Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mc-koenoe
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19:39
Zo aan het einde van Fifa 17 heb ik ook al 100x mijn team helemaal omgegooid, maar nu besloten om met dit team de laatste weken te spelen. Wellicht ook wat Weekend Leagues.

futbin.com/17/squad/5494546

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19:27
quote:
Sorry maar waar is Neymar?
Die speelde volgens mij de beste wedstrijd uit zijn carriŤre

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• JJoosterman
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-09 11:36
quote:
mc-koenoe schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:05:
Zo aan het einde van Fifa 17 heb ik ook al 100x mijn team helemaal omgegooid, maar nu besloten om met dit team de laatste weken te spelen. Wellicht ook wat Weekend Leagues.

Harry Kane is bij mij vooral goed in het missen van kansen. Hoe doet hij het bij jou?
quote:

Leuk team! Welke spelers had je al in je selectie?
quote:
Mars18 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:22:
[...]
Sorry maar waar is Neymar?
Die speelde volgens mij de beste wedstrijd uit zijn carriŤre
Zijn volgende IF zal dezelfde rating als zijn TOTS kaart moeten krijgen. Dat zullen ze niet zo maar doen op basis van 1 goede wedstrijd.
quote:
JJoosterman schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Harry Kane is bij mij vooral goed in het missen van kansen. Hoe doet hij het bij jou?
Ik moest ook echt wennen aan Kane maar is bij mij de enige speler deze fifa die na 100 wedstrijden nog 1 op 1 liep.

• deltananie82
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:59
quote:

Jij ook al, door de inflatie van spelers heb ik een aantal spelers met dikke winst verkocht om TOTS hazard te halen voor aankomende WL.

• JJoosterman
quote:
Vissert schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:32:
[...]

[...]

Zijn volgende IF zal dezelfde rating als zijn TOTS kaart moeten krijgen. Dat zullen ze niet zo maar doen op basis van 1 goede wedstrijd.

[...]

Ik moest ook echt wennen aan Kane maar is bij mij de enige speler deze fifa die na 100 wedstrijden nog 1 op 1 liep.
Netjes! Ja, ik had Kane ook een poosje links laten liggen (untradable). Toch weer opgepakt en vooral sinds ik weer 41212 (wide) speel, is hij nu wel productiever bij mij.
quote:
JJoosterman schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:47:
[...]
Netjes! Ja, ik had Kane ook een poosje links laten liggen (untradable). Toch weer opgepakt en vooral sinds ik weer 41212 (wide) speel, is hij nu wel productiever bij mij.
Netjes! Hij kenmerkt zich bij mij vooral door zijn briljante loopacties. Hij komt voor de 1 op 1 eindsprint vanaf de middenlijn vaak te kort maar weet dit aardig te corrigeren met zijn fysiek.

Deed wel even pijn om hem te verkopen :(

• mc-koenoe
quote:
[...]

Walker, Tourť zijn rode kaarten en Son had ik al een tijdje (maar ben er niet zo goed mee in tegenstelling tot iedereen, dus niet zoveel mee gespeeld). Rest allemaal nieuw voor mij. Aan het begin wel heel lang met Hero Rooney gespeeld in mijn BPL team. Eigenlijk altijd twee teams gehad, een BPL team met sowieso Zlatan (beste spits van het spel voor mij) en Mkhiki. En een Braziliaans team met Jonas in de spits.

Laatste twee WL met een Colombiaans team gespeeld en dat viel niet tegen eigenlijk:
https://www.futbin.com/17/squad/5437496
quote:
JJoosterman schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:23:
[...]

Nog te kort om wat over te zeggen, pas 4-5 potjes mee gespeeld en loopt 1 op 1. Probeerde hiervoor met Diego Costa TOTS, maar daar kon ik echt niks mee. Draaicirkel van een vrachtwagen.
quote:
deltananie82 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Jij ook al, door de inflatie van spelers heb ik een aantal spelers met dikke winst verkocht om TOTS hazard te halen voor aankomende WL.
Haha, ik heb echt nog nooit winst gemaakt met de verkoop van spelers. Een nieuw team bouwen kost me altijd veel coins. Ik heb ook echt al te vaak spelers voor weinig verkocht en dan duur weer moeten terug kopen als ik ze toch weer terug wilde. 8)7

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:10
quote:
Vissert schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:40:
Voor de liefhebbers post ik deze link nog een keer:

https://help.ea.com/en/self-service/fut-championship/

Mocht je moeite hebben met kwalificeren voor de WL dan kan deze link je mogelijk helpen. Ik weet niet precies waarop ze het baseren. Mogelijk op disconnects tijdens je potjes maar ik kreeg gisteren een gratis kwalificatie. Ik verloor de finale onterecht en was er klaar mee en dit werkte prima.

[...]

Klopt. Ik start met een Uruguayaan uit de PL waardoor luiz, Kante en Suarez op full chem staan en Son valt in, in minuut 1 dus op 6.25 chem.

[...]

Lekkere vrijetrap! Netjes :)

Geniet nog maar even van de nec shirtjes :+
Ben niet voor NEC hoor. Speelde toevallig laatst met een diehard Vitesse supporter. Ben echt veel te lui om ze aan te passen. :)

Xbox Live GT: exactor it

quote:
exactor it schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Ben niet voor NEC hoor. Speelde toevallig laatst met een diehard Vitesse supporter. Ben echt veel te lui om ze aan te passen. :)
Oh okť! Ik ben wel voor Vitesse vandaar :+

• FIFAspeler
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 18:17
quote:
[...]
[...]

[...]
Dan krijgt hij gewoon nog een 97, volgens mij heeft Ronaldo er ook 3.
quote:
FIFAspeler schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:27:
[...]

