Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:19:
Ik had gelukkig de tip hier niet gemist, had voor paar k hoffenheim ingekocht! :) Zijn er nog meer sbc's te verwachten tijdens futties? Ik ken al die logo's niet
Op reddit worden ze steeds aangekondigd, voel me stom dat er steeds niets mee doe.

Zit te twijfelen om David Luiz te halen, iemand die ervaring met hem heeft?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 'm ook goedkoop zelf gedaan en zo'n 50K verdiend, prima. Danilo, wellicht kan ik hem met Quaresma TOTS linken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bossie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:09:
[...]

Zit te twijfelen om David Luiz te halen, iemand die ervaring met hem heeft?
Ik heb wel de 87 cv versie gehad, was wel een baas. Gelukkig heb ik futtie Dembele nog niet gehaald, dus ga denk ik voor deze. Hopelijk morgen weer monthly rewards?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:09:
[...]

Op reddit worden ze steeds aangekondigd, voel me stom dat er steeds niets mee doe.
Ik vind het ook altijd zo veel moeite. Dit keer gedaan. 4x Olymiakos gehaald. Tussen 7 en 8 gingen ze voor de hoofdprijs. Weet iemand hoeveel er nog komen?

Extra tip: check de gebruikte teams in de top 20 op FUTbin en gooi al je spelers van die teams met een afwijkende nationaliteit er op. Heb met rommel uit mijn bijna lege club zo bijna meer verdiend dan met mijn investering.

Dit keer snap ik de mensen die een paar keer uitgeven per speler. Een gratis Tots is momenteel wel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 22:27:
[...]

Ik heb wel de 87 cv versie gehad, was wel een baas. Gelukkig heb ik futtie Dembele nog niet gehaald, dus ga denk ik voor deze. Hopelijk morgen weer monthly rewards?
Heb hem inmiddels binnen, maar ff testen.
SBC was wel 100k duurder geworden sinds 19:30, had een paar klusjes die nog even af moesten want Ajax etc :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:05:
[...]

Heb hem inmiddels binnen, maar ff testen.
SBC was wel 100k duurder geworden sinds 19:30, had een paar klusjes die nog even af moesten want Ajax etc :(
Ik ben benieuwd wat je er van vind. Luiz is bij mij de beoogde vervanger van Kante. Ik heb dusdanig veel special high rated untradeables dat ik hem redelijk "goedkoop" kan halen.

Haal trouwens gisteren TOTS Immobile uit de chemistry pack _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:14

kevinn

PSN; southation

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/u0vaqkil288z.jpg

Binnenkort komt de Seven Club Challenge weer terug. Volgens bovenstaand plaatje.
Probeer dus gouden spelers op te pikken voor min bid die nu niet in de SBC zitten ;)

(oude)oplossingen:

http://www.futhead.com/sq.../27/seven-club-challenge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
kevinn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:37:
[afbeelding]

Binnenkort komt de Seven Club Challenge weer terug. Volgens bovenstaande plaatje.
Probeer dus gouden spelers op te pikken voor min bid die nu niet in de SBC zitten ;)

(oude)oplossingen:

http://www.futhead.com/sq.../27/seven-club-challenge/
Thanks for the heads up! Alvast maar de juiste spelers gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Fraaank schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:51:
[...]

Thanks for the heads up! Alvast maar de juiste spelers gekocht.
Ik had vorige week Rooster, Chem is Key en 7 Club al ingekocht en mijn transferlijst (heb er nog maar 70) vol gezet met Fiorentina / Watford / Rubin spelers. 150k winst :D Nu mooi mijn laatste 2 NIF's verkopen (Dybala en Nainggolan) en daarvoor in de plaats Dybala 89/90 terug kopen: https://www.futbin.com/17/squad/5213593

Helaas Mooy uit mijn eigen TOTS pack :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Joster schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:13:
[...]

Ik had vorige week Rooster, Chem is Key en 7 Club al ingekocht en mijn transferlijst (heb er nog maar 70) vol gezet met Fiorentina / Watford / Rubin spelers. 150k winst :D Nu mooi mijn laatste 2 NIF's verkopen (Dybala en Nainggolan) en daarvoor in de plaats Dybala 89/90 terug kopen: https://www.futbin.com/17/squad/5213593

Helaas Mooy uit mijn eigen TOTS pack :(
Netjes! Heb geen behoefte meer aan zoveel winst aan het einde van FIFA. Heb dus gewoon "mijn deel" gekocht die ik nodig heb en de rest lekker laten varen. Zag wel dat de teams die op FUThead staan al voor meer geld weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Haha ik ook niet eigenlijk, maar ik wilde gewoon mijn team nog NIF vrij maken :9

Moet dit trucje (en die van vorige week met Rooster) wel even onthouden voor 18 hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:23:
[...]

