met 87 rated gespeeld en betwijfel of deze nou zoveel beter speelt. Ziet er vooral leuk uit. ;)

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:13
quote:
Beltoni schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:00:
[...]

Heb hem inmiddels de deur uit gedaan. Het werkte gewoon niet... Heb weer Dzeko teruggehaald. Paar maanden geleden was het de IF, nu natuurlijk TOTS. Tikt de eerste wedstrijd er gelijk 2 in. Kopbal en omhaal, dat begint lekker!

Hij is wat aan de langzame kant maar is lekker sterk en heeft een heerlijke trap. Kan lekker als target man aan de slag om Bernardo, El Shaarawy en Insigne te ondersteunen. Lukt het ze niet om er doorheen te komen dan meldt Dzeko zich om de klus in de lucht af te maken.

Uiteindelijk WL met 6-4 afgesloten. Tijdsbestek en aantal wedstrijden dat gespeeld moet worden is echt een gekkenhuis.

Heb nog te weinig gespeeld om echt een oordeel over Insigne te vellen. Heb lang met 87 rated gespeeld en betwijfel of deze nou zoveel beter speelt. Ziet er vooral leuk uit. ;)
Zou je niet is TOTS Immobile proberen. Heeft bij mij na 120 wedstrijden ongeveer 130 keer gescoord. Enorm effectieve spits bij mij. Zeker met rechts is het 9 van de 10 keer raak. Kan tevens ook koppen en is erg snel en sterk!

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Beltoni
quote:
Arwintju schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 21:54:
[...]

Zou je niet is TOTS Immobile proberen. Heeft bij mij na 120 wedstrijden ongeveer 130 keer gescoord. Enorm effectieve spits bij mij. Zeker met rechts is het 9 van de 10 keer raak. Kan tevens ook koppen en is erg snel en sterk!
Had ik ook over nagedacht, maar dan moet ik Insigne opgeven. Of Silva en Subasic... Weet niet of ik daar veel mee opschiet. De rest de spelers is untradeable.
Vond de IF wel erg lekker spelen maar weet niet of ik dat een verstandige ruil is.

• Arwintju
quote:
Beltoni schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:47:
[...]

Had ik ook over nagedacht, maar dan moet ik Insigne opgeven. Of Silva en Subasic... Weet niet of ik daar veel mee opschiet. De rest de spelers is untradeable.
Vond de IF wel erg lekker spelen maar weet niet of ik dat een verstandige ruil is.
Waarom moet je die opgeven? Omdat je immobile niet kan betalen of omdat je met chem niet uitkomt. Dat laatste is geen probleem aangezien immobile dezelfde links heeft als belotti en betere links dan dzeko. Tenminste als ik je team van een paar posts terug aanhoudt.

• Beltoni
quote:
Arwintju schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 23:45:
[...]

Waarom moet je die opgeven? Omdat je immobile niet kan betalen of omdat je met chem niet uitkomt. Dat laatste is geen probleem aangezien immobile dezelfde links heeft als belotti en betere links dan dzeko. Tenminste als ik je team van een paar posts terug aanhoudt.
Qua budget inderdaad. Keeper vervangen vanwege chemistry van de spits is wel heel extreem ;)

Grote spitsen als Dzeko spelen fantastisch, als je door hebt hoe je ze moet bedienen. :Y

quote:
Beltoni schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 07:25:
[...]

Qua budget inderdaad. Keeper vervangen vanwege chemistry van de spits is wel heel extreem ;)

Grote spitsen als Dzeko spelen fantastisch, als je door hebt hoe je ze moet bedienen. :Y
Afhankelijk van je speelstijl, kun je bijvoorbeeld ook snelle/agile spits zoeken zolang deze maar "target man / backs into player" als traits heeft. Het zou me overigens niet verbazen als Martial de enige in deze category is

• OnderDeMotorkap
quote:
Vissert schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:13:
[...]

