Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +5Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 01:15

Algemene informatie

Ultimate Team is al jarenlang de populairste gamemode uit de FIFA-serie en blijkt het FIFA 16 Ultimate Team topic is zelfs populairder dan het algemene topic van de game. Ook in FIFA 17 mag FUT uiteraard niet ontbreken, zoals ook dit topic. Check ook het [Multi] FIFA 17 topic.

Nieuws / Features

Twee nieuwe gamemodi voor FIFA 17 Ultimate Team
FIFA 17 Ultimate Team bevat twee nieuwe gamemodi, namelijk FUT Champions en de FUT Squad Building Challenges. Bekijk de video's over deze gamemodi hieronder.
FUT Champions

FUT Squad Building Challenges

Legends
Ook dit jaar zijn de Legends exclusief voor Xbox One en Xbox 360 en zijn er 10 nieuwe namen: Marc Overmars, Paul Scholes, Jamie Carragher, Alessandro Del Piero, Ole Gunnar Solskjśr, Carles Puyol, Juan SebastiŠn Verůn, Emmanuel Petit, Rio Ferdinand & Luis HernŠndez.

...

Tips & Tricks

...

Nieuwsbronnen

OfficiŽle pagina's:
EA (Twitter - Facebook)
Nederlandstalige EA website (Twitter - Facebook)

OfficiŽle community's:
FIFA Benelux (Twitter - Facebook)
Futhead News (Twitter)
FIFA Infinity (Twitter)

Gezien het grote aantal FIFA fans op Tweakers het topic maar alvast gestart, maar topicstart is natuurlijk nog verre van af.

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 11-09-2016 20:17 (23%)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyUtd4Life
[Gereserveerd voor inhoud die niet meer in topicstart past op moment dat meer over FUT bekend is of game uit is.]

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 07-06-2016 20:16 (34%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Voor tips en tricks is het misschien al wel handig om te linken naar Huge Gorilla. …ťn van de beste Fifa spelers ter wereld.

Ik heb zo'n vermoeden dat de 4321 formatie ook volgend jaar weer 1 van de beste formaties zal zijn naast de 4-1-2-1-2(2) dus hierbij ook wat tips (dan wel voor de huidige Fifa) wat betreft de formatie/ speler instructies en tactieken: YouTube: 4-3-2-1 Formation Guide & Instructions | FIFA 16 ULTIMATE TEAM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡į ͜ʖ ͡į)

FUT 17 legends zou weer een Xbox exclusive gaan worden. Wel jammer dit imho..

iPodKiller wijzigde deze reactie 07-06-2016 20:28 (18%)

PSN=Kalax3 / FC=4871-7816-1148 / Youtube

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
iPodKiller schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:21:

[afbeelding]
ik hoef die troep niet op de ps4. blij toe eigenlijk :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 18mm | Zeiss Batis 25mm | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Sony 70-200 f4 OSS

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 10:34
Ik zou wel legends willen dat maakt het maken van hybred makkelijker. Aan de andere kant vind ik dat puzzelen ook wel leuk. Ik heb in iedere geval de pre-order al gedaan met de 10 procent korting.

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:03

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
iPodKiller schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:21:

[afbeelding]
Volgens mij hadden ze een contract t/m Fifa 18.
quote:
homernt schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:53:
Ik zou wel legends willen dat maakt het maken van hybred makkelijker. Aan de andere kant vind ik dat puzzelen ook wel leuk. Ik heb in iedere geval de pre-order al gedaan met de 10 procent korting.
ik hou wel van een beetje realisme en heb geen zin om tegen een Rijkaard of wie dan ook te voetballen. Dan moeten ze een appart gedeelte uitbrengen met alleen maar legends. Dan wordt het wel leuk. Maar alles door elkaar vind ik het 10x niks. En dan nog los van alle voordelen van een legend mbt chemistry in hybrids zoals je zegt.
Maar goed, ieder zijn smaak ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 18mm | Zeiss Batis 25mm | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Sony 70-200 f4 OSS

Er staan verschillende bundels in de PS store.

99,99 voor de super deluxe:
  • Tot 40 FIFA Ultimate Team Premium Jumbo Goud-pakketten (2 per week gedurende 20 weken ter waarde van maximaal § 120)
  • FUT Team van de week-leenspeler voor 3 wedstrijden (maximaal 1 speler per week gedurende 20 weken) -- Bij de Xbox versie wordt er aangegeven dat je twee TOTW leenspelers krijgt per week. Zal bij de PS4 ook wel zo zijn?
  • FUT-leenitem voor 8 wedstrijden van Hazard, Martial, Reus of Rodriguez
  • Aangepaste FUT-tenues van de hand van designers of artiesten van de FIFA-soundtrack
89,99 voor de deluxe met:
  • Tot 20 FIFA Ultimate Team Premium Jumbo Goud-pakketten (1 per week gedurende 20 weken ter waarde van maximaal § 60)
  • FUT Team van de week-leenspeler voor 3 wedstrijden (maximaal 1 speler per week gedurende 20 weken)
  • Aangepaste FUT-tenues van de hand van designers of artiesten van de FIFA-soundtrack
69.99 voor de standaard versie met:
  • 5 draft tokens cadeau

• MyUtd4Life
quote:
Vissert schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:32:
  • FUT Team van de week-leenspeler voor 3 wedstrijden (maximaal 1 speler per week gedurende 20 weken) -- Bij de Xbox versie wordt er aangegeven dat je twee TOTW leenspelers krijgt per week. Zal bij de PS4 ook wel zo zijn?
Ook op de Playstation 4 versie krijg je twee spelers ;)

quote:
MyUtd4Life schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Ook op de Playstation 4 versie krijg je twee spelers ;)
Leek mij ook. Alleen in de PS store staat wat anders.

