Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:06:
[...]

Netjes! Wat zijn de rewards voor deze maand?

Ik hoefde gelukkig geen moeite te doen dit weekend. Had slechts 7 wins nodig voor gold 3 maandelijks en dat was het doel. Ik was te lui voor de volgende 7 wins voor gold 2 :+
Waarschijnlijk alle special cards van oktober, november, december en januari. Dus inclusief movembers, TOTGS, Scream en TOTY bijv.

Ow, misschien niet dus. We gaan het zien :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Begin wel wat moedeloos te worden... ik krijg het maar niet voor elkaar om tegen wat betere tegenstanders mijn team te laten renderen. Waar ik tegenaan loop is dat mijn verdediging veel te ver naar voren staan, in de settings aan gegeven achterblijven bij aanval maar zodra ik richting 16 ga met de aanvallers staan mijn verdedigers op de middenlijn. balverlies leidt tot counter en veelal tegendoelpunt. Mis ik instellingen? op youtube gekeken maar qua instellingen heb ik niet het gewenste effect gecreëerd. Met "De bus parkeren" ook niet het idee dat dit werkt. Wie heeft de gouden tip?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:54:
Begin wel wat moedeloos te worden... ik krijg het maar niet voor elkaar om tegen wat betere tegenstanders mijn team te laten renderen. Waar ik tegenaan loop is dat mijn verdediging veel te ver naar voren staan, in de settings aan gegeven achterblijven bij aanval maar zodra ik richting 16 ga met de aanvallers staan mijn verdedigers op de middenlijn. balverlies leidt tot counter en veelal tegendoelpunt. Mis ik instellingen? op youtube gekeken maar qua instellingen heb ik niet het gewenste effect gecreëerd. Met "De bus parkeren" ook niet het idee dat dit werkt. Wie heeft de gouden tip?
Beter leren verdedigen! In principe is het niet erg om met je verdediging hoog op het veld te staan zolang je maar in positie blijft.

Niet instappen met je verdediging. Zorg dat deze op 1 lijn blijven. Ik probeer altijd met mijn middenveld de achtervolging in te zetten. En met mijn verdediging gaten dicht te lopen.

Zoek de verdedigingsvideo's van Dirty Mike even op. Daarmee ging er voor mij een wereld open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Heb dit eens even terug gekeken en heb twee vraagjes :

Je geeft soms steekballen op laca maar niet op hem maar in de ruimte. Is dit met l2 driehoek? Of welke knop anders? Bij mij gaan ze altijd op de speler namelijm

Ten tweede duw je bailly op een gegeven moment helemaal weg in een sprint dit is bij mij altijd andersom, gebruik je hier rondje of l2 en hou je de knop ingedrukt of tap je er op als een gek?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier al aan het nadenken over welk team/spelers in FUT18?
Er zit op dit moment zoveel beweging in de transfermarkt dat het voor FUT in ieder geval erg leuk gaat worden.

Frans gaat heel sterk worden, BPL heeft bizarre transfers maar uit elke competitie is wel een sterk te maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:14

kevinn

PSN; southation

simons schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:54:
Hier heb ik gebruik van gemaakt.

YouTube: HOW TO DEFEND 1v1 IN FIFA 17 - LEARN TO DOMINATE YOUR OPPONENT

YouTube: FIFA 17 DEFENDING TUTORIAL - HOW TO HIGH PRESSURE YOUR OPPONENTS AND...
Leoon. schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:24:
[...]

Je geeft soms steekballen op laca maar niet op hem maar in de ruimte. Is dit met l2 driehoek? Of welke knop anders? Bij mij gaan ze altijd op de speler namelijm

Ten tweede duw je bailly op een gegeven moment helemaal weg in een sprint dit is bij mij altijd andersom, gebruik je hier rondje of l2 en hou je de knop ingedrukt of tap je er op als een gek?

Shielding. In dit geval is het tappen. Met R2 ingedrukt sta je haast meteen stil. Timing is het allerbelangrijkste anders wordt je alsnog van de bal gezet

YouTube: HOW TO CONTROL THE GAME – FIFA 17 SHIELDING TUTORIAL

[ Voor 26% gewijzigd door kevinn op 31-07-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zoals kevin aangeeft. Timing is cruciaal. Je moet de verdediger eigenlijk opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bedankt voor de filmpjes ik ga het bestuderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
simons schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:38:
Bedankt voor de filmpjes ik ga het bestuderen!
Probeer is de "custom tactic" Counter Attack en dan PTB. Volgens mij blijven dan ook je centrale mensen hangen. Belangrijk is ook om te kijken naar de workrates van de verdedigers die er staan. Hebben ze misschien H/L en hebben ze veel drang naar voren maar weinig zin om te verdedigen?
Bossie schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:26:
Er zit op dit moment zoveel beweging in de transfermarkt dat het voor FUT in ieder geval erg leuk gaat worden.

Frans gaat heel sterk worden, BPL heeft bizarre transfers maar uit elke competitie is wel een sterk te maken.
Ik begin meestal met een Calcio A team. Hoop goede verdedigers vaak voor weinig. Ligt er ook aan hoeveel geluk je hebt aan het begin van FIFA met je free packs. Als ik in die packs een goede Ligue 1 speler trek, ben ik meer geneigd om daar mee te spelen (of die juist voor veel te verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 31 juli 2017 @ 12:26:

De BPL wordt een leuke competitie. Ik ga in het begin een hele lading packs openen en dan zie ik wel wat het wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:23:
[...]

De BPL wordt een leuke competitie. Ik ga in het begin een hele lading packs openen en dan zie ik wel wat het wordt :+
Idd, zal leuk zijn als Pogba bijvoorbeeld high/high workrates krijgt omdat Mourinho hem vaak als CDM gebruikt.
Daarnaast, als MU Matic dadelijk binnen heeft, zal Pogba naar CAM doorschuiven kan MU kijken opeens heel leuk worden.

Vind de ratings van de andere zogenaamde BPL transfers tot nu toe nog redelijk tegenvallen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:56:
[...]

Idd, zal leuk zijn als Pogba bijvoorbeeld high/high workrates krijgt omdat Mourinho hem vaak als CDM gebruikt.
Daarnaast, als MU Matic dadelijk binnen heeft, zal Pogba naar CAM doorschuiven kan MU kijken opeens heel leuk worden.

Vind de ratings van de andere zogenaamde BPL transfers tot nu toe nog redelijk tegenvallen
Of stel dat Chelsea toch Sanchez van Bayern huurt. Krijg je 30x per WL het middenveld met Kante en Sanchez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:59:
[...]