Ik ben benieuwd wat je er van vind. Luiz is bij mij de beoogde vervanger van Kante. Ik heb dusdanig veel special high rated untradeables dat ik hem redelijk "goedkoop" kan halen.

Haal trouwens gisteren TOTS Immobile uit de chemistry pack _/-\o_
Ik had Knockaert (jeej).

heb gisteravond nog even twee potjes gespeeld met David Luiz als LCDM in 4231, moest TOTS Azpi verkopen om hem te halen (vervangen door Boatank ivm chem Alonso/Lahm, twijfelde tussen hem en OTW Hummels).
https://www.futbin.com/17/squad/2624125

Beide potjes waren erg raar met heel veel passing fouten van beide tegenstanders (input lag?), dit was ook terug te zien in de stats met 15 vs 10 shots on target in het eerste potje :x

Luiz is in ieder geval erg dominant aanwezig (erg aggressief) en dat is wel prettig in de kleine ruimtes.
In beide potjes was er niemand die echt controle over het middenveld had, maar de tegenstanders speelden met (1) Renato en (2) Kante. Dit zijn sowieso twee spelers die naar mijn inziens simpelweg wel iets gedown-tuned mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Ik had Knockaert (jeej).

heb gisteravond nog even twee potjes gespeeld met David Luiz als LCDM in 4231, moest TOTS Azpi verkopen om hem te halen (vervangen door Boatank ivm chem Alonso/Lahm, twijfelde tussen hem en OTW Hummels).

Beide potjes waren erg raar met heel veel passing fouten van beide tegenstanders (input lag?), dit was ook terug te zien in de stats met 15 vs 10 shots on target in het eerste potje :x

Luiz is in ieder geval erg dominant aanwezig (erg aggressief) en dat is wel prettig in de kleine ruimtes.
In beide potjes was er niemand die echt controle over het middenveld had, maar de tegenstanders speelden met (1) Renato en (2) Kante. Dit zijn sowieso twee spelers die naar mijn inziens simpelweg wel iets gedown-tuned mogen worden.
Hatelijk team zeg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind Shaw en Butland tegenvallen, misschien met hun toch verkeerd gegokt.
Maakt immers niet uit, als ik momenteel twee uur per week speel dan is het veel, ben eigenlijk meer actief hier en met SBCs etc dan met wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:42:
[...]

Maakt immers niet uit, als ik momenteel twee uur per week speel dan is het veel, ben eigenlijk meer actief hier en met SBCs etc dan met wedstrijden.
Idem hier ja :) Stiekem is handelen en een team bouwen veel leuker dan het spelen zelf als je niet zo goed bent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:42:
[...]

Walker met 7 chem op LB kan altijd nog. Butland vervangen voor Neuer.
Elke keeper maakt fouten. Ik heb maar besloten om het gewoon te accepteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:57:
[...]

Walker met 7 chem op LB kan altijd nog. Butland vervangen voor Neuer.
Elke keeper maakt fouten. Ik heb maar besloten om het gewoon te accepteren :+
Klopt, Neuer had ik idd ook gedachten maar dan moet ik weer iets meer gaan spelen om dat voorelkaar te krijgen. (Boateng --> Hummels, kan al snel wat extra opleveren qua muntjes).

Spaar liever iets door voor Alonso dan voor Walker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:33:
[...]

Ik had Knockaert (jeej).

Hoge agressie is precies wat ik zoek. Kost me alleen wel een fortuin aan untradeables. Straks maar even kijken of er nog mogelijke SBC spelers zijn die ik liever heb.

Higuain 91 SBC (overbodig vanwege tots Immobile)
Mandzukic scream
Cole fb 86
Fejsa TOTS
Insigne IF 88
Talisca 84

Allemaal untradeables..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vissert schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:58:
[...]

Hoge agressie is precies wat ik zoek. Kost me alleen wel een fortuin aan untradeables. Straks maar even kijken of er nog mogelijke SBC spelers zijn die ik liever heb.

Higuain 91 SBC (overbodig vanwege tots Immobile)
Mandzukic scream
Cole fb 86
Fejsa TOTS
Insigne IF 88
Talisca 84

Allemaal untradeables..
Wacht even met monthlies en dan kijken wat je nog nodig heb. Met 3 IFs word het sowieso al duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 18:05
Leoon. schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:48:
[...]