Gooi ze anders even op futbin? Linkjes kan je delen hier :+
Dat wilde ik in de eerste instantie ook doen, maar had geen pc bij de hand. Dit zijn dus mijn squads:

https://www.futbin.com/17/squad/5440290

https://www.futbin.com/17/squad/5440299

https://www.futbin.com/17/squad/5440314

https://www.futbin.com/17/squad/5440327

https://www.futbin.com/17/squad/5440338

https://www.futbin.com/17/squad/5440353

https://www.futbin.com/17/squad/5440381

Ik heb inmiddels insigne gehaald en heb nu 120k over. Heeft iemand nog tips voor een leuke bronzen/zilveren team of upgrades? Zou de upgrade van SIF Bonucci naar TOTS Chiellini waard zijn of van 86 Alex Sandro naar 87? Alle tips zijn welkom.

• deltananie82
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:21
Ik wou nog ff melden dat ik afgelopen WL uitgebreid TOTS lacazette heb kunnen testen, mijn ervaring na 20 wedstrijden is dat hij niet echt zijn prijskaart waard is van 750 K vergeleken met zijn 90 inform met een prijskaart van 250K. Mijn 90 Son deed het stukken beter en draai nu een voorhoede van weer 86 Martial, 90 Son en op de bank 86 Fekir, nu nog 90 laca terugkopen.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22:06
Maandag avond FUT opgestart en kreeg de melding dat ik mee mag doen aan de Weekend League van komend weekend.

Door de prestaties van in het vorige kwalificatie toernooi.

Heb alleen een normaal kaartjes team, dus zal worden weggespeeld door kleur kaartjes ;)

Leuk om FIFA 17 nog af te sluiten met een Weekend league

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• OnderDeMotorkap
quote:
Mars18 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 07:38:
Maandag avond FUT opgestart en kreeg de melding dat ik mee mag doen aan de Weekend League van komend weekend.

Door de prestaties van in het vorige kwalificatie toernooi.

Heb alleen een normaal kaartjes team, dus zal worden weggespeeld door kleur kaartjes ;)

Leuk om FIFA 17 nog af te sluiten met een Weekend league
In de praktijk gaat dat vaak niet zo. Afgelopen DKT kwam ik tegen 88+ rated teams te staan, met gemak gewonnen, alles lukte. In de finale stond ik tegen een bpl team met alleen normale kaarten. Wat ging dat moeilijk zeg, Mijn middenveld en voorhoede hebben een short passing van 90+, hoewel de tegenstander geen druk zette kon ik de bal niet fatsoenlijk rond passen. Het ging of te zacht/hard of naar de verkeerde speler, de hele wedstrijd door. Ik vond het spel van de tegenstanders niet eens zo goed. Uiteindelijk gewonnen met penalty's omdat scoren simpelweg niet lukte.

• deltananie82
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:21
quote:
OnderDeMotorkap schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:09:
[...]

In de praktijk gaat dat vaak niet zo. Afgelopen DKT kwam ik tegen 88+ rated teams te staan, met gemak gewonnen, alles lukte. In de finale stond ik tegen een bpl team met alleen normale kaarten. Wat ging dat moeilijk zeg, Mijn middenveld en voorhoede hebben een short passing van 90+, hoewel de tegenstander geen druk zette kon ik de bal niet fatsoenlijk rond passen. Het ging of te zacht/hard of naar de verkeerde speler, de hele wedstrijd door. Ik vond het spel van de tegenstanders niet eens zo goed. Uiteindelijk gewonnen met penalty's omdat scoren simpelweg niet lukte.
Herkenbaar, heb hetzelfde tijdens de DKT en soms ook met seasons. EA geeft toch duidelijk een voordeel aan mindere teams.

• Mars18
Op dit moment kan je de wereldfinale van FIWC bekijken op
YouTube: FIFATV

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• GamerBe
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-11 21:47
https://www.futbin.com/17/squad/5437625
Heb dan toch maar de Dybala sbc gedaan was nog maar 65k. Alles is untradebale behalve Germain, Bakayoko en Higuain.
Heb wel nog 500 k dus, waar kan ik volgens jullie nog versterken?
quote:
GamerBe schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:19:
Heb dan toch maar de Dybala sbc gedaan was nog maar 65k. Alles is untradebale behalve Germain, Bakayoko en Higuain.
TOTS Higuain?

• GamerBe
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15-11 21:47
quote:
Is een mogelijkheid. Nog 40k te gaan dan

• kevinn
quote:
GamerBe schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:19:
Tweede team of supersubs. TOTS Dendoncker (stamina Alonso), TOTS Izquerdo of TOTS Jensen
2potm Son is terug!