Of stel dat Chelsea toch Sanchez van Bayern huurt. Krijg je 30x per WL het middenveld met Kante en Sanchez.
Met die Bakayoko ja :D

Hier first try DKT gewonnen, Jese helaas. Echt apart, de ene keer lukt het me niet in 8 pogingen om te winnen, de andere keer in een keer.

Overigens ga ik m'n team weer even upgraden denk ik. Heb SBC Florenzi gehaald, om hem in het team te krijgen moet ik mijn Bayern-deel van Thiago, Costa en Sanches wegdoen. In plaats van hen ga ik voor Florenzi, 88 Perisic en nog iemand. Even kijken wat slim is, ik denk dat het een 4-2-3-1 wordt met SBC De Rossi en FUTTIE Florenzi als cdm's, FUT Birthday Candreva, FUT Birthday El Sharaawy, Pericis en de Dybala/Gomez/Mertens/? als 4 voorin, wie waar moet ik nog even bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:59:
[...]

Of Perisic alsnog naar MU, heb je dadelijk meerdere opties om voorin allemaal met 5* WF te spelen met BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
[...]

Ik weet niet precies welke momenten je bedoelt maar ik heb nog nooit een steekbal in de voeten gegeven volgens mij haha! :+

Leuke potjes @Vissert en @Verwijderd !

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:26:
[...]

Met die Bakayoko ja :D

Hier first try DKT gewonnen, Jese helaas. Echt apart, de ene keer lukt het me niet in 8 pogingen om te winnen, de andere keer in een keer.

Overigens ga ik m'n team weer even upgraden denk ik. Heb SBC Florenzi gehaald, om hem in het team te krijgen moet ik mijn Bayern-deel van Thiago, Costa en Sanches wegdoen. In plaats van hen ga ik voor Florenzi, 88 Perisic en nog iemand. Even kijken wat slim is, ik denk dat het een 4-2-3-1 wordt met SBC De Rossi en FUTTIE Florenzi als cdm's, FUT Birthday Candreva, FUT Birthday El Sharaawy, Pericis en de Dybala/Gomez/Mertens/? als 4 voorin, wie waar moet ik nog even bekijken :)
Als je Florenzi hebt zou ik De Rossi vooral overslaan. Die vent kan ik niet mee opschieten. Hij is te traag en niet aggressief genoeg. Dan heb ik meer lol aan een Kheidera als lompe boer op het middenveld (zou nog eerder Naingollan NIF gebruiken dan De Rossi IF.

Candreva FB is wel een aanradertje. Daar knal ik ze regelmatig mee in de kruising. :) (Al zou ik eerer al die andere spelers gebruiken, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ben die filmpjes aan het checken, de pro-tip voor mij tot nu toe was het wegsturen van je vleugelaanvallers met de RB knop (richting aanvaller RB spammen, hij rennen en ik passen). Tactics counterattack en PTB... win nu op smerige manieren, Cuardado, Acuna, Messi... een hel voor mijn tegenstanders, voorheen schold ik de gehele bijbel bij elkaar nu sneaky winnen. Ga nu de verdediging bekijken misschien dat ik mij eens kan kwalificeren voor de WL .. iig bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simons schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:02:
Ben die filmpjes aan het checken, de pro-tip voor mij tot nu toe was het wegsturen van je vleugelaanvallers met de RB knop (richting aanvaller RB spammen, hij rennen en ik passen). Tactics counterattack en PTB... win nu op smerige manieren, Cuardado, Acuna, Messi... een hel voor mijn tegenstanders, voorheen schold ik de gehele bijbel bij elkaar nu sneaky winnen. Ga nu de verdediging bekijken misschien dat ik mij eens kan kwalificeren voor de WL .. iig bedankt voor de tips!
RB is speler dichterbij halen. LB is diepte insturen. :)

Edit: EA heeft medelijden met me. Kreeg net het bericht dat ik bij de top 25% DKT spelers zit die zich nooit geplaatst hebben. Op zich wel grappig aangezien ik de laatste 4 weekenden al gespeeld heb. Wel enorm vaak de DKT finale verloren. Had liever een 92 Pogba gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:23:
[...]

RB is speler dichterbij halen. LB is diepte insturen. :)

Edit: EA heeft medelijden met me. Kreeg net het bericht dat ik bij de top 25% DKT spelers zit die zich nooit geplaatst hebben. Op zich wel grappig aangezien ik de laatste 4 weekenden al gespeeld heb. Wel enorm vaak de DKT finale verloren. Had liever een 92 Pogba gezien. :)
Nee, je behoorde bij de 25% beste dkt spelers die zich tijdens de afgelopen kwalificatie niet geplaatst heeft ;) Niet als in nooit geplaatst. Dit heb ik ook al een paar keer gehad haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:36:
[...]

Nee, je behoorde bij de 25% beste dkt spelers die zich tijdens de afgelopen kwalificatie niet geplaatst heeft ;) Niet als in nooit geplaatst. Dit heb ik ook al een paar keer gehad haha.
Had mijn stek dan aan een ander gegeven. Had ie ook kunnen genieten van 40 potjes in een weekend. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:47:
[...]

Als je Florenzi hebt zou ik De Rossi vooral overslaan. Die vent kan ik niet mee opschieten. Hij is te traag en niet aggressief genoeg. Dan heb ik meer lol aan een Kheidera als lompe boer op het middenveld (zou nog eerder Naingollan NIF gebruiken dan De Rossi IF.

Candreva FB is wel een aanradertje. Daar knal ik ze regelmatig mee in de kruising. :) (Al zou ik eerer al die andere spelers gebruiken, maar dat terzijde)
Naja ik heb z'n SBC en kan er prima mee spelen, verdedigend heel sterk en zelfs een prima schot en 4* WF. FB Candreva vind ik heel fijn, ook omdat hij nog wat fysical heeft. El Sharaawy FB heb ik untradable. Die 4 mogen sowieso in m'n team, maar moet dus nog 2 spelers hebben. Mijn vraag is echter of Florenzi niet te aanvallend is als CDM in een 4-2-3-1. Als hij er prima kan, zat ik te denken aan Perisic en een lichtvoetigere Mertens/Gomes/Dybala. Mocht Florenzi wel te aanvallend zijn, kan ik misschien beter 4-1-2-1-2 spelen en inderdaad een Nainggolan halen ipv Mertens of wie dan ook.
MrMistral schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:22:
[...]

Ik weet niet precies welke momenten je bedoelt maar ik heb nog nooit een steekbal in de voeten gegeven volgens mij haha! :+

Zeker! Aangezien de 5-0 meerdere keren voorbij gekomen is even ter info: dit keer bleef het bij 3-4 na 120 minuten :+
Joster schreef op maandag 31 juli 2017 @ 19:36:
[...]