Beetje 'gelul in de ruimte'. Ben benieuwd waar je het over hebt, hoe je het gedaan hebt etc. Heeft dit met sbcs te maken of gewoon normaal handelen?
Handelen. Ik had al een aantal dagen zitten jagen op Olympiakos spelers (350/400 coins). De prijzen daarvan vlogen (nadat Chemistry is Key uitkwam) de pan uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/...position_changes_extinct/

Ik had er eentje, en die was na een seconde verkocht voor 4k, doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:01:

Ik had er eentje, en die was na een seconde verkocht voor 4k, doe er je voordeel mee :)
de LW->LW en RW-RF ook ;) Prijs zelf even opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:01:

Thanks man, CA > CAM ook voor 2,8k.

RW > RF = RV > RB toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

RW > RF = RV > RB toch?
RW is wat je ziet in 433, RF is wat je ziet in 4321.
Heb alles gewoon op engels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

rSNNN

Titel ondertitel

Joster schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:13:
[...]

RW > RF = RV > RB toch?
RW > RF = RB > RV

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Nou, de LV > LB gaan voor 4k in ieder geval ;) LB > LV voor 200.

[ Voor 4% gewijzigd door Joster op 03-08-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
Joster schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 10:44:
[...]

Idem hier ja :) Stiekem is handelen en een team bouwen veel leuker dan het spelen zelf als je niet zo goed bent :9
Dit heb ik dus ook. Bij mijn neef is het andersom. Die is helemaal niet zo thuis in het handelen en hij vindt die sbc's vaak ook ingewikkeld en tijdrovend, hij wilt liever met zijn teams spelen. Handelen of dure spelers als investering aan te schaffen doet hij alleen als ik bij hem ben. 2 teams zonder gekochte speciale kaarten maar speelt een stuk beter dan ik. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Zit een beetje in dubio. Wanneer ik Dybala NIF, Nainggolan NIF en De Rossi IF verkoop heb ik zo'n 400k. Dan zou ik Dybala 91 kunnen halen en zou ik dit team als "final" FUT 17 hebben: https://www.futbin.com/17/squad/5213593

Ik kan natuurlijk ook Dybala 89/90 halen en zo'n ca. 100k besparen waarmee ik Gomez / Hamsik / De Vrij kan upgraden. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat worden de monthly rewards eigenlijk? Ik hoor vaak nog een keer voor bijvoorbeeld elite 3 maandelijks bijvoorbeeld 12 TOTS cards nog een keer of 12 Special cards van october- januari. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:24:
Wat worden de monthly rewards eigenlijk? Ik hoor vaak nog een keer voor bijvoorbeeld elite 3 maandelijks bijvoorbeeld 12 TOTS cards nog een keer of 12 Special cards van october- januari. Weet iemand hier meer over?
Ik hoorde in de geruchten dat het TOTS-spelers zouden zijn (heb zelf Elite 1 gehaald, duimen!), maar we kunnen niks anders doen dan afwachten tot 8uur vanavond...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik elite 3 maandelijks voor het eerst! Ik had zelfs nog een weekend league overgeslagen omdat het toen niet kon! Ik ben benieuwd!! Ik moest deze WL trouwens tegen een youtuber met 99 rode Messi TOTS. Ik won ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas krijg ik echt vaak berichten tegen van lucky dit lucky dat... slaat nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

rSNNN

Titel ondertitel

JJoosterman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:30:
[...]

Dit heb ik dus ook. Bij mijn neef is het andersom. Die is helemaal niet zo thuis in het handelen en hij vindt die sbc's vaak ook ingewikkeld en tijdrovend, hij wilt liever met zijn teams spelen. Handelen of dure spelers als investering aan te schaffen doet hij alleen als ik bij hem ben. 2 teams zonder gekochte speciale kaarten maar speelt een stuk beter dan ik. :'(
Ik heb dat persoonlijk zelf ook hoor. Investeren etc heb ik het geduld niet voor. Wil gewoon lekker spelen :).

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:54:
[...]

Wacht even met monthlies en dan kijken wat je nog nodig heb. Met 3 IFs word het sowieso al duur.
4 IFs nodig zelfs. IF Insigne 88 is een leuke om te gebruiken en heb er daarnaast nog 1 liggen. Dus ik kan hem halen voor de prijs van 2 IFs.

Wanneer komen de monthlys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Vissert schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:48:
[...]

4 IFs nodig zelfs. IF Insigne 88 is een leuke om te gebruiken en heb er daarnaast nog 1 liggen. Dus ik kan hem halen voor de prijs van 2 IFs.

Wanneer komen de monthlys?
Telde Insigne al mee ;) Vanavond als het goed is. Als je hulp nodig heb met squad laat maar even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinn schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:50:
[...]