Worden deze deluxe bundels ergens nog goedkoper?
quote:
Vissert schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:32:
Er staan verschillende bundels in de PS store.

99,99 voor de super deluxe:
  • Tot 40 FIFA Ultimate Team Premium Jumbo Goud-pakketten (2 per week gedurende 20 weken ter waarde van maximaal § 120)
89,99 voor de deluxe met:
  • Tot 20 FIFA Ultimate Team Premium Jumbo Goud-pakketten (1 per week gedurende 20 weken ter waarde van maximaal § 60)
  • FUT Team van de week-leenspeler voor 3 wedstrijden (maximaal 1 speler per week gedurende 20 weken)
69.99 voor de standaard versie met:
  • 5 draft tokens cadeau
Nog magertjes tegen stevige prijzen, naar mijn gevoel ook duurder dan de fifa 16 bundels

Bean77 wijzigde deze reactie 08-06-2016 17:16 (6%)

• EnzymeNL
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-11 08:29

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Die prijzen in de store blijven belachelijk hoog zeg.

PSN ID: Enzyme-NL

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:02
Als je in het bezit bent van FIFA16 kan je de Super Deluxe Edution kopen voor 89,99.

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09-11 12:03
Ik ben vooral benieuwd naar de handel ;)

PSN: Ricloo86

quote:
Ricloo86 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:03:
Ik ben vooral benieuwd naar de handel ;)
jups flink coins verdienen :)

• MyUtd4Life
We hebben nog niks gezien over de veranderingen in FUT, of de gasten hebben het alweer over geld verdienen hoor. Maar stiekem hoop ik hetzelfde, eindelijk is een flink vermogen verdienen in FUT.

quote:
MyUtd4Life schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:31:
We hebben nog niks gezien over de veranderingen in FUT, of de gasten hebben het alweer over geld verdienen hoor. Maar stiekem hoop ik hetzelfde, eindelijk is een flink vermogen verdienen in FUT.
it's all about the money ;)

Kan niet wachten om in het begin weer een locadia te kopen voor iets van 1600-2000 coins omdat de rest mega duur zijn :+

quote:
MyUtd4Life schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:31:
De eerste twee weken zal voornamelijk grinden zijn om je coinboosts te unlocken.
Daarnaast zul je je free pack players ook nog kunnen verkopen ivm discard.

Laat de nieuwe FUT maar komen!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15-11 13:35
quote:
Bossie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:04:
[...]

De eerste twee weken zal voornamelijk grinden zijn om je coinboosts te unlocken.

Die coin boosts heb je toch nu al unlocked, want die krijg je bij specifieke levels die we bijna allemaal al hebben. Of bedoel je wat anders?

PSN: Maichel

• Maichel
Trouwens wel raar dat er niks over FUT gemeld is toch? Vorig jaar op de E3 werden er bij de FIFA presentatie wel nieuwe dingen over FUT bekend gemaakt (zoals draft toen).

We wachten af :) Zou ook kunnen dat er qua FUT gewoon niet veel anders is, al is dat bijna onmogelijk (want EA :P )

quote:
Bossie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:04:
[...]

Yeah, can't wait :)
quote:
Maichel schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:23:
Trouwens wel raar dat er niks over FUT gemeld is toch? Vorig jaar op de E3 werden er bij de FIFA presentatie wel nieuwe dingen over FUT bekend gemaakt (zoals draft toen).

We wachten af :) Zou ook kunnen dat er qua FUT gewoon niet veel anders is, al is dat bijna onmogelijk (want EA :P )
Tsja, er zijn veel fimpjes vrijgegeven maar eigenlijk heb ik nog niks echt gezien. Een beetje een inhoudsloze hype op dit moment. Tegenwoordig worden we al helemaal wild kennelijk als er een nietszeggend fimpje wordt vrijgegeven. Nee.... laat ons maar de echte trailers zien hoe het echt werkt. Wat gaat er veranderen in algemene zin, wat gaat er veranderen in fut, in pro clubs etc.etc. Maar nee, we moeten nog even geheimzinnig blijven doen. |:(

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 08:59
quote:
Maichel schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:23:

Nee ze volgen hetzelfde schema als altijd. FUT wordt altijd pas op gamescom uit de doeken gedaan, Op de E3 laten ze altijd de nieuwe gameplay features "zien"

Psn: stone-face-lock

• Maichel
quote:
tommiboy96 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:16:
[...]

Nee ze volgen hetzelfde schema als altijd. FUT wordt altijd pas op gamescom uit de doeken gedaan, Op de E3 laten ze altijd de nieuwe gameplay features "zien"
Ahh was dat toen....nou ja dan wachten we nog effe :)

Het eerste nummer wat te horen zal zijn in is Zedd - True Colors.