Ook een paar keer gehad ja, terwijl ik dan wel via WL zelf al geplaatst was. Dus had er niets aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:57:
[...]

Naja ik heb z'n SBC en kan er prima mee spelen, verdedigend heel sterk en zelfs een prima schot en 4* WF. FB Candreva vind ik heel fijn, ook omdat hij nog wat fysical heeft. El Sharaawy FB heb ik untradable. Die 4 mogen sowieso in m'n team, maar moet dus nog 2 spelers hebben. Mijn vraag is echter of Florenzi niet te aanvallend is als CDM in een 4-2-3-1. Als hij er prima kan, zat ik te denken aan Perisic en een lichtvoetigere Mertens/Gomes/Dybala. Mocht Florenzi wel te aanvallend zijn, kan ik misschien beter 4-1-2-1-2 spelen en inderdaad een Nainggolan halen ipv Mertens of wie dan ook.

[...]
Florenzi heb ik nu 10 potjes op cdm. Hij is echt overal. Met zijn snelheid maakt me dat allemaal niet zo veel uit.

Ik zou vooral gaan voor wat je leuk vindt spelen nu. Voor mij betekent dat zo veel mogelijk aanvallende spelers. Althans in mijn serie a team. Bij Bpl speel ik 4321 met de usual suspects. Enige uitzonderlijke is Mkhitaryan 86. Die zie ik nooit bij mij tegenstanders terwijl het wel een baas is.

Ik las vandaag op reddit veel mensen negatief over Balde Diao zijn finishing. Ik heb daar echt nul last van
Die vent maakt alles af voor mij.

Edit: finale DKT nu. WIsh me luck! (8e finale in de laatste 2 weken. Nul gewonnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2017 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:04:
[...]

Florenzi heb ik nu 10 potjes op cdm. Hij is echt overal. Met zijn snelheid maakt me dat allemaal niet zo veel uit.

Ik zou vooral gaan voor wat je leuk vindt spelen nu. Voor mij betekent dat zo veel mogelijk aanvallende spelers. Althans in mijn serie a team. Bij Bpl speel ik 4321 met de usual suspects. Enige uitzonderlijke is Mkhitaryan 86. Die zie ik nooit bij mij tegenstanders terwijl het wel een baas is.

Ik las vandaag op reddit veel mensen negatief over Balde Diao zijn finishing. Ik heb daar echt nul last van
Die vent maakt alles af voor mij.

Edit: finale DKT nu. WIsh me luck! (8e finale in de laatste 2 weken. Nul gewonnen.
Dan ga ik het gewoon proberen, kan ik iig de leukste spelers gebruiken.
Mkhitaryan zijn gewone kaart heb ik even gebruikt, prima om mee te beginnen. Vooral als centrale spelers lijkt hij me erg fijn. En succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:21:
[...]

Dan ga ik het gewoon proberen, kan ik iig de leukste spelers gebruiken.
Mkhitaryan zijn gewone kaart heb ik even gebruikt, prima om mee te beginnen. Vooral als centrale spelers lijkt hij me erg fijn. En succes ;)
Gelukt. Sapponara! Wat een held. 80 rated! Let's go. Nou ja, 10k voor 4 potjes is natuurlijk nooit verkeerd.

Wel gek dat ik zo veel moeite had de afgelopen weken en nu 2e poging zonder moeite de boel gewonnen. Halve finale van Eredivisie TOTS met attribute kaartjes. Die quitte bij 4-0 in de 30e minuut. Finale ging wat gelijker. hij 12 schoten waarvan 0 gevaarlijk en ik 2 die allebei erin vlogen. (Balbezit was 60% voor mij met 90 pass accuracy. Heb niet echt zitten verdedigen zeg maar ondanks de berichtjes die ik kreeg. Smullen gewoon :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:24:
[...]

Gelukt. Sapponara! Wat een held. 80 rated! Let's go. Nou ja, 10k voor 4 potjes is natuurlijk nooit verkeerd.

Wel gek dat ik zo veel moeite had de afgelopen weken en nu 2e poging zonder moeite de boel gewonnen. Halve finale van Eredivisie TOTS met attribute kaartjes. Die quitte bij 4-0 in de 30e minuut. Finale ging wat gelijker. hij 12 schoten waarvan 0 gevaarlijk en ik 2 die allebei erin vlogen. (Balbezit was 60% voor mij met 90 pass accuracy. Heb niet echt zitten verdedigen zeg maar ondanks de berichtjes die ik kreeg. Smullen gewoon :P )
Ja ik had Jese, ook discard. Alle lage rated OTW zonder IF's zijn discard omdat ze geen upgrades meer krijgen natuurlijk. Ik hou hem ff in m'n club, als je ze nu nog krijg zullen ze nog wel eens nodig zijn voor SBC's ofzo.

Wel lekker dat zo simpel ging, had ik ook. Een maand geleden ook first try, daarna ging het steeds erg moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

MrMistral schreef op maandag 31 juli 2017 @ 18:22:
[...]

Welke knoppen druk je dan in? Alleen driehoekje of ook nog iets anders of misschien wel kruisje alleen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Leoon. schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:32:
[...]

Welke knoppen druk je dan in? Alleen driehoekje of ook nog iets anders of misschien wel kruisje alleen?
Ligt aan de situatie. Bij ruimte achter de verdediging R1 driehoekje, anders driehoekje. Korte passes in de voeten kruisje, langere R1 kruisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

MrMistral schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:53:
[...]

Ligt aan de situatie. Bij ruimte achter de verdediging R1 driehoekje, anders driehoekje. Korte passes in de voeten kruisje, langere R1 kruisje :)
Ruimte achter de verdediging en dan r1 driehoek? R1 is in de bal komen en l1 is wegsturen toch? Ik zou dan zelf op l1 drukken. Wat is de filosofie hierachter? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 20:57:
[...]

Zeker! Aangezien de 5-0 meerdere keren voorbij gekomen is even ter info: dit keer bleef het bij 3-4 na 120 minuten :+

[...]
En aardig wat tegenstand d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Leoon. schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:54:
[...]

Ruimte achter de verdediging en dan r1 driehoek? R1 is in de bal komen en l1 is wegsturen toch? Ik zou dan zelf op l1 drukken. Wat is de filosofie hierachter? :)
Dan krijg je een threaded through pass :)

Ofwel een steekbal in de diepte. Dus verder achter de verdediging in de loop van je teamgenoot.

Random filmpje:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

MrMistral schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:04:
[...]

Ofwel een steekbal in de diepte. Dus verder achter de verdediging in de loop van je teamgenoot.