Telde Insigne al mee ;) Vanavond als het goed is. Als je hulp nodig heb met squad laat maar even weten
Coins doneren mag altijd :+ Heb 15k voor 2 IFs nu. Ik kan ook TOTS immobile er bij gooien dan kan ik zilveren monthlys gebruiken :+ Maar dan wordt het een duur grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:58:
[...]

Coins doneren mag altijd :+ Heb 15k voor 2 IFs nu. Ik kan ook TOTS immobile er bij gooien dan kan ik zilveren monthlys gebruiken :+ Maar dan wordt het een duur grapje.
Alles is sowieso bizar duur momenteel door de SBC, ik moest 30k per aftikken voor meerdere Serie-A spelers door de rating requirement (Marchisio, Bonucci, barzaghli, Handanovic etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 15:33:
Helaas krijg ik echt vaak berichten tegen van lucky dit lucky dat... slaat nergens op.
Heerlijk toch? Moeten ze maar leren afmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, we krijgen dus de verkeerde rewards. Moet nog 7 extra krijgen. De eersten weren wel goed met Diego Costa, Mkhitarian en Calhanoglu o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Jammer genoef geen TOTS, maar willekeurige totw.
Ik had een goud 1 pack, met 88 muller, 86 Carrasco en nog wat meuk.

Wel genoeg om David Luiz te strikken, met behoud van sbc Suarez :)
(niet dat ik die gebruik, maar er komt vast nog een sbc meer waar hij wel nodig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:28:
Jammer genoef geen TOTS, maar willekeurige totw.
Ik had een goud 1 pack, met 88 muller, 86 Carrasco en nog wat meuk.

Wel genoeg om David Luiz te strikken, met behoud van sbc Suarez :)
(niet dat ik die gebruik, maar er komt vast nog een sbc meer waar hij wel nodig is)
Volgens mij was het niet random, maar zoals ik een paar dagen geleden al zei: special cards van oktober tot en met januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie kan mij helpen met wat uitleg..
ik heb het hele jaar F17 gespeeld op de xbox360, top!
Nu heb ik sinds 3 dagen een Xboxone S met F17.
Ik merk al dat de gameplay anders is op dit console, spel is trager en verdedigen is heel lastig.
maar wat me vooral opvalt is dat het scoren verdomd moeilijk gaat terwijl ik in de oefenarena alles binnen schiet hoe ik dat normaal ook deed..

Ik heb het gevoel in online wedstrijden alsof ik de knop amper kan indrukken.. alles gaat over of mis..

op de 360 zat ik constant div 3. nu kom ik 8 niet eens uit.. (wel op dit moment nog met slecht team door coins na 2 dagen haha)

wie heeft er tips trucs of wat dan ook om het leuker te maken want dit speelt echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 16:08
Joster schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 13:18:
[...]

Nou, de LV > LB gaan voor 4k in ieder geval ;) LB > LV voor 200.
Thanks voor de tip! Ik heb even meer dan 15k gescoord met kaarten die een tijdje terug waardeloos waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom een paar muntjes tekort, maar David Villa TOTS is toch een top kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

OnderDeMotorkap schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:15:
[...]

Thanks voor de tip! Ik heb even meer dan 15k gescoord met kaarten die een tijdje terug waardeloos waren.
Zelfde geldt voor Vitesse (max.bin) en Toulouse spelers

EDIT; Gisteren zijn de verkeerde rewards toegewezen. Heb nu Gold2 en Gold3 monthlies gekregen.
Hoogste spelers waren Giuliano en W. Carvalho. Rest allemaal 84 spelers. Mooi voor in een SBC

[ Voor 24% gewijzigd door kevinn op 04-08-2017 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
Razz89 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:54:
Wie kan mij helpen met wat uitleg..
ik heb het hele jaar F17 gespeeld op de xbox360, top!
Nu heb ik sinds 3 dagen een Xboxone S met F17.
Ik merk al dat de gameplay anders is op dit console, spel is trager en verdedigen is heel lastig.
maar wat me vooral opvalt is dat het scoren verdomd moeilijk gaat terwijl ik in de oefenarena alles binnen schiet hoe ik dat normaal ook deed..

Ik heb het gevoel in online wedstrijden alsof ik de knop amper kan indrukken.. alles gaat over of mis..

op de 360 zat ik constant div 3. nu kom ik 8 niet eens uit.. (wel op dit moment nog met slecht team door coins na 2 dagen haha)

wie heeft er tips trucs of wat dan ook om het leuker te maken want dit speelt echt waardeloos.
iemand response?