Dit shirt is ook bekend en is gebaseerd op het nummer (stond ook in de pre order lijst dacht ik). Andere shirts zullen dus ook gebaseerd zijn op de andere nummers die in de game zullen zitten.

• Maichel
Sowieso koop ik op dag 1 alle Will Grigg kaarten 8)

• MyUtd4Life
Wens ik je heel veel succes mee, want je zal niet de enige zijn. Hype rond hem vind ik schitterend, maar ga er geen coins aan verspelen :9

• Maichel
quote:
MyUtd4Life schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 10:36:
Wens ik je heel veel succes mee, want je zal niet de enige zijn. Hype rond hem vind ik schitterend, maar ga er geen coins aan verspelen :9
Haha nee inderdaad :) Stiekem was het ook gewoon een post om het topic levend te houden bij gebrek aan FUT nieuws. Speaking of that....Wanneer was dat vorig jaar eigenlijk, dat de details van FUT bekend gemaakt werden?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Weet je wat ik echt ideaal zou vinden? Als je je FUT team kunt gebruiken voor de arena en skill games. Dat zou echt perfect zijn om vrije trappen te oefenen met een Tevez TOTS etc.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Vissert schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:27:
Weet je wat ik echt ideaal zou vinden? Als je je FUT team kunt gebruiken voor de arena en skill games. Dat zou echt perfect zijn om vrije trappen te oefenen met een Tevez TOTS etc.
De IF/TOTS/MOTM/IMOTM/HERO/TOTY/GREENS/SPECIAL cards zouden wel fijn zijn idd als die beschikbaar komen (hoopt maar dat ik er geen vergeten ben :p)

quote:
Bean77 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:42:
[...]

De IF/TOTS/MOTM/IMOTM/HERO/TOTY/GREENS/SPECIAL cards zouden wel fijn zijn idd als die beschikbaar komen (hoopt maar dat ik er geen vergeten ben :p)
Idd! Maar ook de combinatie van spelers. Als ik nu met Aguero wil oefenen in de skillgame dan krijg ik altijd toure of sterling er bij terwijl ik in FUT Hazard of Shaqiri op de flanken heb.
quote:
Vissert schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Idd! Maar ook de combinatie van spelers. Als ik nu met Aguero wil oefenen in de skillgame dan krijg ik altijd toure of sterling er bij terwijl ik in FUT Hazard of Shaqiri op de flanken heb.
zou mooi zijn al denk ik ergens dat EA hier geen prio aan geeft.

• MyUtd4Life
quote:
Maichel schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Haha nee inderdaad :) Stiekem was het ook gewoon een post om het topic levend te houden bij gebrek aan FUT nieuws. Speaking of that....Wanneer was dat vorig jaar eigenlijk, dat de details van FUT bekend gemaakt werden?
Pas op de Gamescom, dus vrees dat het dit jaar ook nog wel ff duurt.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Krasi geeft alvast wat prijs over de penalties en vrije trappen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MyUtd4Life
Ik vind Krasi normaal een goede YouTuber en respect voor zijn FIFA-skills. Wat hij nu zegt is allemaal op basis van de eerder uitgelekte beelden, terwijl hij doet alsof het uniek is wat hij gezien heeft. Logisch dat hij ze niet "mag uploaden", want al die video's worden door EA zover als mogelijk van YouTube gehaald. Maar als je even zoekt kan je het vast nog wel vinden. Beetje goedkoop scoren in mijn ogen.

Ben wel erg benieuwd naar de verschillende mogelijkheden die hier allemaal voor gaan komen en weet zeker dat Krasi daar goede tutorials van gaat maken.

Edit: Volgende keer misschien [Multi] FIFA 17 gebruiken, dit is natuurlijk niet echt FUT specifiek ;)

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 26-06-2016 20:24 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
MyUtd4Life schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:23:
Ik vind Krasi normaal een goede YouTuber en respect voor zijn FIFA-skills. Wat hij nu zegt is allemaal op basis van de eerder uitgelekte beelden, terwijl hij doet alsof het uniek is wat hij gezien heeft. Logisch dat hij ze niet "mag uploaden", want al die video's worden door EA zover als mogelijk van YouTube gehaald. Maar als je even zoekt kan je het vast nog wel vinden. Beetje goedkoop scoren in mijn ogen.

Ben wel erg benieuwd naar de verschillende mogelijkheden die hier allemaal voor gaan komen en weet zeker dat Krasi daar goede tutorials van gaat maken.

Edit: Volgende keer misschien [Multi] FIFA 17 gebruiken, dit is natuurlijk niet echt FUT specifiek ;)
Ach hij doet niks anders wat iedereen doet die over fifa17 schrijft of roept. Hij trapt wat open deuren in, speculeert wat en doet wat aannames en presenteert het als iets nieuws. 99% van de media doet dat momenteel. Ik ben wel benieuwd als het embargo eraf is waar hij dan mee gaat komen.

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 05:30
Het zou leuk zijn als het skilled base wordt, ipv de fut 16 bullshit belchinees mode.

• MyUtd4Life
quote:
Turfschipper schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:08:
Het zou leuk zijn als het skilled base wordt, ipv de fut 16 bullshit belchinees mode.
Hier zou inderdaad nog meer aan gedaan kunnen worden, maar het is nu niet zo dat als je skills hebt dat je dan ook helemaal niks kan bereiken. Ook omgaan met de gameplay mechanieken hoort bij die skills in mijn ogen.