Edit:

Ik heb zo veel gekloot met mijn serie a team dat ik geen echte spits heb. Speel 4231 met totti als centrale Cam met Hamsik Tots als spits. Hij werkt verrassend goed. Constant aanspeelbaar en hele handige korte runs in de diepte. Heeft er in 4 potjes DKT 7 ingejaagd. (uiteraard de finale verloren. :))

exactor it wijzigde deze reactie 16-08-2017 20:04 (89%)

quote:
deltananie82 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:03:
[...]

Herkenbaar, heb hetzelfde tijdens de DKT en soms ook met seasons. EA geeft toch duidelijk een voordeel aan mindere teams.
Idd, zojuist tegen een compleet shit team gespeeld met POTM Hazard/Son als voorste twee spelers.
Volgens mij had hij zojuist alles verkocht om POTM Son te kunnen halen, middenveld vol met spelers als sterling en Alex hunter als back.

De eerste helft duwde hunter meermaals POTM Ibra van de bal tijdens het shielden en bij elke bal die ik gaf was de snelheid verkeerd en de tegenstander liep vrij gemakkelijk uit naar 2-0. Vervolgens in de tweede helft wisseld hij zijn slechte kaarten met goede kaarten uit de bundesliga (vidal etc) en opeens gaan al passes opeens goed en scoor ik opeens driemaal.

Winnen is leuk, maar de hele game voelde fout en alsof ik zelf niet aan het spelen was.

(misschien verwachte ik ook teveel aangezien ik eerst de FIWC finals had gekeken)

edit: 88 Perisic uit Unicorn, dies eigenlijk best goed

• kevinn
4-0 tot nu toe in WL. Lukalu TOTS in de spits. Met de release van PL TOTS al een geprobeerd maar kon er toen totaal niet om gaan. Nu 16:9 in 19 wedstrijden.

Nog even een lekker goaltje (al zeg ik het zelf :P )

Alonso IF woensdag :)

• Arwintju
quote:
Tsja, helaas waardeloos vanwege z'n TOTS. Fifa 18 kan mij niet snel genoeg komen nu. Nog 2 keer Weekend league en het spel is officieel dood.

• Arwintju
-

Arwintju wijzigde deze reactie 21-08-2017 01:37 (100%)

quote:
Arwintju schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:11:
[...]

Tsja, helaas waardeloos vanwege z'n TOTS. Fifa 18 kan mij niet snel genoeg komen nu. Nog 2 keer Weekend league en het spel is officieel dood.
Fifa had er moeten zijn gelijktijdig met het begin van de competities.
Ben benieuwd of EA nog iets gaat doen met de gemiste TOTW kaarten.

Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil voor de laatste weekend leagues nog even een uber team maken. Waarbij ik toch denk ik aan Ronaldo ipv Neymar.

Mijn verzameling tradeables:

https://www.futbin.com/17/squad/5482239

Mijn untradeables:

https://www.futbin.com/17/squad/5482220

Mijn idee waarbij de RV wordt vervangen voor de POTM Son:

https://www.futbin.com/17/squad/5482260

• Harribo
quote:
Bossie schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:39:
[...]

Winnen is leuk, maar de hele game voelde fout en alsof ik zelf niet aan het spelen was.
Hele spel is verziekt met cheat ai en lags.
Ik heb nu 2x geprobeerd te spelen op verschillende dagen. Mijn spelers schijnen niets meer te kunnen. Tegenstander dan uiteraard geen last van.
Ik quit maar weer dan en ga wat anders doen.
Zit tegen een systeem te spelen niet tegen de tegenstander.

www.harrofotografie.nl

Ik ben zondag begonnen aan WL. Gold 2 is gelukt. Speelt best snel als iedereen quit bij een 3-0 achterstand. Had nog 8 potjes over maar toen was ik wel echt klaar met fifa.