Dan krijgt hij gewoon nog een 97, volgens mij heeft Ronaldo er ook 3.
Hij heeft toch al 2 97 IFs. 1 voor PSG en 1 voor Barca?

Ronaldo heeft geen enkel IF met het zelfde niveau. Het is natuurlijk dubbel hij heeft wel kaarten met het zelfde niveau maar puur omdat het andere redenen zijn -> CMOTM, TOTKS etc.

Ik had het idee dat een speler niet 2 dezelfde niveau IFs van dezelfde club kan hebben. Los van alle overige kaarten (CMOTM, IMOTM, TOTS, TOTY, Halloween etc)

• FIFAspeler
quote:
Vissert schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:33:
[...]

Hij heeft toch al 2 97 IFs. 1 voor PSG en 1 voor Barca?

Ronaldo heeft geen enkel IF met het zelfde niveau. Het is natuurlijk dubbel hij heeft wel kaarten met het zelfde niveau maar puur omdat het andere redenen zijn -> CMOTM, TOTKS etc.

Ik had het idee dat een speler niet 2 dezelfde niveau IFs van dezelfde club kan hebben. Los van alle overige kaarten (CMOTM, IMOTM, TOTS, TOTY, Halloween etc)
Nu je het zegt, zou best kunnen inderdaad.

• exactor it
Wl is aardig onspeelbaar vandaag op de One helaas. Gisteren draaide het als een tierelier. Vandaag reageert alles zeer traag.

• Skann
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-09 13:52
Mijn laatste twee teams dit jaar. De rest ga ik verkopen. Heb nog Reus, Bale, Dybala, de Gea over. In de 4321 schakel ik direct om naar 41212 (2) met de Bruyne op CAM.

https://www.futbin.com/17/squad/5511414
https://www.futbin.com/17/squad/5511425

Degene die me nooit in de steek laten; De Bruyne, Son, Mertens en El Shaarawy.

Bij beide teams gebruik ik als supersub 88 IF Carrasco. Die kreeg ik laatst uit die unicorn SBC voor nop. Heeft me best vaak gered.

• exactor it
Moest 5 uit 6 winnen voor Gold 1 (voor het eerst volgens mij). Kwam uit op 1 uit 1 winnen. 0-2 bij rust. 3-2 na verlenging. Woohoo.

• rsca777
  • Registratie: februari 2015
  • Niet online
Welke monitors worden er gebruikt op die e-sportstoernooien en welke inchmaat?
Voor de fanatieke WL spelers onder ons. Hebben jullie het idee dat het niveau lager is de laatste weken? Normaal draaide ik altijd 1:1 in de WL maar de laatste tijd steeds vaker 3:1.

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
quote:
Vissert schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:58:
Voor de fanatieke WL spelers onder ons. Hebben jullie het idee dat het niveau lager is de laatste weken? Normaal draaide ik altijd 1:1 in de WL maar de laatste tijd steeds vaker 3:1.
Denk dat veel mensen gestopt zijn hebben het wel gezien.

Ook misschien heeft de zomer er mee te maken? Meer mensen doen andere dingen dan fifa.

Burp

quote:
Wii4all schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 09:41:
[...]

Denk dat veel mensen gestopt zijn hebben het wel gezien.

Ook misschien heeft de zomer er mee te maken? Meer mensen doen andere dingen dan fifa.
Of mijn niveau is gewoon een stuk beter geworden :+

Nee dat was mijn redenatie ook al.. Hoewel mijn team wel lekker loopt nu :)

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 02:19
quote:
rsca777 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:07:
Welke monitors worden er gebruikt op die e-sportstoernooien en welke inchmaat?
Altijd BenQ monitoren omdat deze een respons tijd hebben van 1ms. De maat is geloof ik altijd 23".

Dit weekend op 2/3 plaatsen top 100 op Xbox misgelopen :( maar was ook wel een makkelijke top 100 waar de nummer 100 34 wins heeft. Ik dus ook maar helaas te weinig skill points.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Mars18
quote:
Arwintju schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:23:
[...]

Altijd BenQ monitoren omdat deze een respons tijd hebben van 1ms. De maat is geloof ik altijd 23".

Dit weekend op 2/3 plaatsen top 100 op Xbox misgelopen :( maar was ook wel een makkelijke top 100 waar de nummer 100 34 wins heeft. Ik dus ook maar helaas te weinig skill points.
24 inch BenQ is de standaard voor e-sports.

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Arwintju
quote:
Mars18 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 13:32:
[...]

24 inch BenQ is de standaard voor e-sports.
Klopt je hebt gelijk!

• MitchelFC
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 18-09 21:42
Offtopic:
29 september komt FIFA 18 uit (Zelf krijg ik hem 26 september omdat ik de Ronaldo editie besteld heb), 4 & 5 oktober moet ik al mijn eerste 8 Š 10 wedstrijden spelen in de E-Divisisie dit seizoen. Wat natuurlijk kort af is :'(
Dus mijn vraag aan deze forum is:\

1. Hoe kan ik het beste coins maken in deze korte periode? Ik zelf ga 24.000 fifa-points kopen en zoveel mogelijk draften in een korte periode.
2. Iemand enig idee of sponsors zijn hiervoor?

Alvast onwijs bedankt iedereen, en leuk dat ik soms mensen in mijn streams van deze forum tegenkom!

http://www.instagram.com/mitcheldecibel

quote:
MitchelFC schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:25:
Offtopic:
29 september komt FIFA 18 uit (Zelf krijg ik hem 26 september omdat ik de Ronaldo editie besteld heb), 4 & 5 oktober moet ik al mijn eerste 8 Š 10 wedstrijden spelen in de E-Divisisie dit seizoen. Wat natuurlijk kort af is :'(

1. Hoe kan ik het beste coins maken in deze korte periode? Ik zelf ga 24.000 fifa-points kopen en zoveel mogelijk draften in een korte periode.