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 05:30
Klopt, zat wel wat zuurgraad in de postings van gisteren haha.

Maar ik vind het wel echt zo hoor, hoe meer skilled based, hoe beter.

En uiteindelijk, hoe goed ze een voetbal game ook maken. De ai zal uiteindelijk toch bepalen of bv een keeper net wel of net niet een bal uit de kruising tikt. Uitsluiten van ietwat beinvloeding gaat denk ik niet.

Maar goed.... Ik hoop op zo een fair mogelijke game. Is volgens mij ook voor iedereen leuker. Nu zit ik div 3 en 4, in de heen en weer. Maar mocht het helemaal fair zijn, dan haal ik wellicht net divisie 5.

Maar dan speel je wel tegen je eigen nivo.

Nu speel ik in div 3 tegen hele goede spelers, maar ook tegen spelers waar ik veel beter ben. En dat wordt in stand gehouden door de onzin. Ik heb nu ook echt geen idee hoe goed ik inmiddels ben.

Ben denk nog steeds 7 van de 10 wedstrijden beter. In div 4 promoveer ik, en in div 3 degradeer ik. Maar het wedstrijdbeeld is nog steeds hetzelfde.

Het is voor divisie 1 spelers toch ook veel toffer om echt tegen de top te spelen? Ipv een gast zoals ik.

Lijkt mij dan.

Nouja, we zien wel.... Ik vrees echter dat het een beetje hetzelfde wordt.

• MyUtd4Life
Aanstaande dinsdag zal EA Sports in een livestream niet ťťn, maar twee nieuwe gamemodi voor FUT aankondigen. Erg benieuwd wat er verzonnen, maar een systeem waarbij je dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse toernooien (of rewards) hebt lijkt me waarschijnlijk. Hopelijk is hier een goede balans voor, zodat je beloont wordt om de game te spelen en niet per se heel goed moet zijn. Een dagelijkse inlogbonus zou daarbij al leuk zijn.
Waar hopen jullie op?

Daarnaast, voor de mensen die niet het [Multi] FIFA 17 volgen: Woensdag zal ik een speelsessie hebben met FIFA 17, waarbij ik hoop ook FUT te kunnen spelen. Als je vragen hebt, laat me deze weten en ik zal ze proberen te beantwoorden.

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12:14
FUT 17 wordt de eerst FUT die ik meteen vanaf release ga spelen (met fut16 pas in februari begonnen) waardoor ik hoop halverwege het seizoen ook spelers als neymar kan kopen.

Traden heb ik totaal geen kaas van gegeten dus het zal nog aardig pittig worden om de benodigde coins bij elkaar te spelen.

PSN: vosje1991 | XBL: Japstervos

quote:
servival7 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:49:
FUT 17 wordt de eerst FUT die ik meteen vanaf release ga spelen (met fut16 pas in februari begonnen) waardoor ik hoop halverwege het seizoen ook spelers als neymar kan kopen.

Traden heb ik totaal geen kaas van gegeten dus het zal nog aardig pittig worden om de benodigde coins bij elkaar te spelen.
handelen kost veel tijd. Gelukkig is de web app er. Hou er rekening mee ook flink onderuit te gaan soms.
In het begin heb ik gigawinsten behaald met bepaalde shirtjes/logo's.
Sterker nog, ik ben nu al met de voorbereidingen bezig qua interessante items in fifa17 ;)

• peeweeherman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-11 18:26

peeweeherman

energieleverend.nl

Nieuwe mode voor FUT zijn aangekondigd.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• MyUtd4Life
Sorry, nog niet de tijd om TS aan te passen:

FUT Champions en Squad Build Challenges, de twee nieuwe gamemodi voor FIFA 17 Ultimate Team

10 nieuwe Legends in FIFA 17 Ultimate Team
Marc Overmars, Paul Scholes, Jamie Carragher, Alessandro Del Piero, Ole Gunnar Solskjśr, Carles Puyol, Juan SebastiŠn Verůn, Emmanuel Petit, Rio Ferdinand en Luis HernŠndez.

Edit: Video's van nieuwe gamemodes:

Morgen hopelijk zelf de nieuwe modes testen :)

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 16-08-2016 21:10 (10%)

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Zag op de site van EA dat champions alleen voor Xbox en ps4 is, pc gamers hebben pech?

Edit: foutje, ging over FUT championship

peeweeherman wijzigde deze reactie 16-08-2016 21:25 (20%)

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡į ͜ʖ ͡į)

quote:
MyUtd4Life schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:44:
Sorry, nog niet de tijd om TS aan te passen:

FUT Champions en Squad Build Challenges, de twee nieuwe gamemodi voor FIFA 17 Ultimate Team

10 nieuwe Legends in FIFA 17 Ultimate Team
Marc Overmars, Paul Scholes, Jamie Carragher, Alessandro Del Piero, Ole Gunnar Solskjśr, Carles Puyol, Juan SebastiŠn Verůn, Emmanuel Petit, Rio Ferdinand en Luis HernŠndez.
[afbeelding]

Edit: Video's van nieuwe gamemodes:
[video]

[video]

Morgen hopelijk zelf de nieuwe modes testen :)
De pack opening animaties zijn er erg netjes uit iig!