Heb meerdere berichten over mijn valsspeelteam gehad. Veel plezier daarmee Vissert. :)

quote:
Harribo schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

Hele spel is verziekt met cheat ai en lags.
Ik heb nu 2x geprobeerd te spelen op verschillende dagen. Mijn spelers schijnen niets meer te kunnen. Tegenstander dan uiteraard geen last van.
Ik quit maar weer dan en ga wat anders doen.
Zit tegen een systeem te spelen niet tegen de tegenstander.
Er zit uiteraard wat bemoeienis van EA in de potjes maar als je het elk potje hebt dan moet je misschien toch eens kijken naar je team en/of jezelf?
quote:
exactor it schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:16:
Ik ben zondag begonnen aan WL. Gold 2 is gelukt. Speelt best snel als iedereen quit bij een 3-0 achterstand. Had nog 8 potjes over maar toen was ik wel echt klaar met fifa.

Heb meerdere berichten over mijn valsspeelteam gehad. Veel plezier daarmee Vissert. :)
Is mijn team goedgekeurd? :+ Ik moet nog wel afscheid kunnen nemen van TOTS Kane. Draait na 130 wedstrijden nog steeds 1:1 + 50 assist.

Ik ben wel benieuwd naar jouw valsspeelteam dan?
quote:
Vissert schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:18:
[...]

Er zit uiteraard wat bemoeienis van EA in de potjes maar als je het elk potje hebt dan moet je misschien toch eens kijken naar je team en/of jezelf?

[...]

Is mijn team goedgekeurd? :+ Ik moet nog wel afscheid kunnen nemen van TOTS Kane. Draait na 130 wedstrijden nog steeds 1:1 + 50 assist.

Ik ben wel benieuwd naar jouw valsspeelteam dan?
Zeker goedgekeurd. Ik zou ff slikken als ik hem zag. :)

Ik speel met twee teams :

4321
De Gea nif
Shaw futtie, Smalling futtie, Keane Tots, Coleman SiF
Alli Tots, Kante tots, Luiz Sbc
Son 2potm, Lukaku tots, Mhkitryan Fif

4231
Donnarumma tots
Sandra motm, Bonucci 90,Koulibaly tots, Abate FB
Florenzi futtie, Hamsik Tots,
Balde Diao tots, Totti eoe, Shawaary sbc,
Immobile tots

Supersubs: Izquierdo tots en Villa FB.

Wissel bij de laatste wat spelers door elkaar voor chem en zodat iedereen op positie is. Lukaku, Son, Totti en Immobile vallen het meeste op. Maar iedereen kan wel een balletje erin leggen in beide teams. :)

Lukaku heeft nu 100 gespeeld. 85 goals en 50 assists. Hij geeft erg vaak een smerig balletje op vriend Hendrik. Vriend Hendrik schiet erg hard. Zijn low drivens passeren zelfs Butland moeiteloos.

exactor it wijzigde deze reactie 21-08-2017 08:29 (8%)

quote:
exactor it schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:27:
[...]

4321
De Gea nif

4231
Donnarumma tots
Immobile tots

Wissel bij de laatste wat spelers door elkaar voor chem en zodat iedereen op positie is. Lukaku, Son, Totti en Immobile vallen het meeste op. Maar iedereen kan wel een balletje erin leggen in beide teams. :)

Lukaku heeft nu 100 gespeeld. 85 goals en 50 assists. Hij geeft erg vaak een smerig balletje op vriend Hendrik. Vriend Hendrik schiet erg hard. Zijn low drivens passeren zelfs Butland moeiteloos.
Leuke teams! Nu je het zegt ik heb ook nog een TOTS Immobile liggen :+

• Kluutmaran
quote:
exactor it schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 08:27:
[...]

4321
De Gea nif

4231
Donnarumma tots
Immobile tots

Kun je nog originelere teams verzinnen? :O

Ik snap mensen niet dat ze allemaal dezelfde teams willen hebben. Het hele idee van FUT is toch dat je leuk je eigen team kan samenstellen met spelers die jij leuk vindt, in plaats van standaard de overpowered spelers te kiezen....

quote:
Kluutmaran schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:31:
[...]

Ik snap mensen niet dat ze allemaal dezelfde teams willen hebben. Het hele idee van FUT is toch dat je leuk je eigen team kan samenstellen met spelers die jij leuk vindt, in plaats van standaard de overpowered spelers te kiezen....
Dus ik mag niet voor de beste spelers kiezen omdat ik dan niet origineel genoeg ben?