Alvast onwijs bedankt iedereen, en leuk dat ik soms mensen in mijn streams van deze forum tegenkom!
Kan je dat niet declareren bij Ado?
Draften is misschien wel de beste mogelijkheid, maar ook zeer tijdrovend terwijl tijd iets is wat je juist niet hebt? Packluck is waarschijnlijk op dat moment ook nog niet bijzonder winstgevend, omdat er in het begin nog niet veel coins in het spel zijn.

Draften + manager quests + coin boosts in het begin

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Arwintju
quote:
Offtopic:

Poeh, lastig om dat al zo snel voor elkaar te krijgen. Drafts zijn zeer lucratief in het begin. Hier haal je absoluut het meeste coins voor je punten zeker als je m regelmatig kan winnen. Ik kijk je streams zo nu en dan en dat gaat wel lukken denk ik.

Verder tsja, praat idd is met Ado. Willen zij goede exposure dan heb jij een goed team nodig. Een bijdrage van 500 euro om fifa punten van te kopen lijkt me voor ADO wel haalbaar denk ik.

Als laatste zal je het nodige geluk moeten hebben met je draft pakketjes en misschien de eerste rewards van de weekend league. Kun je niet is aan die andere spelers van de e-divisie vragen hoe zij dat doen?

• MitchelFC
quote:
Arwintju schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 01:42:
[...]

Poeh, lastig om dat al zo snel voor elkaar te krijgen. Drafts zijn zeer lucratief in het begin. Hier haal je absoluut het meeste coins voor je punten zeker als je m regelmatig kan winnen. Ik kijk je streams zo nu en dan en dat gaat wel lukken denk ik.

Verder tsja, praat idd is met Ado. Willen zij goede exposure dan heb jij een goed team nodig. Een bijdrage van 500 euro om fifa punten van te kopen lijkt me voor ADO wel haalbaar denk ik.

Als laatste zal je het nodige geluk moeten hebben met je draft pakketjes en misschien de eerste rewards van de weekend league. Kun je niet is aan die andere spelers van de e-divisie vragen hoe zij dat doen?
Helaas geen budget, en de rewards krijgen we pas Donderdagavond helaas. Precies als net de opnames klaar zijn

quote:
MitchelFC schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:03:
[...]

Helaas geen budget, en de rewards krijgen we pas Donderdagavond helaas. Precies als net de opnames klaar zijn
Bizar, durf het zelfs krenterig te noemen.

• Arwintju
quote:
Bossie schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:53:
[...]

Bizar, durf het zelfs krenterig te noemen.
Ja vind ik ook vreemd. Je neemt zo iemand in dienst en vervolgens is er 'geen budget' om deze tak beter te maken. Dan had je net zo goed niks kunnen doen lijkt me. Wat is nou een paar honderd euro voor ADO? Ze kunnen mitchelFC bij wijze van maatschappelijk inzetten om het terug te betalen.

Maargoed Mitchel, er zit dan niks anders op dan draften vrees ik. Maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Pakketten openen met punten is sowieso een no-go. Misschien als uiterst laatste middel wanneer je geen tijd meer hebt voor drafts en toch coins wil genereren.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23:10
quote:
Arwintju schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 02:32:
[...]

Ja vind ik ook vreemd. Je neemt zo iemand in dienst en vervolgens is er 'geen budget' om deze tak beter te maken. Dan had je net zo goed niks kunnen doen lijkt me. Wat is nou een paar honderd euro voor ADO? Ze kunnen mitchelFC bij wijze van maatschappelijk inzetten om het terug te betalen.

Maargoed Mitchel, er zit dan niks anders op dan draften vrees ik. Maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Pakketten openen met punten is sowieso een no-go. Misschien als uiterst laatste middel wanneer je geen tijd meer hebt voor drafts en toch coins wil genereren.
En dan krijgt Dani dadelijk een paar k voor de eerste week, lekker eerlijke E-sports competitie dan 8)7
quote:
[...]

Autch lelijk.. Nouja een speler van jouw niveau moet aardig kunnen scoren in de WL. Daarnaast misschien een idee om rond te vragen in jouw (Twitter) netwerk of binnen het netwerk van Ado? Misschien dat je met een sponsornaam op je shirt kan spelen in de E-divisie of een keer wat kan Twitteren er over?

Daarnaast zijn er websites die nu goedkoop Xbox fifa points verkopen maar die kan je wel mee nemen naar fifa 18 uiteraard.

• mc-koenoe
quote:
Joster schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:36:
[...]

En dan krijgt Dani dadelijk een paar k voor de eerste week, lekker eerlijke E-sports competitie dan 8)7
Net echt voetbal

• Mars18
quote:
[...]

Ik heb je een DM gestuurd

quote:
Offtopic:

De eerste 2 weken van een nieuwe FIFA is het heel lastig om goed te kunnen handelen (zeg ik als redelijk ervaren handelaar als ik mezelf zo mag noemen).