Nog een vraag.. ik heb gehoord dat je via de webapp niet de transfermarkt op komt als je minder als 5 wedstr. Heb gespeeld en de manager taken niet heb voltooid.. zodra dit beide gedaan is dan kan het na 2 dagen.. nou ik heb dat voltooid en is 48uur verder maar nog doet hij het niet..

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Razz89 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:53:
[...]

iemand response?

Nog een vraag.. ik heb gehoord dat je via de webapp niet de transfermarkt op komt als je minder als 5 wedstr. Heb gespeeld en de manager taken niet heb voltooid.. zodra dit beide gedaan is dan kan het na 2 dagen.. nou ik heb dat voltooid en is 48uur verder maar nog doet hij het niet..

iemand?
Volgens mij maakt de 360 nog gebruik van de oude engine. Het zijn als het ware twee verschillende spellen.
Bekijk op youtube wat tutorials. Button lag kan te maken hebben met wifi of kabel.

Tja web app access. Daar is niet echt een zinnig antwoord op te geven volgens mij. Gewoon door blijven spelen tot hij het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
kevinn schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:59:
[...]

Volgens mij maakt de 360 nog gebruik van de oude engine. Het zijn al het ware twee verschillende spellen.
Bekijk op youtube wat tutorials. Button lag kan je maken met wifi of kabel.

Tja web app access. Daar is niet echt een zinnig antwoord op te geven volgens mij. Gewoon door blijven spelen tot hij het doet.
Ja zoek ondertussen ook al wat tutorials op maar wist niet dat het verschil zo enorm was..
Wat bedoel je met button lag kan gefixt worden door wifi of kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
kevinn schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 05:53:
[...]

Zelfde geldt voor Vitesse (max.bin) en Toulouse spelers

EDIT; Gisteren zijn de verkeerde rewards toegewezen. Heb nu Gold2 en Gold3 monthlies gekregen.
Hoogste spelers waren Giuliano en W. Carvalho. Rest allemaal 84 spelers. Mooi voor in een SBC
Ik heb er eigenlijk niet zo op gelet maar mijn Elite rewards waren in ieder geval wel bagger! Hoogste kaart was 89 rated Lloris...great.

Weet iemand of je op PC bij Elite 1 in de monthlies ook 20 spelers hoort te krijgen? Heb er maar 15 gekregen en op console krijg je er wel 20...

[ Voor 12% gewijzigd door Fraaank op 04-08-2017 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Razz89 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:11:
[...]

Ja zoek ondertussen ook al wat tutorials op maar wist niet dat het verschil zo enorm was..
Wat bedoel je met button lag kan gefixt worden door wifi of kabel?
Als ik op de wifi speel heb ik vaak button lag. Met een kabel heb ik hier geen last van.
Het kan natuurlijk ook liggen aan de staat van de servers op dat moment :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren uit de weekly en monthly 4 IFs gekregen. Sokratis 86, Balotelli 86 en isco 86. Dus Luiz was zeer makkelijk binnen te halen.

Eerste wedstrijd in de eerste 13 minuten een goal en assist + ragequit.

Ik heb helaas geen tijd dit weekend vanwege visite enzo. Ik ben jarig vandaag *O* maar dacht gisteren toch even te kwalificeren. Wordt me toch een partij genaaid in de finale :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:19:
Gisteren uit de weekly en monthly 4 IFs gekregen. Sokratis 86, Balotelli 86 en isco 86. Dus Luiz was zeer makkelijk binnen te halen.

Eerste wedstrijd in de eerste 13 minuten een goal en assist + ragequit.

Ik heb helaas geen tijd dit weekend vanwege visite enzo. Ik ben jarig vandaag *O* maar dacht gisteren toch even te kwalificeren. Wordt me toch een partij genaaid in de finale :(
Gefeliciteerd jongen!

Hier trouwens bericht van iemand van EA mbt de verkeerde packs: https://twitter.com/Doona...status/893181513319145472

Ik had al een bericht in FIFA zelf dat het niet klopte, heb echter nog niet m'n juiste pack gekregen.

[ Voor 18% gewijzigd door Fraaank op 04-08-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan Neymar niet als Spits gaan spelen voor PSG?
Dat zou voor FUT18 erg goed uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima monthlies gehad. Kan nu lekker veel untradables gebruiken en toch op full chem komen, dat blijft leuk :) Doordat ik Layun IF heb gepackt kan ik bijvoorbeeld ook mijn untradable TOTS Danilo gebruiken.
Monthlies: Kane (88), Diego Costa (88), Filipe Luis (87), Mkhitarian (86), Iborra (86), Ruffier (86), Chalanoglu (85), Dembele (85), Mandzukic (85), Bryan Ruiz (84), Orellana (84), Ben Yedder (84), Vanzquez (84), Layun (84), Pizzi (84) en Defoe (84).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:03:
Prima monthlies gehad. Kan nu lekker veel untradables gebruiken en toch op full chem komen, dat blijft leuk :) Doordat ik Layun IF heb gepackt kan ik bijvoorbeeld ook mijn untradable TOTS Danilo gebruiken.
Monthlies: Kane (88), Diego Costa (88), Filipe Luis (87), Mkhitarian (86), Iborra (86), Ruffier (86), Chalanoglu (85), Dembele (85), Mandzukic (85), Bryan Ruiz (84), Orellana (84), Ben Yedder (84), Vanzquez (84), Layun (84), Pizzi (84) en Defoe (84).
Welke Monthlies had je? Elite 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:56:
[...]