Random filmpje:
[video]
Ah daarmee heb je mijn vraag beantwoord! Dat is de pass die ik bedoelde ook :) wil je anders deze week keertje wat potjes doen? Ben wel benieuwd hoe goed je bent :+

Ook voor andere tweakers btw, heb echt heel heel veel tijd komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had zojuist weer eens een potje waarbij POTM Ibra constant door Smalling en Bailly ondersteboven werd gekegeld en dus niet als target-man gebruikt kon worden. Blijf het bizar vinden dat het vanachter ondersteboven rammen nog steeds geen vrije trap oplevert.

Anyway, Ibra eruit, TOTS Pozuelo erbij (SBC reward) en Son maar ff in de spits. Tot mijn verbazing glipt die Pozuelo overal tussendoor waardoor Son steeds de ruimte kreeg en uiteindelijk 3 maar scoort.

Zit nu ff op futbin te kijken, misschien is Pozuelo toch iets meer dan voer voor de volgende SBC :)
https://www.futbin.com/17/player/18702/Pozuelo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook net gekeken. Hierbij wat ongevraagde feedback.

Je verdedigt echt als een baas. Ik zou de energie niet kunnen opbrengen. Ook heb ik het inzicht niet. :) Wel leerzaam om te zien hoe snel je van speler switcht als de tegenstander voorbij je lijn is. Je zag de tegenstander ook steeds meer zonder moed spelen daardoor.

Aanvallend dacht ik wel steeds: gebruik eens heel to heel en berbaspin of draai de andere kant op. Je kunt daarmee zo veel ruimte maken waar je met jouw slicke passing gebruik van kan maken. Je liep je regelmatig vast met dezelfde ball flick naar sprint. Terwijl je met bal aan de voet alles ontwijkt en overziet. Een kleine variate en je hebt voorspelbaar de ruimte. En heel af en toe, stiekem, heel stilletjes, ook al won je met 5-0 dacht ik: oefen eens met schieten. Die tweede van Lacazette bijvoorbeeld, waarbij je uit de rebound scoort. 2,5 balkje met finesse helemaal rechts en hij zit zonder kans voor de tegenstander. Of 2 streepjes low driven links.

Maar goed dat zijn inzichten achteraf. Lekker makkelijk. Heerlijke pot. Heb er van geleerd Dank voor het delen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:14:
Had zojuist weer eens een potje waarbij POTM Ibra constant door Smalling en Bailly ondersteboven werd gekegeld en dus niet als target-man gebruikt kon worden. Blijf het bizar vinden dat het vanachter ondersteboven rammen nog steeds geen vrije trap oplevert.

Anyway, Ibra eruit, TOTS Pozuelo erbij (SBC reward) en Son maar ff in de spits. Tot mijn verbazing glipt die Pozuelo overal tussendoor waardoor Son steeds de ruimte kreeg en uiteindelijk 3 maar scoort.

Zit nu ff op futbin te kijken, misschien is Pozuelo toch iets meer dan voer voor de volgende SBC :)
https://www.futbin.com/17/player/18702/Pozuelo
Ik heb een paar potjes dkt gedaan maar dat ging nu echt heel slecht. Ik speelde matig maar wat er gebeurde was ook weer onvoorstelbaar. Chiellini 90 die aan de kant gebeukt wordt door Musa, El Shaarawy en Hamsik die ineens voor geen poot meer kunnen passen, Dybala die alles mist. 4x een rage quit als ik 2-0 voor kwam, 3x halve finale verloren tegen een 80 rated team 8)7 Kansen zat maar de bal wilde er tegen Butland weer eens absoluut niet in. 1 halve finale spande echt de kroon, zijn enige schot op goal was zijn doelpunt in minuut 70 toen Donnaruma (door button lag?) besloot de bal aan te nemen ipv weg te schieten en hem zo mee gaf aan zijn spits. Ik had 16 schoten tussen de palen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Leoon. schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:10:
[...]

Ah daarmee heb je mijn vraag beantwoord! Dat is de pass die ik bedoelde ook :) wil je anders deze week keertje wat potjes doen? Ben wel benieuwd hoe goed je bent :+

Sure! Zie mezelf gewoon als gemiddeld hoor ;)
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:39:
[...]

Ik heb hem ook net gekeken. Hierbij wat ongevraagde feedback.

Je verdedigt echt als een baas. Ik zou de energie niet kunnen opbrengen. Ook heb ik het inzicht niet. :) Wel leerzaam om te zien hoe snel je van speler switcht als de tegenstander voorbij je lijn is. Je zag de tegenstander ook steeds meer zonder moed spelen daardoor.

Aanvallend dacht ik wel steeds: gebruik eens heel to heel en berbaspin of draai de andere kant op. Je kunt daarmee zo veel ruimte maken waar je met jouw slicke passing gebruik van kan maken. Je liep je regelmatig vast met dezelfde ball flick naar sprint. Terwijl je met bal aan de voet alles ontwijkt en overziet. Een kleine variate en je hebt voorspelbaar de ruimte. En heel af en toe, stiekem, heel stilletjes, ook al won je met 5-0 dacht ik: oefen eens met schieten. Die tweede van Lacazette bijvoorbeeld, waarbij je uit de rebound scoort. 2,5 balkje met finesse helemaal rechts en hij zit zonder kans voor de tegenstander. Of 2 streepjes low driven links.

Maar goed dat zijn inzichten achteraf. Lekker makkelijk. Heerlijke pot. Heb er van geleerd Dank voor het delen!
Dankje! En bedankt voor je feedback, toevallig was die rebound ook een finesse in eerste instantie, hij ging er alleen niet in, haha ;) Speelde ook wel te snel/slordig deze pot.

Maar je hebt verder helemaal gelijk hoor d:)b . Helemaal met betrekking tot heel to heel of een berbaspin. Ik ben gewoon te lui om dat erin te slijpen, zie wel heel vaak de ruimte en dat ik dan denk: hier zou een berbaspin mij alleen voor de keeper brengen :) Mbt tot afwerken doe ik bij 1 tegen 1 voortaan gwn een "tap" in de hoek, dat lijkt het beste te werken op de een of andere manier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Leoon. schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:10:
[...]

Ik kan woensdagavond wel een paar potjes (PS4). Andere tweakers kunnen mij ook gewoon toevoegen (PSN: southation) voor een paar potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Vanavond futtie Sanches, ben bang dat we die heel veel gaan tegenkomen...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

peeweeherman schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:20:
Vanavond futtie Sanches, ben bang dat we die heel veel gaan tegenkomen...
Nope, Dembele helaas ;w BPL en hoge rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
MrMistral schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:19:
[...]

[...]

Dankje! En bedankt voor je feedback, toevallig was die rebound ook een finesse in eerste instantie, hij ging er alleen niet in, haha ;) Speelde ook wel te snel/slordig deze pot.