Ik zelf probeer juist zoveel mogelijk spelers te houden voor sbc's. Maar voor jou geldt denk ik dat je zoveel mogelijk spelers en consumables etc moet verkopen zodra je het gepacked heb. Maximale coins genereren om geld te hebben om je gerichte aankopen te kunnen doen. Betekent wel later dat je last hebt met sbc's.
Als je wilt handelen kan je kijken naar bepaalde shirts en badges. Deze zijn doorgaans in het begin van FIFA nog interessant om te verkopen. Maak een lijst van populaire badges. Dus niet alleen van Barca/Real etc. maar ook van pirates (zuid Afrika) en oxford bijvoorbeeld. Hetzelfde voor de shirts. Soms heeft Bordeaux wel populaire shirts en UNAM. Vergeet niet dat handelen vreselijk intensief is en je kan afvragen of het lonend is in het begin ipv draften. Draften vind ik juist in de 1e maanden van FIFA erg interessant, daarna niet meer.

Heb je overigens al een beeld wat voor team je naartoe wilt werken? Een Hybrid met Ronaldo/Messi aanval? Ik ga zelf denk ik ook - voor het eerst - flink coins kopen in het begin.

Sony A7R II | Zeiss Batis 18mm | Zeiss Batis 25mm | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Sony 70-200 f4 OSS

• Arwintju
quote:
Joster schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:36:
[...]

Welkom in de wereld die voetbal heet. Dat is toch in het echt ook zo? Gelukkig is in fifa het team niet zo bepalend als in het echt.

• Joster
quote:
Arwintju schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:40:
[...]

Welkom in de wereld die voetbal heet. Dat is toch in het echt ook zo? Gelukkig is in fifa het team niet zo bepalend als in het echt.
Vind ik totaal niet vergelijkbaar in deze. Wat nou als de E-sporter van Excelsior dat ook krijgt? Ik vind dat ze binnen een E-sport competitie naar de beste FIFA speler moeten zoeken, dus iedere speler krijgt bij wijze van spreke 1 mio coins en succes er mee.
quote:
Joster schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:09:
[...]

Vind ik totaal niet vergelijkbaar in deze. Wat nou als de E-sporter van Excelsior dat ook krijgt? Ik vind dat ze binnen een E-sport competitie naar de beste FIFA speler moeten zoeken, dus iedere speler krijgt bij wijze van spreke 1 mio coins en succes er mee.
Ik snap niet dat ze de E-divisie niet gewoon eind oktober/begin november laten beginnen. Die paar extra speelronden die je moet inhalen is acceptabel maar spelers hebben wel de tijd gehad om te wennen aan het spel en enig vorm van team op te bouwen. Nu is het inderdaad afhankelijk hoeveel geld je er tegen aan knalt in de eerste week.

• exactor it
quote:
Vissert schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Ik snap niet dat ze de E-divisie niet gewoon eind oktober/begin november laten beginnen. Die paar extra speelronden die je moet inhalen is acceptabel maar spelers hebben wel de tijd gehad om te wennen aan het spel en enig vorm van team op te bouwen. Nu is het inderdaad afhankelijk hoeveel geld je er tegen aan knalt in de eerste week.
Maakt het wel interessant op zich. Heb je tenminste wat variatie in teams en spelers. Wel grappig juist om de groei van de spelers te zien door het jaar heen.

• Mars18
Lees net dat stadion van Dortmund niet meer in FIFA 18 zit, wat is dit nou

quote:
Vissert schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Ik snap niet dat e-divisie gewoon geen volledige accounts beschikbaar stelt met alle spelers. Het is een beetje matig en amateuristisch zoals het nu gaat. Als je iets organiseert zoals de e-divisie moet je ook zorgen dat iedereen gelijkwaardig is.

‹berhaupt vind ik het niveau van de e-divisie laag (zijn allemaal wel beter dan mij hoor :P). Er is te weinig echte weerstand en er zitten teveel zwakke broeders in. Dat Dani heer en meester is in de e-divisie en met de fiwc niet heel ver kwam (over Tony Kok maar te zwijgen) zegt genoeg over internationaal niveau. Er moeten gewoon meer betere Nederlanders in de e-divisie. Er zijn nog een aantal erg goede spelers die nog geen club hebben en die kunnen echt het niveau flink omhoog krikken. Dan vermoed ik dat de top 5 a 7 wel heel anders eruit kan gaan zien.
Tot die tijd vind ik het een Mickey mouse league, erg boring. We kunnen de top 4 voor fifa18 wel invullen. Tony, Dani, Quinten en die Heracles gast.
Jammer want als de e-divisie het echt serieus aanpakt met de clubs dan heeft het zeker potentie. Tot die tijd is het maar aanmodderen daar, en dat is zonde.

Sony A7R II | Zeiss Batis 18mm | Zeiss Batis 25mm | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Sony 70-200 f4 OSS

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:16

Royz

Kleurenblind!!

quote:
Bean77 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:21:
[...]
We kunnen de top 4 voor fifa18 wel invullen. Tony, Dani, Quinten en die Heracles gast.
Tony doet niet meer mee toch? En zo ja, voor wie dan?

Fotografie Vlogs & Drone videos | Foto website | Foto Facebook

quote:
Royz schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

Tony doet niet meer mee toch? En zo ja, voor wie dan?
Bij Twente 'getekend'.
Hopelijk keert cultheld Lode ook weer terug lol

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

quote:
Bean77 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Bij Twente 'getekend'.
Hopelijk keert cultheld Lode ook weer terug lol
Zo, Twente heeft gewoon een team van 4 personen :). Zie daar het nut niet zo van in, maar die nemen het wel serieus lol

• MitchelFC
quote:
[...]

Ik snap niet dat e-divisie gewoon geen volledige accounts beschikbaar stelt met alle spelers. Het is een beetje matig en amateuristisch zoals het nu gaat. Als je iets organiseert zoals de e-divisie moet je ook zorgen dat iedereen gelijkwaardig is.