• Kluutmaran
quote:
Vissert schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Dus ik mag niet voor de beste spelers kiezen omdat ik dan niet origineel genoeg ben?
Een vrij land dus ik hou je sowieso niet tegen. Maar waarom ga je dan geen seasons spelen? Kun je altijd met Real Madrid spelen zonder moeite te hoeven doen...

quote:
Kluutmaran schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:51:
[...]

Een vrij land dus ik hou je sowieso niet tegen. Maar waarom ga je dan geen seasons spelen? Kun je altijd met Real Madrid spelen zonder moeite te hoeven doen...
Ja want dat is vergelijkbaar... Maar je maakt mij nieuwsgierig naar jouw team. Ik neem aan dat dat een bijzondere combinatie is?

Vissert wijzigde deze reactie 21-08-2017 09:55 (13%)

• Kluutmaran
quote:
Vissert schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Ja want dat is vergelijkbaar... Maar je maakt mij nieuwsgierig naar jouw team. Ik neem aan dat dat een bijzondere combinatie is?
Fut team 21-08-17

Legends heb je niet in Seasons maar denk niet dat je ooit hetzelfde team tegen bent gekomen 😁

quote:
Kluutmaran schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 10:00:
[...]

[afbeelding]

Legends heb je niet in Seasons maar denk niet dat je ooit hetzelfde team tegen bent gekomen 😁
Dat klopt want ik speel PS4 :+ :p

Maar leuk team en ik ben de laatste die er kritiek of heeft maar als je zelf met 4 legends en 3 spelers die in 80% van de WL teams zitten dan kan je andere toch niet aanspreken op originaliteit?
quote:
Kluutmaran schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:31:
[...]

Kan ik zeker. Jij mag daar mee spelen, speel ik wel met wat ik leuk vind. Zijn we allebei blij.

• Mars18
Ik heb een leuke Weekend League gespeeld, Voor mijn doen veel gespeeld, 31 wedstrijden, Slechts 14 gewonnen ;) Maar 20.000 coins en 2 pakjes zijn voor mij prima.

Ik ben voornamelijk gaan spelen met deze formatie, https://www.futbin.com/17/squad/5483175

Mijn Spaanse team heb ik verkocht, en had onder meer Willian, M. Dembele en Batshuayi in vorm teruggekocht.

Wat vind ik van Batshuayi in vorm?, ik vind hem nog een beetje tegenvallen, vrienden van mij hadden aangeraden om Benteke in vorm te halen.

Wie heeft jullie voorkeur? Ik ben een counter speler, dus dacht ik meer aan Batshuayi.

Wat viel mij allemaal op:

- Dat Smalling echt de beste CV van de Premier League is, die heeft echt alles.
- Dat de gekleurde kaarten teams echt mee vielen.
- Dat ik te weinig gewonnen heb ;)
- Dat ik vaak op (ultra) aanvallend heb gespeeld, heerlijk om gewoon lekker te aanvallen.

quote:
Mars18 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 12:11:
Ik heb een leuke Weekend League gespeeld, Voor mijn doen veel gespeeld, 31 wedstrijden, Slechts 14 gewonnen ;) Maar 20.000 coins en 2 pakjes zijn voor mij prima.
Sowieso een nette score, we zijn niet allemaal zo goed als Grote Aap of Mitchel :)

Ik heb de afgelopen periode voornamelijk met de CT/Formatie van MrMistral gespeeld en daar mijn beste resultaten mee gehaald, maar wat ik zelf het leukste vind spelen is onderstaande echter speel in niet F9 maar 4312 ivm spelers.
https://www.reddit.com/r/..._433_5_masterclass_guide/

De custom in dit draadje is sowieso een aanrader als geen liefhebber bent van high pressure/agression speelstijlen.

• Mars18
quote:
Bossie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Sowieso een nette score, we zijn niet allemaal zo goed als Grote Aap of Mitchel :)

Ik heb de afgelopen periode voornamelijk met de CT/Formatie van MrMistral gespeeld en daar mijn beste resultaten mee gehaald, maar wat ik zelf het leukste vind spelen is onderstaande echter speel in niet F9 maar 4312 ivm spelers.
https://www.reddit.com/r/..._433_5_masterclass_guide/

De custom in dit draadje is sowieso een aanrader als geen liefhebber bent van high pressure/agression speelstijlen.
Wedstrijden konden beter, zal meer mijn kansen moeten benutten.