Maar je hebt verder helemaal gelijk hoor d:)b . Helemaal met betrekking tot heel to heel of een berbaspin. Ik ben gewoon te lui om dat erin te slijpen, zie wel heel vaak de ruimte en dat ik dan denk: hier zou een berbaspin mij alleen voor de keeper brengen :) Mbt tot afwerken doe ik bij 1 tegen 1 voortaan gwn een "tap" in de hoek, dat lijkt het beste te werken op de een of andere manier :)
Zo, van jouw verdedigende skills kan ik ook wel wat leren haha. Ik heb daar echt het geduld niet voor en stap veel te snel in / door :X En je pass zuiverheid is echt absurd. Ik zit meestal wel rond de 85% maar het gebeurt ook regelmatig dat er gewoon letterlijk naar de verkeerde speler wordt gepassed terwijl ik in een andere situatie volgens mij precies hetzelfde doe waarbij de pass wel aan de juiste speler wordt gegeven.

Jij speelt nog steeds met jouw CT instellingen die je hier hebt gedeeld neem ik aan? En blijf jij dan altijd gewoon op balanced spelen met je backs en CDM's op stay back (je AMC's op standaard toch?)? Kom best veel tegenstanders tegen die een altijd een "blok" overhouden achterin waar je als tegenstander niet zomaar door heen komt wat ook bij jou te zien is, nou dat is bij mij wel anders _O- Misschien zijn de workrates van mijn DMC's wel verkeerd maar Matuidi heeft ook H/H toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 00:19:
[...]

[...]

Die twee skills zijn echt pokke simpel anders deed ik ze ook niet. De speed up ball roll vind ik bijvoorbeeld veel te ingewikkeld/vermoeiend. Ball rollen hief jij al helemaal niet omdat je al heel fijntjes dribbelt.

Dat tappen met b werkt als een dolle als je dicht op de keeper staat. Tip: ram een paar keer op schieten. Heb ik laatst bij hashtag harry gezien. Dat zorgt voor meer goals en minder onderscheppingen door de keeper.

Ik ga vanavond proberen te verdedigen zoals jij dat doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Op mijn tweede budgetaccount TOTS Benedetto uit de Jaar van de Haan SBC cadeau gekregen. Wat is dat een beest zeg. Zet hem in de spits met Vardy vanaf de rust. 7 wedstrijden 17 goals. Echt werkelijk alles vliegt erin. Volledig tweebenig, behoorlijk snel en beresterk. Aanrader voor mensen met minder budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:04:
[...]

Random filmpje:
[video]
Wow dit wist ik niet eens, dit kan zeker helpen. Ik speel (afhankelijk van de tegenstander) ook best direct (maar dat had je al wel door :+), maar normale steekpasses zijn dan vaak niet diep genoeg, terwijl de ruimte er wel ligt. Dit kan daarbij goed helpen :)

BTW: vanavond dus die stream, wordt als het goed is veel bekendgemaakt over FUT. Ben benieuwd, die speciale voorzetten zullen in ieder geval vast heel OP worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 16:08
kevinn schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:46:
[...]

Ik kan woensdagavond wel een paar potjes (PS4). Andere tweakers kunnen mij ook gewoon toevoegen (PSN: southation) voor een paar potjes
Ik heb je geadd. Als iemand zin heeft in een potje nu of straks (of een andere keer), mag diegene me toevoegen. PSN: BostonFaith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Gisteren twee potjes proberen te spelen, maar het spel had super vetragingen en versnelde dan opeens x3 ofzo om de verloren tijd in te halen. Was echt niet speelbaar en daarom maar opgegeven en de bij behorende N/V gepakt.....

Dat terwijl de connectie/vertraging meter voor het potje dik groen was, dus goed in principe.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
tis weer stroperig vandaag, spelers reageren weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Joster schreef op maandag 31 juli 2017 @ 23:40:
[...]

Ik heb een paar potjes dkt gedaan maar dat ging nu echt heel slecht. Ik speelde matig maar wat er gebeurde was ook weer onvoorstelbaar. Chiellini 90 die aan de kant gebeukt wordt door Musa, El Shaarawy en Hamsik die ineens voor geen poot meer kunnen passen, Dybala die alles mist. 4x een rage quit als ik 2-0 voor kwam, 3x halve finale verloren tegen een 80 rated team 8)7 Kansen zat maar de bal wilde er tegen Butland weer eens absoluut niet in. 1 halve finale spande echt de kroon, zijn enige schot op goal was zijn doelpunt in minuut 70 toen Donnaruma (door button lag?) besloot de bal aan te nemen ipv weg te schieten en hem zo mee gaf aan zijn spits. Ik had 16 schoten tussen de palen |:(
Komt omdat je een high rated team hebt, ik speel in de DKT liever tegen een team met een gelijke rating dan een team met alleen maar 80 rated spelers. EA geeft een voordeel aan teams met een lagere rating. Bovenstaande verhaal komt bij mij ook regelmatig voor met mijn TOTS team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
deltananie82 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:20:
[...]

Komt omdat je een high rated team hebt, ik speel in de DKT liever tegen een team met een gelijke rating dan een team met alleen maar 80 rated spelers. EA geeft een voordeel aan teams met een lagere rating. Bovenstaande verhaal komt bij mij ook regelmatig voor met mijn TOTS team.
Haha ja, het lijkt wel of je met een 88 team meer handicap krijgt dan iemand met Musa, Butland (82) Bailly (82) etc. Slaat toch nergens op?

Edit: ik zie dit trouwens wel zitten voor wat betreft positie kiezen van spelers in de komende FUT 18: https://www.reddit.com/r/...ange_positions_next_year/
With SpencerFC's tweet last night about the outrage over Henry being a LW likely being put to bed with EA's announcement tonight, speculation has arisen that we might see a new position change system.
What I hope they implement is a system where you have preferred positions that can be rotated between via consumables. To clarify this I will use David Luiz and Henry as examples.
So I hope they mention any player's secondary positions on the card; David Luiz would have a CB and a CDM option, and Henry would have a ST, LW and LM option. How do you rotate between those positions? Each position has a consumable that you can pull from a pack. No more XX >> XY but rather you can purchase a CDM card, and apply it to Luiz. However, Henry would not be capable of receiving a CDM card, as it is not one of his preferred positions. You could give Henry a ST card, but not to David Luiz... you get the idea.
This way EA can keep filling packs with consumables, and position changes become more realistic as well. What are you lot hoping for? We'll have to wait and see tonight I guess

[ Voor 53% gewijzigd door Joster op 01-08-2017 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:38:
[...]