Welke Monthlies had je? Elite 2?
Elite 3, maar had dus verkeerde gekregen. Had er eerst 5, daarna kreeg ik de goede 12. 1 kreeg ik dubbel, dus kwam ik op deze 16 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Elite 3, maar had dus verkeerde gekregen. Had er eerst 5, daarna kreeg ik de goede 12. 1 kreeg ik dubbel, dus kwam ik op deze 16 uit :)
Ah ok! Ik heb er maar 15 gekregen voor Elite 1, maar ik speel op PC. Heb nog nergens een bron kunnen vinden die kan vertellen of de monthlies voor PC hetzelfde zijn als op console...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Fraaank schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:14:
[...]

Ah ok! Ik heb er maar 15 gekregen voor Elite 1, maar ik speel op PC. Heb nog nergens een bron kunnen vinden die kan vertellen of de monthlies voor PC hetzelfde zijn als op console...
Mmm, dat zou ik ook niet weten helaas.

Dankzij m'n monthlies heb ik nu deze teams: https://www.futbin.com/17/squad/5346645
https://www.futbin.com/17/squad/5348301

Bij allebei wissel ik in-game naar 4-2-3-1. Erg blij met deze teams na een maand op deze console, 12 van de 22 spelers zijn untradable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:14:
[...]

De nieuwe (goede) monthlies voor PC komen er nog aan als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
kevinn schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:28:
[...]

De nieuwe (goede) monthlies voor PC komen er nog aan als het goed is.
Ah goed om te horen! Heb je ergens een bron?

PC altijd weer als laatste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een uurtje en dan weten we of Musa gewonnen heeft :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:55:
Nog een uurtje en dan weten we of Musa gewonnen heeft :0
Mag hopen van niet. Standaard WL team is dan al te voorspellen: Futties Dembele, Smalling, Shaw, PSBC Luiz en Musa er dan nog bij :(

Ik heb op Ben Yedder gestemd. 4*SK en 5*WF :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
kevinn schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:11:
[...]

Mag hopen van niet. Standaard WL team is dan al te voorspellen: Futties Dembele, Smalling, Shaw, PSBC Luiz en Musa er dan nog bij :(

Ik heb op Ben Yedder gestemd. 4*SK en 5*WF :9
Je vergeet Futties Dembele!

M'n Elite 1 pack is ook weer terug!

91 Sanchez, 90 rated Hazard en 88 Robben!

[ Voor 11% gewijzigd door Fraaank op 04-08-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:36:
[...]

De futties zijn inmiddels toch wel redelijk prijzig, dat houd ze in ieder geval nog redelijk schaars.
Dembele is ook 90K :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Fraaank schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 18:36:
[...]

M'n Elite 1 pack is ook weer terug!

91 Sanchez, 90 rated Hazard en 88 Robben!
Staat er tussen ;) Hele mooie rewards! Had weer niks bijzonders haha

Edit;
Verrassing .... Musa. Van Jesus kan EA meteen de winner uit brengen

[ Voor 11% gewijzigd door kevinn op 04-08-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Alsnog de 85rated musa gekregen van ea.
Kreeg een bericht op de Companion app dat ze hem hebben aangepast.
Eergisteren had ik door de glitch de 85rated versie vrijgespeeld. Werd door ea niet veel later aangepast naar de 78 versie.
Nu dus alsnog de 85 versie, voor een 75 rated team :D

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had TOTY Marcelo in mijn WL rewards. Past niet in mijn BPL of Calcio team. Dus hij is inmiddels veranderd in David Luiz SBC. Wel lekker om die zo een beetje gratis te kunnen voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Kon futtie Musa niet laten liggen, zo maar eens proberen in de WL, net als sbc Bellerin.