Vriend van mij heeft dit team, https://www.futbin.com/17/squad/5483723
Laat mij daar maar WL mee spelen :D , daar had hij 40-0 mee,

• Arwintju
Ik zal nog even mijn teams posten. Best trots eerlijk gezegd. Geen geld ingelegd, enkel veel spelen in WL en de nodige pack luck op z'n tijd. Haal hier de laatste weken steeds Elite 3 mee. Moet er ook nog even bij zeggen dat ik halverwege Fifa 17 ben overgegaan van PC naar Xbox.

Team 1: http://www.futhead.com/17/squads/1926177/
Team 2: http://www.futhead.com/17/squads/2288745/

Son wordt er uiteraard ingewisseld meteen in het begin van een wedstrijd en in het 2de team is Thiago een maandelijkse reward kaart. Hoop deze teams toch te kunnen evenaren in Fifa 18.

• Kluutmaran
quote:
Arwintju schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:57:
Ik zal nog even mijn teams posten. Best trots eerlijk gezegd. Geen geld ingelegd, enkel veel spelen in WL en de nodige pack luck op z'n tijd. Haal hier de laatste weken steeds Elite 3 mee. Moet er ook nog even bij zeggen dat ik halverwege Fifa 17 ben overgegaan van PC naar Xbox.

Team 1: http://www.futhead.com/17/squads/1926177/
Team 2: http://www.futhead.com/17/squads/2288745/

Son wordt er uiteraard ingewisseld meteen in het begin van een wedstrijd en in het 2de team is Thiago een maandelijkse reward kaart. Hoop deze teams toch te kunnen evenaren in Fifa 18.
Heb Marcelo TOTS ook gehad maar vond dat hij wel iets te vaak uit positie liep en voorin aan het lopen was ondanks Stay back instructie. Aan de bal wel een baasje!

• Arwintju
quote:
Kluutmaran schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

Heb Marcelo TOTS ook gehad maar vond dat hij wel iets te vaak uit positie liep en voorin aan het lopen was ondanks Stay back instructie. Aan de bal wel een baasje!
Klopt ja, gelukkig blijven die andere 3 wel lekker achterin. Marcelo TOTY is verder gewoon een van de beste spelers uit het spel. Maakt voor mij nog wel is de winnende en is heel erg betrokken bij het spel over het hele veld. Ik wil die niet meer kwijt iig. Ik had eerst zn TOTS maar zn TOTY is nog wel een flinke stap vooruit hoor.

quote:
Mars18 schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Wedstrijden konden beter, zal meer mijn kansen moeten benutten.

Vriend van mij heeft dit team, https://www.futbin.com/17/squad/5483723
Laat mij daar maar WL mee spelen :D , daar had hij 40-0 mee,
Ligt vooral aan de speler hoor. Ik verlies zat potjes van mensen met gebalanceerde gold squads. Niet dat ik zo goed ben natuurlijk. :) Er is een YouTuber die 40-0 ging met een bronzen squad en div 1 gewonnen heeft met een team vol keepers.

• UrbanWoodz
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20-09 14:41
Volgens mij is dat Hashtag Harry, :)

Dit is mijn team op de Xbox One: https://www.futbin.com/17/squad/5476703

Ga er niks meer aan veranderen. Speelt echt lekker!

:)

• Kluutmaran
quote:
UrbanWoodz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:54:
Volgens mij is dat Hashtag Harry, :)

Dit is mijn team op de Xbox One: https://www.futbin.com/17/squad/5476703

Ga er niks meer aan veranderen. Speelt echt lekker!
Ik vermoed dat dit niet jouw echte squad is. Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om 2 varianten van dezelfde speler in 1 team te krijgen namelijk ;).

quote:
exactor it schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

Ligt vooral aan de speler hoor. Ik verlies zat potjes van mensen met gebalanceerde gold squads. Niet dat ik zo goed ben natuurlijk. :) Er is een YouTuber die 40-0 ging met een bronzen squad en div 1 gewonnen heeft met een team vol keepers.
Het maakt wel nieuwsgierig, maar voornamelijk omdat ik in vorige FUTs voornamelijk 451 speelde, maar in deze editie daar keihard voor werd afgestraft in het begin.