Haha ja, het lijkt wel of je met een 88 team meer handicap krijgt dan iemand met Musa, Butland (82) Bailly (82) etc. Slaat toch nergens op?
Had dit gisteravond ook tegen een 78 rated 41212-2 team met Musa/Martial in de spits, als je dit soort teams ziet in het overzicht voor de aftrap dan weet je gewoon dat het erg vervelend gaat worden.

Uiteraard ging het zoals verwacht, meteen in het begin 3 foute passes op rij waarbij de spelers op een paar meter van elkaar stonden, elke interceptie meteen weer inleveren bij de tegenstander en de bal onmogelijk in het doel van de tegenstander kunnen krijgen en dan vervolgens door een eigen goal het schip in gaan (Azpi blocked en schot maar ipv de verwachte reflectie terug in het veld, draait de bal mooi de kruising in ...)

Competitive game mijn ***, bizar dat dit soort "balancing" in een game zit waarbij het juist het doel is om een zo sterk mogelijk team te bouwen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bossie schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:03:
[...]

Had dit gisteravond ook tegen een 78 rated 41212-2 team met Musa/Martial in de spits, als je dit soort teams ziet in het overzicht voor de aftrap dan weet je gewoon dat het erg vervelend gaat worden.

Uiteraard ging het zoals verwacht, meteen in het begin 3 foute passes op rij waarbij de spelers op een paar meter van elkaar stonden, elke interceptie meteen weer inleveren bij de tegenstander en de bal onmogelijk in het doel van de tegenstander kunnen krijgen en dan vervolgens door een eigen goal het schip in gaan (Azpi blocked en schot maar ipv de verwachte reflectie terug in het veld, draait de bal mooi de kruising in ...)

Competitive game mijn ***, bizar dat dit soort "balancing" in een game zit waarbij het juist het doel is om een zo sterk mogelijk team te bouwen ...
Couldn't agree more :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook wat spelers toegevoegd

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Ik heb je geadd. Als iemand zin heeft in een potje nu of straks (of een andere keer), mag diegene me toevoegen. PSN: BostonFaith
Toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Harribo schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:18:
tis weer stroperig vandaag, spelers reageren weer niet
Het is echt verschrikkelijk vandaag. Twee potjes gespeeld, super veel lag. Echt alle plezier direct weer weg, heb de controller weggelegd en ben maar gaan bankhangen. Klotespel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik zal ook eens wat mensen toevoegen (PSN: FreyrJoster), is er een overzicht van? Of een GoT FIFA community?

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 01-08-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Joster schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:21:
[...]

Ik zal ook eens wat mensen toevoegen (FreyrJoster), is er een overzicht van? Of een GoT FIFA community?
Ben ik ook benieuwd naar, ik zou eventueel nu ook wedstrijden kunnen spelen!

PSN: Leoon16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:23:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, ik zou eventueel nu ook wedstrijden kunnen spelen!

PSN: Leoon16
Toegevoegd! Als je zin in een potje heb, kan je een invite sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:26:
[...]

Komt er aan, even blaas legen en flesje water vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Joster schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

Zo, van jouw verdedigende skills kan ik ook wel wat leren haha. Ik heb daar echt het geduld niet voor en stap veel te snel in / door :X En je pass zuiverheid is echt absurd. Ik zit meestal wel rond de 85% maar het gebeurt ook regelmatig dat er gewoon letterlijk naar de verkeerde speler wordt gepassed terwijl ik in een andere situatie volgens mij precies hetzelfde doe waarbij de pass wel aan de juiste speler wordt gegeven.

Jij speelt nog steeds met jouw CT instellingen die je hier hebt gedeeld neem ik aan? En blijf jij dan altijd gewoon op balanced spelen met je backs en CDM's op stay back (je AMC's op standaard toch?)? Kom best veel tegenstanders tegen die een altijd een "blok" overhouden achterin waar je als tegenstander niet zomaar door heen komt wat ook bij jou te zien is, nou dat is bij mij wel anders _O- Misschien zijn de workrates van mijn DMC's wel verkeerd maar Matuidi heeft ook H/H toch?
Klopt, klopt en klopt ;)

Soms op ultra def als ik heel veel druk krijg vanaf de 80e minuut en sta een goal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
MrMistral schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:28:
[...]

Klopt, klopt en klopt ;)

Soms op ultra def als ik heel veel druk krijg vanaf de 80e minuut en sta een goal voor.
En zijn het dan puur de workrates van je middenvelders die ze achterin houden? Apart haha, ik heb echt het idee dat mijn Florenzi CM met H/H veel meer uit positie loopt en veel later terug in positie is dan jouw Matuidi met H/H.

Wat is jouw PSN btw? En naar die van @Bossie ben ik ook wel benieuwd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joster op 01-08-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

B
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:26:
[...]

Ben je wel online? Zie je niet tussen my friends staan, beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:34:
B
[...]

Ben je wel online? Zie je niet tussen my friends staan, beetje vaag
Heb ik ook steeds als ik mensen kort daarvoor toegevoegd heb, soms helpt de PS opnieuw opstarten of gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Even ps4 herstarten, ik zag je namelijk ook niet in de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:36:
Even ps4 herstarten, ik zag je namelijk ook niet in de lijst staan.
Ben jij BostenFaith? :+ Ik heb geen idee meer wie wie is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Joster schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:32:
[...]

En zijn het dan puur de workrates van je middenvelders die ze achterin houden? Apart haha, ik heb echt het idee dat mijn Florenzi CM met H/H veel meer uit positie loopt en veel later terug in positie is dan jouw Matuidi met H/H.

Dat helpt inderdaad. Maar het heeft er ook wel mee te maken hoeveel ruimte er is op de helft van de tegenstander en hoezeer je ze zelf uit positie sleept denk ik. En soms heb je van die wedstrijden waar gewoon iedereen uit positie loopt 8)7

MrMistral ;) Staat ook in mn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 18:05
Is er een kans dat er vanavond nieuwe special cards in packs te vinden zijn? Ik voltooide een elftal van zo'n league sbc, en ik kreeg bij het ontvangen van de beloning (All players pack) een andere kleur afbeelding van het schild te zien dan wat er nu is. Beetje donker blauwe rand met een donker grijze schild met diagonale strepen. Afbeelding van spelers of wat dan ook daarin ontbrak..
Kan ook een bug zijn, maar toch.

Toch maar even dicht gelaten. :)

Edit: Ah, nvm. Verkeerd gekeken op mijn telefoon scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door JJoosterman op 01-08-2017 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Waren 3 leuke potjes, alleen kan ik echt niet aanvallen zeg :+. Na die harde knal op de lat in het eerst potje schoten ze allemaal super zacht haha

Helaas alles verloren en zelfs een 2-0 voorsprong weggegeven. Mijn concentratieboog gaat altijd zo naar beneden op het einde, vaak krijg ik in de 45e en 90e minuten goals tegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joster schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:32:
[...]