‹berhaupt vind ik het niveau van de e-divisie laag (zijn allemaal wel beter dan mij hoor :P). Er is te weinig echte weerstand en er zitten teveel zwakke broeders in. Dat Dani heer en meester is in de e-divisie en met de fiwc niet heel ver kwam (over Tony Kok maar te zwijgen) zegt genoeg over internationaal niveau. Er moeten gewoon meer betere Nederlanders in de e-divisie. Er zijn nog een aantal erg goede spelers die nog geen club hebben en die kunnen echt het niveau flink omhoog krikken. Dan vermoed ik dat de top 5 a 7 wel heel anders eruit kan gaan zien.
Tot die tijd vind ik het een Mickey mouse league, erg boring. We kunnen de top 4 voor fifa18 wel invullen. Tony, Dani, Quinten en die Heracles gast.
Jammer want als de e-divisie het echt serieus aanpakt met de clubs dan heeft het zeker potentie. Tot die tijd is het maar aanmodderen daar, en dat is zonde.
Mensen vergissen zich in het niveau van de E-Divisie, als ik bijvoorbeeld naar mijzelf kijk was ik altijd een Elite 1 speler toen ik aan het avontuur begon. Na de E-Divisie heb ik 3x 40-0 gehaald en in de maand juli ben ik met 157/160 wins 3e van de wereld geworden. Ook andere e-sporters zijn erg gegroeid. Kan je vertellen dat de eerste 12 op ťťn na altijd 36+ haalt in de Weekend League :+

• Arwintju
quote:
[...]

Met de fiwc niet heel ver kwam? Jij vind een kwart finale dus niet ver? Die hoort gewoon in de top 8 van de wereld man. Hij staat in Nederland op eenzame hoogte en ja prima mee met de wereld top.

quote:
Arwintju schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:24:
[...]

Met de fiwc niet heel ver kwam? Jij vind een kwart finale dus niet ver? Die hoort gewoon in de top 8 van de wereld man. Hij staat in Nederland op eenzame hoogte en ja prima mee met de wereld top.
Kwartfinale xbox. Als je de kwartfinale ps4 meerekent zit hij dus in de top 16 van het toernooi.Toernooi wat niet representatief was als "de wereld", want voor die vergelijking mis ik nog wel genoeg andere wereldspelers om die claim te maken. Top 16 van Europa zou je mogelijk kunnen stellen. Maar Dani is onmiskenbaar wel een erg goede speler idd.

• Arwintju
quote:
Bean77 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:31:
[...]

Kwartfinale xbox. Als je de kwartfinale ps4 meerekent zit hij dus in de top 16 van het toernooi.Toernooi wat niet representatief was als "de wereld", want voor die vergelijking mis ik nog wel genoeg andere wereldspelers om die claim te maken. Top 16 van Europa zou je mogelijk kunnen stellen. Maar Dani is onmiskenbaar wel een erg goede speler idd.
Zou ik is mogen weten wie je allemaal mistte dan?

quote:
Arwintju schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:04:
[...]

Zou ik is mogen weten wie je allemaal mistte dan?
De bekendste is Bruma, maar er zijn ook anderen die meegedaan hebben aan EA toernooien (FIWC regionals) of die regelmatig 39/40 halen in de WL.

Dat Dani met zoveel overmacht met 10 vingers in zijn neus zo makkelijk de edivisie kon winnen zegt ook wel over het niveau.

• Daimen
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 18:39
Vandaag voor het eerst dit jaar de titel van div1 gewonnen met 8wins en 1 gelijkspel.

Key player is toch wel Mertens (24 games, 44 goals & 11 assists)

Ik denk dat het zo makkelijk ging in div1, omdat de game gewoon zo vreselijk dood is inmiddels. Daar moeten ze bij EA echt wat aan doen.

• exactor it
quote:
Daimen schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:37:
Vandaag voor het eerst dit jaar de titel van div1 gewonnen met 8wins en 1 gelijkspel.

Ik denk dat het zo makkelijk ging in div1, omdat de game gewoon zo vreselijk dood is inmiddels. Daar moeten ze bij EA echt wat aan doen.
Van harte!

DKT is nog wel leuk te spelen. 1e 2 rondes zijn tegen prutsers maar halve finale en finale speel ik nog steeds tegen prima gasten.

quote:
Daimen schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:37:

Ik vind het wel prima zo eigenlijk, FUT speelt erg lekker momenteel zonder lag/delays.

Het enige wat EA kan doen om de game niet dood te laten bloeden is simpelweg FUT18 eerder releasen.

• FIFAspeler
quote:
Bossie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:00:
[...]

Ik vind het wel prima zo eigenlijk, FUT speelt erg lekker momenteel zonder lag/delays.

Het enige wat EA kan doen om de game niet dood te laten bloeden is simpelweg FUT18 eerder releasen.
Dan zal het spel waarschijnlijk eerder dood bloeden :D tenzij ze het onverwacht doen, maar dat zullen ze niet elk jaar doen en is financieel niet aantrekkelijk natuurlijk.
quote:
FIFAspeler schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:19:
[...]

Dan zal het spel waarschijnlijk eerder dood bloeden :D tenzij ze het onverwacht doen, maar dat zullen ze niet elk jaar doen en is financieel niet aantrekkelijk natuurlijk.
Waarom is het niet financieel aantrekkelijk? De terugverdientijd blijft immers gelijk, echter je verplaatst de release window naar de start van de meest populaire competities (de BPL voor EA dus :+).

quote:
Bossie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:09:
[...]

Waarom is het niet financieel aantrekkelijk? De terugverdientijd blijft immers gelijk, echter je verplaatst de release window naar de start van de meest populaire competities (de BPL voor EA dus :+).
Maar nu hebben ze nog een paar weken de tijd om formaties en ratings te tweaken en de laatste transfers door te voeren.