Ik ben ook een vrij simpele speler, vooral veel korte combinaties en rustig opschuiven en vervolgens een spits de ruimte in laten gaan. Meer trucjes dan fake shot/pass doe ik niet :+

• UrbanWoodz
quote:
Kluutmaran schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Ik vermoed dat dit niet jouw echte squad is. Ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om 2 varianten van dezelfde speler in 1 team te krijgen namelijk ;).
Foutje! Moest uiteraard Hummels zijn... :+

Zie onderstaand, heb nu Neuer op doel en Hummels als RCB en wil de volgende verandering doorvoeren:
- Hummels --> Boatank ivm workrates (ik werk dat ik weer countergoals incasseer :( )
- Neuer --> Pink Butland, ik heb deze al en kan Neuer dan weer verkopen ondanks dat hij heel goed is
- Thiago --> Hierdoor kan Alonso naar CCM ivm chem en Alli naar CAM (ipv Ibra/Jesus).

https://www.futbin.com/17/squad/2347239

• UrbanWoodz
Zlatan omwisselen met Son zodat hij 10 chemistry heeft? Ik heb zelf ook Hummels in mijn team, en ik vind hem prima spelen. (Ik heb er wel een shadow chem-style opzitten :+ ) Prima teampje hoor! :)

quote:
UrbanWoodz schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 18:50:
Zlatan omwisselen met Son zodat hij 10 chemistry heeft? Ik heb zelf ook Hummels in mijn team, en ik vind hem prima spelen. (Ik heb er wel een shadow chem-style opzitten :+ ) Prima teampje hoor! :)
Dat is een goede idd, een andere variant is Luiz op CAM en Jesus als rechter spits.
Maar dat is vaak meer iets voor de tweede helft als ik vol in de aanval moet :+

quote:
Bossie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:07:
[...]

Dat is een goede idd, een andere variant is Luiz op CAM en Jesus als rechter spits.
Maar dat is vaak meer iets voor de tweede helft als ik vol in de aanval moet :+
Of een Spaanse PL spits als Costa om het allemaal wat te verbeteren qua chem. Maar goed Ibra is Ibra. En wat chem minder maakt niet zo veel uit.

Heb de DKT net gewonnen van een Turks/Eredivisie team. Dat blijft wel een leuke combi. Had nog best grappige rewards. 3k muntjes, een Hunter en een gold pack. In de gold pack zat... Niks. Maar goed. Prima rewards voor 4 potjes (waarvan eentje 13 nul was omdat mijn tegenstander graag met zijn keeper wilde scoren).

Zo scoorde Lukaku zijn 100e goal (had eerder vandaag verkeerde stats gedeeld kennelijk). Echt maanden geleden dat ik een rijke trap gescoord heb.

@exactor it Had eerst altijd Fabrepass als CAM, maar vind het simpelweg zonde om daarvoor SBC Alli buiten het team te moeten laten.

quote:
Bossie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:22:
@exactor it Had eerst altijd Fabrepass als CAM, maar vind het simpelweg zonde om daarvoor SBC Alli buiten het team te moeten laten.
Sorry, keek verkeerd. Dacht dat je een tradeable Ibra had. Wel een krachtig team dat je hebt!

Volledige uitverkoop. Had nog 900 contracten liggen waarvan de meesten toch 250 coins opleveren. Alle manager leagues verkocht, position changes etc. Straks beginnen met wat zilveren spelers. Ik sta nu al op 130k winst :+

• Mars18
Tijdens de release van FIFA 18 heb ik geen beschikking over een PS4, is het mogelijk om vooraf al FIFA punten op mijn FUT account te zetten en deze via de FUT webapp te openen?

En dan tijdens de release via mijn mobiel pakjes kopen en openen ? Aangezien in het begin de pakjes het beste zijn?

quote:
Vissert schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:47:
Volledige uitverkoop. Had nog 900 contracten liggen waarvan de meesten toch 250 coins opleveren. Alle manager leagues verkocht, position changes etc. Straks beginnen met wat zilveren spelers. Ik sta nu al op 130k winst :+
Daarom doe je dat normaal ook tijdens TOTS en een tweede maal by TOTY :o

quote:
Bossie schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:04:
[...]