PSN=Kalax3 / FC=4871-7816-1148 / Youtube

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Al bekend wanneer de nieuwe webapp live gaat?

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

quote:
shoombak schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:02:
Al bekend wanneer de nieuwe webapp live gaat?
Ik las ergens een voorspelling voor 14 september

quote:
peeweeherman schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:12:
[...]

Ik las ergens een voorspelling voor 14 september
Dit is de eerste keer dat ik FIFA speel vanaf het begin. Maar als ik het dus goed begrijp komt de webapp dus voor de release uit? Dan kan je dus al handelen etc?
quote:
Vissert schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:27:
[...]

Dit is de eerste keer dat ik FIFA speel vanaf het begin. Maar als ik het dus goed begrijp komt de webapp dus voor de release uit? Dan kan je dus al handelen etc?
als ik het zo lees kan je voor de release coins verdienen, dus ik neem aan dat het gewoon mogelijk is.

http://www.ultimateteam.c...lease-date-fifa-17-coins/

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Je kunt de eerste pakjes al openen en krijgt dagelijks extraatjes. Brons en zilver verkoop ik meteen, eventueel nog wat bijkopen en natuurlijk handelen, om goed van start te gaan. Heb er weer zin in!

En dan natuurlijk met VPN-verbinding vanuit Japan om net een avond eerder te kunnen spelen :P

Ik had trouwens voor het spel begon al een Luuk de Jong IF, daarna helaas geen IF meer in een pakje gehad...

peeweeherman wijzigde deze reactie 17-08-2016 22:23 (15%)

quote:
peeweeherman schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:19:
Zag op de site van EA dat champions alleen voor Xbox en ps4 is, pc gamers hebben pech?

Edit: foutje, ging over FUT championship
Ook niet zo gek wanneer je kijkt dat er op de PC superveel gecheat wordt. Het zou een beetje lullig zijn dat zo'n persoon dan kans maakt op 1.3 miljoen euro.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

quote:
nielsk89 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Ook niet zo gek wanneer je kijkt dat er op de PC superveel gecheat wordt.
Wat voor cheats zijn er dan zoal op PC, heb me er nooit in verdiept. En die werken niet op PS4?

quote:
peeweeherman schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:14:
[...]

Wat voor cheats zijn er dan zoal op PC, heb me er nooit in verdiept. En die werken niet op PS4?
Je hebt trainers/bots/programma's die je eigen team doelpunten kunnen geven waarna de wedstrijd een disconnect krijgt en jij een win. Zo kun je dus heel gemakkelijk aan coins komen.

nielsk89 wijzigde deze reactie 18-08-2016 17:25 (3%)

• Jortsteen2000
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 15-11 21:32
Net als in dat andere topic is het ook hier niet de bedoeling om te bedelen voor keys

Grotman wijzigde deze reactie 22-08-2016 10:08 (77%)

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:02
Het heeft geen zin om daar naar te vragen.

Alleen mensen uit de UK & N-Amerika maakten kans op een uitnodiging voor de Beta en daarbij schijnen de beta codes ook aan het desbetreffende EA account gekoppeld te zijn.

• Jortsteen2000
quote:
SR8 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:21:
Het heeft geen zin om daar naar te vragen.

Alleen mensen uit de UK & N-Amerika maakten kans op een uitnodiging voor de Beta en daarbij schijnen de beta codes ook aan het desbetreffende EA account gekoppeld te zijn.
Ahh okeej bedankt!

• Spacejockey
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 11:30
quote:
MyUtd4Life schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:44:
[afbeelding]
Nog een paar legends erbij en je kunt straks een leuk Oranje team maken.

-----------------------Van Basten
Overmars----------Bergkamp-----Robbben
-------------Davids--------------Gullit
V.Bronckhorst--De Boer--Rijkaard--Stam
------------------------Van der Sar.

• Jortsteen2000
Aangezien er nu gebruik wordt gemaakt van de Frostbite engine vraag ik me af of de gezichten van spelers zonder gameface er nu ook een stuk beter zijn. Opvallend is ook dat Claudio Bravo de keeper van Barca een gezicht heeft dat echt niet op zijn echte lijkt terwijl dat van de rest van Barca er prachtig uitziet.

• MyUtd4Life
Alle gezichten in de game zien er realistischer uit, vanwege betere textures, betere belichting en realistische kenmerken als gezichtsuitdrukkingen en zweet op de gezichten. Voor de spelers zonder echte face blijf je afhankelijk van de standaardgezichten, waarbij de ene speler meer lijkt dan de andere.

quote:
MyUtd4Life schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:57:
Alle gezichten in de game zien er realistischer uit, vanwege betere textures, betere belichting en realistische kenmerken als gezichtsuitdrukkingen en zweet op de gezichten. Voor de spelers zonder echte face blijf je afhankelijk van de standaardgezichten, waarbij de ene speler meer lijkt dan de andere.
ik vraag mij dat af. Game engine is beter, maar EA zal echt niet bij alle spelers zo gedetailleerd de gezichten ontwerpen. Met de nieuwe engine zal je - denk ik- nog veel meer zien als een speler niet helemaal lijkt.