• Joster
quote:
Bean77 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:12:
[...]

De bekendste is Bruma, maar er zijn ook anderen die meegedaan hebben aan EA toernooien (FIWC regionals) of die regelmatig 39/40 halen in de WL.

Dat Dani met zoveel overmacht met 10 vingers in zijn neus zo makkelijk de edivisie kon winnen zegt ook wel over het niveau.
Ik vind het onvoorstelbaar dat PSV Bruma niet gecontracteerd heeft. Die haalt met 11 zilveren Turkse spelers nog 40-0 in WL, is een PSV supporter en had er volgens mij ook wel zin in :)
quote:
Joster schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

Ik vind het onvoorstelbaar dat PSV Bruma niet gecontracteerd heeft. Die haalt met 11 zilveren Turkse spelers nog 40-0 in WL, is een PSV supporter en had er volgens mij ook wel zin in :)
Helemaal mee eens. Voor Tony vond ik hem al de meest geschikte kandidaat. Misschien heeft Bruma meer opties dan alleen PSV of hij vindt de e-divisie niet interessant.

• Mars18
Wow man. Sanches van bayern naar de premier league

Duo sanches en kante in fifa 18 wow

quote:
Mars18 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:50:
Wow man. Sanches van bayern naar de premier league

Duo sanches en kante in fifa 18 wow
Krychowiak erbij voor wat powerrrrr.

Ik denk dat ik maar gelijk op een bpl team ga focussen in fifa18 :P

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dat Sanches zo goed was in Fifa 17 lijkt me meer een soort glitch toch? Net als Smalling etc verwacht ik eerlijk gezegd niet dat hij weer dat nivo zal bereiken, maar kan het mis hebben natuurlijk

quote:
Bean77 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:25:
[...]

Krychowiak erbij voor wat powerrrrr.

Ik denk dat ik maar gelijk op een bpl team ga focussen in fifa18 :P
Ik zat te denken om met een Serie-a of Frans team te starten, maar BPL word simpelweg te aantrekkelijk nu.

@hierboven, ik verwacht dat Smalling wel weer sterk zal gaan worden omdat het simpelweg een erg goede verdediger is, Renato daarentegen mag wat mij betreft wel gefixed gaan worden maar is voornamelijk erg sterk doordat bepaalde speelstijlen erg populair zijn in Fifa in vergelijking.

quote:
Bossie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:49:
[...]

Ik zat te denken om met een Serie-a of Frans team te starten, maar BPL word simpelweg te aantrekkelijk nu.

@hierboven, ik verwacht dat Smalling wel weer sterk zal gaan worden omdat het simpelweg een erg goede verdediger is, Renato daarentegen mag wat mij betreft wel gefixed gaan worden maar is voornamelijk erg sterk doordat bepaalde speelstijlen erg populair zijn in Fifa in vergelijking.
Frans team is nog steeds geen gekke gedachte. Ik laat het even afhangen wat ik pack, maar serie A en de bundesliga lijken minder interessant te zijn dan vorig jaar. Ligue1 heeft natuurlijk wat boosts erbij gekregen.

quote:
Bean77 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:16:
[...]

Frans team is nog steeds geen gekke gedachte. Ik laat het even afhangen wat ik pack, maar serie A en de bundesliga lijken minder interessant te zijn dan vorig jaar. Ligue1 heeft natuurlijk wat boosts erbij gekregen.
Het is vooral nog even afwachten wat er vandaag nog gebeurt op de transfermarkt, en dan vervolgens afwachten of EA bepaalde spelers geen onverwachte posities geeft.

• exactor it
quote:
[...]

Smalling was in de tijd van Louis van Gaal basisspeler. Hij speelde toen een ijzersterk seizoen in 2014-2015. Vorig seizoen heeft hij veel minder en vooral veel minder goed gespeeld. Dit seizoen nog geen minuut gespeeld. Ik gok op een downgrade. Zou wel terecht zijn. En dat zeg ik als United supporter. :)

Nou. Laat maar komen FUT18. Ben er wel klaar mee :+
quote:
[...]

quote:
Bean77 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:16:
[...]

Ik ga voor een Ligue 1 team in 18 :) En daarna zien we wel...

MrMistral wijzigde deze reactie 01-09-2017 11:57 (90%)

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• Mars18
Helaas geen Weekend League gehaald,

Verloren in de finale met 3-2 en nog een halve finale verloren.

• exactor it
Salah 88 uit een rare gold pakketje. Nu kan ik Koulibally naar Tots upgraden of Bonnuci 89 upgraden naar Chiellini Tots. Twijfel nog een beetje. Chiellini zorgt voor meer stats overall maar Bonnuci is retegoed in de omschakeling. Zijn passing is erg sterk.

Heb 0,3 sec getwijfeld om Salah op te stellen. Maar dat kan natuurlijk niet! :)

• Arwintju
Heeft iemand problemen met de servers? Ik krijg bij online division wedstrijden elke keer een medling dat EA mn aanvraag naar de server niet kan verzenden ofzo iets. meer mensen last van?

• exactor it
quote:
Arwintju schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:35:
Heeft iemand problemen met de servers? Ik krijg bij online division wedstrijden elke keer een medling dat EA mn aanvraag naar de server niet kan verzenden ofzo iets. meer mensen last van?
Bij mij staat er continu bovenin dat ik geen connectie met EA heb. Kan wel potjes wl spelen. Xbox.