Munten raken snel op, maar blijft wel afwisselend zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
Vitesse spelers zijn niet te krijgen... Telkens net te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:09:
Alsnog de 85rated musa gekregen van ea.
Kreeg een bericht op de Companion app dat ze hem hebben aangepast.
Eergisteren had ik door de glitch de 85rated versie vrijgespeeld. Werd door ea niet veel later aangepast naar de 78 versie.
Nu dus alsnog de 85 versie, voor een 75 rated team :D
Hetzelfde :) Lekker lucky deze week, extra monthlies en zo goed als free 85 Musa. Ga hem waarschijnlijk niet eens gebruiken maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een paar tegoed!
invite maar als je tijd hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik relaxed WL speel, gaat het ineens soepeler. Of het komt door m'n nieuwe (en betere) teams, of gewoon geluk met de tegenstanders. Ga nu 4-1, normaal na vijf wedstrijden juist 2-3 ofzo. Maar ga nu toch maar 10 potjes halen ivm vakantie, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:48:
[...]

Ik heb nog een paar tegoed!
invite maar als je tijd hebt
Patje_b was het hè? Ik ben zo slecht in Tweakers PS4 namen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vissert schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:54:
[...]

Patje_b was het hè? Ik ben zo slecht in Tweakers PS4 namen
Kijk is onder z'n Nickname ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

JJoosterman schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:02:
Vitesse spelers zijn niet te krijgen... Telkens net te laat....
BPMen. Hopen op een beetje packluck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 20:13:
[...]

Hetzelfde :) Lekker lucky deze week, extra monthlies en zo goed als free 85 Musa. Ga hem waarschijnlijk niet eens gebruiken maar goed :D
Ik ook niet. Gaat waarschijnlijk in een sbc :+

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:50:
[...]

Ik ook niet. Gaat waarschijnlijk in een sbc :+
In ieder geval een 85 voor 4K, en je weet maar nooit :D Heb 'm net laten invallen tegen iemand met 5 ATB, kan altijd van pas komen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:15:
[...]

In ieder geval een 85 voor 4K, en je weet maar nooit :D Heb 'm net laten invallen tegen iemand met 5 ATB, kan altijd van pas komen haha
Hij is prima te gebruiken, maar heb dan niet centraal.
Laat em maar lekker rennen op lobbed through balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:05:
[...]

Kijk is onder z'n Nickname ;)
Is niet te zien op mobiel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukaka TOTS valt me best wel tegen tov Kane TOTS. Hij waant zich een middenvelder en maakt echt nul runs achter de verdediging. Hij is ook goed in kansen missen. Daarin overtreft hij Harry in ieder geval. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2017 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:36:
Lukaka TOTS valt me best wel tegen tov Kane TOTS. Hij waant zich een middenvelder en maakt echt nul runs achter de verdediging. Hij is ook goed in kansen missen. Daarin overtreft hij Harry in ieder geval. :)
Zijn POTM was voornamelijk een finisher, hij zakte soms erg ver terug om mee te verdedigen om vervolgens heel langzaam weer naar voren te gaan.

Finishing was echter geen probleem, wel ff onthouden dat hij links is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verlies me toch potjes. Nu ook weer, 17 schoten, 14 op goal, waarvan 1 van buiten de 16, de rest erin. Verlies je 2-5 terwijl hij de helft van jouw aantal schoten op goal heeft en meer buiten de 16. Volgens mij ga ik iets te goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:40:
[...]

Zijn POTM was voornamelijk een finisher, hij zakte soms erg ver terug om mee te verdedigen om vervolgens heel langzaam weer naar voren te gaan.

Goede tip mbt links. :) Hij heeft nu 10 potjes, 4 goals. Valt me wel op dat tegenstanders bang voor hem zijn. Son en Mkhitryan krijgen meer ruimte.

David Luiz sbc is wel een goede upgrade gebleken in het middenveld. Weinig last van zijn stamina en vooral voordeel bij zijn bizarre runs. En zijn penalties zijn ziek. Die zitten allemaal ongeacht wat je doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:27:
Ik verlies me toch potjes. Nu ook weer, 17 schoten, 14 op goal, waarvan 1 van buiten de 16, de rest erin. Verlies je 2-5 terwijl hij de helft van jouw aantal schoten op goal heeft en meer buiten de 16. Volgens mij ga ik iets te goed :D
Je mag wel even tegen mij oefenen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:49:
[...]