Daarom doe je dat normaal ook tijdens TOTS en een tweede maal by TOTY :o
Ja TOTY overgeslagen en TOTS haalde ik vrij snel TOTS Eriksen uit een pack waarmee ik toen een prima team kon samenstellen vanwege de belachelijk lage prijzen.
quote:
Mars18 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:33:
Tijdens de release van FIFA 18 heb ik geen beschikking over een PS4, is het mogelijk om vooraf al FIFA punten op mijn FUT account te zetten en deze via de FUT webapp te openen?

En dan tijdens de release via mijn mobiel pakjes kopen en openen ? Aangezien in het begin de pakjes het beste zijn?
Nope. Je moet op console inloggen om de punten zichtbaar te krijgen. Hoeft maar 1 seconde overigens. Als de punten zichtbaar zijn kun je kan de app pakjes kopen. Je fifa 17 punten overhevelen naar fifa 18 moet ook via de console.

Althans zo was het bij de overgang van 16 naar 17 en zo werkt het bij 17 met punten kopen.

exactor it wijzigde deze reactie 22-08-2017 14:09 (12%)

• kevinn
quote:
Mars18 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:33:

FIFA points worden als het goed is niet automatisch overgezet 17 naar 18 (check het voor de zekerheid even). Met de points kan je tijdens release vanaf mobiel oid packs openen
Ronaldo en OTW Kante zijn binnen! Dit is het team waarmee ik de komende 2 WLs (weinig) ga spelen :+ Uiteraard alles op full chem!

Inmiddels ook maar even wat fitness kaartjes gekocht :+
quote:
Vissert schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:17:
Ronaldo en OTW Kante zijn binnen! Dit is het team waarmee ik de komende 2 WLs (weinig) ga spelen :+ Uiteraard alles op full chem!

Inmiddels ook maar even wat fitness kaartjes gekocht :+
Son aldoor is niet bepaald op full chem. Wel een lekker overpowered teampje. Ben benieuwd wat je van CR7 gaat vinden. Heb hem als super sub gehad maar presteerde niks. Las later dat hij veel slechtere loopacties maakt als hij minder dan 10 chem heeft.

• JJoosterman
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-11 18:50
quote:
Hmm, ik heb mijn team nu wel compleet. 200k aan coins over. Misschien straks maar eens kijken of ik nog wat pack-luck heb. :)
Voor de liefhebbers post ik deze link nog een keer:

https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/

Mocht je moeite hebben met kwalificeren voor de WL dan kan deze link je mogelijk helpen. Ik weet niet precies waarop ze het baseren. Mogelijk op disconnects tijdens je potjes maar ik kreeg gisteren een gratis kwalificatie. Ik verloor de finale onterecht en was er klaar mee en dit werkte prima.
quote:
exactor it schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:01:
[...]

Son aldoor is niet bepaald op full chem. Wel een lekker overpowered teampje. Ben benieuwd wat je van CR7 gaat vinden. Heb hem als super sub gehad maar presteerde niks. Las later dat hij veel slechtere loopacties maakt als hij minder dan 10 chem heeft.
Klopt. Ik start met een Uruguayaan uit de PL waardoor luiz, Kante en Suarez op full chem staan en Son valt in, in minuut 1 dus op 6.25 chem.
quote:
exactor it schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:38:
[...]

Of een Spaanse PL spits als Costa om het allemaal wat te verbeteren qua chem. Maar goed Ibra is Ibra. En wat chem minder maakt niet zo veel uit.

Heb de DKT net gewonnen van een Turks/Eredivisie team. Dat blijft wel een leuke combi. Had nog best grappige rewards. 3k muntjes, een Hunter en een gold pack. In de gold pack zat... Niks. Maar goed. Prima rewards voor 4 potjes (waarvan eentje 13 nul was omdat mijn tegenstander graag met zijn keeper wilde scoren).

Zo scoorde Lukaku zijn 100e goal (had eerder vandaag verkeerde stats gedeeld kennelijk). Echt maanden geleden dat ik een rijke trap gescoord heb.

[video]
Lekkere vrijetrap! Netjes :)

Geniet nog maar even van de nec shirtjes :+
Pagina: 1 ... 188 189 190 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*