Edit: Sta 8-1 in WL. Beste begin dat ik gehad heb. En speel niet eens tegen slechtere spelers. Heb elke keer geluk of ben net iets scherper bij kansen. Helaas weinig tijd meer dit weekend. Hoe vergaat jullie laatste WL?

exactor it wijzigde deze reactie 01-09-2017 23:11 (21%)

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:41
Ik probeer de controls zo te zetten dat ik er natuurlijker mee om kan gaan, ik speel met xbox elite controler op pc. Echter als ik de X wil wisselen met de LT, verdedigend, dan wisselt ook aanvallend de LT met X en dat wil ik niet. Iemand een oplossing voor gekregen?

• Skann
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-09 13:52
quote:
exactor it schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:45:
[...]

Bij mij staat er continu bovenin dat ik geen connectie met EA heb. Kan wel potjes wl spelen. Xbox.

Edit: Sta 8-1 in WL. Beste begin dat ik gehad heb. En speel niet eens tegen slechtere spelers. Heb elke keer geluk of ben net iets scherper bij kansen. Helaas weinig tijd meer dit weekend. Hoe vergaat jullie laatste WL?
3 om 2. Onbegrijpelijk. Vorige week 12 potjes kunnen doen, 11 gewonnen :>

89 Mertens blijft wel een beest zeg ongelooflijk. 400 goals nu mee aangetikt.
quote:
Skann schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:30:
[...]

3 om 2. Onbegrijpelijk. Vorige week 12 potjes kunnen doen, 11 gewonnen :>

89 Mertens blijft wel een beest zeg ongelooflijk. 400 goals nu mee aangetikt.
Ben vorige week volledig ingemaakt door een belgische hybrid, 4312 met KDB, POTM Hazard, TOTS Mertens voorin en daarachter Naingolan en de gebruikelijke serie-a spelers.

• exactor it
Elite 1 monthly is binnen met 1 pot over. Begonnen met 8-1. Geindigd op 23-15. Ging echt totaal niet vandaag. Maar goed als deze zit, weet je dat EA wil dat je wint. :)

Nu hopen op TOTS Messi en Ronaldo en dan er nooit mee spelen doei

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23:49
Best WL van het jaar. 4-0 gespeeld, helaas een potje te weinig voor een reward maar het jaar zit er toch al op.

Hoop dat ze volgend jaar afstappen van de 40 potjes per weekend.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

Alles op het "hoogtepunt" van de WL verkocht. 1miljoen op de bank en lekker draften de laatste weken :)

Ohja en nog een potje "Squadbuilder showdown" met een vriend. Ik moet alleen nog een leuk team zien te bouwen rondom end of the era Totti.
quote:
Beltoni schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:32:
Best WL van het jaar. 4-0 gespeeld, helaas een potje te weinig voor een reward maar het jaar zit er toch al op.

Hoop dat ze volgend jaar afstappen van de 40 potjes per weekend.
Hmm ongeslagen dus, net als mijn 1-0 ;)
Ach 2 weken na de TOTS was alles al gaan liggen en was het over. Maar idd hopen dat ze afstappen van de 40 potjes en de rewards ook minder maken. Rewards zoals ze nu zijn wordt het verschil tussen spelers te snel te groot. Dus wat mij betreft schrappen ze de totw packs in de WL.

• exactor it
quote:
Bean77 schreef op maandag 4 september 2017 @ 16:46:
[...]

Hmm ongeslagen dus, net als mijn 1-0 ;)
Ach 2 weken na de TOTS was alles al gaan liggen en was het over. Maar idd hopen dat ze afstappen van de 40 potjes en de rewards ook minder maken. Rewards zoals ze nu zijn wordt het verschil tussen spelers te snel te groot. Dus wat mij betreft schrappen ze de totw packs in de WL.
Die pakketjes zorgen ervoor dat er meer totw spelers in het spel zitten. Dat zorgt er voor dat de prijzen voor totw spelers lager is. Winst voor de mensen die hoog eindigen in WL dus maar dus ook winst voor iedereen.

quote:
exactor it schreef op maandag 4 september 2017 @ 18:34:
[...]

Die pakketjes zorgen ervoor dat er meer totw spelers in het spel zitten. Dat zorgt er voor dat de prijzen voor totw spelers lager is. Winst voor de mensen die hoog eindigen in WL dus maar dus ook winst voor iedereen.
Rewards zijn juist prima joh! Vind het niet erg veel maar wel net genoeg om voor te willen spelen :) Het aantal wedstrijden mag wel idd naar 25 ofzo :)

• Mars18
quote:
Joster schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

En vanaf vandaag is Bruma de nieuwe PSV e sporter ;) :)

quote:
MrMistral schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:07:
[...]

Rewards zijn juist prima joh! Vind het niet erg veel maar wel net genoeg om voor te willen spelen :) Het aantal wedstrijden mag wel idd naar 25 ofzo :)
Of een variant waarbij het meer een wekelijkse league is. Dus dat je 40 wedstrijden over 1 week moet spelen. Details moet ik nog even uitwerken maar zou wel goed zijn voor het niveau :+
Ik heb momenteel nog 60K in FUT, iemand een leuk idee om dat nog op te branden?
Verwacht dat ik sowieso geen versterkingen kan halen voor mijn team.

• exactor it
quote:
Bossie schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:19:
Ik heb momenteel nog 60K in FUT, iemand een leuk idee om dat nog op te branden?
Verwacht dat ik sowieso geen versterkingen kan halen voor mijn team.
Draft?

Al Soma tots of Izquierdo tots als super sub?

quote:
exactor it schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:50:
[...]

Draft?

Al Soma tots of Izquierdo tots als super sub?
Heb al een paar leuke super subs (Futties Jesus/Musa/Perisic 88).

---
Zojuist een potje gehad waarbij de spits de ene na de andere truck uitvoerde en het hele team 90 minuten high agression/pressure speelde en ik elk fysiek duel verloor.