• MyUtd4Life
Dat is toch eigenlijk wat ik al zeg? EA maakt de spelers zonde echte gezichten op aan de hand van een flink aantal standaardmodellen en textures. Bij de ene speler pakt dit beter uit dan bij de andere. Overigens heb ik een aantal wedstrijden gespeeld met teams zonder echte faces en deze vond ik zelf wat beter dan in FIFA 16, hoewel je nog steeds kan zien dat het standaardfaces zijn. Het is niet zo dat EA de standaardgezichten van FIFA 16 volledig opnieuw heeft moeten instellen naar FIFA 17, waardoor spelers die aardig leken nu totaal niet meer lijken.

over ruim een maandje maar eens zelf ervaren. Denk dat de spelbeleving wel beter zal zijn. Ik hoop ook op de gameplay. Wat ik gezien heb van de Gamescom lijkt mij wel positief, maar de echte flaws zullen wel naar voren komen als er massa gespeeld gaat worden.

• Ricloo86
quote:
nielsk89 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:18:
[...]

Je hebt trainers/bots/programma's die je eigen team doelpunten kunnen geven waarna de wedstrijd een disconnect krijgt en jij een win. Zo kun je dus heel gemakkelijk aan coins komen.
Op de PS4?

• MyUtd4Life
quote:
Gelukkig niet. Op PC zijn er helaas wel aanwezig, zoals in elke PC-game wel cheaters zijn :X

• homernt
Van het weekend wat informatie gewonnen via youtube filmpjes. De squad builder challanges klinkt leuk voor non tradables. Black cards zijn zeer interessant maar ik was niet van plan om meteen fifa points te kopen.
quote:
homernt schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:15:
Van het weekend wat informatie gewonnen via youtube filmpjes. De squad builder challanges klinkt leuk voor non tradables. Black cards zijn zeer interessant maar ik was niet van plan om meteen fifa points te kopen.
Ik denk dat ik mij uberhaupt niet echt ga focussen op andere kaarten dan TOTY/TOTS kaarten dit seizoen. Die zijn het echt waard. IF varianten zijn wel beter, maar ik merk daar niet zozeer de meerwaarde van. De invloed/keuzes die je zelf maakt als speler zijn van veel groter effect op het spel. Net als de "kunstjes" goed beheersen zoals afwerken.

• homernt
quote:
Bean77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat ik mij uberhaupt niet echt ga focussen op andere kaarten dan TOTY/TOTS kaarten dit seizoen. Die zijn het echt waard. IF varianten zijn wel beter, maar ik merk daar niet zozeer de meerwaarde van. De invloed/keuzes die je zelf maakt als speler zijn van veel groter effect op het spel. Net als de "kunstjes" goed beheersen zoals afwerken.
Dat was ook mijn plan om alleen TOTS te doen met 55k packs geloof ik waar de kans groot is op een TOTS kaart.
De prijzen voor de prestaties in de weektoernooien van FUT. Uit een filmpje van Ovvy.

• tommiboy96
Jezus das niet mis. Niet dat ik ooit de top 100 ga bereiken maar dit zijn toch al mooie prijzen

quote:
homernt schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:34:
[...]

Dat was ook mijn plan om alleen TOTS te doen met 55k packs geloof ik waar de kans groot is op een TOTS kaart.
Precies, ik denk dat ik daardoor giga veel coins ga besparen (geen 5% EA boete). Wel zal ik misschien wel alle rare gold spelers gaan bewaren. Dan kan ik op elk moment elk rare gold team zowat maken. Misschien ook de nodige zilveren spelers als ze interessant genoeg zijn.
quote:
Vissert schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:36:
De prijzen voor de prestaties in de weektoernooien van FUT. Uit een filmpje van Ovvy.
[afbeelding]

[video]
Ik snap EA hierin niet zo. De goede spelers worden nu alleen veel beter (meer coins=betere spelers) en het gat met de minder goede spelers wordt alleen maar veel en veel groter. Dat staat haaks op bijv fifa16 waarbij de coins voor een titel in fut seasons niet zo veel hoger is in de hoogste divisies. Hierdoor blijft alles nog in balans. Bovendien lijkt mij dat hoe meer coins er verdient worden door spelers, hoe minder fifa punten er verkocht zullen worden. Het zou mij niet verbazen als EA er na een paar maanden al op terug gaat komen.

• MyUtd4Life
Omdat het nu totaal niet rewarding is voor een hoog geklasseerde speler om z'n best te doen. Rewards voor divisie 4 titel zijn volgens mij al redelijk hoger dan in divisie 1 blijven spelen. Wat heeft het dan voor zin om je best te doen als je eenmaal de eer behaald hebt? Juist om je best te doen, of dat nou met wedstrijden of traden is, zou je hogere rewards moeten kunnen krijgen.

EA kan ook het huidige systeem evalueren en waar nodig iets aanpassen. Over reward vind ik het een beetje dubbel. Is van een div1 speler een betere prestatie dat hij zich handhaafd in div1 dan een gemiddelde div5 speler die een topprestatie levert door een titel in div4 te pakken? Ik denk persoonlijk dat een reward voor div1 speler wel iets omhoog kan, maar zoals nu in het filmpje van vissert is het wel super uit balans.
Maar we gaan het ervaren :)

• Ricloo86
quote:
Bean77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:34:
EA kan ook het huidige systeem evalueren en waar nodig iets aanpassen. Over reward vind ik het een beetje dubbel. Is van een div1 speler een betere prestatie dat hij zich handhaafd in div1 dan een gemiddelde div5 speler die een topprestatie levert door een titel in div4 te pakken? Ik denk persoonlijk dat een reward voor div1 speler wel iets omhoog kan, maar zoals nu in het filmpje van vissert is het wel super uit balans.
Maar we gaan het ervaren :)
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.