Aan profiel message toegevoegd, speel overigens vaak alleen maar actief in het weekend.
Doordeweeks is de PS vaak wel aan, maar voornamelijk voor netflix/youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:42:
Waren 3 leuke potjes, alleen kan ik echt niet aanvallen zeg :+. Na die harde knal op de lat in het eerst potje schoten ze allemaal super zacht haha

Helaas alles verloren en zelfs een 2-0 voorsprong weggegeven. Mijn concentratieboog gaat altijd zo naar beneden op het einde, vaak krijg ik in de 45e en 90e minuten goals tegen..
Ik had ze ook alle 3 kunnen verliezen, het geluk zat me mee. Spannende potjes waren het. Verdedigend stond je sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:41:
[...]

Ik had ze ook alle 3 kunnen verliezen, het geluk zat me mee. Spannende potjes waren het. Verdedigend stond je sterk!
Ik probeerde te verdedigen zoals @MrMistral dat doet in dat filmpje. Dat lukte voor geen ene centimeter. Op een gegeven moment liep jij met 1 speler op mijn verdediger af ging je links en dan rechts er omheen, mijn speler stond nog links te kamperen.. Welke knop gebruikte je daar of was het gewoon zonder sprinten veranderen van richting of L2-R2 dribbel of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:48:
[...]

Ik probeerde te verdedigen zoals @MrMistral dat doet in dat filmpje. Dat lukte voor geen ene centimeter. Op een gegeven moment liep jij met 1 speler op mijn verdediger af ging je links en dan rechts er omheen, mijn speler stond nog links te kamperen.. Welke knop gebruikte je daar of was het gewoon zonder sprinten veranderen van richting of L2-R2 dribbel of zoiets?
Ik gebruikte alleen de analoge stick, zonder te sprinten. Omdat Bonaventura de diepte inging, draaide ik naar Bonaventura toe, zodat jij/jouw verdediger 'dacht' dat ik daar naartoe zou passen, vervolgens liep ik naar links (voor jou rechts), langs je verdediger. Geen skill of L2+R2 dribbel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:30
Ook afgelopen weekend weer alle 40 potjes gewonnen, hierdoor heb ik 157 van de 160 wedstrijden gewonnen en ben ik 3e van de wereld geworden in de maand juli! Kan het nog steeds niet geloven dat ik dit heb gehaald...

http://www.futwiz.com/en/fut-champions

[ Voor 3% gewijzigd door MitchelFC op 01-08-2017 18:42 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

MitchelFC schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:42:
Ook afgelopen weekend weer alle 40 potjes gewonnen, hierdoor heb ik 157 van de 160 wedstrijden gewonnen en ben ik 3e van de wereld geworden in de maand juli! Kan het nog steeds niet geloven dat ik dit heb gehaald...

Sick dude. Laat ff weten wat voor mooie rewards je krijgt!

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

MitchelFC schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:42:

Gefeliciteerd! Donderdag super dikke rewards dus?

edit: Ik lees op futwiz dat je professioneel E-speler van ADO bent? Dan is het hele dag door alleen maar fifa spelen?! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 01-08-2017 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:44:
[...]

Gefeliciteerd! Donderdag super dikke rewards dus?

edit: Ik lees op futwiz dat je professioneel E-speler van ADO bent? Dan is het hele dag door alleen maar fifa spelen?! ;)
Valt mee, alleen de Weekend League en misschien 3 potjes seizoenen doordeweeks :+
rSNNN schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:44:
[...]

Sick dude. Laat ff weten wat voor mooie rewards je krijgt!
De rewards zijn elk weekend slecht in de maand juli, oprecht... :'( :'(

[ Voor 7% gewijzigd door MitchelFC op 01-08-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:04

rSNNN

Titel ondertitel

MitchelFC schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:48:
[...]

Valt mee, alleen de Weekend League en misschien 3 potjes seizoenen doordeweeks :+

[...]

3e mag toch wel wat opleveren hoop ik haha

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Wie straks rond half 8 potje fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Toch Futtie Dembele, heb laatst de sbc versie nog gehaald...

Je moet er een 85 team voor inleveren, toch maar even alle stats afwachten want vooral de stamina vind ik onvoldoende voor een CDM. Volgende wordt Musa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:05:
Toch Futtie Dembele, heb laatst de sbc versie nog gehaald...

Je moet er een 85 team voor inleveren, toch maar even alle stats afwachten want vooral de stamina vind ik onvoldoende voor een CDM. Volgende wordt Musa!
Hetzeflde, vind de requirements toch net ff te gek voor de minimale upgrade.
Laat Musa maar, een 83-85 Yedder is altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Iemand al wat mee gekregen van FUT 18 presentatie? Legends komen in 3 versies, verschillende stats, posities en uiterlijk indien mogelijk...

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic trouwens? Dit topic dateert al van 7 juni vorig jaar..

[ Voor 27% gewijzigd door Joster op 01-08-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joster schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:17:
Iemand al wat mee gekregen van FUT 18 presentatie? Legends komen in 3 versies, verschillende stats, posities en uiterlijk indien mogelijk...

Wordt het niet eens tijd voor een nieuw topic trouwens? Dit topic dateert al van 7 juni vorig jaar..
https://www.reddit.com/r/...a_18_icon_images_ratings/

Presentatie kijk ik later vanavond wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinn schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:50:
Wie straks rond half 8 potje fifa?
Ik kan wel :) Weet niet of ik je al toegevoegd had?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 'prime icons' zijn enkel op speciale 'throwback thursdays' te krijgen in packs en SBC's. Daarnaast is de SBC functie vernieuwd, ook in web app. Wat ik ook leuk vind is dat de manager taken uitgebreid zijn: er zijn dagelijke acties die je kan voltooien, zoals scoren met een speler uit een bepaalde league etc.

En Gullit is ook Icon, met een 93 prime kaart en een 90 en 86 kaart. Roberto Carlos is er ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

MitchelFC schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:48:
[...]

[...]