Normaal prima, maar dit was een bronzen team, en ik heb Ibra in de spits die normaal toch regelmatig fysiek duels in zijn voordeel weet te beslissen. Zijn Akinfenwe, had meer souplesse dan mijn Futties Gabriel Jesus.

Dan zoek je vervolgens de spelers op en dan zien zie je superlage stats, en een gemiddelde van 60 stamina overal en dan vraag je toch af waarom je team opeens supertraag aanvoelt, passing constant verkeerd gaat en de tegenstander speelt alsof hij Messi voorin heeft ...

Uiteraard verloren door een goal in de 90e minuut.

Bossie wijzigde deze reactie 05-09-2017 19:56 (63%)

quote:
Vissert schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:46:
[...]

Of een variant waarbij het meer een wekelijkse league is. Dus dat je 40 wedstrijden over 1 week moet spelen. Details moet ik nog even uitwerken maar zou wel goed zijn voor het niveau :+
Leuk idee. Alleen hebben mensen over het algemeen minder tijd doordeweeks.

quote:
MrMistral schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:13:
[...]

Deze variant is idd ook meermaals op reddit langsgekomen, persoonlijk ben ik voor aangezien ik doordeweeks vaak wel wat uurtjes kan gamen terwijl het weekend juist lastig is.

• FIFAspeler
quote:
MrMistral schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:13:
[...]

Maar dan kan je als je wil die 40 alsnog in het weekend spelen, of leuk verdelen. Zou dat al beter vinden.

Rewards hoeven echt niet minder van mij, packs zijn zo shit dat je niet nog minder beloond moet worden imo.

• exactor it
Tots mane en Walker in Monthlies. FB Abate ook. Mijn standaard overpowered bpl en serie a teams zijn nog erger geworden!

• JJoosterman
KŠaaaaak, zet ik Salah IF per ongeluk te koop, aaargh!! :(

• OnderDeMotorkap
  • Laatst online: 20-09 15:28
quote:
JJoosterman schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 23:55:
KŠaaaaak, zet ik Salah IF per ongeluk te koop, aaargh!! :(
Terugkopen niet mogelijk? :P
Drie potjes gespeeld, maar het is opeens onmogelijk om drie passes op rij naar de juiste speler te laten gaan.

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 20-09 17:20
Ea server down?

• JJoosterman
quote:
Ja, ik las dat de main-server in Florida staat.. Daar wil je op het moment niet zijn.

• JJoosterman
quote:
Jawel, alleen heb daarna ik besloten om alles weg te doen en wat anders te proberen. :)

• OnderDeMotorkap
  • Laatst online: 20-09 15:28
quote:
Bossie schreef op zondag 10 september 2017 @ 13:36:
Drie potjes gespeeld, maar het is opeens onmogelijk om drie passes op rij naar de juiste speler te laten gaan.
Het spel deed ook zeer vreemd bij mij gister. 3 eigen goals in 2 wedstrijden, gemiddeld 2/3 keer op de paal elke wedstrijd, etc. Vind het erg vervelend dat de mechanics zo wisselvallig kunnen zijn. Hoe gaan de mensen die 40-0 halen in WL hiermee om? Iemand enig idee.

Elke wedstrijd won of verloor ik met 3 tot 5 doelpunten verschil terwijl de tegenstander gelijkwaardige stats had. Werd na maanden bijna uit divisie 1 geknikkerd.
quote:
OnderDeMotorkap schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:44:
[...]

Het spel deed ook zeer vreemd bij mij gister. 3 eigen goals in 2 wedstrijden, gemiddeld 2/3 keer op de paal elke wedstrijd, etc. Vind het erg vervelend dat de mechanics zo wisselvallig kunnen zijn. Hoe gaan de mensen die 40-0 halen in WL hiermee om? Iemand enig idee.

Elke wedstrijd won of verloor ik met 3 tot 5 doelpunten verschil terwijl de tegenstander gelijkwaardige stats had. Werd na maanden bijna uit divisie 1 geknikkerd.
Ik denk dat het met heel veel zaken te maken heeft en dat het daardoor altijd een discussiepunt zal zijn.

Los van de sowieso slechte mechanics/eventuele bemoeienis van fifa tijdens het spel:
- Jouw staat is relevant; ben je moe, dronken, veel aan je hoofd of juist topfit?
- Tegenstanders die toevallig net goed zijn in iets waar jij minder in bent. Ik kan aardig pases onderscheppen maar krijg vaak tegengoals door de dribbelaars.
- Matchmaking; ik denk dat het hele divisie schema puur uiterlijk vertoon is en dat er op de achtergrond matchmaking systeem draait waardoor het kan dat tegenstanders in dezelfde divisie opeens veel sterker voelen.
- De combinatie van beide teams, de afhankelijkheid van bepaalde posities, de spelers die daar spelen en de tactieken/instructies.

Daarnaast kent een pro speler het spel door en door en doet alleen dingen die de hoogste kans van slagen hebben. Als je alleen al naar schieten kijkt zijn er zoveel mogelijkheden. Wat voor soort schot? Hoe hard? Welke hoek? Is de stand van de speler goed?
quote:
Vissert schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:03:
[...]
Los van de sowieso slechte mechanics/eventuele bemoeienis van fifa tijdens het spel:
- Jouw staat is relevant; ben je moe, dronken, veel aan je hoofd of juist topfit?
Zondagmiddag :o

quote:
Haha dat bedoel ik! Vaak genoeg dat ik na zelf voetballen wel "even" een paar overwinningen denk mee te pakken :+
Pagina: 1 ... 188 189 190 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*