-Iemand die in zijn ogen een topprestatie (naar zijn kunnen) levert door een MBO studie te voltooien zal ook minder verdienen (uitzonderingen daargelaten) dan iemand die universitair geschoold is.
-een goede voetbalclub zal ook in hogere divisies spelen en dus meer inkomsten genereren tov de kleinere.

Ik vind het een goede zaak, als je hoog speelt mag je ook flink beloond worden en wordt het echt een uitdaging om dit ook te halen (niet dat ik die intentie heb, maar ga er nu misschien meer mijn best voor doen)

Ricloo86 wijzigde deze reactie 22-08-2016 12:43 (10%)

quote:
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

-Iemand die in zijn ogen een topprestatie (naar zijn kunnen) levert door een MBO studie te voltooien zal ook minder verdienen (uitzonderingen daargelaten) dan iemand die universitair geschoold is.
-een goede voetbalclub zal ook in hogere divisies spelen en dus meer inkomsten genereren tov de kleinere.

Ik vind het een goede zaak, als je hoog speelt mag je ook flink beloond worden en wordt het echt een uitdaging om dit ook te halen (niet dat ik die intentie heb, maar ga er nu misschien meer mijn best voor doen)
Idd, daarnaast is er momenteel bijzonder weinig variatie in FUT16, het lijkt erop dat er in 17 simpelweg weer te doen is dan het eindeloos herhalen van seasons.

tenzij hier iedereen elke week draft doet :o

quote:
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

extra motivatie voor mij om in fifa17 ook flink te presteren dus ;) :P

Ik ga binnenkort eens nadenken over een aantal handel targets trouwens.

• Ricloo86
quote:
Bean77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

extra motivatie voor mij om in fifa17 ook flink te presteren dus ;) :P

Ik ga binnenkort eens nadenken over een aantal handel targets trouwens.
Ja alleen beetje lastig bedenken als je nog geen idee hebt wat waardevol is toch?

quote:
Ricloo86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:58:
[...]

Ja alleen beetje lastig bedenken als je nog geen idee hebt wat waardevol is toch?
Alvast rondkijken wat betreft logo's, shirtjes etc kan altijd. Maar alles wat betreft spelers is erg lastig.

• Ricloo86
quote:
Bean77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:13:
[...]

Alvast rondkijken wat betreft logo's, shirtjes etc kan altijd. Maar alles wat betreft spelers is erg lastig.
Lijkt mij ook lastig, iedere keer weer andere dingen die waarde hebben.
Waar ga je kijken dan?

quote:
Op de PC. Op de PS4 en Xbox zijn er ook wel dingen dacht ik. Sowieso kun je een wedstrijd onspeelbaar maken door lag te creŽren. Je kunt volgens mij ook iemand disconnecten van het spel wanneer hij zich op het PS4 dashboard bevind. Wanneer de tegenstander weg gaat wanneer jij het spel er niet voor hebt dan kan het ook zijn dat jij een loss krijgt.
Wat info over de demo release. En een stoned hoofd van Ovvy :+

• MyUtd4Life
Afbeelding zelf is fake, maar info lijkt zeer realistisch.
Teams zijn hetzelfde als op Gamescom als ik me niet vergis (maar bij 1 demo-potje gelaten). Demo is kijkend naar voorgaande jaren ook zeer logisch, maar dan komt Playstation wel gebruikelijk een dag (of zelfs 2) later (vanwege Store update). Dan zitten er ook 3 stadions (waaronder Stamford Bridge) in en een speeltijd van 2x 4 minuten per helft.

• daboytim
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:03
In die wekelijkse champions toernooien, ben benieuwd of dat in 1 weekend gedaan moet worden. 40 wedstrijden in een weekend lijkt me wat veel!

• tommiboy96
Het is per weekend max 40 wedstrijden. Al wordt vrijdag wel meegerekend. Het is echter niet zo dat je er 40 moet spelen. Vaak is het zo dat je bijvoorbeeld "maar" 15 wedstrijden moet winnen om de hoofdprijs te krijgen van je divisie of hoe het ook werkt. En daar krijg je dan max 40 wedstrijden voor.

• 3xH
  • Laatst online: 12:31
Verwacht word dat je 72 uur de tijd hebt voor het weekend toernooi. Ik vind 40 wedstrijden in 72 uur ook veel. Om een ranking te krijgen moet je minimaal 5 wedstrijden spelen.
Ik dacht van Krasi te hebben begrepen dat het weekend toernooi 7 dagen duurt.

quote:
Vissert schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:24:
Ik dacht van Krasi te hebben begrepen dat het weekend toernooi 7 dagen duurt.