Je mag wel even tegen mij oefenen? :+
Ik ben van 6-1 naar 8-8 gegaan, dus dat lijkt me een heel erg goed idee :+ Potje bijna afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Ik ben van 6-1 naar 8-8 gegaan, dus dat lijkt me een heel erg goed idee :+ Potje bijna afgelopen
Autch. Je hebt mij op psn of niet? Stuur maar berichtje als je klaar bent dan kom ik online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Autch. Je hebt mij op psn of niet? Stuur maar berichtje als je klaar bent dan kom ik online!
Ik denk dat ik je een vriendschapsverzoek gestuurd heb. Maar ik moet nu helaas stoppen, sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Ik denk dat ik je een vriendschapsverzoek gestuurd heb. Maar ik moet nu helaas stoppen, sorry...
Slecht van de app dat ik daar geen eens een melding over krijg. Zie net dat ik er nog 12 open heb staan :+

Je houd een potje van me tegoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer sinds gisteren al een speler te kopen maar de mark is simpelweg raar :+
Betreffende speler is ondertussen alweer bijna 20% in prijs gestegen, maar heb weinig keuze ivm chem.

Zit overigens eraan te denken Fabrepass 89 te verkopen, hoewel hij erg goed is het simpelweg zonde om POY Alli daardoor niet te gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Bossie op 05-08-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:08:
Ik probeer sinds gisteren al een speler te kopen maar de mark is simpelweg raar :+
Betreffende speler is ondertussen alweer bijna 20% in prijs gestegen, maar heb weinig keuze ivm chem.

Zit overigens eraan te denken Fabrepass 89 te verkopen, hoewel hij erg goed is het simpelweg zonde om POY Alli daardoor niet te gebruiken.
Hier precies hetzelfde ja, zit al 3 dagen op 1 bepaalde speler te azen van 300k maar die is gewoon super schaars waardoor de prijs steeds oploopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:25:
[...]

Hier precies hetzelfde ja, zit al 3 dagen op 1 bepaalde speler te azen van 300k maar die is gewoon super schaars waardoor de prijs steeds oploopt :(
die is van 30k naar 40k gegaan, kleine bedragen maar procentueel wel een groot verschil, inmiddels gelukt :)

Dit is het momenteel:
https://www.futbin.com/17/squad/3609732

Een variant waar ik over nadenk is Alli als CM, Fanta Walcot op RF en Neuer op goal.
Maar dan moet ik Fabrepass laten gaan en die is erg belangrijk als ik 4231 speel.

Gelukkig de hele middag de tijd om eens rustig te gaan testen.

edit:
FUT is weer eens ouderwets kapot, twee potjes gespeeld en kan simpelweg niets doen door inputlag.
De laatste tegengoal omschrijft het het beste, lahm ontvangt de bal met Son op ruim 10 meter achter hem.
Ik druk meteen op de knop om door spelen naar de keeper maar voordat mijn pass geregistreerd word heeft Son de bal al ....

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 05-08-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hebben jullie hier ook last van? Heb het al een paar dagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KdnhhGRX0MKs58SD9dzbgSLf/full.png

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Op iOS geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
WahyuSchmidt schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:06:
Hebben jullie hier ook last van? Heb het al een paar dagen.

[afbeelding]
Cache legen of opnieuw installeren :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:40:
[...]

Inmiddels heeft hij 23 goals en 12 assists na 20 potjes WL. Hij mag nog blijven. Maar toch knaagt er iets. Ik had meer vertrouwen in Kane voor de goal op de een of andere manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
kevinn schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:22:
[...]

BPMen. Hopen op een beetje packluck
Zoveel bronzen spelers heeft Vitesse niet (5/6 bronzen). Het is mij gister toch gelukt om er een binnen te halen. Het was die 10k meer dan waard.
Want uiteindelijk kreeg ik Delle Alli als TOTS uit de beloning. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2potm Son heeft net zijn 300e goal gemaakt. Verreweg topscorer in mijn clubbie. Noemenswaardige concurrentie zijn Dybala (150),Balde Diao (190) Candreva (140) en Kane (210 voor verkoop). Blijft een fenomenale speler die Son. Wie voert bij jullie de ranglijst aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:35:
2potm Son heeft net zijn 300e goal gemaakt. Verreweg topscorer in mijn clubbie. Noemenswaardige concurrentie zijn Dybala (150),Balde Diao (190) Candreva (140) en Kane (210 voor verkoop). Blijft een fenomenale speler die Son. Wie voert bij jullie de ranglijst aan?
  1. Ibra (397)
  2. Son (127)
  3. Alli (80)
Fabregas is tweede topscorer qua ratio, en eerste met assists qua ratio, hij staat echter laag omdat ik met meerdere varianten van hem heb gespeeld :(
Musa is ook een aardige sub in het laatste half-uur, get in behind, aggressive, press back line en hij krijgt altijd wel een kans :+

Hopelijk later deze week 85 Jesus als supersub erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik zal morgen even kijken, maar zo uit mijn hoofd Niang en IF Defoe

Pagina: 1 ... 187 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.