Wat houdt E-speler van ADO in eigenlijk dan? Is dat echt je baan en studeer je er gewoon naast of is het fulltime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist voor het eerst tegen TOTS Eriksen gespeeld, dan gaan we dus niet meer doen :+
Simpelweg geen tegenhouden aan, dribbelt door mijn verdedigers heen of ze er niet staan en elke kans ligt er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een full length game van mij. Heb bewust een pot gebruikt waar het niet lekker liep. Verdedigend grote gaten. Aanvallend vaak stroef. Alle feedback is welkom (dat ik iets te heel to heel gebruik heeft te maken met dat ik onbewust @MrMistral wou overtuigen van het nut er van :P )

Tel de niet gegeven penalties trouwens. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ikk5nWMYmdQ&feature=youtu.be]

Edit. Video verwijderd because it was too long. Raar verhaal. Voor nu geen zin om het op te lossen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 22:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Zo, even een topic gemaakt voor FUT 18, aangezien er vandaag een boel info is aangekondigd.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

[ Voor 17% gewijzigd door chengbondkwok op 01-08-2017 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Ben klaar met de DKT. Speel super tegen mega-teams, kom ik tegen een full gold BPL-team en ik word alleen maar weggezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:09:
Heb ook wat spelers toegevoegd (@pec_1910)
Dat was lachen man! 1e pot helemaal weggespeeld, Butland die helemaal een berlijnse muur gebouwd heeft. Daarna met heel veel fysiek beetje de draad op kunnen pakken de andere potjes.

Wissel jij nou bij elke selecte op het begin spelers of wat doe je dan? Zag Renato Sanchez in de spits, die gaat zeker naar CM dan, maar wie speelt dan ST?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:02:
[...]

Dat was lachen man! 1e pot helemaal weggespeeld, Butland die helemaal een berlijnse muur gebouwd heeft. Daarna met heel veel fysiek beetje de draad op kunnen pakken de andere potjes.

Wissel jij nou bij elke selecte op het begin spelers of wat doe je dan? Zag Renato Sanchez in de spits, die gaat zeker naar CM dan, maar wie speelt dan ST?
Ik wissel inderdaad, ga dan naar 4-2-3-1. In dat team zet ik Candreva in de spits, Douglas Costa, Thiago en El Sharaawy CAM en Sanches en Florenzi naar CDM :)

Waren leuke potjes inderdaad, tegen meerdere Tweakers :D Tegen verschillende tegenstanders heeft Quaresma leuke goaltjes gemaakt, zijn long shots zijn echt heerlijk als je goed gepositioneerd staat.

Zulke potjes zijn in ieder geval leuk voor doordeweeks als er geen WL is :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2017 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
het werd eens tijd.. ben maar over gegaan van xbox360 naar xbox one S..
Vraag is nu hoe maken jullie die beelden van jullie game? bepaalde methode om starten met opnemen te doen en op te slaan ofzo? ik zie iets met twitch en toevallig sloeg hij een stift bal van me op maar kom er niet achter hoe ik andere doelpunten als ze mooi zijn opsla als beeldmateriaal..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Razz89 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:54:
Vraag is nu hoe maken jullie die beelden van jullie game? bepaalde methode om starten met opnemen te doen en op te slaan ofzo? ik zie iets met twitch en toevallig sloeg hij een stift bal van me op maar kom er niet achter hoe ik andere doelpunten als ze mooi zijn opsla als beeldmateriaal..
Op de PS4 de share knop, maar op de xbox zal het ongeveer hetzelfde werken:

http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/apps/upload-game-dvr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Razz89 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:54:
Grote xbox knop en dan X om laatste 30 seconden op te nemen. Of select om zelf een tijd in te stellen.

Vervolgens van Xbox naar One drive uploaden. Van one drive naar YouTube.

Je vindt je captures via Guide knop - > select - > manage captures.

Sommige goals worden automatisch opgenomen. Dat geldt bijvoorbeeld voor lobs, trickshots en als je de keeper voorbij loopt. Zijn nog wel wat voorbeelden.

Edit: wat maakt Tots Lukaku meer dan twee keer zo duur als Tots Kane? Iets sneller, iets slechtere passing, iets slechtere balans/agility. Weak foot 4 ipv 3. Voor de rest zie ik nauwelijks verschil. Is het echt puur body type die het verklaart?

Ik overweeg een upgrade maar twijfel nog of het echt een upgrade is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Leoon. schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:04:
[...]

Wat houdt E-speler van ADO in eigenlijk dan? Is dat echt je baan en studeer je er gewoon naast of is het fulltime?
Ik zie het als een part-time job, inderdaad ideaal om ernaast te studeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
MitchelFC schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 17:38:
[...]

Ik zie het als een part-time job, inderdaad ideaal om ernaast te studeren :)
Je bent er dus nog niet rijk van geworden ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Chemistry is key al voorbereid gelukkig. Voor 5k een tots is niet vekeerd.

Alleen jammer dat het Mbodj was haha

FUTMAS Vidal is aardig goedkoop: 2IF en 84 rated squad

[ Voor 19% gewijzigd door kevinn op 02-08-2017 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-06 18:05
Holy shit.. Binnen 15 minuten 230k binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

JJoosterman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:23:
Holy shit.. Binnen 15 minuten 230k binnen gehaald.
Beetje 'gelul in de ruimte'. Ben benieuwd waar je het over hebt, hoe je het gedaan hebt etc. Heeft dit met sbcs te maken of gewoon normaal handelen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

Leoon. schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:48:
[...]

Beetje 'gelul in de ruimte'. Ben benieuwd waar je het over hebt, hoe je het gedaan hebt etc. Heeft dit met sbcs te maken of gewoon normaal handelen?
Met de aankondiging van futties was het al bekend dat de chemistry is key sbc terug zou komen.

beperkt aantal oplossingen met gouden spelers. Kopen voor 500 en verkopen voor 3000. Volle transferlijst levert dit al snel 250k minus de tax op.
kevinn schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:20:
[...]

Nee (nog) niet zeker. Maar met de release van Hazard, Sterling en Ibra verwacht ik het wel met nog 3 weken te gaan.

EDIT; Binnenkort komt de Chemistry is Key SBC weer uit. Koop alvast wat spelers van dezelfde club met 7 verschillende nationaliteiten. Olympiacos, Hoffenheim en Atalanta zijn een paar van de opties.

[ Voor 29% gewijzigd door kevinn op 02-08-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

kevinn schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:06:
[...]

Met de aankondiging van futties was het al bekend dat de chemistry is key sbc terug zou komen.

beperkt aantal oplossingen met gouden spelers. Kopen voor 500 en verkopen voor 3000. Volle transferlijst levert dit al snel 250k minus de tax op.

[...]
Kijk dat is heel duidelijk! Thanks. Dat is zeker makkijker geld verdienen. Zal er vanavond eens naar kijken, maar neem aan dat alles al gepricefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Heb AS Roma gebruikt voor de SBC, heeft denk 50k gekost. Morgen m'n pack openmaken samen met de Weekly- en Monthly-rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik had gelukkig de tip hier niet gemist, had voor paar k hoffenheim ingekocht! :) Zijn er nog meer sbc's te verwachten tijdens futties? Ik ken al die logo's niet

Pagina: 1 ... 186 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.