[afbeelding]
Ik zal regelmatig een weekje moeten overslaan dan helaas

• MyUtd4Life
Ik zie die FUT Champions als een mode om extra beloningen te krijgen bovenop de bedragen die je normaliter al krijgt van seizoenen. Het lijkt me dus ook geen ramp als je dan regelmatig niet mee doet aan weekendleague of Łberhaupt aan de toernooien/seizoenen om je daarvoor te kwalificeren. Alle coins / spelers die je in hetzelfde aantal als je normaal speelt, maar dan in weekend league, zijn super lekker meegenomen. Hopelijk zorgt dit er nog meer voor dat spelers als Messi en Ronaldo toegankelijker worden en dus voor veel meer mensen hun Ultimate Team haalbaar wordt.

quote:
MyUtd4Life schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:10:
Ik zie die FUT Champions als een mode om extra beloningen te krijgen bovenop de bedragen die je normaliter al krijgt van seizoenen. Het lijkt me dus ook geen ramp als je dan regelmatig niet mee doet aan weekendleague of Łberhaupt aan de toernooien/seizoenen om je daarvoor te kwalificeren. Alle coins / spelers die je in hetzelfde aantal als je normaal speelt, maar dan in weekend league, zijn super lekker meegenomen. Hopelijk zorgt dit er nog meer voor dat spelers als Messi en Ronaldo toegankelijker worden en dus voor veel meer mensen hun Ultimate Team haalbaar wordt.
idd, het word tijd dat jij FUT 101's gaat geven ;)

quote:
MyUtd4Life schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:10:
Ik hoop het maar ik zie die prijzen ook gewoon stijgen. Meer geld in het spel is meer vraag naar topspelers, meer vraag is hogere prijzen. We gaan het zien eind september!

• MyUtd4Life
quote:
Bossie schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:28:
[...]
idd, het word tijd dat jij FUT 101's gaat geven ;)
Als ik je ergens mee kan helpen, nu of bij de launch, met betrekking tot FIFA laat maar weten en ik kan kijken wat ik kan doen :)

is er geen risico met de steeds meer online verschillende spelmodus dat de online player database wel erg wordt verspreid en dat je langer moet gaan wachten op een match?

• tommiboy96
Ik denk dat de playerbase van fifa wel groot genoeg is. Ben alleen bang voor toernooien van bronze of zilveren spelers maar dat is eigenlijk de laatste paar jaar al een drama

quote:
tommiboy96 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 00:17:
Ik denk dat de playerbase van fifa wel groot genoeg is. Ben alleen bang voor toernooien van bronze of zilveren spelers maar dat is eigenlijk de laatste paar jaar al een drama
Dat je lang moet wachten? Misschien dat het op de ps4 nog wel meevalt, maar mogelijk op de xbox en PC dat je het wel merkt.

Ik wil denk ik in fifa17 naast mijn gold teams nog wel 1 a 2 zilveren/bronze teams aanhouden, ik ga er vanzelf achterkomen tzt vrees ik of het klopt ;)

quote:
I can confirm that custom tactics stays permanently in fut now and can be assessed from the instructions menu in squads.
Scheelt weer een paar minuten per keer/wedstrijd.

Bron: https://www.reddit.com/r/.../?st=isf1108g&sh=9de8d7e7

Ook het volgende nog:
quote:
You can also do them on a squad by squad basis.

nielsk89 wijzigde deze reactie 28-08-2016 22:22 (34%)

• MyUtd4Life
Bron?

Zou al een beginnetje zijn, maar je wilt de tactieken eigenlijk gewoon in het squad-scherm instellen en niet de eerste keer dat je een wedstrijd speelt met een team. Ook wil je ze per squad mogelijk verschillend maken, meerdere varianten kunnen opslaan, etc.

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 28-08-2016 22:10 (24%)

supernieuws dit. Scheelt weer eeuwig gedoe om alles elke keer opnieuw in te stellen.

Is het mogelijk om de standaard opties ook standaard te wijzigen en dat hij dit onthoudt?

• MyUtd4Life
EA is weer begonnen met het bekend maken van de vijftig beste spelers van FUT: 50 t/m 41 en 40 t/m 31 zijn nu bekend.

Beginnen sommige mensen al te zweten bij het zien van deze speler?
spoiler:

Edit: Helaas nog te druk geweest om tijd te maken voor TS te fixen.

MyUtd4Life wijzigde deze reactie 29-08-2016 20:19 (7%)

quote:
MyUtd4Life schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:16:
EA is weer begonnen met het bekend maken van de vijftig beste spelers van FUT: 50 t/m 41 en 40 t/m 31 zijn nu bekend.

Beginnen sommige mensen al te zweten bij het zien van deze speler?
spoiler:

Edit: Helaas nog te druk geweest om tijd te maken voor TS te fixen.
whaha hij 10 punten sneller dan Robben en een * WF erbij. Realisme weer ver te zoeken..... Gelukkig staat hij pas op plaats 47-70? ofzo van beste spelers, dat maakt nog iets goed.

Zijn vriend aan de linkerkant zal ook wel een upgrade krijgen omdat hij op de cover staat. Matig seizoen, niet opgeroepen voor het EK en dan wel een upgrade, mark my words. Past goed in de EA logica 8)7

Bean77 wijzigde deze reactie 29-08-2016 21:00 (11%)

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:50
Reus was geblesseerd in de aanloop naar het ek dus dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Dat Robben zo traag is, slaat natuurlijk nergens op. Vraag maar aan Sergio Ramos ;)

Xbox Live: Spuit11

Pagina: 1 2 3 ... 190 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*